Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Czernecki kontra Kurowska. Spotkanie z jasielskimi przedsiębiorcami

137

Maria Kurowska, urzędująca burmistrz Jasła oraz Andrzej Czernecki, kandydat na burmistrza reprezentujący Komitet Wyborczy „Jaślanie” spotkali się w środę z jasielskimi przedsiębiorcami. Przedstawili swoją wizję rozwoju miasta oraz odpowiadali na pytania. Najpierw zadawane sobie nawzajem, a później na te, które padały ze sali.

Pięknie ale czy funkcjonalne?

- Ta kadencja była poświęcona w dużej mierze temu, aby nasze miasto uczynić miastem nie tylko funkcjonalnym, ale również miastem pięknym – podsumowała Kurowska ostatnie cztery lata.  Plany na następne, jeśli wierzyć jej zapewnieniom, wyglądają równie atrakcyjnie. - Dotyczą tego, aby uczynić miasto przemysłowo-turystycznym. Trzeba wykorzystać to, że nasze miasto położone jest w pięknym zakątku Podkarpacia i dlatego też trzeba je otworzyć na turystów. Aby turysta tu przyjechał i zatrzymał się, to trzeba wykorzystać całą infrastrukturę okołomiejską – wyjaśnia burmistrz, wyliczając walory Jasielszczyzny, czyli Karpacką Troję, Liwocz czy Magurski Park Narodowy.

Poprawa infrastruktury

Jednym z podstawowych problemów Jasła są korki samochodowe, które skutecznie utrudniają przemieszczanie się po mieście. Maria Kurowska obiecuje, że jeżeli zostanie burmistrzem na następną kadencję, to zostaną wybudowane dwa mosty: łączący Rondo Solidarności z ulicą Kasprowicza oraz osiedle Gądki z centrum miasta. To przynajmniej częściowo ma odciążyć główne ulice Jasła. Zapowiada także budowę hali widowiskowo-sportowej, zabezpieczenie miasta przed powodzią oraz budowę parkingów i pełnowymiarowego stadionu dla Czarnych. A początkiem przyszłego roku mają ruszyć prace przy budowie kolejnego Orlika. Trwają także starania o pozyskanie środków na rewitalizację przestrzeni miejskich, czyli utworzenie parku linowego na Gądkach (w miejscu tzw. Małpiego Gaju) i toru dla BMX-ów. Planowana jest także budowa kilku placów zabaw i skateparku na Ogródku Jordanowskim oraz rewitalizacja parku przy pałacu Sroczyńskich.

Inwestycje, innowacje, rozwój

Z kolei Andrzej Czernecki, były burmistrz stawia na rozwój gospodarczy. Chce utworzyć strefę aktywności gospodarczej w Warzycach, wykorzystując środki unijne. Jego zdaniem bardzo ważne jest czynne działanie w sferze stanowienia prawa miejscowego oraz opracowanie strategii przez całe środowisko jasielskie, a nie obcą firmę. - Chcemy zmienić sposób rządzenia miastem. Chcę powołać radę ekspertów, która pozwoli nabrać pewności, że kierunkowe sprawy będą akceptowane przez szereg środowisk – podkreśla kandydat na burmistrza.

 „Zmieńmy Jasło w miasto innowacji”

 -Chodzi o to, żebyśmy stworzyli takie warunki, zarówno tej części poświęconej edukacji, jak i gospodarce, żeby dobrze byli przygotowani fachowcy, i żeby był dostęp do osiągnięć z zakresu technologii, które pozwolą podnieść konkurencyjność. Chciałbym zaproponować pełną współpracę przy tworzeniu planu zagospodarowania przestrzennego – mówi o planach rozwoju miasta Andrzej Czernecki. Jako burmistrz będzie dążył również do tego, aby lokalna administracja była na poziomie XXI wieku, czyli sprawna, szybka, kompetentna i niezbyt liczna.

Pytania i odpowiedzi

Po prezentacji programów obydwu kandydatów nastąpiły pytania. Czernecki chciał się dowiedzieć, dlaczego projekt dotyczący kompleksowego przygotowania strefy przemysłowej w Jaśle trafił na dno szuflady Kurowskiej.  -To był projekt RPO Polski Południowo-Wschodniej o wartości ponad 30 mln zł. Czym pani burmistrz kierowała się rezygnując z tego projektu oraz co stało się projektem centrum handlowego w tamtym rejonie? – dociekał były burmistrz. - Na 40 mln zł, które musielibyśmy włożyć w przygotowanie tego terenu wg nowych wytycznych tylko 10 mln zł byśmy odzyskali. Nie mogliśmy zablokować miejskich środków i zrezygnować z innych zadań. Pozyskaliśmy za to środki z innego projektu na modernizację drogi prowadzącej do Nowego stylu i wybudowanie części drogi w te tereny, aby inwestor, który zechce przyjść miał teren uzbrojony – tłumaczyła Maria Kurowska.

Andrzej Czernecki zarzucił jej także niegospodarność. Sprawa dotyczy rezygnacji z budowy zakładu gospodarki odpadami, który planowany był na osiedlu Gamrat już cztery lata temu. Ta inwestycja, jak wiele innych również nie doszła do skutku. Śmieci wywożone są do Krosna, a mieszkańcy Jasła płacą za nie dwukrotnie więcej, niż gdyby taki zakład był na miejscu.

Czernecki nawiązał także do faktycznego zadłużenia miasta i oszustw Marii Kurowskiej z tym związanych. - Oddłużenie miasta jest faktem, w 2006 roku to było 27,5 mln kredytu, a na wniosek pani burmistrz rada podjęła uchwałę o zaciągnięciu kredytu komercyjnego 19 mln 200 tys. zł w maju tego roku. W budżecie na 2011 rok państwo wykazujecie jako bilans otwarcia zadłużenie na koniec tego roku blisko 40 mln zł, czyli 13 mln więcej niż w 2006 roku. Więc zadłużenie rośnie. Czy Jasło się zadłuża czy oddłuża? – pytał kandydat na burmistrza. Maria Kurowska zaprzecza, twierdząc jednocześnie, że nie zaciągnęła ani złotówki kredytu. - W tej chwili mamy 22,7 mln zł i nie zaciągnęliśmy ani złotówki kredytu. Trzeba mieć zabezpieczenie i budżety wszystkich lat, że zawsze tak robiliśmy, podpisywaliśmy umowę z bankiem – tłumaczyła burmistrz.

Andrzej Czernecki przypomniał, że w uchwale podjętej w maju tego roku wyraźnie jest zapisane, że kredyt jest zaciągany na pokrycie deficytu Jasła w 2010 roku oraz na spłatę zobowiązań z tytuły zaciśniętych pożyczek i kredytów. - 4,5 mln zł to obsługa samego kredytu. Po co my robimy takie rzeczy, jeżeli nie potrzebujemy tych pieniędzy? – dociekał lider „Jaślan”

Na spotkaniu powróciła także sprawa ulotki, która została wydana przez KWW „Jaślanie” przed I turą wyborów. Zawarte w niej informacje Maria Kurowska nazwała stekiem oszczerstw i przekrętów. - Na cztery zarzuty tylko do jednego sąd się pozytywnie ustosunkował, czyli do kredytu. Pani burmistrz utrzymuje, że jest to kredyt nie do wzięcia, czyli cały projekt na 2011 rok jest w oparciu i błędne założenia – odciął się Czernecki.

Po tej wymianie informacji padły pytania z sali. W większości dotyczyły dalszego rozwoju miasta.

