Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Trudne czasy dla nauczycieli

145

Pogłębiający się niż demograficzny jest głównym powodem zwolnień nauczycieli. W Jaśle również dojdzie do redukcji kadry pedagogicznej. Przewiduje się, że pracę straci 33 osoby...

Miasto Jasło jest w trudnej sytuacji. Zmniejszająca się liczba uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjalnych oraz duże koszty ich utrzymania zmuszają Urząd Miasta do cięć w kadrze pedagogicznej. Liczba uczniów od 2006 r. do 2010 r. spadła o 748 osób.

- Liczba etatów nauczycielskich mimo zmniejszającej się liczby uczniów zwiększyła się  o osiem od 2006 r. do 2010 r.. Urząd do szkół dopłacał w 2006 r. 14,5 mln zł, natomiast w 2010r.  koszty sięgają 20 mln zł – wyjaśnia Leszek Znamirowski, wiceburmistrz Jasła.

W związku z tym, w całym mieście 33 osoby zostanie bez pracy, z których 15 ma uprawnienia emerytalne. Zdaniem Znamirowskiego, jeżeli będzie się finansowało tylko oświatę, nie będą realizowane inwestycje, a tego również oczekują mieszkańcy.

Jasło na tle miast ościennych:

Miasto Jasło ( ok. 37 tys. mieszkańców) dokłada do oświaty 49% ( 20 mln zł.) środków własnych.
Sanok ( ok. 40 tys. mieszkańców) finansuje oświatę w 35%
Dębica ( ok. 50 tys. mieszkańców) dokłada 44%
Gorlice ( ok. 30 tys. mieszkańców) finansuje oświatę w 38%.

(icz)

Napisany dnia: 10.06.2011, 12:59 , Tagi: UM Jasło, Szkoła, Jasło

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
1
@ xxxxx123
dnia 10.12.2012, 15:52 · Zgłoś
sp 10 najwyzszy czas zlikwidować nikt nie chce zapisywać dzieci do tej szkoly tylko Brzyszczki zrobiły sobie dla siebie szkole prywatną inne dzieci poza osiedla Brzyszczki traktowane są jak smieci po 10 osób minimum w klasie skandal ze ta szkołe jeszcze miasto utrzymuje
Odpowiedz
0
@ Rysiek
dnia 16.06.2011, 15:27 · Zgłoś
Sytuacja jest jasna. Zmniejszyla sie liczba dzieci i w zwiazku z tym musi sie zmniejszyc liczba nauczycieli!!! Wladza ktora by nie przeprowadzila redukcji bylaby nieodpowiedzialna. Problem jest w tym w jaki sposob zostanioe przeprowadzona. Zdecydowanie, osoby o uprawnieniach emerytalnych powinny przejsc na emarytury. Nastepnie ludzie z malym stazem ktorzy dadza sobie rade w zyciu. Ale nalezy im zagwaranowwac powrot, gdy pojawia sie mozliwosci ich zatrudnienia, o ile bede zainteresowani!!! NIestety jest to smutna koniecznosc.
Odpowiedz
2
@ informatyk
dnia 12.06.2011, 22:57 · Zgłoś
zgadzam się, prawda jest taka że ilość nauczycieli ciągle rośnie a liczba dzieci w klasach maleje. Część nauczycieli to nierozgarnięci, zawistni i niekompetentni ludzie którzy robili mgr w trakcie pracy zawodowej bo uczyli po maturze. Skoro dzieci jest mniej to trzeba ograniczyć ilość etatów, problem w tym y zostawić najlepszych a nie "znajomych i rodzinę". Ciekaw jestem jak sobie poradzą ci wykształceni nauczyciele na niekoniecznie różowym rynku pracy, zwłaszcza w Jaśle. Równe prawa rynku i ekonomi powinny dotyczyć wszystkich: nauczycieli, polityków, urzędników, górników itd.
Odpowiedz
0
@ nauczyciel
dnia 14.06.2011, 12:25 · Zgłoś
Zgadzam się w 100 procentach !
Odpowiedz
3
@ aaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuu
dnia 12.06.2011, 16:56 · Zgłoś
Jeżeli jest za dużo nauczycieli to chyba oczywiste, że należy ich zwolnić. To są proste prawa ekonomii, które rządzą naszym życiem gospodarczym. Dylemat jest gdzie indziej. Konia z rzędem temu, kto wywali nieudaczników, a pozostawi ludzi z pasją, którzy potrafią przekazać wiedzę w sposób ciekawy i lubiących także uczniów. Każdy z nas chodził do szkoły i zapewne spotkał takich nauczycieli. Szkoda tylko, że tak mało ich było.
Odpowiedz
-2
@ ca
dnia 12.06.2011, 11:29 · Zgłoś
Witam
Oto powody zamykania szkół, pamiętajmy przy następnych wyborach.
http://niezalezna.pl/11904-polska-idzie-grecka-droga
Odpowiedz
0
@ malkomntent
dnia 12.06.2011, 08:59 · Zgłoś
Emerytowani nauczyciele otrzymują z funduszu socjalnego dopłate do wypoczynku tzw. gruszę, może ktoś zweryfikuję tą informację.
Jeżeli to prawda to jest to chyba jedyna grupa zawodowa która ma takie przywileje.
Odpowiedz
2
@ kazik
dnia 11.06.2011, 21:27 · Zgłoś
wybory samorzadowe za trzy lata-zapamietajcie tych "jaslan",dyziów...
Odpowiedz
9
@ krawcowa
dnia 11.06.2011, 17:12 · Zgłoś
a ja chciałabym pracować w biurze i cały dzień po szmateksach latać - ci z biura to mają życie!!!
Odpowiedz
6
@ ja2
dnia 11.06.2011, 15:23 · Zgłoś
Czegoś tu nie rozumiem. Jeśli jest tak mało dzieci ,a tak dużo nauczycieli to dlaczego w gimnazjum od nowego roku w klasach będzie powyżej 30 uczniów? I dlaczego likwiduje się etat na świetlicy,żeby jedna pani miała około 100 dzieci do opieki. Dlaczego zabiera się dzieciom niepełnosprawnym zajęcia rewalidacyjne i opiekę drugiego nauczyciela w klasie? A dlaczego upycha się dzieci w "małej czwórce", żeby codziennie musiały chodzić na obiady do "dużej czwórki", a zabrania utworzyć odziałów w "dziewiątce" chociaż jest dużo chętnych i wszystko na miejscu?
Odpowiedz
0
@ mariusz zawisza
dnia 11.06.2011, 14:01 · Zgłoś
a ja jak bym był u władzy to bym nikogo nie zwalniał z pracy każdemu bym prace dał a jakby ktoś nie chciał pracować to bym smusił go do pracy siłom
Odpowiedz
3
@ podlas
dnia 11.06.2011, 21:54 · Zgłoś
A pieniadze to bym drukowal w chalupie na drukarce.
Odpowiedz
2
@ Kononowicz - zlikwidować
dnia 11.06.2011, 13:57 · Zgłoś
Taki mamy kraj, jaki potrafimy zrobić.
Zrobię ład i porządek, bo wszędzie się dzieje się,
i w szkole i wszędzie dzieje się, nie wiadomo co się,
się dzieje się, i w policji nie wiadomo co się dzieje się.
Uszlachetnie szkoly, żeby w szkolach nie było nauczycieli.
ZLIKWIDUJE WSZYSTKO SZKOLY TEZ.
Nie będzie szkół, nie będzie długów,
nie będzie bandyctwa, nie będzie urzędu,
nie będzie podatków, nikt nie popełni błędu.
nie będzie rządu, i w rządzie jełopów,

