Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Szpital ma ponad 63 mln zł straty. „Te wyniki finansowe są koszmarne”- skomentował radny Urban

136

Sytuacja finansowa Szpitala Specjalistycznego w Jaśle jest bardzo trudna. Rok 2023 został zamknięty stratą netto w kwocie 16,4 mln zł, co powiększyło ogólną stratę do ponad 63 mln zł. - Szpital źle gospodaruje mieniem przy stratach. Okazuje się, że rozdajemy sprzęt, podpisujemy niekorzystne umowy, nie prowadzimy dodatkowej działalności komercyjnej mimo, że moglibyśmy to realizować – zwracał uwagę na ostatniej sesji radny Janusz Przetacznik. Przedstawiony obraz sytuacji jasielskiego szpitala budzi niepokój i wymaga natychmiastowej reakcji i działań naprawczych, o czym na sesji wspominali radni powiatowi.

Dyrekcja Szpitala Specjalistycznego w Jaśle przygotowała sprawozdanie finansowe lecznicy za rok obrotowy 2023, z którym zapoznali się radni powiatowi. Niestety, nie napawa on optymizmem, bowiem sytuacja lecznicy jest trudna. Narastające z każdym rokiem straty obecnie wynoszą w łącznej kwocie ponad 63 mln zł, z czego ponad 16 mln zł (netto) w 2023 r. Nowi radni, którzy niedawno rozpoczęli pracę w samorządzie powiatowym są dobrej myśli. Jak podkreślali, dają solidny kredyt zaufania dyrektor Beacie Trzop wierząc, że oddłużą szpital. - Patrząc pierwszy raz, jak wygląda sytuacja finansowa szpitala powiatowego, powiem szczerze, że nie jest to zbyt pozytywny widok. Zostało nam to wyjaśnione, z czego to wynika, niemniej martwi pogłębiające się zadłużenie, które wynika chociażby z waloryzacji wynagrodzeń, czy rosnących kosztów. Pomimo tego zaniepokojenia, osobiście zdecydowałem się zagłosować za przyjęciem tego sprawozdania. Kieruję również prośbę do pani dyrektor oraz zarządu, aby rozejrzeć się za możliwościami pozyskania dodatkowych środków finansowych – mówił radny Michał Dłuski. Zwrócił również uwagę na fakt, iż prywatne mammobusy wykonują badania zarabiając na tym pieniądze, które mogłyby zasilić konto szpitala. Jak zauważył, brakuje mu takich inicjatyw ze strony jasielskiej lecznicy.

Jak wynikało z wypowiedzi radnego Pawła Nowaka, wyjaśnienia dyrektor Beaty Trzop dają nadzieję, na poprawę sytuacji w szpitalu. - Po długich rozmowach na komisjach, jak również na Radzie Społecznej Szpitala w Jaśle, mamy wielkie obawy, co do sytuacji finansowej, jaka dotknęła jasielski szpital, ale też stawiamy na solidny kredyt zaufania dla pani dyrektor – mówił. Prosił o spotkanie z radnymi i personelem medycznym po spotkaniu w ministerstwie, na którym obecny ma być wicestarosta Tadeusz Gorgosz, aby jeszcze przez wdrożeniem programu naprawczego omówić pewne cele, które mają doprowadzić do tego, że szpital będzie rentowny.

„Wiele jest do poprawy”

Mniej optymistyczne podejście mają radni z wieloletnim doświadczeniem w samorządzie, którzy niejednokrotnie podejmowali uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdań finansowych szpitala i alarmowali o konieczności wdrożenia programu naprawczego w taki sposób, aby jego efekty były widoczne. - Zmarnowaliśmy dobrych parę lat, a można było do tego problemu w inny sposób. Panie Pawle, chciałbym, aby miał pan rację, ale ja też dałem pani dyrektor kredyt zaufania. Liczyliśmy, że te programy naprawcze pomogą. Niestety, zawiodłem się. Nie chce być złym prorokiem, ale nie idzie to w dobrym kierunku, wręcz jest coraz gorzej – zaznaczył radny Krzysztof Buba.

Radny Janusz Przetacznik przyznał, że zdarzenia gospodarcze są prawidłowo dokumentowane, jednak zwrócił uwagę na kilka decyzji, które były podjęte z niekorzyścią dla szpitala. - Okazuje się, że przy fatalnej sytuacji finansowej niestety pogarszającej się, mamy równą pochyłą od 2019 r. - zaznaczył. - Programów naprawczych mieliśmy sporo. Niestety było to wypełnienie obowiązku ustawowego. W mniejszym stopniu zastanawialiśmy się, jak poprawić racjonalną sytuację finansową – dodał J. Przetacznik.

„Szpital źle gospodaruje mieniem” - nie kryje radny Przetacznik

Rozdajemy sprzęt, podpisujemy niekorzystne umowy, nie prowadzimy dodatkowej działalności komercyjnej mimo, że moglibyśmy to robić – wspomniał. Zwrócił również uwagę, że szpital nie prowadzi żadnej akcji promocyjno-informacyjnej, jeśli chodzi o badania mammograficzne. Brakuje również takich inicjatyw jak chociażby otwarcie pracowni mammograficznej w soboty, czy w niedziele handlowe. - To nie jest dla nas sytuacja spokojna. 63 mln zł narastającej straty to już zaczyna budzić szacunek. Jeżeli nie mamy już własnych kapitałów, jeżeli popatrzymy na opinię biegłego rewidenta i przyjrzymy się innym dodatkowym dokumentom, że potrzeba nam już 35 mln zł, a nie 20 mln zł, o które wnioskowała pani dyrektor do pokrycia bieżących wydatków, aby uniknąć dalszej eskalacji dodatkowych kosztów – dodał.

Radny Jan Urban jest zdania, że środki, które są przeznaczane na ogród deszczowy przy szpitalu są bardziej potrzebne placówce borykającej się z ogromnym zadłużeniem. - Nie dajmy się zasterować, że wszystkie szpitale maja koszmarne długi, że wszędzie jest źle i u nas też tak być musi. Polecam pochylić się nad sprawozdaniami finansowymi innych placówek medycznych albo zwrócić się do kolegi radnego Przetacznika, on dysponuje wynikami innych powiatowych szpitali. Coś z tym fantem musimy zrobić. Deklaruje pomoc i wsparcie. Przy wspólnym zaangażowaniu jesteśmy w stanie pomóc naszemu szpitalowi – skwitował.

