Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Szkolenia zawodowe dla 60 bezrobotnych

52

Dwudziestu mężczyzn i czterdzieści kobiet może wziąć udział w projekcie pn. „ Razem Przeciw Wykluczeniu”. Jeśli jesteś osobą bezrobotną, mieszkającą w gminie Brzyska a chcącą zwiększyć swoje szanse na rynku pracy - zgłoś się.

Na terenie gminy Brzyska jest około 550 osób bezrobotnych i 1,5 tysiąca osób dorosłych korzystających ze wsparcia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. By wesprzeć mieszkańców, a tym samym pomóc im nabyć nowe umiejętności, dzięki którym będą mieć większą szansę na znalezienie pracy, gmina przystąpiła do projektu współfinansowanego przez UE pn. „Razem Przeciw Wykluczeniu”.

- Chcemy walczyć z wykluczeniem społecznym oraz z bezrobociem. Jest to projekt skierowany do 20 mężczyzn i 40 kobiet z gminy Brzyska, które są osobami bezrobotnymi, jednocześnie korzystającymi z opieki społecznej. Rekrutacja trwa nadal – mówi Rafał Papciak, wójt gminy Brzyska.

Szkolenia dla mężczyzn będą odbywać się w takich zawodach jak: technolog robót wykończeniowych oraz monter izolacji budowlanych, które kończą się egzaminem czeladniczym. Dla kobiet proponowane są cztery kursy na stanowisko: kucharz, opiekunka osoby starszej lub dziecka, pracownik administracyjno-biurowy i sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.

Ponadto, osoby, które obecnie opiekują się osobą starszą lub dzieckiem, a chcą wziąć udział w projekcie mogą również z niego skorzystać. Pieniądze unijne pokryją opiekę nad taką osobą. - Ci, którzy chcieliby a jeszcze się wahają, mogą skorzystać z takiego rodzaju pomocy – dodaje wójt.

Zainteresowani szkoleniami zawodowymi proszeni są o zgłaszanie się do Biura Projektu, które mieści się w Domu Ludowym w miejscowości Ujazd. Warunkiem skorzystania z kursów jest posiadanie statusu osoby bezrobotnej zarejestrowanej w PUP w Jaśle i korzystającej z pomocy GOPS w Brzyskach. Szkolenia kierowane są tylko do mieszkańców gminy Brzyska.

Dla 36 osób, którzy najlepiej zdadzą egzaminy i zakończą kursy przewidziane są półroczne staże na terenie gminy lub powiatu jasielskiego.

Ilona Czarnecka

[email protected]

