Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Zarzecze: Cysterna zatrzymała się przed domem <AKTUALIZACJA>

94

Około godziny 21.30 w Zarzeczu ciągnik siodłowy przewożący cysternę z nieustalonych przyczyn na łuku drogi zjechał do rowu po przeciwnej stronie pasa jazdy. W wyniku zdarzenia ruch na drodze Jasło - Nowy Żmigród odbywał się objazdem przez Dębowiec do godziny 5.00

Kierowca cysterny jadąc od strony Nowego Żmigrodu w kierunku Jasła na stromym podjeździe i łuku drogi z nieustalonych przyczyn zjechał z drogi. Cysterna zatrzymała się w rowie, na około 50 metrów przed domem mieszkalnym. 

W wyniku zdarzenia kierujący cysterną został zaopatrzony przez zespół pogotowia ratunkowego ze Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. Na miejscu pracowały dwa zastępy Państwowej Straży Pożarnej z Jasła, OSP Z Zarzecza oraz policjanci z KPP Jasło oraz Posterunku w Dębowcu. 

Akcja wyciągania cysterny z rowu i udrożnienie drogi Nowy Żmigród - Jasło nastąpiło dopiero około 5.00 rano.

(gm)

Napisany dnia: 17.07.2012, 22:46 , Tagi: wypadek, policja, Jasło, Dębowiec, Powiat Jasło

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
2
@ Ja@
dnia 19.07.2012, 18:45 · Zgłoś
Nie zaszkodził mi tylko mi się podoba :) ma rodzinę???
Odpowiedz
0
@ Ja@
dnia 19.07.2012, 14:07 · Zgłoś
Wie ktoś może jak ma na imię taki łysy policjant, który pracuje w Nowym Żmigrodzie???
Odpowiedz
-3
@ bezpartyjny
dnia 19.07.2012, 14:38 · Zgłoś
a co zaszkodził Ci wiem ale to nie miejsce żeby pisać jego dane...

PS.
"USTAWA. z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych"
Odpowiedz
1
@ obserwatorka
dnia 19.07.2012, 13:24 · Zgłoś
barierki wymienione dzisiaj zobaczymy jak długo będą wydaje mi się że do następnego deszczu ...
Odpowiedz
0
@ Ja
dnia 19.07.2012, 11:16 · Zgłoś
Wie ktoś może jak ma na imię taki łysy policjant, który pracuje w Nowym Żmigrodzie???
Odpowiedz
0
@ bezpartyjny
dnia 19.07.2012, 00:10 · Zgłoś
czytajac portale z jasła najwiecej zgadza się na [...](NIE REKLAMUJAC I BEZ WYNOSZENIA NA OŁTARZE) widac profesjonalizm i oprawe graficzna a nie jakies zamzane zdjecia P. Grzegorzu nasz kochany redaktorze 4U kup jakis sprzet sobie a nie ta mizerna kamerzyna cos krecisz i nic nie widac
Odpowiedz
0
@ .
dnia 18.07.2012, 21:31 · Zgłoś
Maleńkie sprostowanie: jak na moje oko to tir był ok. 20-25metrów od domu bo 50 to aż tam niema.
Odpowiedz
-2
@ olo
dnia 18.07.2012, 21:20 · Zgłoś
wystraszył się ograniczenia i do rowu!!!
jakiś pajc nie kierowca!!! malczaka mu dać albo toczki z tej wiochy!!!
Odpowiedz
1
@ kierowca
dnia 18.07.2012, 18:44 · Zgłoś
Jeżdzę tą drogą nawet kilka razy dziennie samochodem ciężarowym i Jadąc na pusto, czy załadowany przy predkości 50km/h (sprawdzałem) trzeba ciagnąć kierownicą jakbym z lasu z drewnem jechał.ZAKRET ZLE WYPROFILOWANY!!! A jak było trochę szybciej to dziekuje HELCIU>
Odpowiedz
-3
@ -----------------
dnia 18.07.2012, 13:42 · Zgłoś
gupim ludziom odbierzcie prawo jazdy
Odpowiedz
0
@ -----------------
dnia 18.07.2012, 13:38 · Zgłoś
ja [...]e
Odpowiedz
1
@ -_-
dnia 18.07.2012, 13:27 · Zgłoś
No i wreszcie odezwał się ktoś na poziomie, jestem tego samego zdania. Ciekawe czy wszyscy by tak cwaniakowali, gdyby w wypadku uczestniczył jego członek rodziny? Czasami zastanówcie się co piszecie...