Radni większością głosów przyjęli sprawozdanie finansowe szpitala za 2023 r.

id

Reklama

Komentarze: 136

Dodaj komentarz Widok:
7
@ SzotJozef
dnia 07.07.2024, 20:03 · Zgłoś
dyr i zastepca szpitala wynagrodzenie miesieczne 25 tys zl .25.ooozl .szok .nie wystarczyo by 10 tys ...zl .. dyzur specjalisty z rzeszowa jedna noc .
ponoc 2 tys
zl .przyjezdza i ponoc spi . jaka jest prawda personel powiedzcie nie bojcie sie.ratujcie wasz szpital bo bedzie jak w usa ...zlikwiduja was a leczyc beda polopiryna gdzies w przychodni . chyba ze bedziecie meli kase wtedy prywatne kliniki przywitaja was z rozwartymi ramionami .
Odpowiedz
4
@ Gtf
dnia 07.07.2024, 12:06 · Zgłoś
Jeszcze kierownika podwyżki dać
Odpowiedz
2
@ oooo
dnia 07.07.2024, 17:11 · Zgłoś
on sobie sam da ,,premie uznaniową,,
Odpowiedz
6
@ dobry człowiek
dnia 07.07.2024, 11:32 · Zgłoś
Był merytoryczny dyrektor to NIE . Bo nie pozwalał panu staroście rządzić w szpitalu . Powołali nowego Dyrektora to są tego skutki .
Odpowiedz
3
@ oooo
dnia 07.07.2024, 17:10 · Zgłoś
bo ona robi co kaze Pawluś
Odpowiedz
4
@ Kostka Winiary
dnia 07.07.2024, 11:15 · Zgłoś
Ktoś jest zdziwiony takim zadłużeniem? Skoro min. w Szpitalu specjalistą od zdobywania funduszy zostaje "szpec" od zakładania żaluzji, który w swojej firmie nie potrafił wyjść na plus, to jakie miały być efekty? Jasło to specyficzne miejsce, w którym najlepiej ekonomicznie funkcjonuje grupa kolesi z kółka wzajemnej adoracji niezależnie od tego, kto jest na stołku decyzyjnym.
Odpowiedz
-3
@ [...]
dnia 06.07.2024, 21:27 · Zgłoś
Co za kraj [...] ??? nie chce płacić za pizzę 50 złotych chce płacić chce 10 $ lepiej mi w kieszenie wygląda cholerne pisowskie [...]
Odpowiedz
1
@ Obserwator
dnia 06.07.2024, 15:59 · Zgłoś
Program [...] sprywatyzować szpitale i po kłopocie.A zatem do dzieła.
Odpowiedz
4
@ [...]
dnia 06.07.2024, 11:33 · Zgłoś
To jest mój szpital który mnie wiele razy wyleczył więc cholerne opoje przestańcie krytykować szpital bo to jest głupota
Odpowiedz
-4
@ Doktor
dnia 06.07.2024, 14:11 · Zgłoś
@ [...]
Wyleczył cie..??
Chyba z kataru...
Albo ze złudzeń na wyleczenie..
Odpowiedz
8
@ focus
dnia 06.07.2024, 10:37 · Zgłoś
Krytyka nic nie kosztuje, apeluje do wieloletnich radnych powiatowych aby zrealizowali swoje obietnice wyborcze i pozyskali środki finansowe dla szpitala co głosili w swoich programach. Apel przede wszystkim do radnych o kilku kadencyjnym stażu ( w Radzie Powiatu niektórzy są radnymi od 20 lat i nic, tylko mowa-trawa)
Odpowiedz
8
@ Mieszkaniec
dnia 06.07.2024, 08:47 · Zgłoś
Gdzie są pieniądze brakujące to jest przez lata robione a nie teraz
Odpowiedz
1
@ Ossy
dnia 06.07.2024, 08:39 · Zgłoś
Teraz tak, jeżeli pani dyrektor to nastepny lekarz na stanowisku managerskim, bo takim ono jest, to nic z tego nie będzie.
Odpowiedz
9
@ Marian
dnia 05.07.2024, 22:54 · Zgłoś
Zwolnić tych co tylko latają i patrzą kto leży w szpitalu i co mu jest a potem cała wieś już wie. Bo chyba w każdym zawodzie obowiązuje tajemnica.
Odpowiedz
-1
@ Ja
dnia 05.07.2024, 22:39 · Zgłoś
"Niech nie będzie niczego ".
Odpowiedz
13
@ Manek
dnia 05.07.2024, 21:24 · Zgłoś
Nie wiem dlaczego bardzo wielu lekarzy zatrudnionych jest na kontraktach zarabiają w ten sposób kosmiczne pieniądze np. lekarz na kontrakcie przyjmuje w przychodni około 60-70 pacjentów dziennie po około strzelam 300zl to ma prawie 20 tys dziennie jak przyjmuje tylko raz w tygodniu to ma 80 tys tylko z jednego źródła pracy. Uważam że coś tu jest nie tak w zarządzaniu tym szpitalem
Odpowiedz
-4
@ Max
dnia 05.07.2024, 22:49 · Zgłoś
Tylko wróciły złodzieje sprzed 8,lat i nigdzie nie ma pieniędzy wszędzie straty.Ludzie mieli przez 8lat za dobrze teraz zobaczą Uśmiechnięta Polskę.
Odpowiedz
2
@ Do Manek
dnia 06.07.2024, 14:01 · Zgłoś
Mylisz sie lekarz na kontrakciw przyjmuje 60-80 pacjentow dziennie .kazdy po 300 zl przez 28 dni w miesiacu to daje ok 200 tys. Oczywiaciie zwolni.ony zjest z podatku bo jezdzac lamborgii wrzuca to w koszty
Ma jeszcze drugi etat na ktoeym zarabua 300 tys zl.plus lapowki to ok 150 tys zl
Szkida ze nie jestes kekarzem tylko klientem MOPSu
Odpowiedz
-3
@ Anonim23161
dnia 07.07.2024, 11:34 · Zgłoś
Ale ty jesteś [...].Faktycznie te 8 pis lat [...] twój [...] całkowicie.
Odpowiedz
-2
@ obserwator
dnia 05.07.2024, 21:16 · Zgłoś
Pisanie o 63 mln strat to wielkie nadużycie.

To jest suma strat za ostatnie lata jaka widnieje w bilansie.
Strata za ostatni rok to 16,4 mln zł.

Każdy kto tutaj filozofuje nie ma pojęcia o tym jakie są
wymogi prowadzenia tego typu działalności.
W związku z przyjęciem naszego kraju do UNII
podwyższono standardy jakie muszą spełniać wszystkie
tego typu placówki.
Podczas gdy wycena wykonywanych zabiegów zależy
od urzędników w Warszawie.

