Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Wypadek w Warzycach. Ratownicy walczyli o życie kierowcy (VIDEO)

138

Do zdarzenia doszło tuż po godzinie 9. na drodze wojewódzkiej relacji Jasło-Rzeszów w miejscowości Warzyce. W zdarzeniu wzięły udział dwa samochody w tym osobowy i ciężarowy. Kierowca renault kangoo został wyciągnięty z pojazdu. Ratownicy medyczni walczyli o jego życie. Po 40 minutowej reanimacji mężczyzna zmarł.<<FOTOGALERIA>>

Wypadek miał miejsce w Warzycach na jednym z zakrętów. Samochody jechały w przeciwnych kierunkach. Na łuku drogi zderzyły się samochody ciężarowy oraz osobowy. Kierowca osobówki jadąc w kierunku Rzeszowa zaczepił o tył naczepy i stracił panowanie nad pojazdem zjeżdżając z drogi do przydrożnego rowu. Być może koniec naczepy samochodu ciężarowego został wyrzucony do środka jezdni i to było przyczyną zdarzenia. Dokładne okoliczności i przyczyny zdarzenia będzie badać Policja.

Kierowca renault został wyciągnięty z pojazdu przez strażaków z Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaśle przy użyciu sprzętu hydraulicznego. - Udało nam się go wydostać z pojazdu i przekazać ratownikom. Trwała akcja reanimacyjna. Stan poszkodowanego jest ciężki. Obrażenia wskazują na to, iż uderzenie było dość mocne od strony kierowcy. Kierowca był nieprzytomny i nie dawał oznak życia - mówił wówczas na miejscu zdarzenia brg. Marek Górniak, Dowódca Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaśle.

Przez około 40 minut ratownicy na miejscu zdarzenia próbowali przywrócić czynności życiowe u poszkodowanego. Następnie przewieziono go do Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. Mężczyzna po wielu próbach reanimacji zmarł. Miał obrażenia wielonarządowe.

Policja kieruje kierowców na objazdy.

Ilona Czarnecka

ilona.czarnecka@jaslo.pl

Reklama

Komentarze: 138

Dodaj komentarz Widok:
0
@ obcy
dnia 27.10.2012, 19:05 · Zgłoś
to wszystko jest proste jada do wypadku ludzie ktorzy .brak doswiadczenia bo tylko ratownicy a do wypadku powinien byc lekarz ktory wie jak postepowac a nie tacy ludzie jak to zawsze wychodzi smiertelnie
Odpowiedz
1
@ aga
dnia 30.10.2012, 20:38 · Zgłoś
jestes taki pewny ze ratonicy maja brak doswiadczenia / jestes w wielkim bledzie
Odpowiedz
0
@ Kaczusia
dnia 26.10.2012, 20:38 · Zgłoś
Szkoda człowieka:( wyrazy współczucia dla rodziny[*]
Odpowiedz
0
@ jj
dnia 26.10.2012, 20:16 · Zgłoś
Antos B. z karetki nie dadza ci troche odpoczac
Odpowiedz
0
@ mati
dnia 25.10.2012, 21:36 · Zgłoś
Napisał bym coś ale szkoda słów...
Odpowiedz
-2
@ komentator
dnia 25.10.2012, 10:46 · Zgłoś
do jasła przewozic rannego to juz jest samobojstwo... wyrazy współczucia
Odpowiedz
0
@ Jaślanka
dnia 25.10.2012, 23:52 · Zgłoś
Taki z ciebie komentator , jak z koziej [...] trąbka. Zamknij dziób jak nie masz nic sensownego do powiedzenia, no chyba, że mieli Go przywieść tobie na podwórko - szpecu od reanimacji.
Odpowiedz
0
@ kala
dnia 25.10.2012, 07:56 · Zgłoś
[*][*][*][*]
Odpowiedz
0
@ michał
dnia 24.10.2012, 23:03 · Zgłoś
a skąd ty wiesz naprawde jak bylo?!!!tutaj widac ze osobówka zakręt scieła!!!i chycila naczepy i jeszcze swoim pasem leciala az sie w rowie zatrzymala
Odpowiedz
0
@ Rav
dnia 26.10.2012, 21:26 · Zgłoś
Byłem przed chwilą pożegnać Janusza (OSTATNI RAZ), późnej ze znajomymi byliśmy na tym zakręcie. Jest tylko jedno logiczne wyjście: Janusz jadąc pod górkę mija zakręt w lewo i przejeżdża kolejne 15-20 metrów, w tym czasie do zakrętu w prawo od góry zbliża się TIR i lekko hamuje. Podczas gdy ciągnik dojeżdża do zakretu, tylne osie naczepy wpadają w poślizg i przesuwają się w lewo, wprost na jadącego Janusza.
Oczywiście znam pracę biegłych i może się okazać że TIR stał na parkingu, a Janusz sam spowodował wszystkie obrażenia.
Odpowiedz
2
@ qwerty
dnia 28.10.2012, 22:48 · Zgłoś
To normalne... Każda osobówka i ciężarówka ma obowiązek trzymać bezpieczny odstęp i zachować ograniczone zachowanie. Gdyby jechał bliżej pobocza to i efekt był by inny... Ciężarówka to wagon z towarem którego nikt nie zabroni. To musi jeździć i należy się do tego przyzwyczaić.
Odpowiedz
2
@ qwerty
dnia 28.10.2012, 22:49 · Zgłoś
*zaufanie, nie zachowanie - przepraszam mój błąd.
Odpowiedz
4
@ Ada
dnia 24.10.2012, 22:44 · Zgłoś
Powiem wszystkim szczerze że tak na prawdę chłopu życia nikt nie przywróci,są [...] którzy jadą jak [...], sama jechałam ostatnio raniutko w mgłę w kierunku Jasła i jechałam pomalutku chyba z 50 normalnie zero widoczności, patrzę a trafił się odważniak wyłonił się i jechał na mnie prosto centralnie na czołówkę na szczęście goście zwolnili i w ostatniej chwili wskoczył [...], ja miałam serce w gardle aż mnie dosłownie roztrzęsło jechałam z synkiem do przedszkola,małym autem,nie miałabym szans,i teraz pomyślcie jechałam normalnie nic człowiek nie winny jeszcze z dzieckiem, i trafi ci sie [...] i pozbawi cię życia.To jest dosłownie masakra co się dzieje na drogach,szkoda [...] bo nie winnie jechał składam wyrazy współczucia dla jego dzieci i rodziny...
