Strona główna

Tragedia w Szebniach. W zderzeniu motocykla z szynobusem zginął mężczyzna

165
Napisany dnia: 20.07.2019, 18:06 , Tagi: Brak

Dzisiaj, ok godz. 17. w Szebniach motocyklista wjechał wprost w szynobus. Jedna z osób podróżujących jednośladem zginęła na miejscu. Do wypadku doszło na przejeździe kolejowym z sygnalizacją przejazdową.  FOTO

Z wstępnych ustaleń wynika, że kierujący motocyklem mężczyzna, jadąc drogą relacji Szebnie - Tarnowiec wjechał wprost w przejeżdżający szynobus. Jednoślad z całym impetem wjechał w bok pojazdu.

Jeden z mężczyzn podróżujących motocyklem zginął na miejscu. Drugi z poważnymi obrażeniami, nieprzytomny trafił do krośnieńskiego szpitala.

Na miejsce zdarzenia zadysponowano kilka zastępów straży pożarnej. O godzinie 17:02 na miejsce zdarzenia przybył zastęp OSP Szebnie, przekazując informację, że dwie osoby na motocyklu zostały potrącone przez szynobus na przejeździe kolejowym, na drodze powiatowej relacji Szebnie - Tarnowiec. Strażacy ochotnicy niezwłocznie przystąpili do udzielenia pierwszej pomocy polegającej na reanimacji obydwu mężczyzn. Kiedy na miejscu zjawili się strażacy OSP Warzyce, reanimację jednego z nich prowadzono przy użyciu defibrylatora AED. Po przybyciu karetek pogotowia, jednej z osób udało się przywrócić czynności życiowe, wciąż jednak była nieprzytomna. Osobę tę przewieziono do szpitala. Niestety o godz. 17:29 lekarz stwierdził zgon drugiego z mężczyzn  - mówi  mł. bryg. Piotr Śmietana, dowódca JRG w Jaśle.

W rejonie przejazdu kolejowego w Szebniach na czas prowadzonych przez służby czynności ruch pojazdów jest całkowicie zablokowany. Na miejsce zdarzenia przybył prokurator.

Szynobus znajdował się około 700 metrów od przejazdu kolejowego. Osoby, które siedziały w nim poinformowały maszynistę o potrąceniu. 

Aktualizacja: mężczyzna, którego w stanie ciężkim zabrało pogotowie ratunkowe, został przetransportowany do krośnieńskiego szpitala. Zmarł po godzinie 19.

red.    

Komentarze Czytelników:
Aby ocenić dany komentarz, wystarczy kliknąć na ikonkę "+" lub "-" w prawym górnym rogu każdego komentarza.
Dodaj nowy komentarz Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
@ r.kubica
dnia 20.07.2019, 18:22
Ocena
komentarza:
-19
skad byli ci ludzie?
@ Ghf
dnia 20.07.2019, 18:29
Ocena
komentarza:
-7
Kto to był? Tragedia
@ Cloe
dnia 20.07.2019, 18:39
Ocena
komentarza:
-18
A co was to obchodzi? Najważniejsze by wiedzieć skąd byli ?
@ Ghf
dnia 20.07.2019, 18:43
Ocena
komentarza:
28
Nie, po prostu mam tam bardzo wielu znajomych i się martwię
@ .
dnia 20.07.2019, 19:17
Ocena
komentarza:
13
oboje z Szebni
@ Wiem
dnia 20.07.2019, 19:28
Ocena
komentarza:
-98
To był Heniek z pod poczty z Michałem z za lasu.
@ miuzik
dnia 20.07.2019, 19:41
Ocena
komentarza:
26
zastanów się co piszesz na temat mojej rodziny
@ Antek
dnia 20.07.2019, 19:53
Ocena
komentarza:
41
Bartosz, Marcin... Na zawsze w naszej pamięci :(
@ Niki
dnia 21.07.2019, 00:59
Ocena
komentarza:
-36
Niech ziemia ledkom in będzie
@ Antek
dnia 21.07.2019, 05:39
Ocena
komentarza:
-7
Te światła na przejezdzie często sie psuły. Mrugały na czerwono po kilka godzin.
@ Real
dnia 21.07.2019, 06:51
Ocena
komentarza:
-1
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Ghg
dnia 21.07.2019, 08:02
Ocena
komentarza:
-17
Tak to jest jak PKP oszczędza na rogatkach.
@ strazak
dnia 21.07.2019, 09:03
Ocena
komentarza:
74
Co niezmienia faktu ze znak stop tam jest i powinni sie
Zatrzymac
@ Cloe
dnia 21.07.2019, 09:13
Ocena
komentarza:
2
To byś wiedział gdyby to był Twój znajomy! Bez przesady !
@ QWERTY
dnia 21.07.2019, 09:23
Ocena
komentarza:
25
Do antek to nie zmienia faktu że się trzeba zatrzymać
@ Angelija
dnia 21.07.2019, 09:28
Ocena
komentarza:
7
Chłopaki byli z Szebni
@ Twoj pan i wladca
dnia 21.07.2019, 14:08
Ocena
komentarza:
2
ledkom? xd
@ ..
dnia 21.07.2019, 14:36
Ocena
komentarza:
1
szatek i bartuś :c
@ ledkom do Niki
dnia 21.07.2019, 17:11
Ocena
komentarza:
8
Jeżeli bierzesz się za pisanie w tak poważnej sprawie, to weź słownik ortograficzny bo wyszło rzeczywiście żałośnie...
@ EP09
dnia 22.07.2019, 18:25
Ocena
komentarza:
15
Człowieku masz sygnalizacje świetlną i dźwiękową, znak STOP, krzyż świętego Andrzeja, a dodatkowo w tym przypadku bardzo dobrą widoczność po obu stronach przejazdu. Nie wszędzie jest możliwość montowania rogatek tak jak Ci się wydaje.
W tym konkretnie przypadku zabrakło chyba wyobraźni...

