Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Wspólne kolędowanie w JDKu

56

Obrazek "http://images14.fotosik.pl/79/01a6b413ddf3c141.jpg" nie może zostać wyświetlony, ponieważ zawiera błędy.Stowarzyszenie „Podkarpacki Dom Chleba” zorganizowało koncert dedykowany wszystkim ludziom dobrej woli biorącym udział w akcjach charytatywnych m.in. „Noworoczny Dar” czy „Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy”. Sala widowiskowa Jasielskiego Domu Kultury była wypełniona do ostatniego miejsca, a na scenie Gabriel Flesza oraz dzieci ze Szkoły Podstawowej Nr. 2 w Jaśle, Szkoły Podstawowej w Jarzeniówce, a także młodzież z jasielskiego Medyka. Konferansjerem był Piotr Juryś Jury a nad całym koncertem czuwał Jacek Sokołowski.

W trakcie koncertu zostały wręczone specjalne dyplomy, za życzliwość i dobre serce.

Otrzymali je:

Anna i Piotr Bialikowie - P.H.U. Argus

Ewa Cierlak - Zakład Masarski Trio S.J.

Urszula i Jacek Strugała - firma Lider

Ryszard Borys i Emil Berkowicz - Fotos Studio Express

Ryszard Serwiński - ZTS Gamrat S.A.

Edward Gierut - Fabryka Armatur Jafar S.A.

 

 
Obrazek "http://images14.fotosik.pl/79/56ac3d3500f8c3e0.jpg" nie może zostać wyświetlony, ponieważ zawiera błędy.

Obrazek "http://images13.fotosik.pl/28/1e146f665d5dd4c0.jpg" nie może zostać wyświetlony, ponieważ zawiera błędy.

Obrazek "http://images11.fotosik.pl/35/d91118172fb0d684.jpg" nie może zostać wyświetlony, ponieważ zawiera błędy.

 

Obrazek "http://images14.fotosik.pl/79/f87461aaaaab9965.jpg" nie może zostać wyświetlony, ponieważ zawiera błędy.

 

