Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Tomasz N. zmienia zeznania. Przesłuchano Pawła L. i Emila L.

161

Za nami drugi dzień procesu w sprawie zabójstwa Bronisławy R. W piątek sąd kontynuował przesłuchanie Tomasza N., gdyż w wyjaśnieniach złożonych dzień wcześniej dopatrzył się wielu nieścisłości. W trakcie składania zeznań wyszło na jaw, że złożone w dniu zatrzymania wyjaśnienia są kłamstwem. Na pytania sądu, podtrzymując swoją wersję wydarzeń, odpowiadali także oskarżeni w sprawie Paweł L. i Emil L.

Prawdziwe pierwsze zeznania

W zeznaniach złożonych w dniu zatrzymania, czyli 9 lutego 2010 roku, w Prokuraturze Rejonowej w Jaśle oskarżony Tomasz N. twierdził: (...) Zatrzymaliśmy się przy śmietniku i razem wysiedliśmy z auta (ze Grzegorzem S. – przyp. red.). Zauważyłem wówczas, że przy tym śmietniku stoi kobieta, która grzebała w śmieciach, tak jakby czegoś szukała. (...) Odezwałem się do tej kobiety, mówiąc aby poszukała nam butelki. Nie używałem żadnych wulgarnych słów. Powiedziałem do niej „poszukaj nam jakąś butelkę plastykową”. Ona odpowiedziała, że nie będzie szukać żadnej butelki. Wówczas ja uderzyłem tę kobietę pięścią w twarz. Byłem wówczas pijany, byłem zły, to może dlatego. Po tym uderzeniu ta kobieta złapała się ręką za twarz i zaczęła szukać w śmietniku tej butelki. Ale po chwili zaczęła uciekać. Uciekła kilka metrów. Ja pobiegłem za nią, złapałem za rękaw i zaciągnąłem na śmietnik. Tam znalazłem butelkę po piwie, wziąłem do ręki i chciałem uderzyć tę kobietę, gdy brałem zamach to zawadziłem o betonowy murek, z którego wybudowany jest ten śmietnik i ta butelka się rozbiła. Wówczas tą butelką uderzyłem tę kobietę w bok, w okolice pasa. Musiałem ją zranić, gdyż kobieta zaczęła dość mocno krwawić. W tym momencie przewróciła się. Gdy uderzyłem ją w twarz, to Grzegorz S. przestraszył się wsiadł w auto i odjechał. Po tym jak uderzyłem tę kobietę rozbitą butelką, to zadzwoniłem do Grzegorza S. i powiedziałem mu, żeby wrócił pod śmietnik. (...) Pokazałem mu leżącą na ziemi kobietę i powiedziałem mu, że musimy coś z tym zrobić. Ta kobieta w tym czasie na pewno żyła, ruszała się i trzymała się za brzuch. Jęczała z bólu. Początkowo wspólnie z S. wymyśliliśmy, że wrzucimy ją do rzeki. Później postanowiliśmy wsadzić ją do bagażnika samochodu S. Wzięliśmy ją za ręce i nogi. (...) Zanieśliśmy ją do bagażnika i odjechaliśmy z tego miejsca. (...) Po drodze wpadliśmy na pomysł, że zawieziemy tę kobietę na cmentarz , ale ja nie pamiętam kto to wymyślił.  W pewnym momencie powiedziałem do Grześka, żeby zawieźć tę kobietę do szpitala, ale gdy to mówiłem, to akurat przejeżdżał radiowóz policyjny i Grzesiek powiedział, że się boi i nie pojedziemy do szpitala. Pojechaliśmy na cmentarz do Warzyc. (...) Odsunęliśmy płyty i wróciliśmy do samochodu po tę kobietę. (...) Jak nieśliśmy tę kobietę, to ona cały czas jęczała. Jak jechaliśmy samochodem, to cały czas z bagażnika dochodziły jęki tej kobiety. (...) Grzebaliśmy w ziemi rękami oraz kawałkiem znicza, który został rozbity przez któregoś z nas. (...) Do wykopanego dołka wsadziliśmy tę kobietę, było jednak zbyt płytko i nie dało się w całości przykryć ziemią tej kobiety. Jak wsadzaliśmy ją do grobu, to ona jeszcze żyła, w dalszym ciągu było słychać jej jęki. Wówczas Grzegorz S. stwierdził, że trzeba ją dobić. Ja wziąłem kawałek szkła ze znicza, ten przy użyciu którego wcześniej rozgrzebywałem ziemię i wsadziłem jej to szkło do buzi. Następnie  docisnąłem, aby weszło głębiej. Wtedy ta kobieta przestała wydawać jęki. Wówczas przyspaliśmy ją ziemią. Następnie nałożyliśmy płyty na grobowiec. Dwie położyliśmy bez problemów, natomiast  trzecia obsunęła się i spadła z grobowca. Wówczas Grzegorz S. przestraszył się i zaczął uciekać, a ja pobiegłem za nim.  

 Dlaczego N. zmienił wyjaśnienia?

Podczas następnego przesłuchania, 6 maja 2010 roku N. zmienił w kluczowych momentach podał inną wersję wydarzeń, zbliżoną do tej, którą przedstawił na rozprawie w czwartek, 3 lutego br. Ale i ta różni się pewnymi szczegółami. Prezentujemy tylko te fragmenty, te które po raz kolejny zostały zmienione przez oskarżonego Tomasza N.: Wyglądało to tak, jakby ta kobieta wcześniej szła w kierunku śmietników. (...) Jak zobaczyliśmy tę kobietę, to Grzesiek powiedział, że trzeba ją przenieść gdzieś na bok, bo ktoś może to zauważyć i zadzwonić po psy, czyli po policję. (...) Gdy nieśliśmy ją to z nosa zaczęła lać się jej krew. Ja widziałem na twarzy tej kobiety zadrapania i że lała się jej krew z nosa. Innych obrażeń nie widziałem. Według mnie ta kobieta była nieprzytomna, ale żyła, bo ja jej sprawdzałem tętno jak leżała przy samochodzie. (...) Jak wyszedłem zza garażu, to stwierdziłem, że nie ma Grześka ani jego auta przy śmietniku. Zadzwoniłem do niego i powiedziałem, żeby zaraz tu przyjechał. Po chwili Grzesiek przyjechał i zatrzymał się przy śmietniku. Wówczas powiedziałem, że trzeba tę kobietę zawieźć do szpitala. (...) Jak zatrzymaliśmy się przy cmentarzu, to powiedziałem do Grześka, że trzeba otworzyć bagażnik, żeby sprawdzić co z tą kobietą, bo może się ocknęła. Po otwarciu bagażnika stwierdziliśmy, że kobieta jest dalej nieprzytomna i dalej z nosa leje się jej krew. Ja po raz drugi sprawdziłem tętno tej kobiecie i było wyczuwalne, a więc kobieta żyła. (...) Chodząc po cmentarzu zauważyliśmy grobowiec. Grzesiek wówczas powiedział „zakopmy ją, nikt nic nie będzie wiedział”. (...) Gdy zrobiliśmy niewielki dołek, to wsadziliśmy do niego tę kobietę. Grzesiek powiedział: „weź ją, k...dobij”. Kobieta ta w dalszym ciągu była nieprzytomna, ja powiedziałem do Grześka, że tego nie zrobię, że nie dobiję tej kobiety. Wówczas Grzesiek wziął kawałek znicza, który wcześniej służył nam do rozkopywania ziemia i kucnął przy głowie tej kobiety. Powiedziałem do niego, że dzwonię po policję, bo stwierdziłem, że to jest chore, że żywą kobietę wsadza się do grobowca. Ja nie zdążyłem wybrać żadnego numeru, bo Grzesiek wyrwał mi telefon z ręki, schował do swojej kieszeni, mówiąc do mnie: „Co Ty k... robisz?”. Następnie widziałem jak Grzesiek włożył coś do ust tej kobiety. Nie widziałem co to było, ale domyślałem się, że to pewnie ten kawałek szkła ze znicza, a następnie nadepnął na twarz tej kobiety. Gdy nadepnął na twarz tej kobiety to słychać było odgłos jakby dławienia się. Ja wówczas powiedziałem do Grześka, „co Ty człowieku robisz, przecież  z tego mogą  być straszne konsekwencje”. On na to powiedział: „weź nie pękaj, tylko pomóż mi zgarnywać ziemię”. (...) W trakcie nakładania płyty na grobowiec Grzesiek się schylił, to ja z kieszeni jego spodni wyjąłem swój telefon i Grzesiek chciał mi odebrać ten telefon, mówiąc, że jak się to wszystko skończy to mi go odda.  Ja nie chciałem mu dać telefonu i zacząłem się od niego odsuwać. Wówczas z grobowca spadła jedna płyta. Ja wtedy zacząłem uciekać z tego cmentarza. (...)  

Policja nakłaniała do składania fałszywych zeznań?