Odpowiedz
-4
@ Sven
dnia 25.10.2012, 11:20 · Zgłoś
Ada wy wszystkie Polki jesteście zawsze poszkodowane i bez winny-oczywiście domena wsi i małych [...] miast.ZŁODZIEJU ODDAJ MOJE DZIECKO !
Odpowiedz
1
@ qwerty
dnia 28.10.2012, 22:45 · Zgłoś
Widzisz taką akcję? Zwalniasz i jak takowy [...] ci nie ustępuje to walisz na pobocze i w najgorszym wypadku do rowu... Strzaskasz auto a siebie i dziecko zachowasz w zdrowiu o ile zwolnisz wcześniej... Nie ma sytuacji bez wyjścia. Ta w twoim wypadku była by najrozsądniejsza a znając życie walnęła byś na czołówkę. Zimną krew trzeba trzymać zawsze bo być kierowcą to nie tylko papiery i jazda przepisowa ale także umiejętność oceny i reagowania w danej sytuacji bez względu na wszystko.
Odpowiedz
3
@ alex
dnia 24.10.2012, 16:26 · Zgłoś
wyrazy wspołczucia dla rodziny .
Odpowiedz
-3
@ aśka
dnia 24.10.2012, 20:04 · Zgłoś
jak się nazywał i kiedy pogrzeb
Odpowiedz
0
@ kornelia137
dnia 24.10.2012, 20:58 · Zgłoś
26 w piątek ;( Janusz [...]
Odpowiedz
2
@ raafa
dnia 24.10.2012, 14:20 · Zgłoś
to był tata mojego kolegi
Odpowiedz
2
@ kornelia137
dnia 24.10.2012, 14:07 · Zgłoś
ten co zginął to był tata mojego kolegi z klasy :(
Odpowiedz
4
@ klkl
dnia 24.10.2012, 11:42 · Zgłoś
ta ;d te wspaniałe zakręty na drodze do Rzeszowa to szczyt bezpieczeństwa.
A za drogą fajne drzewka w które można [...].
Odpowiedz
2
@ BRD
dnia 24.10.2012, 21:50 · Zgłoś
co ty drogi chcesz wyprostować ?
masz patent na auta bez kierownicy?
drzewa są po to byś nie [...] bał nikogo na polu jak zapomnisz skręcić
Odpowiedz
6
@ Zocha
dnia 24.10.2012, 08:16 · Zgłoś
Tiry na tory !!! I bez komentarza.
Odpowiedz
1
@ qwerty
dnia 28.10.2012, 22:42 · Zgłoś
Kolejny [...]ny wpis którego nikt nie przemyślał i nikt nawet nie wie jak wygląda TIR na torach...
Odpowiedz
-5
@ MARO.P
dnia 23.10.2012, 22:39 · Zgłoś
skąd dokładniej był ten kierowca tego kangoo ??
Odpowiedz
-5
@ dfffffs
dnia 23.10.2012, 22:38 · Zgłoś
Skąd był ten pan Janusz i jak sie nazywał ??
Odpowiedz
1
@ Rav
dnia 24.10.2012, 18:17 · Zgłoś
Janusz był z Frysztaka dokładniej miejscowość Kobyle, był spoko kolegą którego będzie brakowało wielu znajomym. Rodziny nie trzeba wymieniać.
Spoczywaj w pokoju
Odpowiedz
0
@ kornelia137
dnia 24.10.2012, 20:05 · Zgłoś
Janusz [...]
Odpowiedz
4
@ Zosia
dnia 23.10.2012, 22:28 · Zgłoś
na drodze uwazam jedna zasade ograniczonego zaufania do innych.mial pecha, nie udalo sie uniknac zdezenia. szkoda czlowieka i nie bede rozkminiac czyja byla wina...stalo sie.rownie dobrze ja moglam tam jechac.wyrazy wspolczucia dla rodziny i bliskich .
Odpowiedz
0
@ Sven
dnia 23.10.2012, 21:37 · Zgłoś
Idźcie w .[...] z takim drogami to jest klęska nie drogi-przykład:
-czas jazdy z Jasła do Rzeszowa 2 godziny 40 minut 64 kilometry
-Jasło Zagórz 2 godziny 30 minut 74 kilometry
-Raszyn-Warszawa 4 godziny 15 kilometry.Zostawiam sprawę bez komentarza katolickie partie wyśmiewają komunistów ale wszyscy korzystają z dróg po [...] (zdezelowanych,zatłoczonych,łatanych metodą kapuśnisko poprzeczne i wzdłużne,kołyski wzdłużne i poprzeczne,koleiny 0,5 metra,które pełnią w czasie deszczu swojego rodzaju rynny odpływowe,rozsypany żwir nie rzadko błoto z [...]em,zarośnięte pobocza inne nieznane przeszkody typu śpiący wąsaty [...],rozjechane koty czy może psy jako świeże mięso na rosół no i oczywiście policja,która na odcinku 20 kilometrów stoi i łapie w trzech punktach tymczasem w Niemczech 500 kilometrów nie spotkasz nigdzie stojących glin mając na zegarach 200 km/h.No ale przecież Polak jest ,,wielki'' chwaląc się np.nieboszczykiem papieżem
http://pl.wikipedia.org/wiki/Polskie_drogi_%28stereotyp%29

http://pl.wikipedia.org/wiki/Polnische_Wirtschaft

http://pl.wikipedia.org/wiki/Polsk_riksdag
Odpowiedz
4
@ drar
dnia 24.10.2012, 02:17 · Zgłoś
szczera prawda z tymi drogami! To w wiekszosci trasy rowerowe a nie drogi dla samochodow. Po prostu sciezki. Coz to sie stalo ze nie pojawil sie komunikat, iz wypadek byl nastepstwem niedostosowania sie kierowcow do warunkow jazdy?!?!?! Ta wyswiechtana formulka policyjna, skutecznie jak dotad kamufluje prawde o jakosci polskich drog.
