Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Zarząd powiatu ratuje szkołę w Trzcinicy

200

Nauczyciele popularnego „Chemika” walczą o kierunki gastronomiczne na poziomie technikum, na które od przyszłego roku szkolnego nie będzie naboru w ich szkole. Decyzję podjął zarząd powiatu. Wszystko po to, by ratować Zespół Szkół w Trzcinicy przed likwidacją.


W biurze poselskim Małgorzaty Marcinkiewicz odbyło się spotkanie ( 16 kwietnia) z nauczycielami z Zespołu Szkół nr 3 w Jaśle, na którym omawiane były sprawy dotyczące wygaszania kierunków gastronomicznych w technikach.

- W tym roku szkoła nie otrzymała zgody na umieszczenie w swojej ofercie dla absolwentów gimnazjum techników gastronomicznych, których do ubiegłego roku mieliśmy trzy. Na rok 2012/2013 nie będzie żadnego technikum. Po powodzi stworzyliśmy wspaniałe pracownie, które są wyposażone zgodnie ze standardami krajowymi i europejskimi. Nie ma na pewno w regionie wielu szkół, które takimi pracowniami mogą się pochwalić. – mówi Małgorzata Paluch, nauczycielka. - Poinformowano nas, że te kierunki gastronomiczne na które jest możliwość naboru, to szansa dla Trzcinicy. Jeżeli będą mieć w swojej ofercie technika gastronomiczne, to po prostu młodzież przyjdzie do tej szkoły i zostanie uratowana przed grożącą jej likwidacją – dodaje.

Nauczyciele podkreślają, że o zmianach dowiedzieli się z dnia na dzień i o tym, że w Zespole Szkół nr 3 w Jaśle pozostanie jedynie zasadnicza szkoła zawodowa przygotowująca do zawodu kucharz. Kierunki: technikum kelner, technikum kucharz i technikum organizacji usług gastronomicznych, których zostali pozbawieni, cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród młodzieży. - W tej chwili ponad 40% stanowią uczniowie kierunków gastronomicznych. W naszej szkole odbywała się giełda zawodów, podczas której uczniowie gimnazjów byli bardzo zaskoczeni, że nie prowadzimy naboru na kierunki gastronomiczne cieszące się dużą popularnością na poziomie technikum – podkreśla nauczycielka Ewa Lewicz – Szańca.

Starosta Adam Kmiecik zwołał konferencję prasową (18 kwietnia), na której uczestniczyli również dyrektorzy Zespołu Szkół nr 3 w Jaśle oraz Zespołu Szkół w Trzcinicy. Starosta podkreślił, że nie został zlikwidowany żaden kierunek, ale rozporządzenie ministra edukacji narodowej z 23 grudnia 2011 r. nakazuje zakończenia rekrutacji do klas pierwszych w szkołach prowadzących kształcenie m. in. w zawodach technik organizacji usług gastronomicznych, kucharz małej gastronomii, technik żywienia i gospodarstwa domowego, z których dwa pierwsze były w Zespole Szkół nr 3 w Jaśle. - Technik żywienia i usług gastronomicznych stał się kierunkiem spornym pomiędzy Zespołem Szkół nr 3 w Jaśle a Zespołem Szkół w Trzcinicy. Tak naprawdę tę decyzję musiał podjąć zarząd, ale nie zrobił tego bez podstaw – wyjaśnia starosta Kmiecik.

W Zespole Szkół nr 3 w Jaśle 45% uczniów stanowią osoby pobierające naukę na kierunkach gastronomicznych. Po zakończeniu cyklu kształcenia pracę straci nie tylko większość nauczycieli kierunków gastronomicznych, ale również ogólnokształcących.

Szkoła ponadgimnazjalna w Trzcinicy prowadzi obecnie nabór również na nowe kierunki: Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych oraz Sportowe Liceum Ogólnokształcące,w ramach którego utworzono klasę mundurową o profilu policyjno - ochroniarskim. Okazuje się, że nowa oferta Zespołu Szkół w Trzcinicy skupiła kierunki przygotowujące do zawodu policjanta, strażaka, żołnierza i ochroniarza, a tym samym stanie się konkurencyjną szkołą dla Liceum Ogólnokształcącego w Kołaczycach, gdzie prowadzony jest nabór do klasy policyjno - strażackiej oraz Zespołu Szkół im. Mikołaja Kopernika w Nowym Żmigrodzie, który proponuje klasę o profilu wojskowo-policyjnym.

- Widać po portalach jasielskich jak szkoły zaczynają walczyć o ucznia. Pojawiają się coraz to nowe ogłoszenia, tak aby uczniowie wybrali tę, a nie inną szkołę. Uczeń stał się dla szkół dobrem pożądanym. Wszyscy chcą przyciągnąć ucznia, bo jest ich coraz to mniej. Głęboki niż demograficzny spowodował wielką konkurencję miedzy szkołami. Szkoła w Trzcinicy powinna funkcjonować jeszcze przynajmniej przez 3 lata, ponieważ został zrealizowany projekt unijny wraz ze szkołą, która na terenie Jasła ma wybudowaną salę sportową. W związku z tym, dzisiaj pozbawienie kierunków kształcenia tej szkoły( Zespołu Szkół w Trzcinicy – przy. red.) spowoduje, że będzie zlikwidowana – podkreśla wicestarosta Franciszek Miśkowicz.

Projekt zobowiązuje do funkcjonowania Zespołu Szkół w Trzcinicy przez najbliższe trzy lata, w przeciwnym wypadku jeśli doszłoby do likwidacji placówki, starostwo zobowiązane byłoby do zwrócenia kosztów dofinansowania projektu.

Ilona Czarnecka

[email protected]

Napisany dnia: 19.04.2012, 19:07 , Tagi: Szkoła, Jasło, Powiat Jasło, Adam Kmiecik

