Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Władze nie liczą się z jasielskimi przedsiębiorcami?

51
Niepoważnie potraktowani przez władze miasta zostali jasielscy przedsiębiorcy. Lokalni biznesmeni nie ukrywają żalu i zdenerwowania twierdząc, że pewne decyzje podejmuje się za ich plecami. O co chodzi? O Studium Uwarunkowań i Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Jasła, które było tematem ostatniej sesji Rady Miejskiej Jasła.

Pod obrady trafił projekt uchwały, który zdaniem jasielskich biznesmenów jest dla nich niekorzystny. Z dokumentu dowiedzieli się o planach powstania kolejnych obiektów handlowych powyżej 2 tys. metrów kwadratowych.


W imieniu zaniepokojonych handlowców głos zabrał Mirosław Prucnal, współwłaściciel sieci sklepów MPM w Jaśle. - Mamy wielką prośbę, spróbujcie jeszcze raz przyjrzeć się temu dokumentowi. Z punktu widzenia przedsiębiorcy ani ja, ani moi znajomi z różnych branż nie mieliśmy dostępu do tych informacji, o których dowiedziałem się tydzień temu. Jest tam wiele rzeczy, które nie do końca odpowiadają inwestorom z Jasła. Dajmy sobie szansę zapoznać się z tym dokumentem, jego plusami i minusami, żebyście państwo podejmując decyzję wiedzieli, co robicie – apelował do radnych Prucnal. Obecnie na terenie Jasła działa 5 organizacji zrzeszających przedsiębiorców i żadna z nich, zdaniem Prucnala, nie wypowiedziała się na temat zmian zawartych w Studium, bo ich członkowie nie mieli pojęcia o istnieniu takiego dokumentu. - Wszyscy są zainteresowani tymi zmianami, dlaczego chcecie tych przedsiębiorców wyrzucić poza nawias? – zastanawia się współwłaściciel MPM-u.


Odmienne zdanie na temat dostępności do kontrowersyjnego dokumentu ma Sława Liniewska, architekt miejski, kierownik Wydziału Urbanistyki i Geodezji - Projekt zmiany Studium był uzgadniany i wystawiony do publicznego wglądu w wersji z czterema lokalizacjami obiektów wielkopowierzchniowych. W tej chwili wycofanie tych zapisów ze studium wiąże się co najmniej z powtórzeniem do wyłożenia go do publicznego wglądu. Wiadomość o lokalizacjach wielkopowierzchniowych zgodnie z analizą sporządzoną w 2007 roku, była zawieszona na stronach internetowych BIP 25 sierpnia 2008 roku. Wiedza od tej daty była na pewno dostępna dla wszystkich mieszkańców Jasła – tłumaczyła Liniewska.

Pani architekt nie wzięła jednak pod uwagę faktu, że nie wszyscy mają dostęp do internetu, a jeszcze mniej osób wie, gdzie szukać takich informacji. Mirosław Prucnal uważa, że władze miasta popełniły błąd nie konsultując się z jasielskimi przedsiębiorcami. - To olbrzymi błąd, bo to wszystko odbywało się w skrytości i nikt nie wiedział, że takie Studium jest uchwalone, że można się zapoznać z zagadnieniami tam zawartymi. Czy ktoś jest „za” czy „przeciw” musi najpierw poznać zakres tych zmian. Jasielscy przedsiębiorcy w większości o tych zmianach nie wiedzieli i to jest bardzo bolesne. Jak my mamy prowadzić firmy, nie wiedząc, co nam władza naszego miasta szykuje na najbliższe lata – zastanawia się Prucnal. Dodaje, że przedsiębiorcy zabiegają o spotkanie z burmistrz Marią Kurowską i przewodniczącym Andrzejem Dybasiem od 1,5 roku. Jak na razie bezskutecznie.
 