Szkoda chłopaków... [*]
Kondolencje dla rodzin !
@ Alex
dnia 20.07.2019, 18:22
Ocena
komentarza:
37
Darujcie sobie głupie komentarze...
@ obcy
dnia 21.07.2019, 06:40
Ocena
komentarza:
18
Coś chyba musiało zaslepic kierowce bo widocznosc jest tam w miarę dobra ale co nam przeznaczone to nas nie ominie Współczucia dla rodzin straszna tragedia ***
@ trzeba zważyć
dnia 21.07.2019, 21:42
Ocena
komentarza:
0
Bóg nie pisze ludziom takiego "przeznaczenia"
śmierć na torach ,ta tragedia czy inne drastyczne rzeczy nie może to pochodzić od Boga

at terra destinatio non existere
@ BB
dnia 20.07.2019, 18:38
Ocena
komentarza:
5
Chylmy czoła nad tragedią. Żal tych ludzi. Ale kto to sklecił ten artykuł. Motorowerzysta wjechał motocyklem, "O godzinie 17:02 na miejsce zdarzenia dotar " O co to chodzi?
@ BB
dnia 20.07.2019, 18:51
Ocena
komentarza:
5
Dzięki. Artykuł poprawiono.
@ Kierowca
dnia 20.07.2019, 19:00
Ocena
komentarza:
3
Obaj nie żyją :( [*]
@ społecznik
dnia 20.07.2019, 19:41
Ocena
komentarza:
12
myślę że gdyby trochę szybciej jechali to by żyli...
@ hanka
dnia 21.07.2019, 11:35
Ocena
komentarza:
27
Uwierz mi, jechali wystarczająco szybko, żeby nie widzieć nadjeżdżającego pociągu! Kiedyś spytałam chłopaka, który jeździ motorem i chwalił się, że na prostej/Lubla/ wyciąga z 200/h - co wtedy widzi i czy jest w stanie zareagować w razie czego, to wprost mi odpowiedział, że nic się nie widzi, tylko się jedzie... Ot co
@ anty policjant
dnia 21.07.2019, 14:51
Ocena
komentarza:
6
chodzi o to że gdyby szybciej jechał to by przejechał przed pociągniem...
@ Zdziwiony
dnia 20.07.2019, 19:00
Ocena
komentarza:
-5
Przecież ta droga jest zamknięta !?
@ Zdziwiony
dnia 20.07.2019, 19:21
Ocena
komentarza:
-22
Zmarły miał 30 lat
@ Angelika
dnia 20.07.2019, 19:48
Ocena
komentarza:
8
Ani jeden ani drudi nie mial 30 lat
@ Pedro
dnia 20.07.2019, 19:35
Ocena
komentarza:
27
Taka bezsensowna śmierć. Wolniej i rozważnie a do celu. Wieczny spoczynek racz dać im Panie. Tacy młodzi ludzie.
@ qwerty
dnia 20.07.2019, 22:58
Ocena
komentarza:
12
Nie wiadomo właśnie jaką prędkością się poruszali. Nie prędkość ich zabiła co brak rozwagi na przejeździe. Szkoda chłopów...
@ Kierowca
dnia 22.07.2019, 23:43
Ocena
komentarza:
2
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Stenzi
dnia 20.07.2019, 19:40
Ocena
komentarza:
3
Znałem tych chłopaków 2 moich znajomych jechali na grilla ;( a skonczyło sie jak skończyło
@ DanielO
dnia 21.07.2019, 07:55
Ocena
komentarza:
12
Do dup.y nie na grilla. Nie wiesz to nie proboj blyszczec na sile
@ Do Daniel O
dnia 21.07.2019, 21:41
Ocena
komentarza:
2
Troszkę kultury, słowa .W domu Cię tak wychowali ?
@ DanielO
dnia 22.07.2019, 08:25
Ocena
komentarza:
-1
Nic ci do tego, siebie pouczaj a nie mnie
@ Viki
dnia 20.07.2019, 20:03
Ocena
komentarza:
56
I gdyby się zatrzymali przed znakiem stop dojechaliby na miejsce... Boże współczuję rodzicom...
@ qwerty
dnia 20.07.2019, 23:01
Ocena
komentarza:
-25
Przed stopem na przejeździe nawet stawać nie trzeba, wystarczy zwolnić i się porządnie rozejrzeć. Szczególnie w takich dzikich miejscach gdzie jest wysoka trawa, krzaki lub szyny idą pod kątem względem jezdni.
@ ..
dnia 21.07.2019, 14:38
Ocena
komentarza:
8
Wszędzie trzeba nie wiesz to nie pisz...
@ qwerty
dnia 21.07.2019, 20:43
Ocena
komentarza:
1
Minusujący chyba życia nie znają. Są momenty kiedy STOP jest całkowicie niepotrzebny i wręcz stwarza zagrożenie. Przykładem jest przejazd pod ostrym kątem względem drogi kiedy jadąc ciężarówką, busem, autem z ograniczoną widocznością z tyłu i nie widać jednej ze stron (nawet lusterka nie pomagają). Zatrzymując się a potem ruszając z miejsca można wjechać tuż pod pociąg. Mając
zaznaczam DOBRĄ widoczność można już kilka metrów przed przejazdem się rozejrzeć i przejechać bez żadnego zagrożenia. Podobnie sprawa się ma kiedy przejazd kolejowy jest pokonywany pod górę. Oblodzenie albo piasek czy żwir na drodze może uniemożliwić przejazd i sam osobiście się w takiej sytuacji znalazłem. Za sobą miałem sznur aut, nie szło cofnąć a do przodu nie dałem rady jechać bo ciężarówka utknęła na torach. Na wielu skrzyżowaniach robią podobny cyrk ze stopami i sytuacje są analogiczne a zupełnie nie potrzebne. Czy po tym co opisałem wszystko jest jasne? Pewnie dla wielu nadal nie...
@ Kierowca
dnia 22.07.2019, 23:40
Ocena
komentarza:
-1
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Kitajec
dnia 20.07.2019, 20:45
Ocena
komentarza:
-33
Dróznik czy dróżniczka??
@ Cinek
dnia 20.07.2019, 21:01
Ocena
komentarza:
8
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Kitajec
dnia 20.07.2019, 21:10
Ocena
komentarza:
-65
No ale ktos chyba nie zamknął w pore szlabanu bo inaczej by nie wjechali pod tory.
@ Jula
dnia 20.07.2019, 21:17
Ocena
komentarza:
27
Tam nie ma szlabanu
@ Delfin
dnia 20.07.2019, 21:19
Ocena
komentarza:
31
To jest przejazd niestrzeżony, obowiązek zatrzymać się, po upewnieniu się, że nic nie nadjeżdża można ruszyć. Czytajcie że zrozumieniem, Pytanie: ile szynobusów przejeżdża przez Dziennie na dobę. Dołożyli roboty tym co muszą
