Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Strona główna

Szymon Niemiec: „Szpital został powołany do zbilansowania się czy do leczenia ludzi ? ” (VIDEO)

92

Nie zabrakło emocji i uspakajania jeden drugiego nawzajem. Rada powiatu oceniła działalność Szpitala Specjalistycznego w Jaśle za negatywną, bo bilans finansowy jest wciąż na minusie, na co dyrektor Zbigniew Betlej odpowiada, że to krzywdzące w stosunku do placówki jak i jego pracowników.

Jakie są przyczyny złej sytuacji finansowej Szpitala Specjalistycznego w Jaśle? O tym mówił biegły rewident Ludomir Demianiuk z Kancelarii Biegłego Rewidenta w Krakowie. - Pierwszą przyczyną jest nadmierne zatrudnienie. Koszty osobowe szpitala przekraczają 63%. Średnia w powiatowych szpitalach w Małopolsce kształtuje się o 4 % niżej. Szpital gdyby zszedł z tego, to byłby właściwie na plusie. Drugą przyczyną jest niepełne wykorzystanie łóżek szpitalnych w niektórych oddziałach. Ma to wpływ na wielkość straty. Trzeci element to są sprawy związane z nadwykonaniami – wymienia biegły rewident.

Pieniądze nie spadają jak manna z nieba

Starosta Adam Kmiecik zaznaczył, że sytuacja samorządu powiatowego również nie przedstawia się najlepiej. - Te środki nie wpływają do samorządów drzwiami i oknami. Tym bardziej większa odpowiedzialność starosty oraz zarządu rady, aby tym co jest tak gospodarzyć, by następne pokolenia nie musiały się za nas wstydzić. Taka sama sytuacja ma miejsce w szpitalu. Tam również dyrekcja dysponuje publicznymi pieniędzmi, w związku z tym ich także obowiązuje racjonalność i rzetelność wydawania tych środków.

Dyrektor Zbigniew Betlej wskazywał wyniki oszczędności dokonywanych na przestrzeni trzech lat od 2009 r. i zmniejszającą się z roku na rok stratę. W 2009 roku szpital był na minusie 4 mln 139 tys. zł, w 2010 roku – 3 mln 100 tys. zł, w 2011 roku -2 mln 407 tys. zł. - Skąd te wyniki?

„Macie obsesję na temat środowiska lekarskiego”

Emocje wzięły górę, kiedy głos zabrał dyrektor do spraw lecznictwa dr n. med. Szymon Niemiec. Zaznaczył, że szpital w ocenie całościowej powinien otrzymać pozytywną ocenę działalności Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. - Wy jako zarząd powiatu wystawiacie bardzo negatywne opinie jasielskiemu szpitalowi. Zostaniecie z tego państwo w przyszłych wyborach rozliczeni, bo nie wolno podcinać zaufania do służby zdrowia. Macie obsesje na temat środowiska lekarskiego – skwitował dr n. med. Szymon Niemiec. - Po co ten szpital panie starosto został powołany? Do zbilansowania się czy do leczenia ludzi? – dodaje.

- Niepotrzebne jest ronienie łez, obrażanie się i mówienie, że ktoś robi złą markę jakości usług medycznych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. My dzisiaj jesteśmy w punkcie, który odnosi się do kwestii finansowej (przy. red. – szpitala) – podkreślił Jan Urban.

Radni 12 głosami „za”, 3 „wstrzymującymi się” i 3 „przeciw” podjęli uchwałę w sprawie oceny działalności Szpitala Specjalistycznego w Jaśle wystawiając mu negatywną opinię.

Ilona Czarnecka

ilona.czarnecka@jaslo4u.pl

Napisany dnia: 13.07.2012, 00:45 , Tagi: Jasło, Powiat Jasło, Szpital, Adam Kmiecik
Komentarze Czytelników:
Dodaj nowy komentarz Wyświetlaj:
@ koko
dnia 13.07.2012, 02:00
Ocena
komentarza:
35
brawo Panie Szymonie i Panie Zbigniewie ratujcie szpital bo już ktoś ma na niego chrapkę dzięki za walkę i prawdę.
@ obcy
dnia 13.07.2012, 05:58
Ocena
komentarza:
13
Już jakiś pisior wietrzy spisek! Jak będzie dobrze jak lekarz za jeden dyżur ma tyle co pielęgniarka wypłaty za cały miesiąc.
@ xyz
dnia 13.07.2012, 06:59
Ocena
komentarza:
46
Kwesta jest jeszcze taka niech lekarzom obniżą pensje a dać pielęgniarką. Bo to po nich widać jak zapie... w pocie czoła po 3 na dniówce a po dwie na nocce mając na głowie nie raz 30 pacjentów. Im podwyżki!!! Lekarze dorabiali, dorabiają i dorabiać będą !!!
@ sukces
dnia 13.07.2012, 07:32
Ocena
komentarza:
23
Wyszło szydło z worka. Po serii samozachwytów nad wsaniała powiatową władzą widać pierwszy "sukces". Zapewne nie ostatni. Rzeczywistość skrzeczy. Kasa sie nie zgadza - reszta jest w porządku. Może by tak podnieść apanaże starosty, radnych i dyrekcji szpitala. Może wtedy będą mieli motywację bidule do roboty...Gdzie zginęły te nalane gęby pełne samozadowolenia? Żarty sie skończyły - trzeba bedzie zdać sprawę ze swojego włodarstwa. Sukces ma wielu ojców.Klęska jest sierotą.
@ tyc
dnia 13.07.2012, 09:51
Ocena
komentarza:
-14
@sukces Ta władza jest do do... ale pisiorom to odpowiada bo mogą psioczyć, a sami wiedza ze i tak sa głupsi od obecnej wladzy
@ Diggy
dnia 13.07.2012, 10:04
Ocena
komentarza:
46
Lekarze w Jaśle mają zarobki w granicach 10-30 tys zł na miesiąc - oczywiście nie wszyscy, ale jest spora część z takimi zarobkami.

Ale teraz Wam powiem jak - uporają sobie z problemem finansowym - zwolnią część pielęgniarek i ratowników medycznym, pewnie też salowe - i wszystkim z tych wymienionych grup odetną część pensji - natomiast lekarze - będą nadal nietknięcia i będą zarabiać jak zarabiali - aż pociągną w pewnym momencie szpital na samo dno.
@ gggg
dnia 13.07.2012, 11:52
Ocena
komentarza:
21
mnie wkurza to ze mowi sie ze w polsce brakuje specjalistow i kolejki w szpitalach i przychodniach a jak pojdziesz prywatnie to cie od razu i bez problemu kazdy przyjmie taka to jest obluda tylko kase im dawac
@ do "xyz" i "Diggy"
dnia 13.07.2012, 11:56
Ocena
komentarza:
-3
mam propozycję - niech zwolnią wszystkich lekarzy i niech zatrudnią takich jak wy - czyli tych którzy się na wszystkim znają.
@ mariusz zawisza
dnia 13.07.2012, 12:56
Ocena
komentarza:
4
koko ma chrapke na szpital
@ Diggy
dnia 13.07.2012, 13:25
Ocena
komentarza:
16
Niech obniżą horrendalne pensje lekarzom - kretynie, to jest rozwiązanie - a nie Twój spam - ala'lekarski.
@ Negatywna ocena Powiatu
dnia 13.07.2012, 13:52
Ocena
komentarza:
-4
Panie Doktorze, dziwi się Pan, ze mają obsesje dotyczącą lekarzy? Przecież jest tak, że ludzie, którym pracę magisterską napisała pewna Pani Dr dzisiaj chcą sprawować rządy nad całym Powiatem i o zgrozo w swoim szaleństwie sprawuje. Przecież jak ruskie w 1920 roku wkroczyli do Polski, to w pierwszej kolejności mordowali elitę, a elitą elit są Doktorzy. Szkoda, że prywatnie niektórzy zasiadają przy stole z tymi ludźmi. Oni się dowartościowują i myślę, że mogą się równać. A przecież na "jednym [...]" z Doktorami się nie ślizgali. Ta tzw władza nawet tytułów książek, które Doktor musi przeczytać i zapamiętać, nie jest w stanie pojąć. Ot, tak się dzieje w krajach, gdzie tępota chce władzy nad intelektem.
@ v
dnia 13.07.2012, 13:59
Ocena
komentarza:
16
lekarze pracujaod 8 do 12 -13.
od 13 - 14 przyjmują prywatnie.
@ KIK
dnia 13.07.2012, 14:01
Ocena
komentarza:
13
Kto ma wątpliwości, czy "reformatorzy" ze starostwa idą w dobrą stronę, czy w zła ze Szpitalem dążąc do szybkiej prywatyzacji, polecam zobaczcie co zostawił po sobie w Gminnej Spółdzielni Członek Zarządu Tadeusz.

