Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Szanujmy demokrację i Rzeczypospolitą

33

Wczoraj z wizytą w Jaśle gościł Wicemarszałek Sejmu Stefan Niesiołowski. Na wstępie swojej wizyty zwiedził miasto, spacerując po Rynku, po czym spotkał się z mieszkańcami miasta, zachęcając do wzięcia udziału w wyborach uzupełniających.

 

 

Zwrócił się do mieszkańców Podkarpacia z prośbą, aby szanowali demokrację i Rzeczypospolitą, ponieważ nie wzięcie udziału w wyborach, to brak szacunku dla państwa, a także ludzi, którzy wkładają wiele pracy dla tego regionu. Jak powiedział Niesiołowski: „Politycy to jest wielu ludzi ciężkiej pracy, którzy bezinteresownie pracują dla kraju. Są tacy ludzie, wśród nich Maciej Lewicki.”


 
Głównym celem wizyty Niesiołowskiego było udzielenie poparcia dla Macieja Lewickiego. „Cel mojego przyjazdu jest zupełnie jawny, oczywisty jedyny, w przeciwieństwie do niektórych polityków, którzy twierdzili, ze znaleźli się tu przypadkowo, że nie biorą udziału w kampanii. To są żałosne wykręty. W moim przypadku zawsze jasność wypowiedzi była wartością.” – powiedział podczas wczorajszej wizyty Wicemarszałek Sejmu Stefan Niesiołowski.

 

Zdaniem Marszałka również mieszkańcy Podkarpacia powinni poprzeć kandydaturę Macieja Lewickiego, ponieważ jest on znakomitym kandydatem na stanowisko

 

Według Nesiołowskiego Maciej Lewicki i Stanisław Zając są najpoważniejszymi kandydatami, którzy mają szansę zdobyć mandat senatorski, zaś reszta kandydatów będzie miała problem z przekroczeniem progu jednego procenta głosów. „Są to osoby, które znalazły się "politycznym aucie" i usiłują za wszelką cenę powrócić. To są desperackie ruchy.”– dodaje wicemarszałek Sejmu.

 

Wyraził również swoje zdanie na temat startu w wyborach najpoważniejszego rywala Macieja Lewickiego – Stanisława Zająca: „W przypadku najpoważniejszego kandydata, pana Zająca, mamy do czynienia z typowym "politykierstwem". Nie ma żadnego powodu, dla którego poseł ma kandydować do Senatu. To jest właśnie pokrętne, niejasne działanie Jarosława Kaczyńskiego, który robi krzywdę panu Zającowi, zmuszając go do ośmieszania się.”

 

Jak powiedział na konferencji prasowej Niesiołowski: „Ja koncentruję się na pozytywnych powodach, dla których popieram pana doktora Lewickiego, a nie na zwalczaniu konkurencji. A dlaczego inni zajmują się głównie atakami? Im mniejsze poparcie tym większa zajadłość.” Jego zdaniem polityk, który czuje, że się ośmiesza, jest bardzo zajadły, agresywny. Polityk, który czuje poparcie społeczne za sobą jest zawsze bardzo spokojny.

 

 

 


Maciej Lewicki jest niewątpliwie poważnym kandydatem do mandatu po zmarłym Andrzeju Mazurkiewiczu. Przypomnijmy, że w wyborach do Senatu zajął 3 miejsce. Czy w wyborach  Podkarpacie poprze go podobnie jak Wicemarszałek Sejmu, przekonamy się już 22 czerwca.

 

