Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Zbigniew Staniszewski: To nasze wspólne dzieło.

62

Po raz kolejny Zbigniew Staniszewski powalczy o urząd na wójta gminy Dębowiec. W rozmowie dla Jaslo4u  przedstawił co w przeciągu czterech ostatnich lat zostało zrealizowane oraz co należałoby jeszcze zrobić dla mieszkańców gminy.



Ilona Czarnecka: Czego w przeciągu czterech lat mijającej kadencji udało się dokonać?

Zbigniew Staniszewski: Ważne są inwestycje, ponieważ to one wpływają na rozwój gminy i dają pracę naszym mieszkańcom. Jeżeli jest dużo pieniędzy inwestycyjnych, a jednocześnie poprawia się infrastruktura to będą przedsiębiorcy. Wykonaliśmy wiele kilometrów  kanalizacji, wodociągów, stację uzdatniania wody.  Inwestycje wodno – ściekowe realizowaliśmy w ramach Związku Gmin Dorzecza Wisłoki. Oprócz tego udało nam się pozyskać dosyć znaczące środki na poprawę nawierzchni dróg. Prace związane z poprawą jakości dróg wykonywane były na terenie całej gminy. Największe dofinansowanie mamy w ramach środków z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych  i Administracji z przeznaczeniem na usuwanie skutków klęsk żywiołowych.Ale udało nam się również pozyskać znaczące środki na drogi z Unii Europejskiej.Przekazaliśmy środki z budżetu gminy na zadania powiatowe. W ciągu czterech lat do powiatowych dróg dołożyliśmy około 1,5 mln zł. Staramy się na bieżąco dbać o rozwój kultury, szkolnictwa. Duże środki przeznaczaliśmy na utrzymanie naszych szkół. Mamy mało dzieci, więc dopłacamy około 2,5 mln zł do subwencji oświatowej na utrzymanie bieżące. Oddaliśmy do użytku jedną nową szkołę, przeprowadziliśmy szereg remontów a w trzech szkołach jest przeprowadzana termomodernizacja. Każda ze szkół jest wyposażona w co najmniej jedną lub dwie pracownie komputerowe. Dbając o bezpieczeństwo mieszkańców wyposażamy systematycznie nasze jednostki OSP w nowy, dobrej jakości sprzęt. W tej kadencji udało się kupić pięć samochodów dla straży pożarnej w tym cztery nowe. W przyszłości chciałbym wyposażyć inne jednostki w dobre samochody i sprzęt strażacki.

Ilona Czarnecka: Jaka dziedzina działalności pochłonęła najwięcej energii w czasie kadencji?

Zbigniew Staniszewski: Staram się działać wszechstronnie. Ale niewątpliwie duże inwestycje związane z kanalizacjami, wodociągami, drogami czy budową nowych obiektów pochłaniają bardzo dużo czasu i energii. Gdyby nie dobra współpraca z radnymi, sołtysami i mieszkańcami naszej gminy to trudno byłoby mi sprostać tym zadaniom. Bardzo ważna jest również fachowości sumienność pracowników naszego urzędu, o czym zawsze wiedziałem i wiem, a co zostało zauważone w licznych kontrolach zewnętrznych.

Ilona Czarnecka: Co uważa Pan za swoje największe niepowodzenie?

Zbigniew Staniszewski: Nie wszystko  udało się zrealizować.Takim niepowodzeniem, które szczególnie mnie dotknęło jest brak dofinansowania na budowę Kompleksu Rekreacyjno – Sportowego w Dębowcu. Pomimo dobrze napisanego wniosku nie otrzymaliśmy dofinansowania. Jednak duże dofinansowanie z zewnątrz innych zadań pozwoliło nam na rozpoczęcie tego zadania z własnych środków.  Zapowiadałem, że chciałbym doprowadzić do pozyskania pieniędzy na kolektory słoneczne z przeznaczeniem dla mieszkańców. Były duże kłopoty, ale dziś na 90% mogę powiedzieć, że w ramach Związku Gmin Dorzecza Wisłoki dostaliśmy dofinansowanie. Będziemy prowadzić rozmowy ze Szwajcarami aby uzgodnić szczegóły.

