Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Wyniki konkursu na dyrektora I LO zatwierdzone. Organy szkoły nie dają za wygraną

132

Zarząd Powiatu Jasielskiego zatwierdził w dniu dzisiejszym wyniki konkursu na nowego dyrektora I Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w Jaśle. Organy szkoły, przekonane o tym, iż procedura konkursowa odbyła się niezgodnie z przepisami zapowiadają interwencję u wojewody.

Konkurs, mający na celu wyłonienie nowego szefa placówki odbył się w zeszłą środę – 28 maja. Wygrała go Barbara Wierdak-Cyboroń, obecnie pełniąca funkcję dyrektora Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Nowym Żmigrodzie.

W dniu dzisiejszym Zarząd Powiatu Jasielskiego, będący organem prowadzącym dla wszystkich szkół ponadgimnazjalnych funkcjonujących na terenie powiatu, zatwierdził wyniki zakończonego postępowania konkursowego. O decyzji w tej sprawie poinformował nas wicestarosta jasielski Franciszek Miśkowicz, przewodniczący komisji konkursowej.

Z uzyskanych przez nas informacji wynika, iż pisma w sprawie usunięcia naruszenia prawa w związku z przeprowadzonym konkursem na dyrektora I LO, skierowane do Zarządu Powiatu przez radę pedagogiczną placówki, radę rodziców oraz radę szkoły nie stanowiły przedmiotu jego dzisiejszych obrad.

Decyzja Zarząd Powiatu jest równoznaczna z tym, iż pisma te zostały zignorowane. Nie będziemy czekać na odpowiedź w ich sprawie, lecz od razu podejmiemy dalsze czynności odwoławcze. Sporządzimy stosowne pisma do wojewody podkarpackiego i wojewódzkiego sądu administracyjnego powiedział nam Zbigniew Waszkiel, obecny dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w Jaśle, ubiegający się w rozstrzygniętym już konkursie o zachowanie posady na kolejną kadencję.

Przypominamy, że działania podjęte przez organy szkoły motywowane są domniemanym złamaniem prawa w toku prowadzenia rozstrzygniętego już konkursu. Chodzi o skład komisji konkursowej, a konkretnie współtworzenie go przez trzy osoby  wspomnianego wicestarostę Franciszka Miśkowicza, starostę Adama Kmiecika oraz Henryka Motkowicza. Wszyscy są członkami Zarządu Powiatu Jasielskiego. Przepisy mówią w sposób wyraźny, że piastun organu prowadzącego szkołę nie może być jednocześnie przedstawicielem organu w komisji konkursowej powołanej celem wyłonienia kandydata na stanowisko jej dyrektora, gdyż sam jest tymże organem. Piastunami organu w starostwie powiatowym są członkowie zarządu powiatu, w myśl tych przepisów do pracy w komisji nie mogą wyznaczyć samych siebie, ale przedstawicieli, np. naczelnika wydziału edukacji starostwa, czy jego zastępcę – w takich słowach decyzję o podjęciu przez radę pedagogiczną, radę rodziców oraz radę szkoły I LO wspólnej interwencji w sprawie konkursu argumentował przed kilkoma dniami obecny dyrektor placówki.

Kontrowersje dotyczące kwestii uczestnictwa członków organu sprawującego nadzór nad szkołą w pracach komisji konkursowej odpowiedzialnej za wybór jej nowego szefa zostaną wyjaśnione zapewne już w najbliższym czasie. Unieważnienie konkursu z przyczyn wskazanych w poprzednim akapicie oznaczałoby, że szereg innych przeprowadzonych w ostatnich latach procedur, w rezultacie których powoływani byli dyrektorzy szkół ponadgimnazjalnych z terenu powiatu również odbyło się z naruszeniem litery prawa, gdyż członkowie Zarządu Powiatu Jasielskiego uczestniczyli w każdej z nich.

Czy Barbara Wierdak-Cyboroń zostanie ostatecznie powołana na stanowiska szefa najstarszego jasielskiego liceum i z dniem 1 września tego roku zastąpi Zbigniewa Waszkiela, zdaniem którego rozstrzygnięty konkurs przeprowadzony został niezgodnie z prawem? Odpowiedź na to pytanie poznamy zapewne w najbliższym czasie.

Jakub Hap

Reklama

Komentarze: 125

Dodaj komentarz Widok:
1
@ linka
dnia 12.06.2014, 22:48 · Zgłoś
Dyrektorka z N. Żmigrodu jest konkretna i konsekwentna Radzi sobie super na obecnym stanowisku i na pewno poradzi sobie w Jaśle!!! Więc o co ten krzyk???
Odpowiedz
-1
@ Rysiek
dnia 13.06.2014, 01:17 · Zgłoś
Tutaj nie chodzi o osobe ale o sposob w jaki wpycha sie swoich na stanowiska, nie liczac sie z niczym!!!
Odpowiedz
2
@ do Ryśka i linki
dnia 13.06.2014, 15:14 · Zgłoś
Tak, tak pani WC postawiła sobie KONKRETNY cel i KONSEKWENTNIE do niego dąży chociaż jej w I LO nie chcą.
Właśnie sobie NIE RADZI w Żmigrodzie, narobiła bałaganu a przegrane przez nią sprawy sądowe świadczą o jej braku kompetencji.

A koszty ponosi starostwo /czyli my/ te pieniądze mogłyby pójść na potrzeby szkoły

