Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Kandydaci na burmistrza Jasła stanęli do debaty [FOTO]

199

Czworo z sześciorga osób ubiegających się o urząd burmistrza Jasła wzięło udział w debacie politycznej, jaka w ubiegłą sobotę odbyła się na jasielskim wydziale AHE. Kandydaci przedstawili swoje pomysły na napędzenie rozwoju miasta, dyskutowali o sposobach przeciwdziałania lokalnemu bezrobociu i związanej z nim emigracji młodych ludzi oraz innych problemach tutejszej społeczności i miejscowego samorządu. 

<<FOTORELACJA>>

Zaproszenie do wzięcia udziału w organizowanym pod naszym patronatem medialnym wydarzeniu otrzymali wszyscy kandydaci na fotel burmistrza. Przyjęli je i zgodnie z wcześniejszą deklaracją przybyli w sobotnie przedpołudnie do auli jasielskiego „ekonomika (budynek szkoły pełni rolę zamiejscowego ośrodka dydaktycznego Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, przyp. jh) reprezentantka PO Elwira Musiałowicz-Czech, startujący z ramienia Kongresu Nowej Prawicy Janusza Korwin-Mikkego Leszek Garbacik, jeden z liderów Porozumienia Samorządowego Ponad Podziałami Tadeusz Górczyk oraz przedstawiciel PiS Ryszard Pabian. Na uczestnictwo w politycznej dyspucie przedwyborczej nie zdecydowali się obecnie urzędujący burmistrz Andrzej Czernecki z Jaślan, oraz kandydat KWW Stanisław Grzywacz – Jasło Bez Fotoradarów Stanisław Wojdyła.

W pierwszej części debaty zadaniem każdego z jej uczestników było udzielanie odpowiedzi na pytania redaktora Grzegorza Michalskiego, prowadzącego wydarzenie. W nawiązaniu do nich kandydaci przedstawili swoje pomysły na napędzenie rozwoju Jasła, ożywienie lokalnej przedsiębiorczości, uporanie się z problemem bezrobocia. Odnieśli się również do koncepcji wprowadzenia w lokalnym samorządzie budżetu obywatelskiego oraz wymienili priorytetowe – ich zdaniem – inwestycje, jakie winny zostać zrealizowane w mieście celem optymalizacji jego infrastruktury komunikacyjnej.

Co do wielu kwestii wszyscy debatujący byli zgodni – Jasłu potrzeba zdecydowanej walki z lokalnym bezrobociem i stworzenia na miejscowym gruncie warunków, które pozwoliłyby na zatrzymanie w mieście młodych ludzi. Jednym z priorytetów przyszłego burmistrza powinno być uczynienie z Jasła przestrzeni sprzyjającej prowadzeniu i rozwijaniu przedsiębiorczości – zdaniem kandydatów należy skupić się nie tylko na podjęciu i realizacji swoistego pakietu działań na rzecz pomocy lokalnym firmom w rozwinięciu skrzydeł, ale również służącego przyciągnięciu do miasta inwestorów z zewnątrz.

Poruszony został również problem jasielskiej straży miejskiej. Czy w opinii debatujących instytucja, o której likwidację w drodze referendum zabiegają miejscowi sympatycy Janusza Korwin-Mikkego ma rację bytu? Zdaniem Leszka Garbacika nie ma – kandydat z ramienia komitetu partii kontrowersyjnego polityka jednoznacznie opowiada się za jej rozwiązaniem. Z kolei Tadeusz Górczyk uważa, że straż miejska winna wrócić do pełnienia pierwotnie przypisanych jej funkcji. Dziś według mnie to nie ona jest problemem spornym, a fotoradar. Jeżeli zostanę burmistrzem urządzenie to zostanie przekazane do policji – powiedział. Ryszard Pabian zaznaczył, że niezależnie od wyniku ewentualnego referendum szereg zadań wykonywanych obecnie przez strażników miejskich – m.in. kontrola podatkowa, dbanie o porządek w mieście czy obsługa monitoringu – nadal musi być realizowany. Na pewno pozostaną osoby, które będą te zadania obsługiwać (…).Czy to się będzie nazywać strażą miejską, czy to będą jakieś wydziały w urzędzie miasta jest kwestią do dyskusji – stwierdził kandydat PiS. Według Elwiry Musiałowicz-Czech rozstrzygnięcie o „być albo nie być” straży w drodze referendum jest rozwiązaniem najlepszym z możliwych. Na pytanie, czy zagłosuje za likwidacją instytucji czy przeciw reprezentantka PO nie chciała odpowiedzieć.

Kandydaci na fotel burmistrza Jasła musieli również zmierzyć się z pytaniami zadawanymi przez publiczność. Atmosfera w tej części debaty momentami była bardzo gorąca. 

Jako, że organizatorem sobotniego przedsięwzięcia był jasielski wydział AHE, debacie przysłuchiwała się spora grupa studentów uczelni. Porozmawialiśmy z przedstawicielem ich grona. Dla nas studentów takie wydarzenia jak to dzisiejsze stanowią formę odbioru marketingu politycznego przedstawionego przez kandydatów. To dla nas również nauka jak należy się zachowywać, postępować, jakie wnioski wyciągać z takich debat, w jaki sposób postrzegać ich uczestników – powiedział nam Grzegorz Michalski, student III roku politologii na specjalności „administracja publiczna”.

Temat specyfiki debaty w kontekście innych narzędzi umożliwiających politykom i osobom aspirujących do ich miana przekonanie do siebie elektoratu wyborczego podjęliśmy w rozmowie z dr Jolantą Puacz-Olszewską, wykładowcą AHE.

Uważam, że debata jest pośród nich najważniejsza. Szczególnie, gdy ma charakter otwarty i jej uczestnikami są mieszkańcy danego regionu czy  miasta, jak w przypadku dzisiejszej debaty. Z programami wyborczymi kandydatów jedne osoby się zapoznają, inne niekoniecznie. Program wyborczy to tylko słowa na papierze, a taka konfrontacja z wyborcą jest dla kandydata najlepszą okazją do wybronienia się tudzież przedstawienia, co chce on zrobić dla miasta. Przy okazji może również dowiedzieć się, jakie są oczekiwania obywateli tego miasta – twierdzi nasza rozmówczyni. 

Debata trwała ponad dwie godziny. Pośród jej uczestników nie zabrakło obecnych samorządowców i sympatyków poszczególnych kandydatów na urząd burmistrza. 

Jakub Hap
[email protected]

