Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Zając zarejestrowany w Okręgowej Komisji Wyborczej

43

Stanisław Zając z Prawa i Sprawiedliwości to kolejny kandydat na senatora, którego zarejestrowała Okręgowa Komisja Wyborcza w Krośnie. Kandydat z Jasła zebrał blisko 20 tysięcy podpisów poparcia. Jego kandydatura została zgłoszona wczoraj komisji wyborczej w Krośnie. Sam poseł przekonuje, że jest kandydatem podkarpackiej i polskiej wsi i kandyduje w wyborach do Senatu ponieważ  wiele osób chce reprezentować Podkarpacie pomimo, że nie ma z tym regionem nic wspólnego.

 

 


 
Stanisław Zając będąc kandydatem Prawa i Sprawiedliwości nie wyobraża sobie by interesy podkarpackiej wsi były reprezentowane przez Platformę Obywatelską, w sytuacji gdy Polskie Stronnictwo Ludowe zrezygnowało z wystawienia w zbliżających się wyborach swojego kandydata. Zrezygnowała z wyborów również Samorządowa Liga Prawicy.

 

Poza posłem Zającem zostali zarejestrowani Maciej Lewicki, kandydat Platformy Obywatelskiej, Marek Jurek, kandydat Prawicy Rzeczypospolitej, Jerzy Wróbel, kandydat Polskiej Partii Pracy, Wacław Posadzki, kandydat Sojuszu Lewicy Demokratycznej, Andrzej Lepper z Samoobrony, Stanisław Sagan ze Stronnictwa Demokratycznego, Jan Kułaj z Partii Demokratycznej.

 
Termin rejestracji kandydatów minął wczoraj, o godz. 24.00. Każde zgłoszenie musiało być poparte co najmniej  3 tys. głosów poparcia.


Jak ostatecznie będzie wyglądać lista kandydatów do wyborów uzupełniających dowiemy się niebawem.


Przypomnijmy, że wybory uzupełniające do senatu w okręgu krośnieńsko - przemyskim odbędą się 22 czerwca.

 