Jeśli celem starostwa i p.WC jest puszczenie z torbami ILO to myślę, że ona sobie z tym rzeczywiście poradzi.
Odpowiedz
3
@ Byla uczennica LO w Jasle.
dnia 12.06.2014, 20:33 · Zgłoś
Skonczylam Liceum Ogolnoksztalcace im Krola Stanislawa Leszczynskiego ponad 30 lat temu. I zawsze, bylam z tego dumna. W owych czasach, jesli ktos nie radzil sobie tam, to rodzice przenosili go do Liceum w Nowym Zmigrodzie. I nie slyszalam o przypadku, zeby tam nie skonczyl szkoly. Nigdy tez nie slyszalam o przypadku odwrotnym - ze Zmigrodu do Jasla.
Poza tym liceum jasielskie mialo wielu olimpijczykow na szczeblu centralnym. O ile wiem, to Zmigrod chyba nie. Dalej, wiekszosc absolwentow liceum jasielskiego dostawala sie na studia - zdajac egzaminy wstepne; absolwenci liceum zmigrodzkiego - sporadycznie (np. Franciszek Miskowicz - absolwent liceum w Zmigrodzie z roku 1977). Owszem, w Zmigrodzie tez zdarzaly sie perelki, ale niezwykle rzadko.
Czyzby tamta sytuacja ulegla odwroceniu? A jesli nie, to jakie byly kryteria konkursowe, ze wygrala je aktualna dyrektor LO w Nowym Zmigrodzie? Czy nie powinno sie rownac w gore, i zatrudnic kogos kto ma juz spore osiagniecia w podobnej placowce aby i Liceum w Jasle poszybowalo w gore w swoich osiagnieciach? Czy tez moze chodzi o to, zeby realizowac personalne ambicje poszczegolnych osob nie liczac sie zupelnie z interesem spoleczenstwa? A swoja droga, to Liceum znajduje sie w Jasle, to czy nie samorzad jasielski a nie powiatowy powinien decydowac o obsadzie stanowisk w jasielskich szkolach?
Odpowiedz
2
@ spieczona
dnia 10.06.2014, 09:49 · Zgłoś
To było do przewidzenia, że jak ta dyrektorka przyjdzie tu do Jasła to narobi chały. Byłam jej uczennicą, chodziłam do LO w NŻ i powiem że to nie jest dyrektor normalny. Ona powinna iść do przedszkola a może nawet nie bo gdzie ona sie pojawi to tam zawsze jest zamieszanie. Pozatrudniała swoją rodzinkę w NŻ, narobiła niepotrzebnych profilów kosmetycznych na których jest raptem 5 osób tylko dlatego że jakaś laska z jej rodziny jest kosmetyczką i chciała zapewnić jej pracę a jak proszono o otwarcie osobnej klasy dla dziennikarstwa bo było ponad 12 osób to chciała zlikwidować bo sie nie opłacało rzekomo ... ale 5 osób sie opłacało... Ta [...] nie ma skrupułów i nie nadaje sie na dyrektora. Współczuje mojemu bratu który wybiera sie do 1 lo jeśli ona będzie dyrektorem... [...] niech [...]...ją tam skąd przyszli czyli do NŻ... NIE CHCEMY CIE BAŚKA.!!!
Odpowiedz
0
@ Anka
dnia 12.06.2014, 20:16 · Zgłoś
dokładnie Zbysiu wracaj i nie daj sie tej mafii mośków
Odpowiedz
4
@ ekspert
dnia 07.06.2014, 08:57 · Zgłoś
Rada Powiatu nie zatwierdza wyników konkursu ! Robi to Zarząd Powiatu a jak trzech(z pięciu)jego członków było w komisji konkursowej to trudno żeby nie zatwierdził!Bo 3 jest zawsze wieksze od 2!
Odpowiedz
5
@ Rysiek
dnia 07.06.2014, 13:55 · Zgłoś
Dziekuje za sluszna uwage!!! Niemniej jednak kazdc organ wladzy powinien czytac text ze zrozumieniem I liczyc sie z obywatelemi!!!
Odpowiedz
2
@ Rysiek
dnia 07.06.2014, 01:55 · Zgłoś
Istnieje regulamin konkursu. Organ przeprowadzajacy konkurs dziwnym trafem nie potrafi czytac textu ze zrozumieniem. W normalnym kraju natychmiast by konkurs uniewazniono. Jezeli Rada Powiatu zatwierdzajac wyniki konkursu, nie zapoznaje sie z protestami to w ewidentny sposob lekcewazy obywateli. Czynności odwoławcze podejmowane przez zwolennikow obecnego dyrektora I Liceum Ogólnokształcącego Zbigniewa Waszkiela sa jak najbardziej uzasadnione i sensowne.
Odpowiedz
5
@ dsadsadsa
dnia 06.06.2014, 23:31 · Zgłoś
Pani Myśl... nie odejdzie bo jak się ma męża w starostwie to jest nie do ruszenia, zresztą można powiedzieć to samo o Pani Km... :)
Odpowiedz
18
@ absolwent sprzed 40lat
dnia 05.06.2014, 19:45 · Zgłoś
Przykro patrzeć i słuchać co się wyrabia w tej chwili w szkole, która wykształciła tysiące młodych Jaślan. Kiedyś szkoła miała prestiż, uczyli w niej pedagodzy przez duże P. Kiedyś dyrektor musiał mieć poparcie jedynej słusznej partii, ale nawet w tej partii ktoś się liczył ze zdaniem rady pedagogicznej, społeczeństwa w którym działali. A dzisiaj ktoś, komu jeszcze słoma z [...] nie wyszła decyduje o tym, kto ma zarządzać szkołą ze 150-letnią tradycją.Pan Waszkiel należy do tego typu ludzi, którzy kiedyś w tej szkole tworzyli wielkie autorytety. Niestety wszystko schodzi na psy w obecnych czasach. Ukończyłem liceum w Jaśle, nikt nie chodził na korepetycje, a jeżeli już, to się do tego nie przyznawał. W większości pokończyliśmy studia wyższe, na które trzeba było zdawać egzamin wstępny. Szkoła była w stanie przygotować nas do matury i egzaminów wstępnych. Nie było dyslektyków, dysgrafików itp. . Nie potrafiłeś pisać, czy czytać, to musiałeś się nauczyć. Za trzy błędy ortograficzne była [...]. Zapomina się o tym, co powiedział Zamojski: Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie.