Napisany dnia: 10.11.2014, 14:21

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
-1
@ bubu
dnia 15.11.2014, 18:13 · Zgłoś
Takie debaty to dla spadów. Jedyny sposób aby zaistnieli.
Odpowiedz
1
@ kora
dnia 15.11.2014, 10:34 · Zgłoś
wszystkiego najlepszego ALBERT
Odpowiedz
3
@ APOLITYCZNY
dnia 14.11.2014, 19:31 · Zgłoś
Dla mnie żenującym jest fakt braku w debacie p. Czerneckiego. Moim zdaniem świadczy to o zupełnym braku szacunku do wyborców. Udział w debacie zastąpiono wywiadem w TV. A wiadomo że wywiady w TV są autoryzowane a pytania znane wcześniej. Naprawde wyborcy nie są hołotą która głosuje na te twarze które mają więcej plakatów przy kościołach czy na płotach. Treść się liczy Panowie i Panie.
Odpowiedz
1
@ Emeryt
dnia 14.11.2014, 17:27 · Zgłoś
Byłem na debacie kandydatów na burmistrza Jasła, przyglądałem się
i słuchałem ich wypowiedzi. Panowie Pabian i Górczyk, którzy aktualnie
urzędują w Urzędzie miasta i Starostwie w Jaśle pomimo, że pobierają
wypłacane pensje pochodzące z naszych podatków nic nie powiedzieli
o swoich osiągnięciach i co dobrego zrobili dla miasta Jasła.
Ani za te pieniądze, które pobierają jak też i z własnej inicjatywy.
Kiedyś mądrze powiedziano " po czynach ich poznacie".
Cały czas mówili o planach na przyszłość, w które osobiście nie wierzę
Jak pan Górczyk wychodzi naprzeciw problemom mieszkańców podaję
przykład problemów mieszkańców z Sobniowa poruszony na debacie.
Pan Górczyk powiedział, że zna ten problem ale dotychczas do Sobniowa
nie pojechał.
Pomimo tego nadal patrzyłem co w kandydatach jest najlepszego.
Na przykład u pana Górczyka zobaczyłem, że co ma najlepszego
to był tylko garnitur, który miał na sobie.
Wobec tego nie będę na niego głosował.
Odpowiedz
1
@ do emeryta
dnia 14.11.2014, 14:30 · Zgłoś
A co to za kryterium - młodzi mają głosować na młodych a kobiety na kobiety. jeszcze rudzi na rude a siwi na siwych. Głosujmy na mądrych i uczciwych, mogą być starzy, byle na poziomie.
Odpowiedz
-2
@ Emeryt
dnia 14.11.2014, 12:13 · Zgłoś
Kobiety, jak jest równouprawnienie i macie prawo głosu to głosujcie na kobiety.
Nie narzekajcie potem, że władze w urzędach są zdominowane przez mężczyzn.
Nie głosujcie na siwych panów w wieku przed emerytalnym.
Młodzi wyborcy, głosujcie na młodych nie na starych dziadków.
Wiedzcie, że jest walka pokoleń. Starzy mają jeden cel: władza i pieniądze.
Okażcie też i Wy swoją obecność, że istniejecie i macie swoje prawa.
Starzy dążący do władzy uważają młodych za swoje zagrożenie i pozbywają
się młodego pokolenia. Udają tylko, że planują stworzyć dla nich w przyszłości
dobre warunki, a w rzeczywistości jest coraz gorzej.
Widać było na debacie jak załatwiają odmownie sprawy młodych.
Obydwaj kandydaci panowie Górczyk i Pabian zgodnie na prośby:
ojca proszącego o pomoc w załatwieniu stażu dla syna oraz
pana proszącego o przydzielenie małej kwoty dla istniejącej
młodzieżowej szkółki sportowej nie podjęli tematu tylko od razu powiedzieli,
że nic nie pomogą
Pan Górczyk wprawdzie coś tłumaczył długo i mętnie, ale na końcu powiedział
żeby ojciec dla syna gdzieś dalej szukał stażu.
Widać było, że sprawy młodych nie leżą im na sercu, więc nie będę na nich
głosował.
Odpowiedz
-1
@ Emeryt
dnia 12.11.2014, 20:18 · Zgłoś
Wychowując młode pokolenie chcemy by oni w przyszłości zajęli nasze miejsce i by byli
blisko nas. Wiele kosztuje wysiłku wychowanie i wykształcenie młodego człowieka.
Ale gdy przychodzi nowa zmiana są niedoceniani a ich własność z premedytacją niszczona.
Niektórzy powodują utrudnienia i stwarzają sytuacje uniemożliwiające przejęcie naszego miejsca. Widać, że szkodliwe działania są skoordynowane gdyż w całym Jaśle banery
i plakaty są wybiórczo zabazgrane tylko czarnego koloru sprayem. Przecież każdy kto maluje ma swoje ulubione kolory i takiego koloru wybiera spraye. A nie dla wszystkich malarzy w całym mieście Jaśle najbardziej ulubionym kolorem jest kolor czarny. Kto wykupił w Jaśle tyle farby koloru czarnego. Kto stwarza takie szkodliwe sytuacje, a także kto niszczy też innego rodzaju własności prywatne utrudniając możliwość brania udziału
w demokratycznych wyborach młodych zaangażowanych ludzi. Kto za tym stoi? Wynika
z powyższych wydarzeń, że demokracja nie ma miejsca w naszym jasielskim środowisku.
My starsi mieszkańcy Jasła i emeryci też mamy swoje miejsce w Jaśle. Swoim doświadczeniem możemy służyć miastu głosem doradczym.
Urodziłem się w Jaśle. Całe dorosłe życie spędziłem w tym mieście. Kocham swoje miasto Jasło. Bądźmy szlachetniejsi. Dajmy szansę młodym - głosujmy na nich.
Odpowiedz
6
@ ASD
dnia 12.11.2014, 18:41 · Zgłoś
Był link do amatorskiego nagrania. Ale sam się dziwię dlaczego jaslo4u to przeszkadzało. Link został skasowany
Odpowiedz
4
@ mediapolice
dnia 13.11.2014, 11:18 · Zgłoś
Portal skasował też moje posty min. dotyczące Tadusza Baniaka (o tym jak sprytnie odwraca uwagę od siebie atakując innych) oraz na temat radnego Kościowa , który jako POwiec kandyduje z innej listy - podejrzewam , że PO przepoczwarzyła się tylko po to aby dorwać koryta.
Odpowiedz
4
@ liberty
dnia 12.11.2014, 15:42 · Zgłoś
Dlaczego nie ma nagrania całej debaty w internecie tylko stronnicza relacja jaslo4u.pl ? Niech każdy oceni sam. Wrzućcie to do internetu !!!
Odpowiedz
10
@ Amelia
dnia 12.11.2014, 11:52 · Zgłoś
Szkoda ze p. Burmistrz nie mial czasu na debate. Szkoda rowniez ze nie ma czasu sie spotykac w kazda srode z osoba potrzebujaca pomocy a tak pieknie pisze ze osoby sa przyjmowane w Srody.
Odp. p. Andrzeja brzmi ja załatwiam cos dla Jasla cos bardzo waznego.
Ech ma pan nas w d...e na to wyglada.
Zapraszam na wybory kazda osobe w koncu wybierzmy burmistrza aby mial czas dla nas przynajmniej go znalazl.
Odpowiedz
4
@ winny klimat
dnia 13.11.2014, 20:18 · Zgłoś
Panie burmistrzu umówił się pan na zielonym rynku ze sprzedającymi i nie przyszedł my pamiętamy i 16go przypomnimy to sobie
Odpowiedz
6
@ Amelia
dnia 12.11.2014, 11:32 · Zgłoś
Ja mam kilka pytan do p.Czerneckiego
Kto likwidowal szkoly z poczatkiem pana kadencji burmistrza?
Czemu osoby w wieki 50-60 sa przyjmowani na staz?
Czemu nie bedzie referendum w sprawie likwidacji strazy miejskiej?
Co pan przez cale 4 lata zrobil z reka na sercu prosze nie przypisywac sobie co poprzedni burmistrz zrobil
Czemu bezrobocie wzroslo? Dlaczego pan zgnoil Jaslo do cna?
I ciagle te winne klimaty co z tego pan ma?
Pytania sa nie konczace ale i tak wiem jedno spot p. burmistrza to kpina i klamstwo ulotki tragedia i pan chce byc burmistrzem a i jeszcze jedno panie nie zostal tylko burmistrzem roku ale chwali sie pan a my z tego nic nie mamy
Moj wybor p.PABIAN 16 listopada glosujmy na pana Pabiana:)
Odpowiedz
-10
@ xtr
dnia 12.11.2014, 10:13 · Zgłoś
Nie nazywajcie tego debatą...to była farsa...debata odbędzie się gdy ewentualnie dojdzie do II tury,wtedy winna odbyć się w JDK...widzę tylko 2 osoby ,obecny i Pabian ze wskazaniem na pierwszego..
Odpowiedz
4
@ nie sądzę
dnia 12.11.2014, 10:38 · Zgłoś
A czemu teraz niby była farsa a w II turze już tej farsy nie będzię? Nie ma znaczenia czy to I czy II tura. Wyobrażasz sobie żeby np. urzędujący prezydent nie przyszedł na debatę z kontrkandydatami? Nie ma znaczenia na jakim szczeblu są wybory.
Odpowiedz
3
@ jasiek
dnia 12.11.2014, 09:54 · Zgłoś
Co ty Jarek?! Jaślanie , to nie tyczki do podpierania fasoli...
Odpowiedz
3
@ Jarek
dnia 12.11.2014, 09:52 · Zgłoś
Panie Pabianie niech pan sie nie boi 3/4 Jasła za panem stoi panie Pabianie niech pan sie nie boi...
Odpowiedz
11
@ int
dnia 12.11.2014, 10:17 · Zgłoś
Za rządów Pani Marii się bał to dlaczego teraz miałby się nie bać ? Ludzie w tym wieku się nie zmieniają !
Odpowiedz
6
@ Popieram znakomity kandydat p.Pabian
dnia 12.11.2014, 09:51 · Zgłoś
Moja rodzina również będzie głosowała na pana PABIANA...
Odpowiedz
2
@ karpan
dnia 12.11.2014, 08:15 · Zgłoś
Ja i moi znajomi głosujemy na pana Pabiana . Zdecydowanie najlepszy kandydat na stanowisko Burmistrza .
Odpowiedz
8
@ Jaslanin
dnia 12.11.2014, 06:33 · Zgłoś
16 listopada czerneckiemu nie
Odpowiedz
4
@ polak
dnia 12.11.2014, 05:50 · Zgłoś
Usunęli wpis o Iwańcowej bo społeczeństwo jest dla nich największym skarbem za 100zł każdy za blokadę.
Odpowiedz
-2
@ Do Jaślanin
dnia 11.11.2014, 20:33 · Zgłoś