Katarzyna Pacwa 
[email protected]

Napisany dnia: 01.12.2010, 22:05

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Wier,Jaślanin
dnia 04.12.2010, 05:02 · Zgłoś
; D Nie Widomy z troche rozumu by Wybral OK.
Odpowiedz
0
@ sabinka
dnia 03.12.2010, 18:49 · Zgłoś
Szkoda że pogoda nie sprzyja bo ludzie nie dotrą na spotkanie z panem Czarneckim , ktory nie boi sie wyzwań i chce rozmawiać o wszystkich sprawach i problemach mieszkańców ,ale wiem jedno zagłosujemy z całą rodziną na pana Andrzeja Carneckiego
Odpowiedz
0
@ lucek
dnia 03.12.2010, 18:45 · Zgłoś
samo to że boi sie debaty w domu kultury Pani Kurowska stoi na przegranej pozycji , Brawo panie Czarnecki jest pan mądrym człowiekiem i bardzo chce zadbać o miasto widać to po pana wypowiedziach . Sądze że wyprostuje pan to co zepsula pani K.
Odpowiedz
0
@ klaudia
dnia 03.12.2010, 18:38 · Zgłoś
A ja tam głosuje na Czarneckiego bo wiem ze polityke ma w jednym palcu a nie tak jak pani Kurowska bo przeciez dopiero co zaczeła sie nią zajmować i doradców zmieniała co chwila > a wyksztalcenie pedagogiczne to troszkę za mało y być dorym gospodarzem miasta
Odpowiedz
0
@ Neutralna
dnia 03.12.2010, 16:56 · Zgłoś
Większość wypisuje minusy dla Czarneckiego, owszem są takowe, ale warto też wspomnieć o Kurowskiej, która może i jest miłą kobietą, ale brak jej talentu do zarządzania miastem (sprawa dębu, sikawka na rynku). Obydwoje obiecują wiele, ale to my sami musimy zastanowić się za której kadencji było lepiej, skupmy się na miejscach pracy, których brak, zwłaszcza dla młodych, niedoświadczonych ludzi. Zostawmy sprawy obietnic i zastanówmy się nad prawdziwą, mniej kolorową, przyszłością dla Jasła, kto zapewni nam warunki do rozwoju i pracy? Ci którzy 5.12 zostaną w domach niech nie mają potem pretensji że jest jak jest, głosujmy i niech burmistrzem zostanie lepszy kandydat.
Odpowiedz
0
@ Fthefea
dnia 03.12.2010, 13:02 · Zgłoś
Mary do domu ... tak można określić życzenie mam nadzieję większej części naszego miasta. Osobiście ze znajomymi oddam głos na pana Andrzeja bo mam dość pro-PiS'owskiej sytuacji jaka panuje w tym mieście. Rządy pana Czarneckiego uważam, mimo pewnych niedociągnięć za udane i sprzyjające miastu i tak jak sam powiedział na zadane pytanie - teraz wizytówką miasta jest to co za Jego kadencji było krytykowane... Więc chyba ktoś nie wie jak przypisuje sobie medale ... Nie mając na celu obrzucania nikogo błotem z czystym sumieniem jestem za Andrzejem Czarneckim i mam nadzieję że większość głosów powędruje do Niego. Pozdrawiam.
Odpowiedz
0
@ DO LORD
dnia 03.12.2010, 09:48 · Zgłoś
Spadaj na drzewo
Odpowiedz
0
@ Lord
dnia 03.12.2010, 07:54 · Zgłoś
KUROWSKA PRZEGRA WYBORY W STOSUNKU 42%n- 58% DLA CZERNECKIEGO !!!! pozdrawiam wszystkich kontrkandydatów Kurowskiej....
Odpowiedz
0
@ jaslanka
dnia 03.12.2010, 06:08 · Zgłoś
Na litość boską zróbcie coś Wczoraj wyjeżdżając z rynku pod górkę myślałam,że dojdzie do stłuczki. Musiałam się zatrzymać na stopie i przepuścić samochód jadący z prawej strony od ZUS-u. Było bardzo ślisko. Nie dałam rady ruszyć do przodu,ponieważ samochód leciał mi do tyłu.Dobrze, że potrafiłam jakoś utrzymać samochód w miejscu,a kierowcy za mną zjechali do tyłu aż na zieleniak.
Odpowiedz
0
@ agat25
dnia 03.12.2010, 01:12 · Zgłoś
Cytuję :#
Głosów: 0, Ocena: 0, [+] [-]
do agat25 dnia 02.12.2010, 12:38

Nie chcemy ciebie tutaj n nszym portalu . Twoj spisek z Czarneckim smierdzi na odleglosc. Caly czas wypisujesz te brednie i klamstwa bo on ci za to placi. Kurowska BURMISTRZEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Agat25 do czubkow!!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) A L E U B A W :))) jaki Twój portal - buraku,jaki spisek - ciemniaku,kto mi płaci - wiśniaku ! . Tylko jakiś CZUBEK z pod szyldu Kurowskiej i Pisuaru wpadł by na taki pomysł :) ........ Zaglądnij za Bursę ,a najlepiej od razu udaj się do Jarosławia albo Kobierzyna :))) już jeden taki CZUB który podpisuje się nikiem PiS-man PRZECHODZI TAM INTENSYWNĄ TERAPIĘ ,może Ci się uda - KMIOTKU :))))
Odpowiedz
0
@ gloria
dnia 02.12.2010, 22:37 · Zgłoś
Czernecki zagina pod każdym względem Kurowską! Po prostu różnica klas między zawodnikami. Szkoda że niektórzy tego nie widzą ;)

