Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Strona główna

„Takiej ignorancji się nie spodziewałam” – radna Wawro ostro o staroście

186

Radna Ewa Wawro na ostatniej sesji rady powiatu powróciła do tematu dotyczącego tragicznego wypadku, do którego doszło podczas przywitania Nowego Roku na Górze Liwocz. Radna żądała od starosty jasielskiego wyjaśnień w sprawie organizacji i przebiegu imprezy plenerowej. Nie otrzymała jednak odpowiedzi na zadane pytania. – To kpina nie tylko z nas radnych, ale z wszystkich- mówi zdumiona.

Nie milkną głosy oburzenia po tym, co się stało pod krzyżem na Górze Liwocz. Dramatyczna chwila przekreśliła plany i marzenia Sylwii Czapli z Błażkowej. Po tym, jak przed jej twarzą wybuchł fajerwerk, młoda kobieta niewiele widzi na prawe oko, a rokowania lekarzy nie napawają optymizmem. W tej sprawie wszczęte zostało dochodzenie pod kątem spowodowania zagrożenia dla zdrowia lub życia wielu osób oraz spowodowania obrażeń ciała u dwóch sióstr, niemniej jasielska prokuratura wystąpiła do Prokuratury Okręgowej w Krośnie o wyłączenie z jej prowadzenia. O samą organizację i przebieg sylwestra na Górze Liwocz pytała na ostatniej sesji rady powiatu radna Ewa Wawro. Nie uzyskała jednak odpowiedzi od starosty Adama Pawlusia podczas trwającej dyskusji. Podkreślił, że odpowie na pytania na piśmie.

fot. archiwum

- Mogę tylko stwierdzić, że starostwo nie było głównym organizatorem tych uroczystości, natomiast ją współfinansowało- skwitował.

Jedno jest pewne. Za sztuczne ognie odpalone na Górze Liwocz zapłaciło Starostwo Powiatowe w Jaśle w kwocie 1200 zł. Odpalenie sztucznych ogni miało miejsce na tarasie widokowym, a dokonała tego osoba wskazana przez sprzedawcę jednego z jasielskich sklepów mających w ofercie materiały pirotechniczne. Jak zaznaczył Andrzej Konopka, naczelnik Wydziału Rozwoju, Promocji i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Jaśle, uroczystości nie miały charakteru imprezy masowej, dlatego też nie były ubezpieczone ani zabezpieczone medycznie. Co więcej w sylwestra organizatorzy zapewniali dowóz komunikacją PGZK-Jasiel, którego przewodniczącym zarządu jest wicestarosta Stanisław Pankiewicz, a o organizacji tego przedsięwzięcia powiat poinformował wszystkie lokalne media i gminy.

Radna Ewa Wawro złożyła po sesji zapytania w tej sprawie, a 7 lutego br. uzupełniła o kolejne pytania w tej kwestii. Pytała m.in. czy organizując publiczny pokaz sztucznych ogni wymagane względy bezpieczeństwa uczestników tego wydarzenia zostały zachowane? Czy organizatorzy posiadali zgodę na przeprowadzenie pokazu pirotechnicznego od Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie, oddział w Jaśle? Czy zasięgnięto opinię w tej sprawie i czy powiadomiono o zamiarze zorganizowania pokazów pirotechnicznych na terenie rezerwatu Liwocz Zarząd Zespołu Karpackich Parków Krajobrazowych w Krośnie z siedzibą w Dukli? Ilu uczestników wzięło udział w wydarzeniu? Czy była to impreza związana z kultem religijnym? Odpowiedź starosty Adama Pawlusia nie wniosła nic nowego do sprawy. Poniżej publikujemy odpowiedź do pierwszych zapytań radnej Wawro.

fot. archiwum

- To kpina nie tylko z nas radnych, ale z wszystkich. Zadałam proste pytania dotyczące organizacji wydarzenia, nie wymagają śledztwa i działań prokuratury by na nie odpowiedzieć. Nie odpowiedział, więc pytam: czy to oznacza, że starosta ma co do ukrycia w tym temacie? Z drugiej jednak strony nie jestem wcale zaskoczona tą odpowiedzią, choć przyznam, że aż takiej ignorancji się nie spodziewałam. Niestety, na wszystkie zapytania opozycji pan starosta odpowiada podobnie, zazwyczaj nie na temat. Jest pytanie, jest odpowiedź. Tyle, bo tego wymaga ustawa, ale co w tej odpowiedzi jest to już się nie liczy. Tak, będą dopytywać dalej i zapewniam, że będę dociekliwa – mówi radna E. Wawro.

