Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

350 tysięcy złotych dla ZMKS Jasło

31

Głównym tematem sesji, która odbyła się w ubiegły piątek w Urzędzie Miasta w Jaśle było przyznanie pomocy finansowej dla ZMKS Jasło. W firmie pracownicy walczą o wypłacenie zaległych im trzynastek, jednakże trudna sytuacja finansowa uniemożliwia wypłatę wynagrodzeń.

Burzliwą debatę nad trudną sytuacją w ZMKS Jasło przerwał swoją wypowiedzią i jednocześnie krótko skomentował radny Jerzy Węgrzyn mówiąc: „Nie ma możliwości żeby nie zapłacić trzynastek należących się pracownikom, czy my to zrobimy dziś czy za rok lub pół zapłacić musimy(…). Dotację przyznać musimy, bo wiadomo że ZMKS nie wypracuje tych pieniędzy sam.”

Podczas sesji radni jednogłośnie przegłosowali uchwałę w sprawie przyznania dotacji dla ZMKS Jasło. Przegłosowana kwota to równowartość 350 tyś zł. Część przyznanej kwoty 150 tyś zł ma zostać przeznaczona na wypłatę zaległych trzynastek, natomiast 200 tyś zł ma zostać zagospodarowane na utworzenie stacji paliw, która miała by na celu przynoszenie zysków.

Jasielski Zakład Miejskiej Komunikacji Samochodowej jest zakładem budżetowym miasta Jasła. Urząd Miasta ma zobowiązania, które są wymagalne jak zakup paliwa lub pomoc w sytuacji kiedy firma nie jest już w stanie sama na siebie zarobić przyznając wspomnianą dotacje przedmiotową.

 

 


Obecna na sesji pani burmistrz Maria Kurowska, krótko komentuje sytuacje słowami: „W tej chwili rozmawiamy, aby przynajmniej część załogi wycofała pozwy od komornika, a jeżeli nawet nie wycofają to przecież my te pieniądze kiedyś musimy zapłacić-powiedzmy sobie uczciwie”

Radni kolejny raz jednogłośnie przegłosowali pomoc dla ZMKS Jasło. Kolejny raz zadajemy pytanie Czy wraz z przyznaną dotacją skończą się kłopoty ? Czas pokaże …


Jack
Reklama

Komentarze: 31

Dodaj komentarz Widok:
0
@ wirtualna polska
dnia 16.07.2008, 10:23 · Zgłoś
a i jeszcze jedno nie jestem pracownikiem ZMKS.. ani nikim z tamtej branży...!!
Odpowiedz
-1
@ wirtualna polska
dnia 16.07.2008, 10:21 · Zgłoś
zdaje sobie sprawe z tego ze jest wiele ludzi którzy potrzebuja pomocy... ale to chyba zależy od naszej "kochanej" pani burmistrz kto dostaje kase.... więc o co chodzi..?? skarge złóż do niej a nie do mnie.... więc ty też sie zastanów co piszesz... a jak ci coś w życiu nie wyszło to na innych ludziach się nie wyzywaj.... a jak nie masz co do gara włożyć to się zgłoś do Caritasu... i to było by na tyle!
Odpowiedz
0
@ jpł
dnia 16.07.2008, 09:32 · Zgłoś
Panie radny - J. W. - „Nie ma możliwości żeby nie zapłacić trzynastek należących się pracownikom, czy my to zrobimy dziś czy za rok lub pół zapłacić musimy(…). Dotację przyznać musimy, bo wiadomo że ZMKS nie wypracuje tych pieniędzy sam.” ... A czy ze swoich pieniędzy też by pan tak z czystą ręką dokonał wypłaty, jakiejkolwiek wypłaty. SZCZERZE ...
Odpowiedz
0
@ jpł
dnia 16.07.2008, 09:28 · Zgłoś
... brawo ... gdybyśmy tak wszyscy wzięli się za rozliczanie naszego (podatkowego) pieniądza nie było by takich decyzji. Jaślaninie zacznij wreszcie zadawać niewygodne (dla władzy oczywiście) pytania. Wtedy i władza zacznie patrzyć SOBIE na ręce i skończą sie decyzje -dać, bo to i tak nie z mojej (prywatnej) kieszeni. Jaślaninie - teraz twój ruch. Najwyższy czas ...
Odpowiedz
0
@ Towarzysze z PiSu glosza stare motto:
dnia 15.07.2008, 17:25 · Zgłoś
..czy sie robi , czy sie lezy 13-czka sie nalezy..i wprowadzaja to motto w zycie!
Tak jak sie wyuczyl tw. Jaroslaw z dziel Lenina , ktore otrzymal na "gwaizdke" od tautsia-tw. Rajmunda:rol::@