Kapitalizm po naszemu - jestem biedakiem, sprzedaję art. monopolowe na bazarze w Jaśle, dostaje się do koryta na 6 lat. Mam majątek liczony w milionach zł, a wkrótce będę współwłaścicielem szkoły w Trzcinicy, Szpitala i możesz mnie wyborco pocałować w d... A wszystko przez "złych" Doktorów i te "wredne" pielęgniarki, jak mogą bronić pacjentów, a nie przekrętów?
@ Choroba
dnia 13.07.2012, 15:14
Ocena
komentarza:
4
Najwyższy czas aby odpowiedzialni za ten byrdak "zachorowali". Ciekawe gzie by się "leczyli" aby dostać zwolnienie i przeczekać ciężkie dni, aż się conieco uspokoi by potem ponownie wrócić do uzdrawiania szpitala. Lekarzu ulecz siebie sam...
Niejeden pacjent widząc stan tego gospodarstwa wolałby sie leczyć u znachora typu Dr Wilczur np. rumiankiem. Moze by nie pomogo ale na pewno by nie zaszkodzilo.
@ do @tyc
dnia 13.07.2012, 16:24
Ocena
komentarza:
10
Ty się lecz z obsesji na temat PiS !!! Nie zauważyłeś, że to nie oni rządzą? To PO nas prowadzi prostą drogą do ruiny. Otwórz oczy!
@ haha
dnia 13.07.2012, 17:27
Ocena
komentarza:
-4
miazga komentarz hehe :)
@ do "Diggy"
dnia 13.07.2012, 21:05
Ocena
komentarza:
-2
1) nie wyzywaj ludzi od "kretynów" bo to świadczy tylko o twoim poziomie
2) w gruncie rzeczy masz rację - przeprowadźmy taki jasielski "eksperyment" (na skalę międzynarodową) - obniżmy lekarzom pensje do poziomu pielęgniarek - wtedy duża część lekarzy zapewne odejdzie do innych szpitali, przychodni i na prywatne praktyki a w Jaśle leczyć zaczną pielęgniarki :) ... ale w końcu zdaniem większości tutaj komentujących lekarze to konowały a pielęgniarki mają od nich duuużo większą wiedzę i kompetencje, więc to powinno jeszcze podnieść poziom usług w naszym szpitalu (przy jednoczesnych duuuużych oszczędnościach) :) jestem ZA
@ Diggy
dnia 15.07.2012, 12:23
Ocena
komentarza:
1
Jednak jesteś kretynem. Człowieku, czy ja mówię o obniżeniu pensji lekarzy do zarobków pielęgniarek? Sam sobie snujesz bzdurne tezy i tworzysz fantazje. Ja piszę o racjonalnych - wysokich zarobkach lekarzy niech Ci, którzy zarabiają 30 tys. zł zarabiają 25, albo 28, a nie 2 tys. zł, a Ty wysnuwasz swoje teorie.
Lekarze z PL nie wyjeżdżają za granicę - ponieważ w POLSCE mają takie same zarobki - czaisz to już?
@ Podatnik.
dnia 20.04.2019, 17:13
Ocena
komentarza:
1
W takim razie niech cię zoperuje pielęgniarka, a nie chirurg. Za darmo to możesz iść do weterynarza i poprosić o... kastrację.
@ @alem
dnia 13.07.2012, 06:14
Ocena
komentarza:
26
To nie szpital chcą ratować ale swoje i lekarzy tyłki. Pól roku temu zwolniono kilka osób z niższego personelu i jeszcze było parę drobnych posunięć i patrzcie jak szpital zmniejsza zadłużenie -tylko pogratulować panowie dyrektorzy ,jeszcze zwolnicie parę parę salowych i szpital wyjdzie na prostą !!
@ KKK
dnia 13.07.2012, 06:23
Ocena
komentarza:
22
A gdzie leczy się pan Kmiecik i pracownicy powiatu? W szpitalu, w szpitalach w Krakowie, rzeszowie czy MSW czy prywatnie - bo go na to stać?
@ xyz
dnia 13.07.2012, 06:38
Ocena
komentarza:
17
Nareszcie starosta powiedział prawdę o towarzystwie własnej adoracjii.Nowy prywatny szpital pracowników szpitala będzie przy dworcu PKS.Tak się dba o szpital w Jaśle.
@ koń by się uśmiał
dnia 13.07.2012, 06:40
Ocena
komentarza:
14
słuchając wywodów peeselowskiego intelektualisty pokroju Jana U.
@ Senator
dnia 13.07.2012, 21:33
Ocena
komentarza:
2
Każdy chyba słyszał o koniu-senatorze z czasów starożytnego Rzymu. Incitatus, bo o nim mowa, należał do cesarza Kaliguli. Ten następca cesarza Tyberiusza po ciężkiej chorobie (miało to być zapalenie mózgu) stał się niezrównoważony, a nawet zaczął zdradzać oznaki szaleństwa. Nic więc dziwnego, że i swojego ulubionego konia traktował w sposób przekraczający miarę zdrowego rozsądku.
Pochodzący z Hiszpanii rumak był koniem wyścigowym. Początkowo nosił imię Porcellus, czyli Prosiaczek. Jednak cesarz zmienił jego miano. Odtąd koń zwał się Incitatusem (Chyży).Jako koń wyścigowy, Incitatus miał rzecz jasna prawo do spokoju i odpoczynku przed zawodami. Nad tym, by w noc przed wyścigami nikt mu nie przeszkadzał, miał czuwać osobiście sam Kaligula, sypiając obok zwierzęcia. Swetoniusz pisze jednak też, że obowiązek ten spadał na żołnierzy.
Według pisarza, Kaligula mianował swego ulubieńca senatorem. W ten sposób miała się rozpocząć kariera polityczna Incitatusa, ponieważ koń miał z czasem zostać konsulem.
Śmierć Kaliguli i zmiana na cesarskim tronie zniweczyła te plany. Następca Kaliguli, cesarz Klaudiusz, jak pisze o tym w swej powieści Klaudiusz i Messalina Robert Graves, sprowadził życie Incitatusa do czysto końskich wymiarów. Zwierzę musiało opuścić stajnię o ścianach pokrytych freskami, wypełnioną drogocennymi sprzętami , jak też zrezygnować z kosztownych okryć i specjalnych stajennych. Odtąd przysługiwała mu tylko dzienna racja konia kawaleryjskiego. Po tak radykalnym zmniejszeniu dochodów Incitatus nie mógł dłużej być członkiem senatu, bo był za ubogi. W ten sposób Klaudiusz nie pozwolił, by rumak pozostał senatorem przez jeszcze trzy lata brakujące mu do awansu na konsula, czego wymagało prawo rzymskie. Koń w zwykłej stajni zamieszkał jednak ze swoją żoną Penelopą, która, gdy jej małżonek uczestniczył w wyścigach, często nosiła na swoim grzbiecie Kaligulę.

