Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Sukces PO!

106

W tegorocznych wyborach Platforma Obywatelska zdobyła według wstępnych wyników ogłoszonych po zakończeniu głosowania, najwyższe poparcie spośród wszystkich partii rywalizujących o miejsca w Parlamencie RP.

Jest to pierwsza taka sytuacja od czasu transformacji ustrojowej, w której partia rządząca ponownie zdobyła zaufanie społeczeństwa, zwyciężając drugi raz z rzędu w wyborach parlamentarnych. Tuż za Platformą Obywatelską uplasowały się Prawo i Sprawiedliwość, Ruch Palikota, Polskie Stronnictwo Ludowe oraz Sojusz Lewicy Demokratycznej.

Wstępne wyniki wyborów wskazują, iż z dużym prawdopodobieństwem możliwe jest stworzenie ponownie koalicji PO-PSL, choć nie wykluczają one również perspektywy projektowania przyszłego rządu z udziałem Ruchu Palikota.

- Wyniki wskazują na to, że społeczeństwo doceniło działania rządów PO na rzecz rozwoju i lepszego funkcjonowania państwa oraz życia jego mieszkańców. Zwyciężył zdrowy rozsądek a nie wymachiwanie szabelką i szukanie problemów tam, gdzie ich tak naprawdę nie ma. Bardzo dziękuje tym, którzy oddali na PO głos i nie bali się postawić na rozwój i lepsze jutro dla nas wszystkich - podkreślił Adam Kmiecik.

Andrzej Gajecki, przewodniczący struktur powiatu jasielskiego Platformy Obywatelskiej ma bardzo sceptyczne podejście do wstępnych wyników wyborów parlamentarnych. - Poczekajmy spokojnie do oficjalnych wyników. Wtedy dopiero będziemy mogli świętować i ogłaszać naszą wygraną - skomentował Gajecki.

Bogusław Kręcisz, przewodniczący rady powiatu a zarazem radny PO od początku wierzył w to, że wyborcy obdarzą Platformę Obywatelską swoim zaufaniem. - Uważam, że te 4 lata nie były stracone, wbrew opinii przedstawicieli niektórych ugrupowań. Jestem bardzo zadowolony z tego, że Platforma będzie nadal sprawować władzę - powiedział Bogusław Kręcisz.

(icz)