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ .
dnia 27.07.2012, 15:02 · Zgłoś
I przez Was [...] musze do Trzcinicy chodzić !
Odpowiedz
0
@ Absolwentka
dnia 25.04.2012, 23:32 · Zgłoś
Tu nawet Ojciec Rydzyk by wymiękł .Jestem za Trzcinicą.
Odpowiedz
5
@ sluchacz
dnia 24.04.2012, 06:56 · Zgłoś
Starostwo likwiduje kierunki w chemiku zeby ich ludzie mieli prace w trzcinicy w kazdej szkole robia zamieszanie np. kilkanascie miesiecy temu powiedzieli ze w specjalnej w jasle dyrektorem bedzie pani Łącka (napewno protegowana) czas pokaze i podobno do dzisiaj jest zamieszanie jak taka wladza i ich protegowani moga nam patrzec prosto w oczy zadnego honoru kazda gmina chce zeby ich dzieci chodzilydo szkoly na miejscu a piniadze wydawane w starostwie ida na wygode niektorych pracownikow nic nie sluchaja glosu swoich wyborcow mozna by bylo to porownac z jednym z przyslow 'pluj swini w oczy a ona powie ze deszcz pada
Odpowiedz
2
@ mariusz
dnia 23.04.2012, 11:08 · Zgłoś
zarząd powiatu niech uratuje też szkołę w jarenówce bo piękna szkoła
Odpowiedz
-4
@ Sven
dnia 22.04.2012, 22:16 · Zgłoś
Ja się ciesze z upadku tej szkoły chemika i tego państwa jedna jest definicja na to wszystko co dobre i prawdziwe przetrwa choćby nie wiadomo co.Pamiętam jak w chemiku robili mi łaskę przy egzaminach by się do tej szkoły dostać-zróbcie teraz egzaminy !
Odpowiedz
3
@ vb
dnia 23.04.2012, 06:36 · Zgłoś
wyładowuj swoje żale gdzie indziej NIEUKU !!!
Odpowiedz
0
@ gumis
dnia 23.04.2012, 08:46 · Zgłoś
zadzwon do ojca Rydzyk
Odpowiedz
0
@ gumis
dnia 22.04.2012, 21:58 · Zgłoś
grecja jest warzniejsza pomuszmy matolom a unas bieda piszczy po[...] kraj
Odpowiedz
1
@ gumis
dnia 22.04.2012, 21:51 · Zgłoś
matolow tesz czeba w polsce,a kto bedzie w rajchu robil
Odpowiedz
0
@ gumis
dnia 22.04.2012, 21:49 · Zgłoś
likwidujcie[...] sa ok stolkow wam niewezma ...kasa sie liczy
Odpowiedz
1
@ gumis
dnia 22.04.2012, 21:12 · Zgłoś
tesz to slyszalem,przynajmniej bedzie schodzil smalec bo na tyle bedzie nas polakow stac paranoja
Odpowiedz
1
@ gumis
dnia 22.04.2012, 21:04 · Zgłoś
wiekszosc wyrzeka sie tego kraju jechac szkopa kase nabijac paranoja w kraju
Odpowiedz
0
@ gumis
dnia 22.04.2012, 21:00 · Zgłoś
sam tam chodzilem zajebista szkola te [...] to sami niewiedza co traca poprostu [...] gura i to jest najleprze starostwo? przeciesz do lopaty tesz czeba niech pujdzie starosta
Odpowiedz
23
@ terytorium
dnia 22.04.2012, 12:46 · Zgłoś
Mam dobra wiadomość. Niebawem mają likwidować powiat jasielski. Powiat będzie w Krośnie.
Odpowiedz
6
@ Audytor
dnia 22.04.2012, 11:28 · Zgłoś
Coraz głośniej się mówi, że zwolnienia w szpitalu są nieuniknione. Ma ktoś jakieś wiadomości w tym temacie?
Odpowiedz
2
@ gumis
dnia 22.04.2012, 21:44 · Zgłoś
to widzisz koszt do doktora juz kosztuje 70 zl wned zdeh chniemy juz niedogo
Odpowiedz
0
@ xxxx
dnia 22.04.2012, 09:41 · Zgłoś
Technikum Żywienia jest od wielu lat w Trzcinicy... I powiedzmy sobie szczerze ,że chemik nie miał by czym się prezentować jakby nie powódź...
Odpowiedz
7
@ do przedmówcy
dnia 22.04.2012, 11:42 · Zgłoś
I po co tak publicznie kłamać? Od wielu lat w Chemiku istniały pracownie gastronomiczne dobrze wyposażone. Naturalnym jest, że po powodzi zostały odnowione i jeszcze lepiej wyposażone.
Odpowiedz
13
@ xyz
dnia 21.04.2012, 21:24 · Zgłoś
zapraszam do Trzcinicy do Liceum Sportowego - warto.
Odpowiedz
4
@ gumis
dnia 22.04.2012, 21:46 · Zgłoś
wiem ze szkola jest zajebista ,powiec tym z gory burakom przez 3 lata tam chodzilem BURACZANKA jest OK.
Odpowiedz
8
@ regi
dnia 21.04.2012, 20:17 · Zgłoś
takie cuda tylko w Polsce. szkoła, której absolwentami są olimpijczycy i mistrzowie Polski w różnych konkurencjach do likwidacji za 3 lata i przez te 3 lata utrzyma się tylko dzięki temu, że szkoda byłoby zapłacić za projekt unijny
Odpowiedz
-4
@ .
dnia 21.04.2012, 21:21 · Zgłoś
Żadna szkoła w powiecie nie będzie likwidowana nawet po upływie trzech lat. Jest to hasło propagandowe nauczycieli z chemika aby wystraszyć dzieci przed pójściem do szkoły w Trzcinicy. To jest właśnie to zachowanie nauczycieli chemika o którym mówił Starosta, że jest nieetyczne i nieeleganckie jak na ludzi, których zadaniem jest wychowywać młodzież. Wicestarosta wyrażanie powiedział, że w Trzcinicy jest realizowany projekt i ma być tam zachowana pena ciągłość przez kilka lat, natomiast nie doczytałem się w jego wypowiedzi, że po tym okresie zamykają szkołę.
Odpowiedz
15
@ yarro
dnia 21.04.2012, 20:13 · Zgłoś
Proponuję zabrać jeszcze kilka kierunków humanistycznych z 1LO i przenieść je do Trzcinicy, a co niech mają! A w mieście które ma prawie 40tyś mieszkańców zostawimy tylko przedszkola. A tak w ogóle to przenieśmy miasto do Trzcinicy, pozwalniajmy ludzi z Jasła a nuż znajdą pracę w Trzcinicy. A tak na poważnie to mam jedno pytanie skoro nauczyciele chemika walczą o swoje miejsca pracy (co jest w ogóle nie zrozumiałe) to o czyje miejsca pracy walczy starostwo???
Odpowiedz
1
@ do @yaro
dnia 22.04.2012, 21:17 · Zgłoś
Trzcinica nic nikomu nie zabiera. Nie rozpowszechniaj plotek!!! O zabieraniu można by mówic, gdyby Trzcinica nagle chciała np. otworzyć kierunek technik - analityk. Technikum żywienia nie pasuje do "chemii". Chyba, że uczą jak dosypywać sól drogową do wędlin. W całej Polsce żywienie jest na uczelniach rolniczych. Pozdrawiam
Odpowiedz
2
@ yarro
dnia 24.04.2012, 06:42 · Zgłoś
nazwij to jak chcesz, skoro teraz kierunek jest w "chemiku" od kilku lat kosztem bardzo dużych pieniędzy, jest na niego popyt i przychodzi ktoś kto go likwiduje, a tworzy podobny w Trzcinicy, to można było by to nazwać ewentualnie działaniem na szkodę miasta, uczniów, nauczycieli. Zresztą jest demokracja, szkoła jak każdy inny zakład, nikt nikomu nie broni utworzyć w Trzcinicy takiego kierunku, niech działa w obydwu szkołach a klient zdecyduje do którego pójść. Niech odpadnie słabszy. Pozdrawiam
Odpowiedz
22
@ salceson
dnia 21.04.2012, 19:41 · Zgłoś
A może by tak zlikwidować konie ułana i przerobić na kabanosy? Podobno jest ogromny popyt na koninę.
Odpowiedz
7
@ gumis
dnia 21.04.2012, 19:36 · Zgłoś
i to ta najnisza 80%
Odpowiedz
25
@ protrstujący
dnia 21.04.2012, 19:29 · Zgłoś
proponuje; zlikwidować grajdołek - powiat jasielski i tych nieudaczników urzędników wysłać na kuroniówkę.
Odpowiedz
15
@ gumis