Ty się chyba dzisiaj urodziłeś, my jako podatnicy fundujemy każdy spot wyborczy, każdy baner, plakat, film, ulotkę i mało tego fundujemy darmowe wycieczki posłom z PIS i innych partii dodatkowo jeszcze okradają nas kupując lewe bilety samolotowe zamiast jechać innym środkiem transportu jak to się określili, biorąc pieniądze na drobne wydatki. Więc nie czepiaj się obecnego burmistrza jak nie wiesz na sto procent z jakich to pieniędzy poszło. Zacznijmy najlepiej od samej góry bo nas okradają w biały dzień wszyscy z tego cyrku z "Wiejskiej''.
Odpowiedz
2
@ do ''do jaślanjn''
dnia 11.11.2014, 21:48 · Zgłoś
Nie odwracaj kota ogonem, niech Czernecki powie , czy to miasto sfinansowało mu spot - nie rozumiesz czy udajesz głupiego?Bełkot o tym ,że to wszyscy sponsorują materiały wyborcze kandydatów, jest idiotyczny!
Odpowiedz
3
@ ekspertka
dnia 11.11.2014, 22:15 · Zgłoś
Każdy film ma tzw metryczkę z opisem, kto jest autorem, ile trwa, skąd pochodzi muzyka itd. Myślę, że wystarczy zwrócić się w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej do sztabu p. burmistrza i wszystko się wyjaśni. gdyby sztab się migał zawsze jest Krajowa Rada Radiofonii, która z ochotą reaguje na takie sygnały z terenu
Odpowiedz
6
@ Jaślanin
dnia 11.11.2014, 20:09 · Zgłoś
Chciałbym zobaczyć rachunek za wykonanie filmu wyborczego, zdjęć które tak ochoczo publikuje na FB, chciałbym wiedzieć czy zapłacił za to z prywatnych dochodów czy finansujemy mu kampanię my, wyborcy.
O obrzydliwej darmowej reklamie w Obiektywie Pożal się Boże Jasielskim trudno nie wspomnieć.
Arogant z obecnego burmistrza.
Odpowiedz
-2
@ Jarek
dnia 12.11.2014, 09:54 · Zgłoś
Jak nie zlikwidowali jasielskich szkol co to w tym spocie jest??? chcecie sadu???
Odpowiedz
1
@ ik
dnia 11.11.2014, 20:00 · Zgłoś
pis do madrytu !!!
Odpowiedz
2
@ adi
dnia 11.11.2014, 19:39 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-15
@ ASSAM
dnia 11.11.2014, 19:03 · Zgłoś
Ja stawiam na młodość,i brak powiązania z obecną sitwą od lat okupującą miasto.Na panią Elwirę.Może nie okazała się gwiazdą telewizyjną w debacie,ale rozumu,wiedzy jej z pewnością nie brak.Także ambicji,by zmienić marazm ,niemoc władzy w mieście.Jestem pewny ,ze taka zmiana Jasłu wyszłaby na dobre...W każdym razie : glosowanie na nią jest lepsze niż na Czerneckiego.On nadaje się na stanowisko celebryty,a nie gospodarza miasta na następne 4 lata.To byłaby katastrofa.Każdy byle nie on!!!Won!
Odpowiedz
19
@ dragoness
dnia 11.11.2014, 19:06 · Zgłoś
Przepraszam, a z jakiej partii startuje p. Musiałowicz - Czech? Czy przypadkiem nie z aktualnie rządzącej?
Odpowiedz
17
@ Todo
dnia 11.11.2014, 19:18 · Zgłoś
Rozumu i uczciwości to brak osobie, która jednocześnie przedstawia swoją kandydatkę jako doradcę aktualnej wojewody i jednocześnie osobę nieuwikłaną w układy. A te cudaki z jej plakatami na zdjęciu to niby, kosmity jakieś czy cuś? Zwłaszcza ten niemądrze uśmiechnięty z zarośniętym niskim czołem. Co do wiedzy i umiejętności tej pani, pozostaję przy zdaniu wyrobionym podczas tej kampanii. Młodość i uroda są OK, ale to wybory burmistrza na cztery lata a nie "Randka w ciemno".
Odpowiedz
5
@ mn
dnia 11.11.2014, 19:45 · Zgłoś
tak z po ale takimi malusienkimi literkami na plakatach wypisane czyżby przyznanie się do "platformy obywatelskiej " było wstydem ??? nawet do rady miasta startują członkowie po ale pod szyldem samorządowe jasło...
Odpowiedz
11
@ dragoness
dnia 11.11.2014, 19:46 · Zgłoś
@ASSAM
czyli to nie tę panią widziałam rozdającą ulotki z obecnie urzędującym starostą? W takim razie bliźniaczkę lub sobowtóra. I ponawiam pytanie o ścieżkę zawodową.
Odpowiedz
0
@ wery
dnia 11.11.2014, 22:43 · Zgłoś
ty dragones nieeeeee ona jest wydmuszka medialna ich
Odpowiedz
21
@ dragoness
dnia 11.11.2014, 19:02 · Zgłoś
Mnie ciekawi prawie dziesięcioletnia "dziura" w aktywności zawodowej p. Musiałowicz-Czech. Wszelkie pytania na ten temat spotkały się z agresją, graniczącą niemal z histerią. Czegóż trzeba się aż tak wstydzić, gdy mówi się, że żadna praca nie hańbi?
Odpowiedz
-2
@ tedi
dnia 11.11.2014, 22:42 · Zgłoś
widzisz ale ci kolezanka z PO dojeghała aniu milcz
Odpowiedz
3
@ st
dnia 11.11.2014, 18:54 · Zgłoś
etatowy poznał nowych towarzyszy...wczesniej był tw drzewo...
Odpowiedz
7
@ dragoness
dnia 11.11.2014, 18:47 · Zgłoś
Najsmutniejsze jest to, że podobnie jak cztery lata temu, po szumnych zapowiedziach zmian nie zmieni się NIC. A już najmniej zmiany dotkną składy Rad miasta, powiatu, czy sejmiku. Kłócimy się, obrzucamy inwektywami, a "władzuchna" i tak zrobi swoje, bo nawet jeśli "starter" nie dostanie się na jeden stołek, koledzy załatwią inny. Idealnym przykładem jest kandydat na burmistrza w poprzedniej kadencji, który nie zdobył nawet wystarczającej liczby głosów do RM, ale wylądował miękko i zamierza powtórzyć manewr w tym roku.
Odpowiedz
9
@ kra kra kra
dnia 11.11.2014, 16:52 · Zgłoś
Totalna kleska p.Czerneckiego a tak ulotki pieknie pisza a on pusty hahaha przykro mi panie Andrzeju pana czas juz dobiegł konca... i pora na zmiany w instytucjach krakra kra
Odpowiedz
-8
@ tedi
dnia 11.11.2014, 22:40 · Zgłoś
ty grubasku z PO milcz
Odpowiedz
-1
@ Nie Jaślanin
dnia 11.11.2014, 16:33 · Zgłoś
Uważam, że każdy kto będzie głosować powinien zastanowić się czy ma na kogo.
Jeżeli przez 4 minione lata mój kandydat na radnego, burmistrza,wójta działał aktywnie na mojej ulicy, osiedlu, gminie, mieście czy powiecie to o jego działaniu łatwo można było się dowiedzieć (choćby z plotek). Często lubimy narzekać na brak czegoś, że coś źle funkcjonuje, liczymy, że znajdzie się taki ktoś (frajer) który napisze do gminy, miasta, że za nas załatwi albo przynajmniej zgłosi problem. Teraz nadchodzi czas aby takich ludzi wybrać. A jeżeli nie znasz takich ludzi, to oddaj głos nieważny na znak, że nie ma takich ludzi na twojej ulicy,osiedlu,gminie...
Odpowiedz
7
@ mój pseudomin
dnia 11.11.2014, 15:36 · Zgłoś
i znowu Pomprowicz!! Dariuszu! Go home! nikt pana nie potrzebuje...
Odpowiedz
-3
@ Jaślanin
dnia 11.11.2014, 14:55 · Zgłoś
Już raz rządzili razem i były to kiepskie rządy, oby do tego nie doszło. Każdy inny kandydat tylko nie ten duet.
Odpowiedz
-17
@ do alek
dnia 11.11.2014, 13:41 · Zgłoś
tyś chyba zwariował i jaja dobie robisz ,Panie Baniak gratuluję odwagi za trafione komentarze szanuję Pana za to jestem takiego samego zdania co Pan.
Odpowiedz
-21
@ Alek
dnia 11.11.2014, 13:17 · Zgłoś
Pabian burmistrzem a zastępca pani Kurowska zobaczycie Jaslanie tak bedzie ?
Odpowiedz
0
@ jasiek do Alek
dnia 12.11.2014, 10:02 · Zgłoś
Będzie zajerąbiście!!!
Odpowiedz
1
@ Amelia
dnia 12.11.2014, 11:42 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
6
@ Kox
dnia 11.11.2014, 12:21 · Zgłoś
Ostatni tydzień kampanii i już zaczyna się ostra akcja zrywania plakatów konkurencji. Żałosne, przecież ktoś wydał na nie pieniądze, nachodził się, żeby je rozlepić ... Jak ktoś wam się nie podoba, to na niego nie głosujcie a jak jesteście z innego komitetu, to przekonajcie wyborców do siebie a nie jak ostatnie chamy zrywacie plakaty.
Odpowiedz
1
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 11.11.2014, 12:56 · Zgłoś
Żałosne jest to, że kandydaci idący nam służyć się nie spotykali i nie chcą spotkań z mieszkańcami aby dowiedzieć się o oczekiwaniach społecznych, zarówno ci "debatujący czy też nie" - pokazuje to jak "uciszają opinię społeczną..." Problem frekwencji jest im obojętny, ale my to przeliczymy, jeżeli ktoś zostanie wybrany kilkudziesięcioma głosami będzie to oznaczać, że podobna grupa obywatelska może takiego delikwenta pozbawić stanowiska - jeżeli nie spełnia oczekiwań społecznych...
Odpowiedz
-3
@ wyborca
dnia 11.11.2014, 17:52 · Zgłoś
Burmistrz Czernecki spotyka się z mieszkańcami wszystkich osiedli od miesiąca, więc taka debata, to tylko sztuka dla sztuki, bo przy Jego zaangażowaniu to kilkadziesiąt godzin poświęconych zwykłym ludziom, a nie dwugodzinna paplanina kandydatów pragnących koryta.
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 11.11.2014, 17:58 · Zgłoś
Te spotkania dotyczą budżetu i odbywają się co roku, więc żaden to rarytas, tylko obowiązek każdego burmistrza.
Odpowiedz
7
@ tretete
dnia 11.11.2014, 19:18 · Zgłoś
Zwróćcie uwagę jak bronią swego kandydata-Czerneckiego jego poplecznicy , to język rynsztoku .To cała prawda o nich.Puste frazesy , panie burmistrzu , hipokryzja!
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 11.11.2014, 19:23 · Zgłoś
To nie są poplecznicy p. burmistrza, bo pod innym artykułem deklarują, że nie będą na niego głosować. Po prostu zwykłe trolle, niewarte uwagi normalnych użytkowników portalu.
Odpowiedz
-3
@ tedi
dnia 11.11.2014, 22:39 · Zgłoś
czemu kasujecie moje komentarze nie obrazam nikogo