Odpowiedz
-2
@ -----------------
dnia 18.07.2012, 13:39 · Zgłoś
ty tu wszyscy na poziomie piszom
Odpowiedz
0
@ OBSERW
dnia 18.07.2012, 13:03 · Zgłoś
widze ze tutaj na tych komentarzach to co jeden to madrzejszy o co sie klocic stalo sie i NIC SIE NIE STALO NIC SIE NIE STALO
Odpowiedz
2
@ Pysia!
dnia 18.07.2012, 10:47 · Zgłoś
Się odezwali wielce przestrzegający przepisy a przede wszystkim prędkość, jakoś ciężko jest mi uwierzyć że jeżdżąc nie przekraczacie 50km/h haha wielcy znawcy się znaleźli.. bo Tiry to .. bo tamto.. to jest praca jak każda inna.. przewożą towary potrzebne ludziom.. jakby nie musieli tą drogą jechać to by nie jechali.. jadąc i przestrzegając wszystkie ograniczenia to jazda z jasła do barwinka to pewnie zajęła by z kilka godzin hah uczepiliście się ich strasznie! Tory na tiry - tiry na tory?? do czego to się w ogóle ma?? zastanówcie się troszeczkę. Bo czytając te piękne komentarze strasznym wieśniactwem zalatuje..
Odpowiedz
3
@ niezdziwiony
dnia 18.07.2012, 10:16 · Zgłoś
tam należy jechać 50/h bo jest żle wyprofilowany zakręt i samochody wynosi na lewo,zwłaszcza gdy jest ślisko ...
Odpowiedz
0
@ Riposta
dnia 18.07.2012, 10:10 · Zgłoś
"Cysterna zatrzymała się przed domem" - WOW, ależ tytuł. "Ciężarówka zatrzymała się pod sklepem", "Autobus zatrzymał się na przystanku".
Odpowiedz
-2
@ tubylec
dnia 18.07.2012, 08:55 · Zgłoś
prostowanie drogi nic nie da bo wtedy będą jeżdzić jeszcze szybciej
na zakręcie jest 50 tak jak na całej górce ja widać nie bez powodu
przydało by się lepsze oznakowanie tego zakrętu może znakiem czarny punkt
a może radar by się przydał wtedy nikt nie przekroczy50 i będzie bezpieczniej
Odpowiedz
7
@ st(r)aszek
dnia 18.07.2012, 12:51 · Zgłoś
niestety fotoradary nie stawiaja w niebezpiecznych miejscach tylko tam gdzie mozna zarobic na mandatach...
Odpowiedz
1
@ józiek
dnia 18.07.2012, 08:52 · Zgłoś
Tory na tiry
Odpowiedz
-2
@ PseŁŁŁdo
dnia 18.07.2012, 12:14 · Zgłoś
Zgadza się, tory na tiry i wywieźć te tory tirami do skupu złomu, po co komu kolej na tym zadupiu;)
Odpowiedz
2
@ Bubu
dnia 18.07.2012, 08:47 · Zgłoś
Kierowców tirów wysłac na kurs prawa jazdy bo nie wiedzą co oznaczają znaki:ograniczenie prędkości,teren zabudowany oraz jak ten przypadek pokazuje nie wiedzą którą ztroną jezdni należy jeździć.Kilka razy zauważyłem że tiry w tym miejscu jadąc w kierunku Jasła zjeżdzają na przeciwny pas ruchu żeby pokonać zakręt i wzniesienie na pełnej prędkości.
Odpowiedz
1
@ eh
dnia 18.07.2012, 09:17 · Zgłoś
oo i kto to mówi nie wierze w to że zawsze jezdzisz wg. ograniczen ciebie to by pasowało wysłac ale na kurs ortograficzny.
Odpowiedz
-3
@ -----------------
dnia 18.07.2012, 13:40 · Zgłoś
gupim ludziom odebrać prawa jazdy
Odpowiedz
1
@ tarzan-zan
dnia 18.07.2012, 17:43 · Zgłoś
tachografy powinny mieć gps i rejestrować przekroczenie dozwolonej w danym miejscu prędkości, i to jest jedyne lekarstwo.. Zatrzymali by takiego jegomościa inspektorki, zliczyli by mu z 500 przekroczeń z ostatniego miesiąca, prawko wziąść, z 50 tyś mandatu dać i dowidzeniusia... Nauczył by sie cymbał jeden z drugim...