 
Jenny 

Reklama

Komentarze: 33

Dodaj komentarz Widok:
0
@ jaccco
dnia 11.06.2008, 20:49 · Zgłoś
Stasiu Ty sie nie pchaj wogóle w polityke i trzepanie kasy oraz ustawinie rodzinki na stanowiskach tylko weź sie chłopie za zdrowie (...)Już i tak dobrze sobie poscieliłeś to teraz się wyśpij cjłopie
Odpowiedz
0
@ do tego co pisze do Jana CH(czyli mnie)
dnia 08.06.2008, 20:01 · Zgłoś
Ja moze i "[...]",ale nie głupoty.Ja natomiast polecam osobie piszącej do mnie dwie rzeczy: zamiast rzucać sie z inwektywami na mój subiektywny komentarz,po prostu zamieścic odmienny punkt widzenia,oraz przyjac do wiadomosci,ze śejm liczy 460 posłów i jeden nie może,w pojedynkę załatwic wszystkich oczekiwań,które by sobie osoba piszaca,takim rubasznym tonem życzyła.Poseł Zając w obu sprawach działal i dziala.Poczytaj sobie erudyto na stronie parlamentu .Tylko mam obawe czy to zrozumiesz co tam przeczytasz,dlatego ulatwie Ci zadanie: zacznij od podstaw,i poczytaj sobie wielkopomnie dzieło Makuszyńskiego"Przygody Koziolka Matołka"
Zaprzyjaznij sie z programem bohatera ksiązki,i dojdziesz do wniosku ,ze jest Twoim,i zchcesz moze to zmienić.Ku swojejmojej i internautów uciesze.Póki co odpuśc sobie pisanie.bo robisz z siebie***,cytujac brednie,ktore wielokrotnie krążą we wszystkich komentarzach.Chyba,ze to ty piszesz i ciagle to samo,po kilka razy i na kazdy temat.No,to to juz jest początek choroby psychicznej,i należy tyle wspołczuc co wybaczyć...
Odpowiedz
0
@ Panie Chrzanowski!!!
dnia 07.06.2008, 22:20 · Zgłoś
Jak Pańskie nazwisko wskazuje po prostu Pan [...] głupoty!!!
Jak można mówić , że jeśli będe Senatorem to będe dbał o interesy Jasła skoro jest sie Posłem i sie nie dba. Gdzie zjazdf z autostrady? Gdzie zalew w Kątach??
Odpowiedz
0
@ POwiem jedno
dnia 07.06.2008, 16:56 · Zgłoś
KRADZIEJE Z PO ODDAJCIE KASE NA ZALEW !!
...a potem możecie pokazywać sie w naszym miescie
Odpowiedz
0
@ Nikki
dnia 07.06.2008, 13:59 · Zgłoś
Pan poseł Zając nie złożył mandatu bo nie musiał tego robić. Jeśli przegra, nadal będzie posłem.
Odpowiedz
0
@ do jaslaka-jan chrzanowski
dnia 07.06.2008, 10:27 · Zgłoś
Ja tu nie widzę,nic smiesznego w tym,ze poseł chce byc senatorem,że PiS wystawia w wyborach swojego najlepszego kandydata.Jest to zgodne z prawem i tyle.
Rozważanie dlaczego poseł tak postąpił ,a nie inaczej jest bezcelowe w tych kategoriach.
W innych? Przecież poseł Zając nie traci niczego,najwyżej startem do senatu zyskuje prezstiż (zgoda) dla PIS.ale i prestiż dla miasta.Wygranie przez niego wszak wyborów oznacza bycie liderem PIS w Senacie i szefem komisji Obrony narodowej,a więc zwiekszenie siły ognia w mozliwosciach przebicia się w działaniu na rzecz regionu z którego sie wywodzi.
Podaje Pan przykład z Tarnowa.Zapewne jest on prawdziwy.Tylko głupcem się oka zał sie w tym przypadku ów poseł.To on podjął decyzję,ze woli zamienic status parlamentatzysty na radnego i zrzekł się prawa bycia posłem.I tu istotnie społeczność mogła mieć uzasadniony żal.A moze posłowi nie chciało sie jeżdzic do Warszawy.Nie znam powodów....Powiązanie tego zdarzenia z wyborem p. Zająca jest nieracjonalne .bowiem po wyborze poseł musi sam de jure okreslić:czy nadal chce byc posłem,czy senatorem.I to on dokona tego wyboru,nie kto inny.Ja mam nadzieje ,ze bedzie wybierał,i wybierze Senatora bo to nie tylko splendor,jak niektórzy okreslają,czy przygotowania do emerytury politycznej jak twierdzainni ,a po prostu nowe mozliwości dla (takze)Jasła.
Odpowiedz
0
@ Land
dnia 07.06.2008, 09:37 · Zgłoś
Jeżeli Pan poseł Stanisław Zając złożył mandat posła tz ,że niechce pracować dla Jasła tylko wykonuje nie zawsze mądre polecenia braci Kaczyńskich, może mu w tym pomóc niegłosując na niego.
Odpowiedz
0
@ Jaślak
dnia 07.06.2008, 07:13 · Zgłoś