Nie myśl, że to żart, jesteśmy poważni,
każdy ma coś, co go w życiu drażni,
pomóżmy sami sobie, zlikwidujmy problem,
to rozwiązanie dobre, zróbmy tak, by nie było niczego!
Wysadźmy szkoły w powietrze po co nam one.
Podziękowania:
http://www.youtube.com/watch?v=fQra4bjrUqQ
Odpowiedz
4
@ Myślący
dnia 11.06.2011, 11:32 · Zgłoś
Gdyby szkoły przynosiły dochody np. z wynajmu pomieszczeń, miejsc parkingowych to Urząd miałby dodatkowe pieniążki. Procenty by się zwiększyły w dochodach, a zmniejszyły w wydatkach. Ale lepiej szkołę zamknąc, miec spokój w organizacji obsługi przy wynajmach pomieszczeń lekcyjnych czy innych. Urząd niech otworzy szeroko oczy i zacznie oceniac gospodarkę szkół,czy wszystkie dochody wpływają, np. za sklepiki( może przeanalizowac ,które szkoły prznoszą korzyści , a które maja to w dalekim poważaniu). To dyrektor wninien byc zainteresowany i zobligowany oraz z tego rozliczany, bo ma takie możliwości, a Urząd powinien to docenic i proporcjonlanie taka szkołę oszczędzic, nawet przy redukcji etatów. Powinien nawet wymagac, aby taka forma dochodów miałą miejsce w każdej szkole,ustalając czynsz obligatoryjnie dla wszystkich szkół np. na m2- poprzez ogłaszanie w mediach swoich możliwości lokalowych, a jestem pewien, że wielu chętnych skorzystałoby z tych sal lekcyjnych na prowadzenie szkół językowych,ognisk muzycznych, kursów, czy innych prywatnych szkół -policealnych, wyższych itp. Czy Pan burmistrz przeprowadził taką analizę w odniesieniu do możliwości każdej ze szkół ? Czy liczba 33 miała wymiar globalny w odniesieniu do miasta jako całości? Proponuję już w przedszkolach utworzyc szkoły podstawowe i gimnazja, a wtedy te istniejące już szkoły będą miec 100 % szansę na upadek. Może czas na zmiany, ale w inny logiczny sposób, bo najwygodniej jest zwolnic, by miec oszczędności, a może by cos zarobic,by miec na wydatki???
Odpowiedz
5
@ m
dnia 11.06.2011, 09:20 · Zgłoś
szkoła jest ważna w życiu każdego człowieka
Odpowiedz
8
@ kama
dnia 11.06.2011, 08:36 · Zgłoś
Mają być zwolnienia - trudno, ale proponuję jedno - niech to nie będzie arbitralna decyzja dyrektora, tylko niech głos opiniujący ma Rada Rodziców. To my rodzice wiemy, kto do naszego dziecka mówi "ty matole", a kogo nasze dzieci lubią. Jest mnóstwo wspaniałych nauczycieli, pracujący dwa razy tyle, co na nauczycielskim etacie, ale oni nie robią wokół siebie szumu i często nie należą do układu. jest sporo miernot hałaśliwych, których nikt nie ruszy. Jak zresztą w każdym zawodzie. Zwolnienia - ok. ale za akceptacja rodziców. To my jesteśmy strona w tym sporze, nie dajmy sobą sterować.
Odpowiedz
7
@ teacher
dnia 11.06.2011, 11:27 · Zgłoś
Zwalnia sie nauczycieli ze szkół gdzie w klasach jest po 25-30 uczniów, a szkolach gdzie są klasy 8-10-15 uczniów są etaty? (np szkola w Brzyszczkach - chba 10)
Odpowiedz
0
@ jasioxxx
dnia 10.12.2012, 15:58 · Zgłoś
dokładnie !!!sp 10
Odpowiedz
6
@ X -men
dnia 11.06.2011, 06:43 · Zgłoś
a pewnie tnijcie oświatę to takie same kretyni będą jak teraz żądza !!! a nie zapomnijcie o sobie bo trzech burmistrzów nam nie trzeba !!!
Odpowiedz
-4
@ Pegi ;)
dnia 11.06.2011, 04:45 · Zgłoś
Oj ludzie czytam te komentarze i plakac sie chce co wy piszecie Podkarpaciem rzadzi dalej PIS ,dzieci nie ma to i szkol mniej bedzie i pracy tez . Nauczyciele to maja zycie w zadnej pracy tyle urlopu nie ma .
Odpowiedz
3
@ nauczyciel
dnia 12.06.2011, 22:39 · Zgłoś
nie chciało się nosić teczki to pracuj teraz w świąteczki i soboteczki!!!
Odpowiedz
5
@ krk
dnia 11.06.2011, 01:40 · Zgłoś
Jak widzę na tej strone co sie dzieje w Jaśle, to niestety stwierdzam, że pozostanie w Krakowie po studiach było dobrą decyzją. Czytając artykuły o przekrętach i całym jasielskim bagnie tracę nadzieję, że kiedyś bedzie lepiej. Władzo OGARNIJ SIĘ bo jak wszyscy młodzi wyjadą, to miasto czeka jeszcze większy regres demograficzny, a co za tym idzie? upadek...
Odpowiedz
6
@ ob
dnia 10.06.2011, 23:20 · Zgłoś
Sam fakt,że potraficie pisać komentarze świadczy bardzo wiele -to w szkole nauczono was pisać.A jeśli Ktoś nauczył się sam to z pewnością nie pisze bredni i potrafi docenić pracę nauczyciela.
Odpowiedz
8
@ miro
dnia 10.06.2011, 23:13 · Zgłoś
a POgonić tych co mają emerytury i pracują ile takich jest niezliczone rzesze a młodzi wykształceni muszą emigrować a chlebem
Odpowiedz
6
@ RADA
dnia 10.06.2011, 23:12 · Zgłoś
Ci którzy maja wiek emerytalny nich ida do domu.
Zróbcie miejce młodym zeby nie wyjezdzali.
Starych nauczycieli dzieci i młodziez nie lubia.
Traktuja ich jak babcie i dziadków. Nie traktuą ich powaznie tylko litosciwie!
Nie maja z nimi tematu. Nie rozumieja sie.
Odpowiedz
2
@ Zaniepokojony
dnia 10.06.2011, 22:39 · Zgłoś
No coż nauczyciele będą wszędzie jedni bez uczniów szkoły i pracy.
A drudzy ( wybrańcy narodu ) w Urzdzie Miasta ,Gminy, Starostwie...
I dobrze im będzie? CO to znaczy PARTYJNIACTWO???
OJ pasowało by wyciągnąć i przypomnąć postulaty te co byly stawiane
ponad dwadzieścia lat temu przez tych, ktorzy dzisiaj rządzą.
JAk narazie to gesto rozdają ale między sobą na górze!!!
Odpowiedz
-7
@ ja
dnia 10.06.2011, 22:03 · Zgłoś
Zastanówcie się ile już ludzi zwolnili ,nauczyciele to nie św .krowy też mogą zasmakowac bezrobocia .
Odpowiedz
7
@ gbur
dnia 10.06.2011, 21:40 · Zgłoś
Należy NATYCHMIAST !!! zwolnić wszystkich czarnych "nauczycieli" - mącicieli młodzieży w głowach . To jest pseudowiedza nikomu nie potrzebna do życia (jak ci potrzebna, to zamknij się w klasztorze).W ten sposób utrzyma się całkiem niemałą ilość etatów nauczycielskich. Rozwiązanie takie proste i oczywiste, tylko kogo z jasielskich zarządzających miastem i powiatem na to stać. Tchórze - i tyle. Strach przed czarnymi paraliżuje ich decyzje. Szkoda !!!
Odpowiedz
7
@ Amon_Ra
dnia 10.06.2011, 23:09 · Zgłoś
Popieram !! Podobno najpierw mieli za "nauki" pobierać co łaska, a teraz te ... kosztują podatników 8 000 000 000 złotych rocznie. Są wszędzie: przedszkola. szkoły, wojsko, służba celna, policja, itp., itd. Ponadto wydymali podatników na KILKADZIESIĄT MILIARDÓW ZŁOTYCH (sławetna komisja majątkowa - PAŃSTWO W PAŃSTWIE - za przedstawiciela wybrali sobie byłego ub-eka. To jest dopiero HISTORIA.
Odpowiedz
0
@ Ktoś >> do gbur
dnia 11.06.2011, 21:39 · Zgłoś
Proponuje opuść waść to miasto i ten kraj >>> raz na zawsze !!!
Odpowiedz
-11
@ ,,,,,,,,
dnia 10.06.2011, 21:04 · Zgłoś
no to jeszcze dłuższe wakacje im zróbcie, i ferie i przerwy świateczne, więcej wolnego niech mają i ten urlop na podratowanie zdrowia niech się zrówna z wychowawczym...
Odpowiedz
6
@ kij
dnia 11.06.2011, 08:15 · Zgłoś
Masz rację,tak powinnobyć.W krajach cywilizowanych o wyzszej kulturze nauczyciele pracuja dużo krócej niz w Polsce a zarobki są dużo wyższe.Nawet w Czechach nauczyciel zarabia prawie 2 razy więcej niz u nas a pracuje duzo mniej.
Odpowiedz
5
@ Szkapa
dnia 10.06.2011, 20:46 · Zgłoś
To dlaczego poprzedni Burmistrz nie spowodował wyżu demograficznego, tylko wzrost zatrudnienia nauczycieli?
Odpowiedz
-1
@ 56
dnia 10.06.2011, 19:54 · Zgłoś
biedactwa i gdzie znajda prace z 2 mies wolnymi w roku plus soboty swieta normalnie szok he he
Odpowiedz
18
@ belfer
dnia 10.06.2011, 21:40 · Zgłoś
a ja olewam te 2 miesiące wakacji, wolne soboty i święta i ... głodowe pensje, rozpoczynam pracę w budownictwie i zarobię 6 tys na miesiąc, a nie 1,5 zł jak w szkole, a na dodatek łopatą będę mógł machać na wszystkie strony i nie muszę tak uważać jak przy wkładaniu wiedzy niektórym uczniom do głowy...
Odpowiedz
2
@ 56
dnia 10.06.2011, 22:20 · Zgłoś
oby ci sie pwiodlo budownictwo to nie tylko lopata
Odpowiedz
2
@ bob budowniczy
dnia 11.06.2011, 06:23 · Zgłoś
belfer, weź mnie z sobą nooo weź, za 5k bedę biegał ci po piwko i lopate za toba nosił
Odpowiedz
6
@ belfer
dnia 12.06.2011, 14:24 · Zgłoś
zwalniam etat w szkole, idź pracuj na moje miejsce jak tak zazdrościsz wszystkiego nauczycielom, powodzenia i obyś miał mądrzejszych uczniów od tych, których ja miałem, a piwa nie piję, łopatę będę sobie nosił sam - więc za twoją pomoc dziękuję
Odpowiedz
15
@ ............
dnia 10.06.2011, 19:34 · Zgłoś
- Ale równocześnie radni podnieśli swoje diety o ponad 40 procent. Jak pan to ocenia? - pytamy.
- Nie mam na ten temat nic do powiedzenia - odpowiada Znamirowski.
Więcej... http://rzeszow.gazeta.pl/rzeszow/1,34962,9755376,Co_ma_polityka_do_trenerow_osiedlowych.html#ixzz1Mz8HNla1
Odpowiedz
-2
@ ciekawy
dnia 10.06.2011, 19:33 · Zgłoś
to dlaczego nie mogą pracować 5 godzin tygodniowo przez miesiąc w roku a reszte wakacje ?,wtedy były by jeszcze wakaty.
Odpowiedz
12
@ kwestia
dnia 10.06.2011, 19:33 · Zgłoś
co ciekawe nie ma tu informacji ile Jasło dopłaca do kleru, odwagi! proszę napisać
Odpowiedz
-13
@ Klara
dnia 10.06.2011, 19:26 · Zgłoś
Znamirowski na księdza!!! Ręce opadają!!!
Odpowiedz
-9
@ prawie dyplomowany
dnia 10.06.2011, 19:18 · Zgłoś
Dziękuję za głosy w obronie nauczycieli! Przynajmniej oni niech maja pracę w Jaśle. Bardzo lubię pracować w szkole,bo najpóźniej o 13.oo jestem już w domu, mam ponad 3 miesiące wakacji (wliczając w to święta i inne dni wolne), od września będę nauczycielem dyplomowanym, a to 400 zł podwyżki oprócz tej, którą obiecało Ministerstwo Edukacji. Zgadzam się, że oświata jest najważniejsza w Jaśle , bo to przyszłość młodego pokolenia. Mamy świetne szkoły, bogato wyposażone, wykwalifikowaną kadrę, bo trzeba inwestować w młodzież, łatwo wtedy znajdzie sobie miejsce w świecie, gdy wyemigruje w poszukiwaniu pracy. Jeszcze raz dziękuję, że mieszkańcy Jasła nareszcie zgadzają się z poglądami nauczycieli. Ręce precz od szkół!!!
Odpowiedz
-3
@ przeor
dnia 10.06.2011, 22:14 · Zgłoś
cicho trollu!
Odpowiedz
3
@ kij
dnia 11.06.2011, 08:12 · Zgłoś
Marna prowokacja człowieczku.
Odpowiedz
8
@ ok,ok
dnia 11.06.2011, 10:03 · Zgłoś
Kolego ty napewno nie jesteś nauczycielem tylko podpinasz się, bo jesteś życiowym nieudacznikiem i marzy ci się byc nim.
Odpowiedz
11
@ dddddd
dnia 10.06.2011, 18:41 · Zgłoś
Szkoły są bardzo potrzebne. Nauczyciel też musi z czegoś utrzymać swoją rodzinę. W każdy rok jest coraz mniej etatów i z tym wiąże się zwalnianie pracowników. Dlaczego tak jest? Ja doceniam pracę nauczycieli. Ich praca jest bardzo ciężka i ważna dla innych ludzi. Dzięki nim dzieci się kształcą i mogą pracować w godnych warunkach. Ja powiem tak, że jeśli jest mniej osób w klasie to więcej zdobywają wiedzy, ponieważ nauczyciel będzie miał więcej czasu dla każdego ucznia. Powinno być jak najwięcej szkół.
Odpowiedz
0
@ Pouczająca
dnia 10.06.2011, 18:21 · Zgłoś
Tylko 33? To nikomu jak też niczemu za wiele nie pomoże. Przynajmniej 133!!!
Odpowiedz
6
@ pouczana
dnia 10.06.2011, 22:00 · Zgłoś
Tak i zacząć od ciebie.
Odpowiedz
5
@ ..................
dnia 10.06.2011, 18:18 · Zgłoś
jak to jest, mieszkanców coraz mniej za to "ilość" ludzi u władzy rośnie?
Odpowiedz
6
@ ja
dnia 10.06.2011, 18:15 · Zgłoś
no i niech zwalniają tylko te PANIE PSEUDO NAUCZYCIELKI - ''co to uczą na zasadzie uczył Marcin Marcina a sam...
Odpowiedz
3
@ tancerz
dnia 10.06.2011, 18:04 · Zgłoś
Czesto nauczyciele to kasowe ludki maja dodatkowa dzialalmnosc , mezow lekarzy , kwiaciarnie i druga polowka w innej szkole siedzi np panstwo W w jedynce i np w ekonomie pani K oraz kilkunastu innych ,ale tych nie zwolnia tylko takich co pozostana bez srodkow do zycia ,ale zato bardzo dobrych
Odpowiedz
12
@ Aga
dnia 10.06.2011, 17:57 · Zgłoś
Najpierw w dobrej wierze człowiek głosuje na burmistrza a potem dostaje od niego po głowie. Nigdy więcej.
W szkole mojej córki zwolniono jej wychowawcę (nauczycielkę młodą, z pasją, której chciało się uczyć, prowadzić kółka, zachęcać dzieciaki do nauki... bo stare nauczycielki są nie do ruszenia). Klasa została bez wychowawcy i podzielona między inne klasy, bo przecież klasa nie może liczyć mniej niż 25 uczniów. Moje dziecko ma problemy z koncentracją i dysleksję. Na pewno w klasie liczącej 30 osób będzie jej dużo łatwiej się odnaleźć i na pewno nauczyciele znajdą dla niej mnóstwo czasu, żeby jej pomóc.
To jest skandal nadający się do TV. W całej tej sprawie rodzice mają najmniej do powiedzenia.
Odpowiedz
3
@ dooq
dnia 10.06.2011, 17:38 · Zgłoś
Miała być 10% redukcja w administracji publicznej - I JEST, Urzędasy zwolnili 33 nauczycieli, (i kilknastu pracowników administracyjnych w szkołach - o czym się nie pisze), zrealizowali plan, teraz dostaną PREMIE!!!.

