Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Zasiedli na ławie oskarżonych. Proces zabójców Bronisławy R.

215

Rozpoczął się proces zabójców Bronisławy R. Na ławie oskarżonych w Sądzie Okręgowym w Krośnie zasiedli Tomasz N., Grzegorz S. oraz Paweł L. i Emil L. Dwaj pierwsi usłyszeli zarzuty z art. 148  Kodeksu Karnego, tj. zabójstwa ze szczególnym okrucieństwem. Natomiast pozostali, nieletni w chwili popełniania zarzucanego im czynu tj. ukrycie zwłok i niepoinformowanie organów ścigania o zabójstwie są skarżeni z art. 239 i 240 Kodeksu Karnego. Zabójcom grozi kara dożywocia, a współuczestnikom przestępstwa kara do 5 lat pozbawienia wolności.

Tragiczna noc

Do tragedii doszło w nocy z 25 na 26 marca 2008 roku. Wtedy Bronisława R. wyszła na spacer, z którego już nigdy nie wróciła. Według relacji rodziny zamordowana miała problemy ze snem, toteż nocne wyjścia nie były niczym nadzwyczajnym. Jednak kiedy obecność kobiety przedłużała się, wówczas zaniepokojeni bliscy zgłosili jej zaginięcie jasielskiej policji. Ta natychmiast wszczęła poszukiwania, jednak bez rezultatu. Kilka miesięcy później, w listopadzie 2008 roku pracownicy Urzędu Gminy dokonali makabrycznego odkrycia na cmentarzu wojennym w Warzycach. Natychmiast zostało wszczęte śledztwo w sprawie zabójstwa, bo okazało się, że zamordowana to poszukiwania od wielu miesięcy Bronisława R.

Świadoma zbrodnia?

Od tego momentu sprawy potoczyły się błyskawicznie. 9 lutego 2010 roku podejrzani o popełnienie tej zbrodni zostali zatrzymani. Okazuje się, że to młodzi ludzie z normalnych domów. Zaczyna się cała procedura przygotowawcza do procesu. Tomasz N. i Grzegorz S. zostają poddani badaniom psychiatrycznym, które rozwiewają wszelkie wątpliwości. W chwili popełniania zbrodni mieli pełną świadomość swoich czynów.

Ruszył proces. Przesłuchano oskarżonych

Pierwsza rozprawa odbyła się w czwartek, 3 lutego br. Oskarżony Tomasz N. przyznał się do winy, ale tylko częściowo. Z kolei Grzegorz S. nie przyznał się do zarzucanych mu czynów. W trakcie składania wyjaśnień okazało się, że ich relacje dotyczące feralnego dnia 25 marca 2008 roku są rozbieżne. Zgadza się tylko jedno – obydwaj wraz ze swoimi dziewczynami bawili się wtedy w brzosteckiej dyskotece.

Obrażenia ciała spowodowały śmierć

Akt oskarżenia odczytała prokurator Grażyna Krzyżanowska. - Oskarżam Tomasz N. oraz Grzegorza S., o to, że w dniu 25 marca 2008 roku w Jaśle działając wspólnie i w porozumieniu w bezpośrednim zamiarze pozbawienia życia Bronisławy R. i ze szczególnym okrucieństwem doprowadzili ją do stanu nieprzytomności w ten sposób, że Tomasz N. uderzył ją pięścią w twarz, a następnie rozbitą butelką zadał jej uderzenie w okolice brzucha, po czym razem wciągnęli ją do bagażnika samochodu Opel Astra i żywą wywieźli na teren cmentarza ofiar terroru hitlerowskiego w Warzycach, gdzie włożyli ją do grobowca, a następnie Tomasz N. przy użyciu fragmentu szkła pochodzącego z rozbitego uprzednio znicza usiłował poderżnąć jej gardło, a gdy nie osiągnął zamierzonego celu odłam tego szkła włożył jej do ust i przy użyciu siły polegającej na nadepnięciu pokrzywdzonej nogą na twarz wbił go jej do gardła, skutkiem czego Bronisława R. doznała obrażeń ciała w postaci złamania kości twarzoczaszki, tj. żuchwy,  kości szczęki górnej, kości nosa i kości jarzmowej po stronie prawej, rany o charakterze ciętym i cięto-kłutym na powłokach miękkich szyi, uszkodzeniem głębiej leżących mięśni tarczycy żyły szyjnej, wewnętrznej prawej i ściany tchawicy, w następstwie których to obrażeń doszło wykrwawienia z uszkodzonych naczyń krwionośnych szyi i zachłyśnięcia się krwią z obrażeń twarzoczaszki tchawicy, a w konsekwencji do zgonu Bronisławy R. tj. o przestępstwo z art. 148 paragraf 1 KK. Ponadto oskarżam Pawła L., o to, że w dniu 25 lub 26 marca 2008 roku w Warzycach rejonu jasielskiego utrudniał prowadzone w sprawie zaginięcia Bronisławy R. postępowanie karne pomagając sprawcom zabójstwa wyżej wymienionej uniknąć odpowiedzialności karnej w ten sposób, że pomagał zacierać ślady przestępstwa oraz pomagał  w ukryciu zwłok w grobowcu usytuowanym na cmentarzu w Warzycach, tj. o przestępstwo z art. 239 paragraf 1 KK. Po drugie o to, że  w dniu 25 lub 26 marca 2008 roku w Warzycach i Jaśle, mając wiarygodną wiadomość o popełnieniu przestępstwa zabójstwa na osobie Bronisławy R. nie zawiadomił niezwłocznie o tym fakcie organów powołanych do ścigania przestępstw tj. o przestępstwo z art. 240 paragraf 1 KK. Ponadto oskarżam Emila L., o to, że w dniu 25 lub 26 marca 2008 roku w Warzycach rejonu jasielskiego utrudniał prowadzone w sprawie zaginięcia Bronisławy R. postępowanie karne pomagając sprawcom zabójstwa wyżej wymienionej uniknąć odpowiedzialności karnej w ten sposób, że pomagał zacierać ślady przestępstwa oraz pomagał  w ukryciu zwłok w grobowcu usytuowanym na cmentarzu w Warzycach, tj. o przestępstwo z art. 239 paragraf 1 KK, po drugie o to, że  w dniu 25 lub 26 marca 2008 roku w Warzycach i Jaśle, mając wiarygodną wiadomość o popełnieniu przestępstwa zabójstwa na osobie Bronisławy R. nie zawiadomił niezwłocznie o tym fakcie organów powołanych do ścigania przestępstw tj. o przestępstwo z art. 240 paragraf 1 Kodeksu Karnego.

 Bałem się

Początkowo wszyscy przyznali się do winy i złożyli wyjaśnienia. Jednak później Tomasz N. odwołał je i obciążył winą Grzegorza S. Ten natomiast nie przyznał się do zarzucanych mu czynów. W trakcie składania wyjaśnień zrelacjonował przebieg wydarzeń tamtej nocy. - Kiedy Tomek był koło śmietnika, podeszła tam kobieta, ok. 50-tki. Miała worek ze śmieciami i latarkę. Prawdopodobnie przyszła wyrzucić śmieci. To było ok. godz. 2 w nocy. Tomek zaczął przeklinać w jej stronę i kazał jej szukać butelek. Użył wulgarnych słów pod jej adresem. Po upływie chwili kobieta zaczęła uciekać w stronę bloku 27, gdzie jest śmietnik, a ja siedziałem w samochodzie. Tomek pobiegł za nią, złapał ją za ramiona od tyłu i uderzył ją ręką w twarz.  Ja się wystraszyłem, poprosiłem go, żeby ją zostawił. (...). Podszedłem do Tomka, a on powiedział, że ją zabił i wziął mi z ręki kluczyki od samochodu. Powiedziałem, „chyba żartujesz”. Zaprowadził mnie za śmietnik, a tam leżała ta kobieta na worku albo na szmacie. Ta kobieta miała rozcięta wargę i lewy bok, dość głęboko. Tam była widoczna krew i to dość sporo, ta kobieta była nieprzytomna, nie ruszała się. Było słychać tylko, że oddycha. (...). Tomek powiedział, że jeśli nie pomogę mu ukryć tej kobiety, to zrobi to samo ze mną, z moją dziewczyną i rodziną. (...) Chwyciłem ją za ręce, on za nogi, przenieśliśmy ją w okolice samochodu, położyliśmy na ziemi, a ja otworzyłem bagażnik. Wsiedliśmy do samochodu, kazał mi jechać w stronę Warzyc.(...). Początkowo po drodze Tomek mówił, żeby ją wrzucić do rzeki albo do krypty na cmentarzu. (...). Nie wiedziałem, że tam jest cmentarz, jechałem przed siebie. Tomek zobaczył ten cmentarza, to kazał mi się zatrzymać. (...). Nie rozmawialiśmy po drodze, bo ja byłem w szoku.

Kopałem dołek w ziemi rękami, on mi pomógł, a koło grobu był pusty znicz w kształcie prostokąta. Tomek rozbił  znicz na pół i zaczął nim kopać ziemię. Ja nie brałem drugiej części znicza, tylko dalej kopałem rękami. (...)W czasie jazdy słyszałem głośnie oddychanie tej kobiety, jęki. (...). Tomek wziął znicza do ręki i powiedział, „pomogę jej, żeby się nie męczyła”. Tym kawałkiem znicza próbował jej poderżnąć gardło. Otworzył jej usta ręką i włożył kawałek znicza do środka Po zaginięciu pokrzywdzonej były rozwieszane plakaty, było programy w telewizji oraz informacje w mediach, ale nigdzie tego nie zgłosiłem bo się bałem, że Tomek zrobi mi krzywdę. Największym błędem z mojej strony było, gdy ta kobieta już leżała, a może nawet wcześniej, gdy odjechałem od śmietnika. Ja wystraszyłem się tego wszystkiego.– to wybrane fragmenty zeznania Grzegorza S.