Przyznał, że składane tuż po zatrzymaniu wyjaśnienie zostały ustalone z policją, która go eskortowała z Częstochowy do Jasła. Według N. to funkcjonariusze przedstawili mu przebieg wydarzeń marcowej nocy i powiedzieli mu w jaki sposób ma zeznawać. -  Gdy byłem zatrzymany w Częstochowie przez policjantów, to podczas jazdy samochodem oni cały czas mi mówili, że S. im powiedział, że to ja zrobiłem i mówili mi jakiej treści wyjaśnienia mam złożyć. Oni po kilka razy mówili, jak mam wyjaśniać, a ja miałem im to powtarzać, żeby później nie było pomyłki w prokuraturze. Policjanci przedstawili mi przebieg wydarzeń, a później miałem po kilka razy to powtarzać. Jak w którymś miejscu się pomyliłem to byłem bity. Policjantka, która jechała w radiowozie mówiła do swoich kolegów, żeby uważali i nie narobili mi śladów – tłumaczył podczas rozprawy N. 

To wszystko nieprawda!

Zaprzeczył jednocześnie swoim poprzednim wyjaśnieniom. - Nie jest więc prawdą, jak wyjaśniłem w trakcie pierwszego przesłuchania, że ja zaczepiłem przy śmietniku tę kobietę, że uderzyłem ją w twarz, a później, że uderzyłem ją butelką. Mnie tak kazali mówić policjanci grożąc, że jeżeli tak nie powiem w prokuraturze, to oni mogą mnie nawet zastrzelić, mówiąc, że chciałem uciekać. Moim zdaniem taki przebieg wydarzeń przedstawił Grzegorz S., gdyż mówili do mnie, że oni wszystko wiedzą, że S. im wszystko opowiedział. Dlatego uważam, że taki przebieg policjantom opisał Grzesiek, a później kazali mi złożyć takiej treści wyjaśnienia – wyjaśniał oskarżony Tomasz N.

Przyznał również, że jego zeznanie złożone w dniu zatrzymania, czyli 9 lutego 2010 roku było wynikiem wspólnych ustaleń z Grzegorzem S. - Podczas pierwszego przesłuchania w prokuraturze przedstawiłem wersję, którą uzgodniliśmy z Grześkiem. Te wyjaśnienia w prokuraturze miały polegać na tym, że ja biorę winę na siebie i ściągam ją z S. Grzesiek nie powiedział, żeby „ją dobić". Dodałem to od siebie. Nie trzymałem się ustalonej wersji, bo byłem zdenerwowany. Nie jest też wersją wymyśloną z Grześkiem, że wsadziliśmy ją razem do grobowca, że razem nakładaliśmy płyty. Ja to sam wymyśliłem. (...) Tak naprawdę nie było żadnego uderzenia butelką. Nie chciałem, żeby wyszło tak, że wsadziliśmy kobietę do grobowca tylko przez samo uderzenie. Nie było też rozciętego brzucha. Przyznaję, że w naszej wspólnej wersji miałem uderzyć tę kobietę rozbitą butelką w brzuch, to wynikło z mojej inicjatywy. Przyznaję, że Grzesiek nie mógłby widzieć, że coś takiego się stało, ale uważałem, że tę wspólną wersję należy tak skonstruować, aby wynikał z niej powód, że tę kobietę ostatecznie wsadziliśmy do bagażnika i wywieźliśmy z tamtego miejsca. Nie jest prawdą, że zaczepiłem przy śmietniku tę kobietę, że uderzyłem ją w twarz, a później, że uderzyłem ją butelką. Mnie tak kazali mówić policjanci – zeznawał N. W dalszej części przesłuchania i to okazało się nieprawdą.-  Przesadziłem, że oni (policjanci – przyp. red,) kazali mi tak mówić. Nie kazali mi tego mówić policjanci. Nieprawdą jest, że badałem tętno pokrzywdzonej. Ja to wymyśliłem. Nie wiem dlaczego tak wyjaśniłem podczas przesłuchania – mówił N.

Pomagali nieświadomie (?). Odpowiedzą za współudział

Przesłuchiwany Paweł. L. przyznał się do winy, odmówił jednak składania dodatkowych wyjaśnień. Przesłuchiwany, podobnie jak pozostali w dniu 9 lutego 2010 roku podtrzymał częściowo swoje zeznania. (...) To było dzień po Wielkanocy, po lanym poniedziałku. Razem z Emilem L. siedzieliśmy pod wiaduktem przy ul. Kopernika, niedaleko stacji Energopal i piliśmy piwo. (...) Około godz. 9-tej zadzwonił na mój, albo do L. telefon komórkowy Tomasz N. Zapytał, gdzie jesteśmy, i jak mu powiedzieliśmy, to po około 10 minutach do nas przyszedł. Miał ze sobą czarny plecak, z którego wyciągnął spodnie ortalionowe, może dresowe koloru szarego. Rozciągnął je w rękach, na nich widoczne były ślady krwi i błota. Powiedział, że te spodnie są dlatego brudne z krwi i błota, bo przy śmietniku zabił kobietę, która nie chciała mu poszukać butelek. Mówił, że miało to miejsce na śmietniku przy Baczyńskiego. On mówił, że wracał z imprezy i spotkał tę kobietę koło śmietnika i kazał jej szukać plastykowych butelek. Ona miała mu się sprzeciwić i zacząć uciekać. On miał ją dogonić i uderzyć kilka razy ręką po ciele. Nic nie mówił, że ją kopał. Po tym jak ona mu uciekła na kilka metrów, to on mówi, że ją zaciągnął  z powrotem pod śmietnik i tam miał ją szklaną butelkę uderzyć po głowie. On mówił, że rozbił tę butelkę wcześniej, ale nie mówił w jaki sposób. On nam mówił, że zabił tę kobietę. Nie przypominam sobie, żeby mówił coś więcej na ten temat, nie potrafię powiedzieć dlaczego Emil nie pamięta tego opowiadania, nie wiem który z nas był bardziej pijany. N. schował wszystkie rzeczy do plecaka i tak rozeszliśmy się. Szczerze mówiąc nie bardzo wierzyliśmy N. Wydawało nam się, że on wymyśla. Z tego co go znam, to wiedziałem, że on czasem lubi opowiadać niestworzone historie. W tym czasie N. nic nie mówił, aby dokonał tego zabójstwa z kimś innym. (...) N. zawołał do nas, powiedział: „wsiadajcie, przejedziemy się kawałek”. Tomek wyszedł z samochodu, powiedział do S., żeby poczekał, po czym poszedł do siebie do domu. Jak wrócił to miał ze sobą łopatę, sztychówkę. Zapytałem po co nam ona, a on odpowiedział: „jak dojedziemy to się wszystkiego dowiecie”. (...) Było już ciemno. Tomek powiedział: „chodźmy na cmentarz”. Zaprowadził nas pod grobowiec murowany. Płyta z niego była odsunięta i oparta na ziemi. Gdy podeszliśmy bliżej to było widać, że ziemia na środku jest wypukła i wystaje ponad obręb grobu. Tomek wziął łopatę i zaczął z tego grobu wybierać ziemię. Po wybrzuszeniu ukazało się ciało kobiety. Powiedział, żebyśmy mu pomogli. (...) Rękami i nogami rozprowadzaliśmy tę ziemię. Nie wchodziliśmy do środka grobowca. Wszedł tam tylko Tomek i ugniatał ziemię. (...). Z tego co pamiętam to pokrzywdzona nie miała na sobie butów, spodni, majtek, do piersi była naga. Nie wiem kto i w jakich okolicznościach ją rozebrał. W trakcie jazdy na cmentarz Tomek powiedział, że jedziemy przykryć grób, bo tam leży ta kobieta, którą zabił. (...) Po nakryciu grobu wyszliśmy na drogę i Tomek zadzwonił po S. Umówiliśmy się pod barem Irys. (...) Wracając na osiedle Tomek mówił, żebyśmy nic nie mówili, bo on beknie i ten kierowca. On nie mówił czy S. zabił tę kobietę. Powiedział, że pomógł mu ją przewozić. Mówił, że przewozili ją tym samochodem w bagażniku, że trzeba spalić dywanik, który wyściela bagażnik i że jak go wydamy, to też będziemy odpowiadać, bo mu pomagaliśmy. Ja wyjaśniam zgodnie z prawdą wszystko, to co pamiętam.

W protokole z 13 maja ub. r. L. zmienił nieco zeznania twierdząc, że:  N. mówił wówczas pod wiaduktem, że kobieta prawdopodobnie nie żyje. N. nie mówił wówczas, że zamordował tę kobietę, mówił, że uderzył ją butelką i że ona prawdopodobnie nie żyje. N. nie mówił, że uderzył tę kobietę butelką w głowę, tylko, że uderzył, ale nie mówił gdzie. To mówił później. (...) Nigdy nie było takiej sytuacji, gdzie N. mówiłby, że kobietę zamordował Grzegorz S. Cały czas N. opowiadał, że to on zrobił a nie ktoś inny. Słyszałem również w późniejszym czasie, że Tomasz N. jak się opił to opowiadał do różnych ludzi, że zamordował tę kobietę. (...)Wiele osób o tym co się wydarzyło wiedziało. (...) S. nigdy nie opowiadał o tym co się zdarzyło. I tę wersję oskarżony podtrzymuje.