@ Aska
dnia 20.07.2019, 21:33
Ocena
komentarza:
1
Tam nie ma szlabanu pojedz i sprawdz a potem oceniaj
@ Do @ Kitsjec
dnia 21.07.2019, 06:35
Ocena
komentarza:
5
A co Ci mieli zamknąć jak tam nie ma szlabanu
Przeczytaj tekst że zrozumieniem, oglądania zdjęcia, pomyśl
chwilę i wtedy bierz się za komentowanie.
@ @
dnia 21.07.2019, 11:31
Ocena
komentarza:
3
Tam nie ma szlabanu,to przejazd niestrzeżony
@ Dike
dnia 21.07.2019, 12:25
Ocena
komentarza:
-7
A powinien być.
@ Jal
dnia 20.07.2019, 21:00
Ocena
komentarza:
22
A co maszynista ma powiedzieć ??? Zastanówcie się!!!
@ Jula
dnia 20.07.2019, 21:15
Ocena
komentarza:
23
Ogromna tragedia więc nie piszcie głupich komentarzy, odrobinę empatii
@ Rgfj.uuu
dnia 20.07.2019, 21:19
Ocena
komentarza:
-15
Zmarły 30 lat
@ Cycaty Ben
dnia 20.07.2019, 21:29
Ocena
komentarza:
4
Cholera. Dlaczego na polskich drogach dochodzi do takich tragedii??
@ qwerty
dnia 20.07.2019, 23:03
Ocena
komentarza:
0
Tylko na polskich? W każdym kraju giną ludzie bez względu na to jakie mają drogi i prawo.
@ olo
dnia 21.07.2019, 09:30
Ocena
komentarza:
12
Przez głupotę nic więcej
@ Jaaaa
dnia 20.07.2019, 21:32
Ocena
komentarza:
11
Ale pieprz*cie... zginęli młodzi ludzie w wieku 25 i 26 lat...
Trochę szacunku... stało się . Żadne durne komentarze niczego nie zmienia.
@ Tedi
dnia 20.07.2019, 21:39
Ocena
komentarza:
2
To co piszecie to jedno wielkie kłamstwo jaki helikopter jaki szpital Jasło redaktorzy pierwsze zweryfikujcie wiadomości a nie piszcie kłamstw jesteście mało wiarygodni
@ ktoś
dnia 20.07.2019, 21:42
Ocena
komentarza:
7
Szacunku? Współczucia?może jeszcze czegoś a nie lepiej byłoby trochę rozsądku tylko kilka godzin wcześniej?
@ Tvju
dnia 20.07.2019, 21:43
Ocena
komentarza:
-10
Prawdopodobnie sygnalizacja nie działała
@ hanka
dnia 20.07.2019, 21:58
Ocena
komentarza:
21
No i co? Dojeżdżasz do poważnego skrzyżowania, hamujesz, rozglądasz się i jedziesz. Zważ, że podobno byli z Szebni, więc siłą rzeczy znali ten przejazd.
@ Do Tvju
dnia 21.07.2019, 06:38
Ocena
komentarza:
3
Trudno żeby działała jak jej tam nie ma
@ Viki
dnia 21.07.2019, 09:03
Ocena
komentarza:
22
To była chwila zagapienia podejrzewam która niestety kosztowała ich życie... ile ludzie przejeżdża przez takie przejazdy nie zatrzymując się przed stopem to jest zgroza ja codziennie tędy do pracy jeździłam i uwierz codziennie byłam świadkiem nawet niektórzy nie zwalniali... jeden specjalnie z pełną świadomością jeden się zagapil ale jedno jest pewne wszystko może się skończyć ot tak w ułamku sekundzie... nie oceniam bo już zycia im to nie wróci...ogromna tragedia dla rodziców stracić dzieci całe życie było przed nimi...
@ rts
dnia 20.07.2019, 21:58
Ocena
komentarza:
11
kto siada na motocykl mysle ze zawiera dusze z diablem bylem dzisiaj w jasle na ulicy Jana Pawla i widzialem cos nie do opisania ilez mozna jechac jednosladem ludzie wybiegali ze sklepow pomyslalem sobie WAriAT...
@ qwerty
dnia 20.07.2019, 23:12
Ocena
komentarza:
1
Na motocyklu inaczej się jeździ jak autem więc wyższe prędkości inaczej się odczuwa. To nie jest oczywiście usprawiedliwieniem piractwa drogowego ale z racji mniejszych gabarytów i dużo lepszej widoczności wprawny motocyklista dużo lepiej panuje nad motocyklem niż kierowca samochodu przy tej samej prędkości. Problem niestety mamy taki że wszystko jest dla ludzi czyli sportowe bryki, motocykle, quady itd. ale nie ma tym gdzie jeździć by czuć z tego pełnię frajdy. Stąd potem giną ludzie w poważnych wypadkach bo nie ma takiej opcji by nikogo nie poniosły emocje, fantazja i chęć poczucia adrenaliny. Mówi się że na zachodzie jeżdżą przepisowo. No... Z tym bym polemizował bo i tam w dużej mierze odpały się zdarzają ale owszem większość wyszaleje się na ekspresówce czy na autostradzie (i tak z resztą łamiąc dozwoloną prędkość) i jest to bezpieczniejsze od popisów wśród wolno jadących samochodów, pełnych pieszych miast czy innych niebezpiecznych dla takich zachowań miejsc. Nie wspomnę już o zamykaniu torów w Polsce. Młodzież tu też nie ma co robić w wolnej chwili więc kiedy dosiada coś co ma silnik wyjeżdża tam gdzie są ludzie i zgrywa się głównie przed dziewczynami. Takie niestety są realia więc nie pomogą progi, fotoradary, kary, mandaty, patrole i inne półśrodki.
@ Kazimierz
dnia 20.07.2019, 23:51
Ocena
komentarza:
4
Zgadzam się z przedmówcą młodzi chcą się wyszaleć,popisać a niema gdzie. Więcej zdrowego rozsądku!
@ Jaaaa
dnia 20.07.2019, 22:12
Ocena
komentarza:
39
Do „ktoś” - myśle , ze pisalabys inaczej , gdyby cała sytuacja dotyczyła kogoś z Twoich bliskich. Kazdy popełnia błędy i niekiedy działa lekkomyślnie. Stało się - wielka tragedia dla rodziny. Byli to młodzi ludzie , całe życie przed nimi stało otworem. Jeden z nich zostawił małe dzieciątko, żonę... to straszny ból. Myśle , ze tylko ten , kto kiedyś w życiu przeżył podobna tragedie zrozumie .

