Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Święto ze skandalem w tle ...według burmistrz Kurowskiej

71
Tegoroczne Święto Wojska Polskiego zapowiadało się ciekawej niż dotychczas. Niestety na zapowiedziach się skończyło. Kawalerzyści z 8. Pułku Ułanów Księcia Józefa Poniatowskiego, którzy chcieli uświetnić tę uroczystość zostali od niej odsunięci. Jak twierdzi burmistrz Maria Kurowska, zadecydowały o tym względy proceduralne.


Ułani z Niepołomic i Krakowa przyjechali na zaproszenie Jana Urbana, dowódcy sekcji w Jaśle. Nie dostali jednak pozwolenia na udział w uroczystościach z okazji Święta Wojska Polskiego. Planowali, że przejdą z głównym pochodem do kościoła Franciszkanów, a po mszy złożą wiązankę kwiatów przed Grobem Nieznanego Żołnierza.


Niestety scenariusz został zweryfikowany i ograniczony do minimum – we mszy świętej brał udział tylko poczet sztandarowy, a przed Grobem Nieznanego Żołnierza kwiaty złożyła trzyosobowa reprezentacja Szwadronu. Po wyjściu z kościoła kawalerzyści zostali entuzjastycznie powitani przez wiernych, niestety radość nie trwała długo. Delegacje i poczty sztandarowe wraz z Orkiestrą Miejsko-Kolejową udały się w stronę parku miejskiego, a ułani na koniach do.... kościoła Matki Boskiej Częstochowskiej. W sobotę burmistrz nie chciała rozmawiać z dziennikarzami, zasłaniając się świętem. W poniedziałek (17.08. br.) znalazła dla nas czas, i przedstawiła swoje stanowisko - Jeżeli ułani chcieli przyjechać mogli to wcześniej zgłosić. Uważam, że jest niedopuszczalnym fakt, że ułani bez zwrócenia się pisemnego dzwonią do mnie o godz. 12.00 w przeddzień uroczystości i pytają czy ja wyrażę zgodę. To są ułani, to są konie i to jest niebezpieczeństwo osób, które mogą znaleźć w pobliżu, a które koń może spłoszyć się i coś złego narobić. Jako burmistrz biorę odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników tej uroczystości. W urzędach załatwia się wszystko pisemnie, nie ma uzgodnień na telefon.

Kurowska nie zaprzecza, że w tej sprawie istotną rolę odegrały także pobudki osobiste, czyli niechęć do Jana Urbana - Jeżeli tak, to tylko dlatego, że ja znam sposób i kompetencje organizacyjne pana Jana Urbana i w związku z tym wiedziałam, że jak on to zaczyna organizować, to znaczy, że mogą tu być problemy, bo z tego akurat go znam. Może być coś nie uzgodnione, nieubezpieczone odpowiednio i potem mogę mieć pewne uciążliwości. Jeżeli ktoś mówi, że załatwia takie rzeczy na telefon to kłamie – tłumaczyła burmistrz.


(omega)
Reklama

Komentarze: 71

Dodaj komentarz Widok:
0
@ ręce opadają
dnia 31.08.2009, 18:37 · Zgłoś
Skandal!!! co ona robi jako burmistrz? Wsyd, że taki ktoś nas reprezentuje!!! I nie chodzi tylko o tą sprawe!!!
Odpowiedz
0
@ xyz
dnia 31.08.2009, 09:26 · Zgłoś
Nie są chorzy Ci ludzie którzy piastują urzędy, bo każdy z was gdyby mu dawano 10tys zł to by siedział do oporu na takim urzędzie. Chory jest system który te stołki wytworzył, ale bez rozlewu krwi nie zmieni się na normalny. Mamy [...]krację. Dawniej mówiono 'z przodu łata z tyłu łata idzie demokrata' Słowo DEMOKRATA było obelgą ! A teraz proszę demokrata szczyt szczytów madrości.
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 29.08.2009, 23:17 · Zgłoś
Walka o stołki jest przerażająca... całe zamieszanie w tej sprawie to dziecinada... Urban sprytnie wykorzystuje sytuacje aby przypomnieć o swojej osobie przed zbliżającymi się wyborami...