 
Jenny

Reklama

Komentarze: 43

Dodaj komentarz Widok:
0
@ jan chrzanowski-do Leszka,Pawła T...
dnia 19.05.2008, 11:41 · Zgłoś
Szanuję Panów argumenty i punkt widzenia.W tym natomiast co napisałem,nie ma z mojej strony żadnej [...].To chłodna analiza przyczynowo-skutkowa motywów postępowania posła Zajaca ,z mojego punktu widzenia.Oczywiscie zgadzam sie,ze poseł ma inną rangę w hierarchi,niz senator.Słowo senator jednak to nie klub emerytów,zełańców partyjnych.Przypomne,ze zmarły senator miał dopiero 44 lata,i zapewne o emeryturze nie marzył.Oczywiście,że motyw utrzymania mandatu senatora przez PIS jest faktem,ale kazda partia zrobiła by to samo.PIS,gdyby myslał tymi kategoriami to mógł np.(jak sugeruja to niektórzy komentatorzy) "kazać" zostać senatorem posłowi Kuchcińskiemu,który jakby wyzej stoi w notowaniach
lidera partii.i miałby podobne szanse jak poseł Zając.A nie przyszło Panom,i wielu innym potencjalnym wyborcom do głowy,ze wybór posła Zajaca na senatora podnosi mozliwosci jego działń dla Jasła.Jako poseł jest jednym z wielu,jako senator ma szansę "dowodzic klubem PIS w śenacie i byc szefem komisji obrony narodowej
Zatem co sie lepiej opłaca miastu i jego mieszkańcom? Oczywiscie padnie zarzut,ze opłaca sie tylko Zajacowi.Bzdura.Raz jeszcze mogę powtórzyć dla wygody mógł siedziec gdzie siedzi,spać pod gazetą,pomachać reka ,gdy głosuja i czekac na nastepne rozdanie za 2 lata i kolejna kadencję,zamiast niszczyć zdrowie.Postanowił inaczej,dla Podkarpacia,i dla parti(zgoda),ale to sie opłaca,przede wszystkim jaslanom.Kto mysli inaczej,bedzie miał kaca.Niektórzy juz go maja po wyborach samorządowych...Oby tylko kac nie byl początkiem nałogu.Kazdy ma wolna wolę i wybór jakiego dokona(o ile pójdzie na wybory) jest prywatna sprawą obywatela. To demokracja! Ale czy to zwalnia od myslenia i liczenia :co lepsze i dlaczego?Nie chcę narzucac woli.Proszę rozważyć samemu.Ja głosuje jak rzekłam,i namawiam znajomych w regionie do zasadnego wyboru -posła Zająca na senatora,bo to per saldo sie opłaci.Wszystkim,bez wzgledu na poglady,watpliwosci,złośliwosci.Nie namawiam do otwierania Fan Klubu Stanisława Zajaca,ale do logicznego myslenia.
Odpowiedz
0
@ Paweł .T
dnia 18.05.2008, 15:05 · Zgłoś
Senatorstwo to Emerytura polityczna a pan Jan chyba nie wie co pisze Poseł może więcej niż senator !!!!!!! wiec chcę mięć posła z Jasła nie senatora ! wole żeby pan S. Zając był posłem i zagłosuje na innego np jednego gościa z klasa który jest mężem stanu mimo że spadochroniarz :D
Odpowiedz
0
@ do jana chrzanowskiego-leszek
dnia 18.05.2008, 12:57 · Zgłoś
Panie Janie poseł Zając faktycznie we wszystkich dotychczasowych wyborach zyskiwał duże poparcie, jednak obecnie może mi pan wierzyć lub nie dla wielu osób fakt iż pan Zając w środku kadencji chce zostać Senatorem jest co najmniej dziwaczny.To może oznaczać że tym razem poparcie nie będzie duże i szanse na wygraną mniejsze.
