Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Urząd Miasta nie przestrzega własnego regulaminu?

96

Nie wszyscy pamiętają o swoich obowiązkach. Dopiero po naszej interwencji w sprawie wysokich traw,  jakie rosły wzdłuż drogi przy ul. Bieckiej w Jaśle, zostali wydelegowani przez Urząd Miasta w Jaśle pracownicy do niezwłocznego uporządkowania  terenu...

Przez około trzy tygodnie wysokie chwasty rosnące tuż przy drodze przy ul. Bieckiej stwarzały nie mały problem dla kierowców, rowerzystów oraz pieszych oraz ograniczały widoczność, a także uniemożliwiały pojazdom wymijanie innych uczestników ruchu.

Trawy osiągnęły taką wysokość, która świadczyłaby o tym, że zarządca drogi zaniedbał a wręcz zapomniał o swoich obowiązkach wynikających z regulaminu Urzędu Miasta w Jaśle odnośnie utrzymywania czystości i porządku na terenie miasta Jasła.

Właściciele nieruchomości oraz podmioty określone w ustawie zapewniają utrzymanie czystości i porządku na terenie nieruchomości przez: systematyczne wykaszanie i pielęgnowanie zieleni na terenie nieruchomości, tj. wysokość roślinności nie może przekraczać 0,5 m. Nie dotyczy upraw rolniczych, drzew, krzewów i rabat kwiatowych; usuwanie chwastów – czytamy w regulaminie utrzymywania czystości i porządku na terenie miasta Jasła.


W ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach w rozdziale 3 jest wpis o obowiązku utrzymywania porządku na drogach publicznych przez zarząd drogi.   Pracownicy UM w Jaśle nie potrafili odpowiedzieć nam na pytanie, kto jest odpowiedzialny za estetyczny wygląd wzdłuż drogi przy ul. Bieckiej, pomimo iż po zgłoszonej przez nas interwencji wysłali pracowników do usunięcia wysokich traw.  -  Za utrzymywanie porządku w pasie drogowym przy ul. Bieckiej odpowiada Urząd Miasta w Jaśle – potwierdził Krzysztof Buba, zastępca komendanta Straży Miejskiej w Jaśle.

Pracownicy urzędu pokierowali nas do Starostwa Powiatowego w Jaśle, jakoby  te grunty były w ich użytkowaniu. - Droga Biecka w Jaśle o którą Pani  pyta, zajmuje działki 204/6, 80/1, 80/2, 80/3 oraz 203/9.  Właścicielem działek 80/1, 80/2, 80/3 jest gmina Miejska Jasła. Stanowi je droga dojazdowa do ul. Bieckiej. W związku z tym, zarządca drogi jest zobowiązany do utrzymywania porządku również w pasie drogowym. Nie jest to droga powiatowa ani własność Starostwa Powiatowego. Miasto Jasło powinno dbać o to, by był ład i porządek na tej drodze i wokół niej – skomentował Adam Kmiecik, starosta jasielski.

- Ze względu na niesprzyjające w ostatnim czasie warunki atmosferyczne nie było możliwe usunięcie wysokich traw rosnących wzdłuż drogi.  Jak tylko poprawiła sie pogoda, zostały one skoszone. Dysponujemy niewielką grupą pracowników interwencyjnych co również sprawia, że nie jesteśmy w stanie każdego miejsca w jednym czasie doprowadzić do porządku, niemniej staramy się organizować tę pracę w taki sposób, aby efekty były widoczne w jak najszybszym czasie - powiedziała Agata Koba, rzecznik UM w Jaśle.

Straż Miejska w najbliższym czasie podejmie działania mające na celu ustalenie pozostałych właścicieli działek nieskoszonych traw i wystąpi z prośbą o jak najszybsze doprowadzenie terenu do porządku.

Ilona Czarnecka
[email protected]

Napisany dnia: 03.08.2011, 15:45 , Tagi: UM Jasło, Jasło, Andrzej Czernecki

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ agh
dnia 06.08.2011, 21:44 · Zgłoś
Taki bałagan za rządów Pani burmistrz Kurowskiej byłby nie możliwy, ale teraz jest więcej kierowników jak pracowników, więc jest jak jest, a będzie tylko gorzej.
Odpowiedz
0
@ janek
dnia 06.08.2011, 09:47 · Zgłoś
proszę popatrzeć co dzieje się koło szkoły czwórki kilka lat leży kostka brukowa i rozrzucana jest gdzisię da kto za to żpłacił czyj to materiał czemu tego miasto nie zabezpieczy
Odpowiedz
0
@ Jaślnka
dnia 06.08.2011, 00:52 · Zgłoś
A ja na tej ulicy jestem bardzo często i bardzo się dziwię, że przy działkach zrobiono wysypisko śmieci, czy naprawdę dlatego, że teren jest prywatny można robić co się komu podoba? Zaniedbany teren przerósł gruzowiskiem siatkę ogrodzeniową prawie do jej wysokości, a chaszcze na niej rosnące do niemal 2m. Pylące osty rozsiewają się po całych działkach, na wiosnę pył z gruzowiska rozsiewany był po kiełkujących roślinach. Obawiam się, ze w zimie ŚNIEG NAWIEWANY Z TEGO POLA ZNISZCZY NASADZENIA DZIAŁKOWCOM, którzy z trudem wkładają swoją pracę i pieniądze by mieć choć trochę korzyści i przyjemności.
z trudem
Odpowiedz
0
@ biecki
dnia 05.08.2011, 20:37 · Zgłoś
Jak wysoki był za to mandat i dla kogo? W końcu musimy przestrzegać prawa!