dnia 21.04.2012, 19:23 · Zgłoś
zamknac szkoly mlodziesz bedzie gupsza odtych co ja zamykaja,oto im chodzi szukaja oszczednosci niech im portwele uszczupla
Odpowiedz
2
@ jadzia
dnia 23.04.2012, 08:18 · Zgłoś
gumis gamoniu ,widać ewidentnie żeś spierdzielał z lekcji języka ojczystego
Odpowiedz
31
@ mama przedszkolaka
dnia 21.04.2012, 19:18 · Zgłoś
Myślę, że nauczyciele, zamiast walczyć między sobą, powinni powalczyć z władzą, która potrafi tylko likwidować. Za parę lat, kiedy wejdą wyże, wszystkie szkoły będą potrzebne. Teraz zapisanie dziecka do przedszkola w Jaśle graniczy z cudem bo przedszkola polikwidowano. Władze niech pomyślą o ludziach, a nie tylko o swojej wygodzie.
Odpowiedz
26
@ sluchacz
dnia 21.04.2012, 17:20 · Zgłoś
nie pierwsza to i nie ostatnia szkola niszczona przez panow Kmiecika i Gorczyka szkoda tylko nauczycieli ktorzy daja wszystko z siebie zeby rzetelnie przekazywac swoja wiedze co za slepi ludzie wybrali taka wladze
Odpowiedz
-5
@ aaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu
dnia 21.04.2012, 16:52 · Zgłoś
Powyższe komentarze nie mają nic wspólnego z dobrem uczniów. Wypowiadają się dwie strony, które mają za cel utrzymać swoje miejsca pracy. Pan Starosta powinien kierować się osiągnięciami obu szkół np. ilością olipińczyków czy też zdawalności matur w obu szkołach. Warto też się zastanowić jakich fachowców potrzebuje współczesny rynek pracy, bo nie sztuka kształcić dzieci, żeby nie miały możliwości znalezienia w przyszłości pracy.
Odpowiedz
22
@ Zlewka
dnia 21.04.2012, 16:23 · Zgłoś
Filcoki, buroki, ułany żywione chyba na paszy z Trzcinicy, bo takie jakieś puchate...?
Odpowiedz
2
@ mgr inż
dnia 21.04.2012, 15:14 · Zgłoś
Dragoness ale ty jesteś nienormalna ,jestem postronną osobą ale ty widzę, że masz nie po kolei. SERIO!!!
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 23.04.2012, 06:54 · Zgłoś
Pięknie dziękuję za fachową diagnozę psychiatryczną, na której to Politechnice jest taki kierunek?
Odpowiedz
3
@ Monia
dnia 21.04.2012, 14:31 · Zgłoś
Trzcinica jest dobrą szkołą i oferuje wiele fajnych kierunków. Kierunki gastronomiczne również są od wielu lat w tej szkole.
Niestety taka prawda, że mało jest w tym momencie uczniów. Problem związany z niżem dotyczy każdej szkoły. Nauczyciele nie mają kogo uczyć.
Również władza jaką mamy w kraju jest problemem. Bo pracy nie będzie dla młodych jeszcze przez długi długi czas. Nic tylko wyjeżdżać za granice.
Odpowiedz
19
@ jano
dnia 21.04.2012, 12:29 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
11
@ WRGBB
dnia 21.04.2012, 10:39 · Zgłoś
Niech dadzą te kierunki w Jaśle i w Trzcinicy i niech dadzą uczniom wybrać gdzie chcą iść a nie ktoś głupotę wymyślił i wszyscy maja się na to zgadzać Trzcinica na pewno ma jakieś znajomości bo na pewno tak oo na zawołanie by im Zarząd na rękę nie szedł.
Odpowiedz
6
@ gimnazjalistka
dnia 21.04.2012, 10:31 · Zgłoś
Ale o to chodzi ze w chemiku będzie kucharz ale zawodówka a do zawodówki to ja nie chce iść.
Odpowiedz
5
@ do gimnazjalistki
dnia 21.04.2012, 19:40 · Zgłoś
Rodzice chyba też mają coś do powiedzenia!
Odpowiedz
35
@ chłop
dnia 21.04.2012, 08:13 · Zgłoś
Dyrektorzy są w porządku. Tylko filcoki wszystko nakręcają, porządnych ludzi skłócają,ale trudno się dziwić, skoro wiedzy nie mają. Wiosna idzie. Niech wysiadają z bryki (skoda superb za 105.900,00PLN) , biorą się za motyki. Konie do bron i z Jasła won! Np. do Brzostku!
Odpowiedz
19
@ dodam
dnia 21.04.2012, 16:07 · Zgłoś
nie zapomnieć o kufajce
Odpowiedz
8
@ vb
dnia 23.04.2012, 06:30 · Zgłoś
i koniecznie zabrać gumofilce !!!
Odpowiedz
-10
@ Absolwentka
dnia 20.04.2012, 23:11 · Zgłoś
Trzcinica to szkoła z klasą .Dyrektor to Świetny człowiek i kadrze nauczycielskiej nic nie można zarzucić.Jeżeli miałabym wybierać nie zawahałabym się wybrać ją drugi raz.
Odpowiedz
31
@ szkapa
dnia 20.04.2012, 20:55 · Zgłoś
Zarząd powiatu!!! Robić rząd i won mi stąd!!!
Odpowiedz
24
@ ktoś
dnia 20.04.2012, 21:41 · Zgłoś
Dokładnie!
Odpowiedz
7
@ 678
dnia 21.04.2012, 17:30 · Zgłoś
do Żmigrodu. tam dalej sobie likwidujcie, a potem niech wasze dzieci pracują do 67 r życia. Pokażcie czy potraficie
Odpowiedz
6
@ gimnazjalistka
dnia 20.04.2012, 19:35 · Zgłoś
Ja od dawna planowałam iść do chemika na kucharza ale skoro nie będzie w Jaśle tylko w Trzcinicy to nie mam zamiaru tam iść i kupować bilet miesięczny do Jasła i z Jasła do Trzcinicy to mi się nie opłaca. W takim razie pójdę do Jasła do szkoły ale na kierunek który mnie wcale nie interesuje.A w taki sposób Trzcinica na pewno sobie uczniów nie zdobędzie.
Odpowiedz
-2
@ smiech
dnia 20.04.2012, 21:20 · Zgłoś
dziecko, jednym z wymagań testu gimnazjalnego jest rozumienie tekstu czytanego wiec chyba najwyższy czas poćwiczyć tę umiejętność CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM kucharza nikt chemikowi nie zabrał!
Odpowiedz
-6
@ Chemik to zło
dnia 20.04.2012, 19:29 · Zgłoś
Chemik to totalne dno ! Trzcinica jest o wiele lepsza !
Odpowiedz
11
@ Uczennica
dnia 20.04.2012, 18:53 · Zgłoś
Popieram w 100 % dzialania Pań ! Trzeba walczyc swoje ! Podziwiam za odwagę ze mówią co myślą i walczą mimo tego że moga sie komuś narazić. Liczę na zmiane decyzji Starostwa. Jak w tym roku nie zmienia to za rok bd sobie pluc w brode ze nie ma chetnych na ten kierunek do Trzcinicy ,
Odpowiedz
-8
@ xyz
dnia 20.04.2012, 18:21 · Zgłoś
Uważam że przeniesienie kierunków gastronomicznych do Trzcinicy to bardzo dobra decyzja Starostwa ponieważ Dyrektor tej szkoły to człowiek bardzo mądry o wysokiej kulturze osobistej i ważne decyzje podejmuje sam a nie jak w Chemiku gdzie decydują pracownicy administracyjni. Za byłego Dyrektora decyzje podejmowane były jednoosobowo.
Odpowiedz
5
@ ja
dnia 20.04.2012, 21:38 · Zgłoś
czy to wypowiedź byłego dyrektora?
Odpowiedz
-12
@ ghs
dnia 20.04.2012, 17:16 · Zgłoś
Cały ekran mam zalany jadem chemicznym. Przecież chwalą się nowymi kierunkami. skoro oni je dostali to komuś starostwo musiało je zabrać - O TYM NIC NIE MÓWIĄ. Jak naprawdę chcą być tacy SPRAWIEDLIWI to niech się ich zrzekną.
Odpowiedz
16
@ szary
dnia 20.04.2012, 16:19 · Zgłoś
dobro pożądane - a to ci franek wymyślił...
Odpowiedz
-10
@ kulturalny
dnia 20.04.2012, 16:14 · Zgłoś
trzeba z likwidować urząd miasta to sie szkoły w tedy ostojom
Odpowiedz
-2
@ kulturalny