Niestety, przyjęto model amerykański. Kształci się kto chce, po studiach do supermarketu, a rządzi elita wykształcona na prestiżowych uniwersytetach i to oni tylko mogą posiąść odpowiednią wiedzę za duże pieniądze. A jak ktoś inwestuje, to później czerpie z tego korzyści. Miejmy nadzieję, że pani, która "WYGRAŁA" konkurs popatrzy w lustro i zastanowi się, czy zasługuje na to aby być dyrektorem szkoły o takiej tradycji i z takimi wyzwaniami. Chciałbym dożyć takich czasów, kiedy rządzić nami i decydować o ważnych sprawach w kraju, powiecie czy gminie będą ludzie, których celem będzie dobro ogółu, a nie kumoterstwo i kasa. Nie chciałbym, abyśmy musieli się wstydzić, że ukończyliśmy Liceum im Leszczyńskiego w Jaśle. Współczuję uczniom i nauczycielom atmosfery i nowego dyrektora.
Odpowiedz
11
@ jenkins
dnia 05.06.2014, 08:13 · Zgłoś
Tak właśnie wygląda arogancja władzy. Modelowy przyadek. Nie wykluczone, że właśnie w tej szkole będzie kiedyś rozpatrywany na lekcji historii.
Odpowiedz
15
@ wiosna
dnia 05.06.2014, 07:43 · Zgłoś
Teraz mówimy o dyr a nie o korkach. RP walczcie, a pani nowa dyr jak ma honor jeszcze jakiś to powinna sama sie wycofać, nie powinna wyć zaakceptowana. Jasło, obudż się i nie pozwól żeby K rządził swoja głupotą, to co pozwalamy robić z sobą to jest tragiczne. Kim o jest , co soba reprezentuje ten Adam K , bardzo mi sie kojarzy jego życie z kariera Nikodema Dyzmy.
Odpowiedz
12
@ yyy
dnia 05.06.2014, 01:57 · Zgłoś
czy w nowymm żmigrodzie jest zle pani dyrektor?
Odpowiedz
0
@ do yyy
dnia 10.06.2014, 18:27 · Zgłoś
Czytajcie i wyciągajcie wnioski.
Odpowiedz
-17
@ zdegustowany
dnia 04.06.2014, 18:50 · Zgłoś
Żenujący jest ten ferment ciała pedagogicznego powodu zmiany dyrektora w I LO. Takie zmiany nastąpiły przecież i w II LO, i Zespole Szkół Technicznych, a nikt nie podnosił takiego lamentu i takiej wrzawy po forach. Niektóre komentarze - bardzo niepedagogiczne i są świadectwem [...] moralnej ich autorów. Wstyd, że "profesorowie" z takimi poglądami na innych ludzi są wychowawcami młodzieży.
Odpowiedz
22
@ Emily
dnia 04.06.2014, 19:20 · Zgłoś
Żenująca to jest zmiana dyrektora na akuratnie tę niekompetentną osobę.
Odpowiedz
0
@ mm
dnia 04.06.2014, 19:56 · Zgłoś
w zespole szkół technicznych?
Odpowiedz
23
@ do zdegustowany
dnia 04.06.2014, 20:41 · Zgłoś
Sęk w tym że ta pani się nie nadaje. Proszę zaciągnąć opinii w N.Ż.
Desant N.Żmigrodu na Jasło.
Odpowiedz
8
@ Panie zdegustowany
dnia 05.06.2014, 00:08 · Zgłoś
zanim Pan oceni ten "ferment" i "profesorów" może Pan zapyta jak pewna pani radzi sobie z wychowaniem własnych dzieci a szczególnie synusia.
Odpowiedz
9
@ dragoness
dnia 05.06.2014, 07:11 · Zgłoś
Bo to się nazywa "do trzech razy sztuka". Udało się dwa razy, myśleli, że uda się po raz trzeci. Współczuję kolegom z ILO, że muszą przez to przechodzić, ale myślę, że będzie warto. Zarząd Powiatu chyba zapomniał, że jego władza nie jest nieograniczona, trzeba mu przypomnieć.
Odpowiedz
-5
@ malkontent
dnia 05.06.2014, 11:16 · Zgłoś
"Święte krowy" nie majace żadnych osiągnięć "olimpijczyków" w pracy dydaktycznej boja sie,że nowa miotła je wymiecie i moja jak Kmicica konkluzja
" KOŃCZ WAŚĆ - WSTYDU OSZCZĘDŻ"
Odpowiedz
-13
@ Kasia
dnia 05.06.2014, 13:46 · Zgłoś
A co to ma do rzeczy, jak ta pani wychowuje swoje dzieci? To jest jej prywatna sprawa i jeśli ona sobie tego nie życzy, to nikt nie ma prawa ingerować w jej życie osobiste.
Odpowiedz
10
@ qwe
dnia 05.06.2014, 14:16 · Zgłoś
jasne, najlepiej np. [...] zatrudnić w przedszkolu, w końcu to jego prywatna sprawa
Odpowiedz
0
@ Kasia
dnia 05.06.2014, 18:21 · Zgłoś
Badajmy jeszcze przy obejmowaniu stanowisk kto z kim śpi i jak się mają dzieci kandydata
Odpowiedz
0
@ martax
dnia 05.06.2014, 21:38 · Zgłoś
dobry pomysł :)
Odpowiedz
5
@ do Kasi
dnia 06.06.2014, 00:22 · Zgłoś
Gdyby ta pani pretendowała na stanowisko szefa budowy, nikt zapewne nie pytał by o jej osiągnięcia wychowawcze. Tu jednak ma to, droga pani wyjątkowo istotne znaczenie. A że brak jej w tym zakresie samokrytycyzmu i mimo osobistej porażki, jak tu czytam, chce mówić innym jak powinni żyć, to też chyba o niej nie najlepiej świadczy.
Jak się chce kogoś ślepo bronić, to trzeba brać pod uwagę, że można uchylić rąbka własnej lotności :)
Odpowiedz
9
@ do Kasi
dnia 06.06.2014, 01:07 · Zgłoś
Nie obchodzi mnie jak ktoś wychowuje swoje dzieci dopóki nie wpycha się na siłę aby być " wychowawcą " moich dzieci.
Odpowiedz
33
@ uczitiel
dnia 04.06.2014, 17:18 · Zgłoś
Nie chce być prorokiem, ale od września nię będzie w Jaśle ani Wierdakowej, ani Kmiecikowej Tyle w tym temacie...
Odpowiedz
31
@ do uczitiel
dnia 04.06.2014, 17:36 · Zgłoś
Oby to proroctwo się ziściło
Odpowiedz
20
@ st
dnia 04.06.2014, 13:03 · Zgłoś
dostaje odruchu wymiotnego patrzac na walke o stołki...chyba ELYTY troche przesadziły...
Odpowiedz
18
@ JK
dnia 04.06.2014, 10:34 · Zgłoś
W duszy mam kto zostanie dyrektorem. dzięki Bogu moje dzieci skończyły już tu edukację korepetycyjną, ale niedobrze mi się robi jak obserwuję tą zajadłą walkę o stołek i układy. [...] jest bez krzty ambicji, po plecach starosty lezie wyżej, chociaż dała ciała w takim grajdole jak Żmigród.Obecny przekonał się wreszcie, że włażenie w du pę zwierzchnikom nie gwarantuje reelekcji i jak nie ma już nic do stracenia to dopiero podskakuje :). Godni pożałowania, malutkie człowieczki. [...] ich oboje i zatrudnić prawdziwego menadżera, a na zastępce dać dydaktyka. Może wtedy młodzież będzie miała możliwość zobaczyć chociaż rąbek zasad i norm moralnych ?
Odpowiedz
9
@ Kazimierz
dnia 04.06.2014, 12:04 · Zgłoś
Moje też ukończyły i to z dobrymi wynikami i z korepetycji nie korzystały.