Wiadomo ze najlepiej zgonic wine na kogos innego!!!
Spoczywaj w pokoju!!!
Odpowiedz
0
@ a
dnia 24.10.2012, 11:29 · Zgłoś
Chyba Cię pogięło człowieku! Ja dojeżdżam z Jasła do Rzeszowa codziennie i zajmuje mi to 1h 15 min. Już nie przesadzaj...
Odpowiedz
-5
@ Sven
dnia 24.10.2012, 18:49 · Zgłoś
...Chyba mnie pogięło jedziesz 1 h 15 minut czyli średnia wychodzi 35 km/h na głównej drodze-BEZ KOMENTARZA.Dojazd do Rzeszowa powinien trwać maksymalnie 40 minut.
Odpowiedz
2
@ BRD
dnia 24.10.2012, 21:47 · Zgłoś
kup sobie awionetkę i dla dobra ludzkości lataj nisko i powoli
Odpowiedz
0
@ qwerty
dnia 28.10.2012, 22:40 · Zgłoś
Szkoda rowerem nawet po takiej drodze jechać...
Odpowiedz
1
@ WitoAcid
dnia 23.10.2012, 21:27 · Zgłoś
współczucie dla rodziny, bliskich, przyjaciół...
Odpowiedz
5
@ czorny
dnia 23.10.2012, 21:22 · Zgłoś
na tym odcinku jest ograniczenie ciekawe jak jezdzicie poza Polska
Odpowiedz
1
@ Kierowca
dnia 23.10.2012, 21:14 · Zgłoś
wyrazy współczucia dla rodziny poszkodowanego ;(
Ps. dla wszytskich kierowców ! ..
Pamiętajcie zawszee że nie jesteście sami na drodze i nie wiemy co Nas może w danej chwili spotkac... Kierowca
Szerokiej drogi
Odpowiedz
5
@ nedi
dnia 23.10.2012, 21:08 · Zgłoś
spiesz się powoli a dojedziesz na czas
Odpowiedz
3
@ :)
dnia 23.10.2012, 23:05 · Zgłoś
[...] prawda
Odpowiedz
6
@ {
dnia 23.10.2012, 20:45 · Zgłoś
janusz spoczywaj w pokoju!
Odpowiedz
5
@ ila
dnia 23.10.2012, 20:39 · Zgłoś
Wyrazy współczucia...
Odpowiedz
-8
@ Sven
dnia 23.10.2012, 21:09 · Zgłoś
współczucia---ja glajś !
Odpowiedz
0
@ aga
dnia 30.10.2012, 20:24 · Zgłoś
sven Ty jestes chyba chlopie nie normalny te Twoje komentarze sa beznadzejne Jest mi Ciebie poprostu zal
Odpowiedz
6
@ FLINSTON
dnia 23.10.2012, 20:18 · Zgłoś
cały czas słysze tir tir tiry kierowcy niemaja dobrze w głowie tych olbrzymów!!! naprawde [...] , [...] , ludzie bez rodzin i bez wyobrazni! szkoda komentrza na nich ... sami wiecie jacy są!!! a jak ktos powie ze maja rodzine to dla mnie sa nieodpowiedzialni . same wypadki przez nich !! siedza zawsze swoimi maskami na naszych bagaznikach!! nic niewidza czy dajemy kierunkowskaz czy nie !! niech nie będa tacy pewni siebie , bo kosa trafi na kamień!
Odpowiedz
2
@ TIR boy
dnia 27.10.2012, 22:01 · Zgłoś
klego FLINSTON z całym szacunkiem dla ciebie ale kieowcą zawodowym chyba nie jesteś i z taką masą jaka mają TIR-y niegdy nie jeździłeś więc nie oceniaj ciężkiej pracy "TIROWCÓW" ( kierowców zawodowych) a co do zbliżania sie do poprzedzającego pojazdu to jak kiedyś będziesz siedział na 27 tonach a nieraz i
więcej :) to rozpędzenie takiego mietka trochę zajmuje dlatego czasem tak bywa.
Odpowiedz
2
@ qwerty
dnia 28.10.2012, 22:39 · Zgłoś
Dokładnie... Chciałbym zauważyć że przepisowo załadowany do pełna samochód waży 40 ton. A na masce po zatrzymaniu nikt wam nie siedzi. Po prostu tak się wam wydaje. Gdybyście mieszkali w stanach to byście w bunkrach siedzieli bo tam ciężarówki nie mają kagańca...
Odpowiedz
-3
@ Sven
dnia 23.10.2012, 19:50 · Zgłoś
[off topic]
Odpowiedz
-3
@ Sven
dnia 23.10.2012, 19:50 · Zgłoś
[off topic]
Odpowiedz
4
@ TIR boy
dnia 23.10.2012, 19:36 · Zgłoś
powodów można by wymieniać chyba ze sto chociażby liście i mokra nawierzchnia czy świeże opony zimowe na ciężarówce które nie dojechane mogą sprawić nie lada kłopotu. nie do nas należy oskarżanie innych tylko najważniejsze żebyśmy wyciągneli z tego wnioski. P.S. pamiętajcie o oponach zimowych
Odpowiedz
-28
@ Sven
dnia 23.10.2012, 19:29 · Zgłoś
Wyprzedzało się na podwójnych ciągłych liniach zatem dobrze mu tak.Powinien byc za taki manewr maksymalny mandat.
Odpowiedz
1
@ Rav
dnia 24.10.2012, 18:18 · Zgłoś
Na podstawie jakich danych doszedłeś do wniosków związanych z tym wyprzedzaniem???
Odpowiedz
0
@ klkl
dnia 23.10.2012, 19:08 · Zgłoś
no szkoda [...] jednak.