dnia 20.04.2012, 16:14 · Zgłoś
a w jareniówce też uratujecie szkołe
Odpowiedz
0
@ @Zizi
dnia 20.04.2012, 15:27 · Zgłoś
Teraz nauczyciele z chemika płaczą, że im klasy likwidują!!! Trzeba było protestować dużo wcześniej ,wtedy jak p. Hall reformę szkół wymyśliła! Było głosować na PO? Teraz macie nagrodę!!!
Odpowiedz
2
@ jadzia
dnia 23.04.2012, 08:15 · Zgłoś
Jasne,tylko PiS przynosi szczęście
Odpowiedz
49
@ studentka
dnia 20.04.2012, 14:31 · Zgłoś
Na szpital brakuje, na szkoły brakuje, na sport brakuje, ale na ekskluzywny samochód Skoda Fabia Superb za ponad 100.000 zł dla starosty NIE BRAKUJE!!!
Odpowiedz
-15
@ @
dnia 20.04.2012, 14:17 · Zgłoś
widze że chemik znowu pluje jadem
Odpowiedz
7
@ Przerażony
dnia 20.04.2012, 13:55 · Zgłoś
Jednym z punktów porządku obrad najbliższej sesji Rady Powiatu w dniu 26 kwietnia jest dyskusja na temat sytuacji finansowej Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. Widać, że przystawia na wszystkich frontach!
Odpowiedz
8
@ X
dnia 20.04.2012, 13:49 · Zgłoś
Proszę czytać dokładnie i nie atakować nauczycieli z Chemika. Ja się nigdzie nie doczytałem uwag na temat szkoły w Trzcinicy, nauczyciele podają tylko argumenty i to one przeważają szalę na korzyść Zespołu nr 3. A władza odpowiednio dobiera słowa, żeby nie przyznać się do błędu. A to "kadzenie" dyrektorowi z Trzcinicy jest lekko niesmaczne...
Odpowiedz
30
@ vvv
dnia 20.04.2012, 13:03 · Zgłoś
Starosta wprowadza świadomie w błąd!! Brak naboru nie oznacza likwidacji kierunku??? Czy pan Kmiecik ma nas za idiotów???
Odpowiedz
28
@ jol
dnia 20.04.2012, 11:20 · Zgłoś
prawidłowy tytuł to Zarzad Powiatu pogrzebał Zespół Szkół nr 3...
Odpowiedz
8
@ Fanka
dnia 20.04.2012, 10:51 · Zgłoś
Ludzie przez sam wzgląd na kuchnie i kuchareczki warto wybrać Trzcinice...mniam mniam obiadki palce lizać...aż nie chce sie kuchni opuszczać...wogóle cała obsługa w szkole jest naprawde bomba...
Odpowiedz
-6
@ Fiat 126P
dnia 20.04.2012, 13:03 · Zgłoś
jak po odiedzie jest jeszcze deser i kompot ?
to rece precz od tej szkoły !.
bo drugiej takiej niema.
broncie tej szkoły.
Odpowiedz
2
@ vvv
dnia 20.04.2012, 13:04 · Zgłoś
A co obsługują?
Odpowiedz
-3
@ cola
dnia 20.04.2012, 13:16 · Zgłoś
ptaki :):):):):):)
Odpowiedz
1
@ ktoś
dnia 20.04.2012, 21:35 · Zgłoś
bo mają tylko dziuplę
Odpowiedz
15
@ grupa
dnia 20.04.2012, 09:54 · Zgłoś
Szkoła w Trzcinicy prowadzi gastronomię od 1945 r,a uczniowie tych klas zdobywają indeksy w olimpiadach z wiedzy gastronomicznej.Więc o co chodzi nikomu niczego nie zabiera.
Odpowiedz
-2
@ vvv
dnia 20.04.2012, 13:06 · Zgłoś
Gastronomia według Trzcinicy oznacza obsługe zwierzat w chlewni lub oborze. Z takich miejsc dopiero efekty producji idą do gastronomii.
Odpowiedz
14
@ fanka trzcinicy
dnia 20.04.2012, 18:29 · Zgłoś
vvv jak nie jestes w temacie to sie nie wypowiadaj chlewni i obory dawno nie ,to tylko glupi stereotyp jaslan ktorzy mysla ze w miescie to sa lepsze szkoly a to nie jest prawda a prosiaki sam sobie pas palancie
Odpowiedz
4
@ do grupy
dnia 21.04.2012, 16:34 · Zgłoś
Jestem zainteresowana dokładną nazwą szkoły z 1945 r. Jeżeli macie te wyniki w olimpiadach gastronomicznych to super,pochwalcie się
Odpowiedz
-2
@ On
dnia 20.04.2012, 09:53 · Zgłoś
Jestem za Chemikiem. Pracowałem w obydwu tych szkołach i mogę powiedzieć że nieporozumieniem jest szkodzenie Chemikowi żeby ratować "taką" Trzcinicę.
Odpowiedz
8
@ xxxx
dnia 20.04.2012, 09:57 · Zgłoś
Podziękuj Panu Bogu i Dyrektorowi że cię przjął bo byś był bezrobotny.Taka twoja wdzięczność???
Odpowiedz
2
@ ojej
dnia 20.04.2012, 22:08 · Zgłoś
jak jesteś taki bogobojny, to nie mieszaj tu Boga
Odpowiedz
-3
@ LUDZIE
dnia 20.04.2012, 09:40 · Zgłoś
ludzie obudzcie się !!! - przeciez to nie starosta likwiduje to pani ministwr zakazała rekrurtacji na te kierunki - a dlaczego ??? - bo nasze jedzenie jest smaczne i krok po kroku wprowadzom to świństwo z uni - bo u nas nie będzie juz dobrych podstaw gotowania - fasfudy
Odpowiedz
8
@ zainteresowany
dnia 20.04.2012, 21:33 · Zgłoś
Jak ktoś nie ma pojęcia to niech nie zabiera głosu! Może wyjaśnię bo i Zarząd Powiatu ma z tym problemy co widać w ich oświadczeniach. W wyniku reformy w miejsce 3 kierunków, tj. technikum organizacji usług gastronomicznych, technikum kucharz i technikum żywienia i gospodarstwa domowego utworzono technikum żywienia i usług gastronomicznych. Chemik posiadał dwa pierwsze technika z wymienionych powyżej i zabroniono mu naboru do tego ,,nowego" technikum. Chemikowi Zarząd (a nie minister) zabronił też naboru do technikum kelner. O dziwo Trzcinica, która miała tylko ,,technikum żywienia i gospodarstwa domowego" dostała pozwolenie na nabór do technikum żywienia i usług gastronomicznych a na dodatek do technikum kelner.
Odpowiedz
-2
@ do zainteresowany
dnia 20.04.2012, 23:02 · Zgłoś
o dziwo Trzcinica technikum kelnerskie ma już od 4 lat, a chemik takiego nie posiadał w swej ofercie edukacyjnej, więc niech nie zarzuca innym szkołą że zabierają mu kierunki skoro oni też chcą innym zabrać
Odpowiedz
3
@ kizia
dnia 21.04.2012, 00:00 · Zgłoś
Sprostowanie. Trzcinica utworzyła technikum kelner w 2008 roku i jest tam klasa 3 i 4. Nie ma klasy 1 i 2 ponieważ mimo oferty nie mieli chętnych na ten kierunek! Wówczas wprowadzono nabór na kelnera w ZS nr3 - przyszła młodzież i są klasy o profilu kelner. Zawód Kelner (podają źródła) wystąpił w ofercie dawnego ,,chemika" już w 1982 r. Czy ZS nr3 dążył do likwidacji kierunków w Trzcinicy?
Odpowiedz
2
@ kk
dnia 21.04.2012, 15:37 · Zgłoś
dopóki w ZSnr3 nie było kelnera nabór był realizowany w Trzcinicy ZSnr3 otworzył kelnera zabierając nabór Trzcinicy i jak to się ma do prawości działań tej szkoły. Jak miieli nabór do innych kierunków kelner był im niepotrzebny jak uczniów zaczęło im brakowac to utwworzono kelnera mimo , że był w Trzicincy. Typowa mentalnoiśc Kalego, a teraz płaczą Przypomnjcie sobie jak gastronomię traktowli w Chemiku dawni dyrektorzy czy słowo garkotłuki coś Wam przypomina
Odpowiedz
1
@ Los
dnia 21.04.2012, 17:53 · Zgłoś
Otworzyli kelnera i gimnazjaliscie mogli sami wybrac a że woleli chemi do szli do chemika , ale w trzcinicy też był profil wiec mieli wybór , a teraz sprawa sie ma całkiem inaczej bo zabrano z chemika i dano trzcinicy i tylko trzcinica ma te kierunki i przez to zmarnuja kolejne dobre kierunki
