Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Drugi dzień protestów przeciwko wyrokowi Trybunału zaostrzającego przepisy antyaborcyjne. Na ulice Jasła wyszło blisko 300 osób.

407

Ulicami Jasła po raz drugi przeszedł marsz sprzeciwu wobec wyroku Trybunału Konstytucyjnego zaostrzającego przepisy antyaborcyjne. W proteście wzięło udział blisko 300 osób, które swoje niezadowolenie postanowiły wyrazić za pomocą transparentów oraz wykrzykując antyrządowe hasła. Protestujący pojawili się między innymi w pobliżu domu senator Alicji Zając (PiS).

fot. Marcin Dziedzic/jaslo4u.pl

W miniony czwartek Trybunał Konstytucyjny wydał wyrok, który w sposób znaczący zmienił funkcjonujący od niemal trzydziestu lat kompromis aborcyjny. Tym samy z ustawy wykreślony zostanie przepis pozwalający na przerwanie ciąży, w sytuacji, w której badania prenatalne wskazują na duże prawdopodobieństwo ciężkiego i nieodwracalnego upośledzenia płodu albo nieuleczalnej choroby zagrażającej jego życiu. Trybunał uznał, iż jest on niezgodny z ustawą zasadniczą. Decyzja ta spotkała się ze zdecydowanym sprzeciwem nie tylko ze strony stronnictw opozycyjnych, szczególnie lewicy parlamentarnej, lecz także części obywateli, którzy postanowili wyjść na ulice polskich miast, aby zamanifestować swój sprzeciw wobec zmian w ustawie antyaborcyjnej.

Protesty odbyły się także w Jaśle. Dzisiaj, kilka minut po godzinie 18. grupa blisko 300. osób wyruszyła z Parku Miejskiego w kierunku jasielskiego rynku. Nie przebierając w słowach, postanowili wykrzyczeć, co sądzą o wyroku Trybunału Konstytucyjnego, polityce polskiego rządu oraz decyzjach polityków obozu rządzącego. Na niesionych przez uczestników protestu transparentach pojawiły się hasła nawiązujące do praw i wolności kobiet, takie jak: „Moje ciało – moja sprawa”, „Macie krew na rękach”, czy też „Kobieta to nie inkubator”. Dla w przeważającej części młodych mieszkańców Jasła i okolic, udział w strajku kobiet stał się również okazją do wyrażenia swojego niezadowolenia z polityki ekipy rządzącej. Ulicami miasta niosły się okrzyki: „Precz z Kaczorem dyktatorem”, „Gdzie jest Prawo i Sprawiedliwość”, „Precz z pisowską propagandą” oraz te mniej wybredne jak choćby „J…. PiS”.

fot. Marcin Dziedzic/jaslo4u.pl

- W piątek byliśmy w Krośnie. Wczoraj i dziś wieczorem protestujemy na ulicach Jasła. Jako młodzi ludzie, którzy decydować będą o przyszłości tego państwa ludzie mamy już dość. Chcemy pokazać nasz sprzeciw. To, że miarka się przebrała. Wyrok Trybunału Konstytucyjnego stoi w sprzeczności z prawami człowieka. Jak widać nie są one w naszym państwie przestrzegane. Chcemy tez pokazać, że walczymy ponad podziałami. Cieszę się, że jest tutaj tak dużo ludzi. To od kilku lat pierwszy tak duży protest w Jaśle – mówi Róża, mieszkanka jednej z podjasielskich miejscowości, uczestniczka czarnego marszu. Przekonuje również, że sprzeciw młodych ludzi wobec decyzji polityków partii Jarosława Kaczyńskiego wynika z troski przyszłość młodego pokolenia Polaków. – Chciałabym, aby Polska była krajem otwartym, w którym każdy jest równy wobec prawa. W tym państwie każdy powinien być ważny. Kościół nie powinien mieszać się do spraw politycznych, co możemy niestety obserwować. Smutne jest to, że władza się na to godzi – dodaje.  

Uczestnicy protestu postanowili przemaszerować również w pobliżu domu senator Alicji Zając (PiS). Marsz przeszedł także ul. 3 Maja.