Napisany dnia: 17.04.2013, 14:46 , Tagi: Brzyska

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ BUNO
dnia 19.04.2013, 03:00 · Zgłoś
do roboty na ziemi,bo te pikne domy chwastami zarosna .a pinnym samochodami to jezdzic sie nie da bolas na asfalcie bedzie .do roboty nieroby .
Odpowiedz
1
@ rolno
dnia 19.04.2013, 02:39 · Zgłoś
A moze zaczniemy pracowac na roli ,tyle ziemi lezy odlogiem wszystko zarasta ,a w sklepach taka drozyzna,pamietasz wojcie Brzyska twoi rodzice pracowali w polu i zyli z tego co ziemia urodzila a moze ty miales inne dochody .zagospodaruj w to co najblizej i najtaniej mniej urzedasow a wiecej robotnikow ,bo z waszych rzadow nie ,jedynie brzuchy okropne.Zastanowcie sie co wam pomoga szkolenia ,jak w brzuchu burczy .Wszyscy uciekaja niedlugo to lasami ta gmina zarosnie.
Odpowiedz
2
@ jaś
dnia 18.04.2013, 13:16 · Zgłoś
czy to prawda że za czasów wstrętnej tak zwanej komuny nie było bezrobotnych i głodnych dzieci,a szkoły były budowane a nie zamykane ???
Odpowiedz
0
@ olo
dnia 18.04.2013, 00:04 · Zgłoś
jakby była praca- to by było inne życie... jeszcze raz mi ktos powie ze za komuny bylo gorzej to mu palcem pogrorze
Odpowiedz
5
@ jozin
dnia 17.04.2013, 22:27 · Zgłoś
kto się nie zgłosi zabrać zapomogę-zaraz chętni będą
Odpowiedz
3
@ megi
dnia 17.04.2013, 21:51 · Zgłoś
Szkoda że nie tylko dla bezrobotnych, jak chciałam się dostać okazało się że trzeba mieć jeszcze zaświadczenie z gopsu:( i nici z tego
Odpowiedz
3
@ aaa
dnia 17.04.2013, 21:31 · Zgłoś
Super ze ktos dba o swoich mieszkancow. Szkoda ze inni nic nie robia w tej sprawie
Odpowiedz
11
@ jks
dnia 17.04.2013, 20:22 · Zgłoś
w Jaśle niema już nić ,pozostanie tylko ZUS,KRUS,US,SM, kościoły i pomniki,można sadzic smiało las
Odpowiedz
-4
@ sasza
dnia 17.04.2013, 21:34 · Zgłoś
proszek omo jest dla zomo
Odpowiedz
7
@ 01
dnia 17.04.2013, 20:13 · Zgłoś
Panie i Panowie rządzący pow. jasielskim , 11 tyś. zarejestrowanych bezrobotnych w pow. a 2,5 w Polsce jakież to zakłady wchłoną taką armie ludzi. Szkolenia tu już nic nie pomogą lepiej abyście te pieniądze wydali na dofinansowanie kosztów wyjazdu ludziom którzy chcą wyjechać za granicę. Powiedzcie otwarcie tu niema już nic , niema przemysłu , niema rolnictwa Polska to "wychodek" Europy.
Odpowiedz
4
@ ala
dnia 17.04.2013, 19:05 · Zgłoś
kursy są organizowane ze środków unijnych ale nie ma na nie chętnych dlatego ogłaszają gdzie się da ..ksiądz w niedziele zapraszał na szkolenie i dalej nic.
Odpowiedz
-1
@ adam
dnia 17.04.2013, 21:38 · Zgłoś
Właśnie, ale narzekać że "nie ma niczego" to każdy chętnie..
Odpowiedz
17
@ pepsior
dnia 17.04.2013, 18:49 · Zgłoś
!!!Kumoterstwo w Gminie Brzyska!!!:
1) Cz. Węgrzyn (Przewodniczący Rady Gminy Brzyska),
2) S. Wolak (Dyrektor Szkoły Podstawowej w Brzyskach),
3) J. Gajda (sołtys Kłodawy),
...etc
Odpowiedz
0
@ jks
dnia 17.04.2013, 18:27 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-3
@ kjyu
dnia 17.04.2013, 17:16 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ gumi
dnia 17.04.2013, 18:36 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-2
@ kiyu
dnia 17.04.2013, 19:52 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ kiyu
dnia 17.04.2013, 19:54 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ kjyu