Odpowiedz
1
@ xf460
dnia 18.07.2012, 18:00 · Zgłoś
twojej małpie tez powinni wsadzic ale w d*** zebys jej za czesto nie wykorzystywal.
Odpowiedz
0
@ real
dnia 18.07.2012, 08:36 · Zgłoś
Do "pan". Powinieneś się podpisać "cham". Po jaką cholerę wieśniakujesz kogoś skoro jesteś dwa razy większym burakiem. Oczywiście, że ruch tirów na tej drodze powinien zostać znacznie ograniczony. To nie jest droga przystosowana do takie ilości ciężarówek, które niejednokrotnie mają gdzieś wszelkie ograniczenia i całe konwoje jadą grubo powyżej dozwolonej szybkości. A sami siebie przechodzą Rumuni, których mnóstwo jeździ tą drogą. Jak tak dalej będzie to za jakiś czas pozostanie z niej tylko wspomnienie. I ciekawe kto ją wówczas naprawi
Odpowiedz
-5
@ xf460
dnia 18.07.2012, 12:05 · Zgłoś
w du*** byłes, gó*** widzialeś! jesli by chciał ktos ograniczyc ruch ciezarowek na drogach ktore sie do tego nie nadaja to w Polsce trzeba by połowe drog pozamykac. nie tylko wojewodzkich ale i krajowych. po francji, hiszpani i portugali nie takimi zadupiami sie jezdzi i nikomu to nie przeszkadza. a na slowacji jesli by patrzyl na drogi to oprocz autostrad wszystkie by pasowalo pozamykac. zakazac transportu drogowego lub go ograniczyc i bedziecie jak niewolnicy recznie lub lopatami przewalac towary z pociagow na zuki lub nyski.zobaczycie puste polki w sklepach jak za komuny to wtedy docenicie czyjas robote!!! a zarobkow jak komus zazdroscicie to nikt nikomu nie broni zrobic papiery i jeździc.przekonacie sie jak robota wyglada.
Odpowiedz
0
@ Buuu
dnia 18.07.2012, 15:25 · Zgłoś
Sam jesteś burak i to przez duże "B". Może byś w ogóle "tirom" zakazał jeździć po drogach , więc jesienią wyjmij taczki i zapierdzielaj nimi np.na Śląsk po węgiel jak chcesz w zimie d*** grzać.
Odpowiedz
0
@ tarzan-zan
dnia 18.07.2012, 17:40 · Zgłoś
tak tak, pewnie pewnie... A z pociągu to sie nie da na palecie rozładować tak jak z tira, nie ??? cymbale jeden... Jedzie pociąg z np 50 wagonami i zastępuje ze 100 tirów, jest jeden maszynista, a nie stu nierobów którym sie do szkoły chodzić nie chciało i jeżdżą tirami święte krowy nietykalne... TIRY na TORY !!!
Odpowiedz
3
@ xf460
dnia 18.07.2012, 17:56 · Zgłoś
nierób to z ciebie lamusie!!!nie wiem o jakich swietych krowach myślisz? chyba tych od żłobu złodziejach "wykształconych" tak samo jak ty!bo nas-kierowcow je*** na każdym kroku. chwalisz sie ze gimnazjum zaocznie zrobiles?to ze ktos jezdzi ciezarowka to od razu musi byc po gimnazjum jak ty?moze jezdzi bo lubi? nie "tiry na tory" tylko TARZAN NA DRZEWO MALPY STRASZYĆ
Odpowiedz
-2
@ tarzan-zan
dnia 19.07.2012, 23:19 · Zgłoś
tiry na tory
Odpowiedz
2
@ Buuu
dnia 20.07.2012, 09:59 · Zgłoś
Ty o edukacji piszesz, a wychodzi na to ,że sam jej nie liznąłeś, bo inaczej to byś wiedział dlaczego transport kolejowy upada , a rozwija się drogowy.