Odpowiedz
2
@ Miejsca pracy
dnia 20.04.2012, 09:30 · Zgłoś
Nauczyciele walczą o swoje miejsca pracy...
Odpowiedz
-2
@ do Miejsca pracy
dnia 20.04.2012, 09:58 · Zgłoś
Nie walczą o miejsca pracy bo miejsca pracy są w każdej branży. Oni walczą o swoje
rozbudowane przywileje bo są bardzo atrakcyjne i tak do końca nie wiem czy należne.
Co do miejsc pracy to one są wszędzie np. w Biedronce czy innych sieciówkach -nie wspomnę o pracy na budowie.
Odpowiedz
-3
@ vvv
dnia 20.04.2012, 13:09 · Zgłoś
Wiekszego bełkotu nawiedzonego dawno nie czytałem."Gratulacje"
Odpowiedz
11
@ abc
dnia 20.04.2012, 17:56 · Zgłoś
A co widzisz złego w tym, ze ktoś walczy o swoje miejsce pracy. Pokaż mi jedną grupę zawodową, która nie walczy o swoje miejsca pracy. A najgłośniej walczy jedna grupa podczas kampanii wyborczej. Wtedy ci nie przeszkadza.
Odpowiedz
10
@ zbigi
dnia 20.04.2012, 09:28 · Zgłoś
Takiego dyr. jak pan Mastej przestańcie dręczyć bo to prawdziwy gospodarz SZKOŁY!!!
Odpowiedz
8
@ hehe
dnia 20.04.2012, 13:24 · Zgłoś
Jak Anioł z Alternatywy 4.
Odpowiedz
3
@ 456
dnia 21.04.2012, 17:22 · Zgłoś
Dobre to on ma tylko buty bo na tyle podlizywania się w Starostwie to... szkoda gadać.
Odpowiedz
2
@ do @456
dnia 22.04.2012, 14:03 · Zgłoś
wymyśl sobie inną nazwę bo 456 już jest zajęta. Jak już chcesz coś pisać w komentarzach to miej godność i nie podszywaj się pod innych! zwłaszcza w tych samych komentarzach-trochę kultury!
Odpowiedz
26
@ rutkowski
dnia 20.04.2012, 09:27 · Zgłoś
Zgnoją to Jasło. I będzie jeszcze większy niż, bo wszyscy młodzi wyjadą. WSTYD!!!
Odpowiedz
12
@ Kumpele
dnia 20.04.2012, 09:20 · Zgłoś
Wara od Trzcinicy!!!
Odpowiedz
-9
@ my
dnia 20.04.2012, 09:07 · Zgłoś
Jaślanie wznieśmy krzyk " Ręce precz od Chemika"
Odpowiedz
22
@ Trzcinica
dnia 20.04.2012, 08:45 · Zgłoś
I wiele innych certyfikatów
Odpowiedz
23
@ Trzcinica
dnia 20.04.2012, 08:44 · Zgłoś
ta szkoła posiada certyfikat szkoły jagielońskiej
Odpowiedz
-7
@ vvv
dnia 20.04.2012, 13:12 · Zgłoś
Jak ma certyfikat "szkoły jagielońskiej" to wypada tylko napisać: CALAMITATIS SCHOLA
Odpowiedz
28
@ Trzcinica
dnia 20.04.2012, 08:42 · Zgłoś
Ta szkoła jes z bardzo wysokim poziomem jak na tą miejscowość bo jest tylko obrzygiwana przez innych dla tego że nie znajduję się w jaśle tylko po za terenem miasta szkoła zdobywa sukcesy w sporcie tak jak np. MISTRZOSTWO POLSKI kilku krotnie prowadziła i reprezentowała powiat ta szkoła się rozwija nadal i jest tam wspaniała atmosfera. To co inni mówią o tej szkole niech się wstydzą bo ta szkoła jest bardzo dobra jako jedyna ma tyle pomieszczeń i swoich pól i zabudowań. tej szkole się należy prawie wszystko poniewaz to ta szkoła powtażam REPREZENTUJE POWIAT NA WYSOKIM POZIOME
Odpowiedz
36
@ do Trzcinica
dnia 20.04.2012, 09:10 · Zgłoś
Istnieje zamysł aby szkołę w Trzcinicy przekwalifikować na Uniwersytet Jagieloński. Sami widzicie jak wygląda przy tym "chemik". Dlatego szkoła w Trzcinicy będzie funkcjonować na wieki. Szkoła posiada świetnie urządzone zaplecze, dwa olimpijskie stadiony z boiskami gdzie mogą rozwijać swoje umiejętności przyszli technicy gastronomii i kucharzenia. Ponadto szkoła posiada piękny zespół pałacowo-parkowy gdzie młodzież w wolnych chwilach może się integrować i wypoczywać po trudach nauki.
TRZCINICA TO NASZA PRZYSZŁOŚĆ I WIZYTÓWKA POWIATU...BA CAŁEJ POLSKI POŁUDNIOWO-WSCHODNIEJ !!!
Odpowiedz
-13
@ vvv
dnia 20.04.2012, 13:14 · Zgłoś
Po tej wypowiedzi widać "wysoki poziom"..BARDZO WYSOKI..Gratulacje
Odpowiedz
2
@ Tak
dnia 20.04.2012, 22:05 · Zgłoś
i niech z tym sportem pozostanie
Odpowiedz
16
@ matka 2000
dnia 20.04.2012, 08:34 · Zgłoś
Chodzilam do chemika ,a moje dzieci chodzily do Trzcinicy,wiec mam porownanie i powiem wam ze szkola w Trzcinicy ma super dyrektora to bardzo madry mily i kulturalny czlowiektory ma czas dla uczniow i ktorzy go bardzo lubia .To prawda ze budynki nie sa tak piekne jak w chemiku ale nie szata zdobi czlowieka.Polecam te szkole z czystym sumieniem.
Odpowiedz
-8
@ vvv
dnia 20.04.2012, 13:47 · Zgłoś
Dyrektor to ktoś z twojej rodziny,że tak mu kadzisz?
Odpowiedz
13
@ savita
dnia 20.04.2012, 14:53 · Zgłoś
To już nie można o nikim dobrego słowa napisać, bo to od razu oznacza, że jest z rodziny? Poza tym - zazwyczaj w rodzinie jest najwięcej konfliktów, więc ze swoim komentarzem trafiłeś/trafiłaś jak kulą w płot :)
Odpowiedz
0
@ pytanie
dnia 20.04.2012, 21:49 · Zgłoś
Dlaczego szkoła w Trzcinicy nie pokaże swoich pracowni do gastronomii, by można było porównać z Chemikiem ?
Odpowiedz
0
@ odpowieź
dnia 21.04.2012, 16:14 · Zgłoś
A kto by się odważył ją pokazać!
Odpowiedz
32
@ likwidator
dnia 20.04.2012, 07:51 · Zgłoś
Likwidacje należy rozpocząć od powiatu!!!
Odpowiedz
13
@ ktośik
dnia 20.04.2012, 09:28 · Zgłoś
Zgadzam się w 100%
Odpowiedz
0
@ oslo
dnia 23.04.2012, 11:11 · Zgłoś
ja bym was wszystkich wysłał do psychiatry tylko sie zastanawiam czy by psychiatra wam coś pomóg
Odpowiedz
2
@ qwerty
dnia 20.04.2012, 07:17 · Zgłoś
Najlepszym pomysłem jest szukanie pomocy nauczycieli z w.wykształceniem u pani poseł ze średnim, która przed wyborem była osobą bezrobotną
Odpowiedz
34
@ ubot
dnia 20.04.2012, 00:02 · Zgłoś
Kmiecik ,Górczyk i Miśkowicz wasz czas sprawowania urzędów się kończy i na najlepsze nikt nie będzie za wami płakał!
Odpowiedz
6
@ Tak
dnia 20.04.2012, 22:04 · Zgłoś
mało powiedziane
Odpowiedz
11
@ do ubota
dnia 20.04.2012, 22:07 · Zgłoś
Dodaj do kompletu jeszcze podróbę czyli wyrób harcerski ułanopodobny...
Odpowiedz
18
@ natan
dnia 19.04.2012, 23:59 · Zgłoś
Tak to już jest jak się wieśniaków wpuści do powiatu. O Jasło dbać nie będą...wręcz przeciwnie.
Odpowiedz
4
@ coś
dnia 20.04.2012, 00:03 · Zgłoś
w tym jest...
Odpowiedz
9
@ wow
dnia 19.04.2012, 23:05 · Zgłoś
do romek: Czy nie sądzisz , że za Żmigród i chemik to niebawem nie tylko nauczyciele będą szukać pracy?- takie będą realia .
Odpowiedz
15
@ Absolwentka
dnia 19.04.2012, 22:50 · Zgłoś
Zostawcie Trzcinice w spokoju.
Pozdrowienia dla Dyrektora Masteja.
Odpowiedz
-32
@ dragoness
dnia 19.04.2012, 23:50 · Zgłoś
Absolwentka z takimi brakami w wiedzy? A ortografii to tam uczą?
Odpowiedz
27
@ xyz
dnia 20.04.2012, 07:35 · Zgłoś
Na pewno lepiej niż kultury w szkole, którą Ty kończyłaś.
Odpowiedz
-21
@ dragoness
dnia 20.04.2012, 09:18 · Zgłoś