Byłem bardzo spięty

Emil L. również odmówił składania dodatkowych wyjaśnień, podtrzymując w całości te złożone 9 lutego 2010 r. (...) Udaliśmy się z L. na osiedle Kopernika koło Energopalu. Przyszedł do nas N. On wcześniej dzwonił do mnie albo do L. i umówił się na spotkanie. Po krótkiej rozmowie N. zapytał nas czy wiemy ile można dostać za zabójstwo. Powiedział, że zabił starszą babkę i coś jeszcze, ale nie mogę sobie przypomnieć. Ja z L. byłem na kacu i nie wierzyłem. (...) N. nie podawał faktów, w jaki sposób miał dokonać zabójstwa. Potem rozstaliśmy się. Ja z L. udałem się do domu, a następnie ponownie spotkaliśmy się wieczorem. Około 16-tej siedzieliśmy z L. na ławce i wtedy podjechał N. i S. N. powiedział do nas: „wsiadajcie do samochodu”. (...) S. zawiózł nas do Warzyc na cmentarz. (...). S. odjechał samochodem, gdzieś zaparkował i przyszedł do nas. N. zaprowadził nas pod grobowiec. Tam cześć płyty była odsunięta. Odsunęliśmy trochę tę płytę, a N. powiedział nam, żeby w tym grobowcu powiększyć otwór. Ja z L. i N. przy użyciu rąk i starej łopaty wybraliśmy otwór w ziemi. (...) Ja widziałem jedynie nogi. (...) Nie potrafię powiedzieć czy miała na sobie rajstopy czy spodnie. Ta kobieta miała podwiniętą kurtkę, bo było widać brzuch. (...) Wydaje mi się, że jak przysypywaliśmy ziemią tę kobietę to S. poszedł po samochód i płytę zakładaliśmy we trzech. Ja nie wiem co S. robił przy tym grobowcu, bo byłem bardzo spięty. (...) Jak przyjechaliśmy na ten cmentarz to N. powiedział nam, że musimy poprawić i lepiej zabezpieczyć osobę, która leży w grobie. On mówił, ale nie wiem w jakich słowach, że jest to ta kobieta, którą zabił. (...) Po tym fakcie S. przywiózł nas na osiedle i poszliśmy do domu. N. w trakcie drogi powrotnej mówił, żebyśmy o tym fakcie nikomu nie mówili. 

Na tym drugi dzień procesu został zakończony. Wiadomo już, że w tej sprawie zostaną  przesłuchani świadkowie.

 

(kp)