Ilona Czarnecka: Jak podsumowałby Pan osiągnięcia z zakresu różnego rodzaju inwestycji w gminę?

Zbigniew Staniszewski: Zdecydowana większość tego co obiecałem została zrealizowana, a nawet więcej. Jest ogromna szansa, że już w przyszłym roku ruszymy z inwestycją przebudowy drogi Dębowiec – Folusz. W ramach tego zadania zostanie przebudowany chodnik w Dębowcu, przewiduje się również prostowanie zakrętów i niwelację wzniesienia. Jest to bardzo ważna inwestycja mająca duży wpływ na bezpieczeństwo i rozwój naszej gminy.

Ilona Czarnecka: Na jakie przedsięwzięcia zostały przeznaczone pieniądze pozyskane z Unii Europejskiej?

Zbigniew Staniszewski: Środki z Unii Europejskiej przeznaczyliśmy głównie na zadania już wspomniane czyli: drogi, szkoły, infrastruktura wodno-kanalizacyjna, sprzęt do OSP itp.

Ilona Czarnecka: Jakimi słowami zwróciłby się Pan do potencjalnych wyborców, aby zdecydowali się oddać na Pana swój głos?

Zbigniew Staniszewski: Drodzy mieszkańcy! Praca jaką wykonuję z Waszej woli jest dla mnie dużym wyzwaniem, któremu w pełni się poświęcam i mam nadzieję przynosi ona oczekiwane przez Was rezultaty. Staram się zrobić jak najwięcej w różnych dziedzinach naszego życia.
Wszystko co udało się zrobić w ostatnich latach w Naszej Gminie to nasze wspólne dzieło, mieszkańców gminy Dębowiec. Przed nami jeszcze wiele zadań, do których jesteśmy dobrze przygotowani, dlatego proszę Was o poparcie mnie w nadchodzących wyborach oraz radnych z komitetu „Praworządność”.

Dziękuję za rozmowę.