Reklama

Komentarze: 56

Dodaj komentarz Widok:
0
@ też normalny człowiek
dnia 03.02.2007, 11:55 · Zgłoś
Korek jest spoko i Koniu też - różnica jest w tym, ze Korek żyje między innymi z nagłaśniania, a Koniu jest zatrudniony w JDK i czy stoi czy leży i tak mu się należy.
Jeden ma drugiemu za złe, ze jest ciut lepszy. To zwykła zawiść. Dlatego również koncerty nagłaśniane przez Korka czy inne prywatne firmy będą lepiej zrobione - ponieważ oni za to biorą kasę. Imprezy nagłaśniane przez pracowników z JDK nie zawsze są idealne - to jasne przecież oni kasę nie wezmą tylko dyr. Więc po co si.ę starać. Czy zrobi to lepiej czy gorzej i tak na koniec mc dostanie ta samą kasę jako wypłatę. W tym cała rzecz.
Odpowiedz
0
@ gf
dnia 02.02.2007, 21:15 · Zgłoś
0
@ normalny człowiek
dnia 02.02.2007, 19:35 · Zgłoś
czytam i tak mślę zrobiliscie sobie piękną reklame i dla korka i jdk to jest opinia straszna żaden z was niema pojęcia co to o was światczy zachowujecie się jak najgorsze szczeniaki może zrobicie plakaty i rozwiesicie na miescie zeby każdy wiedział kto jest lepszy,panowie zastanówcie się nad sobą panie Korczynski i ochoński myślicie ze nikt niewie jak się nazywacie i o co wam chodzi nie mieszajcie do waszych rozgrywek innych ludzi ani kierowca ani elektryk z jdk ani pana juryśia ani sokołowskiego co oni mają z tym wspulnego nie nagłaśniają tylko wy, a po drugie jak macie prywatne firmy niech ludzie wiedzą oco się bijecie narazie na słowa , jak macie coś do powiedzenia to się spotkajcie i dajcie se [...] . zrozumieliscie mam nadzieje.
Odpowiedz
0
@ afera
dnia 02.02.2007, 08:57 · Zgłoś
No i masz. Jeden malutki koncert i zrobiła się AFERA BLUES GR. :lol::yes::uhoh:
Czyli wspaniali akustycy muzycy kierowcy zostali urazeni, że to Korek nagłasniał, a nie oni. NIESAMOWITE !
Odpowiedz
0
@ do wszystkich
dnia 01.02.2007, 22:43 · Zgłoś
co wy sie czepiliście tych z JDKu??
Odpowiedz
0
@ mark
dnia 01.02.2007, 15:50 · Zgłoś
W JDK to nawet kierowca czasem robi za akustyka :lol:
Ogólnie chłopcy są spoko tylko za bardzo czasem nosa zadzierają. Może to już ich taka natura. Więcej pokory panowie, a z czasem i wam wyjdzie w końcu w miarę dobre nagłośnienie jakiejś kapeli.
Powinniście współpracować a nie konkurować bo nie za to wam płacą.
Odpowiedz
0
@ aniolki chrliego
dnia 01.02.2007, 14:57 · Zgłoś
to stowarzyszenie jest spox pomagaja wielu ludzia a do tego daja szanse pokazac sie malum artysta a gabrys z tego co wiem gral za freee dla dzieciaków swietna zabawa pozdrawiam:p
Odpowiedz
0
@ kubuś
dnia 01.02.2007, 12:52 · Zgłoś
dlaczego piszecie chłopaki z jdk jak w jdk jest tylko jeden akustyk nierozumiem,to jakaś farsa.a może jak tak się w szyscy znacie to się spotkajcie na rynku i zrubcie zawody kto ma lepsze ucho wtedy zobaczymy co jestescie warci hehe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:lol:
Odpowiedz
0
@ Do kogos tam
dnia 01.02.2007, 11:43 · Zgłoś
Akustycy jdk nie mogą tak zrobic poniewaz nie maja jeszcze na tyle sprzetu / z tego co mi wiadomo/.