Szanowny Panie Chrzanowski: A czy to nie jest śmiechu warte, by ktoś, kto zaledwie 7 m-cy temu został wybrany posłem teraz kandyduje na senatora? Od kiedy to zapalał taką miłością do Senatu? Pan Zając twierdzi, że będzie w Senacie walczył o interesy Jasla, co jest równie śmieszne, bo przecież mogł to znacznie lepiej robiić przez kilkanaśie lat w Sejmie, którego znaczenie jest o wiele większe niż fasadowego Senatu. A najśmieszniejsze będzie jeśli Pan Zając te wybory przegra. Zostanie na lodzie, bo złożył mandat posła, a następnym razem kandydować będzie co najwyżej do roli [...] roku. Tak ów poseł z PiSu /nazwiska nie pamiętam/ z Tarnowa, który w 2006 r. utracił mandat, bo został wybrany radnym. A swoją drogą, to wygląda, że nawet tu na Podkarpaciu PiS nie czuje się zbyt mocny, skoro stawia na szalę Zająca by uniknąć prestiżowej porażki jakiegoś mniej znanego kandydata.
Odpowiedz
0
@ Jan Chrzanowski
dnia 07.06.2008, 01:34 · Zgłoś
Pan Marszałek Niesiołowski zawsze mi sie podoba,jako wspaniały satyryk,komentujący wydarzenia polityczne.Tym razem też raczył żartować twierdząc jakoby"poseł Zając nie miał powodu startować na senatora".A ja powiem tak:Pan poseł przewidział słowa,które wypowiedział pod jego adresem marszałek ,aby wypolerować postać pomazańca PO Lewickiego,i faktycznie "ośmieszył",ale nie się,a rekomendujacego.Niby dla jakiej przyczyny poseł zajac miałby wspierać utopijny wywód ongiś kolegi z ZCHN,aby PO wygrało? Nie widzę zadnych racjonalnych przesłanek w słowach Niesiołowskiego by p. Lewicki miał zostać faworytem jaślan w wyborach.Marszłek rzucił sie na PIS z "pochwałami"(jak zwykł to czynić dotychczas wprost wz Warszawy) i dodał,ze jego protegowany to jest taki "bezinteresowny"polityk,o którym zapewne malo kto słyszał,ale za to jest doktorem
Sądzę,ze tym ujął obecnych na spotkaniu wyborców i przechylił szale zwyciestwa
na rzecz posła.Mam nadzieję,ze "cudu" w Jaśle ,i na Podkarpackiej ziemi w dniu 22 czerwca nie odnotujemy,choć naród tu wiarą przesiąkniety do szpiku kości...
Poza tym jeszcze jedna cenna uwaga:nie zauważyłem w relacjach ze spotkań posła Zajaca słów,które by szkalowały,osmieszały rywali.Dotyczy to zarówno posła,jak też polityków PIS.Nie słyszłem z ust braci Kaczyńkich słowa,ze p. Lewicki startując w szranki wyborcze"osmiesza się"I to powołanie sie p.Niesiolowskiego na demokrację
Jaka to do [...] demokracja jak wszyscy sa smieszni,tylko kandydat PO sie usmiecha?To raczej On winien"szanować demokrację" i po prostu dac wygrać najlepszemu kandydatowi,temu kogo wybiorą wyborcy.Przedtawiać swojego kandydata jako człowieka czynu,a nie czynic z niego przodownika pracy bez udokumentowania jego rzeczywistych dokonań.Nie twierdzę,ze p. Lewicki to zły kandydat,ale dla mnie sama fotka ,tytuł doktora rodem z Przymysla pod pache z posłem Niesiolowskim to zdecydowanie za mało by powiedziec mu TAK wrzucajac papier do urny wyborczej. I jaka tu "bezinteresownośc"Panie marszałku Niesiolowski? ...
Odpowiedz
0
@ czarny
dnia 06.06.2008, 23:09 · Zgłoś
NIE TAK DAWNO PAN ZAJAC I PAN NIESIOLOWSKI OBYDWAJ MARSZALKOWIE BARDZO SIE LUBILI I POPIERALI.PAN NIESIOLOWSKI PRZYJEZDZAL NA ZAPROSZENIE PANA ZAJACA NA NP SPOTKANIA OPLATKOWE .OBYDWAJ STARTOWALI Z JEDNEGO UGRUPOWANIA.KTO JAK KTO ALE NIE PAN NIESIOLOWSKI POWINIEN ROBIC KAMPANIE PRZECIWNIKOWI PANA ZAJACA
Odpowiedz
0
@ jaślanin
dnia 06.06.2008, 21:15 · Zgłoś
nigdy na Z.Stanisława nie będe głosował bo ten człowiek jest fałszywy i [...] dla osobistego i partyjnego sukcesu. Co zrobił dla Jasła jako marszałek a potem jako poseł Pis do dzis. Jako senatorek to nic nie zrobi dla Jasła . Ale Wasz wybór. iNie dziwcie się, że tak jest w Jaśle jak jest. Porównajcie inne miasta i władzę w nich jak dbają o mieszkańców o zlikwidowanie bezrobocia, a w Jaśle dno wystarczy spojrzeć na Rafinerie gdzie popierany przez St. Z ówczeszny Prezes JózefF zrobił z niej ruinę. hahahaha:lol::yes::lol:
Odpowiedz
0
@ kubuś
dnia 06.06.2008, 21:05 · Zgłoś
Cholewka, mogłem iść i podpytać Niesiołowskiego o to i o owo :) A pani Ela ładniejsza na żywo i też miałem do niej kilka ostrych jak brzytwa pytań :D

