Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

WYBORY. Prawie wszystko jest już jasne

260

Znamy już oficjalne wyniki wyborów na burmistrza Jasła i wójtów okolicznych gmin. Tajemnicy nie stanowią już również nowe składy jasielskiej rady miejskiej i rady powiatu.

Rada Miejska Jasła

Mandat radnego miejskiego rady VII kadencji uzyskali: Maria Szańca (PiS), Urszula Czyżowicz (PiS), Krystyna Sikora (PiS), Henryk Rak (PiS), Józef Kędrek (Jaślanie), Leszek Zduński (PiS), Krzysztof Czeluśniak (Jaślanie), Andrzej Dybaś (PSPP), Jan Pierzchała (Samorządowe Jasło), Alicja Nowosielska (Jaślanie), Leszek Znamirowski (Samorządowe Jasło), Dorota Bilewicz (PiS), Michał Burbelka (Jaślanie), Michał Sołtys (PiS), Robert Hap (Jaślanie), Jerzy Węgrzyn (PiS), Krzysztof Pec (PiS), Lech Polak (PSPP), Bogusław Buglewicz (PiS), Michał Rybka (PiS) i Roman Strojek (PSPP).

Rada Powiatu Jasielskiego

Mandat radnego powiatowego rady VII kadencji uzyskali: Jan Urban (PSL), Anna Bialik (PSL), Witold Lechowski (PiS), Mateusz Lechwar (PiS), Stanisław Zając (PiS), Adam Kmiecik (PO), Janusz Przetacznik (PSPP), Jan Lazar (PSL), Tadeusz Gorgosz (PiS), Henryk Motkowicz (PO), Dorota Woźniak (PSL), Mariusz Sepioł (PiS), Bogusław Kręcisz (PO), Stanisław Spólnik (PSL), Andrzej Stachurski (PiS), Stanisław Mlicki (PO), Franciszek Miśkowicz (PSL), Grzegorz Pers (PSL), Jan Muzyka (PiS), Antoni Salacha (PSL), Józef Kozioł (PSPP), Marek Biernacki (PiS) oraz Józef Rosół (PiS).

Wybory burmistrzów i wójtów

Miasto Jasło

Andrzej Czernecki (Jaślanie) – 4983 głosy

Ryszard Pabian (PiS) – 4944 głosy

Elwira Musiałowicz-Czech (PO) – 1828 głosów

Tadeusz Górczyk (PSPP) – 1096 głosów

Leszek Garbacik (KNP) – 495 głosów

Stanisław Wojdyła (Jasło Bez Fotoradarów) – 373 głosy

Nowy burmistrz Jasła wyłoniony zostanie w „dogrywce”. Zakwalifikowali się do niej Andrzej Czernecki oraz Ryszard Pabian.


Kołaczyce

Wójtem-burmistrzem miejsko-wiejskiej gminy Kołaczyce pozostanie Małgorzata Salacha (50,04 proc., KWW PSPP).

Dębowiec

Reelekcję na urzędzie wójta wywalczył sobie Zbigniew Staniszewski (59.26 proc., KWW „Praworządność”).

Krempna

Bez zmian – wójtem będzie nadal Kazimierz Miśkowicz (66,63 proc., PSL).

Brzyska

Wójtem pozostanie Rafał Papciak (53,84 proc, KWW Dla Gminy Brzyska Razem).

Skołyszyn

Wybory wygrał dotychczasowy wójt Zenon Szura (55,51 proc., KWW Samorządowe Porozumienie Wyborcze „Razem”).

Osiek Jasielski

Na stanowisku wójta pozostanie Mariusz Pykosz (56,98 proc., KWW Wójta Mariusza Pykosza)

Tarnowiec

Stanowisko wójta straci Bogusław Wójcik. Zastąpi go Jan Czubik (55,37 proc., KWW „Nasza Przyszłość”)

Nowy Żmigród

W drugiej turze wyborów zmierzą się dotychczasowy wójt Krzysztof Augustyn (37,34 proc., KWW Uczciwość-Rozsądek-Rozwój) oraz Grzegorz Bara (27,42 proc., KWW „Nasza Gmina Nasz Wspólny Dom).

Gmina wiejska Jasło

Wójta wyłoni dogrywka. Rywalizować będą w niej ubiegający się o reelekcję Stanisław Pankiewicz (46,50 proc., KWW Wspólnota Samorządowa Gminy Jasło) oraz Tadeusz Gorgosz (32,10 proc., PiS). 

Więcej informacji wkrótce. 

jh

Reklama

Komentarze: 255

Dodaj komentarz Widok:
0
@ wyborca
dnia 27.11.2014, 14:10 · Zgłoś
a liczba naszych głosów do rady powiatu wygląda tak:
jakie wnioski?
Grzegorz Pers PSL - 1728
Jan Muzyka PIS - 1262
Tadeusz Gorgosz PIS - 1236
Henryk Motkowicz PO – 1035
Witold Lechowski PIS - 937
Bogusław Kręcisz PO – 920
Stanisław Spólnik PSL – 829
Adam Kmiecik PO – 752
Franciszek Miśkowicz PSL - 727
Mateusz Lechwar PIS - 702
Dorota Woźniak PSL – 690
Stanisław Mlicki PO – 681
Jan Urban PSL – 641
Mariusz Sepioł PIS – 614
Józef Kozioł PSPP – 587
Janusz Przetacznik PSPP – 557
Stanisław Zając PIS – 546
Andrzej Stachurski PIS - 524
Marek Biernacki PIS – 475
Anna Bialik PSL – 453
Józef Rosół PIS - 435
Odpowiedz
0
@ Rysiek
dnia 24.11.2014, 17:06 · Zgłoś
Lieszku druchu seredecznyj!!! Moje gratulacje z okazji ponownego wyboru. Mam nadzieje ze obejmiesz jakas funkcje I bedziesz publicznie pokazywany! Twoja dzialalnosc polaczona z ulegloscia dostarcza mi wiele radosci. Mam nadzieje ze mnie druhu nie zawiedziesz!!!
Odpowiedz
0
@ kopacz
dnia 23.11.2014, 19:35 · Zgłoś
recenzję z filmu granica
Odpowiedz
3
@ komentator
dnia 22.11.2014, 18:22 · Zgłoś
PO w Jaśle i powiecie jasielskim nie istnieje. W mieście nikt nie
wszedł do rady. Wybór więc Pani Musiałowicz- Czech jest z politycznego
punktu widzenia uzasadniony. Teraz należy czekać odważnego kroku
PSL w powiecie. Jaki jest sens wchodzić w koalicję z kimś, kto istnieje
tylko na papierze ?
Odpowiedz
1
@ mediakatalizator
dnia 22.11.2014, 14:55 · Zgłoś
Haaaaaaaaa Haaaaaaaaaaaa Haaaaaaaaaaa Musiałowicz-Czech (PO) udzieliła poparcie Pabianowi(PiS). Totalny rozkład PO już na szczeblu samorządowym (Tusk się w europalamencie wali w głowę , jak można defrałdować coś co określa PO?) [...] ratujcie platformę!!! Jak PO przestanie walczyć z PiS to już po niej !!! Panie Baniak wal pan larum, bo już po dyrektorstwie mosir jak Pabian zostanie burmistrzem. Jednego nie przewidziałem, że jest możliwa koalicja PiSu z PSL (zgodnie z doktryną ludowców: na pytanie z kim PSL będzie rządzić - odpowiadają z przyszłym koalicjantem ... i takie podejście jest najgorsze dla nas wszystkich)
Odpowiedz
5
@ gryps
dnia 22.11.2014, 08:56 · Zgłoś
jeśli teraz będziecie głosować na czerneckiego i wygra, to już będzie całkowita samowolka, bo już 2 kadęcje rządzi i z przerwą oczywiście, i będzie robił co chce bo skoro ludzie i tak go wybieraja dalej. decyzje podejmuje miesiącami, nie liczy sie z mieszkańcami i zwykłymi prostymi ludzmi, więc chyba warto wybrać kogoś nowego- Pabiana.
Odpowiedz
1
@ Kołaczyce
dnia 21.11.2014, 21:52 · Zgłoś
0,4% do drugiej tury, już w to wierze patrzac na sklad komisji w niektorych miejscowosciach i problemy PKW. Ludzie opamiętajcie sie i dajcie szanse innym, nie pozwalajcie by gmina staczała się w dół!
Odpowiedz
-1
@ aleja gwiazd
dnia 21.11.2014, 20:52 · Zgłoś
Pabian już stary jak świat. Nie tedy droga. To droga do nikąd, ktorą za rządów z Mary wybudowali...
Odpowiedz
5
@ nieporozumienie
dnia 21.11.2014, 19:30 · Zgłoś
Czernecki to całkowite nieporozumienie jako człowiek zarządzający
czymkolwiek oprócz PR -u. Dla niego maksymą jest " najlepsza decyzja
to brak decyzji " i odsuwanie wszystkiego na czas nieokreślony, najlepiej
jak będzie już na emeryturze ( perspektywa 2030 rok ) .
Odpowiedz
2
@ janek
dnia 21.11.2014, 18:00 · Zgłoś
Czarnecki juz mial swój czas do wykazania sie. Teraz nowa twarz pan Pabian
Odpowiedz
1
@ kazik
dnia 21.11.2014, 17:55 · Zgłoś
na pana Pabiana warto zaglosowac. prawy czlowiek. potrzeba nam troch odmiany i nowych wyzwan.
Odpowiedz
0
@ set(l)a.
dnia 21.11.2014, 17:05 · Zgłoś
Pabian to ten co go promuje specjalista od alkomatów poseł Rzonca?
Odpowiedz
1
@ Ostatnie dni
dnia 21.11.2014, 14:06 · Zgłoś
a na dzielnicy z przewodniczącej też powinna polecieć...
Odpowiedz
6
@ stary
dnia 21.11.2014, 12:56 · Zgłoś
Ostatnia kadencja w Jaśle to czysty pijar . Jasło miastem nauki ( mamy przecież kilka sławnych uniwersytetów ) , PNT , szuflady pełne fantastycznych planów rozwoju miasta na czas bliżej nieokreślony - to tylko niektóre . Może tym , co pracują w UM lub jednostkach finansowanych przez tenże , żyje się i dobrze ( jak wynika z publikacji zawartych przez UM umów niektórzy nieźle sobie dorabiają do pensyjki ) , ale pozostałym przyszło klepać przysłowiową biedę . Brak pracy dla młodych powoduje , że miasto się wyludnia . Wyjeżdżają niestety najbardziej zdolni i operatywni . Czas więc coś zmienić . Zmianę gwarantuje tylko Pabian .
Odpowiedz
-3
@ [...]
dnia 21.11.2014, 16:59 · Zgłoś
taa - Pabian się położy na drodze tym wyjeżdżającym i nie wypuści ich z miasta - chyba że będą w śniegu po pas polami się przedzierać na busa
Odpowiedz
8
@ do @ stary
dnia 21.11.2014, 18:32 · Zgłoś
Obecna kadencja ma plany rozwoju miasta określone na... 30 lat. Tylko wtedy już JASŁA NIE BĘDZIE.

fragment wypowiedzi

– W tej chwili nie myślimy co będzie za cztery lata, co będzie za osiem lat (komentarz - wielki błąd bo właśnie teraz trzeba myśleć co będzie nawet nie za rok tylko co będzie jutro). Mówimy o projekcie „Jasło 2030” i na dalsze lata. Musimy tak zbudować miasto, żeby w przyszłości mogliśmy bez środków zewnętrznych sami się dobrze rozwijać ( komentarz - chyba mówi o sobie). "

Sama teoria. Zagłosuję na każdego, który ma program i będzie rozwiązywał problemy na teraz. Nie za 30 lat.

To co zostało zrobione z poprzedniej kampanii jest np. tu
http://www.kww-pspp.pl/index.php/logo/item/228-czy-jest-si%C4%99-czym-chwali%C4%87?-czy-to-s%C4%85-powody-do-dumy%3F

Dla tych co nie wiedzą co chce zrobić konkurent (a powinni już wiedzieć, bo linków było wiele) jest tu:

http://www.ryszardpabian.pl/index.php/program

Jest też nowość tego nigdy nie było.