ZAPAMIETAJCIE TO SOBIE!!!
Odpowiedz
-1
@ Oto-Polska-właśnie
dnia 15.07.2008, 17:05 · Zgłoś
najdroższa wirtualno polsko..

TO BYŁ PRZYKŁAD, weź przejedź się po okolicznych wsiach, a nawet wystarczy dobrze rozglądnąć się po mieście - bieda aż piszczy, są ludzie, którzy rzeczywiście nie mają co do garczka włożyć.. a kończąc bezsensowne dopłacanie do nierentownych firm, nie powiększymy zastępów biednych - można pieniądze inaczej, bardziej celowo spożytkować. I JESZCZE JEDNO - ErBus NIE MOŻE ZWOLNIĆ PRACOWNIKA, na którego wziął dotację, musi utrzymać go na stanowisku pracy co najmniej rok, jeżeli wcześniej (bez winy kierowcy) go zwolni, to musi zwrócić otrzymaną dotację, jeżeli natomiast z winy pracownika powstanie wolny etat, to musi na to miejsce przyjąć bezrobotnego. Na przepisach dotacji akurat dobrze się znam. WIDZISZ wirtualna polsko - o to właśnie mi chodzi, MENTALNOŚĆ ludzi, którzy widzą tylko [...] swojego nosa - ZMKS NALEŻY SIĘ KASA, BO SETKI KIEROWCÓW ZOSTANIE BEZ PRACY, natomiast CI, KTÓRYM SIĘ POWIODŁO i POTRAFILI ROZKRĘCIĆ INTERES TO *** i ZŁODZIEJE. Zastanów się, co piszesz. I jeszcze jedno - nie dokonuj porównań trupów ZMKS do trupów ErBusa --- przy egzekucji przepisów, żaden z autobusów ZMKS nie zosałby dopuszczony do ruchu (w "starej" Unii by to całkiem nie przeszło), te tony spalin, które z wielką przyjemnością się wdycha po przejeździe takiego wehikułu.. A ErBus - małe, ergonomiczne busy, ktoś już napisał wcześniej - w "państwowych" głowach panuje jeszcze komunistyczna teoria ekonomii..

