Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

W Jaśle powstanie nowoczesne centrum handlowe

147

Centrum Handlowe ShopIN będzie pierwszą nowoczesną, galerią handlową w Jaśle o ponadlokalnym zasięgu. Centrum będzie zintegrowane z regionalnym dworcem autobusowym, które obsłuży aż 500 autobusów dziennie.

Obiekt ma być zlokalizowany przy rondzie Józefa Hallera, w ciągu drogi krajowej 28, naprzeciw dworca kolejowego. Dziś w miejscu tym znajduje się dworzec PKS. Według założenia centrum handlowe pomieści ponad 40 lokali na 9.500 metrach kwadratowych powierzchni najmu. Najemcami będą m.in. supermarket, elektromarket, sklep z wyposażeniem wnętrz, sklepy z modą i obuwiem, drogeria, punkty gastronomiczne i usługowe, a także pierwsze w mieście wielosalowe kino.Galeria zaoferuje bezpłatny i wygodny parking na ponad 200 samochodów.

ShopIN w Jaśle będzie największą jak dotąd inwestycją w naszym portfolio, łączącą obiekt handlowy z dworcem PKS. Będzie to zintegrowane centrum handlowo-przesiadkowe, którego otwarcie planujemy pod koniec 2018 roku. Szczególnie cieszy nas, że oprócz części handlowej i dworcowej zaoferujemy także część rozrywkową czyli kino z nowoczesną technologią 2D i 3D. Dzięki temu nasz obiekt idealnie wpisze się w życie nie tylko mieszkańców miasta ale i regionu.– mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes spółki Tower Investments S.A.

Uchwałę o przystąpieniu do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru "Metzgera-Dworcowa" została podjęta przez Radę Miejską Jasła w dniu 21 listopada 2016 r. W planie przewiduje się lokalizację obiektu handlowego o powierzchni sprzedaży powyżej 2000 m2. Obecnie trwa procedura planistyczna (taka procedura trwa około 10 miesięcy). Wnioskodawcą zmiany planu jest PKS Jasło, jako właściciel gruntu.

POWIĘKSZ

Budowa ShopIN Jasło rozpocznie się we wrześniu 2017 roku, a jej zakończenie planowane jest na IV kwartał 2018 roku. Za koncepcję komercyjną oraz wynajem obiektu odpowiada firma Mallson Polska. Projekt architektoniczny opracowało biuro Mofo Architekci z Krakowa.

Inwestorem jest Tower Investments S.A. To działająca od 2005 roku warszawska grupa kapitałowa, notowana na rynku NewConnect. Spółka specjalizuje się w kompleksowej obsłudze deweloperskiej największych sieci handlowych, na każdym etapie projektu - od wyboru odpowiedniej lokalizacji, poprzez zakup nieruchomości i uzyskania niezbędnych zezwoleń administracyjnych, aż po realizację obiektu „pod klucz”. Wspólnie z Grupą Budnerspółka jest współtwórcą projektu parków handlowych pod marką ShopIn.