Ilona Czarnecka

Reklama

Komentarze: 62

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Patologią straszysz
dnia 23.11.2010, 20:01 · Zgłoś
...a sama nas teraz obrażasz. Nie wiem gdzie w moim wpisie widzisz szowinizm... troszczę się tylko o los ziemi gdzie się wychowałem-[...] nikomu nie liżę i nie lizałem bo pracę mam w innym kraju choć chciałbym pracować blisko domu jak szanowny pan wójt za 12 tysięcy miesięcznie to nie będę na wójta startował bo [...] to platformą i pisem nawet na takim ostatnim [...]. Dziękuję do widzenia.
Odpowiedz
0
@ patologia kłaputowo
dnia 23.11.2010, 10:54 · Zgłoś
P.Zbyszek jest ok a jak wy chcecie zrobić coś więcej sami się zgłoście na wójta a nie czepiajcie się jego p[...] macie problem że za wami nie idzie on jest ok a jak wam nie pasuje to wybierzcie stój i postawcie na drodze i będzie stał jak słup i[...] ale jak coś trzeba to lecą jak ćmy do światła i [...] liżą bo nikt nie wie kto pisze ale do tego też można dojść [...] dajcie na luz bo zazdrość gryzie i jak masz coś do Cieklina to masz pecha ja na niego będę głosować jak długo będzie startował !!! a od niego się odwalcie radzę !!!MĘSKIE I DAMSKIE SZOWINISTYCZNE [...] PATOLOGIA SIĘ SZERZY POZDROWIENIA od byłej uczennicy z Cieklina z serca dzięki za komentarze bezpodstawne zazdrość [...] i zarozumiałość POZDROWIENIA DLA WÓJTA NA 100% nie będzie inny tak trzymać !!! pozdrowienia i[...]. którzy go skalują !!! [...][...]!!!
Odpowiedz
0
@ cześka
dnia 22.11.2010, 22:48 · Zgłoś
Popieram wpis z dnia 22.11.2010, 18:27
Odpowiedz
0
@ Wygrał [...] hahaha
dnia 22.11.2010, 18:27 · Zgłoś
Staniszewski nadal będzie zapuszczał Dębowiec tylko ciekawe co wybuduje w Cieklinie. Mam dość tego pajacowania, ludzie czemu nie chodzicie na wybory czy to tak wiele was kosztowało??? nie mam słów opisać tą beznadzieję. Bezrobocie w gminie osiągnie niedługo 100% nie licząc pracowników gminy-trzeba będzie sprzedać co tu mamy i szukać miejsca gdzieś gdzie jest przyszłość. A mogło być tak pięknie-góry, park narodowy-turystyka: myślałem że będziemy na tym zarabiać ale okazuje się że ważniejsze dla wójta jest koło gospodyń i parę dróg. Jestem załamany.
Odpowiedz
0
@ Porażka
dnia 22.11.2010, 15:01 · Zgłoś
Znowu Staniszewski, ale cóż poradzić jak [...] myślenie przychodzi ciężko.
Odpowiedz
0
@ Stało się
dnia 22.11.2010, 14:33 · Zgłoś
Ciemny naród poszedł wybrał i przegrał. Proponuję przenieść Urząd Gminy do Cieklina bo przynajmniej nie będzie Dębowiec przynosił wstydu jako siedziba wójta. Podobno Staniszewski obiecał Dębowczanom, że przeniesie stolicę polski do Dębowca no i poszli i zagłosowali na niego. Tak że kolejne asfalciki przed kolejnymi wyborami.
Odpowiedz
0
@ hehe
dnia 22.11.2010, 12:43 · Zgłoś
Wszyscy tam na pana Staniszewskiego psioczyliście, że ludzi to jeszcze dodatkowo zdeterminowało aby pójść i Go poprzeć.. Wygrana z ogromna przewagą:) Gratulacje!!!
Odpowiedz
0
@ kiki
dnia 22.11.2010, 11:55 · Zgłoś
No i co? Tak bluzgaliście na pana Staniszewskiego a i tak został Wójtem:) i to z dużą przewagą nad innymi kandydatami. Gratulacje dla Niego
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec Dębowca
dnia 22.11.2010, 08:37 · Zgłoś
Staniszewski się nie nadaje. Gmina zadłuzona jest na 5 000 000,00 zł. Kase podatnikow bierze. Kazdy umi kupowac na kredyt!!! Ale ludzie o tym nie wiedza bo Zbysio ładnie mydli oczy. Zrobi impreze, rzuci kasa a kredyt rośnie. A pozniej kto spaci???
Odpowiedz
0
@
dnia 21.11.2010, 18:12 · Zgłoś