MD

Reklama

Komentarze: 347

Dodaj komentarz Widok:
1
@ Polak
dnia 27.10.2020, 19:05 · Zgłoś
Wielkie obronczynie praw zwierzat futerkowych i zabijania nienarodzonych dzieci
Odpowiedz
0
@ Sterylizacja
dnia 27.10.2020, 22:02 · Zgłoś
Dzięki Polak bo mnie się już nie chce z tą bezdenną odchlania dyskutować dobrze mówisz ale w przypadku [...] to szkoda sobie języka strzepic bo i tak nie dotrze. Pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ Polak
dnia 28.10.2020, 05:40 · Zgłoś
Masz silne poczucie wlasnej wartosci i zasady a to jest najwazniejsze w zyciu i takich ludzi jest dzisiaj bardzo malo.
Rowniez dziekuje I pozdrawiam.
Odpowiedz
-1
@ [...]
dnia 27.10.2020, 14:57 · Zgłoś
Powtarzam pytanie: ile wpadek jesteś w stanie udźwignąć? Tyle, ile może się ostatecznie wydarzyć?
Odpowiedz
1
@ Polak
dnia 27.10.2020, 18:54 · Zgłoś
Niech matka z ojcem zamiast przesiadywac na fcb wezma sie za edukacje
swoich dzieci,a nie [...] na ulicach i od malego wpaja sie im tylko pojscie na latwizne ,jak to sie potocznie mowi.
Cpaja ,[...],prowokuja a pozniej kazda albo zgwalcona albo [...] .
Gdzie matka z ojcem pytam sie?
Ile wpadek jest w stanie udzwignac??
A ile dzieci moga udzwignac z rozbitych malzenstw wpadek i wstydu kiedy patrza na to co sie wyprawia..
Kiedy matka wychodzi demonstrowac na ulice z golym zadem czy biustem i wymachuje przed kamerami idiotycznymi haslami i kipi z nienawisci .
Odpowiedz
0
@ Sterylizacja
dnia 27.10.2020, 11:23 · Zgłoś
Jezeli mowa o scenariuszach to czemu wy tak dzielnie walczace nie dopuszczacie do siebie wlasnie Tego scenariusza ze moze sie urodzic chore dziecko a nie od razu skazywac go na smierc. Jezeli dziecko zachoruje po porodzie bo sa rozne przypadki wlacznie z komplikacjami podczas porotu to wtedy tez trzeba to dziecko zlikwidowac? Bo 9mscy bylo zdrowe a nagle jest jakis problem i juz minsie nie podoba bo oddycha przez rurke? Myslenie nie kosztuje ale lepiej wyjsc na miasto i robic szum bo to jest trendy i bede mial ,miala zdjecie na fb i lajki od takich samych gniotow umyslowych
Odpowiedz
-1
@ [...]
dnia 27.10.2020, 14:52 · Zgłoś
Po porodzie raczej nie tracisz mózgu, jeśli masz go wczesniej. Nie na zasadzie zaniku (brak myślenia to zupełnie inna sprawa). A jeśli go nie masz, bo się nie wykształcił, to nie ma sensu przedłużać takiej cięży. Oczywiście jeśli ktoś chce urodzić, to proszę bardzo. Ale jeśli wada pokega na czymś innym i plod zaczyna w końcu odczuwać z jej powodu cierpienie, którego skutkiem i tak będzie smierć niedługo po porodzie w męczarniach, to oczywistym i ludzkim odruchem powinna być decyzja o [...].

Możliwość terminacji to nie jej nakaz i to nas od was odróżnia- wybór. No, ale jeśli uważa się, ze niezależnie od etapu rozwoju organizmu on jest od razu człowiekiem (bo charakteryzuje go ludzkie DNA), to oczywiście nie można pozwolić na „morderstwo”. Tylko ze w kontekście cierpienia nie najważniejsze powinny być czyjeś spokojne sumienie, bo się „nie [...]”, pozwalając na męczarnie, tylko właśnie komfort płodu lub już potem dziecka, jeśli pozwolimy się mu w to dziecko przekształcić. Ciąża to proces i nie polega jedynie na powiększaniu się rzekomo gotowego od samego początku człowieka, jak powodowani emocjami chcą widzieć to w sposób zafalszowujacy rzeczywistość antyaborcjoniści, którzy jeszcze twierdza, ze edukacja religijna zastępuje im podstawowa wiedzę z zakresu biologii- to może mówcie na zapłodnione jajo kurze kurczak, co?