P.S. Wszelkie podobieństwa do kariery pewnej osoby są nieuprawnione i przypadkowe. Ale są...
@ PO-PiS
dnia 13.07.2012, 06:48
Ocena
komentarza:
18
Karty już zostaly rozdane .Prywatyzacja nieunikniona.
A te wszystkie spotkania i nasiadówki to wielka lipa !
@ cola
dnia 13.07.2012, 06:58
Ocena
komentarza:
15
Pierwszą przyczyną jest nadmierne zatrudnienie. Koszty osobowe szpitala przekraczają 63%

Trzeba jeszcze inne ,,urzędy"/placówki sprawdzić pod tym względem...
@ PO
dnia 13.07.2012, 07:37
Ocena
komentarza:
12
Te 63% to chyba lekarze bo pielęgniarek jest jak na lekarstwo i zaiwaniają aby wszystko obrobić.
@ Diggy
dnia 13.07.2012, 10:06
Ocena
komentarza:
31
Pasowało by w ZUSie, KRUSie, UM i Starostwie zrobić podobną kontrolę.
@ ja
dnia 13.07.2012, 10:54
Ocena
komentarza:
19
no wlasnie a w starostwie pietro pod dachem dobudowane bo tak sie biurokracja rozrasta i nie tylko w starostwie patrzac na ZUS ile budynkow ,jak Urzad Pracy sie powiekszyl a ile zakladow padlo
@ cola
dnia 13.07.2012, 12:53
Ocena
komentarza:
6
a kolejki po bileciki aby potem stac czy czekac pare godz do rejestrabji jako bezrobotny to sie nie zmniejszaja...lecz przeciwnie...a bedzie coraz gorzej...skonczy sie sezon letni...dorywczej pracy na owocach i ...uczniowie po szkolach srednich...i zacznie sie wtedy
@ pacjent
dnia 13.07.2012, 07:38
Ocena
komentarza:
6
Panie Dyrektorze Niemiec,, byłem,słuchałem,gratulacje !!!
@ sat
dnia 13.07.2012, 13:07
Ocena
komentarza:
12
Przez takie brednie jakie wypowiada dobry lekarz, ale jak widać i słychać kiepski menadżer i dyrektor, słuchający i czytający lud myśli, że skoro szpital powołany jest do leczenia, to leczy bez kosztów, środków finansowych czy bez tzw. kasy. Jeżeli tak, to niech Pan Niemiec leczy za darmo i w szpitalu i w gabinecie.
Szpital to przedsiębiorstwo, firma i zasady budżetowe tam obowiązują. Tak jest na całym świecie i tak powinno być u nas. Jednak polityka przeszkadza w normalnym funkcjonowaniu tej firmy.
Szanowny radny Gorgosz jako prowadzący od dawna działalność gospodarczą wie o tym doskonale, ale jak widać mówi co wypada w danej chwili, by zyskać potencjalnych wyborców, a nie to co myśli.
Pytam:
1. Dlaczego pacjenci szpitala nie płacą za wyżywienie w szpitalu, przecież będąc w tym czasie w domu ponosili by koszty wyżywienia?
2. Dlaczego i jak jeszcze długo szpital nie może pobierać odpłatności za wykonane usługi osobom, które nie chcą czekać na badania czy zabiegi, a chcą je wykonać bez kolejki?
3. Dlaczego w szpitalu szuka się oszczędności tylko wśród personelu pomocniczego, pielęgniarek, pracowników obsługi, a towarzystwo lekarskie zostaje nie tknięte, a nawet wysysa ze szpitala coraz większą kasę?
4. Dlaczego szpital jasielski nie prowadzi kampanii reklamowej, może nie w TVP, ale w regionalnych mediach i nie ściąga pacjentów z sąsiednich regionów, skoro są wolne łóżka szpitalne.
5. Dlaczego Rada Powiatu już od dłuższego czasu toleruje taki sposób zarządzania szpitalem i nie odbędzie "szczerej przyjacielskiej rozmowy" z Dyrektorem Betlejem i nie zapyta go "czy jesteś z nami czyli z mieszkańcami powiatu, czy jesteś ze swoimi kolegami lekarzami"
Dyrektor Betlej to bardzo szlachetny człowiek, ale powinien mieć cięższą rękę i czasami tą ręką walnąć w stół, bo niektórym się wydaje, że jesteśmy Arabią Saudyjską czy Kuwejtem.
Wszystkim czytającym życzę aby omijali szpitale szerokim łukiem, i cieszyli się długo dobrym zdrowiem.
@ Za Bursą
dnia 13.07.2012, 07:43
Ocena
komentarza:
34
Kmiecik jest specjalistą od koni mechanicznych (niegospodarny zakup nowego taboru samochodowego), Urban od klaczy ( przyznał sobie, jako członek zarządu powiatu dotacje dla swojego stowarzyszenia konnego zarejestrowanego w powiecie dębickim). Może szanowna Rada zajmie się tymi członkami, bo obaj specjalistami od medycyny nie są. Wielkim ryzykiem byłoby powierzenie Im opieki nad świnką morską.
@ bazalt
dnia 13.07.2012, 08:00
Ocena
komentarza:
15
http://www.jaslo4u.pl/ciecia-w-szpitalu-newsy-jaslo-12837
Strasznie w tym wszystkim śmierdzi dążeniem, do doprowadzenia do sytuacji, w której szpital będzie łakomym kąskiem dla prywatyzacji. Dziwi niezmiernie, że proponowane redukcje w największym stopniu dotyczą stanowisk które "generują" przychód z NFZ, są "produktywne" (o ile można użyć takich określeń w zakresie medycyny).
Natomiast administracja jest nie do ruszenia.
IDENTYCZNA sytuacja (niemal identyczny audyt) jest w szpitalu w Sanoku. Gdzieś na www.esanok.pl czytałem informację na ten temat.
Zdumiewają bliźniacze propozycje zwolnień. Zatem - jeśli dwa różne szpitale (różniące się wszystkim) otrzymują niemal identyczne audyty, to znaczy że albo analityk był do d**y, albo zrobił to POD ZAMÓWIENIE!
Nie będę zdziwiony, jeśli dojdzie do sprywatyzowania szpitala, i na następny dzień okaże się że szpital funkcjonuje jak ta lala.
Tym bardziej, że zdumiewa fakt, że szpital gorlicki jest i większy, i ma większe zatrudnienie, ale zadowala się (podobno) 20-osobową administracją.
Bardzo ciekawe byłoby zestawienie osobowe i finansowe szpitali w Jaśle, Krośnie, Sanoku i Gorlicach. I sądzę że dla szanującego się portalu jaslo4u nie byłoby trudnym takie zestawienie uzyskać i przedstawić.
@ Obserwator
dnia 14.07.2012, 00:17
Ocena
komentarza:
6
Miałem wątpliwą przyjemność przysłuchiwać się tej sesji i P. Demianiuk nawet nie ukrywał, a wręcz namawiał do prywatyzacji szpitala. Cały czas podpierając się swoim sukcesem sprywatyzowania krakowskiego Rydygiera, tyle tylko, że zapomniał o niektórych aspektach tej prywatyzacji i opinii pacjentów po swoim wyczynie( bo też kogo obchodzi pacjent).

Inną rzeczą jest to, że żaden z publikowanych tu artykułów nie pokusił się o przytoczenie słów P.Demianiuka, w których podkreślał, że mimo długu o jaki tu kruszy się kopie, jasielski szpital w porównaniu z innymi tego typu placówkami jest w całkiem dobrej formie. Nikt nie próbuje wytłumaczyć społeczeństwo w jaki sposób manipulacje NFZ-u z niepłaceniem nad wykonań komplikują finansowe możliwości funkcjonowania szpitala.

Inną kwestią jest, że przysłuchując się tej sesji miałem wrażenie, że jestem światkiem prywatnych rozgrywek między P.Kmiecikiem, który zachowywał się jak rozhisteryzowana pannica, a mającym trudności z panowaniem nad nerwami dyr. Niemcem.