Odpowiedz
1
@ obserwator
dnia 04.06.2014, 12:42 · Zgłoś
Obecny dyrektor nigdy nikomu w [...] nie wlazil. Wrecz przeciwnie, bez przerwy toczyl walki z tymi niekompetentnymi ludzmi w starostwie i jeszcze do budzetu miejskiego pieniadze dokladal. Dlatego tak go teraz chca zniszczyc. Czy Wy wszyscy tego nie widzicie? Przeciez to jawna zemsta. Co roku przeciez na niego nasylali jakies kontrole.
Odpowiedz
6
@ do obserwatora
dnia 04.06.2014, 13:54 · Zgłoś
Niestety ja mam zupełnie odmienne( osobiste) doświadczenia. Żal było patrzeć jak się wił, byle tylko problem nie wypłynął dalej. Teraz, jak widział, że popada w niełaskę, to zaczął szumieć, ale [...] został i będzie się za nim już zawsze ciągnął. Wcale nie jest lepszym kandydatem na to stanowisko niż zrzuta ze Żmigrodu.
Odpowiedz
7
@ do JK
dnia 04.06.2014, 17:34 · Zgłoś
Nie właził [...]... tylko się stawiał. Przykładem jest chociażby szkolny chór SOLIDEO który jest przy szkole dzięki dyr. Waszkielowi. Władza nie była, delikatnie mówiąc, zainteresowana taką działalnością szkoły.
Odpowiedz
15
@ jaś
dnia 04.06.2014, 10:22 · Zgłoś
bezprawie zatwierdzone ??? w tym kraju już nic nie dziwi.
Odpowiedz
41
@ pepe
dnia 04.06.2014, 10:17 · Zgłoś
Żadnego zaskoczenia nie ma !!! Tak miało być, pan starosta spełnia swoje obietnice i odwdzięcza się. Więc czemu tu się dziwić? Od początku było wiadomo kto zostanie, pisałem o tym przy pierwszym konkursie. Nie ma przypadku w obsadzaniu stanowisk moi mili, więc co Was tak bulwersuje???
Odpowiedz
34
@ gość
dnia 04.06.2014, 10:14 · Zgłoś
Dziwię się tej nowo wybranej pani dyrektor. Gdyby miala honor i ambicje to widząc co się dzieje i jakie są przekręty, już dawno by się zrzekla tego dyrektorowania! Widać ma parcie na stołek!
Odpowiedz
1
@ haha
dnia 04.06.2014, 17:26 · Zgłoś
W takim razie dyr. Waszkiel chyba przyrósł do tego stołka, a nauczyciele jeszcze przybijają go gwoździami, jakie to ambitne i honorowe...
Odpowiedz
14
@ Emily
dnia 04.06.2014, 19:18 · Zgłoś
Doskonale widzi, że nikt jej nie chce :P
Odpowiedz
13
@ pon
dnia 04.06.2014, 21:23 · Zgłoś
Kmiecik za tym stoi a teraz udaje męczennika!
Odpowiedz
0
@ do haha
dnia 04.06.2014, 21:31 · Zgłoś
gdyby był taki zły to by skorzystali z okazji aby się go pozbyć
Odpowiedz
11
@ Lidka - do mądry po szkodzie.
dnia 04.06.2014, 09:32 · Zgłoś
Zgadzam sie z Tobą. Ale nie wszyscy dyrektorzy są tacy jak Ty. Daleko nie trzba szukać, moze po sąsiedzku!. Trzymają sie stołka z wielką siłą. Dobrze uczyc nie potrafia, tylko plotki, plotki ich interesują i wyreczanie sie innymi, zeby zbierac profity. Żenada .
Odpowiedz
4
@ Do Lidki
dnia 06.06.2014, 00:32 · Zgłoś
Co prawda to prawda. Znam ten przypadek.
Kolesiostwo, nepotyzm i szerokie plecy oczywiście.
Odpowiedz
5
@ Korepetycje
dnia 04.06.2014, 08:46 · Zgłoś
czy to moralne żeby dyrektor udzielał korepetycji uczniom własnej szkoły. a tak apropos ile to teraz pan dyrektor kasuje za godzinę 50 - 70 ?
Odpowiedz
-19
@ dyrektor LO Kopernik
dnia 04.06.2014, 07:36 · Zgłoś
Najlepszych absolwentów jasielskich gimnazów zapraszm do Krosna.Cieszy nas bardzo sytuacja w jasielskim ILO.
Odpowiedz
-2
@ obserwator
dnia 04.06.2014, 12:37 · Zgłoś
Porazkowy komentarz z ust osoby na takim stanowisku. Nie wierze wlasnym oczom. Szkoly powinny wspolpracowac, wspierac sie wzajemnie i czerpac z tego synergie, a nie podkopywac. Alez to przykre.
Odpowiedz
4
@ Premier :)
dnia 04.06.2014, 14:32 · Zgłoś
Jako premier żądam zaprzestania [...] dyskusji. A ty obserwatorze się odczep.
Odpowiedz
107
@ Kto za?
dnia 04.06.2014, 07:25 · Zgłoś
Kto jest za odwołaniem Miskowicza, Motkowicza i Kmiecika proszę o plus.
Odpowiedz
9
@ dragoness
dnia 04.06.2014, 06:56 · Zgłoś
Starostwo nie może się wycofać z raz podjętej decyzji. Raz dało plamę przy poprzedniej "edycji" konkursu, to teraz musi iść w zaparte. Swoją drogą nie rozumiem cóż takiego wspaniałego w posadzie dyrektora; praca administracyjna, papierkowa, kontakt z uczniami praktycznie żaden, użeranie się z władzą, która, jeśli nie jest się "po linii" to raczej przeszkadza niż pomaga. No chyba że chodzi o dodatek funkcyjny, nota bene szału nie ma, czy literki przed nazwiskiem. Jednym słowem, żaden cymes.
Odpowiedz
22
@ mądry po szkodzie
dnia 04.06.2014, 07:23 · Zgłoś
jako były dyrektor potwierdzam !!! ludzie teraz wiem że żyję !!! a ta kasa za dodatek przereklamowana ...za ten 24 godz. psi dyżur bo coś może nawalić .bo ktoś coś [...] bo władza żąda kolejnych bzdurnych zestawień na przedwczoraj ...to powinni płacić jak za zboże ale jadą na ułomności ludzkiej tj. chorych ambicyjkach i tak to się toczy !!dziś nie zamienie swojej wolności za żaden stołek !!! naprawdę nie warto tkwić na ?łańcuchu przy budzie " pilnując nie swojego podwórka!! życie jest za krótkie na marnowanie go .pozdrawiam wszystkich cieplutko. w piątek ruszam na beskidzkie szlaki ...
Odpowiedz
-5
@ obserwator
dnia 04.06.2014, 12:35 · Zgłoś
Dyrektor Waszkiel to jest osoba z powolania. Czlowiek, ktory skonczyl SGH, przyjechal z Warszawy do Jasla i robi to dla dobra publicznego, dla dobra szkoly.
Odpowiedz
3
@ ?
dnia 04.06.2014, 14:30 · Zgłoś
Do mądrego po szkodzie:
Ale jednak gdzieś sobie odłożyłeś, że teraz możesz na beskidzkie szlaki...
Odpowiedz
5
@ do mądry po szkodzie