Odpowiedz
0
@ jaślanka
dnia 05.08.2011, 14:16 · Zgłoś
niech mi ktoś powie czy miasto nie ma obowiązku wysyłania pisma do właścicieli w sprawie wykoszenia traw na ich działkach. Mam tu na myśli działki np. przy ul. Hankówka. Rosną tam haszcze na 2 m, pylą, dzieci mają napady kaszlu i alergię, i jeszcze gnieżdżą sie jaszczurki i inne gady. Żaden w właścicieli nie poczuwa się do wykoszenia chociaż 1 raz w roku. Czy są przewidziane jakieś kary i czy urzędnicy nie mają obowiązku przypilnować tych spraw. Jeżeli tak toja się pytam dlaczego służby UM plaszcza d...y zamiast się ruszyć w teren.
Odpowiedz
1
@ co masz do jaszczurek
dnia 06.08.2011, 06:16 · Zgłoś
daj spokój jaszczurko i innym gadom one też chcą żyć a że są mniejsze od Ciebie to cwaniakujesz jak ci się nie podobają te "chaszcze" to je wytnij albo niech twoje dzieci tam nie chodzą analfabeto
Odpowiedz
1
@ ona
dnia 05.08.2011, 13:09 · Zgłoś
Przed moim domem jest kawałek ziemi należącej do UM niestety nikt kompletnie się tym nie interesuje,mój mąż kosi tam trawe i zbiera śmieci żeby nie mieć przed oknami śmietniska do kogo się z tym zgłosić??
Odpowiedz
2
@ i tak ma być
dnia 06.08.2011, 06:23 · Zgłoś
dobrze wiecie jak jest w Polsce to weźcie przykład z męża taj Pani ale nie bo wy wolicie gadać i w syfie siedzieć jak sami sobie tego nie zrobicie to nikt tego szybko nie zrobi ale po co wy macie to robić skoro ktoś kase bierze i co z tego że ktoś kase bierze tak już jest i będzie i szybko się to nie zmieni ale co tam nieroby jasielskie wolą w syfie mieszkać
Odpowiedz
0
@ mała
dnia 11.08.2011, 11:17 · Zgłoś
umiesz liczyć licz na siebie twoje szczęście innych [...] święte słowa heh
Odpowiedz
0
@ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dnia 05.08.2011, 08:48 · Zgłoś
powinni skosić całą działkę a nie tylko wokół drogi
Odpowiedz
0
@ jaslanka
dnia 04.08.2011, 21:49 · Zgłoś
bardzo proszę zwrocic uwagę na znajdujący się śmietnik przy ul baczyńskiego 27 to co tam się znajduje to grozi niebezpieczeństwem \\ odpadają poszczególne pustaki a obok jezioro \\
dlaczego władze nie chcą rozmawiać
na ten temat musimy napisać do tvn i do pani wojewody
Odpowiedz
0
@ muzyk
dnia 04.08.2011, 22:41 · Zgłoś
Typowa odzywka komunistyczna napiszemy do wojewody i TV. Jaślanko czas komuny ninął i oby nigdy nie powrócił niezależnie czy burmistrzem jest ta czy inna osoba. Jest takie powiedzenie "Nie strasz nie strasz bo się..." . A może jeszcze ci powycierać Jaślanko...? Proponuję aby Nadzór Budowlany dokonał przeglądu Szkoły Muzycznej . Jescze trochę a będzie tragedia. Odpadają kawałki tynków, na dachu rosnie dzrewo, pokrycie dachu również w stanie zagrażającym niejednemu przechodniowi szczególnie od podwórza. Ale to nikomu nie przeszkadza a powinny być poważne sankcje . Sądzę, że Pan Tadeusz Górczyk ruszy ten temat NAPRAWDĘ TRAGEDIA. I jeszcze jedno ciekawe na jakich zasadach ODPŁATNIE czy na krzywy ryj trzymane są w garażach przy Szkole Muzycznej prywatne samochody pracowników tejże szkoły?
Odpowiedz
0
@ W A Ł Y p. p o w o d z i o w e
dnia 04.08.2011, 21:28 · Zgłoś
Czytając wypowiedzi internautów, to całe Jasło jest zaniedbane.