W klasycznej gospodarce rynkowej każdy producent
czy świadczący usługi liczy koszty i wycenia wartość faktury.
W szpitalach jest jak w socjalizmie - to góra decyduje ile
zapłaci szpitalowi.

A "góra" postanowiła zrobić wszystko, żeby ludzie w terenie,
sami się żarli ze sobą, bo wtedy nie będą czepiać się tej góry
i tą górę wszyscy zostawią w spokoju.

A wy wszyscy, którzy tak "mądrze" wypowiadacie swoje opinie
zapominacie, o tym jak nas szanują obecni decydenci na górze.
Odpowiedz
18
@ Haha
dnia 05.07.2024, 22:16 · Zgłoś
Lepiej wypędzać chorobę salcesonem? Tanio!!!
Odpowiedz
5
@ abc
dnia 06.07.2024, 15:05 · Zgłoś
Te straty to pikuś przypomnijcie sobie tzw. wybory kopertowe czy fundusz Ziobrystów.
Odpowiedz
6
@ rom
dnia 05.07.2024, 19:41 · Zgłoś
Od powietrza, głodu, ognia, wojny, wściekłości Normanów i pobytu na oddziale chirurgicznym jasielskiego szpitala zachowaj na Panie. I jeszcze jedno; Dlaczego ten szpital nazywa się specjalistyczny?
Odpowiedz
3
@ Dk rom
dnia 06.07.2024, 14:03 · Zgłoś
Zostaje ci wscieklosc Normanow.
Wiesz kto to byli Normanowie i kto sie tak modlil?
Odpowiedz
5
@ Z Jasła
dnia 05.07.2024, 16:54 · Zgłoś
Od kiedy instytucja taka jak szpital ma przynosić zysk! przecież tam ma się leczyć i to oczywiste że zysku nie będzie.
Odpowiedz
13
@ Medyk
dnia 05.07.2024, 22:37 · Zgłoś
@ Z Jasła
A kto mówi że ma jakieś zyski przynosić??
Po prostu ma nie generować tak ogromnego długu, który musimy spłacać.
Trochę mniej znajomków w administracji i będzie ok...
Odpowiedz
11
@ łodyniec
dnia 05.07.2024, 14:33 · Zgłoś
Jakie [...] MY? Ktoś jest na stanowisku i powinien być odpowiedzialny!
Odpowiedz
7
@ Przebudzony
dnia 05.07.2024, 14:16 · Zgłoś
Zablokowany wjazd do szpitala. Kolejka samochodów z Austrii , Niemiec , Francji,Włoch, Hiszpanii. Wjazd blokują Brytyjczycy. Cały Karpacki Park Deszczowy zajęty przez tłumy ludzi. Kto to? To lekarze z podaniami o prace do tego rozbudowanego szpitala w , którym za sam pobyt przez kilka godzin dziennie lekarzom płacą olbrzymie pieniądze. - TO BYŁ PIĘKNY SEN !!!
Odpowiedz
8
@ ruska [...]
dnia 05.07.2024, 13:00 · Zgłoś
Dopóki nie zrobi się czystek wśród medyków nic nie pomoże. Oni wyłudzają miliony złotych, są jak [...]. Niestety lekarzy coraz mniej.
Odpowiedz
-5
@ Ryski [...] w onucy
dnia 05.07.2024, 15:20 · Zgłoś
No to zacznij robic czystki [...].zalatw sobie naganta u kolegow z ub.moze jeszcze maja
Odpowiedz
7
@ Oeztacznij?
dnia 05.07.2024, 09:52 · Zgłoś
Tyle lat jest radnym a ciagle wszysto mu przeszkadza i o wszystkim WIE kepiej .wszystko neguje. Co robil przez te lata w sprawie poprawy kondycji szpitala?
Bierze kase na szczucie i bezsensowne klapanie.wystarczy popatrzec jaj rzadzi spoldzielnia mieszkaniiwa
Odpowiedz
29
@ edek
dnia 05.07.2024, 10:54 · Zgłoś
Tyle lat rządów [...] Pawlusia - zadłużony szpital, zadłużony powiat, a wy go ciągle wybieracie. Chłop chciał sobie odpocząć po zawale przed wylewem ale wy mu odpocząć nie dacie. A to by było z korzyścią i dla Pawlusia i dla powiatu.
Odpowiedz
19
@ co robił
dnia 05.07.2024, 12:56 · Zgłoś
Wnioskował jako opozycja o dobry i realny program naprawczy ale Pawlus i klika przegłosowali wszystko bo PiS rządzi. Więc PiS odpowiada za długi.
Odpowiedz
4
@ do edka
dnia 07.07.2024, 20:13 · Zgłoś
Pawluś musi być do końca życia bo z tego się nie wychodzi...Hrubieszów pamięta !!!
Odpowiedz
11
@ Dawid
dnia 05.07.2024, 09:50 · Zgłoś
Lekarze powinni dobrze zarabiać, ale 50- 70 tys.??, Jasło to nie dolina krzemowa,tylko emerytowo,poprostu [...].
.ch im się poprzewracało i trza wypaśną furę kupić, a ty biedoku jak cie nie stać na prywate - [...] w poczekalni
Odpowiedz
-2
@ Dawit?
dnia 05.07.2024, 15:23 · Zgłoś
Ktory lekarz zarabia70 tys miesiecznie?
Podaj jego nazwisko .i swoje jesli masz za grosz odwagi [...] [...]
Odpowiedz
2
@ [...]
dnia 06.07.2024, 12:28 · Zgłoś
Czyli lekarze w w tej mordowni nie zarabiają pi 20-30 tyś. Za dodatkowe dyżury??
Odpowiedz
1
@ Cosktos
dnia 07.07.2024, 13:02 · Zgłoś
Nie zarabia 70 tysiakow tylko już koło 100 tysiakow.
Odpowiedz