Nie chciałbym w sumie się zderzyć z Tirem.. chociaż to była tylko naczepa..a popatrzcie jak wyglada auto a w naczepie plandeka się tylko podarła... a koleś nic nie poczuł
Odpowiedz
4
@ N
dnia 23.10.2012, 18:38 · Zgłoś
Osoby które straciły byc może jedynego żywiciela rodziny potrzebują wsparcia finansowego moderacja ogłoszeń o pomocy poszkodowanym jest krzywdząca bo rodzina ma prawo dowiedziec się o przysługujących uprawnieniach moderujac ogłoszenie zabieracie im tę szansę . Rodziny często nawet nie wiedzą o pprzysługujących im prawach .
Odpowiedz
0
@ Jaślanka
dnia 25.10.2012, 23:44 · Zgłoś
Jak słyszę o takiej pomocy, która zawiera "informację o tym co się im należy", mam nieodparte wrażenie, że kręci się tam [...] cmentarna. Może poczekaj chociaż z tą "życzliwością" do chwili aż go pochowają!!! A może boisz się, że ktoś cię ubiegnie? Brak słów!!!
Odpowiedz
37
@ deSun
dnia 23.10.2012, 17:47 · Zgłoś
Janusz stracił życie mając ledwo 32 lata,zostawił po sobie 2 wspaniałych chłopaków i żonę, myślę że dalsza dyskusja kto zawinił nie ma sensu,niestety życia mu to nie przywróci ...
Odpowiedz
1
@ kornelia137
dnia 24.10.2012, 20:10 · Zgłoś
Kuba chodzi do klasy ze mną ;(
Odpowiedz
7
@ kierowca
dnia 23.10.2012, 17:32 · Zgłoś
Przecież od razu widać ze naczepę tira musiało wynieść na łuku drogi i uderzyła jadącego do góry kierowce renault!!! sam jestem kierowcą tira i wiem jak niektórzy kierowcy po fachu jeżdżą...tragedia!! notoryczne przekraczanie prędkości, rozpychanie się na drodze, uważanie się za najlepszych kierowców na drodze..nasze głównie popełniane błędy!!! Duża część Kierowców tirów, [...]kowie za kierownicą, duża część kobiet i kierowcy pod wpływem [...] powinni mieć zabierane prawo jazdy i oddawane jak spełnią badania psychotechniczne bo to co się obserwuje na drogach to masakra... to nie prędkość to główny zabójca jak tłumaczą nam Ci co chcą by tylko na drogach wyrastały foto radary!!! problem leży głównie gdzie indziej...alkohol! [...]kowie! [...] co niewiedza czy jadą drogą z pierwszeństwem czy nie! [...] kobiety choć nie chce mówić tu o wszystkich oczywiście! [...] co dopiero dostali prawko i myślą że już wszystko wiedzą i wszystko potrafią przewidzieć na drodze!
Odpowiedz
9
@ qwerty
dnia 23.10.2012, 20:00 · Zgłoś
Aleś nabełkotał... Jakby był pijany to by tu pisali o tym a że [...]ków masz w kabinie ciężarówki to miej pretensje do pracodawców którzy nie chcą dużo płacić i zatrudniać mało doświadczonych. Dla pracodawcy odpowiednio doświadczony kierowca ma minimum 40 lat no a potem wzwyż gdzie dochodzi do 62 nawet... Pretensje miej też i do rządu bo ja sobie nie wyobrażam w tym zawodzie pracować do 67 roku...
Odpowiedz
-1
@ POMOC POSZKODOWANYM W WYPADKACH
dnia 23.10.2012, 17:07 · Zgłoś
[off topic]
Odpowiedz
0
@ pepe
dnia 23.10.2012, 16:52 · Zgłoś
mi to wyglada ze tir [...]a zamiatl, szkoda czlowieka,
zlikwidowac darmozjadów sm
Odpowiedz
0
@ .
dnia 23.10.2012, 16:16 · Zgłoś
[off topic]
Odpowiedz
4
@ nieszczęście hura
dnia 23.10.2012, 15:49 · Zgłoś
Nieszczęście, hura i jasielskie portale gonią by jak najwięcej sfotografować. Czy nie wystarczyło by tyle co w artykule fotek, musi być jeszcze galeria i film !!!
Odpowiedz
0
@ Emily
dnia 23.10.2012, 14:51 · Zgłoś
"Trwała akcja reanimacyjna. Stan poszkodowanego jest ciężki. Kierowca był nieprzytomny i nie dawał oznak życia" - w końcu jest czy był?
Odpowiedz
2
@ stary
dnia 23.10.2012, 14:36 · Zgłoś
po zniszczeniach na naczepie widać że musiała się znajdować w poprzek drogi w chwili uderzenia, ale wyroki biegłych nie są zbadane.
Odpowiedz
-7
@ czarny
dnia 23.10.2012, 14:35 · Zgłoś
ten co pisal opis zdarzenia minął sie chyba z powolaniem bo ciezarowka stoi tak jakby jechala na rzeszow a nie na jaslo
Odpowiedz
2
@ gosc
dnia 23.10.2012, 15:32 · Zgłoś
to nie jest ta ciężarówka co była przyczyną wypadku bo na fotogalerii widocznie widać że ma plandeke a ta nie ma. To jest najwidoczniej inna którą jechała w gorę i zobaczyła to zdarzenie. Pomyśl trochę.
Odpowiedz
2
@ gosc
dnia 23.10.2012, 15:40 · Zgłoś
i zobacz sobie na filmik jak stoi ciężarówka w którą wjechała renówka, w stronę jasła na górce gdzie się zaczyna zjazd z Warzyc i droga dwu pasmowa w stronę przeciwną. Pod koniec filmu widać.
Odpowiedz
6
@ k
dnia 23.10.2012, 14:21 · Zgłoś
(*) wyrazy współczucia dla bliskich spoczywaj w pokoju sąsiedzie ;/
Odpowiedz
-3
@ POMOC POSZKODOWANYM W WYPADKACH
dnia 23.10.2012, 17:06 · Zgłoś
[off topic]
Odpowiedz
3
@ driver
dnia 23.10.2012, 13:29 · Zgłoś
DOPIERO TERAZ MOGŁEM ODTWORZYĆ FILMIK ...a więc jestem pewny, że nie ma tutaj żadnej winy kierowcy kangoo(jedynie to chyba tylko taka, że był w nieodpowiednim miejscu o niewłaściwym czasie :(), bo zarzuciło naczępe(tir ma zakręt w prawo) i kangoo nie miał żadnch szans, bo tył naczepy wpadł na niego!