red/propertynews.pl

Napisany dnia: 07.12.2016, 14:55

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
1
@ Wstyd.i.hanba!!!
dnia 27.02.2024, 23:14 · Zgłoś
Mamy rok 2024 i dalej nie ma tego dworca z galerią. Jestem strasznie zażenowany tym że nie ma tej galerii. A taki fajny pomysł…
Odpowiedz
1
@ bbbbb
dnia 30.09.2020, 18:50 · Zgłoś
który mamy rok?
Odpowiedz
2
@ Mietek
dnia 19.03.2017, 22:19 · Zgłoś
0
@ Bober
dnia 16.12.2016, 13:30 · Zgłoś
Gratulacje, centrum handlowe w newralgicznym miejscu, w ciągu drogi krajowej 28. Już teraz przez Centrum udaje się szybciej przejechać niż "obwodnicą". Widać Galeria na JPII nikogo i nic nie nauczyła. Inne miasta "wyrzucają" markety na obrzeża, Jasło naiwnie patrzy na dworce w Krakowie i Łodzi Fabrycznej. Wspomniane Krosno zrobiło z tym porządek, ale przy "starych" marketach, Elijocie i Portusie, ruch potrafi się zagotować na rondach i w okolicy. Mam nadzieję, że ludzie oleją ten market, bo to zresztą lepsze dla zdrowia. Zróbmy se dwupasmówkę na Pilzno na odcinku Kowalowy-Krajowice i tam się "bawmy".
Odpowiedz
2
@ Jestem Julka
dnia 12.12.2016, 19:07 · Zgłoś
To będzie bardzo fajne. Galeria Jasło i Europa pójdą pewnie w odstawkę i będzie najwięcej n początku używane to centrum handlowe. Tamte galerie zbankrutują i będzie tylko jedno centrum handlowe a nie 2 czy 3.
Odpowiedz
4
@ Jan
dnia 11.12.2016, 22:28 · Zgłoś
Ludzie nie podniecajmy się tą galerią bo nie wiadomo czy w ogóle powstanie tak jak wiele innych zapowiadanych w Jaśle inwestycji. Jaślanie przez najbliższe lata będą skazani najbliżej jeździć do Krosna gdzie się buduje VIVO KROSNO i to jest FAKT...!!! Poza tym mają hipermarkety budowlane OBI, Leroy Merlina , buduje się wielki Merkury Market, McD z kinem Helios którego w Jaśle nie ma też będzie miało znaczenie wycieczki do Krosna.
Odpowiedz
0
@ Mieszkaniec
dnia 12.12.2016, 20:59 · Zgłoś
Tylko wszystkie inwestycje są poza miastem gdzie nie ma już mieszkańców, a nie w bez mała w samym centrm
Odpowiedz
0
@ gumis
dnia 11.12.2016, 18:19 · Zgłoś
Nie wiem kto robi pranie mózgu ludziom ale jestem urzędnikiem i urząd miasta nic otym niewie.A Jasła nie jam małpy we wszystko uwierzą
Odpowiedz
0
@ bguhzk
dnia 10.12.2016, 10:40 · Zgłoś
tylko tego brakowało dzieci będą mieli gdzie chodzić na wagary a poza tym tyle pieniędzy na byle bo ludzie nie mają co robić tulko chodzić na zakupy
Odpowiedz
-1
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 09.12.2016, 23:38 · Zgłoś
W tym mieście najlepiej zarabiają zakłady pogrzebowe...
Odpowiedz
1
@ Abnegat
dnia 10.12.2016, 04:34 · Zgłoś
Ten szczególny rodzaj przedsiębiorczości zawsze wyjdzie na swoje, bo popyt na tego rodzaju usługi ma charakter naturalny, a jeśli nawet będzie gorzej (ogólnie) - to im będzie jeszcze lepiej. Kiedyś był nawet kawał na ten temat.
Odpowiedz
-1
@ Ja
dnia 09.12.2016, 20:59 · Zgłoś
A nasi wybrancy to nie powinni najpierw stworzyć nowych miejsc pracy? ? Liczą na klientów 5oo plus. Brawo
Odpowiedz
1
@ szymon piotr
dnia 10.12.2016, 01:08 · Zgłoś
A w tej galeri to będą pracować krasnoludki?
Odpowiedz
-1
@ Abnegat
dnia 09.12.2016, 19:24 · Zgłoś
Tą sprawą powinna się zająć CBA, bo ona śmierdzi na kilometr, ale na swoich zapewne nie będzie politycznego obstalunku. Natomiast należy się zastanowić, czy niedawne burzliwe zmiany kadrowe w Starostwie nie pozostawały w związku z omawianą sprawą, utrzymywaną przez dłuższy czas w tajemnicy. Jak nie wiadomo, o co chodzi - to wiadomo, o co może chodzić.
Odpowiedz
-1
@ w
dnia 09.12.2016, 09:15 · Zgłoś
Trzeba jeszcze pomyśleć skąd będą zwozic klientów. Bo wśród biednego, starzejacego się społeczeństwa takowych nie ma.
Odpowiedz
7
@ ccc
dnia 09.12.2016, 13:05 · Zgłoś
To skad tłumy w galerii Jasło, starsze panie odmładzają sie jak mogą kupujac fatałaszki dla nastolatek, jedynie panowie siedzą i cierpią na ławkach. Obserwuję, ze i nastolatki mają kasę na ciuchy. Chyba jednak społeczeństwo się wzbogaca. Całkim dobrze schodza towary luksusowe, bez ktorych mozna sie obejść. A ile naszych ziomkow jeździ na zakupy do Rzeszowa a nawet Krakowa, zaznaczam,że to nie studenci. Zapotrzebowanie na galerie jest tylko co z tego dla Jasła.
Odpowiedz
0
@ do abnegat
dnia 09.12.2016, 09:02 · Zgłoś
dobrze piszesz tylko czy we wladzach miasta jest ktos kto to zrozumie? watpie
Odpowiedz
2
@ odyr
dnia 09.12.2016, 03:42 · Zgłoś
moze tym razem to nie kapitał z usraela...oby
Odpowiedz
6
@ Rikszarz
dnia 09.12.2016, 00:43 · Zgłoś
Skąd się wzięło to 500 autobusów ?? Może to będą riksze - o to wtedy się zgodzę - Jest szansa, że Jasło obsłużą - tylko skąd wziąć rikszarzy. A i takie riksze mało miejsca zajmują i będzie OK.
Odpowiedz
1
@ bolek
dnia 08.12.2016, 22:34 · Zgłoś
Matko, ale jesteście durni! Nic wam kurde nie pasuje, [...]ie przed komputerem o bzdurach. Będą miejsca pracy, może dla waszych durnych córeczek i syneczków, ktorzy mają za malo jaj żeby szukać szczęścia w większym miescie.
Odpowiedz
5
@ contra mundum
dnia 08.12.2016, 22:02 · Zgłoś
Przez ten rok budowy dworzec autobusowy gdzie będzie? przeniosą na Hankówkę na targowisko przy moście na Mickiewicza? czy może wróci po 32 latach na plac Zwirki? Radni i władze miejskie udają, że nie wiedzą, że plac Zwirki to dawny (bodajże do XVII lub XVIII wieku) cmentarz przy dawnym Kościele Karmelitów to może przeniosą tam dworzec. Po wojnie władze komunistyczne zaasfaltowały go pod dworzec wiedzione proletariackim humanizmem i ustawiły armato-haubicę. Teraz warto byłoby ekshumować szczątki dawnych mieszkańców i przenieść na obecny cmentarz by ludzie nie deptali miejsca pochówku. W tradycji chrześcijańskiej kultury europejskiej jest szacunek dla zmarłych.
Odpowiedz
4
@ Abnegat
dnia 09.12.2016, 02:17 · Zgłoś
Jeżeli dojdzie do realizacji tej inwestycji - tymczasowy dworzec autobusowy urządzą tam, gdzie ma być ten parking na 200 samochodów, czyli na placu przylegającym do dworca PKP, po drugiej stronie ul. Metzgera, bo innej możliwości nie ma, a miejsca jest chyba więcej, niż na placu Żwirki. Tym bardziej, że nie można też wykluczyć, iż w planach może też być likwidacja części układu torowego stacji.
Odpowiedz
-4
@ BK
dnia 08.12.2016, 17:59 · Zgłoś
10 lat za późno na to, żeby się to zwróciło.
Odpowiedz
9
@ rety
dnia 08.12.2016, 14:57 · Zgłoś
nowe miejsce dla galerianek
Odpowiedz
5
@ on
dnia 08.12.2016, 13:05 · Zgłoś
ludzie pomyslcie dworzec chcą wam jeszcze sprzatnąc bo jeszcze ich na to oczy bolą a taki kit wam wciskaja miasto zaoszczedzi na tym ze nie bedzie dworca ani autobusow bo po co jak juz nikt nie jezdzi nawet dzieci bo szkoly likwiduja
Odpowiedz
3
@ Marcin
dnia 08.12.2016, 12:44 · Zgłoś
Galeria, czy raczej galery dla zatrudnionych tam niewolników.
Odpowiedz
15
@ olo
dnia 08.12.2016, 12:23 · Zgłoś
Ja tu mam wrażenie, że połowa ludzi komentujących myśli że to MIASTO buduje galerie, że to MIASTO powinno wybudować fabryki. Ludzie nie pomyliły Wam się systemy?

1) @Diabeł. 3 lata będą budować? To co powiesz na to, że budowa Galerii Vivo w Krośnie zaczyna się właśnie teraz i ma być gotowa na listopad w przyszłym roku. Nie muszę dodawać, że jest to jeszcze większy budynek niż ma powstać w Jaśle.

2) Nikt nie będzie chodził i nie będzie tam kupował? No to bardzo ciekawe. Wystarczy spojrzeć ile samochodów stoi pod marketami i pod Galerią Jasło. Pełne koszyki i mnóstwo kasy zostawiane w tych sklepach. Daje to chyba trochę do myślenia

3) Powstaną nowe miejsca pracy. Pewnie powiecie najniższa krajowa, to nawet nie będę wstawał z łóżka. Ja zaczynam pracę tylko jak mi zapłacą z 5 tys. No pewnie... przecież więcej kasy dostaniecie za leżenie i pierdzenie w kanapę.