jak pan sam napisał zmiana posła na senatora niczego nie zmienia-jeżeli tak to po co zmieniać?Czy te wybory mają być plebiscytem którego jedynym celem ma być potwierdzenie poparcia dla pana Zająca i PISu? Wygrana pana Zająca byłaby dużym sukcesem ale tylko propagandowym i tylko PISu a nie regionu.Na pana przewrotne pytanie odpowiem również pytaniem:czy tak jak pana Zająca ocenia pan dobrze wszystkich polityków którzy zasiadali w sejmie więcej niż 3 razy?Czy dla pana fakt trzykrotnego zasiadania w ławie sejmowej jest dowodem na uczciwość kompetencje aktywność i "zasługi". Dla mnie niekoniecznie.Nie wiem dlaczego jest pan pewien motywów jakimi kieruje się pan Zając startując w tych wyborach, widać musi być pan blisko posła-ja nie widzę w tym ani logiki ani interesu. Moim skromnym zdaniem bardziej racjonalne jest zachowanie posła i zdobycie senatora-niekoniecznie jaślanina ale za to mieszkańca podkarpacia np. pana Lewickiego z obecnie rządzącej platformy.
Odpowiedz
0
@ j.chrzanowski
dnia 18.05.2008, 10:35 · Zgłoś
Przepraszam za lapsusy słowne w moim tekscie do Leszka.Ot,pospiech w pisaniu...
Odpowiedz
0
@ do Leszka-jan chrzanowski
dnia 17.05.2008, 00:26 · Zgłoś
Różnimy sie pogladem na sprawę.Nie zamierzam przekonywać do swoich racji.Przedstawiłem swój punkt widzenia,bo taki mam poglad w sprawie.Za długo siedzę w pokityce,by nie wiedziec na czym ona polega.Wygrywa ten kto ma szansę.A szanse w tych wyborach najwiekszą ma poseł Zając.I to mnie przekonuje do głosowania na niego.Skoro mowa o jego zasługach.To mogę przewrotnie postawic pytanie: skoro nic nie zrobił dla Jasła to po [...] go tyle razy do sejmu wybierano.Raz sie mozna kiwnac,ale 4 razy???Dlaczego senator znaczy mniej niz poseł? Obie izby parlamentu sa równie ważne.Zatem zmiana z posła na senatora niczego nie zmienia.Poseł żając w moim przekonaniu startuje,z jednego powodu,i to powtarza,poraz kolejny.Chce zostać senatorem dla Podkarpacia i Jasla.I tyle,bez podtekstu.Jezeli faktycznie nic by dla jasła nie robił,to i teraz też by mu sie nie chciało startowac na senatora.Sluchać jak go opluwaja rodzacy.Siedziałby sobie cicho w śejmie,strzelił drzemke,wział ksaę i położył lagę na wszystko.Skoro tego nie robi,to moze by tak zastanowic sie nad tym.Napewno mu nie kazali.Kazała matematyka,i interes regionu.Nie ma innych motywów,bo są one nielogiczne.
Leszku twój glos,woja wola.Każdy ma prawo do swojego idola!!!
Odpowiedz
0
@ Dadi Andre!!!
dnia 16.05.2008, 22:02 · Zgłoś
jedź do sanatorium,lub na ryby!!!!:lol:
Odpowiedz
0
@ fontain do dadi!!!
dnia 16.05.2008, 22:00 · Zgłoś
Dadi leperiada mnie nie grozi,na razie ciśnienie w porządku, tylko nie rozumie tego serca na dłoni; chcesz skapitulować!!!! Po-parcie dla pana posła wynika z braku godnych przedstawicieli na ten stołek ( w naszym powiecie ), daj jakąś alternatywę dadi, wytęż swój mózg i ją przedstaw.Bardzo o to proszę, pozdrawiam zatwardziałego krytyka politycznego i czekam na odpowiedź!!!!B):p
Odpowiedz
0
@ dadirazjeszcze
dnia 16.05.2008, 19:39 · Zgłoś
ojojo fontain człowiek do ciebie z sercem na dłoni a ty co?z [...] niczym kot prezesa i!! apeluje abyś nie przeginał z po-parciem na p. Zająca bo ci żyłka na buzi pęknie i będziesz wyglądał jak działacz samoobrony;)