- "Oprócz środków przeznaczonych do dyspozycji zarządów osiedli zamierzam wprowadzić budżet obywatelski na cel zaproponowany przez mieszkańców, a także budżet do dyspozycji Młodzieżowej Rady Miejskiej."
Odpowiedz
3
@ fdg
dnia 21.11.2014, 12:38 · Zgłoś
Forbes to nic innego jak ocena teorii przez teoretyków (sami nauczyciele 1 uczelni plus 1 firmujący redaktorek) Kwitki co można zrobić za 10 -20 lat to może i dobre mu wyszły. Ale ja bym wolał by był forbes nie za to co "może być" , ale za to "co zostało zrobione" A na tym drugim polu dalej teoria.
Odpowiedz
5
@ XXXXXXXXXXXX
dnia 21.11.2014, 11:52 · Zgłoś
Szkoda,że za pierwszym razem Czernecki w Jasle nie dostał kopa,i Pabian nie został Burmistrzem.Przecież ten wódz od Forbesa nawet w swoim okręgu wyborczym przegrał z nieznaną bliżej osobą.A to o czymś świadczy...No ale za niecałe 2 tygodnie mam nadzieję pozbędziemy się tego pana na zawsze od władzy...Będzie się rekreował na Kwiatowej do woli
Odpowiedz
1
@ amper
dnia 21.11.2014, 10:15 · Zgłoś
Jak nie zmienimy władzy w mieście , to w Jaśle pozostaną sami emeryci i renciści ( bez urazy dla seniorów ) . Wszystkie ręce na pokład i głosować na pana Pabiana .
Odpowiedz
-3
@ lala
dnia 21.11.2014, 15:44 · Zgłoś
taaa bo Pabian to cokolwiek zmieni, sam jest stary dziod, o którym nie slychac i nie widac, słaba kampania wybrocza w ogole nie wiem co on robi i co chce zrobic! MASAKRA kto na niego dgłosował w ogole
Odpowiedz
0
@ do lala
dnia 22.11.2014, 13:30 · Zgłoś
Proszę bardzo lala. Dokształć się. Brak nachalnej kampanii nie jest wadą.
http://www.ryszardpabian.pl/index.php/program
Odpowiedz
3
@ oz
dnia 21.11.2014, 07:37 · Zgłoś
ale [...]
Odpowiedz
4
@ kul
dnia 21.11.2014, 00:58 · Zgłoś
w zmigrodzie wojtem pozostanie Augustyn
Odpowiedz
6
@ Tom
dnia 21.11.2014, 09:42 · Zgłoś
Jak koniecznie chcecie dalej brnąć, wasz problem. Zbudujcie jeszcze na rynku mauzoleum tego swojego Lenina, najlepiej w kształcie [...].
Odpowiedz
13
@ Max Szyderko
dnia 20.11.2014, 23:10 · Zgłoś
A Stanisław Zając jak Lenin - wiecznie żywy :)))
Odpowiedz
4
@ jasło
dnia 20.11.2014, 21:46 · Zgłoś
noi mamy w radzie kościelnego z pis i chyba też byłego pana który zbierał składkę w kościele,wcale się im nie dziwię że wygrali bo kampanię zrobili w kościele, życzę im powodzenia we wnoszeniu czegoś nowego na sesjach, sportu niebedzie...
ps Tylko nie dajcie się panowie i panie z rady Jurkowi Węgrzynow...żeby na piłkę nie doił za dużo... proszę was , bo wtedy to już sportu wogóle nie będzie w jaśle
Odpowiedz
7
@ Mieczysław
dnia 20.11.2014, 20:58 · Zgłoś
I co starsi ludzi zrobili dobrego dla młodzieży, nie mającej żadnych perspektyw w Jaśle..Głosowali za utrzymaniem tych samych osób, co już 25 lat rządzą na zmianę i nic nie zrobili dla młodzieży, zadnych inwestycji, ściągnięcia kapitału do Jasła i okolic. Zagłosowali na obecnego Burmistrza Miasta Andrzeja Czerneckiego i Ryszarda Pabiana. A tu trzeba zmian , świeżego spojrzernia na wszelkie problemy w Jaśle i okolicach, aby wspólnie z Starostwem Jasielskim za wszelką ceną starać się o powstawanie nowych miejsc pracy.Nie ma w Jaśle żadnego miejsca pracy,a jak gdzieś jest to trzeba mieć tyle układów na najwyższym szczeblu ,żeby otrzymać taką pracę.Nie dano szansy Pani Elwirze Musiałowicz-Czech, tylko starym układom partyjnym. Teraz wiele osób już gryzie sumienie co narobili młodym mieszkańcom Jasła. Mówi się nawet ,że w jednym z kościołów w Jaśle organista w czasie różnych mszy modlitewnych umieszczał w modlitewnikach ulotki kandydatów z Prawa i Sprawiedliwości.A ponadto dwóch już wybranych radnych do Rady Miejskiej w Jaśle posiada wielce podejrzaną reputację ...i nikt tego nie zauważał..
Odpowiedz
0
@ czesiek
dnia 20.11.2014, 21:23 · Zgłoś
Za to partia tej niby jak piszesz pani miała wiele lat na poprawę stanu gospodarki w kraju. Wyjrzyj zaq okno stary [...]!!!
Odpowiedz
2
@ .
dnia 20.11.2014, 23:31 · Zgłoś
Mieczysław, niezły z ciebie [...], o ile piszesz na poważnie, nie dla jaj. Kandydatki PO, partii rządzącej krajem od 7, a Jasłem współrządzącej od 4 jest przeciw starym ukladom partyjnym?
Odpowiedz
6
@ krosnianin
dnia 20.11.2014, 20:41 · Zgłoś
Jaslanie!

Bierzcie przyklad z sasiedniego Krosna.
Tam głosujemy na lokalnych działaczy a nie ludzi z partii.
Sami możecie zobaczyć jak Krosno prężnie się rozwija pod sterem naszego włodarza.