4) Zwiększy się atrakcyjność Jasła, bo takie centra handlowe oddziaływują na cały powiat i nawet dalej. Jeździcie do kina do Krosna, na zakupy do Rzeszowa. Jeśli w galerii będą dobre sklepy i dobre kino to okoliczni będą jeździć do nas. Zostawiając pieniądze w galerii, zostawią też w okolicznych sklepach, przejdą się po mieście, coś kupią. Dadzą zarobić lokalnym przedsiębiorcom.

5) Dla władz miasta będzie to impuls, żeby przyspieszyć działania na rzecz poprawy komunikacji w tym rejonie tj. budowę łącznika rond na Żółkowie i ul. Floriańskiej. Część ruchu nie zainteresowana przejazdem przez ten rejon wybierze tamtą drogę i odciąży centrum i okolice dworca. Do tego KG2 na którą przetarg ma zostać ogłoszony na początku przyszłego roku.

6) Aby w Jaśle powstały nowe zakłady to miasto musi być dla nich atrakcyjne. Posiadać dobrą komunikację, dobry dojazd do głównych dróg, linii kolejowych czy lotnisk, a przede wszystkim muszą być tereny na których można zainwestować. Mamy strefę w Warzycach jednak powoli teren jest uzbrajany i budowane są tam drogi dojazdowe. Nie będę mówił kto zaprzepaścił pieniądze na uzbrojenie całej strefy, ale możecie się domyślić.
Teraz jest wszystko w rękach miasta, aby skutecznie zachęcić firmy do inwestowania w naszej strefie.
Odpowiedz
7
@ bolek
dnia 08.12.2016, 22:35 · Zgłoś
Chociaż madry wpis, większość tępaków portalowych nie zrozumie.
Odpowiedz
3
@ Abnegat
dnia 09.12.2016, 01:57 · Zgłoś
Kiedyś o prestiżu danego miasta świadczyły budowle użyteczności publicznej, jak uczelnie, szkoły, teatry, muzea, także obiekty sakralne, gmachy poczt, banków, dworców kolejowych, jak również urzędów administracji państwowej. Dzisiaj przyszło nam żyć w świecie, gdzie o randze miasta mają świadczyć galerie handlowe i hipermarkety. To niewątpliwie skutek trwającej ćwierćwiecze indoktrynacji ze strony "narodu handlowego".
Odpowiedz
12
@ cbe
dnia 09.12.2016, 10:30 · Zgłoś
Całkowicie sie zgadzam z olo. Coś wreszcie trzeba zrobić z tym zapyziałym Jasłem, żeby ściągnąć inwestycje, ale galerie ulokować za miastem. Ludzie mają kasy mimo że ciągle narzekają, dojadą nawet dobrych kilka kilometrów. Popatrzcie na galerie na Jana Pawła, parking mały ścisk i pisk, w soboty i niedzielę świątynia handlu. Szkoda tylko, że to nie polskie sklepy. Jedno jest pewne biedy w Polsce nie ma, sa tylko zaniedbane mieściny, bo nie ma w nich porządnych, mądrych gospodarzy. Zobaczycie ilu młodych przybędzie z zagranicy i z większych miast na święta do rodzin, jak będą szastać gotówka po galeriach nie mówiąc o korkach w mieście. Zostawia kasę i co z tego dla Jasła ?
Odpowiedz
0
@ szymon piotr
dnia 10.12.2016, 01:09 · Zgłoś
Dziecko drogie, to, że coś ma obcą nazwę, nie znaczy, że nie jest polskie. Googlanie nie boli.
Odpowiedz
7
@ praktyk
dnia 08.12.2016, 10:40 · Zgłoś
Centra handlowe lokalizowane w miastach powodują jeszcze większe kłopoty z komunikacją. Już w tej chwili trudno jest się przejechać przez miasto, a jak dojdzie jeszcze 500 autokarów to będzie koszmar dla mieszkańców Jasła.
Centra handlowe lokalizuje się poza miastem.
Odpowiedz
4
@ Siano
dnia 08.12.2016, 11:13 · Zgłoś
A w Jaśle nowy komisariat Policji planuje sie poza centrum a galerie i markety w centrum
Odpowiedz
15
@ gutek
dnia 08.12.2016, 09:14 · Zgłoś
Na nowoczesne centrum handlowe są takie duże pieniądze, a na atak zimy brakuje na sól i piasek pieniędzy żeby posypać drogi i chodniki
Odpowiedz
-8
@ demokryt
dnia 08.12.2016, 09:47 · Zgłoś
Co Ty człowieku bredzisz? Jaki widzisz związek miedzy jedną czy drugą galerią ,czy inną prywatną inwestycją,a zimowym utrzymaniem dróg czy chodników ? Zastanów się zanim coś chlapniesz...
Odpowiedz
9
@ hm
dnia 08.12.2016, 18:22 · Zgłoś
A ja taki widzę związek jak z tym czy prokurator Piotrowicz ma coś wspólnego z Pikulem, a Rzońca jest tylko sąsiadem. Jak nie rozumiesz tego wpisu to nie odpowiadaj.
Odpowiedz
20
@ kiedy
dnia 08.12.2016, 09:09 · Zgłoś
Kiedy w Jaśle powstanie duży zakład np. produkcyjny a nie handlowy.
Odpowiedz
6
@ luk
dnia 08.12.2016, 09:02 · Zgłoś
To nie Kraków to nie wypali będzie oblężenie parę dni po otwarciu później pustki - chociaż chciałbym się mylić.
Odpowiedz
20
@ Posłany
dnia 08.12.2016, 08:53 · Zgłoś
Nareszcie Kobieta Sukcesu będzie mogła zrobić konkretne
zakupy za ciężko zrobiona kasę w Szpitalu
Odpowiedz
-3
@ Diabeł
dnia 08.12.2016, 07:20 · Zgłoś
Haha jakos jest to noe realne aby do 2018roku byl tego koniec... Minimum 3 lata beda to budowac,a po drugie nie zaczna tej budowy wczesniej niz w polowiw 2017... Wiec final sam sie nasuwa na okolo 2020rok...hehe,maja wladze bojna wyobraznie... Raczejnic z tego noe bedzie,tak samo jak mieli mcDonalda robic...haha smiech,wladza jasielska nie wie co mowi...
Odpowiedz
18
@ Abnegat
dnia 08.12.2016, 05:32 · Zgłoś
Czyżby ktoś w dążeniu do wielkomiejskiego sznytu zapatrzył się na Kraków i Katowice, zapominając o podstawowej kwestii, że tam jeszcze ma miejsce intensywny ruch kolejowy? Ponadto, tamtejsze galerie były projektowane jako element kompleksowego rozwiązania urbanistycznego DWORCA KOLEJOWEGO i jego otoczenia. Natomiast w odniesieniu do Jasła nic nie mówi się o przyszłości dworca kolejowego, tak jakby go już nie było. Pojawia się jednak pytanie: gdzie ma się mieścić ten parking na 200 samochodów? Bo chyba nie na terenie obecnego dworca PKS. Wygląda na to, że miasto przehandlowało geszefciarzom nie tylko dworzec PKS, ale również PKP, jakoś tak cichcem, bo nie pamiętam, aby cokolwiek na ten temat było w mediach. Czy wszystko odbyło się zgodnie z prawem, był jakiś przetarg?