Ja sprzyjam CZERNECKIEMU!
Odpowiedz
0
@ Do przedsiębiorcy
dnia 02.12.2010, 22:31 · Zgłoś
Rondo jest najbezpieczniejszą formą skrzyżowania, a faktu, że ludzie w Jaśle nie umieją jeździć, nie trzeba udowadniać. Wystarczy stanąć obok i popatrzeć. Korki w mieście w dużej mierze są spowodowane brakiem wyobraźni naszych planistów. Narobili świateł, które nie współdziałają ze sobą (tzw. zielona fala), lub nie powinny tam być. Nie rozumiem dlaczego na przejściach przy rynku straż miejska nie karze mandatami tej hołoty, bo inaczej nie można ich nazwać, która wymusza przejście przez ulicę. To w takich miejscach należy upatrywać winnych za korki. Oczywiście nie wspomnę, że nie mamy obwodnicy z prawdziwego zdarzenia. Podsumowując, sprawdź przedsiębiorco, ile wypadków śmiertelnych zdarzyło się na rondach, a ile na skrzyżowaniach. Pozdrawiam.
Odpowiedz
0
@ Beta
dnia 02.12.2010, 22:17 · Zgłoś
Boże drogi, to już kwiaty mieszkańcom przeszkadzają. A to, że nasze miasto jest coraz piękniejsze - to się nie liczy. Tylko pani Maria Kurowska będzie dobrym burmistrzem!!
Odpowiedz
0
@ warianka
dnia 02.12.2010, 22:03 · Zgłoś
bardzo się cieszę, że taka debata się odbyła, swój głos miałam oddać na Pana Czerneckiego, jednak po publicznej konforntacji kandydatów na burmistrza, moje myślenie się troszkę zmieniło, głosuję na Panią Kurowską!
Odpowiedz
0
@ Ronin
dnia 02.12.2010, 21:31 · Zgłoś
kto te komentarze stronnicze puszcza to wygląda jak by jedna i ta sama osoba pisaeła ale te wypociny to zadziałają tylko na mohery a one to w kościele siedzą
Odpowiedz
0
@ jola
dnia 02.12.2010, 21:04 · Zgłoś
jeżeli na szefa kampani bierze się nijakiego jacka sokołowskiego r1 apro to jaki to będzie burmistrz taki jak szef kampanii jeszcze nie długo o nim usłyszycie.
Odpowiedz
0
@ Dyzio
dnia 02.12.2010, 20:49 · Zgłoś
Górczyk kupił od Dzika dom i bardzo przepłacił razem z rumianym oraz od Kosiby działkę nie wiadomo po co ??!!!
Odpowiedz
0
@ tik-tak
dnia 02.12.2010, 20:47 · Zgłoś
Były i przyszły burmistrz nazywa się CzErnecki, a nie CzArnecki. Krzykacze "po zawodówce".
Odpowiedz
0
@ Po
dnia 02.12.2010, 20:44 · Zgłoś
Haha ludzie opanujcie się dajcie sobie spokój jak pani Kurowska ma śmiałość dalej być burmistrzem już by sobie odpuściła. Przecież ona nic nie robi dla Jasła tylko dla siebie no (deptak, kwiaty) jak chcecie mieszkać w jakimś parku to się przenieście gdzie indziej:D mniej będzie pisowców Jaśle :PP panie Czerniecki swój głos oddam na pana i trzymam kciuki!!!!!
Odpowiedz
0
@ Do aska
dnia 02.12.2010, 20:30 · Zgłoś
Ile ty masz lat ,ze takie bzdury wypisujesz dziewczyno.A gdzie ty bylas jak Czarnecki rzadzil przez 8 lat.
Odpowiedz
0
@ ONA
dnia 02.12.2010, 19:42 · Zgłoś
CZYTAJĄC TE WYPOWIEDZI TO MAM BÓL W SERCU <A CO DOPIERO PANI BURMISTRZ!!!!!!! CZEKAM CIERPLIWIE DO NIEDZIELI I WRESZCIE SIE SKOŃCZY TEN WULGARYZM !! PANI MARIO !! JESTEŚMY Z PANIĄ I CZEKAMY Z GRATULACJAMI !!!!
Odpowiedz
0
@ s.s
dnia 02.12.2010, 19:39 · Zgłoś
a za pana czarneckiego jóż się bawilo połowa urzędu za nasze pieniądze na wycieczkach a dyzio szukał 150 zł u kurowskiej czyżby zatęsknił za dobrymi czasami
Odpowiedz
0
@ wiosna
dnia 02.12.2010, 19:33 · Zgłoś
pan Czrnecki juz raz był burmistrzem wiec po co ta dyskusja, juz się wykazał, dziękuje za jego osobę, proszę wiecej kompetencji i inteligencji o prazencji już nie wspomnę
Odpowiedz
0
@ osoba
dnia 02.12.2010, 19:24 · Zgłoś
Jestem za panem Czrneckim, potrzebujemy jakiejs zmiany moze on uczyni nasze miasto lepszym, a pani kurowska miała juz swoje 4 lata i co zrobiła no co zrobiła sobie deptak chyba po to zeby sie jej lepiej chodziło do pracy czy sadzi kwiatki. Mowicie ze Czrnecki sprawi nowe miejsca pracy i tylko dla swojej rodziny to nie wiecie ile osob z rodziny Kurowskiej pracuje w UM.
Odpowiedz
0
@ ola
dnia 02.12.2010, 19:17 · Zgłoś
jeśli "zmiana jest potrzebna" jest głupim zdaniem to wszystko już jasne, najlepszy marazm i stagnacja, no cóż tacy ludzie
Odpowiedz
0
@ precz czarnecki
dnia 02.12.2010, 18:52 · Zgłoś
czrnecki chce za wszelka cenne udowodnic jakis przekret kurowskiej ale nie da rady kurowska ma serce dla jasla i bola mnie te obrzycania czarneckiego po czesci to wspólczuje pani marii
!!!!!!!!!!!!!!!!!!WYGRA KUROWSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ Jks
dnia 02.12.2010, 18:48 · Zgłoś
Popieram panią Marię!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ Do czaY
dnia 02.12.2010, 18:43 · Zgłoś
Pieniądze na wały w Jaśle załatwił Ludwik Dorn, którego Jarosław Kaczyńskich wyrzucił z partii PIS pomimo tego, że był jednym z założycieli tej partii.
Odpowiedz
0
@ co zrobił
dnia 02.12.2010, 18:30 · Zgłoś
Czernecki w czasie swoich rządów wybudował między innymi:
drogę południową i most na Jasiołce
płytę Rynku
krytą pływalnię,
3 sale gimnastyczne: Brzyszczki, Sobniów, ul. Czackiego
szkołę na osiedlu rafineryjnym
wyremontował wszystkie domy ludowe
pozostawił dokumentację dla wielu inwestycji zaniechanych przez nauczycielkę
Wymieńcie chociaż jedną dużą inwestycję zrealizowaną przez p. Kurowską w ramach upiększania miasta. Z powowdu bezrobocia będziecie mieli dużo czasu na park linowy i tor rowerowy BMX. Możecie także bawić się na placach zabaw dla dzieci, bo dzieci jest coraz mniej. To są jej sztandarowe inwestycjie dla przyszłości miasta. Upiększajcie Jasło dla emerytów, a za pracą jazda do Krosna lub na emigrację. Kabaret choć śmiechu w nim mało. Życie przerosło kabaret.
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec
dnia 02.12.2010, 18:22 · Zgłoś
Jaślanie, chociaż pomyślcie praktycznie. To jest ostatni moment.
Jeśli wybierzemy Kurowską będziemy mieć w Jaśle doniczki z kwiatkami, przez 1/2 roku , zasypane brudem i śniegiem ulice z pryzmami brudnego śniegu topiącymi się do maja, brak parkingów, obwodnic, zakorkowane miasto, kolejki pod Caritasem, czarny PIS-owski pijar- białe jest czarne, a czarne jest białe w zależności od sytuacji, kwieciste przemówienia, fałszywe uśmiechy.
Jeśli się wsłuchamy w wypowiedz Czarneckiego, to z pewnością ma on lepszą wizję rozwoju. Jest to człowiek, który od dawna myślał perspektywicznie. Cała Polska broni się przed PIS-em, cofaniem się wstecz. Wybierzmy przyszłość. Ja i moja rodzina głosuje na Pana Czerneckiego.
Odpowiedz
0
@ do przyjazny
dnia 02.12.2010, 18:10 · Zgłoś
" Kochana " to dobre ale dla babci nie dla burmistrza.
Odpowiedz
0
@ powodzianin
dnia 02.12.2010, 17:59 · Zgłoś
i z tego co pamiętam to pan Czarnecki był burmistrzem przez blisko 10 lat wraz z sekretarzem Górczykiem i co takiego niby za te 10 lat zrobili? Odświeżcie mi pamieć:) ha
Odpowiedz
0
@ powodzianin
dnia 02.12.2010, 17:56 · Zgłoś
chcę Wam przypomnieć że pan Czarnecki również nie jest rodowitym Jaślaninem i również chcę Wam przypomnieć że za kadencji pana Czarneckiego dziwnym trafem wszystkie przetargi na roboty publiczne wygrywały firmy z poza Jasła a nawet śmiem twierdzić że owe firmy pochodziły z rodzinnych stron pana Czarneckiego. To tylko tak dla informacji a wybór należy do Was
Odpowiedz
0
@ obiektywna
dnia 02.12.2010, 17:53 · Zgłoś
Mój głos ma pani Maria Kurowska.Zrobiła dużo dla miasta. Nie otworzyła wprawdzie pięciu nowych zakładów bo nie jest cudotwórcą, ale może w następnej kadencji uda jej się stworzyć nowe miejsca pracy. Jest otwarta na ludzi i stara się pomóc mieszkańcom na miarę swoich możliwości. I oby tak pozostało.
Odpowiedz
0
@ Malkontent
dnia 02.12.2010, 17:49 · Zgłoś
kandydaci na burmistrza
Pan Kurowska.
Jest z wykształcenia ekonomista predysponowalo ją do pracy w biznesie lub założenie własnego biznesu.
Poszła uczyć w szkole, zawód szlachetny ale uczelnie typowo pedagogiczne lepiej przygotowują do pracy w szkolnictwie.
Pan Czernecki
Z wykształenia inzynier budowlany, pracował na budowach i w projektowania, zna sie na inwestycjach.
Bedzie przynajmniej coś w tym kierunku działał aby ściagnąć Inwestorów.
Chyba,że wyborcy chcą sie tułać po europie i nie tylko aby zarobić
na chleb
Odpowiedz
0
@ z
dnia 02.12.2010, 17:27 · Zgłoś
"Ta kadencja była poświęcona w dużej mierze...
oj, to prawda poświęcona była i to wiele razy
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 02.12.2010, 17:22 · Zgłoś
ooo... Beny Hill?
Odpowiedz
0
@ mariusz
dnia 02.12.2010, 16:59 · Zgłoś
ludzie ja was mam za mądrych ludzi głosujcie na paniom marie ona przywiezie pieniądze z warszawy z pisu ze sejmu do jasła razem z paniom alicjiom
Odpowiedz
0
@ as
dnia 02.12.2010, 16:55 · Zgłoś
co tak słabo pan czarnecki wypad w debacie
Odpowiedz
0
@ mariusz
dnia 02.12.2010, 16:54 · Zgłoś
ja was mam za normalnych ludzi i mądrych i kulturalnych głosujcie na paniom marie
Odpowiedz
0
@ -------
dnia 02.12.2010, 16:50 · Zgłoś
pani maria ma gadke
Odpowiedz
0
@ czaY
dnia 02.12.2010, 16:41 · Zgłoś
Popieracie niektórzy Czerneckiego, bo tłumaczycie się głupim zdaniem: "zmiana jest potrzebna!" To najgłupsze z możliwych uzasadnień. Ktoś wyżej mądrze napisał, że jeśli do władzy dojdzie ktoś inny niż PiS to możemy zapomnieć o jakichkolwiek pieniądzach do miasta. Tylko południowy-wschód Polski ma poparcie Prawa i Sprawiedliwości. Widzieliście kiedyś Komorowskiego w Jaśle, albo Tuska (później niż przed kampanią prezydencką w 2005r.) ??? Ostatnio w autobusie usłyszałem od pewnej dziewczyny, jak to jej znajomi z Podkarpacia uczestniczyli w rekonstrukcji bitwy pod Grunwaldem. Podszedł to nich obecny prezydent i zapytał: "Skąd jesteście?" Odpowiedzieli: "Z Podkarpacia." Uśmiechnął się i poszedł. Zajrzał do innego 'obozu', którego uczestnicy pochodzili z Pomorza. Siadł z nimi, przywitał się, porozmawiał... I Wy, Platformowcy, chcecie takiego bossa i takiej władzy, która z góry olewa Podkarpacie !?? A kto załatwił pieniądze na wały? A kto był z nami podczas tej tragicznej powodzi? Tusk i Komorowski czy jednak Kaczyński? Kto wyciągał pomocną dłoń, kto interesował się sprawami naszego miasta, a kto olał go z góry na dół i ani palcem nie kiwnął !? Ludzie, zastanówcie się i pomyślcie, co piszecie. Bo wydaje mi się, że takie bezsensowne komentarze typu: "zmiana jest potrzebna", czy choćby "Kurowska to przekręt" i różne podobne, wychodzą od ludzi pełnych nienawiści i tak naprawdę nie znających się na obecnych realiach rządzenia...
Mój głos ma MARIA KUROWSKA !
Odpowiedz
0
@ Slawek
dnia 02.12.2010, 16:39 · Zgłoś
Jak czytam wasze komentarze to mnie normalnie skręca.
Przesłuchaliście debate. Mp3 dostępne na jaslonecie.
ja przesłuchałem uważnie.