http://www.youtube.com/watch?v=zv8nNE-V6t8
Odpowiedz
-5
@ tedi
dnia 11.11.2014, 22:39 · Zgłoś
sama jestes niespełniona szkoda mi ciebie anniu
Odpowiedz
-3
@ kamil
dnia 11.11.2014, 23:07 · Zgłoś
dokładnie debata na takim poziomie raczej nią nie jest w ogole- pogaduszki, o tak to nazwac mozna. Pół sali studenci bo nie mial kto przyjsc
Odpowiedz
0
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 11.11.2014, 23:53 · Zgłoś
Na podstawie tego można określić jakim poparciem cieszy się, kandydat do służby innym ...
Odpowiedz
3
@ 1234
dnia 12.11.2014, 14:59 · Zgłoś
Jeden to chyba sama kazałaś usunąć,prawda? Ten, w którym poniekąd przyznajesz, że brał. Sprytne, ale żałosne i smutne.Ta wasza uczciwość...
Odpowiedz
2
@ jaślan
dnia 12.11.2014, 15:35 · Zgłoś
Puste frazesy to obietnice pozostałych kandydatów niczym nie poparte. Dla Twojej wiadomości: nie jestem poplecznikiem P. Czerneckiego. Debata z jego udziałem nic by nie wniosła. Byłby to tylko atak i nic więcej.
Odpowiedz
-1
@ gość
dnia 11.11.2014, 11:03 · Zgłoś
Ta debata nic nie wniosła! To była tylko pokazówka czterech partii z tą właśnie partyjną publiką! Żenada! Wiedzieli co robią, ci którzy się nie pojawili, bo to strata czasu.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 11.11.2014, 11:33 · Zgłoś
Oczywiście. Lepiej zrobić widowisko z okazji 20 lecia Związku Gmin Dorzecza Wisłoki na dwa dni przed wyborami, prawda? Albo zaprosić p. Wojewodzinę na bicie piany o powodzi. Albo namieszać dzieciakom w głowach pustymi obietnicami o klubie.
Odpowiedz
4
@ mediaprowokator
dnia 11.11.2014, 12:16 · Zgłoś
Jakby debaty nie było też źle by było i tak nie dogodzi i tak nie
Odpowiedz
7
@ Do gościa
dnia 11.11.2014, 13:08 · Zgłoś
Debatę powinien zorganizować sam burmistrz ,ale jemu nie zależy na zwykłych mieszkańcach, buja w obłokach swojej wielkości.
Odpowiedz
11
@ do ''jaślan''
dnia 11.11.2014, 08:44 · Zgłoś
to prawdziwy strzał w dziesiątkę, panowie się świetnie uzupełniają- jeden grzebie miasto drugi -mieszkańców sukces gwarantowany.
Odpowiedz
-15
@ jaślan
dnia 11.11.2014, 08:27 · Zgłoś
na debacie nie byli obecni:
Pan Czernecki oraz Pan Wojdyła, wg mnie Panowie bardzo dobrze zrobili
że nie przyszli, gdyż obaj dobrze wiedzieli że taka forma debaty to
nie debata tylko żenada!!
Brawo Panowie za refleks i wyczucie - coś mi się wydaje że w drugiej
turze możecie się spotkać!!!
Odpowiedz
0
@ jaślan
dnia 12.11.2014, 15:29 · Zgłoś
Nie stać Cię na swojego nicka? Nie podszywaj się!
Odpowiedz
12
@ piotruś
dnia 11.11.2014, 07:08 · Zgłoś
Ten najbardziej ''elokwentny'' , po prostu stchórzył ,a mógł przecież ''podnieść '' poziom- żenada panie burmistrzu!
Odpowiedz
-1
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 11.11.2014, 01:24 · Zgłoś
Poziom pytań jak i wiedzy kandydatów to kompletne dno , a zwłaszcza brak rzetelnej relacji np w przekazie na żywo pokazuje cała manipulacje ludźmi. Co do frekwencji żadnego "szału nie było wróży to niską frekwencję i bojkot [tych elyt nie posiadających nawet wizji poprawy wizerunku miasta w sprawach w których nie można czekać...]
Odpowiedz
-1
@ Nemo
dnia 11.11.2014, 00:41 · Zgłoś
Niejaki Garbacik kandydat na burmistrza w swych wypocinach sponsorowanych tak napisał:
..Piszemy do Was mieszkańcy Jasła i powiatu krótką odezwę. Władza, która dotychczas zarządzała Jasłem i powiatem doprowadziła nasz rejon na skraj przepaści; tak przepaści gospodarczej. Wszelkie działania w sferze gospodarczej nakierowane były na biurokratyzację co przyczyniło się do tego, że miejsc pracy z każdą chwilą ubywa. Strefa gospodarcza od 2002 roku świeci pustkami a tereny, które szumnie nazywane są inwestycyjnymi, nie są atrakcyjne dla potencjalnych inwestorów. ...
Mam wrażenie jakoby temu człowiekowi na starość coś z instalacją się podziało... Ludzie w tej kampanii plotą rózne bzdury ale ten przeszedł chyba samego siebie :) Czyli wychodzi z tego, ze jak burmistzrem zostanie Garbacik to: przybędzie z 1000 miejsc pracy, inwestorzy będą walić do Jasła drzwiami i oknami, lud z Angli powróci i ogólnie jasło wyjdzie z tej wstrętnej przepaści?
Odpowiedz
0
@ ksiądz Mateusz
dnia 12.11.2014, 12:23 · Zgłoś
On pisze to co mu podpowiedzą
Odpowiedz
1
@ ASD
dnia 12.11.2014, 18:34 · Zgłoś
Nemo chociaż nie jestem zwolennikiem Garbacika to ja w tych słowach widzę raczej prawdziwą diagnozę stanu miasta. Nie napisał nic o czym mieszkańcy nie wiedzą. Wyszedłeś też z założenia że nie przybędzie miejsc pracy. Może tak może nie. Gdyby miał solidne pomysły na część gospodarczą miasta a nie tylko ile udało się dostać i wydać pieniędzy to któż to wie. Może by i 1000 zrobił.
Odpowiedz
13
@ normalny
dnia 10.11.2014, 23:38 · Zgłoś
Jeśli ktoś unika debaty , to na pewno nie może tego robić urzędujący burmistrz , bo to jest jego obowiązek , bo za nasze pieniądze funkcjonował . Jednak jak się nie ma co powiedzieć to zgodnie z nauką o zarządzaniu kryzysowym lepiej zejść z linii ciosu i rażenia.To , że od wielu lat A. Czernecki tak udanie kamuflował swoją niekompetencję mimo wszystko zasługuje na uznanie .Również fakt , że podczas osobistych audiencji Czernecki nigdy nikomu nie popatrzył prosto w oczy świadczy , że jest człowiekiem nieszczerym i niewiarygodnym . A jeśli chodzi o debatę to poza Górczykiem i momentami Pabianem reszta to polityczno-samorządowy folklor.
Odpowiedz
2
@ porażka
dnia 10.11.2014, 23:29 · Zgłoś
MEDIA MOGĄ WSZYSTKO - porażka, pięć dni przed wyborami , dobrze że internauci mają swój rozum, bo każdego niewinnego człowieka można by w ten sposób zniszczyć aby osiągnąć założony cel, ale niektórzy nie mają oporów dla nich takie wartości jak honor, sumienie , godność to wielkie TABU. SZKODA bo to nie uczciwe
Odpowiedz
7
@ ludzie
dnia 10.11.2014, 23:22 · Zgłoś
przecież jeden i drugi tadeusz, jedno przecie wiedzą
Odpowiedz
0
@ do Tadeusz Baniak
dnia 10.11.2014, 22:45 · Zgłoś
Mieszkańcy Jasła nie są idiotami, każdy swego stołka broni, a imprezy same w sobie są wszędzie na pokaz i dla mieszkańców i jest to obowiązkiem wręcz tych którzy mają je corocznie zorganizować i do cholery nikt łaski nie robi bo za to bierze co miesięczne wynagrodzenie. I do kur .. nędz. dobrze że gmina Osiek Jasielski postawił wam poprzeczkę wysoko to was w końcu przed wyborami ruszyło.
Tyle w tym temacie i nie komentujcie głupio bo nie pójdę spać aż do rana , a chcę się wyspać. Taka jest prawda.
Odpowiedz
1
@ do .. @R.
dnia 10.11.2014, 22:30 · Zgłoś
Człowieku co ty piszesz patrz na całokształt to że ty uważasz to jest ważne dla ciebie ja patrzę na człowieka , a jak nie potrafisz sie poznać na ludziach to tylko twój problem i żyj sobie z nim jak najdłużej, powodzenia życzę, ale mógłbyś pomyśleć też o innych mieszkających w jaśle którzy potrzebują burmistrza rozsądnego a nie faryzeusza i tyle prześpij się z tym to może zrozumiesz.
Odpowiedz
-4
@ Jano
dnia 11.11.2014, 07:00 · Zgłoś
O tej porze to ty chyba coś golnęłaś?
Odpowiedz
4
@ ***
dnia 11.11.2014, 08:28 · Zgłoś
A ten rozsądny to Czernecki- taki uczciwy w życiu prywatnym i zawodowym? Nie pamiętamy o delegacjach ?Taki ktoś nigdy nie powinien stać na czele miasta Jasła , widzisz co się stało z Hofmanem ( a tak nawiasem mówiąc ,oddał te pieniądze, to nie była mała suma)
Odpowiedz
-3
@ do tedi
dnia 11.11.2014, 15:39 · Zgłoś
No, ty chyba żartujesz nie mydl nikomu oczu dostał wyrok do ręki myślisz że obrażając zaklniesz rzeczywistość to jest prawda!Nie udawaj greka!
Odpowiedz
22
@ do Tadeusza B.
dnia 10.11.2014, 22:25 · Zgłoś
Tadeusz jesteś strasznie żałosnym człowiekiem,przypomnieć ci ulotki jakie pisałeś na Czarneckiego i T. Górczyka-golnij sobie jednego i zaśnij.
Odpowiedz
3
@ mediapolice
dnia 11.11.2014, 08:25 · Zgłoś
popieram, nie jednego tylko dwa a nawet trzy może Ci się przyśni koszmar, że KPN opanowało fotel burmistrza hehe
Odpowiedz
12
@ obserwator
dnia 10.11.2014, 22:21 · Zgłoś
Zgodnie z Załącznikiem do Uchwały Nr 310/6338/10 Zarządu Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie z dnia 7 września 2010 r. zostały przyznane środki na odbudowę MOSiR. Z daty wynika, iż jest to zasługa poprzedniej kadencji.
http://www.archiwum.podkarpackie.pl/wrota_kopia/kopia/pl/rpo/aktualnosci/100908_wstep_iwipk.htm
W ten sam sposób można sprawdzić pozostałe projekty.
Odpowiedz
0
@ ASD
dnia 12.11.2014, 18:20 · Zgłoś
A to teraz dowaliłeś Panu Baniakowi. Wychodzi na to, że jest moooo...cno nie doinformowany (wstrzymuje się od powiedzenia, że kłamcą).