ludzie opanujcie sie!!!
co wy chcecie od WÓJTA!!
on wiecej zrobił dla gminy jak inni!!!
Odpowiedz
0
@ patriota
dnia 21.11.2010, 17:53 · Zgłoś
marek stój oby był przyszłym wójtem
Odpowiedz
0
@ Fotoradar
dnia 21.11.2010, 11:09 · Zgłoś
Dlaczego nic nie wspomniał ze ma ochotę postawić na Zarzeczu fotoradar?? (Parę artykułów wcześniej o tym pisze). Niech go sobie postawi w Cieklinie!
Odpowiedz
0
@ byku89
dnia 21.11.2010, 08:54 · Zgłoś
PO CO ZOSTAŁA WYBUDOWANA DROGA DO LASU W ZARZECZU ? MOŻE KTOS ZGADNIE PRZY CZYJEJ DZIAŁCE SIĘ ONA KOŃCZY ???
Odpowiedz
0
@ nie
dnia 20.11.2010, 23:13 · Zgłoś
JESTEM NA NIE! Zapuścił Dębowiec !
Odpowiedz
0
@ haha
dnia 20.11.2010, 15:41 · Zgłoś
Stoj nawet nie wie po co startuje. Chciano tylko znalezc kandydata ktorego wszyscy znaja. W debowcu nie ma nikogo kto by mogl zagrozic obecnemu Wojtowi, wiec znaleziono w Majscowej. Jesli Stohj wygra bedzie tylko marionetka w rekach ludzi, ktorzy zdecydowali o jego kandydaturze. Obecny wojt pelni swoja role juz 2 kadencje i doskonale wie co robi. Bardzo dobrze ze nie jest z debowca, poniewaz zajmuje sie sprawami calej gminy. A co do pozostalych kandydatow to szkoda pisac poniewaz nie nadaja sie na to stanowisko. Prawdopodobnie chca sie dowartosciowac na stare lata.
Za pisownie przepraszam.
Odpowiedz
0
@ m.g.
dnia 20.11.2010, 15:18 · Zgłoś
Pan wójt Zbigniew Staniszewski jest najlepszy i to właśnie na niego zagłosuje. Z tych wszystkich wójtów to właśnie on zrobił najwięcej dla gminy. Jedyny kandydat na wójta!
Odpowiedz
0
@ MMM
dnia 20.11.2010, 14:27 · Zgłoś
Staniszewski Jest Spoko Ja Na Niego Będę Głosował i Znam Dużo Ludzi Którzy Też Będą Głosować Na Niego i Na Pewno Wygra!!! Ci co Wygadują Takie Rzeczy o Nim Niech Się Zastanowią Co Inny Kandydat Zrobi Dla Nich Bo Mi Się Wydaje Ze Nic.
Odpowiedz
0
@ OLEK N
dnia 20.11.2010, 10:48 · Zgłoś
Przez II kandencje obecny wójt nie zrobił "nic" co wybiegało by ponad zadania do których jest zobligowany na mocy ustaw i którę z reguły są zadaniami zleconymi finansowanymi ze środków budżetu państwa. Zadaniami finansowanymi z budzetu gminy. Coż wiecej można zronić nie mając pieniędzy zapytamy-można się o nie postarać.
Nie ma co porównywać wyglady gminy przed 8 laty i teraz- chyba rozsadnie myślący człowiek jest w stanie odp. sobie na pytanie co zostało zrobione? A no zrobono to co musiano bo Gmina musi pewne zadania realizować i "przymusowa" nawet realizacja tych zadań zmieniła przez 8 lat obraz gminy.
Zadać sobie trzeba pytanie co zrobił ponad to co nawet najbadziej niezaradny i niegospodarny włodarz musiałby i zapewne by dokonał w Gminie. I tutaj nasuwa się szybka odp. NIC. Obecny Wójt nie wykorzystuje mozliwości jakie otwarły się po wstąpieniu do UE. Nie pozyskiwane są fundusze ze środków unijnych i europejskich, stwarzajace z jednej strony możliwości rozwoju gminy na wielu płaszczyznach, poprawy standardu życia, wreszcie stworzenia nowych miejsc pracy poprzez wdrozenie przykladowo jakiegoś programu pomocowego dla mieszkanców etc.
Zbyt urzad jest zainteresowany rozwojem naszej gminy w kierunku turystyki, mozliwosci mamy spore ale przez 8 lat nikt nie potrafił dostrzec, że zainteresowanie się tym zagadnieniem i kierunkiem rozwoju przyniosło by korzysci wszytkim mieszkańcom bezposrednio lub pośrednio oraz całej gminie. Usytułowanie gminy w otulinie MPN, występujacy korzystny mikroklimat, liczne cmentarze, Sanktuarium, wody podziemne, pomniki przyrody, cała masa cerkwi, kapliczek itd., dają możliwosci rozwzoju turystyki przyrodniczej pieszej i rowerowej i jeździeckiej,krajoznawczej, turystyki religijnej, turystyki uzdrowiskowej, wreszczie co nas najbardziej interesuje lub interesować powinno agroturystki jako szansy na poprawę bytu wielu rodzin naszej gminy.