Kirowca tir-a za szybko jechał i zapewne miał słabo doładowana naczepa!
Odpowiedz
-5
@ obserwator
dnia 23.10.2012, 12:41 · Zgłoś
[off topic]
Odpowiedz
13
@ obserwator
dnia 23.10.2012, 12:26 · Zgłoś
obserwując odcinek tej drogi od skrzyżowania w Warzycach po gorę w Lubli można stwierdzić że jest to tor wyścigowy dla motocykli i samochodów bez jakiegokolwiek nadzoru policji.Na to co dzieje się na tym odcinku to i tak jest mało tragicznych wypadków.
Odpowiedz
-11
@ doobserw
dnia 23.10.2012, 14:07 · Zgłoś
Obserwator i co z tego. Co Cie to interesuje. Ulżyło Ci na sercu że uklepałeś do kupy dwa zdania ?
Odpowiedz
10
@ PKL
dnia 23.10.2012, 12:13 · Zgłoś
Szkoda mężczyzny, niech to będzie przestrogą dla innych, nie pierwsza osoba ginie na tej drodze, powoli dalej zajedziesz... czy 5-10 minut jest warte narażania się na utratę życia? Dwa razy się zastanówcie zanim zaczniecie wyprzedzać, czy jest to warte ryzykowania utratą życia..
Odpowiedz
8
@ gomez
dnia 23.10.2012, 12:07 · Zgłoś
Tiry wiozą śmierć .
Odpowiedz
-12
@ gomezIdio
dnia 23.10.2012, 12:20 · Zgłoś
A ty wozisz w głowie słomę zamiast mózgu.
Odpowiedz
14
@ AGA
dnia 23.10.2012, 11:51 · Zgłoś
przykra sprawa:( współczucia dla rodziny zmarłego
Odpowiedz
7
@ DAS
dnia 23.10.2012, 11:43 · Zgłoś
Tam policja powinna stać z fotoradarem, stoją często w Zimnej Wodzie na górce po prawej stronie i jestem jak najbardziej za tym, droga Jasło - Krosno, Jasło - Lubla, są drogami śmierci, bardzo niebezpieczne, powinno być tam o wiele więcej patroli. Straż Miejska zamiast stać na tzw. czterdziestkach i łapać na fotoradar jadących 50km/h przy zerowym ruchu, powinna stawiać fotoradar w miejscach niebezpiecznych, np przy przejściu dla pieszych kolo stacji GROSAR, gdzie kierowcy jadą nie raz grubo ponad 100km/h.
Odpowiedz
4
@ qwerty
dnia 23.10.2012, 12:37 · Zgłoś
Tam powinna być szersza droga... Tam się tyle ciężarówek przewleka że nic dziwnego że to droga śmierci. Jest za wąsko i dlatego przy złych warunkach dzieje się tam tyle wypadków. Wystarczy że zawieje, koło strzeli, coś się urwie/poluzuje w trakcie jazdy. Ta droga nie przewiduje takich akcji a przecież to nie tor wyścigowy gdzie auto serwisowane jest przed wjazdem!
Odpowiedz
6
@ PKL
dnia 23.10.2012, 12:41 · Zgłoś
no może i jestem, ale wolę być niedzielnym kierowcą, który nie wyprzedza na przejściach dla pieszych i nie jezdzi przez nie 100km/h ani nie wyprzedza na podwójnej ciągłej na zakrętach itd. bo takie [...] pewne siebie powodują wypadki
Odpowiedz
-30
@ PKLDO
dnia 23.10.2012, 13:54 · Zgłoś
nie interesują mnie twoje [...]. dobrze wiesz o czym pisze niedzielny kierowco. to za takimi jak ty muszę godzine do rzeszowa jechać. jedziecie jak [...] ciągnąc peleton i nic nie wskuram. bo za takim czymś jak ty jedzie 25 samochodów, a co 3 niedzielny kierowca i do babicy nie zdążę już was wyprzedzić. bo świety emeryt czy niedzielny na ograniczeniu do 70 jedzie sobie swoim [...] złomem 50 ! najgorsze jak [...] w sobotę jadą na zakupy. o jaśle nie wspominam bo to tragedia, [...] co raz tylko w tyg w sobote na zakupy jadą do kauflanda czy biedronki. dużo pisania i gadania. szkoda mojego czasu bo każdy ogarnięty i logicznie myślący zrozumie. niedzielni kierowcy i emeryci niech sobie dojeżdzają drogami polnymi bo prawdziwa ulica to dla was nowośś z czego połowa wsioczków nie zna sie na przepisach o ruchu drogowym. koniec szkoda moich nerwów
Odpowiedz
-17
@ wpisałam pse ldonim
dnia 23.10.2012, 15:16 · Zgłoś
Popieram. Znajomy codziennie dojeżdża do pracy do Rz i mówi że krew go zalewa jak się musi wlec za takimi mendami, co nie wiedzą, do czego 3ci bieg służy...:/ a najgorsze zagłębie niedzielnych keirowców to RSR-y... oni to jeżdżą jakby przepraszali że żyją.
Odpowiedz
-4
@ mikki
dnia 23.10.2012, 15:20 · Zgłoś
Kolego PKLDO zapomniałeś o eLkach na drodze Jasło-Krosno-to jest dopiero [...]...
Odpowiedz
15
@ jojo
dnia 23.10.2012, 15:21 · Zgłoś
Widżę że PKLD to już ma ze 20 lat i prawko pewnie blisko rok.Powiem tak więcej szacunku dla innych na drodze,bo czas płynie szybko i ani się obejzysz jak jakiś tobie podobny [...]ek odeśle Cię na polną drogę,
Odpowiedz
-9
@ Rav
dnia 23.10.2012, 18:22 · Zgłoś
Masz rację na drodze można spotkać masę deb... ale oni oprócz [...] i nie odpowiedzialnej jazdy zagrażają jeszcze tym jadącym prawidłowo.