Odpowiedz
0
@ Jaślanin
dnia 23.08.2009, 20:55 · Zgłoś
Za moje pobudki osobiste może ścigać mnie prokuratura.Co to jest "Dziki Zachód"?
I po co chodzić do Ojców Franciszkanów kiedy jest najwięcej ludzi,kiedy kieruje się Pani nienawiścią? "Modli się pod Figurą ,a ....."
Ja swoim głosem też podkreślę moje pobudki,ale jak takich będzie więcej to czeka Panią Powiatowy Urząd Pracy.
Odpowiedz
0
@ ***
dnia 22.08.2009, 20:51 · Zgłoś
Od 12-tej poprzedzającego dnia to mało czasu ??? Na telefon nie można, skoro i tak całe miasto zamkniętę ??? CZYSTA ZŁOŚLIWOŚĆ (jak w cytacie)I URZĘDNICZO-BIUROKRATYCZNA INDOLENCJA W ZAŁATWIANIU PETENTÓW!!! Oczywiście każdy papier, nawet toaletowy, w tym szacownym urzędzie musi nabrać mocy prawnej, czyli poleżeć ok. 30 dni, bo tyle czasu Pani Burmistrz ma na odpowiedź. A, tak do wiadomości, te konie są dłużej szkolone w posłuszeństwie niż większość urzędników UM Jasło i nie mają w zwyczaju "walić z [...]" do mieszkańców Jasła, jak niektórzy z nich. Noooooooooo, chyba, że nawet na końcu pochodu nie było miejsca na na coś EXTRA (taki już savoir-vivre naszych urzędników). Panie Janie, radzę już wysłać pisemko dotyczące jakiejś inicjatywy na EURO 2012, to może nie będzie skandalu ! :)
Odpowiedz
0
@ stokrotka
dnia 20.08.2009, 21:19 · Zgłoś
ktos tu na wsi wychowany, a koni sie boi, zyjemy w swiecie zwierzat i jak mozna odwolywac impreze bo konie maja brac udzial????!!! a co robia bryczki w krakowie?????!
na tej niecheci do urbana trzeba bylo skonczyc, mniejszy wstyd i koni juz w to nie mieszac!
Odpowiedz
0
@ lis
dnia 20.08.2009, 14:11 · Zgłoś
znacie takiego pana radnego krzyśka czeluśniaka on by był bardzo dobrym burmistrzem w jaśle
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 20.08.2009, 11:29 · Zgłoś
Nie dajmy z siebie robić [...]!!
Urban był szefem wydziału promocji w urzedzie miasta i zajmował sie organizacją własnie takich imprez. I on nie wie ze takie sprawy trzeba wcześniej zgłaszać? Z kogo robi [...]? chyba z siebie...
Odpowiedz
0
@ elm
dnia 19.08.2009, 21:22 · Zgłoś
to teraz juz ip pokazuja???? jaka zmina w jasle!!!! i to dzieki komu??!??!!!!!
brawo brawo brawo
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 19.08.2009, 21:16 · Zgłoś
Szkoda, że głupota i niekompetencja nie pozostawia śladów na buzi, bo większość z was by się z chałupy wstydziła wyjść, takie mielibyście szpetne mordki :D
Odpowiedz
0
@ Do kcccc
dnia 19.08.2009, 19:43 · Zgłoś
No to napisz może TY co takiego zrobiła???DWA przykłady i jak tu siedze nie napiszę już złego słowa na PANIĄ K.
Odpowiedz
0
@ oj oj oj
dnia 19.08.2009, 19:40 · Zgłoś
w tamtych stonach nie ma "koni" takie duże przecież jest to zwierze a jakie zęby ma
Odpowiedz
0
@ .
dnia 19.08.2009, 19:25 · Zgłoś
A na wożenie się bryczką przy inauguracji to ktoś wydawał zgodę ?