Życzę Wam zatem żebyście i Wy mieli swojego Piotra Przytockiego :)
Odpowiedz
4
@ Max Szyderko
dnia 20.11.2014, 23:11 · Zgłoś
kawalarz z Ciebie...hehehehe...
Odpowiedz
2
@ sdgf
dnia 21.11.2014, 04:08 · Zgłoś
Wy macie jednego my dwóch. jeden teoretyk z nagrodami a drugi praktyk - jeszcze bez nagród.
Odpowiedz
1
@ Byly jaslanin
dnia 20.11.2014, 16:28 · Zgłoś
Belem po 15 latch w Jasle straszna dziura a teraz pis zrobi z tej dziury klasztor ! Do Europy Ludzie a nie do sredniowiecza !!! Bez obrazy mowie co widze ! Pozdrawiam !!!
Odpowiedz
2
@ gacek
dnia 21.11.2014, 10:00 · Zgłoś
BEŁEŚ ?? chłopie - z Osobnicy nie tak daleko by 15 lat nie dojechać. ogarnij się nieco...
Odpowiedz
0
@ do rodzic
dnia 20.11.2014, 14:39 · Zgłoś
Znam Pabiana od dziecka. Co za bzdury wypisujesz. Nigdy
nie należał nie tylko do PZPR ale nawet do żadnej innej
partii.
Odpowiedz
0
@ Max Szyderko
dnia 20.11.2014, 23:12 · Zgłoś
Tak, i do PiSu też nie należy !!!
Odpowiedz
3
@ vb
dnia 21.11.2014, 16:06 · Zgłoś
NIE KAŻDY kto startuje z list PiSu należy do partii -NIE OGARNIASZ TEGO MAXiu ???PABIAN nie jest członkiem PiSu...gdyby był ...to Gowinek nie promował by kolegi Czerneckiego ... za umieszczenie swojej śmiesznej partyjki na listach PiSu ... tylko piałby pochwały Pabiana ...a tak może sobie troszkę podskoczyć .
Odpowiedz
8
@ masło z masła
dnia 20.11.2014, 13:29 · Zgłoś
Jacy wyborcy tacy radni, jacy radni takie miasto, gmina czy powiat. Zerknijcie na sąsiadów np. na porównywalne z Jasłem Krosno, które jak wynika z postów dla wielu z Was jest wzorem podkarpackiego rozwoju i postępu czy też mniejsze Jedlicze, większy Sanok i kilka innych gmin/powiatów starego krośnieńskiego. Może, ktoś zastanowi się nad tym, dlaczego w Naszym mieście liczą się partie a nie regionalne, oddolne, społeczne inicjatywy samorządowe ludzi, którzy przynajmniej sprawiają wrażenie kompetentnych i z jakimkolwiek pomysłem na miasto. Prezydent Przytocki wygrywa „w cuglach” a jego komitet zyskuje bodajże 12 z pośród 21 mandatów w radzie. Pis i PO razem nie mają tylu radnych więc nawet zmartwychwstały PoPis byłby w tym mieście tworem iście kanapowym. W Jedliczu 8 lub 9 z pośród 15 mandatów zbiera miejscowy komitet „wspólna gmina” a wszystkie Wielkopartyjne ugrupowania łącznie zgarniają aż 3 mandaty /2xPis i jeden PSL/. Czyżby tam nie słyszeli o zasłużonych dla regionu rodzinach, nazwiskach i innych namaszczonych celebrytach, powiązanych z Senatem, Sejmem, Euro Parlamentem, Sejmikiem czy innym cudotworem, którym choćby byli zupełnymi dyletantami , Wasz głos należy się jak „psu buda” - bo tak każe Bóg, Honor i regionalna tradycja! Każda jasielska inicjatywa samorządowa, każdy regionalny komitet, każde nie namaszczone przez owych wybrańców przedsięwzięcie dokonało „zaplanowanej samozagłady” lub został wcześniej czy później z pełną premedytacją zniszczone, przez i dla dobra środowiska, które w swoim wewnętrznym mniemaniu jest jedynym uprawnionym do sprawowania władzy. Na koniec tak z czystej chęci wiedzy zapytam; kto i na jakiej podstawie kreuje w Jaśle przekonanie, że jeśli w parlamencie czy sejmiku wygrywa ugrupowanie „X” to korzystnym jest dostosowanie się do tej sytuacji i wybranie zbieżnej opcji w samorządzie?? Krosno miało w dotychczasowej kadencji pewien polityczny dysonans, żeby nie rzec polityczny konflikt /który utrzyma się zapewne nadal/ między władzami województwa, powiatu a miasta i jakoś nie widać „wielkiej jego przegranej” natomiast jak sami piszecie widać inwestycje i jako-taki /jak na podkarpackie warunki/ rozwój. Mam wrażenie, że w ostatnią niedzielę wierni jaślanie po raz kolejny tłumnie poszli do urn, gdzie poparli do powiatu nieznaną bliżej z samorządowej działalności „sprawną manager”, znanego z werwy i oddolnych, nowatorskich, pro-społecznych inicjatyw emeryta czy innego farbowanego „politycznego ortodoksa” zaś do miasta namaszczonych 11-stu sprawiedliwych plus kilku sprawdzonych „towarzyszy”, którzy już w poprzednich kadencjach pokazali, że będą zawsze tam gdzie im wygodniej i tylko z czystej przebiegłości nie deklarują jednoznacznie politycznej przynależności, po czym zaraz po ukazaniu się prognozy, wylali na swoich wybrańców kubeł z pomyjami co by nikt przypadkiem nawet nie podejrzewał, że to oni głosowali i w/w „orłów” wybrali – pewnie pod Nas ci z Krosna się podszyli i wybrali na złość Jasielski Samorząd, no taki tregionalny DreamTeam.
Odpowiedz
-3
@ ..........
dnia 20.11.2014, 13:51 · Zgłoś
Kto Ci te [...] będzie czytał? wyślij mi drukiem to może do snu przeczytam.
Odpowiedz
3
@ zakk
dnia 20.11.2014, 13:23 · Zgłoś
Jak dobrze że jest internet.Przegrane [...] mają się gdzie wypłakać :)
Odpowiedz
12
@ abc
dnia 20.11.2014, 12:49 · Zgłoś
Ciekawa teoria,tyle,ze Jaslo coraz biedniejsze,kasy brak...wiec nie liczylbym na wiele na sport.Czarni niech szukaja sobie sponsora a nie wyciagaja reke po kase.
Odpowiedz
-1
@ MMA
dnia 20.11.2014, 14:18 · Zgłoś
Czarni za Kurowskiej i Pabiana mieli najwięcej kasy, bo radny Węgrzyn, to kumpel Pabiana, a od prezesowania Wegrzynów zaczął krach i długi, do dzisiaj nie spłacone. Panie Pabian w Jaśle jest jeszcze kilka klubów tj. pływacki, siatkarskie, judo, karate, cykliści, mma,tenis, narciarski, pilkarskie (ale nie czarni), tylko szóstka, Ap, sobniów, hankówka itp. i wszystkie mają mało kasy. Musi Pan przeznaczyć co najmniej 1500000 zl na kluby, i wtedy obiecywać. Nie chcemy burmistrza tylko dla wybranych, czyli dla czarnych i pisiaków, tylko gospodarza całego miasta, w tym całego sportu. I przestań pan agitować środowisko sportowe, bo ono się na obiecanki nie da nabrać. To nie [...] towarzystwo!!!
Odpowiedz
6
@ ksiądz Mateusz
dnia 20.11.2014, 15:50 · Zgłoś
Tyle kasy zmarnowane na amatorską kopaninę po pracy
Odpowiedz
-4
@ rodzic
dnia 20.11.2014, 11:59 · Zgłoś
Byłam swiadkiem, jak Pabian agitował i obiecywal, że da wiecej na sport zł , czyli piłkę nożną bo czarni maja stanowczo za mało. Wstyd, że sport ścisle łączy z politykierstwem. Ale tak było za komuny, a On- jak wieść niesie- należał do PZPR, a teraz przefarbował się na czarno.
Odpowiedz
0
@ sdgf
dnia 21.11.2014, 03:58 · Zgłoś
O to ma coś wspólnego z prezydentem Rzeszowa. Jasło ma w takim razie duże szanse..
Odpowiedz
3
@ rob
dnia 20.11.2014, 10:56 · Zgłoś
A gdzie były wicestarosta.
Odpowiedz
0
@ pedro
dnia 20.11.2014, 09:56 · Zgłoś
Kto by nie wygrał lepiej nie będzie. liczą się znajomości a ten skład rady powiatu jest beznadziejny
Odpowiedz
7
@ polo
dnia 20.11.2014, 09:50 · Zgłoś
A pan Stanisław Zyglowicz się nie dostał?
Odpowiedz
2
@ nadzieja
dnia 20.11.2014, 09:37 · Zgłoś
Mam nadzieję, że w powiecie powstanie " wielka koalicja "
PiS - PSL . Dla dobra mieszkańców powiatu i Jasła.
Spoczywa na was duża odpowiedzialność, zwłaszcza na
radnych z PSL. Drugi raz już taka szansa dla regionu się
nie powtórzy.
Odpowiedz
5
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 20.11.2014, 09:54 · Zgłoś
Gdzie ty tutaj widzisz "ludowców"- wywodzących się z "ludu, reprezentujących i dbających o jego interesy"...???
Odpowiedz
-1
@ łopservatore
dnia 20.11.2014, 10:28 · Zgłoś
Powiadasz koalicja z PiSem? A czy prezio Kłamczyński dał zgodę? Bo bez zgody prezia nikt w PiS-ie nawet bączka pod kołdrą cichutko nie puści. A ci co z PiS-em "kolegowali" niezbyt dobrze na tym wychodzili.Nie mówiąc o tych co byli przez prezia rządzeni czyli o zwykłym ludku płacącym podatki.PiS wygląda niczym zepsuta kaszanka oglądana z daleka i z wiatrem.Z daleka można się w niej dopatrzeć nawet najlepszej szynki, ale z bliska [...] niczym stare onuce rusza się niczym [...] w nocniku a nieszczęśnicy którzy mimo to spożyją takiej kaszanki przechodzą katusze gastryczno- psychiczne. O ile z rewolucji żołądkowo-jelitowych można jakoś wyjść na prostą, bieliznę i prześcieradło uprać i wyprasować o tyle szkód psychicznych szybko się nie odbuduje.Co niestety widać u części społeczeństwa które zaczadzone wyziewami kaszanki z uporem [...] wypełnia treścią stwierdzenie pewnego speca twierdzącego coś o durnym ludzie kupującym wykwity kaszankowe w bolesnym amoku naprawiania świata widzianego w omamach bezkrytycznego stania tam gdzie stoi Pan Kaczyński byle nie tam gdzie stało ZOMO.Czyli cała reszta społeczeństwa która nauki polityczne Pana Kłamczyńskiego ma w głębokim poważaniu.
Odpowiedz
-1
@ ksiądz Mateusz
dnia 20.11.2014, 15:48 · Zgłoś
psl to szkodniki
Odpowiedz
11
@ mieszkaniec G.P
dnia 20.11.2014, 09:26 · Zgłoś
no to mamy rosół na radnego do czego ten świat zdąża,on widział i widzi tylko [...] swojego nosa,facet konfliktowy ,kupe [...]a,dno i pół metra mułu,szkoda słów
Odpowiedz
12
@ asasasasasa
dnia 20.11.2014, 07:18 · Zgłoś
grzegorz pers jest z PSL a nie z po... !!!
Odpowiedz
8
@ ksiądz Mateusz
dnia 20.11.2014, 15:47 · Zgłoś
Lekarze idą tylko do psl bo korupcja zawsze przyciąga korupcję
Odpowiedz
4
@ Jaślanin
dnia 20.11.2014, 02:47 · Zgłoś
Wygrana PIS na Podkarpaciu jest równoznaczna z następnymi wyjazdami młodych ludzi z naszego województwa. Chcąc zrealizować założenia swojej polityki w zakresie wzrostu demograficznego powinni zrezygnować z władzy i walki o nią. Każdy o zdrowych zmysłach wie, że wybierając burmistrza z PIS wiąże się to z samowolką tej partii a nie jak Ktoś pisał, że będą pozyskiwane fundusze UE dzięki Pani Kurowskiej i Pana Pabiana totalna bzdura.
Odpowiedz
-1
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 20.11.2014, 09:51 · Zgłoś
Totalną bzdurą jest mówienie o pozyskiwaniu przez kogoś jakichkolwiek środków z unii - chyba, że mowa o długu publicznym, który mamy spłacać do "[...] banków". "Elyty" to spowodowały i nadal generują, same nie poczuwając się do ponoszenia kosztów zaciąganych kredytów, tylko przerzucają to na barki ludzi pracy...
Odpowiedz
1
@ hejka
dnia 19.11.2014, 23:49 · Zgłoś
Pabian to kompetencja a nie propaganda. Brawo panie Ryśku, ludzie są za panem ;)
Odpowiedz
1
@ Max Szyderko
dnia 20.11.2014, 23:20 · Zgłoś
kompeco, bo nie dosłyszałem ??? a w którym miejscu ??? i po konsultacjach ze Śniadeckich ???
Odpowiedz
2
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 19.11.2014, 23:00 · Zgłoś
Nic nie pomogą wasze przepychanki który lepszy - wśród 12 wybranych trafił się: [...], niewierny , a trzeci się zaparł, albo inaczej ten co prześladował został świętym. Służba innym do czegoś zobowiązuje, czy widzicie tu kogoś kto zadba o wszystkich sprawiedliwie i na miarę najpotrzebniejszych spraw do załatwienia: na wspólnym budynku najpierw remontuje się dziurawy dach, dopiero później inne rzeczy...Który z nich "to" zapewni i jakie daje gwarancje..., który ma czas o chęć podebatować o tym ze społeczeństwem, a nie tylko o samych nierealnych programach...???
Odpowiedz
4
@ do @ [...]
dnia 19.11.2014, 22:51 · Zgłoś
Oprócz byków (taki urok tego portalu, że nie da się poprawić własnej wypowiedzi) reszta jest prawdziwa, chociaż powiedziana dość satyrycznie. Widać, że miałeś z nimi do czynienia.

Graty za spostrzegawczość i obiektywizm.
Odpowiedz
-3
@ marita33
dnia 19.11.2014, 21:30 · Zgłoś
Czernecki sprawdzony i pewny a PIS znów pewien [...] poczuje władzę
Odpowiedz
1
@ do marita33
dnia 19.11.2014, 23:04 · Zgłoś
Przecież widać, że jesteś od nich nie sil się. Podaj konkretne argumenty a dam Ci kontr argumenty.

Nie przepadam za Pisem jako partią, ale za Pabianem jak najbardziej jestem za. Pisał projekty za Kurowskiej i siedzi za Czerneckiego (nie dziwicie się przypadkiem dlaczego gość z PIS siedzi w tym towarzystwie?) bo nie ma kto tych projektów prowadzić. Jeśli ktoś powie, że to nie prawda zaraz przytoczę linki.
Odpowiedz
-4
@ Feee...
dnia 20.11.2014, 09:12 · Zgłoś
Czernecki jak obejmowal funkcję burmistrza proponował Pabianowi zastępcę, ale ten stchórzył, a teraz pcha się do koryta!!!
Odpowiedz
2
@ vc
dnia 20.11.2014, 14:11 · Zgłoś
Jaaaasne i musiął wybrać [...] ???
Odpowiedz
8
@ Jaślanka
dnia 19.11.2014, 21:05 · Zgłoś
Czarnecki ile już lat na stanowisku ! i nic nie zrobił Jasło wymiera młodzi ludzie pracy nie mają tylko rodziny zostawiają i za granicą pracują.Ten kto znajomości nie ma pracy też!!
Czas na zmiany.
Odpowiedz
4
@ lk
dnia 19.11.2014, 22:54 · Zgłoś
kazdy mówi ze jasło biedne ale jak widze ile ludzie kupuja i jakimi samochodami jezdza to jednak nie jest tak jak piszą, a po drugie jak ktos jest leniem to i w angli są miejsca dla leni którzy mysla 'ze pracy nie ma'. Praca jest ale trzeba jej szukac a nie jak w kółko mantre powtarzac
Odpowiedz
6
@ DO [...]
dnia 19.11.2014, 20:39 · Zgłoś
Otrzymałeś ode mnie plusa za byki ortograficzne! Jaki [...], TAKI PABIAN!!!
Odpowiedz
21
@ [...]
dnia 19.11.2014, 19:54 · Zgłoś
Nareszcie przyszły zmiany w jasle. Układy rozbite stara władza siedzi w kącie i płacze. Bajzel jak był tak jest i powiem więcej- będzie. Właśnie w tym momencie emerycie rencisto przecietny skubigroszu jasielski zgotowałeś sobie dożywocie w tej dziurze bez jakichkolwiek perspektyw przez 4 lata.

Znam osobiście i czarneckiego i pabiana. Zauważcie że 2 lata po przegranych wyborach chodzi ze spuszczoną głową, nieogolony, podobny do [...] ale jak go już wybiorą to wtedy versacze i armani i mówcie mi pan bo piastuje urząd nie jestem byle kto. Ha. Czarnecki ładnie kombinuje bo już żadnej roboty normalnej nie dostanie. Wcześniej pracował w Nafta Gaz ale teraz to tam kamien na kamieniu nawet sie po biurze nie ostal za 1600 robią. Nic więcej nie potrafi, wyjechać nie wyjedzie bo jezyka nie zna wiec trzyma się [...] stoleczka a was to moim zdaniem i całe jaslo to ma w jednej z jam organizmu gdzie światło nie dochodzi. Z kolegami i kolerzankami tworzą niezly układzik i każdy kto "załatwiał" trudne sprawy wie o co chodzi.

Pabian chłop poczciwina, poznalem troche coś robilismy jak kura byłka burmiszczem a on wice. Ma zasady ale też co potrafi. Tu potrzebny jest przedsiębiorca gość ktory wie jak pociągnąć miasto a nie zahibernować jak w filmie z luisem define- hibernatus.

Co do reszty wujtów burmiszczów to żal patrzeć. Kto się dostał ten będzie jakoś ciągną a reszta szarpie takiego pana za nogawkę i chce ze stołka zwalić a on albo ochłap rzuci albo gnatem w bel palnie aż zawyje [...] żałośnie.

Krempna - kto co nieco tam robił ten wie że tam to już jest kompletnie jak w misiu barei. siedzą [...] [...], cherbata, towarzystwo wygląda jak by właśnie wstało po ciężkiej zakrapianej alkoholem nocy przespanej w zimnej stajni.