Reklama

Komentarze: 161

Dodaj komentarz Widok:
-1
@ pseudo
dnia 15.02.2011, 14:02 · Zgłoś
rodzinka wplywowa maja kase . zawsze to mniejszy wyrok
Odpowiedz
0
@ ';km
dnia 13.02.2011, 17:42 · Zgłoś
no pewnie ze nie nie w takich sprawach
Odpowiedz
0
@ xxxxxxxxxxxxxxxxxx
dnia 12.02.2011, 21:52 · Zgłoś
0
@ gik
dnia 11.02.2011, 21:51 · Zgłoś
temu z krajowic ani wujek nie pomoże dożywocie\\\\\\
Odpowiedz
0
@ gosc
dnia 10.02.2011, 01:24 · Zgłoś
Miniejszym chcialem podziekowac w imieniu wszystkich emigrantow z Jasla tym dwom [...] ze teraz to nawet wstyd sie przyznac ze tam kiedys mieszkalem. Dzieki internetowi i prasie juz caly swiat o tym mowi. Po co tu ustalac, dawac im obroncow - najlepiej od razu za zebra i na hak. Nic nie tlumaczy tego co zrobili. Ciekawe kim sa rodzice
takich zwyrodnialcow ? Policja jasielska - jezdzic po miescie i tluc profilaktycznie wszystkich im podobnych. Tacy nie podlegaja resocjalizacji to juz jest [...].
Odpowiedz
0
@ ona
dnia 09.02.2011, 19:43 · Zgłoś
ja raz jednego z nich widziałam, jak przyłozył kumplowi w nos za dziewczyne, bo był niby zazdrosny...... Zaluje, ze na policje wtedy nie zadzwoniliśmy. Tylko ciekawe czy to zmieniłoby chociaż w malym stopniu.. Ja nie wiem jak jakakolwiek dziewczyna mogła z nim być.... żenada...
Odpowiedz
0
@ pierwsze pokolenie
dnia 09.02.2011, 11:19 · Zgłoś
PATOLOGIA przesiaduje teraz pod naszym wiaduktem na Kopernika?! nie do pomyślenia ale to już nie ten sam wiadukt co był w latach 70tych bo został wyburzony i zbudowany od nowa, niemniej dawniej w dzieciństwie tam się bawiliśmy ale patologii i kryminalistów tam nie było, za to było lanie w domu jak coś przeskrobano, a w szkole linijką po łapach i respekt był... inne czasy
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 09.02.2011, 11:11 · Zgłoś
jak by sie troche wczesniej urodzili zrobili by chlopaki kariere za czasow adolfa. a z drugiej strony z kogo brali przyklad, co to za rodzina?? dostana pewnie po kilka lat, polowe odsiedza i wyjda za dobre sprawowanie (znajac ustwodastwo). a ze potrawia krecic to moze zostana jeszcze politykami.
Odpowiedz
0
@ asdf
dnia 09.02.2011, 09:13 · Zgłoś
Pozostaje jeszcze jedna sprawa. Ona sama się nie rozebrała. I sama sobie [...] nie ściągneła. A jak do zabójstwa dochodzi jeszcze [...]?
Odpowiedz
0
@ czlowiek
dnia 08.02.2011, 22:00 · Zgłoś
nic tak nie leczy ran i nie pomaga w cierpieniu po stracie bliskiej osoby jak pieniądze.
Odpowiedz
0
@ mada
dnia 08.02.2011, 15:21 · Zgłoś
Łapy im poucinać!!!! Niech wiedzą co zrobili!!!!
Odpowiedz
0
@ majdan
dnia 08.02.2011, 13:13 · Zgłoś
JP na 100%
Odpowiedz
0
@ mariusz zawisza
dnia 08.02.2011, 11:48 · Zgłoś
prosze nie pisać że w jaśle mieszkajom same [...] bo w jaśle oprucz [...] mieszkajom też mądrzy ludzie
Odpowiedz
0
@ gosc
dnia 10.02.2011, 01:27 · Zgłoś
Zwlaszcza tacy madrzy ze w jednym podstawowym zdaniu potrafia zrobic tyle "bykow" Na szkole nigdy nie jest za pozno.
Odpowiedz
0
@ on
dnia 08.02.2011, 11:46 · Zgłoś
ty jaslanka a jak liga polskich rodzin zbierała podpisy na kare śmierci to czemu nie podpisałaś
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 08.02.2011, 01:00 · Zgłoś
do pudła ! !
Odpowiedz
0
@ KaRoLeK
dnia 08.02.2011, 00:42 · Zgłoś
kulka w leb im i tyle
Odpowiedz
0
@ mieszkanka
dnia 07.02.2011, 20:49 · Zgłoś
do MARIUSZ ZAWISZA w kazdym miescie znajdziemy kilku cwaniakow i Jaslo nie jest tutaj zadnym wyjatkiem.Zanim zaczniesz obrazac ludzi mieszkajacych w tym miescie naucz sie pisac [...]
Odpowiedz
0
@ stokrotka
dnia 07.02.2011, 19:14 · Zgłoś
Moim zdaniem powinno się zaostrzyć a nie pozwalać na coraz więcej dzieciom jak i młodzieży.Młodzi nie maja szacunku do nauczycieli,rodziców jak i starszych ludzi.Szkoła,po szkole 2lata przymusowej ciężkiej pracy i na pewno inaczej podchodzili by do życia.
Wracając do tego brutalnego przestępstwa,zbrodniarze i osoby które wiedziały o przestępstwie zasługują na najwyższa kare.Wierzmy w Sad i że sprawiedliwość istnieje.Pani która została zamordowana była jedna z nas.Każdy z nas ma prawo do swojego zdania i ma prawo do życia. wiec nie uważam że to jest wzniecanie ognia lub buntowanie.
Odpowiedz
0
@ do mariusza
dnia 07.02.2011, 19:08 · Zgłoś
ortografia chlopie!
Odpowiedz
0
@ mariusz zawisza
dnia 07.02.2011, 17:08 · Zgłoś
bardzo dobrze ktoś napisał że w jaśle mieszkajom same [...] może nie wszyscy som [...] ale większość to napewno , napisałem wcześniej że i tak ukaracie niewinnego tak jak mnie żescie ukarali za zniszczenie plakatu pisu kturego nie zniszczyłem , w jaśle oprucz [...] jest pełno [...] [...]
Odpowiedz
0
@ zawisza czarny
dnia 07.02.2011, 18:17 · Zgłoś
:))))))))))))
i tylko tyle można odpowiedzieć na ten komentarz
Odpowiedz
0
@ franek
dnia 07.02.2011, 19:01 · Zgłoś
oj dobra, kogo to interesuje
Odpowiedz
0
@ lol
dnia 07.02.2011, 20:01 · Zgłoś
chłopie naucz się pisać bo tak szpecisz polski język że aż boli jak się czyta....
Odpowiedz
0
@ mariusz zawisza
dnia 07.02.2011, 17:03 · Zgłoś
dobrze ktoś napisał że w jaśle to mieszkajom same [...]
Odpowiedz
0
@ .
dnia 07.02.2011, 19:51 · Zgłoś
a nie którzy z nich w dodatku nie potrafią pisać.
Odpowiedz
0
@ mariusz zawisza
dnia 07.02.2011, 16:58 · Zgłoś
pisałem w cześniej że i tak ukaracie niewinnego a winny sobie będzie chodził bezkarnie tak jak mnie żeście ukarali za zniszczenie plakatu pisu kturego nie zniszczyłem
Odpowiedz
0
@ do kolesi
dnia 07.02.2011, 16:55 · Zgłoś
kolesie po fachu zaczynają bronic tych zwyrodnialców...co podoba ci się to co ONI robili tej bezbronnej i niewinnej kobiecie to nadstaw [...] i niech ci szkło na zywca do [...] wsadzi i pchnie butem,,,a może pójdziesz siedzieC za niego jeden z drugim kozacy jasielscy sie znalezli co będzie wam ich brakować.Odwiedzicie ich w kiciu (o ile będą mieć widzenia)
Odpowiedz
0
@ mariusz zawisza
dnia 07.02.2011, 16:55 · Zgłoś
pisałem w cześniej że i tak ukaracie niewinnego a winny se będzie chodził bezkarnie na moje wychodzi zawsze
Odpowiedz
0
@ obywatelka.
dnia 07.02.2011, 16:11 · Zgłoś
mam nadzieję, że zgnijecie zwyrodnialcy w [...]!! .
Odpowiedz
0
@ uglghjk
dnia 07.02.2011, 13:27 · Zgłoś
do doła z nimi [...] za [...] , koszty rosną a my podatnicy za zwyrodnialcy pokryjemy !!
Odpowiedz
0
@ jaślanka3
dnia 07.02.2011, 13:16 · Zgłoś
Co za bestialstwo!!! Jak czytam te zeznania to [...] mi się chce!!! Bandyci i psychopaci!!! A to że nagłaśniają to słuszna sprawa i dziękujmy za te wszystkie portale... Jeszcze zdjęcia powinni opublikować, żeby każdy mieszkaniec wiedział z kim miał lub w przyszłości będzie miał do czynienia!!! A rodzinka niech swoich nie broni!!! Jeżeli dostaną łagodny wymiar kary to ludzie wynieść śmieci będą się bali!!!Bo więcej takich chojraków się znajdzie, którzy pomyślą że będą bezkarni i będą robić co im się żywnie podoba!!!
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 07.02.2011, 13:03 · Zgłoś
Przeglądałam film i jak powiedziała pani doktor że brakuje ubrań i [...], więc nie wyklucza się, że ciuchy mogły być ściągane i ubierane.Jeśli tak było to co sąd może powiedzieć na temat braku odzieży na denatce, czy to może się kwalifikować do próby popełnienia aktu [...].Może media tego nie usłyszą ale jeśli takowe braki w ubiorze były to co mają na ten temat do powiedzenia oskarżeni?
Odpowiedz
0
@ dpd
dnia 07.02.2011, 15:56 · Zgłoś
to samo mówiłam tam wcześniej to samo miałam na mysli a ktos to skomentował jako nieprawidłowy komentarz...trzeba szukac teraz na nich coraz wiecej rzeczy bo to są zwyrodnilcy mordercy..!! nie rozumiem tego jak ktoś moze ich jeszcze bronić i miec do nich szacunek
Odpowiedz
0
@ Sosna
dnia 07.02.2011, 12:43 · Zgłoś