Odpowiedz
0
@ NIEjaślanin
dnia 19.08.2009, 15:39 · Zgłoś
Pani Burmistrz! Czuj CZUWAJ! Gratuluje Pani UŁAŃSKIEJ FANTAZJI!!!!:-))
Odpowiedz
0
@ as
dnia 19.08.2009, 13:02 · Zgłoś
uczcie sie od pani burmistrz skąd brać pieniądze dla mieszkańców miasta jasła i okolic bo obawiam sie że jak jej zabraknie to będzie bieda w jaśle
Odpowiedz
0
@ as
dnia 19.08.2009, 12:59 · Zgłoś
to wyście paniom burmistrz skompromitowali
Odpowiedz
0
@ as
dnia 19.08.2009, 12:55 · Zgłoś
pani maria kurowska jest bardzo dobrom paniom burmistrz
Odpowiedz
0
@ dw
dnia 19.08.2009, 12:53 · Zgłoś
ja wam pokaże
Odpowiedz
0
@ dw
dnia 19.08.2009, 12:53 · Zgłoś
gupio piszecie
Odpowiedz
0
@ k87
dnia 19.08.2009, 12:43 · Zgłoś
Skoro ułani, tudzież osoba ich zapraszająca jest tak światłą osobą to powinna wiedzieć, że o tego typu przedsięwzięciach informuje się odpowiedni organ z wyprzedzeniem. Takie sprawy nie załatwia się na telefon. A Pani Burmistrz dajcie już spokój.
Odpowiedz
0
@ perspektywy
dnia 19.08.2009, 12:29 · Zgłoś
A kto Wam wybrał tego prezydenta chyba nie [...].To wasz wstyd a nie Pani prezydent :).
Odpowiedz
0
@ Malinowski :D
dnia 19.08.2009, 12:04 · Zgłoś
hahaha ale Cyrk :D:D:D
Odpowiedz
0
@ fid
dnia 19.08.2009, 11:21 · Zgłoś
Jak Pan Bóg chce kogoś ukarać to mu rozum odbierze. A Pan Bóg widzi pychę, fałsz i obłudę tej pani, więc przystąpił do dzieła. Chwał Mu za to!
Odpowiedz
0
@ JANUSZ Z LEGNICY
dnia 19.08.2009, 10:58 · Zgłoś
WYGLĄDA NA TO, ŻE WASZA PANI URMISTRZ SPECJALIZUJE SIĘ W SKANDALACH. LUBIĘ ZAGLĄDAĆ NA PORTALE JASIELSKIE BO STALE JEST JAKIŚ SKANDAL WYWOŁYWANY PRZEZ WŁADZE. POWODZENIA NA DRODZE DALSZEGO OŚMIESZANIA
Odpowiedz
0
@ ric
dnia 19.08.2009, 10:15 · Zgłoś
...jeżeli nie przez telefon to proponuje w urzędzie wszystkie telefony zlikwidować i to natychmiast będzie mniejszy podatek od mieszkańców Jasła w zamian za rachunki przecież przez telefon się "kłamie"...heh....
Odpowiedz
0
@ Do Bardzo jestem cie
dnia 19.08.2009, 09:57 · Zgłoś
Może i dróg i głównie płątnych miejsc parkingowych przybywa, a będąc w mieście dalej krąże po 15 minut, żeby znaleźć miejsc parkingowe na zostawienie auta na 5 minut, a co do nowych dróg to się wypowiemy po 3 zimach, czy to będzie zrobić raz a porządnie, czy byle było i sobie dopisać do listy zasług na kolejne wybory.
Odpowiedz
0
@ jaślaninnn
dnia 19.08.2009, 09:51 · Zgłoś
Pani burmistrz to co Pani mówi jest żałosne,nie wie Pani w jaki sposób sie wytłumaczyc t5o najlepiej zwalić winę na kogoś innego!!! Wstydzilaby sie PAni!!!!!!!!naszczęscie za rok wybory!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ outsider
dnia 19.08.2009, 08:55 · Zgłoś
a właśnie, że coś zrobiła. Skompromitowała nas wszystkich kilka razy.
Odpowiedz
0
@ Egon
dnia 19.08.2009, 08:28 · Zgłoś
Sami ją sobie wybraliście na burmistrza.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 19.08.2009, 07:43 · Zgłoś
A ja sobie KATEGORYCZNIE nie życzę by Kurowska brała odpowiedzialność za moje i mojej rodziny bezpieczeństwo. Przynajmniej będzie wtedy normalnie. Byle do wyborów - zapłacimy za wszystko !!!