Dębowiec. Pan na włościach ujdzie ale te [...], plotki i ploteczki. Jak nie pujdziesz i nie załatwisz i nie masz znajomości to trudno jest bo traktują cię jak byś im przerwał coś ważnego a tak naprawdę właśnie opowiadają kolejny żart albo składają się na paszę z trafunku. Dowcipy sie w tej gminie zna szczególnie te ostre i nieźle się ubawiłem. Wójt fajne [...]czki zatrudnia więc jest w sumie ok i życiowy chłop- prawilniak.

Nowy Zmigród. Idzie nowe. Stary wójt jest spoko prawilny [...] szlugów, nie do kupienia. Ale pod sobą ma różne dziwne kombinujące ludziki, geodezyjne etatowce działające jak hybryda komunistyczno-kapitalistycznego systemu. Zapytaj żeby polecili ci geodete to znajdziesz na najwyższym pietrze kogoś robi w urzędzie (tak powiadają)

Skołyszyn- nie wiem ale kojarzy mi się z filmem dni i noce i płaczącymi wierzbami. Dobre miejsce na pętle i konar.

Brzyska- bez komentarza. To już jest ponad moje siły.
Odpowiedz
-2
@ acc
dnia 19.11.2014, 21:08 · Zgłoś
Człowieku! Wróć się do podstawówki, bo pisać nie potrafisz! Takie błędy? ! Żenada!
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 21.11.2014, 21:23 · Zgłoś
Błąd to popełnił [...]...hihihihi
Odpowiedz
8
@ to koniec rumianego!
dnia 19.11.2014, 19:35 · Zgłoś
to koniec rumianego
Odpowiedz
14
@ skolyszyn
dnia 19.11.2014, 19:19 · Zgłoś
ktos policzyl ile glosow w gminie Skolyszyn zabraklo by 50 letni uklad rozbic
Odpowiedz
12
@ zmiana
dnia 19.11.2014, 19:45 · Zgłoś
szkoda ze sie nie udało...
Odpowiedz
8
@ bci
dnia 19.11.2014, 21:21 · Zgłoś
Była wielka szanasa obalić układ rodem z PRL-u. Niestety zawiodła trochę Harklowa i Święcany. O Skołyszynie ( całe rody rodzinne korzystają z układu) oraz o tych b... głowach z północnej części gminy nie wspomnę. Brawo Przysieki za wspaniałego kandydata oraz mobilizację przy wyborach. Bardzo dziękuję wszystkim którzy postawili na rozwój gminy. Niestety jeszce się nie udało ale jest coraz bliżej.
Odpowiedz
-1
@ mms
dnia 19.11.2014, 22:11 · Zgłoś
Jesteś wybitnym analitykiem,pogratulować inteligencji politycznej i znajomości najnowszej historii.Nie wypada obrażać ludzi z północy gminy,bo to bardzo nieładnie.A jeśli są oni takimi b...głowami,to nie trzeba chodzić tam i [...] o ich głosy...Posiłkować się tylko wyborcami z tej mądrzejszej części gminy należy...
Odpowiedz
9
@ ngr
dnia 19.11.2014, 23:51 · Zgłoś
By wygrać wybory w takich gminach, gdzie wszystko powiązane ze sobą jak w Skolyszynie trzeba iść na wojnę
i kampania trwa już dzień po wyborach
4 lata temu dzień po wyborach delegacja za delegacją z kwiatami biegala składać hold wybranemu wójtowi.
Szkoly, ciekawe kto jeszcze, w godzinach pracy, a podobno nauczyciele tacy biedni i jaki wzór [...]. Parę fotek i już docieramy do świadomości mieszkańców co się dzieje.
Przez 4 lata nazbiera się tyle ciekawych faktów, np jak ktoś został zwolniony, bo dziecko kogoś z kliki po studiach musiało mieć pracę od zaraz. Zrobić drzewo powiązań i stanowisk za państwową kasę w gminie, niech każdy wie ile zarabia wójt i co zrobiono w każdym miesiącu. Patrzeć na ręce i informować, a nie że oni mają propagandę sukcesu, a my liczymy na ludzi, którzy i tak nie rozumieją po co glosować, bo wszystko wiadomo.
Ludzie się boją, bo widzą co się dzieje , do tego brak im logiki jak są nabijani w butelkę, żyją tym co.bylo za komuny więc sukcesem jest impreza w remizie i kawalek asfaltu. Sam odbylem parę dyskusji i na wiosce [...] przegral, a tylko mówilem; że glosując na Szurę rządzi wszystkim H. Świadomość nawet mlodych strasznie niska. Czasem warto uświadomić, że gmina może coś więcej niż tylko ukladowi zapewnić cieple posadki. Patrzcie im na ręce. Jestem co pół roku w kraju, a naslucham się tyle opowieści, ale na tym się kończy, bo tyle lat ukladu odciska swe piętno.
Odpowiedz
3
@ W
dnia 19.11.2014, 19:13 · Zgłoś
A to Wojcik jest o 4 lata mlodszy od Czubika!
Odpowiedz
-19
@ Kołaczyce
dnia 19.11.2014, 19:07 · Zgłoś
Gratulacje dla Pana Antoniego Salachy!
Odpowiedz
3
@ wyborca
dnia 19.11.2014, 19:17 · Zgłoś
Tosiek z pewnością przejdzie już jako radny z PSL do PiS, bo należy do "Solidarności"
Odpowiedz
2
@ porządek
dnia 20.11.2014, 06:36 · Zgłoś
PIS nie chce takich tośków!
Odpowiedz
7
@ gacek
dnia 19.11.2014, 18:59 · Zgłoś
ależ fotki tych kandydatów ! nie słyszeliśta pańswo o fotoshopie ??
Odpowiedz
15
@ gacek
dnia 19.11.2014, 18:54 · Zgłoś
a chłopcy- radarowcy od Grzywacza ile uzyskali mandatów - nie licząc tych z fotoradarów ???
Odpowiedz
1
@ wyborca
dnia 19.11.2014, 19:02 · Zgłoś
Tak wygrała 3 głosami.
Odpowiedz
3
@ s k
dnia 19.11.2014, 19:03 · Zgłoś
dobrze ze byli mundurowi zostali odpowiednio potraktowani przez wyborcow...
Odpowiedz
5
@ kaktus
dnia 19.11.2014, 19:39 · Zgłoś
zasiadają w radzie miasta...
Odpowiedz
12
@ Arek
dnia 19.11.2014, 18:37 · Zgłoś
W Kołaczycach rzutem na taśme wyrała coś to podejrzane??? 50,04%
Kołaczyce

Wójtem-burmistrzem miejsko-wiejskiej gminy Kołaczyce pozostanie Małgorzata Salacha (50,04 proc.???, KWW PSPP).
Odpowiedz
2
@ Arek
dnia 19.11.2014, 18:38 · Zgłoś
ps. wygrała Pani Salacha?
Odpowiedz
4
@ wyborca
dnia 19.11.2014, 19:03 · Zgłoś
Tak wygrała 3 głosami.
Odpowiedz
-6
@ ppp
dnia 19.11.2014, 19:48 · Zgłoś
Ledwo ledwo ...ponad 1000 głosów przewagi nad drugim miejscem...
Odpowiedz
15
@ [...]
dnia 19.11.2014, 18:37 · Zgłoś
Stanisław zając to kolejarz jakiś tam był a [...] dalej wybiera bo chyba mysla ze to ten z tego grobu wstal. no normalna jasielska paranoja. Nic sie nie zmienia i nic sie nie zmieni. Dziekuje Bogu ze jestem dako od jasla i mam spokoj i perspektywe stabilnego rozwoju.
Odpowiedz
0
@ kama
dnia 19.11.2014, 18:45 · Zgłoś
To się nie udzielaj!
Odpowiedz
2
@ do [...]
dnia 19.11.2014, 19:01 · Zgłoś
[...] jak jest wszyscy widzą ...;)
Odpowiedz
2
@ Max Szyderko
dnia 20.11.2014, 23:23 · Zgłoś
Zając wiecznie żywy, jak Lenin :)))
Odpowiedz
17
@ fanik
dnia 19.11.2014, 18:34 · Zgłoś
To żenada! Jak daję plusik to wychodzi minus dwa, jak daję minus to plusuje! Jesteście manipulatorami a a nie obiektywnym portalem! Może komentarze warto poczytać ale na plusy i minusy nie warto patrzeć bo to śmieszna maskarada!
Odpowiedz
-4
@ d
dnia 19.11.2014, 18:44 · Zgłoś
czasem jest tak ze ktos w tym samym czasie tez głosuje
Odpowiedz
10
@ do @ fanik
dnia 19.11.2014, 18:54 · Zgłoś
Ten portal jest za obecną władzą, więc nie spodziewaj się tu poprawności. Zbyt wiele usunięto tu postów, które nic nie miały wspólnego z tzw. wulgaryzmami. więc na jasło4u patrzę z przymrużeniem oka.

Sprawa plusów i minusów może tak być jak mówi "@ d ", ale nie ma pewności, że tak jest.
Odpowiedz
20
@ demostenes
dnia 19.11.2014, 18:27 · Zgłoś
Gdzieś się zapodzial zmiennopogladowy pan Baniak, ale i p.Duszy nie ma - dla równowagi.
Odpowiedz
10
@ zmiana
dnia 19.11.2014, 19:04 · Zgłoś
ciekawe jaka barwe przybierze kameleon...
Odpowiedz
18
@ ktos
dnia 19.11.2014, 18:17 · Zgłoś
Oj bedzie teraz w gminie TARNOWIEC wesoło!!!