Dobij ją

Zupełnie inną wersję wydarzeń przedstawił Tomasz N. - (...) Ruszyliśmy spod mojej klatki w stronę śmietników. (...) Ale Grzesiek nie zapalił świateł i kiedy dojeżdżaliśmy już do śmietnika uderzyliśmy w coś przednim zderzakiem. Otworzyliśmy drzwi, włączyliśmy światła postojowe i zobaczyliśmy leżącą kobietę, której ciekła krew z nosa i płynęła po brodzie. Ta kobieta leżała i nie ruszała się, więc przenieśliśmy ją za śmietnik. Położyliśmy ja na trawie, Grzesiek powiedział, że przestawi samochód. Ja w tym czasie poszedłem za garaż i wymiotowałem. Po chwili, jak wyszedłem z drugiej strony garażu, to zobaczyłem, ze Grześka nie ma. Po chwili zadzwonił do mnie Grzesiek i pytał co z tą kobietą. Odpowiedziałem, że leży na trawie i się nie rusza. (...). Kiedy przyjechał, to powiedział, że wyrzucimy kobietę do rzeki. Powiedziałem mu, żebyśmy ją zawieźli do szpitala, ale on się nie chciał zgodzić. Doszliśmy więc do wniosku, że zawieziemy ją i zostawimy pod szpitalem. Wzięliśmy kobietę za ręce i nogi i nieśliśmy ją do samochodu. Ja ją chciałem położyć na tylnym siedzeniu, ale Grzesiek się nie zgodził, bo ta kobieta poplami krwią siedzenia. Wtedy powiedział, że wsadzimy ją do bagażnika. Nie było słychać czy oddycha. W trakcie jazdy słyszałem taki bulgot. Do szpitala nie jechaliśmy główną drogą, tylko okrężną i jak stanęliśmy na światłach przy Hucie Szkła, to z bocznej uliczki wyjechał radiowóz i skręcał w naszą stronę. Wtedy Grzesiek się wystraszył i powiedział, że nie jedziemy do szpitala. I pojechaliśmy prosto obwodnicą w stronę Krosna, a potem skręcił na Warzyce. Nie rozmawialiśmy po drodze. Gdy już byliśmy w Warzycach, to Grzesiek skręcił w boczną uliczkę i zatrzymał się przy bramie cmentarza. (...) Powiedział do mnie „chodź poszukamy jakiegoś miejsca, żeby zostawić tę kobietę”. (...) Wzięliśmy kawałek znicza i zaczęliśmy kopać dołek w ziemi, żeby schować tę kobietę. Chwilę kopałem ja, chwilę Grzesiek kawałkiem znicza. Jak wykopaliśmy dołek, to wtedy włożyliśmy tę kobietę. Wtedy Grzesiek powiedział „masz dobić tę kobietę” tym zniczem, którym kopaliśmy. A ja się na to nie zgodziłem. Wtedy Grzesiek się strasznie wkurzył. Odepchnął mnie i powiedział, że sam to zrobi. Kucnął nad nią i nie widziałem co on robi, czy wsadził do ust ten kawałek znicza, czy poderżnął jej gardło. Zobaczyłem jak Grzesiek nadepnął na twarz tej kobiety nogą i zacząłem wtedy uciekać, a Grzesiek zaczął biec za mną. (...)Do Jasła wróciłem okazją – opowiadał N.

Oni zamordowali mojego brata 

Na sali rozpraw obecna była też rodzina pokrzywdzonej. Zdaniem jej bratowej, ci ludzie są winni także śmierci męża Bronisławy R. - Oni nie zamordowali tylko bratowej, ale także mojego brata. Mój  brat się całkiem załamał, rozpaczał, wpadł w depresję. Nie wyobrażam sobie, gdyby on to słyszał, co oni tu dzisiaj mówili – powiedziała nam bratowa zamordowanej, próbując powstrzymać łzy.

150 tys. zł zadośćuczynienia 

Z wnioskiem o tzw. naprawienie szkody w całości wystąpiło trzech członków najbliższej rodziny pokrzywdzonej. Domagają się w nim zadośćuczynienia w kwocie 150 tys. dla każdego z nich. - Żądana kwota zadośćuczynienia nie wydaje się zbyt wygórowana, biorąc pod uwagę wszystkie aspekty popełnionego przestępstwa. Jednakże zadośćuczynienie powinno mieć charakter kompensacyjny i ma być sposobem naprawienia krzywdy w postaci doznań i cierpień psychicznych – uzasadniali wnioskodawcy.

 

O sprawie będziemy informować na bieżąco.

(kp)

 