35
@ Jarek W.
dnia 05.07.2024, 09:07 · Zgłoś
Ponad 90 % kosztów w służbie zdrowia to wydatki na wynagrodzenia lekarzy i pielęgniarek, na leczenie ludzi pozostaje niecałe 10 %. Personel medyczny wielce roszczeniowy, zawsze im mało pieniędzy, traktują pacjentów z pogardą, a siebie jak nadzwyczajną kastę, której trzeba się kłaniać, prosić o łaskę i suto wynagradzać. Prawda jest taka, że wiele osób prawie zmarło pod gabinetem lekarskim, bo PAN DOKTÓR nie był łaskaw nawet spojrzeć co się dzieje dwa kroki od niego. Lekarze to ludzie oderwani od rzeczywistości, nie wiedzą jak żyją przeciętni ludzie za najniższą krajową, nie przyjmują do wiadomości, że ktoś nie ma pieniędzy.
Odpowiedz
-16
@ Do jarka w
dnia 05.07.2024, 09:43 · Zgłoś
Latwo sie opluwa lekarzy siedzac anonimowo przy kkomputerze.szkoda ze ni widzisz jak zachowuja sie rodziny chorych.wrzeszczace obrazajace oersonel eskalujace zadania.wypychajace [...]kow do szpitala z wygodnictwa i braku zainteresowania nimi.jak popracujesz z chorymi na oddziale to porozmawiamy anonimowy [...]
Odpowiedz
28
@ menadżer
dnia 05.07.2024, 08:35 · Zgłoś
dyrektorem takiej placówki powinien być li tylko prawdziwy ...z krwi i kości menadżer w tej materii, a nie jakaś pielęgniarka. SKANDAL. Odsunąć i niech zapłaci za błędne pociągnięcia. Cały czas było "ino dej" do ...starostwa.
Odpowiedz
28
@ edek
dnia 05.07.2024, 10:55 · Zgłoś
Pielęgniarka na stołku dyrektora jest idealana - zatrudnia w administracji wszystkich, których jej PiS każe zatrudnić.
Odpowiedz
24
@ Vv
dnia 05.07.2024, 08:34 · Zgłoś
Dlaczego przychodnie prywatne dają sobie radę to jest pytanie do przedstawicieli rady społecznej
Odpowiedz
0
@ aaben
dnia 06.07.2024, 03:00 · Zgłoś
Obyś miał okazję sprawdzić jak wygląda opieka medyczna w prywatnej klinice. Gdy się dowiesz, wróć i opisz wrażenia.
Odpowiedz
23
@ ja
dnia 05.07.2024, 07:26 · Zgłoś
gadanie gadanie ... nic wiecej , zero konkretów Jak nie macie pojęcia co zrobić to zrzeknijcie sie diet , zatrudnijcie menegera który prowadzi prywatne placówki i w 3 lata szpital wyjdzie na prostą i zacznie jeszcze zarabiać !!
Odpowiedz
29
@ Adam
dnia 04.07.2024, 23:28 · Zgłoś
Statek już prawie spłonął a oni za ucieczkę się biorą to nie tak działa panie kapitanie. Jasielski szpital to już nie od paru ale od kilkunastu lat jest [...] tam pacjenta przy rejestracji już traktuje się jak zwłoki
Odpowiedz
31
@ Titanic
dnia 05.07.2024, 01:10 · Zgłoś
Ten okręt tonie już od wielu lat przy beztrosce radnych, którży co roku narzekają ale przyjmują ten stan rzeczy do wiadomości.
Im dłużej ktoś jest radnym, tym bardziej za to odpowiada, w tym koń, który mówi.
Hipokryzją jest szukanie winnych poza sobą.
Odpowiedz
42
@ Oki
dnia 04.07.2024, 22:40 · Zgłoś
Ręce opadają jak czytam te [...] radnych i ich fachowe opinie o stratach szpitala. Ogromne straty i sprawozdanie przyjęte. Ci sami radni od lat i cały czas te same.spiewki o pomocy dla.szpitala.Jestescie tak samo winni tej niegospodarności jak i całe kierownictwo szpitala. Od lat was lud wybiera o we wszystkich dziedzinach jesteście fachowcami. Zabawne.
Odpowiedz
16
@ edek
dnia 05.07.2024, 10:57 · Zgłoś
mylisz się
za upadek odpowiedzialny jest zarząd czyli Pawluś, Pankiewicz, Muzyka i Pers. A teraz jeszcze doszedł do tych [...] Gorgosz z Przysiek
Odpowiedz
41
@ Abc
dnia 04.07.2024, 22:18 · Zgłoś
Ciekawa jestem czy do takiego zadłużenia nie przyczyniają się HORENDALNIE wysokie pensje lekarzy, które już w [...] wzrosły do niebotycznych sum. Zarobki w Jasle wyższe niż w Niemczech czy UK a podejście do pacjenta wiadomo jakie
Odpowiedz
43
@ Senior z Jasła
dnia 04.07.2024, 21:51 · Zgłoś
Niech szpital nie będzie przechowywalnią znajomych ludzi do emerytury Za duże pensje bez żadnych kwalifikacji a tylko dlatego bo chwalą Starostwo.
Odpowiedz
7
@ edek
dnia 05.07.2024, 10:58 · Zgłoś
od rosoła sie zaczeło
Odpowiedz
29
@ POLAK
dnia 04.07.2024, 21:37 · Zgłoś
Jest takie chińskie przysłowie: "Nikt nigdy nie robi niczego nie zaspokajając przy tym przede wszystkim swoich potrzeb"