Odpowiedz
0
@ j
dnia 19.08.2009, 07:04 · Zgłoś
kontakt telefoniczny dzien przed uroczystoscia wiec nie bylo czasu na wyrazenie zgody przez pana zajaca i ksiedza putyre a zagrozone byly jasielskie [...] [...] z rodziny pewnego radia
Odpowiedz
0
@ ms
dnia 19.08.2009, 01:26 · Zgłoś
Bisan, dorabiasz ideologię do prostej sprawy związanej tylko z procedurą i odpowiedzialnością za podjęte decyzje. Główny problem jest w tym, że pan Urban mimo wydawało by się dobrej ich znajomości, świadomie ich nie realizuje. A jak ktoś mu to wytyka, to przedstawia się jako pokrzywdzony. Skoro nie było zgody, to po co była ta szopka? Dlaczego nie złożył wniosku na piśmie wcześniej? Bał się pani Kurowskiej? Nie bądźmy dziećmi. Przecież nawet ślepy widzi, że to świadome działanie na stworzenie czarnego PR. Ludzie, sami mówicie, że już niedługo wybory. No to właśnie macie pierwsze działania zaczepne. Przejrzyjcie na oczy i nie dajcie się wciągać jak stado owiec w polityczne gierki. To są szczwane lisy. Polityka to nie plac zabaw. A święci się w nią nie bawią, bo polityk i święty, to pojęcia sprzeczne.
Odpowiedz
0
@ JASELKO
dnia 19.08.2009, 00:18 · Zgłoś
Ale jak nic nie zrobila ?? to co bedziemy mowic
Odpowiedz
0
@ ms
dnia 19.08.2009, 00:09 · Zgłoś
Bisan, dorabiasz ideologię do prostej sprawy związanej tylko z procedurą i odpowiedzialnością za podjęte decyzje. Główny problem jest w tym, że pan Urban mimo wydawało by się dobrej ich znajomości, świadomie ich nie realizuje. A jak ktoś mu to wytyka, to przedstawia się jako pokrzywdzony. Skoro nie było zgody, to po co była ta szopka? Dlaczego nie złożył wniosku na piśmie wcześniej? Bał się pani Kurowskiej? Nie bądźmy dziećmi. Przecież nawet ślepy widzi, że to świadome działanie na stworzenie czarnego PR. Ludzie, sami mówicie, że już niedługo wybory. No to właśnie macie pierwsze działania zaczepne. Przejrzyjcie na oczy i nie dajcie się wciągać jak stado owiec w polityczne gierki. To są szczwane lisy. Polityka to nie plac zabaw. A święci się w nią nie bawią, bo polityk i święty, to pojęcia sprzeczne.
Odpowiedz
0
@ PolaMonola
dnia 19.08.2009, 00:02 · Zgłoś
Może się zupełnie nie znam na polityce i tym podobnych, ale uważam, że osobiste "wycieczki" na wysokim stołku są nie na miejscu.... ale mogę się mylić ;))prosty ze mnie człowiek.
Odpowiedz
0
@ kccc
dnia 18.08.2009, 23:34 · Zgłoś
wy jestes cie [...]92;acys niewiem wypominacie jej najdrobniejsze potyczki...zamiast mowić ile zrobiła dla jasła
Odpowiedz
0
@ bisan
dnia 18.08.2009, 23:22 · Zgłoś
W 1998 roku Rada Powiatu Jasielskiego składała się z 45 radnych . Jednym z nich była pani Kurowska , a drugim pan Urban. AWS miał 28+1 czyli 29 głosów. Zdecydowana większość. Obydwoje z państwa , członkowie AWS-u razem głosowali nad wyborem Starosty, nad wyborem przewodniczącego Rady Powiatu Jasielskiego. Tak się złożyło, że pani Kurowska została przewodniczącą, a pan Urban jej zastępcą. Obydwoje głosowali wzajemnie na siebie. Nie przeszkadzała pani Kurowskiej przeszłość Urbana, ani to, że był naczelnym harcerzem, ani to, że rzekomo należał, ani to, że podobno jest mało przystojny. Wtedy było OK! Dziś, gdy pracownikiem poprzedniego burmistrza Czerneckiego był Urban, nagle okazuje się, że jest on nie