A do tego potrzeba specjalistycznych złączy rozdzielających poszczególne sygnały i drugiego miksera /monitorowego/! A na to trzeba pieniędzy! Ale podobno już niedługo.
A co do sceny; umiejscowienie sceny nie zależy od akustyków tylko od władz miasta i dyrekcji jdk. jakbys zauwazył na płycie rynku jest konstrukcyjnie wyznaczone to miejsce, w ktorym obecnie stoi scena.Podobno tam jest inaczej zmodernizowane podłoże pod wzg ciężaru sceny itp.
Kazda impreza zewnetrzna jest traktowana indywidualnie i organizator ustala z wladzami miejsce dla sceny.
wszyscy dobrze wiemy, ze scena stoi wlasciwie w najgorszym miejscu jakie moze byc!
W dodatku jaka ta scena jest? To kurnnik. Pod tym dachem miesci sie zaledwie perkusja!!! Ani wizualnie ani technicznie nie spelnia zadnych wymogow. no i estetyki tez zadnej.
I tu wez pod uwage 1 rzecz: naglasnianie pod tak niskim dachem jest bardzo utrudnione. jesli zespol jest maly/4-5osob, albo 1 i polplayback/ to malo mikrofonow i problem mniejszy. ALE.Jesli zespol rozbudowany/szerokie instrumentarium itd./ w zw. z tym inne wymagania, wieksza ilosc mikrofonow monitorow kabli ludzi itd. przez ta ciasnote na scenie i niski dach bardzo wielka sztuka jest dogodzic zarowno i artystom awszcegolnosci publicznosci.
nikt nie potrafi tego zrozumiec ze dzwiek ze wzmacniaczy gitarowych z perkusji z innych instrumentow wzmocniony poprzez sysytem monitorowy kotluje sie troszke na scenie, odbija sie od zadaszenia, i wraca do mikrofonow itd. dlatego ierzadko wychodzi z tego rynku taka KUPA.
Ale tego nikt z rzadzacych nie rozumie. ale 1 czlowiek nie da rady tego zrobic i walczyc o to przeszlo 5 lat. Chodi tylko o to zeby wszyscy byli zadowoleni i mieli satysfakcje z udanej imprezy publicznosc, muzycy, i jak Ty to mowisz akustycy.
pozdro
ps.jakbys chcial jakies informacje na ten temat odezwij sie
Odpowiedz
0
@ do MENa
dnia 01.02.2007, 09:12 · Zgłoś
Człowieku skoro wg Ciebie powinno się nagłasniac tak jak opisujesz - to dlaczego ani na sylwka, ani na Orkiestrę Pomocy tak nasi JDKowcy wspaniali rewelacyjni akustycy i zrobili ? Nawet scena na rynku stoi w najorszym miejscu. Jak przyjeżdżają zespoły ze sceną to zauważcie gdzie oni ją stawiają.
Tu nie chodzi o to,że są jakieś niedociągniecia ze strony akustyków z JDK - tylko o ich przemądrzały stosunek do reszty. Jak ktoś wię wszystko najlepiej to nie pogadasz.:lol:
Odpowiedz
0
@ MEN
dnia 31.01.2007, 22:24 · Zgłoś
wszyscy guzik wiecie na temat nagłaśniania!
Powinniscie wiedziec ze do obslugi imprezy duzej jakimi sa sylwek czy wosp czy inne koncerty/jakiekolwiek/ potrzebni sa dwaj realizatorzy: frontowy i monitorowy a co się z tym wiąże dwa miksery! jeden na scenie drugi na do obslugi systemu głównego!
Zaden realizator nie ma komfortu pracy zajmując sie dwiema rzeczami na raz!
Zaden z was nie ma wogóle zielonego pojęcia o takiej pracy!
A i puszczac playbacky też nie każdy potrafi.
Niejednemu się wydaje, że to łatwe. zdziwilibyście sie.
więc może skończmy ten temat!
Może kiedyś faktycznie się dogadają i będzie święty spokój.