dnia 18.04.2013, 15:08 · Zgłoś
z tego co wiem to zss w lipnicy dolnej znajduję się na terenie gminy brzyska to dlaczego mój komentarz nie na temat A to pewnie dlatego że prawdę mówił
Odpowiedz
-1
@ ffxd
dnia 17.04.2013, 17:14 · Zgłoś
w tych brzyskach to tylko rozpsuta w biały dzień
Odpowiedz
0
@ adf
dnia 17.04.2013, 17:13 · Zgłoś
oj te brzyski brzyski dno
Odpowiedz
-4
@ .....
dnia 17.04.2013, 18:08 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-6
@ Monik
dnia 17.04.2013, 22:06 · Zgłoś
jak już to Brzyska bo o ile mi dobrze wiadomo ta miejscowość i gmina jest jedna a nie kilka więc czemu liczba mnoga??
Odpowiedz
2
@ gg
dnia 17.04.2013, 17:11 · Zgłoś
Ps: Zagadka - kim waszym zdaniem będą ci szczęśliwi wybrańcy, którzy najlepiej zdadzą egzaminy?
Odpowiedz
0
@ adam
dnia 17.04.2013, 21:37 · Zgłoś
gg a jakie to ma znaczenie kto najlepiej zna? jakbyś miał jakiekolwiek pojęcie o sprawach o których piszesz wiedziałbyś że żadne...
Odpowiedz
0
@ gg
dnia 18.04.2013, 10:04 · Zgłoś
To było pytanie retoryczne ;) zapewniam wiem o czym piszę ... z doświadczenia ...
Odpowiedz
15
@ gg
dnia 17.04.2013, 16:44 · Zgłoś
Tak teraz odczuwa się potrzebę wybielenia po ostatnich komentarzach sumienie się odezwało- co za obłuda po prostu żal.
Odpowiedz
5
@ xyz
dnia 17.04.2013, 20:42 · Zgłoś
"Niewolnicy wszędzie zawsze niewolnikami będą; daj im skrzydła u ramion, zamiatać pójdą ulice skrzydłami."
Wójcie, idę o zakład, że nie uzbierasz tych sześćdziesięciu spośród 550 osób bezrobotnych i 1,5 tysiąca osób dorosłych korzystających ze wsparcia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Oni chcą co miesiąc kasę z GOPS-u a nie zawracanie głowy jakimiś szkoleniami.
Odpowiedz
1
@ Kołaczyce Miasto
dnia 20.04.2013, 12:46 · Zgłoś
że coś się dobrego dzieje to boli? zapraszam gg do nas do Kołaczyc tu nawet za posiadanie domu który sam wybudowałeś musisz płacić podatek do gminy, i nie będziesz wiejskim powietrzem oddychał tylko miastowym
Odpowiedz
-10
@ ulan
dnia 17.04.2013, 16:03 · Zgłoś
dokladnie tak
Odpowiedz
-7
@ Brawo
dnia 17.04.2013, 15:20 · Zgłoś
noo i to sie nazywa przedsiebiorczy wojt, tylko pogratulowac, a nie to co w mojej gminie KOLACZYCE, gdzie szanowna p. Wojt, nota bene nominowana w kategorii KOBIETA PRZEDISEBIORCZA, nie robie nic dla swojej gminy i jej mieszkancow. noo przesadzam - buduje lodowiska za 30tysiakow, ktore stoja dwa tyg. a tez pieniadze mozna byla inaczej spozytkowac. coz. jaki wojt taka gmina.
Moze Ranczo powinna pani Wojtowa obejrzec - tam mogla by zobaczyc na czym polega praca pani wojt. bo nie tylko na pierdzeniu w stolek. tylko na wlasnie byciu przedsiebiorczym - czyli takim w jakiej kategorii pani Wojt zostala nominowana wlasnie.
Odpowiedz
-9
@ Tarzan-zan
dnia 17.04.2013, 21:55 · Zgłoś
bo do rządzenia jest CHŁOP a baba do gotowania i prania gaci i skarpetek. Koniec i kropka...
Odpowiedz
0
@ zaufny
dnia 17.04.2013, 15:04 · Zgłoś
Coś tu nie tak czy Gmina to organizuje czy UE . A co z tymi co są bezrobotni a nie korzystają z pomocy GOPS to są zdaniem Gminy z innej gliny . Co na to UE .Tacy ludzie też chcą żyć i pracować .
Odpowiedz
5
@ rik
dnia 17.04.2013, 15:12 · Zgłoś
coś często na tym portalu pojawia się gmina B.
Odpowiedz
33
@ Prawda o Gminie Brzyska
dnia 18.04.2013, 01:08 · Zgłoś
Kilka faktów:

Obecnie Gmina Brzyska liczy ok 6 tyś mieszkańców (3 tyś - 4 tyś w wieku produkcyjnym)
Bezrobocie w pow. jasielskim na chwilę obecną wynosi ok 20%
(w Gm. Brzyska jest dużo wyższe... )

Czym zatem jest szkolenie dla "wybranych" 60 osób (staż dla 36) ???
Znając realia, rzekomy "konkurs" jest już z góry ustawiony... czyli zamierzony efekt będzie nieodczuwalny !!!

Może zamiast likwidować skutki, należy poszukać PRZYCZYN tego bezrobocia.
Nie trzeba być geniuszem, żeby stwierdzić kto hamuje rozwój Gminy Brzyska.

1. Należy jak najszybciej wymienić obecną NIEUDOLNĄ "władzę" (Wójt , Radni, niekompetentni urzędnicy) na ludzi młodych, wykształconych, mających wizje rozwoju.
"Rodzinnym układom" i "Leśnym dziadkom" mówimy - DO WIDZENIA !!!

2. Należy szukać sposobów, aby przyciągnąć inwestorów z zewnątrz, którzy jako jedyni są w stanie zagwarantować miejsca pracy.
Tylko w ten sposób Gmina może się wzbogacić (no chyba że ktoś się przypadkowo dowierci do złoża ropy naftowej)

3. Należy zatrudnić KOMPETENTNYCH ludzi zajmujących się pozyskiwaniem funduszy z Unii Europejskiej.
To stanowisko powinno być najważniejsze po Wójcie, nie jak do tej pory zatrudnianie tzw RODZINY - Syna Radnego Gminy ... który chcąc zataić przekręty Gminy, puścił z dymem (w zeszłym roku) wszystkie papiery dotyczące dotacji UE.
Oczywiście ZWYKŁY PRZYPADEK !

4. Przestać liczyć na to, że PUP w Jaśle, będzie lekarstwem na nieudolność i bezczynność urzędników / zarządzających Gminą Brzyska.
Należy myśleć jak się rozwijać (zapewnić mieszkańcom godne warunki życia)
... i być konkurencyjnym w porównaniu z innymi gminami ... a nie jak zwykle ciągnąć się na szarym końcu.

DRODZY RZĄDZĄCY - POPATRZCIE W LUSTRO I UDZIELCIE SOBIE ODPOWIEDZI, CZY JESTEŚCIE WŁAŚCIWYMI OSOBAMI NA WŁAŚCIWYCH MIEJSCACH !!!
Odpowiedz
7
@ dziadzia
dnia 18.04.2013, 07:33 · Zgłoś
Bo tam jest największa patologia, zaczynając od urzędu
Odpowiedz
-19
@ do znającego prawdę o gminie Brzyska
dnia 18.04.2013, 08:21 · Zgłoś
Ty to jesteś jak Mesjasz. Masz taką wiedzę i udzielasz takich rad, że powinieneś być co najmniej doradcą Obamy.
Takie teksty już przerabialiśmy, dobre są w kampanii wyborczej gminy, powiatu, województwa czy sejmu. Chyba, że właśnie rozpocząłeś kampanię i wykorzystujesz oklepane frazesy sprzed kilku lat.
Najlepsza bajka jest na temat inwestorów z zewnątrz, którzy jako jedyni są w stanie zagwarantować miejsca pracy w Gminie Brzyska. Można boki zrywać.
Albo jesteś naiwny, albo rozumny inaczej i swoimi "wizjami" chcesz zarazić innych. Zresztą wizjonera mieliśmy w poprzedniej kadencji, więc odpuść sobie.
A tak na marginesie to pytam, jak tam Wasi koniarze, korzystają ze szlaków tak szumnie wytyczonych na gminie Brzyska? A u Was w ogóle są jeszcze konie? A granitowe stoły do gry w szachy z zimnymi betonowymi ławkami, poustawiane w każdej wsi, pewnie ściągają rzesze szachistów ze świata i okolicy? A te 3 mln kredytu z poprzedniej kadencji, na choćby wcześniej wymienione [...], długo pamiętać będziecie.
Tylko w tym roku płacicie od tego 190 000 zł odsetek bankowych. Fajnie, nie?
Czasy bujania w obłokach właśnie się skończyły, czas wylądować na twardej ziemi, ziemi zapuszczonej, nieobrabianej, zarośniętej zielskiem i chaszczami. Czas kupić motyki, łopaty (bo sprzęt rolniczy sprzedaliście, kilka lat temu Chińczykom, jako złom) i zacząć uprawiać tą tak znienawidzoną ziemię by przeżyć. Wiem, że przez tak wiele lat obrzydzano wam pracę na roli, jakąkolwiek pracę. Wiem, że oduczono Was zaradności, omamiono Unią Europejską i zasiłkami z GOPS-u. Jednak, wcześniej czy później, uwierzycie, że tylko tyle jest Wasze i tylko tyle mieć będziecie, ile własnymi rękami i własną głową zrobić potraficie.
A Tobie znający PRAWDĘ przypomnę słowa nieżyjącego ks. Tischnera: "są trzy prawdy: Święta prowda, Tyż prowda i [...] prowda"
Twoja prawda to jest ta ostatnia.
Odpowiedz
27
@ Prawda o Gminie Brzyska
dnia 18.04.2013, 10:23 · Zgłoś
Własnymi rękami to w tym przypadku ... możecie sobie d... podetrzeć.
Sami "motykami i sierpami" zbudujecie GMINĘ - świetny żart na początek dnia :))
Widać że żyjecie jeszcze w innej epoce.
KOMUNA się już skończyła - obudź się !!!