Natomiast.. "czytelniczko" - nie generalizuj - to, że znasz przykłady "fikcyjnych" samotnych matek, nie oznacza, że są osoby, które rzeczywiście potrzebują pomocy, i takie przykłady również Ci mogę podać. Owszem, zgodzę się, że złodziejstwo trzeba ukrócić, ale to już jest w mentalności POLAKÓW - kombinuj, kombinuj - ciekawe, kto z NAS zawsze był uczciwy we wszystkim, co robi??
Odpowiedz
0
@ misiek
dnia 15.07.2008, 16:57 · Zgłoś
kolego ciebie nie powinno obchodzić z czego ktoś opłaca internet-raczej ty na to nie dajesz a wyciąganie ręki po czyjąś, niezarobioną przez siebie kasę jest zwykłym************* ja nie korzystam z usług zmks i nie zamierzam z przymusu utrzymywać takich jak ty kumasz to?
Odpowiedz
0
@ Kasia
dnia 15.07.2008, 15:51 · Zgłoś
Pan Kachlik miał plan dla MKS, ale nie był na rękę P. Burmistrz więc szybko się go pozbyła.
Odpowiedz
0
@ wirtualna polska
dnia 15.07.2008, 10:19 · Zgłoś
nie masz co do garczka włożyc...??? a internet z czego opłacaSZ..?? no po prostu żal...
zgadzam się z czytelniczką!!! co do słowa... a co do er-bus za złotówkę:lol:... czy ty wiesz jak tak naprawdę wygląda działalność tego klienta, bierze ludzi z urzędu pracy za kt0rych dostaje dotacje po czym ci ludzie po miesiącu lub 2 odchodzą bo nie płaci im wynagrodzenia a potem znów bierze nastepnych z urzedu i tak sobie jeździ za zlotówkę... wcale nie lepszymi trupami niż w ZMKS!!! :p
Odpowiedz
0
@ do wirtualna ...
dnia 07.12.2021, 11:26 · Zgłoś
a nie wiesz, że teraz w polsce w kraju z kartonu to tylko internet ludziom i dzieciom wciskają ludzie do gara nie mają co włożyć ale internet musi być !!! miasto/ gmina nawet opłaci bo przecież takie są wytyczne [...] rządu nie ma to jak rozwój i globalizacja ... dlatego nie miej pretensji bo jest tak, że ma się internet ale nie ma się i pracy i co do gara włożyć !!! bardziej miej pretensję do urzędu pracy do wszystkich urzędników i całej biurokracji że ludzi odsyłają do takich " pracodawców" a ludzie idą bo nie mają wyjścia, a potem taki pracownik nawet nie złoży zawiadomienia ani na policję ani do sądu nigdzie i tak to się kręci złodziej na złodzieju w majestacie pseudo prawa !!! wspierajmy dalej złodziei i bandytów w garniturkach za biurkiem i ujadajmy na siebie w internecie a ONI KASĘ BIORĄ DALEJ !!!
Odpowiedz
1
@ charytatywność - z cudzej kieszeni
dnia 15.07.2008, 08:01 · Zgłoś
... łatwo dzielić nie swoim prawda. Nie wypracowano - nie ma pieniędzy. Złe zarządzanie, nie ma zarządzających. Niewłaściwy (niefachowy nadzór właścicielski) - sąd. I proste - prawda. Aż za proste dla takich decydentów - nieprawdaż. Ale co tu gadać - psy szczekają karawana idzie dalej.
Odpowiedz
0
@ Czytelniczka
dnia 15.07.2008, 07:16 · Zgłoś
Ludzie jakie my w Polsce mamy samotne matki /chyba że ojciec nie żyje,ale to już inna sprawa/, trzeba wziąć się za tych niby ojców niech nakładają na dzieci,a prawo Polskie powinno być w tych kwestiach bardziej rygorystyczne.Zdarza się często ,że ojciec dziecka pracuje ,wyjeżdża za granicę i całkiem nieżle mu się powodzi,a na dziecko matka pobiera zasiłki z opieki - to powinno się skończyć.
Odpowiedz
0
@ do czytelniczka
dnia 07.12.2021, 11:12 · Zgłoś
tutaj nie rozmawiamy o samotnych rodzicach wychowujących dzieci.
Ale masz rację w tym, że samotny rodzic i najczęściej matka jest z tymi dziećmi a ojciec jak nawet płaci alimenty to grosze a matki muszą iść do gopsów/ mopsów bo NIE STARCZA ! a w tym [...] zwanym jasło o pracę to trudniej niż wygrać w lotto !!!
Jak samotnie wychowująca dzieci ma sama wszystko zrobić jak rozpatruje się jej sytuację tylko z jednej perspektywy takiej jak działa rodzina pełna- dwoje rodziców i pomoc [...]ków czy dalszej rodziny. Samotni rodzice takiej pomocy najczęściej nie mają! nie ma im kto pomóc dzieci odebrać czy przypilnować bo tatuś jak po rozwodzie albo ma inną rodzinę albo wyjechał a rodzina ze strony " tatusia" ma w[...] pomoc byłej żonie i jej dzieciom, tak wtedy to są najczęściej tylko jej dzieci !!! wszystko fajnie ale samotni rodzice jak zachorują to co wtedy? czy ktoś się zastanawia ? NIE NIE NIE !!! przykładów jest cała MASA !!! a jak samotny rodzic nie mieszka w mieście a tu wszędzie trzeba dojechać, auta nie ma bo opłaty, a zatankować a dzieci do szkoły to kolejne wydatki na bilety, obiady jak chore albo inne wydatki gdzie tu przyjemności dla dziecka ?? i tak ciągle coś ... a ci "ludzie" w urzędach są wyprani z logicznego myślenia najczęściej NIE MYŚLĄ a i tak dostaną wypłatę nawet jak popełnią błąd to nikt ich nie rozlicza a my [...] naród zapłacimy !!! nas stać na taki gest !!!i tak jest na każdym kroku nie ma dobrego gospodarza nie ma nikogo komu by zależało na tym co robi nie ma żadnej sprawnej kontroli jedno co wszyscy potrafią to wołać o zapłatę nawet za cenę rozwalenia zakładu pracy i za cenę tych co stracą pracę i innych którzy są zależni !!!
dlatego ludzie OGARNIJCIE SIĘ CI CO NAMI RZĄDZĄ I CI KTÓRZY SIĘ WYBIERAJĄ PO NICH BĘDĄ TACY SAMI BERADNI I TYLKO O SOBIE CZAS SIĘ ICH POZBYĆ CZAS ICH ROZLICZYĆ BO TO Z NASZYCH PODATKÓW Z NASZEJ KRWAWICY TAM SIEDZĄ I NIC NIE ROBIĄ A ICH ULUBIONY TEKST TO " MYŚL GLOBALNIE NIE LOKALNIE " tylko jak lokalnych nie będzie nie będzie globalnie!!!
Odpowiedz
1
@ Oto-Polska-właśnie
dnia 14.07.2008, 22:50 · Zgłoś
errata: nie wpisałem gwiazdek, tam, gdzie się pojawiły, użyłem słowa z języka potocznego, ale za nic w tym było wylgaryzmu, jestem tak [...], że nie wpiszę ponownie tego słowa..