Kto za to odpowiada? Kto przykleił swoje cztery litery do stołka i nie może wyjśc w teren. Tak wyjśc a nie wyjechać. Za co bierze kasę co miesiąc?
Wały przeciwpowodziowe okropnie Z A R O Ś N I Ę T Ę. Rosną na nich małe drzewa. Robi się wycinki drzew i krzaków poza wałami a na wałach nie. Co będzie jak przyjdzie naprawdę wielka woda??
Odpowiedz
5
@ PIS
dnia 04.08.2011, 21:13 · Zgłoś
Wysłać Straż MIejską , wręczyć im kosy to może jakas pociech znich będzie bo pożytku znich niema.
Odpowiedz
0
@ sowa
dnia 06.08.2011, 21:38 · Zgłoś
Masz rację takiego nieróbstwa w straży miejskiej jakie jest teraz to najstarsi Jaślanie nie pamiętają.
Odpowiedz
2
@ ika
dnia 04.08.2011, 20:45 · Zgłoś
Po co ta polityka? Wywołany temat do tablicy wymaga rozwiązania i zrealizowania. Słowa podzięki dla mieszkańców Jasła za wskazanie problemu. To świadczy o tym, że dbamy wspólnie o nasze miasto. Ja zawsze cenię sobie ludzi, którzy pokazują mi "palcem" błędy jakie popełniam. Jest takie powiedzenie, że całe życie się uczymy. A nawiasem mówiąc to Pana Burmistrza wybraliśmy my Jaślanie więc trochę szacunku temu Panu chyba się należy!!!
Odpowiedz
-2
@ ***
dnia 04.08.2011, 15:26 · Zgłoś
Pogromcy niedouczonych leni!!
Odpowiedz
-1
@ bul
dnia 04.08.2011, 14:19 · Zgłoś
z tej radości chyba się upiję
BUL, BUL, BUL ... tak tonie Partia OSZUSTÓW
Odpowiedz
-1
@ aaa
dnia 04.08.2011, 12:36 · Zgłoś
Jesli by pracowali 12 godzin a nie 8 i w tym 4 godziny przerwy to by wykosili to w pare dni wszystko a tak to 2 godzinki dzienie to za mało:):)
Sam przykład jak robia ten most w kamienicy.Normalnie smiech na sali 8 godzin dzienie:):)Takie prace to powinny byc robione 24h na dobe:!!!
Odpowiedz
7
@ Rychu
dnia 04.08.2011, 12:09 · Zgłoś
Wycinanie drzew(i innych numerów) to specjalność Marychy!!!
Odpowiedz
2
@ już to widze
dnia 04.08.2011, 11:33 · Zgłoś
ale macie temat hahahahhaha Trawa buhahaha trawa jest zielona a jak w Polsce jest kazdy chyba wie :-))) Legalizacja hahhahahahahahahahahaahhaahhaahhaahhaahaha
Odpowiedz
4
@ stefan
dnia 04.08.2011, 10:45 · Zgłoś
Po pierwsze nie jest to sprawa jakaś wagi SUPER tylko naprawdę malo istotna. Po drugie - tym wszystkim krytykantom powiem wprost - robicie szum o nic a uzasadniam to następująco : zapytajcie ludzi, którzy naprawdę dbają o swoje tereny czy da się kosić i czy należy kosić trawę przy takich warunkach atmosferycznych jakie panowały do tej pory. Ja osobiście próbowałem kosić a kosiarka z trawy robiła taką papkę więc nie kosiłem. Tylko indolenci i ci, którzy chcą coś ale pytanie co mogą się wypowiadać krytycznie na temat nie wykoszenia traw. Swoją drogą Panie Burmistrzu czas wyslać tych pasibrzuchów ze straży miejskiej zamiast do kontrolowania samochodów i używania radaru do kontroli terenu. Zrobiono jakichś dzielnicowych w Straży Miejskiej po co ? Przecież Dzielnicowi są w policji to po co jakiś dubel ? W teren na kontrolę i nie koniecznie obywateli ale sytuacji gdzie powinien interweniować Pan Burmistrz lub jego służby. Niestety prawda jest taka, że w Urzędzie się urzęduje a nie pracuje , w większości przypadków brak jest tych, którzy by pracowali. Należy rozruszać to całe towarzystwo bo inaczej nadal będzie Pan krytykowany i stawiane będą tematy zastępcze a później rozliczą Pana Wyborcy w tym ja z tego co Pan zrobił ( niezależnie który z wydziałów, referatów nie załatwi spraw mieszkańców). Osobiście powiem wprost glosowałem na Pana ale tzreba troszkę więcej inwencji i aktywności bo tak wygląda jakby Pan sam chciał wszystko zrobić i za wszystko odpowiadać a towarzystwo wzajemnej adoracji jest zadowolone, ze ma luzik. Gdyby był Pan Górczyk to napewno by pogonił całe to towarzystwo !!!