dnia 04.06.2014, 15:07 · Zgłoś
A jeszcze napisz czy sam/a zrezygnowałaś/eś czy musiałaś/eś bo upchano cię tam "przez kogoś" i twój czas się skończył... ale ten świat mały - chyba wiem o kogo chodzi, miłego wypoczynku
Odpowiedz
2
@ do obserwatora
dnia 04.06.2014, 15:08 · Zgłoś
To, że przyjechał z Warszawy, to ma być jego atut :). Znam nie jednego, który w dużym mieście bruki szlifował i wrócił na prowincję robić karierę na "[...]". I nie [...] tu o dobru publicznym :) :) :). Co on biedny teraz będzie robił ? Dla dobra publicznego uczył prywatnie angielskiego za 10 zł/godz.?
Odpowiedz
-1
@ alex
dnia 04.06.2014, 15:39 · Zgłoś
Dla Ciebie to żaden cymes bo trzeba coś umieć [...] jedna.
Odpowiedz
5
@ mądry po szkodzie
dnia 04.06.2014, 16:47 · Zgłoś
upchano na moje miejsce swojego znajomka i teraz wiem że na przetargach daje się zarobić rodzinie ...Kasę to trzepie... mój następca ..ale w tym grajdole liczą się układy , koneksje ,elyty ..ot taki jasielski kociołek. A na beskidzki szlak to nie kasa potrzebna ale dobre buty ,plecak i humor ...którego mi nie brakuje ..ŻYCIE JEST ZA KRÓTKIE ABY PIĆ MARNE WINO ...śpiewa Krawczyk i ma rację Pozdrowionka dla wszystkich
Odpowiedz
6
@ do mądry po szkodzie
dnia 04.06.2014, 19:45 · Zgłoś
a Ty byłeś dyrektorem, który wygrał uczciwy i merytoryczny konkurs. Gratuluję ! (to jest sarkazm)
I mówiąc Twoim językiem "kasy nie [...]".
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 05.06.2014, 07:06 · Zgłoś
Upycha się "swoich" bo jak się skończy kadencja, trzeba mieć gdzie pracować, a nie skończyć jak p. Migalski. Wtedy będzie się liczyć na "wyrazy wdzięczności".
Odpowiedz
0
@ ake
dnia 05.06.2014, 10:13 · Zgłoś
10 zl za godzine to raczej symbolicznie
Odpowiedz
20
@ ???
dnia 04.06.2014, 00:24 · Zgłoś
najgorzej jak sie z [...] zrobi Pon
Odpowiedz
14
@ pon
dnia 04.06.2014, 15:47 · Zgłoś
Nie pisz tak bo będziesz jak Lechowski miał kilka procesów za taki wątek!Nie wolno mówic bowiem o [...]ach,gumofilcach,kufajkach!To są tematy tabu!
Odpowiedz
23
@ koza meeee...
dnia 04.06.2014, 00:10 · Zgłoś
Wsadzona przez starostwo, które zajmuje pozycje jak ruski sałdat "gdzie dolezie tam jego"
Odpowiedz
4
@ pytanie
dnia 03.06.2014, 22:43 · Zgłoś
a nowa dyrektor z jakiej partii ?
Odpowiedz
7
@ knp
dnia 04.06.2014, 01:17 · Zgłoś
spoko , po nastepnych my będziemy obsadzać , więc wszystkich obecnych [...] Dosc socjalistycznej hucpy
Odpowiedz
6
@ czarek
dnia 04.06.2014, 08:55 · Zgłoś
Popytaj o Wierdaków to się dowiesz!
Odpowiedz
1
@ Emily
dnia 04.06.2014, 19:15 · Zgłoś
PiS, to nie wiesz o tym? :)
Odpowiedz
14
@ Może można
dnia 03.06.2014, 22:05 · Zgłoś
Jasielskiemu I LO potrzebna jest zmiana dyrektora. Szkoła od wielu lat traci prestiż. Może nauczycielom potrzebne jest wskazanie nowej drogi którą obrał "krośnieński Kopernik". Tylko nasuwają się pytania - czy w Jaśle nie znajdzie się osoba która potrafi poprowadzić szkolę? Czy wszystkie "stołki" muszą być obsadzone przez ŻMIGRODZIAN?
Odpowiedz
12
@ gimbus
dnia 04.06.2014, 00:05 · Zgłoś
Ludzie! Co Wy z tym Kopernikiem?! A o nożowniku w Koperniku czytaliście? A uczęszczających tam uczniów pytaliście, jak tam jest? Mam kilku normalnych znajomych (nie lanserów), którzy nie ukrywają, że żałują swojej decyzji. Liczą się dzieci znanych i bogatych, dla zwykłego śmiertelnika korki i [...] o kółka. Zapytajcie, w ilu obszarach Kopernik ma się poprawić po kontroli z kuratorium (jest na to jakaś nazwa, wszystkie szkoły to mają i są szufladkowane według literek A, B, C,D[?]). Nie powiem, jest kilku nauczycieli pasjonatów, ale większość podobno dużo zadaje do domu, mało tłumaczy, a wymaga, że ho, ho...
Odpowiedz
5
@ alex
dnia 04.06.2014, 05:13 · Zgłoś
Ewaluacja to się nazywa.
Odpowiedz
16
@ !!!
dnia 04.06.2014, 08:00 · Zgłoś
Znalazłem raport z ewaluacji problemowej I Lo w Krośnie http://www.seo2.npseo.pl/reports/1000123532135.pdf i rzeczywiście rewelacji nie ma - kilka szkół jasielskich ma wyższe oceny. Ale przecież nie o to chodzi w wyborze Kopernika - liczy się "prestiż" i snobistyczne towarzystwo.
Odpowiedz
10
@ do Można
dnia 04.06.2014, 15:15 · Zgłoś
Ten akurat stołek gwarantuje ciepłą posadkę pewnej polonistycznej zrzucie ze Żmigrodu, ciepłą posadkę bez weryfikacji kompetencji i legalność L4 w trakcie matur :) :). A może i innym fachowcom, przecież wybory niedługo, a paliwo do Żmigrodu kosztuje :0 :) :)
Odpowiedz
34
@ tylko PIS
dnia 03.06.2014, 21:35 · Zgłoś
kogoż innego mógłby wybrać Kmiecik z całą spółką jak nie osobę ze Żmigrodu? Brak słów poprostu, a za niedługo dowiemy się ze dzieci nauczycieli z I LO pracują w starostwie i tak właśnie koło się zamyka.
Odpowiedz
43
@ takietam
dnia 03.06.2014, 21:32 · Zgłoś
Masakra, jak pracować w takiej chorej atmosferze. Nie wiadomo kto wróg a kto przyjaciel. Nowa pani dyr. powinna zrezygnować a nie iść tam gdzie jej nie chcą.
Odpowiedz
25
@ koza meeee...
dnia 04.06.2014, 01:16 · Zgłoś
Też tak uważam, ale oprócz kompetencji brak jej ambicji
Odpowiedz
8
@ ?
dnia 04.06.2014, 14:27 · Zgłoś
Mylisz ambicje z honerem.
Odpowiedz
5
@ do ?
dnia 04.06.2014, 19:20 · Zgłoś
Słowo -ambicja - ma dwa znaczenia:
1. poczucie godności osobistej, honoru
2. pragnienie zaszczytów sławy, władzy, uznania, dążenie do wybicia się;
miłość własna, duma, pycha, zarozumiałość