PS
MOSIR jest mocno przeinwestowany w tej kadencji. Osobiście wolałbym widzieć za część tej kasy inwestycje typu most na Gądkach lub nową kanalizację (odwodnienie) w Sobniowie.
Odpowiedz
-33
@ R.
dnia 10.11.2014, 22:04 · Zgłoś
Pan Górczyk jako etetowy członek zrobil bardzo, bardzo dużo. Kiedy byl w Urzędzie i piastowal stanowisko sekretarza także zrobil wiele. Uważam, że tylko p. Taaeusz jest najbardziej odpowiednią osobą( z "szostki" )na stanowisko burmistrza. Powodzenia Panie Górczyk.!
Odpowiedz
-2
@ be bę k a
dnia 10.11.2014, 22:56 · Zgłoś
Trzeba najpierw poszukać swojej tożsamości!!A potem dopiero pouczac innych!!
Odpowiedz
3
@ spr
dnia 12.11.2014, 10:40 · Zgłoś
etatowy faktycznie duzo zrobił ..pod siebie no i dla rozwoju tvp...
Odpowiedz
26
@ Jan
dnia 10.11.2014, 21:49 · Zgłoś
A może tak pan Górczyk odpowie dlaczego przez te lata jako członek zarządu był dla ludzi nieuchwytny, a teraz sobie przypomniał o Jaślanach i pleci na debacie jakieś farmazony. Niech powie co jako etatowy członek zrobił w sprawie bezrobocia? na co wydano 46 mln pln, które w ciągu kadencji wydał PUP- ile miejsc pracy pozyskano za tą kasę?
Odpowiedz
-3
@ ?
dnia 10.11.2014, 21:57 · Zgłoś
dla jakich ludzi? konkrety
Odpowiedz
-10
@ Janeczek
dnia 11.11.2014, 06:57 · Zgłoś
janie skończ jesteś monotematyczny z wychwalaniem Pabiana ''pleci '' się
Odpowiedz
15
@ jasło
dnia 10.11.2014, 21:48 · Zgłoś
mieszkańcy jasła , myślę że ta debata naprawdę pokazała że jedynym człowiekiem ale człowiekiem rozsądnym i dobrym a to jest najważniejsze aby przyszły burmistrz Jasła był przyjacielem dla każdego jaślanina czy to z takiej czy innej opcja jest Pan Pabian, a nawet z tego powodu że dobrze mu patrzy z oczu i znam go osobiście. Nie jest to człowiek przede wszystkim złośliwy i zawisły a to bardzo bardzo dobra cecha. Nigdy nie był intrygantem czy podstępnikiem a ma troszeczkę doświadczenia życiowego i dlatego napewno takich osób będzie się wystrzegał jak zostanie burmistrzem.
Jest po prostu dobrym codziennym człowiekiem.
Odpowiedz
-20
@ jasło
dnia 10.11.2014, 21:46 · Zgłoś
I dobrze że pan burmistrz nie poszedł na tak żenująca debatę ci kandydaci to żenada Andrzej wygrasz wybory bo jesteś. Najlepszym kandydatem na burmistrza
Odpowiedz
-21
@ SOLARJB
dnia 11.11.2014, 08:09 · Zgłoś
@ jasło Witam Cię !!!
Widzę że jest nas więcej co tak myślą,obecny Burmistrz ma wiedzę,doświadczenie,
ma również potencjał muśimy tylko pobudzić go do bardziej odważnego działania
i dać mu odczuć namacalnie że ma zwolenników i jesteśmy obok niego
w trudnych chwilach bo tego potrzebuje każdy człowiek,a z kim pozostał w ostatnim
czasie sami widzimy, to nasza wina ,mnie trochę wstyd ale za siebie,wykonałem
gest naprawczy,odwiedziłem go to spotkanie będę pamiętał długo,to Wielki
Gość nie docenialiśmy go ,wesprzyjmy go a 4 kadencja będzie przełomem jestem
o tym głęboko przekonany takie jest moje skromne zdanie.Pozdrawiam JB
Odpowiedz
1
@ eliasz
dnia 14.11.2014, 21:51 · Zgłoś
Ale długie zdanie?Gramatyka się kłania.
Odpowiedz
-20
@ Tadeusz Baniak
dnia 10.11.2014, 21:46 · Zgłoś
Poziom kandydata Pabiana jest porażający! Ten kandydat nie wniósł niczego, oprócz tego, że zarządzanie MOSiR Mu się nie podoba ( podczas mojej nieobecności), bo On zrobiłby więcej imprez (chyba na pokaz?!), no i zorganizowałby bieg uliczny i zawody rowerowe, które cyklicznie się odbywają. To, że ja się temu Panu nie podobam, to rozumiem, bo kiedyś powiedziałem Mu wprost, że nie nadaje do pełnienia funkcji burmistrza, skoro jako prowadzący inwestycje miejskie nie pomógł MOSiR zdobyć ani grosza na usunięcie szkód popowodziowych. Generalnie odnoszę wrażenie, że debata niczego nie wniosla konstruktywnego, a raczej sprowadziła się do tzw. " dnia targowego". Uważam , że urzędujący burmistrz nie uczynił wielkiego błędu, nie uczestnicząc w tym spotkaniu. Jego dokonania i plany są zawarte w Gazecie Jaślan. Mógł jedynie przyjść, wręczyć gazetkę każdemu uczestnikowi i nie "improwizować"... PS. Czy prawdą jest, że kandydat Pabian jest zatrudniony w Trans- Wiercie za sowitym wynagrodzeniem, ale rzadko jest widywany przez zbulwersowanych pracowników...???
Odpowiedz
8
@ Tolo
dnia 11.11.2014, 16:43 · Zgłoś
Panie T B pana poziom jest wystarczająco niski.
Odpowiedz
0
@ wyborca
dnia 12.11.2014, 17:11 · Zgłoś
Baniak to ma jakiś poziom? Po wypowiedziach tego nie widać. Dno i wodorosty!!!
Odpowiedz
13
@ Jaślanie
dnia 10.11.2014, 21:32 · Zgłoś
Panie Panowie ta paczka w pierwszym rzędzie rozdaje pomarańcza na deptaku , bierzcie ile wlezie bo następne wybory za 4 lata
Odpowiedz
-6
@ lolo
dnia 10.11.2014, 20:36 · Zgłoś
Janie jesteś nie obiektywny najlepiej zaprezentował się p.Górczyk dlatego Pabian często się z nim zgadzał co do reszty - zgoda.
Odpowiedz
1
@ jan
dnia 10.11.2014, 19:56 · Zgłoś
Zdecydowanie najlepiej wypadł Pan Pabian, Tadeusz G. jako tako, pozostali to przyszli jakby za karę, niska wiedza brak pomysłu na problemy samorządu.
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 10.11.2014, 18:32 · Zgłoś
Pan burmistrz, zamiast przyjść na debatę, próbuje mieszać w głowach najmłodszym wyborcom, obiecując gruszki na wierzbie https://www.facebook.com/events/713866705372047/ Szczerze współczuję tym, którym zaszkodzi wyborcza kiełbasa.
Odpowiedz
4
@ a to się zainteresował
dnia 10.11.2014, 21:50 · Zgłoś
a następne spotkanie - planowo za 4 lata
Odpowiedz
1
@ fgfgf
dnia 11.11.2014, 07:16 · Zgłoś
Tobie najbardziej zaszkodziła ta kampania.
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 11.11.2014, 14:40 · Zgłoś
Ot... nerwusek. Nie mam tytułu profesora, więc proszę go nie używać. To domena guru z PO. A sądząc po poziomie agresji, prawda zabolała?
Odpowiedz
37
@ studentka
dnia 10.11.2014, 18:17 · Zgłoś