do zaakceptowania. Pytam, czy Urban z AWS z 1998-2002 roku to nie ten sam Urban z 2009 roku. Czy inne spojrzenie na otaczającą rzeczywistość przekreśla człowieka. Nie wszyscy są tak bystrzy, by w porę zmienić przynależność (ZCHN, AWS, PIS) i zabrać się z nurtem rządzących i rozdających stołki. Nie wszyscy mają tak elastyczne sumienie by zdążyć ze zmianą poglądów czy przynależności. Widzę, że ci elastyczni chwilowo są górą, lecz podkreślam chwilowo. Znam Urbana i wiem, że jak każdy popełnia błędy, lecz ma prawo,jako mieszkaniec Jasła działać dla jego dobra. Przecież wielu, szczególnie młodszych obywateli naszego miasta nie wie kto to Urban czy Kurowska, ale widok UŁANÓW na koniach skłoni ich do spojrzenia na książkę czy do internetu i zapytania "a kto to". Gdyby Urban chciał pojeździć sobie na koniu po mieście to należało by go przegonić, ale gdy Urban i inni zapaleńcy chcą coś dobrego zrobić dla historii, dla Jasła, to należy im w tym pomóc, a nie przeszkadzać. Jaślanie znają Urbana od lat i mają o nim swoje zdanie co wyrażają w wyborach do Rady Powiatu i to nie w jednej kadencji. Myślę, że mają Jaślanie również swoje zdanie o pani burmistrz co wyrażą w najbliższych wyborach.
Pozdrawiam wszystkich JAŚLAN i przepraszam za trochę przydługi wywód, ale krócej się nie dało.
Odpowiedz
0
@ Co zrobić..??
dnia 18.08.2009, 23:16 · Zgłoś
Tylko czym tak zawiniliśmy drodzy jaślanie , że ktoś taki nas reprezentuje ???
Odpowiedz
0
@ Jasło to nie Kraków
dnia 18.08.2009, 23:04 · Zgłoś
W Krakowie Ułani mogą maszerować ale żeby w Jaśle, drodzy Jaslanie, to nie [...], u nasz tylko stare [...] tortownice mogą się pokazywać...
Odpowiedz
0
@ Jaślanka
dnia 18.08.2009, 22:36 · Zgłoś
Pani Burmistrz! to, co Pani robi można w 100 %nazwać skandalem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Osoba na takim stanowisku uprzedzona do ludzi! My nie chcemy, zeby pani w ten sposob wyrazala wolę mieszkancow i koniec! Zobaczymy ile pani takich numerow zdazy zrobic do konca kadencji. Prosze sie spieszzc, bo czasu niewiele!!!!ha,ha,ha
Odpowiedz
0
@ .,.
dnia 18.08.2009, 22:35 · Zgłoś
jaslo4u.pl jest portalem mającym służyc mieszkańcą tego miasta... proponuje więc stworzenie tutaj prostej sondy ilustrującej poparcie dla pani K. Jeżeli wynik sondy będzie jednoznaczny może ktoś z możliwościami zajmie sie organizacją wyżej wspomnianego referendum. pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ Bardzo jestem ciekaw
dnia 18.08.2009, 22:21 · Zgłoś
Co byście napisali, gdyby w czasie uroczystości doszło do jakiegoś nieszczęścia, a dociekliwi dziennikarze dotarli do sensacyjnej wiadomości, że brakowało wymaganych prawem uzgodnień, czyli innymi słowy braki formalne, niedopełnienie obowiązków służbowych itp. Ciekaw też jestem, czy wiedząc jakie konsekwencje grożą za takie zaniedbanie, ktoś z komentujących zdecydowałby się przymknąć oko i powiedział: "Niech jadą!", biorąc na swoje barki odpowiedzialność prawno-karną. Rozumiem, że krytykowanie to pewien rodzaj relaksu, bo można się odstresować po ciężkim dniu, ale niech to ma jakikolwiek sens. Nie widzicie niczego pozytywnego? remontów dróg, miejsc parkingowych, których przybywa?
P.S. Lubię konie, jakby co i nie znam żadnych polityków.