Dlatego twierdząc, iż robienie jedynie tego co sie musi to za mało, wystawiam tym wszytkim którzy o tym i o wielu innych sprawach zapomnieli czerwona kartkę!!
Z wyrazami wielkiego Szacunku dla wszystkich dostrzegających możliwości!!
Odpowiedz
0
@ pseudonim
dnia 20.11.2010, 10:28 · Zgłoś
Popieram kierownika ZGK i podpisuje się pod słowami xxx
Odpowiedz
0
@ o kurcze
dnia 20.11.2010, 10:25 · Zgłoś
mogłem ja wystartowac w wyborach - pewno bym wygrał a i zrobiłbym zapewne wiele wiecej niż ci wszyscy razem wzięci :( ech może za 4 lata znajde chwilke... J.Biel
Odpowiedz
0
@ oby nie wydrał
dnia 20.11.2010, 09:35 · Zgłoś
j.w
Odpowiedz
0
@ Kierownik ZGK
dnia 19.11.2010, 23:51 · Zgłoś
Wójt jest ok.
Odpowiedz
0
@ XXX
dnia 19.11.2010, 23:46 · Zgłoś
Szanowni wyborcy radziłbym się zastanowić nad wyborem nowego wójta pan M.Stój pracuje w banku którego jest dyrektorem i nie raz był na dywaniku z powodu braku wyników na wójta kandyduje nie dlatego że chce coś zmienić ale dla dużo wyższych poborów wiem co mówię każdy może to sprawdzić następnie radziłbym sprawdzić w jakim towarzystwie kandyduje: Hrabia Bylina Brzozowski, wspiera znacząco go jegomość doktor Michalski wraz z Małżonką Sz.P.Ciejka czyli cała elita a co najważniejsze na takim stanowisku energii do pracy to niema nawet w 50% co obecny wójt więc jeśli nie chcecie aby Gmina Dębowiec przez następne 4 lata była pośmiewiskiem dla całego powiatu i przekładem nieróbstwa to lepiej zagłosujcie na Pana Zbigniewa normalnego człowieka który stara się na ile może poprawiać wasze życie a gdy czasem popełni jakiś błąd to nie dlatego że miał złą wolę. Zresztą przypomnijcie sobie jak wyglądała gmina przed jego rządami (te wspaniałe żwirowe drogi budujące się kompleksy sportowe, mnóstwo prężnie działających stowarzyszeń i dużo fantastycznych imprez)
Odpowiedz
0
@ Dębowczanka
dnia 19.11.2010, 23:39 · Zgłoś
Czytając nie które komentarze dochodzę do wniosku, że obrońcy PANA WÓJTA to nikt inny jak......
Ja zagłosuję na pana Stanisława Gieruta!!!! jest uczciwy, mądry, skromny i ma jeszcze wiele innych walorów!!!!!!! Gdyby poprzedni wójt miał dotacje z UE zrobiłby jeszcze więcej dla Dębowca. Przypominam, że obecny wójt na swoim stanowisku jest już drugą kadencje w trakcie pierwszej weszliśmy do UE.
Odpowiedz
0
@ cza
dnia 19.11.2010, 23:16 · Zgłoś
Tylko Staniszewski !
Odpowiedz
0
@ ondine
dnia 19.11.2010, 23:14 · Zgłoś
chodnik i wizytówka gminy rynek a na nim [...] bełta jurasze itp... masakra - staniszewski zgnoił kłaputowo!
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 19.11.2010, 22:16 · Zgłoś
No tak mało dzieci w szkołach,ale niektóre szkoły maja po 2 pracownie komputerowe!!!!!!!!!!! a po co ???? a potem się mówi ze do szkol dokłada. PARANOJA!!! Panie wójcie trochę rozumu by się przydało.
Odpowiedz
0
@ Dębowczanka
dnia 19.11.2010, 21:52 · Zgłoś
Ludzie co wy wypisujecie?! staniszewski robi wszystko co w jego mozliwosciach, a wy tego nie doceniacie. Panie Wójcie, będzie dobrze!! trzymam kciuki
Odpowiedz
0
@ starszy
dnia 19.11.2010, 21:44 · Zgłoś
Nie można każdemu dogodzić, zawsze znajdą się tacy co wiecznie narzekają i narzekać będą, niezależnie od wójta.