To co mnie zaniepokoiło, to, że Pan Czarnecki nie powiedział
przez całą debatę NIC. Kompletnie NIC.
Żadnego konkretu, jedyne co się przewija pomiędzy oklepanymi
zdaniami typu będę zabiegał, żeby była praca itd. to deklaracja
zrobienia z Jasła centrum innowacji. Ludzie. Co to znaczy centrum
innowacji. żadnego konkretu. Czarnecki może postawić blaszaka,
albo namiot na peryferiach i napisać na nim centrum innowacji.
Natomiast Pani Kurowska jasno deklaruje: mosty, orlik, hala.
Czarnecki nie deklaruje niczego, bo nawet nie potrafi się
wysłowić i nie zna realiów.

Dla jasności, czytam w waszych komentarzach, że Czarnecki
pomoże przedsiębiorcom. Pytam się którym przedsiębiorcą pomoże.
On nic nie może zrobić, a miejsca pracy. Najwyżej może zatrudnić
połowe rodziny w urzędzie miasta i dzięki temu powstanie kilka
dodatkowych miejsc pracy. Takie BZDURY jak słyszałem w tej
debacie to jest KPINA z WYBORCÓW, czyli z nas.

Dla jasności nadmienię, że opcja polityczna, którą popieram
to w żadnym wypadku PiS. Jestem zwolennikiem PO.
Uważam, że Pani Kurowska nie jest najlepszą kandydatką
na burmistrza, uważam, że najlepszy kandydat odpadł wcześniej
i był nim Pan Przetacznik.
Teraz zostało wybrać mniejsze zło. Mniejszym złem jest Pani
Kurowska, ponieważ przynajmniej ma plany, których nie ma Pan
Czarnecki.

Jeżeli chodzi o argument dotyczący przedsiębiorczości, to
sam prowadzę firmę i zatrudniam ludzi. Śmiać mi się chce
z pustych obietnic Czarneckiego.

Tak z innej beczki.
Jeżeli chodzi natomiast o inne rzeczy, na które warto
zwrócić uwagę słuchając debaty to nieumiejętność zadawania
pytań przez niektórych przedsiębiorców.
Śmiesznie nie potrafią zadać prostego pytania.
Odpowiedz
0
@ 5grudnia maria
dnia 02.12.2010, 16:30 · Zgłoś
czemu jesteście ludzie tacy chamowaci panie redaktorze jaslo4u.pl mówili w czoraj w radiu że została w prowadzona ustawa o ukaraniu redaktorów portali internetowych na których to portalach piszom ludzie obrażliwe teksty panie redaktorze jaslo4u.pl pana pierwszego ukarajom za te teksty co pan piszesz bądżmy z paniom mariom 5grudnia i oddajmy wszyscy na niom swuj glos bo ona duzo zrobiła dla miasta dużo pieniedzy daje do miasta
Odpowiedz
0
@ w.w.w.
dnia 02.12.2010, 16:14 · Zgłoś
Ludzie to jednak maja slaba pamiec ....... Glosujac na pana Czarneckiego znowu chca by nic nie robiono
Odpowiedz
0
@ XXP
dnia 02.12.2010, 16:03 · Zgłoś
Życzę P. Kurowskiej kolejnej kadencjii, a P. Czarneckiemu lepszych doradców niż Dyzio, bo on jest mocny tylko w "gębie" szkoda, że takich radnych ma nasze misto. Mam nadzieję, że P. Czelusniak jeszcze zrobi jakieś studia, to może przestanie mylić pojecia i będzie lepszym doradcą.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 02.12.2010, 16:00 · Zgłoś
"Spalarnia" i "Wysypisko" to terminy, których używała p. Kurowska i p.Zając w rozmowach z mieszkańcami osiedla Gamrat bchcąc zablokować budowę nowoczesnego ZAKŁADU UTYLIZACJI ODPADÓW, który mógł dać pracę 60 osobom, nie licząc bazy transportowej. Jednym słowem łgali, aż się kurzy!
Odpowiedz
0
@ Lena
dnia 02.12.2010, 15:59 · Zgłoś
Fajny pomysł z tym parkiem linowym ,wystarczy napisać wniosek o dotację z unii uzasadniając , że drzewa już są, tylko lin brakuje.
Odpowiedz
0
@ Jureczek
dnia 02.12.2010, 15:44 · Zgłoś
Do tych co chcą głosować na panią Kurowską-wymieńcie przynajmniej jeden sukces pani Marii ,a może na nią oddam głos.Tylko nie zmyślać proszę!!
Odpowiedz
0
@ amivisage
dnia 02.12.2010, 15:39 · Zgłoś
PiS z Jasła już wydatuje, senator poszedł do nieba, Rzońca wielki przegrany wraca do Zespołu Szkół nr 4 i będzie uczył młodzież historii.
Jeszcze tylko jedna eksmisja pozostała również... do szkoły.
3, 2, 1, dziś tematem lekcji...
Odpowiedz
0
@ DZIAD
dnia 02.12.2010, 15:23 · Zgłoś
Pan Czernecki miłościwie nam burmistrzował przez 9,5 roku: od lipca 1997 r. do grudnia 2006. Już nie pamiętacie, dlaczego przegrał z M. Kurowską w 2006 roku? Pani Kurowska ma 10 razy więcej "ikry" niż Czernecki "jaj". Gdyby tylko zechciała schować do szafy swoje śmieszne, małe fascynacje PiS-em... Moim zdaniem, w momencie wyboru burmistrz powinien zawieszać swoją przynależność partyjną. Tak, jak prezydent RP.
Odpowiedz
0
@ hahhaha
dnia 02.12.2010, 15:11 · Zgłoś
no no no !!!!
Odpowiedz
0
@ nie jaślanin
dnia 02.12.2010, 14:55 · Zgłoś
Widzę, że niektórzy komentatorzy piszą bez przeczytania relacji ze spotkania. Nie podają żadnych rzeczowych argumentów.
Ale za to piszą dużą ilość słów (często niegramatycznych), piszą w kółko to samo - jak mantrę - byle zagadać. Taki sposób prowadzenia polityki przywodzi mi na myśl Panią Kurowską.
Powyżej jest link podany przez koleżke dnia 02.12.2010, 00:04

http://shesaliar.110mb.com/zaprzepaszczoneszansekurowskiej.html .