Sprawa jest ciekawa również ze względu na zagmatwany skład grupy kapitałowej, która ma inwestować.

Otóż na początku jest Floryda 1 sp. z o.o. sp. k.a. (brak danych o członkach reprezentacji), która jest właścicielem większościowym (64,97%) spółki Tower Inwestments S.A., a ta z kolei jest właścicielem spółek:

- Tower Inwestments sp. z o.o. (100% - ciekawe, ta sama nazwa, a raz S.A.. a drugi raz Sp. z o.o.);
- Tower Jasło sp. z o.o. (75%);
- Shopin Płock Sp. z o.o. w organizacji (100%).

Z kolei, Tower Inwestments sp. z o.o. jest właścicielem większościowym spółek:

- Elberta Inwestments S.A. (94%);
- Property Tower Inwestments sp. z o.o. sp. k.a.(70%, reszta Budner Inwestment sp. z o.o. );
- Budner Inwestment sp. z o.o. (100% );
- SPV 224 Budner Inwestment sp. z o.o. sp. k.a. (100%).

Spółka w spółce - jak te ruskie matrioszki, przy czym sztandarowy Shopin to tylko pionek w tym matrixie. Czy w świetle powyższego wiadomo, kto tak naprawdę dokonał zakupu gruntów? Czy już wcześniej nie powinna się komuś zapalić czerwona lampka?

Żeby było ciekawiej, te wszystkie spółki łączy osoba jednego człowieka, 45-letniego absolwenta Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Berlinie, który występuje przeważnie jako prezes spółki, a w niektórych przypadkach jako członek zarządu. Inną ciekawostką jest to, że żadna z wymienionych spółek nie zajmuje się działalnością handlową, a jedynie budownictwem, inwestowaniem na wynajem oraz sprawami prawno-finansowymi.
Odpowiedz
3
@ Juras
dnia 08.12.2016, 15:42 · Zgłoś
Brawo ! Nareszcie ktoś myślący zabiera głos. Szkoda tylko że nikt w tej sprawie palcem nie tknie.
W Jaśle brak jest zakładów produkcyjnych !!
Jak będą takie to i ludzie będą mieli pieniążki aby je wydawać.
Władza nie ma pomysłu na produkcję to chce "udowodnić" że dba o mieszkańców i wybuduje miejsce gdzie będzie można tracić środki których już niedługo każdemu będzie brakować.
Płakać się chce, ale trzeba się modlić o zdrowie dla władzy bo o rozum już za późno.
Odpowiedz
12
@ olo
dnia 08.12.2016, 17:02 · Zgłoś
Władza czyli MIASTO NIE BUDUJE przecież zakładów, ani tym bardziej galerii! Czy Wy ludzie nie rozumiecie tego? Żyjecie innym systemem! Miasto może jedynie stwarzać możliwości i zachęcać inwestorów do inwestowania i budowy zakładów w Jaśle. Ale na to, żeby taka inwestycja się rozpoczęła składa się wiele czynników: atrakcyjność terenu, dostępność komunikacyjna, infrastruktura, zachęty inwestycyjne itp.
Odpowiedz
-1
@ Abnegat
dnia 08.12.2016, 21:23 · Zgłoś
Znasz przykład rozwiniętego kraju, którego potencjał gospodarczy zbudowali obcy inwestorzy? Albo nawet swoi prywaciarze, bez aktywnego udziału państwa?
Odpowiedz
3
@ kasia
dnia 09.12.2016, 12:56 · Zgłoś
Bardzo ciekawy wpis powyżej. Zaciekawia osoba 45 - latka wszechmogącego. Na Stasi za młody, na WSI takoż. Ciekawe, kto tak naprawdę tym biznesem kręci, w sensie służby jakiego kraju. Chyba, że tego, co zawsze :-)
Odpowiedz
0
@ Abnegat
dnia 10.12.2016, 04:58 · Zgłoś
Nie zwróciłem uwagi, że w artykule pada nazwisko tego wyjątkowo zdolnego biznesmena. Natomiast nieporozumieniem jest stwierdzenie o "wspólnym działaniu" z "Grupą Budner", tak jakby chodziło o jakiś podmiot niezależny, podczas gdy chodzi o spółki w 100% zależne od Tower Inwestments S.A. Ta rozbudowana struktura zależnościowa, to jest właśnie ta "mętna woda", w której, jak wiadomo, dobrze się ryby łowi, co niegdyś sam sprawdziłem empirycznie.
Odpowiedz
0
@ dragon
dnia 07.12.2016, 23:58 · Zgłoś
nie wiesz o co biega - więc patrz "oczami"
Odpowiedz
9
@ dragon
dnia 07.12.2016, 23:32 · Zgłoś
Brawo dla Pana Wiceburmistrza p. Pikula za postawę...
Odpowiedz
3
@ Do dragon
dnia 07.12.2016, 23:42 · Zgłoś
za tą konstrukcje pod dach na zielonym rynku?
Odpowiedz
1
@ znafca
dnia 09.12.2016, 06:51 · Zgłoś
za całokształt zielonego rynku to p. Czerneckiemu i spółce, nie?
Odpowiedz
3
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 09.12.2016, 23:37 · Zgłoś
I za wymianę żarówek w lampach ulicznych w programie 'sowa' [koszt żarówki ok 450zyla , z wymiana ok 2000tysi za sztukę to się dało komuś zarobić]...
Odpowiedz
21
@ Ludzie
dnia 07.12.2016, 22:06 · Zgłoś
Już pisano o
- zbiornik Kąty - Myscowa
- most na Gątkach
- droga na Pilzno
- droga od ronda Solidarności
- przebudowa szpitala
- lądowisko dla helikopterów obok nowego budynku policji
no cóż pewnie jeszcze sporo pominąłem ale jedno nie pominę że zawsze piszą ale nigdy nie zrobili.
Odpowiedz
7
@ do Kris
dnia 07.12.2016, 21:45 · Zgłoś
Jaka państwowa ? Człowieku, PKS jest od dawna firmą prywatną.
Odpowiedz
9
@ Kris
dnia 07.12.2016, 21:15 · Zgłoś
Plac PKS to najatrakcyjniejsza działka w Jaśle i ktoś znalazł sposób, aby ją legalnie sprzedać. Pewnie nie można całkowicie zlikwidować dworca (bo to Panstwowa Komunikacja Samochodowa).