Odpowiedz
2
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 04.08.2011, 10:37 · Zgłoś
Tak nawiasem mówiąc to niejeden przepis z tego regulaminu nie jest uchwalony lub przestrzegany zgodnie z Konstytucją - więc pytam po co ta szopka...???
Odpowiedz
0
@ 1`
dnia 04.08.2011, 08:54 · Zgłoś
Nie wystarczy tylko posiadać dobry umysł. Najważniejsze jest, by go dobrze używać.
Odpowiedz
0
@ CHORE PAŃSTWO!!!!
dnia 04.08.2011, 10:46 · Zgłoś
Powiem tak : nie każdy posiadający tzw. "wyższe wykształcenie" jest mądry , lub odwrotnie jeśli go nie posiada ,to jest głupi . Widać to na przykładzie nieudolności władzy ...
Odpowiedz
3
@ Marysia
dnia 04.08.2011, 08:14 · Zgłoś
Sama posiadam działkę z trawą, i dopiero wczoraj warunki pogodowe pozwoliły mi wykosić wysoką trawę. Ci, którzy piszą te bzdury, to blokowe nieroby komputerowe.
Odpowiedz
2
@ szejan
dnia 04.08.2011, 08:12 · Zgłoś
Może Czeluśniaka uczynić odpowiedzialnym za koszenie pasa traw przy drogach. Ma doswiadczenie w tych sprawach.
Odpowiedz
2
@ Sierp
dnia 04.08.2011, 08:11 · Zgłoś
Pisiorowskie bojówki uderzyły na portalach. Dlaczego nie koszono? Po prostu, jak leje ciągle, to się kosić nie da- pseudo kosiarze. Idźcie na mszę dajcie, by lać przestało, a nie lejcie wody na portalach nieroby portalowe. To kara Boska, za to,że takie bzdury wypisujecie
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 04.08.2011, 12:05 · Zgłoś
O, widzę, że sympatyk Pruszkowa Obywatelskiego zabrał głos. A jabłka po ile? :D
Odpowiedz
1
@ tom
dnia 06.08.2011, 19:04 · Zgłoś
A co to kogo obchodzi ze leje, burmistrz ma obowiązek utrzymać miasto w należytym stanie i z tego będzie rozliczany, a nie stanu pogody.
Odpowiedz
1
@ ona
dnia 04.08.2011, 07:00 · Zgłoś
nie rozumiem waszego oburzenia. Mieliście juz inne kadencje Czerneckiego i głosowaliście na niego znów. Jakieś zaskoczenie???
Odpowiedz
-1
@ mysl
dnia 04.08.2011, 08:47 · Zgłoś
Mysleli, że czegoś się nauczył od Marii. Ale on już za stary na nauke i zmianę myślenia.
Odpowiedz
2
@ Wycinanie drzew?
dnia 04.08.2011, 00:28 · Zgłoś
Wycinanie drzew to idzie im sprawnie . Aż żal patrzec jak znikaja piekne okazy drzew z krajobrazu Jasła . Piękne i duże drzewa znikaja a stare z łamiącymi gałęziami zostają . Kto jest za to odpowiedzialny w zacnym ratuszu? A może znowu nikt nic nie wie . Interesuje mnie zniknięcie lipy rosnącej przy ul.Jagiełły prawie przy zbiegu ul.Szopena / okolice szpitala neurologicznego /. Tego drzewa już nie ma , ale może inne uda sie uratować przed piłą motorową. Może ktoś z red. jaslo4u.pl zainteresuje sie i tym tematem.
Odpowiedz
-1
@ ktoś \1
dnia 03.08.2011, 23:41 · Zgłoś
to jest chora Polska !!!- za komuny tak nie było !!!- bo takie bydło nie rządziło !!! :(... a dla mnie Jasło to skansen ! młodzież nie ma prawa rozwoju :(...więc dlatego emigruje za granicę i takim też sposobem spada bezrobocie ...haaa śmieszne ,ale prawdziwe !!
Odpowiedz
1
@ dor
dnia 03.08.2011, 23:32 · Zgłoś
Z osiedla Na Kotlinę też trudno wyjechać -nie ma widoczności -takie KRZACZYSKA...przy wyjeździe od strony szpitala...
Odpowiedz
3
@ stef
dnia 04.08.2011, 11:08 · Zgłoś
To jest pas ochronny zieleni Osiedla Na Kotlinę i jeśli się nie mylę jest to teren JSM, jeśli się mylę to przepraszam.
Odpowiedz
-1
@ Dociekliwy
dnia 03.08.2011, 22:53 · Zgłoś
A kiedy zostaną przycięte drzewa rosnące wzdłuż ulicy 17 Stycznia? O ile trawę mogę wykosić o tyle z przycinaniem drzew nie poradzę sobie.