I jeszcze jedno - za co budżetówka dostaje tzw. 13-stki??? PRZECIEŻ TO JEST WYPŁATA Z ZYSKU, A JAKI ZYSK WYPRACOWUJĄ URZĘDASY ???. TO JEST CHORE!!
Zabrać trzynastki i nagrody i kasa się znajdzie.
Odpowiedz
2
@ wiedza
dnia 10.06.2011, 21:58 · Zgłoś
Jeżeli nie widzisz jaki jest zysk z pracy np nauczyciela to po prostu jesteś ślepy.
Odpowiedz
19
@ dragoness
dnia 10.06.2011, 17:37 · Zgłoś
Na spotkaniu nauczycieli z Zarządem Powiatu również poruszaqno te kwestie. Artykuły są niestety jednostronne. A gdzie dyskusja na temat faworyzowania jednych szkół kosztem innych, tylko dlatego, że pracują w nich "jedynie słuszne" osoby? Systematyczna deprecjacja szkolnictwa zawodowego? Zakaz tworzenia w nich nowych oddziałów, pomimo, że jest do nich nabór, by potem argumentować, że w szkole jest mało uczniów? Ustawianie konkursów na dyrektorów pod kątem przynależności partyjnej, co powoduje zniechęcenie i brak motywacji do pracy? Te i inne argumenty przedstawili nauczyciele i pracownicy obsługi. Zdajemy sobie sprawę z niżu demograficznego, ale nie można nim tłumaczyć wszystkiego. Członkowie Zarządu Powiatu złożyli tez obietnicę, że pozwolą na utworzenie w szkołach dodatkowych oddziałów, jeżeli będzie do nich nabór. Trzymamy za słowo!
Odpowiedz
11
@ ok
dnia 10.06.2011, 18:32 · Zgłoś
Znam temat i stanowczo popieram!!! Jeśli są chętni do danej szkoły to dlaczego nie można otworzyć więcej oddziałów!!! To jest właśnie Polska rzeczywistość.
Odpowiedz
6
@ Kiwi
dnia 10.06.2011, 19:30 · Zgłoś
Klasyczny przykład "Dyr." Kazik Mikrut z Gimnazjum nr 1
Odpowiedz
-1
@ rodzic
dnia 10.06.2011, 21:29 · Zgłoś
Kiwi-a ja się cieszę , że 1Gim jest uprzywilejowane bo zasługuje na to.
Moje dzieci dostały się do 1lo bez problemów. Gorzej było po 1Lo--wybrałabym teraz Lo Kopernika w Krośnie.
Odpowiedz
-3
@ DD
dnia 10.06.2011, 22:25 · Zgłoś
to pewnie ze kopernikjest lepszy...mialam tam staze jako nauczyciel ale tez znam mnostwo ludzi po tej szkole
to jest calkiem inna szkola niz 1 lo:)
Odpowiedz
4
@ do rodzica
dnia 10.06.2011, 23:23 · Zgłoś
Moje dzieci też dostały się bez problemu do I LO i wcale nie kończyły żadnego gimnazjum w Jaśle. Fakt faktem, choć się do niego dostały wcale go nie wybrały.
Odpowiedz
1
@ staże?
dnia 11.06.2011, 14:03 · Zgłoś
Nauczyciele mają w szkołach PRAKTYKI jako studenci, a nie STAŻE...
Odpowiedz
32
@ krupek96
dnia 10.06.2011, 17:03 · Zgłoś
Proszę państwa
1 Szkoła to nie ma zarabiać ma uczyć bez względu na subwencję ma uczyć
2 Mozna robic oszczędności w : dietach radnych( dawniej radny był funkcją społeczna lub radni zrzekali sie diet na potrzeby miasta), stanowiskach-dwóch wice-burmistrzów ale niestety tylko jeden wice- dyrektor
3 Obcina sie etaty sprzątaczek mimo ze metry do sprzątania nie zmalały wraz z mniejszą ilością dzieci
Odpowiedz
8
@ luk
dnia 10.06.2011, 18:28 · Zgłoś
Popieram w 100% i dodam że, burmistrz 3-go maja br podczas uroczystości państwowych zapewniał, że będzie też dokładał starań i środków na kulturę!!! Niestety tego, jak do tej pory nie dotrzymuje! Przykład: brak sfinansowania autokaru Miejsko - Kolejowej Orkiestrze Dętej w Jaśle na Międzynarodowy Festiwal Orkiestr w Czechach!!! Jedyna orkiestra z Polski!!!
Odpowiedz
-8
@ klaudia
dnia 10.06.2011, 16:58 · Zgłoś
Prawda swoich się nie zwalnia bo po co klasy liczne że ho ho aż 9 osób np w klasie szóstej śmiech na sali...
Odpowiedz
11
@ xyz
dnia 10.06.2011, 21:53 · Zgłoś
A ciekawe czy chciałabyś, żeby twoje dziecko uczyło się w klasie, gdzie jest 30 uczniów. I przez rok, dla nauczyciela, który uczy tam np jedną godzinę tygodniowo było tylko numerem w dzienniku.
Odpowiedz
-7
@ kuzyn
dnia 10.06.2011, 16:56 · Zgłoś
Zastępcy zasłużyli przecież, Solidarność ich wywindowała po naszych plecach i jeszcze się nie dorobili .
Odpowiedz
1
@ kuzyn
dnia 10.06.2011, 16:53 · Zgłoś
Proponuję zwolnić dużo więcej nauczycieli a zaoszczędzoną kwotę przeznaczyć na nagrodę lub następne odznaczenia i pomniki dla Ś.P. Stanisława Zająca .
Odpowiedz
27
@ sad
dnia 10.06.2011, 16:43 · Zgłoś
Niech wszyscy ci, ktorzy maja uprawnienia emerytalne przejda na emeryture, a nie siedza po urzedach i trzymaja znajomym miejsce to bezrobocie spadnie o 50%.
Odpowiedz
12
@ Koko
dnia 10.06.2011, 19:13 · Zgłoś
Oczywiście,wymienić nauczycieli z prawami emerytalnymi na nową kadrę,pedagogów szkolnych trzymających etaty nie wiadomo po co-mają uprawnienia niech działają na emeryturze-otworzyć filię Uniwersytetu III Wieku i tam się realizować społecznie...
Odpowiedz
4
@ tutturu
dnia 11.06.2011, 17:46 · Zgłoś
Uwielbiałam uczyć, uwielbiałam młodzież, poświęcałam wolne popołudnia na próby, kółka dla uczniów zdolnych, zajęcia wyrównawcze dla uczniów mniej zdolnych, a teraz jestem na wychowawczym, ponieważ muszę (nauczycielka w wieku emerytalnym nie chciała przejść na emeryturę) i znam wielu młodych nauczycieli, którzy mają podobną sytuację. Powoli dojrzewam do wyjazdu z Polski. Wyleczyłam się z patriotyzmu, mam rodzinę dzieci, nie chcę żeby one wegetowały w Jaśle. Nie oczekuje wiele, chcę mieć tylko pracę!!! W urzędzie pracy jeżeli nawet pojawi się jakaś oferta dla kobiety, to przydałoby się mieć grupę inwalidzką, niestety nie mam!!! Nie mogę nawet sprzątać!!! Może zamiast kolejnych kursów, studiów, szkoleń, załatwić sobie grupę?
Odpowiedz
7
@ hgfhbf
dnia 10.06.2011, 16:40 · Zgłoś
Niewolno zamykać szkół młodzi ludzie muszą się kształcić, a nauczyciele z czegoś żyć!!!
Odpowiedz
-2
@ taaaaatatatataaaa
dnia 10.06.2011, 18:35 · Zgłoś
tak ? a o jakich anuczucycieli chodzi?
o tych co maja g...no w glowie a mamusia lub tatus dyrektor wepchali na etat tak?
smiech na sali...
Odpowiedz
7
@ dyrektor
dnia 10.06.2011, 21:28 · Zgłoś
a twoja mamusia lub tatuś nie zostali dyrektorami? a to dlaczego? a kto to są "anuczucyciele"? dziecko ty do poradni PP musisz się zgłosić
Odpowiedz
-8
@ HAHA
dnia 10.06.2011, 22:24 · Zgłoś
a skad wiesz kim sa moi mamusia i tatus...okolosklepieniowy nerwie zalezny od hipokretyn ...:):):):):)
dowiedz sie co to sa hipokretyny palancie :):) zanim napiszesz komentarz do mojego komentarza zazdrosniku :):)
Odpowiedz
5
@ kolega
dnia 11.06.2011, 15:08 · Zgłoś
skoro cię na etat nie wepchali to chyba nikim ważnym
Odpowiedz
4
@ dyrektor
dnia 12.06.2011, 14:28 · Zgłoś
skąd w tobie tyle agresji dziecino? a słownictwo to masz bardzo bogate - nie dziwię się, że nikt cię na etat nie "wepchał"
Odpowiedz
5
@ kkk
dnia 10.06.2011, 15:53 · Zgłoś
Ja myślę że nie powinno się likwidować szkół i zwalniać nauczycieli, ponieważ dla wielu znich (nauczycieli) to jedyny środek dochodowy. W ten sposób wiele osób traci pracę i nie ma z czego żyć wraz ze swoją rodziną.
Odpowiedz
-2
@ sx
dnia 10.06.2011, 17:51 · Zgłoś
jeżeli twierdzisz , że to ich jedyny środek dochodowy, to idź zapytaj jakiegokolwiek ucznia, czy czasem na korepetycje nie chodzi...
Odpowiedz
4
@ do kkk
dnia 10.06.2011, 19:01 · Zgłoś
nie tylko nauczyciele mają rodziny na utrzymaniu ... wiele ludzi zostaje bez pracy i jakoś wielkiego halo nie robią !
Odpowiedz
5
@ Mysz
dnia 10.06.2011, 19:10 · Zgłoś
Ale wizja bezrobocia nie dotyczy tylko nauczycieli ale wielu ludzi również z wyższym wykształceniem mających na UTRZYMANIU rodziny,mnie w swoim czasie tez to dotknęło i nikt szumu nie podnosił-trzeba sobie było poradzić-nic nie musi teraz wiecznie trwać...
Odpowiedz
8
@ Do > KKK
dnia 10.06.2011, 19:47 · Zgłoś
furnel został wyremontowany w 80% i zlikwidowany na bruk poszło ponad 300 tu pracowników i nikt się nie martwił z czego ci ludzie będą żyć !!! i do dziś nic się nie mówi , a dlaczego ???
Odpowiedz
8
@ ......
dnia 10.06.2011, 19:58 · Zgłoś
Ale tak samo jest gdy zamykają kolejne fabryki czy inne zakłady pracy i nikt nie pyta czy to dla danej rodziny jedyny srodek dochodowy.
A nauczyciel często moze dorobic np przy korepetycjach, znam tez takich którzy pisza prace zaliczeniowe itp...