Katarzyna Pacwa-Wilk
Reklama

Komentarze: 51

Dodaj komentarz Widok:
0
@ PiS Time
dnia 04.12.2009, 18:59 · Zgłoś
komuno wroc.bo za dobrze.i ta konkurencja komercha
dokladnie 'po'-kemony precz i sprzedalscy sld
Niech rządzi Prawo i Sprawiedliwosc.
a nie kroczki,libero i zlodziejaszki
Odpowiedz
0
@ Stalin
dnia 04.12.2009, 07:47 · Zgłoś
Lenin Włodzimierz. Czyżbyś z prochu powstawał. Ze wstydu za Ciebie robię się purpurowy.Połóż się w urnie i leż spokojnie, bo kolejny raz się rozsypiesz i w popiół się zamienisz, zatruwając przy tej przemianie atmosferę.
Odpowiedz
0
@ Lenin Włodzimierz
dnia 03.12.2009, 23:20 · Zgłoś
Arystokracje,Lordowie i jakieś von Zoppoty już towarzysz Dzierżyński z Sobniowa się wami zajmie wkrótce dosyć ciemiężenia mas.Precz z białym caratem!
Co do SLD to wy mieńszewicy lepiej się nie odzywajcie zdradziliście idee kominternowskie i sami uciskaliście klasę robotniczą.
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 03.12.2009, 15:20 · Zgłoś
Lord - a coś ty taki [...]?! :D Wierzę, że musi ci być głupio, że po raz kolejny okazałeś sie [...] i uwierzyłeś w obietnice Donalda von Zoppot ale staraj się patrzeć na świat optymistycznie - Donald i jego zgraja przecież wiecznie nie będą rządzić :D
Odpowiedz
0
@ SLD
dnia 03.12.2009, 12:40 · Zgłoś
Lord, o jakiej ty PO mówisz.Jasielska PO, to żałosne handlarzyki.Na targowisku pod mostem są uczciwi handlarze.Handlują żywym towarem, z wyłączeniem ludzi.PO-kemony precz!!!
Odpowiedz
0
@ galicyjka
dnia 03.12.2009, 11:15 · Zgłoś
DOSC HANDLU!! Budowac zakłady pracy, a nie zydowski handel zagraniczny. Jasło sie dramatycznie wyludnia dlaczego? bo nie ma pracy. Wszyscy wiemy jakie"godziwe" wynagrodzenia są w tych marketach.Solidarność zniszczyła pół Jasła , pytam sie co nowego produkcyjnego powstało?
Odpowiedz
0
@ Asia
dnia 03.12.2009, 10:25 · Zgłoś
Do -widz-

Zgadzam sie z WIDZEM w zupełności.
Za zakupy trzeba płacić wszędzie...niema nic za darmo.Dlaczego więc mam nie robić zakupów w MPM jak tam mi odpowiada.Jest to miejsce że mija smutek to Panie są miłe i zawsze uśmiechnięte...a chyba też nie jest im lekko jak mają rodziny i wiele innych rzeczy na głowie.

Racja św,że MPM sponsorował wiele akcji i robi to nadal.Jeśli ktoś pisze głupoty o Panu Prucnalu to chyba dla zabawy i prowokacji innych do złości.Nic z tego..mówię tym co [...] na uczciwych.

Widzu? Właśnie? dlaczego nie mamy robić zaupów w MPM skoro to za własne pieniądze tam zakupy robimy.Nikt nie każe iść nikomu tam...gdzie nawet zgnite owoce są w paczce i nikomu to nie przeszkadza.