Ja przynajmniej skończyłam, a ty?
Odpowiedz
19
@ do dragoness
dnia 20.04.2012, 10:25 · Zgłoś
kobieto nie szalej, rzucasz się na każdego, kto ma inne zdanie niz ty. To nie szkoła , gdzie nauczyciel ma zawsze rację
Odpowiedz
10
@ lol
dnia 20.04.2012, 15:14 · Zgłoś
Cóż, jak widać naprawdę "Głupszym od nieuka jest głupiec uczony" (Molier). Napij się kawy, dragoness, i zajmij własnym życiem, bo to co tu sobą reprezentujesz nie przystoi nauczycielowi.
Odpowiedz
-10
@ dragoness
dnia 20.04.2012, 21:14 · Zgłoś
A jakiś merytoryczny argument? Może na spotkaniu w Starostwie go usłyszę?
Odpowiedz
9
@ smiech
dnia 20.04.2012, 21:22 · Zgłoś
tu akurat wysoką kulturą nie błysnęłaś
Odpowiedz
1
@ romek
dnia 19.04.2012, 22:21 · Zgłoś
to jest normalne jeszcze nie jedna szkoła będzie do likwidacji,brakuje młodzieży a nauczyciele muszą szukac innej pracy takie są realia niestety
Odpowiedz
5
@ do Romek
dnia 19.04.2012, 22:54 · Zgłoś
Jeden rozsądny głos.Bardzo dobre decyzje powiatu. W tym wszystkim nie chodzi o likwidowane kierunki nauczania i brak dostępu młodzieży do szkoły ale chodzi tylko i wyłącznie o interesy nauczycieli, strach przed utratą pracy. Wołajcie dalej- mniej godzin, same przywileje i ciągłych podwyżek pensji bo ciągle mało. Nareszcie trzeba docenić ucznia a nie traktować jak zło konieczne bo uczeń teraz na wagę złota. Świadomość macie awangardową,kapitalistyczną a tak faktycznie to bujacie w głębokiej komunie. Mamy mieć bo się należy. Szkolnictwo jak i gospodarka rządzą się własnymi prawami, prawami rynku. Jest popyt to jest i podaż a nie ma popytu to nie ma podaży. Jest uczeń, jest rozbudowane szkolnictwo, brak uczna- dostosowujemy szkolnictwo do realnych potrzeb. Tak właśnie robi starostwo. Gdzie jest zagwarantowane, że mgr pedagog musi uczyć w szkole. Jak inni z wyższym wykształceniem inż., ekonomista, prawnik i wiele innych potrafią pracować byle gdzie za marne grosze bo brak pracy to i nauczyciel może się przekwalifikować na kasę do Biedronki za 1500 zł. /tam dostanie roczny urlop na podratowanie zdrowia, 18 -to godzinny tydzień pracy, na kasie będzie dostawał od klientów kwiaty i inne okolicznościowe suweniry no i będzie miał mnóstwo wolnego, wakacje, ferie, niedziele i święta itp. Decyzje starostwa oparte są na statystykach i wnikliwych badaniach problemu a one nie kłamią. Taka jest rzeczywistość i trzeba się z tym pogodzić.
Odpowiedz
-19
@ dragoness
dnia 19.04.2012, 23:49 · Zgłoś
Gratulujemy wyważonego komentarza rodem prosto z Urzędu Powiatowego. Masz dzieci, sieroto? Chciałbyś, zeby poszły do szkoły, którą sobie wybiorą, bo takie jest konstytucyjne prawo? To nie chrzań o Biedronkach i statystykach rodem z wp, bo to tylko świadczy o tym, że nosek brązowy od całowania władzuchny w tyłek. A co do statystyk i wnikliwych badań, to kończą się na tym, że p. Urban "pochyla" sie nad problemem, a cały żarząd chowa głowy w piasek.
Odpowiedz
7
@ vb
dnia 20.04.2012, 06:26 · Zgłoś
Masz rację dragoness ale ...w tym konkretnym przypadku ...działa powiedzenie pluj swini a ona powie deszcz pada ...!!! wladzuchna ludzi ma tak daleko w tyle ile jeszcze do następnych wyborów zostało...im bliżej będzie tym bardziej pyski zrobią się pełne pseudo życzliwośći , pseudo zrozumienia ...ALE TE GĘBY TO WIDZIMY JUŻ OSTATNI RAz !!!
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 20.04.2012, 08:01 · Zgłoś
O tych gębach i ostatnim razie słyszy się przy okazji każdych wyborów, niestety
Odpowiedz
22
@ komentator
dnia 20.04.2012, 08:02 · Zgłoś
Ten cwaniaczek Urban przede wszystkim pochyla się nad własnym interesem i caly czas kalkuluje co z tego kiedyś może mieć a nie nad problemem szkół.
Odpowiedz
23
@ do dragoness
dnia 20.04.2012, 08:32 · Zgłoś
"dragoness" - śrotą to Ty jesteś i trzymasz się rękami i nogami stołka twierdząc bezmyślnie, że to ci się z urzędu należy. Niestety z tym przekwalifikowaniem się to już rzeczywistość i Ciebie też to pewno dotyczy Ja akurat jestem człowiekiem niezależnym i niezależnym również od lkalnej 'niby władzy" ale staram się żyć i pracować na własny rachunek realnie oceniając rzeczywistość a nie bujać w obłokach i myśleć, że mi się coś z 'urzędu' należy. Pozdrawiam i proponuję zejść z obłoków na ziemię.
Odpowiedz
-15
@ dragoness
dnia 20.04.2012, 09:17 · Zgłoś
Z jakiego urzędu, człowieku, jaka rzeczywistość, bujasz w obłokach i nie odnosisz się do komentarza, tylko nieudolnie próbujesz obrażać. Akurat nie muszę pracować w szkole, bo inne kwalifikacje też mam, ale taki był mój świadomy wybór. Ciekawe, jakbyś śpiewał, gdybyś się dowiedział, że twoje dziecko nie pójdzie do wybranej szkoły, pomimo tego, że się zakwalifikowało, bo Starostwo pozwoliło utworzyć tylko jedną klasę i na przykład mieszkając w miejscowości, w ktorej szkoła jest, będzie musiało dojeżdżać, bo takie było widzimisię "pochylających się nad problemem". Jak cię tak bolą przywileje nauczycieli, wyczytane gdzieś nw Wirtualnej Polsce, to zapraszam, spijaj ten miodek, czemu nie, jak będziesz dobry, to może uczniowie nawet samochód ci kupią.
Odpowiedz
-7
@ vvv
dnia 20.04.2012, 13:16 · Zgłoś
Klasyczny bełkot...i tyle w temacie
Odpowiedz
4
@ vvv
dnia 20.04.2012, 13:46 · Zgłoś
Tekst z rozkazu starosty...
Odpowiedz
9
@ x do lol:)
dnia 19.04.2012, 22:06 · Zgłoś
Bez urazy, ale żeby komentować, trzeba mieć wiedzę. W Trzcinicy od kilkunastu lat (chyba 1997) mieli technika żywienia i gospodarstwa domowego i był to typowy kierunek rolniczy. W programie było żywienie rodziny, szycie, hodowla drobiu i innych kur:) a nawet uprawa ogródka przydomowego. I niech mają chociaż trochę honoru i podają prawdziwe informacje, bo to wszystko jest w historii szkoły i bardziej dociekliwy może to sprawdzić bez problemu.
Odpowiedz
3
@ obiektywny
dnia 20.04.2012, 14:20 · Zgłoś
W całej Polsce technikom żywienia bliżej do szkół rolniczych. Tak samo jest z uczelniami: zawsze żywienie jest na uczelniach rolniczych a nie na chemii! Opamiętajcie się nauczyciele z chemika i zajmijcie się chemią!!!
Odpowiedz
3
@ SPROSTOWANIE
dnia 20.04.2012, 22:00 · Zgłoś
zespół szkół nr3 nie ma w nazwie chemii
Odpowiedz
3
@ ojej
dnia 21.04.2012, 15:52 · Zgłoś
brawo, dość wciskania kitu
Odpowiedz
3
@ do obiektywnego
dnia 22.04.2012, 22:48 · Zgłoś
Z całym szacunkiem, ale dzisiaj temat żywienia jest bliższy właśnie chemii. Niestety.
Odpowiedz