Odpowiedz
5
@ Gość
dnia 10.06.2011, 20:12 · Zgłoś
Popieram. W związku z tym proponuje każdy, który się opowiada za zostawieniem szkoły gdzie jest więcej nauczycieli niż dzieci, aby miesiecznie składał sie na taką szkołę i wypłaty nauczycieli. Kto jest jeszcze za?
Odpowiedz
1
@ belfer
dnia 10.06.2011, 21:23 · Zgłoś
dawaj i ty korepetycje i pisz prace zaliczeniowe, broni ci ktoś??? a może nie potrafisz nic robić tylko pisać głupie komentarze
Odpowiedz
4
@ ona
dnia 10.06.2011, 21:44 · Zgłoś
Pamiętam wypowiedż Pani Kurowskiej , która zwalniając pracownika zaproponowała mu pomoc MOPSU-to samo proponuję zwalnianym nauczycielom.
Odpowiedz
12
@ xyz
dnia 10.06.2011, 21:48 · Zgłoś
Czytałam gdzieś bardzo fajny komentarz, że jak nas Polaków wsadzą w piekle do kotła to lucyperki nie będą musiały nas pilnować, bo jak by się ktoś chciał wydostać to go reszta z powrotem do kociołka wciągnie. Ot, smutne polskie realia.
Odpowiedz
4
@ Amon_Ra
dnia 10.06.2011, 23:01 · Zgłoś
Wiesz, bucu, że pisanie prac zaliczeniowych jak i magisterskich na zamówienie to ZŁODZIEJSTWO. Pomagasz idiotom zdobyć "wykształcenie" i NIENALEŻNY TYTUŁ NAUKOWY. Życzę ci, żebyś następnie był pod "batem" tych idiotów. Zresztą jesteś. " Oświadczam, świadomy(-a) odpowiedzialności karnej za poświadczenie nieprawdy, że niniejszą pracę dyplomową wykonałem(-am) osobiście i samodzielnie i że nie korzystałem(-am) ze źródeł innych niż wymienione w pracy." Tylko dlatego FUNKCJONUJESZ, BO TEN KRAJ TO KRAJ KU... I ZŁODZIEI, UCZCIWI LUDZIE MAJA PRZEJE ...
Odpowiedz
0
@ do ona
dnia 11.06.2011, 07:59 · Zgłoś
Klamiesz, za Kurowskiej zaden nauczyciel pracy nie stracil pracy.
Odpowiedz
-1
@ ...
dnia 11.06.2011, 14:45 · Zgłoś
Amon_Ra, czy ty jak już się odezwiesz, to musisz bluzgać wyzwiskami??? Weź jednak zachowaj te obraźliwe komentarze dla siebie, bo nikt ich nie jest ciekawy...
Odpowiedz
8
@ TAAAK
dnia 10.06.2011, 15:50 · Zgłoś
Drodzy rodzice - starajcie się bardziej ,zróbcie trochę więcej dzieci a nauczyciele za 7 lat znajdą pracę...
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec
dnia 10.06.2011, 15:10 · Zgłoś
Jeśli jest mniej uczniów to powinno być mniej nauczycieli, powinno byc proporcjonalne zatrudnienie do liczby uczniów.
Odpowiedz
14
@ ???
dnia 10.06.2011, 21:41 · Zgłoś
Jeżeli jest mniej szkół to powinno być mniej urzędników w urzędach obsługujących te szkoły.
Likwidują szkoły, zwalniają nauczycieli , a w gminach wciąż tyle samo osób do obsługi szkół???
Odpowiedz
26
@ tak
dnia 10.06.2011, 15:01 · Zgłoś
Panie Burmistrzu proszę zacząć likwidację szkół od tej , w której Pan uczył tj.Sp nr 10 na osiedlu Brzyszczki -5-ciu uczniów w klasie pierwszej , kiepskie wyniki testów .Ciekawy układ w Radzie -dwie radne z osiedla -pożyjemy , zobaczymy.
Odpowiedz
11
@ obserwator
dnia 10.06.2011, 14:57 · Zgłoś
trzeba zwolnić z pracy radnych tych co som teraz a nie nauczycieli jak radni som biedni nie majom pieniędzy na wypłaty dla nauczycieli to tacy radni niech odejdom
Odpowiedz
8
@ aaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
dnia 10.06.2011, 21:12 · Zgłoś
W pierwszej kolejności należy zwolnić nauczycielkę języka polskiego pana "obserwatora" - co komu po takim nauczycielu, jeżeli jego uczeń pisze "som" i to dwa razy w tak krótkim tekście.
Odpowiedz
-5
@ anonim
dnia 10.06.2011, 14:54 · Zgłoś
Martwicie sie miasto o nauczycieli a co z ludzmi po tych szkolach... Nie piszecie ze nie ma rtoboty itp. bo to gwozdz do waszej trumny... Szkolicie a co pozniej zagranica??? dajcie spokoj... Pozdrawiam =)
Odpowiedz
30
@ faseka
dnia 10.06.2011, 14:15 · Zgłoś
I ile oszczedzą na tych 33 zwolnieniach?? 1mln zł rocznie? i to pewnie nie tyle. Racja zwalniajcie ludzi bo przecież musicie sobie jeszcze diety podnieść;/
Odpowiedz
15
@ buła
dnia 10.06.2011, 14:04 · Zgłoś
Drodzy rodzice - starajcie się bardziej ,zróbcie trochę więcej dzieci a nauczyciele za 7 lat znajdą pracę...
Odpowiedz
2
@ przedszkolanka
dnia 11.06.2011, 11:58 · Zgłoś
dzieci jest duzo i coraz więcej, bo dlaczego powstają coraz to nowe przedszkola prywatne. Tylko nie ma miejsc dla dzieci w przedszkolach miejskich - a listy nieprzyjętych 20-50 dzieci w kazdym przedszkolu.
Budujmy PRZEDSZKOLA
Odpowiedz
63
@ wws
dnia 10.06.2011, 13:50 · Zgłoś
Stanowcze "NIE" dla jasielskiej władzy!!!
Odpowiedz
66
@ mms
dnia 10.06.2011, 13:49 · Zgłoś
To po co dwóch zastępców burmistrza, wystarczy jeden. Mniejsza liczba urzędników i radnych i starczy na oświatę, sport, kulturę!!!
Odpowiedz
25
@ DZIECIATY
dnia 10.06.2011, 13:48 · Zgłoś
wszystkie nasze dzieci wyjechały za granice ... szkoda...
Odpowiedz
6
@ ziutek zza garazu
dnia 10.06.2011, 13:31 · Zgłoś
Zamknie nam władza kolejna szkołe pytasz kto winny - to jasne , kibole .
Odpowiedz
5
@ skazany na POrażkę
dnia 10.06.2011, 16:19 · Zgłoś
Powódz kibole , szkoła kibole - ja taką wladzę też PO[...]
Jak mało kasy winnych się znajdzie
w nagrodę dietka niemala wpadnie
Bo najwazniejsze jest koryto
I POklask durnym celebrytom
By na ich plecach sie POlansować
patrz POdatniku na kogo glosować
jak jeszcze nie wiesz to przyjdz na rynek
dostaniesz papu i chłodny trunek
Odpowiedz
17
@ antyukład
dnia 10.06.2011, 13:30 · Zgłoś
zamknac szkoły wyciac drzewa tylko kasy nam POtrzeba .
Odpowiedz
1
@ babka klozetowa
dnia 11.06.2011, 14:36 · Zgłoś
Do antyukładu.Pisuary w szaletach też muszą być
Odpowiedz
47
@ Polska Obluda
dnia 10.06.2011, 13:23 · Zgłoś
Przypomijcie sobie jak radny Czelusniak walczyl o utrzymanie szkół w poprzedniej kadencji , czy dzis zrobi to samo ? Czy sprzeciwi się tak glosno kolegom z koalicji ? wiecej pytań nie mam .
Odpowiedz
22
@ Pozdrowienia dla kazdego lenia
dnia 10.06.2011, 13:21 · Zgłoś
A nie mówilem ze rzady PO doprowadza do likwidacji szkół i miejsc pracy ? W sumie maja racje bo po co ksztalcic skoro mlodziez i tak nie bedzie miała gdzie pracować .
Odpowiedz
23
@ hanka
dnia 10.06.2011, 13:19 · Zgłoś
na trenerów osiedlowych nie , na nauczycieli nie , a na diety tak . Brawo POlitycy tak trzymać . POlska nie POtrzebuje szkól , najwazniejsi sa tacy mlodzi ludzie którzy nie Potrafia myslec i zadawac trudnych pytań .
Odpowiedz
43
@ ...
dnia 10.06.2011, 15:46 · Zgłoś
Zgadzam się w pełni z powyższym komentarzem. Głupimi lepiej się rządzi. Najlepiej zlikwidować szkoły, a sobie podnieść diety za tą ,,CIĘŻKĄ CODZIENNĄ PRACĘ". A jaką alternatywę proponuje miasto dla tych 18 nauczycieli, którzy bedą zwolnieni a nie mają uprawnień emerytalnych??? Znów zasilą szergi bezrobotnych naszego miasta-i co dalej??? Po prostu brak słów jak człowiek czyta i patrzy na poczynania ,,naszych włodarzy"...
Odpowiedz
11
@ Ciekawa
dnia 10.06.2011, 20:04 · Zgłoś
ciekawe czy swoją żonę zwolni heh
Odpowiedz
10
@ Jaślanin
dnia 10.06.2011, 20:16 · Zgłoś
Obiektywnie patrząc Jasło nie ma przyszłości. Co mądrzejsi juz wyjachali za granicę albo do dużych miast.
Odpowiedz
0
@ tak
dnia 10.06.2011, 20:45 · Zgłoś
i slusznie robia
Odpowiedz
2
@ pracownik
dnia 10.06.2011, 21:38 · Zgłoś
A dlaczego miasto ma się przejmować zwolnionymi? Pracuję w innej branży i sam dbam o siebie [nauczyciel z zawodu , handlowiec z wyboru].
Nauczyciele to grupa ludzi , która o nic nie musi walczyć w życiu tylko wymaga -od dyrektora , od burmistrza , rządu.Witamy na wolnym rynku i życzymy dobrych pomysłów na życie.
Odpowiedz
6
@ oo
dnia 10.06.2011, 21:41 · Zgłoś
Nie przesadzajcie z tymi trenerami osiedlowymi-garstka dzieci brała w tym udział.
Dobrze, że teraz inni zarobią.
Odpowiedz
4
@ Laura Diaz
dnia 10.06.2011, 23:25 · Zgłoś
[cytat=pracownik]A dlaczego miasto ma się przejmować zwolnionymi? Pracuję w innej branży i sam dbam o siebie [nauczyciel z zawodu , handlowiec z wyboru].Nauczyciele to grupa ludzi , która o nic nie musi walczyć w życiu tylko wymaga -od dyrektora , od burmistrza , rządu.Witamy na wolnym rynku i życzymy dobrych pomysłów na życie.[/cytat]