Odpowiedz
0
@ kubuś
dnia 16.05.2008, 13:41 · Zgłoś
Do IP 88.220.124 Po co polemizujesz z Kubusiem Puchatkiem, przecież on tutaj głosu nie zabierał ? :)
Odpowiedz
0
@ leszek
dnia 16.05.2008, 12:40 · Zgłoś
Panie Chrzanowski dlaczego pan uważa że pytanie teraz, miesiąc przed wyborami o to czy kandydat zrobił coś dla jasła i podkarpacia jest bezzasadne? To chyba kluczowe kryterium przy podejmowaniu decyzji o poparciu lub nie danego kandydata. Nie rozumiem dlaczego lepszym czasem na postawienie tego pytania ma być termin następnych wyborów za dwa lata. Pan Zając już kilkakrotnie sprawował mandat poselski więc jego ocena, jako polityka i przedstawiciela tego regionu jest już teraz możliwa. Panie Chrzanowski pan Stanisław Zając jest POSłEM więc głosowanie na niego 22 czerwca nie będzie wyborem z rodzaju być czy nie być, mieć swojego krajana w organach władzy ustawodawczej czy nie. Z całym szacunkiem ale nie rozumiem na czym ma polegać wyższość senatora Zająca nad posłem Zającem, szczególnie teraz gdy PIS jest partią opozycyjną i jej wpływy są dużo mniejsze niż w poprzedniej kadencji. Pisze pan o promocji Jasła w przypadku wyboru pana Zająca na senatora, ale zastanawiam się na czym ma polegać ta promocja? Polska dowie sie tylko tego co już wie, że podkarpacie jak i cała ściana wschodnia zgodnie z tradycją wybiera przedstawiciela PISu. Idę o zakład że informacja o tym będzie uzupełniona w złośliwe choć niestety prawdziwe komentarze o "Polsce B". I to wszystko, cały prestiż wyborów uzupełniających. Panie Chrzanowski politycy to nie sportowcy im się nie kibicuje bo są nasi, biało-czerwoni. Kryterium "swojskości" nie jest w ich przypadku najważniejsze-liczy się to co zrobili lub są w stanie zrobić dla ludzi którzy ich wybrali. Panie Janie przyprawianie [...] [...] mającego problem sam ze sobą każdemu kto nie popiera pana Zająca w tych wyborach jest jak pan sam raczył napisać poniżej najniższego pułapu kultury.
Odpowiedz
0
@ Do Kubusia Puchatka!!!!
dnia 16.05.2008, 09:59 · Zgłoś
Głosuj na kogo chcesz szanowny kolego" schwarz koning", ja już wybrałem i to wygranego!!!!!! motto; "Jasło dla Jasła " . Andre kiedy coś powalczymy!!!!:lol:
Odpowiedz
1
@ Jan Chrzanowski
dnia 16.05.2008, 09:50 · Zgłoś
Sprawa jest oczywista. Ludzie z regionu jasielskiego winni glosowac na kandydata swgo
Stąd.Nie powinni się wg mnie kierować odczuciami,przeczuciami,snuć zgoła fantastyczne hipotezy na temat pragnień,chęci,podległości ,bądż niepodległosci posła Zająca... To jest bez sensu.Wybór jest taki:albo mamy swgo senatora,albo nie.Czy bedzie dobrym? Za dwa lata sa wybory.Ocenimy.To jest pragmatyczne i jedyne na dzisiejszy dzień podejscie do sprawy,obiektywne pod katem interesów miasta.I tyle.Motywy sa nieistotne.Istotne sa realne szanse na to by jaslanin został senatorem,realne jest to ,ze słowo Jasło podadzą media w całej Polsce.To promocja dla miasta najlepsza,i bezpłatna.Cztajac niektóre wypowiedzi,przychodzi mi na mysl takie skojarzenie: a moze nie kibicujmy Polsce w Euro 2008,bo pilkarze