do: misio
Ty musisz ju miec na karku pare lat, skoro pamietasz co pan Ryszard Rynkowski do kogo mowil.
Bylem i tez pamietam!
I nawet znam tego czlowieka, ktory siedzial za mikserem. Ten to dopiero nic nie slyszy!
Odpowiedz
0
@ do misio
dnia 31.01.2007, 17:34 · Zgłoś
sęk w tym, ze akustycy z JDK uważają sie za najmądrzejszych na świecie. Inni to [...] którzy nic nie potrafią. Też raz miałem z nimi kontakt w sprawie nagłaśniania jednej imprezy i więcej za żadne skarby nie chce mieć z nimi nic wspólnego.
Potrafią tylko krytykować, a jak przyszło co do czego to - nie miał zespół odsłuchów, to znów mikrofony gwizdały, albo coś tam buczało. A na końcu coś tam się jeszcze zepsuło. Rany !
Odpowiedz
0
@ misio
dnia 31.01.2007, 16:26 · Zgłoś
Widać ze uwagi zalazly za skore sympayykom naglosnieniowcow z JDK ktorzy pastwia sie nad panem K przypisujac mu "pazdziezowe paczki i 4 rzedowe podróbki sekaki - szczerze mowiac to wole sluchać te samoruby korka niż oglądać markowe etykietki markowego sprzetu obsługiwanego przez fachowców którum [...] wystaje. Kiedyś Ryszard Rynkowski koncertujac w Jasle powiedzial zeby wzieli rece od miksera i wsadzili se do kieszeni to lepiej bedzie. PRAWDA !!! Ostatnie wystepy na sylwka i WOSP pozostawiały bardzo wiele do życzenia...
ROBIĄ TAK JAK POTRAFIĄ I TRZEBA IM W TYM POMAGAĆ A NIE KRYTYKOWAĆ
A nawiasem mówiac to gdyby jedna sttrona odpusciła sobie trochę hamstwa i spojrzała na konkurencje pod kontem współpracy -wiecej by sie nauczyła i dla miasta było by lepiej.
Odpowiedz
0
@ super
dnia 31.01.2007, 15:40 · Zgłoś
było fajnie:smilewinkgrin::D:)
Odpowiedz
0
@ Doniu
dnia 31.01.2007, 15:39 · Zgłoś
Było super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Bardzo fajne zakończenie okresu świątecznego
Odpowiedz
0
@ conan
dnia 31.01.2007, 12:06 · Zgłoś
jak to jak chca napisac to niech trzymaja jezyk za zebami?
jesli to oni pisali tyzn ze chcieli cos napisac i napisali kazdy broni swego.
do: na koniec
jak wiesz kto wyleci pierwszy to zebys sie nie zdziwil.
poza tym generalnie jdkiem kazdy sobie [...] wyciera.
jak ktos cos potrzebuje to wie gdzie się zgłosic do jdk!
czy mikrofon, czy stroj, czy obrazek itd.
a potem narzekanie.
Ludzie nie macie pojęcia o czym rozmawiacie.
I z tego co tu czytam nikt nkogo nie obrazil. jeszcze.
Odpowiedz
0
@ NA KONIEC
dnia 31.01.2007, 09:40 · Zgłoś
oj zabolało panów akustyków i pracowników z jdk - ambicja sie odezwała. te wszystkie posty na korka i jurysia to są od nich.
jak coś chcą napisać , to niech trzymają język za zębami.
zresztą po co kogoś obrażać i wycierać sobie [...] nazwiskiem.
tu wychodzi [...] i brak obycia tych ludzi. notabene - reprezentantów jasielskiej kultury. ale jak ktos jest przemądrzały do bólu...to z takim nie pogadasz.
ale już niedługo panowie - burmistrz zapowiedziała zmiany w jdk.
a ja wiem kto wyleci jako pierwszy itd. całe jasło trąbi, że należy ten folwark wymieść.
Odpowiedz
0
@ MEN
dnia 31.01.2007, 09:38 · Zgłoś
Panowie tak czytam co tu wypisujecie, ten to ten tamto.
Umiejetnosci swoja droga, kolumny i cala reszta swoja droga.
Troszke sie tym interesuje i wiem, ze na slowo naglasnianie sklada sie wiele roznych czynnikow.
Dobor aparatury, zgrana ekipa itd. wtedy wychodza umijetnosci i doswiadczenie.
Poza tym nalezy rowniez porownac sprzet.
Jakie kto ma kolumny jakie kable jakie mikrofony itd.
Niestety ale pan K zbil kilka desek w garazu zalozyl glosnik/jakis/ i mu sie zdaje, ze to CUD.
W jdk panowie mieli sprzet lipny. Ale to zrozumiale, brak funduszy.
Teraz kiedy dostali cos tam, maja przynajmniej namiastke dobrej markowej aparatury i urzadzenia, ktorych nie powstydzilba sie zadna swiatowa firma na swiecie a i muzycy lubia grac na tym co sprawdzone.