Tak dobrego wójta jak Staniszewski Dębowiec już nigdy miał nie będzie, ale PRZEKONACIE SIĘ O TYM dopiero gdy na stołku zasiądzie ktoś inny lub gdy minie kilka kadencji!

Wciąż narzekacie na drogi, że dziury, na chodniki, że nie ma! Zastanówcie się jaka to droga i kto się tym zajmuje? Prawie WSZYSTKIE drogi gminne mają asfalt i w większości są bez dziur. To drogi powiatowe są dla was niewygodne i niestety z tymi drogami wójt nic nie może zrobić bo gmina bez powiatu nie może nic, nawet jeśli z gminnej kasy drogi powiatowe miałyby być zrobione! I nie dość, że Staniszewski stara się jak może, to wam i tak mało. Nie macie pojęcia o sprawach gminnych, nie widzicie dobrego, a co złe to na wójta (a jak! bo tak wygodniej). Wójtowi obrywa się np. za niezrobioną drogę powiatową Jasło-Folusz. No jasne, ale może zacznijcie narzekać na ludzi rzeczywiście odpowiedzialnych za to? Albo wyjedźcie poza gminę, najlepiej poza województwo to dopiero będziecie tęsknić za dziurami w Dębowcu :) Odsetek dziurawych dróg w gminie jest naprawdę bardzo mały w porównaniu z resztą Polski. Ci którzy dużo podróżują, wiedzą!