id

Napisany dnia: 21.02.2020, 13:05
Komentarze Czytelników:
Dodaj nowy komentarz Wyświetlaj:
@ Sebastian
dnia 21.02.2020, 16:04
Ocena
komentarza:
135
Prawi i sprawiedliwi, rzygać się chce.
@ fgh
dnia 21.02.2020, 16:13
Ocena
komentarza:
194
Pawluś powinien ustąpić ze stanowiska. Takiej szkody, jaką ten starosta wyrządza naszemu powiatowi to już dawno nie było. Kto takich ludzi wybiera i za co?? Za co te 430 głosów w ostatnim plebiscycie?
@ ixi
dnia 21.02.2020, 18:14
Ocena
komentarza:
99
Pawluś nie potrafi bajzlu w urzędzie komunikacji ogarnąć, a Pani oczekuje ze ten... odpowie za głupotę własną i urzędników?! Państwo w państwie 2. Macie swój PiS, który niczym nie różni się od SLD PSL i PO. Zero odpowiedzialności!
@ Global
dnia 21.02.2020, 18:39
Ocena
komentarza:
-36
No tak za przeczarza ze Żmigrodu z PO powiat jasielski był w rozkwicie. Jak szybko ludzie zapominają o poprzednika szkodnikach
@ dragoness
dnia 21.02.2020, 20:02
Ocena
komentarza:
13
Obawiam się że każdy zarząd (z jednym wyjątkiem) ma wiele za uszami.
@ Tutejszy
dnia 21.02.2020, 21:35
Ocena
komentarza:
56
Polacy wpuścili partie do samorządu i mają teraz w swoich gminach i powiatach układy, powiązania polityczno-biznesowe, sfery partyjnych wpływów, bezkarność i arogancję partyjnych aparatczyków, mieszanie się posłów, europosłów i senatorzyn do osady kadrowej. Czy my - mieszkańcy - nie potrafimy sami się organizować, sami decydować o swoich lokalnych sprawach? Czy nie potrafimy pojechać do Warszawy załatwić ważne dla nas sprawy??? Partyjniactwo szkodzi samorządności mieszkańców!!
@ DOLAR
dnia 21.02.2020, 22:38
Ocena
komentarza:
31
Pani Wawro pisz pani do Premiera i do Pana ZIOBRY
@ MC
dnia 22.02.2020, 00:06
Ocena
komentarza:
52
Premier z PiSu i Ziobro z PiSu to przecież nie wsadzą do pudła swoich pisowców, nawet zarzutów prokuratura nie zrobi tylko zamiecie pod dywan tak jak było z dwoma wieżami prezesa Jarosława. Ale pamiętajcie wybory nadejdą i to my was później pozamiatamy.
@ Marke
dnia 22.02.2020, 02:12
Ocena
komentarza:
64
Na plakacie wyraźnie było napisane że zaprasza się mieszkańców powiatu. Całego powiatu! I to nie była impreza masowa? Skandal
@ Marek
dnia 22.02.2020, 02:14
Ocena
komentarza:
64
Banery wyborcze Pana Pawlusia wisiały na płocie byłego prezesa sądu rejonowego w Jaśle... Zapewne zapadnie "sprawiedliwy" wyrok
@ Do Pani Ewy Wawro
dnia 22.02.2020, 06:47
Ocena
komentarza:
54
Bardzo dobrze, że Pani działa i tak trzymać ! Bezczelność i poczucie nietykalności starosty jest skandaliczne. Proszę napisać skargę i opisać całą sytuację do Ministerstwa Sprawiedliwosci, Prezesa Rady Ministrów , oraz do szefa partii PiS Jarosława Kaczyńskiego. Grupa osób urządziła sobie w Jaśle swój folwark i robią co chcą,czas zakończyć ten układ. Będą Panią ośmieszać, pomawiać, będą grozić . Niech się Pani nie poddaje !
@ kent
dnia 22.02.2020, 09:05
Ocena
komentarza:
-13
Marke - uroczystości religijne nie są imprezą masową. Przeczytaj sobie przepisy, będziesz mniej plótł.
@ Do kent
dnia 22.02.2020, 13:01
Ocena
komentarza:
32
Proszę napisać jakim rytuałem religijnym są fajerwerki?
@ do Global
dnia 22.02.2020, 14:37
Ocena
komentarza:
4
Naucz się pisać nieuku
@ Werwolf
dnia 22.02.2020, 15:49
Ocena
komentarza:
18
A niby Pani Wawro jest poza tym całym układem?Człowieku weź się nie ośmieszaj. A w jakich okolicznościach ta Pani zaczęła swoją karierę?czy nie za czasow burmistrza Czarneckiego?Na jakich zasadach założyła jeden z jasielskich portali?
Jedna wielka klika od dawien dawna.
@ pektowin
dnia 22.02.2020, 16:54
Ocena
komentarza:
10
Tej pani to sie nalezy ignorancja zwlascza gdy sie pisze klamstwa na temat pewnego zdarzenia ...a klamala dlatego ze jej rodzina byla w to zamieszana obluda z jej strony... ale pawlus nie lepszy wszedzie reka reke myje ...
@ pektowin
dnia 22.02.2020, 16:55
Ocena
komentarza:
0
Popieram popieram
@ jest-do kent
dnia 23.02.2020, 07:45
Ocena
komentarza:
0
Wszystkie zgromadzenia liturgiczne charakteryzują się spotkaniem dużej grupy osób
w celu sprawowania kultu religijnego, który ma pogłębić wiarę, poszerzyć wiedzę
religijną, wzmocnić poczucie duchowej wspólnoty wiernych. Przeważnie odbywają się
one w wyznaczonych do tego miejscach: kościołach, kaplicach, domach parafialnych
lub klasztorach. Jednakże niektóre święta liturgiczne obchodzone są poza świątyniami
ze względu na tradycje, zwyczaje, przepisy liturgiczne lub niemożność pomieszczenia
wiernych w kościołach czy sanktuariach. Do tej grupy zaliczane są między innymi: procesje, pielgrzymki do miejsc kultu, zgromadzenia przy pomnikach świętych
czy kapliczkach, a także msze polowe. Przy organizacji tego typu uroczystości należy
stosować, odpowiednio do sytuacji, szczególne środki ostrożności w celu zapewnienia
wszystkim uczestnikom maksimum bezpieczeństwa. Organizatorzy tych zgromadzeń
korzystają z własnych służb porządkowych, a także z pomocy państwowych organów
i instytucji bezpieczeństwa wewnętrznego, tj. Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, które działają w oparciu o własne przepisy, ustawy i zarządzenia mające
na celu zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa wiernych. W niniejszym
artykule zawarta została ogólna charakterystyka zasad organizacji imprez masowych,
specyfika funkcjonowania Kościoła katolickiego w Polsce, uregulowania prawne dotyczące organizacji uroczystości kościelnych oraz opis imprez masowych o charakterze
religijnym w Polsce
@ kent
dnia 23.02.2020, 09:50
Ocena
komentarza:
-6
I gdzie tu jest dziecko cos o tym, że masz w rozumieniu przepisów jest "imprezą masową"?
@ Jamto
dnia 23.02.2020, 10:02
Ocena
komentarza:
1
Takie stanowiska powinni piastować osoby odpowiedzialne, wzbudzające zaufanie społeczne, posiadający wiedzę i zarys problemów lokalnych, wyrażający duże zaangażowanie w ich ptoziązywanie. Tacy którzy mają wizję rozwoju i dążenia do wyznaczonych celów. Co do wypadku sprawa jest oczywista.
@ co?
dnia 24.02.2020, 11:03
Ocena
komentarza:
2
sędzia sie angazuje w politykę ? który to ?
pewnie szmyd bo jego syn pracuje u pawlusia
@ członek powiatu
dnia 21.02.2020, 16:12
Ocena
komentarza:
64
Starosta działa tak, jak mu się podoba, bo w powiecie jasielskim taki jest układ i nic nikomu do tego. Jak się komuś coś nie podoba, to zawsze ma możliwość emigracji i niech się nie odzywa. Wszystko co w powiecie się dzieje musi być nadzorowane przez zamknięty układ i nikt tego nie powinien ruszać. Tak jest najlepiej, "wszystko dla swoich".
@ cytryna kwasna
dnia 21.02.2020, 17:54
Ocena
komentarza:
16
Członek powiatu Pawluś nie powinien się wpychać w to co nie jego i śmierdzi. ("impreza")
@ abc
dnia 22.02.2020, 12:56
Ocena
komentarza:
10
Na co Pani liczyła? Jakie pytanie taka odpowiedź. Chciała Pani dokopać Staroście, a on chciał się Pani odwdzięczyć. Obojgu to się udało. Ot, jak zwykle walka jednego z drugim, tak było, jest i będzie.
@ abc
dnia 22.02.2020, 13:02
Ocena
komentarza:
18
Jeszcze zapomniałem. Jak tam Wasz kolega koalicyjny Ryszard P. z Brzysk się ma? Nadal Was wspiera? Nadal rozlicza Burbelkę czy Pawlusia?
Jak się wyłapuje na kolegów radnych według zasady, to co komuś ze stołu spadnie, to trudno się dziwić, że jasielska opozycja istnieje tylko na papierze.
@ dragoness
dnia 22.02.2020, 15:40
Ocena
komentarza:
0
@abc
Każdy może się pomylić i wziąć świnię za człowieka.
@ do dragoness
dnia 22.02.2020, 16:02
Ocena
komentarza:
2
Ma Pani rację. Można się pomylić i wziąć świnię za człowieka. W Pani wypadku trudno o taka pomyłkę. Świnia w stosunku do Pani zasługuje na szacunek.
@ dragoness
dnia 22.02.2020, 17:37
Ocena
komentarza:
8
Jak zwykle szczeknął anonimowy ratlerek. Przypominam, że obrazić może mnie ktoś dorównujący mi poziomem.
@ do dragoness