Reklama

Komentarze: 215

Dodaj komentarz Widok:
0
@ IIiiiII
dnia 09.02.2011, 20:50 · Zgłoś
Heh Ten Policjant jest Podobny do Jaśa Fasoli xD
Odpowiedz
0
@ wirus
dnia 09.02.2011, 11:27 · Zgłoś
ot i nowe spoleczenstwo nam rosnie. t-wirus jest w srod nas.
Odpowiedz
0
@ szok
dnia 07.02.2011, 23:52 · Zgłoś
dozywocie i tak za bo szkoda pieniedzy na ich wyzywienie
Odpowiedz
0
@ ixi
dnia 07.02.2011, 22:42 · Zgłoś
zorro - to taki lewatywa, komunista, liberal, anty-chrzescijanian, ktory tlumaczy i ma sympatie do bestii i mordercow a ignoruje cierpienia ofiary i jej bliskich...Bruksela i wiekszosc rzadzacych -politycznie poprawnych..ma te sama chorobe!
Odpowiedz
0
@ Jola
dnia 07.02.2011, 17:55 · Zgłoś
Czy ew eskorcie to Jaś Fasola przebrany za policjanta? Bardzo podobny.
Odpowiedz
0
@ misiu
dnia 09.02.2011, 12:48 · Zgłoś
no właśnie też tak myśle!
Odpowiedz
0
@ do xxx
dnia 06.02.2011, 19:43 · Zgłoś
[...] sie !
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 07.02.2011, 10:17 · Zgłoś
dlaczego mam sie stulic prawda w oczy kole ? !!! wiec sam sie [...]!
Odpowiedz
0
@ ciekawa
dnia 06.02.2011, 16:02 · Zgłoś
jestem ciekawa jak się po tym czują te dziewczyny co z NIMI na dyskotece były,czy dalej w nich wierza?????
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 06.02.2011, 15:39 · Zgłoś
wy sami jestescie [...] bo wierzycie we wszystko co piszá a pó z tego to jedno wielkie klamstwo a po drugie uwazajcie co piszecie bo do poki nie ma wyroku takie pomowienia sa karalne a to niestety prawa jest taka ze to g.s. zabil kobiete ale niestety pieniadze roobia swoje .Jedno wielkie korupctwo
Odpowiedz
0
@ km
dnia 09.02.2011, 08:58 · Zgłoś
ty tez uwarzaj bo za pomowienia wiesz co grozi
Odpowiedz
0
@ kpawlak
dnia 06.02.2011, 14:11 · Zgłoś
Polska Witryna Kary Śmierci
http://www.karasmierci.info.pl/
Odpowiedz
0
@ xx
dnia 06.02.2011, 09:59 · Zgłoś
w więzieniu lubią takich młodych chłopców, oj dużo lodów będziecie kręcic za zabicie niewinnej babci, zobaczycie ile [...] bedziecie mieli w [...], odechce się wam życ i tego wam życzę
Odpowiedz
0
@ jujek
dnia 06.02.2011, 09:43 · Zgłoś
Odżywa temat kary śmierci. Tak będzie się działo dalej jeśli jej nie będzie.
Odpowiedz
0
@ xddddddd
dnia 05.02.2011, 23:31 · Zgłoś
nie sądzcie ich,Bóg zrobi to lepiej i Bóg tam na górze da dla nich sprawiedliwy wyrok. wiekszosc pisze tutaj anonimowo wiec nie dziwie sie ze kazdy jest taki wany i pisze o karze smierci. zakładam ze wiekszosc z osób piszacych tutaj sa to "dzieci". piszecie o karze śmierci,ok ale w tym momencie to wy stajecie sie zabojca.
Tumek kłamie jak nic,mógl ustalic sobie jedna wersje. w dodatku jak mógł powiedziec ze to policja kazala mu tak zeznawac?wiele sie slyszy o Tomku i zgodze sie z tym ze [...] on słabszych bo mial sie nie wiadomo za kogo.
wezcie tez pod Uwage to ze Grzesiek sie bał i tylko dlatego pomógł w tym calym zdarzeniu bo bał sie o rodzine a tumek byl by zdolny do tego.
watpie ze Grzesiek wpadl by na taki pomysl aby wlozyc kobiecie do ust kawalek szkla;/
Odpowiedz
0
@ ivon
dnia 05.02.2011, 18:55 · Zgłoś
Dostali wyroki więzienia,i co ???Nic im to nie da,w więzieniu pewnie będą mieć lepiej niż na wolności,niż w domu!!!Dadzą im jeść,spanie ,tv,siłownia itd...Popłaczą dzień,tydzień i zapomną o tym co zrobili,będą żyli w [...] jak w raju,ponieważ polskie więzienia to nie więzienia tylko sanatoria dla przestępców.Polskie prawo jest za łagodne.Powinna być wprowadzona"kara śmierci"!!!Ponieważ takich zbrodni jak ta,jest coraz więcej i z naszym "krajowym prawem" będzie ich jeszcze więcej,jeśli nic nie zmienią nasze drogie władze!!!
Odpowiedz
-1
@ Gooooodka
dnia 05.02.2011, 18:39 · Zgłoś
Grzesiek rodzina jest z Tobą! 3maj sie!
Odpowiedz
0
@ guska
dnia 05.02.2011, 18:38 · Zgłoś
Grzesiek mówi prawde. za kazdym razem mowi to samo a Tomasz N zmienia zeznania jak rekawiczki,najpierw ze policja kazala mu tak zeznawac a potem ze nie? niech sie zazsatnowi
Odpowiedz
0
@ malanowski
dnia 05.02.2011, 16:50 · Zgłoś
tumek to skończony [...] ja się go nie bałem
Odpowiedz
0
@ kita
dnia 05.02.2011, 16:15 · Zgłoś
...[...]
Odpowiedz
0
@ Olka
dnia 05.02.2011, 15:37 · Zgłoś
to co oni zrobili jest straszne i nie do przyjęcia ale to, co tu piszecie WY internauci jest szokujęce a przeciez tacy z Was mądrzy katolicy , tacy czuli na ludzką krzywde , z takich porządnych i ułożonych rodzin.......
Odpowiedz
-1
@ mark
dnia 05.02.2011, 15:36 · Zgłoś
na rożen go.
Odpowiedz
0
@ Ja
dnia 05.02.2011, 14:55 · Zgłoś
Co za [...]...:):):)
Odpowiedz
0
@ 25 lat to zamało!!
dnia 05.02.2011, 14:09 · Zgłoś
to nie są ludzie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Odpowiedz
2
@ szok!!!
dnia 05.02.2011, 13:45 · Zgłoś
To co ci dwaj zwyrodnialcy uczynili tej kobiecie nie mieści nam sie w głowach!!!Włożyć kawałek szkła do ust i uderzyć w twarz butem... Horror, co ona musiała wycierpieć!!!Trudno uwierzyć, że takie [...] żyją wsród nas. Oby dosięgła ich najwyższa kara. Jeśli tutaj nie dosięgnie ich sprawiedliwość, to na pewno po śmierci czeka ich kara, niech będą tego świadomi.Polecam im ,,23 minuty w piekle" (you toube), chociaż wątpię czy zrobi to na nich wrażenie, po tym czego dokonali.Ale wierzę, że jeśli się nie nawrócą, to takie męki czekają ich i im podobnych po śmierci...P.S I nie do ciepłego, wygodnego więzienia, tylko na roboty do kamieniołomów od świtu do nocy. [...]!!!
Odpowiedz
0
@ jo
dnia 05.02.2011, 13:37 · Zgłoś
szok
Odpowiedz
0
@ flaminus
dnia 05.02.2011, 13:31 · Zgłoś
dawniej w starozytnym rzymie za cos takiego poszli by na krzyze a tu dozywocie niech by troche pojeczal za to co zrobil no ale taki jest swiat popi....y i tyle. oko za oko.
Odpowiedz
0
@ sx
dnia 05.02.2011, 13:13 · Zgłoś
Ty zorro, Ty pawianie ich bronisz?? Ciekawe [...] jakby Twoją matke tak [...] czy też byś był takim katolikiem?
Odpowiedz
0
@ frrr....rrrrr
dnia 05.02.2011, 12:30 · Zgłoś
Tumek..... dla mnie to tumok!!!!!
Odpowiedz
-1
@ kkkkkkk
dnia 05.02.2011, 12:25 · Zgłoś
Pod ściane z nimi i to już!!!!
Odpowiedz
0
@ popp
dnia 05.02.2011, 11:52 · Zgłoś
do "aw" - popieram i w dodatku na jasielskim rynku jak w średniowieczu aby była przestroga dla innych
Odpowiedz
1
@ mituja
dnia 05.02.2011, 11:49 · Zgłoś
[...] pokazac
Odpowiedz
1
@ IWONA
dnia 05.02.2011, 11:25 · Zgłoś
BRAWA DLA PORTALU 4U ZA PUBLIKACJE ZEZNAŃ MOŻE DOTRZE TO DO NIE KTÓRYCH I DA DO MYŚLENIA ŻE RZECZYWISTOŚĆ TO NIE GRA KOMPUTEROWA ŻE CZŁOWIEK W REALU MA TYLKO JEDNO ŻYCIE WSPÓŁCZUCIA DLA RODZINY PANI BRONISŁAWY
Odpowiedz
-1
@ Krzysiek
dnia 05.02.2011, 11:24 · Zgłoś
Moja propozycja kary: zapakować do pudła ze szkłem i pozwolić chętnym potoczyć zwyrodnialców do miejsca odbycia dożywocia. Jeśli przeżyją pozwolić im odbyć zasłużoną karę.
Odpowiedz
2
@ DO "zorro"
dnia 05.02.2011, 11:11 · Zgłoś
Przeczytaj to co napisałeś i się zastanów. A jak ktoś nie odpowiada za siebie po pijanemu nie powinien pić, a siadając do kieliszka jest trzeźwy i wie co sie może ptem wydarzyć. nielogiczne jest twoje rozumowanie, tak to mozna by każdą zbrodnie uniewinnić. Wszystkie powyższe komentarze są na miejscu - ODIZOLOWAĆ ICH OD SPOŁECZEŃSTWA ZA MĘKĘ TEJ KOBIETY.
Odpowiedz
0
@ zorro
dnia 07.02.2011, 12:47 · Zgłoś
Podtrzymuję to co napisałem.
Przeraża mnie to że (pewnie?) większość tych co piszę tutaj komentarze z życzeniami wszystkiego najgorszego dla sprawców tej zbrodni , na co dzień są ( z etykietki) katolikami.
P.S. jak widać tylko z etykietki
Odpowiedz
0
@ bulwersacja
dnia 05.02.2011, 10:38 · Zgłoś
tomasz n. to patolog od malego,zawsze mial odklejki w glowie i duzo agresji w sobie, koledzy go briona bo moze dla nich byl dobry ziomek, tylko co byscie powiedzieli gdyby to np wasza matke zabil??? duzo czasu mial siedzac zeby przemyslec swoja wersje i wkopac kolege, jak monz aniechcacy potracic kogos samochodem jeszcze kobiecie ciekla krew [...], kto stoii przodem do auta ktore chce cie rozjechac,strasszna bajka a pozniej nadepnol jej pan s. na twarz, szydera, a on zaczol uciekac,no normlanie ta bajak jest smichu warta,na 100% to on wywieral presje na koledze i zastraszyl go do tego stopnia ze pomogl mu w tym strasznym procederze.!!! miejmy nadzieje ze krosnienscy sedziowe maja rozum i nie dadza sie zwiesc falszywym zeznaniom tych kolesi, bo jesli oni dostana lagodny wyrok, to bedzie oznaczalo ze w polsce mozna sobie pozwolic na wszystko...!!!
Odpowiedz
1
@ zorro
dnia 05.02.2011, 10:30 · Zgłoś
Zbrodnia której dopuścili się ci młodzi ludzie jest straszna.
Niestety równie straszne są niektóre komentarze powyżej, napisane przez ludzi nazywających siebie "katolikami"
P.S. aż się boję pomyśleć co zrobili by ci którzy życzą śmierci i okrutnych męk sprawcom tej zbrodni, gdyby kiedyś sami , będąc pijanymi znaleźli się w podobnej sytuacji.
Odpowiedz
0
@ ej ty zorro
dnia 05.02.2011, 11:15 · Zgłoś
No i dobrze ,niech piszą,bo niestety tylko tak możemy pomścić smierć niewinej stuszki, na która nikt sie nie zlitował tylko w bestialski sposób [...]. Ministrant z krajowcic tez nazywam siebie , katolikiem",a ten tumek teraz robi z siebie swietego i zastraszonego przez biednego grzesia, a jak [...] wszystkich w [...] i cwaniakowala to wtedy sie niczego nie bał, a tu nagle go biedny grzes zastraszyl, ktory nawet nie umial sie bic, terat sie do winy sie nie umia przyznac tylko klamia jak z nut i zwalaja wine jeden na drugiego, [...] jedne nie mile, az wstyd ze sie ich znalo!!!
Odpowiedz
0
@ WSTYD!
dnia 05.02.2011, 11:57 · Zgłoś
Nie jestem za karą śmierci, ponieważ trzeba by było znaleźć osobę, która wykonałaby na nich taki wyrok. Taka osoba również jest mordercą.
Nie jestem za dożywociem w więzieniu, bo utrzymanie takiego śmiecia kosztuje nas, podatników 1800zł/miesiąc. Za co pytam się? Na kuroniówce dostaje się ok.400-600zł i to ma wystarczyć, na więźnia już nie wystarczy.
Chory kraj!
WYSŁAĆ ICH WSZYSTKICH, POWTARZAM - WSZYSTKICH!, łącznie z Emilem i Pawłem, na ciężkie roboty na Sybir. Niech zapie*** aż [...] z wycieńczenia! Nabić im numery na [...], ubrać w pasiaki i niech poczują to na własnej skórze, jak to jest.
Wysłać ich razem, żeby jeden drugiego [...], bo nie sądzę, żeby teraz byli w stosunku do siebie mili, skoro pierwszy obciąża drugiego, a drugi pierwszego. Koledzy.. ha!
Życzę wam wszystkiego najgorszego.
Odpowiedz
0
@ olga
dnia 05.02.2011, 12:04 · Zgłoś
To samo pomyslalam. Katolicy? Nie sądźcie abyście nie byli sądzeni...