do wirtualnej polski - dlaczego mam ja czy ktokolwiek z mojej rodziny, płacić za czyjąś nieudolność?? a czy Ty się przejmujesz tym, że np. nie mam, co do garczka włożyć, bo miasto, zamiast próbować budować nowe miejsca pracy, trwoni pieniądze po to, by pochwalić się, ile potrafiło wydać z unijnych dopłat. Zastanów się. Istnieją programy restrukturyzacyjne, prywatyzacyjne, firma transportowa może w Jaśle przetrwać (czego przykładem są np. busy wożące ludzi spod szpitala do centrum za 1 złotówkę, a nie za 1,80 jak ZMKS), tylko trzeba ją mądrze poprowadzić (o co się obawiam w przypadku jakiejkolwiek władzy wybranej przez 5% społeczności). Równocześnie, firma ogłaszając bankuctwo chroni swoich pracowników, dostają odprawy, a jeżeli nie są leserami, to znajdą pracę w prywatnych firmach przewozowych czy rozpoczną działalność zarobkową w zupełnie innym sektorze - to się nazywa PRZEKWALIFIKOWANIE. Jeżeli niedużo brakuje do emerytury - to zaprosić takich na pomostówkę. Ale, na litość, nie wolno publicznych pieniędzy trwonić, trwonić, trwonić, bo to nie jest żadna inwestycja, czy próba ratowania zaakładu, to jest trwonienie pieniędzy. I to nie dotyczy wyłącznie naszego ZMKS, tak jest z wieloma dziedzinami naszej gospodarki - PKP, górnictwo, rolnictwo (nierozgarniętych rolników), itp., itd. NAUCZMY SIĘ WRESZCIE, ŻE NIKOMU W POLSCE NIE MOŻE SIĘ NALEŻEĆ COŚ, TYLKO Z TEGO POWODU, ŻE JEGO SZEF JEST NIEGOSPODARNY, LUB Z TEGO POWODU, ŻE ZA KOMUNY SIĘ NALEŻAŁO.. jakoś jasielski PKS świetnie prosperuje..