WIĘCEJ CZŁOWIEKA W CZŁOWIEKU - LUDZIE !
@ qwerty
dnia 20.07.2019, 23:14
Ocena
komentarza:
3
Amebie nie przegadasz więc nie produkuj się. Takich ludzi jest niestety masa i zapewniam cię nie warto ich nawracać. Lepiej ignorować i mieć to gdzieś bo z rozumem to się on pożegnał już dawno pisząc takie paszkwile.
@ Bartoszek
dnia 20.07.2019, 22:20
Ocena
komentarza:
0
Na tym przyjezdzie o ile sie nie mylę był juz kiedys tragiczny wypadek
@ Ratownik
dnia 21.07.2019, 01:52
Ocena
komentarza:
-7
Niejeden i dalej brak przejazdu strzeżonego napomne że droga powiatowa i sygnalizacja świetlna nieczytelna,, Zabrudzona,, ale jak w Państwie Polskim do puki się nie stanie tragedia do puty zarządca nic nie zrobi...
@ mila
dnia 22.07.2019, 06:08
Ocena
komentarza:
4
pisze się dopóki ratowniku
@ Iga
dnia 20.07.2019, 22:40
Ocena
komentarza:
18
Nie potrafię nawet wyobrazić sobie co czują rodziny tych chłopaków to straszne
@ Minnesota
dnia 21.07.2019, 10:15
Ocena
komentarza:
23
Maszynista też pewnie czuje się nie najlepiej...
@ hanka
dnia 21.07.2019, 11:48
Ocena
komentarza:
-6
Minnesota, co Ty p.ieprzysz, co niby miał stanąć dęba. A na pytanie, co czują rodziny odpowiedź jest TYLKO jedna: tacy muszą być i są podświadomie przygotowani jeśli na podwórku pojawia się motor. To nie jest stara Jawka mojego tata. To już są maszyny.
@ Minnesota
dnia 21.07.2019, 12:22
Ocena
komentarza:
9
A czy ja napisałem że miał stanąć dęba ??? Chodziło mi o to ze pociag tez prowadził czlowiek ktoremy na pewno bedzie sie yen wypadek snil po nocach.
@ To ja
dnia 21.07.2019, 00:15
Ocena
komentarza:
4
Jest to kolejne ostrzeżenie dla innych - szkoda ludzi. Na przejeździe kolejowym należy zachować szczególną ostrożność. Pamiętacie śmierć na przejeździe kolejowym strzeżonym kierowcy rajdowego śp. Janusza Kuliga w Razawie w 2004 roku?. Tam jest przejazd kolejowy strzeżony , a drużniczka go nie zamknęła. To jest zasada nie zachowania zaufania ufności do innej osoby - ludzie są omylni. Dlaczego w Szwecji nie używają kierunkowskazów ? Po to by każdy poczekał na to co zrobi inny kierowca ,ale to jest inna kultura jazdy . Im się tak nie śpieszy.
LUDZIE PAMIĘTAJCIE O TYM ŻE ŚMIERĆ JEŹDZI SZYBCIEJ.
Hejt w takich rzypadach jest świadectwem o tych ludziach , którzy go piszą ich też to może spotkać , ale naprawdę nie życzę im tego. Życie ludzkie jest nie przewidywalne , ale można w niektórych przypadkach coś w tym kierunku zrobić by żyć dłużej. Życie jest piękne.
cyt.Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą. ks Tichner
@ Gwoli ścisłości
dnia 21.07.2019, 01:25
Ocena
komentarza:
12
Cytat, który przytoczyłeś jest ks. Jana Twardowskiego, a nie ks. Tishnera.
@ czyżby?
dnia 21.07.2019, 02:56
Ocena
komentarza:
1
"Im się tak nie spieszy". Po co mają się spieszyć kiedy krajówką lecą sobie 80km/h bo takie mają prawo i tylko we wioskach czy miasteczkach zwalniają do 50km/h? W Polsce takie same drogi a nawet z lepszą nawierzchnią i standardem ograniczone są do 50km/h także i poza pożal się Boże zabudowanym... Szwedzi także nie pracują od rana do nocy jak Polacy więc mają sporo czasu dla siebie by nie musieć gnać na złamanie karku. Młodzi Szwedzi wg ciebie też tacy przepisowi? To co robią te wszystkie kanciate Volvo na strefach przemysłowych czy bocznych ale uczęszczanych drogach w nocy? Skąd tyle pisku z opon, skąd tyle dymu a potem rankiem masa czarnych śladów na asfalcie? TAK, byłem w Szwecji i widziałem a na tym kraju się nie kończy bo zjeździłem całą Europę by powalić mit przepisowych Niemców, Belgów, Holendrów, Francuzów, Włochów, Szwedów, Szwajcarów itd... Z tymi kierunkowskazami to ściema. Nie widziałem by w Szwecji ich nikt nie włączał.
@ Mędrzec obiektywnie
dnia 21.07.2019, 00:28
Ocena
komentarza:
13
Wyrazy współczucia dla rodzin, trudno sobie to wyobrazić.!!! Szkoda. tych chłopaków ale znaki drogowe STP trzeba przestrzegać... Bardzo współczuję rodzinom, trzymajcie się!!!
@ Piotr Lubaś
dnia 21.07.2019, 01:16
Ocena
komentarza:
3
Bartku spoczywaj w spokoju... Szatek trzymaj się...
@ Ratownik
dnia 21.07.2019, 01:19
Ocena
komentarza:
14
Panie redaktorze dwie młode osoby poniosły śmierć czy nie można zablokować komentarzy w takiej tragedii uciążliwych dla uczczenia ofiar i rodziny? UcCijmy rodziny tych ofiar i ich lody wiek bez robienia sensacji
@ Piotr Lubaś
dnia 21.07.2019, 01:27
Ocena
komentarza:
6
Popieram. Osobiście jeszcze godzinę temu miałem informację że jeden z nich walczy w szpitalu o życie...
@ Tomek
dnia 21.07.2019, 03:01
Ocena
komentarza:
8
Gdyby mieli na liczniku w terenie zabudowanym 50 km/h to by żyli a że mieli 150 km/h to jest podwójne samobójstwo.
@ Gos
dnia 21.07.2019, 08:50
Ocena
komentarza:
4
Skuterem 150km/h
@ Do @ Tomek
dnia 21.07.2019, 11:32
Ocena
komentarza:
-4
Od kiedy to skuter osiąga 150km/h?
@ Kolejny raz za szybko
dnia 21.07.2019, 16:56