Wnioski; PRYWATA, PRYWATA, PRYWATA.
W d...e mają dobro szpitala i pacjentów. Szpital trzeba pokazać jako rozwalającą się stodołę i sprzedać, ale w pierwszej kolejności zmienić dyrekcję. Dlaczego mam wrażenie, że na bardziej spolegliwą?- nie wiem ;)
@ dragoness
dnia 15.07.2012, 11:29
Ocena
komentarza:
0
Bo to dla tej "władzuchny" norma jest. Najważniejsze ich zdanie, a kto ma inne, to się go straszy sądem. Tylko nie wszyscy się boją.
@ xxxx
dnia 13.07.2012, 08:16
Ocena
komentarza:
9
Wystarczyło by zalozyć dyskretny monitoring i problem zostalby rozwiązany.
@ Riposta
dnia 13.07.2012, 08:28
Ocena
komentarza:
20
Ktos od kilku lat ma chetke na prywatny szpital i kombinuje jak moze. Na bank bedzie tak, ze teraz opluja szpital, potem skads przyjdzie kasa na naprawienie czego trzeba, poprawe sytuacji itd. Potem, jak juz szpital bedzie gotowy na sprzedaz, przyjedzie znowu jakis madralinski z Krakowa, nagada glupot i szpital po cichu przejmie ta grupa ludzi, ktora juz robi przynajmniej drugie podejscie dotej akcji.
@ daleki obserwator
dnia 13.07.2012, 08:44
Ocena
komentarza:
11
A to cale towarzystwo do worka i na rzeke.
@ ---------
dnia 13.07.2012, 12:51
Ocena
komentarza:
5
do worka na rzeke tych co sie zajmujom zwolnieniami w szpitalu
@ jaś
dnia 13.07.2012, 09:28
Ocena
komentarza:
32
prosta rada !!! obniżyć pobory lekarzom i staroście o 50% i problem znika...
@ ona sylwia
dnia 13.07.2012, 12:50
Ocena
komentarza:
11
masz racje obnizyc pensje tym urzednikom wielkim w starostwie urzedzie poracy zusie i innych placowkach !! i dac na szpiat dlaczego nikt takiego rozwiazania nie poda a nie soibie podwyzaszac pensje ucinac pracownikom co zarabiaja 1300 zł i problem zniklnie zaklady nie beda upadac przedstawcie syt ile zarabiaja w zusie i innych placowkach ? redakcjo moze wywiad jakis?
@ ten zły
dnia 16.07.2012, 20:34
Ocena
komentarza:
0
Znaczy "ona sylwia" z tych obciętych poborów urzędasom dać na szpital na podwyżkę dla biduli lekarzy, którzy zarabiają ... 1 300 zł ???
Nobel za genialne rozwiązanie problemu z długiem jasielskiego szpitala...
@ ja*
dnia 13.07.2012, 09:55
Ocena
komentarza:
1
pan rząca już zmienił nację polityczną widzę ,przesiadł się z drugiej strony stołu rozliczmy jak będą wybory chorągiewko
.!!!
@ lesmian.pl
dnia 13.07.2012, 11:15
Ocena
komentarza:
9
Niech dalej żrą te paluszki i szukają dziury w całym. A audytor mówi:" trzeci element to nadwykonania". Jaką kasę winien szpitalowi NFZ ? Ten oligarchiczny stwór ?
Chciałbym widzieć strukturę kosztów,bo ogólnikami bardzo łatwo temat zamydlić...
@ ZAINTERESOWANY
dnia 13.07.2012, 10:40
Ocena
komentarza:
7
dokładnie tak ,pasuje jeszcze zrobić kontrole w urzędzie miasta , w starostwie i gminie Brzyska ilu tam pracowników przybywa i w jakim tempie ,DLACZEGO ZA NICH SIĘ NIKT NIE BIERZE
@ obiektyw
dnia 13.07.2012, 12:07
Ocena
komentarza:
2
a choćby z tego powodu,że są to osoby spokrewnione z radnymi zasiadającymi do głosowania lub osoby ,Dyzia ,Krokosa ,Czopa i wielu innych którzy zdobywali głosy dla obecnej władzy.Na resztę społeczeństwa wypina się 4 litery.
@ kiła
dnia 13.07.2012, 11:07
Ocena
komentarza:
20
Urban na koń a nie w politykę
@ on
dnia 13.07.2012, 12:23
Ocena
komentarza:
9
kon i w droge
@ None
dnia 13.07.2012, 11:09
Ocena
komentarza:
22
Kmiecik i radni PO głosowali za podwyżką diet radnych powiatowych razem z PSLem
O siebie zadbali a szpital chcą opylić
@ on
dnia 13.07.2012, 12:20
Ocena
komentarza:
10
zgadzam sie z tym komentarzem taka jest prawda pierwsze posiedzenie i podwyzki od razu i ludziom od razu podwyzka smieci podatki za psa obciac pensje radnym i wszystkim w starostwie i dadza na szpital i bedzie ok
@ mariusz
dnia 13.07.2012, 12:53
Ocena
komentarza:
4
ja wam nie dam szpitala opylić bo szpital jest potrzebny
@ Windykator
dnia 13.07.2012, 11:52
Ocena
komentarza:
9
Pan audytor, wyglądający na dziewięćdziesiąt parę lat chyba nie jest wiarygodnym rachmistrzem . Podoba mi się samokrytyczna wypowiedź Adama |Kmiecika, który mówi, że sytuacja samorządu nie przedstawia się najlepiej. Brawo Panie Kmiecik, wreszcie Pan zaczął siebie rozumieć. "JAKI PAN, TAKI KRAM"!!!
@ on
dnia 13.07.2012, 12:18
Ocena
komentarza:
10
Panie starosto moze zlikwidujmy szpital szkoly sie likwiduje to i szpital zlikwidujmy wiecej biurokracji podwyzek a szpital zrobic sklepy tak by bylo dla was najlepiej zwolnic pare osob z ze starostwa po co tam ich tylu a przyjdzie sie z jakas sprawa do starostwa to zpokoju do pokoju i w pokoju po 5 czy nawet wiecej osob i zadna nic nie wie a zarabiaja nie male pieniadze moze by tak starostwo powiatowe ocenil co ludzie myslicie o tymza czasu prawa i sprawiedliwosci tego nie bylo i szpital prosperowal bylo ok
@ on
dnia 13.07.2012, 12:22
Ocena
komentarza:
4
szpital bankrutuje ciekawe tylko ze jak sie przyjdzie i poprosi sie o badania to nie zrobia bo tak im sie [podoba po co placic skladki zus i wogole zrobic lekarzom czas pracy o ktorej przychodz i wychodza tak bedzie najlepiej dla nich w czasie pracy pewnie jeszce prywatnie przyjmuja
@ on
dnia 13.07.2012, 12:25
Ocena
komentarza:
12
T.Gorczyk zeby sobie pan palcow nie zjadl
@ olewus
dnia 16.07.2012, 20:38
Ocena
komentarza:
0
Faktycznie merytoryczny komentarz ...
@ on
dnia 13.07.2012, 12:26
Ocena
komentarza:
12
staroscie moze pizze zamowic bo paluszki to co to jest po tym pysie nie urosna
@ olewus
dnia 16.07.2012, 20:39
Ocena
komentarza:
0
I kolejny merytoryczny komentarz. Ależ jesteś oblatany/-a w temacie szpitala...
@ mariusz zawisza
dnia 13.07.2012, 12:48
Ocena
komentarza:
0
szpital w jaśle był bardzo dobry finansowo dopuki ja tam pracowałem a wyzwalniajcie z pracy jeszcze połowe ludzi tak jak i mnie żeście zwolnili jak bym ja tam pracował do dzisiaj to by szpital był chfalony jasielski
@ mariusz zawisza
dnia 13.07.2012, 12:50
Ocena
komentarza:
-3
jakbym ja pracował do dzisiaj w szpitalu to by szpital był chfalony
@ mariusz zawisza
dnia 13.07.2012, 12:54
Ocena
komentarza:
2
dawajcie więcej pieniędzy na szpital
@ olewus
dnia 16.07.2012, 20:42
Ocena
komentarza:
-1
Co rok jest więcej o kilka milionów i wciąż za mało. Ile by nie dali to wszystko będzie mało. Mało w szpitalu i w prywatnym gabinecie. Wciąż za mało. Jedna willa, druga willa, mieszkania po dużych miastach na wynajem, jedna fura, druga fura, wczasy tu, wczasy tam... wciąż mało. Dawać, dawać, dawać więcej i tak w kółko...
@ mariusz zawisza
dnia 13.07.2012, 13:01
Ocena
komentarza:
0
dawajcie więcej pieniędzy na szpital
@ lekarz
dnia 13.07.2012, 13:12
Ocena
komentarza:
6
Dawajcie więcej kasy na szpital bo jeszcze mój zameczek nie wykończony i Ferrari mi się marzy.
@ Diggy
dnia 13.07.2012, 13:31
Ocena
komentarza:
10
Podbijam komentarz gościa wyżej -