Przeczytałem. Bardzo ciekawy. Zachęcam do lektury.
Jestem za Panem Czerneckim.
Odpowiedz
0
@ JaN13
dnia 02.12.2010, 14:50 · Zgłoś
Z plakatu wyborczego:"Dziękuję Jaślanom za zaufanie.Bądzmy razem 5 grudnia - Maria Kurowska". A ja się pytam:tylko 5 grudnia? a jak zostanie Pani Burmistrzem,to od 6 grudnia będzie nas Pani miała gdzieś albo jeszcze głębiej? Jakoś zachowanie obecnie urzędującej Pani Burmistrz mnie nie przekonuje aby w niedzielę oddać na Nią głos.
Odpowiedz
0
@ do ŻEBY BYŁO DOBRZE
dnia 02.12.2010, 14:00 · Zgłoś
Te śmieci to powinni wywozić pod twoje mieszkanie
Odpowiedz
0
@ aalle
dnia 02.12.2010, 13:55 · Zgłoś
Tylko Czernecki nigdy więcej Qrowskiej.
Odpowiedz
0
@ on
dnia 02.12.2010, 13:37 · Zgłoś
Pani Kurowska na burmisrza naszego miasta Jasla!!!!!!. ONa wygra i kolejny raz pokaze Czarneckiemu jak sie rzadzi.
Odpowiedz
0
@ podatnik
dnia 02.12.2010, 13:33 · Zgłoś
Osoba, która rozsławia swoje miasto poprzez czarny pijar "Dąb Hitlera" nie jest godna sprawować jakiegokolwiek urzędu w Jaśle. To jest wstyd i hańba.
Odpowiedz
0
@ Mlodzi
dnia 02.12.2010, 13:33 · Zgłoś
Jestesmy mlodymi tego miasa, bedziemy glosowac na obecna pania burmistrz Marie Kurowska!! Tylko ona caly czas cos robi dla naszego miasta. Szkoda tylko , ze ludzie tego niedoceniaja i nie widza jak wyglada nasze miasto teraz a jak wygladalo za Czarneckiego.
Odpowiedz
0
@ big
dnia 02.12.2010, 13:29 · Zgłoś
Nie mam pojecia dlaczego ludzie wymagaja tylu zeczy na raz od obecnej pani burmistrz. Przeciez ona i tak bardzo duzo dla nas jaslan zrobila !!!
Pani burmistrz M. Kurowska najlepszym burmistrzem podkarpacia zostala!!!!!! To samo mowi za siebie
Odpowiedz
0
@ Obywatel
dnia 02.12.2010, 13:25 · Zgłoś
Moim zdaniem lepszym dla Jaślan burmistrzem był by pan Czarnecki, ponieważ pani Kurowska nie zrobiła dla jasła praktycznie nic. Proszę sobie przypomnieć ze gdy burmistrzem był pan Czarnecki były zawsze jakieś rozrywki dla Jaślan typu Juwenalia, Radio z latem itp. Pani Kurowska nic nie robi dla Jaślan tylko robi jakieś głupie fontanny za 200tyś zł. a za takie pieniądze można by było zrobić inne bardziej potrzebne Jaśle rzeczy...
Odpowiedz
0
@ OLI
dnia 02.12.2010, 13:23 · Zgłoś
Otworzcie OCZY !!!! Glosujcie na Marie Kurowska!!!!!!!!!!!!!
Czarnecki ala Burczyk juz rzadzili 2 kadencje.
Nic dla Jasla , dla jego mieszkancow nie zrobili. Jak chciales sie umowic do jednego z nich to musiales czekac miesiacami!!! A Kurowska caly czas ludzi przyjmuje i nikomu nigdy nie odmowi!!!
Odpowiedz
0
@ Do zeby bylo dobrze
dnia 02.12.2010, 13:18 · Zgłoś
Mow za siebie! Dioksyny i inne RAKOTWORCZE substancje wydzielajace sie w trakcie utylizacji smieci . Ludzie , do diabla ze spalaniem smieci w Jasle!!!! Niech sobie Czarnecki zrobi spalanie smieci w Myslenicach gdzie ma 2 wille a nie w naszym Jasle!!
Odpowiedz
0
@ ciapek125
dnia 02.12.2010, 13:17 · Zgłoś
Brawo Dla Pani Burmistrz :) 3mamy Kciuki :D
Odpowiedz
0
@ Jasełko
dnia 02.12.2010, 13:15 · Zgłoś
Pani Burmistrz Damy Rade:):):)
Odpowiedz
0
@ gala
dnia 02.12.2010, 13:11 · Zgłoś
Pani Kurowska zrobila dla naszego miasta bardzo duzo,ale mogla zrobic jeszcze wiecej gdyby jej Czarnecki caly czas z calych sil nieutrudnial . Sam majac 2 kadencje nic nie robil to myslal , ze Kurowska taka sama jak on. A tu taka niespodzianka!!!!!!!! Kurowska to skarb dla miasta Jasla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ Młody
dnia 02.12.2010, 13:10 · Zgłoś
Młodzi z sobniowa nie dajcie sie ogłupić obietnicami, głosujcie na M. Kurowską tak jak duża większość Jasła.
Odpowiedz
0
@ karl
dnia 02.12.2010, 13:04 · Zgłoś
Spalanie odpadow W Jasle NIE!
Czarnecki NIE!
Kurowska TAK! TAK! TAK!
Odpowiedz
0
@ henio
dnia 02.12.2010, 13:01 · Zgłoś
Pan Bog nas uratowal i Kurowska przed tym wysypiskiem w Jasle!!!!
Odpowiedz
0
@ Zeby bylo wspaniale
dnia 02.12.2010, 12:59 · Zgłoś
Czy ktos mi powie co pan Czarnecki zrobil dla naszego miasta podczas swoich nie jednej a dwoch kadencji!!!!!!
.Machlojki , lapowki ---EFEKT: 3 WILLE i wiele , wiele wiecej . Kurowska 4 lata charowala jak wol a on 8 nic nie robil. !!!!!!!! Swoj glos oddam na obecna burmistrz Marie Kurowska!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
-1
@ przyjazny
dnia 02.12.2010, 12:51 · Zgłoś
Kochana pani burmistrz Maria Kurowska wygra, i co do tego nie ma zadnej watpliwosci!!!!!!!!!!!
My jaslanie doceniamy jej duzy trod i wysilku tej 4 letniej kadencji ale kochani widac efekty na kazdym kroku. Natomiast pan Czarnecki mial juz szanse nie jedna a 2 kadencje i wszyscy pamietaja jego wielkie NIC!!!!Tego sie nie zapomina
Odpowiedz
-1
@ lili
dnia 02.12.2010, 12:41 · Zgłoś
Ja nie man pojecia nad czym sie tu zastanawiac. Wybor jest bardzo prosty KUROWSKA BURMISTRZEM a Czarnecki do domu. Ma ich trze , to nie bedzie sie nudzil . Malo!!!
Odpowiedz
0
@ do agat25
dnia 02.12.2010, 12:38 · Zgłoś
Nie chcemy ciebie tutaj n nszym portalu . Twoj spisek z Czarneckim smierdzi na odleglosc. Caly czas wypisujesz te brednie i klamstwa bo on ci za to placi. Kurowska BURMISTRZEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Agat25 do czubkow!!
Odpowiedz
0
@ bronek k
dnia 02.12.2010, 12:33 · Zgłoś
P Kurowska obiecuje nowe drogi a ja chciałbym usłyszeć kiedy udrożni ruch wokół rynku i w końcu zlikwiduje ten nikomu niepotrzebny deptak. No chyba że już p.Czernecki to naprawi bo nie wyobrażam sobie tego badziewia na dłuższą metę.
Odpowiedz
0
@ jaślanka
dnia 02.12.2010, 12:33 · Zgłoś