Każdy powinien być lekarzem sam dla siebie w pierwszej kolejności.
O swoje zdrowie każdy powinien dbać sam.
Lekarze są na kolejnym miejscu.
Lekarzy z powołania jest margines.
Reszta to biznesmeni.
Jasielski szpital ma bardzo złą opinię wśród ludzi.
Ludzie nie chcą leczyć się w Jaśle...
Odpowiedz
6
@ [...]
dnia 04.07.2024, 20:52 · Zgłoś
[...] głosowali i wybrali PiS . Dziś dobry doktor nie będzie leczył posiora. Dziś [...] nie dostanie już nic
Odpowiedz
25
@ Rufen
dnia 04.07.2024, 20:50 · Zgłoś
Czy Janusz Przetacznik to prezes JSP ?

Jeżeli tak to on nie za bardzo zna się na gospodarowaniu. Potrafi tylko czynsze podnosić.
Odpowiedz
6
@ Rufen
dnia 04.07.2024, 20:55 · Zgłoś
błąd miało być JSM
Odpowiedz
11
@ S
dnia 04.07.2024, 20:37 · Zgłoś
Czy szpital to coś produkuje żeby mieć dochód ?
Czy NFZ płaci za procedury ?
Ile Państwowa Straż Pożarna i OSP przyniosły dochodu w 2023 ?
Odpowiedz
26
@ Medyk
dnia 04.07.2024, 21:00 · Zgłoś
@ S
Tu nie chodzi o dochód, tylko o dług, który szpital generuje swoją niegospodarnością , nikt nie oczekuje zysków, tylko racjonalniej polityki ekonomicznej.
Czy Straż Pożarna generuje jakieś długi?
Odpowiedz
-6
@ S
dnia 04.07.2024, 21:33 · Zgłoś
No "teoretycznie" nie generuje długów.
A zyski generuje ?
PS I żeby nie było, uważam ze są bardzo potrzebni.
Odpowiedz
18
@ Medyk
dnia 04.07.2024, 22:17 · Zgłoś
@ S
No tak jak napisałem wyżej, nikt nie oczekuje żadnych zysków z tych instytucji, ale też nie chcemy spłacać długi, które powstały przez czyjąś niegospodarność..
Odpowiedz
-6
@ Kenek
dnia 04.07.2024, 22:35 · Zgłoś
Zależy jak na to spojrzysz. Zysków nie generuje bo nie prowadzi działalności ale gdybyś wycenił uratowane mienie, zdrowie, życie to wtedy można by to oceniać czy jest to zysk czy strata.
Co do szpitala to działa się tutaj na zasadzie porównania do innych.
Odpowiedz
-2
@ Medyk?
dnia 05.07.2024, 09:59 · Zgłoś
Nie kompromituj sie tzw medyku.bo nim nie jestes A dotacje od kurowskich i im podobnych.a te nowe wozy strazackie do kolekcji.bezuzytecznie stojace po remizach to za [...]? Czy za piieniadze pidatnika.? a stawki za wyjazdy dla osp to z czego.a utrzymanis calego teg9 balaganu to za co?.policz sobie ile to pieniedzy. Ile jest rocznie wyjazdow strazy a ile wyjazdow karetek pogotowia o."medyku"
Odpowiedz
14
@ Medyk
dnia 05.07.2024, 15:55 · Zgłoś
Zobacz ilu pracowników administracyjnych ( proporcjonalnie) mają szpitale , a ile straże pożarne...tu jest problem.
Na taki jasielski szpitalik w dziale ekonomiczno administracyjnym to max 50-70 osób powinno pracować a nie około 200...tu są oszczędności, jeśli ktoś naprawdę ich szuka..
Odpowiedz
17
@ Przetacznik, oj przetacznik
dnia 04.07.2024, 20:15 · Zgłoś
Problem szpitali to małe przychody, a wysokie koszty. Recepta jest prosta. Ograniczenie tych oddziałów, które przynoszą małe przychody i generują koszty. I mamy sedno, bo zwykle to są bardzo ważne oddziały.
A wiadomo, iż to wynagrodzenia personelu medycznego generują koszty. Czyli trzeba obniżyć pensje lekarzy.
Sorry, nie da się, bo odejdą.
Czyli klops.
A swoją drogą starzy komuniści nie powinni bawić wnuków???
Odpowiedz
25
@ Doktor [...]
dnia 04.07.2024, 21:04 · Zgłoś
@ Przetacznik, oj przetacznik
Wynagrodzenie pionu ekonomiczno administracyjnego również generuje koszty, tutaj można by poszukać realnych oszczędności bez uszczerbku na opiece pacjenta...no ale jak , skoro tam większość po znajomości..??
Znów trzeba będzie zwolnić tych, którzy najbardziej pacjentowi potrzebni..
Odpowiedz
-8
@ liki
dnia 05.07.2024, 06:54 · Zgłoś
@ Doktor [...]
Pojęcia nie masz człowieku o czym piszesz.
Odpowiedz
10
@ Doktor [...]
dnia 05.07.2024, 15:58 · Zgłoś
@ liki
Mam bardzo duże pojecie, bo codziennie mam z tym do czynienia..
Odpowiedz
21
@ dora
dnia 04.07.2024, 20:02 · Zgłoś
no no wszystko prawda a do poradni sie dostać terminów nie ma na ten rok
Odpowiedz
28
@ jaślaczek
dnia 04.07.2024, 19:51 · Zgłoś
Po co w Jaśle straż MIEJSKA.Generacja kosztów.Marne efekty ich działań.Podziękować za pracę i pieniądz do służby zdrowia,tylko mądrze zarządzać i rozliczać.Władza powinna podpisywać ,że gdy narobi strat to pokryje z własnego majątku.
Odpowiedz
-7
@ V
dnia 05.07.2024, 08:26 · Zgłoś
Facet czy ty wiesz co piszesz straż miejska jest bardzo potrzebna
Odpowiedz
-5
@ a po co
dnia 05.07.2024, 09:49 · Zgłoś
w Jaśle taki jaślaczek... co to jak nie ma co powiedzieć to najlepiej najpopularniejsze o straży wtrącić.
Odpowiedz
16
@ oooo
dnia 04.07.2024, 19:46 · Zgłoś