Reklama

Komentarze: 106

Dodaj komentarz Widok:
0
@ stan jaslo
dnia 12.10.2011, 12:23 · Zgłoś
czy ktos wie co tobyla za imreza wczoraj w jdk orkiestra wojskowa grala prawie do pustej sali pozdrawiam wszystkich internautow
Odpowiedz
0
@ raf
dnia 12.10.2011, 12:12 · Zgłoś
raf kochani zmiencie temat wczoraj w jdk byla impreza orkiestra wojskowa pieknie grala ale prawie do pustej sali z wladz byl wiceburmistrz czy ktos wie co to bylo pozdrawiam wszystkich
Odpowiedz
-1
@ Zd
dnia 11.10.2011, 21:52 · Zgłoś
Platformo obudź się czs na zmiany !!! Po dwóch kadencjach na stanowisku i 3500 głosów ha ha ha. Na tym polega skuteczność w działaniu!!???
Odpowiedz
0
@ gru
dnia 11.10.2011, 17:03 · Zgłoś
tylko ludzie przy korycie glosowali na platforme oraz tzw pożyteczni [...] nie wiedzący o co tak naprawde w tych całych wyborkach chodzi
Odpowiedz
1
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 10.10.2011, 22:25 · Zgłoś
CHORE PAŃSTWO I "DEMOKRACJA" opłacony i wyreżyserowany z naszej kieszeni spektakl nie interesował 51% prawdziwych Polaków którzy nie brali udziału w tym cyrku i nie dali nikomu swojego mandatu , aby występował w ich imieniu. Jeśli ktoś chodził do szkoły i nie wagarował na matematyce to sobie łatwo obliczy,że 39.2%=19.2% faktycznego poparcia, 29,9%=14,6% faktycznego poparcia,10%=4,9% faktycznego poparcia, 8,4%=4,1% faktycznego nie zmanipulowanego przez RTV i gazety poparcia. Dlaczego teraz nie ma sądaży OBOP-ów, CEBOS-ów na temat bojkotowania i przyczyn nieuczestnictwa w "wyborach "W prawdziwej demokracji ci samozwańcy nie posiadają mandatu społecznego do występowania w jego imieniu. Dlaczego nie wprowadza obowiązkowego uczestnictwa w wyborach - ponieważ byliby niemile zaskoczeni co społeczeństwo o nich sądzi...
Odpowiedz
0
@ jah
dnia 10.10.2011, 21:38 · Zgłoś
gdy by wszyscy komentujący poszli na wybory na pewno PIS by nie wygrał więc na następnych wyborach przestańcie [...] o PIS-owskim Podkarpaciu tylko proszę iść do urn.tyle
Odpowiedz
2
@ Były PO
dnia 10.10.2011, 20:29 · Zgłoś
W okręgach rzeszowskim i krośnieńskim PO dostało takie lanie od PiS, że wstyd! Ale tak jest, gdy sie kombinuje za plecami z PiS, gdy się naparzają między sobą (dwa koła). Najwyższy czas zmienić władze struktury PO. Np. Kto to jest Gajecki, i co zrobił dla Jasła jako szef struktur powiatowych?
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 10.10.2011, 19:55 · Zgłoś
A ja tam się cieszę z sukcesu Menażerii Palikota! Homik Biedroń czy [...] z jajami jako twórcy prawa mnie fascynują! :D
Odpowiedz
2
@ TYMEK
dnia 10.10.2011, 14:52 · Zgłoś
Fakt,że ponad 50 % uprawnionych do głosowania zostało w domu,a blisko 40 % wyborców zaglosowało na PO oznacza zgodę na pauperyzację polskiego społeczeństwa,na migrację,już nie tylko w celach zarobkowych...Ten wybór to prawdziwy dramat dla Polaków,których organ zwany mózgiem stracił podstawową funkcję bytu-rozum,myślenie!!
Wyborcy dali zgodę na kontynuację nieróbstwa dla poklasku w pokoju.Amen
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 10.10.2011, 15:47 · Zgłoś
Czyli rządzić będzie nami PO z łaski niecałych 20% społeczeństwa. I to jest właśnie *** (wstawcie, co chcecie) demokracja. To zgroza. Ale cieszmy się, bo właśnie wyszła nowa [...] gazetka dla [...]!
Odpowiedz
2
@ A
dnia 10.10.2011, 18:50 · Zgłoś
mogło rządzić 17 % społeczeństwa czyli PIS i było by tak pięknie
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 11.10.2011, 15:45 · Zgłoś
Wybór jak między dżumą, a cholerą
Odpowiedz
4
@ janek
dnia 10.10.2011, 13:34 · Zgłoś
A zadowolony to pewnie jeden z jego "mądrych " kolegów ?.Poczytaj sobie jakie pisma pisze albo podpisuje " madry " Kmiecik ( iloraz tego czego u Kmiecika nie ma- na poziomie jednocyfrowym ) - urzędowe -to chłopie padniesz z wrażenia. Ostatnio znajomy dał mi do poczytania - perełka prawdziwa perełka , wysłał to nawet do Teleekspresu , bo warto żeby szersze kręgi mogły docenić te twórczość. Tak ,do zrobienia jest duzo bo jak się olewa wszystko ( i tu zgadzam sie z Agą ) to roboty nie ubywa. Wynik wspaniały - niewiele ponad 3.000 a gadka o zwycięstwie !! Tak u Kmiecika ze wszystkim - mały bąk a gadka o Katrinie. Te głosy to powiedzmy sobie szczerze to bardziej na platforme były oddane a nie na Kmiecika . Na niego osobiście moze rodzina (a z tego co wiem to i rodzina niecała ) i ci którym pasuje zeby w starostwie został bo mają jak w puszku - ochrona taka . jakby zdobył tyle co Rzońca to wtedy ( pomimo mojej zupełnie uzasadnionej niechęci z autopsji ) oddałbym mu szacun a tak - zyg, zyg, marchewka ...
Odpowiedz
1
@ gru
dnia 11.10.2011, 17:07 · Zgłoś
spotkałem [...] zbierającego pety na ulicy i robiącego z nich [...] w myśl hasła POLSKA w budowie więc i [...] w budowie , który stwierdził , że jakby nie zapił to poszedłby głosować n a Kmiecika
Odpowiedz
10
@ makaron
dnia 10.10.2011, 13:19 · Zgłoś
no trzeba mieć tupet żeby po zdobyciu 3, 5 tys. głosów mówić o zwycięstwie !!! Faktycznie panie Kmiecik uratował pan PO i polska demokrację .!Jesli ktoś taki jak Pan jest starostą , jeździ wszedzie gdzie tylko coś sie otwiera , przecina , wsadza i przesadza , zabiera Pan głos, pozuje , przemawia i dostaje TYLKO 3,5 tys. - to coś jest nie tak. A może ten słabiuchny wynik to właśnie dlatego że ludzie w tych kontaktach osobistych - zarówno w starostwie i na spotkaniach na Panu poprostu sie poznają ? Na miejscu wyższych władz platformy wywaliłbym Pana żeby nie psuł im Pan statystyk.
Odpowiedz
-4
@ zadowolony
dnia 10.10.2011, 12:34 · Zgłoś