dnia 22.02.2020, 20:12
Ocena
komentarza:
-7
Rzeczywiście, musiałem nurkować.
@ smok
dnia 22.02.2020, 22:36
Ocena
komentarza:
3
Mamy durnia za komentatora.
@ dragoness
dnia 23.02.2020, 10:35
Ocena
komentarza:
4
@smok
Zgadzam się. Anonimowego, tchórzliwego durnia.
@ Woytazzz
dnia 21.02.2020, 16:12
Ocena
komentarza:
99
Pytanie do wszystkich 1145 osób, które zagłosowały na tego człowieka w wyborach do powiatu w 2018 roku - jesteście dumni ze swojego reprezentanta, prawda?
@ kent
dnia 22.02.2020, 09:06
Ocena
komentarza:
-26
Oczywiście!
@ Cudotwórca
dnia 22.02.2020, 11:17
Ocena
komentarza:
7
Podczas ostatniej sesji to radni Pana starosty wskrzesili z grobu straż miejską w Kolaczycach. Ale chcę
@ Skowronek
dnia 21.02.2020, 16:15
Ocena
komentarza:
25
My policjabcu z komendy pomożemy kolegom jak zwykle. Prawda nie ma znaczenia
Liczą się w Jaśle tylko UKŁADY.
@ DOLAR
dnia 21.02.2020, 22:40
Ocena
komentarza:
14
wariograf kupić na sesję
@ do Wszystkich
dnia 21.02.2020, 16:22
Ocena
komentarza:
63
Spokojnie programy typu Interwencja i Uwaga chętnie podejmą temat a starosta przypomina prezesa sądu który podarł pismo od swoich pracowników. Buta i arogancja tych niby katolików przeraża .
@ Antonio
dnia 21.02.2020, 18:31
Ocena
komentarza:
18
A ten były milicjant to też katolik ???
@ Car
dnia 21.02.2020, 18:48
Ocena
komentarza:
45
Oczywiście. Wzorowy jak Piotrowicz. Tylko jeszcze w Radiu Maryja nie występuje
@ Antonio
dnia 21.02.2020, 19:07
Ocena
komentarza:
20
No i co można myśleć o ludziach, którzy powierzyli im rządy ???
@ Pokaz pirotechniczny
dnia 21.02.2020, 19:28
Ocena
komentarza:
34
Zawsze prowadzi 2 osoby, z których jedna musi posiadać uprawnienia nadzoru i dozoru pokazow pirotechnicznych, a firma koncesję lub Pozwolenie Wojewody wraz z ubezpiexzeniem. Tlumaczenie " nieuka" typu że nie byla to impreza masowa jest golosłownym spostrzeżeniem. Niema żadnego znaczenia ilość osób podczas " pokazu pirotechnicznego. Totalnym zaniedbaniem i uchybieniem procedur jest brak weryfikacji dokumentów odpalających. Starostwo kupilo i zlecilo wykonanie pokazu, ioraz obwiesciło jako Organizator zaproszenie na POKAZ PIROTECHNICZNY. Panie Naczelniku niech pan troszkę poczyta o używaniu M W . Nadmienię, że te praktyki były prowadzone od kilku lat, na co są dowody...
Pani Sylwio ma Pani sprawę wygraną, za dużo ludI z branży pirotechnicznej, wydziałów bezpieczeństwa, Policji oraz Sądownictwa o tym wie i nie pozwolą tego zatuszować.Organizator poniesię za*łużoną karę.
Dużo zdrowia Pani Sylwio
@ Erni
dnia 21.02.2020, 21:41
Ocena
komentarza:
19
O ten temat,to nawet szkoda pytać,bo żeby nawet dobrze w d..pe dostali,to i tak wybiorą prawych i sprawiedliwych,choć słabych i mało kompetentnych,to przecież z partii jedynie słusznej i co z tego że się nie nadają?,no nic.
@ kent
dnia 22.02.2020, 09:16
Ocena
komentarza:
-5
pokaz pirotechniczny - a od kogo pani Sylwia ma się domagać odszkodowania? Może wskaż tę instytucje. Aaa... i tak przy okazji: czy pokaz ogni sztucznych był jedyny? Czy uczestnicy odpalali petardy z poziomu gruntu? W jaki sposób udowodnisz związek przyczynowo-skutkowy między pokazem sfinansowanym przez starostwo a zranieniem uczestniczki mszy?
@ Do kent
dnia 22.02.2020, 12:18
Ocena
komentarza:
10
Uroczystość religijna z fajerwerkami przy krzyżu?Wiwatowanie pod symbolem Męki Pańskiej?Gdyby nie było pokazu fajerwerków,nikt by się nie odważył odpalać petard.Czy na plakatach był komunikat o zakazie indywidualnego odpalania petard?Nie napiszę,co myślę o takiej uroczystości religijnej-jak Jezus na to patrzy?
@ Samo zaproszenie na ookaz
dnia 22.02.2020, 12:46
Ocena
komentarza:
9
Pirotechniczny bylo nie legalne gdyż żadna z procedur nie zostala zachowana. Weryfikacja przez Starostwo dokumentów dotyczacych prac z udzialem Materiałów Wybuchowych. Proste jak drut.
@ kent
dnia 22.02.2020, 12:59
Ocena
komentarza:
-6
A tak konkretnie to masz coś mądrego do napisania w tej sprawie?
@ Hello
dnia 21.02.2020, 16:24
Ocena
komentarza:
41
Zauważcie państwo że zawsze jest tak, że ktoś jeśli unika odpowiedzi, ucieka, wygania pytającego, to znaczy że ma coś do ukrycia bo dał plamę.
@ Starusta
dnia 22.02.2020, 07:56
Ocena
komentarza:
9
Naskoczcie mi na kant ... To moje miasto i będę robił co będę chciał
@ Pipi
dnia 23.02.2020, 18:52
Ocena
komentarza:
6
Nie miasto lecz okoliczne wsie
@ mb
dnia 21.02.2020, 16:24
Ocena
komentarza:
39
Szacun dla Pani Wawro!
@ dziennikarskie hieny
dnia 21.02.2020, 16:30
Ocena
komentarza:
-26
Wawro to taka dziennikarka jak Pani Ilonka. I tak samo upolityczniona. Manipulujecie. Np. tutaj : "czy powiadomiono o zamiarze zorganizowania pokazów pirotechnicznych na terenie rezerwatu Liwocz (...) - otóż opinia nie była potrzebna, a dlaczego? Może dlatego, że ten obszar nie był obszarem ściśle chronionym. Robicie kampanię na czyimś wypadku. Zwykle dziennikarskie hieny. Założę się, że zaraz komentarza zostanie usunięty. W końcu macie PRL-owską mentalność
@ yozef
dnia 21.02.2020, 18:38
Ocena
komentarza:
-11
popieram wawro i llonka powinny byc bezrobotne w nowym ukladzie jesli jaslanie zmadrzeja ,,,ponoc tam strzelali ludzie obcy ,,przyjezdni ,,moze celowo to zrobili bo nie wygral hendzel tych ogni sztucznych ,moze byl monitoring policjo prokuraturo dajcie z siebie wszystki z szacunku do ks kustosza gerarda ,,,przeciez wiele lat wam sluzyl jako kapelan ,,, a te panie to nie mam dla nich slow ,,,
@ dragoness
dnia 21.02.2020, 20:03
Ocena
komentarza:
3
Panie yozefie, obawiam się, że to początki demencji. Między tymi paniami nie ma żadnego porównania.
@ Cieciu malinowy
dnia 21.02.2020, 21:25
Ocena
komentarza:
19
Już. Tłumaczyłem, że pokaz robiliśmy w Przemyslu i nie za 1200 zł.
I dla ciebie proponuje olej rycynowy i lecytynę może wtedy do ciebie dojdzie że przepis to przepis i nie prawdziwe domniemane inne sytuacje mialy miehsce podczas pokazu organizowanego przez STROSTWO...
Już chyba czas aby odpowiednie służby sprawdzily zlecenia Starostwa minimum 5 lat do tyłu.
I pozamiatane...
@ nieprawda
dnia 21.02.2020, 22:41
Ocena
komentarza:
10
Według mnie obie panie maja tyle wspólnego że ani jedna ani druga nie napisze nic krytycznego na temat burmistrza i urzędu miasta.
@ prawda
dnia 21.02.2020, 22:51
Ocena
komentarza:
-5
Daj informacje i dokumenty to napiszą.
@ dziennikarskie hieny
dnia 21.02.2020, 16:30
Ocena
komentarza:
-11
Wawro to taka dziennikarka jak Pani Ilonka. I tak samo upolityczniona. Manipulujecie. Np. tutaj : "czy powiadomiono o zamiarze zorganizowania pokazów pirotechnicznych na terenie rezerwatu Liwocz (...) - otóż opinia nie była potrzebna, a dlaczego? Może dlatego, że ten obszar nie był obszarem ściśle chronionym. Robicie kampanię na czyimś wypadku. Zwykle dziennikarskie hieny. Założę się, że zaraz komentarza zostanie usunięty. W końcu macie PRL-owską mentalność
@ dragoness
dnia 22.02.2020, 12:57
Ocena
komentarza:
1
Konkrety na upolitycznienie jakieś są? Przynajmniej na portalu Twoje Jasło nie panuje cenzura.
@ kent
dnia 22.02.2020, 22:33
Ocena
komentarza:
-2
Ileś lat temu jaslo4u.pl oddało swoje łamy radnemu Czeluśnaikowi, po to by zniszczyć Marię Kurowska. Teraz za pomocą radnej Wawro portal zamierza zniszczyć starostę Pawlusia? Schemat ten sam.
@ dragoness
dnia 23.02.2020, 10:37
Ocena
komentarza:
4
Cóż, radna Wawro ma swój portal, tego nie potrzebuje. A starosta zniszczy się sam. Na przykład proponując ustawienie pomnika smoleńskiego na rynku.
@ No
dnia 24.02.2020, 11:10
Ocena
komentarza:
3
Tamten portal to czytają chyba tylko winiarze.
@ Dziennikarskie hieny
dnia 21.02.2020, 16:35
Ocena
komentarza:
-27
Wawro to taka dziennikarka jak Pani Ilonka. I tak samo upolityczniona. Manipulujecie. Dziennikarskie hieny pewnie za minute komentarz usuniecie