Odpowiedz
4
@ stef
dnia 04.08.2011, 11:07 · Zgłoś
Ul 17 Stycznia w Jaśle to jest teren Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad proponuję tam się zwrócić oto adres i telefon :Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Rzeszowie
Legionów 20, 35-111 Rzeszów
tel. 178534071
Odpowiedz
14
@ keller
dnia 03.08.2011, 22:52 · Zgłoś
mam takie pytanie do straży miejskiej, czy z-ca komendanta straży pożarnej w Jaśle może poruszać się prywatnym samochodem po ogródku jordanowskim w Jaśle ? dodam że dojechał na grę w tenisa ziemnego. jeśli tak to od jutra wszyscy mieszkancy Jasła śmigają po alejkach ogródka .
Odpowiedz
8
@ co ty
dnia 04.08.2011, 11:19 · Zgłoś
wszyscy urzędnicy państwowi są lepsi od normalnych ludzi mimo że oni też są normalnymi ludzmi ale wjedź tam Ty autem swoim to przekonasz się ile to kosztuje
Odpowiedz
0
@ norma
dnia 06.08.2011, 21:34 · Zgłoś
Ogródek Jordanowski to pojęcie ogólne, bo jako mieszkaniec pobliskiej ulicy zwracam uwagę że od pewnego czasu obowiązuje tam nowe oznakowanie.
Odpowiedz
5
@ BRĄZOWY
dnia 03.08.2011, 22:27 · Zgłoś
zamiast trawą może zajmijcie się dogrywająymi drzewami na krzyżówce przy baczyńskiego na wprost wieżowców - regulamin punkt 6. to dopiero ciekawy przypadek. można to odkryć, bo od wiosny niby wszyscy widzą a nikt nic nie widzi. a drzewom niedługo...
Odpowiedz
-1
@ as
dnia 03.08.2011, 22:14 · Zgłoś
parking przy ulicy szkolnej 1i3 trawa i smieci ,piasek po zimie -kratki sciekowe ledwo widoczne.
Odpowiedz
4
@ zatroskana
dnia 03.08.2011, 22:12 · Zgłoś
To się dzieje nie tylko w Jaśle bo na wioskach dopiero panuje nieład i zarośla .Może ktośby się zainteresował odłogami których nikt nie uprawia Urzędy Gmin stosyja w odpowiednim czasie tzw.MOTYLE ale pytam do czego komu potrzebne informacje zawarte w motylu jak nikt się nie stosuje a w dodatku ukarac za niewykaszanie traw i nieuzytków nie można .Jeszcze kazą zgłaszac gdzie takie obszary bywają chyba po to by kapusiów we wioskach wyłapać.Jesteśmu w UNII niech Gminy same wprowadza nadzór i kontrole nad rosnącymi ugorami jak chcemy byc OK w innych krajach taki bałagan jest niedopuszczalny a urzędasy licza dni od poniedziałku do piątku a Polska zarasta trawą
Odpowiedz
1
@ hahhaha
dnia 04.08.2011, 11:16 · Zgłoś
widać że ze wsi jesteś motylu :-))) tu mowa o jaśle a nie o ugorach hahhaaha na wsi
Odpowiedz
2
@ KRC
dnia 03.08.2011, 21:51 · Zgłoś
Zgodnie z przewidywaniami sypią się minusy. W Grecji też tak było. W Portugalii, w Irlandii.
Zastanawiam się czy ignorancja i głupota bierze się z niewiedzy czy ze złośliwości. Wątpię, że szanowni internauci nie wiedzą, że dwa dodać dwa to zawsze będzie cztery.
Jeżeli jest kredyt to zawsze są odsetki. Kto to płaci? Zawsze mieszkańcy z podniesionych podatków. Jest to oczywista oczywistość jak powiedział pewien oświecony teoretyk.Większość mówi zadłużajmy się bo tak trzeba. Pytam jednak tych co tak mówią, czy sami się tak łatwo zadłużają?
Przejrzałem oświadczenia majątkowe burmistrzów, wójtów, radnych z terenu powiatu i jakoś nie widać kredytów w ich gospodarstwach domowych, a wręcz przeciwnie oszczędności i to w różnych walutach. Jeżeli zaś zadłużają się na nasz koszt to krzyczą tak,tak, tak trzeba. Co za rozdwojenie jaźni?
Odpowiedz
1
@ ty
dnia 03.08.2011, 23:11 · Zgłoś
ty KRC chyba znalazłeś sobie portal, na którym możesz się wyżalic. kolejny komentarz. jakiś zakomleksiony jesteś i podejrzany politycznie! masz wgląd do dziwnych rzeczy. uważaj co piszesz bo chyba nie wiesz jak łatwo jest namierzyć twój IP a za tym miejsce, z którego to wypisujesz! mimo to zgadzam się z tobą!
Odpowiedz
2
@ jaślanin
dnia 03.08.2011, 21:38 · Zgłoś
Może Portal zainteresuje się i zmusi Pana Burmistrza i Panią przewodniczącą Bernal do wykaszania traw na innych osiedlach miasta Jasła. Nie rozumie tłumaczenia Pani rzecznik UM Koby, że brakuje pracowników interwencyjnych. Ale ciekawa wiadomość . W Jaśle nie ma bezrobocia jak z tej wypowiedzi wynika. Należy na okres letni zatrudnić więcej pracowników do prac porządkowych by panował ład na wszystkich drogach osiedlowych miasta Jasła.