dobrze że starosta zostaje w Jasle tu jest durzo do zrobienia ato fajny i madry gość
Odpowiedz
10
@ aga
dnia 10.10.2011, 12:21 · Zgłoś
Poijam kwestię wyników - każdy ma jakąś wizję życia ( albo przynajmniej tak mu sie wydaje ) , polityki a jak jej nie ma to z przyzwyczajenia głosuje na to co cztery lata temu - jego prawo. Ale nie mozna patrze na wybory tylko przez pryzmat partii - trzeba patrzec na ludzi którzy startują . Ja w poprzednich wyborach głosowałam na PO bo nie mogłam znieśc obłudy PIS -u w postaci i wydaniu Pani Zając , jej dzieci , Pani Kurowskiej .W tym roku nie oddałam głosu na PO z tego względu ze startował Kmiecik - jedna z najprymitywniejszych osób z którymi miałam do czynienia. Osoby tak awersyjnie uczulonej na wiedzę , kulturę , pracę i dobre obyczaje jeszcze nie spotkałam a żyję na tym świecie już trochę. Starostwo pod jego " rzadami " to katasrofa - poziom usług zawsze niezbyt wysoki - zszedł na psy.I teraz jak czytam o tym jak to docenili ludzie prace PO ( więc i jego ) to jest mi autentycznie niedobrze - jaką pracę . Przychodzenie do straostwa to nie praca a od książek które postawił pan w ilości sztuk dwie na półce rozum do tej łepetynki nie napłynie panie starostwo. I drugi mocarz - Gajecki !!! Ludzie ! Znalazł przytulisko w KRUS-ie , siedzi cicho , nie ma nic do gadania bo Konieczny odsuwa go od wszystkiego .Ludzie mówili ze jak przyszedł do KRUS- u to przez pierwsze dwa tygodnie nikt nie widział jak wyglada bo Konieczny miał go [...]i nie przedstawił a tamnten [...] nie poszedł sie z nikim przywitac i przedstawic . Śmieja sie że pojecia nie ma wcale o ubezpieczeniach i nie wie co podpisuje ale przynajmniej nie rozwali KRUSU ( tak jak poprzednich gdzie pracował ) bo PSL nie da bo ma na tym kasę . Tacy to panowie elita w tym PO . Pamietacie te walki i przepychanki - trzy koła walczące o władzę - to ta kultura wyzsza tych panów reprezentujacych PO. O nich pisze bo jesli chodzi o PIS powiedziano i tak dużo.
Odpowiedz
0
@ kas
dnia 10.10.2011, 11:28 · Zgłoś
ale palikot zaskoczyl: sadzic palic legalizowac, profity dla panstwa:-)
Odpowiedz
1
@ [..]
dnia 10.10.2011, 11:16 · Zgłoś
KRĘCISZ niewypał ze Święcan - a dokładniej z Czermianki. Nie mogę patrzeć na tego pejkowatego [...] .
Odpowiedz
1
@ Święcaniak
dnia 14.10.2011, 08:16 · Zgłoś
Nie obrażaj ludzi ze Święcan, a jeżeli masz problem to zamów wizytę u psychologa.
Odpowiedz
9
@ Podziękowania.
dnia 10.10.2011, 10:11 · Zgłoś
Dziękuję Wam kochani wyborcy - zostałem wybrany poslem, do tej pory zarabialem 2000 zl na etacie,
do biznesu tez nie mialem glowy, od dzis przez
minimum 4 latka bede zarabial 20 000 zł, nadchodza
tluste i syte lata, kocham Was, dzieki za wasze
glosy, buziaczki !
Odpowiedz
9
@ Quest_1
dnia 10.10.2011, 10:21 · Zgłoś
Cieszę się, że mogłem Ci jakoś pomóc...Tylko pamiętaj, nie wydawaj wszystkiego na [...], dbaj o wątrobę...no i uważaj, bo alkomaty są teraz dużo sprawniejsze niż kilka lat temu:)
Odpowiedz
6
@ tylko ja
dnia 10.10.2011, 09:58 · Zgłoś
Dziś przekonałam się, że nie warto ujawniać swoich sympatii politycznych... Jak tu teraz żyć w Jaśle, jak głosowało się na Po? ! jak może być dobrze w kraju jeśli ludzie tak bardzo się nienawidzą ? przecież wszystkim nam zależy na tym, żeby w kraju była stabilizacja i spokój - a jaką stabilizację pokazuje nam PIS przez swoich zawistnych wyborców, mam wkoło siebie bardzo dużo takich osób... strach się bać. SZANUJĘ POGLĄDY INNYCH OSÓB I OCZEKUJĘ ŻE INNI BĘDĄ SZANOWAĆ MOJE. Obrażanie innych to sposób na życie niektórych ludzi. Uważam, że dobrze się stało,że wygrała Platforma - na świecie kryzys a nam nie potrzeba teraz zmiany rządu.
Odpowiedz
2
@ jenkins
dnia 10.10.2011, 12:23 · Zgłoś
Jeżeli chcesz w stabilizacji i spokoju być okradanym i bać się otworzyc [...] to twoja sprawa. Dobre dla typu osobowości wiecznego niewolnika !
Odpowiedz
2
@ tylko ja
dnia 10.10.2011, 14:21 · Zgłoś
Jedyny "ZNAWCO TEMATU" w Jaśle. Czytaj uważnie komentarze - ja szanuję, choć nie rozumiem Ciebie, Ty szanuj mnie i moją opinię. To proste. a jak żle Ci się żyje, to może to nie jest wina rządu PO... i nawet PIS by tego nie zmienił.
Odpowiedz
-8
@ boshejakimiwasżal
dnia 10.10.2011, 09:50 · Zgłoś
Chcecie macie narzekacie;)
Ja nie poszedłem na wybory i nie bd miał do nikogo wielkiego żalu że zagłosował na inna partie..
Odpowiedz
1
@ ww
dnia 10.10.2011, 09:34 · Zgłoś
PIS PO
- Kuchciński - Chomycz
- Rzońca - Borcz
- Piotrowicz - Tomański
- Golba - Rząsa
- Śnieżek
Odpowiedz
0
@ Stanisław
dnia 10.10.2011, 09:20 · Zgłoś
Rzońca(PiS) 15 623
Marcinkiewicz (RP) 10 058
Pers(PSL) 4 828
Kurowska(PiS) 6978
Przetacznik(SLD) 2367
Kmiecik(PO) 3562
dane z: http://wybory2011.pkw.gov.pl/wyn/180000/pl/okr-22.html#tabs-1
Odpowiedz
15
@ ja
dnia 10.10.2011, 09:08 · Zgłoś
to już w naszym powiecie nie uświadczy państwowej firmy. wszystko sprzedadzą. nie potrzebna wojna ani rozbiory. tragedia. będziemy [...] za 850zł.
Odpowiedz
7
@ amivisage
dnia 10.10.2011, 13:28 · Zgłoś
Warszawiacy głosują na PO i [...] za 4000 zł, [...]owskie podkarpacie ma to na co głosuje wiec rypie za 850.
Odpowiedz
2
@ wojtq
dnia 10.10.2011, 17:43 · Zgłoś
DOKŁADNIE!!! Przykleję sobie to na samochodzie.
Odpowiedz
-4
@ xxx
dnia 10.10.2011, 08:52 · Zgłoś
na tym [...] podkarpaciu wygrał PIS ale reszta Polski okazała się normalna ale czego można się spodziewać po Polsce kategorii B
Odpowiedz
0
@ lacky
dnia 10.10.2011, 09:10 · Zgłoś
[cytat=@]na tym [...] podkarpaciu wygrał PIS ale reszta Polski okazała się normalna ale czego można się spodziewać po Polsce kategorii B[/cytat]