Statystycznie, wystarczą 2 stanowiska, aby obsłużyć 500 kursów odchodzacych co 5 minut. Nowy dworzec teoretycznie moze i będzie w stanie obsłużyć do 500 autobusów dziennie, jednak o nowych kursach raczej nie ma mowy.
Odpowiedz
-8
@ MMM
dnia 07.12.2016, 21:10 · Zgłoś
Mam nadzieję,że w tej nowej galerii pojawi się stoisko MOHITO z prawdziwego zdarzenia - takie jak np. w MIllenium Hall w Rzeszowie...:)
Odpowiedz
0
@ pypiór
dnia 07.12.2016, 20:33 · Zgłoś
Kolejne miejsce pełne chemii i jadła dla plebsu.
Odpowiedz
1
@ Zach
dnia 07.12.2016, 22:11 · Zgłoś
Zwłaszcza z jadłem...
Szczury lepiej jedzą.A plebs jasielski siedzi w Keksie i mysli ze jest w restauracji.Bida aż żal.
Odpowiedz
13
@ tak
dnia 07.12.2016, 20:19 · Zgłoś
w końcu! Mieszkańcom przyda się galeria handlowa z prawdziwego zdarzenia, nie wspominając tutaj o totalnym dnie jakim jest GALERIA JASŁO... o Europie nawet nie wspominam - zawładnięta Chińszczyzną i bazarową odzieżą... Teraz jest szansa żeby miasto stanęło na nogi, a Rydarowiczowi konkurencja się przyda ;)
Odpowiedz
5
@ UP
dnia 07.12.2016, 19:50 · Zgłoś
24
@ Miłośnik MUZEUM
dnia 07.12.2016, 19:32 · Zgłoś
W rok nie ma szans postawić bo Zielony Rynek 6ty miesiąc robią, zaledwie kilka słupów betonowych i dalej dach nie skończony
Odpowiedz
14
@ ser_dziurawiec
dnia 07.12.2016, 20:21 · Zgłoś
za te remonty ktos zgarnął naprawdę niezła kasę. Aż dziw, że nikt prokuratury nie zainteresował tym.
Odpowiedz
1
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 09.12.2016, 23:31 · Zgłoś
Przecież 3władza zabiega o to aby uznać ją za 1-szą i nie ma czasu na służbę Narodowi - bo walczy o swoje przywileje...
Odpowiedz
5
@ on
dnia 07.12.2016, 19:09 · Zgłoś
Czy to prawda ze jeszcze beda budowac lotnisko I sztuczne wyspy
Odpowiedz
6
@ on
dnia 07.12.2016, 19:06 · Zgłoś
Jak ludzi pewnie mniej zostalo w jasle niz Te 500 autobusow moze kazdy obywatel dostanie po autobusie
Odpowiedz
2
@ on
dnia 07.12.2016, 19:03 · Zgłoś
Ludzie troche rozumu chca reszte zburzyc I wciskaja wam taki kit zebyscie nie protestowali tylko zyli nadzieja ze bedzie praca a I tak maja pewnie innp plany a przy okazji obgryza pare groszy
Odpowiedz
16
@ karolax
dnia 07.12.2016, 19:02 · Zgłoś
Teraz w kinie tynk leci a tam w 3 D będzie leciał gruz
Odpowiedz
16
@ zyx
dnia 07.12.2016, 18:50 · Zgłoś
To myjnię zlikwidują, a miałem tak blisko mycie auta. A te 500 autobusów jak zacznie wyjeżdżać z tego kawałka dworca, który zostanie, mniej więcej co 2 minuty, to będzie ruch jak na lotnisku w Paryżu.
Odpowiedz
6
@ Posłany
dnia 07.12.2016, 18:24 · Zgłoś
500 autobusów wożących non stop cały dzień bogaczy z Czeluśnicy , Krempnej , Osieka, Skawiny , Folusza, Cieklina itp miejsc na zakupy .