p. Słownik wyrazów obcych - PWN Warszawa
Odpowiedz
-23
@ Ja
dnia 03.06.2014, 21:30 · Zgłoś
Co Wy tak na ten Żmigród nadajecie?, myślicie,że jak kobieta ze Żmigrodu to sobie w Jaśle nie poradzi!
Odpowiedz
5
@ zielony
dnia 04.06.2014, 01:03 · Zgłoś
Na wsi czy nie na wsi - to sobie daruj. Powiedzmy szczerze,tak samo by było gdyby miejscowy układ polityczny powstał np. na Górce Klasztornej czy na Osiedlu Gamratu.Po prostu: coś za dużo ludzi ze Żmigrodu w Jaśle robi kariery ostatnio...
Odpowiedz
9
@ obserwator
dnia 04.06.2014, 12:31 · Zgłoś
Nie zarzadzala do tej pory placowka takiej wielkosci jak I LO, lecz szkola z bodajze 6 klasami. TO nie jest bajeczka. TO jest duza odpowiedzialnosc bycie dyrektorem.
Odpowiedz
31
@ woźna
dnia 03.06.2014, 21:00 · Zgłoś
Wiemy, że w skład zarządu powiatu wchodzą: Kmiecik, Miśkowicz, Motkowicz, Urban i Górczyk. Żyję w państwie demokratycznym i żądam natychmiastowej informacji publicznej, kto z tej piątki zdecydował o takiej , a nie innej decyzji!!! A tak nawiasem, współczuję Pani Barbarze, że została wplątana w "ekwilibrystyczne" poczynania wybitnych specjalistów nauczania ?! Sorki...?! Poucznia!!!
Odpowiedz
24
@ koza meeee...
dnia 04.06.2014, 01:05 · Zgłoś
Wplątała się bo chciała...
Nie popisała się w N.Ż. Przegrała sprawy sądowe a starostwo teraz płaci a właściwie to my wszyscy płacimy. To nie rokuje dobrze na przyszłość dla I LO.
Odpowiedz
-15
@ .
dnia 03.06.2014, 20:59 · Zgłoś
Czego wy, ludziska jeszcze chceta? Przecież wybrany w demokratycznych wyborach zestaw organów zatwierdził wyniki konkursu.
Odpowiedz
13
@ KNP
dnia 03.06.2014, 20:32 · Zgłoś
Kolejny problem socjalistycznego państwa bohatersko rozwiązany przez bandę darmozjadów z urzędu .
Odpowiedz
-1
@ zielony
dnia 04.06.2014, 00:59 · Zgłoś
No tak,faktycznie KNP zamierza żeby nie było Państwowych szkół.A kto nie zapłaci czesnego niech pasie gęsi albo krowy.Pod warunkiem,że się je sprowadzi,bo ostatnio w okolicy jakby ich mniej...
Odpowiedz
6
@ tylko Korwin-Mikke :)
dnia 04.06.2014, 08:07 · Zgłoś
@ zielony :Jak mówł Stanisław Lem "Gdyby nie internet to nigdy nie wiedziałbym że na świecie jest tylu [...]" . To wcale nie będzie tak źle jak część [...] będzie analfabetami :)
Pozatym zauważ że zwykły pastuszek zarobi więcej na gęsiach i krowach bo podatki nakładane będą bardzo niskie i stać go będzie na opłacenie czesnego. Dzisiaj złodziejskie państwo rabuje go na stacji benzynowej (wszystko jest opodatkowane!) nakładając na paliwo bardzo wysokie podatki. Po wykarmieniu całej armii biurokratów i politykierów ochłapy rzucane są szkole.
Zacznij coś czytać i nie oglądaj TV która kłamie i manipuluje ludźmi !
Odpowiedz
8
@ Keksik
dnia 04.06.2014, 11:03 · Zgłoś
Nawet na prywatnej uczelni można studiować za darmo. Jeżeli ktoś systematycznie się uczy, zdobywa osiągnięcia to jest w stanie otrzymać niemałą pomoc finansową od Uczelni (nawet 1000 zł miesięcznie).
Odpowiedz
29
@ do narodu jasielskiego
dnia 03.06.2014, 19:18 · Zgłoś
Chcieliście Kmiecika i [...] no to ich macie, skumbrie w tomacie pstrąg...
Odpowiedz
37
@ Agent Delegat
dnia 03.06.2014, 19:16 · Zgłoś
Zostawiając na boku słuszne, jak się wydaje, pretensje co do procedur - gdyby dyr. Waszkiel zadbał odpowiednio wcześnie o poziom nauczania, pozbył się wybitnych "pedagogów" w stylu pań M. od matematyki czy B. od historii i zauważył, że jedynym gwarantem dobrych wyników na maturze w szkole są prywatne korepetycje, miałby za sobą całą młodzież wraz z rodzicami, a z nimi pół Jasła. Byłby nietykalny, jest osamotniony.
Odpowiedz
18
@ wladek
dnia 03.06.2014, 22:06 · Zgłoś
pani B. już na szczęście na emeryturze, a pani M. się nie da ruszyć.. a sama nie odejdzie
Odpowiedz
4
@ koza meeee...
dnia 04.06.2014, 00:47 · Zgłoś
I ma to poparcie. Gwarantem jest tu bardzo wielu nauczycieli .Jaślanie z Koperniku wracają z Krosna i idą na korki do jasielskich nauczycieli.
Odpowiedz
6
@ duduś
dnia 04.06.2014, 08:34 · Zgłoś
Da się .. wystarczy jej wystawić negatywną ocenę pracy dwukrotnie i może się pakowac.
Odpowiedz
6
@ tak
dnia 04.06.2014, 08:44 · Zgłoś
Co to za szkoła co tak uczy, że uczniowie muszą brać korepetycje?!!
Cała ta [...] to walka o korepetycje a nie o ucznia.
Dobrze wiedzą, że osoba z zewnątrz zagrozi biznesowi części nauczycieli.
Co w tej sprawie zrobiły dyrektor jak można dopuszczać, że zdolni uczniowie muszą brać korki.
Czy to szkoła czy maszynka do robienia biznesu?
Wiecie to a tak bardzo nie chcecie zmiany. Dalej sponsorujcie korepetycje
Odpowiedz
6
@ Keksik
dnia 04.06.2014, 10:57 · Zgłoś
W dobie dzisiejszych czasów, jeżeli ktoś jest na prawdę zdolny, a jak piszesz "zdolni uczniowie", to nie musi brać korepetycji. Przepraszam Cię bardzo, ale ja np. do wszystkiego dochodziłam sama. Przesiadywałam w bibliotece czy w czytelni, gdyż były to czasy, gdzie dostęp do Internetu był bardzo ograniczony, ćwiczyłam i ćwiczyłam do skutku, aż mi wyjdzie, aż zrozumiem. Mając podręczniki i trochę oleju w głowie, nie trzeba niczego dodatkowo opłacać. Ale dzieciakom się nie chce, a rodzicom tak wygodniej. Dlatego jedyny zarzut jaki można mieć, to nie do nauczycieli, a samych uczniów i ich rodziców! Ot co!
Odpowiedz
4
@ obserwator
dnia 04.06.2014, 12:29 · Zgłoś
Nawet najzdolniejsi uczniowie biora korepetycje. TO nie wina szkoly, nauczycieli czy dyrektora, ale programow nauczania, a takze ambicji uczniow, ktorzy chca umiec wiecej niz w programie nauczania. Jasielskie I LO i tak ma najlepszych pedagogow sposrod wszystkich szkol. Na studiach spotkalam kilkunastu absolwentow Kopernika i kazdy bral korepetycje, a co wiecej wcale nie byl lepiej przygotowany niz absolwenci I LO. TO jakies brednie, ze osoba z zewnatrz zagrozi biznesowi nauczycieli. Uczen wybiera tego nauczyciela, ktory ma najlepsze wyniki i najlepiej uczy i do tego wlasnie pojdzie na korepetycje. To prawa rynku, a nie polityka. Zupelnie niezrozumialy dla mnie jest ten post.
Odpowiedz
1
@ koza meeee...
dnia 04.06.2014, 16:41 · Zgłoś
Pod warunkiem,...że nie ma pleców w starostwie.
Co widać przy obecnym konkursie
Odpowiedz
2
@ do obserwatora
dnia 04.06.2014, 17:25 · Zgłoś
Jakbym ja chciała brać kasę za poprawianie w domu swojej roboty , którą mam w zakresie czynności, to nawet kiepściutki kierownik wywaliłby mnie na [...] [...]!!. A logika postępowania nauczycieli to ewenement i to jeszcze wina programu!!!.
A kto wam ten program układa ? Chłop małorolny ?. Jesteście rozpuszczeni jak [...]owskie bicze, wiecznie biedni i zmęczeni. I cholernie dobrze dbacie o własne [...], a zasłaniacie się dobrem dzieci. Nie kompromituj się - jakby ktoś po mnie musiał poprawiać robotę, to bym się ze wstydu spaliła, a nie wypisywała takie bzdety.
Odpowiedz
4
@ kobieto która piszesz do obserwatora
dnia 04.06.2014, 21:16 · Zgłoś
uogólniasz, nie orientujesz się co się dzieje w oświacie, oceniasz czyjąś pracę o której nie masz pojęcia w taki sposób i z takim jadem, że przydałyby się korepetycje z ... kultury i dobrego wychowania.