Odpowiedz
5
@ aaaa
dnia 18.07.2012, 08:33 · Zgłoś
fatalnie jest!! Nie mogę pojąć tej polityki. Co tydzień wypadek. Widocznie coś z tym zakrętem jest nie tak. Prędkość swoją drogą ale zakręt jest bardzo niebezpieczny. Co tydzień wypadek w tym samym miejscu. Można ściąć tą górę i wyprostować ten łuk drogi. Trudno...będzie wydatek ale przynajmniej będzie bezpieczniej. Władzo róbcie coś z tym póki jeszcze nikt nie zginął bo do tragedii bardzo blisko. A gdyby cysterna była pełna i zderzyła się z tym tirem z naprzeciwka który przewoził kilka samochodów na pace!!!Boże aż strach pomyśleć co by się działo
Odpowiedz
-1
@ ***
dnia 18.07.2012, 09:11 · Zgłoś
z kierowcami nie z zakrętem
Odpowiedz
6
@ lesmian.pl
dnia 18.07.2012, 09:29 · Zgłoś
A jeżdżą cysterny nie tylko z asfaltem,ale także z benzyną i innymi niebezpiecznymi materiałami. Ciekawe jest to,że te kraksy mają miejsce nie przy zjeżdzie z górki,ale przy podjeżdzie. Z góry hamują,a przy podjeżdzie rozpędzają te kilkadziesiąt ton i przy żle wyprofilowanej nawierzchni wypadek gotowy. Właściciel drogi zareaguje dopiero po wypadku śmiertelnym,czego nikomu nie życzę. Gdyby tam stał jeszcze stary dom państwa T. ,to nie raz mieliby garażowanie między łóżkami...
Odpowiedz
-8
@ Baca
dnia 18.07.2012, 08:17 · Zgłoś
Kolejny klasyczny DAUN za kierownicą.
Odpowiedz
-3
@ pan
dnia 18.07.2012, 08:11 · Zgłoś
do ag a co chcialbys zeby ta droga jezdzily furmanki wiesniaku to jest droga panswowa i g...no ci do tego jakie auta ta droga jezdza a D.A. radny to kompletny bezradny ni nie zrobil dla dzielnicy Zólkow glosuje tak gdzie ma interes tak jak i G.T . radny powiatu
Odpowiedz
3
@ zzzzzz
dnia 18.07.2012, 08:09 · Zgłoś
do xxcver. Pogotowie było!! i kierowca tira potrzebował pomocy. Z tego co wiem to przewieziony został do szpitala. Więc nie bulwersuj się tak jeśli nie wiesz dokładnie.
Odpowiedz
2
@ szofer
dnia 18.07.2012, 14:54 · Zgłoś
tak tylko ze byłem tam do 2 w nocy i był cały czas jeden jak i drugi kierowca od poczatku zdarzenia ...
Odpowiedz
3
@ ag
dnia 18.07.2012, 07:46 · Zgłoś
Radny D. A. ze Św. Jana z Dukli zbierał podpisy aby ograniczyć ruch międzynarodowy na tym odcinku i skierować go na drogę krajową - to Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie odpisał, że z drogi publicznej może korzystać każdy a remont drogi złagodził skutki wzmożonego ruchu pojazdów (hałas i wibracje).
Odpowiedz
5
@ drar
dnia 18.07.2012, 04:09 · Zgłoś
...w duzym miescie za ,,wielka woda",przy ulicy nawet na ,,zadupiach" tego miasta, po obydwu stronach pobocza stoja zaparkowane auta, a srodkiem miedzy nimi swobodnie przejedzie i zmiesci sie bez problemu kazde auto jadace w jedna lub druga strone!!!...czemu tak jest, ze w kraju gdzie drogi takie jak ta na trasie Jaslo- N.Zmigrod przypomina trase rowerowa, zawsze w pierwszej kolejnosci mowi sie ze wine ponosi kierowca bo nie dostosowal predkosci do warunkow na drodze?!?! Panowie policjanci...mowcie az do znudzenia...ze drogi w Polsce w wiekszosci nie dostosowane sa do jazdy samochodem!!! Wskutek czego poruszanie sie po nich z nadmierna predkoscia moze powodowac utrate zdrowia a nawet smierc!!!
Odpowiedz
-5
@ xxcver
dnia 18.07.2012, 02:52 · Zgłoś
do redaktora: chłopie jak nie wiesz to nie pisz wogóle nie było żadnej karetki pogotowia i nikt nie potrzebował pomocy medycznej , jak nie wiesz to nie ubarwiaj sytuacji ...wg. mnie tobie potrzeba ale psychologa ehhh pismaki nie wiedza co pisać to ubarwiają...