1
Odpowiedz
10
@ wyborca
dnia 19.11.2014, 18:19 · Zgłoś
Szczególnie gdy skończą się układy !
Odpowiedz
5
@ haha
dnia 19.11.2014, 18:28 · Zgłoś
układy i zacznie się oszczędzanie kasy od podnoszenia podatków i zamykanie szkół ... tak tak bedzie wesoło. no ale będziemy mieć co chcieliśmy ...
Odpowiedz
3
@ ktos
dnia 19.11.2014, 18:31 · Zgłoś
tak jest ppowiedziane ze tylko 2 szkoły na gminie ma zostac
Odpowiedz
11
@ wyborca
dnia 19.11.2014, 18:38 · Zgłoś
Jeżeli do szkoły uczęszcza 20 osób to faktycznie widzisz sens utrzymywania takiej szkoły? Co powiesz o poziomie edukacji w takiej szkole, gdzie zatrudnionych jest kilku nauczycieli by ciąć koszty, z czego uczą oni po kilka przedmiotów (niekoniecznie zbliżonych do siebie)? To wielki problem dojechać autobusem te 5 km nawet jeśli w Gminie faktycznie zostaną dwie szkoły? Ja chyba żyje na innym świecie, bo za czasów mojego uczęszczania do szkoły wstawało się o 5/6 rano żeby dojechać,a szkoła była jedna w promieniu 10 km i nikt problemów nie robił.
Odpowiedz
0
@ ktos
dnia 19.11.2014, 18:41 · Zgłoś
zle mie zrozumiałes , popieram twoj komentarz
Odpowiedz
2
@ tag
dnia 20.11.2014, 18:20 · Zgłoś
w gminie Krempna jest tylko jedna szkoła
i to wystarza (oczywiście by rosły dalej pokolenia głosujących za ...)
Odpowiedz
6
@ wyborca
dnia 19.11.2014, 18:11 · Zgłoś
Może w końcu w gminie Tarnowiec doczekamy się Władz z prawdziwego zdarzenia. Koniec z kumoterstwem, protekcją rodzinną i sprawowaniem WAŻNYCH funkcji społecznych przez urzędników w wieku 70 lat. Najwyższy czas zwolnić stołki i ustąpić miejsca Młodym!
Odpowiedz
16
@ haha
dnia 19.11.2014, 18:26 · Zgłoś
"ustąpić miejsca młodym" hmmmmm czego dowodem jest wybrany wójt, który ma 66 lat buhahahahahahaha
Odpowiedz
8
@ ;)
dnia 19.11.2014, 18:31 · Zgłoś
haha...Stanisław Zając ma 78 lat...co za [...] na niego głosował. kompetencji zero
Odpowiedz
0
@ wyborca
dnia 19.11.2014, 18:45 · Zgłoś
A wg Ciebie to tylko wójt reprezentuje Gminę? Bo wydaje mi się, że jest tam kilka osób które przeszły na emeryturę, są członkami rady gminy ( czy nawet przewodniczącym), sołtysem i jeszcze nie wiem kim a etat zabierają komu? Oczywiście ludziom młodym! A pieniążki podatników lecą do kieszeni..
Odpowiedz
8
@ haha
dnia 19.11.2014, 19:38 · Zgłoś
skoro stawiamy na młodych to zacznijmy od najwyższej władzy - czyż nie??? oczywiście - tez uważam, ze jak ktoś ma wiek emerytalny to powinien z tego przywileju korzystać i dac szansę młodym
Odpowiedz
4
@ łopservatore
dnia 21.11.2014, 23:09 · Zgłoś
Łoł, aleś wymyślił.Wymienił stryjek siekierkę na kijek.Nowy wójt jest starszy od starego coś o 4 lata.Na koniec kadencji będzie liczył sobie młodzieńcze 70 lat.A ci twoi młodzi ganiali po wioskach niczym kot z pęcherzem i opowiadali smalone duby jak to zmienią gminę jak zostaną wybrani. A poziom ich wiedzy o samorządzie gminnym był zaiste powalający na kolana.Jeden z nich to nawet staremu wójtowi zarzucił że 4 lata temu żle wybrał przew, rady gminy. Tylko że niebożątko cóś nie doczytało i nie wiedziało że na to stanowisko powołują radni z pośród siebie w tajnym głosowaniu a nie wójt.
Odpowiedz
7
@ parafianin
dnia 19.11.2014, 18:11 · Zgłoś
Czernecki [...] stąd na ciebie na pewno nie zagłosuje nic nie zrobiłes dla miasta tylko dokonczył poprzednie inwetycje a Jan Urban oraz krystyna sikora to nieroby na osiedlu brzyszczki gdzie powstaje pierwszy na świecie kościół za kościołem.
Odpowiedz
-3
@ bb
dnia 19.11.2014, 18:18 · Zgłoś
a może ty pójdziesz [...]? [...]
Odpowiedz
13
@ mieszkaniec
dnia 20.11.2014, 00:13 · Zgłoś
jak komuna upadała to jan urban ze łzami w oczach sztandar pzpr wynosił z urzędu miasta> takich ludzi wybieracie.
Odpowiedz
2
@ ale
dnia 19.11.2014, 18:03 · Zgłoś
Kłaputy - królewszczyzno przodkowie płaczą nad waszym wyborem, którym kierowała głupota i prywata - liberum veto
Odpowiedz
16
@ umieszcz górą !!!
dnia 19.11.2014, 18:03 · Zgłoś
ale te ludzie z tarnowca sa [...]...mieli wójta z tarnowca a obrali naszego hrabiego z umiesca buahahahahahahahahahahahaha !!!

miles [...] złoty róg...
został ci sie ino sznur...

dziekujemy tarnowieckiej gawiedzi za wsparcie! :-)))
Odpowiedz
0
@ obywatelka gminy
dnia 20.11.2014, 20:12 · Zgłoś
Masz zupełną rację !!!
Odpowiedz
25
@ Weaoły
dnia 19.11.2014, 17:53 · Zgłoś
Brak Stasia Żygłowicza TW Drzewo to dobry brak .Sprawiedliwość jest , ludzie to nie [...] radnym jest się dla ludu a nie dla kasy!!!
Odpowiedz
-28
@ wyborcy
dnia 19.11.2014, 17:50 · Zgłoś
Andrzejku wygrasz w cuglach! Liczymy na spokój i rozwój w Jaśle :)
Odpowiedz
-20
@ Marek
dnia 19.11.2014, 17:48 · Zgłoś
Choćby nie wiadomo jak oponenci Czerneckiego ujadali to i tak ma dużą szansę na następną kadencję. Tutaj decyduje prosta matematyka. Pan Pabian zebrał głosy prawie całego elektoratu Pis w Jaśle i raczej już więcej nie uciuła :) Natomiast za Czerneckim, który miał więcej głosów pójdzie część wyborów, którzy głosowali na Elwirę Musiałowicz - raczej jest mało prawdopodobne, że z 1800 ludzi, którzy popierają PO ktoś zagłosuję na Pis :)
Część ludzi od Górczyka (lewica) zagłosuje również na Czerneckiego. I tutaj ciekawosta spora część wyborców, którzy nie wzięli udziału w głosowaniu w pierwszej turze, pójdzie do urn byle pis nie opanował doszczętnie nasze kochane Jasło.
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 19.11.2014, 17:54 · Zgłoś
Może być tak, że pouczeni przykładem z góry ludzie nie zagłosują na p. Pabiana lecz przeciwko p. Czerneckiemu. Lub odwrotnie. I należy uszanować ich wybór, a nie szczekać na siebie w komentarzach. Aha, panie Marku, uświadom [...] co do jeszcze jednej sprawy: ILE lat w mieście i powiecie rządził PiS? Bo mnie się wydaje że cztery? A resztę "niezależni", PO i PSL? Tak jakieś 12 lat?
Odpowiedz
-10
@ ja zagłosuje na sir Andrzeja
dnia 19.11.2014, 18:37 · Zgłoś
Wszystko zrobię, żeby tylko tych darmozjadów i karierowiczów oderwać od korytka... Pis to straszna plaga gorsza niż [...]...
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 19.11.2014, 18:42 · Zgłoś
Tak jest! Praca dla radnych z zawodu!
Odpowiedz
7
@ ludzie od Górczyka
dnia 19.11.2014, 19:17 · Zgłoś
To Górczyk jest teraz z lewicy?
Odpowiedz
-1
@ ty jaśanka
dnia 19.11.2014, 20:33 · Zgłoś
hamuj bo zęby nie trawa dwa razy do roku nie rosną...
Odpowiedz
0
@ kris m.
dnia 20.11.2014, 06:39 · Zgłoś
Górczyk został pożegnany przez mieszkańców Jasła!Miejmy nadzieję,że na zawsze!
Odpowiedz
0
@ ksiądz Mateusz
dnia 20.11.2014, 15:44 · Zgłoś
Członek będzie członkiem dalej
Odpowiedz
14
@ ...
dnia 19.11.2014, 17:35 · Zgłoś
Wójtem-burmistrzem miejsko-wiejskiej gminy Kołaczyce pozostanie Małgorzata Salacha (50,04 proc., KWW PSPP).
ciekawe jest to...04 ...
hmmmmmmmm
czyzby doszło do czegoś.a moze by karty głosy przeliczyc jeszcze raz na sali GOKu przy mieszkancach???:)
ale byłby czad.byłaby druga tura :):):)
Odpowiedz
4
@ Czesiek
dnia 20.11.2014, 13:51 · Zgłoś
Tylko że do dziś wszystko jest już tak dograne, że wszystko będzie się zgadzało! Komisje były odpowiednio przeszkolone...
Odpowiedz
10
@ szkoda
dnia 19.11.2014, 17:30 · Zgłoś
A tak nie wiele brakło, żeby obalić w drugiej turze P. Salachową. gratuluje wszystkim panom a pani współczuje wygranej tylko 3 głosami
Odpowiedz
1
@ pirania
dnia 19.11.2014, 18:21 · Zgłoś
Z reguły nie komentuję postów ale jeżeli uważasz że wygrana ilością ponad 1000 głosów = się 3 głosom to gratuluję. Żenujące są Wasze komentarze o tych 3 głosach...Nawet jakby doszło do drugiej tury to uważasz, że jej elektorat by jej nie poparł?? Nawet gdyby 10 % elektoratu jej przeciwników oddało na nią głosy, co zapewne by się stało, miałaby wygraną...Czego jej współczujesz??Współczuć to należy Panom , którzy łącznie nie zdobyli tylu głosów co ona. Nie wiem co Wam tak przeszkadza??A może po prostu zżera Was ludzka zazdrość ot co...
Odpowiedz
5
@ szkoda
dnia 19.11.2014, 18:45 · Zgłoś
I nie komentuj, bo nie masz za dużo do powiedzenia. Slogany. A Panom gratuluje. Szczególnie pierwszej dwójce, która by ją wyprzedziła w drugiej turze
Odpowiedz
-4
@ pirania
dnia 19.11.2014, 19:20 · Zgłoś
"szkoda" widzę że Ty masz za to "dużo" do powiedzenia w tym temacie.Oprócz pieniactwa o drugiej turze i składaniu gratulacji zero argumentów. Gdzie Ty w mojej wypowiedzi widzisz slogany?? Masz rację róbmy drugą turę, kolejne karty, kolejne komisje przecież mamy na to kasę a jak!! Może trzecią turę i czwartą żeby wygrał twój faworyt?? Może komisję śledczą powołać??CBŚ??CBA??
Odpowiedz
-3
@ szkoda
dnia 19.11.2014, 19:48 · Zgłoś
A gdzie widzisz pieniactwo o drugiej turze?
Slogany:
"wygrana ilością ponad 1000 głosów = się 3 głosom to gratuluję"
"róbmy drugą turę, kolejne karty, kolejne komisje przecież mamy na to kasę a jak!! Może trzecią turę i czwartą żeby wygrał twój faworyt?? Może komisję śledczą powołać??CBŚ??CBA??"
Odpowiedz
-1
@ pirania
dnia 19.11.2014, 20:02 · Zgłoś
Ty wiesz co?? Zajrzyj do słownika i zobacz co znaczy słowo "slogan"...Podniecasz się tą drugą turą jakby miała cokolwiek zmienić..."obalić ją", "wyprzedziliby ją". Mogłeś startować, spróbować swoich sił.Przez takich jak Ty przestaję wierzyć w ideę demokracji!!!Nie jest ważne , ze miała 50% głosów , najważniejsze jest to że 3 głosy brakowało do drugiej tury magicznej drugiej tury!!! Pewnie jakby wynik był w drugą stronę pisałbyś, że wspaniale, cudownie , że tak miało być, szczęście sprzyja lepszym itd!!!
Odpowiedz
-1
@ szkoda
dnia 19.11.2014, 20:16 · Zgłoś
ideą demokracji jest to, że każdy ma prawo do wypowiedzi, jeśli masz z tym problem granica Białorusi jest nie daleko.
Nie jest ważne że 50% głosów miała przeciw:)
Odpowiedz
-1
@ pirania
dnia 19.11.2014, 20:31 · Zgłoś
Dziękuję jakoś nie kusi mnie Białoruś wolę pozostać w Polsce i walczyć z absurdami takimi właśnie jak Ty się zajmujesz. Miała przeciw 49,96 a teraz policz Panie matematyku jaką ilość głosów przeciw mieli pozostali kandydaci...
Odpowiedz
17
@ sss
dnia 19.11.2014, 17:29 · Zgłoś
3 głosy i dogrywka bylaby w Kolaczyacahc..
Odpowiedz
1
@ mój komentarz
dnia 24.11.2014, 20:08 · Zgłoś
jeden głos ! tylko jeden... szkoda...
Odpowiedz
3
@ wwww
dnia 19.11.2014, 17:28 · Zgłoś
a cba czuwa
Odpowiedz
21
@ ZZ
dnia 19.11.2014, 17:26 · Zgłoś
W Jasle powinien być burmistrz taki jak prezydent Krosna powinien starac o budowę obwodnicy w kierunku Gorlic o zjazd z autostrady w Pilznie znalesc inwestorów żeby powstaly miejsca pracy i dokonczyc droge do Nowego Stylu Bo Kuroska zrobila droge do nikad.
Odpowiedz
0
@ mediapolice
dnia 19.11.2014, 17:22 · Zgłoś
Okazuje się , że niezłą odskocznią do rady jest posługa u franciszków (Buglewicz,Strojek). Zastanawiam się jaki to program czy pomysły mają ?
A swoją drogą ws. burmistrzów - aaa nie mówiłem, że będzie dogrywka między Czerneckim a Pabianem. Niestety dla Pabiana to już wszystko co mógł zdobyć. PO i reszta zagłosują na Czerneckiego tylko dlatego żeby PiS nie wygrał. Chyba, że coś "uhandlują" i będą sumiennie namawiać jaślan na Pabiana. Po owocach ich poznacie. Tylko, że przy obecnym układzie Czernecki będzie marionetką w rękach koalicji PO i PSL (tak mi się wydaje). I dlatego nie jestem za bezpośrednim wyborem burmistrza itd. Niech koalicja wybierta spośród siebie, albo najlepiej partiom woooon od samorządów i basta.
Odpowiedz
-3
@ lol
dnia 19.11.2014, 17:28 · Zgłoś
a czemu miałby byc marionetką? jak burmistrz to on rozdaje karty... a tak w ogole w radzie miasta partyjni to są tylko pisowcy, reszta niezależna.
Odpowiedz
-16
@ Rysiek
dnia 19.11.2014, 17:20 · Zgłoś
Pan Andrzej Czernecki nie jest związany z żadna partia polityczną. Jest mądrym, świadomym, znającym świetnie historię Jasła obywatelem. Jako inżynier budownictwa, wieloletni samorządowiec posiada doświadczenie w sprawach inwestycyjnych. Za jego rządów jako burmistrza miasta, nasze miasto wiele osiagnęło pomimo trudności i globalnej recesji. Jest człowiekiem taktownym, ro0zwaznym, ale jeśli to potrzebne, zdecydowanym i decyzyjnym.
Z przykrością muszę stwierdzić, że jego konkurent w żadnej mierze mu nie dorównuje.
Panie Andrzeju jest Pan naszą nadzieją na następne cztery lata. Nie chcemy już nigdy czarnego pijaru w postaci "dębu Hitlera", czy też drogi w pola. Nie chcemy niewykończonych pseudo inwestycji. W chwili obecnej miasto nabrało oddechu i należy się nam kontynuacja.
Życzę powodzenia. Głosyję na Pana wraz z całą rodziną.
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 19.11.2014, 17:24 · Zgłoś
You've made my day! Wszystkie Ryśki to fajne chłopaki, dlatego ja, poprawiwszy sobie humor Twoim postem, z całą rodziną, przyjaciółmi i znajomymi pójdziemy zagłosować na p. Pabiana.I będzie wilk syty i owca cała.
Odpowiedz
-5
@ aaa
dnia 19.11.2014, 17:29 · Zgłoś
czyli razem ze 4 osoby smoczku? :)
Odpowiedz
16
@ dragoness
dnia 19.11.2014, 17:30 · Zgłoś
Jak miło, że administracja portalu steruje plusami i minusami jak jej się podoba. "Rzetelność" dziennikarska Jak w GW i Newsweek'u.
Odpowiedz
14
@ Kefas
dnia 19.11.2014, 18:07 · Zgłoś
Co ty opowiadasz . Jak nie jest zwiazany politycznie. Przeciszsz popiera go PSL , a połowa członków KW Jaslanie to PSL .
Rzadi juz ponad dwie kadencje i co zrobił dobrego :
zmniejszył liczbę mieszkańców, o tak to sukces, zniechecił młodych do powrtów bo po co wracać do jasła jak tu nie ma pracy to sukces o proszę . To jak nazywasz sukcesem to tak to może dla Ciebie sukce ale dla mnie nie . Jaslo staje sie miastem emerytów wiec po co budować centrum walk wschodu .
Odpowiedz
13
@ do Ryśka
dnia 19.11.2014, 21:00 · Zgłoś
A z jakim taktem A.Czernecki ludzi z pracy zwalniał
Dało się zauważyć troskę na jego obliczu. A teraz sam chwilowo jest bez pracy. I jak mu, fajnie ? Taka karma,wszystko wraca.
Odpowiedz
6
@ mieszkaniec
dnia 20.11.2014, 00:00 · Zgłoś
panie Andrzeju rondo na Sobniów nie z tej strony mostów. Skrzyżowania budowane za pana władzy są złe i trzeba z nich ronda robić. rynek za pana rządów skąd firm robiła. I pan się jaślaninem zwie Wstyd dla osoby która tak krótko tu mieszka..A i jeszcze parę pytań mam więc myślę że będzie debata i nie uciekniesz tak jak wcześniej..
Odpowiedz
-2
@ heh
dnia 20.11.2014, 09:10 · Zgłoś
Skończ Waść takie brednie opowiadać, wstydu oszczędź.
Odpowiedz
0
@ Rysiek do "Rysiek"
dnia 24.11.2014, 20:45 · Zgłoś
"Rysiek" Jesli bedziesz uzywal mego nicku zawsze bedziesz zle oceniany. Nie ma to znaczenia co napiszesz!!! Moje kochane [...] razowe [...] sam nick oceniaja negatywie!!!
Odpowiedz
6
@ Max Szyderko
dnia 19.11.2014, 17:17 · Zgłoś
Życzę dużo zdrowia i gratuluję wyboru Panu Stanisławowi Zającowi :)
Każdy Zając na wagę złota...buhahahahaha...
Odpowiedz
11
@ zx
dnia 19.11.2014, 20:29 · Zgłoś
i Sołtys.
Jak Kim w KRLD
Odpowiedz
9
@ Adam
dnia 19.11.2014, 17:12 · Zgłoś
tylko pan pabian reszta oszusci
Odpowiedz
-16
@ Ewa
dnia 19.11.2014, 17:14 · Zgłoś
hahha pabian to dopiero [...] :) obiecanki i nieprawde na obecnych mowi!
Odpowiedz
-2
@ FAN
dnia 19.11.2014, 17:22 · Zgłoś
Ewa czy jest ktoś większy od tych co teraz rządzą??
Czego oczekiwałaś od Czerneckiego 4 lata temu i co dla ciebie spełnił wymień!!!
Może to ktoś inny jest oszustem,ale jak to w Polsce złodziej krzyczy najgłośniej łapać złodzieja!!!
Odpowiedz
3
@ Hofman to prawdziwy PiS, antek GRU wróci
dnia 20.11.2014, 00:04 · Zgłoś
Tak to prawda delegacjami PRAWDY głównych członków PiS próbowano obciążyć premiera, marszałka.