Pozdrawiam serdecznie,życzę dobrego dnia i miłych zakupów w MPM
Odpowiedz
0
@ oset.
dnia 03.12.2009, 09:53 · Zgłoś
Sprawdza się stara, wytarta maksyma, że punkt widzenia zależy od miejsca patrzenia. Kilka lat temu miałem przyjemność (bez przekory) współpracować w MPM-em. Pewnego dnia przyjechał "krawaciarz" z dużego miasta i w moment straciłem dobrego odbiorcę, bez słowa, nikt mnie nie pytał czy się zgadzam.... .
To tak vide <obserwator> i bez urazy, ale trochę boli, nie?
Odpowiedz
0
@ szu-szu-szu.
dnia 03.12.2009, 09:08 · Zgłoś
MPM wspiera wiele akcji również dla dzieciaków, może mało kto wie ale MPM sponsoruje jasielskie kolarstwo. Zawodnicy w barwach MPMu odnoszą wiele sukcesów na terenie całego kraju, wiec dlaczego wiekszość Go kryrtykuje. Czy duze sieci handlowe zasponsorują cokolwiek? Czyz nei takich ludzi potrzeba w Jaśle jak Pan Prucnal? Czy nie nalezy sie im uznanie za to co robią?
Odpowiedz
0
@ Lord do Pis-mana
dnia 02.12.2009, 23:22 · Zgłoś
Ty [...] [...] twoje dni są policzone przez PO-gromców!!! Myślę,że wszyscy którzy głosowali na [...]ków już wiedzą z czym mają do czynienia!!! ...*** te układziki "braterskie"
Odpowiedz
0
@ widz
dnia 02.12.2009, 22:42 · Zgłoś
widaje mi sie ze chyba lepiej zostawiac swoje na pewno cięzko zarobione pieniądze w jasielskich sklepach tj.MPM przede wszystkim dlatego ze nie przypominam sobie chyba ze sie myle zeby nasze jasielskie szkoły, festyny, czy dzieci z różnymi problemami były wspomagane przez kogos innego jak własnie MPM. ja robie tam zakupy od lat i na prawde miło widziec jak włascicele angażują sie w zycie naszego miasta.
Odpowiedz
0
@ obserwatorka
dnia 02.12.2009, 22:31 · Zgłoś
Żal mi Pana Prucnala bo nie zostawiliście na nim suchej nitki. Stanął w obronie wszystkich jasielskich kupców a dostało się tylko jemu. Myślę że akurat on nie powinien obawiać się konkurencji. Co z mniejszymi rodzimymi sklepami – czas pokaże. My będziemy się cieszyć że nasze pieniądze idą do Niemiec, Francji czy Anglii i narzekać na biedę w Polsce. Przecież tylko to dobrze robimy.
Odpowiedz
0
@ arab
dnia 02.12.2009, 22:22 · Zgłoś
dlaczego poskie firmy nie moga dostac ulgi podatkowej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ lolo
dnia 02.12.2009, 21:57 · Zgłoś
wybuduja 100sklepow,to i tak mpm jest najlepszy,i polski.
Odpowiedz
0
@ lulu
dnia 02.12.2009, 21:51 · Zgłoś
pan prucnal ma racje .ale musi wystepowac stanowczo,a nie plaszczyc sie przed ta pseldowladza,za rok wybory i bedzie w miescie porzadek ,a pani liniewska mowi to co im na reke,nie dajmy sie [...] z u,m.
Odpowiedz
0
@ Asia
dnia 02.12.2009, 20:55 · Zgłoś
Do Maks21

Ja niemam czego się wstydzić,mówię prawdę i inni tutaj również mają dobre zdanie o Panu Prucnalu.
Rzuć pierwwszy kamieniem jak jesteś taki czysty.
Pan Prucnal wspomagał wiele akcji i fundował upominki dla dzieci.Jest człowiekiem.......bo jak mówi przysłowie.." Nie wystraczy się urodzić człowiekiem,trzeba jeszcze nim być"
Podlizywanie? czy ktoś komuś daje towar za darmo? żeby mieć powód do "udzielania pochwał?"
MPM to market gdzie można bez stersu robić zakupy a szefostwo? no cóż....Są poprostu ludźmi:)Pokaż TY co potrafisz....bo gębować może każdy.
Wstyd tylko kraść,ale widzę że masz bardzo marne pojęcie a pisać głupstwa każdy potrafi.
Pozdrawiam :)