@ Czytelnik
dnia 21.02.2020, 16:42
Ocena
komentarza:
9
Nie. Zawnioskują o postępowanie prokuratorskie o naruszenie dóbr osobistych w powyższym komentarzu
@ Jasiek
dnia 22.02.2020, 19:53
Ocena
komentarza:
-5
Taką panią Wawro też powinnoa zająć się ,bywszy starostą to powinien wystąpić o dokładne prześwietlenie tej pani ile ma różnych spraw za sobą a skazać ja o ciągłe dręczenie starosty zamiast pomagać to ciągle przeszkadza z kolegą,co do którego zbiera się grupa by sprawdzić jego zzarobki i inne.
@ Czytelnik 2
dnia 24.02.2020, 08:07
Ocena
komentarza:
2
Co tam bredzisz Jaśku? Jakie dokładnie sprawy pani Wawro ma za sobą? W jaki sposób "dręczy starostę"? W jakim stopniu złamała Prawo Prasowe i Kodeks Etyki Dziennikarskiej? Czekam na konkretną odpowiedź. W przeciwnym wypadku są to pomówienia. W dodatku osoby robiącej błędy ortograficzne. Pytanie o konkrety to teraz dręczenie? Młoda dziewczyna nie widzi na oko, przez czyjąś niefrasobliwość. TAKIE SĄ FAKTY! Mam nadzieję, że jej rodzina nie popuści, dopóki sprawiedliwości nie stanie się zadość!
@ Filozof
dnia 21.02.2020, 16:40
Ocena
komentarza:
31
Przecież Rada Powiatu ma organ kontrolny - komisję rewizyjną. Ta komisja ma kompetencje do kontrolowania działań zarządu, starosty i jednostek powiatu. Dlaczego na liczne sygnały o nieprawidłowościach ta komisja nie reaguje? Pisi UKŁAD?
@ dragoness
dnia 21.02.2020, 20:04
Ocena
komentarza:
12
Bo to sami swoi i działa doktryna Neumana
@ łodyniec
dnia 22.02.2020, 08:00
Ocena
komentarza:
13
Dostali nagrody ? Dostali ! To mordy w kubeł
@ historyk
dnia 21.02.2020, 16:49
Ocena
komentarza:
14
Raz już, jak mi się wydaje, jakaś Ewa nagabywła Adama
i wiadomo jak się to skończyło.
@ znający temat
dnia 21.02.2020, 16:56
Ocena
komentarza:
8
W Jaśle nie ma Oddziału Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska.
@ Car
dnia 21.02.2020, 18:51
Ocena
komentarza:
19
A co w Jaśle jest?
@ Bogdan T
dnia 21.02.2020, 17:02
Ocena
komentarza:
54
Inny już by siedział w areszcie albo sprawa byłaby posunięta mocno do przodu...
Tu nic nie będzie...
NIE MA I NIC NIE BĘDZIE, jak w całym powiecie...
Ludzie, nie trzeba być super inteligentnym, żeby zobaczyć ten regres powiatu...
Ościenne miasta galopują... a tu??? Młodych ludzi trzeba wpuścić na stołki niech powieje trochę świeżością... Nie oglądam TV już od paru ładnych lat.. Czasem najdzie mnie, żeby ją włączyć na nowo... Efekt !! Szybciej wyłączam niż włączyłem... To samo tu... Ciągle Ci sami, jakaś rotacja jest, ale tylko dlatego, że musi być...
Już pisałem, jesteśmy bezradni... Jest takie bagno, że pewnie żaden nawet młody nie chciałby w wdepnąć bo się nie domyje...
@ Antonio
dnia 21.02.2020, 18:38
Ocena
komentarza:
33
Ale kto tych ludzi wybiera, do jasnej ch... ???
Miasto się sypie, a oni jak pączusie w maśle.
Chociaż skoro Kogut poleciał to jest nadzieja że i ten układ się sypnie.
Pamiętam pychę i pewność siebie Koguta, dawnk, dawno temu jak prezesi wokół niego tokowali.
@ Car
dnia 21.02.2020, 18:53
Ocena
komentarza:
25
Młodych? A kadrowy ze Sobniowa pozwoli?
@ Antonio
dnia 21.02.2020, 18:25
Ocena
komentarza:
-6
Ale przecie on je Osobowość Roka 2019, a razem z vixe tp one by Osobowości Dekady były.
@ Antonio
dnia 21.02.2020, 18:27
Ocena
komentarza:
23
To prawda że inny już by siedział w areszcie, ale w końcu to Jasło.
Tu nie ma być sprawiedliwie tylko prawosprawiedliwie, a skoro plebs tak głosuje to widocznie na takie rządy zasługuje.
@ Global
dnia 21.02.2020, 18:42
Ocena
komentarza:
19
No jakoś po gorszym wypadku w urzędzie miasta nikt nie siedzi i nie jest winny się okazuje.
@ Antonio
dnia 21.02.2020, 18:30
Ocena
komentarza:
21
"uszkodzenie ciała przez uprawnione do tego organy"
Czy oni potrafią jeszcze czytać czy już tylko pisna dyktować ???
Co za szambo !!!
@ smok
dnia 22.02.2020, 00:16
Ocena
komentarza:
8
Zdania nie potrafi poprawnie zbudować, ale pracę ma bo potrafi wazelinować odpowiedniej osobie.
@ dragoness
dnia 22.02.2020, 12:47
Ocena
komentarza:
-3
Fakt, brakuje jednego przecinka, ale pan ze zrozumieniem czytać nie potrafi. Przepisać również.
@ I tak
dnia 21.02.2020, 18:51
Ocena
komentarza:
16
Pawluś prawdziwe poparcie i zaufanie mieszkańców uzyskał w wyborach do Sejmu
@ Mamba
dnia 21.02.2020, 19:18
Ocena
komentarza:
24
Wicestarosta Pankiewicz funkcje prezesa pełni społecznie czy jest to jego trzecie źródło
dochodu ?
@ Antonio
dnia 21.02.2020, 19:20
Ocena
komentarza:
22
Warto spojrzeć ns oświadczenie majątkowe, warto !
@ vv
dnia 21.02.2020, 19:26
Ocena
komentarza:
22
Buta i jeszcze raz buta lekceważenie sobie z nistrzęścia
@ PSPP KOŁACZYCE
dnia 21.02.2020, 19:27
Ocena
komentarza:
19
brawo pani ewo za odwagę!!! jest pani wielka!!!
@ M
dnia 21.02.2020, 20:00
Ocena
komentarza:
-49
Wawro to Panu Staroście może kanapki robić i nic poza tym.Starosta jakby odpowiadał za wszystkie nieszczęścia w powiecie to zostałby w przyszłości beatyfikowany.Nalepszy z dotychczasowych samorządowców.
@ dragoness
dnia 21.02.2020, 20:05
Ocena
komentarza:
33
Proszę się na wazelinie nie poślizgnąć.
@ do M
dnia 21.02.2020, 21:15
Ocena
komentarza:
21
Z układu PiS przy powiatowym korycie?
@ Ja
dnia 22.02.2020, 07:51
Ocena
komentarza:
1
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Do M
dnia 22.02.2020, 08:29
Ocena
komentarza:
13
Teraz docenicie nauczycieli-odpowiadają za wszelkie wypadki,mimo,że się do nich nie przyczynili.Więc organizatorzy imprez powinni ubezpieczyć zaproszonych ludzi,lub chronić należycie.
@ Bushfighter
dnia 21.02.2020, 19:39
Ocena
komentarza:
-14
Prawda jest ze obecny Starosta jes slaby i opowiada za burdel u siebie w Starostwie ale za wypadek na Liwoczu nie odpowiada Starosta dobrze Pani Wawro o tym wie nic dodac nic ujac druga Marylka...
@ Puzon
dnia 21.02.2020, 19:41
Ocena
komentarza:
-26
To Pan Pawluś osobiście odpalał sztuczne ognie? Do odpowiedzialności powinna zostać pociągnięta osoba, która zajęła się pokazem pirotechnicznym.
W Polsce jak coś się dzieje to oczywiście wina Tuska...
@ Marek
dnia 22.02.2020, 02:15
Ocena
komentarza:
24
Odpowiada organizator. Czyli starosta
@ Prezes fabryki twardego ogórka
dnia 21.02.2020, 20:27
Ocena
komentarza:
-16
Błoziu, co za autorytet opiniotwórczy się odezwał.
Obciąg sobie kobieto spódniczkę, bo ci widać, a w tym wieku to trochę słabo wygląda.
@ Belfig
dnia 21.02.2020, 20:37
Ocena
komentarza:
-42
Panie Adamie nie przejmuj się Pan tą Panią E.W i innymi zazdrośnikami tylko rób swoje bo takich ludzi potrzeba w Jaśle. Z taką energią i pracą jak Pan , winien Pan też mieć innego V-cę , który by więcej zabiegał i wspierał także Pana
@ do Belfig
dnia 21.02.2020, 20:56
Ocena
komentarza:
33
Przecież po działaniach p.starosty widać, że nie przejmuje się NICZYM, ani przepisami prawa, ani ludzkim nieszczęściem, ani opinią publiczna, ani uprawnieniami radnych czy obywateli...
@ DOLAR
dnia 21.02.2020, 22:42
Ocena
komentarza:
17
Jaki dekalog solidarnościowca jest?
@ Bliski
dnia 21.02.2020, 20:56
Ocena
komentarza:
27
Też byłem po stronie Pana Adama, ale trochę więcej kultury i mniej chamstwa Panie Starosto by się Panu przydało. No i nie zbaczaj Chłopie na lewo, bo Cię prawica wykluczy ze swoich szeregów.
@ neon
dnia 21.02.2020, 21:05
Ocena
komentarza:
25
Ja też się nie spodziewałem ale ludzie bez godności i honoru tak już mają!
@ ela
dnia 21.02.2020, 21:58
Ocena
komentarza:
12
Pani Ewo, wielki szacun. W Pani nadzieja, że nie będą mogli zamieść tego wypadku "pod dywan".
@ Ponton
dnia 21.02.2020, 22:21
Ocena
komentarza:
20
Podobno starosta popłynie wpław do Ameryki
@ DOLAR
dnia 21.02.2020, 22:44
Ocena
komentarza:
20
Co na to solidarnościowcy Jasielscy?
@ ja
dnia 21.02.2020, 22:48
Ocena
komentarza:
18
W układzie z PiSem
@ Solidarność Owiecibaranow
dnia 21.02.2020, 22:48