Im można wszystko sprzedać !
Odpowiedz
23
@ Mdmt
dnia 07.12.2016, 18:06 · Zgłoś
Znowu narzekania, że bida az piszczy, że nie będzie komu tam chodzić.
Przyjdzie weekend i nie wbijesz szpilki.
Druga sprawa to, że Rydarowiczowi przyda się konkurencja uzdrowi to może sytuacje czynszów w Jasle.
Odpowiedz
8
@ do Zimek
dnia 07.12.2016, 17:52 · Zgłoś
To nie twoje zmartwienie tylko tych co te galerie budują.
Odpowiedz
13
@ Ziomek
dnia 07.12.2016, 17:38 · Zgłoś
Wszystko spoko, ale kochana władza mogła by przyciągnąć inwestorów budujących i zakladajacych jakieś firmy bądź fabryki, że młodzi mieli gdzie pracować bo zaraz nie będzie kto miał kupować w tych galeriach jaj juz wszyscy wyjadą
Odpowiedz
1
@ ER-BUS
dnia 07.12.2016, 17:32 · Zgłoś
W takiej galeri mie,sce dla busow
Odpowiedz
9
@ KAROL
dnia 07.12.2016, 17:32 · Zgłoś
Co za wariat robił biznes plan,że podjąl się próby w jasle coś zrobić,nie wiedząc,że nie ma dla kogo???
Odpowiedz
15
@ Mdmt
dnia 07.12.2016, 18:09 · Zgłoś
Popatrz na Galerie Jasło w weekendy, dowiedz się jakie miesięczne utargi mają największe sklepy w Jaśle a potem mędrkuj.
Odpowiedz
21
@ do Karol
dnia 07.12.2016, 20:04 · Zgłoś
Zgadzam się z Mdmt gdybyś usłyszał ile w ciągu JEDENGO DNIA niektóre sklepy w Jasielskiej potrafią zarobić to by ci szczena opadła. Mnie opadła..
Odpowiedz
27
@ Max Szyderko
dnia 07.12.2016, 17:30 · Zgłoś
Te 500 autobusów dziennie brzmi tak jak lotnisko w Czeluśnicy..
Odpowiedz
1
@ Mieszkaniec
dnia 12.12.2016, 20:54 · Zgłoś
Ale obsłużyć może tylko pytanie ile faktycznie będzie jeździć
Odpowiedz
3
@ wojt
dnia 07.12.2016, 17:28 · Zgłoś
do 40 lokali ma jejzdzic 500 autobusow hahahaha smiech na sali
Odpowiedz
9
@ pl
dnia 07.12.2016, 17:17 · Zgłoś
Co leci w kinie w Jaśle TYNK
Odpowiedz
10
@ oj nie wiem
dnia 07.12.2016, 17:16 · Zgłoś
Dobra dobra - żeby tylko nie wyszło to tak,że ostatecznie dworzec PKSu zlikwidują,bo wtedy to już zupełne będą jaja.
Odpowiedz
28
@ Minnesota
dnia 07.12.2016, 16:49 · Zgłoś
Huuurraaa , będzie dużo nowych miejsc pracy na umowa zlecenie za 1200 zł na miesiąc
Odpowiedz
-1
@ ixi\
dnia 07.12.2016, 16:57 · Zgłoś
Lepsze nawet takie niż żadne.
Odpowiedz
17
@ Mdmt
dnia 07.12.2016, 18:03 · Zgłoś
Wstrzymłbym się z ironią. W czasie studiów pracowałem w takiej sieciówce i w najlepszym czasie z premiami wyciągałem 3,5 tysiąca miesięcznie. Więcej niż teraz jak już skończyłem te studia.
Odpowiedz
9
@ ixi
dnia 07.12.2016, 18:30 · Zgłoś
Nie podszywaj się. Znajdz sobie własny "nick"
Odpowiedz
17
@ Jaslo
dnia 07.12.2016, 16:47 · Zgłoś
Jak znam Jasło to już niebawem zaczną się wielkie protesty,
Na sesję przyjdą tłumy sklepikarzy i okolicznych podburzonych
mieszkańców. Efekt będzie taki, że do galerii będziemy jeździć
do Krosna, a oni będą boki zrywać ze śmiechu.
Odpowiedz
1
@ Mieszkaniec
dnia 12.12.2016, 20:53 · Zgłoś
A ciekawe jak by Szanownej osobie było przyjemnie jak by pod oknami postawili jemu galerię z której non stop był by hałas?
Odpowiedz
25
@ huh
dnia 07.12.2016, 16:35 · Zgłoś
Galeria zintegrowana z dworcem autobusowym? Hmm fajnie, żeby tylko nie zrobili takiego bunkra bez okien jak we Wrocławiu ;P
Odpowiedz
13
@ leśmian.pl
dnia 07.12.2016, 16:53 · Zgłoś
Żaden bunkier.Ma to być obiekt na poziomie 0 i 0++. Ciekawy projekt i konkurencja dla planowanego centrum handlowego przy dwupasmówce na Krosno,obok Grosaru...
Odpowiedz
30
@ szkodni
dnia 07.12.2016, 16:24 · Zgłoś
Szkoda tylko, że ludzie wyjeżdżają.
Odpowiedz
6
@ chłop małorolny
dnia 07.12.2016, 16:22 · Zgłoś
ale kalafiory i wyciąg z kapusty lubię. Polecam.
Odpowiedz
24
@ ixi
dnia 07.12.2016, 16:18 · Zgłoś
Super. Mam nadzieje ze wykonanie dworca nie będzie tania szpetna tandeta! Brawo! Jeszcze potrzeba zburzyć Straszny Dwór i na jego miejscu wybudować coś lepszego i nowczesnego ! Kawiarenki i ładny skwerek by się przydał ...
Odpowiedz
24
@ edek
dnia 07.12.2016, 16:04 · Zgłoś
ten gostek to moźe handlować co najwyżej kapuchą i kalafiorami na rynku, na tym zna się wyśmienicie , lata handlu
Odpowiedz
9
@ asior
dnia 07.12.2016, 21:11 · Zgłoś
I starym masłem
Odpowiedz
-14
@ zawistne prostaki
dnia 08.12.2016, 03:03 · Zgłoś
Tylko na prostackie teksty was stać proste zawistne nieroby.
Odpowiedz
9
@ Lilla
dnia 07.12.2016, 19:04 · Zgłoś
Ściema dla banku, ponieważ chcieli wypowiedzieć kredyt.
Odpowiedz
26
@ edek
dnia 07.12.2016, 15:45 · Zgłoś
rydarwicz czeka na rozwój wydarzeń w rzeszowie , przecież on nić nie może w jaśle , on jest pionek na szachownicy, czy wy jeszcze tego nie rozumiecie
Odpowiedz
11
@ Gzik
dnia 07.12.2016, 17:59 · Zgłoś
Nie rozumieją.
Odpowiedz
46
@ mn
dnia 07.12.2016, 15:34 · Zgłoś
Wizualizacja szpitala też była, projekt też był ... i co?
Odpowiedz
5
@ ser_dziurawiec
dnia 07.12.2016, 20:17 · Zgłoś
inny płatnik więc porównanie bez sensu.
Odpowiedz
28
@ Posłany
dnia 07.12.2016, 15:33 · Zgłoś
Rydarowicz , oj nie śpij chłopie :)
Odpowiedz
16
@ były pracownik
dnia 07.12.2016, 20:48 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
10
@ SS
dnia 08.12.2016, 09:52 · Zgłoś
Jaki ojciec taki syn xD
Odpowiedz
25
@ on
dnia 07.12.2016, 15:30 · Zgłoś
500 autobusow moze zlomowisko zrobia
Odpowiedz
38
@ jan12
dnia 07.12.2016, 15:28 · Zgłoś
To pan Ryderowicz się ucieszy.
Odpowiedz
38
@ Gzik
dnia 07.12.2016, 17:59 · Zgłoś
Robert teraz będzie latał z pistoletem po swojej Galerii i szantażował żeby podpisywać najmy na 20 lat.
Odpowiedz
47
@ Lilla
dnia 07.12.2016, 19:02 · Zgłoś
Raczej zajmie sie "przekonywaniem" radnych, żeby byli na NiE ::-)! Znowu bedą konsultacje z dyziem w saunie na basenie. Dyzio boi sie podsłuchów i "geszefty" negocjował w saunie, bo nie da sie w d...schować dyktafonu. Cwaniak :-)
Odpowiedz
32
@ mk
dnia 07.12.2016, 15:16 · Zgłoś
Taa, powstanie... Zaraz ktoś podniesie larum, jak w przypadku Mac'a
Odpowiedz
16
@ łodyniec
dnia 07.12.2016, 18:13 · Zgłoś
"które obsłuży aż 500 autobusów dziennie"

pasuje dopisać że będą to stare,obecne zawalidrogi zatruwające miasto i cały powiat !

Cały ten bajzel zaczął bym od wymiany pełnego taboru na NOWY a nie szczycić się nową galerią ze szrotami 35 letnimi !