Popieram całym sercem wypowiedź - Rodowity -
Odpowiedz
1
@ Handlowiec
dnia 02.12.2009, 20:27 · Zgłoś
Od kilkunastu lat prowadzę działalność gospodarczą na terenie Jasła. Mieszkam tu i pracuję od kilkudziesięciu lat, nie dorobiłem się Mercedesów i kilku willi i nie jest mi łatwo konkurować z dużymi marketami.Chcę spokojnie żyć i mieć na bieżące wydatki i wykształcenie moich dzieci, ale ZASTANÓWCIE SIĘ LUDZIE - MIESZKAŃCY JASŁA !!
Ile nam jeszcze potrzeba SUPERMARKETÓW !! W Jaśle potrzebne są miejsca pracy w zakładach usługowych i produkcyjnych. Jak się zgodzimy na budowę nastepnych super i hiper-marketów to handel w promieniu 1 km od rynku upadnie !!! Nie upadnie w sensie mniejszych zarobków tylko o całkowitą upadłość. "Przeżyją" tylko ci którzy maja własne lokale i sami prowadzą taką czy inną działalność. I nie chodzi tu tylko o mnie czy o MPM / do którego i tak chodzę / ale o ludzi starszych którzy nie pojadą ani nie pójdą do tzw. kauflandu po dwie bółki i litr mleka. Czy nasza władza / Boże - wybacz, że na nich głosowałem /nie rozumie i nie wie co robi ??? [...] już się wypowiedział w tym temacie i za to mu dziękuję. W 100% racja. Trzeba zarobić aby mieć co wydawać. Zatrzymać młodych którzy cały czas "uciekają" z Jasła. Dlaczego p. burmistrz nie zorganizuje miejsc pracy dla młodych którzy kończą szkoły ??? Trzeba się zjednoczyć ponad podziały partyjne i współnie zrobić coś pożytecznego dla Jasła. Z głową wydawać publiczne pieniądze i mieć jako priorytet DOBRO WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW - SZANOWNA RADO MIASTA. Jeszcze raz popieram budowanie zakładów produkcyjnych i usługowych,kompleksów rekraacyjnych i sportowych ale zdecydowane NIE dla MARKETÓW !!!
Odpowiedz
0
@ Riotter
dnia 02.12.2009, 20:18 · Zgłoś
Pani L. jak zwykle żenująca. IQ<100. Brawo
Odpowiedz
0
@ sen
dnia 02.12.2009, 20:02 · Zgłoś
Jawa nie wiem o co ci chodzi z tymi cenami Pan Prucnal nigdy nie podnosił cen przed świetami jestem klientem tych sklepów i widze a tobie cyferki sie po przestawialy
Odpowiedz
0
@ Jaślanin
dnia 02.12.2009, 18:27 · Zgłoś
Jeżeli w MPM-ie powstaną dodatkowe kasy z największą przyjemościa będę tam zostawiał pieniadze bo to jasielski sklep i w naszym mieście płaci podatki, zatrudniając na wcale nie najgorszych warunkach w przeciwieństwie do innych. Dla mnie jako klienta tego czy innego sklepu poza ceną ważny jest czas, a rozwiązanie z kasami, które obecnie jest w MPMie powoduje, że robię tam zakupy wyłacznie okazyjnie, ewentualnie jadę po [...] lub do bankomatu.
Odpowiedz
-1
@ Jawa2
dnia 02.12.2009, 17:42 · Zgłoś
Własnie na tym polega wolna konkurencja. Pan Prucnal pewnie w tym roku nie będzie podnosił cen przed Swiętami, jak to robił co roku, kiedy ludzie dostają talony. Ale zaopatrzenie ma bardzo dobre i kilkakrotnie był sponsorem różnych akcji (na moją prośbę)- do tej pory nigdy nie odmówił!!! A teraz może musi się jednak pogodzić z mniejszymi zyskami.....
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 02.12.2009, 17:05 · Zgłoś