Ocena
komentarza:
12
Opłaciło się !
@ Wstążki i nożyczki
dnia 21.02.2020, 22:51
Ocena
komentarza:
31
Dalszy ciąg kompromitacji Pawlusia. Nie mogę już patrzeć na jego kichawę. Skończ Pan...
@ DOLAR
dnia 21.02.2020, 22:52
Ocena
komentarza:
26
Ludziom nie wolno ogniska zapalić bo ekologia,smog, SM w piecach grzebie w popiole a fajerwerki skażenie robią za publiczne pieniądze 1200zł i jest dobrze?
@ Marek
dnia 22.02.2020, 02:15
Ocena
komentarza:
22
I to w rezerwacie przyrody w środku lasu
@ Solidarność Owiecibaranow
dnia 21.02.2020, 22:52
Ocena
komentarza:
17
Etosy, Wartości, Imponderabilia zostały zawieszone.
Na czas kampanii wyborczej zostaną odkurzone, bo jeszcze zdarzają sie frajerzy, którzy to kupują.
No i wkrótce bedzie 40 lecie Związku Zawodowego, od którego wszystko się zaczęło.
No a jeszcze więcej skończyło jak jasielskie zaklady pracy.
@ SOLIDARNOŚCIOWIEC 82
dnia 21.02.2020, 22:55
Ocena
komentarza:
35
Odwołać Starostę tak jak Starosta odwołał dyrektorkę z LO
@ Marek
dnia 22.02.2020, 02:16
Ocena
komentarza:
26
Na taczkach wywieźć
@ SOLIDARNOŚCIOWIEC 82
dnia 21.02.2020, 23:00
Ocena
komentarza:
23
Urząd Celny powiadomić niech sprawdzi czy fajerwerki były dopuszczone do obrotu legalnie?
@ łodyniec
dnia 22.02.2020, 08:08
Ocena
komentarza:
17
Układ jest taki że motłoch pluje a starosta kasę liczy .
@ KOŚCIELNY
dnia 22.02.2020, 08:41
Ocena
komentarza:
21
Premię dla urzędników starostwa 760 tyś , kłopoty z dyrektor LO,zmniejszenie miejsc dla dzieci w LO,fajerwerki na Liwoczu, nie chce odpowiedzieć na pytania radnych wybranych przez mieszkańców to za dużo tych niejasności .Uczniowie to przyszłość ,nie dziwię się ze młodzi chodzą do szkół do Krosna tam lepszy poziom ,młodzi po studiach nie wracają skoro za młodu nie dba się o nich i nie dba o przyszłość zakładów.Tak zachowuje się kandydat na OSOBOWOŚĆ ROKU 2019 POWIATU JASIELSKIEGO?
@ telemarketer
dnia 22.02.2020, 08:55
Ocena
komentarza:
11
To głosowanie, mam nadzieję organizatorzy sprawdzą, bo ciekawie wyglądało.
@ MIŁOŚNIK JASŁA
dnia 22.02.2020, 09:03
Ocena
komentarza:
20
Pracownicy rehabilitacji za małe pieniądze robią a urzędnicy starostwa premie dostają 750 tyś?. Lepiej za te pieniądze było kupić 2 karetki ,albo 2 wozy strażackie ,albo 7 radiowozów
@ kent
dnia 22.02.2020, 08:56
Ocena
komentarza:
-10
Pani radna Wawro mogłaby się zapoznać z przepisami dotyczącymi imprez masowych. Bo to, że pani Ilona się nie zapoznała to widać.
@ Do kent
dnia 22.02.2020, 18:03
Ocena
komentarza:
4
Co ma impreza masowa do normalnej imprezy? Użycie M.W w obu przypadkach te same procedury. Natomiast zabezpieczenie o wiele wyższe. Specjalista od imprez masowych jest w JDK, pewnie chętnie służy pomocą. Ratusz jasielski nigdy z tym zagadnieniem nie miał problemu.
@ O tak
dnia 24.02.2020, 11:06
Ocena
komentarza:
6
Ten specjalista jest świetny i bardzo szanowany w UM:-)
@ Mało!
dnia 24.02.2020, 11:40
Ocena
komentarza:
3
Wybitny:-)
@ anoda
dnia 22.02.2020, 09:06
Ocena
komentarza:
26
A czy ktoś wie jakimi umiejętnościami dysponuje Pan Andrzej Konopka - Naczelnik Wydziału Rozwoju i Promocji do zajmowania takiegom stanowiska??? Czy można to gdzieś sprawdzić?
@ Lady Pank
dnia 22.02.2020, 12:54
Ocena
komentarza:
25
Mniej niiż zero, mniej niz zero ...oooo.
@ Solidarnośćowiecubaranow
dnia 22.02.2020, 09:08
Ocena
komentarza:
18
Starosta i jego zastępca, solidarnościowcy i byli milicjanci - jaki piękny EKUMENIZM w zarządzaniu tym nieszczęsnym miastem.
@ ormowiec
dnia 22.02.2020, 10:02
Ocena
komentarza:
18
W Jaśle tych "nawróconych" milicjantów jest sporo, ale są jeszcze tacy, którzy pamiętają.
@ Aldona
dnia 22.02.2020, 09:39
Ocena
komentarza:
-8
pani wawro lansuje sie na nieszczesliwym wypadku.uderza w przeciwnika politycznego na oslep.sprawe wyjasnia prokuratura,a nie jakas dziennikarka.
@ dragoness
dnia 22.02.2020, 11:51
Ocena
komentarza:
-7
Że też pani nie ma się na czym wylansować...
@ Do Aldona
dnia 22.02.2020, 12:28
Ocena
komentarza:
7
Może radna spełniała oczekiwania mieszkańców?
@ Bogdan T
dnia 22.02.2020, 10:59
Ocena
komentarza:
8
Założyć Garniak, koszulę i krawat to nie wszystko...
@ staszek
dnia 22.02.2020, 18:47
Ocena
komentarza:
4
I jeszcze te wątpliwe ordery zakłada???
@ dragoness
dnia 22.02.2020, 11:52
Ocena
komentarza:
24
Starosta jest idealnym obrazem podejścia PiSu do szarego człowieka. Wyciągniętym palcem.
@ Solidarnośćowiecibaranow
dnia 22.02.2020, 16:25
Ocena
komentarza:
5
@drago... Piszesz tak jakby zapaść miasta była wyłączną winą PiS, a to nieprawda. Różne partie tu rządziły i to co się z miastem dzieje to ich wspólna robota.
Poza tym nie chodzi nawet o partie, ale o ludzi którzy są wybierani, obecni posłowie, senatorowie czy eurodeputowany dbają przede wszystkim o swoje interesy..
@ dragoness
dnia 22.02.2020, 17:40
Ocena
komentarza:
11
Toteż w którymś komentarzu napisałam, że wszystkie zarządy mają sporo za uszami. Tandem Kmiecik-Urban próbował dorżnąć szkolnictwo zawodowe, banda trojga, a właściwie czworga, dożyna licea.
@ Veritas
dnia 23.02.2020, 11:04
Ocena
komentarza:
3
Środkowym...
@ Do redaktorki i dragones
dnia 24.02.2020, 11:04
Ocena
komentarza:
4
Obydwie panie punktujecie i krytykujecie tylko powiat i starostę szkoda że trochę "energii" nie poświęcicie władzom miasta.
@ John Wayne
dnia 22.02.2020, 12:22
Ocena
komentarza:
27
Są takie osoby, którym wyjazd "za wodę" i pobyt tam tak im zaimponował, że zapragnęli mieć swój prywatny "dziki zachód".
@ Hmm
dnia 22.02.2020, 14:33
Ocena
komentarza:
27
Pawlus powinien wrescie odejsc ze stanowiska,bo to co robi to jest czyste bezprawie. Doprowadzi do tego ze powiat upadnie.
@ Aldona
dnia 22.02.2020, 18:08
Ocena
komentarza:
-5
Ten dragones to wali gdzie popadnie na wszystkim się zna,wielki guru,a to nieprawda, to największy przeciwnik obecnej władzy,pisze,żeby było przeciw nie znając tematu.On to jest z tych,którzy chcą, żeby było jak było.Wedlug niego za stan miasta odpowiada PIS.A proszę sobie przypomnieć tylko jeden fakt sprzedaży GAMRATU.Tez był winien Pan Pawlus.
@ dragoness
dnia 22.02.2020, 19:25
Ocena
komentarza:
4
TA dragoness, jeśli już. I rzuć to co bierzesz, kobieto.
@ Adi
dnia 22.02.2020, 14:35
Ocena
komentarza:
16
PiS i wszystko jasne. Ręka rękę myje.
@ Ona4
dnia 22.02.2020, 14:43
Ocena
komentarza:
19
Ludzie sami wybieracie taką bande ktora jest już nie pierwszą kadencje a później płaczecie. Jestem zdania że jeśli byli przez jedną kadencje i nic nie zrobili tak jak Pan Pawluś to już więcej nie glosuje na takiego delikwenta bo jak nie robil w pierwszej kadencji nic to i w drugiej nic nie zrobi. Ale ludzie niestety wierzą w Pana staroste i PiS,a teraz wychodzi jacy są naprawdę.
@ Jaslan
dnia 22.02.2020, 14:47
Ocena
komentarza:
27
Widzi Pan Starosta te wszystkie komentarze które są przeciw Panu? Jeśli miał by Pan troche honoru to ustąpił byś z funkcji starosty.
@ dragoness
dnia 22.02.2020, 15:42
Ocena
komentarza:
16
Nie może. Senatorzyna nie pozwala. I euro(p)oseł.
@ Tylko rzetelność
dnia 22.02.2020, 15:47
Ocena
komentarza:
8
Intencja byla dobra, jedynie przygotowanie i wykonanie dramatyczne.
Na marginesie; z jakiej rodziny pochodzi Pani radna ?
@ Chrzestny
dnia 22.02.2020, 15:51
Ocena
komentarza:
20
Za co się brał, zawsze spieprzył i uciekał do Ameryki!!!
@ TV
dnia 22.02.2020, 16:00
Ocena
komentarza:
19
Interwencja i Uwaga mogłyby w Jaśle cały serial nakręcić:
1. Konkurs na dyrektora I LO w Jaśle
2. Fajerwerki na górze Liwocz
3. Diety radnego za pracę w Ameryce
Jakie inne odcinki proponujecie?
@ Właśnie
dnia 24.02.2020, 10:58
Ocena
komentarza:
1
Według mnie powinno być o wszystkich konkursach i w powiecie i w urzędzie miasta, tam też jest ciekawie.
@ TVN
dnia 22.02.2020, 16:06
Ocena
komentarza:
14
4. Zatrudnianie swoich