i jeszcze jedno: dlaczego wirtualna polsko nie litujesz się nad matkami samotnie wychowującymi dzieci, które dostają 40 zł (czy podobnie śmieszną kwotę) zasiłku rodzinnego za dziecko?? (miesięcznie!)
Odpowiedz
-1
@ wirtualna polska
dnia 14.07.2008, 18:44 · Zgłoś
czy ktokolwiek z was pomyślał o pracownikach...... którzy pracują i mają do utrzymania rodziny????!!!! pytam się!!!!! to nie wina kierowców że stary dyrektor tylko do swojej kieszeni pchał kase...!!! więc pomyślcie zanim coś zaczniecie pisać... a zresztą wiecie ile jest ludzi którzy jeżdżą autobusami lini ZMKS??!!! i wiele z tych osób nie ma innego transportu ... skoro chcecie zamknąc zakład to załatwcie prace wszystkim kierowcą którzy ją stracą....!!!! taka jest moja opinia.. a co do skrzyżowań i świateł to sie zgadzam...
Odpowiedz
1
@ qn
dnia 14.07.2008, 12:23 · Zgłoś
do rządzących zmks-em udajecie ze walczycie o pasazerów a tak naprawdę to macie iich gdzies ,bo jak mozna na przykład puscic autobus przed godz. 14 z jasła w kierunku wolicy kiedy ludzie pracują do godz. 14 i musza jezdzic prywatnymi samochodami.Atakich bezsensownych rozkładów w waszym wykonaniu jest wiele na trasach podległych ZMKS.:no::no::rol:
Odpowiedz
0
@ witek
dnia 14.07.2008, 12:20 · Zgłoś
Ale fajnie trzyma mikrofon....
Odpowiedz
0
@ JIM
dnia 14.07.2008, 11:37 · Zgłoś
MAM DOŚĆ DOTOWANIA NIERENTOWNYCH ZAKŁADÓW !!!!!
Odpowiedz
1
@ Oto-Polska-właśnie
dnia 14.07.2008, 11:15 · Zgłoś
i tak niestety wygląda nasz zaściankowy kraj, który dumnie wszyscy zwiemy Polską, niewydobyty jeszcze z okowy komunizmu, kiedy to czy się stało, czy leżało.. kasę zawsze się wypłacało.. Niestety, dopóki w Polsce będzie się wydawać publiczne pieniądze na chore skrzyżowania, na których za chwilę będzie rondo, na chore remonty dróg, na których postawione wysepki zakorkują ruch i stworzą realne niebezpieczeństwo w "ruchu lądowym" na jasielskich drogach, dopóki stawia się gdzie popadnie sygnalizacje świetlne warte setki tysięcy złotych (a nie ma pieniędzy, aby naprawić tę na skrzyżowaniu ulic mickiewicz i jagiełły), dopóki organizuje się happeningi polityczne z miejskiej kasy, dopóki udaje się, że się coś robi, a się nic nie robi, poza uśmiechaniem się na dyplomatycznych uroczystościach, dopóki wydaje się dziesiątki milionów (nowych) złotych na inwestycje warte kilkakrotnie mniej (a propos poprzedniech władz), dopóki trwoni się PUBLICZNE PIENIĄDZE NA DOFINANSOWYWANIE NIERENTOWNYCH SPÓŁEK PAŃSTWOWYCH typu PKP, MZKS, i wreszczie DOPÓKI społeczeństwo NIE BIERZE UDZIAŁU W WYBORACH, tylko pozwala rządzić GARSTCE politycznych *** z ramienia politycznych fanatyków, dopóty w NASZYM kraju, w NASZYM regionie, w NASZYM mieście NIE BĘDZIE REALNYCH PERSPEKTYW NA Życie, na godne, normalne życie. Za jakiś czas Jasło umrze.. zostaną sami emeryci i renciści, których zgrabnie będą obsługiwać kolejni aptekarze, fryzjerzy i bankierzy. Młodzi ludzie, żyjąc w rzeczywistości opisanej POWYŻEJ, nie pozwolą sobie [...] w twarz, wyjadą, wyjadą tam, gdzie będą miejsca pracy (i tam, gdzie knajp się nie zamyka o godz. 23) ALE NIC.. KOMUNISTYCZNY DUCH W NARODZIE NIE GINIE - RÓB, ŻEBY COŚKOLWIEK ROBIĆ, WYDAWAJ PUBLICZNE PIENIĄDZE, BO TO NIE TWOJE. Dziękuję Ci - bezpłciowo, apolityczna społeczności, za walkę o dobro wspólne!!!