Tow. Lenin - nasza partia, konserwatywna w słowach a socjalistyczna w czynach, poprze słuszny protest klasy robotniczo-włościańskiej i stanie na jego czele :D Krwiopijcom i PO-czwarom mówimy stanowcze NIE! :D
Odpowiedz
1
@ Rodowity
dnia 02.12.2009, 16:55 · Zgłoś
Zazdrościcie profitów panu Prucnalowi. Czy on wzbogacił się na waszej krzywdzie? Uderzcie się szczerze w [...] i popatrzcie w lustro jeśli jeszcze możecie. Równie dobrze moglibyście sami założyć jakiś interes i zbijać kokosy. Prucnal przeszedł długą drogę do tego miejsca, w którym jest teraz. Tyle lat działa i pomaga Jasłu. Jest lokalnym patriotą, a wy co, tylko szczekać i [...]. Znam pana Prucnala od lat i każdy, kto go zna wie, że jest skromnym, dobrym człowiekiem. Pochwalcie się co sami osiągnęliście. Wstyd mi za was i za wielu ludzi z Jasła. Tak jesteśmy postrzegani na zewnątrz - zbiorowisko zawistnej, niedouczonej [...], której jedynym celem jest wbić bratu nóż w plecy. Brawo chrześcijanie...
Odpowiedz
0
@ jaślan
dnia 02.12.2009, 15:42 · Zgłoś
też mi biznesmeni bez dostępu do internetu, he, he. Jak nie ma internetu to niech się nie nadyma. Ludzie w kosmos latają a on podstawowej wiedzy nie posiada co się wokół niego dzieje :)) A swoją drogą zaczynają bać się o swoje [...] i ...portfele. Konkurencja nie śpi. karramba :))
Odpowiedz
0
@ max21
dnia 02.12.2009, 15:34 · Zgłoś
Asia Przestań się podlizywać do szefostwa MPM!!A Laska bardzo dobrze to Ujęła!!!Wstyd Asiu!!
Odpowiedz
0
@ Alojzy
dnia 02.12.2009, 15:12 · Zgłoś
Czy to prawda,że owe plany przewidują budowę stoczni ?
Odpowiedz
0
@ yu
dnia 02.12.2009, 14:41 · Zgłoś
lepiej zainwestujcie w przyciagniencie zakladow pracy dla ludzi
Odpowiedz
0
@ daniel
dnia 02.12.2009, 14:23 · Zgłoś
Hahaha , walka z konkurencją w Urzędzie Miasta hahaha. ZObaczymy co kurowska na to i zając i putyra
Odpowiedz
0
@ Ewa
dnia 02.12.2009, 12:52 · Zgłoś
Co ten Prucnal opowiada. Doskonale pamietam go z sesji Rady Miasta około 1,5 roku temu gdzie uchwalane było przystąpienie do sporządzania Studium i Planu Miejscowego. Przecież nawet w gazetach było jego zdjęcie i wypowiedzi na ten temat, to dlaczego teraz udaje że sie tydzień temu dowiedział. Obłudne to wszystko !!!
Odpowiedz
0
@ test
dnia 02.12.2009, 12:13 · Zgłoś
no tak
Odpowiedz
0
@ ułka
dnia 02.12.2009, 11:30 · Zgłoś
Budować i koniec. Wolność gospodarcza o którą tak w dyskusjach się mocno prawie kazdy wypowiada polega na tym że każdy ma prawo budować iwestowac itd.. To komunistyczne rządy za którymi więkzość w skrytości tęskni decydowły gdzie ma być sklep , gdzie szewc...
Odpowiedz
0
@ Lenin Włodzimierz
dnia 02.12.2009, 11:22 · Zgłoś
Jestem pod wrażeniem siły jasielskiego proletariatu! Walka o idee internacjonalistyczne z lokalną burżuazją jest już na ukończeniu. Już zniknie uśmieszek zadowolenia z twarzy lokalnych ciemięzców i uciskaczy, bo oto ramię w ramię z proletariacką władzą pomaszeruje całe miasto na spotkanie z niemieckimi towarzyszami z Kauflandu, angielskimi z Tesco i francuskimi z Carrefour. I co z tego że nie będzie tam taniej ale za to będzie internacjonalistycznie!!! Niech żyje Pierwsza Sekretarz Miejskiej Egzekutywy!Niech żyją Rady Robotnicze i Żołnierskie!