Odpowiedz
0
@ blue
dnia 18.07.2012, 09:18 · Zgłoś
zgadzam się z tobą. czuć amatorszczyzne rodem z "faktów". pisanina i ubarwianie dla sensacji!
Odpowiedz
10
@ UFO
dnia 18.07.2012, 01:01 · Zgłoś
A po[...]ne patrole policji zamiast stać w okolicach tego zakrętu to oczywiście NIE, tylko stoi na samym dole górki przy skrzyzowaniu na Dębowiec w terenie zabudowanym.
Bo oczywiście tam na prostej jakby ktoś z górki jechał od strony Nowego Zmigrodu albo Jasła i przypadkiem nie chciał hamować to z rozpędu przekroczy 50 km/h i wtedy już jest złapany. Natomiast jak wariaci wjeżdzają w ten ostry zakręt przy 80 na ograniczeniu do 50 to tam nie łaska się zaczaić.
Odpowiedz
0
@ kangoo
dnia 16.01.2013, 19:57 · Zgłoś
tak najlepiej go jeszcze tam zatrzymać i pisać mandaty...
zamiast jednej kolizji będziemy mieli karambole!!
gratuluję pomysłu
Odpowiedz
5
@ red
dnia 18.07.2012, 00:48 · Zgłoś
Najechałem na ten wypadek. Kierowcy na własnych siłach opuścili szoferkę i odkręcili akumulatory. Nic nikomu się nie stało, cysterna była pusta, przeznaczona była do przewozu asfaltu.
Jeżeli chodzi o przyczynę, na pewno nie prędkość, gdyby jechał więcej jak 50 km/h to by inaczej wypadek wyglądał. Przyczyną była zajeb*** śliska nawierzchnia!! Wysiadając z auta i biegnąc udzielić pomocy ledwo ustałem na nogach.

Podmioty odpowiedzialne za budowę i przyjęcie tej drogi zasługują na kryminał!!, ale to jest Polska, jeszcze dużo wypadków na tej trasie się wydarzy...statystycznie po każdym deszczu coś się tam dzieje...
Odpowiedz
-2
@ blue
dnia 18.07.2012, 08:53 · Zgłoś
"ledwo ustałem na nogach". nie powinieneś pić! uświadom sobie, że przyczyną wpadnięcia w poślizg jest zawsze prędkość i stan ogumienia! pewnie tak jak tutaj. najlepiej ścinać górki i prostować zakręty ale to nic nie da! wyobraźnie trzeba włączyć!
Odpowiedz
-4
@ cesiek
dnia 18.07.2012, 10:52 · Zgłoś
kurna wiózl asfalt!!! Normalnie pech , jakby mu coś skapnęło z cysterny to problem z glowy nie trzeba by bylo poprawiać
Odpowiedz
2
@ >>>
dnia 18.07.2012, 12:04 · Zgłoś
no w lipcu ślizgawica jak pieron, naiwny jesteś człowieku - ty lepiej zobacz jak na tej drodze tiry zapie...
Odpowiedz
0
@ blue
dnia 18.07.2012, 20:09 · Zgłoś
i tu się zgodzę!
Odpowiedz
-2
@ ***
dnia 18.07.2012, 00:16 · Zgłoś
tam tylko trochę więcej wyobraźni kierowców i wszystko będzie ok
Odpowiedz
1
@ Ronin
dnia 17.07.2012, 23:51 · Zgłoś
hmm - chyba pusta cysterna w tym wypadku jest grożniesza od pełnej - ale ...
Odpowiedz
1
@ szofer
dnia 18.07.2012, 02:54 · Zgłoś
co ty gadasz jak by było na niej z 24 T to by wyrwało ja z ciagnika siodłowego i mogła zmiażdzyc kabinę i kierującego wraz z pasażerem .. jak sie nie znasz to nie pisz ...
Odpowiedz
0
@ kangoo
dnia 16.01.2013, 19:54 · Zgłoś
ani pusta ani pełna...
najgroźniejsza jest załadowana w połowie...