Jeżeli chciałbym być kandydatem, to gmina tylko by na tym zyskała ... ale po komu taplać się w tym bagnie ... i mieć do czynienia z waszą "Rodziną urzędniczą" !!!
Uspokoję Cię, mam mnóstwo innych interesujących spraw na głowie.

KAŻDY Wójt (łącznie z obecnym) oraz "Radni" to nieudaczniki, nie znający się na zarządzaniu i dlatego Gmina Brzyska jest gdzie jest ...
Poprzedni (którego sami wybraliście) pokazał co potrafi - zgadzam się z tobą.

Zdaję sobie sprawę że jesteście bardzo zakompleksieni ... i nie zakładacie, że coś może się udać... dlatego NIC NIE ROBICIE, żeby poprawić swoje warunki życia.

Klepcie się nadal po plecach, wmawiajcie sobie, że wszystko jest super ... a życie wkrótce wam gdzie jest wasze miejsce.

Dlaczego przychodźcie później jak żebraki po pracę do PUP w Jaśle, skoro tak świetnie prosperuje wasza Gmina ... i macie tak wspaniałych zarządzających ???

ŻYJCIE DALEJ W SAMOUWIELBIENIU :)
Odpowiedz
-10
@ do znającego prawdę o gminie Brzyska
dnia 18.04.2013, 11:19 · Zgłoś
No to jeszcze mi wytłumacz jak to jest możliwe, aby w ciągu 10 minut z moich +3 komentarzy zrobiło się nagle -6, ma u Ciebie w ciągu tych samych 10 minut pokazało się +10 komentarzy. Cud jakiś czy co?
A może znowu młodzieżówka działa i wysyłacie komentarze in block na zamówienie i za marne parę groszy tak jak to już nie raz bywało?
Z jednym Twoim stwierdzeniem się zgadzam, a mianowicie: "ale po komu taplać się w tym bagnie"
Nikt rozsądny na tę "posadę" kandydował nie będzie, no może tylko po to by dojechać do emerytury i ją sobie wydatnie podnieść. A co do obecnego wójta, to powie Ci, że ulubieńcem moim nie jest, ale jego dojścia, może polityczne, może towarzyskie sprawiły, że sprowadził na gminę przez te prawie trzy lata więcej kasy niż wszyscy wójtowie w powojennej Polsce. I za to należy mu się szacunek.
Odpowiedz
8
@ anka
dnia 18.04.2013, 11:38 · Zgłoś
obecny wójt będzie kandydował takiego karierowicza będzie trudno odedrzeć od koryta "wszyscy wójtowie w powojennej Polsce " o rany bo się rozpłaczę Panie wójcie ludność Brzysk nie jest godna pana naprawdę ...
Odpowiedz
-11
@ do anka
dnia 18.04.2013, 12:01 · Zgłoś
Liczby nie kłamią, a matematyka jest królową nauk. Chyba tyko totalny nieuk czy matoł, nie potrafi rozróżnić cyferek.
Zakładam, że gimnazjum skończyłaś.
W co do wójta, to on pewnie tego nie czyta, jemu to koło h... lata, podobnie jak Annie Grodzkiej temat aborcji.
Tak, że Wasz obsr...jący zespół nie może mieć satysfakcji, trudno!
Odpowiedz
4
@ iga
dnia 18.04.2013, 12:13 · Zgłoś
A Jego mamusia za spalenie tych papierów dostała super posadkę w szkole w Błażkowej robi kanapki dla garstki przedszkolaków, jakby w kuchni było mało pracowników, ahh i tak się biedule niewyrabiają tylko wydają gotowe lub mrożone
obiady, GDZIE SANEPID!!!
Odpowiedz
0
@ do iga
dnia 18.04.2013, 12:40 · Zgłoś
A w Ameryce to Murzynów biją ...!
Odpowiedz
20
@ Prawda o Gminie Brzyska
dnia 18.04.2013, 13:39 · Zgłoś
Co do plusów i minusów - nie wnikam, nie interesuje mnie to (być może ktoś ma racje, a ktoś się myli ... a zwykli ludzie po prostu oceniają).

Zrozum człowieku, że nie chcę Gminie na źle, tylko zastanawiam się jak jej pomóc wyjść z tego "doła" w jakim się obecnie znajduje.