Niemiec mówi - że ważni są pacjenci a nie pieniądze - natomiast walczą o każdy grosz podwyżki, za połowę tych zarobków żył by nadal na luksusowym poziomie, natomiast - on tylko broni środowisko lekarskie - które daj Boże zostanie wkrótce samo w szpitalu - jeśli reszta obsługi wyjedzie za granice - oby tak było
@ lol
dnia 13.07.2012, 14:03
Ocena
komentarza:
5
Diggy zgadzam się z tobą
@ jan
dnia 13.07.2012, 15:37
Ocena
komentarza:
11
Co to są nadwykonania- w/g mnie ten dziadek rewident stojąc w kolejce do lekarza powinien być ominięty a w bezczelny sposób lekarz z jasła stwierdając u niego zawał serca powinien go pokropić wodą święcono i powiedzieć dziadzuś do bozi bo u nas kontrakt podpisano na so osób a ty jesteś 101 . Tak wg mnie wygląda nadwykonanie
@ Jureczek
dnia 13.07.2012, 18:11
Ocena
komentarza:
9
Żona miała skierowanie do endokrynologa, na którym było napisane "PILNE".Dzień wcześniej panie w rejestracji powiedziały,żeby żona przyszła o siódmej godzinie i podeszła do pani doktor, to może ją przyjmie.Tak zrobiliśmy.Wzięliśmy urlop z pracy i o 7.00 byliśmy na miejscu w przychodni na ul. Szopena.Na korytarzu czekały jeszcze dwie starsze panie .Czas mijał a pani doktor wciąż nie było.Wreszcie !!Jest,słoneczko pokazało się,w pomarańczowych wysokich szpilach i miało wyeksponowane ,czerwone usta .Przez głowę przewinęła się myśl-Gdybym nie był żonaty to ja bym...Szybko jednak zszedłem na ziemię!!Wstąpiła w nas radość i nadzieja!!Była godzina 7.40.Nadzieja jednak prysła, kiedy okazało się ,że tak naprawdę "PILNE" według przemiłej pani doktor, to dopiero za trzy miesiące.I stał się cud!!!Żona od razu lepiej się poczuła .Wcześniej :cicha ,spokojna ,zmęczona...,później pełna agresji,wulkan energii !!Tylko dlaczego to mnie się dostało,a nie pani doktor. Ciekawy jestem, kiedy by mi żonę przyjęli, gdyby zmienili kategorię z PILNY na NAGŁY .Rozumiem ,że nie natychmiast, bo już na wstępie czekaliśmy, jak te ... ,przez 40 min!!!(Czy ktoś wie co oznaczają dane słowa?)Zrozumiałem również ,dlaczego są takie długie terminy.Jak się pracuje po nockach to takie są skutki.Chciałem tylko delikatnie zasugerować ,gdzie szukać oszczędności .Nie płacić za spóźnienia ,a za niesumienne podchodzenie do obowiązków -ZWOLNIĆ!!!Na pewno nic się nie stanie, bo z takim wykształceniem ... Czy wiecie kim jest słoneczko?Pozdrawiam wszystkich oczekujących, a w szczególności starszych .Życzę dużo cierpliwości i zdrowia .Pacjencie pamiętaj lekarz to też człowiek!
@ ciekawy
dnia 13.07.2012, 20:10
Ocena
komentarza:
-2
dziwne to wszystko...niemiec dobrze mowi ,jezeli chodzi o sprawy medyczne jest ok...kmiecik i spolka tez dobrze mowi ,jezeli chodzi o sprawy finansowe jest niedobrze...ale trzeba powiedziec - powiat nie pomaga szpitalowi, jest jakby nieobecny...dziwne...to najwiekszy pracodawca w miescie(szpital nie powiat)...prawie tysiac nowych wykształconych bezrobotnych to bedzie problem...nie wierze w prywatyzacje szpitala...raczej w likwidacje...na likwidacji powiat sie nie utuczy...howgh!...
@ edi
dnia 13.07.2012, 21:10
Ocena
komentarza:
3
przydałaby sie po pierwsze ochota do pracy w szpitalu a nie parada po korytarzu ,pielegniarki z oddziału górnego piętra wszystkie do domu bo chodzą jak wymalowane SUMY,,,co jedna to lepsza z łaską cokolwiek robią .CAŁY personel szpitalny do wymiany bo mało kto tutaj się nadaje do pracy - ludzi do pracy chetnych nie brakuje a i pół z tego też wystarczy to nie będą spać po nocach bo za to kase biorą/przydałby sie ktoś mądry żeby porządek zrobił ale TAKIEGO JESZCZE NIE MA I PEWNO NIE BEDZIE...
@ HIPOLIT
dnia 13.07.2012, 21:18
Ocena
komentarza:
6
Powiedzmy sobie prawdę! Radnych Powiatu wybrano na drodze demokratycznej.Ich poziom jest adekwatny do poziomu tych co wybrali te,a nie inne persony.To,ze wartość ich i przydatność dla idei samorządowej jest wprost proporcjonalna do wyborców to widać... Zasada nie robić,zabrać tym co robią w imię zawiści-to klucz do atmosfery posiedzenia Rady Powiatu!!! To potwierdzają słowa dr. Niemca,w sposób niewątpliwy...Ale też widać nieprawidłowości w zarządzaniu Szpitalem...Ten przerost administracji,fatalne niekiedy,a dostrzegalne gołym okiem ,błędy w organizacji pracy to podstawa...Zasada: ten pan,czy pani musi pracować, bo (...) jest w przypadku administracji laserem w oko!!! XXI !!! A zatrudnienie urzędasów jest utrzymywane,a być może powiększane...Lekarzy nigdy dość!!! Dobrze ,że jeszcze chcą pracować w Jaśle,a nie w innych ośrodkach krajowych czy poza Polską.Sprzęt w miarę nowoczesny.Czego chcieć??? Oczyścić 3/4 etatów w administracji,rozrysować efektywny grafik pracy lekarzy ( np 3 zmiany na oddziałach,zamiast dyżurów),lepiej negocjować procedury w Rzeszowie,i rozwój pewny!!! Rady Powiatu,i inne potworki,to tylko mieszają,uzależniają ekonomicznie racjonalne ruchy dyrekcji...Zatem mniej pokory,mniej podziwu dla własnej mądrości kłania się wybranym,nie związanym z branżą dyletantom... Po wyborach i to trzeba zweryfikować-dziadków leśnych!!! I będzie dobrze... Wystarczy jedno słowo klucz-kompetencja!!! Trochę jej brak!