łohohohohhohohhohohohohohohohhohohohohoho
Odpowiedz
6
@ miglanc
dnia 08.12.2016, 05:54 · Zgłoś
Masz na myśli Autosana H10 euro6?
Odpowiedz
7
@ Driver
dnia 08.12.2016, 12:50 · Zgłoś
ale o wymianę taboru to trzeba się upominać u właściciela PKSu, firma sprywatyzowana więc rządzi sobie samemu na własnym podwórku
zlikwidowano połączenie z Krakowem, a taka "Barbara" tylko na tym zrobiła biznes niesamowity
sprzedano kawałeczek działki za dworcem, bo podobno za mały na cokolwiek, i niepotrzebny, a powstała przychodnia
teraz widać właściciela gryzło, że taki fajny plac w centrum miasta stoi "odłogiem", drugiej myjni nie postawi, skład węgla też odpuści, więc trzeba coś wymyśleć, żeby jeszcze trochę kasy wydrzeć z tego biznesu, upadającego, ale jednak biznesu...
Odpowiedz
2
@ m
dnia 19.12.2016, 00:16 · Zgłoś
Niestety ale sytuacja potoczyła się inaczej.
To prywatni przewoźnicy przyjaznością usługi przewozowej doprowadzili że PKSy nie wytrzymały, mimo że bilety były droższe u prywatnych!
To pewność że się pojedzie (rezerwacja telefoniczna a teraz nawet zakup biletu online) krótszy czas przejazdu oraz możliwość wsiadania i wysiadania na każdym przystanku po drodze przeciągnęła pasażerów. Jak sobie przypomnę to bieganie do kas aby mieć bilet a w okresie świątecznym kiedy łaskawie uruchomia "Bisy" bo na pierwotny kurs juz brakło biletów.
Odpowiedz
56
@ krycha
dnia 07.12.2016, 15:09 · Zgłoś
bardzo dobry pomysł bo w tym jaśle porządnego sklepu niema a ta niby galeria to pic na wodę i parking tragedia oby jak najszybciej wybudowali to cudo
Odpowiedz
7
@ bk
dnia 07.12.2016, 15:45 · Zgłoś
będą sprzedawać chińskie dziadostwo
Odpowiedz
30
@ Łajzol
dnia 07.12.2016, 18:25 · Zgłoś
Przyda się jakieś miejsce handlowe z prawdziwego zdarzenia a nie jak ta pożal się Boże Galeria Jasło, z obskurnymi toaletami, bez wyjścia ewakuacyjnego, z popękanymi ścianami nośnymi- nie wiesz kiedy to się zawali.
Odpowiedz
9
@ ser_dziurawiec
dnia 07.12.2016, 20:16 · Zgłoś
Wyjście ewakuacyjne jest dokładnie obok toalet :)
Nam tu nie potrzeba galerii gdzie połowa sklepów się zdubluje, w dodatku za niedorzeczne ceny.
200 miejsc parkingowych? Już to widzę. To sam parking musiałby mieć 2 piętra, plus kolejne na dworzec PKS.
Kino sieciowe z biletami za 25 -30 zeta i półgodzinnymi reklamami jest mi zbędne. Wolę kina studyjne za 14 zeta gdzie nikt popcornem mi nad głową nie hałasuje
Odpowiedz
15
@ dragoness
dnia 07.12.2016, 21:35 · Zgłoś
Nie ma obowiązku chodzenia, prawda?
Odpowiedz
5
@ Zach
dnia 07.12.2016, 22:06 · Zgłoś
Ser jakis tam
Tyś widział wyjście ewakuacyjne hahahaga
W normalnym mieście zamknęli by taki przybytek w dwa dni.
Odpowiedz
5
@ Studyjne?
dnia 07.12.2016, 23:34 · Zgłoś
A kiedy ostatnio i gdzie byłeś w kinie studyjnym? Na Narbutta w Warszawie jest jedno jedyne w Polsce jeszcze. Byłeś tam, naprawdę?
Odpowiedz
3
@ Juras
dnia 08.12.2016, 15:22 · Zgłoś
ART KINO w Krośnie jest super. Polecam wszystkim. Cisza, spokój i filmy na poziomie. Może studyjne nie jest ale ...
Odpowiedz
6
@ mia
dnia 09.12.2016, 15:05 · Zgłoś
Potrzeba i to bardzo,Jasło to dziadostwo w którym nic nie ma. Jednych stać na zakupy innych nie. Tak jak w każdym innym mieście. a kino z prawdziwego zdarzenia, z wygodnymi fotelami.
Odpowiedz
90
@ Posłany
dnia 07.12.2016, 15:00 · Zgłoś
No to spora konkurencja w niedzielę dla kościoła
Odpowiedz
154
@ Posłany
dnia 07.12.2016, 15:01 · Zgłoś
Te 500 autobusów dziennie to chyba będzie wywozić resztkę mieszkańców i ich majątki . Albo wozić Posłów i Senatorów do Warszawy
Odpowiedz
137
@ yoł
dnia 07.12.2016, 16:15 · Zgłoś
huraaa...wrócą kursy :Wrocanka,Grab,Ożenna a oprócz tego Londyn ,Bergen i Neapol!!!huraaa...
Odpowiedz
-42
@ Jozin z Bazin
dnia 07.12.2016, 16:57 · Zgłoś
Centrum Handlowe + dworzec = Wieśmac z podwójną porcją CO2. A kino da niepowtarzalne wrażenie 4D na filmach typu: ścigany.

A tak serio. Centrum Handlowe w tamtym miejscu z nowym kinem bez sypiącego się sufitu - SUPER. Ale ten dworzec to można przenieść bliżej obwodnicy, bo nie musi tam stać 40 autosanów, z których wyjeżdża 5. Ale "Bieszczady" rządzą się innymi prawami...
Odpowiedz
57
@ fAN
dnia 07.12.2016, 17:36 · Zgłoś
Prosiłbym Jasielska władzę o jakąś firmę żeby ludzie mieli pracę w której by godnie zarobili.
I mam takie przeczucie że jak by powstało nagle 500 miejśc pracy to automatycznie podniosły by sie płace?? brakuje juz fachowców ale co nie którzy dalej żerója na najniszej krajowej lub stazystach.
Panie Rząnco wiem ze to inwestor decydujeo swojej lokalizacji zakładu ale prosze pomyseć o Jasle już czas??.
Co do projektu i pomysłu POPIERAM.
LEMINGI ślinę przełykajcie na trzy razy?.
Odpowiedz
44
@ Miłośnik MUZEUM
dnia 07.12.2016, 19:21 · Zgłoś
Teraz pasuje obok lokomotywy autobus postawić na pamiątkę
Odpowiedz
11
@ Jozin z Bazin
dnia 07.12.2016, 20:00 · Zgłoś
fAN ostatnio się sprzeczaliśmy ale tym razem zgadzam się z Tobą w 100%