Łatwo jest kogoś oceniać i wydawać wyrok, gdy jest się anonimowym użytkownikiem portalu. Owszem N...należy się najwyższy wyrok jaki tylko istnieje. Bo nie dość, że zrobił to co robił to jeszcze zniszczył życie pozostałym chłopakom. Zwłaszcza tym dwóm najmłodszym, którzy dopiero wchodzili w życie. I na swoja niekorzyść byli zbyt naiwni i podatni na manipulacje. Pomyślcie chwile i zastanówcie jak wy zachowalibyście się na ich miejscu. Już widzę jak biegniecie i składacie zeznania. Mówicie wtedy się nie bali, a wyznać prawdę tak. A byliście tam, umiecie czytać w myślach. Ja im wierzę, że bali się zarówno o swoje życie jak i swoich rodzin. Bo wiedzieli po tym co zobaczyli do czego N...jest zdolny.
Odpowiedz
0
@ jaślanka3
dnia 07.02.2011, 19:49 · Zgłoś
Co ty człowieku piszesz? Zastanów się! Ci zwyrodnialcy nie mają sumienia!!! Bo jakby je mieli to po takiej dawce adrenaliny poszliby się sami [...] przez wyrzuty, a nie bronić się i kłamać, TYLE CZASU CHODZILI BEZKARNIE!!!Jak można komuś z takim okrucieństwem życie odebrać?! BOGA SIĘ NIE BOJĄ!!!
Odpowiedz
0
@ Jaslanka
dnia 07.02.2011, 11:58 · Zgłoś
Przywrócic kare śmierci od zaraz!!!!
Odpowiedz
0
@ jjik
dnia 07.02.2011, 11:31 · Zgłoś
do www. Wydaje mi się że już zadnego nie zobaczysz na nk bo zaraz po tym gdy policja dowiedziała się kto [...] tą kobiete, usuneli konta.
Odpowiedz
0
@ Jaślanka
dnia 07.02.2011, 11:06 · Zgłoś
Powrócić karę śmierci od zaraz!!!To [...] nie nadaje się do resocjalizacji i to jeszcze za nasze pieniadze.
Odpowiedz
0
@ www
dnia 07.02.2011, 09:15 · Zgłoś
Ktorego mozna zobaczyc na nk????
Odpowiedz
0
@ Janek [...]
dnia 07.02.2011, 10:39 · Zgłoś
Nie interesuj się. Nie masz własnych problemów ? Szukasz sensacji? Poszukaj w domu.
Odpowiedz
0
@ łoł
dnia 07.02.2011, 15:58 · Zgłoś
moze chce wiedziec jak wygladaja mordercy i żeby ich omijac szerokim łukiem ja ich widziałam na zywo przynajmniej jednego i szczerze wstydze sie tego
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 07.02.2011, 16:27 · Zgłoś
Pawła L.-o ile jeszcze jest
Odpowiedz
0
@ pawel
dnia 07.02.2011, 18:52 · Zgłoś
jeszcze emil l jest jak gdyby nigdy nic...
Odpowiedz
0
@ Lipa
dnia 07.02.2011, 07:38 · Zgłoś
...Powinni w kamieniołomie do końca życia za to przenosić kamienie z jednej kupki na drugą. A w wolnym czasie odżywiać siętym co znajdą w ziemi a nie żyć na koszt podatników.
Fakt faktem od kilku lat niebezpiecznie jest chodzić po mieście- wszędzie panoszą się rozjuszone i agresywne "młodzieżowe bojówki"- im nie potrzeba powodu, żeby zaczepić... Sam nie tak dawno mało nie straciłem telefonu tylko dletego, że akurat przechodząc obok jednej z takich "bojówek" sapiących wokół jakiegoś samochodu na Placu Żwirki rozmawiałem przez niego i jakiemuś [...] przyszło do głowy, że chciałby sobie z MOJEGO TELEFONU gdzieś zadzwonić. Podchodząc do mnie zdecydowanym krokiem, z groźną miną powiedział mi- "dawaj ten telefon!"- tylko na jego nieszczęście raz w moim życiu policja pojawiła się nagle tam, gdzie akurat była potrzebna. Zza zakrętu wyjechała "kabaryna", która skutecznie ostudziła zapędy "młodego gniewnego"(z Bożej łaski). Ale co mnie najbardziej przeraża w tej sytuacji to fakt, że cała "ekipa" panosząca się przy samochodzie z rozbawieniem patrzyła na całą sytuację i nikt ani myślał zwrócić koledze uwagę. Jeśli taką teraz mamy młodzież, to ja nie chcę wiedzieć na kogo ci ludzie kiedyś wyrosną... Opamiętajcie się [...], bo to co sięteraz dzieje to jest jakaś kompletna patologia społeczna!!
Odpowiedz
0
@ chinol
dnia 07.02.2011, 06:22 · Zgłoś
odezwał się obrońca uciśnionych zrobili coś niech odpowiadają za czyny
Odpowiedz
0
@ obiektywny
dnia 07.02.2011, 02:19 · Zgłoś
zmieniają zeznania, zmieniają cwaniaczki a ja bym im zamienił dożywocie na kare smierci bo co innego takim hienom cmentarnym.
Odpowiedz
0
@ ba.....
dnia 06.02.2011, 23:22 · Zgłoś
[..] nie znacie ich to na [...] tak wypisujecie napewno nie chceli zapić a jesli chodzi o męża zamordowanej to mogli pierwsze się pozbyć.[...] nie znacie ich a głupoty wypisujecie jakbyście mili takich sąsiadów to sami byście im kulke strzelili tak ze ja jestwm happe b przynajmiej nie ma kto po policje dzwonić a tylko oni dzwonili a jak tamtych nie znacie to się nie [...] bo ja szacum dla nich
Odpowiedz
0
@ do ba.....
dnia 07.02.2011, 02:57 · Zgłoś
Naucz sie po polsku pisac!!!!
Odpowiedz
0
@ do ba.....
dnia 07.02.2011, 07:07 · Zgłoś
za takie mądrości które tu wypisujesz to razem z nimi na tej sali rozpraw powinieneś siedzieć! chyba jesteś niespełna rozumu, ale to widać po tonie wypowiedzi i błędach ort. jaki szacun i za co????????? jeszcze tylko brakuje żeby ich tu chwalić...
Odpowiedz
0
@ do ba....
dnia 07.02.2011, 08:14 · Zgłoś
ale z ciebie [...] masz idoli ze ho ho pewno jestes jednym z tych [...] mongolow w brudnym kapturze
Odpowiedz
0
@ wrz
dnia 07.02.2011, 09:34 · Zgłoś
Jakby nie chcieli to by nie [...]. Szacunek dla [...] ? no to pozdr0 dla Ciebie. To była najlepsza kobieta jaka kiedykolwiek znalem, sam chcialbys miec kogos takiego. Ciekawe jakby to byla twoja matka/zona czy babcia.
Odpowiedz
0
@ dpd
dnia 07.02.2011, 10:04 · Zgłoś
popieram !!kogo ty tu szanujesz i zo co?? szacunek sie powinnno miec do mamy i taty oraz do STARSZYCH LUDZI zaraz nam tu napisze jp jp na 100% tylko to umiecie
Odpowiedz
0
@ Lipa
dnia 07.02.2011, 11:51 · Zgłoś
Już po samym sposobie wypowiedzi widać, że albo jest to [...] próba prowokacji albo jesteś [...] jakich na tym świecie bardzo mało. I oby coraz mniej takich [...] jak Ty po ulicach chodziło. Jeśli szczerze wyrażasz szacunek dla morderców, którzy bez powodu [...] starszą osobę(ba, nawet gdyby mieli jakiś powód, to na pewno pożałowania godny), to nie jesteś wart nawet tej wypowiedzi ani tym bardziej życia...
Odpowiedz
0
@ jaślanka3
dnia 07.02.2011, 19:55 · Zgłoś
Opamiętaj się człowieku przez [...] zdominowany!!! Żaden człowiek nie ma prawa odbierać drugiej osobie życia!!! Bóg daje i odbiera!!! Oby im to na sucho nie uszło!!! Jeżeli tu ich łagodnie osądzą to tam na pewno zostaną potępieni!!!
Odpowiedz
0
@ aga
dnia 13.02.2011, 19:25 · Zgłoś
sama na policje zadzwonie tylko ustale twoje ip a zrobie to napewno ,ta kobieta byla moja rodzina i nie zycze sobie aby jakis [...] [...] jeszcze po tym co ja spotkalo i jej rodzine wypowiadal sie w ten sposob publicznie ,chcialbys miec taka matke lub babcie
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 06.02.2011, 21:24 · Zgłoś
do [...] i tyle z nimi
Odpowiedz
0
@ pawel
dnia 06.02.2011, 18:36 · Zgłoś
jednego z nich dalej można sobie na Naszej-Klasie oglądnąć, aż się zdziwiłem jak go zobaczyłem...
Odpowiedz
0
@ dsd
dnia 06.02.2011, 22:35 · Zgłoś
którego??
Odpowiedz
0
@ do babki
dnia 06.02.2011, 17:40 · Zgłoś
Te łotry to dzieci rodziców którzy nie przyłożyli się do ich wychowania
Odpowiedz
0
@ do D
dnia 06.02.2011, 17:38 · Zgłoś
jaśniej bo nie wiadomo co chcesz zaprezentować
Odpowiedz
0
@ babka
dnia 06.02.2011, 17:22 · Zgłoś
TE ŁOTRY TO NA PEWNO SYNOWIE KOMUNISTÓW ???,ALE SKĄD ICH TYLU W PISOWSKIM JAŚLE ?
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 06.02.2011, 17:18 · Zgłoś
zawsze trafia kosa na kamien!!!reszta takich cwaniakow sie sama wyeliminuje.Panowie lubia byc cwani w grupie a idzie sam to [...] jest i tyle
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 06.02.2011, 17:15 · Zgłoś
nie rozumiem jednej rzeczy!![...] ktory ma sile zemscic sie na slabszym i totalnego [...] ktory po spotkaniu juz z policja staje sie miekki jak [...]!!!wtedy nie jestes taki bohaterski [...] jena z druga!!
Odpowiedz
0
@ elunia
dnia 06.02.2011, 16:26 · Zgłoś
APEL DLA RODZICOW PILNUJCIE SWOJE DZIECI,CZY WIECIE GDZIE SA,CO ROBIA ZAITERESUJ SIE SWOIM DZIECKIEM....
Odpowiedz
0
@ zatroskana
dnia 06.02.2011, 15:54 · Zgłoś