Pan K zawsze stosuje jakies tanie zamienniki, ktore zreszta z wielkim uporem wszystkim wciska/w garazu, ale bedzie pewnie nowy sklep/. Co to jest SEKAKU, YOGA itp. Zdaje sobie sprawe ze nie wszystkich stac. Wierzcie mi jest dostepny na rynku sprzet, ktory zapewni zadowalajaca jakosc, jest trwalszy nie zedrze kieszeni i nazywa sie tak ze kazdy kto sie tym interesuje nie wywali gal ze zdziwienia: CO TO JEST?
Sorry za wszystko.
pomyslcie o tym.
Odpowiedz
0
@ krzys
dnia 31.01.2007, 07:56 · Zgłoś
do szefo albo Szefo
nikt im nie kazał?
Co Ty myslisz ze oni tak sami se wyciągają te graty i impreze robią w niedziele?
Napewno ktos przyszedl do jdk z pismem albo pani Burmistrz dalal patrona a wzwiązku z tym sprzęt. A nedziela to dzień wolny od pracy.
Nie bój się Korek by tego czy innego gratis nie zrobił!
A tymi ludźmi z jdk to se wszyscy [...] wycierają.
Idź i popracuj za nich zobaczymy wtedy czy będziesz taki cwany.
Odpowiedz
0
@ mortal
dnia 31.01.2007, 00:18 · Zgłoś
Podkarpacki Dom Chleba?
Hm?
Co to takiego
Stowarzyszenie?
Ciekawe ile zarobili na Fleszarze?
Odpowiedz
0
@ szefo
dnia 31.01.2007, 00:12 · Zgłoś
chcialbym zaznaczyc ze szefo a Szefo.. to dwie calkiem inne osoby. nie wiem kto wykozystuje mojego nicka. do krzys: praca to praca, jak cos musze zrobic to nikt mi sie nie pyta czy mi sie chce i tym podobne rzeczy, to jest moj obowiazek, a jak mi nie pasuje to na pewno znajdzie sie na moje miejsce nikt im chyba nie kazal brac sie za ta robote
Odpowiedz
0
@ gonzo
dnia 30.01.2007, 23:53 · Zgłoś
nastempnym razem niech zgaszą światło i korek niech se wtedy robi [...]
Odpowiedz
0
@ kto to
dnia 30.01.2007, 23:49 · Zgłoś
szefo
w to ze byl po drinku to nie wierzę a ze coś mu nie wyszło kazdemu może się to zdarzyc nawet najlepszemu!
Odpowiedz
0
@ gonzo
dnia 30.01.2007, 23:36 · Zgłoś
wydaje mi się ze coś robią jak wam i innym pomagają przy imprezach najlepiej niech sami napiszą co robią a z tego co wiem bo uczę w szkole to naprawde robią i nie oczerniajcie ich bo jak was ktoś tak będzie oczerniał to zobaczycie jak to miło a po drugie i jedni robią imprezy i drudzy i jedni mają w padki i drudzy ani korek niejest święty ani jdk a po drugie jak się pujdzie do jdk to zawsze pomoą a korek jak poszłam to mnie potraktował strasznie odrazu woła kasa inaczej to rozmawiac nawet niechce i to jest dobry człowiek zastanówcie się.
Odpowiedz
0
@ xksik
dnia 30.01.2007, 23:36 · Zgłoś
pewnie na jego miejscu też straciłbyś cierpliwośc.
bo z takimi baranami pracowac to trzeba ją miec!
zastanów się chłopie co piszesz?!
Odpowiedz
0
@ krzyś
dnia 30.01.2007, 23:27 · Zgłoś
do antonio
napewno leża!
szczególnie teraz kiedy był noworoczny dar.
i inne fiu bździu.
zamień się z nimi i bądź do dyspozycji 24h!
Ja ich na każdej imprezie widzę.
Odpowiedz
0
@ xksik
dnia 30.01.2007, 23:25 · Zgłoś
to gdzie Ty w końcu byłeś? Na scenie czy przed sceną?
inaczej jest chyba i tu i tu. A może to Ty miałeś [...] i byłeś na innym koncercie.
Odpowiedz
0
@ z boku
dnia 30.01.2007, 23:22 · Zgłoś
czyli wracamy do filmu niemego .ty masz [...] gonzo .zdiecie robi "kamera [...] " i ma flesz , a zeby byc dobrym akustykiem trzeba po sredniej szkole muzycznej zdawać na studia ,więc obaj to amatorzy ze wskazaniem na Korka . po co tyle emocji.Jasło to nie Warszawa , więc dla nich i Jasło i Sieklówka to prowincja. Ps. Co ma do tego niezły filingowo Lącki?
Odpowiedz
0
@ antonio
dnia 30.01.2007, 23:15 · Zgłoś
Pomagaja??!! Przeciez to jest ich praca!! Raz na jakis czas cos jdk organizuje i wtedy chlopaki maja troche wiecej roboty. A na codzien to co oni robia??
Odpowiedz
0
@ gonzo
dnia 30.01.2007, 23:03 · Zgłoś