Zgadzam się z Tobą i potwierdzam ze niektóre rejestracje jakby krzyczały "[...] bo cię [...]... a zwłaszcza te RJS które odważą się przejechać ten las w Lubli.
Jeżdżę dopiero 18 lat ale 90 % niebezpiecznych sytuacji które widziałem miało przyczynę RJS na odcinku Lubla-Boguchwała o stłuczkach i ucieczkach z miejsca zdarzenia nie wspomnę. Jeśli masz zakręt i brak widoczności plus ograniczenie pręd. to zgadnij kto będzie wyprzedzał RJ... Ja też jeżdżę pomiędzy tymi miastami J-R średnio 1godz i 10min. Z tym że nikogo nie [...] i sam żyję, a z Januszem już się na tym świecie nie spotkam i nie pogadam. A jeśli Twój znajomy ma problem z jazdą to wkrótce PKP będzie miało dla niego ciekawą ofertę.
Odpowiedz
1
@ fax
dnia 24.10.2012, 19:10 · Zgłoś
lepiej jeździć jak niedzielny kierowca z RSR-em na tablicy niż jak ostatni [...] z RJS-em, jak widzę [...] który pali się do wyprzedzania "na trzeciego" , na pasach, krzyżówkach i zakrętach to na 90 % [...] z jasielskimi tablicami badź przedstawiciel...
Odpowiedz
2
@ BRD
dnia 24.10.2012, 21:32 · Zgłoś
dla informacji -ograniczenie prędkości dotyczy prędkości maksymalnej a nie minimalnej. Droga jest dla wszystkich doświadczonych, rozważnych starszych niestety również dla młodocianych co ledwo na rowerku równowagę trzyma ale za kółkiem no to co innego tu wystarczy mieć ciężką nogę. Na szczęście co raz częściej prawo jazdy jest wydawane na czas określony by eliminować osoby nie nadające się do bezpiecznego korzystania z drogi. Tak ze nie ma co krzyczeć że za kimś jadę tylko zastanowić się czy jak go wyprzedzę będę szybciej na miejscu raz może i 100 razy ale 101ym mogę zabrać na siebie to czego bym nie doświadczył gdybym cierpliwie jechał za nim. Wiem wszyscy się spieszą le czy warto szef więcej zapłaci- wątpię - kiedyś dorośniesz do tego że naprawdę NIE WARTO
pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ BRD
dnia 24.10.2012, 21:36 · Zgłoś
popieram
na trasie Rzeszów Jasło to najczęściej spotykana rejestracja "na trzeciego" byłem świadkiem dwóch stłuczek na szczęście nie groźnych - sprawca RJS
Odpowiedz
2
@ ek
dnia 25.10.2012, 06:52 · Zgłoś
jaki Ty jesteś mądry,zamknac miasto ,emerytów zamknac w domach,dlaczego nie chcesz sprobowac sil na torze wyscigowym?
Odpowiedz
1
@ pawel
dnia 25.10.2012, 08:38 · Zgłoś
zgodzę się z tobą ale nie do końca owszem nie brakuje [...] czy niedzielnych kierowców za którymi jazda szlak trafia, ale nie są to wyłącznie ludzie ze wsi...umiejętności [...] też pozostawiają wiele do życzenia
Odpowiedz
7
@ :)
dnia 23.10.2012, 11:39 · Zgłoś
No, pisane mu było! oczywiście. Księdzu co miał 2,6 promila też była pisana lampa na drodze? Neszczęśliwy wypadek a nie zganiaj na świętości.
Odpowiedz
10
@ raf
dnia 23.10.2012, 11:25 · Zgłoś
z tego co wiem to nie osobówka uderzyła w tył naczepy tylko tył naczepy uderzył w auto, bo naczepę wyrzuciło na zakręcie...
Odpowiedz
-5
@ Smiech
dnia 23.10.2012, 12:17 · Zgłoś
Nie wiesz jak było to [...] pseudo SPECU !
Odpowiedz
2
@ driver
dnia 23.10.2012, 13:10 · Zgłoś
jak kierowca tir-a był na zakręcie w prawo to całkiem możliwe, a szczególnie gdy był bez ładunku, ale jak tir miał zakręt w lewo, to mógł po prostu ściąć zakręt i kangoo się nie zmieściło, bo naczepa "nie zdąrzyła wrócić na swoj tor.
Jeżeli to kango wyrzuciło to musiał pomykać na zakręcie w prawo! ...i go wyrzuciło na lewo, trochę później by jechał ten tir i byłaby czołówka!
Odpowiedz
1
@ Roman
dnia 23.10.2012, 13:40 · Zgłoś
Tir zjeżdżał z góry po łuku w prawo, natomiast kango do góry po łuku w lewo więc kangur raczej na lewy pas nie zjechał a i prędkości dużej mieć nie mógł. A jak było na prawdę...?
Odpowiedz
2
@ driver
dnia 23.10.2012, 13:47 · Zgłoś
naczepa wpadła na niewinnego kierowce kangoo, bo tir za szybko na zakręcie w prawo i pewnie bez ładunku
Odpowiedz
4
@ Raf
dnia 23.10.2012, 14:03 · Zgłoś
Nie jestem specem. ale tak mogło to wyglądać. Renault jedzie pod górę, z góry nadjeżdża tir zakres mokra nawierzchnia , wynosi naczepę na zakręcie i tragedia gotowa.
Odpowiedz
-17
@ słoneczko
dnia 23.10.2012, 11:24 · Zgłoś
(*) .. widocznie było mu to pisane..
Odpowiedz
2
@ drar
dnia 24.10.2012, 02:09 · Zgłoś
po co chodzic w takim razie do spowiedzi skoro wszystko masz,,niby " zapisane?!!??!! Spowiadac sie z czegos co bylo zapisane, jaki to ma sens?
Odpowiedz
-17
@ klkl
dnia 23.10.2012, 11:23 · Zgłoś
Przykra wiadomość zapewne koleś z osobówki ściął zakręt i zobaczył w ostatniej chwili tira odbił i zachaczył. To normalne na tych drogach jeżdżą jak [...] i wyprzedzają na zakrętach.
To nie osobówka tylko mini dostawcze więc śpieszył się a tacy są najgroźniejsi.