Odpowiedz
0
@ EIRE
dnia 05.02.2011, 15:43 · Zgłoś
JESTEM ZA GRANICĄ... MAM RODZICÓW W JAŚLE I TAK SIĘ ZASTANAWIAM CZY MOJA MAMA MOŻE JESZCZE SWOBODNIE PÓJŚĆ DO SKLEPU PO CHLEB.... PO ZMROKU CZY JUŻ NIE??????? A TYCH ZWYRODNIALCÓW TO DLA PRZYKŁADU POWIEŚIĆ W RYNKU NA DRZEWACH! KTOŚ ZASTANOWI SIĘ CZY WARTO KOMUŚ ŻYCIE ODBIERAĆ!!!!!????
Odpowiedz
0
@ szkieletor
dnia 05.02.2011, 15:49 · Zgłoś
zorro bronił pokszywdzonyh a nie odwrotnie
Odpowiedz
0
@ do .zorro......
dnia 05.02.2011, 18:15 · Zgłoś
poczytaj sobie komentarze np. na wirtualnej polsce to dopiero zobaczysz co ludzie piszą na temat tych morderców,
Odpowiedz
0
@ kejkej
dnia 05.02.2011, 20:26 · Zgłoś
Nikt tutaj nie powiedział, że jest katolikiem. Skąd możesz wiedzieć jakiej kto jest wiary.
Odpowiedz
-1
@ aw
dnia 05.02.2011, 10:28 · Zgłoś
[...] ich
Odpowiedz
0
@ mark
dnia 05.02.2011, 10:09 · Zgłoś
poprostu tumek [...] sprzedał
Odpowiedz
0
@ Do
dnia 05.02.2011, 12:54 · Zgłoś
Ty kurde jakis [...] jestes chyba,bujdy to sobie mozesz pisac w pamietniku idz sie leczyc!!! w [...] zes byl i [...] zes widzial tyle Ci powiem.
Odpowiedz
0
@ mark
dnia 05.02.2011, 10:08 · Zgłoś
powiem wam jedno na pektowinie, on zastraszał wszystkich ale to zwykła [...] bił swoja matke swoje sisotry, ale sam wiedział ze to pozory a ludzie słabi psychicznie bali sie go... ale zwykła [...] z niego...no siostra jego przyznaj sie jak nie raz ci w [...] załadował??
Odpowiedz
0
@ mark
dnia 05.02.2011, 10:06 · Zgłoś
a jeszcze jedno, tumek to [...] nie pamieta jak swoja matke i śiostre [...]??? ludzie nie wiecie to sie nie odzywajcie...
Odpowiedz
0
@ mark
dnia 05.02.2011, 10:04 · Zgłoś
tumek ściemnia jak można jechać bez świateł i nie widzieć nic , tam przed blokiem są latarnie i jest noc sieca gwiazdy i widac nawet bez swiateł wiec tumek ściemnia... ściema dożywocie wysłac na cieszkie roboty..
Odpowiedz
1
@ baer
dnia 05.02.2011, 09:21 · Zgłoś
zwierzeta normalnie
az strach pomyslec ze takie cos chodzi po jasielskich ulicach
Odpowiedz
1
@ Zdrowo myślący
dnia 05.02.2011, 09:04 · Zgłoś
Do Jaślanki - "Sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie". Nie słyszała pani o łagodnych wyrokach sądu ?/jak sądy działają to osobny temat/ wobec morderców, którzy po szybkim wyjściu z więzienia robili to samo?
Odpowiedz
0
@ Do Johny
dnia 05.02.2011, 08:46 · Zgłoś
Ty Johny s[...]aj do Ameryki jak Ci Jasło się nie podoba!I [...] się od tych osiedli!!!
Odpowiedz
0
@ joker
dnia 05.02.2011, 03:21 · Zgłoś
niech wyjdą a zginą gorszą śmiercią, ten pektowin i te sz[...]i i n[...]y i wszystkie tam powinni [...] zaladowac bo i tak wyglada jak Czarnobyl.Udaja glupich dostana zolte i wyjda proste. Polskie prawo kochane nasze wsadzic mozna w [...] i to szkoda zeby za bardzo przykro nie bylo
Odpowiedz
0
@ [...] 102
dnia 04.02.2011, 23:31 · Zgłoś
nie wiedzialem ze J[...] Fa[...]a zmienil zawod i pracuje w policji...
Odpowiedz
0
@ kiri
dnia 04.02.2011, 23:17 · Zgłoś
Jak mozna zrobić coś tak strasznego i to niewinnej kobiecie:(to nie są ludzie tylko [...]:(i pomyśleć sobie że sie przechodziło koło takich ludzi w szkole czy na mieście...powinni dostać kare śmierci...zero skrupułów z ich strony mowili o tym tak spokojnie jakby nic sie nie stało :(:(:(:([...] [...]e..e...nauczyli sie na zwierzetach w rzeźni i pomyśleli że z ludźmi tez tak można postepować,szkoda że u nas w Polsce nie ma kary śmierci bo każdy byłby napewno za tym żeby taką kare otrzymali ,ale kara śmierci powinna być tak okrutna jak ich wobec tej niewinnej kobiety,w więzieniu będą siedzieć i ciepłe jedzonko będą mieli,ciepło w du[...]e,telewizor i może jeszcze internet.
Odpowiedz
0
@ jaślan
dnia 04.02.2011, 22:56 · Zgłoś
a na 5 zdjęciu J[...] F[...]a... obok [...] zakazanej...
Odpowiedz
1
@ pedro
dnia 04.02.2011, 22:53 · Zgłoś
Pieniadze zalatwia wszystko ale tutaj na ziemi. Nadejdzie czas kiedy Bog ich osadzi za swoje nieludzkie czyny, odbiora swoja nagrode, a bedzie to wielka nagroda.Ja bym ich dal do kopalni wegla, do takiej niebezpiecznej i niech wydbywaja kilofami wegiel po 24h.Bez ustanku az padna z wycienczenia
Odpowiedz
0
@ jaślan
dnia 04.02.2011, 22:51 · Zgłoś
dlaczego [...] zakryte?! Za późno na wstyd. Sp[...]ć ze społeczeństwa. Na zawsze.
Odpowiedz
-1
@ dylu
dnia 04.02.2011, 22:42 · Zgłoś
albo ich z[...]c albo odizolowac od spoleczenstwa na zawsze!!!!!normalnie szok,takich ludzi pownno sie odrazu poddac kaze smerci!!!!
Odpowiedz
0
@ anna
dnia 04.02.2011, 22:26 · Zgłoś
To jest okrutne tylko nie wiem dlaczego nie pokazali ich twarzy??? wstydzą się???teraz ??? na szu\[...]e z [...] szkoda naszych pieniędzy na dalsze rozprawy...to są [...] im już żadne więzienie nie pomoże na szu[...]e z nimi..a dla rodziny zamordowanej wytrwałości życze.
Odpowiedz
0
@ .puyrdvx
dnia 04.02.2011, 22:26 · Zgłoś
...
Odpowiedz
0
@ GROM
dnia 04.02.2011, 22:18 · Zgłoś
TEN GRZESU JEST DOBRZE przeszkolony nauczyli go coma mowic wygra kasa dostanie 15 lat zakladam sie obydwaj KS POZOSTALI PO 25 LAT M[...]Y
Odpowiedz
1
@ Jaślanka
dnia 05.02.2011, 15:53 · Zgłoś
Nawet jeśli dostanie 15 lat to i tak jest mordercą i zostanie nim do końca życia. Jest skończony!!!!
Odpowiedz
-1
@ miki
dnia 04.02.2011, 22:09 · Zgłoś
KARA ŚMIERCI!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ ..
dnia 04.02.2011, 22:07 · Zgłoś
moim zdaniem grzesiek mowi prawde. zeznania tego tomka sie kupy nie trzymaja.. ciekawe czy dlugoto wymyslal.. (?)
Odpowiedz
0
@ ixi
dnia 04.02.2011, 22:03 · Zgłoś
latarnia i sz[...]r ...zgadzam sie z opiniami ze to sa "pod-ludzie"
Odpowiedz
0
@ sędzia
dnia 04.02.2011, 21:48 · Zgłoś
Ja bym im dał wyrok 40 lat ciężkich robót, a po 40 latach w dzień ich wyjścia na wolność powiedział im, że jednak mają dożywocie ]:->
Odpowiedz
1
@ obiektywny66
dnia 04.02.2011, 21:16 · Zgłoś
zwyrodnialcy,brak mi słów.
Odpowiedz
-1
@ osiołek
dnia 04.02.2011, 20:36 · Zgłoś
a ja jestem zwollennikiem cichej śmierci bo jak ktos tu napisał to my ich będziemy utrzymywać i dostaną telewizor i internet. a kurde co może jeszcze fajki i [...].A zastrzyk i do...
Odpowiedz
1
@ Agent Delegat
dnia 04.02.2011, 20:34 · Zgłoś
To absolutny SKANDAL, że pieniądze z MOICH podatków będą szły na utrzymanie takich podludzi - bez względu na to czy będzie to trwać pięć, piętnaście czy sto lat!
Odpowiedz
0
@ rozczarowana
dnia 04.02.2011, 20:31 · Zgłoś
ja jestem w szoku jeszcze nigdy nie czytałam o tak straszliwej zbrodni, szok i brak słów dożywocie dla nich, jak mozna tak postapic, ciekawe jakby to spotkło kogos z nich,nie moge sobie wyobrazic ze mozna zrobic cos takiego drugiemu człowiekowi, co ona wam zrobiła, ze była kolo smietnika to wam przeszkodziło, tragedia
Odpowiedz
-1
@ wyrocznia
dnia 04.02.2011, 20:14 · Zgłoś
postawic pod sciana i mordowac w rownie okrutny sposob jak oni to zrobili [...] [...]
Odpowiedz
-1
@ Beti
dnia 04.02.2011, 20:05 · Zgłoś
Kara śmierci powinna być w takim przypadku!!!zwyrodnialcy!
Odpowiedz
-1
@ szkieletor
dnia 04.02.2011, 19:43 · Zgłoś
spoko napisze do siostry to se ponih przyjdzie i kosom łeby zetnie
Odpowiedz
0
@ asiula
dnia 04.02.2011, 19:35 · Zgłoś
Pokazac ich twarze .niech wszyscy widza te [...].to straszne to co zrobili tej kobiecie,[...] i zwyrodnialcy.wierze ze kiedys ich spotka prawdziwa kara-przed Bogiem.bo co z tego ze pojda siedziec w cieplutkie cele z obiadkiem i telewizja.mam tez nadzieje ze sumienie ich ruszy...
Odpowiedz
-1
@ asdf
dnia 04.02.2011, 19:29 · Zgłoś
[...] z nimi nie ma co takie [...] w więzieniu utrzmywać
Odpowiedz
-1
@ andrzej
dnia 04.02.2011, 19:17 · Zgłoś
pod mur i rozszczelac [...]
Odpowiedz
-1
@ hruehfhue
dnia 04.02.2011, 19:13 · Zgłoś
inni za morderstwa dostają dwa lata lub pięć i to jest sprawiedliwość ,sądy nie umią dawać wyroków ten co teras jest to prawda ,powinno być śmierć za śmierć lub krzesełko i było by dobre dobrze
Odpowiedz
-1
@ jaslo444
dnia 04.02.2011, 18:49 · Zgłoś
smierc im!!! GRzesiowi rodzinka zalatwi bo kasy maja w [...]!!!
Odpowiedz
-1
@ kaktus
dnia 04.02.2011, 18:44 · Zgłoś
Polskie prawo jest chore,wiezeinie niczego nie zalatwi, wg mnie powinno sie przywrocic kare smierci wlasnie dla takich [...]
Odpowiedz
0
@ bleble..
dnia 04.02.2011, 18:13 · Zgłoś
jak oni mogli coś takiego zrobić,to jest po prostu coś strasznego,powinni zgnić w więzieniu bez dwóch zdań!! albo zastosować inne środki,śmierć za śmierć-tylko szkoda,że tutaj nie ma takich kar..biedna kobieta,biedna rodzina..tylko współczuć, chociaż to i tak nie wróci życia pani Bronisławie:-( jak można w tak okrutny sposób potraktować człowieka!! jak się to czyta to aż ciary przechodzą!! a oni żyli sobie tak spokojnie i beztrosko te kilka miesięcy po zabójstwie..chodzili na imprezy i spotykali się z dziewczynami, widziałam tomka kilka miesięcy po zabójstwie i bawił się świetnie na imprezie,jakby nigdy nic!!!
Odpowiedz
1
@ waja
dnia 04.02.2011, 18:04 · Zgłoś
Czytając akt oskarżenia płakałam - jak można być takim potworem - [...] bezbronna starsza osobę z taką premedytacją, bez żadnego żalu, wyrzutów sumienia, bez cienia człowieczeństwa. Ci 'ludzie' zasługują na najwyższy wymiar kary bez dwóch zdań. Mam nadzieje ze już nie wrócą do społeczeństwa, bo tacy jak oni nie potrafią się resocjalizować- okrucieństwo zbyt głęboko w nich tkwi
Odpowiedz
1
@ angel
dnia 04.02.2011, 18:17 · Zgłoś
racja,jak można coś takiego zrobić!! również nie byłam w stanie tego przeczytać bez uronienia łzy, po prostu coś strasznego!! tomek miał świadomość w tym co robił,wiec tacy ludzie nie są normalni!!
Odpowiedz
-2
@ Johny
dnia 04.02.2011, 18:00 · Zgłoś
w takich chwilach człowiek żałuje że w Polsce nie ma kary śmierci ... p.s a Baczyńskiego i Kopernika to patologia tyle w temacie ...
Odpowiedz
2
@ mieszkanka
dnia 04.02.2011, 23:24 · Zgłoś
na jakiej podstawie mówisz że Baczyńskiego i Kopernika to patologia?
Odpowiedz
0
@ mieszkanka baczyńskiego
dnia 05.02.2011, 08:44 · Zgłoś
Ty uważaj co piszesz d[...]u!!!!! ten jeden nie był z tych osiedli więc s[...]j wie[...]ku na buraki!!!!
Odpowiedz
2
@ mieszkaniec
dnia 05.02.2011, 12:19 · Zgłoś
nie oceniaj przez pryzmat kilku kolesi. Myślisz że wszyscy którzy tam mieszkają tacy są ? Jeśli tak to serdecznie ci gratuluję rozumu.
Odpowiedz
0
@ karol19
dnia 06.02.2011, 20:16 · Zgłoś