jakby starostwo wiedziało naprawdę jakie pieniądze poszły za zle wykonany psychiatryk to dawni nie tylko dyrektorke ale również ludzi którzy byli odpowiedzialni za ten budynek dawno [...]li...
Odpowiedz
11
@ nie wiem
dnia 05.07.2024, 12:59 · Zgłoś
Starostą nie wie?
To on o wszystkim decydował.
Tylko Pawluś jest odpowiedzialny.
I odpowie za to.
Odpowiedz
4
@ Rocky
dnia 04.07.2024, 19:28 · Zgłoś
Oj tam najważniejsze że Polska jest uśmiechnięta i ciepła woda w kranie płynie.
Odpowiedz
34
@ Zakład
dnia 04.07.2024, 19:46 · Zgłoś
Przecież to jeden z większych zakładów pracy w Jaśle, Nie prywatny więc napompowany administracją ponad wszelką miarę. Gdzie można zatrudnić znajomych? Przecież nie w prywatnej firmie, gdzie trzeba zarobić aby wydać.
Tu wydaje się środki budżetowe lekką ręką bez żadnego związku z efektami pracy, na zasadzie, że to kasa niczyja.
Żadne "reformy" czy "programy naprawcze" nie pomogą załatać tego dziurawego wora - tak samo jak w przypadku "reform" edukacji.
Pomogła by tylko prywatyzacja, nie tylko tej "lecznicy" ale całej
"służby" zdrowia.
Chorzy tego nie doczekają, a część lekarzy i tak już "sprywatyzowała" ten system.
Płacę podwójną składkę zdrowotną (jako prowadzący działalność gospodarczą) ale z chorobą idę leczyć się prywatnie - w trosce o zdrowie, a czasem i życie.
Odpowiedz
16
@ Rumcajs
dnia 04.07.2024, 19:01 · Zgłoś
Urban się końmi zajmie i rolnikami żeby składki płacili...
Czekam na "merytoryczne i konstruktywne" wypowiedzi rady
Adam Pawluś (przewodniczący), Krzysztof Topolski (przedstawiciel wojewody) oraz radni powiatowi: Irena Baciak, Barbara Burbelka, Tadeusz Gorgosz, Ryszard Lisowski, Grzegorz Pers, Ewa Wawro, Paweł Nowak...
Odpowiedz
8
@ C
dnia 05.07.2024, 08:31 · Zgłoś
To są nominaci przysłani przez polityków na czym się zna Topolski Nowak i pozostali z RS SZ
Śmiechu warte
Odpowiedz
15
@ POLAK
dnia 04.07.2024, 18:57 · Zgłoś
Jak to w tej Polsce jest że kolejne Zarządy spółek czy szpitali generują co kwartał milionowe straty i nikt za to nie ponosi odpowiedzialności i nikomu włos z głowy nie spada ?
Co robi Prokuratura ?
Co robią sędziowie i Sądy w Polsce ?
Dlaczego nikt nie stawia przed prokuratorem i przed sędzią prezesów spółek i zarządy spółek ?
Do kogo trafiają te setki milionów złotych z niegospodarności spółek w Polsce ?
Gołym okiem widać że polski Wymiar "Sprawiedliwości" musi maczać w tym swoje rączki...
Odpowiedz
23
@ On
dnia 04.07.2024, 18:46 · Zgłoś
A co w Jaśle jest zarządzane dobrze chyba prywatne firmy
Odpowiedz
11
@ Zyt
dnia 04.07.2024, 18:44 · Zgłoś
Narobli swego czasu ciepłych posadek dla rodziny i znajomych, stworzone sztucznie przy okazji [...] stanowiska dalej są, [...] nie ma a [...] dalej ,, pracują sobie,'' jakoś w normalnych firmach wiedzą jak zarządzać, skoro jest źle to wszędzie tnie się koszty, najprościej zwalniając ludzi i tutaj pojawia się to samo, należy zwolnić [...] i zlikwidować dublujące się i niepotrzebne stanowiska.
Odpowiedz
30
@ Anonim34209
dnia 04.07.2024, 17:54 · Zgłoś
Proponuję szpital przekształcić w zakład pogrzebowy .Kiepscy fachowcy to i tak to wygląda ,może podnieść w Jaśle podatki od nieruchomości to uratują ten przybytek [...].Ktoś powie że będę w razie potrzeby chciał skorzystać z pseudolecznicy NIE .Parę razy jak mnie potraktowano tam to nigdy,ledwo żywy jechałem do Krosna i tam od paru lat się leczę i przeszedłem parę zabiegów .JASŁO BE JEST
Odpowiedz
23
@ Temat
dnia 04.07.2024, 17:41 · Zgłoś
Szpitalem powinno zarządzać Krosno.
Odpowiedz
13
@ KM
dnia 04.07.2024, 17:44 · Zgłoś
Dług szpitala krytykuje ktoś, kto nie potrafił składu węgla prowadzić z zyskiem ...
Odpowiedz
40
@ jan
dnia 04.07.2024, 17:30 · Zgłoś
Proponuję zamknąć tę placówkę i problem się rozwiąże. Jak dyrektor sobie nie radzi należ go wymienić.
Odpowiedz
38
@ Kibic 8
dnia 04.07.2024, 17:21 · Zgłoś
Ten kto doprowadził do takiego stanu szpital chyba powinien ponieść odpowiedzialność pójdzie ktoś do [...] czy jak zwykle nic się nie stało winnego nie ma i jedziemy dalej
Odpowiedz
12
@ Jontek
dnia 04.07.2024, 17:25 · Zgłoś
Moze wzorem JSM postawią chromowane stojaki na rowery ( a ludzie i tak stawiają obok) to pewnie bedzie gospodarnie:-)
Prezes ma pomysła
Odpowiedz
8
@ Ccc
dnia 04.07.2024, 20:53 · Zgłoś
Prokurator na co czeka
Odpowiedz
-10
@ jasło
dnia 04.07.2024, 17:19 · Zgłoś
Z reguły publiczne szpitale nie są nigdy na plusie i nie będą bo to nie jest ten rodzaj instytucji, jak ktoś myśli że zredukuje to poprzez badania mammo w soboty i niedziele to się po prostu myli.