@ ciekawy
dnia 13.07.2012, 21:40
Ocena
komentarza:
0
3 zmiany dla lekarzy ..to pewny wyjazd na roboty do norwegii..w hiszpanii za malo placa..w angli dosc dobrze placa,ale (anglia to anglia-wymaga..a to nie dywizion 303)...tak z hipolicie, nie kombinuj...
@ udreczony
dnia 13.07.2012, 21:47
Ocena
komentarza:
3
Szpital jasielski ma swoja taktyke i wiecznie zadłuzony wolne łózka stoja na oddziałach a oni nie przyjmuja bo miejsc brak pójdziesz prywatnie y=to miejsce sie znajdzie zabierze cie karetka z domu to cie cały dzien meczą na wózky i prowadza doswiadczenia zostawic go...czy nie zostawic ...aż w koncu przed zmianą pozbywaja sie osobnika i wypisuja do domu co najwyzej pojada po niego jeszcze raz na innej zmianie aze łozka wolne to pomysł opracowany idziesz na 2 dni oczywiscie ze skierowaniem od prywatnaj wizyty robia ci badania wypisuja i kaza przyjsć za 7 dni po wypis ...a ktos za ciebie je obiadt lezy na pustym wyrku i fundusz zapłaci a TY cich byc bo 2 razem ci odmówią ot taktyka i wciaz braki
@ jaslok szarak
dnia 13.07.2012, 23:21
Ocena
komentarza:
2
[...] połowe starostwa um skarbóewke itd. na bezrobocie szpital utrzyma się 100% kmiecik medsle zbiera upadłościowe jasła
@ jaslok\
dnia 13.07.2012, 23:36
Ocena
komentarza:
0
jasloki piszecie piszecie i nic nie robita kiedy wyjdzieta na ulica władze wyprostować zacząccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccć oć od radych a reszta wyjdzie
@ tgp
dnia 14.07.2012, 01:55
Ocena
komentarza:
-1
[...]
@ ciekawy
dnia 14.07.2012, 12:29
Ocena
komentarza:
3
ciekawy jestem czy doktory w prywatnym szpitalu będą spać na dyżurach a pielęgniarki będą miały nadal zakaz ich budzenia nawet jeśli ktoś umiera ?
@ ja
dnia 14.07.2012, 13:25
Ocena
komentarza:
3
powiat nie ma pieniędzy żeby trochę podratować szpital tylko na głupoty. chorych wozi sie samochodami wysłużonymi i na lepsze nie ma pieniędzy a dla strażaków zawsze znajdą się pieniądze na wozy które stoją i nigdzie nie jeżdzą. chory system i tyle a radni niech to co jest wykończą a pretensje później niech maja sami do siebie. znawcy ekonomii po maturze i to nie wszyscy.
@ C
dnia 14.07.2012, 15:30
Ocena
komentarza:
4
Na większości oddziałów chorzy leżą na tak zwanych dostawkach bo brakuje łóżek, a ten kretyn mówi że łóżka nie są w pełni wykorzystywane , przejdź się bałwanie po oddziałach to zobaczysz jak są wykorzystywane .
@ jaślanin
dnia 14.07.2012, 21:00
Ocena
komentarza:
1
Żenada tych władców powiatu. Ale z drugiej strony fajnie bo ich sami wybieraliście. Uważam iż Nieudaczników i szkodników należy jak najszybciej wyeliminować i jak najszybciej odsunąć od władzy bo każdy dzień to ogromna strata dla tego powiatu i miasta.
@ bolo
dnia 15.07.2012, 10:37
Ocena
komentarza:
6
Pazerność POlityków których partia wydaje się być w agonii nie zna granic dlaczego nikt nie bilansuje urzędów tam dopiero jest bagno.
@ komentator
dnia 16.07.2012, 08:01
Ocena
komentarza:
1
Coś nie widac ani nie słychac bezpośrednio odpowiedzialnego za służbe zdrowia ćwoka z Duląbki Miskowicza. Wyglada na to że delegował do wypowiedzi w swoim imieniu innego ćwierćinteligenata specjalisyę od kuni Urbana. Tacy nami rządzą !!!.
@ rom
dnia 16.07.2012, 12:43
Ocena
komentarza:
0
a ten Demianiuk to ten facet z Oswiecimia??co wspolpracowal z niemcami? kolaborował? a co on moze sie wypowiadac na temat naszego szpitala wzieliscie starego barana z krakowa zeby dac mu zarobic w jasle i znowu kasa z powiatu wyparowala jakby w jasle nie bylo dobrych rewidentow co potrafia liczyc oj obiczyl on dobrze ze nalezy pozwalniac pracownikow bo to moze byc zbawienne dla szpitala to fachura fest z tego dziadka tak to i my w jasle sobie policzymy tu chodzi o naprawe finansow ale w inny sposob obnizyc pobory wszystkim pracownikom szpitala łacznie z lekarzami i dyrekcja o 20% i szpiatal na koniec 2013 r wyjdzie na prosta a ludzie beda mieli prace i nie trzeba nam dziadka z krakowa ktory swoja filozofie rachunkowosci niech w krakowie przedstawia
@ rom
dnia 16.07.2012, 12:53
Ocena
komentarza:
0
patrzcie na zdjecie gorczyka jaki "zasmucony" cala sytuacja haha tylko czeka aby ten szpital sprywatyzowac i lapoweczka by wpadla tadziowi do kieszonki
@ rom2
dnia 17.07.2012, 04:21
Ocena
komentarza:
0
Górczyk kocha Betleja bo mają na siebie dokumenty!!!
@ płacący, a nie korzystający :/
dnia 16.07.2012, 13:42
Ocena
komentarza:
4
Stanowisko lekarzy to kpina, pamiętacie jak skończyli dyrektora w Krośnie, który próbował "towarzystwo" przycisnąć i wprowadził karty wejścia/wyjścia ??