Szanujmy się nawzajem.Wszystkim poza elitami jest ciężko.Rząd celowo skłóca różne grupy zawodowe zgodnie ze starą zasadą "Dziel i rządż "
Odpowiedz
3
@ k
dnia 04.06.2014, 23:18 · Zgłoś
Chodzą a korki, bo są ambitni i chcą osiągać jak najwięcej. Ciekawe czemu nikt z zawodówek i słabych szkół nie chodzi na korki? Bo nauczyciele w szkole im wystarczą? Takie jest teraz życie, osoby z Kopernika też chodzą na korki i to nawet do jasielskich nauczycieli. Tak już jest, niektórzy zdolni nie chodzą na korki, bo nie mają możliwości, albo po prostu uczą się w szkole a oprócz tego indywidualnie, a niektórzy i w szkole, i indywidualnie i na korkach.
To śmieszne, nic tylko wszyscy mówią : ojoj jaka szkoła, wszyscy muszą na korki chodzić. Już nie macie co wymyślać.
Owszem, jest jedna nauczycielka, przy której przydaje się chodzić na korki, ale nie popadajcie w paranoję.
A co do dyrektora to słusznie, że tego nie zostawią, tylko będą to zgłaszać, bo każdy [...] to widzi co Kmiecik wyprawia.
Odpowiedz
-1
@ @ kobieto która piszesz do obserwatora
dnia 05.06.2014, 08:29 · Zgłoś
Oceniam Waszą pracę, nie tylko z prywatnego punktu widzenia, niestety i co najgorsze obserwuję jak bardzo zdewaluowaliście państwo znaczenie tego zawodu. Proszę mi pokazać inne państwo, w którym takie praktyki są stosowane na tak szeroką skalę ?. To, że program jest niedostosowany do potrzeb np. matury, bo nakręca koniunkturę, nieprawdaż? . Wiem co się dzieje w oświacie, ale to wy państwo tworzycie tą oświatę i w większości jest wam to na rękę. I proszę mi nie mówić o chorych ambicjach młodzieży !!!. Gdyby te ambicje były zaspokajane w szkole, młodzież potrafiłaby zagospodarować swój wolny czas.
Przysłuchiwałam się kiedyś sesji rady miasta, gdzie przedstawiciele nauczycieli walczyli o zamianę zapisu(w skrócie), że nauczyciel ma obowiązek rozwijać np. zainteresowania ucznia, na zapis nauczyciel może rozwijać... Proszę mi wierzyć, nie było osoby na sali( poza oczywiście nauczycielami), która nie byłaby zażenowana motywami i poziomem argumentacji.
Odpowiedz
2
@ do osoby wyżej
dnia 05.06.2014, 14:13 · Zgłoś
"Przysłuchiwałam się kiedyś sesji rady miasta, gdzie przedstawiciele nauczycieli walczyli o zamianę zapisu(w skrócie), że nauczyciel ma obowiązek rozwijać np. zainteresowania ucznia, na zapis nauczyciel może rozwijać... "...a jeżeli "rozwijany" nie ma ochoty dać się rozwijać? uczeń to człowiek czyli istota z wolną wolą, zdaje się że czasy "inżynierów dusz" już minęły, tylko nie w twojej głowie
Odpowiedz
5
@ dictionary
dnia 03.06.2014, 19:15 · Zgłoś
don't count your chickens before they're hatched
Odpowiedz
1
@ inglisz
dnia 04.06.2014, 08:30 · Zgłoś
nie PiScie tu po ingielsku bo Was połowa nie zrozumie to ta połowa prawdziwych Jaślan
Odpowiedz
-1
@ blues
dnia 04.06.2014, 14:22 · Zgłoś
exactly cause some chickens may be sent back...
Odpowiedz
35
@ Fantomas
dnia 03.06.2014, 19:13 · Zgłoś
rzekomy - nieistniejący w rzeczywistości; pozorny; fałszywy - czyli portal (redaktor) twierdzi, że nie było złamania prawa
Odpowiedz
30
@ orest
dnia 03.06.2014, 19:46 · Zgłoś
Dokąd bedzie rządzic PO PSL to wszystkie nieprawidłowosci zamiota pod dywan . Przyklad z dziś - Krakowska prokuratura odmówiła wszczęcia śledztwa w sprawie próby przekupstwa dziennikarza przez męża byłej szefowej Komitetu Konkursowego Kraków 2022 Andrzeja Walczaka, posłanki Platformy Obywatelskiej [...] Marczułajtis-Walczak.
Odpowiedz
41
@ kadyx
dnia 03.06.2014, 19:51 · Zgłoś
Zgodnie z przysłowiem że "K k [...] nie urwie "
Odpowiedz
25
@ antymiedia
dnia 03.06.2014, 19:53 · Zgłoś
media są na sznurku mafii więc jak mają pisać o wałkach .
Odpowiedz
27
@ POpelina
dnia 03.06.2014, 19:54 · Zgłoś
Konkurs był OK , zegarek Sławka był stary i porysowany a kobita na desce nie brała z męzem łapówek - chory kraj !!!
Odpowiedz
20
@ majster
dnia 03.06.2014, 19:56 · Zgłoś
Dlatego jestem w szarej strefie , nie dam ani grosza na złodziejskie praktyki !!!
Odpowiedz
-5
@ MAGI
dnia 03.06.2014, 19:59 · Zgłoś
Ale co chcesz przez to powiedzieć? Raz jeden pisze sie o jakichś niedociągnięciach, błędach a i tak każdy dopatruje się drugiego dna? Co inne portale w tym temacie robią? Wszyscy zamykają uszy i oczy... ale "światłe" jasielskie społeczeństwo i tak dojedzie... dla zasady!
Odpowiedz
11
@ Wojtas
dnia 03.06.2014, 20:02 · Zgłoś
raz jeden ??? Albo udajesz albo faktyczie mało wiesz o sprawie .
Odpowiedz
-1
@ POlak
dnia 03.06.2014, 20:05 · Zgłoś
Kiedy [...] mi w twarz ja sie smieję i spiewam " Nic się nie stało "
Odpowiedz
-143
@ :/:
dnia 03.06.2014, 23:06 · Zgłoś
Kto za unieważnieniem wyboru dyrektora naciśnij (minus) -
kto za przyjęciem decyzji zarządu powiatu naciśnij (plus) +
Odpowiedz
5
@ Proste
dnia 04.06.2014, 09:19 · Zgłoś
Co to za szkoła co tak uczy, że uczniowie muszą brać korepetycje?!!