A co chodzi o porządek nadzór i kontrolę przez pracowników UM do wszystkich prac na terenie miasta to tragedia. Kto wreszcie kieruje i rządzi w tym U. M. Rozpatrz. Nie można o nic doprosić się by pewne prace zostały wykonane na pewnych ulicach. Ale mamy włodarzy. Ale ktoś ich przecież wybierał.
Odpowiedz
0
@ rrrr
dnia 04.08.2011, 15:09 · Zgłoś
pewnei moze kurowska bo nic nie robi to ja do tego niech [...]
Odpowiedz
4
@ hm
dnia 04.08.2011, 21:11 · Zgłoś
Nie wykaszania, lecz wykoszania, bo się nie kasi lecz kosi. Nie "rozpatrz", lecz rozpacz, a to zupełnie co innego.
Odpowiedz
2
@ kasia
dnia 03.08.2011, 21:29 · Zgłoś
poniewaz o prawach pamietaja wszyscy, ale o obowiazkach juz nie...;/;/
Odpowiedz
7
@ czarna
dnia 03.08.2011, 21:26 · Zgłoś
nie ma ludzi ,ktorzy by mogli to skosic?,a moze te nieroby siedzace za biurkami i robiacy wielka laske ,ze cos musza komus odpowiedziec ruszyly by te cztery litery i by to zrobily...a jak nie to moze zatrudnic ludzi ,ktorych jest bez pracy i dac im przyzwoite pieniazki ,a napewno bedzie zrobione wszedzie i na czas?ale po co?to jest jaslo:(
Odpowiedz
-2
@ jaślanka
dnia 03.08.2011, 21:19 · Zgłoś
A kto odpowiada za wykoszenie trawy rosnącej w kierunku bloku socjalnego?(ul.Sroczyńskiego). To wstyd i hańba. Trawa pyli, a dzieci mają alergię. Chyba trzeba będzie powiadomić TVN.
Odpowiedz
1
@ sympatyk
dnia 03.08.2011, 22:35 · Zgłoś
Chyba jesteś dobrym donosicielem skoro odgrażasz się telewizją. A powiadamiaj koo chcesz!
Odpowiedz
5
@ oburzona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dnia 04.08.2011, 09:13 · Zgłoś
wy nieroby socjalne nie dość ze za darmo siedzicie i jesteście na garnuszku podatników to sobie nawet nie wykosicie parę metrów trawy wstydzilibyście się zamiast siedzieć na tarasie DO ROBOTY ile będziemy na was robić !!! mało tego jeszcze telewizją straszą dobrze że wam mops internety założył i laptopami obdarował. BO WAM SIE WSZYSTKO NALEŻY A NAM TYLKO ZAPIEPRZAĆ NA WAS NIEROBY
Odpowiedz
5
@ kika
dnia 04.08.2011, 09:21 · Zgłoś
idz do mopsu powiedz ze dziecko ma alergie na trawe to ci zapomoge dadzą hahaha
Odpowiedz
10
@ ZAPROSZERNIE
dnia 03.08.2011, 21:03 · Zgłoś
Zapraszam p. Bube i p.Bernal na ulice Sobniowa:'
Bławtna, Różan, Mała, Graniczna, Kwiatowa, Łąkowa, itd.
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 03.08.2011, 23:29 · Zgłoś
i jeszcze Wesoła
Odpowiedz
4
@ haha
dnia 04.08.2011, 08:39 · Zgłoś
To Pani Przewodnicząca nawet tego nie może załatwić?!
Odpowiedz
1
@ leo
dnia 06.08.2011, 00:11 · Zgłoś
a Stawna to kit ?
Odpowiedz
3
@ ja
dnia 03.08.2011, 20:48 · Zgłoś
hahahahahaha Nieuki jakieś czy co??? NIE MA ŻADNEGO PRZEPISU KTÓRY BY umożliwiał ukaranie właściciela nieruchomości za nie wykoszoną trawę. Są przepisy co do porządku, śmieci. Ale nie ma co do trawy. Przykład - niedawny artykuł z podkarpacia, w którym przedstawiono podobny problem w Krośnie. I też nie mogą sobie z tym poradzić.
Odpowiedz
0
@ wojtq
dnia 08.08.2011, 08:29 · Zgłoś
A zakład że jest taka siła co ukarać może? Nazywa się Ochrona Środowiska. Chyba że miasto PANY i ich nie dotyczą przepisy o koszeniu nieużytków? Bo po wioskach jak który zostawi trawsko to zaraz zieloni są i walą kary. Przecież od tego się sieje chwast i mnoży.
Sam (może i po chamsku) nasłałem zielonych na sąsiada. Ale wybaczcie jak się przez okno widzi tylko trawę na wysokość prawie 2 metrów to człowieka krew zalewa.