mieszkam kilkanascie lat na tym osiedlu i nie widze tam zadnej patologi nie mozna wrzucac wszystkich do jednego worka za to co zrobilo tych dwoch [...], ale wszedzie sie znajda czarne owce ,dlatego Johny jaak cos napiszesz pomysl dwa razy chyba ze myslenie nie jest twoja mocna strona nic niepisz
Odpowiedz
0
@ do jerzego
dnia 04.02.2011, 17:49 · Zgłoś
dlatego rozprawa odbyla sie w krosnie a nie w jasle, poniewaz sady rejonowy nie zajmuje sie rozprawami typu art. 239 i 240 kk, ani rozwodami itp, tylko takie sprawy rozstrzygaja sady okregowe, a taki znajduje sie w krosnie!!! W jasle niestety nie mamy sadu okregowego tylko rejonowy, dlatego proces toczy sie w krosnie. A zbrodni dokonano warzycach a nie w Jasle!!!
Odpowiedz
1
@ kat
dnia 04.02.2011, 17:46 · Zgłoś
Niech ich PIEKŁO pochłonie!!!
Odpowiedz
0
@ orion
dnia 04.02.2011, 17:37 · Zgłoś
skoro ten Grzesiek był taki spokojny i z dobrego domu to dlaczego zadawał się takim [...] z tej patologicznej rodziny??? widać to jego towarzystwo!!!
Odpowiedz
0
@ Genarro
dnia 06.02.2011, 18:18 · Zgłoś
Orion sam jesteś [...]!!! ja znam dobrze ta rodzinę wszystko tam ok!
Odpowiedz
0
@ arek
dnia 04.02.2011, 17:33 · Zgłoś
Nie rozumiem czemu nie pokazecie twarzy mordercow i nazwiska podac>
Odpowiedz
1
@ prawo
dnia 04.02.2011, 18:19 · Zgłoś
Bo nie mogą, takie jest prawo.
Odpowiedz
0
@ coś ty
dnia 04.02.2011, 22:29 · Zgłoś
każdy widział ich [...] po co wiec patrzec dalej..!!
Odpowiedz
1
@ gambler
dnia 04.02.2011, 17:06 · Zgłoś
skoro nie ma kary śmierci to powinni dostac dożywocie. jeżeli wyrok będzie inny okaże się kolejną porażką wymiaru sprawiedliwości. zero tolerancji dla takich łachów.
Odpowiedz
0
@ -------
dnia 04.02.2011, 17:02 · Zgłoś
I TAK UKARACIE NIEWINNEGO
Odpowiedz
0
@ ???????
dnia 05.02.2011, 11:41 · Zgłoś
nie ma w tej czworce niewinnych!!
Odpowiedz
0
@ Jaślanka
dnia 05.02.2011, 15:51 · Zgłoś
A był tam, któryś z nich niewinny???
Odpowiedz
0
@ ----------
dnia 04.02.2011, 16:58 · Zgłoś
i tak ukaracie nie tego co to zrobił tylko kogo innego
Odpowiedz
1
@ jenn
dnia 04.02.2011, 16:54 · Zgłoś
Jak człowiek to czyta to zastanawia się czy jest różnica między współczesnością a czasami,gdy ludzie jako numery trafiali do obozów.Ale nie tylko o to chodzi.Wtedy ginął niewinny człowiek,było prawie tyle samo ludzi-bestii jak jest teraz! Nie piszcie tylko,że byli z dobrych domów,mieli dobrych rodziców,oceny itp.To jakimi są ludźmi i jakimi byli w czasie popełniania tej zbrodni to tylko ich chore umysły i zakorzeniony w głowie system na podstawie którego,myślą,że oni mogą wszystko i każdy kto im przeszkadza musi zniknąć.Nie ma słów na to co zrobili.Pragnę jedynie złożyć rodzinie wyrazy wielkiego współczucia. Jednak 20 wiek nie wprowadził nas w lepszy 21 wiek. Jest wielu takich którzy odbierają życie niewinnym ludziom i idą za to do więzienia! Prawdziwa sprawiedliwość,zaistniała by wtedy gdyby wszystkie [...] tego czynu przeżyły takie cierpienie jak pani Bronisława R. Pozostaje tylko wierzyć,że ten podgatunek ludzi,którzy mają frajdę z robienia innym krzywdy zostanie raz na zawsze wyniszczony!
Odpowiedz
0
@ Jerzy
dnia 04.02.2011, 16:45 · Zgłoś
Dlaczego w Krośnie,skoro zbrodni dokonano w Jaśle?
Odpowiedz
0
@ p.
dnia 04.02.2011, 17:51 · Zgłoś
Bo za zbrodnie kwalifikowaną art.148 k.k. sądem I instancji jest Sąd Okręgowy, a nie Sąd Rejonowy, który mamy w Jaśle. Oznacza to, że ewentualną apelację będzie rozpatrywał Sąd Apelacyjny w Rzeszowie.
Odpowiedz
-1
@ asdd
dnia 04.02.2011, 16:29 · Zgłoś
kara śmierci !!
Odpowiedz
1
@ Slaw
dnia 04.02.2011, 16:29 · Zgłoś
Ludzie takie bzdury piszecie w tych komentarzach ze az glowa boli.Po zeznaniach Grzegorza.S odrazu widac ze cos kreci,ale w koncu ma kase<cyrk>
Odpowiedz
1
@ do Jaślanka
dnia 04.02.2011, 16:19 · Zgłoś
droga Jaślanko opinia publiczna ma prawo a nawet moralny obowiązek potępiać takie czyny ponieważ są one złe,dobrze,że ludzie reagują i wyrażają swoje oburzenie (robią to tak jak potrafią ) a nie czekają ze stoickim spokojem na wyrok. który może ciągnąć się latami....
Odpowiedz
1
@ lok
dnia 04.02.2011, 15:57 · Zgłoś
wszyscy powinni zostac ukarani jak dorosli ,przeciez teraz sa pełnoletni,oni nie mieli litosci
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 05.02.2011, 10:28 · Zgłoś
Teraz,są dorośli ale w czasie popełniania przestępstwa byli młodocianymi, i sąd będzie na to patrzył, gdyż trzyma się prawa.Byli świadomi co robią, więc ewidentnie powinni odpowiadać jak dorośli.Dożywicie i do więzienia o ciężkim rygorze na dodatek bez klamek, okien i drzwi.Żeby poczuli się jak to jest żyć z własną świadomością że zrobili okrutną krzywdę kobiecie która nic im nie zrobiła.Dla mnie to jest szczyt szczytów, że sądy nie są sprawiedliwe jeśli chodzi o wymiar kary.Dziś już spadł na nich wyrok bo informacje dostały się do wiadomości publicznej i to już ich powoli od środka niszczy...A co będzie dalej.Dowiemy się.
Odpowiedz
-1
@ stefan
dnia 05.02.2011, 11:39 · Zgłoś
zamknac ich razem wszystkich w grobowcu na 5 dni bez jedzenia i picia! i bez swiatla! niech sami sobie wymirza kare!
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 04.02.2011, 15:57 · Zgłoś
te [...] tak ją [...] jak [...] 60 lat wcześniej i nawet na tym samym miejscu,może to spadkobiercy lub potomkowie tych co tam dzieci [...] ?
Odpowiedz
-1
@ jaślak
dnia 04.02.2011, 15:44 · Zgłoś
oby zgnili w więzieniu ... taka jest też prawda o młodzieży, ale tu wina jest też po stronie telewizji, która pokazuje coraz wiecej takich filmów jak sie zabija bez wiekszych konsekwencji, wszelkiego rodzaju gry komputerowe... d r a m a t !!!!
Odpowiedz
1
@ Anonim
dnia 04.02.2011, 15:35 · Zgłoś
Do kamieniołomów z nimi!
Odpowiedz
1
@ utyty
dnia 04.02.2011, 15:27 · Zgłoś
NIE MOZE BYC INNEGO WYROKU JAK DOZYWOCIE
Odpowiedz
1
@ observer
dnia 04.02.2011, 15:25 · Zgłoś
dziwnym trafem teraz nikt ich w komentarzach nawet nie próbuje bronić? czyżby obrońcy przeczytali szczegóły zbrodni?
Odpowiedz
-1
@ temi
dnia 04.02.2011, 15:09 · Zgłoś
szkło do [...] i na Kamczatkę ... boso!! Oby nie wrócili do społeczeństwa!
Odpowiedz
0
@ Mark Czytałeś to Co Napisałeś?
dnia 04.02.2011, 15:04 · Zgłoś
Te no Bardzo Dobrze moim zdaniem takich ludzi powinno sie Karać.
I To bardzo Surowo i dożywotnie bo dasz Palca to bedzie chciał całą reke.Wiem że Prawo Polskie Jest [...] ale co poradzicie.To nie my je Ustalalismy.
Ehmm co tu wiecej dodać ja bym np.takich ludzi do Ośrodka dla Mocno Czepniętych Wzioł Poniewarz ta zbrodnia była na 100% prowadzona Emocjami a Potem Strachem.
Oby Wiecej takich Spraw Wychodziło na Światło Dzienne (o ile działy sie w Okolicach Jasła).Wersja mojej kuzynki Na to Wskazuje że wtedy kiedy Grzesiek i Tomek [...] ta Babe to Nie jestem w Jakim odtepie dniowym Poszli na Dyskoteke i Majac już dużo % we Krwi Któryś Powiedział że [...] kobiete.
Moja Kuzynka Chodziła z Nimi do klasy i sama słyszała na Dyskotece Jak Któryś Mówił.
Odpowiedz
0
@ gość
dnia 04.02.2011, 15:02 · Zgłoś
Będa was [...] w [...] xD [...]
Odpowiedz
1
@ ona017
dnia 04.02.2011, 14:56 · Zgłoś
Jak czytałam akt oskarżenia to po prostu mi się płakać chciało... Jak można takie coś zrobić niewinnej kobiecie ? nie mieści mi się to w głowie... Sku: rwy (;) sy"ny... inaczej ich nie można określić. Nawet na więzienie nie zasługują !!
Odpowiedz
1
@ do Jaślanka
dnia 04.02.2011, 14:55 · Zgłoś
popieram w 100% najpierw jacy to mordercy a potem ze zrobilibyście im to samo bo siedzą za wasze podatki...od tego jest sąd i po to właśnie płacicie te podatki żeby takie elementy izolować za takie nie ludzkie czyny
Odpowiedz
0
@ kuytgg
dnia 04.02.2011, 14:55 · Zgłoś
Ja wogóle nie wierze w wersje Tomka N. Ja jestem pewien że to on zrobił ponieważ znam go a raczej "znałem" kupe czasu i wiem co to za zwierze, bo człowiek o nim nie powiem. Pracował w rzeźni o ile mi wiadomo więc widok krwi i "mięsa" nie robi na nim pewnie żadnego wrażenia, więc [...] człowieka w tak okrutny sposób?? co to dla niego ? bułka z masłem!! Kiedy czytam ten akt oskarżenia to wydaje mi się ze to scenariusz do w11 lub filmu kriminalnego, ale niestety to sie stało naprawde. Te zwierzęta nie zasługują na więzienie, tam będą mieli za dobrze, dla takich zwyrodnialców powinna być klatka na środku rynku i ludzie powinni wymierzyć sprawiedliwość. Napewno nie odpuściłabym sobie tej przyjemności gdyby była taka możliwość. Gnić do końca życia!!!
Odpowiedz
0
@ Jota
dnia 04.02.2011, 14:48 · Zgłoś
Szanowna pani Jaślanko - wolno nam chyba wyrazić swoją opinię.Nie napisała pani tego ale sens pani komentarza jest mniej wiecej taki:[...] w kubeł. A jak sąd łagodnie potraktuje tych zbrodniarzy to też nic nie wolno mówić?
Odpowiedz
0
@ aloj
dnia 05.02.2011, 23:14 · Zgłoś
Jeśli nawet sąd potraktuje ich łagodnie to, będziesz miała do gadania tyle co żyd na gestapo.Teraz też możesz sobie pogadać i popyszczyć co to byś nie zrobiła jakbyś ich dorwała( jak to niektórzy robią).No i ci ulży !!! Ot i wszystko.
Odpowiedz
0
@ obs.
dnia 04.02.2011, 14:32 · Zgłoś
dla mnie zeznania grzeska są wiarygodniejsze,ale niech zgniją w [...]!
Odpowiedz
0
@ temida
dnia 04.02.2011, 14:27 · Zgłoś
czytając akt oskarżenia i zeznania tych morderców widać, który na 100% kłamię. Zamknąć całą czwórkę w celi i zostawić sznurówki lub pasek.
Odpowiedz
0
@ biały kot
dnia 04.02.2011, 14:17 · Zgłoś
niech teraz siedzą za to co zrobili!!!teraz udają że są niewinni ,patologia !!!!!!!
Odpowiedz
0
@ bolo
dnia 04.02.2011, 14:16 · Zgłoś
Jak byś cię znali sprawców zabujstwa to byś cię wiedzieli kto lał wode w sadzie znałem osobiscie Grześka i tomka, Grześka od najmłodszych lat i wszyscy w okolicy wiedza jaki był , a był taki ze wystarczyło noga tupnać a on juz był wystraszony a Tomasz ci co go znali to wiedza kto kłami a kto nie i jaki był na codzien wystarczyło mu cos odpyskować a on juz chciał cie lać.........
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec
dnia 04.02.2011, 14:15 · Zgłoś
a od czasu wyjścia na jaw że to oni do nie dawna to oni sobie bezkarnie po osiedlu jeszcze chodzili ! Tylko i wyłącznie dożywocie dla takich [...] !
Odpowiedz
-1
@ XXYYXX
dnia 04.02.2011, 14:13 · Zgłoś
Rynek godz 12 i zrobic im to samo
[...] co wplynelo na ich psychike ???
Dozywocie w ciezkich pracach fizycznych bez picia i z jednym posilkiem !!!
Odpowiedz
1
@ jaślanin
dnia 04.02.2011, 14:00 · Zgłoś
przecież nikt kto ma chociaż trochę wrażliwości nie potrafi przeczytać spokojnie tego opisu!!! a oni to zrobili.