Szkoda kirowcy tira bo będzie miał uraz.
Odpowiedz
13
@ driver
dnia 23.10.2012, 11:40 · Zgłoś
a może było odwrotnie? tir sciął zakręt a kangoo pomykał, bo miał "ścieżkę czystą"(cb radio) i tragedia gotowa...
Odpowiedz
2
@ driv
dnia 23.10.2012, 12:22 · Zgłoś
driver Ty nawet nie wiesz jak cb wygląda ! "[...]" z tego że moze i droga była czysta. Na tamtych zakrętach szybko nie pojedziesz tymbardziej że było slisko. Myśl logicznie, a najlepiej spakuj tornister i do szkoły !
Odpowiedz
5
@ qwerty
dnia 23.10.2012, 12:35 · Zgłoś
Gdyby ciężarówka ścięła zakręt to by była czołówka... Mało tego, gdyby ściął zakręt i zaczął wracać na swój pas to ten z osobówki powinien ocenić sytuacje i zwolnić by w tę naczepę nie przywalić.
Odpowiedz
13
@ driver
dnia 23.10.2012, 12:40 · Zgłoś
a wiesz że tylne koła naczepy jadą innym torem aniżeli przednie koła ciągnika?
Jak nie to może kup zabawkę dziecku(ciągnik z naczepa), i sam się pobaw w domu na dywanie to zrozumiesz!
Jak na zakręcie w lewo tir zbliżył się do osi jezdni to tył naczepy był na pasie kangoo i ten widcznie nie zdąrzył do rowu nawet uciec(nie zostało miejsca na kangoo)
Odpowiedz
0
@ driver
dnia 23.10.2012, 12:42 · Zgłoś
co to znaczy szybko nie pojedziesz???
zorganizuj tam rajd, sprowadź kubice, to ci pokaże, że się da szybko jeździć
Odpowiedz
-12
@ POlak
dnia 23.10.2012, 12:57 · Zgłoś
widzisz [...] Kubica tu nie pojeździ, a inni ktorzy probuja tak kończą !!
Odpowiedz
6
@ driver
dnia 23.10.2012, 13:05 · Zgłoś
po pierwsze nie obrażaj nikogo, a po drugie, to że jechał mniejszym samochodem, nie znaczy, że jechał za szybko, wystarczy chwilowa nieuwaga kierowcy ciężarówki (ŚCIĄŁ ZAKRĘT) i chłopak nie zdąrzyć odbić na rów!
Ciągnikiem kierowca ciężarówki odbije, żeby nie było czołówki, ale naczepa nie pszeskoczy od razu za ciągnikiem niestety i nie wróci na swój pas jak ciągnik!
Odpowiedz
2
@ driver
dnia 23.10.2012, 13:16 · Zgłoś
to jest zakręt w lesie, i albo pojazdy zbliżając się do ostrego zakrętu wcześniej zwolnią, albo nie ma potem juz czasu na ocenianie sytuacji i reakcję, jeżeli któryś z nich ścina zakręt lub go po prostu wyrzuca na przeciwny pas...
Odpowiedz
-1
@ driver
dnia 23.10.2012, 13:31 · Zgłoś
odwołuje to, bo wcześniej nie widziałem filmiku!!!
Odpowiedz
5
@ driver
dnia 23.10.2012, 13:33 · Zgłoś
odwołuje te moje bzdury, bo nie widziałem wtedy jeszcze filmiku!!!
Odpowiedz
8
@ okoliczny kierowca
dnia 23.10.2012, 16:54 · Zgłoś
ale tir zakręcał po łuku w prawo, więc naczepa powinna zbliżać się do pobocza drogi driverze... chyba, że siła odśrodkowa (nie wiem czy spotkałeś się z takim pojęciem) wyrzuciła tył naczepy na środek wilgotnej śliskiej drogi... kierowca kangoo mógł też ściąć zakręt, zjeżdżając na przeciwległy pas,bo przy prędkości np 100-110km/h (przekraczając o 30km/h prędkość dopuszczalną) niektórzy [...] kierowcy, że strachu ścinają ten zakręt, bo nie chcą z niego wylecieć.
Zresztą podobny łuk drogi jest kilka kilometrów dalej /na początku terenu zabudowanego w Lubli od strony Warzyc/ tam też kierowcy nie dostosowują prędkości, ścinają łuk w lewo, notorycznie wjeżdżając na przeciwległy pas, lub zbliżając się niebezpiecznie do osi jezdni.
Codziennie jeżdżę drogą Warzyce-TWierdza i wierzcie mi, że większość osobówek jeździ tamtym odcinkiem drogi średnio 90-100km/h a średnia dopuszczalna to pewnie ok 60km
Drodzy kierowcy apeluję o zdrowy rozsądek na tym odcinku, na którym niedługo po zakończonych remontach w Zaborowie znów liczniej pojawią się tiry. Pieszych pozdrawiam i życzę, aby zawsze docierali do celu.
Odpowiedz
-5
@ do klkl !!!
dnia 23.10.2012, 19:42 · Zgłoś
szkoda mi cie! tyle do cb bo i tak bedziesz mial ciazko zrozumiec. po urazie to ty jakims jestes idz do psychologa moze jeszcze wyjdziesz na prosta!
Odpowiedz
6
@ qwerty
dnia 23.10.2012, 19:55 · Zgłoś
Dla sprostowania Driver powiem ci że jestem kierowcą zawodowym i prowadzę takie ciężarówki. Prawdę napisałeś z zachodzeniem naczepy bo faktycznie zachodzi ona mniejszym łukiem w zależności od kąta skrętu (łamania zestawu). W tym przypadku naczepę mogło wyrzucić i też jest to normalne. Wpływa na to prędkość, waga ładunku (im mniejsza tym bardziej naczepa fruwa), hamowanie, stan osi naczepy oraz wiatr i profil zakrętu. Nie biorę tego z książki... Tego nauczyło życie. Powinny się tu znaleźć zeznania kierowcy ciężarówki czyli jego poczynania przed zderzeniem. Na pewno rozwiało by to masę wątpliwości.