Byłam na debacie i jako laik mogę stwierdzić to debata była całkowitą żenadą... Musiałowicz-Czech rozdaje pomarańcze za 2 zł z biedronki. Facet z publiczności ją nakierowywał co ma gadać. Garbacik się zestresował, ale było ok... Pabian i Górczyk przemawiali piękne monologi hmmm tylko czy prawdziwe... Podsumowanie WSZYSCY OBIECUJĄ, ŻE BĘDĄ OBIECYWAĆ.Wszyscy chcą być burmistrzem, bo marzy im się ta posada, prestiż i kasa!
Odpowiedz
-20
@ Danuta
dnia 10.11.2014, 17:53 · Zgłoś
I dobrze, ze pan Czernecki nie poszedł na tą pseudo debatę. Konkurenci naszykowali się by dać upust swoim wewnętrznym pragnieniom zabłyśnięcia w taki czy inny sposób atakując burmistrza w mniej lub bardziej elokwentnych tamatach -a tak to pobiadolili sobie i tyle.
Odpowiedz
7
@ ?
dnia 10.11.2014, 21:53 · Zgłoś
Czyli burmistrz się naszykować nie mógł? nie chciało się po prostu
Odpowiedz
5
@ Jarosław
dnia 10.11.2014, 17:46 · Zgłoś
Patrzę na zdjęcia i widze około 70 osób. Część z PISU, część z PO, parę osób od pana Górczyka, parę od pana Garbacika reszta to studenci z poza Jasła. Teraz pytanie. Jaki sens miała ta debata? Przecież nikt w tej debacie nie przekonał nikogo do siebie i swojego programu. Na sali tzw. sami swoi. Rozumiem np. gdyby na sali było z 500 osób lub debata emitowana byłaby do tv to miało by to jakiś sens. Teraz rozumiem obecnego burmistrza dlaczego zrezygonował z tej farsy...
Odpowiedz
5
@ vvv
dnia 10.11.2014, 17:58 · Zgłoś
Ktoś Ci bronil iść i zadać pytania ? Debata emitowana w TV ? ktoś wyżej wrzcił linka z nagraniem - teraz jest sens ?
Odpowiedz
2
@ haha
dnia 10.11.2014, 21:51 · Zgłoś
Jarosław pamietaj o lekach
Odpowiedz
7
@ kibic polityczny
dnia 10.11.2014, 17:42 · Zgłoś
Byłem na tym spotkaniu z ciekawości. No cóż . Szału nie było.
Pani kandydatka z całym szacunkiem niewiele wie o samorządzie.
Przecież Urząd Wojewódzki to nie samorząd a reprezentacja rządu.
Pan Garbacik albo małomówny albo niewiele miał do powiedzenia.
Przecież partia, którą reprezentuje jest antysamorządowa (monarchiści
czyli władza absolutna, pomieszani z anarchistami - zlikwidować urzędy
i przepisy ). Pan Górczyk za to aż za bardzo wygadany, z receptą
na wszystko i na nieomylność. W samorządzie to może być niekorzystne.
Najkorzystniej, jako poważny kandydat zaprezentował się pan Pabian.
Typuję jego wygraną. Co prezentuje główny konkurent wszyscy widzą,
choć zrobił unik.
Odpowiedz
5
@ obiektywnie
dnia 10.11.2014, 21:30 · Zgłoś
To że ktoś jest wygadany nie jest negatywną cechą. Myślę że raczej wręcz przeciwnie. Charyzma to najważniejsza cecha na takich stanowiskach o jakie ubiegają się wszyscy kandydaci.
Odpowiedz
7
@ michallus
dnia 11.11.2014, 00:14 · Zgłoś
po pierwsze KNP to nie jest partia monarchistów, JKM jest za monarchią, ale jest wielu zwolenników republiki w partii, a co do teraźniejszości KNP jest za możliwie jak największą autonomią samorządów lokalnych.
Odpowiedz
-1
@ mieszkaniec
dnia 11.11.2014, 17:52 · Zgłoś
o pan komendant sm umie pisać!!!
Odpowiedz
7
@ oral
dnia 10.11.2014, 17:27 · Zgłoś
Kreuje nam się nowy jasielski Kononowicz
Odpowiedz
-22
@ Jaślanin
dnia 10.11.2014, 17:04 · Zgłoś
Brawo Panie Baniak dobrze powiedziane słowa, wystarczy się przejść na obiekty podległe pod MOSIR i zobaczyć na własne oczy jak wiele jest zrobione. Osobiście nic nie mam do Pana Pabiana ale był on zastępcą burmistrza i jakoś szczególnie się nie wykazał.
Odpowiedz
2
@ olot
dnia 10.11.2014, 16:48 · Zgłoś
czerneckiego nie było bo co bedzie dukał, a i tak nic konkretnego nie powie, niech juz idzie gdzie indziej, może tam bedzie więcej pożydku z niego.
Odpowiedz
-1
@ Zegar tyka????
dnia 11.11.2014, 19:29 · Zgłoś
POmiocie tak dużo zostało zrobione a brak odwagi żeby sie pochwalić sukcesami osobiście? Tak to tchórze postępują! !.Jak bylo spotkanie ze swoim marnym elektoratem to miał odwagę Błyszczeć na scenie, ale z prawdą już nie umie sie zmierzyć? ?.Milcz pomiocie
Odpowiedz
-13
@ Tadeusz Baniak
dnia 10.11.2014, 16:37 · Zgłoś
Panie Pabian? Co Pan zrobił razem z Panią Kurowską, żeby odbudować zalane w pierwszej kolejności obiekty MOSiR w czerwcu 2010r ? Jestem kierownikiem tego zakładu od 2008r i doskonale pamiętam jakie szkody zgłaszaliśmy , a Pan razem z Panią Kurowską nawet palcem nie kiwnęliście, żeby choć złotówkę na odbudowę przeznaczyć. Wówczas można było uzyskać miliony. One leżały na tacy!!! Niech Pan nie próbuje się się zasłaniać basenem otwartym, bo to śmierdząca sprawa. Jedynie dzięki moim zabiegom udało się naprawić szkody popowodziowe. O sporcie jasielskim ma Pan słabiutkie pojęcie. Widzi Pan jedynie siatkówkę żeńską, dla której nic szczególnego Pan nie czyni. Nie interesuje Pana siatkówka męska, judo, pływanie, karate, bieganie, jazda na rowerach itd. Nie widziałem Pana ani na jednej imprezie w tych dyscyplinach, z pominięciem piłki nożnej, gdy piłkarzy Czarnych prowadził pański kolega partyjny, któremu sprzedał Pan, jako szef PBRol majątek pańswowy. Za Pana rządów był bieg walentynkowy i cyklokarpaty. Teraz cyklicznie cyklokarpaty się odbywają, tak jak dawniej,a bieg uliczny odbywa się nie w lutym "na lodzie", tylko w październiku, poszerzony o łyżworolki i nartorolki. Przypominam sobie, jak Adam Kozak(170cm) kiwał Pana w kosza (200cm). Raczej o sporcie niech się Pan nie wypowiada, bo głupoty Pan gada! Czy Pan nie widzi, jak wygląda MOSiR obecnie. Jeżeli ktoś jest ślepcem, to i nie widzi.
Odpowiedz
32
@ vvv
dnia 10.11.2014, 16:59 · Zgłoś
Dlaczgo krzyczysz pan to tu, trzeba bylo iść i powiedzieć to prosto w oczy .
Odpowiedz
-26
@ irena
dnia 10.11.2014, 17:06 · Zgłoś
Tadziu-gratulacje za wpis-jestes jedynym w Jasle ktory wie co robi i ma efekty-pozdrawiam srdecznie
Odpowiedz
19
@ dyzio
dnia 10.11.2014, 17:13 · Zgłoś
baniak ...powiedz lepiej jakie masz osiagniecia w pracy czy moze jeszcze na innym polu...o zalatwieniu kontenera na smieci juz wiemy...milosnik sportu ? szczegolnie pilki noznej ..ale dajesz popalic
Odpowiedz
0
@ Oj
dnia 10.11.2014, 17:43 · Zgłoś
Jaki czysty się znalazł