Jestem osobą postronną i dziwie się osobą które piszą o panach z jdk w ten sposób tyle co oni wam pomagają przy imprezach to jest po prostu szok a po drugie byłem na tej imprezie w jdk w poniedziałek i słyszałem niesamowite podziękowania dla pana korka za dzwięk ale pan juryś nawet nie podziękował temu człowiekowi za zrobienie światła w czasie imprezy nie dzwięk a światło jest wizerunkiem imprezy na zdięciach nie słychać muzyki tylko widać światło, na miejscu tych panów z jdk poprostu kopnoł bym was w [...]E nastempnym razem z wielkim szacunkiem Panie Juryś,Korek i panie Sokołowski to to żenada
Odpowiedz
1
@ conan
dnia 30.01.2007, 22:58 · Zgłoś
ej Jacek Jacek wstydziłbyś się!
Korczyński? Łącki? Juryś?
Kto to jest?
Odpowiedz
0
@ Szefo..
dnia 30.01.2007, 22:51 · Zgłoś
Pamiętam na dniach Jasła.. czy jakos tak to było.. nie na wielkiej orkiestrze.. jak zespół wyszedł.. na scene jak sie zaczoł dzryc konik to masakra.. "albo gracie albo [...]..." Napewno był napity... po drinku.. jakims... Zachowanie było skandaliczne.. Podczas występu nie umiał nawet ich nagłosnic dziewczyny nic nie słyszały na scenie mikrofony nie chodziły.. CO TO MA BYC.. A nie mówiąc o brzmieniu - kicha.. kto było na koncercie to słyszał.. jak konik dawał czadu - beznadziejnie
Odpowiedz
0
@ sztefan
dnia 30.01.2007, 22:46 · Zgłoś
Co chcecie od korka..
Korek to spoko gosc ... o wiele lepiej zna sie od JDKowców.. a oni to nie umią.. nic dobrze zrobić.. Pamiętam jak gasiłem ogień przez Dara... czy jakos tam mu.. Żeby odwrotnie ogień dać.. wylotem do dołu.. Gdyby nie ja to chyba ten JDK by sie spalił..
Odpowiedz
1
@ mysza
dnia 30.01.2007, 22:40 · Zgłoś
Ja to się tylko Jackowi Sokołowskiemu dziwie ze się zadaje z kimś takim jak Juryś.
Odpowiedz
0
@ szefo
dnia 30.01.2007, 22:34 · Zgłoś
moze i tak gralem no ale jak ktos jest w pracy i jest szanujacym sie akustykiem (wedlug co niektorych bardzo dobrym) to go to do czegos zobowiazuje. a poza tym dobry akustyk powinien umiec naglosnic kazdy zespol bez wzgledu na to jak gra. czyz nie tak??
Odpowiedz
0
@ xksik
dnia 30.01.2007, 22:26 · Zgłoś
pewnie tak grałeś że się wszyscy musieli napic, łącznie z akustykiem!
a gdzie cie pan korek nagłaśniał? W Siepietnicy, czy w Pcimiu?
Odpowiedz
0
@ jan
dnia 30.01.2007, 22:25 · Zgłoś
Chłopaki z JDK nie dorastają korkowi nawet do pięt..
Odpowiedz
0
@ xksik
dnia 30.01.2007, 22:24 · Zgłoś
do tego drugiego?
Odpowiedz
0
@ misiek1
dnia 30.01.2007, 22:21 · Zgłoś
slychac było bo kolumny nowe!
[...]bardzo duzo ludzi w Polsce i nie tylko ich uzywa!
a Korek? Taki świetny fachowiec ze se swój mikser musiał przywieźc!
i mu się chyba zepsuł?!
Odpowiedz
0
@ szefo
dnia 30.01.2007, 22:15 · Zgłoś
bylem naglasniany przez korka jak rowiez przez pana z jdk. musze szczerze przyznac ze korek lepiej wywiazal sie z obowiazkow a poza tym byl trzezwy w przeciwienstwie do tego drugiego
Odpowiedz
0
@ mysza
dnia 30.01.2007, 21:58 · Zgłoś
ja wam powiem jedno, korek niech wróci do szkoły uczyć dzieci, a nie udaje, że jest znakomitym akustykiem. Ttaka jest prawda,zapytajcie Janowskiego, co o nim sądzi, ile nerwów przez niego zjadł, organizatorom powiedział, żeby lepiej takiego akustyka nie zamawiali bo szkoda moich i waszych nerwów.Taka jeat prawda panie KOREK i panie JURYś, a chłopakom z jdk nawet do pięt nie sięgacie :yes:
Odpowiedz
0
@ mysza
dnia 30.01.2007, 21:34 · Zgłoś
eryk ty chyba nie widziałeś super koncertu, to była jedna wielka chała, dzieciaki wysiedzieć już nie mogły, a po drugie jesli jest tak dobry to dlaczego wyłącza podkład w połowie piosenki.To zwykły chałturnik, niech się uczy nagłaśniać na weselach, tam nikt nie będzie na to zwracał uwagi, a Juryś niech prowadzi lepiej festyny bo [...] takie farmazony że aż żal.
Odpowiedz
0