Przyjechali? Przyjechali i porządek zrobili. Więc takie bajki że nie ma przepisu do karania tych co nie koszą niech sobie szanowny JA wsadzi...
A zainteresowanych zapraszam do książki telefonicznej. I kręcić numer do zielonych. Na pewno nie pozostawią bez odzewu. W końcu oni też na mandatach zarobić muszą :)
Odpowiedz
-5
@ AA
dnia 03.08.2011, 20:41 · Zgłoś
Schlali się i dopiero zaczęli trzeźwieć ot co!Wybaczyć im-każdemu może się zdarzyć!
Pozdro dla vice Ryszarda K.
Odpowiedz
5
@ fgf
dnia 03.08.2011, 19:59 · Zgłoś
a ja zapraszam do posesji szudego odok komisu dziadka
Odpowiedz
3
@ Oooo !
dnia 03.08.2011, 19:59 · Zgłoś
Pierwszy artykuł na jaslo4u, który pokazuje prawdziwe oblicze obecnej władzy ! Czyżby się bali, ze czytelnicy odejdą do wjaslo, bo tego słodzenia i wykrzywiania rzeczywistości dłużej nie zniosą ? !
Odpowiedz
4
@ komentarz
dnia 03.08.2011, 19:39 · Zgłoś
A gdzie jest np. odpowiedzialny za stan dróg w Jaśle. Przykładowo ul. Szopena od strony 3 Maja. Proponuję zwalić go ze stanowiska.
Odpowiedz
3
@ KONRAD
dnia 03.08.2011, 18:04 · Zgłoś
Czego wy ludzie chcecie od władzy? Ażeby wam trawę kosiła??? Przecież ona jest do koszenia kasiory z waszych podatków...Sami se koście,albo was widać nie będzie.Ja to
robię regularnie ,i teraz, i robiłem za dwóch poprzednich kadencji JE Czerneckiego-bo za Kurowskiej trawę koszono(3 razy w okresie wiosna-jesień,bez przypominania,i upominania się o to)...No cóż ,jak się nie zna regulaminów,trzeba przypominać,lub samemu karku zginać...Jak se wybrali tak se i mają.
Odpowiedz
2
@ racja
dnia 03.08.2011, 20:09 · Zgłoś
Masz rację . Za Kurowskiej byłoby to nie do pomyślenia !
Odpowiedz
1
@ leo
dnia 06.08.2011, 00:09 · Zgłoś
Święta prawda,ona przynajmniej była dla ludzi a ten tylko fikcja
Odpowiedz
-2
@ ktoś
dnia 03.08.2011, 17:28 · Zgłoś
I zaprawsamy Panów z Straży miejskiej na ul.Rzmieślniczą,Hankówka!!!
Odpowiedz
0
@ mieszkanka
dnia 04.08.2011, 15:54 · Zgłoś
Panowie ze straży wiedzą jaka jest w Hankówce trawa bo często ich widać w samochodzie tylko brak interwencji. Ciekawe ile bedzie jeszcze czekać, aż będzie bum na zakręcie koło kapliczki.
Odpowiedz
-6
@ KRC
dnia 03.08.2011, 17:26 · Zgłoś
Minie parę lat i trawy, które tak dziś wszystkim przeszkadzają zostaną wygryzione przez kozy, jedyne żywicielki większości Jaślan. A teraz zamiast prosić portal o pomoc lub dzwonić do Urzędu Miasta złap jeden z drugim za kosę i wykoś pod swoją posesją.
Jeżeli chcecie aby to czynili pracownicy magistratu to jednocześnie dajecie przyzwolenie na podniesienie kilkakrotnie podatków miejskich i wówczas będą pieniądze na zatrudnienie całej rzeszy robotników, którzy najmniejszą trawką skoszą, zagrabią skompostują itd..
Będzie zawsze pięknie, niebo będzie niebieskie i słoneczko będzie świecić. Tak chcecie, tak mieć możecie, ale za to musicie zapłacić.
Na razie miasto bierze 10 mln kredytu na pokrycie deficytu i spłatę zaległych pożyczek z lat ubiegłych. Od tych 10 mln zł rocznie zapłacicie ponad milion samych odsetek. Tak zapłacicie bo w waszym imieniu i z waszych podatków zrobić to musi burmistrz. Taka jest prawda. Widzę z komentarzy że tak właśnie chcecie żyć. Gratuluję!
Odpowiedz
-1
@ ggg
dnia 04.08.2011, 14:59 · Zgłoś
Pisowskie brednie i dyrdymały
Odpowiedz
7
@ ???
dnia 03.08.2011, 17:16 · Zgłoś
Przecież tak jest rok w rok. Dlaczego ciągle was to dziwi? Był czas przywyknąć.
Odpowiedz
-10
@ odp.
dnia 04.08.2011, 08:37 · Zgłoś
Nieprawda ! Przez ostatnie 3 lata było w porządku !