Dla mnie jako mieszkańca liczą się EFEKTY, a nie puste gadanie i obiecanki (jak to będzie wspaniale)

Ludzie powinni wybierać kandydata, który ma predyspozycje I sukcesy w zarządzaniu ... a nie jakieś "mendy" podsuwane przez proboszczów.

Co do rzekomego "sprowadzania" kasy do Gminy ... pytam gdzie widać te pieniądze ???
Z tego co wiem są robione niezłe przekręty z pieniędzmi z UE (dowodem na to jest spalenie przez pracownika Gminy Brzyska całej dokumentacji dotyczącej dotacji)

UWAŻASZ, ŻE TO ZBIEG OKOLICZNOŚCI ???

A co do szacunku, należy się on osobą, które coś dają od siebie, a nie tylko biorą (nie małe wynagrodzenia z NASZYCH podatków)
Widać jak na dłoni, że praktycznie NIC nie robią w kierunku rozwoju gminy i poprawy życia mieszkańców !!!
Odpowiedz
-2
@ do znającego prawdę o gminie Brzyska
dnia 18.04.2013, 14:16 · Zgłoś
Zauważ tylko, może gmina Brzyska to enklawa, że podobnie jest we wszystkich gminach, powiatach, a wielu miejscach w kraju znacznie gorzej.
Dobrze już było, oddaliśmy kraj bez walki, zgodziliśmy się na aneksję i to za czapkę gruszek. Pretensje możemy mieć tylko do siebie.
W skali obecnej kadencji wójt Rafał jest zdecydowanym liderem w powiecie, jeżeli chodzi o unijną kasę. Jeżeli nie wiesz na co to poszło to podejdź i żądaj dokumentów. Nie znajdziesz tego, ani w BIP-ie, ani na oficjalnej stronie gminy i to jest temat z którym Wójt sobie nie radzi.
Nie można jednak tak czarno malować wizerunku gminy, no chyba, że ma się w tym własny interes.
Rząd rozpoczął przygotowania do zmiany ustawy o podziale administracyjnym kraju i to zmusi małe gminy do łączenia się. Gminy, które dobrowolnie się połączą będą mięć większy udział w PIT i CIT. Może to zachęci do troski mieszkańców i włodarzy do zachowania status quo naszej gminy. Mimo, że gmina ma poważne długi i tak jest w lepszej kondycji finansowej niż chociażby sąsiednia gmina Kołaczyce, czy Osiek Jasielski i inne.
Tragedią dla gminy były cztery wcześniejsze lata, a o tym już w zasadzie nikt nie pamięta.
Na tym kończę i sugeruję zakończenie wzajemnie wymiany zdań. Zostańmy przy swoich zdaniach, a czas pokaże kto miał rację.
Odpowiedz
17
@ Prawda o Gminie Brzyska
dnia 18.04.2013, 14:33 · Zgłoś
Widać, że mamy różne zdania, gdyż prawdopodobnie ja widzę wasze tzw "efekty pracy" jako mieszkaniec, któremu zależy na dobru Gminy
... a Ty reprezentujesz drugą stronę i za wszelką cenę będziesz bronić NIEUDOLNEGO Wójta, Radnych i niekompetentnych urzędników.
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Zgadzam się z Tobą w dwóch kwestiach.
1. Poprzedni wójt = totalny niewypał
2. Oraz w tym że należy połączyć (a raczej przyłączyć tzw Gminę Brzyska) do Kołaczyc, a zaoszczędzone na biurokracji pieniądze (czyt. utrzymaniu darmozjadów z Brzysk) przeznaczyć na rozwój regionu.

Nie porównuj Brzysk do Kołaczyc (to inna liga)
Pamiętasz kto wybudował most na rzece Wisłoce ???
Ile dołożyła się Gmina Brzyska (która w budowie tegoż mostu miała największy interes) ???

Jeżeli obecny Wójt odnosi (jak to nazywasz) same sukcesy, to dlaczego się nimi nie chwali na stronie internetowej Gminy ???

JAKAŚ TAJEMNICA ... CZY PO PROSTU NIE MA CZYM SIĘ CHWALIĆ ???