@ do ktosia
dnia 30.01.2007, 21:34 · Zgłoś
A może ty pokarzesz co potrafisz ? Pewnie nic bo takie główno jak ty nawet podetrzeć się nie potrafi dobrze.
Korek jest spoko. Byłem na koncercie w JDK na Noworocznym Darze i w pon. na Fleszarze. Nagłośnienie przez korka było o wiele lepiej zrobione. Przynajmniej było słychać co śpiewają.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 30.01.2007, 21:23 · Zgłoś
" Ktoś " siądź se na ten " Komin ' i [...] sie decha od Korka , potem weż kamere lub cokolwiek i nagraj .Korka nagranie bedzie lepsze , a tego z JDK ... Komina tez [...] może coś usłyszy.
Odpowiedz
0
@ ktos
dnia 30.01.2007, 21:19 · Zgłoś
Pan Juryś to przecież artysta.
Tekściarz i poeta.
producent
studio ma.
widziałem tą żenadę w tv kablowej. na wybory i na święta!
ale [...].
jak wogóle te wszystkie jasielskei firmy mogą się zniżyć do takiego poziomu?
że o MPM już nie wspomnę!
kurczak Emil? co to jest? piosenki które śpiewa napisał pan Juryś-poeta.
Panie Prucnal wstydź sie Pan.
Odpowiedz
0
@ tokcio
dnia 30.01.2007, 21:15 · Zgłoś
odpieprzcie się od chłopaków z jdk.
Bardzo w porządku kolesie są.
żeby korek zrobił tyle imprez co oni moglibyśmy pogadać.
Niech se sprzedaje głośniki Beyma czy coś takiego w garażu!
przepraszam w noeym sklepie który se buduje w tajemnicy przed swiatem!
A pana Jurysia niech se weźmie na przedstawiciela handlowego!
powodzenia.
Odpowiedz
0
@ borys
dnia 30.01.2007, 21:09 · Zgłoś
A ja wam powiem tak:
jak ktoś umie śpiewać albo grać na czymkolwiek to i akustyk nie musi nic robic!
Odpowiedz
0
@ anioł
dnia 30.01.2007, 20:57 · Zgłoś
masz rację ja też byłem raz na gimhicie czy coś.
pamietam ze łobaszewska była.
to się co chwila odwracała i go opieprzała: co Pan tam robi?!
Odpowiedz
0
@ KOMIN
dnia 30.01.2007, 20:56 · Zgłoś
a ja z tego co wiem to w jdk jest tylko 1 akustyk.
i nie musi się dużo nauczyć!
znamgo i wiem co potrafi.
korek przy nim jest malutki!
albo go wogóle nie ma.
firma koreksound? śmiechu warte! dzieci po scenie biegaja a on nigdy nie wie o co chodzi.
Odpowiedz
0
@ misiek1
dnia 30.01.2007, 20:52 · Zgłoś
ktos.
masz racje korek to amator!
juz kilka razy bylem na imprezie gdzie naglasnial.
zawsze cos bylo nie tak.
pamietam na stadionie rafinerii koncert janowskiego TRAGEDIA!!!
A artystom z jdk tez spieprzyl występ!
Odpowiedz
0
@ ktos
dnia 30.01.2007, 20:43 · Zgłoś
korek to zawodowiec?
To amator!!!
Kolumny se zbił z desek paździerzowych w garażu.
Ma gumowe ucho!!!
Byłem na tym koncercie - cały czas cos buczało i odjezdżało!
a jak kilka razy próbowalem cos u niego kupić to zawsze wciska jakieś [...]i!
to zwykły chałturnik tak jak Łącki i cały ten Juryś!
Odpowiedz
0
@ Kazionek
dnia 30.01.2007, 19:25 · Zgłoś
Korek to zawodowiec.. Kręcił gałkami jak trza , szkoda że tak rzadko ma szanse sie wykazać w naszym kochanym Jasełkuu ;););););););););););););););););)
Odpowiedz
0
@ kondondowiczowicz
dnia 30.01.2007, 19:21 · Zgłoś
Ja też tak mysle ze Ci "akustycy" z JDK musza się jeszcze dużo i to bardzo duzo nauczyć.. to co że kupili nowy sprzęt.. ale umiejętności sie licza.. a nie sprzęt... co nie??
Odpowiedz
0
@ maksiu
dnia 30.01.2007, 17:42 · Zgłoś
Dlaczego Korek nagłaśniał w JDK ? Wywalili już tamtych ...... ?:lol::confused:
Odpowiedz
0
@ akustyk
dnia 30.01.2007, 16:33 · Zgłoś
Korek faktycznie sie postaral choc nie obylo sie bez malego zwalu sprzetu. dzieciaki ladnie spiewaly. a Fleszar to spoko koles gadalem z nim przez chyba godzine i mozna sie z nim dogadac
:p
Odpowiedz
0
@ eryk
dnia 30.01.2007, 15:56 · Zgłoś
Koncert był super ! Dziecaki świetnie śpiewały i nawet Fleszar się postarał.
Duże brawa dla Korka za profesjonalne nagłośnienie.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.