TERAZ DO WSZYSTKICH TYCH, KTÓRZY ICH BRONILI JAK WYSZŁO NA JAW CO SIĘ STAŁO: teraz przeczytajcie w jaki sposób to zrobili i zamilczcie. "DOBRE CHŁOPAKI". napisałbym coś jeszcze, ale brak mi słów... wystarczy przeczytać opis zbrodni.
Odpowiedz
1
@ Józek staliiiinn
dnia 04.02.2011, 13:48 · Zgłoś
do obozu pracy
Odpowiedz
0
@ tytt
dnia 04.02.2011, 13:45 · Zgłoś
Pokazać ich twarze !!!!!!!!
Odpowiedz
-1
@ zetfa
dnia 04.02.2011, 13:39 · Zgłoś
Wirtualne wychowanie(m.in.na grach) powoduje realne znieczulenie na cierpienie i śmierć...Z takich stworzyć oddziały na pierwszą linię do Afganistanu...
Odpowiedz
0
@ lokoko
dnia 04.02.2011, 13:29 · Zgłoś
Widac, ze Tomasz N. boi sie spedzic cale zycie w kryminale i obwinia Grzegorza S. Wiadomo, ze ten drugi nie jest bez winy, ale z pewnoscia nie nalezy mu sie dozywocie. Znam go i wiem, ze z własnej nieprzymuszonej woli czegos takiego by w zyciu nie zrobil. A Tomasz N. to patolog, chodzil po miescie i zgrywal kozaka. Widac [...] czy inne uzywki mu nie sluza. Dozywocie to dal tych trzech [...] tom za malo. Po prostu barak slow, co taka bezbronna kobiecina byla im winna! Masakra. Wielkie wspolczucia dla rodziny!
Odpowiedz
0
@ Ankaaaaaa
dnia 04.02.2011, 13:21 · Zgłoś
znam [...] wiem do czego jest zdolny bo też miałam kiedyś z nim problemy... i wierze że to on zrobił to tylko on ma takie powalone pomysły!!jest agresywny i nie zwraca uwagi czy to kobieta, mężczyzna czy ktoś starszy...tamtych reszty nie znam i po jakiego grzyba zakrywają im [...] .. takie kozaki to niech sie teraz pokażą! "Dobre domy"?? haaaahaaa dobre sobie bo a[...]t [...] to patologia przez duże P!!!
Odpowiedz
1
@ yui
dnia 04.02.2011, 13:13 · Zgłoś
kamieniolom po 20 godzin dziennie a nie odsiadka w cieplych celach
Odpowiedz
-1
@ radel555
dnia 04.02.2011, 13:12 · Zgłoś
zrobic w jasle na rynku szubienice zebrac wszystkich z jasła i okolic i ty 2 przed wszystkimi powiesic !!!
Odpowiedz
0
@ obywatel RP
dnia 04.02.2011, 13:09 · Zgłoś
Znam Grzegorza i wiem że on by takich rzeczy nie wymyslił, dlatego jego zeznania wydają sie bardziej prawdopodobne. ale nie zmienia to faktu że obydwaj powinni ponieść najsurowszą karę jaka może ich spotkać.
Odpowiedz
0
@ straszne
dnia 04.02.2011, 13:08 · Zgłoś
Niepotrzebne te szczegóły okrutnego morderstwa
Odpowiedz
0
@ Do Jaślanki
dnia 04.02.2011, 13:04 · Zgłoś
A gdyby spotkało to Twoją rodzinę np. matke , też z takim spokojem napisałabyś ...poczekajmy ! zobaczymy !
Odpowiedz
-1
@ kris79
dnia 04.02.2011, 12:58 · Zgłoś
Pamiętajcie [...] telewizyjne społeczeństwo, że kulka ołowiana wychodzi taniej niż utrzymywanie takich [...] z naszych podatków. Tu macie filmik jakbyście nie [...] : youtube.com/watch?v=nyJ1dfjlqaY&feature=player_embedded
Odpowiedz
1
@ evon
dnia 04.02.2011, 12:51 · Zgłoś
Pomijam już sam fakt zabójstwa, ale jakim trzeba być zwyrodnialcem żeby wpaść na pomysł z tym szkłem w ustach?
To się po prostu w głowie nie mieści.
Odpowiedz
0
@ jp1910
dnia 04.02.2011, 12:42 · Zgłoś
cwany lis skąd wiesz jak tam było że tumka bronisz i się udzielasz i go bronisz niech gnije w kiciu
Odpowiedz
0
@ zel
dnia 04.02.2011, 12:38 · Zgłoś
ale sie ozelował i wystroil
Odpowiedz
-1
@ angelika
dnia 04.02.2011, 12:33 · Zgłoś
na stos z nimi to nie są ludzie to są ŚMIECI!!!!! Ogromny ból przeżywa rodzina wiedząc co bliska im osoba przeszła.... Bólu rodziny nic nie zastapi. Sprawiedliwy wyrok dla wszystkich DOŻYWOCIE!!!! NA NIC INNEGO NIE ZASŁUGUJĄ PO TYM CO ZROBILI NIE MAJĄ PRAWA WOGÓLE ŻYĆ!!!!!
Odpowiedz
-1
@ mark
dnia 04.02.2011, 12:30 · Zgłoś
JAK BY DALI NA CHWILKE BEZPRAWIE I DALI MI ICH W MOJE RĘCE TO TO SAMO Z NIMI BYM ZROBIL NA RYNKU W JAŚLE I Z UŚMIECHEM NA TWARZY BYM TO ZROBIŁ????
Odpowiedz
1
@ kobietax
dnia 04.02.2011, 12:26 · Zgłoś
To jest niewiarygodne!!! Dożywocie!
Odpowiedz
-1
@ ...
dnia 04.02.2011, 12:25 · Zgłoś
jestem za kara smierci ! rozstrzelac takich [...] a inni beda sie bac i nie beda robic takich rzeczy! jesli kiedys wyjda to osobiscie ich zastrzele i wczesniej powiadomie o tym policje
Odpowiedz
1
@ Jaślanka
dnia 04.02.2011, 23:29 · Zgłoś
Takie groźby są karalne, waż słowa bo nie jesteś anonimowy/a.
Odpowiedz
0
@ olek
dnia 04.02.2011, 12:23 · Zgłoś
w Stanach już by kwiatki na nich rosły, a u nas pewnie za parę lat zobaczymy ich na ulicy jak szukają następnej ofiary...
Odpowiedz
1
@ malinowski :P
dnia 04.02.2011, 12:20 · Zgłoś
powinni trafic na dożywocie do wiezienia a nie jakieś umarzania itp wszyscy!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
1
@ a...z
dnia 04.02.2011, 12:07 · Zgłoś
[...] z premedytacją, teraz pięknie ustroili się na rozprawę nawet N.T. włoski ulizał tacy przejęci tym co zrobili, Zero skruchy, zero reflekcji,zero litości,zero uczuć - maszyny do zabijania ...
Odpowiedz
-1
@ [...]
dnia 04.02.2011, 14:53 · Zgłoś
A co mają włosy na żelu i ladny wyglad do tego ? Szacunek do śadu. [...] [...] ;]
Odpowiedz
0
@ .......
dnia 04.02.2011, 21:23 · Zgłoś
a to oni do sądu na kasting
Odpowiedz
-1
@ .....
dnia 04.02.2011, 12:04 · Zgłoś
taaak dożywocie i jeszcze płacić na nich będziemy musieli... ci ludzie są bez skrupułów, nawet na więzienie nie zasługują...
Odpowiedz
1
@ Polak991
dnia 04.02.2011, 13:24 · Zgłoś
W więzieniu im będzie za dobrze... i na dodatek z twoich naszych podatków będą utrzymywani. Nic nie będą robic tylko odsiadywac...Ja bym ich do kamieniolomow wyslala bez szklanki wody i kromki chleba niech a na dodatek przy nodze 20 kg kula zeby pewnie stali na gruncie...
Odpowiedz
-1
@ czarna_atomówka
dnia 04.02.2011, 11:57 · Zgłoś
I właśnie dlatego jestem za karą śmierci w Polsce.
Odpowiedz
0
@ ergtt
dnia 04.02.2011, 11:57 · Zgłoś
i po co te prostokąty na ich niemiłych licach?!!? i tak każdy ich zna...
Odpowiedz
1
@ Jaślanka
dnia 04.02.2011, 11:55 · Zgłoś
Drodzy Komentatorzy !!! Od wymierzenia kary jest sąd a nie Wy !! Wiadomo że za to co zrobili zostaną odpowiednio ukarani!! !!! A nie wypisujcie komentarzy bez sensu !!! Poczekamy zobaczymy jaki będzie ostateczny wyrok sądu .Pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ x
dnia 07.02.2011, 17:52 · Zgłoś
zapewne dla rodziny zmarłej nie bedzie wystarczający
Odpowiedz
1
@ sylwia 30
dnia 04.02.2011, 11:45 · Zgłoś
Powiem tak, wszyscy tam są winni, nie ma podziałów na "lepsze" i " gorsze" domy. A to, żegnojki podają różne wersje to jest to " normalne", tak wygląda większośc procesów z jakimi miałam do czynienia. Nie mają obowiązku mówic prawdy na tamim procesie, kryją swoje [...], to normalne. Prawdą jest, że powinni siedzieć dożwotnio, tylko, że w zakładzie karnym bęzie im "jak w domu - czy też jak u mamusi". Co do wypowiedzi pani Moniki- niestety, ale tak ich wychowano, i nie zgodzę się, że rodzice ich tak z pewnością nie wychowywali, nie jest to prawdą- ludzie z odrobiną empatii, nie czynią takiej krzywdy innym, tylko dlatego, że mieli kiepski dzień- oni [...] z zimną krwią, a na rodzicach ciążyło wychowanie dziecka, jeśli rodzić nie widzi anomalii w zachowaniu dziecka- tak dyrastycznych zresztą- takich rzeczy nie robi się ot tak!-jakieś inne objawy musiały być wcześniej- to niestety ponosi także po części odpowiedzialność za takie czyny dzieci. Prawdą jest, że teraz na wychowanie to już jest za późno, a gdzieś po drodze nastąpiło przeoczenie- niestety z doświadczenia wiem, że takie [...]ki mają wszystko, czego sobie zażyczą, brak pracy z konieczności i zajęcia w tym zainteresowań prowadzi do takich czynów.
Odpowiedz
1
@ obywatelka...
dnia 04.02.2011, 11:41 · Zgłoś
Tacy przystojni a takie [...] dożywocie dla morderców a dla pomocników po 25 lat...Obligatoryjnie.
Odpowiedz
0
@ 3m2oo5
dnia 04.02.2011, 11:38 · Zgłoś
proponuje moderatorowi nie dopuszczać komentarzy w stylu "[...] ich", "zwyrodnialcy" itp - nie wnosi do niczego a jedynie podnosi ciśnienie. prawda jest taka że większość autorów powyższych postów [...] wie i plotkuje, plecie jak zawsze. FAKTY zna Sąd. Sąd wyda wyrok. Oskarżonych prawie wszystkich znam i powiem jedno - byłem i jestem zdumiony, nie przypuszczałem, że chłopaki byliby do czegoś takiego zdolni. ale nigdy nie wiadomo co w drugim człowieku drzemie.. sprawiedliwość zostanie wymierzona, krzywda już się nie odstanie, proponuje wstrzymać się z [...] hasłami, niech wypowiadają się ludzie, którzy mają coś do powiedzenia.
Odpowiedz
1
@ stefan
dnia 05.02.2011, 11:25 · Zgłoś
a TY co masz do powiedzenia? usilujesz ich tlumaczyc i bronic?
kamieniolom do konca zycia !!!!
Odpowiedz
0
@ 3m2oo5
dnia 05.02.2011, 22:39 · Zgłoś
Stefan.