NFZ tak nisko wycenia badania i nic na to nie poradzi szpital.
Odpowiedz
0
@ [...] Uśmiechy Tuska
dnia 04.07.2024, 17:13 · Zgłoś
Szpital to nie biznes żeby zarabiał. Obciąć pensje [...] dyrektorów i przestać dotowac ukraińców. To na początek.
Odpowiedz
19
@ T-34/85M
dnia 04.07.2024, 17:10 · Zgłoś
to urban teraz taki ważny, skoro o nim wszędzie piszą?
Odpowiedz
27
@ Rumcajs
dnia 04.07.2024, 16:52 · Zgłoś
Urban się końmi zajmie i rolnikami żeby składki płacili...
Czekam na "merytoryczne i konstruktywne" wypowiedzi rady
Adam Pawluś (przewodniczący), Krzysztof Topolski (przedstawiciel wojewody) oraz radni powiatowi: Irena Baciak, Barbara Burbelka, Tadeusz Gorgosz, Ryszard Lisowski, Grzegorz Pers, Ewa Wawro, Paweł Nowak...
Odpowiedz
-19
@ Ja
dnia 04.07.2024, 16:35 · Zgłoś
Szpital to nie zakład produkcyjny,że ma przynosić zyski!
Odpowiedz
3
@ tuJas
dnia 04.07.2024, 16:44 · Zgłoś
Dokładnie. Ratowanie zdrowia i życia to nie strata. Może to system wyceny świadczeń nie uwzględnia funkcjonowania szpitali, w okreslonych realiach?
Odpowiedz
60
@ Medyk
dnia 04.07.2024, 16:51 · Zgłoś
@ Ja
Zgadzam się, ale szpital nie powinien być również przechowalnią dla [...], w administracji, którzy sami niejednokrotnie nie wiedzą po co tam są..
Na biały personel ciągle pieniędzy brak, a administracja pęka w szwach i to w dobie informatyzacji, czy to jest normalne??
To nie jest chyba ratowanie zdrowia i życia??
Odpowiedz
-5
@ Nie Medyk
dnia 04.07.2024, 20:37 · Zgłoś
Oczywiście byłeś i widziałeś :)
Odpowiedz
13
@ Ja
dnia 04.07.2024, 20:48 · Zgłoś
Administracja powinna być rozliczana osobno.
Odpowiedz
-3
@ mamaograf
dnia 04.07.2024, 22:06 · Zgłoś
Panie radny Przetacznik, spytaj żony, kochanki , sąsiadki kiedy przychodzi się mammografie, nawet na badania analityczne przychodzi się na czczo. To nie majtki, że jak ci się podarł, to pójdziesz sobie kupić w niedziel handlową, oczywiście jako przykładny katolik po sumie.
Odpowiedz
11
@ uśmiechnięty problem t_u_$$_ka
dnia 04.07.2024, 16:31 · Zgłoś
Witamy w uśmiechniętej Polsce...
Odpowiedz
14
@ Donald
dnia 04.07.2024, 16:52 · Zgłoś
@ uśmiechnięty problem t_u_$$_ka
Teraz takie problemy będą rozwiazywane metodą pana Arłukowicza... zamknąć i po sprawie
Odpowiedz
3
@ aaben
dnia 06.07.2024, 03:13 · Zgłoś
Ty już nie pamiętasz, ale do 2023 roku Polską rządził złodziejski układ. W Jaśle powiatem rządzi nadal, więc może powściągnij język.
Odpowiedz
-1
@ Riko
dnia 04.07.2024, 16:21 · Zgłoś
Wiecie co sytuacja nie jest od dziś ja pamiętam gdy byłem w szpitali dobre 20 lat temu i musiałem na wszystko wydawać pieniądze bo w szpitalu nie było.Powiem wam człowiek płaci ubezpieczenie a one idzie na nagrody i takie tam.Ja ktoś tak zarządza to nie dziwcie się że są straty.A tak wprawdzie to wszędzie te rządy mają straty,[...] bo takie słowa na usta się cisną z nimi [...] sejmowymi.
Odpowiedz
67
@ jaslo
dnia 04.07.2024, 16:16 · Zgłoś
Tekst z 2021: "W Jaśle zatrudnionych jest 88 lekarzy, a koszty z tytułu wynagrodzeń były na poziomie około 90 mln zł."