Odpowiedz
3
@ konieczko
dnia 17.07.2012, 23:19 · Zgłoś
Asfalt w tamtym miejscu jest bardzo słodki. Przy dozwolonej prędkości wszystko byłoby w porządku ale przy przekroczeniu prędkości jest tak a nie inaczej
Odpowiedz
8
@ konieczko
dnia 17.07.2012, 23:20 · Zgłoś
Nie słodki tylko sliski - ach to automatyczne poprawianie tekstu
Odpowiedz
5
@ widz
dnia 18.07.2012, 00:09 · Zgłoś
masz racje tam asfalt po deszczu jest jak tafla lodu na lodowisku, jak to sie stalo to tam na butach ledwo się szlo bo tak slisko a co dopiero takie auto, kierowca mowil ze przy kazdym zakrecie jechali pomalu i uwazali jeszcze teraz bo padalo a tu mowi nawet nie wie kiedy lekko przychamowal przy zakrecie a auto na 2 str i gotowe, dobrze ze nic sie kierowcom nie stalo i ze w tym czasie nie bylo auta z przeciwka albo pieszego ktory by tamtedy szedl Bogu dziekowac ze tylko tak sie to skonczylo, kierowcy uwazajcie na tamtym odcinku od Majscowej w str Zarzecza bo asfalt jest tam bardzo zdradliwy
Odpowiedz
-1
@ suhy
dnia 18.07.2012, 09:46 · Zgłoś
Nie do końca, asfalt na średnią przyczepność gdy jest mokry, problem w tym, gdy ktos jedzie za szybko i nie zmieści się na swoim torze jezdzi i wjedzie na pasy które są strasznie śliskie ...
Odpowiedz
0
@ widz
dnia 18.07.2012, 10:17 · Zgłoś
trzeba bylo wtedy tam byc ciekawe czy bys dal rade normalnie isc po tym asfalcie :)
Odpowiedz
0
@ cesiek
dnia 18.07.2012, 10:47 · Zgłoś
no bo już myślałem ześ próbował :-)
Odpowiedz
8
@ :P
dnia 17.07.2012, 23:16 · Zgłoś
Chwała Bogu że się nic nie stało takiego.
Odpowiedz
-9
@ roh
dnia 18.07.2012, 13:23 · Zgłoś
o jakim Bogu piszesz ???
o tym co po chmurkach biega i czuwa nad wszystkim ???
nic sie nie stalo bo akurat nikogo tam nie bylo a gdyby byl to by sie stalo i wtedy nie chwalilbys tego swojego "Boga"
smiechu warte
Odpowiedz
1
@ do roh
dnia 19.07.2012, 17:04 · Zgłoś
tobie się na pewno nic nie stanie, bo Pan Bóg takin jak ty daje czas na poprawę
Odpowiedz
18
@ zzz
dnia 17.07.2012, 23:14 · Zgłoś
skoro jest tyle wypadków na tym odcinku tzn że trzeba chyba coś zrobić. Ten zakręt jest niebezpieczny. Pieszy, który idzie drogą nie ma nawet szans na ucieczkę. Brak słów!!! Oczywiście szybkość swoją drogą ale zakręt jest bardzo feralny i skoro można go poprawić to czemu tego nie robią. Jeździ tir za tirem. Fatalnie jest.
Odpowiedz
5
@ Ana
dnia 17.07.2012, 23:07 · Zgłoś
Ale chodnik nie potrzebny ... Władzo przejrzyj na oczy!!!
Odpowiedz
7
@ witaminaX
dnia 17.07.2012, 23:05 · Zgłoś
szczescie w nieszczesciu, dobrze ze tak to sie skonczylo. Moglo byc gorzej, duzo gorzej ...
Odpowiedz
5
@ tarzan-zan
dnia 17.07.2012, 22:59 · Zgłoś
szybciej TIRy szybciej, bo sie wam czas kończy szybciej...
Odpowiedz
-2
@ ola
dnia 17.07.2012, 23:11 · Zgłoś
postaw się na miejscu kierowcy i odpowiedz czy lubisz pracować nadgodziny za które dostaniesz marne grosze. a w ich przypadku godzina opóźnienia to często cały dzień do tyłu.
Odpowiedz
5
@ henio
dnia 18.07.2012, 00:02 · Zgłoś
każdy sam sobie wybiera gdzie pracuje i za jaka kasę pracuje i większość tez wie jak jeżdzą- właśnie przez to ze sie pózniej śpieszą tak śie dzieje a nie inaczej- po trupach byle do celu-a to co zarabiają to też nie małe pieniądze
Odpowiedz
6
@ szofer
dnia 18.07.2012, 11:34 · Zgłoś
rób prawko i siadaj za kółko dobrze sie mówi ale nie jest to łatwy kawałek chleba...