W obecnych czasach zrobiło się państwo w państwie i chcą być ponad "plebsem", stąd jedna dojna krowa (prywata) im nie wystarczy i doją społeczeństwo drugi raz poprzez NFZ. Najgorsze, że w obu przypadkach płacą Ci sami ludzie.

Każdą firmę jesteśmy w stanie skończyć jak będziemy gospodarować jak w szpitalu. Super wysokie pensje, ekstra płatne dyżury, mało godzin pracy + uprawianie prywaty na sprzęcie szpitalnym. Do tego zero odpowiedzialności za "błędy lekarskie".

Żyć nie umierać. Najgorsze jest to, że społeczeństwo dopuściło do tego i ciężko takie praktyki ukrócić, bo zagrożą strajkiem, a swoje zorobią w prywatnych gabinetach. A co biedniejszy odda ostatni grosz bo zdrowie to największy skarb.
@ obywatelka
dnia 16.07.2012, 15:47
Ocena
komentarza:
0
popieram ale mysle ze to nic nie da bo ''plebstwem'' sie nikt nie przejmuje lekarze to bogowie a zwykli ludzie maja im padac do nog. oni wluksosach a reszta obywateli w [...]u. prywatnie mili .ana posadzie wszpitalu to glowy dog gory .niemiec to powinien sie wstydzic za swoje lapowki a nie mowic o leczeniu obywateli.ja mysle ze i na niego kiedys przyjdzie pora za branie pieniedzy od ludz nieuleczalnie chorych.pan bog nie rychliwy ale sprawiedliwy.powiesi sie jak jego ojciec.dziwie sie tylko ewie drzymalskiej jak ona to toleruje ale chyba w gre wchodza pieniadze.bo dwa domy w jasle mieszkania w krakowie to przecietni obywatele nie maja .zwyplaty w jasielskim szpitalu to sie chyba nie kupi ani nie wybuduje.majac kilka tytulow ale zlapowek z ktorych sie nie rozlicza do urzedu skarbowego to iod umierajacych ostatni grosz sie wezmie tomorzna sobie pozwolic na choc co.
@ obywatelka
dnia 16.07.2012, 16:10
Ocena
komentarza:
2
trzeba przpomniec panu niemcowi jak kilka lat temu w miejscowosci humniska potrocil jadac po pijanemu osobe i tylko imunited poselski go uratowal bo jako lekarz nawet nie udzilil pomocy poszkodowanemu to jest lekarz z powolania nie to kawal dziada idziwe sie ze jaslanie chca z takim lekarzem rozmawic i licza na jego pomoc w prwwatyzacji szpitala
@ ???
dnia 17.07.2012, 01:26
Ocena
komentarza:
0
Co ma piernik do wiatraka? Dyskutujemy tu o merytorycznym przygotowaniu do prowadzenia szpitala, a ty chrzanisz o powołaniu lekarskim, w stylu"a u was murzynów biją". To się nazywa chrześcijańska merytoryczność dysputy.
@ Konkurencja
dnia 17.07.2012, 01:18
Ocena
komentarza:
1
Ludziska, emocjonujecie się zwolnieniami lekarzy? I o to właśnie naszej kochanej władzuni chodziło!!! Zasłona działa, a wy skaczecie doktorom do gardeł.
A tak naprawdę, oni mają to gdzieś. Zwolnią max kilku, którzy i tak z pocałowaniem d..y znajdą robotę w okolicy(popatrzcie na ogłoszenia na portalach medycznych). Jasło ma specjalistów o jakich rozbijają się ościenne szpitale. Będziecie do nich jeździć i jeszcze chwalić jak tam dobrze leczą. W tyłek dostanie personel średni, bo np. NFZ rozdzielając intratne kontrakty nie pyta jakie są pielęgniarki, tylko jakie papiery mają lekarze. A dobry kontrakt, to dobra kasa dla szpitala. Zamiast zionąć zawiścią do doktorków, zastanówcie się dlaczego nasze władze tak bardzo interesuje prywatyzacja, a nie poszukanie menadżera z prawdziwego zdarzenia z poza partyjnych układów, który w pół roku opanował by sytuację. Wg. audytora, mimo długu nasz szpital jest jednym z najleszych na podkarpaciu i małopolsce. A jak wygląda sytuacja pacjentów w Rydygierze, to poparzcie na portale w Krakowie :)
CIEMNOGRODZIE- przerobią Was na szmaty w kilka miesięcy, na Wasze własne życzenie!!!
@ bogdan marian
dnia 17.07.2012, 09:18
Ocena
komentarza:
4
Pa dr Szymonie Niemiec teraz cała prawda w oczy:
Trzeba powiedzieć prawdę -nie jest Pan bez winy, za to jaki jest stan naszego szpitala i to jaka jest opinia o środowisku lekarskim. To przecież Pan jako Zastępca Dyrektora tegoż szpitala jeździ na dorabianie w szpitalach poza granicami naszego kraju i wówczas nie zważa Pan na to, czy chodzi o bilansowanie czy leczenie .Jak wieść miejska niesie kasę ma Pan niemałą pracując w szpitalu nie wspominając o prywatnych pacjentach. Przez analogię można wysnuć twierdzenie, że gdy Pan wyjeżdżał los szpitala i jego zarządzanie w tym czasie było niezbyt ważne oczywiście z Pana punktu widzenia bo gdyby była ważna nie wyjeżdżł by Pan. Nie tylko to ale również angażował się Pan politycznie i prowadził kampanię wyborczą ba występował nawet w filmie propagandowym w pomieszczeniach szpitala ... wszyscy wiemy o co chodziło ... i do głosowania na kogo Pan agitował nie zważał Pan wówczas, że szpital służy do leczenia a NIE DO POLITYKIERSTWA. Również wcześniej zajmował się Pan polityka działając bardzo często wspólnie ze śp. Senatorem a wcześniej Posłem i Marszałkiem Stanisławem. Dawało to Panu poniekąd parasol ochronny między innymi aby wyjeżdżać ... Powiem prosto w oczy - zastępujący Pana podczas Pana wojaży również podczas wyjazdów na urlopy czy też z powodu innych nieobecności lekarz Dariusz. K. naprawdę zajmował się sprawami szpitala i praktycznie był do dyspozycji na okrągło i nawet te małe sprawy były dla niego jakże ważne i chyba miał na uwadze zarówno sprawy związane z bilansowaniem ale także DOBRO PACJENTA I LECZENIA oraz dobre imię grona lekarskiego. Aby nie przedłużać "Generalna" uwaga wynikająca z bardzo pobieżnej ( można by naprawdę powiedzieć o wiele więcej i podać przykłady co dla Pana jest ważne) analizy - jeśli ma Pan choć odrobinę honoru niech Pan raczej milczy i nie robi awantur oraz nie sprawia wrażwenia jaki to Pan WIELKI WSPANIAŁY bo to jest podobne zachowanie jak po wypadku gdy był Pan posłem... pamiętamy i wiemy o co chodzi. Proszę też nie prowokować bo można podać naprawdę wiele rzeczy, które nie są dla Pana jakimś wyróżnieniem a wręcz przeciwnie i może lepiej aby na chwilę obecną przemilczeć.Proszę oszczędzić wstydu sobie i Pana bezpośredniemu przełożonemu ( ze względów sytuacji panujących wśród "WIELKICH"musi tolerować Pana poczynania proszę nie czynić się orędownikiem i zbawcą szpitala oraz grona lekarskiego (jeśli uważa Pan, że środowisko lekarzy stanie po Pana stronieto jest Pan w błędzie bo naprawdę są krytyczni w stosunku do Pana posunięć i sposobu postępowania w tym również kompetencyjności w zakresie kierowania nie mówię o umiejętnościach medycznych)tylko proszę się uderzyć w piersi i powiedfzieć "MEA CULPA". To co Pan obecnie robi to "HUCPA" źle służąca Naszemu Szpitalowi i myślę, że Pan potrafiący brylować w zakresie propagandy wie o tym dobrze. Ale parafrazując przysłowie "Tonący brzydko się chwyta" - dotyczy to Pana osoby bo Pan Dyrektor Betlej jak zwykle jest merytoryczny.
Dodaj komentarz
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Coraz dłuższe kolejki do drive-thru. Dyrekcja szpitala wydłuża godziny pracy punktu

    Od kilku dni coraz więcej lekarzy kieruje pacjentów na testy wykrywające obecność koronawirusa w organizmie. W związku z tym zauważalne są długie kolejki ustawiające się do punktu drive-thru. Dyrekcja szpitala informuje, że od jutra wydłużą godziny wykonywanych wymazów. Już nie do 13.00 a do 16.30 będzie otwarty punkt badań drive-thru.

  • Kogeneracja działa. W jasielskiej ciepłowni ograniczono zużycie węgla kamiennego o blisko 90%

     

    W kwietniu ubiegłego roku, Jasło dołączyło do wąskiego grona miast, które mogą pochwalić się nowoczesną instalacją układu kogeneracyjnego, zasilaną gazem ziemnym. Dzięki niej, produkcja energii elektrycznej i cieplnej, miała być bardziej ekologiczna, przede wszystkim dzięki znacznemu ograniczeniu wykorzystania węgla kamiennego do produkcji ciepła. Okazuje się, że od października do grudnia 2021 r. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Jaśle, do produkcji energii cieplnej, zużyło o 89% mniej węgla, niż w analogicznym okresie, w roku poprzednim. Tym samym, znacznie ograniczono również emisję COdo atmosfery.

  • Emerytowany strażak z KP PSP w Jaśle uległ poważnemu wypadkowi w Holandii. Rodzina i koledzy proszą o pomoc

    Starszy sekcyjny w stanie spoczynku Bogdan Fehr z Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaśle został potrącony przez samochód w Holandii. Jeżeli nie wróci do kraju zostanie umieszczony w domu opieki. Rodzina i strażacy z KP PSP w Jaśle proszą o pomoc dla Bogdana. Potrzebne jest 40 tysięcy złotych, aby mógł zostać przetransportowany do Polski.

  • Dzień Babci i Dziadka na wesoło. Wygraj bilety na spektakl „Gwałtu co się dzieje”

     

    Jasielski Dom Kultury zaprasza wszystkich miłośników sztuki teatralnej na spektakl pt. „Gwałtu co się dzieje”. Fredrowska komedia jest niespodzianką przygotowaną z okazji zbliżających się dni babci i dziadka. W najbliższy piątek (21 stycznia) na scenie wystąpią aktorzy młodzieżowego teatru, działającego w JDK. Wspólnie z Jasielskim Domem Kultury przygotowaliśmy dla naszych czytelników konkurs, w którym do wygrania są cztery pojedyncze bilety na to przedstawienie.