/Nikogo nie tłumaczę ani broń boże nie bronię - ja tylko konsekwentnie tępię i tępić będę "komentatorów" nie mających tak naprawdę nic do powiedzenia.

/Wartości to nie ma żadnej, bo kwalifikacja czynu bardzo ciężka, wina w zasadzie oczywista, okoliczności łagodzących w zasadzie nie ma, co za tym idzie wysoki wyrok raczej gwarantowany.

/Można się wszak publicznie zastanowić, dlaczego doszło do takiej tragedii, ale samo bluzganie zaśmieca jedynie stronę;

/Od siebie dodam, że mam nadzieję, iż ta tragedia będzie straszną przestrogą dla ludzi. Że i w Jaśle trzeba uważać, że tak naprawdę w nocy żadne z osiedli nie jest bezpieczne - bo nie jest.

/Policja, jak wiem z własnego doświadczenia, w nocy woli siedzieć na grosarze i od czasu do czasu jakiegoś kierowcę zdybać, a to "po [...]", a to przejeżdżającego przez wysepkę.. Tak jest bezpieczniej :)

/A ludzie niech siedzą w domach po nocach.
Bo po nocach to raczej samych kozaków na rauszu się spotyka i nietrudno zaliczyć za friko oklep a nawet utracić jakieś fanty.

///Całkowicie pobocznie dodam jeszcze - ulica chłopaków potępiła, nie ma w Polsce jeszcze amerykańskiej "mody" na mordowanie.
Odpowiedz
1
@ kakub
dnia 04.02.2011, 11:37 · Zgłoś
takie śmieci trzeba wyeliminować ze społeczeństwa dożywocie [...]!!!
Odpowiedz
0
@ Onna28
dnia 04.02.2011, 11:35 · Zgłoś
Z tego co słyszałam to obaj dostali już skazani przez sąd na dożywocie i wypłate odszkodowania
Odpowiedz
-1
@ Beta
dnia 04.02.2011, 11:30 · Zgłoś
Zgroza!! Szkoda, że nie ma kary śmierci - takich ludzi należałoby eliminować raz na zawsze. Jeśli dożywocie to w obozie ciężkiej pracy a nie w ciepłym więzieniu jak w piosence: bez głodu, chłodu i bicia.
Odpowiedz
0
@ jaslanka
dnia 04.02.2011, 11:24 · Zgłoś
t.zgnij w [...] fałszywcu! niech cie tam zrównaja ze [...] do podlogi!
Odpowiedz
-1
@ ....
dnia 04.02.2011, 11:24 · Zgłoś
Szkoda, że w tym państwie nie ma kary śmierci. W USA dawno trafili by na krzesło. Dożywocie dla wszystkich!!Bez wyjątku...
Odpowiedz
1
@ soprano
dnia 04.02.2011, 11:14 · Zgłoś
Aktu oskarżenia nie da się czytać, bo jest aż tak brutalny. Jak można się tak zezwierzęcić, żeby dokonać takiego czynu.
Odpowiedz
1
@ kamila
dnia 04.02.2011, 11:13 · Zgłoś
nie mogę uwierzyć w to co przeczytałam... przecież to nie są ludzie
Odpowiedz
1
@ on
dnia 04.02.2011, 11:12 · Zgłoś
Teraz jeden na drugiego zrzuca.Dożywocie obydwóm
Odpowiedz
0
@ super
dnia 04.02.2011, 11:02 · Zgłoś
nie dosc ze teraz bede placil na ich utrzynanie w pudle,to jeszcze panstwo z moich pieniedzy wyplaci zadoscuczynienie. to jakas kpina. do kamieniolomu z nimi!!!!! niech zarobia te pieniadze!!! niech zarobia na odsiadke w pace!!!!
Odpowiedz
-1
@ xyz
dnia 04.02.2011, 10:59 · Zgłoś
[...] z takimi [...] !!! To samo bym im teraz zrobił !
Odpowiedz
0
@ zszokowany
dnia 04.02.2011, 10:52 · Zgłoś
awżdy byli [...] w [...] do końca życia!!!
Odpowiedz
0
@ dghsh
dnia 04.02.2011, 10:38 · Zgłoś
..w listopadzie 2008 roku pracownicy Urzędu Gminy dokonali makabrycznego odkrycia(..)Od tego momentu sprawy potoczyły się błyskawicznie. 9 lutego 2010 roku...

tjaaa...jasne błyskawica na całego..gdyby nie program fajbusiewicza w ogóle by nic nie wykryli tak im to błyskawicznie szło !!

nie znam żadnego z oskarżonych osobiście, ale znam mniej więcej z widzenia całą familię N. i jest to niestety patologia do kwadratu, dlatego uważam, że Tomasz N. ewidentnie ściemnia (prawdopodobnie koledzy z celi mu tak poradzili)...cytuje: "kiedy dojeżdżaliśmy już do śmietnika uderzyliśmy w coś przednim zderzakiem." jak się do czegokolwiek dojeżdża to nie na pełnym gazie ani nawet nie szybko bo by [...] w te śmietniki - wniosek: nie jechali na tyle szybko aby potrącenie spowodowało nieprzytomność itd...to zagwostka dla biegłych...