Odpowiedz
0
@ Kazimierz
dnia 18.08.2009, 22:19 · Zgłoś
Pan Urban powinien przeprosić internautów, za powstałą wrzawę wokół tej sprawy. Jeśli ma odmowną Decyzję administracyjną, to winien odwołać się do Wojewódzkiego Kolegium Odwoławczego.
Odpowiedz
0
@ cichy
dnia 18.08.2009, 22:07 · Zgłoś
"To są ułani, to są konie i to jest niebezpieczeństwo osób, które mogą znaleźć w pobliżu, a które koń może spłoszyć się i coś złego narobić" - zostawiam to bez komentarza, panie senatorze czas na szybkie decyzje mądre decyzje
Odpowiedz
0
@ Lukas
dnia 18.08.2009, 22:03 · Zgłoś
jak piał klasyk :P (PiS-man) chorda rozwrzeszczanych dzieciaków z gimnazjum nie zmieni wyniku wyborczego przyszłych wyborach...
Radiomaryjne babunie zagłosują na panią [...] a ci którym żle pojada na weekend w *** będą mieli wybory, wolą sobie ponarzekać... nic nie zmienicie jaślanie, prędzej słynny dąb ze starości sie ukruszy, zanim Wy pójdziecie... po rozum do głowy
Odpowiedz
0
@ powiat jasło
dnia 18.08.2009, 22:00 · Zgłoś
Takiego Prezydenta i po Polsce. Powinni przywrócić karę śmierci. Tego co to wymyślił (bez nazwisk) powinien koń kopnąć. Zapewne i tak by nie pomogło. Referendum i to już powinno być i z "przegranym" do kamieniołomu na ciężkie prace. Ja mówię "dość brania pieniędzy za siedzenie, i [...] w stołek". Złodzieje i bandyci na krzesło z "nimi"
Odpowiedz
0
@ Ciekaw jestem
dnia 18.08.2009, 21:54 · Zgłoś
Czy ktoś z komentujących chciałby przyjąć na siebie odpowiedzialność za ewentualne nieszczęście związane z taką imprezą ze świadomością, że przymknął oczy na braki formalne (brak jakiegoś uzgodnienia, wniosku itp.), zakładając jednocześnie znajomość części szczegółowej Kk odnośnie przestępstwa niedopełnienia obowiązków służbowych.
P.S. Konie lubię, jakby co.
Odpowiedz
0
@ ms
dnia 18.08.2009, 21:30 · Zgłoś
W tym przypadku pani Kurowska niestety ale ma rację. Koń, to zwierzę i może się spłoszyć bez względu jaką atrakcją jest. Co za tym idzie przejazd takiej formacji musi być odpowiednio zabezpieczony. Wszystko jest fajnie dopóki nie zdarzy się problem. Wtedy szuka się winnych i nie byłby to pan Urban, tylko osoba wydająca zgodę. Wtedy w tym miejscu pewnie pisalibyście o niekompetencji osoby wydającej decyzje przez telefon w ostatniej chwili bez odpowiedniego zabezpieczenia imprezy. Niestety to nie przemarsz zuchów i pan Urban musi sobie to uświadomić że są atrakcje nieszkodliwe i stwarzające potencjalne zagrożenie. Co potrafi spłoszony koń niedawno pokazał wypadek na krakowskim Rynku. Pan Urban zawalił i teraz płacze po mediach, że nie pozwolili mu się pobawić w piaskownicy. Żenujące. Sensacja jak z Faktu.
Odpowiedz
0
@ yyyyyy...
dnia 18.08.2009, 21:18 · Zgłoś
No tak, i wszystko jasne.
Ale język, którym operuje PANI BURMISTRZ nie jest językiem osoby na stanowsku głowy miasta; "... a które koń może spłoszyć się i coś złego narobić" ale co "narobić"?Chodziło o ODCHODY?Na miłość boską masakra!
Odpowiedz
0
@ jas_kur
dnia 18.08.2009, 21:14 · Zgłoś
Żałość i ...(_) Jestem RODOWITYM JAŚLANINEM z [...] i pradziada, niestety Ta Pani nie nadaje się nawet do uczenia dzieci... W całej swojej "GŁUPOCIE" potrafi publicznie się przyznać, że jej prywatne "gierki" z J. Urbanem mają wpływ na sprawowanie "władzy" w Jaśle.
APEL !!!