Mam w Jasle rodzinę i znajomych własnie na ul.Baczyńskiego iKopernika od dawna mówią,żena tym osiedlu strach chodzić po zmroku sama odwiedzam ich wcześniej bo mam przykład na sobie zaczepił mnie młody zakapturzony po sam nos chciał [...] na szczęscie nie było ciemno a ktos szedł na przeciw .wszyscy4 sa zwyrodnialcami i jeśli sad nie da tym malolatom za wspołudział wysokich kar to rosną następni przestepcybo sie nie beda bac .4wielkie portrety postawic na wjazdach do miasta i opisac BANDYCI ku przestrodze innym
Odpowiedz
0
@ Do beta
dnia 06.02.2011, 15:52 · Zgłoś
Bo straż miejska jest od karania za brak karty parkingowej i wyrzucanie papierów z gumy do żucia na chodnik ;)
Odpowiedz
0
@ Do ala
dnia 06.02.2011, 15:40 · Zgłoś
No własnie przecież ci ludzie mają sąsiadów, rodzinę, znajomych - normalnie nic tylko zapść się pod ziemię ze wstydu i rozpaczy.No chyba, że rodzice bezgraniczne wierzą swoim dzieciom i ślepo ich bronią do końca....bo często tak bywa
Odpowiedz
0
@ soprano
dnia 07.02.2011, 13:53 · Zgłoś
A dlaczego niby sąsiad ma się wstydzić za takich typów? Toż to nie jego wina, że sąsiad.
Odpowiedz
0
@ Beta
dnia 06.02.2011, 15:20 · Zgłoś
Jak widać Jasło nie jest miastem bezpiecznym - wieczorem jak sie nie musi to lepiej z domu nie wychodzić. Czy tak powinno być? Policja owszem jest widoczna ale tylko jeżdżąca samochodami. Jak się coś dzieje pomocy znikąd nie ma. Straż Miejska - to samo.
Odpowiedz
0
@ kris79
dnia 06.02.2011, 16:46 · Zgłoś
Państwo Cie rozbroiło - uczciwego obywatela to lepiej nie wychodzić. Bandziory i tak mają dostęp do broni.
Odpowiedz
0
@ trzy kropki...
dnia 06.02.2011, 16:57 · Zgłoś
Co do policji i straży miejskiej się zgodzę, bo potrafia tylko wypisac mandat za [...] na lawce w pogodny dzien. W wiekszych miastach o takich rzeczach sie nei mówi bo tak na prawde takie rzeczy dzieja sie bardzo czesto...
Odpowiedz
0
@ agrafka
dnia 07.02.2011, 18:06 · Zgłoś
Tylko mandaty potrafią pisać i nic więcej, faceta kiedyś koło ławy na Gądkach jacyś [...] [...] kopali to zanim przyjechali to minęło 40 minut, jak już tamci zdążyli zniknąć. Wstyd!
Odpowiedz
0
@ ;D
dnia 06.02.2011, 15:10 · Zgłoś
takim sam dlugopis mam ;p
Odpowiedz
0
@ do D
dnia 06.02.2011, 17:43 · Zgłoś
nastepny podskakiewicz i kozak jasielski sie odzywa pewnie kolesa jak strach blisko to pełne pory jak kolesie co nabroili a teraz by sie chcieli wybielic
Odpowiedz
0
@ gggg
dnia 06.02.2011, 14:33 · Zgłoś
to jest normalnie szok co oni zrobili dozywocie sie im nalezy ja tu innej kary nie widze!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ blebleble
dnia 06.02.2011, 14:14 · Zgłoś
a wy nie lepsi jestescie od nich bo tez zabic chcecie, a tacy wszyscy katolicy....do kosciola chodzą i 10 przykazan nie znają....szkoda mi was....
Odpowiedz
0
@ kpawlak
dnia 06.02.2011, 14:10 · Zgłoś
Polska Witryna Kary Śmierci:
http://www.karasmierci.info.pl/
Odpowiedz
0
@ Ala
dnia 06.02.2011, 13:31 · Zgłoś
Nie wiem jak mogą teraz czuć się rodzice tych chłopaków, jakie to musi być straszne uczucie kiedy własne dizecko okazuje się potworem [...] bez emocji niewinnego człowieka...
Odpowiedz
0
@ Ela
dnia 06.02.2011, 13:08 · Zgłoś
powinni zginąć w taki sam sposób jak pani r. "oko za oko , ząb za ząb", a może w wiekszych męczarniach- tego im życzę!dlaczego z naszych podatków mają być utrzymywani? brak słów, [...]!
Odpowiedz
0
@ S.
dnia 06.02.2011, 12:51 · Zgłoś
coś strasznego, dożywocie !
Odpowiedz
0
@ ooo
dnia 06.02.2011, 12:46 · Zgłoś
Ten tumek to już dawno temu powinien znalezć się w więzieniu!!!Takich jak on jest w Jaśle dziesiątki tylko czekać aż znowu dojdzie do podobnej w konsekwencjach tragedii...współczuję rodzinie
Odpowiedz
0
@ kat
dnia 06.02.2011, 11:52 · Zgłoś
tak jakby bronili jednego wspólnika, ciekawe dlaczego?
Odpowiedz
0
@ jujj
dnia 06.02.2011, 11:50 · Zgłoś
do "ktoś" Paweł L i Emil L to nie bracia tak na marginesie. a Tumek by się przestał błaźnić bo to zmienianie zeznań jeszcze bardziej pokazuje jak kłamie i sie mota w tym co mowi. A najbardziej mnie rozbawiło to że niby Tomek się bał tego kolegi S. hhehehe bardzo śmieszne naprawde. Każdy wie jaki Tumek to cwaniak i nieraz byłem świadkiem jak "s[...]ł" do gości o wiele większych i starszych od niego więc napewno bałby się tego S, z pewnością .
Odpowiedz
0
@ Kopernika street
dnia 06.02.2011, 11:27 · Zgłoś
To już zdaje się trzecia osoba w przeciągu niecałych 10 lat, która została pozbawiona życia na tym osiedlu. To chyba wystarczające powody, żeby wreszcie coś tu zmienić by poprawić bezpieczeństwo.
Odpowiedz
0
@ XYZ
dnia 06.02.2011, 17:33 · Zgłoś
Tym powinien zająć się dzielnicowy. A że mamy takiego, jakiego mamy [...] to tak jest..
Odpowiedz
0
@ Horror
dnia 06.02.2011, 10:28 · Zgłoś
Zgadzam się z wypowiedzią ,,ja". To są właśnie skutki bezstresowego wychowania młodzieży. Wszystko im wolno-nawet [...]... jak w grze komputerowej!ŻADNYCH OBOWIĄZKOW-SAME PRAWA. Wiem co wyczyniają, bo pracuję w szkole i obserwuję ich zachowanie. [...] nie ludzie! I do kamieniołomów z nimi, a nie do ciepłego więzienia opłacanego z naszych podatków.
Odpowiedz
0
@ ...........
dnia 06.02.2011, 14:59 · Zgłoś
zgadzam się z tą wypowiedzią i dodam jeszcze, że niektórzy zaślepieni rodzice mają wyłącznie postawę roszczeniową czasami większą niż ich dzieci.
Odpowiedz
0
@ malkontent
dnia 06.02.2011, 10:11 · Zgłoś
Jest to tragedia sprawców i ich rodzin, wstyd dla miasta i poarafii. A ja się zapytam kto ich tak ukształtował, jak sie teraz czują ich szkolni wychowawcy, nauczyciele przecież takze mieli udział w kształtowaniu ich osobowości jak im wpojono przykazania dekalogu to jest także ich klęska.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 06.02.2011, 15:25 · Zgłoś
Nawyki cywilizacyjne nabywa dziecko do siódmego roku życia, kiedy przebywa z rodziną. Szkoła ma wspomagać rodziców w wychowaniu, a nie ich zastępować. Tu odpowiedź na pytanie, kto ich tak ukształtował.
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 06.02.2011, 09:54 · Zgłoś
tych zwyrodnialców przeznaczyć na nażądy!!!!!
Odpowiedz
1
@ JAAAA
dnia 06.02.2011, 21:03 · Zgłoś
OCHYDA!!!! JAKBYM WIEDZIAŁA SKAD SA TE MARZADY,TO NIE CHCIALABYM ICH ZA NIC NA SWIECE GDYBY MI JAKIS PRZESZCZEP ITP. GROZIŁ!!!!! TO SA MORDERCY,A POZNIEJ W SWOIM CIELE TO NOSIC....
Odpowiedz
0
@ g560
dnia 08.02.2011, 09:54 · Zgłoś
wiedz jedno, że nikt ci nie powie od kogo pochodzi narząd do przeszczepu. Dane osobowe dotyczące dawcy i biorcy przeszczepu są objęte tajemnicą,takie jest prawo.Więc, proszę nie pisz takich nieprzemyślanych komentarzy, pomyśl o chorych ludziach, którzy czekają na transplantację...
Odpowiedz
0
@ max21
dnia 06.02.2011, 09:19 · Zgłoś
Kara Śmierci dla tych [...]!!! Wyrok mogę wykonać sam!! Oczywiście po wcześniejszych torturach aby wiedzieli za co [...]!!
Odpowiedz
0
@ ToTylkoJa
dnia 06.02.2011, 14:15 · Zgłoś
"Wyrok mogę wykonać sam!!" Tak ich potępiasz, a sam byś [...] i [...]? Ciekawe.
Odpowiedz
0
@ ad
dnia 06.02.2011, 09:17 · Zgłoś
zgodze sie ze policja naciskała naciskała z tych chłopaków presje,,sam wiem po sobie jak jasielska policj ajest zdolna do róznych czynów,,to policjanci są zwierzętami a nie ci chłopcy....trzymajta sie chłopaki pozdr
Odpowiedz
0
@ da.
dnia 06.02.2011, 14:53 · Zgłoś
a gdyby "ci chłopcy" twoja matke tak bestialsko zamordowali to też byś dał taki komentarz?
Odpowiedz
0
@ xx
dnia 06.02.2011, 21:28 · Zgłoś
ale ty mądry jesteś widać że sam nieraz miałeś do czynienia z policją a "ci chłopcy" to [...] nudzi sie takim to sobie przypadkowych przechodniów zabijaja normalny człowiek nie wpadłby na taki pomysł kobiete zostawić a nie do grobowca zakopywać, oni nie sa ludzmi ale zwierzętami też nie, zwierzęta są o wiele lepsze od nich
Odpowiedz
0
@ Do mieszkaniec