A propos, Stasiu Zając ładnie się lansował z Kaczyńskimi , nawet Szkło Kontaktowe pokazało :) Prezydent Wszystkich Polaków mógł do mnie na grilla przyjechać, robie świetne żeberka ;D a swoją drogą ciekawe, co państwo Kaczyńscy przywieźli na gilla ;) Na pewno BOR i chmarę dziennikarzy :D
Odpowiedz
0
@ Jasło
dnia 06.06.2008, 20:58 · Zgłoś
Tylko PO może nas uratować od "cimenej masy" określenie Poseła [...]
Brawo dla Macieja Lewickiego.
Odpowiedz
0
@ zatroskany
dnia 06.06.2008, 20:55 · Zgłoś
Pan poseł Zając jest posłem z naszegow wyboru i z naszego regionu i niech tak zaostanie. Jako poseł może więcejm, więc nie piszcie głupot. Pan Zając niech dalej będzie posłem ziemi jasielskiej a nie senatorem. Pół roku temu to my go wybralismy posłem i co teraz chcecie go sami usunąć? Nie głosując na senatora Zająca popieramy go jako posła Zająca i tak powinno zostać
Odpowiedz
0
@ ZIBI II
dnia 06.06.2008, 18:02 · Zgłoś
Popatrzcie co p.Zajac zalatwil dla Jasla- zjazd z autostrady nie,- budowa zapory w Katach nie .To tylko te najwazniejsze sprawy. Wiec na kogo glosowac
Odpowiedz
0
@ daleki
dnia 06.06.2008, 17:15 · Zgłoś
Do jaslanina: człowieku [...]...z nienawiści i pewnie klepiesz paciorki rankiem i wieczorkiem, a i w obiadek se walniesz. Nie masz pojęcia o prywatyzacji, coś bąkasz jak uczniak o obniżeniu akcyzy, a przecież [...] obniżyli po to żeby podnieść za chwile. Dobrze, że POLSKA to w przewadze kraj ludzi myślących i dlatego to se nie wraci co bylo.:p:p:D:D:yes::lol:
Odpowiedz
0
@ jaślak
dnia 06.06.2008, 16:47 · Zgłoś
Czemu Zając zaledwie po pół roku bycia posłem zapragnął zostać senatorem?
Odpowiedz
0
@ Nienawidze glupoty ludziz z Pis
dnia 06.06.2008, 16:39 · Zgłoś
..ale Zajac to "swoj chlop"..i mam nadzieje ze zacznie cos robic dla miasta i regionu - bo poki co robil bardzo malo..(za to bardzo duzo dla siebie oraz innych towarzyszy partyjnych i ksiezy)
:rol:
bo wygra niestety raczej napewno..wiec MOHER z glowy panie Z. i do roboty!!:yes: bo jest bardzo duzo do zrobienia
Odpowiedz
0
@ JASLANIN
dnia 06.06.2008, 16:07 · Zgłoś
Odnoszac sie do artykulu na www.e-jaslo.pl pt wypowiedzi ktorej tresc znajdziecie pod wpisujac link: http://www.ejaslo.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=2480 . UWAZAM ZE POLITYCY PO NIE POWINNI SIE WOGOLE W JASLE POKAZYWAC, NAWET JESLI KTOS NIE LUBI PIS I S.Z. TO I TAK MUSZA SIE CI BUDOWNICZY "POLSKIEJ IRLANDI" W PIERS UDEZRZYC BO NIC NIE ZROBILI NIGDY DLA JASLA. POWTARZAM NIC I NIGDY ..........! I JESZCZE JEDNO NIE ZROBIA. PRAWDA JEST TAKA ZE MAJA GDZIES NASZ REGION. GDZIE IRLANDIA JEST CO BYLA I ZNIKLA. CZY DLA WAS IRLANDIA BEDZIE ZIELONA ALE WTEDY GDY JUZ WSZYSTKO ZPRYWATYZUJEICE I ZNISZCZYCIE. PRZYPOMNIJCIE