Czyli 3 lata temu jeden lekarz wyciągał 1 milion złotych rocznie.

"Pozostały personel medyczny rośnie nam ze 189 do 264 osób"
"administracja oraz pion ekonomiczny rośnie nam z 58 do prawie 200 osób"

Czyli powodzi się jasielskiemu szpitalowi. W 2021 miał 35 milionów złotych długu w 2024 ma 63 miliony długu. Tak się dzieje gdy pracują tam przeznaczeni do zarabiania.
Odpowiedz
59
@ Medyk
dnia 04.07.2024, 16:43 · Zgłoś
@ jaslo
Dokładnie, to żadna lecznica tylko instytucja do zatrudniania swoich i najlepiej w administracji, co by się za bardzo napracować nie musieli..
Wzrost zatrudnienia w tym pionie o ponad 300 %...!!!
A wśród białego personelu o zaledwie około 30%
to naprawdę nie jest normalna sytuacja, delikatnie mówiąc...
Odpowiedz
40
@ Stary
dnia 04.07.2024, 16:43 · Zgłoś
Tyle lekarz średnio rocznie zarabia ? To dla czego zawsze po dyżurze tak się spieszy do prywatnej praktyki i nie jest zmęczony po ciężkim dyżurze ???
Odpowiedz
26
@ bieda z nędzą
dnia 04.07.2024, 17:18 · Zgłoś
Bo w domu za 15 minut zarabia od 200 złotych w górę, czyli za godzinę 800+
Odpowiedz
8
@ edek
dnia 05.07.2024, 11:01 · Zgłoś
ile zarabia specjalista ha, ha, ha, ha, od danych osobowych Rosół ?
Odpowiedz
15
@ kolej okej
dnia 04.07.2024, 16:14 · Zgłoś
słyszałem że pielęgniarka na oddziale z nockami ma ok 8 tyś na ręke? Prawda to jest?
Odpowiedz
16
@ Milek
dnia 04.07.2024, 16:22 · Zgłoś
Możliwe bez problemu
Odpowiedz
-5
@ Stary
dnia 04.07.2024, 16:45 · Zgłoś
Za dwa miesiące ? I dla tego nie brakuje pielęgniarek ???
Odpowiedz
10
@ Jks
dnia 04.07.2024, 17:40 · Zgłoś
Prawda niestety
Odpowiedz
1
@ Nma
dnia 04.07.2024, 18:11 · Zgłoś
Jak nie jak tak
Odpowiedz
16
@ Tu
dnia 04.07.2024, 18:28 · Zgłoś
Źle słyszałeś. Około 10-12 tys na rękę.
Odpowiedz
-5
@ Medyk
dnia 04.07.2024, 18:58 · Zgłoś
@ Tu
Na kwartał... przy dobrych wiatrach
Odpowiedz
4
@ Tu
dnia 04.07.2024, 19:37 · Zgłoś
Medyk. Zajrzyj sobie do ustawy. A najlepiej napisz tu ile podwyżki teraz od lipca dostał personel medyczny np. mgr pielęgniarstwa.
Odpowiedz
7
@ Wey
dnia 04.07.2024, 20:20 · Zgłoś
Doja aż miło i narzekają jacy orobieni (kot miauczy a ...!!!)
Odpowiedz
0
@ Parampam
dnia 06.07.2024, 14:19 · Zgłoś
Brutto owszem
Odpowiedz
35
@ Anonim54456
dnia 04.07.2024, 16:12 · Zgłoś
Doktorkom obciąć i zaraz się zmniejsza straty
Odpowiedz
18
@ kolej okej
dnia 04.07.2024, 16:02 · Zgłoś
pogadali pogadali rączki podnieśli za i tak,dlaczego?
dlatego że wszyscy maja bezpośrednie jak i pośrednie korzyści z tej sytuacji,poza tym to są pieniądze "ludzi" a nie ich,więc...cicho i do roboty;)
Odpowiedz
38
@ Młoda
dnia 04.07.2024, 15:54 · Zgłoś
Szpital koszmarny to i wyniki koszmarne
Odpowiedz
44
@ Olek
dnia 04.07.2024, 16:01 · Zgłoś
Już czas zamknąć ten prywatny folwark doktorów i wyzysk pacjetów.
Odpowiedz
34
@ Jaslanin
dnia 04.07.2024, 15:50 · Zgłoś
Szpital na dnie ,ale chcąc zrobić prywatnie badania -,usłyszałem NIE ROBIMY ...więc te grosze zarobiła prywatna przychodnia .
Odpowiedz
59
@ [...]
dnia 04.07.2024, 15:50 · Zgłoś
Szpital zadłużony ale lekarze prywatnie przyjmują w gabinetach a potem kazują się wstawić w Szpitalu na 3 lub 4 dni i robią ci wszystkie badania jakie chcesz na sprzęcie Szpitala i wszyscy o tym wiedzą jak to wygląda
Odpowiedz
38
@ Obserwstor
dnia 04.07.2024, 15:48 · Zgłoś
Jak Pan Janusz Przetacznik zarządza Jasielska Spółdzielnia Mieszkaniowa skoro ludzie dostali tak potężne podwyżki czynszu w szczególności ogrzewania, że niektórzy nie są w stanie ich opłacać? A wypowiada się o zarządzaniu szpitala. O co tu chodzi?
Odpowiedz
23
@ Anna
dnia 04.07.2024, 15:46 · Zgłoś
Większością głosów, czyli głosami pożytecznych [...] starosty. Jakżeby inaczej.
Odpowiedz
19
@ Marina
dnia 04.07.2024, 15:44 · Zgłoś
Obciąć pensje doktorkom i pielegniareczkom o połowe i po sprawie jak im nie pasuje to do domu. Tak teraz się dzieje w uśmiechniętej polsce. Co oni inni jak zwykli ludzie.
Odpowiedz
27
@ bazalt
dnia 04.07.2024, 16:19 · Zgłoś
Pensje pielęgniareczek wynikają z obowiązujących ustaw. Części lekarzy również. Ale większość lekarzy nie z etatu, ale kontraktu jest w stanie zarobić 50-80 tys miesięcznie. Nie wiem jak jest w szpitalu jasielskim, ale prawdopodobnie większość obsady lekarskiej pracuje właśnie na kontraktach. Mnie osobiście lekarz przyjmujący w przychodni NFZ, zaproponował prosty zabieg chirurgiczny w prywatnym gabinecie, za 4,500 zł, twierdząc że w szpitalu tych zabiegów się nie wykonuje. Co - jak się okazało - jest nieprawdą. Znam lekarza, który zwolnił się z etatu w szpitalu, bo etat był dla niego nieopłacalny. Ale pozatrudniał się w szpitalu i jasielskim, krośnieńskim, gorlickim, w przychodniach - właśnie na kontrakty. Zarobki - wspomniane na początku.
W szpitalu w Jaśle są oddziały, gdzie ok 30% "pielęgniareczek" to emerytki. A pracują nadal, bo brak obsady. Jeśli jutro odeszłyby na emerytury - to szpital byłby pojutrze zamknięty, z powodu braku personelu.
Nie sądzę żeby zadłużenie szpitala wynikało wyłącznie ze złego zarządzania. Moim zdaniem główną przyczyną jest sam system publicznej opieki zdrowotnej, i sposób finansowania przez państwo.
Poza tym zastanawiam się - po co istnieje taki potworek jak NFZ, pożerający mnóstwo państwowych pieniędzy tylko na własne utrzymanie urzędnicze.
Odpowiedz
30
@ Anonim36115
dnia 04.07.2024, 17:26 · Zgłoś
@ bazalt
W większości masz rację, tylko pytanie, czy w dobie informatyzacji potrzebujemy w pionie ekonomiczno-administracyjnym około 200 osobowej armii ??
Zaledwie kilka lat temu wystarczyło niecałe 60,
czy te, delikatnie mówiąc,, nie niezbędne " etaty nie generują w dużej mierze tego długu??
Odpowiedz
0
@ Maryna?
dnia 05.07.2024, 09:48 · Zgłoś
Najlepiej zwolnic lekarzy i pielegniareczki WSZYSTKICH zatrudnic pisowcow takuch jak marina .niech sie wykażą.poki co to tacy pusowcy jak marina ukradli z NFZ 10 miliardow jak oddadza to beda pieniadze na szpitale
Zacznijmy od mariny oddawaj kase!
Odpowiedz
0
@ Greg
dnia 06.07.2024, 06:11 · Zgłoś
Warto zmienić, że NFZ to nie państwowe pieniądze tylko nasze- moje Twoje ...
Odpowiedz
0
@ aaben
dnia 08.07.2024, 09:48 · Zgłoś
myślę, że około 10-12 milionów można by rocznie zaoszczędzić.
Odpowiedz
1
@ Seba
dnia 04.07.2024, 15:42 · Zgłoś
Eeee... tam w przyszłym roku nowa zbiórka Owsiaka i się zrzucimy bez paniki...
Odpowiedz
45
@ Administrator
dnia 04.07.2024, 15:49 · Zgłoś
Ja bym proponował zamknąć lecznicę, zwolnić cały biały personel a zostawić tylko pion Administracji, tam jest zawsze dużo pracy
wszyscy są bardzo niezbędni, i ciągle za mało etatów..
Odpowiedz
0
@ Ewa
dnia 04.07.2024, 17:51 · Zgłoś
A czy wiesz ile sprzętu Owsiaka jest w jasielskim szpitalu ??? Raczej nie.
I to , że ten sprzęt jest z najwyższej półki??? Więc człowieku zastanów się nad tym czego się czepiasz. Życzę zdrowia
Odpowiedz
22
@ Anonim25511
dnia 04.07.2024, 18:03 · Zgłoś
Do Ewa Cóż ze sprzętu jak fachowca i gospodarza ni ciuka nie ma .LEK.MED zawiesi stetoskop na szyi i ważniejszy się robi od np.profesorów patrzy by mu tylko czapkować i jaka [...] koperta a on nic nie umie .Reumatolog z krosna ma kolejki po parę m-cy ,urolog to samo ,długo by wymieniać specjalistów którzy z Krosna przyjeżdżają do Jasła i przyjmują pacjentów .Chwała im za to bo przynajmniej LECZĄ jaślan jak należy
Odpowiedz
11
@ Jurek O.
dnia 04.07.2024, 19:06 · Zgłoś
@ Ewa
Sprzętu Owsiaka??
To sprzęt z naszych pieniędzy pozbieranych za darmo przez dzieciaki, a nie pana O.
On tylko kasuje odpowiedni % i wystawia pierś do medalu.
Dodatkowo słyszałem że ten sprzęt jest dzierżawiony, więc jakiś dodatkowy haczyk pan O. chyba zastosował.
Więc nie czyń z niego świętego, bo zdaję się że dobrze mu się z tego biznesu żyje i rodzinie również.
Odpowiedz
24
@ Psl
dnia 04.07.2024, 15:40 · Zgłoś
Dej wam Boże wszystkim zdrowie i tyle w temacie
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.