nic nie zrobili dla Jasła.Kibicujmy np. Gracji,bo moze nas zaproszą do siebie na opalanie z kapiela w cieplym morzu.Czyste szaleństwo...Nauczmy sie liczyć,kalkulować i wygrywać w imię dobra wspólnego,nie własnych sympati czy antypati do kandydata lub jego parti.Dzis jest szansa na "załatwienie" czegoś dla Jasła,po wyborach,moze sie okazać,że nie...Po prostu kazdy człowiek ma pewne pokłady wytrzymałosci nerwowej.Gdy pracuje sie na miarę sił i mozliwosci dla regionu,a w zamian otrzymuje się tylko inwektywy,to chęci odchodzą.Po prostu odchodzi pragnienie zrobienia czegoś dla innych.Wówczas faktycznie jedynym sposobem jest zasiąść w fotelu parlamentarzysty,podrzemac,poczytać gazetę,załopotac łapą jak mówia glosujemy,i pilnowac terminu wypłaty.Podejrzewam,ze malkontentom o to właśnie chodzi.Zaszczuć posła Zajaca,aby móc wykańczać następców w imie dobrej zabawy.Zagłosujecie Państwo jak chcecie,pójdziecie na wybory,albo nie-to wasze prawo jako wyborców.Natomiast zniechecanie,obrzydzanie swego ziomka tu,i publicznie,bez powodu,jest po prostu ponizej najnizszego pułapu kultury.To jest dno.Mówi sie ,ze polityka mozna [...] gazetą,niektórym jak widać mlot to za mało.
Odpowiedz
0
@ Jan Chrzanowski
dnia 16.05.2008, 01:08 · Zgłoś
Każdy kto myśli racjonalnie,każdy kto umie liczyć ,i kazdy kto wie co to zdrowy lokalny patriotyzm wie,że mandat senatora okręgu przemysko -krosnieńskiego winien zostac na Podkarpaciu.Ponadto jeżeli ma się mocnego kandydata z Jasła,z miejsca,w którym sie mieszka,i wiaże swoje zycie i najblizszych,to nie powinno być kłopotu z tym na kogo odda sie glos 22 czerwca,i to bez wzgledu na prezentowane poglady polityczne.Kazdy kto ma zamiar oddac glos każdemu,byle nie poslowi rodem z Jasła,faktycznie krzywdę robi miastu,i sobie.Trudno mi sobie wyobrazić,że ktoś z Polski,będzie walczył o sprawy grajdoła pod nazwą Jasło.że bedzie walczył o ludzi,którzy sami nie potrafia się poszanować,ciągle zionąc nienawiscią bez wyraznego powodu.Po prostu przyjada złapia mandat i wrócą za dwa lata z nowymi figlarnymi obietnicami bez pokrycia.Jasło juz dość przegrało bitew,dosć straciło ludzi ,którzyreprezentowali nas w parlamencie i na arenie europejskiej.To bedzie albo ostateczne zerwanie z ta praktyka,albo ostatni ,kosztowny pokaz głupoty mieszkańców Jasła.W tym kontekscie wątpie,by ktoś w przyszlosci podejmie sie startu gdziekolwiek.Po co? Po to by [...] mu bezinteresownie w twarz?...Zatem bedzie to lekcja na lokalny patriotyzm, test na to,czy jaslanie potrafia jeszcze myslec kategoriami własnego interesu,i bronić go.Tu nie jest wazne rozwazanie osoby p. Zajaca w kategori:lubię,nie lubię. co zrobil,a co nie zrobił.Tu wazna jest szansa pokazania,ze społecznosc Jasła jest w pryncypialnych sprawach ponad wszystko.
Polecam nad tym sie zastanowić i podjać decyzję zgodnie z własnym sumieniem, i oczekiwaniami...
Odpowiedz
0
@ dadi
dnia 15.05.2008, 16:00 · Zgłoś
Kuku to raczej tobie jak sobie!!!! :lol:
Odpowiedz
0
@ Komu los regionu leży na sercu nie głosu
dnia 15.05.2008, 14:56 · Zgłoś