Może byś zaświecił lampy nad parkingiem przy siłowni i basenie

Chciałbym zobaczyć jak Pabian za 3 miesiące wręcza nagrody na biegu walentynkowym
Odpowiedz
7
@ wyborca
dnia 10.11.2014, 19:04 · Zgłoś
Co to takie jest ten "baniak" ? No to chluśniem po baniaku !!! Zdrówko !!!
Odpowiedz
4
@ psełdonim
dnia 10.11.2014, 20:17 · Zgłoś
panie Baniaku - nie przypominaj Pan o basenie bo kandydat wpadnie na pomysła żeby se przypisać zasługi w remoncie hali mosiru i basenu
Odpowiedz
20
@ mediapolice
dnia 10.11.2014, 21:24 · Zgłoś
Po TB jak zwykle można spodziewać się oczerniania. Wcześniej jechał po Czerneckim jak po burej ... ( małe przypomnienie: przed poprzednimi wyborami, przegrał sprawę w sądzie - jakimś cudem mu wybaczył bo startuje z jego listy tj. Jaślan - nooo w pale mi się nie mieści jak można takiego zapraszać na listę po tym wszystkim Panie Burmistrzu? i jeszcze Dziedzica - TW). Teraz widocznie boi się Pabiana, bo ten w try miga zdejmie go z dyrektorstwa mosiru i dlatego tak szczeka i zachowuje się jak wybawiciel mojego osiedla od powodzi.
Odpowiedz
13
@ wrrrr...
dnia 11.11.2014, 00:19 · Zgłoś
Proste jak drut...jak go wywalą z roboty po wyborach m.in. za totalną niekompetencję,
to będzie się wydzierał, że to przez jego... tfu... wpisy na forach i fejsboku, ot taki ma plan.
Ciekawostką jest fakt eskalacji krzyków T.Baniaka, czyżby już teraz wiedział, że to Pabian wygra ? ?
Odpowiedz
10
@ mn
dnia 11.11.2014, 12:32 · Zgłoś
Mści się bo PiS nie chciał Go na listach !!! Niektórzy by zaistnieć zrobią wszystko ale PAN zrobi NAWET TO czym brzydzą się największe polityczne szuje !!!
Odpowiedz
0
@ minus
dnia 12.11.2014, 12:24 · Zgłoś
Po minusach widać, że Pabian ma jedynie 12 głosów. Mało, żeby wygrać wybory.
Odpowiedz
0
@ koles
dnia 13.11.2014, 21:28 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
16
@ .
dnia 10.11.2014, 16:05 · Zgłoś
A ta paczka w pierwszym rzędzie z papierkami w ręku trenuje już przekwalifikowanie na śmieciarzy? Przynajmniej mądrze oceniają sytuację.
Odpowiedz
8
@ Tom
dnia 10.11.2014, 16:01 · Zgłoś
Niezły pomysł, wyborcy mogli porównać kandydatury. Warto było obejrzeć. Typuję drugą turę PiS kontra Gur-Czekiści. Myślałem, że KNP stać na coś więcej, żenada - przebita tylko wodolejstwem w mówieniu dużo niczego pani Musiałowicz. Ale najbardziej żenująca była dezercja urzędującego burmistrza. Chociaż yyyyeee, chyba za wiele nie straciliśmy.
Odpowiedz
4
@ Jaś
dnia 10.11.2014, 15:59 · Zgłoś
PIS już się popisał, afera goni aferę z posłami tej partii,jeszcze im mało pieniędzy to trzeba okraść i tak już biedny nasz kraj. Katolicki PIS.
Odpowiedz
0
@ no tak
dnia 10.11.2014, 16:01 · Zgłoś
Lepiej w sumie trzymać gości do hazardowej i przekrętów typu Amber Gold, a pogonić kolesi od lewych delegacji. Polaczki...
Odpowiedz
4
@ ASD
dnia 10.11.2014, 15:53 · Zgłoś
Czy jest gdzieś w necie film z debaty? (youtube albo inny portal)
Odpowiedz
-21
@ jaslanin
dnia 10.11.2014, 15:38 · Zgłoś
Tylko Ryszard Pabian!!! Jasło było, jest i będzie PiSowskie!!!
Odpowiedz
-10
@ vvv
dnia 10.11.2014, 16:29 · Zgłoś
Już nawet nie stać żeby podpisać sę swim nickiem ? Oj jozin , nisko upadłeś
Odpowiedz
-14
@ ja
dnia 10.11.2014, 16:36 · Zgłoś
dziwne, że tego komentarza nie można zminusować
Prywata I S...o
Odpowiedz
6
@ gość
dnia 11.11.2014, 10:56 · Zgłoś
I dlatego mamy tu takie dziadostwo! !!!
Odpowiedz
5
@ RJS
dnia 10.11.2014, 15:31 · Zgłoś
Debata fajny pomysł :) tylko prowadzący. Nie można sobie pozwolić że zadaje się pytania i zapomina dać głoś wypowiedzi jednemu z kandydatów, sytuacja miała gdzie odpowiedzieli wszyscy a Pani Musiałowicz Nie. Prowadzącym powinien zwracać się z uprzejmością czyli imię i nazwisko, bo to nie są jego koledzy. Inna rzecz, powinno być powiedziane że każdy kandydat ma na odpowiedź na dane pytanie ok 2 czy 3 minutach. Pytania od słuchaczy miały być na końcu a tutaj w czasie trwania wychodziły różne sytuacje. Brawa dla Pana Pabiana za zwrócenie uwagi prowadzącemu że nie panuje nad sytuacją. Prowadzący jednym słowem dał ciała na całej linii...proponowałbym aby takie debaty poprowadził np. Pan Chojecki, kultura w człowieku mówi sama za siebie, a taką osobą jest Pan Chojecki, którego serdecznie pozdrawiam.
Odpowiedz
-6
@ jo
dnia 10.11.2014, 17:00 · Zgłoś
Jacy kandydaci i pytający taka debata! O, przepraszam, poza p. Pabianem- przyszłym burmistrzem Jasła!!!
Odpowiedz
7
@ wyborca
dnia 10.11.2014, 19:10 · Zgłoś
A czego się spodziewałeś po Grzegorzu Michalskim ? Czytałeś kiedyś jego sławne "felietony" ? J.K. Rowling ze swoim "Harry Potterem" się przy nim chowa. To nawiedzony gość, jeszcze kiedyś o nim usłyszycie kiedy Lema zdetronizuje w science fiction !!! Taki z niego "felitonista" !!!
Odpowiedz
2
@ ree
dnia 10.11.2014, 20:38 · Zgłoś
oby nie w Norwegji pokazał na co go stac
Odpowiedz
1
@ dla inteligentnych
dnia 11.11.2014, 19:00 · Zgłoś
Debata to nie jakieś tam pogaduszki przy kawie tylko dyskusja na konkretne tematy , debata wyborcza daje w rezultacie obraz kandydatów abyś Ty wyborco mógł bliżej poznać osobę ubiegającą się o dany "stołek". Widzisz wtedy mocne jak i słabe strony człowieka ,który będzie miał władzę nad Twoim miastem.Prowadzący to nie ksiądz ,który ma ich pobłogosławić ani kulturalny kelner , który poda im to co najlepsze. Brawo dla pana Michalskiego , który pokazał że ten "zaprzęg", który powoził nie zawsze reaguje na komendy głosowe i jest pomieszany rasowo oraz które "konie" nadają się do zaprzęgu, a które tylko do stajni!!Obserwując można ocenić charakter "konia"oraz stopień jego wyszkolenia. Znalezienie "konia"do pracy w zaprzęgu nie jest łatwe.Problemy wynikające z niewłaściwego szkolenia mogą prowadzić do niebezpiecznych sytuacji. "Koń" w bryczce,który wymknął się z pod kontroli powożącego stanowi realne zagrożenie dla otoczenia i siebie samego. Pamiętać należy, że w sytuacjach kryzysowych, "koń"w obawie o swoje przetrwanie instynktownie reaguje ucieczką. Ucieczka z bryczką kończy się w najlepszym razie zniszczeniem uprzęży i bryczki a prawdopodobieństwo poważnego wypadku jest duże. Powożenie jest wspaniałą formą relaksu i daje wiele satysfakcji pod warunkiem ,że użytkuje się właściwie dobranego i przygotowanego "konia"!!!
Odpowiedz
15
@ mediapolice
dnia 10.11.2014, 15:23 · Zgłoś
Byłem na tej debacie w Ekonomiku i krótkie podsumowanie. Pani Musiałowicz-Czech sterowana przez lekko łysego pana z trzeciego rzędu (mistrzostwo w samoprezentacji i omijania odpowiedzi na konkretne pytania), Pan Garbacik ?- słabiutko, słabiutko (na kilka pytań brak odpowiedzi, a na pozostałe jeśli już to ogólnikowe). Pozostali to starzy wyjadacze. Obawiam się Górczyka (zachowanie wskazuje na nieobliczalność tego pana). Jeśli dojdzie do drugiej tury myślę , że spotkają się Czernecki i Pabian.
Odpowiedz
-33
@ mnb
dnia 10.11.2014, 15:28 · Zgłoś
Wypowiedzi p. Garbacika, same za siebie mówią jak jest przygotowany do roli burmistrza, bardzo kiepściutko. Mam dziwne przeczucie, że w drugiej turze spotkają sie Elwira i Pabian, ale to sie okaże.
Odpowiedz
0
@ policemedia
dnia 10.11.2014, 20:58 · Zgłoś
media coś tam coś tam Odbierasz innych, mając na uwadze swoje emocje ? Zal mi ciebie.
Odpowiedz
4
@ obiektywnie
dnia 10.11.2014, 21:46 · Zgłoś
Czernecki to się chyba nie spotka z nikim. To że nie przyszedł na debatę świadczy o tym ,że po prostu nie ma nic do zaoferowania wyborcom. Tak więc głosowanie na osobę ,która unika tego typu konfrontacji jest niepoważne. Natomiast ta durna "diagnoza" o niepoczytalności to zwykła obrzydliwa próba zdyskredytowania pana Górczyka. Rozumiem ,że mediapolice będziesz głosować na pana Pabiana ,ale zamiast opluwać jego oponentów lepiej napisz czym pan Pabian tak zasłużył się dla miasta ,że warto na niego głosować. Jako wiceburmistrz miasta miał już okazję udowodnić na co go stać. Ja osobiście mam nadzieję ,że ludzie są świadomi jaką partią jest PIS i zdecydują się jednak na PIS nie głosować.
Odpowiedz
3
@ mediapolice
dnia 11.11.2014, 08:19 · Zgłoś
Po pierwsze nie "diagnoza" tylko osobiste odczucie, po drugie nie "niepoczytalność" tylko "nieobliczalność" dodam nawet, że pewność siebie pana Górczyka wskazuje na cechy tyrana. Pabian przy nim to raczej człowiek wyważony. Chociaż przeszkadza mi to, że jest z PiSu. Partie powinny być daleko od samorządu. Na przykład PO jest tego świadoma i dlatego założyła komitet z między innymi takimi członkami PO jak Kościow. Próbują jak nie z tej to drugiej strony opanować radę. Z tego wszystkiego wolę Czerneckiego, po którym wiem czego mogę się spodziewać.
Odpowiedz
-4
@ mediapolice prawdziwa
dnia 11.11.2014, 15:24 · Zgłoś
nie emocje a odczucia, intuicje (jestem kobietą więc ...)
Odpowiedz
0
@ 123
dnia 11.11.2014, 16:12 · Zgłoś
Kobieto, pisz poprawnie< intuicję>.
Odpowiedz
1
@ jajcarz
dnia 10.11.2014, 15:22 · Zgłoś