  • Postaw na grzejniki dekoracyjne SUNERZHA ze stali nierdzewnej

     

    Zastanawiasz się nad zakupem grzejnika do Twojego domu? Wbrew pozorom, wybór może okazać się bardzo oczywisty. Stawiając na dekoracyjne grzejniki wodne SUNERZHA ze stali nierdzewnej, otrzymasz gwarancję funkcjonalności, jednocześnie nadając pomieszczeniom niepowtarzalnego stylu. Grzejniki wodne , wodno-elektryczne i elektryczne, na które producent udziela 20-letniej gwarancji, znajdziesz w ofercie DOMUS Budownictwo & Łazienki w Jaśle.

  • Podczas prowadzonego pościgu radiowóz wpadł do rowu

    Wczoraj około godziny 20. na ul. Mickiewicza w Jaśle policjanci podczas prowadzonego pościgu za pojazdem, który nie zatrzymał się do kontroli drogowej wpadli radiowozem do przydrożnego rowu.

  • Śledztwo w sprawie zakażeń salmonellą wśród dzieci zostało umorzone

    Końcem czerwca ubiegłego roku u dzieci ujawniono pierwsze zatrucia pokarmowe wywołane salmonellą. Objawy potwierdzono również u kilkudziesięciu innych osób. Jasielski Sanepid prowadził w tej sprawie dochodzenie epidemiologiczne, a następnie powiadomił prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa. Sprawa została umorzona...

  • Nagroda za całokształt pracy na rzecz kampanii „Cała Polska czyta dzieciom” trafiła do Bajkowego Prywatnego Przedszkola w Jaśle

     

    15 grudnia br. po raz drugi w formule online ze względu na panującą pandemię odbył się uroczysty finał kampanii „Cała Polska czyta dzieciom”...

  • Spółka Unimot przejmie jasielskie zakłady Lotos

    Prezes zarządu i dyrektor generalny PKN Orlen Daniel Obajtek poinformował jakim firmom zostanie sprzedana część Lotosu. Wśród czterech partnerów znaleźli się Saudi Arabian Oil Company (Saudi Aramco), Grupa MOL, Rossi Biofuel Zrt. oraz spółka Unimot. Ta ostatnia ma przejąć 100 proc. akcji Lotos Terminale, a w tym Lotos Infrastruktura Jasło i Lotos Asfalt.

  • Szkoła Podstawowa w Świerchowej do likwidacji

    Rada Gminy w Osieku Jasielskim podjęła uchwałę intencyjną w sprawie zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej w Świerchowej. Obecnie do placówki uczęszcza sześcioro uczniów z trzeciej klasy, a w oddziale przedszkolnym jest troje dzieci w różnym wieku. Kolejne dane wskazują, że w przyszłym roku szkolnym nie będzie chętnych do pierwszej klasy.

  • Rząd zaprezentował tarczę antyinflacyjną. „To tarcza, która ma chronić polskie rodziny i obniża podatki” - mówił premier<

    Dzisiaj na konferencji prasowej premier Mateusz Morawiecki przedstawił tarczę antyinflacyjną 2.0, która, jak podkreślał ma obniżyć inflację i sprawić, że w portfelach Polaków pozostanie jak najwięcej pieniędzy.

  • Czy w Bączalu Dolnym doszło do zagłodzenia psa? Sprawa została umorzona, bo autopsja wykluczyła śmierć głodową

    Końcem grudnia ubiegłego roku jasielska policja otrzymała zgłoszenie, że w Bączalu Dolnym właściciel miał zagłodzić psa. Zwierzę padło w nocy z 23 na 24 grudnia. Truchło psa zostało zabezpieczone celem wykonania sekcji. - Wyniki autopsji nie wykazały by zwierzę posiadało jakiekolwiek oznaki fizycznego znęcania, wykluczono także możliwość śmierci głodowej – wyjaśnia kom. Piotr Wojtunik, rzecznik prasowy Komendy Powiatowej Policji w Jaśle.

  • Wieloletni lider rynku samochodów osobowych wraca do gry !

  • KP PSP w Jaśle otrzymała dwa nowe samochody. Kolejne dwa ratowniczo-gaśnicze dotrą jeszcze w tym roku

     

    Dzisiaj na placu przy Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaśle przekazane zostały dwa samochody oraz sprzęt ratowniczy. St. bryg. Daniel Dryniak, zastępca podkarpackiego komendanta wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej, europoseł Bogdan Rzońca, a także starosta jasielski Adam Pawluś i burmistrz Jasła Ryszard Pabian oficjalnie wręczyli klucze do nowych pojazdów komendantowi powiatowemu bryg. Piotrowi Śmietanie.<FOTO>

  • Około 140 kotów z Jasła trafiło do domów tymczasowych. Trwa zbiórka na ich leczenie

    W ubiegłym roku inspektorzy z OTOZ Animals z Krosna i Sanoka w asyście policjantów odebrali ponad 140 kotów hodowli kotów rasowych maine coon w Jaśle. Zwierzęta trafiły do domów tymczasowych, jednak wciąż wiele z nich wymaga opieki weterynaryjnej. Animalsi dziękują wszystkim, którzy wsparli zbiórkę na ich leczenie i apelują o dalszą pomoc.

  • Ulicami Jasła przeszedł Orszak Trzech Króli

     

    „Dzień dziś wesoły” – pod takim hasłem w całej Polsce odbyły się dzisiaj tradycyjne Orszaki Trzech Króli. Ulicami Jasła, po rocznej przerwie, przeszło dzisiaj kilka tysięcy osób, wspólnie kolędując i radując się z Bożego Narodzenia. Nie zabrakło występów artystycznych oraz żłóbka, który w tym roku, stanął przy kościele farnym.

  • Szukasz pracy za granicą? Legalna praca w Holandii czeka na Ciebie

     

    Rynki pracy państw Unii Europejskiej wciąż głodne są rąk do pracy. Praca czeka na mieszkańców Podkarpacia między innymi w Holandii. Biura pracy Work Centre zajmujące się pośrednictwem pracy u pracodawców w tym właśnie kraju poszukują obecnie pracowników do niemal każdej branży, od rolnictwa, przez logistykę, na produkcji kończąc. Z aktualnymi ofertami można zapoznać się w biurach w Jaśle, Tomaszowie Lubelskim i Opolu.

  • Miało być wesele, goście i zabawa. Wójt Gminy Jasło miesiąc przed imprezą zamknął domy ludowe

    Państwo Centlerowie z Jasła przygotowywali się do ważnego wydarzenia w życiu swojej córki Magdaleny. Wesele chcieli zorganizować w Domu Ludowym w Jareniówce, w którym salę zarezerwowali pół roku wcześniej. Wszystko dopinali już na ostatni guzik, kiedy miesiąc przed ceremonią zaślubin wójt Gminy Jasło podjął decyzję o czasowym wstrzymaniu wynajmowania sal w domach ludowych w gminie.

  • Policja bada, czy jedna z pracownic DPS w Foluszu dopuściła się fałszerstwa i oszustw na szkodę pensjonariuszy

     

    Podrabianie podpisów, nieracjonalne zakupy artykułów spożywczych i odzieżowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Foluszu, to tylko niektóre z wątpliwości, jakie budzi postępowanie jednej z pracownic ośrodka. Sprawą zajmuje się policja oraz prokuratura. Śledczy badają również, czy w kontekście tej wyjątkowo bulwersującej sprawy nie doszło także do niedopełnienia obowiązków przez kierownictwo placówki. Część pracowników DPS obawia się, że sprawa może zostać zamieciona pod dywan.

  • Poszukujesz nowych wyzwań zawodowych? Chciałbyś współtworzyć innowacyjną firmę w Jaśle? Trade Software & Consult szuka właśnie Ciebie!&a

     

    Trade Software & Consult tworzy innowacyjne rozwiązania IT dla branży budowlanej. Firma posiada oddziały handlowe zajmujące się sprzedażą materiałów budowlanych w internecie, sprzedając między innymi stolarkę okienną, drzwiową, beton komórkowy, meble, artykuły dla domu i ogrodu.

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105