motto na grudzień: Nie walcz z [...], bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem;-)
Odpowiedz
0
@ Asia
dnia 02.12.2009, 11:01 · Zgłoś
Do laska :):)

Zakupy w MPM do wielka przykemność i bardzo dużo ludzi przyjeżdża z poza Jasła,właśnie do MPM.
Ceny? no cóż....jedno takiej,coś inne drożej ale nie jest źle.Promocje są często i ludzie o mniejszych dochodach ,coś dla siebie zawsze znajdą.Czego nie można powiedzieć o innyj marketach...zgnije,wyrzuci a nie przeceni...i takie postępowanie jest wstrętne.

Pan Prycnal prowadzi biznes bardzo dobrze,sympatyczny człowiek i znany się z dobrej strony.

Widać Pani ma marne pojęcie o robieniu zakupów i racjonalnym wydawaniu pieniędzy,albo ma ich Pani tyle że nie musi "liczyć" ile wydaje.

Pozdrawiam:)
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 02.12.2009, 10:43 · Zgłoś
Przestańcie w końcu budować te sklepy, a zacznijcie zakłady, gdzie będą miejsca pracy. Puki co to ludzi pracy nie mają i nie mają gdzie wydawać. Będą mieli co wydawać, to i sklepy zaczną powstawać, ale nie takie z kapitałem zagranicznym, zwolnione z podatku, bez żadnych korzyści dla regionu, które gdy ulgi będą się kończyć - zmienią nazwe i karuzela zakręci się od nowa.
Odpowiedz
0
@ wszystko widzący
dnia 02.12.2009, 10:03 · Zgłoś
wiedzą o wszystkim ci co mają wiedzieć, ci co współpracują z władzami miasta.
Odpowiedz
0
@ jasło
dnia 02.12.2009, 09:58 · Zgłoś
Jeżeli dziś ktoś nie ma dostępu do internetu albo nie umie się nim posługiwać (kawiarenki internetowe)to chyba jest wioskowym [...] albo jasielskim biznesmenem.
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 02.12.2009, 09:10 · Zgłoś
Pan Prucnal protestuje przeciw obiektom wielkopowierzchniowym, bo te zagrażają jego zyskom. Dlaczego tymi samymi kryteriami nie kierował sie otwierając sklep w Lubli czym spowodował likwidację małego wiejskiego sklepu spożywczego? Tu problemu nie widział? Typowa logika Kalego. Jak Kalemu ukraśc krowę to jest zły uczynek, ale jak Kali ukraśc to jest dobry.
Odpowiedz
0
@ jaślanin
dnia 02.12.2009, 09:04 · Zgłoś
Do ,,taki ciekawski '' Masz w pełni rację. Wiedzieli przedsiębiorcy komu powierzyć Prezesostwo. Wyjdą na tym jak Zabłocki na mydle?
Z drugiej strony co ma chłop zrobić. Na spotkaniach publicznie chwali władze a poza nimi krytykuje i słusznie
Odpowiedz
0
@ lola
dnia 02.12.2009, 07:55 · Zgłoś
a niech sobie budują ja i tak pójdę do MPM-u
Odpowiedz
0
@ ciekawy
dnia 02.12.2009, 07:00 · Zgłoś
kiedy rozpocznie sie budowa kompleksu w warzycach kolo dwupasmowki? ja się pytam kiedy???
Odpowiedz
0
@ laska
dnia 02.12.2009, 01:45 · Zgłoś
Bardzo dobrze się dzieje My konsumenci mamy prawo wyboru a nie w koło tylko MPM Może otworzymy je na każdej ulicy w Jaśle co?
Odpowiedz
0
@ zadowolony
dnia 02.12.2009, 01:39 · Zgłoś
mażył im się monopol na handel ???,ludzie będą kupować tam gdzie taniej,a jeśli mają małe zyski moga zamknać interes i iść do pracy w galeri...
Odpowiedz
0
@ Estetka
dnia 02.12.2009, 00:28 · Zgłoś
To, ze ktos ma biznes w Jasle, nie oznacza, ze o wszystko musi byc pytany. Podobno monopol sie skonczyl, mafii w Jasle chyba tez nie ma, co ?
Odpowiedz
0
@ .
dnia 02.12.2009, 00:15 · Zgłoś
Takie ustawy wykończą rodowity handel, wielkie sieci handlowe mają jedną zasadę, pracownik jest na ostatnim miejscu, wypłaca mu się minimalne stawki,aby wygenerować duże zyski dla korporacji, firmy regionalne często wspierają np darami pieniężnymi lub towarami lokalne instytucje jak np szkoły, interesują się sportem i na ten cel często nakładają środki, a duże sieci ????? Nigdy nie widziałem np na dniach jasła, że coś zasponsorował Carrefour, mimo że w Jaśle mamy je w liczbie dwóch.