Co na to dyrektor?
Odpowiedz
-2
@ Prawdziwy FAN
dnia 04.06.2014, 09:55 · Zgłoś
[.komentarz nie na temat..]
Odpowiedz
4
@ koza meeee...
dnia 04.06.2014, 10:06 · Zgłoś
Czy sugerujesz że nowa pani dyrektor to zmieni?
Odpowiedz
-4
@ Prawdziwy FAN
dnia 04.06.2014, 10:40 · Zgłoś
Uprzejmie cie informuje fan, że dałeś słowo nic nie warte w waszym środowisku, że jak podam jedne sukces w Polsce to odszczekasz wszystko.

Więc ci podałem ale aby było trudniej to nie w Polsce tylko na Podkarpaciu.

Po tym tak ci w stykach namieszało, że udowadniałeś, że lotnisko to pas startowy i tak to mamy w Jaśle lotnisko a nawet w Ujeździe.

Szkoda z tobą polemizować bo ty nic od siebie tylko cytujesz PiSowskie media.
Odpowiedz
6
@ ja
dnia 04.06.2014, 11:02 · Zgłoś
Jestem nauczycielem i na korepetycje przychodzą uczniowie ze wszystkich jasielskich szkół z Kopernikiem włącznie
Odpowiedz
-7
@ Kazimierz
dnia 04.06.2014, 11:57 · Zgłoś
Tak. Myślę, że nie przyjmie nominacji
Odpowiedz
-2
@ Prawdziwy FAN
dnia 04.06.2014, 12:00 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
3
@ USman
dnia 04.06.2014, 22:30 · Zgłoś
wystawiasz paragony czy faktury za usługi?
Odpowiedz
-1
@ Do Proste
dnia 05.06.2014, 13:11 · Zgłoś
A czy są gdzieś inne szkoły z których uczniowie nie chodzą na korki?
Jeśli tak to proszę o namiary.
Odpowiedz
-1
@ hudriwudri
dnia 05.06.2014, 16:05 · Zgłoś
Pewnie za niska szkodliwosc spoleczna, tak jak przy tym konkursie ;-)
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.