Zgadzam się z tobą. Ludźmi, którzy nie pracują w budżetówce, a stracą pracę, nikt się nie przejmuje, radź sobie sam. Za to nauczyciele zawsze pod ochroną: uciemiężeni, niedoceniani... Wyobraźmy sobie, że pracujesz w prywatnej firmie, i szef cię zwalnia. I co, mam domagać się od niego, żeby mi nową robote znalazł? A przekwalifikujcie się szanowni nauczyciele, i powodzenia życzę, czas się do roboty wziąć i skończyć z postawą roszczeniową, bo to się już nudne robi.
Odpowiedz
-13
@ królu
dnia 10.06.2011, 13:18 · Zgłoś
olać oświate i tak gów*o uczą
Odpowiedz
5
@ anglista
dnia 10.06.2011, 18:34 · Zgłoś
ja uczylam w publicznych szkolach ale slyszalam hasla typu: prosze nie zuzywać tuszu i kartek do ksera (dodam ze ograniczalam raz w miesiacu chcialam dawac gimnazjalistom dodatkowe testy...)
smiechu warte byly czyjes slowa...
Odpowiedz
-7
@ ANGLISTKA
dnia 10.06.2011, 18:40 · Zgłoś
dokladnie mnie tez nic nie nauczyli
musialam uczyc sie samaa i z pomoca uczniow / znajomych w wyzych klasach/ na studiach ,