dnia 06.02.2011, 09:04 · Zgłoś
Widziałeś kiedy kwadratową kule ?? Bo ja nie :D
Odpowiedz
0
@ jasloo
dnia 06.02.2011, 06:25 · Zgłoś
moze woj z rodz s zalatwi bo kreci cale zycie i wykorzystuje ludzi to sie zuci pare groszy by wyciagba biedaka dozywocie im
Odpowiedz
0
@ j23
dnia 06.02.2011, 23:33 · Zgłoś
Aleś się koleś spisał!!!! Dla mnie bomba!!!
Odpowiedz
0
@ ssss
dnia 07.02.2011, 13:28 · Zgłoś
za takie obczerstwa zgłaszam twoje ip policji. powodzenia
Odpowiedz
0
@ PERSPEKTYWA...
dnia 06.02.2011, 01:06 · Zgłoś
Czasami się zastanawiam czy nie powinne wrócić komory gazowe.
Odpowiedz
0
@ kkkk
dnia 05.02.2011, 23:13 · Zgłoś
rodzice to moze ich na oczy nie widzą czy teraz młodziec siedzi w domu chyba tylko przed komputerem...dziwi mnie jedno jak ją [...] napisze w cudzysłowiu ,,przez przypadek czy tam nie mieli takiego zamiaru to po ci ją rozebrali!!! świeć panie nad jej duszą!!
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 05.02.2011, 22:25 · Zgłoś
jak czytam te komentarze to nóż sie otwiera i to nie tylko na tych [...] ale i na piszących. Tacy jesteście prawi? A zobaczcie do czego prowadzi bezstresowe wychowanie i brak zainteresowania dziećmi. Bo młodzież się musi wyszumieć? A pasem po [...]. I do roboty. Bo roboty dla takich [...], [...] jest dość!!! A Wy wszyscy komentujący wiecie co Wasze dzieci robią? [...] kapturem przykryją i udają cwaniaków [...] bez szkoły. A Wy młodsi, do niedawna koledzy tych bandytów co wyprawiacie? Kopanie po samochodach, zaczepianie ludzi, cwaniackie zachowanie to co? Stanie taki na przejściu i do przejeżdżających samochodów cwaniakuje Oni do czasu też tylko takie "drobne" rzeczy robili. Do czasu. A teraz jacy pokorni. I Wy drobni cwaniaczkowie niczym się nie różnicie od nich. A każdy porządny człowiek na pewno nie poczuje się urażony tym komentarzem bo jego na pewno nie dotyczy.
Odpowiedz
0
@ ....
dnia 06.02.2011, 09:16 · Zgłoś
Popieram...
Odpowiedz
0
@ ........
dnia 06.02.2011, 12:04 · Zgłoś
zgadzam się całkowicie z tą wypowiedzią
Odpowiedz
0
@ .............
dnia 06.02.2011, 14:17 · Zgłoś
dokładnie, taka jest prawda, cwaniakują na portalu bo jest anonimowość, podobnie sie zachowują i te kaptury...żenada....
Odpowiedz
0
@ abc
dnia 06.02.2011, 14:51 · Zgłoś
święta prawda
Odpowiedz
0
@ me.
dnia 06.02.2011, 15:34 · Zgłoś
dokładnie...
Odpowiedz
0
@ Janek [...]
dnia 06.02.2011, 21:39 · Zgłoś
A to teraz Ci [...] powiem ,że pracowałem rok z TN i chłopak był naprawde pracowity , punktualnie przychodził do pracy i nie obijał się. Oceniacie ludzi nie znając ich tylko czytając to co piszą na portalach. Ogłupiają was massmedia! Nie znaczy to ,że nie potępiam ich zachowania. Dożywocia nie dostana bo byli młodzi , a sąd uchyla się w takich sprawach , 25 lat dla N , 15 dla S jesli zeznania S i L są prawdziwe.
Odpowiedz
0
@ jaślanka
dnia 05.02.2011, 22:22 · Zgłoś
Co autor publikujący takie rewelacje ma nadzieję uzyskać?! Po jaką choinkę Sąd pozwala drukować takie okropieństwa? Chcecie podgrzać atmosferę i doprowadzić do [...], czy może wyszkolić nowych aktorów do następnego dramatu? Droga Redakcjo, największe [...], to przy was "Pan Pikuś".To co zrobili ci młodzi zwyrodnialcy ( bo ludźmi jest mi ich trudno nazwać), zasługuje na najwyższą karę, ale sposób w jaki próbujecie wpłynąć na opinię publiczną budzi co najmniej niesmak. No ale cóż- dziennikarstwo w stylu jaslo-city. Pogratulować kolejnego sukcesu!!!
Odpowiedz
0
@ micddd
dnia 05.02.2011, 22:12 · Zgłoś
tylko gaz!!!
Odpowiedz
1
@ mariusz
dnia 05.02.2011, 21:40 · Zgłoś
Łzy same lecą.....oczom nie wieżę co czytam.....taki ból.....
Odpowiedz
0
@ dc
dnia 05.02.2011, 21:38 · Zgłoś
będą boleć w [...] [...]. tacy młodzi są tam mile widziani
Odpowiedz
0
@ fdg
dnia 06.02.2011, 20:58 · Zgłoś
będą za panienki tam robić :-d :-d :-d :-d niech [...] sobie tam wezmą...!!! ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha...
Odpowiedz
2
@ ;/
dnia 05.02.2011, 21:35 · Zgłoś
Jak przeczytałam ten artykuł, to dech w [...] zatyka...;(
Jak oni mogli zrobić coś takiego... jak mogli wsadzić żywą kobietę do grobu... pozniej tak bestialsko [...]...
dozywocie dla nich... tacy ludzie nie mają wogole uczuc...
Odpowiedz
0
@ obiektywny66
dnia 05.02.2011, 20:46 · Zgłoś
Ale go wyszkolili, cfaniak myśli że uniknie kary. Tak tak oczywiście wierzymy we wszystko co mówi Tomasz N,wierzymy że taki dobry i grzeczny chłopczyk,wierzymy oczywiście że jest nie winny, wierzymy że to to Grzesiek mu kazał on by przecież nie chciał tego zrobić, chciał wezwać panów policjantów i to wszystko zgłosić tylko mu koledzy uniemożliwili zadzwonienie na policję wirzymy w to wszystko oczywiście we wszystko co powie Tomasz N to uwierzymy napewno bo to jest bardzo grzeczny i prawdomówny chłopiec po prostu świeci przykładem haha perfidny [...]. Mam nadzieję że skład sędziowski nie jest [...] i nie dadzą się na to nabrać.
Odpowiedz
2
@ Jaślanka
dnia 05.02.2011, 20:35 · Zgłoś
To wszystko jest jak jakiś zły sen, z którego mam nadzieje się obudzę..
W głowie się nie mieści, że takie rzeczy dzieją się u nas w mieście.
Najszczersze kondolencje dla rodziny zamordowanej :(
Odpowiedz
0
@ Człowiek
dnia 05.02.2011, 20:25 · Zgłoś
Jak dotąd byłem przeciwny karze śmierci. Przecież w ich przypadku nie można mówić o jakiejkolwiek resocjalizacji....
Odpowiedz
0
@ lolek
dnia 05.02.2011, 20:05 · Zgłoś
chłopaki brawo to co zrobiliscie to szkoda gadać, zwałaszcza [...] taka pobozna rodzina co tydzien w kosciele a on bandyta nie jest podobny do swoich braci, Chociaż [...] też spoko koles ale dlaczego pomagał, podziwiam.
Odpowiedz
1
@ soprano
dnia 05.02.2011, 20:04 · Zgłoś
Bajek się naczytali. Zamiast mówić prawdę to kombinują.
Odpowiedz
0
@ hejka
dnia 05.02.2011, 19:50 · Zgłoś
Ja to bym cala czworeczke zakopala zywcem!
Odpowiedz
0
@ czarna...
dnia 07.02.2011, 12:53 · Zgłoś
ja tez tak uważam :) ale wczesniej zniczem ich potraktować :P
Odpowiedz
0
@ mark
dnia 05.02.2011, 19:45 · Zgłoś
każdemu kulka w łep sie należy...
Odpowiedz
0
@ hehe
dnia 07.02.2011, 09:19 · Zgłoś
kolego co miales z jez.polskiego??
Odpowiedz
0
@ dokładny
dnia 07.02.2011, 09:40 · Zgłoś
nie w łep a w [...] :d
Odpowiedz
2
@ ciekawy
dnia 05.02.2011, 19:42 · Zgłoś
dlaczego w naszym kraju nie ma kary podwojnego dozywocia?..po 25 latach odsiadki mozna by tym bandytom skrocic wyrok do poltotej dozywocia za bardzo dobre sprawowanie
Odpowiedz
0
@ ggfds
dnia 05.02.2011, 19:32 · Zgłoś
Pod ścianę z nimi!!!
Odpowiedz
2
@ fx
dnia 05.02.2011, 19:31 · Zgłoś
banda zwrodnialców
Odpowiedz
2
@ Ibanez
dnia 05.02.2011, 19:11 · Zgłoś
...i jak [...] mogliście z tym spać ?
Odpowiedz
2
@ Jaślanka
dnia 05.02.2011, 19:10 · Zgłoś
W głowie się to nie mieści, jaką zwichniętą psychikę trzeba mieć, żeby coś takiego zrobić. I niech mi nikt nie mówi, że oni byli dobrze wychowywani, gdyby mieli wpajane pewne wartości, to mogłoby dojść do uderzenia pod wpływem [...], ale nie do działania z w tak okrutny sposób, z premedytacją i w ciągu 2-ch dni. Rodzice utrzymujący dobre relacje z dzieckiem na pewno zorientowaliby się, że coś złego się wydarzyło.
Odpowiedz
1
@ ciekawy
dnia 05.02.2011, 19:04 · Zgłoś
CIEKAWE CZY ZNAJOMI LUB RODZINA TEGO S. USTALAŁ ZEZNANIA Z TYMI MAŁOLATAMI,BO ONI CAŁY CZAS NA WOLNOŚCI ???.WIDZICIE KTO CHODZI PO ULICACH JASŁA.
Odpowiedz
0
@ haho
dnia 06.02.2011, 11:33 · Zgłoś
TY JESTEŚ NAPEWNO RODZINA T>N MOTA SIĘ CHŁOPAK
Odpowiedz
1
@ xxyyxx
dnia 05.02.2011, 18:52 · Zgłoś
Przy tak ogromnym przestepstwie !! Pytam sie jaki interes by miala Policja aby naklaniac do skladania ustalonych przez Nich zeznan ???
Kolesie kombinuja !! wiedzac ze i tak wiele nie ugraja!!
Wysoki Sadzie prosze wobrazic sobie ze na miejscu Ś.P. Pani R.
mugl byc ktokolwiek z Nas !! i co wtedy ???