Odpowiedz
3
@ xyz
dnia 03.08.2011, 17:03 · Zgłoś
A za Strażą Pożarną na ul. MC Skłodowskiej łąka aż miło trawy po pas...
Odpowiedz
-6
@ ...
dnia 03.08.2011, 16:59 · Zgłoś
widać, że nie ma ciekawszych tematów i robi się z igły widły
Odpowiedz
2
@ Husqvarna
dnia 03.08.2011, 16:52 · Zgłoś
A kto odpowiada za utrzymanie porządku w obrębie ul. Mickiewicza, od skrzyżowania z ul. Kaczorowy do parkingu przy Nowym Cmentarzu. Chodzi konkretnie o chodnik, gdzie bujna roślinność sięga już do pasa?
Odpowiedz
2
@ stef
dnia 04.08.2011, 10:55 · Zgłoś
Chyba Powiatowy Zarząd Dróg - ale dajcie spokój faktycznie nie było warunków do koszenia ale warunki do bardzo szybkiej wegetacji traw była wspaniała.
Odpowiedz
2
@ w
dnia 04.08.2011, 11:09 · Zgłoś
Policja, bo stoją tam codziennie (zastanawiam się nawet jakież to musi być niebezpieczne miejsce) i wygnietli tam nawet koleiny po swoich pojazdach.
Dobrze że nie zapuścili tam korzeni, bo kto patrolowałby Jasło
Odpowiedz
1
@ mk
dnia 03.08.2011, 16:39 · Zgłoś
Zapraszamy też Straż Miejską na ulice Młynarską
Odpowiedz
4
@ stefan
dnia 04.08.2011, 10:53 · Zgłoś
Kosy i kosiarki dać im bo pogoda teraz sprzyja i niech koszą to potracą trochę brzuszków co wpłynie na ich samopoczucie i poszanowanie innych zawodów.
Odpowiedz
4
@ q
dnia 04.08.2011, 11:04 · Zgłoś
jak przestana pilnować fotoradaru to pewnie przyjadą :-)))
Odpowiedz
-1
@ j-23
dnia 03.08.2011, 16:28 · Zgłoś
tak samo albo i gorzej jest na ul Na kotlinę w kierunku Gorajowic droga po obu stronach jest zarośnięto gałęzie drzew wystają na ulicę też potrzebna jest taka interwęcja
Odpowiedz
4
@ jan
dnia 04.08.2011, 06:36 · Zgłoś
jak mi wiadomo w Gorajowicach mieszka mieszka pan z straży i chyba widzi jaka jet tam trwa
Odpowiedz
19
@ kaka
dnia 03.08.2011, 15:56 · Zgłoś
A ja się pytam gdzie jest Burmistrz i jego klika co nic nie robią!!!
Odpowiedz
8
@ obserwator jasielski
dnia 03.08.2011, 16:14 · Zgłoś
dodam klika wyjęta z pod prawa !!! gubi się pan Burmistrz w tym wszystkim!
Odpowiedz
-2
@ OOOOOOOOO
dnia 04.08.2011, 09:19 · Zgłoś
dajcie spokój już temu burmistrzowi nie jego wina żę nieroby siedzą a do roboty nie ma komu
Odpowiedz
-1
@ aaa
dnia 04.08.2011, 12:31 · Zgłoś
powiem ci ze jak ja bym miał 20 tys na miesiac to uwierz mi ze bym dopilnował wszystkiego:):)a nie za tysiac złotych robic 12 godzin
Odpowiedz
2
@ maniek
dnia 04.08.2011, 22:24 · Zgłoś
A najpierw powiedz kto ma 20 tysięcy na miesiąc- pamiętaj, ze szkalowanie jest karalne.
Odpowiedz
0
@ leo
dnia 06.08.2011, 00:02 · Zgłoś
burmistrz jest tylko na papierze a klika na wakacjach
Odpowiedz
0
@ leo
dnia 06.08.2011, 00:04 · Zgłoś
to po co ON tam jest,niech z nudów robi kosiarką z nimi
Odpowiedz
-2
@ leo
dnia 06.08.2011, 00:06 · Zgłoś
burmistrz ma ponad 20 kawałków,to nie szkalowanie.Piszę to bo wiem,bo tam pracuje
Odpowiedz
29
@ obserwaor
dnia 03.08.2011, 15:51 · Zgłoś
Srażnicy miejscy proszę o ukaranie mandaem odpowiedzialnej osoby w UM za niedopełnienie swoich obowiązków
Odpowiedz
4
@ JASLANKA
dnia 04.08.2011, 09:17 · Zgłoś
przecierz miasto utrzymuje "bezdomnych" to co oni by nie mogli skośić trawy zamist spacerować z pieskami i kochankami albo po knajpach latć (za nasze pieniądze)to też by mogli tyłki ruszyć
Odpowiedz
16
@ Jaslo4u
dnia 03.08.2011, 15:48 · Zgłoś
Świetny portal!!!
Oby więcej takich akcji, a nie zmienię Was na inny portal.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657