Odpowiedz
1
@ ble ble
dnia 14.07.2008, 10:47 · Zgłoś
Coś nieprawdopodobnego !!!!! Kolejny raz, my wszyscy płacimy wielkie pieniądze na ZMKS z którym p. burmistrz kompletnie sobie nie radzi. Jak długo jeszcze będziemy bezsensownie dopłacać do mynkoli ? w sumie już coś ok. miliona złotych, czyli ca. 10000 zł na jednego pracownika !!!! można to jednak zrozumieć w kontekście faktu że, koszty funkcjonowania urzędu miasta Jasła należą do najwyższych w Polsce !!!!
Czytam że p. burmistrz jest absolwentką jakieś ekonomii i wszystko staje się jasne, ze względu na swój wiek mogła ukonczyć, tylko ekonomię komunistyczną, co widać i słychać
Odpowiedz
0
@ Jacek
dnia 14.07.2008, 10:36 · Zgłoś
Jakie trzynastki, chyba obudziłem się w jakimś inny ustroju, zlikwidować ten bajzel i po sprawie. Już dość tych kopcących staroci na naszych drogach i dokładania do czegoś co nie ma dna.
Odpowiedz
0
@ Towarzyszka Nauczecielka "ratuje&qu
dnia 14.07.2008, 09:36 · Zgłoś
I KAWALER IVRP "ratowal" Stocznie na spolke z Rydzykiem...:rol:
Odpowiedz
0
@ add
dnia 14.07.2008, 09:33 · Zgłoś
wydaje mi się że ZMKS Jasło nie zostanie uratowany. Plan naprawczy miał być gotowy w kwietniu a już jest połowa lipca i dalej nic :/ Nie zdziwię się jak do Jasła wejdzie jakiś duży prywatny przewoźnik w stylu Veolia Transport i przejmie większość kursów ZMKS, albo nawet i cały ZMKS jak to ma miejsce w wielu innych miastach.
Odpowiedz
0
@ karolcia
dnia 14.07.2008, 08:22 · Zgłoś
Marnotrastwo publicznych pieniedzy.Zamiast pracy wystawianie łapy o jałmużnę oto recepta na funkcjonowanie ZMKS.To jest ten program zapewne restrukturyzacji firmy.
Przyjmuję owo slowo pisane do wiadomosci,czekajac na dalsze ściepy na ten relikt gospodarowania.
Odpowiedz
0
@ alka
dnia 14.07.2008, 07:58 · Zgłoś
Wyślijcie skarbnika na urlop bo widać po nim potworne zmęczenie!
A pani burmistrz zrelaksowana.
Odpowiedz
0
@ nuśka
dnia 14.07.2008, 07:48 · Zgłoś
Nikt nie ma pomysłu jak rozwiązać problem ZMKS Jasło. Były dyrektor myślał tylko o swoim prywatntnym inretesie a nie o zakładzie. Przeciesz można było było np. otworzyć stację demontażu pojazdów, stacje przeglądów technicznych itd ,itd. Marzm niestety ich zabije i to wszystko. Wszystko dać i dać za darmo a od siebie nic:(
Odpowiedz
0
@ Laura Diaz
dnia 14.07.2008, 07:34 · Zgłoś
Jakie trzynastki?! Co to za mentalność rodem z prl:upset: Z jakiej racji komuś ma się należeć kasa, na którą sobie nie zapracował? No chyba że rok faktycznie ma 13 miesięcy, a ja o tym nie wiem:o