Ocena
komentarza:
17
Po 1 to nie żaden skuter tylko motocykl Honda XL 125 ccm rozwija 114 km/h.
Po 2 zniszczony tragicznie i przełamany na pół.
Po 3 wiec powoli to nie jechali a może nawet zamiast hamowania był gaz na max.
Po 4 widoczność przejazdu idealna.
http://www.podkarpacka.policja.gov.pl/dokumenty/zalaczniki/303/303-191105.jpg
https://goo.gl/maps/ixw6FmYNAnNiLjzWA
@ ....
dnia 21.07.2019, 17:36
Ocena
komentarza:
5
szynobus nie zdążył uciec przed motocyklem, za wolno jechał :)
@ Do @ Kolejny raz
dnia 21.07.2019, 21:20
Ocena
komentarza:
1
A może za pomału bo inaczej by zdążyli porzejechac
@ Mix
dnia 21.07.2019, 06:47
Ocena
komentarza:
-1
Nie piszcie ile mieli na liczniku bo to nie ma znaczenia w tym
wypadku.Nie zauważyli szynobusu i niestety w niego uderzyli.
Więc prędkość nie ma znaczenia bo równie dobrze można
powiedzieć że jakby jechali 250 km/h to by żyło bo by zdarzyło przed
szynobusem. Świeć Panie nad ich duszami czuwaj nad rodzinami
@ @aleksy
dnia 22.07.2019, 10:23
Ocena
komentarza:
7
Myślę ze ma znaczenie, jesli poruszaliby sie z prędkością dozeolona to napewno by przeżyli, zreszta znak stop jest od tego aby sie zatrzymać a pisanie ze sygnalizacja nie działała... Ludzie znak stop to znak stop! W szczerym polu mieli szlaban robić? Zastanowcie sie! Juz teraz nie ma komu pracować przy szlabanach i zróbmy je wszędzie.. Paranoja, widoczność jest tam bardzo dobra. Brawura i tyle niech to bedzie przestrogą dla innych.
@ R.I.P
dnia 22.07.2019, 13:32
Ocena
komentarza:
0
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
@ Ek
dnia 22.07.2019, 18:02
Ocena
komentarza:
5
Nie da się NIE WIDZIEĆ pociągu i wjechać centralnie w jego bok!! Po prostu się nie da, nie tam.
@ Rip
dnia 23.07.2019, 15:37
Ocena
komentarza:
-1
Odezwała się ta co nigdy nie przekroczyła prędkości...
@ Kierowca
dnia 23.07.2019, 17:53
Ocena
komentarza:
1
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
@ lex
dnia 21.07.2019, 08:55
Ocena
komentarza:
0
w latach 80/90 kierowca wjechał na tym przejeździe Kamazem pod pociąg ,też nie przeżył!!!
@ dd
dnia 21.07.2019, 08:59
Ocena
komentarza:
-5
Przejazdy powinny być strzeżone szczególnie w miejscach z ogrniczoną widocznością także w skutek olśnienia słonecznego
@ Saracen
dnia 21.07.2019, 09:26
Ocena
komentarza:
29
Czytam wasze komentarze i stwierdzam- jesteśmy,
stajemy się coraz głubszym narodem. Zero rozumu
siano plewy w mózgach, chociaż niektórzy niby
wykształceni. Być może jest to kwestia wychowania.
@ Lucek do Saracen
dnia 21.07.2019, 16:12
Ocena
komentarza:
5
To nie wiesz, że na świecie jest bardzo mało ludzi mądrych? Więc niech Cię nie dziwią komentarze.
@ ....
dnia 21.07.2019, 10:20
Ocena
komentarza:
0
Przecież droga zamknięta to co tam robił. I tak jeżdżą dalej tak samo jak przez kwiatkowsika a znaki zakaz wjazdu. Gdzie jest Policja
@ ....
dnia 21.07.2019, 10:23
Ocena
komentarza:
0
Dobrzę że woda niska to straż przeż rzekę przejechała.
@ ....
dnia 21.07.2019, 11:35
Ocena
komentarza:
4
Nieprawdopodobne. Szynobus to nie towarówka z 50 wagonami. Tam z górki wychodzi się z zakrętu ale do przejazdu jest jeszcze ze 150 metrów. No chyba że jechali ze 100 km na godzinę ...
@ R.I.P
dnia 21.07.2019, 11:46
Ocena
komentarza:
13
Olbrzymia tragedia. Cały ten wypadek wydaje się aż nieprawdopodobny.
Wyrazy współczucia dla rodzin...żony, dziecka, rodziców...
@ KrólZUS
dnia 21.07.2019, 12:03
Ocena
komentarza:
-4
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ ....
dnia 21.07.2019, 12:29
Ocena
komentarza:
-2
Jak się jechało z 150 km to można było. Po wyściu z zakretu z 150 metrów do przejazdu.
@ Do @...
dnia 21.07.2019, 16:59
Ocena
komentarza:
-2
Od kiedy skuter osiąga prędkość 150km/h?
@ hahahehehahahehe
dnia 27.07.2019, 16:35
Ocena
komentarza:
0
Niektóre skutery osiągają tyle ale to nie są 50cc
@ Ja
dnia 21.07.2019, 12:09
Ocena
komentarza:
-1
Motor to nie zabawka !
Sam ostatnio doświadczyłem nie miłego zdarzenia na podobnym enduro cross z własnej głupoty wylondowal bym w szpitalu ! Dzięki Bogu udało się wyjść z tego cało ! Życie jedno rozum jeden +
Spoczywajcie w pokoju
@ do Ja
dnia 21.07.2019, 17:15
Ocena
komentarza:
6
Wylondował? Może należy wylądować ze słownikiem ortograficznym w ręku...
@ hahahehehahahehe
dnia 27.07.2019, 16:33
Ocena
komentarza:
0
A uprawnienia ty masz? Gdybyś miał wiedział byś, że jeździ się na motocyklu hahaha
@ ....
dnia 21.07.2019, 12:15
Ocena
komentarza:
0
siedz w szynobusie i obserwuj jak uderz w ciebie rozpędzony motocykl/skuter - współczuje...
@ Taka Jedna
dnia 21.07.2019, 12:23
Ocena
komentarza:
-13
Po co gdybac ile mieli na liczniku, gdzie jechali itp.? Zycia im to nie wroci ;( ogromna tragedia. Wyrazy spolczucia dla rodzicow i zony. Marcyska trzymaj sie, bądź silna bo masz dla kogo zyc! Znalam obydwu i nadal do mnie nie dociera to co sie stalo...