A ja się pytam dla kogo ta debata? nie wpuszczono mnie trzeba było mieć specjalne zaproszenie, a co ze społeczeństwem jasielskim,dlaczego nas się lekceważy.Przy wejściu na debatę "powitało" mnie czterech uzbrojonych po zęby ochroniarzy, podobno strzegli pani burmistrz. Ja natomiast poczułam się jak bym była w urzędzie w stanie wojennym.Jak mamy chodzić głosować gdy debaty są dla WYBRAŃCÓW.
Odpowiedz
0
@ aśka
dnia 02.12.2010, 12:24 · Zgłoś
Nie jest prawdą, że większość młodych idzie głosować na panią Kurowską. Jestem młoda i mam dosyć tej pani i jej niekompetencji oraz sobiepaństwa i obrażania się na tych co mają inne zdanie. Mam dosyć politykierstwa wprowadzonego przez panią Kurowską. Wiem, że my młodzi możemy liczyć tylko na pana Andrzeja i on napewno nie będzie nam groził palcem i traktował jak pajaców, którzy są dobrzy gdy potrzeba pozyskać ich głosy. Wiem, że jest jakaś nadzieja w tym człowieku, że przynajmniej część z nas pozostanie w Jaśle bo nastąpi rozwój i nie będzie tylko budowa pomników i tablic oraz dróg prowadzących do obietnic nie zrealizowanych. TYLKO ANDRZEJ CZERNECKI DAJE NADZIEJĘ NA PRZYSZŁOŚĆ JAKO BURMISTRZ. W rozmowach z kolegami i koleżankami w zasadzie podzielają takie samo stanowisko co nie oznacza, że wszyscy są za panem Andrzejem bo nie każdy powie prawdę.Napewno nie jest ten pan ideałem ale jest o wiele lepszy aniżeli ta była nauczycielka z wiejskiej szkoły PANIE ANDRZEJU CZEKAM NA OBJĘCIE PRZEZ PANA STANOWISKA.Za cztery lata będziemy rozliczać!!!!
Odpowiedz
0
@ as
dnia 02.12.2010, 12:14 · Zgłoś
licza sie fakty -ilu inwestorow,pracodawcow sciagnol do miasta Czernecki przez 8 lat-wynik 0,Kurowska przez 4 lata-wynik 0.Bez zakladow pracy JASLO umiera,mlodzi uciekaja.
Odpowiedz
0
@ jaślak
dnia 02.12.2010, 12:13 · Zgłoś
Kurowska do domu
Odpowiedz
0
@ realista
dnia 02.12.2010, 12:03 · Zgłoś
popatrzcie na jasło jak wygląda i jak się wam w nim żyje i teraz popatrzcie na to samo jasło ale za rządów Czarneckiego i które jest lepsze proszę nie osłabiajcie mnie! a jak ktoś nie wie jaka jest P. Kurowska to zapraszam we środy do urzędu P. Burmistrz wtedy strony przyjmuje przekonacie się jaka to równa babka! Pani Mario zbyt wielu ludziom Pani pomogła by tego nie docenili. pozdrawiam
Odpowiedz
-1
@ Koniec
dnia 02.12.2010, 11:58 · Zgłoś
P A N I E C Z A R N E C K I P A N U J U Z P O D Z I Ę K U J E M Y I D Z P A N D O D O M U I O B I E C U J B L I S K I M K O K O S Y. Pani Kurowska ma przynajmniej troche więcej oleju w głowie, inteligencji i sto!!kroć akceptuje kobiete na Burmistrza, niż kogoś kto nim kiedys był i wielką kupę po sobie zostawił. Na dodatek musiał się chować i uciekać na wieś!!!! ZAGŁOSUJE NA PANIA KUROWSKĄ
Odpowiedz
0
@ Augustyn
dnia 02.12.2010, 11:50 · Zgłoś
Najlepiej postąpił Augustyn - wójt w Nowym Żmigrodzie, wypisał wszystko co najlepsze, artykuł zasponsorował, nie można pisać komentarzy i myśli że wygra? Przegra napewno.
Odpowiedz
0
@ malkontent
dnia 02.12.2010, 11:38 · Zgłoś
Czy się mieszkańcom podoba czy też nie miasto musi mieć najpierw profesjonalny zakład segregacji odpadów, a później utylizacji tego co sie nie da wykorzystać. Wynika do z Dyrektyw Unijnych,rokiem granicznym jest
bodajże rok 2014 i po tym okresie zabroniony bedzie przewóz niesegregowanych odpadów.
Pan Czernecki działał wyprzedzająco.
Odpowiedz
0
@ Jaślanka
dnia 02.12.2010, 11:38 · Zgłoś
A ja się pytam dla kogo była ta debata?NA DEBATĘ NAS NIE WPUSZCZONO .PILNOWAŁO WEJŚCIA CZTERECH UZBROJONYCH PO ZĘBY OCHRONIARZY PODOBNO STRZEGLI PANI BURMISTRZ!!!.DEBATA BYŁA TYLKO DLA WYBRANYCH I TO Z ZAPROSZENIAMI A JA SIĘ PYTAM CO Z JASIELSKIM SPOŁECZEŃSTWEM ? CZY MY SIĘ NIE LICZYMY.JEŚLI KANDYDACI NAS LEKCEWAŻĄ TO NIECH NIE MYŚLĄ O SPOŁECZNYM POPARCIU.WCHODZĄC DO LOKALU NA DEBATĘ WIDOK UZBROJONYCH OCHRONIARZY TO WIDOK POSTERUNKÓW STANU WOJENNEGO I OBLĘŻONEJ TWIERDZY PANI BURMISTRZ!!!
Odpowiedz
0
@ Do KKK.
dnia 02.12.2010, 11:29 · Zgłoś
Dałby Bóg aby to było prawdą i się spełniło. Przydałaby się także porządna obwodnica
Odpowiedz
0
@ fx
dnia 02.12.2010, 11:24 · Zgłoś
pan Czernecki już się raz wykazał i to wystarczy w tym stuleciu
Odpowiedz
0
@ italart74
dnia 02.12.2010, 11:22 · Zgłoś
No tak,pracy w Jasle nie ma.Ale pani Kurowska bedzie budowac orliki i hale sportowa.Moze i to jest potszebne ale czy w pierwszej kolejnosci?Mysle ze o wiele bardziej jaslanie ucieszyliby sie z nowych miejsc pracy,ale najwyrazniej ten temat jest obcy pani burmistsz.Przeciez ona prace ma ,mam nadzieje ze juz nie dlugo.Na stronce jest audio co proponuje pani burmistsz a co Pan Czarnecki.Sami ocencie kto zasluguje na to stanowisko.
Odpowiedz
1
@ ŻEBY BYŁO DOBRZE
dnia 02.12.2010, 11:09 · Zgłoś
Pani Kurowska chwali się co ona zrobiła dla Jasła,ona nie potrafiła wykorzystać ogromnych dotacji unijnych,o które to wcześniej zabiegał Pan Czernecki.Najważniejszy problem zakorkowane miasto i utylizacja śmieci.CZY POCZYNIŁA JAKIEŚ STARANIA W TYM KIERUNKU???CZY MIESZKAŃCY WIEDZĄ GDZIE WYWOŻONE SA ŚMIECI???I ILE TO NAS KOSZTUJE??? ILE PŁACIMY ZA WYWÓZ ŚMIECI???MY,PODATNICY- MIESZKAŃCY MIASTA JASŁA.DALEJ BEZ KOMENTARZY......POTRZEBNY JEST GOSPODARZ BEZ KONFLIKTÓW Z RADĄ MIASTA/RADNYMI/
Odpowiedz
0
@ KKK
dnia 02.12.2010, 11:00 · Zgłoś
Czy 4 lata temu nie było tych samych obietnic:
"obiecuje, że jeżeli zostanie burmistrzem na następną kadencję, to zostaną wybudowane dwa mosty: łączący Rondo Solidarności z ulicą Kasprowicza oraz osiedle Gądki z centrum miasta. To przynajmniej częściowo ma odciążyć główne ulice Jasła. Zapowiada także budowę hali widowiskowo-sportowej, zabezpieczenie miasta przed powodzią oraz budowę parkingów i pełnowymiarowego stadionu dla Czarnych."