RTobie to dobrze! Nawet [...] nie musisz udawać!
Odpowiedz
7
@ obserwatorr
dnia 10.10.2011, 09:18 · Zgłoś
skoro Platforma to taka swietna partia ,wiec dlaczego doporowadzila do sytuacji:Polska A i Polska B??? nieprzyszlo Ci do glowy ,ze to wlasnie rzad powinien to zmienic??? To jest wlasnie myslenie wyborcy PO,bardzo wybiorcze i tendencyjne.
Odpowiedz
-1
@ jaworznianin
dnia 10.10.2011, 12:54 · Zgłoś
lacky to ty nie musisz udawać,bo już się nim urodziłeś,ale może kiedyś nauczysz się muśleć!!!
Odpowiedz
-1
@ jaworznianin
dnia 10.10.2011, 13:01 · Zgłoś
Wydaje ci się,że można ot tak po prostu zamknąć usta p. kaczyńskiemu ,który jątrzy pod pałacem prezydenckim???Zacznij myśleć,bo dotychczas niewielkie masz postępy!!!
Odpowiedz
13
@ kuba
dnia 10.10.2011, 08:21 · Zgłoś
kolejne 4 lata podwyższania podatku , droższej benzyny , złodziejstwa , [...] [...] rosjanom i niemcom ! itp
Odpowiedz
1
@ sylwia
dnia 10.10.2011, 08:49 · Zgłoś
dokładnie, dokładnie, dokładnie
Odpowiedz
1
@ max21
dnia 10.10.2011, 09:07 · Zgłoś
Zgadzam się z Tobą!!
Odpowiedz
5
@ tiki
dnia 10.10.2011, 11:07 · Zgłoś
lepiej rozpętać wojnę z Rosją i Niemcami...
Odpowiedz
1
@ Jawrznianin
dnia 10.10.2011, 12:51 · Zgłoś
No tak lepsze byłoby wywijanie szabelką i skłócanie sąsiadów,a z kim chandlować???To są nasi sąsiedzi i z nimi musimy współpracować,taka jest rzeczywistość pomimo populistycznym głosom p. kaczyńskiego!!!
Odpowiedz
1
@ lacky
dnia 10.10.2011, 13:46 · Zgłoś
[cytat=Jawrznianin]No tak lepsze byłoby wywijanie szabelką i skłócanie sąsiadów,a z kim chandlować???To są nasi sąsiedzi i z nimi musimy współpracować,taka jest rzeczywistość pomimo populistycznym głosom p. kaczyńskiego!!![/cytat]