Obiektywnie patrząc, za kadencji Staniszewskiego wykonanych zostało znacznie więcej projektów i więcej pieniędzy ściągnięto do Dębowca z dotacji, UE czy innych jednostek - a to przekłada się bezpośrednio na rozwój gminy - niż za kadencji wcześniejszych wójtów. Tylko ci, którzy tak narzekają nie widzą tego, ba! nawet nie chcą zobaczyć. Smutna rzeczywistość.
Odpowiedz
0
@ Staszek
dnia 19.11.2010, 21:09 · Zgłoś
[...] , nie wiecie co tracicie. Zbyszek , jesteśmy z Tobą.
Odpowiedz
0
@ do optymisty
dnia 19.11.2010, 21:07 · Zgłoś
Nawet nie chcemy żebyś nam wszystkim dogodził ;P za duże masz mniemanie o sobie, uważaj to ostatni stopień do samouwielbienia :)
Ważne jest to, żeby robić zgodnie z prawem, traktować wszystkich równo, czy to [...], czy wójt! Podatki płacimy wszyscy!! A Wy siedzicie na stołkach za naszą KASĘ!! CUKIERKAMI NIE PRZEKUPUJCIE ! A może za kotarę za babcie wejdziecie, może paciorkiem złapiecie tydzień miłosierdzia Majscowa już przeżywała;
do czego to się posuwają żeby do żłoba dostać się, a my pójdziemy za tymi co skromni są :P
Odpowiedz
0
@ Staszek
dnia 19.11.2010, 19:32 · Zgłoś
Ej [...] , nie wiecie co tracicie. Zbyszek , jesteśmy z Tobą.
Odpowiedz
0
@ ANTY PiS
dnia 19.11.2010, 19:22 · Zgłoś
Stój to kawał [...] że się pcha tam gdzie go nie chcą a Pan Staniszewski i tak wygra wybory. Stój lepiej niech w banku zostanie tam gdzie jego miejsce bo będziecie mieli dopiero [...] w dębowcu !!!
Odpowiedz
0
@ blabla
dnia 19.11.2010, 18:54 · Zgłoś
jak wam chodzi o dziury na głównej drodze przez dębowiec to do powiatu się skierujcie bo to droga powiatowa chyba jest
Odpowiedz
0
@ lechosław.pl
dnia 19.11.2010, 17:19 · Zgłoś
Czy zna ktoś przypadek,by nauczyciel był dobrym menagerem,wójtem,burmistrzem itd.Mają oni tylko pewny elektorat w postaci rodziców dzieci,których uczyli i to wystarcza.Czasem pomoże proboszcz...Ot,polska demokracja.
Odpowiedz
0
@ jasło i okolice
dnia 19.11.2010, 16:50 · Zgłoś
Mi się wydaje że pan Stój nie zrobi w naszej gminie tyle co Staniszewski , ja po raz 3 zagłosuje na pana Zbyszka bo patrząc na wójta przed nim to powiem szczerze nic sie w gminie nie działo ,nic sie nie robiło dopiero za pana Zbyszka coś ruszyło wiadomo szczyt formy był w pierwszej kadencji bo miał mase roboty żeby nadgonić to co poprzednik niby robił!!! POPIERAM STANISZEWSKIEGO I JUŻ!!!
Odpowiedz
0
@ miki
dnia 19.11.2010, 15:42 · Zgłoś
ja tam niewiem kto tam moze teraz wygrac w wyborach ale na staniszewskiego nie zaglosuje, uwazam ze mial sporo czasu by cos zmienic w gminie. osiem lat to troche jest. CZAS NA ZMIANY!
Odpowiedz
0
@ Piłkarze
dnia 19.11.2010, 15:33 · Zgłoś
Dziękujemy panie wójcie za "odgrodzenie" siatką stadionu od potoku w Łazach Dębowieckich. Przy następnej spartakiadzie w Łazach zapraszamy do podawania piłki, oczywiście od strony potoku. Lepiej niech pan nie obiecuje, ale to już taki nawyk.
Odpowiedz
0
@ optymista
dnia 19.11.2010, 14:31 · Zgłoś
Jeszcze się taki nie narodził co by każdemu do godził.
....... a sami nie wiecie co posiadacie!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ john
dnia 19.11.2010, 12:41 · Zgłoś
"" W ciągu czterech lat do powiatowych dróg dołożyliśmy około 1,5 mln zł.""czyli trzy razy mniej niz zarobil przez ta 4 lata hahahaha ! zalosne!
Odpowiedz
0
@ Wyborca
dnia 19.11.2010, 12:32 · Zgłoś
Pan Staniszewski to specjalista od kręcenia kiełbasy przed wyborami i rozgrywania tak inwestycji, żeby być wójtem jak najdłużej. Szczególnie upodobał sobie robienie asfaltu w Dębowcu przed wyborami, kiełbacha na kredyt idzie aż miło. A kłaputy lecą głosować na niego bo im drogę zrobił, 8latek minęło a tu dalej nie ma sali, porządnej remizy, przedszkola i oczywiście kawałka chodnika, no przepraszam jest około 100m nowego chodnika zrobionego jako kiełbasa wyborcza 4lata temu.
Odpowiedz
0
@ bizzare
dnia 19.11.2010, 12:05 · Zgłoś
Staniszewski to niestety nieudolny człowiek, ale nie należy go za to winić, że jest wójtem - przecież sam się nie wybrał - świadczy to TYLKO o poziomie Dębowczan i zaścianków.
Odpowiedz
0
@ moreno
dnia 19.11.2010, 12:04 · Zgłoś
STANISZEWSKIEMU - wybudować pomnik w Dębowcu obok tych walących się ruder! Masakra -[...], a wygląda jakby był codziennie [...] - [...].
Odpowiedz
0
@ zdruzgotany
dnia 19.11.2010, 12:03 · Zgłoś
Ale jaja! CHODNIKI - Zobaczcie jakie Staniszewski ma chodniki w swojej gminie w Dębowcu np. koło POCZTY i POLICJI - wizytówka "gospodarnego" i "zaradnego" pseudowójta STANISZEWSKIEGO. O drodze głównej już nie wspomnę.