Jako prequel serialu był odcinek "Mistrz zarządzania czyli gdzie najszybciej zarejestrować samochód"
@ Do TV
dnia 22.02.2020, 16:50
Ocena
komentarza:
10
5.Wycinka drzew w Jaśle./Park przy szpitalu ocalić/
@ majkel111
dnia 22.02.2020, 16:37
Ocena
komentarza:
10
powiatowy urząd pracy...
@ ????
dnia 22.02.2020, 18:13
Ocena
komentarza:
17
Pani Ewo czy aby na prawdę nie spodziewała się Pani ignorancji po Panu Staroście? Przecież jest Pani z Jasła a Pana Starostę wszyscy znają i wiedzą czego można się po nim spodziewać, to czego Pani oczekiwała?
@ co tam u posłanki
dnia 22.02.2020, 18:36
Ocena
komentarza:
10
Pani Poseł Kurowska to ma dobrze. W żadne lokalne problemy się nie angażuje, nikt od niej nic nie chce ani nie ma do niej pretensji. Na Facebooku lansuje swoich "ziobrystów" i zbiera lajki. Tak to można posłować, życie jak w bajce.
@ Solidarnośćowiecibaranow
dnia 23.02.2020, 10:06
Ocena
komentarza:
3
Ziobro nienawidzi Dudy do tego stopnia, że szkodzi mu mimo tego, że w ten sposób zatopi obóz dobrej zmiany.
Większość kompromitacji PiS to działania Ziobry i jenu podobnych.
@ Panstwo w Panstwie
dnia 22.02.2020, 18:52
Ocena
komentarza:
1
[Komentarz nie na temat]
@ Julek
dnia 22.02.2020, 20:04
Ocena
komentarza:
-3
Pani Ewo,nawet kiedyś Panią lubiłam,ale od pewnego czasu działa mi Pani na nerwy -niech sobie to Pani zapamięta- nigdy nikt nie będzie Panią szanował przez takie postępowanie - na sesjach to obrzydliwe i pasuje na targowicę alenie do UrzEdu - tu powinna być klasa a nie arogancja.
@ dragoness
dnia 23.02.2020, 10:39
Ocena
komentarza:
0
Przyzwoici ludzie Panią szanują, pani Ewo.
@ Veritas
dnia 23.02.2020, 11:03
Ocena
komentarza:
6
Patrzcie ludzie, jak miejsce siedzenia (np. przy pisim korycie) zmienia punkt widzenia.
A to "lubianie" widać było nieszczere, bo z bykiem. Pisze się "lubić".
@ Bogdan T
dnia 22.02.2020, 20:33
Ocena
komentarza:
8
Można złożyć donos o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.
Można zrobić zrobić w prokuraturze wojewódzkiej bo wg kpa i tak dojdzie to do prokuratury w Jaśle bo to właściwa instancja jest, ale przynajmniej inni się dowiedzą. Trzeba tylko odważnego. Ja nie mogę bo prokuratura w Krośnie prowadzi wobec mnie postępowanie.
Poza tym, panie starosto... Fajerwerki to jeszcze szczyt emocji i zabawy zeby bylo z czego byc dumnym. Tak na prawdę to jako katolik powinien pan się sprzeciwić organizacji takiej imprezy w takim miejscu.
@ Bogdan T
dnia 22.02.2020, 20:40
Ocena
komentarza:
-1
Poraz kolejny napiszę. Nie tęsknię za tym miastem wogóle i wracać tsm nie chcę, ale prezydent jest tam drugą kadencję bo sprawdził się za pierwszej. W Jaśle jest jakoś dziwnie. Za pierwszej nie robi się nic to w nagrodę jako premia zostajesz na drugą kadencję...
A tak szczerze - kończ waść...
@ Bogdan T
dnia 23.02.2020, 09:21
Ocena
komentarza:
1
Miałem na myśli miasto Jaworzno, które wygrało m.in. konkurs na najbezpieczniejsze skrzyżowania...
@ Amanda
dnia 22.02.2020, 21:32
Ocena
komentarza:
15
Kolejna sobota z jasielskim kabaretem. Najwyższa pora żeby Starosta podał się do dymisji..
@ Zawiedziony solidarnościowiec 80
dnia 22.02.2020, 21:35
Ocena
komentarza:
5
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia .Święte słowa się sprawdziły .
@ Zawiedziony solidarnościowiec 80
dnia 22.02.2020, 21:40
Ocena
komentarza:
15
Może my mieszkancy ufundujemy tablicę i wypiszemy kto organizował ,kto sponsorował fajerwerki za czyjej kadencji doszło do wypadku i uroczyście poświęcimy niech ludzie pamiętają jak się bawią panowie
@ jaślanka
dnia 22.02.2020, 21:59
Ocena
komentarza:
-12
sorry, ale jacy panowie? to ich prywatna impreza była?
tak się bawią ludzie, zwykli mieszkańcy
to dla nich te fajerwerki były
i nikt nikogo siłą tam nie ciągnął