Bartosz lutututututu na niebieskich autostradach :(
@ pytanie za 100zł
dnia 21.07.2019, 16:59
Ocena
komentarza:
-2
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
@ Kierowca
dnia 22.07.2019, 23:37
Ocena
komentarza:
4
To ma swoje lutututu. Zamiast wyciągnąć wnioski to jeszcze lututujesz. Ja pieprz* jaka patola
@ BYŁY MIESZKANIEC
dnia 21.07.2019, 12:44
Ocena
komentarza:
-4
co tpo za chłopaki z szebni
jaka tragedia wspólczucie dla rodzin
@ Leśniak
dnia 21.07.2019, 13:59
Ocena
komentarza:
11
Jasło i okolice to jak widać po komentarzach denni ludzie
@ znajoma
dnia 21.07.2019, 15:53
Ocena
komentarza:
9
Lacze sie w bolu i rozpaczy rodzin dotknietych ta tragedia wyrazy wspolczucia dla zony matek i ojcow
@ znajoma
dnia 21.07.2019, 15:57
Ocena
komentarza:
4
Wyrazy wspolczucia dla rodzin wszystko musi sie przezyc trudno jest pogodzic sie z taka tragedia nikt nie zrozumie dlaczego ?
@ czarny
dnia 21.07.2019, 16:18
Ocena
komentarza:
22
jest wyrażny znak stop .Jak można się nie zatrzymać przed przejazdem przed znakiem ?. Zresztą chyba widać na tym odcinku czy jedzie pociąg. Chyba ze to była zabawa w stylu zdąże przed pociągiem.
@ xxx,,,,,,,
dnia 21.07.2019, 23:33
Ocena
komentarza:
-7
Ty jesteś taki idealny nigdy nie popełniłeś bledu
@ Dieka
dnia 21.07.2019, 16:56
Ocena
komentarza:
-2
Zmieńcie tytuł na zginęło 2
@ pytanie za 100zł
dnia 21.07.2019, 16:58
Ocena
komentarza:
-3
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Angelika
dnia 21.07.2019, 17:32
Ocena
komentarza:
-6
Przestancie juz konentowac bo wam by nie bylo milo czytac takich dennych kom gdyby to byl ktos z waszej rodziny
@ Na kupnie
dnia 21.07.2019, 17:44
Ocena
komentarza:
-5
Moim zdaniem ewodentne samobójstwo. Bo mozna by sądzić ze np zawiodły hamulce. Ale na Boga,dwa naraz niemogly nie zadzialac.
@ 1971
dnia 21.07.2019, 18:19
Ocena
komentarza:
-5
rozumiem , ze komentarze zwiększaja poczytnosc art. ale w tym przypadku i podobnych warto by bylo je wyłączyć. szkoda , ze pod sponsorowanymi da sie wylaczyc a pod takim nie. chyba wstydzić się nalezy redakcjo
@ Ja
dnia 21.07.2019, 18:38
Ocena
komentarza:
-1
Dlaczego wyłączać- czytając tu wpisy poznajemy jakie jest społeczeństwo w naszym regionie- psycholog na pełny etat powinien być zatrudniony w redakcji i udzielac porad co niektórym!
@ 1971
dnia 21.07.2019, 19:05
Ocena
komentarza:
1
myslisz ze glupi poslucha porady? dlatego lepiej wylaczyc możliwośc komentowania
@ rozsadny
dnia 21.07.2019, 18:26
Ocena
komentarza:
-6
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ rozsadny
dnia 21.07.2019, 19:28
Ocena
komentarza:
6
niech sie wszyscy pozabijaja na motorach ktorzy jezdza dla szpanu i co o oni niesa bo moga jechac 200 na godzine,niebrakuje takich dawcow.tylko zeby innym niezrobili krzywdy
@ hahahehehahahehe
dnia 27.07.2019, 16:30
Ocena
komentarza:
0
To są motocykle... Ja się nie wypowiadam na temat o którym nic nie wiem. Zamiast krytykować kogoś sam popraw swoją gramatykę.
@ Daniel
dnia 21.07.2019, 19:44
Ocena
komentarza:
3
Ludzie przestańcie pisać głupoty na ten temat ciekawe jak czuli byście się jak by był to ktoś z waszej rodziny bo w moim przypadku tak było kondolencje
@ Leśniak
dnia 21.07.2019, 19:55
Ocena
komentarza:
-5
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ rozsadny
dnia 21.07.2019, 20:15
Ocena
komentarza:
-5
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Ares
dnia 21.07.2019, 20:53
Ocena
komentarza:
15
Ciszej nad tymi trumnami.
Nie sadźcie sami abyście nie byli sądzeni
Wieczny odpoczynek racz im dać Pnie ...
@ XJ 40
dnia 21.07.2019, 21:47
Ocena
komentarza:
2
Śledczy ustalą prędkość i przyczynę
@ Look
dnia 21.07.2019, 22:17
Ocena
komentarza:
1
LwG. Zostawiacie chłopaki wiele smutku po sobie. Jednak tam u góry będziecie bezpieczni na niebieskich autostradach! Do zobaczenia!
@ xxx,,,,,,,
dnia 21.07.2019, 23:05
Ocena
komentarza:
-1
Czy was ktoś osadza jakimi głupolami jesteście zamiast współczucia denne komentarze bez składu i ładu zmow wieczne odpoczywanie zamiast głupoty pisać jak nie byles nie widziałeś i dziękuj Panu Bogu że nie dotknęło to twojej rodziny
@ Mieszkaniec
dnia 21.07.2019, 23:40
Ocena
komentarza:
2
Niech jezdza szybciej motocyklisci mysla ze tylko oni sa
na drodze i nikt wiecej oprocz nich
@ hahahehehahahehe
dnia 27.07.2019, 16:28
Ocena
komentarza:
0
raczej tak zachowują się ludzie z samochodów...
@ Wieczny odpoczynek
dnia 22.07.2019, 09:09
Ocena
komentarza:
-5
Szatek ,Bartek niech wam ziemia lekka będzie ! [*]
A z drugiej strony według mnie przy każdym przejeździe kolejowym gdzie nie ma rogatek również powinni zrobić progi zwalniające, kto wie jakie koszta to nie są
@ hahahehehahahehe
dnia 27.07.2019, 16:27
Ocena
komentarza:
0
masz obowiązek przestrzega przepisów tak w polu jak i w mieście więc progi nic nie dadzą/.
@ pretty
dnia 22.07.2019, 11:31
Ocena
komentarza:
-5