Po znajomości ortografii, czego przykładem jest słowo "chandlować" widzę, że jest pan wyborcą Ruchu Palikota!
Odpowiedz
0
@ 435323FDS
dnia 10.10.2011, 16:28 · Zgłoś
Jak wynika z sondaży Homo Homini ludzie z wykształceniem podstawowym głosowali głównie na PiS więc nie wiem dlaczego masz uprzedzenia, że ten pan jest wyborcą RP.
Odpowiedz
7
@ dvd
dnia 10.10.2011, 07:46 · Zgłoś
To będziemy teraz krajem miodem i mlekiem płynącym pod rzadami platformy.
Odpowiedz
10
@ ciekawy
dnia 10.10.2011, 07:39 · Zgłoś
ale mam nadzieje że gumofilce do sejmu nie weszły ???
Odpowiedz
3
@ [...]
dnia 10.10.2011, 06:37 · Zgłoś
PO do boju PIS do [...]
Odpowiedz
-1
@ owłosiony
dnia 10.10.2011, 13:45 · Zgłoś
[cytat=[...]]PO do boju PIS do [...] [/cytat]

Po nicku widać, że nic ci tak nie wyszło jak włosy!
Odpowiedz
4
@ Kazimiesz
dnia 10.10.2011, 03:00 · Zgłoś
Nie narzekajcie ,że na podkarpaciu wygrał PIS :) Całe polskie społeczeństwo sterowane jest przez massmedia. Media kreują 2 partie , przez co Polacy w nich wypatrują potencjalną władze. Wygrało PO , czego można się spodziewać? Podniesienia podatku vat do 24% , stadionów bez kibiców , braku autostrad. A za 4 lata? Inna partia dojdzie do władzy i będzie się starała ratować to zadłużone państwo. Co do PiS'u , kościół dalej steruje pd-wsch Polską. Pozostaje mi tylko wierzyć ,że Palikotowi uda się wyeliminować go całkowicie z polityki , a za swoje "co łaska" będą odprowadzane podatki!
Odpowiedz
3
@ real
dnia 10.10.2011, 08:33 · Zgłoś
Tylko u Palikota może być ktoś kto nie wie jak się pisze swoje imię.
Odpowiedz
4
@ 123
dnia 10.10.2011, 10:07 · Zgłoś
Palikot ma swoje zagrania pod media, ale jest przedsiębiorcą, jest mimo wszystko inteligentnym człowiekiem, według wielu byłby dobrym partnerem w koalicji, ponieważ zna realia gospodarki, dzięki działalnością gospodarczym.
Stawiałby na gospodarkę dla przedsiębiorców, co na rozwiniętym zachodzie jest priorytetem.
Według mnie Palikot w przyszłych wyborach będzie grał w pierwszej lidze...
Odpowiedz
0
@ Jaworznianin
dnia 10.10.2011, 12:46 · Zgłoś
Masz rację kolego!!!Szacunek Ci za te słowa,a ten komentarz na dole to po prostu zlekceważ bowiem on sam nie wie co pisze!!
Odpowiedz
-5
@ obiektywny
dnia 10.10.2011, 01:39 · Zgłoś
Kmiecik słabo! Marysia i Bogdan rozbili konkurencję, choć bardziej zdecydowanie to ta pierwsza z osób. Do senatu w Jaśle największe poparcie pewnie miała Ala! Choć byli i ludzie, którzy zaprzedali nasz teren, nikomu nieznanemu, kandydatowi z PO... Pan kurator oświaty z lekkim dystansem do prowadzącej dwójki! Mimo to, pani Ala powinna obronić pozycję w senacie!
Odpowiedz
4
@ Lucynka
dnia 10.10.2011, 10:14 · Zgłoś
Pani Ala jest z dynastii.Jedni są do roboty,a drudzy do rządzenia, no nie pani Alu
Odpowiedz
4
@ zak
dnia 10.10.2011, 01:00 · Zgłoś
Kłamczyński [...],nie pomogli ci kibole.Kończ waść bo siódme wybory z rzędu przegrałeś...
Odpowiedz
0
@ lucjanna smukła
dnia 11.10.2011, 12:00 · Zgłoś
[cytat=zak]Kłamczyński [...],nie pomogli ci kibole.Kończ waść bo siódme wybory z rzędu przegrałeś...[/cytat]