[...] to kupił
Odpowiedz
3
@ Jojo
dnia 20.11.2014, 09:16 · Zgłoś
Dlaczego moderator tego komentarza nie usunie. Jak o wiele łagodniejszy tylko ze był to komentarz dotyczący byłego już radnego Romana K
Odpowiedz
15
@ Koryteusz Świniak
dnia 19.11.2014, 16:59 · Zgłoś
Ludu jasielski, cóżem ci uczynił.
Czym żem zasmucił, albo czym zawinił!
Jam ci ślizgawkę zimą zafundował,
A tyś mi swoich głosów pożałował... Uuuuuu...
Odpowiedz
-6
@ Jaślanin
dnia 19.11.2014, 16:51 · Zgłoś
Pan Andrzej Czernecki nie jest z PO .Za to ma mój głos i za to, że zrobił więcej niż Pan Pabian z Panią Kurowską. Poza tym ma lepszy program a to, że większość ma PIS mandatów w Radzie nie wyklucza głosowanie na Burmistrza z innej partii, gorsze rozwiązanie jest żeby Rada większość i Burmistrz z tej samej partii będą robić co będą chcieli.
Odpowiedz
3
@ FAN
dnia 19.11.2014, 17:00 · Zgłoś
Właśnie tak się dzieje teraz w Polsce PO i PSL to MAFIA z Komoruskim na czele i Senatem mają wszystko,CBA,ABW Policje i prokuratorów!!! wymień tutaj ktore z tych wszystkich afer które ujrzały światło dzienne został ktoś rozliczony lub siedzi??.
Nikt tylko media gównego nurtu zamiatają wszystko pod dywan,ale opozycję wałkują 7 dni w tygodniu.www.tvp.pl/kielce/pu/y6mSq" rel='nofollow' target='_blank'>http://linkis.com/www.tvp.pl/kielce/pu/y6mSq>
Odpowiedz
-4
@ FAN
dnia 19.11.2014, 17:03 · Zgłoś
Wpiszcie sobie Głos Dnia 18.11.2014 zobaczycie jak się wypowiada człowiek który występuje w innej stacji niż TVN ,POLSAT
www.tvp.pl/kielce/pu/y6mSq" rel='nofollow' target='_blank'>http://linkis.com/www.tvp.pl/kielce/pu/y6mSq> próbuje jeszcze raz
Odpowiedz
10
@ fanII
dnia 19.11.2014, 17:11 · Zgłoś
No będą teraz tylko prawi i sprawiedliwi - Jasło będzie mlekiem i miodem płynące!!!
Odpowiedz
3
@ Czas na zmiany!
dnia 19.11.2014, 16:51 · Zgłoś
Każdy kto myśli , to widzi jaki marazm w tym mieście, Pabian z nową radą to szansa na konkretne zmiany i rozwój, Dyzio spadnie na margines, a może już żałuje że się do tej rady dostał ?:)
Odpowiedz
6
@ FAN
dnia 19.11.2014, 16:53 · Zgłoś
Zablokowany masz plus i minus
Odpowiedz
1
@ ksiądz Mateusz
dnia 19.11.2014, 17:09 · Zgłoś
Podaj przykład tych zmian jakie oczekujesz
Odpowiedz
0
@ zmiana
dnia 19.11.2014, 17:17 · Zgłoś
tak będą zmiany, życie samorządowe będzie 150% przesiąknięte polityką a pis bedzie robil sobie tylko pr na nastepne lata. a na koniec kadencji bedzie tlumaczyc ze nic sie nie dalo zrobic bo poprzednicy zawalili...
Odpowiedz
-4
@ FAN
dnia 19.11.2014, 17:19 · Zgłoś
A może ty podaj przykłady jakie ty oczekujesz i jakie miałeś oczekiwania przez te 4 lata które mineły?? Jakie miałeś oczekiwania i co spełnił pan Czernecki co Ksiądz?? atakować jest najprościej,ja zadaje pytanie tobie co i czego oczekiwałeś i co spełnił Czernecki ??? czekam.
Odpowiedz
-7
@ bb
dnia 19.11.2014, 18:11 · Zgłoś
dokładnie tak, dlatego trzeba powiedzieć takiemu przejęciu władzy w mieście stanowcze NIE!!! żadnych pis-pabianów!!!
Odpowiedz
0
@ FAN
dnia 19.11.2014, 19:16 · Zgłoś
Ksiądz spisz czy udajesz [...]..o?? Pytanie masz??
Odpowiedz
14
@ Tarnowiec
dnia 19.11.2014, 16:47 · Zgłoś
Gmina Tarnowiec jestem z Was dumny.:)
Odpowiedz
1
@ obywatelka gminy
dnia 20.11.2014, 20:09 · Zgłoś
A niby z czego ???
Odpowiedz
10
@ Tylko Pan Pabian!!!! PiS
dnia 19.11.2014, 16:33 · Zgłoś
Mam nadzieję że PABIAN wygra i zmieni w jaśle to co popsuła platforma obywatelska !!!
Odpowiedz
5
@ bb
dnia 19.11.2014, 18:10 · Zgłoś
żeby pabian zmienił to, co popsuła PO, to powinien startować do powiatu...aaa..pomylił się???
Odpowiedz
0
@ W
dnia 19.11.2014, 16:28 · Zgłoś
Zając Stanisław nie ma nic wspolnego z p. Senator - syn Wojciech startował do Sejmiku .
Odpowiedz
0
@ S.Z
dnia 19.11.2014, 17:06 · Zgłoś
Pisowcy wchodzą do rady "po trupach"!!!
Odpowiedz
11
@ wyborca
dnia 19.11.2014, 17:23 · Zgłoś
Ma trochę wspólnego z p. Senator, bo to kuzyn jej śp. męża.
Odpowiedz
8
@ ...
dnia 19.11.2014, 17:53 · Zgłoś
S.Z.-masz racje-tak samo jak Salachowa...3ma głosami.zenua :)
byłaby druga tura...
Odpowiedz
1
@ wyborca
dnia 19.11.2014, 19:07 · Zgłoś
No i dostał się Wojciech Zając do Sejmiku?
Odpowiedz
1
@ Max Szyderko
dnia 20.11.2014, 23:26 · Zgłoś
a jak się miał nie dostać skoro takie jest jego przeznaczenie ?
https://www.youtube.com/watch?v=Wk7E9Rst4aM
Odpowiedz
-4
@ ktos
dnia 19.11.2014, 16:27 · Zgłoś
bardzo sie ciesze ze jest w radzie powiatu; witek i janek powodzenia!!!
Odpowiedz
47
@ s k
dnia 19.11.2014, 16:22 · Zgłoś
czelusniak twoja blada twarz dalej wisi na drzewie przy ul szkolnej...kiedy spadniesz???
Odpowiedz
29
@ wyborca
dnia 19.11.2014, 16:19 · Zgłoś
cytat "to nieważne, kto jak głosuje, a ważne, kto liczy głosy"
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 19.11.2014, 16:09 · Zgłoś
Pan Czernecki miał w sumie dwanaście lat na realizację swoich postulatów. Zdołał jedynie dokończyć projekty złożone przez poprzednią ekipę, w ktorej skład wchodził p. Pabian jako ten pracujący, a nie pielgrzymkujący i pokazujący się na zdjęciach.
Odpowiedz
15
@ wrrrr...
dnia 19.11.2014, 16:23 · Zgłoś
Czernecki 13 lat na stołku ! !
Odpowiedz
21
@ Jony Loker
dnia 19.11.2014, 16:26 · Zgłoś
Pan Czarnecki przez 3 kadencje nie zdążył wyremontować WC w parku.
Odpowiedz
7
@ j
dnia 19.11.2014, 16:31 · Zgłoś
własnie sie remontuje- a Tobie tez trzeba wyremontowac ;D?
Odpowiedz
2
@ ja
dnia 19.11.2014, 16:44 · Zgłoś
i bardzo dobrze!!
Odpowiedz
7
@ FAN
dnia 19.11.2014, 16:52 · Zgłoś
Tak pan Czernecki remontował obwodnicę że ostatnią warstwę nawierzchni koło PKP położono przed zimą za pani Marii!! może kłami?? co??.
Odpowiedz
10
@ Piotr M.
dnia 19.11.2014, 17:25 · Zgłoś
No niestety z tymi inwestycjami pana za czasów obecnego burmistrza czesto bywało kiepsko . Parking koło rynku doczekał sie realizacji dopiero w kadencji następczyni , bo UM nie potrafił uzyskac od własciciela Galerii obiecanej "rekompensaty" .
Odpowiedz
4
@ bb
dnia 19.11.2014, 18:08 · Zgłoś
na początek CzErnecki, przez kilkanaście lat mogłeś to ogarnąć. A jeśli chodzi o szalety miejskie ("[...]" w parku) to są gotowe, ale z przyczyn okołowyborczych pan Hnat nie oddaje do użytkowania (jako wykonawca nie mija się z terminem...ale po co ? przecież nie wie kto wygra, dlatego poczeka z przecięciem wstęgi do czasu po-wyborach)
Odpowiedz
3
@ kasia
dnia 19.11.2014, 20:51 · Zgłoś
A gdzie tak szumnie zapowiadany przez A.Czerneckiego klaster? Mówił o tym i mówił. I przestał. Ani się potem słowem nie zająknął co z tym pomysłem. Nie śmieszne to?
Odpowiedz
1
@ vn
dnia 19.11.2014, 16:08 · Zgłoś
Po drodze młody Zając trafił, że było polowanie i pech ???/
Odpowiedz
2
@ czytelnik-z-kotliny
dnia 19.11.2014, 16:05 · Zgłoś
Ludzie narzekają na brak rozwoju miasta, a potem wybierają radnych, którzy przyczyniają się do marazmu. Skoro większość głosów zdobył Czernecki, to po co ludzie głosowali na PiS do Rady Miasta? Należało głosować na ludzi z komitetu Czerneckiego, skoro się go popiera na burmistrza. Teraz będziemy mieć konflikt w Radzie Miasta.