Jak już mówiłem, nie znam ich, Grzegorz jest z "dobrego domu" dlatego jego wersja wydarzeń wydaje mi się bardziej prawdopodobna, Tomaszowi "źle z oczu patrzy"...ale oczywiście mogą oboje kłamać..mam nadzieję, że spotka ich sprawiedliwy wyrok za swoje czyny
Odpowiedz
0
@ lll
dnia 04.02.2011, 11:34 · Zgłoś
to gdzie mieszka ta patologia do kwadratu jak pidzesz
Odpowiedz
0
@ gosc
dnia 05.02.2011, 09:20 · Zgłoś
Znam dobrze rodzine N i nie jest to zadna patologia!!! Normalna, kochajaca sie rodzina, ten jeden tylko sie tak wyrodzil:(
Odpowiedz
0
@ kot
dnia 04.02.2011, 10:37 · Zgłoś
jakie są zeznania Paweła L. i Emila L, którego obciążają ?
Odpowiedz
0
@ kot
dnia 04.02.2011, 10:36 · Zgłoś
Ciekawe który kłamie ?
Odpowiedz
1
@ Ona20
dnia 04.02.2011, 10:29 · Zgłoś
Okropne to... Jak oni mogli to zrobic.. :( Przecież nic im ta kobieta nie zrobiła.. :( Straszne :(( aż strach, że po naszych ulicach kręcą się tacy zwyrodnialce...
Oby dostali jak najwyższą karę za swój czyn !
Odpowiedz
1
@ Mieszkaniec
dnia 04.02.2011, 10:13 · Zgłoś
dożywocie dla wszystkich zero skruchy.
Odpowiedz
1
@ --->>>>
dnia 04.02.2011, 09:10 · Zgłoś
MORDERCY DO WIĘZIENIA, TO JEST COŚ OKROPNEGO !!!
Odpowiedz
1
@ znajoma
dnia 04.02.2011, 09:04 · Zgłoś
to sie w głowie nie mieści jak mogli coś takiego zrobić...
Odpowiedz
1
@ mieszkaniec
dnia 04.02.2011, 08:56 · Zgłoś
Dożywocie dla [...]!!!
Odpowiedz
0
@ OKO ZA OKO !
dnia 04.02.2011, 08:52 · Zgłoś
Bardziej wiarygodne są dla mnie po przeczytaniu zeznania Tomasza N. Wyraźnie widać konsulatcje w zeznaniach Grzegorza S. z osobami, które pewnie chcą go wybronić od odpowiedzialności. W tym kraju pieniądze decydują o wielu sprawach i decyzjach (a który, znich dysponuje większymi ?)
Odpowiedz
0
@ .....
dnia 04.02.2011, 11:15 · Zgłoś
to czyje wiarygodne oceni sąd, ja u obu widzę podpowiedzi adwokatów... po to są żeby bronić swoich. Tak czy inaczej obaj winni!!
Wspólczucie tylko dla ich rodzin bo poniosą również surową karę od społeczeństwa a na pewno tak synów wychować nie chcieli.
Odpowiedz
0
@ jkkka
dnia 04.02.2011, 08:45 · Zgłoś
tacy koledzy ? takie kozaki a teraz jeden na drugiego wine zwala. Obydwoje dożywocie i po sprawie... [...]
Odpowiedz
1
@ zły
dnia 04.02.2011, 08:45 · Zgłoś
zrobić to samo co oni zrobili z tą kobietą. Albo nie. Ciężkie roboty do końca życia, niech pokutują już tu za swoje czyny !
Odpowiedz
0
@ Kryszak
dnia 04.02.2011, 08:39 · Zgłoś
To oni mieli dziewczyny??? Patologia!!! Dożywocie albo kara śmierci!!!
Odpowiedz
1
@ mark
dnia 04.02.2011, 08:39 · Zgłoś
moim zdaniem znałem wszystkich sprawców to zrobił tumek.. tomasz n bo ten 2 to byl [...] taki bojaźliwy, cichy pracował obok komendy w jaśle jako kierownik ... w jaśle naprawde wiem co tumek moze zrobic i 99% to on wymyslił i teraz sie boi i zżuca wine na kogoś innnego. bo zrozumiał co zrobił...
Odpowiedz
1
@ Pseudonim000
dnia 04.02.2011, 08:23 · Zgłoś
Nooo niech sprawiedliwości stanie się za dość.Mam nadzieje, że sąd wyda odpowiedni wyrok mimo, tego że sprawcy są młodzi.Tylko niech sąd zastrzeże możliwość ubiegania się po 25 latach o warunkowe umorzenie kary... bo to co zrobili zasługuje na najwyższy wymiar kary
Odpowiedz
0
@ agnieszka z
dnia 04.02.2011, 08:17 · Zgłoś
dla takich ludzi to tylko smierc co im byla winna kobieta moim zdaniem kara amierci powinna wrocic w laski dawniej bylo oko za oko to teraz [...].wyrazy wspolczucia dla calej rodziny a w szczegolnosci dla pani A.SYNOWEJ pani r.,uczennica
Odpowiedz
0
@ frrrrrr.rrrr
dnia 04.02.2011, 07:46 · Zgłoś
To co ci ludzie zrobili nie miesci sie w głowie, w szczególności to co robili na cmentarzu z ta kobietą- ja jestem w szoku jacy ludzie żyją wsród nas!!!!
Kłamcy i krętacze, teraz jeden na drugiego [...] Wyrok może być tylko jeden! DOŻYWOCIE!!!, a dla tych dwóch pomagierów zesłanie na Sybir do cięzkich prac o chlebie i wodzie
Odpowiedz
0
@ tak
dnia 04.02.2011, 07:31 · Zgłoś
dlaczego tym [...] zaslaniaja ich [...] bandyckie.Hitler i Stalin by chyba nie wymyslili gorszej smierci dla tej kobiety,ale moim zdaniem nie wiele dostana,poniewaz sprawa jest zalatwiana.Bandziory maja troche szczescia,bo jak by mi to zrobili w mojej rodzinie,nie spoczal bym do smierci dopoki bym im lbow nie poderznol.
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 04.02.2011, 06:16 · Zgłoś
a brawo
Odpowiedz
1
@ pl
dnia 04.02.2011, 05:29 · Zgłoś
jestem w szoku ,jak można być tak okrutnym!
Odpowiedz
0
@ klaudia
dnia 04.02.2011, 02:57 · Zgłoś
n. [...] skonczony zeby go szlak trafil i tego drugiego taka krzywde wyrzadzic starszej kobiecie rpzeciez ona jeszcze zyla !!! to mogl byc kazdy moj wasz,babcia [...]ziu moj boze niech im dadza dozywocie ( bo krzesla neistety nie ma)
Odpowiedz
1
@ B2Z
dnia 04.02.2011, 02:42 · Zgłoś
Ta zbrodnia jest bez precedensu.
Odizolować całą czwórkę od społeczeństwa na zawsze!
Odpowiedz
0
@ cwany lis
dnia 04.02.2011, 00:48 · Zgłoś
Tumek nie jest [...] ale też nie jest [...], tamten zwalił wine na niego to ten się zaczał bronić , wersja Tomka jest prawdziwa!
Odpowiedz
0
@ taaaa
dnia 07.02.2011, 15:46 · Zgłoś
tumek to [...]! jego wersja nie jest prawdziwa na bank [...] takiego [...], niech zgnije w wiezieniu [...]!
Odpowiedz
0
@ masakra
dnia 04.02.2011, 00:35 · Zgłoś
to ze pochadza z ''normalnych'' domow to nic nie znaczy. powinni zgnic w wiezieniu!
Odpowiedz
0
@ mikka to nie ludzie!!!
dnia 04.02.2011, 00:15 · Zgłoś
To nie ludzie to [...]!!!Jak można postąpić tak z drugim człowiekiem???
Odpowiedz
0
@ Ana
dnia 04.02.2011, 00:15 · Zgłoś
pokazać twarze!!!
Odpowiedz
0
@ Badi
dnia 04.02.2011, 00:10 · Zgłoś
Wstrząsające. Dożywocie!
Odpowiedz
-1
@ luk
dnia 03.02.2011, 23:47 · Zgłoś
do gazu z nimi...[...]
Odpowiedz
0
@ darko
dnia 03.02.2011, 23:42 · Zgłoś
[...]y tak wyglada dzisiaj 75procent mlodziezy [...] [...] w dresach ani pisac ani czytac tylko zycie bez stresu jak by jeden z drugim dostal w [...] w wojsku to by sie umial zachowac ale poziom inteligencji jest rowny 0 szkoda slow pala i waskie drzwi co za swiat
Odpowiedz
0
@ qnuds
dnia 03.02.2011, 23:36 · Zgłoś
"odłam tego szkła włożył jej do ust i przy użyciu siły polegającej na nadepnięciu pokrzywdzonej nogą na twarz wbił go jej do gardła,"... obyś z [...] nie wyszedł...
Odpowiedz
0
@ Jaślanka
dnia 04.02.2011, 23:11 · Zgłoś
Popieram! Niech zgnije w więzieniu sk[...] jeden!
Żeby mu tak mydło często z rąk wypadało!
Odpowiedz
0
@ lol
dnia 05.02.2011, 21:16 · Zgłoś
Jezu to jest straszne JAK MOGĄ PATRZEC TERAZ NA SWOJE RĘCE ODCIĄC IM.
Odpowiedz
0
@ wtf
dnia 03.02.2011, 23:36 · Zgłoś
tumek dozywocie tamten ćwiara
Odpowiedz
2
@ monika
dnia 03.02.2011, 23:15 · Zgłoś
Nie wiem dlaczego, ale wersja Tomasza N. mnie w ogóle nie przekonuje. To jak bestialsko potraktowali Bronisławę R. kwalifikuje jednego z drugim do dożywotniej odsiadki, nie ulega to najmniejszym wątpliwościom. Nawet jeśli tylko jeden z nich [...] to przecież drugi się temu przyglądał. Jak tak można?
Jeśli chodzi o zadośćuczynienie to nie bardzo rozumiem kto miałby je zapłacić? Rodzice morderców? Nie znam tych ludzi, ale podejrzewam, że nie tak wychowywali swoich synów..
Odpowiedz
3
@ prosta odpowiedź:
dnia 04.02.2011, 14:03 · Zgłoś
Broń Boże rodziców tym obarczać. Niech [...] w kamieniołomie zarobią: na utrzymanie w więzieniu i zadośćuczynienie.

W ogóle to jeszcze nigdy nie czytałem tak brutalnego opisu.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.