Zająca - niezależnie od tego czy go popiera czy nie. Jeśli przejdzie do Senatu jego miejsce w Sejmie zajmie ktoś z Polski z listy PIS (wcale nie z Podkarpacia). Lepiej wybrać innego człowieka z tego regionu i mieć jednego parlamentarzystę więcej
Odpowiedz
0
@ dadi
dnia 15.05.2008, 14:20 · Zgłoś
fontain jak to po-parcie dla posła Zająca będzie w tobie rosło z taką siłą jak dotychczas to zrobisz sobie kuku;)
Odpowiedz
0
@ normal
dnia 15.05.2008, 14:01 · Zgłoś
Dlaczego Pan Zając wstydzi się miejsca pochodzenia?Nigdy nie mówi że jest ze Święcan a poza Jasłem też sie nie chwali że mieszka w Jaśle.Mówi ze pochodzi z Podkarpacia.Zastanówcie się nad tym.:yes:
Odpowiedz
0
@ morus
dnia 15.05.2008, 13:44 · Zgłoś
Może mi fontain albo do normal odpowiedzieć, dlaczego to niby pan Zając ma zrobić wiecej dla Jasła i Podkarpacia siedząc sobie w fotelu senatorskim a nie poselskim. Będzie snuł refleksje? To chyba jasne że możlowiści będzie miał mniejsze. Dlaczego to niby bycie senatorem ma być lepsze od bycia posłem? No i dlaczego nie wybrał Senatu w wyborach jesienią zeszłego roku? Teraz nagle się nawrócił? A może dostał partyjny rozkaz od wszechpotężnego PREZESA i karnie go wykonuje? Jeśli tak to jest po prostu człowiekiem bez twarzy i honoru. Wychodzi na to że jest tylko narzedziem w rękach INNYCH, bez zasad. Dał się kupić za parę srebrników? szef senatorów pisu? Sztrasburg? A cel? To jasne - zablokować osobistych WROGÓW PREZESA. Ech, kto jeszcze ma choć trochę przyzwoitości...?
Odpowiedz
0
@ Fontain do PO- ddanych!!!
dnia 15.05.2008, 12:46 · Zgłoś
Ustaliłem, że nicki motylkowy królik, Mola, pablo, cwaniak, należą do tej samej osoby . Zaczynam twierdzić ,że to klika przeciwników politycznych, a raczej ludzi [...], którzy już nie wiedząc co robić podszywają się za przeciwników ich poglądów .To jest po prostu [...], bardzo brudna polityka!!! 192168.1 to nie jest moje IP. Ale postaramy się ustalić tych klakierków politycznie nie wychowanych!!! pozdrawiam zwolenników przyszłego senatora , który będzie z JASŁA!!!B)
Odpowiedz
0
@ Co to za człowiek o IP 192168.1 !!!
dnia 15.05.2008, 12:31 · Zgłoś
Kategorycznie żądam ujawnienia człowieka,który posługuje się powyższym IP - gdyż podszywa się za mój prywatny nick!!! Do admina; jestem w stanie podać swoje dane jeżeli znajdzie się ten [...]!!!B)
Odpowiedz
0
@ Fontain do Ludzi poszywającej się pod ni
dnia 15.05.2008, 12:26 · Zgłoś
Jakaś osoba podszyła się za moim nickiem, postaram się wyciągnąć konsekwencje nr AP.192.168.1 to już totalna beszczelność i [...]. Takie sprawy będą zgłaszane organom ścigania!!! A moje poparcie dla p.STANISŁAWA ZAJĄCA jest jeszcze większe!!! PO- lowanie czas zacząc Romanku!!!B)
Odpowiedz
0
@ kubuś
dnia 15.05.2008, 11:23 · Zgłoś
Do Fontaina, czyli jak głosuje na kogoś innego niż Zając to jestem naiwny? A może mam inne zdanie? :) Nie odpowiedziałeś mi na pytanie o te pozdrowienia dla mnie jako przedstawiciela tych co nie głosują na Zająca, tudzież nie biorą udziału w głosowaniu :) Bo ja bym tam chciał być tak prawdziwie pozdrowiony, więc jak będzie? ;)
Odpowiedz
0