mój instynkt samozachowawczy kazałby mi stać daleko od tego tarasu z którego puszczali te fajerwerki
samemu trzeba też myśleć
fajerwerki odpalane nad moją głową? w życiu!
@ Zawiedziony solidarnościowiec 80
dnia 22.02.2020, 22:37
Ocena
komentarza:
7
Jak dla nich te fajerwerki były,dla mieszkańców to kto to dla nich organizował?
@ jaślanka
dnia 22.02.2020, 21:56
Ocena
komentarza:
-7
ten 'sylwester' na Liwoczu to nie była żadna impreza
to przecież była msza

jak na boże ciało są msze z procesją to nie ma ani policji, ani ratowników medycznych

a fajerwerki to sobie nawet w lidlu można było kupić i konkretny pokaz urządzić
@ Zawiedziony solidarnościowiec 80
dnia 22.02.2020, 22:15
Ocena
komentarza:
15
Na mszy fajerwerki? Ta msza była innego wyznania? U nas w kościele nie puszczają fajerwerków.Starostwo dlaczego fajerwerków w lidlu nie kupiło? Taśma była aby nie wchodzić w niedozwolone miejsce?Na Boże Ciało Policja zawsze jest SM i ulice pozamykane .
@ Zawiedziony solidarnościowiec 80
dnia 22.02.2020, 22:32
Ocena
komentarza:
8
Na mieście mówią ze 2 lata może 3 temu jeden biznesmen koniem wjechał na Liwoczu do kaplicy i płytki popękały od podkowy konia ,prawda to?
@ Z.Ch.
dnia 22.02.2020, 22:05
Ocena
komentarza:
-9
Dziwne, że z taką zajadłością nikt na burmistrza nie naskakuje. Ten chłopak o mało nie zginął wpadając do tego szybu windy i każdy umywa ręce. I to na terenie urzędu. Ale to jest ok.
Burmistrz wcale nie musi się podawać do dymisji. I tak go przecież kochamy, bo nie jest z pisu
@ Właśnie
dnia 24.02.2020, 10:53
Ocena
komentarza:
2
O tym tragicznym wypadku w UM ani słowa na portalu pani radnej, bo na tym portalu nic złego na temat burmistrza już od dawna, jest po prostu super, same sukcesy:-)
@ 500+
dnia 22.02.2020, 22:23
Ocena
komentarza:
13
Starosta nic nie robi, tylko przecina wstęgi i lata do Ameryki, a jak senatorowa wzywa to przylatuje, po to , żeby znów odlecieć.
@ Odyr
dnia 22.02.2020, 22:27
Ocena
komentarza:
11
Sprawe zatuszują..podobnie jak J.kolesi...
@ Zawiedziony solidarnościowiec 80
dnia 22.02.2020, 22:27
Ocena
komentarza:
13
Do Jaślanki .Widziała Pani fajerwerki w Boże Ciało? Fajerwerki w czasie mszy ? Jaka to część mszy ?W Ameryce pączki po mszy ksiądz daje ale fajerwerków nie widziałem ?
@ Dike
dnia 23.02.2020, 08:38
Ocena
komentarza:
-2
Kampania antyprezydencka w toku. Atak na wszystko co związane z prawą stroną, lans lewej . Pełna krasa hejtu plucia.
@ Przyzwoity wyborca
dnia 23.02.2020, 10:58
Ocena
komentarza:
2
Tylko nas nie pogryź!!!
@ Dike
dnia 23.02.2020, 11:14
Ocena
komentarza:
1
Nas? Kim zatem jesteście , jakie merytorycznie uzasadnione programy propomujecie? I nastanie cisza albo hegt.
@ do Dike
dnia 23.02.2020, 11:22
Ocena
komentarza:
-1
Kim jesteście wy - to wiadomo po czynach waszych. Programy? Idziecie do rządów z gębami pełnymi Boga, ojczyzny i programów, a potem wychodzi z tego republika Banasiowa, srebrne kryształy, wojna mafii, destrukcja państwa, dojenie publicznej kasy skąd się tylko da. Wolno ci głosować na kogo chcesz, tylko nie UDAWAJ, że nie wiesz o oszustwach, złodziejstwie, przekrętach,kłamliwej propagandzie za 2 mld (prawda nie potrzebuje aż 2 mld!!!)
@ Dike
dnia 23.02.2020, 11:38
Ocena
komentarza:
2
Jakieź to przewidywalne. I nastała cisza i hejt.
Ps.Nie jestem zwolennikiem autorytaryzmu ani poprawności.
@ dragoness
dnia 24.02.2020, 08:30
Ocena
komentarza:
6
Proszę się zdecydować. Cisza, czy hejt. Ja powiem krótko. Nie chcę powrotu komuny, a na to sie zanosi.
@ Dike
dnia 24.02.2020, 21:58
Ocena
komentarza:
0
Szanowna adwersarzystko. Tak dualnie, od Pani oczekuję ogarnięcia. Pustka merytoryczna, wyzwala histeryczny jazgot, stąd cisza i hejt. Zanosi się, oj zanosi.