Tym, którzy twierdzą, że Pabian ma szansę wygrać chciałem coś przypomnieć. Cztery lata temu w pierwszej turze Andrzej Czernecki miał 23 proc., a Kurowska 36 proc. głosów. Jaki był efekt drugiej tury wszyscy wiemy. W tym roku obecny burmistrz w pierwszej turze zdobył 10 punktów procentowych więcej niż 4 lata temu. Należy się spodziewać wygranej Czerneckiego. To dobrze, ale Rada Miasta złożona głównie z ludzi starszych, powiązanych silnie z lokalnym kościołem, nie wróży rozwoju inwestycji infrastrukturalnych, budowy KG1, Centrum Łukasiewicza itp. Raczej przy takiej radzie będziemy mieli kolejne papieskie wystawy na Rynku (z całym szacunkiem dla radnej Szańcy), czy budowę groty Maryjnej...
Odpowiedz
20
@ ksiądz Mateusz
dnia 19.11.2014, 16:08 · Zgłoś
Ludzie lubią narzekać a w rzeczywistości żadnych zmian nie chcą
Odpowiedz
5
@ OO
dnia 19.11.2014, 16:22 · Zgłoś
czytelniku z kotliny , epoka ci sie pomieszała , dawniej tak sie głosowało na PZPR - żeby konfliktu nie było . I nie było wszyscy byli zgodni ... ze trzeba ogłupiac spoleczństwo i malować wizje sukcesu .
Dzis każdy głosuje jak chce więc nie rób zarzutu że ludzie głosowali na kilka partii - ta chcieli , ich wola . Jednoccześnie głosowanie na radnych z partii X nie wyklucza głosowania na burmistrza z partii Y .
Odpowiedz
8
@ kk
dnia 19.11.2014, 16:34 · Zgłoś
jak wygra pis to sobie robic beda co chcA, nie wolno do tego dopuscic
Odpowiedz
12
@ malkontent
dnia 19.11.2014, 16:45 · Zgłoś
Niestety żaden z nich nie ma nawet 50% kompetencji Panów Prezydentów Krosna czy Rzeszowa.
Patrząc politycznie chyba Pabian, jest z PIS-u a większość w Radzie ma PIS, nie będzie
konfliktów, niepotrzebnego blokowania inicjatyw.
Chciałbym aby się odbyła debata kandydatów i aby przedstawili swoją wizję miasta na koniec ich kadencji i np za lat 10.
Odpowiedz
7
@ FAN
dnia 19.11.2014, 16:48 · Zgłoś
Rozliczą Jasielską Sitwę!! dlatego kto ma juz dosyć przekrętów to proszę głosować na pana Pabiana.Będę się upominał o sprawdzenie przeróżnych przetargów i nie tylko.Oni wiedzą czego się boją,dla tego tak [...] na PiS.
A i nie wiem kto był głównym inicjatorem o referendum jeśli chodzi o SM,ale wielkie dzięki ludzie.Teraz należy się zjednoczyć jeśli chodzi o pana Pabiana,ci co są przeciw likwidacji są za Czerneckim??
Odpowiedz
-7
@ dragoness
dnia 19.11.2014, 16:50 · Zgłoś
Hm, ciekawe, panie FAN. Ja jestem PRZECIWKO likwidacji Straży, a ZA p. Pabianem.
Odpowiedz
-6
@ z
dnia 19.11.2014, 16:58 · Zgłoś
ja tez chciałbym zobaczyć, bo narazie nie mam pojęia co ten Pabian robi bo to że sobie wybrAł partie dla ułatwienia to nie wystarczy,
widziałem cele na nastepne 3 lata przez pana Czerneckiego, nie powiem ze mi sie nie podoba.
Pabian narazie nic nie pokazał nie mam zdania o tym chlopie chyba tylko tyle ze jest leniwy
Odpowiedz
0
@ ksiądz Mateusz
dnia 19.11.2014, 17:07 · Zgłoś
FAN to typowy jasielski wyborca, w którymś kościele dzwonili ale nie wiem w którym
Odpowiedz
-3
@ czytelnik-z-kotliny
dnia 19.11.2014, 17:08 · Zgłoś
OO, to nielogiczne. To tak jakbyś w tych samych wyborach głosował na PO do Sejmu i na PiS do Senatu. Albo się popiera jedną ekipę albo drugą, a u nas w Jaśle wyborcy zaprzeczyli samym sobą.
Odpowiedz
27
@ dragoness
dnia 19.11.2014, 17:09 · Zgłoś
Pan Pabian zawsze był w PiS, co mi nie przeszkadza, choć nie popieram tej partii. Ja ko zastępca burmistrza za p. Kurowskiej to właśnie on ciężko pracował, a nie robił za miejską "twarz". P. Czernecki niech zrealizuje najpierw te cele, o których mówił cztery i dziesięć lat temu, np. Centrum Łukasiewicza. Teraz też dużo mówi, na przykład do młodzieży o oddaniu im budynku po kinie. Miało się nawet odbyć jakieś zebranie... Nota bene to koledzy p. Czerneckiego, p. Bury i p. Grad stoją za prywatyzacją "Gamratu". Byłabym zapomniała, czy teraz kolegą p. burmistrza nie jest przypadkiem p. Gowin?
Odpowiedz
4
@ FAN
dnia 19.11.2014, 17:14 · Zgłoś
Uderz w stół ??? czekałem na takie odpowiedzi.
Widziałeś?? GDZIE??? Ja chcę to usłyszeć od Czerneckiego a nie od jego rodzinki!!
Debata i zobaczymy co umie jaki jest elokwentny z kartki to każdy czyta,wyjątek problemy to ma Kopaczka i Komoruski.
Odpowiedz
6
@ wyborca
dnia 19.11.2014, 17:21 · Zgłoś
Tak się składa, że głosujemy do samorządu na daną zaufaną osobę, a w przyszłym roku zagłosujemy na partie .
Odpowiedz
10
@ Piotr M.
dnia 19.11.2014, 17:22 · Zgłoś
panie czytelnik-z-kotliny porównanie sejmu z senatem a rady miejskiej z burmistrzem to abstrakcja , wyzej dragoness podała przkład ze Twój tok rozumowania nie musi być trafny . Ja na ten przykład głosowałem na pana Garbacika a byłem przeciw kasowaniu SM , co więcej wybrałem człowieka z PSL na radnego . Ty kierujesz się tylko prtyjniactwem ja patrze na człowieka i nie wazne dla mnie z jakiej jest partii . Nie wiem czy pójde na II turę ale jeśli dotrę to raczej oddam glos na Pabiana .
Odpowiedz
-1
@ tadekkkkkkkkkkkkk
dnia 19.11.2014, 17:31 · Zgłoś
No właśnie co do przetargów ,czy ktos z pis nie ma przypadkiem firmy,bedziemy sie przygladać;-)
Odpowiedz
-1
@ bb
dnia 19.11.2014, 18:04 · Zgłoś
"dlatego" jak na załączonym obrazku- pisze się razem!!! Najpierw lekcje, potem przyjdzie czas na politykę.
Odpowiedz
4
@ Zegar tyka????
dnia 19.11.2014, 18:11 · Zgłoś
A co robiłeś przez 4 lata?? Czernecki nie ma kolegów co mają firmy? ?.Patrzyłeś wcześniej? Nie ale teraz będziesz. Najpierw należy rozliczyć tych co rządzili a potem patrzeć tym co będą rządzić.
Odpowiedz
-4
@ ...
dnia 19.11.2014, 19:08 · Zgłoś
Spotkanie było i zdziwi się Pani, ale naprawdę było w porządku. Więc jeśli Pani czegoś nie jest pewna proszę nie pisać. Niestety mu jaślanie umiemy tylko narzekać... szkoda
Odpowiedz
8
@ Nigdy
dnia 19.11.2014, 21:31 · Zgłoś
Gowin to porządny człowiek, ale Bury i grad to huby żerujące na polityce. Jeden i drugi, a zwłaszcza ten pierwszy skończą w kryminale.
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 20.11.2014, 08:59 · Zgłoś
Proszę napisać coś więcej o spotkaniu? Bo portal milczy... Czy było owocne, a obietnicę złożono na piśmie?
Odpowiedz
-2
@ Czytelnik z Zielonej Gory
dnia 20.11.2014, 09:15 · Zgłoś
Dawniej (za komuny) ordynacja wyborcza przewidywała sukces Pzpr i praktycznie liczono głosy 'na niby'. Dziś czasy podobno inne, ale Państwowa Komisja Wyborcza przewidując sukces PSL, tez liczy jak chce. Komuna wróciła!
Odpowiedz
-1
@ łopservatore
dnia 22.11.2014, 22:24 · Zgłoś
Tylko u nas chociaż PiS nie było na pierwszej karcie to i tak wygrało na Podkarpaciu. A z tego co wiadomo to nie tylko na Podkarpaciu. Czyżby tu wyborcy byli bardziej świadomi?Czy też tam gdzie /pi/s przegrał z PSL lub z PO wybory trzeba powtarzać aż do skutku?Tylko do jakiego skutku? Acha już wiem aż do momentu jak Kłamczyński będzie wybrany na króla elekta. Niedoczekanie łapserdaki. Niedoczekanie.
Odpowiedz
34
@ s
dnia 19.11.2014, 16:03 · Zgłoś
przeciez to farsa ...nie wybory...cały swiat sie smieje...
Odpowiedz
-3
@ co?
dnia 19.11.2014, 19:46 · Zgłoś
skąd się urwałeś - świat nawet nie wie gdzie jest Polska i z pewnością nic go to nie interesuje
Odpowiedz
-13
@ ksiądz Mateusz
dnia 19.11.2014, 16:00 · Zgłoś
Tadeusz Gorgosz jednocześnie na wójta i radnego powiatowego??
Odpowiedz
-1
@ ;epszy Gorgosz niż oficer MO
dnia 19.11.2014, 17:22 · Zgłoś
może Gorgoszowi uda się odsunąc wreszcie Pankiewicza z urzedu
trzymajmy kciuki
Odpowiedz
15
@ jork
dnia 19.11.2014, 17:41 · Zgłoś
a kto to gorgosz następny od pajacowania
Odpowiedz
2
@ .
dnia 19.11.2014, 18:55 · Zgłoś
Nie, od pajacowania są jorki z Warzyc :)))
Odpowiedz
19
@ Nigdy
dnia 19.11.2014, 21:27 · Zgłoś
Gorgosz ? Ten przy[...]s Zająców i Rzońcy ? Cwaniaczek, marionetka w rękach [...] politykierów. Nie ma szans.
Odpowiedz
12
@ vb
dnia 19.11.2014, 21:57 · Zgłoś
a p.Czernecki startował do Rady Miasta i na Burmistrza !!!niestety czerwoną kartkę pokazali mu jego byli sąsiedzi i PRZEGRAŁ z p.Dorotą Bilewicz !!!...ten wspaniały burmistrz z Forbesa
Odpowiedz
0
@ koko
dnia 20.11.2014, 19:58 · Zgłoś
chwal burmistrza swego,mozesz miec gorszego,zeby
Odpowiedz
0
@ mozkit
dnia 21.11.2014, 06:42 · Zgłoś
Przynajmniej wiem że pan Gorgosz umiałby dobrze rządzić, skoro umie w dzisiejszych czasach osiągnąć sukces finansowy prowadząc swoją firmę to będzie umiał sobie poradzić w urzędzie. A wierzcie mi prowadzić dziś firmę w Jaśle to syzyfowa praca...
Odpowiedz
-21
@ ksiądz Mateusz
dnia 19.11.2014, 15:58 · Zgłoś
Przecież młody zając startował do sejmiku, tak pisało na jego plakatach
Odpowiedz
-37
@ Pan Andrzej
dnia 19.11.2014, 15:51 · Zgłoś
Licze na pana Czerneckiego!! Jednak pan wygrał, reszta to formalność:)
Odpowiedz
2
@ ko
dnia 19.11.2014, 15:53 · Zgłoś
ja też za nim:)
Odpowiedz
21
@ ala
dnia 19.11.2014, 15:57 · Zgłoś
rozwija nauke, moje dziecko jest dumne z tego, że może uczestniczyc w wielu jego inicjatywach ja panu Andrzejowi dziękuje
Odpowiedz
17
@ nowy stary radny
dnia 19.11.2014, 16:26 · Zgłoś
Czegoś się naćpał przecież wtedy cała młodzież do Gorlic i Krosna ucieknie. Ty ją znasz, wiesz co piszesz, człowieku!
Odpowiedz
-28
@ dragoness
dnia 19.11.2014, 16:31 · Zgłoś
Tak mnie zna, jak i Ty, a jednak docenia. Jeszcze raz z całego serca dziękuję fgfgf za dobre słowo! Jak trzeba będzie pomóc z jakimś pismem, czy coś, to chętnie służę.
Odpowiedz
10
@ Tom
dnia 19.11.2014, 16:36 · Zgłoś
Czernecki pakuj się.
Odpowiedz
6
@ FAN
dnia 19.11.2014, 16:42 · Zgłoś
Jeśli chodzi o fotel Burmistrza,to ma sie odbyć debata pan Pabian-Czerneck.
Dlaczego sie o to upominam?pan Czernecki wiele pomysłów i projektów zrealizował za czasów Pani Marii.Takie są fakty!!! Może je sprostować w debacie czy jest pomawiany słusznie czy nie.
Odpowiedz
29
@ job
dnia 19.11.2014, 16:54 · Zgłoś
ale najpierw niech wyjaśni okoliczności umorzenia podatku od nieruchomości dla jednego z inwestorów na kwotę 430 tyś zł, o czym pisały w marcu 2013 roku jasielskie media.
Odpowiedz
18
@ FAN
dnia 19.11.2014, 17:08 · Zgłoś
PKW ogłosiła sukces PSL-u, a szef komisji z Kielc: "ale my nie wysłaliśmy protokołów"
Dodano: 19.11.2014 [16:44]
PKW ogłosiła sukces PSL-u, a szef komisji z Kielc: "ale my nie wysłaliśmy protokołów" - niezalezna.pl
foto: Tomasz Adamowicz
Wczoraj Państwowa Komisja Wyborcza podała, że PSL wygrał (na podstawie danych z ok. 80 proc. protokołów) wybory do wielu sejmików wojewódzkich. Także w Świętokrzyskiem. To zaskoczyło wiceszefa kieleckiej Wojewódzkiej Komisji Wyborczej, bo do tamtego momentu do PKW nie wysłano... ŻADNEGO protokołu.