@ yorker
dnia 15.05.2008, 09:59 · Zgłoś
Walka rozegra sie nie miedzy kandydatami, a partiami ktore reprezentują; mamy do wyboru PO. PiS i SLD wszyscy 3 to mieszkańcy naszych terenów zadni spadochroniarze
pozostaje kwestia wyboru zgodnego z naszymi przekonaniami
do urn obywatele!
Odpowiedz
0
@ do normal
dnia 15.05.2008, 07:24 · Zgłoś
człowieku [...] się w głowę bo chyba bardzo ciężko Ci się myśli. Jeżeli kochasz kandydata PO, to masz do tego prawo, ale zastanów się jak kandydat PO z Przemyśla może pomóc Jasłu. Zastanów się. Naszym kandydatem jest S. Zając, bo jest z tąd. A jeśli nie wiesz co zrobił dla Podkarpacia S. Zając a interesujesz się polityką to masz wobec Pana Zająca wiele złych intencji a twoja wypowiedź jest nieszczera. Rozumiem że tak też można uprawiać politykę, ale jak mówi przysłowie. Kto mieczem wojuje od miecza ginie. Miej nadzieję, że kiedyś Ciebie nie spotka taka "przygoda" i ktoś nie będzie Cię oszczerczo obmawiał.
Odpowiedz
0
@ Podkarpacie Live
dnia 14.05.2008, 23:54 · Zgłoś
Lp. Imię (imiona) i nazwisko kandydata Nazwa komitetu wyborczego Data rejestracji przez okręgową komisję wyborczą
1. Maciej Jan Lewicki KW Platformy Obywatelskiej RP 5.05.2008
2. Marek Jurek KWW Prawicy Marka Jurka 9.05.2008
3. Jerzy Bogusław Wróbel KW Polska Partia Pracy 9.05.2008
4. Wacław Marian Posadzki KW Sojusz Lewicy Demokratycznej 12.05.2008
5. Andrzej Zbigniew Lepper KW Samoobrona RP 12.05.2008
6. Stanisław Sagan KW Stronnictwo Demokratyczne 13.05.2008
7. Jan Henryk Kułaj KW Partii Demokratycznej – demokraci.pl 13.05.2008
8. Stanisław Zając KW Prawo i Sprawiedliwość 13.05.2008
9. Mirosław Orzechowski KW Liga Polskich Rodzin 13.05.2008
10. Zygmunt Wrzodak KWW ”Kongres Polski” 13.05.2008
11. Maria Zbyrowska KWW Marii Zbyrowskiej 13.05.2008
12. Krzysztof Rutkowski KWW Krzysztofa Rutkowskiego 13.05.2008
13. Tadeusz Kaleniecki KW Polskiej Lewicy 13.05.2008
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec debowca:::P
dnia 14.05.2008, 22:48 · Zgłoś
DOŚĆ PISu i pana Zająca wystarczy (tyle) pozdrawiam...
Odpowiedz
0
@ yorker
dnia 14.05.2008, 22:31 · Zgłoś
no ja nie wiem czy ci z Po i z SLD to sa tez spadochroniarze_
a jurek to startuje_
Odpowiedz
0
@ aaa
dnia 14.05.2008, 22:13 · Zgłoś
a czy będzie jakiś fajny koncert na tą wielką okoliczność
Odpowiedz
0
@ fontain
dnia 14.05.2008, 21:31 · Zgłoś
Popieram p.Karol; sam uzbieram 1000głosów!!!!! - nasz kandydat- to lepsze jutro Jasełka!!!P.Lewicki do pracy przy A 4 do Medyki!!!! Kubuś głosuj na kogo chcesz, a potem nie będziesz mógł patrzeć w lustro jak kasiorka ucieknie do Przemyśla.Naiwność ludzka po prostu nie zna granic !!!!B)
Odpowiedz
0
@ fontain
dnia 14.05.2008, 20:51 · Zgłoś
P.Zając na Senatora ??? HAHAHA To już Para-no-:lol:ja. Ludzie obudżcie się wreszcie.:lol::lol::lol:
Odpowiedz
0
@ jaślak
dnia 14.05.2008, 19:03 · Zgłoś
Jedno w tym wszystkim jest zasatanawiające. Skoro ten Zając czy jak mu tam jest taki wspaniały, do dlaczego PiS odstawia go na boczny tor, bo przecież Senat jest instytucją niewiele znaczącą.
Odpowiedz
0
@ [...]...