Odpowiedz
-4
@ ***
dnia 18.07.2012, 11:59 · Zgłoś
to zmień zawód
Odpowiedz
2
@ tarzan-zan
dnia 18.07.2012, 17:33 · Zgłoś
ja chodziłem do szkoły i mam lepsza pracę niż jeżdżenie tirem, a jak komuś się uczyć nie chciało to teraz niech nie narzeka. Nikt nie mówi że jazda tirem jest łatwa, ale wyobraźni trochę trzeba mieć. Jak ktoś jedzie 90km/h w terenie zabudowanym, bo się mu śpieszy to potem niech nie płacze że nie zahamował w pięciu metrach przed pieszym, z czterdziestoma tonami masy...
Odpowiedz
-6
@ cesiek
dnia 18.07.2012, 23:17 · Zgłoś
trzeba było się uczyć SZOFER!
Odpowiedz
0
@ kangoo
dnia 16.01.2013, 19:52 · Zgłoś
szkoda mi ciebie...
chciałbym cię zobaczyć w tej twojej osobówce... oj chciałbym :D
Odpowiedz
26
@ zzz
dnia 17.07.2012, 22:59 · Zgłoś
Kolejny wypadek w Zarzeczu w tym samym miejscu!! heh a wczoraj naprawiali po raz enty barierkę. Czy wyobrażacie sobie gdyby ta cysterna była pełna!!! Trzeba wyprostować ten zakręt. Można to zrobić bez problemu tylko trzeba chcieć. Trzeba by było zebrać tylko tą górkę z prawej strony i od razu droga byłaby całkowicie widoczna i bezpieczniejsza. Nawet właściciel działki zgodził się oddać za darmo kawałek ziemi aby wyprostować łuk drogi. Ale niestety mija już kolejny rok a droga jaka była taka jest!! a wypadek co tydzień. Na szczęście nie śmiertelny. Ale dużo nie brakuje do tragedii!!!
Odpowiedz
3
@ lol
dnia 17.07.2012, 23:07 · Zgłoś
no pewnie jak juz jest zrobiona tak jak trzeba, to mądry polak powie ze zakręty trzeba prostować he he,wolniej ludzie! wolniej !bo życie jest kruche...
Odpowiedz
-3
@ luki
dnia 18.07.2012, 07:56 · Zgłoś
(Czy wyobrażacie sobie gdyby ta cysterna była pełna!!!) wyobrażamy sobie, ale jakby była pełna to nie wypadł by z drogi widać na zdjęciach ze kierowca wpadł w poślizg a pełną cysterną jest ciężko wpaść w poślizg
Odpowiedz
9
@ ....
dnia 17.07.2012, 22:54 · Zgłoś
Może w końcu zrobią coś z tą drogą!
Odpowiedz
-17
@ lol
dnia 17.07.2012, 23:01 · Zgłoś
a co z tą droga nie tak? chyba że jest za dobra, to wez zaoraj.
Odpowiedz
-36
@ mm
dnia 18.07.2012, 04:29 · Zgłoś
wieeeeeeeelkie rzeczy sie dzieja--- psi psudoportalik--zlodzieje do roboty sie wziac a nie bzdety pisac brudazy
Odpowiedz
7
@ łodyniec
dnia 18.07.2012, 09:41 · Zgłoś
"W wyniku zdarzenia kierujący cysterną został zaopatrzony" w co zaopatrzony? w cztery piwa? czy flaszkę?
Odpowiedz
-3
@ PseŁŁŁdo
dnia 18.07.2012, 12:10 · Zgłoś
w sakramenty:D
Odpowiedz
1
@ @
dnia 19.07.2012, 21:40 · Zgłoś
A co mają zrobić z drogą? Usypać w innym miejscu?