Pani "burmistrz" czas obierać ziemniaki (oczywiście jeżeli Pani potrafi??) i robić na drutach lub szydełku. Do "władzy" potrzeba ludzi MĄDRYCH I WYKSZTAŁCONYCH (w sprawowaniu władzy). Emerytura - NIE, bo Ja, jako podatnik NIE ZGADZAM SIĘ, ABY Z MOICH SKŁADEK PŁACONO pani WYNAGRODZENIE. <lol>heh:(
Odpowiedz
0
@ jaslo
dnia 18.08.2009, 20:34 · Zgłoś
władza w głowe uderza ZAL....
Odpowiedz
0
@ hubal
dnia 18.08.2009, 20:19 · Zgłoś
pani burmistrz proszę o przejście do rezerwy dowódca wydzielonego oddziału Wojska polskiego hubal
Odpowiedz
0
@ lola
dnia 18.08.2009, 19:54 · Zgłoś
ach...
Odpowiedz
0
@ derix
dnia 18.08.2009, 19:46 · Zgłoś
(...)"zadecydowały o tym względy proceduralne" no cóż ani się Pani nie obejrzy Pani Burmistrz a ze względów proceduralnych wkrótce i Pani zostanie odsunięta z urzędu...hehehe wybory nieuchronnie się zbliżają :)

...a może chodziło o kolejny skandal pod publiczkę? Pani Burmistrz dawno się w telewizji nie pokazywała, a tu może by TVN, może inne stacje by się zainteresowały? Kolejna "sławna" sprawa dla miasta, temat dębu się skończył to trzeba czymś innym zszokować?!
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 18.08.2009, 19:34 · Zgłoś
bez komentarza...
Odpowiedz
0
@ haha
dnia 18.08.2009, 18:44 · Zgłoś
Cytuje: otóż to dnia 18.08.2009, 15:14 - ip: 89.231.220.*
Popieram idee ułańskie, ale w tym przypadku nie dziwię sie p. Kurowskiej. Brak uzgodnień wszelakich u p. Urbana to norma...

to chyba napisała Pani Kurowska w swojej obronie :)
Odpowiedz
0
@ Agent Delegat
dnia 18.08.2009, 18:28 · Zgłoś
Jeden z dzwonów przy jasielskiej farze od momentu jego ulania, czyli bodajże XVII wieku nosi imię URBAN. Ciekawe, jak długo jeszcze ponosi...
Odpowiedz
0
@ zygzygzyg
dnia 18.08.2009, 18:16 · Zgłoś
Cóż za odpowiedzialne posunięcie Pani burmistrz!! Erka mnie odwiozła w szoku... to sie nazywa brak dobrych chęci!!!!!!
Odpowiedz
0
@ Antek
dnia 18.08.2009, 17:57 · Zgłoś
A to co niewymienialna z imienia gada, to nie kwalifikuje się jako pomówienie i naruszanie dobrego imienia w niecnym celu ? Po trzech latach "pewnych uciążliwości", niezwykle licznych zresztą, trzeba powiedzieć - zajączkom dziękujemy.
Odpowiedz
0
@ ,.,.,
dnia 18.08.2009, 16:26 · Zgłoś
Maria Kurowska - i wszystko jasne
Odpowiedz
0
@ AntyKurowski
dnia 18.08.2009, 16:26 · Zgłoś
czas do wyborów leci ,,,, nastepnej kadencji nie bedzie !
Odpowiedz
0
@ Boryna
dnia 18.08.2009, 16:21 · Zgłoś
AA... Jeszcze jedno !!! To właśnie "O TO LO TO" żeby się starać o pozytywny wizerunek. Czasem warto przejechać się na koniu by uspokoić nerwy;)
Sam pamiętam za czasów harcerskich - jak Jasiek na telefon załatwiał wyposażenie dla zuchów i harcerzy z władzami ówczesnego województwa gdy była taka potrzeba. Zawsze byli i będą "ludzie i klamki" niezależnie od systemu czy przynalężności partyjnej.
Odpowiedz
0
@ Boryna
dnia 18.08.2009, 16:13 · Zgłoś
Matko..... Przenajświętsza !!!