inaczej nie osiagnelabym takiego poziomu jaki osiagnelam
Odpowiedz
5
@ haha
dnia 11.06.2011, 09:53 · Zgłoś
bo jesteś tępa strzała!!! HAHAHAHA
Odpowiedz
24
@ mlody wykształcony antykatol
dnia 10.06.2011, 13:15 · Zgłoś
najwazniejsze ze jest kasiorka na Juniwersytet , po takiej szkole - podstawówka , srednia czy uczelnia sa niepotrzebne .
Odpowiedz
13
@ rynkowa sprzataczka
dnia 10.06.2011, 13:13 · Zgłoś
szkoły sa niepotrzebne , teraz kiedy mamy bezplatny dostep do internetu wystatczy usiaść na rynku i wchłaniać wiedzę z sieci . A i ja mogłabym dostać jakiś dodatek pedagogiczny . Wprawdzie nie bedzie to zielona szkola bo drzewa juz wtytniemy , ale zawsze mozna wejsc na fotosik tam sa miliony zielonych fotek .
Odpowiedz
6
@ są potrzebne
dnia 10.06.2011, 17:54 · Zgłoś
są potrzebne m.in. po to, aby odróżniać internetowy szlam od rzeczy wartościowych.
Odpowiedz
10
@ juka
dnia 10.06.2011, 13:12 · Zgłoś
prawda...
Odpowiedz
21
@ acha
dnia 10.06.2011, 13:12 · Zgłoś
potwierdzam...na ,,prawdziwego nauczyciela" trzeba trafic...
trzeba miec to ,,tzw szczescie"
Odpowiedz
13
@ do acha
dnia 10.06.2011, 20:45 · Zgłoś
podobnie jak na "prawdziwego lekarza", "prawdziwego księdza"... "prawdziwego człowieka"...
Odpowiedz
-17
@ pedagog z prawdziwa wiedza i pasjami
dnia 10.06.2011, 13:11 · Zgłoś
i bardzo dobrze...sama pracowalam w szkole i wiedz mam i pasje...ale stwierdzilam ze wszystkie szkoly to jedno wilkie bagno...
bez komentarzy
ucze prywatnie
moi uczniowie osiagaja bardzo dobre wyniki
jezeli ktos stwierdzi pod moim kometarzem: nie chwal sie...
prosze bardzo
ale jezeli ktos szczerze napisze ...kto jest zatrudniany w szkole...z kadry pedagogicznej...to chwała za to