,,Zasady gry wytycza przeciwnik'', od zachodu sposoby uwodzą niektórych a jak Szpotański trafnie wieszczył,,,..na Zachodzie socjalizm także w modzie...''. Przez osiem dekad bieguny zła się odwróciły a ,,my'' w tym samym miejscu.
@ Solidarnośćowiecibaranow
dnia 23.02.2020, 08:47
Ocena
komentarza:
-4
Kampania prezydencka dzięki nieudolności sztabi PAD staje się coraz ciekawsza.
Może nasze miasto też by coś zyskało, gdyby tylko spróbowało coś ugrać, nawet obietnica to więcej niż ignorowanie.
@ Dike
dnia 23.02.2020, 09:20
Ocena
komentarza:
5
Incjatywa po stronie ekipy z warowni Urzędu Miasta. Pis u tam nie ma, Czas ściągnąć przebrania i brać sprawy w swoje ręce a nie tylko podnosić opłaty wycinać i trwać. A miasto ginhe
@ A gdyby tak postawić na MKB
dnia 23.02.2020, 18:05
Ocena
komentarza:
8
Gdyby Jasło jako bastion PiS-u znacząco poparło Kidawę Błońską, z czego ona by mogła zrobić symbol utraty poparcia przez PiS, to można by dużo ugrać dla miasta i uzyskać obietnicę zarówno od kandydatki, jak również od PO. Ale znając mentalność tutejszych "polityków" , to raczej ogloszą Jasło strefą wolną od LGBT niż poprą MKB.
@ Solidarnośćowiecibaranow
dnia 23.02.2020, 21:12
Ocena
komentarza:
7
Można być nawet wrogiem LGBT, ale ogłaszanie takich"stref" jrst nie tylko podłe, ale też strasznie głupie.
Ludzie się różnią i trzeba to zaakceptować. Inaczrh pojawiać się zaczną inme "strefy wolne od..." i kolejne wykluczenia kogoś z powodu religii, rasy, pochodzenia czy niepełnosprawnosci.
Chyba nikt rozsądny tego nie chce.
@ Solidarnośćowiecibaranow
dnia 23.02.2020, 21:05
Ocena
komentarza:
9
PiS nie zrobił dla Jasła NIC, więc poparcie Kidawy-Blonskiej ma sens o tyle, że przed następnymi wyborami sejmowymi partię zaczęły działania by pozyskać jasielskich wyborców.
Miasto mogłoby tylko zyskać, chociażby nawet od PiS który by coś dla nas przygotował.
Póki co zyskują tacy działacze jak Rzońca czy Kurowska, którzy normalnie nir zarobiliby nawet dziesiątej części rego co im dała polittka.
A "Jasło zburzone nienawiścia, wydzwignięte pracą" marnuje swój potencjał.
@ Julek
dnia 23.02.2020, 23:36
Ocena
komentarza:
-2
Skąd tyle arogancji w tych ludziach,bylem tez kiedyś radnym ale szacunek do starosty jakmi by nie był człowiekiem był z szacunkiem,Ewa chce ugrać co to ona może a przez to tylko traci bo przecież ją każdy zna ,szukapoparcia w szpitalu to gdzie indziej a nie zdaje sobie sprawy,,że żle się to na niej odbija,Gdyby miałas szacunek do Starosty to by i ją szanowali blado na tym wychodzi,lepiej żeby prowadziła kampanie Kidaswie.
@ Gaja
dnia 24.02.2020, 08:05
Ocena
komentarza:
10
Na szacunek trzeba zasłużyć. Nie łamaniem prawa, nie niszczeniem ludzi, nie arogancją i pogardą w pracy, nie podłością.
@ mIESZKANIEC POWIATU
dnia 27.02.2020, 21:01
Ocena
komentarza:
1
Dlaczego w tragedie dziewczyny wplątujecie polityke?Politycy z jakiej by niebyli parti to na 3 sprawy jedną zrobią dobrze reszte zdupcą i was okradną i oszukają. Doszukujecie się kto jest temu winien,a ja pytam kto podpalał lonty od fajerwerków wziął kasę za swoją usługę i nie zabezpieczył swojego miejsca pracy-usługi'. Widzę po tej sytuacji że tu nie tylko politycy są nie do ruszenia.
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Służą tam, gdzie są potrzebni. Harcerze niosą pomoc w czasie epidemii

     

    Mają misję i konsekwentnie ją realizują. Harcerze z Komendy Hufca ZHP w Jaśle im. Rodziny Madejewskich uzbrojeni w maski, rękawiczki i środki dezynfekcyjne każdego dnia pomagają osobom starszym i samotnym w codziennym życiu. Służą potrzebującym, bo jak sami mówią, jest to ich obowiązek.

  • Lekarka z Jasła zakażona koronawirusem. Przychodnia zamknięta do odwołania

    Od dzisiaj decyzją dyrektora Szpitala Specjalistycznego w Jaśle poradnie specjalistyczne przy ul. Szopena będą nieczynne aż do odwołania. W budynku przeprowadzana jest dezynfekcja. Jedna z osób, która przebywała wczoraj w poradni miała uzyskać pozytywny wynik testu na obecność wirusa SARS-CoV-2... AKTUALIZACJA

  • Trzeci przypadek zakażenie koronawirusem w powiecie jasielskim

     

    Służby wojewody podkarpackiego przekazały kolejny komunikat o liczbie osób zakażonych wirusem SARS-CoV-2. Mowa o trzynastu przypadkach, wśród których znajduje się kobieta z powiatu jasielskiego. Łącznie na Podkarpaciu na COVID-19 zachorowały do tej pory 93 osoby.

  • Rząd wprowadza nowe obostrzenia w związku z epidemią

     

    Władze zaostrzają reżim sanitarny Polsce. O wprowadzeniu nowych obostrzeń w dobie epidemii koronawirusa poinformowali podczas konferencji prasowej premier Mateusz Morawiecki oraz minister zdrowia Łukasz Szumowski. Zmiany mają ograniczyć kontakty międzyludzkie w przestrzeni publicznej np. podczas zakupów.

  • Trwa rekrutacja do projektu – „Teleanioł jasielski – usługi sąsiedzkie i teleopieka dla osób starszych niesamodzielnych"

  • Sekundniki mają usprawnić ruch na skrzyżowaniu ulic Mickiewicza i Szkolnej

     

    Na skrzyżowaniu ul. Mickiewicza z ul. Szkolną przy sygnalizacji świetlnej zainstalowano sekundniki i zielone strzałki warunkowe. Rozwiązanie ma przede wszystkim usprawnić przepustowość i płynność ruchu na tym często uczęszczanym przez kierowców skrzyżowaniu. Koszt montażu sekundników wyniósł 7 293,90 zł.

  • Dwie kolejne ofiary koronawirusa na Podkarpaciu

     

    Dzisiaj rano, służby wojewody podkarpackiego przekazały informację o dwóch kolejnych zgonach pacjentów szpitala w Łańcucie zakażonych koronawirusem. To młoda kobieta i starszy mężczyzna.

  • Duchowni apelują – "Zostańcie w domach". Święta bez poświęcenia pokarmów

    Biskup Rzeszowski Jan Wątroba udziela dyspensy wszystkim wiernym z uczestnictwa we mszy św.  w niedzielę i inne święta od 28 marca do odwołania. Jednocześnie przypomina, że należy uczestniczyć w Eucharystii przez media...

  • Janusz G. skazany na 25 lat pozbawienia wolności

    W Sądzie Okręgowym w Krośnie zapadł wyrok w sprawie Janusza G. Sąd skazał go na 25 lat więzienia za zabójstwo byłej żony. Wyrok jest nieprawomocny.

  • Nie ma mowy o odwołaniu sesji Rady Powiatu

     

    Sesja Rady Powiatu w Jaśle zwołana na 3 kwietnia 2020 r. odbędzie się zgodnie z planem. Tak zapewnia Anna Nigborowicz, wiceprzewodnicząca rady. Przekonuje jednocześnie, że w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Jaśle, w której obrady mają się odbyć zapewnione zostaną jak najlepsze warunki sanitarne.

  • Szyją maseczki ochronne, których część trafić ma do służb walczących z koronawirusem

     

    Wczoraj Zakład Krawiecki Beaty i Łukasza Gałuszków rozpoczął produkcję maseczek ochronnych. Część z nich zamierza on nieodpłatnie przekazać m.in. ratownikom medycznym oraz funkcjonariuszom służb, które stoją na pierwszej linii walki z epidemią koronawirusa. Inicjatywa ma być odpowiedzią na stałe zapotrzebowanie w materiały ochronne.

  • Jasielski Inkubator Przedsiębiorczości poczeka na otwarcie

     

    Prace, których efektem będzie powstanie Inkubatora Przedsiębiorczości w Jaśle zmierzają ku końcowi. Na jego otwarcie trzeba będzie jednak poczekać nieco dłużej niż zakładano. Zmiany w harmonogramie spowodowane są panującą w kraju epidemią koronawirusa.

  • Sesja Rady Powiatu w Jaśle w obliczu epidemii

     

    Każdego dnia w Polsce notuje się wzrost liczby zakażonych koronawirusem. Rząd po raz kolejny zaostrzył zasady dyscypliny sanitarnej. Samorządy decydują o odwołaniu lub przesunięciu terminów sesji rad gmin i powiatów. Tymczasem na 3 kwietnia bieżącego roku zaplanowano sesję Rady Powiatu w Jaśle. Zgodnie z zawiadomieniem ma się ona odbyć w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego.

  • Czy podgrzewacze tytoniu mogą się stać alternatywą dla papierosów?

     

    O tym, że palenie jest szkodliwe dla zdrowia, nie trzeba nikogo przekonywać. Przywiązanie nałogowego palacza do papierosów jest jednak silniejsze niż można się spodziewać. Jak zatem rozpocząć walkę z nałogiem? Dobrym rozwiązaniem będzie metoda „małych kroków”. W tym nierównym pojedynku palacza mogą np. wspomóc coraz bardziej popularne podgrzewacze tytoniu.

  • Zamawiaj jedzenie z dostawą do domu w „Domowych Smakach”!

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105