?????????????????????????

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OTWÓRZCIE OCZY !!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ www
dnia 02.12.2010, 11:00 · Zgłoś
pan czernecki niech wybuduje kolo swojego domu zaklad gospodarki odpadami co tylko najgorsze to na gamrat pani kurowska wie co robi pan czernecki tylko umie zazucac komus niech popatrzy na siebie co on zrobil za swojej kadencji stolek sie konczyl to uciekl z jasla na stolek wójta czy tam soltysa ale to jest malo wazne teraz zwalnia sie stolek na burmistrza to wielki pan burmistrz i obiecuje juz mielismy japonie irlandie teraz pan co nam obieca pewnie z jasla bedzie druga grecja
Odpowiedz
1
@ ja
dnia 02.12.2010, 11:00 · Zgłoś
Tylko Pani Kurowska! Jestem dumny z jej postawy i działań!
Odpowiedz
0
@ Adam
dnia 02.12.2010, 10:46 · Zgłoś
Byłem tam,widziałem i słyszałem debatę.Przekonała mnie p. Kurowska, jej realny plan działania i wiarygodność płynąca z dotychczasowych dokonań,i wywiązania się w dużej mierze danych 4 lata deklaracji.
Pan Czarnecki,próbował się po prostu ratować,wracając do znanych już za swego burmistrzowania metod.Dużo mówić niekonkretnie,najlep iej liczbami,bez konkretów,które bywają obietnicami niczym nie popartymi nawet w przypuszczeniach.Jako człowiek parający się biznesem potrafię kalkulować,wyciągać wnioski.No i wyciągnąłem-p. Czarneckiemu chodzi o władzę,a firmom o interes....
Odpowiedz
0
@ Do "Kami"
dnia 02.12.2010, 10:39 · Zgłoś
Pani Kurowska nie tylko pięknie mówi, ale przede wszystkim dobrze wykonuje swoje obowiązki, jest bezpośrednia i prostolinijna, mieszkańców traktuje poważnie i odpowiedzialnie. Pomaga wszystkim, a nie tylko swoim kolesiom - jak było za rządów burmistrza Czerneckiego. Dobro trzeba docenić, a zło odrzucić. Pani Maria Kurowska jest i będzie najlepszym burmistrzem dla miasta Jasła.
Odpowiedz
0
@ Do "obserwatora"
dnia 02.12.2010, 10:29 · Zgłoś
Warto komentować, bo nie można cofać się czasie i wracać do zła, które było za rządów burmistrza Czerneckiego. Teraz byłoby podobnie, Górczyk zaraz objąłby stanowisko z-cy burmistrza lub sekretarza i do Urzędu Miasta powróciłoby chamstwo i kolesiostwo, a przeciętny mieszkaniec byłby traktowany jak zużyte powietrze. Doświadczyłem tego na własnej skórze.
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 02.12.2010, 10:28 · Zgłoś
ciekawa interpretacja tylko troszkę mija sie z prawdą
Odpowiedz
0
@ www
dnia 02.12.2010, 10:25 · Zgłoś
pan czernecki niech wybuduje kolo swojego domu zaklad gospodarki odpadami co tylko najgorsze to na gamrat pani kurowska wie co robi pan czernecki tylko umie zazucac komus niech popatrzy na siebie co on zrobil za swojej kadencji stolek sie konczyl to uciekl z jasla na stolek wójta czy tam soltysa ale to jest malo wazne teraz zwalnia sie stolek na burmistrza to wielki pan burmistrz i obiecuje juz mielismy japonie irlandie teraz pan co nam obieca pewnie z jasla bedzie druga grecja
Odpowiedz
0
@ Beta
dnia 02.12.2010, 10:23 · Zgłoś
Powołać radę ekspertów? Już to widzę, była kiedyś rada mędrców i co? I nic.
Odpowiedz
0
@ www
dnia 02.12.2010, 10:19 · Zgłoś
pani kurowska duzo zrobila i zrobi duzo dla miasta jaslo tylko ze ludzie nie widza tego mysla ze czernecki duzo narobi obiecanki cacanki
Odpowiedz
0
@ ola
dnia 02.12.2010, 10:16 · Zgłoś
pojawiło się światełko w tunelu, myślę,że młodzież i tzw. ludzie w średnim wieku pójdą do wyborów a co za tym idzie wygra Pan Andrzej Czernecki, życzę powodzenia!!!!
Odpowiedz
0
@ obojętny
dnia 02.12.2010, 10:02 · Zgłoś
"Chcę powołać radę ekspertów, która pozwoli nabrać pewności, że kierunkowe sprawy będą akceptowane przez szereg środowisk" - ciekawe kto będzie w tej radzie, ile będzie zarabiał, skąd będą na to pieniądze? Czyżby koledzy?
"...żeby dobrze byli przygotowani fachowcy.." - to znajomości i koperty nie będą już miały siły przebicia?
Odpowiedz
0
@ Jaślanin.
dnia 02.12.2010, 10:01 · Zgłoś
Hola,hola!.Czarnecki też już był burmistrzem i co znowuż zrobił dla Jasła?
Odpowiedz
0
@ ten
dnia 02.12.2010, 09:49 · Zgłoś
Ta pani już cztery lata temu obiecywała wykonanie całego (a nie części)chodnika na 17 stycznia, a parkingi tak może i wybuduje ale zaraz postawi tam parkometry, oczywiście dla dobra i wygody miszkańców.
Odpowiedz
0
@ zdziwiony
dnia 02.12.2010, 09:30 · Zgłoś
Pan Czernecki pięknie nam obiecuje-może trochę niekonkretnie,ale pieknie.Tylko On już swoje pięć minut miał-i to dwie kadencje-to czegóż wtedy tak niewiele się starał i robił dla miasta?? Nie jestem zwolennikiem P.Kurowskiej ,ale kontrkandydata tym bardziej.Wogóle dziwie się wynikom wyborów.Jeśli nie chcieliśmy obecnego burmistrza-to dlaczego nie szukamy wśród nowych-a nuż coś nowego by wnieśli.Nie stójmy w miejscu.Nie cofajmy się. A swoją drogą ten portal jest tak tendencyjny, że ciekaw jestem co to za osoba kryje się pod słowami krytyki-mam wrażenie,że wciąz ta sama
Odpowiedz
0
@ przedsiębiorca
dnia 02.12.2010, 09:22 · Zgłoś
Trzeba bezspornie przyznać że Jasło za Pani Burmistrz "wyładniało", ale kwiatki posadzi każda wiejska gospodyni (nikogo nie obrażając). Podstawa rozwoju miasta to przetsiębiorstwa. Ile ich Pani Burmistrz ma na swoim terenie? Raineria płaci podatki w Gdańsku, PKP w Rzeszowie i Nowy Sącz, PGE w Rzeszowie, ZRUG w Tarnowie, Zakład Gazowniczy w Tarnowie, Sadza w Austrii, TP w Krośnie. Kto płaci w Jaśle , bo nawet mniejsze firmy rejestrują swoją działalność poza Jasłem. Wynikiem zmniejszenia się ilości firm w Jaśle była likwidacja Sądu Grodzkiego. Rozpatruje się teraz likwidację Sądu Pracy i Urzędu Kontroli Skarbowej. Wszystko dlatego że jest coraz mniej firm do obsługi. Można sadzić kwiatki, ale miasto będzie tylko podupadać bez lokalnych przedsiębiorców. Niestety Pani Burmistrz tego nie dostrzega i funduje miastu np. zbędne "Krupówki" czy rondo które tylko spowodowały paraliż komunikacyjny centrum miasta .
Odpowiedz
1
@ ja
dnia 02.12.2010, 09:20 · Zgłoś
i tak wygra pani Kurowska...
Odpowiedz
0
@ Land
dnia 02.12.2010, 09:20 · Zgłoś
Kiedy pójdziecie do wyborów zwróćcie uwagę, że we władzach wyższych nie ma PiSu, kto pomoże Pani Burmistrz w jej zamierzeniach?
Odpowiedz
0
@ Telly
dnia 02.12.2010, 09:12 · Zgłoś
Pan Czernecki startuje z Komitetu Wyborczego „Jaślanie” a jaki to jaślanin jeśli pochodzi z Myślenic? Kpina i robienie wała z Jaślan!
Odpowiedz
0
@ Sylwia
dnia 02.12.2010, 09:07 · Zgłoś
Żadnych kciuków nie trzymam za p. Czarneckim bo z konfidenta,mi i zlodziejami nie utrzymuje kontaktów.
Odpowiedz
0
@ DO Obserwator
dnia 02.12.2010, 09:06 · Zgłoś
Obserwator jestes kretynem jak cała Twoja rodzina i były burmistrz. Ten swój link z bredniami wsadz sobie w 4 litery. Nie głosujcie na Czarneckiego, bo z Jasła zostanie tylko nazwa. Sam okradał Jasło a teraz mu brakuje. [...] niech sie zajmie pieszczeniem fary i kasy jaka przekazywał na koosciół.
Odpowiedz
0
@ Jaro
dnia 02.12.2010, 08:57 · Zgłoś
Myślcie co chcecie a ja wiem swoje;