Jaki Jasiek jest każdy wie! Ale mimo wszystko to on zrobił łaskę - to on załatwia atrakcję w postaci grupy rekonstrukcji historycznej, którą powinna załatwić................

Żeby nie było problemów - proponuję konwencję znaną z Harrego Pottera :
"Sami-wiecie-kogo" imienia nie wolno wymieniać.
Tak więc "sami-wiecie-kto" opowiada głupoty. "Ta której imienia nie wolno wymienić" powinna expresem oddelegować kogoś kto zaopiekuje się grupą ułanów i załatwi wszystkie formalności. PR w tym mieście leży na łopatkach!
Odpowiedz
0
@ cxv
dnia 18.08.2009, 15:55 · Zgłoś
czuje sie bezpieczniebo wiem ze KTOS czówa !!!! hahaha
brawo brawo brawo
Odpowiedz
0
@ Kazimierz
dnia 18.08.2009, 15:36 · Zgłoś
Czyżby dowódca sekcji w Jaśle nie dopełnił formalności administracyjnych?
Odpowiedz
0
@ jaras
dnia 18.08.2009, 15:27 · Zgłoś
usuńcie wreszcie tą niekompetentną kobiete z funkcji burmistrza przecież to jest niedopuszczalne żeby w takich sytuacjach dochodziło do uprzedzeń wględem nielubianej osoby przecież to jest chore !!
Odpowiedz
0
@ otóż to
dnia 18.08.2009, 15:14 · Zgłoś
Popieram idee ułańskie, ale w tym przypadku nie dziwię sie p. Kurowskiej. Brak uzgodnień wszelakich u p. Urbana to norma...
Odpowiedz
0
@ Jaślanka
dnia 18.08.2009, 14:52 · Zgłoś
tak tak teraz pani K. zrzuci wine na Jana URBANA ..... i po co .... i tak juz nic nie pomoże ...Skandal !!!!!!!!!!!!!
Jeżeli ktos jest na takim stanowisku, jak np. burmistz, to nie ma mowy o pobudkach osobistych !!!!!
Ludzie!! co to sie nie dzieje !!!!
Odpowiedz
0
@ hihi
dnia 18.08.2009, 14:48 · Zgłoś
"To są ułani" tak a to niedobrzy ludzie i trzeba się ich bać a najlepiej dzieci nimi straszyć jak babą jagą :) śmiechu warte bo to że przejechali później przez całe miasto nie stworzyło zagrożenia według pani burmistrz bo powinni zostać chyba ukarani hihih coraz większa parodia z tego zaściankowość jasło a oto nazwy nowych inwestycji w jaśle RONDO hitlera, i może jakiś park nazwie się NIEBEZPIECZNI UŁANI
"W urzędach załatwia się wszystko pisemnie, nie ma uzgodnień na telefon." a nie wystarczyło powiedzieć że tak zgadza się pani tylko proszę pismo dostarczyć że wyrażacie chęć uczestniczyć w uroczystościach, po prostu lanie wody i próba wykrętu z niezręczniej sytuacji jaką sobie burmistrz znowu sprawiła
Odpowiedz
0
@ haha
dnia 18.08.2009, 14:44 · Zgłoś
buahaha zal
Odpowiedz
0
@ ut
dnia 18.08.2009, 14:32 · Zgłoś
,,,,,,,,
Kurowska nie zaprzecza, że w tej sprawie istotną rolę odegrały także pobudki osobiste, czyli niechęć do Jana Urbana - Jeżeli tak, to tylko dlatego, że ja znam sposób i kompetencje organizacyjne pana Jana Urbana i w związku z tym wiedziałam, że jak on to zaczyna organizować, to znaczy, że mogą tu być problemy, bo z tego akurat go znam. Może być coś nie uzgodnione, nieubezpieczone odpowiednio i potem mogę mieć pewne uciążliwości. Jeżeli ktoś mówi, że załatwia takie rzeczy na telefon to kłamie – tłumaczyła burmistrz.,,,,,,,, Tu ,ani co dodac , ani ując !!! ten cytat z wypowiedzi starczy za cały komentarz !!.Ludzie !! za jakie grzechy to nas spotkało ! .Nie ma co czekac jeszcze rok !-REFERENDUM !za odwołaniem tej pani !-i to już !szkoda każdego dnia !
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.