a ile nauczycieli z uprawnieniami emerytalnymi nie ,,idzie" na emeryture...z oczywistych powodow...
Żal...
Odpowiedz
17
@ Ciekawy
dnia 10.06.2011, 14:09 · Zgłoś
To gdzie jest ta prywatna szkoła jesli to nie tajemnica ?
Odpowiedz
1
@ ....
dnia 10.06.2011, 18:41 · Zgłoś
w mojej głowie...
Odpowiedz
4
@ pdf
dnia 10.06.2011, 20:36 · Zgłoś
Też jestem nauczycielem bez etatu w szkole państwowej. Laury za osiągnięcia uczniów przypisuje się często nieudolnym pedagogom i to za grube pieniądze a tak naprawdę to pracują na to dobrzy korepetytorzy, za co Rodzice płacą. Do byle jakiego korepetytora nikt nie przyjdzie a na kiepskiego nauczyciela w szkole państwowej uczeń i Rodzice są skazani z góry.
Odpowiedz
0
@ pedagog z prawdziwa wiedza i pasjami
dnia 10.06.2011, 22:20 · Zgłoś
w koncu ktos napisal tak jak trzeba...BRAWO!!!
popieram zdanie ze do byle jakiego korepetytora dziecko nie przyjdzie czy tez mlodziez czy osoba dorosla czynna aktywnie
sam jestem przykladem osoby ktora jest u dzieci po kilku juz korepetytorach i dopiero ja dzialam jak trzeba..
poprostu pisze szczerze bo taka jest teraz ,,naga" prawda
niewazne czy ktos to odbierze za brak skromnosci czy, bo nie w tym puenta. kropka.
Odpowiedz
3
@ Ciekawy
dnia 11.06.2011, 10:26 · Zgłoś
Dalej nie ma odpowiedzi gdzie ta prywatna szkola ? Rozumiem ze jest tajna , czyli nielegalna i dlatego nie pochwali sie pani pedagog .
Po drugie mam pytanie jezeli sprywatyzujemy szkołe szpital i jeszcze kilka instytucji - to po co bedzie placic podatek ???
Tez nie lubie płacić skladek i podatków - ale mam swiadomosc ze sa sprawy na które trzeba dać by był do nich równy dostep zarówno dla bezrobotnego jak i milionera
Odpowiedz
4
@ teacher
dnia 11.06.2011, 11:19 · Zgłoś
Do nauczyciela to pani pewno bardzo daleko, przynajmniej mgr - lub licencjat. Jak ktoś kto nie potrafi pisać bez błędów uczy innych - nie gratuluje uczniom
Odpowiedz
3
@ US
dnia 11.06.2011, 11:22 · Zgłoś
ciekawe czy działalnośc zarejestrowana i opodatkowana - wtedy pogadamy
Odpowiedz
2
@ qwe
dnia 12.06.2011, 10:00 · Zgłoś
Dobrze pdf, ale zobacz czyje to żony? Tych od kliki!!! Uczą z zeszytów, a jak ktoś np. rozwiąże na matematyce zadanie innym sposobem niż pani ma w zeszycie, to się później wyżywa na uczniu. Reszta zmuszana jest do lekcji prywatnych i co się dzieje dalej? Dalej jeździ się ze świniakami, aby te "cudowne" dzieci mogły przebrnąć przez płatne studia. Następnie wracają do Jasła i szybciutko lądują na etatach w najróżniejszych instytucjach, ale nigdy w renomowanych firmach ogólnopolskich... Tak to wygląda w tym grodzie niestety. Później mamy bankowców po AWF-ie, czy prezesów spółek komunalnych, którzy doprowadzili własne firmy do upadłości. Zresztą architekt z wykształcenia niema szans na pracę w zawodzie (ludzie z branży mówią, że nie potrafi najprostszej konstrukcji narysować oraz, że nie umie projektować w żadnym z powszechnie znanych programów komputerowych do projektowania), więc musiał walczyć o posadę burmistrza, albo wójta, aby nie być bezrobotnym. Kim są fachowcy w starostwie? Co osiągnęli w swoich wyuczonych zawodach? Polityką niestety zajmują się nieudacznicy, ale za to bardzo mściwi i nienawidzący wszystkich zdolnych i młodych, gdyż boją się o swoje koryto...
Odpowiedz
31
@ Pruszkow Obywatelski
dnia 10.06.2011, 13:10 · Zgłoś
Sprzedac szkoły , prywaciarz lepiej nimi zagospodaruje i nie beda obciazały budzetu miasta - PO wskazówki odsylam do POwiatu , mają w tym praktykę .
A zaoszczedzona kasę ... proponuję na pdwyzki diet .
Odpowiedz
19
@ lala
dnia 10.06.2011, 13:03 · Zgłoś
Leszek wydaje Ci sie, ze jestes najmadrzejszym czlowiekiem na swiecie, to wiesz co? Masz racje... wydaje Ci sie.
Odpowiedz
25
@ mamona
dnia 10.06.2011, 16:56 · Zgłoś
Po co sie bylo pchac na stolek jak teraz zamiast pracowac to sie narzeka na wszystko. A po co pan tam jest pokaz ze cos potrafisz a nie narzekaj. Macie absolutna wladze w miescie, powiecie , wojewodztwie, parlamencie i tylko narzekacie!!!
CHYBA NIEMA WYTLUMACZENIA.
Odpowiedz
3
@ Prowda
dnia 10.06.2011, 22:07 · Zgłoś
JEst wYTłuMaczEnie- WiNa JeSt LENINA.
POpierwsze- wprowadził obowiązek elektryfikacji miast i wsi.
Skutek uboczny niż demograficzny.
PO drugie komu było budować 1000 szół na tysiąclecie.
PO trzecie p.Gierek kto kozoł wom budować Gamrat,Rafinerie,
LIwocz, Furnel,Pektowin...Mom do wos żol
narobiliście długów i teroz hosztaplerom wystarczy tylko
na podwyżki dlo siebie. Ładnie to tak? Nauka poszła w las
niedouczyni wyjechli na roboty za granice. PYtocie się
czy teroz się buduje? TAAAAk !!!,,TROJE" Tam bedzimy
Pracować we dwoje jo PO i kumpel PiS. ALe bedzie Raj.
Odpowiedz
2
@ Nadzieja
dnia 10.06.2011, 23:05 · Zgłoś
A tak miało być pięęęęknie i wspaniale. Jeeeest, ale KOMU-chom nie
tylko ???
Odpowiedz
5
@ eli
dnia 11.06.2011, 08:01 · Zgłoś
Mam pytanie do Panów Burmistrzów, Starostów i innych "wielkich" myślicieli.
Czy wasze szanowne Żony po reformach, tzn likwidacji części szkół, do czego dążycie stracą pracę, czy dla nich nie zabraknie miejsca, a może nawet spełnią swoje głęboko ukryte parcie do koryta i staną się Paniami Dyr...??