Odpowiedz
0
@ Pytajniak
dnia 02.12.2009, 00:12 · Zgłoś
To jest ciekawe.Żaden przedsiębiorca,mało mieszkańców zainteresowanych jest pokazywaniem władzy swoich oczekiwań.Pozostają bierni,a nawet piprzą o braku dostepnosci do internetu,którą mają i doskonale się posługują komputerem w biznesie na codzień...Podejmują walkę,gdy coś już jest postanowione przez władzę wybraną przez nich ,przecież,jako swojej reprezentacji interesów.To paranoja,któ
ra zabija od lat Jasło.I tu osoba podpisująca sie jako magii ma rację.Poza Jasłem interesy idą inaczej,nie nerwowo,normalnie.Tu odbywa się niekońcżąca się walka wściekłych psów.Pytam w imię czego i dla kogo???
Odpowiedz
0
@ Smiech na sali
dnia 01.12.2009, 23:34 · Zgłoś
Może nie wszyscy mają dostęp do Internetu, ale jasielscy przedsiębiorcy (na czele z Panem Prucnalem) na pewno mają. To, że jasielscy przedsiębiorcy nie zaglądają do BIP-ów to już nie wina władz. Nikt do sklepikarzy nie będzie leciał z każdym dokumentem. Był upubliczniony? Był! Więc zluzować kupcy, bo się ośmieszacie i to nie pierwszy raz. Deptak nie, rondo nie, sklepy nie, "obwodnica" zachodnia nie, [...] zastanówcie się ludzie, bo nasze Jasło ziemia w końcu pochłonie...
Odpowiedz
1
@ jaślanin
dnia 01.12.2009, 22:47 · Zgłoś
Lubię sklepy MPM-u, ale nic nie mam przeciwko Kauflandowi,Tesko etc.Sam prowadzę działalność nie jest łatwo,ale walczę o klienta,a nie w UM.
Odpowiedz
0
@ taki ciekawski
dnia 01.12.2009, 22:31 · Zgłoś
Kiwek społeczeństwa ze strony władzy ciąg dalszy. Albo poinformują w prasie praktycznie nieosiągalnej na terenie Jasła albo na stronie Biuletynu, nie mają czasu na spotkanie się Pani Burmistrz nie ma czasu ale zato biegać po uroczystościach ma czas. Również chwalić się tym co zrobiła tak wspaniale też ma czas. Ale gdy otwierano np. Galerię Jaslo to urzędnicy podlegający Pani Burmistrz mieli czas na otwieranie !!!!!!! Ciekawe dlaczego?Ciekawe co na to Szef Jasielskich Przedsiębiorców Pan Prezes Edward G. który to tak wspaniale oceniał współpracę z władzami?
Odpowiedz
-1
@ maggi
dnia 01.12.2009, 22:30 · Zgłoś
a ja polecam prowadzenie dzialalnosci gospodarczj wszedzie ale nie jasle ja osobiscie prowadze dzialalnosc 10 lat poza jaslem i jest mi dobrze a w jasle jestem tylko zameldowana i przyjezdzam tu spac nie place tu podatkow i nie uzeram sie w galicji wiedzie mi sie niezle a jak czytam o jasielskich wladzach to mi sie niedobrze robi co potrafia wymyslic i jak mieszkancom zycie zatruc, acha i na wybory tez nie chodze bo nikogo w jasle nie znam i mnie tez nie znaja ,polecam odciecie sie od tego miasta
Odpowiedz
2
@ [...]
dnia 01.12.2009, 22:30 · Zgłoś
Arogancja "nieomylnej" władzy i Himalaje głupoty
- oto rządy PiS-u.
NIGDY WIĘCEJ !!!
Odpowiedz
-1
@ kaczormpm
dnia 01.12.2009, 22:29 · Zgłoś
Oj boimy sie o profity? Ciekawe że właściciele sklepów nie maja dostępu do internetu.. można w kafejce skoro marża 20 -40% nie wystarcza może wreszcie pozwolą zagospodarować łaki warzyckie i bandyckie ceny nieco spadną.. a miasto dostanie nieco gotówki...np . na... deptak.. może pan prucnal wystartuje na burmistrza... wiedziałby wszystko i nic nikt by przed nim nie ukrywał mógłby zamiast kiełbasy wyborczej rozdawać np jakieś ... PACZKI MPM-u oczywiscie za zakupy powyzej 50 zł wiadomo gdzie hehehe w imie uczciwej konkurencji..
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.