Pożal sie boże POlska,sprzedana i skorumpowana.nawet filmiku ktory ukazuje prawde i i naiwnosc ludzi nie wolno tu przedstawic.Oszukujcie sie dalej.
Odpowiedz
34
@ qwerty
dnia 10.11.2014, 15:20 · Zgłoś
A burmistrz Czernecki gdzie??? Widać, że ma Jasło głęboko w d...
Odpowiedz
-24
@ xxl
dnia 10.11.2014, 23:10 · Zgłoś
Pan Czernecki nie obiecuje tylko robi co zamierza
Odpowiedz
2
@ Jas lo
dnia 12.11.2014, 10:57 · Zgłoś
A co zrobił z tego co obiecał 4 lata temu???/
Odpowiedz
18
@ Jaś
dnia 10.11.2014, 14:40 · Zgłoś
Bo były tylko 4 krzesła :D
Odpowiedz
6
@ nv
dnia 10.11.2014, 14:39 · Zgłoś
Bo urzędujący zawsze ma rację ...a może już się dogadali z Gorczykiem ? ręka reke myje...jakoś nie słychać protestow i oburzenia że Czernecki olał debatę...więc moje domysły są chyba trafne !!!
Odpowiedz
-5
@ Jaś
dnia 10.11.2014, 14:36 · Zgłoś
Szkoda czasu na takie debaty to przysłowiowe mydlenie oczu i tak po wyborach któryś z wygranych kandydatów będzie robił co będzie chciał.
Odpowiedz
-17
@ mariusz zawisza
dnia 10.11.2014, 17:41 · Zgłoś
ludzie pan pabian nie będzie robił co bedzie chciał bo pis wam daje prawo do pobierania sobie pieniędzy
Odpowiedz
39
@ vvv
dnia 10.11.2014, 14:35 · Zgłoś
Dlaczego obecny burmistrz nie przyszedł ?
Odpowiedz
34
@ fakt
dnia 10.11.2014, 14:50 · Zgłoś
Hehe , przypomniało mi się jak Dyzio kiedyś pomylił trasy na biegu jasielskim , pobiegł w inną uliczkę niż wszyscy , może teraz prowadzil szefa na debate i trafili gdzie indziej ?
Odpowiedz
-13
@ Jasio
dnia 10.11.2014, 15:05 · Zgłoś
Bo szkoda czasu na bicie piany.
Odpowiedz
-29
@ obecna na sali
dnia 10.11.2014, 16:48 · Zgłoś
Burmistrz nie miał po co przychodzić na coś, co z góry było skazane na śmieszność. To tylko czcze gadanie, i chaotyczne pytania i odpowiedzi. Ani jednego konkretu. Wystarczy poczytać Gazetę Jaślan, i wszyskiego się można dowiedzieć, czego Czernecki dokonał, i co planuje bez zbędnego paplania. Tyle w tym temacie!
Odpowiedz
30
@ myśl
dnia 10.11.2014, 16:52 · Zgłoś
Debata to debata ,a nie bicie piany. Nie przyszedł bo obawiał się niewygodnych pytań
Odpowiedz
9
@ obserwator
dnia 10.11.2014, 17:43 · Zgłoś
ty czarnecki planuje co będzie robił jak przegra wybory bedzie musiał iść po rente
Odpowiedz
16
@ obiektywnie
dnia 10.11.2014, 17:45 · Zgłoś
napisać w gazecie można wszystko za odpowiednią kwotę. Chodzi o udzielanie odpowiedzi na zadane pytania. Debata jest jak egzamin. Jak się jest przygotowanym i ma się wiedzę to można dyskutować. Jak się jest kombinatorem z kiepską wiedzą to się duka. Jak się nie wie nic to się idzie na wagary:D
Odpowiedz
1
@ error
dnia 10.11.2014, 21:07 · Zgłoś
Bo w drugiej turze zrobi debatę z tym panem od Pisu.Słabe notowanie pisu przez tą bandę trojga z Madrytu !!!
Odpowiedz
2
@ superobiektyw
dnia 10.11.2014, 21:33 · Zgłoś
No i obecni dukali...!!!
Odpowiedz
14
@ malkontent
dnia 10.11.2014, 21:56 · Zgłoś
Bo ma elektorat daleko gdzieś i elektorat mu się tym samym odpłaci, poza tym nie zna istotnych problemów nurtujących mieszkańców.
Odpowiedz
-19
@ xxl
dnia 10.11.2014, 23:08 · Zgłoś
Zapisz sobie co zrobił p.Czernecki żebyś mógł porównać osiągi następnego burmistrza za 4 lata to będziesz prosił żeby wrócił
Odpowiedz
4
@ mart
dnia 11.11.2014, 11:13 · Zgłoś
tak, w gazetce jest wiele -zarówki itd, a miejsca pracy? o tym ani słowa...
Odpowiedz
10
@ Kox
dnia 11.11.2014, 11:45 · Zgłoś
Nic nie zrobił. Gdyby nie "Maryśka", to nie byłoby nowych nawierzchni dróg, parkingów i autobusów. Nie byłoby nic.
Odpowiedz
16
@ bhp
dnia 11.11.2014, 11:54 · Zgłoś
P.Czernecki się nie zjawił,bo się obawiał wytłumaczenia z nagranych obietnic z przed 4-ech lat.Miał świadomość,że całe spotkanie skupiałoby się na jego pokrętnych tłumaczeniach.Skończony facet nawet nie próbuje popatrzeć w twarz Wyborcom
Odpowiedz
-15
@ mati
dnia 11.11.2014, 14:01 · Zgłoś
czemu kłamiesz przedsiebiorcy najweiksi w miescie poparli czerneckiego nowy styl i gamrat
Odpowiedz
13
@ ADAM
dnia 11.11.2014, 15:07 · Zgłoś
A może umorzył im podatki? Bo szpitalowi jasielskiemu nie umorzył
Odpowiedz
-9
@ risott o
dnia 11.11.2014, 15:49 · Zgłoś
Ty nawet połowy z tego nie wykonasz co Czernecki. Oddłużenia zrobione za Kurowskiej z Pisu do dzisiaj spłaca. Rrozwój miasta marny, ale bęc cofki jak za Pisu ! Każdy tylko nie z Pisem i jego koalicjantami...
Odpowiedz
7
@ kandydat
dnia 11.11.2014, 17:18 · Zgłoś
dni wina, spot promujący jego osobę za 250000!! Dlaczego została puszczona tydzień przed wyborami skoro była zrobiona na wakacjach???!!! Mamy zlikwidowany Massonaid. Huta już do końca roku nie wytrzyma!!! I JAK ZWYKLE CZCZE OBIETNICE!!! A i DYZIA MA PRZY[...]SA TO JUŻ ŚWIADCZY TYLKO O NIM!!!
Odpowiedz
-2
@ stary
dnia 11.11.2014, 18:35 · Zgłoś
widocznie z przegranymi nie ma o czym debatować !!!
Odpowiedz
6
@ Bronek
dnia 11.11.2014, 18:47 · Zgłoś
Bo mial sraczke na samo zaproszenie co dostal...Moim zdaniem nie ma nic do zaoferowania Jaslanom poza zgnojeniem Jasla do konca:)
Odpowiedz
-2
@ Rysiek
dnia 12.11.2014, 03:13 · Zgłoś
Niobecnosc na tym spotkaniu jest lekcewazeniem wyborcy. Burmistrz, niewatpliwie otrzymalby sporo niewygodnych pytan, ale taki jest los urzedujacej osoby. Z jednej strony moze wykazac sie osiagnieciami, ale musi tez popelnic bledy! Powinien jednak udzielic odpowiedzi na zadane pytania I bronic swoich racji. Unikaniecie tak waznego spotkania wyborczego jest wrecz niepowazne!!!
Odpowiedz
4
@ jaślan
dnia 12.11.2014, 12:51 · Zgłoś
Zadaniem burmistrza nie jest tworzenie miejsc pracy. Jego zadaniem jest przygotowanie terenów pod ewentualne inwestycje. Z tego co wiem, takie działania są podjęte w Warzycach i chyba Krajowicach obok oczyszczalni ścieków. A co do debaty. Krytykować jest najlepiej. Czy obietnice kandydatów były poparte jakimiś konkretami, np. skąd wezmą kasę pod inwestycje, itp. Bo nie da się zrobić wszystkiego za środki zaoszczędzone po ewentualnej likwidacji SM.
Odpowiedz
3
@ dziekan
dnia 13.11.2014, 20:05 · Zgłoś
Wynajmie sobie w miescie lokal na szmateks?
Odpowiedz
0
@ pleban
dnia 13.11.2014, 20:27 · Zgłoś
Może zapomniał jak Sikorski
Odpowiedz
71
@ nv
dnia 10.11.2014, 14:33 · Zgłoś
Najslabiej wypadła p.Elwira - dziewczę niestety niewiele ma do powiedzenia ,gdyby to były wybory miss Jasła ...no może..ale rude u nas już mają przechlapane ...
Odpowiedz
33
@ lol
dnia 10.11.2014, 14:55 · Zgłoś
Czernecki z Dyziem teraz już tylko szukają drogi ucieczki z Jasła:) Nad czym Andrzejek mógłby debatować?
Odpowiedz
25
@ Ciekawska...
dnia 10.11.2014, 15:24 · Zgłoś
Jakby mniej się uśmiecha? Czyżby wyczuwała, że to początek końca kariery w polityce?
Odpowiedz
3
@ pol
dnia 10.11.2014, 15:31 · Zgłoś
Według mnie najsłabiej wypadł pan Garbacik. Na kilka pytan nie odpowiedział, na resztę bardzo powierzchownie i niekonstruktywnie.
Odpowiedz
13
@ a gdzie PSL
dnia 10.11.2014, 17:07 · Zgłoś
czemuż to wierny sojusznik wszystkich 'jedynie słusznych" partii (PZPR, SLD, PO) nie wystawił swojego kandydata na burmistrza?
Odpowiedz
8
@ PSL walczący
dnia 10.11.2014, 22:50 · Zgłoś
Po co PSL jak teraz sojusznikiem tych partii a głównie PZPR jest Tadeusz Górczyk!!!
Odpowiedz
2
@ ZENUCHA
dnia 10.11.2014, 23:37 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
4
@ Jarema
dnia 11.11.2014, 11:34 · Zgłoś
bo to ona nie ma żadnej wiedzy to i co miała mówić , no może że życzy wszystkim miłego dnia , udanego weekendu, ale czy tego wymaga się od burmistrza?
Odpowiedz
12
@ jasiek
dnia 11.11.2014, 11:47 · Zgłoś
Sopla i polityka...ha-ha
Odpowiedz
-6
@ ADAM
dnia 11.11.2014, 15:05 · Zgłoś
Moim zdaniem pani Elwira wypadła całkiem dobrze, a gdzie był pan burmistrz czyżby wstydził się powiedzieć mieszkańcom że jego ugrupowanie które śmie się nazywać jaślanami popiera do sejmiku gościa z KROSNA - wstyd
Odpowiedz
1
@ Ignorant od dziecka
dnia 11.11.2014, 21:47 · Zgłoś
Mogła powiedzieć otwieram w imieniu wojewody...
Odpowiedz
0
@ Madryt PiS
dnia 11.11.2014, 22:52 · Zgłoś
Gdzie był Burmistrz?
Czy to prawda, że Jarosław Go na Wina PiS był z naszym Burmistrzem w Madrycie odwiedzić trzech króli?
No to to Burmistrz dostał wsparcie od PiS w postaci Go na Wina do Madrytu PiS.
Odpowiedz
2
@ pleban
dnia 13.11.2014, 20:21 · Zgłoś
A według mnie pan Czarnecki bo go nie bylo
Odpowiedz
3
@ pleban
dnia 13.11.2014, 20:23 · Zgłoś
Dyzio do podstawówki gdzie chodził?
Odpowiedz
3
@ wiki
dnia 14.11.2014, 20:05 · Zgłoś
Przepraszam że sie wcinam ale prosba do komisji patrzcie gdzie sie kto podpisuje bo..na ostatnich wyborach jakie miały miejsce, mój Ojciec był wczesniej a że słabo widzi podpisał sie w mojej rubryce .Ja zachodzę z żoną zagłosowac nie mogę bo rubryka zajęta więc nie mogę złożyć podpisu wyszlismy i nie głosowalismy wcale ..ps. to bodajże były wybory do senatu po zmarłym P. Zającu ..prosze nie spać pozdrawiam .niech wygra najlepszy
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657