Sa winni i niech poniosa MAKSYMALNA kare za to co zrobili , tylko tyle ze takiej kary nawet nie ma bo to tylko Kara Smieci by to wszystko zalatwila. Nalezy sie tylko modlic aby wiecej takich [...] na tej ziemi nie bylo
Odpowiedz
2
@ mieszkaniec
dnia 05.02.2011, 18:48 · Zgłoś
Dożywocie popieram tylko nie wygodne łóżko tylko ciężkie roboty w kamieniołomach z kwadratową kulą u nogi
Odpowiedz
1
@ miro
dnia 06.02.2011, 09:25 · Zgłoś
o chlebie i wodzie
Odpowiedz
0
@ .j.j
dnia 09.02.2011, 12:22 · Zgłoś
popieram
Odpowiedz
0
@ PL
dnia 05.02.2011, 18:36 · Zgłoś
W Jaśle to mieszkają same [...] sam bylem nie raz zaczepiany i musiałem uciekać,a w Krośnie chodziłem nie raz sam w nocy i był spokój. Nie żebym kłamał ,lub był przeciwko Jaślanom ale takie miałem doświadczenia
Odpowiedz
0
@ ....
dnia 06.02.2011, 09:14 · Zgłoś
No juz nie przesadzaj że same [...], ja chodze po miescie i nikogo nie zaczepiam... mnie również nie.
Odpowiedz
0
@ ..........
dnia 06.02.2011, 14:11 · Zgłoś
widocznie taki sam jestes jak te swiry i sam zaczepiasz.....
Odpowiedz
0
@ zosia
dnia 06.02.2011, 16:20 · Zgłoś
Czy Jasło czy inne miasto nie nie wazne ,wazne jest ze mlodzi ludzie dokonuja takich czynów.A tak apropo to chyba mieszkasz w Krosni i masz jakis uraz do nich
Odpowiedz
1
@ czytam i myślę
dnia 05.02.2011, 18:22 · Zgłoś
Po jaką [...] robić jeszcze niewiadome skruty w tekście jak wszyscy dokładnie wiedzą o kogo chodzi.Chcieli być ..[...],,sławni to ich pokazać z przodu na dokładnych zdjęciach jakim zachowaniem zaimponowali niech ruwieśnicy widzą ku przestrodze z kim się kumplowali.
Odpowiedz
1
@ asia
dnia 05.02.2011, 17:50 · Zgłoś
jeszcze sie [...] chwalił [...] jeden ze co on nie zrobił, miał sie czym eksytowac burak jeden nie mily!!! Z nimi to samo zrobić, żywcem ich zagrzebac na cmentarzu!
Odpowiedz
1
@ Bodek
dnia 05.02.2011, 17:46 · Zgłoś
Jak tacy bandyci mogą mówić prawdę? chyba jak się pomylą, bo strach wchodzi im teraz do oczu i [...] zwalają jeden na drugiego. Dla nich tylko stryczek, bo więzienie to dla nich wczasy lub sanatorium. Współczuję rodzinie zamordowanej.
Odpowiedz
1
@ wet za wet
dnia 05.02.2011, 17:16 · Zgłoś
Zachciało sie [...] dzieciakom wychowanym na przemocy w filmach,mediach i grach,to teraz są konsekwencje.W kryminale dochodzi do nich co zrobili i ze to nie fikcja to ratują [...] sprzedając sie nawzajem.Zmowa milczenia i charakternosc pękły jak bańka mydlana.Mamusiu Ratuj ja nie chciałem,to nie ja to tamten,o jejku.[...] sie zmarszczyły i zeznają jak z nut.Tak kończy się kozactwo-szkoda ze przez to skończyło sie życie 2 niewinnych osób na tej ziemi, a zycie Rodzin zamordowanej i samych oprawców tez zostało wystawione na potężna próbe.Nigdy Nikomu nie życzę kryminału bo to nie miejsce dla ludzi ale czy te osoby można jeszcze nazwać ludzmi?
Odpowiedz
0
@ agnieszka
dnia 05.02.2011, 17:14 · Zgłoś
[...] uciac im i zawiesic przed urzedem miasla.[...] koniete niczego nie winna a teraz kreca jak moga .do [...] i koniec:/
Odpowiedz
2
@ [...]
dnia 05.02.2011, 17:03 · Zgłoś
Pomęczyć ich jeszcze trochę to sami się przyznają bo już mieszają zeznania.A jeśli nikt z nich się nie przyzna to S.i N dożywocie a L. i L. na 15 lat.To jest nie do pomyślenia, że młodzi ludzie w ich wieku potrafią tak podejść do prawy.A czy panowie działali nieświadomie to nie chcę mi się w to wierzyć,bo gdy już byli na miejscu i widzieli co jest grane to mogli odmówić, a nie bez żadnego sprzeciwu pomóc.Wydaje mi się, że N. może kłamać z tego względu że jeżeli wyda sprawce on poniesie lżejsze konsekwencje z 2 strony S. robi to samo więc, to przerzucanie piłki z jednej strony na 2.Świadkowie powinni być przesłuchani, a szczególnie Ci którym N. chwalił się po [...]. Bo po [...] człowiek nie zdaje sobie sprawy jak dużo może powiedzieć, gdyż ma obniżaną kontrole nad tym co mówi.
A tak ogólnie to jedynie w horrorach jest taka scena i to nie w każdym.Jest to dla mnie niezrozumiałe, jakimi ludzie potrafią być [...]. Nie potrafię nawet sobie tego wyobrazić jak to mogło się potoczyć.
Odpowiedz
0
@ ktos
dnia 05.02.2011, 17:01 · Zgłoś
dlaczego ci bracia maja dostać dożywocie jak oni tego nie zrobili?
Odpowiedz
0
@ on
dnia 06.02.2011, 22:11 · Zgłoś
dla przykładu!!! cwaniaki jedne!!!
Odpowiedz
0
@ heh
dnia 07.02.2011, 09:13 · Zgłoś
to nie sa bracia
Odpowiedz
2
@ ja
dnia 05.02.2011, 16:39 · Zgłoś
Boże co za zwierzęta!!!
Odpowiedz
0
@ Lipa
dnia 07.02.2011, 07:36 · Zgłoś
Zwierzęta?? Toż to obraza dla zwierząt! Zwierzę nie zabija bez powodu i potrzeby. Ci [...](jeden który [...] i reszta, która pomagała zacierać ślady) zrobili to niejako dla sprotu. To była bestialska zbrodnia, która woła o pomstę do nieba...
Odpowiedz
0
@ zaszokowany
dnia 05.02.2011, 16:31 · Zgłoś
widać, że ten Tomek to sie mota w zeznaniach i jeszcze obciąża naszą policję, że mu kazała kłamać, to adwokat na pewno kazał mu zeznania zmienić, bo im na prawdzie nie zależy tylko na wygranej
Odpowiedz
0
@ z
dnia 18.02.2011, 13:05 · Zgłoś
Bo taka jest ich praca.
Odpowiedz
0
@ kris79
dnia 05.02.2011, 16:25 · Zgłoś
Jaka kara dożywocia !!! Zabraniam !!! kula albo sznur jest tańsza. Dlaczego uczciwi obywatele ze swoich podatków mają utrzymywać ich przy życiu?? Obejrzyjcie ten film: youtube.com/watch?v=nyJ1dfjlqaY I żadne dożywocie !!!
Odpowiedz
0
@ dawid
dnia 05.02.2011, 16:23 · Zgłoś
odrazu powinna sie odbyc egzekucja wszystkich, dokladnie w ten sam sposob jak oni to zrobili
Odpowiedz
3
@ mieszkaniec
dnia 05.02.2011, 16:11 · Zgłoś
chłopaki sie wyłamują zmieniają zeznania kara dożywotniego pozbawienia woloności dla całej czworki:p
Odpowiedz
0
@ jaślanka
dnia 05.02.2011, 21:26 · Zgłoś
znam ich Tumek to cwaniak dożywocie
Odpowiedz
0
@ maks
dnia 11.02.2011, 18:56 · Zgłoś
Jakie dożywocie? co Wy ludzie serca nie macie? [...] i rzucić głodnym psom.
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 05.02.2011, 15:53 · Zgłoś
[...], ale ściemniają wszyscy! [...] i ukrywać zbrodnię to się nie bali, a teraz skończyło się chojrakowanie!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.