Odpowiedz
36
@ anonim :)
dnia 17.07.2012, 22:53 · Zgłoś
wielkie szczęście że nikt nie jechał z naprzeciwka bo mogło by się skończyć tragicznie
Odpowiedz
-7
@ anonim :)
dnia 17.07.2012, 22:58 · Zgłoś
***mogłoby
Odpowiedz
16
@ ...
dnia 18.07.2012, 01:43 · Zgłoś
właśnie, że jechała rodzina na wycieczkę... Ledwo Ledwo zdążyli
Odpowiedz
16
@ ginek
dnia 18.07.2012, 08:28 · Zgłoś
straszne rzeczy! a ten znak z ograniczeniem tam stoi bo nie mieli go gdzie postawić? nie! gdyby cap kierujący patrzył na znaki to dzisiaj by nie zwalał na zle wyprofilowany zakręt. tymbardziej, że na trasie żmigród-jasło czasami jadąc za tirowcem bez problemu można ustawiać tempomat na 90km/h. wspólczuje mieszkańcom tej trasy.
Odpowiedz
9
@ Przyczyna
dnia 18.07.2012, 11:29 · Zgłoś
Piszą że z niewyjaśnionych przyczyn, ale po remoncie i przebudowie tej drogi raz w tygodniu ktoś wypada z tego zakrętu, tylko nikt tego nie zgłasza zabiera wrak do domu i po sprawie, o dziwo przed przebudową nie było ograniczenia do 50 km/h i nikt nie wypadał, zapewne problem tkwi w konstrukcji tego zakrętu, bo wszystkie auta wypadają w tym samym miejscu :) pozdrawiam panów którzy dzień wcześniej barierki w tym miejscu prostowali, :)
Odpowiedz
-5
@ FAZA
dnia 18.07.2012, 14:40 · Zgłoś
Capie piszący to streszczenie... kierujacy tym tirem nie złamał przepisów o czym swiadczy tarczka... i jezeli niewiesz co sie stalo to nie gadaj bzdur... kapiszi!!!
Odpowiedz
-8
@ xyz
dnia 18.07.2012, 15:55 · Zgłoś
A gdzie byli rodzice
Odpowiedz
1
@ do faza
dnia 18.07.2012, 20:06 · Zgłoś
taa! tarczka! ty ją widziłeś! w straży robisz czy w policji? debil! tarczke miał! 50km/h w rowie!
Odpowiedz
-2
@ POŁOWA NEOTYCZNYCH DZIECI
dnia 19.07.2012, 05:53 · Zgłoś
Czytajcie uważnie bo połowa z Was to idiotyczne dzieci które nie powinny komentować żadnego artykułu. Neotyczne głupie dzieci, bo rodzice bo ciężkim dniu pracy nie mają czasu na wchodzenie w neta. Jak dorosniecie, zrobicie prawo jazdy to wtedy zaglądajcie i komentujcie. Narazie to rowerem może jeździcie w tym miejscu gdzie dochodzi do wypadków. Reszta komentarzy pochodzi zapewne od 18-20 letnich wieśniaków co o przepisach wiedzą zero. FAKT DROGA MOZE I NIE DO KONCA DOBRZE WYPROWILOWANA, ale jeśli będziecie jechać tymi swoimi pro wieśniakowatymi golfami i czy innymi trupami to patrzcie na znaki. 50 km/h jedz a nie zginiesz.
Odpowiedz
0
@ kangoo
dnia 16.01.2013, 19:50 · Zgłoś
może 20km/h bezpieczniej bedzie :)
gdyby nie [...] którzy ustalają gdzie znaki mają być po to aby było wiecej kasy z mandatów to ograniczenia byłyby wiarygodne i każdy by sie do nich stosował :D
Kierowca Zawodowy Międzynarodowy
a dla tych wyzywających i przepisowych... zapraszam po za granice Polski
Aż się dziwię ludziom którzy dają komentarz na temat ograniczenia prędkości... w polsce. wyzywają itp... chyba nie mają prawa jazdy... bo w Polsce przy bzdurach jakie są na drodze ja nie znam żadnego kierowcy który trzyma się przepisów, a znam ich bardzo wielu z racji zawodu...

ps do faza:
straż czy policja nie ma uprawnień do wyjęcia tarczki
zapis predkości na tarczce jest na tyle dokładny że odwzorowujje również prędkość w chwili wypadku, oraz to jak kierowca jechał przed nim...
po wypadku rysuje się pauza... lub praca.
więc jest to dokument który nie tylko podaje prędkość przed wypadkiem, w chwili uderzenia, a jeszcze dokładną godzinę wypadku.
zanim się wypowiesz zapraszam do zgłębienia tematu!!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657