SOBIE JAK ATAKOWALISCIE RZAD PIS O OBNIZENIE AKCYZY I CO ZROBILI TO. A WY CO WYCZYNIACIE. BOICIE SIE ZE NIE ZDAZYCIE Z EURO TO WINN PREZES RADY MINISTROW NA KIBOLI CHCE SKIEROWAC. SPRAWA EURO 2012 TO SPRAWA NARODOWA A NIE GARSTKI PSEUDO KIBICOW. DO ROBOTY SIE WEZCIE BO GRUSZKI NA WIERZBIE MIALY BYC A JEST DNO KOMPLETNE DNO. I PROSZE O JEDNO JEDZIE W BIESZCZADY PANOWIE I PANIE Z "PO". PO TO BYL PLAZYNSKI A TO CO TERAZ JEST TO NIE WIEM JAK TO NAZWAC. JEDNO SMIALO MOZNA NAPISAC NIE JEST TO NIC DOBREGO DLA POLSKI. :mad::mad:
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 06.06.2008, 15:37 · Zgłoś
do obiektywny: hahhahahahaha uczciwy hahahah.koniec komentarza
Odpowiedz
0
@ openminded
dnia 06.06.2008, 15:20 · Zgłoś
przecież Niesioł to zwykły [...]! rzuca texty jak spod [...], zwykła [...] i TW pseudo "leopold". trzeba byc ignorantem zeby popierac [...]
Odpowiedz
0
@ jaślanin
dnia 06.06.2008, 14:24 · Zgłoś
PO - co to ? hahaha :lol::lol::lol:
Odpowiedz
0
@ Topola
dnia 06.06.2008, 14:00 · Zgłoś
Taaak...Oni wszyscy Nas godnie prezentują!!!!!! i w Senacie i w Sejmie
Odpowiedz
0
@ dick
dnia 06.06.2008, 13:28 · Zgłoś
SUPER wizyta , popieram i gratuluję !
Odpowiedz
0
@ yorker
dnia 06.06.2008, 13:11 · Zgłoś
ja sie tak zastanawiam na kogo zagłosować, bo na wybory bezdyskusyjnie pójdę jednak..chyba oddam nieważny głos
żaden z nich mnie nie przekonuje :no:
Odpowiedz
0
@ obiektywny
dnia 06.06.2008, 13:10 · Zgłoś
jedyny uczciwy i poważny kandydat,w dodatku doświadczony to pan Zając,
może i ten Lewicki zna sie na medycynie (tego nie wiem) ,ale napewno nie zna sie na stanowieniu prawa-to jest człowiek wpychany na siłe przez PO,tylko dlatego ze miał jako takie poparcie na podkarpaciu w ostatnich wyborach-to nie śą zadne merytoryczne względy jak mowi niesiołowski tylko czysta kalkulacja i to on sie ośmiesza ze swoimi wywodami
Odpowiedz
0
@ speaker9
dnia 06.06.2008, 13:05 · Zgłoś
jakie nazwisko takie korzenie
Odpowiedz
0
@ yorker
dnia 06.06.2008, 12:58 · Zgłoś
A p. Zając to robi jakąs kampanie w Przemyślu, Sanoku, czy Lubaczowie?
Bo samo Jasło to nie wystarczy...ciiniutko bedzie
Odpowiedz
0
@ normal
dnia 06.06.2008, 12:45 · Zgłoś
Pan Lewicki to jedyny człowiek,który będzie godnie reprezentował nasz region.Ma moje POparcie:yes:
Odpowiedz
0
@ g
dnia 06.06.2008, 12:39 · Zgłoś
miss z lewej :p
Odpowiedz
0
@ BE_kay
dnia 06.06.2008, 12:25 · Zgłoś
@JAŚLANIN, chyba kPISz :p
Odpowiedz
0
@ po "PO"!!
dnia 06.06.2008, 12:17 · Zgłoś
Pani może popierać ale my nie popieramy. Jednostka zawsze przegra z populacją!
Odpowiedz
0
@ JAŚLANIN
dnia 06.06.2008, 12:15 · Zgłoś
PO jest "PO Was" !!:lol::lol::lol::lol::lol:
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.