Jako absolwent szkoły podstawowej [...] zapewne potrafisz mi udzielić odpowiedzi n apytanie w którym roku po raz ostatni wygrało wybory Polskie Stronnictwo Ludowe?
Odpowiedz
29
@ wojtq
dnia 10.10.2011, 00:08 · Zgłoś
No teraz to już porażka. Widziałem procentowe poparcie w każdym województwie... i wstyd mi za podkarpackie. Ludzie - Ś.P. Stanisław Zając już nam nie pomoże. Owszem może było wytłumaczenie poparcia dla PiSu jak on coś wnosił w nasze województwo. Bo trochę dla Jasła też mu się udało urwać. Ale nie ma już nikogo sensownego reprezentującego podkarpackie w PiSie kto jednocześnie miałby na tyle do powiedzenia by coś dla tego zakątka Polski południowo - wschodniej mógł zrobić. I możecie mówić co chcecie - niestety dostajemy po [...] za to ociemniałe poparcie. Czemu na wschodzie bida? Tyle programów rozwoju dla Polski wschodniej? Bo Europa chce ratować to co sami sobie robimy. Dokładnie to kolega wyżej napisał - HARAKIRI. Czy w końcu się ta [...] obudzi? Czy nikt nie widzi że centrum i zachód Polski ma lepiej? Tylko to nasze [...] od strony kolegi Stalina klepie biedę. A ludzie zamiast to próbować polepszyć swoją sytuację to rok po roku brnie w ten [...] dalej i dalej. Porównajcie sobie poziom życia człowieka z Rzeszowa (nie piszę o małych miastach bo to nie jest punkt odniesienia) z człowiekiem choćby z Poznania, Bydgoszczy, Łodzi, Gdańska. Wszystkie wymienione to miasta wojewódzkie. Ale jak się ma ten nasz Rzeszów z nieszczęsnego Podkarpacia do innych? Wydaje mi się że odpowiedź jest jasna. A tu masz - ponad 50 % poparcia dla PiSu. Noi nie będziemy mieli miana PiSowskiego miasta czy województwa?
Ludzie obudźcie się - jest jeszcze czas. Wiem że jest ciężko się otworzyć, ale nie jest to niemożliwe. Tylko podnieście te klapki z oczu a uda się. My też możemy mieć lepiej. Nawet na tym zapomnianym [...]...
Odpowiedz
0
@ antysalonowiec
dnia 10.10.2011, 05:03 · Zgłoś
Ty sobie podnieś klapki. Znam Dolny Śląsk, mam tam rodzinę. Takie tam Eldorado, że tylko w ostatnim czasie pięciu w ich okolicy powiesiło się.
Odpowiedz
2
@ krs
dnia 10.10.2011, 06:47 · Zgłoś
a w USA też ociemniali ??? ...
Odpowiedz
5
@ zgadza sie
dnia 10.10.2011, 06:58 · Zgłoś
a potem partia rządząca nagradza swój elektorat dając subwencje i patrzy łaskawszym okiem. Tak było jest i będzie, stąd głosując na PiS sami skazujemy się na banicje. PO nie jest super hiper, ale PiS i reszta też nie.
Ja głosowałem za PO, więc mogę się tylko cieszyć, ale z drugiej strony ogarnia mnie smutek, że dalej nic się nie zmieni w Jaśle.
Odpowiedz
3
@ jenkins
dnia 10.10.2011, 07:30 · Zgłoś
Chłopie możesz nawet swoją skóre sprzedać diabłu ! Twoja sprawa ale nie namawiaj do zdrady innych !
Odpowiedz
-11
@ xxxxxxxxx
dnia 10.10.2011, 07:51 · Zgłoś
gdybym nie glosowala na PiS to wolalabym nie glosowac w ogole!
Odpowiedz
-2
@ real
dnia 10.10.2011, 08:25 · Zgłoś
Nie unoś się, wybory się skończyły. A swoją drogą te głupoty sam wymyślasz czy masz jakjegoś mentora z PO ? Takiego steku bzdur już dawno nie czytałem.
Odpowiedz
14
@ lucilljusz
dnia 10.10.2011, 09:08 · Zgłoś
Pleciesz [...] niczym Piekarski na mękach, bo gdybyś choć trochę domorosły politologu znał historię, to pewnie udałoby ci zauważyć, że mapa głosowania na PiS całkiem dobrze pokrywa się z obszarem byłego zaboru austriackiego. Gdybyś znał historię, to pewnie byś wiedział jaka była różnica między traktowaniem Polaków w tych trzech zaborach. Wiedziałbyś na przykład, że największa wolnośc polityczna była w Galicji i dlatego ludziom tutaj na całe pokolenia utrwaliło się głosowanie według poglądów a nie według medialnych wzorców. Ale ty tego [...] w krótkich spodenkach i małym rozumku nie wiesz...
Odpowiedz
18
@ ala
dnia 10.10.2011, 09:12 · Zgłoś
w USA czy gdziekolwiek za granicą Polacy niepowinni mieć prawa głosu bo żyją tam w innej rzeczwistości gospodarczej zarabiają w dolarach i bardzo często niemyślą wcale o powrocie do Polski więc jakim prawem mają decydować o tym kto będzie tu rządził.
Odpowiedz
-2
@ b z w
dnia 10.10.2011, 11:58 · Zgłoś
@ala - typowy nacjonalistyczny i ksenofobiczny głos . Pokazujesz własnie jaki jest prawdziwy antyPISowski elektorat . Moze jeszcze zabronisz ludziom wyjezdzac za chlebem na zachód ? tak jak przez kilkadziesiat lat robili to władcy PRLu ? taka ta twoja wolnosc i demokracja ? Wstyd .
Odpowiedz
8
@ [...]
dnia 10.10.2011, 12:03 · Zgłoś
Pytam po raz n-ty - co Zając zrobił dla Jasła ???
Odpowiedz
1
@ ala
dnia 10.10.2011, 12:24 · Zgłoś
do bzw mylisz partie nacjonalistyczny i ksenofobiczny jest właśnie PIS czytaj ze zrozumieniem!!
Odpowiedz
1
@ do @ala
dnia 10.10.2011, 12:26 · Zgłoś
popieram Twój komentarz, dlaczego?? w utworzenie komitetów wyborczych za granicą angażowane jest mnóstwo środków zarówno finansowych, rzeczowych czy osobowych!!! Po co?? skoro wyjechali i tam pracują, żyją, mają rodziny - widocznie jest im lepiej jak tutaj w kraju. A gdyby zycie tutaj i poprawa jego jakości leżałaby im na sercu przyjechaliby oddać swój głos do kraju. Polacy za granicą - nie ważne czy zarabiają w dolarach czy w euro - żyją w innej rzeczywistości. Nie mówie, że mają kokosy i perskie dywany w domu, ale nawet w Polsce można żyć godnie jeśli chce sie pracować!! Za granicą za leżenie nie płacą - żeby zarobić trzeba pracować.
Odpowiedz
0
@ jaworznianin
dnia 10.10.2011, 12:39 · Zgłoś
Masz rację piszac te słowa,a będzie przypuszczam tak jak jest dopóki [...] nie zmądrzeje!!!Dopóki populizm pana prezesa nie będzie miał aż takiego wpływu na wyborców w Jaśle i okolicach!!!Dopóki [...] nie przestanie zamiast nauki kościoła głosić polityki!!!Dopóki [...] nie przestanie się bogacić kosztem biednych ludzi!!!"pierwej wielbłąd przejdzie przez ucho igielne niżli bogaty dostąpi królestwa niebieskiego""To są przecież słowa z pisma świętego,a jak to się ma do rzeczywistości???
Odpowiedz
2
@ jaworznianin
dnia 10.10.2011, 12:42 · Zgłoś
nic!!!
Odpowiedz
4
@ jawrznianin
dnia 10.10.2011, 13:11 · Zgłoś
[...] w długich spodenkach,to nie zabory są tu przyczyną, lecz [...] który miesza w głowach [...]!!! Zacznij wreszcie myśleć!!!Dopóki nie odłączy się kościoła od pańtwa,jak to jast w konstytucji,to nie bedzie zgody wśród narodu!!!
Odpowiedz
3
@ Krokus
dnia 10.10.2011, 13:53 · Zgłoś
Trzeba znać i geografię !! Do Galicji należało tylko obecne województwo małopolskie i podkarpackie a lubelskie i podlaskie nigdy nie było w zaborze austriackim "[...] w długich spodenkach"...
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 10.10.2011, 15:40 · Zgłoś
Po raz n-ty przyłączam się do pytania.
Odpowiedz
2
@ wojtq
dnia 10.10.2011, 17:40 · Zgłoś
Przy tym komentarzu dołączam się do kolegi Krokusa i radzę sprawdzić jak terytorialnie faktycznie dzieliła się Polska podczas zaborów. Bo owszem [...] podkarpackie znajduje się w obszarze na którym istniała Galicja. Ale jej granice nie sięgały aż tak daleko na północ i nie pokrywają się w 50 % nawet z orientacją wyborczą a'la PiS. Nie wydaje mi się by w tej Galicji Polakom aż tak namącili w głowiach. A jeśli nawet to drugie 50% zawdzięczamy Rosji.
A [...] to już dawno powinna być oddzielnie od Państwa. Bo [...] na kazaniach brednie które potem wpływają na głosy oddawane przez starsze pokolenie. Ludzie już nie trzeba się bać księży. Teraz to nam mogą na kant naskoczyć. I taki PiS który szuka oparcia w Kościele niech wam wody w mózgu nie robi. Bo poza głośnym kłapaniem dziobami niewiele im do tej świętości.
Odpowiedz
-6
@ bramkarz z wiejskiej
dnia 09.10.2011, 23:52 · Zgłoś
Co to za zwyciestwo skoro z koalicjantem braknie im jakies 5% ?
Musza szukać trzeciej partii , a tu juz tak rózowo nie bedzie bo trzeba
oszukac swój elektorat - kiedy sie obiecało ze z RP nie wejdą :)
Ciekaw jestem jak miny zrzedną kiedy te medialne hurra opadnie i dostaną wyniki z PKW ??? PKW która pokazała niemoc bałagan i nieprofesjonalizm wprowadzając opinie w błąd .
Oj panowie z PO nie bedzie do smiechu , tym bardziej czekam na najblizsze tygodnie i prawdziwy stan zadłuzenia panstwa , bo teraz juz nie ukryjecie tych liczb , Bruksela przycisnie , oj przycisnie - zaplacimy my podatnicy
Odpowiedz
0
@ jaworznianin
dnia 10.10.2011, 12:27 · Zgłoś
[...] chłopie!!!
Odpowiedz
6
@ Ronin
dnia 09.10.2011, 23:31 · Zgłoś
HAHAHHA coś mi sie przyponiało o to cyctacik [...]