7
@ swojak
dnia 19.04.2012, 21:45 · Zgłoś
Byłem w szkole w Trzynicy o zgrozo jakie oni mają "wspaniałe warunki rodem z minionej epoki" za to całe starostwo za sobą. Urban ,Kmiecik,Miśkowicz mało Wam już jednej zlikwidowanej szkoły w Nowym Żmigrodzie
Odpowiedz
0
@ pir
dnia 22.04.2012, 11:44 · Zgłoś
Nowy Żmigród ??? szkoła pracuje, więc nie głoś kłamstwa.
Odpowiedz
7
@ Drake
dnia 19.04.2012, 21:42 · Zgłoś
"..A ja sie pytam gdzie polityka pro-rodzinna, bo rodzice sa ale za co utrzymac rodzine? Hmm gdzie PRL, gdzie komuna? Ja sie pytam.." hehe czekac tylko kto za 20 lat bedzie robil na tych nie robow na Wiejskiej?
Odpowiedz
0
@ kirt
dnia 19.04.2012, 21:18 · Zgłoś
w Jasle lokal na lokalu stoi po co ta gastronomia jak i tak kazdy wiaze koniec z koncem i te uniwerki w jasle nauczcielowie zarabiaja a mlodierz po skonczeniu idzie do pracy fizycznej lub wyjezdza za granice
Odpowiedz
9
@ do Franka
dnia 19.04.2012, 21:01 · Zgłoś
Oj Franek Franek
Odpowiedz
13
@ Fiat 126P
dnia 19.04.2012, 21:54 · Zgłoś
Tak Tak to nie ten franek co go panietam dawniej >>> teraz to mu się w [...] POPRZEWRACAŁO , ALE JEST PEWNE ŻE KIJ MA DWA KOŃCE JEST POCZĄTEK I PRZYJDZIE KONIEC TEJ <<< śielanki >>>.
i co wtedy , a udzie długo pamiętają oj długo !!!
Odpowiedz
4
@ kij ma czasami
dnia 20.04.2012, 00:01 · Zgłoś
trzy końce, pamiętam, z takiego kiedyś procę robiłem :-)
Odpowiedz
-3
@ NM
dnia 19.04.2012, 20:54 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-3
@ cola
dnia 19.04.2012, 21:00 · Zgłoś
kurcze jum Ty człowieku jestes...
i co reprezentujesz ze sobą?
Odpowiedz
5
@ niepocieszona
dnia 19.04.2012, 20:53 · Zgłoś
,,Tak naprawdę tę decyzję musiał podjąć zarząd, ale nie zrobił tego bez podstaw''- jak boją się że będą musieli płacić to to jest ich podstawa do zlikwidowania profili? chciałam chodzić na profil gastronomiczny ale jak została mi trzcinica to wole wybrać inną szkołę
Odpowiedz
8
@ Anga:)
dnia 19.04.2012, 20:51 · Zgłoś
Nie likwidujcie Trzcinicy bo to super szkola:).nie poddawajcie sie walczcie o nia:) sama sie tam wybieram:)
Odpowiedz
-3
@ pytanie
dnia 20.04.2012, 21:56 · Zgłoś
to skąd wiesz, ze jest super?
Odpowiedz
15
@ uczeń
dnia 19.04.2012, 20:43 · Zgłoś
jest tylu chętnych uczniów na te kierunki gastronomiczne ze można by było je otworzyć w obydwu szkołach, a przede wszystkim w Chemiku po to są tam specjalnie przygotowane sale i sprzęty żeby z nich korzystać. uczniowie będą mogli wybrać pomiędzy szkołami gdzie wolą chodzić...
Odpowiedz
0
@ ojej
dnia 21.04.2012, 15:50 · Zgłoś
cierpliwie czekam dalej na pokaz pracowni gastronomicznych w Trzcinicy
Odpowiedz
9
@ dragoness
dnia 19.04.2012, 20:38 · Zgłoś
Ratuje się szkołę, kiedy g***o wpadło w wentylator. A powinowactwo dyrektora z jednym z członków Zarządu nie ma tu nic do rzeczy? Władzuchno kochana nie rozśmieszaj wyborców. Jezeli jest baza sportowa i rolnicza to postawić na te kierunki, a nie tworzyć mutanty w rodzaju kierunek ogrodniczo - informatyczny. I co? Absolwent będzie umiał posadzić kolorystycznie dobrane kwiatki w obudowie komputera? Nie wspomnę już o "martwych duszach" na listach w klasach informatycznych, podczas gdy uczniowie tak naprawdę uczęszczali do innej szkoły. Czy to nie jest przypadkiem kradzież subwencji oświatowej?
Odpowiedz
10
@ xyz
dnia 20.04.2012, 07:34 · Zgłoś
Smoczyco, napisz donos, to Ci może dobrze zrobi,,,zresztą , sądząc po Twoich wpisach - to Ci chyba najlepiej wychodzi.
Współczuję uczniom takiej zacietrzewionej nauczycielki.
rodzic
Odpowiedz
-6
@ dragoness
dnia 20.04.2012, 07:59 · Zgłoś
A ja dzieciom takiego "rodzica", koleżko związany z Trzcinicą i Starostwem. Jeżeli potrzebne będzie doniesienie do prokuratury, da się zrobić i to nie anonimowo
Odpowiedz
6
@ xyz
dnia 20.04.2012, 09:18 · Zgłoś
ojojoj, odezwała się towarzyszka - obiektywna i niezależna, bez żadnych powiązań, ani z chemikiem, ani z Ruchem Palikota (cóż, skoro spotkaniom przewodniczy jego posłanka). wez się kobieto do roboty, bo częstotliwośc twoich wpisów świadczy o tym, ze nauczyciele rzeczywiście mają chyba za dużo czasu. A jakość tych wpisów ...cóz, skoro tego uczycie dzieci, to aż strach je posyłać do twojej szkoły.
Bez odbioru. Nie wiem jak Ty, ale ja mam sporo pracy.
Odpowiedz
-10
@ dragoness
dnia 20.04.2012, 11:22 · Zgłoś
To znaczy do której szkoły, panie zorientowany i zapracowany? Zapraszam na spotkanie do Starostwa 25-go kwietnia o godz 14, to może dowiesz się jakichś konkretów. Poznamy się wtedy osobiście.
Odpowiedz
5
@ ja
dnia 20.04.2012, 20:45 · Zgłoś
rodzic??? czuję nosem zarząd powiatu
Odpowiedz
9
@ pytanie
dnia 20.04.2012, 21:56 · Zgłoś
dlaczego to spotkanie w starostwie jest o godź.14 przecież wiadomo, że wielu nauczycieli prowadzi jeszcze lekcję ?
Odpowiedz
12
@ kizia
dnia 20.04.2012, 23:07 · Zgłoś
Cel jest taki by właśnie wielu nauczycieli nie mogło przyjść na to spotkanie.
Odpowiedz
-9
@ pir
dnia 22.04.2012, 11:41 · Zgłoś
o 14 to zdecydowanie niewielu prowadzi lekcje!
Odpowiedz
2
@ Buba
dnia 22.04.2012, 14:03 · Zgłoś
Widać, że dawno w porządnej szkole się nie było.
Odpowiedz
0
@ do dragoness
dnia 22.04.2012, 21:37 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
1
@ gg
dnia 23.04.2012, 17:22 · Zgłoś
Jeżeli to prawda z tymi fikcyjnymi nazwiskami uczniów w szkole w T. to jest to przerażające. ale przecież są to rzeczy do sprawdzenia
Odpowiedz
19
@ ja
dnia 19.04.2012, 20:33 · Zgłoś
Trzcinica powinna promować swoje ciekawe kierunki, takie jak florysta, weterynarz, hotelarz czy liceum sportowe a gastronomia powinna pozostać w w Chemiku, gdzie są do tego najlepsze warunki. Zarząd Powiatu powinien wreszcie przyznać się do błędnych decyzji.
Odpowiedz
-6
@ 456
dnia 19.04.2012, 22:38 · Zgłoś
W chemiku może i mają dobre warunki ale to wszystko dzięki powodzi, a i tak za chwilę to wszystko grzyb zje. Byłem u nich na targach i o mało tego życiem nie przypłaciłem - taki ostry atak alergii mnie złapał.W przeciwieństwie do tego Trzcinica ma o wiele lepsze warunki. Poza tym chemik niech się już uspokoi bo to się już staje nudne! Co roku to samo i ciągle to oni rozpętują tę medialną nagonkę co raz to na inną szkołę. Ludzie opanujcie się!
Odpowiedz
-4
@ na alergię
dnia 19.04.2012, 23:57 · Zgłoś
"Zyrtex" polecam, parę kropli i po sprawie...
Odpowiedz
-15
@ ITI
dnia 20.04.2012, 10:55 · Zgłoś
do 456:

Ty jesteś cały jak grzyb maślaku niewyrośnięty! Ostry atak alergii Cię złapał? Chyba na swoją wrodzoną głupotę masz tą alergie. Jak jesteś takim wymoczkiem, to się do żadnej szkoły nie nadajesz. Brak słów na takich idiotów jak ty. Faktycznie powinni wprowadzić jakieś egzaminy wstępne na inteligencję, za nim założą komuś internet. Ty musiałeś mieć na lewo załatwiane niestety i teraz to widać.
Odpowiedz
5
@ lol
dnia 20.04.2012, 14:22 · Zgłoś
Zaiste, niezwykle merytoryczna wypowiedz. ITI, ogarnij się, inwektywami możesz się posługiwać w rozmowie z równymi sobie. Słońce wyszło, przy monopolowych jeszcze wolne miejsca.
Odpowiedz
18
@ x
dnia 19.04.2012, 20:22 · Zgłoś
Panie Wicestarosto, zaczyna się walka o ucznia, więc pozwólcie się wykazać wszystkim szkołom, nie odbierajcie inicjatywy Trzcinicy, może oni też potrafią...???
Odpowiedz
31
@ Pan Kracy
dnia 19.04.2012, 20:20 · Zgłoś
A dla mnie fundamentalne pytanie brzmi po co nam powiaty???
Odpowiedz
19
@ fnfjhff
dnia 19.04.2012, 19:58 · Zgłoś
Niech starostwo powiatowe zajmie się lepiej ratowaniem dróg.
Odpowiedz
5
@ Oo...
dnia 19.04.2012, 19:56 · Zgłoś
Szkoły w Trzcinicy nie zlikwidują jeszcze przez kilka lat bo w przeciwnym wypadku Starostwo musiałoby zwrócić otrzymaną dotację i to jest prawda:)
Odpowiedz
39
@ Fiat 126P
dnia 19.04.2012, 19:53 · Zgłoś
zlikwidować wszystko <<<panowie >>> niema przemysłu niema normalnego zakładu pracy? to poco szkoły >>> młodzi sami opuszczą jasło i kim i poco panowie będziecie potrzebni.
Odpowiedz
9
@ cola
dnia 19.04.2012, 21:00 · Zgłoś
dokladnie :):)
Odpowiedz
17
@ x
dnia 19.04.2012, 19:52 · Zgłoś
Jakie to piękne, że szkoła w Trzcinicy nie może być zlikwidowana, ale inna już tak. Chemik od lat uczciwie walczy o ucznia i nie wysługuje się pomocą władzy. Uczciwie to znaczy, że mówi prawdę o posiadanej bazie gastronomicznej umożliwiającej kształcenie uczniów. Widać Trzcinica ma szczególne prawa, nie dość, że wykazuje zainteresowanie kierunkami gastronomicznymi, to jeszcze powiela kierunki policyjne z Kołaczyc. Dlaczego te szczególne prawa, och dlaczego???:) Ciekawość mnie zżera :)
Odpowiedz
13
@ lol
dnia 19.04.2012, 21:20 · Zgłoś
w szkole w Trzcinicy od wielu wielu lat istnieją kierunki gastronomiczne, pani/-e x. Nie ma zatem mowy o odbieraniu ich komukolwiek. A fakt, że tworzy się nowe kierunki,...cóż, czy ktoś broni tego innym szkołom? Coście się tak uwzieli na tą Trzcinicę i Chemik??? Naprawdę tak trudno dostrzec politykę skłócania ze sobą wszystkich grup społecznych, tak namiętnie uprawianą przez obecny POpaprany rząd???
pozdro
Odpowiedz
11
@ Lechu
dnia 19.04.2012, 22:26 · Zgłoś
Chemikowi zabroniono rekrutacji na kierunki gastronomiczne.
Odpowiedz
5
@ dragoness
dnia 20.04.2012, 07:56 · Zgłoś
No właśnie, skoro mamy demokrację, uwolnić "rynek" kierunków. Dobra szkoła sama się obroni. I oczywiście zero ingerencji "władzuchny".
Odpowiedz
4
@ do lol
dnia 21.04.2012, 15:51 · Zgłoś
Czy ojadłeś(aś) się omyłku? Jednym Zarząd pozwala a innym nie!
Odpowiedz
20
@ x
dnia 19.04.2012, 19:46 · Zgłoś
Nauczyciele Chemika muszą walczyć sami, bo za Trzcinicę robi to Starostwo i nie pomogą tu wykrętne wypowiedzi na temat walki o własne interesy. Jeśli projekt unijny przeznaczony był na bazę sportową, to należy dbać o wykorzystanie tej bazy przez rozwój klas sportowych. Starostwo nie ma argumentów na obronę swojej decyzji ...
Odpowiedz
6
@ .
dnia 19.04.2012, 23:09 · Zgłoś
Przecież z wypowiedzi tego dyrektora z ZS nr 3 ewidentnie wynikaj, że część jego nauczycieli straci pracę. A więc tu chodzi o stołki dla nauczycieli, a nie dobro uczniów. Myślę, że nagonka na inną szkołę i obsmarowywanie jej to jest poniżej godności takich ludzi, którzy zajmują się edukacją dzieci. Jestem też ciekaw ilu nauczycieli straciło pracę w innych szkołach i czy też obrzucali za to wszystkich błotem?
Odpowiedz
1
@ vvv
dnia 19.04.2012, 19:30 · Zgłoś
Manus manum lavat...
Odpowiedz
6
@ cola
dnia 19.04.2012, 21:00 · Zgłoś
tak szpanuj tutaj cytatami jak mlodziezy naszej i dzieciom szkoly sie likwiduje i zamiast Polska wykorzytsac to ze np klasy licza po pare osob i edujowac nasze dzieciaki jeszcze lepiej i dokladniej i byloby super poswiecac czasu jednemu dziecku wiecej to likwidujcie wszystko
cytat tutaj nic nie pomoze bo zabraknie w programike szkolnymn na nauke takowyż takżę...
Odpowiedz
2
@ vvv
dnia 20.04.2012, 13:22 · Zgłoś
Boże drogi!!! Kto Cię uczył??? Naprawdę trudno jest dopatrzeć się sensu w twojej wypowiedzi.
Odpowiedz
25
@ Iago
dnia 19.04.2012, 19:27 · Zgłoś
To po co starostwo pakowało kasę w padającą od dawna Trzcinicę?
Odpowiedz
41
@ Lechu
dnia 19.04.2012, 19:28 · Zgłoś
i po co pakowano pieniądze w chemika jeśli teraz się go w połowie likwiduje ? :D
Odpowiedz
16
@ jslanin
dnia 19.04.2012, 19:29 · Zgłoś
gdyż wzięli z Unii Kasę na remonty i jakieś przewiązki i inne gadżety w Trzcinicy... i szkoła musi przetrzymać co najmniej 5 lat, bo inaczej starostwo będzie musiało zwracać kasę... proste ;)
Odpowiedz
25
@ Lechu
dnia 19.04.2012, 20:09 · Zgłoś
Dlatego też trzeba niszczyć dobrą szkołę?
Odpowiedz
46
@ ja
dnia 19.04.2012, 21:45 · Zgłoś
Proponuję zlikwidować 95 % szkół, a w to miejsce powołać kolejne rady, związki, biurowce z niekompetentnymi urzędnikami, szerzyć nepotyzm, zaorać kulturę i być sługusem unii wybranych i pomagać chociażby 8 miliardami innym bankrutom. Brawo rządy, brawo nierząd. Co za paskudne czasy nastały. Jedynym pocieszającym faktem jest to, iż wszystko się kiedyś kończy.
Odpowiedz
17
@ i to jest
dnia 19.04.2012, 23:49 · Zgłoś
ta pierwsza prawda, ratują swoja d[..] i swoje profity (czyli stołki)
Odpowiedz
31
@ "bochaterzy"
dnia 20.04.2012, 07:23 · Zgłoś
Władcy bohatersko zmagaja sie z problemem , który sami wyprodukowali. Niz demograficzny to efekt polityki "prorodzinnej" , efekt braku perspektyw dla młodzieży w tym kraju - czyli emigracja głównie młodych za pracą. Jest to owoc "starań" wielu rzadzących Polską ekip - niezależnie od opcji politycznej. Będziemy wymierającym narodem i taka "ściema" o "ratowaniu" czegoś, np. szkoły to bajka rodem z mchu i paproci czyli telenowela dla ubogich. Nasza klasa polityczna jest niezależna od wszystkiego, głównie od rozumu i widać efekty ...
Odpowiedz
13
@ vvv
dnia 20.04.2012, 13:42 · Zgłoś
To starostwo nie wiedziało jak sprawy wyglądają? Żałosny jest brak elementarnego planowania.
Odpowiedz
5
@ .
dnia 20.04.2012, 23:01 · Zgłoś
A ja ośmielę się troszkę uzupełnić ten artykuł, bo jak widać autor przedstawił go tylko po myśli jednej ze stron. Tak naprawdę to był tam jeszcze Dyrektor z Trzcinicy i chyba coś mówi. Pytanie dlaczego w artykule nie przedstawiono choćby jednego jego zdania . Może wszyscy, którzy śledzą tę sprawę mieli by obiektywny wgląd na całą sytuację, gdyby cytowana, co Trzcinica ma do powiedzenia i zaoferowania . Czyżby chemik kupił sobie nawet szanowną panią redaktor, a może jest to też związane z tym że wpompował tam dużo pieniędzy na artykuły sponsorowane . Gzie obiektywizm. Tak naprawdę to osoby chcące dowiedzieć się o co w tym wszystkim chodzi i jakie rzeczywiście przebiegła konferencja odsyłam na www.powiat.jaslo.pl, bo można tam odnaleźć miedzy innymi takie zdanie wypowiedziane przez Pana Starostę „Czy tym, którzy krzyczą naprawdę chodzi o dobro uczniów czy może o miejsca pracy? Czy nie uczciwiej byłoby powiedzieć, że walczymy o nasze miejsca pracy? Ja rozumiem, że ktoś kto czuje się zagrożony utratą miejsca pracy walczy, ale nie rozumiem sposobu i metod działania. Jest to dla mnie tym bardziej niezrozumiałe, że osoby, które mają wychowywać młodzież zachowują się w tak nieetyczny i nieelegancki sposób”
Odpowiedz
4
@ do @ .
dnia 21.04.2012, 12:39 · Zgłoś
Może jednak nie ośmielaj się uzupełniać ten artykuł. Twoje słowa nic nie mają wspólnego z obiektywizmem, podobnie jak i słowa starosty. Artykuły sponsorowane zawierały rzeczowe i prawdziwe argumenty czego nie można przyznać drugiej stronie. Raczej to jest ,,nieetyczne i nieeleganckie" i aż dziwi, że takich stwierdzeń używa starosta. Czy dyrektor ZS nr 3 został ,,elegancko" poinformowany o konferencji??? Otworzył drzwi to zobaczył, że wchodzi na konferencję. Miłe, prawda?
Odpowiedz
4
@ .
dnia 21.04.2012, 14:31 · Zgłoś
Kolego lub koleżanko @do@ to co robicie jest bardzo nie etyczne i nieeleganckie. Wszyscy są według was bee. Merytoryczne wasze argumenty to, to ze kierunki gastronomiczne są na wsi i że wy jesteście mistrzami uczenia, a tam mistrzami pasienia świń. Tak naprawdę to Zarząd wie co robi. Chwalicie się pięknym obiektem, który co trzeba dodać został zalany przez szlam. Każdy kto zmagał się z powodzią wie, że za rok, dwa wyjdzie prawdopodobnie grzyb i Starostwo będzie musiało ładować olbrzymie pieniądze na odgrzybianie. Do tego może wzrosnąć prawdopodobnie złe samopoczucie młodzieży uczących się w zagrzybionych pomieszczeniach
Odpowiedz
7
@ do @ .
dnia 21.04.2012, 15:42 · Zgłoś
Przecież to starostwo ,,czuwało" nad przebiebiegiem prac remontowych więc grzyb nie powinien się imać. Nie mam nic przeciw szkole na wsi, ale przeciwko temu, że jako jedyna ma cpecjalne względy u władz powiatowych. Każdy to widzi. Decyzje Zarządu niszczą zdrową konkurencję nie licząc się z opinią rodziców i młodzieży.
Odpowiedz
2
@ @
dnia 21.04.2012, 16:52 · Zgłoś
a kiedy starosta mówił prawdę. sam niszczy . jasło jest chyba wieksze od trzcinicy i większość uczniów miałaby bliżej. dlaczego ten dyr z zespołu nr 3 ma tak pod górkę? nie trudno sie domyslić. szok co się dzieje. każdy grabie pod siebie. jasielskie szkoły likwidować, a wiejskie rozwijać - nie do pomyslenia !!! trzymamy za chemik!!! nie dajcie się :)
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657