JASŁO BYŁO, JEST I BĘDZIE PISOWSKIE a burmistrzem Pani Maria Kurowska !!!!
Odpowiedz
1
@ Laura Diaz
dnia 02.12.2010, 08:52 · Zgłoś
Kurowska obiecuje kwiatki i drzewka, Czernecki obiecuje nowe miejsca pracy i rozwój miasta. Bez porównania.
Odpowiedz
-1
@ Jaś
dnia 02.12.2010, 08:31 · Zgłoś
Najlepsze było jak się potwierdziły informacje, które krążą po mieście, że jako wójt pan Czernecki pracuje dla PiS-u i posła Mularczyka, a w Jaśle z PiS wyśmiewa. Dodatkowo startował do sejmiku z PSL. Tak przy okazji, ile dostał głosów, bo słyszałem, że bardzo mało. Cóż, nieważne z kim, nieważne gdzie byle kasę płacili. Choć obiecywanie sprzedaży miejskich działek i umorzenia podatków za poparcie w indywidualnych rozmowach z przedsiębiorcami też się mieści w katalogu (braku)zasad uczciwego postępowania. Panie Czernecki, sondaże, te zrobione przez niezależną firmę są bezlitosne dla Pana, więc obiecuje Pan wszystko wszystkim, ale to nic nie da. Po Księżach też Pan jezdzi i obiecuje. Sprzedam Jasło za ciepły gabinet i pensję burmistrza :-)) to aktualne Pana Czerneckiego hasło wyborcze??
Odpowiedz
0
@ do obserwator
dnia 02.12.2010, 08:30 · Zgłoś
Ile masz płacone żeby taki stek bzdur wpisywac?
Odpowiedz
-1
@ szejan
dnia 02.12.2010, 08:29 · Zgłoś
Nie zagłosuję na Czrneckiego, ponieważ ma takiego eksperta - Czeluśniaka.
Odpowiedz
0
@ powiec
dnia 02.12.2010, 08:14 · Zgłoś
Pan czarnecki ma metody pis-owskie zero dyskusji tylko haki ha ha ha ... ale nam funduje markety zachodnie a wy robole z rynku i małych sklepików na kuroniówkę miałem na nego glosowąć dobrze że się odkrył.
Odpowiedz
0
@ anty obserwator
dnia 02.12.2010, 08:12 · Zgłoś
Obserwator podałeś tylko 2006r pozytywny dla p. Czerneckiego czyli ostatni rok jego kadencji! Podaj co takiego zrobił przez pozostałe 7 lat...NIC. A wysypisko śmieci chce zbudować w Jasle w parku przemyslowym, nieprzemyslane działanie wobec przedsiebiorców Jasla.
Odpowiedz
0
@ Mieszkaniec
dnia 02.12.2010, 08:00 · Zgłoś
Stadion dla Czarnych !!
Pani Mario, ma Pani mój głos.
Odpowiedz
0
@ xyz
dnia 02.12.2010, 07:41 · Zgłoś
Wybierzcie Czerneckiego a w pakiecie dostaniecie Górczaka za sekretarza,którego jak sądze nikt nie chcial w UM.(malo glosów do RM i na Burmistrza)
Odpowiedz
0
@ Mikah Ali
dnia 02.12.2010, 07:29 · Zgłoś
Andrzejek nie ma jak widać żadnego pomysłu rada ekspertów to on już miał przez 8 poprzednich lat osiągnięcia znamy wszyscy !
Odpowiedz
0
@ jpł
dnia 02.12.2010, 07:23 · Zgłoś
MŁODZI - zwycięstwo A. Czerneckiego nie przyjdzie z trzymania kciuków, SPOTKAJMY SIĘ PRZY URNACH WYBORCZYCH 5 GRUDNIA I TAM DAJMY MOC SPRAWCZĄ TEMU CO MÓWIMY!!!
Odpowiedz
0
@ do mieszkańca
dnia 02.12.2010, 07:06 · Zgłoś
Mów za siebie i swoich znajmomych bo z tego co sie mowi to większość mlodych ludzi idzie glosowac na M.Kurowską . Pamietaj jak sobie poradziła z skutkami powodzi , uczy sie na własnych błędach ale zrobila dobrze i nadal pomaga jak może , pan Czarnecki był już Burmistrzem teraz kolej dla innych. Ale to już zdecydują mieszkańcy ! A tak nawiasem mówiąc to pamiętaj że to PIS daje kase i pomaga podkarpaciu a wszędzie indziej jest PO i pamietaj że jak tu też bedzie PO lub ktos inny, to wtedy nie bedzie na nic kasy zobaczysz!
Odpowiedz
0
@ Ja
dnia 02.12.2010, 06:32 · Zgłoś
I jeszcze jedna ciekawostka. Pani Burmistrz wytłumaczyła co należy rozumieć pod Jej stwierdzeniem " Jasło zawsze pozostanie pisowskie " To znaczy praworządne i sprawiedliwe.To już wyższy poziom falandyzacji / dla młodszych czytelników - od nazwiska profesora Falandysza ministra w kancelarii prezydenta Wałęsy /
Odpowiedz
0
@ jaq
dnia 02.12.2010, 02:40 · Zgłoś
mieszkancom potrzebna jest po pierwsze praca a po drugie dobra komunikacja z reszta kraju drogowa jak i kolejowa
Odpowiedz
0
@ agat25
dnia 02.12.2010, 01:32 · Zgłoś
PiS-man ..... przeczytaj swoje komenty pajacu raz jeszcze i zadaj sobie pytanie ! , do którego psychiatry się udać żeby Ci biedaku pomógł . Powiedz czubie kto Cię spłodził a Jaślanie Cię pomszczą PiS-CZUBIE !!!! Brawo Czernecki za konkrety - Kurowska na taczki i za miasto z nią i wszystkimi Pisuarami ! Cała Polska śmieje się z ciemnego, pisowskiego Podkarpacia , w najbliższą niedziele wykopcie Jaślanie tych szkodników z naszego miasta.
Odpowiedz
0
@ slynny
dnia 02.12.2010, 00:46 · Zgłoś
Ja glosuje na Czarneckiego
Odpowiedz
0
@ jmieszkaniec
dnia 02.12.2010, 00:10 · Zgłoś
Popieram Panią Marię Kurowska w II -giej turze.Jeżeli wygra to powinna stworzyć mocny zespół;
V-ce Rysiek Pabian
V-ce Andrzej Czernecki,oraz przewodniczący Rady Miejskiej Janusz Przetacznik.Polityka ma łączyć nie dzielić,odłożyć głupie polityczne regionalne ambicje.Jasło jest najważniejsze!
W kampanii wyborczej mamy prezentowac wizje i marzenia o budowie lepszej rzeczywistości,nie oczerniać sie.Przełknąć gorycz porażki,Życie jest krótkie.Pani Mario,życze powodzenia,,Andrzej masz pracować dla Jasła bo jesteś wartościowy człowiek,Janusz, wreszcie swoją wiedzę i profesjonalizm zacznij wykorzystywać dla Jaślan.Rysku,tak trzymać.Bochen chleba jest duży,dla wszystkich wystarczy
Odpowiedz
0
@ Klaudiusz
dnia 02.12.2010, 00:06 · Zgłoś
Po 4 latach przebywania na wsi poza Jasłem,p.Czarnecki zaczął marzyć...To dobrze,ale nie musi to być koniecznie robione w jasielskim ratuszu.Jego wizje gospodarcze,to kalka sprzed lat,a miejsc pracy wciąż jakoś ubywało.Nie szkodził mu nawet smród Rafinerii,a teraz w swoim wystąpieniu deklaruje smrody spalanych śmieci z Gamratu...Tak, to są plany,które powalają...Ale jego kandydaturę...Widać różnicę pomiędzy p. Kurowską(rzeczowa,meryto
ryczna),a p. Czarneckim(wizjonerem jak z sms-u)...Mamy więc w czym przebierać...PiS lub pozyskany PSL-owiec zjednoczony z PO...
Odpowiedz
0
@ kolezka
dnia 02.12.2010, 00:04 · Zgłoś
1
@ Badi
dnia 01.12.2010, 23:58 · Zgłoś
Miejmy nadzieję, że już w niedziele Andrzej przejmie to miasto!
Odpowiedz
-1
@ M
dnia 01.12.2010, 23:57 · Zgłoś
Mieszkaniec wypowiadaj się za siebie. Ja też zaliczam się do młodzieży i ja życzę powodzenia Pani Kurowskiej i trzymam za nią kciuki!
Odpowiedz
0
@ Paszkwil
dnia 01.12.2010, 23:57 · Zgłoś
Do "obserwator": nie dziwię się, że wrzucasz anonimowo treść tej ulotki na strony internetowe; bez podpisu, bez autora w jakiejś śmiesznej formie. Brawo za przezorność i świadomość, że za takie brednie można beknąć.
Odpowiedz
0
@ Magik
dnia 01.12.2010, 23:51 · Zgłoś
Andrzejek pisze na swoim plakacie:Burmistrz dla Jaślan. Zgadzam się będzie on wspaniałym burmistrzem dla spółki KW "Jaślanie". Dyzio już zaciera ręce.
Odpowiedz
1
@ Tadeusz
dnia 01.12.2010, 23:49 · Zgłoś
Po co w ogóle ta debata. Jaślanie są na tyle mądrzy, by zobaczyć różnice w kadencjach obu kandydatów. Jeśli chcemy wrócić do stagnacji i marazmu w naszym mieście to głosujmy na Czerneckiego.
Odpowiedz
1
@ Tymon
dnia 01.12.2010, 23:41 · Zgłoś
[...] Debatę zdecydowanie wygrał Czernecki. Ma chłop koncepcję na miasto, nie jak jego konkurentka p. Marycha. Szkoda, że mieszkańcy nie mogli wysłuchać debaty. Z ust p. Kurowskiej słyszeliśmy to samo co 4 lata temu( sprawdźcie w internecie). Czyli co brała pensję i zwalniała ludzi, sadziła kwiatki i udawała, że się modli. Brawo!!! Chyba nie takiego burmistrza miasto potrzebuje.
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 01.12.2010, 23:36 · Zgłoś
Po co komentować , wystarczy poczytać.
http://shesaliar.110mb.com/klamstwakurowskiej.html
Odpowiedz
0
@ Kami
dnia 01.12.2010, 23:32 · Zgłoś
Ludzie przecież mnie skręca jak czytam co ta kobieta obiecuje. Ona pięknie mówi, ale nic nie robi. Rozkłada to miasto i jednostki jej podległe np JDK, MOSiR. Jej przecież nie chodzi o dobro miasta, tylko o siebie i kolegów z PiS-u. Obiecała 4 lata temu i nic z tego nie zrealizowała. Czernecki jest konkretny i ma rację. Uwolnijmy od oszołomów to miasto.
Odpowiedz
1
@ mieszkaniec
dnia 01.12.2010, 23:17 · Zgłoś
Koniec niekompetencji w urzędzie!!!!!!!!!!!! Droga do nikąd to nie strefa ekonomiczna!! temu miastu potrzebny jest taki gospodarz jak Pan Czernecki!!! Młodzież życzy Panu powodzenia i trzyma kciuki!!!
Odpowiedz
1
@ PiS-man
dnia 01.12.2010, 22:59 · Zgłoś
Na tym laptopie to Czeluśniak pisał Czerneckiemu odpowiedzi? :D
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657