"...- Ten pan był w tamtych władzach i to chodziło tylko o to, żeby państwu nie pomagać, tylko uderzyć w panią burmistrz, bo chce się powrotu tamtych władz. Państwo nie możecie być ofiarami walki wyborczej. Byłam całą noc z państwem, aby wiedzieć co się dzieje a moje służby interweniowały. Po drodze powiedziałam, że będzie Jarosław Kaczyński, przecież to nie jest jakaś persona non grata w naszym mieście. Bo widzimy, że tutaj miasto było, jest i będzie PiS-owskie – mówiła Kurowska. ..."

Chyba powino brzmieć Jasło było, jest i nie bedzie nigdy wiecej pisowskie"

Dąb, Ratowanie Morza, Krushfest 2010 pamietny bez [...] za to z marychą która zwiał n zpot pisu w rzeszowie, Genialnym menagerem JDK, - Rondo Hitlera - każdyżyd uważa że chcieliśmy uczcić hitlera.

A i pan Lechowski z notatką służbową o Krushfescie - Sprawdź kto zatym stoi"

To mocne argumenty własnej samodestrukcji pruby walki z mołodzieżą. Normalnymi ludźmi.

Pozatym rosimy o zakazanie Maciarewiczowi wypowiadania sie na temat katastrofy smoleńskiej bo to czyste herezje
Odpowiedz
-31
@ wiesmak
dnia 09.10.2011, 23:31 · Zgłoś
Oby wszedł Pers i Wydro!! PSL!!
Odpowiedz
-4
@ lol
dnia 10.10.2011, 10:21 · Zgłoś
Popieram ! Oby !
Odpowiedz
7
@ loool
dnia 10.10.2011, 10:29 · Zgłoś
Ludzie ! Znowu PiS najlepszy na podkarpaciu ? Czy naprawde jestescie juz tak zaślepieni kłamstwami premiera PiS ? Czy nie widzicie jaki on jest naprawde ? Zresztą porównajcie sobie jego zachowanie podczas kampani i po czyli za kilka dni. Skończy się wyglad łagodnego baranka. A potem powiem a nie mówiłem ?! loool
Odpowiedz
4
@ jaworznianin
dnia 10.10.2011, 12:24 · Zgłoś
masz rację,ale [...] tego nie zrozumi!!!
Odpowiedz
-1
@ misiek
dnia 10.10.2011, 19:03 · Zgłoś
[cytat=loool]Ludzie ! Znowu PiS najlepszy na podkarpaciu ? Czy naprawde jestescie juz tak zaślepieni kłamstwami premiera PiS ? Czy nie widzicie jaki on jest naprawde ? Zresztą porównajcie sobie jego zachowanie podczas kampani i po czyli za kilka dni. Skończy się wyglad łagodnego baranka. A potem powiem a nie mówiłem ?! loool[/cytat]