Też się wszyscy zacznijmy procesować o wypłatę trzynastek, zaległych i każdej następnej! Przecież się należy, to państwo nam da!
Odpowiedz
0
@ realista
dnia 14.07.2008, 07:24 · Zgłoś
Jakie 13-stki ? przecież to w firmie jest roczna nagroda z zysku. A proszę mi powiedzieć jakie zyski przynosi ZMKS. Radni i Burmistrzowa kupują sobie spokój społeczny za pieniadze podatników i a nóż uda im się dotrwać do kolejnych wyborów. "Precz z komuną" w ZMKS i jak najszybciej go sprzedać choćby za przysłowiową złotówkę. Praktyka pokazuje że miasto nie potrafi zarządzać firmą więc niech robią to inni. Szkoda dalej męczyć pracowników i mieszkańców !!!
Odpowiedz
0
@ buszzmen
dnia 13.07.2008, 16:02 · Zgłoś
Mentalność rodem z prl-u! goście muszą dostać trzynastki i to z publicznych pieniędzy choć jak sam Węgrzyn szczerze przyznaje "wiadomo że ZMKS nie wypracuje tych pieniędzy sam"
Panie Wegrzyn większość uczciwie pracujących ludzi w tym kraju trzynastek nie dostaje ale pan i pana koledzy z jakiegoś powodu muszą je dostać. Proponuję aby ten fakt rozważyła również pani burmistrz i szanowna rada nim po raz kolejny wyda nie swoje pieniądze.
Odpowiedz
0
@ misiek
dnia 13.07.2008, 15:55 · Zgłoś
To tak teraz wygląda "pomoc" miasta dla zmks!!! wydanie 150 tyś na trzynastki??? pani burmistrz i szanowna rada widać "rozwiązuje" problemy rozdając publiczne pieniądze-ciekaw czy na to konto można się spodziewać płatnej strefy parkingowej obejmującej całą gminę jasło?ręce [...] opadają...
Odpowiedz
0
@ ppp
dnia 13.07.2008, 15:04 · Zgłoś
Po wypowiedzi burmistrz odnoszę wrażenie iż tylko ona jedna chce dac te pieniadze.....burmistrz jak widać nie ma zielonego pojęcia o co chodzi...wypłaćić ludziom 13...zaległe wypłaty..i zamknać zakład...i po sprawie...jezeli zakład się sypie...stare autobusy...po co inwestować w sprzęt..jak to i tak nic nie da....ludzie tam pracujący nie chca ratować zakładu...niech sie sypie..ale 13 musi byc..więc dajcie im te pieniądze i zamknijcie zakład..i po sprawie..więcej nikt was nie poda do sądu czy komornika...na kuroniu dostaniecie po 550 zł...13 nie wy jedni nie macie i inni zyja ale maja prace...wy natomiast musicie miec 13 a co do pracy...to nie...
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.