Zastanawiam się czy maszynista nie widział nadjeżdżającego motocykla i czy mógł użyć sygnału dźwiękowego żeby ich ostrzec. Bo dlaczego oni się nie zatrzymali tego się nigdy nie dowiemy. Może widzieli i chcieli zdążyć przed? Bo widoczność jest tam dobra.
@ diabloo
dnia 23.07.2019, 08:50
Ocena
komentarza:
5
Maszynista przed każdym przejazdem podaje sygnał "Baczność".Czyli długi sygnal syreną
@ hahahehehahahehe
dnia 27.07.2019, 16:26
Ocena
komentarza:
0
oni nie stali na torach tylko wpadli w bok więc co maszynista widział? Cud, że zauważył wypadek bo gdyby to był normalny pociąg np towarowy nawet by nie poczuł i pojechał dalej.
@ rea-lista
dnia 22.07.2019, 12:09
Ocena
komentarza:
4
Rzeczywiście ogromna tragedia,ale jakby na własne życzenie.Może to się wydawać brutalne,ale przy tak tragicznym wypadku ani słowa o trzeźwości uczestników. To może być kluczowa przyczyna.Trudno się tutaj doszukać obiektywnych przyczyn,poza nadmierną prędkością i ewentualnym stanem nietrzeźwości.
@ hahahehehahahehe
dnia 27.07.2019, 16:25
Ocena
komentarza:
0
zapominasz o rutynie bo to ona najczęściej zabija
@ g. a
dnia 22.07.2019, 15:58
Ocena
komentarza:
1
Może zwyczajnie zawiodły hamulce? W każdym razie, komentujący niech wreszcie też użyją hamulców empatii i przestaną niczym sępy rozrywać na strzępy popękane serca okrytych żałobą rodzin. Wnioski i mądrości zachowajcie dla siebie i dla swoich dzieci.
@ hahahehehahahehe
dnia 27.07.2019, 16:24
Ocena
komentarza:
0
masz dwa hamulce a jak one nie działają to lepiej samemu się wyłożyć na ulicy niż wpaść w pociąg!
@ Jaslanin
dnia 22.07.2019, 17:31
Ocena
komentarza:
2
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
@ Jaslanin
dnia 22.07.2019, 17:38
Ocena
komentarza:
7
To co z zawodowej służby w wojsku wynioslem to na pewno brak empatii. Nie pisze tego aby zniweczyc pamięć zabitych, ale aby dotrzeć do niektórych mózgów i raz na zawsze im wbić że te zasady są dla ich dobra. Mi możecie pyskowac Ale jak życie zweryfikuje kiedys takie postępowanie smiercią to już będzie za późno. Bohaterowie za kierownicą. Fajnie bo [...]m 200. Możecie mnie tu wyzywać,ale jak chociaż jednemu czytelnikowi da ten komentarz do myślenia to już bede w niebo wzięty. Nie żałujemy zmarlych, a uczymy żyjących którzy jeżdżą bez wyobraźni zagrażając sobie i innym. A prawo Murphiego w końcu takich odwazniakow dopadnie.
@ Kierowca
dnia 22.07.2019, 17:44
Ocena
komentarza:
7
Nie sztuka płakać po tragedii. Sztuka umiec jeździć i postępować na drodze tak aby do tragedii nie doszło. Dla niektórych jeździć przepisowo, przestrzegać prędkości i zatrzymywać się na stopie to chleb powszedni. A inni bohaterowie strasznie cierpia że muszą w zabudowanym za kimś jechać 50, że muszą na stopie się zatrzymać. Rany Boskie jaki biedny jestem bo muszę się zatrzymać na stopie największa kara Boska mnie spotkała. A potem macie co macie. Mądry i biedny po szkodzie. Żyjcie i jezdzijcie tak aby do tragedii nie doszło. Płakać każdy umie po wypadku. Wyciągnięcie lekcje aby już nigdy nie doszło do takiego czegoś, bo my się tu możemy wyzywać kto ma empatię lub jej nie ma, Ale los ma to w[...] i im życia nie przywróci. Jedyna możliwość to wyciągnąć wnioski- innej nie ma. Pozdrawiam
@ M M
dnia 22.07.2019, 18:04
Ocena
komentarza:
0
Bardzo mi przykro z powodu tej tragedii. Każdą taką tragedie przeżywam na nowo. Przeżyłam tragedie Grubego i rozumię motocyklistów, ich hobby, zamiłowanie do motorów. Więc zamiast w Jaśle budować drogi do nikąd można by pomyśleć o jakimś torze dla miłośników jazdy na motorach. Myślę Ze to dobry pomysł dla młodych ludzi. Starajcie się kochani. Mam nadzieję że Pan Burmistrz czy Pan Starosta to ludzie jeszcze młodzi duchem i zrozumieją Wasze potrzeby pozdrawiam i POWODZENIA Proszę zastanówcie sie także co piszecie. Zrozumcie ich rodziny. Może kiedyś tak jak ja , po paru latach będą to czytać i na pewno będzie im Bardzo Bardzo przykro
@ Kierowca
dnia 22.07.2019, 23:34
Ocena
komentarza:
7
Żadna droga dla motorów nic nie da jak się będzie [...] 150 i nie przestrzegało znaków. Nie ma ludzi ze skórą z kamienia i stalowym kregoslupem przy takiej prędkości nie przeżyje żaden bohater który myśli że jest nie zniszczalny bo ma suzuki. Rozsądek i rozwagą. TYLE W temacie
@ hahahehehahahehe
dnia 27.07.2019, 16:23
Ocena
komentarza:
0
to nie są motory bo na samym silniku nie jedziesz... to są motocykle.
@ rozsadny
dnia 22.07.2019, 20:33
Ocena
komentarza:
-3
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Dike
dnia 22.07.2019, 21:58
Ocena
komentarza:
0
A kamieniem pierwszy nie miał kto rzucić !
@ Lobsrołek
dnia 25.07.2019, 22:02
Ocena
komentarza:
0
Cza pżeszczegać znaki drogowe
@ hahahehehahahehe
dnia 27.07.2019, 16:21
Ocena
komentarza:
0
[Komentarz nie na temat]
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • „Musimy wzmacniać wzajemne relacje”