Odpowiedz
0
@ PANI
dnia 19.11.2010, 11:16 · Zgłoś
JEDYNY KANDYDAT NA WÓJTA!!!!!!!!!INNI NIE MAJĄ SZANS...
Odpowiedz
0
@ ubawiona
dnia 19.11.2010, 10:45 · Zgłoś
No tak.Marek Stój na wójta,Liliana Wójtowa, Teresa Radna.Będzie drugie "Ranczo".Chór i kółko różańcowe macie wyborcy gwarantowane
Odpowiedz
-1
@ Loren
dnia 19.11.2010, 10:43 · Zgłoś
Ten staniszewski to jest [...] kłamie, obiecuje a z niczego sie nie wywiązuje owszem I kadencję miał dobrą ale drugą to olał. Liczą sie tylko strażaki , koło gospodyń [...] i nauczyciele to jego elektorat jak ktoś napisał tylko [...] [...]. byłem na zebraniu w Zarzeczu oraz w Dębowcu nieżle go podsumowali kandydaci z PIS-u nawet Wawruszczak jego krajan i tez nie wytrzymał ale chłop powiedział cała prawdę szkoda,że nie startuje na wójta. moim zdaniem będzie druga tura i wygra Stój, był dwie kadencje wystarczy jemu się niechce pracować już a Dębowiec wygląda jak [...].Pozdrawiam zarzeczanin i sympatyk Debowca.
Odpowiedz
0
@ jurek
dnia 19.11.2010, 10:25 · Zgłoś
Już pisałem o panu wójcie (nauczycielu). Co o nim myślę-po pierwsze jest to człowiek który całe życie pracował w budżetówce i nie ma najmniejszego pojęcia o prowadzeniu działalności gospodarczej co go dyskwalifikuje jako menadżera. Nie robi absolutnie nic co ułatwiłoby prowadzenie działalności gospodarczej i zaktywizowało choć trochę lokalny rynek pracy. Nie wykorzystuje on szans jakie niewątpliwie tkwią w tej gminie jak np. Park Narodowy (Folusz wygląda jak 20 lat temu), złoża wód geotermalnych i wód leczniczych, gazu, potencjału turystycznego Dębowca i wiele wiele innych. Obywatelom gminy należy dać wędkę zamiast kiepskiej jakości drogi.
Odpowiedz
0
@ mieszkanka
dnia 19.11.2010, 09:58 · Zgłoś
mam nadzieję, że wszyscy, którym zależy na dobru gminy poprą Pana Zbyszka!! Bo lepszego wójta to my już nigdy nie będziemy mieli!!
Odpowiedz
0
@ a
dnia 19.11.2010, 09:40 · Zgłoś
nie bede na d[...] głosował bo dziury w debowcu takie ze nie ma mozliowsci normalnie przejechac.
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec gminy
dnia 19.11.2010, 09:13 · Zgłoś
glosowac na pana zbigniewa!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ sponsor
dnia 19.11.2010, 08:51 · Zgłoś
koła gospodyń na pewno pójdą głosować za PANEM :) objecał Pan nadal sponsorować WASZE_ICH libacyjki:)
Odpowiedz
0
@ samochwała
dnia 19.11.2010, 08:50 · Zgłoś
samochwała w cieklinie została:P
Odpowiedz
0
@ czesio
dnia 19.11.2010, 08:48 · Zgłoś
no i poleci lawina komentarzy....a pan Staniszewski jest debeściak.
pozdrawiam pozostałych kandydatów na wójta gminy Dębowiec:nie dorastacie do pięt choćbyście nie wiem jak podskakiwali...aloha:P
Odpowiedz
0
@ mnw
dnia 19.11.2010, 08:39 · Zgłoś
Będzie dobrze! pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ leon
dnia 19.11.2010, 08:05 · Zgłoś
Jak ma pan zamiar zakładać kolektory słoneczne jak Szwajcarzy dopiero mają w grudniu przyjechać i ewentualnie wyrazić zgodę na ich montaż. Projekt obiektu rekraacyjno- sportowego uzyskał jedną z najgorszych ocen, dużo gorszą jak w Osieku w którym już się buduje obiekt. Trochę obiektywizmu panie wójt.
Odpowiedz
-1
@ janusz
dnia 19.11.2010, 07:33 · Zgłoś
w pełni popieram gratuluję życzę wygranej Panie Zbyszku.
Odpowiedz
0
@ K
dnia 19.11.2010, 07:30 · Zgłoś
Nikt ci tyle nie da, ile Staniszewski obieca !!!
Odpowiedz
0
@ xxxx
dnia 19.11.2010, 07:08 · Zgłoś
Panie Staniszewski dlaczego Pan się chwali droga powiatowa z Debowca do Folusza jak to nie ty załątwiałeś, ani nie uczestniczyłeś w rozmowach. Dobrze że to twój konieć skończą się kłamstwa
Odpowiedz
0
@ Bogdan RZ.
dnia 19.11.2010, 01:13 · Zgłoś
Marewk Stój kandydat Twój!!I tylko on jeden!!Nikt więcej!!!
Odpowiedz
0
@ Adam P.
dnia 19.11.2010, 01:11 · Zgłoś
To jest niemiły , [...] [...] Gancarza i Bilskiej , którego kadencja dobiega końca!!!Wypalił się przez te cztery lata i zrobił z siebie Stygara!!!
Odpowiedz
0
@ Marian G.
dnia 19.11.2010, 00:52 · Zgłoś
Ten Staniszewski już wie że przegra i brzytwy się chwyta !!Jego rodzina to słynny Marian Gancarz o którym A.Pawluś już 4 lata krzyczał i tak się przestraszył lustracji razem ze Z.Graselą że terza nie kandydują oraz słynna E.Bilska nauczycielka z I LO o której mówią że ma hasło że jej dom to dar młodzieży!!!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.