Macie jeszcze trzy lata..., niszczcie wszystko. Następny szpital?
Odpowiedz
4
@ Zmartwiony przyjeciel
dnia 11.06.2011, 11:14 · Zgłoś
Oby Leszku nie zabraklo etatu w szkole dla dla ciebie i twojej żony, gdy będa redukowac etaty w UM.
Odpowiedz
6
@ Do boju Lechu
dnia 11.06.2011, 11:32 · Zgłoś
Proszę zacząć likwidację szkół od tej, w której Lechu uczyłeś tj.Sp nr 10 na osiedlu Brzyszczki -5-ciu uczniów w klasie pierwszej, kiepskie wyniki testów, w klasach po 14 dzieci.
Tak to jest jak się zostaje wickiem za wszelką cenę. Poszedłeś na układ za stanowisko tańczysz jak Ci Szef zagra. Masz zrobić czystkę i cała odpowiedzialność na Ciebie i organizację (PO), która nawet Cię nie poparła w wyborze na to stanowisko ale co się nie robi dla paru srebników.
Po wszystkim Szef powie TO NIE JA TO TEN LESZEK Z.
I tak splamiłeś historię 400 lat swego rodu w Jaśle.
Odpowiedz
2
@ ,,,,
dnia 11.06.2011, 17:36 · Zgłoś
wlasnie douczeni wyjechali,wladza niedacznikow zostala
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657