dnia 14.05.2008, 17:38 · Zgłoś
Zwróćcie uwagę na sposób trzymania dłoni przez wielu notabli z PiSu (w.wym.,Jarosław,Lech,Edgar itp.) Czyżby to Rydzykomania ?:lol:
Odpowiedz
0
@ leśmian...
dnia 14.05.2008, 17:32 · Zgłoś
[...] ordynacja wyborcza i tyle kasy w błoto.Powinien wchodzić automatycznie następny z listy w tym okręgu i byłby to p.Lewicki.Zobaczycie jaka będzie frekwencja,śmiech na sali (10 %),nie więcej:lol::yes:
Odpowiedz
0
@ karol
dnia 14.05.2008, 16:32 · Zgłoś
Skład zarejestrowanych kandydatów gwarantuje zwycięstwo p.Zającowi.Pozostali kandydaci to jak słusznie zauważył fontain ,to spadochroniarze,a tych do koryta nigdy nie brak.Zaś lokalne ,podkarpackie osoby,to szczegół,który mozna brac pod uwagę ,jako ciekawostkę,lub chęć pokazania się celem pokazania,ze 3000 glosów się ma...
Resztę zobaczymy w medialnej zabawie,i 22 czerwca.A wiec mamy co mamy,i gremialnie glosujmy,aby potem nie bylo,ze nasz nie wygrał.
Odpowiedz
0
@ anty_włodek
dnia 14.05.2008, 14:58 · Zgłoś
ale będą jaja jak sie nie dostanie !
Odpowiedz
0
@ normal
dnia 14.05.2008, 14:36 · Zgłoś
Obłudny człowiek z tego Zająca.Co takiego zrobił dla Podkarpacia będąc w sejmie? Ustawił siebie i swoją rodzinę i nic poza tym.Przeciąć wstęgę na nowo wybudowanym odcinku z pieniędzy unijnych to każdy potrafi.Nie dajmy się zwariować i nie wierzmy że to jedyny kandydat z naszego regionu.Jest przecież Pan Maciej Lewicki z Przemyśla,któremu naprawdę na sercu leży los Podkarpacia.Panu Zającowi powiedzmy wreszcie NIE!
Odpowiedz
0
@ bob norek
dnia 14.05.2008, 13:45 · Zgłoś
hehe...a wczoraj położyli ładny kawałek "kiełbaski" przedwyborczej w Cieklinie....300m ganc nówki dywanika,pewnie zasługa naszego Pana Senatora...spadnie z ambony w niedziele jak nic...w końcu to patron polskiej wsi
Odpowiedz
0
@ ciekawy
dnia 14.05.2008, 12:47 · Zgłoś
Ciekawe czy zrzekl sie mandatu poselskiego lub zostal mu zabrany (jak powinno byc), czy kandyduje na luzaka, bo jak nie wejdzie, to i tak kaske ma bedac dalej poslem :smilewinkgrin:
Odpowiedz
0
@ kubuś
dnia 14.05.2008, 11:57 · Zgłoś
Namaszczony krzyżmem zbawienia przez prezesa pis-iorka ma duże szanse na fotel senatora.

A jak ja go nie popieram i na niego nie zagłosuje, to fontain mnie nie pozdrowi? :)
Odpowiedz
0
@ TRZYMAM KCIUKI ZA NASZEGO KANDYDATA
dnia 14.05.2008, 11:46 · Zgłoś
Trzeba być bardzo odważnym, aby zdecydować sie kandydować w wyborach uzupełniających do Senatu _ serdecznie pozdrawiam i mocno kibicuje Panu Stanisławowi Zającowi, to wielka postać
Odpowiedz
0
@ podkarpaciak
dnia 14.05.2008, 11:03 · Zgłoś
Uwolnij Podkarpacie od PiS i im podobnym kaczystom.
Odpowiedz
0
@ fontain
dnia 14.05.2008, 10:13 · Zgłoś
Brawo! do Senatu nawet bez kampanii pan wejdzie panie Stanisławie, tam trzeba specjalisty polityka, a nie spadochroniarzy!!!!! pozdrawiam serdecznie wszystkich zwolenników naszego kandydata!!!!!B)
Odpowiedz
0
@ leszczUSA
dnia 14.05.2008, 09:22 · Zgłoś
Trochę dziwnie wygląda ten kandydat.Paluszek za paluszek i spojrzenie jakieś ...........:no:
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.