     

    Wczoraj, w Jaśle odbyły się obchody II Dnia Pamięci, poświęconego żydowskiej społeczności Jasła. Ich głównym punktem było odsłonięcie tablicy upamiętniającej Żydów, którzy w sierpniu 1942 r. zostali deportowani z jasielskiego getta do obozu zagłady w Bełżcu. Odsłonił ją Georges Feniger, potomek ocalonych z holokaustu.

  • Miasto zamierza zainwestować w oświetlenie

    Radni Rady Miejskiej Jasła zdecydowali o przystąpieniu do projektu modernizacji oświetlenia ulicznego. Projekt ma być realizowany przez Związek Gmin Dorzecza Wisłoki...

  • "Aktywni w Gminie Jasło"

     

    Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle w partnerstwie z INNOVO Innowacje w Biznesie Sp. z o.o. zrealizował w okresie od 01.06.2017 r. do 31.01.2019 r.  projekt  „Aktywni w gminie Jasło” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

  • Jaślanie świętują wiktorię warszawską

     

    W Jaśle, odbyły się dzisiaj uroczyste obchody Święta Wojska Polskiego. Ich uczestnicy przemaszerowali ulicami miasta do parku miejskiego gdzie na Grobie Nieznanego Żołnierza złożone zostały kwiaty.    

  • Piotr Śmietana zastępcą komendanta

    Wczoraj w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie wręczono nominacje na stanowisko kierownicze mł. bryg. Piotrowi Śmietanie na funkcję zastępcy komendanta powiatowego PSP w Jaśle.

  • Jasielski "Medyk" - ostatnie dni rekrutacji

     

    „Medyk” to idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą kształcić się w perspektywicznych zawodach. Teraz w ofercie szkoły znajdziesz nowe interesujące kierunki. Wybierając „Medyk” inwestujesz w swoją przyszłość.

  • Jaślanie biorą sprawy w swoje ręce i sprzątają miasto

     

    Jaślanie chcą żyć w czystym i wolnym od śmieci mieście. Kilka dni temu dwóch mieszkańców Jasła z własnej inicjatywy posprzątało okolice wałów przy ul. Piotra Skargi. Wszystkie śmieci, starannie posegregowane trafiły do worków.

  • Tak wyglądała tragiczna jesień 1939 r.

     

    Eksplozje, serie z karabinów maszynowych i łuny ognia nad „łąkami hubalowymi” towarzyszyły widowisku historycznemu, które odbyło się wczoraj w ramach tegorocznej edycji Memoriału majora Henryka Dobrzańskiego „Hubala”. Tematem przewodnim tym razem były wydarzenia z jesieni 1939 r.     

  • IX Karpacki Festiwal Archeologiczny Dwa Oblicza. Skansen Archeologiczny Karpacka Troja w Trzcinicy. 17-18 sierpnia 2019.

  • Wakacje z tenisem – edycja sierpniowa

     

    Dla wszystkich dzieci, które chciałyby aktywnie spędzić wakacje i nauczyć się grać w tenisa ziemnego Fundacja Aktywna Galicja rozpoczyna kolejną edycję Wakacyjnej Szkółki Tenisowej.

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105