Odpowiedz
14
@ h
dnia 23.10.2012, 11:23 · Zgłoś
sprawdzić hamulce naczepy! koniecznie!
Odpowiedz
-28
@ Smiech
dnia 23.10.2012, 12:13 · Zgłoś
Co mają dzieciaku hamulce naczepy. To osobówka wyleciała na przeciwległy PAS. Do szkoły naucz się pierwsze czytać ze zrozumieniem !
Odpowiedz
4
@ qwerty
dnia 23.10.2012, 12:33 · Zgłoś
I co ci to da? Nikt nie mówił o hamowaniu. Najważniejsze to ustalić czy tą osobówką nie zbliżył się za blisko osi jezdni bo przy podmuchu wiatru naczepę mogło lekko przyciągnąć do osi. Sprawdzić to by można było w niej osie czy nie są wykrzywione po nawracaniu/promach.
Odpowiedz
8
@ ...
dnia 23.10.2012, 13:52 · Zgłoś
jak osobówka mogła wyjechać na drugi pas jak jechała pod górkę. Jeśl iwyrzuca na tym zakręcie to się jedzie w dół w strone jasła
Odpowiedz
4
@ qwerty
dnia 23.10.2012, 17:42 · Zgłoś
Sam nie wiem dokładnie który to zakręt ale to nie ważne. Każdy powinien wiedzieć że przy rozmijaniu się z ciężarówką która wychodzi z zakrętu trzeba się odsunąć na pobocze. Jak nadrzuci naczepą to efekt widać powyżej no a jak ciężarówka zrobi "nożyczki" to niestety osobówkę może iście rozwalcować... Takie są niestety przykre realia. Nikt ciężarówką nie jeździ dla frajdy tylko dla pieniędzy i to nie byle samochód tylko maszyna do pracy. Trzeba mieć to na uwadze że pusty skład waży 15 ton, załadowany aż 40... Ten kto się fizyką interesuje dobrze wie jak wyglądają nawet drobne stłuczki kiedy już jest po wszystkim. Z tego co widać po samochodach to tam nie działo się nic wielkiego a niestety mamy ofiarę śmiertelną...
Odpowiedz
2
@ tarzan-zan
dnia 24.10.2012, 18:27 · Zgłoś
dlatego warto było by żeby kierowcy tirów mieli to na uwadze i przestrzegali ograniczeń prędkości i nie jeździli ciągle ile fabryka dała bo czas się im kończy...
Odpowiedz
1
@ qwerty
dnia 28.10.2012, 22:33 · Zgłoś
To im zapłać mandat... Nic nie poradzą że tachografy są budowane pod europejskie standardy czyli parkingi przy autostradzie które znajdujesz góra po 5 minutach szukania... W PL żeby stanąć na pauzę to trzeba naprawdę nieźle się ozapierniczać. Poza tym nie przesadzaj. Nie zawsze ciężarówki jadą ile fabryka dała bo tak się nie da... Niejednokrotnie taki nie przeskoczył by pierwszego zakrętu...
Odpowiedz
70
@ aga
dnia 23.10.2012, 11:21 · Zgłoś
(*) wyrazy wspolczucia dla bliskich
Odpowiedz
29
@ faf
dnia 23.10.2012, 14:08 · Zgłoś
Jasło bez Straży Miejskiej od: Blisko Ludzi
Dziś w programie "Blisko Ludzi" reportaż o jasielskiej Straży Miejskiej. Program TTV, godzina 17.00
Odpowiedz
4
@ faf
dnia 23.10.2012, 14:25 · Zgłoś
[off topic]
Odpowiedz
-33
@ a
dnia 23.10.2012, 14:32 · Zgłoś
Ratownicy walczyli o życie wypadku.

Niezły tytuł.
Odpowiedz
2
@ faf
dnia 23.10.2012, 14:34 · Zgłoś
-1
@ faf
dnia 23.10.2012, 15:02 · Zgłoś
Oczywiście jak było tak jest. Nie będę obrażał admina co usuwa komentarze ale takie mam nerwy ze... Ja polecam [...] bo tam admin nie usuwa żadnych komentarz w przeciwieństwie co do Waszego portaliczku !
Odpowiedz
-1
@ faf
dnia 23.10.2012, 15:02 · Zgłoś
[off topic]
Odpowiedz
-1
@ faf
dnia 23.10.2012, 15:44 · Zgłoś
[off topic]
Odpowiedz
8
@ a
dnia 23.10.2012, 19:36 · Zgłoś
Jak ktoś ma problemy z pisaniem to nie powinien pisać artykułów na tej stronie.
Odpowiedz
2
@ WWW
dnia 23.10.2012, 21:28 · Zgłoś
chyba , że ma znajomości, i stoi np. po stronie lokalnej władzy... wtedy nawet dyzio okazuje się kimś , czymś... no nie wiem jak to do końca nazwać, ale oczywiście o żadnym kumoterstwie, znajomościach itp nie ma mowy, wszak żyjemy w państwie prawa i za takie praktyki można "zgnić w więzieniu"...
Odpowiedz
-4
@ sassdasd
dnia 23.10.2012, 21:46 · Zgłoś
strażacy walczyli o życie zal mi cie
Odpowiedz
1
@ strażnik
dnia 23.10.2012, 23:13 · Zgłoś
http://ttv.pl/aktualnosci/64136,legalna ... rem,1.html oto cały program
Odpowiedz
-3
@ granda
dnia 24.10.2012, 07:28 · Zgłoś
ty widzisz co tam pisze?
Odpowiedz
-3
@ pies
dnia 24.10.2012, 11:06 · Zgłoś
w pełni Cię popieram.
Odpowiedz
0
@ a
dnia 24.10.2012, 14:39 · Zgłoś
@ sassdasd
Wykaż trochę inteligencji i pomyśl, że edytowali tytuł artykułu po moim komentarzu.
Odpowiedz
-1
@ lala
dnia 24.10.2012, 20:14 · Zgłoś
Może by z dużej litery co
Odpowiedz
-2
@ oli
dnia 13.06.2013, 13:04 · Zgłoś
ten facet co nie zyje to byl tata mojego kolegi z klasy nie stety :'(
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.