Tak tak widocznie ciemny podkarpacki lud jest okropnie zaślepiony!Może to słońce Peru [...] thusk ich oślepił a może [...] potrzebuje tylko właściwej reedukacji.Kto to wie.Tak czy inaczej w ramach pracy organicznej z [...] zpisiałą [...] gazeta wyborcza winna być od dziś bezpłatna tak co by każden ciemny ludź mógł uwolnić się od jak piszesz "zaślepienia kłamstwami premiera PIS"Ty się jak widzę skutecznie uwolniłeś-głównie od myślenia
Odpowiedz
0
@ szeptal
dnia 09.10.2011, 23:27 · Zgłoś
Najciekawsze jest, czy nasi kandydaci weszli.
Odpowiedz
3
@ Abderyta
dnia 10.10.2011, 08:00 · Zgłoś
Również czekam z wielką niecierpliwością...Pzdr!
Odpowiedz
1
@ Abderyta
dnia 10.10.2011, 09:48 · Zgłoś
Z tego co widzę B. Rzońca zdobywa ponad 15 tyś głosów i juz prawie pewne, że ma mandat. Gratulacje!!
Odpowiedz
5
@ [...]
dnia 10.10.2011, 11:55 · Zgłoś
A po co ???
Wstyd przynosić i [...] PiSiarską głosić.
Odpowiedz
7
@ zoilus
dnia 10.10.2011, 15:04 · Zgłoś
a tam mandat - kiedyś juz ponoć mandat dostał...
Odpowiedz
0
@ Ronin
dnia 09.10.2011, 23:23 · Zgłoś
Nergal na premiera!!!
Odpowiedz
11
@ Ronin
dnia 09.10.2011, 23:11 · Zgłoś
Społeczeństwo nei do ceniło rządów PO tylko miała beznadzieny wybór miedzy złem (PO) a paranoidalnie obsesynym zdeasyfikowanym złem (PiS) - ten kraj opiera sie na suchości ciemnogrodztwie braku logice choć chyba [...] już [...] przymkną ... ale nadal podkarpacie stoi PiSem.
Wszyscy mnustwo obiecujecie a bijecie najbradziej w tych co najwiecej podatków płacą tzn klase średnią tych co prowadzą małe przedsiebiorstwa - zlikwidujcie połowe upranien niszczacych przedsiębiorcę i zlikwdujcię 2/3 instytucj nekających przesieborców, punkty dla kierowców, i zabierzcie broń takim [...] jak urząd skarbowy bo urzedaz z pukawkmi wyglada jak de...
Odpowiedz
15
@ osa
dnia 10.10.2011, 07:43 · Zgłoś
ludzie jak chcecie popisać się swoimi genialnymi poglądami to w trakcie pisania sięgnijcie po słownik ortograficzny bo oczy bolą jak "znawcy polityki" piszą z błędami!!! Gdzie byli w podstawówce jak Pani uczyła zasad ortografii?
Odpowiedz
3
@ szeptal
dnia 10.10.2011, 08:31 · Zgłoś
Ronin pewnie jesteś tym przedsiębiorcą uczciwie płacącym podatki
Odpowiedz
9
@ !!!!!
dnia 09.10.2011, 23:09 · Zgłoś
jak zwykle nikomu nie dogodzi...
Odpowiedz
-4
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 09.10.2011, 23:01 · Zgłoś
co z 40 kilu % bojkotem chorej demokracji czy w przyszłości jakieś media publiczne mieniące się wyrazicielami opinii publicznej pasożytującej na narzuconych opłatach abonamentowych za wciskany kit przedstawią odmienne zdanie odnośnie dezaprobaty dotychczasowej polityki czas na nowy ruch społeczny zagrożonych i wykluczonych społeczni
Odpowiedz
-8
@ lol
dnia 09.10.2011, 22:48 · Zgłoś
wszedł starosta do sejmu ?
Odpowiedz
27
@ bramkarz z wiejskiej
dnia 09.10.2011, 23:44 · Zgłoś
wszedł ... kilka miesiecy temu kiedy pojechał ratować Gamrat .
I tez nie wyszło .
Odpowiedz
0
@ less.uk
dnia 11.10.2011, 14:45 · Zgłoś
...i Gamrat został uratowany poprzez prywatyzację (sprzedaż),teraz przynosi zyski właścicielowi.Jako relikt socjalizmu tylko strat nie przynosił,a to zasadnicza różnica.Oddzielną sprawą jest los załogi i tu politycy mają pole do popisu,ale niestety nie opozycja.A gmina Brzyska na Mesjasza...
Odpowiedz
2
@ asdfghjk
dnia 12.10.2011, 08:15 · Zgłoś
"Bardzo dziękuje tym, którzy oddali na PO głos i nie bali się postawić na rozwój i lepsze jutro dla nas wszystkich - podkreślił Adam Kmiecik."
dobrze ujete,dla WAS wszystkich !!! leniwych budzetowcow!!!
Odpowiedz
-19
@ jaslak
dnia 09.10.2011, 22:46 · Zgłoś
skonczyły sie pieniądze za kampanie i portal pokazał prawdziwe poglądy. Ja chcę wywiadu z PISem!!!
Odpowiedz
-5
@ jony
dnia 09.10.2011, 23:26 · Zgłoś
przez grzeczność portal nie zaprzeczył i opublikowal komentarz??
Odpowiedz
23
@ moim zdaniem
dnia 10.10.2011, 09:20 · Zgłoś
no i mamy panią senator i możliwe że posła z PiSu , ale co nam po tym skoro obydwoje w opozycji do rządu, co nam po takich posłach? ano kompletnie nic, takim to sposobem Jasło pozostanie nadal CIEMNĄ CZARNĄ DZIURĄ, nic nie zdziałają i nic nie wniosą dla tego ciemnego jak widać i [...] miasta i rejonu Polski
Odpowiedz
16
@ Anonimek
dnia 10.10.2011, 11:08 · Zgłoś
"moim zdaniem" podpisuję się pod Twoim komentarzem rękami i nogami! Jasło Ciemną Stroną Mocy a raczej [...]! Tylko szkoda tej Pani Kurowskiej - koniec pielgrzymek za pieniądze podatników :-(
Odpowiedz
14
@ xsja
dnia 10.10.2011, 12:11 · Zgłoś
Jasło dotąd będzie czarną dziurą dokąd większość będzie głosować na PiS
Odpowiedz
1
@ Jaworznianin
dnia 10.10.2011, 12:21 · Zgłoś
Tak powinno być już dawno,już dawno powinno dać do myślenia wyborcom z regionu jasielskiego,że [...] tylko konfliktują scenę polityczną i nie tylko!!!Bowiem jak to wygląda bym nie mógł porozmawiać z bratem na temat polityki,by nie zareagował agresywnie wobec mojej osoby i moich poglądów,a takie reakcje widzieliśmy już pod pałacem prezydenckim,zainicjowane przez p. kaczyńskiego!!!Mam nadzieje,że otwierając lodówkę nie zastanę tam smoleńska!!!
Odpowiedz
1
@ Jacenty
dnia 10.10.2011, 14:45 · Zgłoś
Teraz będziesz miał pustą lodówkę .
Odpowiedz
3
@ NP
dnia 10.10.2011, 15:52 · Zgłoś
gdyby [...] rządziły jak należy to młodzież nie wyjeżdżała by za chlebem za granice i nie zostawali sami starsi ludzie do głosowania.rozumiesz to czy nie za bardzo wyborco donka?
Odpowiedz
1
@ Alex
dnia 10.10.2011, 16:00 · Zgłoś
Nie pustą tylko Maciarewicza i Agenta Tomka:)
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.