Już wczoraj portal niezalezna.pl alarmował, że wynik PSL jest co najmniej podejrzany. Według danych z ok. 80 proc. protokołów PSL wygrał wybory do sejmików w województwach warmińsko-mazurskim, podlaskim, wielkopolskim, kujawsko-pomorskim, lubelskim, łódzkim, mazowieckim i opolskim! A w Świętokrzyskiem miał zdobyć rekordowe 49,9 proc. Dzisiaj wychodzi na jaw coraz więcej faktów, które pozwalają na użycie mocniejszych słów. O fałszerstwach.

Szokująco brzmią także ustalenia dziennikarzy "Rzeczpospolitej", którzy rozmawiali z zastępcą przewodniczącego Wojewódzkiej Komisji Wyborczej w Kielcach, który zapewnia, że nie wysłano do Warszawy żadnego z protokołów. Tekst na portalu rp.pl opublikowany został dzisiaj tuż przed 15.

"Sami mamy dopiero 12 z 14 potrzebnych protokołów. Czekamy jeszcze na powiat ziemski kielecki i Ostrowiec Świętokrzyski" - tłumaczy "Rzeczpospolitej". Zapytany, skąd PKW wzięła danego, na których podstawie podaje cząstkowe wyniki, szczerze, że nie ma pojęcia.

A prezydent Bronisław Komorowski dzisiaj stwierdził: „kwestionowanie uczciwości wyborów to odmęty szaleństwa”. To co się dzieje jest szaleństwem. To pewne.
Polacy PO i PSL uważają Polaków za [...],jutro i pojutrze protesty w Polsce przed PKW zobaczymy czy [...] użyje siły przeciwko o bywatelą.
Odpowiedz
7
@ do FAN
dnia 19.11.2014, 17:25 · Zgłoś
no widzisz zrealizował wcześniejsze i swoje a nie tak jak maryśka z pisu porzuciła ze względów (chyba osobistych?) projekty po Czerneckim - m.in. składowisko odpadów i wielki projekt mosiru. przy okazji wywaliła w błoto kase przeznaczoną na projekty i nie dała zarobić miastu. ale pis to umie robic wode z mozgu
Odpowiedz
9
@ Zegar tyka????
dnia 19.11.2014, 18:02 · Zgłoś
Zapytaj sie pana Czerneckiego ile zapłaciła pani Maria za MOSiR to znaczy za projekt przebudowy MOSiru i kto go zlecił? ?.
Odpowiedz
-25
@ Max kol
dnia 19.11.2014, 19:01 · Zgłoś
Ja zagłosuję za p. Czerneckim jako jeden z kandydatów jasno określił że nie będzie likwidował szkół w Jaśle poprzednicy takie zamiary mięli
Odpowiedz
7
@ FAN
dnia 19.11.2014, 19:11 · Zgłoś
Czyli jacy poprzednicy??kiedy zaczęto likwidować szkoły??Może pan Kmiecik sie wypowie,a czy pan Czernecki z panem Kmiecikiem to nie jedna ręka
Odpowiedz
-11
@ Opuy
dnia 19.11.2014, 19:19 · Zgłoś
Kołaczyce sie cieszą ze przeszła pani salachowa dobrze ze nie Namysl a do powiatu dostał sie zyglowicz?
Odpowiedz
10
@ mn
dnia 19.11.2014, 20:03 · Zgłoś
Jedno PEWNE jak przejdzie p.Czernecki na stanowisku pozostanie ulubiona przez nauczycieli pani kierownik !!!...od oszczędności na oświacie ...
Odpowiedz
5
@ mieszkaniec
dnia 19.11.2014, 23:33 · Zgłoś
Jestem za zapytam go dla czego rondo na Sobniów jest nie z tej strony mostów. Miało być na obwodnicy. I dla czego na ulicach 3 maja i Baczyńskiego ma być rondo skoro skrzyżowanie zostało za jego rządów wybudowane z pieniędzy z dotacji Unijnych a teraz będzie znowu przerabiane za pieniądze z Unii. bo tak zwanym jaślanie mieli widzi misie...A i kto za to zapłaci
Odpowiedz
1
@ Hofman to prawdziwy PiS, antek GRU wróci
dnia 19.11.2014, 23:53 · Zgłoś
fanie podaj wyniki z głosowania przecież wy w PiS macie alternatywny system liczenia głosów.

Już w Euro wyborach wam się sprawdził to co dopiero teraz.

Nie bądź taki podaj wyniki w Polsce no tyle było opowiadania przed Euro wyborami i tymi, no podaj wyniki z waszego liczenia tylko nie linki do waszej medialnej propagandy tylko wyniki.
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 20.11.2014, 08:57 · Zgłoś
Dlaczego fgfgf się wstydzi i usuwa swoje pochlebne posty na mój temat i moje podziękowania? Przestraszyło się takiej wielkiej ilości plusów? Cóż, jak powiedział Jezus: kto mieczem wojuje ten od miecza ginie.
Odpowiedz
0
@ moje ja
dnia 20.11.2014, 09:38 · Zgłoś
dobrze ze nie Namysl
Odpowiedz
3
@ tik
dnia 20.11.2014, 11:53 · Zgłoś
popieram ot i cała prawda
Odpowiedz
1
@ tik
dnia 20.11.2014, 12:53 · Zgłoś
popieram artykuł PRAWDY a nie ten poniżej łopserwatora
Odpowiedz
4
@ tik
dnia 20.11.2014, 12:54 · Zgłoś
popieram prawdę
Odpowiedz
0
@ PanK miecik
dnia 20.11.2014, 13:05 · Zgłoś
chętnie się wypowiem jeżeli się podpiszesz
Odpowiedz
4
@ Czesiek
dnia 20.11.2014, 13:48 · Zgłoś
Ja jakoś nie widzę tego zachwytu u mieszkańców, poza tym to zwycięstwo [...] na kilometr !!!
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 20.11.2014, 18:14 · Zgłoś
Cieszę się, że mamy tu znawcę literatury ukraińskiej. A młodzież, ogólnie mówiąc, ma wyrąbane na historię i odniesienia do niej i przypisywać im takie intencje może jakiś paranoidalny polityk.
Odpowiedz
3
@ wyborca1
dnia 21.11.2014, 20:18 · Zgłoś
Chcesz by w Jaśle zaszła zmiana głosuj tylko na PABIANA !!!
Odpowiedz
0
@ woj
dnia 25.11.2014, 22:10 · Zgłoś
śmieszna jesteś czarnecki nauka tragedia. mam nadzieje ze czarnecki popłynie i tyle.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.