Proszę Cię, nie siej propagandy, bo jeszcze ludzie uwierzą :)
Odpowiedz
0
@ do znającego prawdę o gminie Brzyska
dnia 18.04.2013, 15:17 · Zgłoś
A jednak, raz jeszcze. Trudno się jest kopać z koniem, ale niech będzie.
Most na Wisłoce budowało Starostwo, bo jest to droga powiatowa, a Brzyska i Kołaczyce pomogli finansowo tyle ile wynikało z ilości mieszkańców tych gmin.
Nigdy nie broniłem wójta, radnych czy, jak piszesz, niekompetentnych urzędników. Podawałem fakty, w które Ty nie wierzysz, ale to Twój problem.
Kołaczyce i Brzyska to rzeczywiście inna liga. Sytuacja gminy Kołaczyce jest naprawdę nie do pozazdroszczenia. Proszę tylko zobaczyć na wysokość zadłużenia w stosunku do rocznego budżetu, albo przeliczyć zadłużenie na jednego mieszkańca i porównać z Brzyskami. Wynika z tego znacznie lepsza kondycja brzyskiej gminy.
Było by ciekawie, gdyby po połączeniu siedzibą gminy były Brzyska, a nie Kołaczyce. I pewnie tak będzie.
Polityka informacyjna w gminie Brzyska, rzeczywiście, jest na żenującym poziomie. To się jak widać przekłada na tyle nieprzychylnych komentarzy. Ale to już mnie mój problem. Co chcę wiedzieć to wiem, bo jest jeszcze wniosek o podanie informacji publicznej i wówczas wszystko wiadomo.
Ciekawi mnie jeszcze okres na miesiąc, dwa, przed wyborami samorządowymi. Co się wówczas będzie działo, jeżeli już dziś tyle emocji?
Odpowiedz
-2
@ Napoleo1804
dnia 18.04.2013, 20:11 · Zgłoś
Chciałbym tylko zauważyć iż zarówno jedna jak i druga osoba zakończyła swoje wypowiedzi po upływie 8 godzin pracy. Jeśli w taki sposób się pracuje na terenie omawianej gminy to proszę się nie dziwić, że tak wygląda obecna sytuacja. Chyba, że powstają jakieś nowe miejsca pracy np. "Pisarz komentarzy". Pozdrawiam gorąco kiedyś moje strony.
Odpowiedz
-1
@ do igi
dnia 18.04.2013, 21:11 · Zgłoś
z jakiej ty jesteś wiochy co tak piszesz
Odpowiedz
-5
@ do igi
dnia 18.04.2013, 21:13 · Zgłoś
z jakiej ty wiochy jesteś co tak wiesz wszystko chyba z tej samej.
Odpowiedz
10
@ Prawda o Gminie Brzyska
dnia 19.04.2013, 01:26 · Zgłoś
Tak oczywiście, już wkrótce Gmina Brzyska "wchłonie" wszystkie okoliczne miasta i stanie się "wsią powiatową" :))

A wytłumacz mi, dlaczego w rankingu gmin woj podkarpackiego jest praktycznie na samym końcu (pod względem rozwoju) ???

Masz dużo ciekawych informacji o rzekomym "dobrobycie" w Gminie, które Ty widzisz, a ja nie dostrzegam ...
(z chęcią bym wysłuchał co masz do powiedzenia - jak możesz podaj swój e-mail)
Być może jesteś jedynym rzetelnym źródłem informacji.

Gmina Brzyska (dla której prawdopodobnie pracujesz) bardzo dobrze ukrywa swoje "sukcesy" przed wyborcami.
Ja bym się na ich miejscu chwalił :)
A potem będą się dziwili, dlaczego przegrali wybory ...

Wymieniając poglądy z Tobą, tak mi się wydaje, że jakbym się postarał byłbym lepszym kandydatem, niż obecny Wójt :)
... a wiesz co zrobiłbym pierwsze - ZWERYFIKOWAŁ wszystkich pracowników (co do posiadanych kwalifikacji ... i zbieżności nazwisk)

Należy skończyć z tymi "układami rodzinnymi" i blokowaniem kariery zawodowej naprawdę zdolnym młodym mieszkańcom Gminy, którzy NIE MAJĄ SZANS dostać się na jakiekolwiek stanowisko w tej PATOLOGICZNEJ Gminie.
Odpowiedz
-1
@ rolno
dnia 19.04.2013, 02:56 · Zgłoś
Zgadzam sie..
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657