pozdrawiam
Odpowiedz
14
@ Mrzonki
dnia 07.12.2016, 20:32 · Zgłoś
Nie mając żadnego przygotowania inwestycji -tj. projekty, uzgodnienia, decyzje itp. itd. (toto na zdjęciu to fantazja + życzenia) i podając nierealne terminy liczy się na co? Na zachwyt, oszołomienie, entuzjazm?
Należy mieć pomysły, wizje i marzenia ale jednocześnie twardo stąpać po ziemi - znać realia.
Sama zmiana plany przestrzennego dla tego celu trwać będzie min. 10 miesięcy - a to dopiero początek procedur formalno-prawnych. Gdzie czas na projekt i uzgodnienia? Co najmniej rok.
Gdzie zatem jesteśmy? W czarnej dziurze ... na pewno informacyjnej.
Po co zatem się ośmieszać wyskakując z takimi tekstami? Nie wszyscy są mało zorientowanymi laikami. Niektórzy co nieco zbudowali i znają się na tych sprawach w sposób szczegółowy. Czytając takie zapowiedzi kiwają głowami - nie z podziwem tylko z politowaniem.
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 07.12.2016, 21:35 · Zgłoś
@Mrzonki
I prawidłowo. procedura trwa 10 miesięcy, więc zakończy się akurat we wrześniu. W tym czasie można opracować plany. Czy uważa Pan, że prezes firmy nie wie, o czym mówi?
Odpowiedz
27
@ mm
dnia 07.12.2016, 21:57 · Zgłoś
Racja.Kogo będzie stać na te luksusy jak wszystko drożeje a wypłaty marne.I o pracę też nie łatwo.
Odpowiedz
11
@ Warez
dnia 07.12.2016, 22:03 · Zgłoś
Koniecznie Autosan z kierowcom w sweterku
Odpowiedz
9
@ Do FAN
dnia 07.12.2016, 22:26 · Zgłoś
To ostatnio nowe śmietnisko w Szebniach ujawnili może tam będą miejsca pracy
Odpowiedz
8
@ 123
dnia 08.12.2016, 06:40 · Zgłoś
A myślałem że nie ma już ludzi trzeźwo
patrzących na sprawę..
A powyżej wypowiedź" Mrzonki" z którą zgadzam się
W 100%.
Odpowiedz
16
@ bhp
dnia 08.12.2016, 08:58 · Zgłoś
Chyba późno pomyslano o kompleksowym zagospodarowania terenu przeznaczonego pod rozbudowę dworca PKS.Kawałkami skubano teren na budowę Przychodni Mastej na budowę banku PKO .Wydawano decyzję bez żadnego pomyslunku.
Odpowiedz
10
@ kk
dnia 08.12.2016, 10:11 · Zgłoś
jasło w planach przegoniło krosno tylko tam już to wszystko funkcjonuje a tutaj dalej przewalanie papierów.jedna galeria już jest w warzycach w strefie
Odpowiedz
6
@ malkontent
dnia 08.12.2016, 10:41 · Zgłoś
Nie wiedziałem, że dragoness zna się także na planowaniu i projektowaniu, ale wyjaśnię:
- sporządzony plan musi zostać wyłożony do zapoznania się z nim.
będą na pewno uwagi i protesty okolicznych mieszkańców
- planista musi się do tych uwag ustosunkować.
- rada miejska musi ten plan uchwalić i następnie musi zostać opublikowany
w dzienniku Wojewody, Wojewoda może także swoje uwagi
- dopiero po uprawomocnieniu się planu można przystąpić do prac projektowych.
Za wyprzedzające projektowanie (jeżeli inwestycja nie dojdzie do skutku) nikt nie zapłaci.
Odpowiedz
-6
@ 1971
dnia 09.12.2016, 09:57 · Zgłoś
wróć do szkoły, naucz się pisać i wtedy coś napisz
Odpowiedz
0
@ Ja
dnia 10.12.2016, 18:17 · Zgłoś
Co z twoją ortografią
Odpowiedz
1
@ Lipa
dnia 12.12.2016, 09:03 · Zgłoś
Do Fan i innych z nim się zgadzających:
Czy wy żyjecie w świecie realnym? Jaką firmę Wam miasto otworzy?? Miasto nie jest przedsiębiorcą a co więcej- jego rolą nie jest otwieranie firm i dawanie miejsc pracy. Jedyne co miasto może zrobić na korzyść mieszkańców to proponować przedsiębiorcom dogodne warunki działania, pomagać w załatwianiu spraw urzędowych, ewentualnie w miarę możliwości proponować ulgi podatkowe. Ale miast niewiele może... Gdyby Państwo i nasza "ukochana" władza(i tu zaznaczam, że to nieważne, czy to PiSuary, czy POmioty czy inne dziwne twory)uwolniło podatki i dało odetchnąć przedsiębiorcom to wszyscy poczuliby tego pozytywne skutki. Wzrosłyby płace, szara strefa na pewno uległaby zmniejszeniu a wpływy do budżetu Państwa byłyby o wiele wyższe. Ale żeby się tak stało w naszym zacietrzewionym kraju społeczeństwo musiałoby się obudzić z letargu i wywieźć na taczkach całą tą rozpasaną chałastrę z wiejskiej tam gdzie jej miejsce. Niestety to niemożliwe- Polacy wolą skupiać się na swoich własnych wojenkach i narzekać na rzeczywistość.
Odpowiedz
-1
@ Doc dr hab
dnia 20.01.2017, 22:37 · Zgłoś
A wy PELIKANY po ile razy przełykacie? A projekt super.
Odpowiedz
-1
@ Janek
dnia 19.03.2017, 22:14 · Zgłoś
Dokładnie! w Krośnie widzę na oczy że się cały czas coś buduje !!! W Jaśle kończy się na opowieściach z bajki. Czas pokazał jakie to wielkie jasielskie centra h. miały być.
Do najbliższego c.h. z prawdziwego zdarzenia z kinem możemy jechać do Krosna a jak ktoś ma więcej czasu, dobre nerwy po dziurawej drodze no i kasy na paliwo to wybierze Rzeszów.
Odpowiedz
0
@ Prawda
dnia 02.04.2017, 10:42 · Zgłoś
NO niestety Jasło za Krosnem jest z 10 lat jak nie więcej... Wystarczy przejechać się przez te dwa miasta jedną ulicą krajówką DK-28 również w okolicy lotniska i dwóch stref ekonomicznych (Jasło tego nie ma) i pójść na stare miasto - Rynek (Jasło w simie nie ma starego miasta) aby zobaczyć różnicę.
Odpowiedz
-1
@ Kenia
dnia 21.04.2017, 23:38 · Zgłoś
Ha ha ha fajne
Odpowiedz
1
@ Lodzermensch
dnia 12.07.2017, 22:20 · Zgłoś
Zdecydowanie wolę Jasło od Krosna. Ma swój klimat i duszę. Ale rozumiem problemy mieszkańców.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657