Niech do Ciebie dotrze w końcu, ze nie Twoje osobiste przekonania i czyste sumienie kosztem czyjegoś cierpienia się tu liczą, tylko obiektywna prawda naukowa- okoliczności, które dają się stwierdzić na podstawie określonych procedur ponad wszelka wątpliwość.
Odpowiedz
-2
@ Sterylizacja
dnia 27.10.2020, 00:28 · Zgłoś
Poza tym ja nie mam potrzeby poddawać się żadnym zabiegom bo potrafię zmierzyć się z trudnościami a nie laże po parkach z jakimiś transparentami. Wysterylizoj się...dziękuję dobranoc
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 27.10.2020, 09:16 · Zgłoś
Ty się nawet nie potrafisz zmierzyć z próba wyobrażenia sobie niektórych scenariuszy. Odpowiedz na pytanie w związku z tym, ze nie ma stuprocentowej antykoncepcji: ile razy mozna być gotowym wpasc? Tyle, ile może się to zdarzyć do chwili gdy kobieta nie może juz zajść w ciąże?
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 23:39 · Zgłoś
@dragoness
Kiedy kolejny protest? Wtorek-27.? Gdzie? O której?
Odpowiedz
1
@ Sterylizacja
dnia 27.10.2020, 00:18 · Zgłoś
O zaburzeniach to Twój lekarz psychiatra powinien się wypowiedzieć a z Drago"[...]"ness to wy się umowcie ale na porade
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 27.10.2020, 00:29 · Zgłoś
Jak zwykle "glorietka" godz. 18. Do zobaczenia.
Odpowiedz
0
@ Sterylizacja
dnia 27.10.2020, 00:35 · Zgłoś
A będzie lekarz prowadzący?
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 27.10.2020, 10:54 · Zgłoś
Twój? Jak zaprosisz.
Odpowiedz
0
@ Sterylizacja
dnia 26.10.2020, 23:14 · Zgłoś
A co do Drago"[...]"ness to ty kobieto masz tak skrzywiony obraz życia i rzeczywistości że aż mi cię nie szkoda a dla kibiców wielkie brawa bo pomimo tego jak Ich każdy postrzega to pokazują że mają dużą dozę przyzwoitości i sumienia...brawo Wy
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 23:34 · Zgłoś
Sumienie maja najwyrazniej zaburzone. O wyobraźni nie wspomnę.
Odpowiedz
0
@ POLAK
dnia 27.10.2020, 00:25 · Zgłoś
Twoja wyobraznia za to o zyciu przebija wszelkie wyobrazenie.
A jak czegos w zyciu nie zbudowales to nie decyduj za wszystkich co dla kogo ma byc wazniejsze
Odpowiedz
0
@ Sterylizacja
dnia 27.10.2020, 00:34 · Zgłoś
Szkoda że podczas ciąży nie badają jak mózg będzie funkcjonował za kilkanascie (dziesiat) lat bo tacy jak ty już dawno bylibyście w plastikowym worku szpitalnym przeznaczonym na spalenie w piecu w rafinerii
Odpowiedz
0
@ Sterylizacja
dnia 27.10.2020, 01:18 · Zgłoś
do polak i jackob...
Odpowiedz
0
@ Sterylizacja
dnia 27.10.2020, 01:26 · Zgłoś
Brawo...bo z takimi ludźmi jak Drago"nikt"ness i ka"nobhead"le trzeba walczyć bo nawet jak prawica nie robi co powinna to z lewactwem trzeba walczyć bo to czyste zlo
Odpowiedz
0
@ Sterylizacja
dnia 27.10.2020, 01:33 · Zgłoś
Sprostowanie...ka"knobhead"le bo zaraz mnie tu anglisci objada że po uk nie umiem
Odpowiedz
0
@ POLAK
dnia 27.10.2020, 05:50 · Zgłoś
Jak wytrzezwiejesz to napisz cos sensownego .
Moj post byl skierowany do [...] a nie do Ciebie i zupelnie nie rozumie o co Ci chodzi
Odpowiedz
0
@ POLAK
dnia 27.10.2020, 05:56 · Zgłoś
Jak najbardziej popieram to co napisales ,ze tylko Bog o tym decyduje.
I nikt nie dostal pozwolenia tez na to aby niszczyc koscioly i uprzyjemniac w perfidny sposob innym ludziom zycia w imie swoich chorych idei.
Odpowiedz
0
@ Sterylizacja
dnia 27.10.2020, 08:55 · Zgłoś
Luz mi też o [...] chodziło nie o Ciebie...
Odpowiedz
2
@ Sterylizacja
dnia 26.10.2020, 23:06 · Zgłoś
Każde współżycie [...] wiaze sie z "ryzykiem" zajscia w ciaze. Wiec najlepszym rozwiazaniem jest postawic w kazdym miejscu gdzie odbywaja sie protesty duzy namiot gdzie jest mozliwosc wysterylizowania takich kobiet ktore boja sie posiadac dziecka i niech wchodza po kolei...nie mozesz miec dziecka to i nie musisz go zabijac w razie "wpadki". Ciekawy jestem ile z tych "matek" z dziecmi ktore dumnie spacerowaly w tym protescie zagladnelo by do tego namiotu? Reasumujac...chcecie sie "bzykac" bez konsekwencji i strachu przed niepelnosprawnym dzieckiem...WYSTERYLIZOJ SIE
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 23:32 · Zgłoś
A może Ty się poddaj wazektomii?! Ryzyko jest, ale może być mniejsze lub większe. Jakie Ty wybierasz? Czy po zrobieniu określonej liczby dzieci zamierzasz już nie uprawiać [...]? A jeśli rozstaniesz się z matka swoich dzieci i zwiążesz z inna, która dzieci jeszcze nie ma, ale planuje, to co? każesz się jej pozbyć [...], zeby było na pewno bezpiecznie? Czy naprawdę chcesz, zeby rodzono martwe płody?
Odpowiedz
1
@ Sterylizacja
dnia 27.10.2020, 00:47 · Zgłoś
Jeżeli rodzisz martwy [...] to nie jest kwestia wyboru bo rodzi się martwe ale jeżeli to ty decydujesz o tym żeby było martwe to jest twój [...] wybór żeby je [...]...czego nie rozumiesz?
Odpowiedz
1
@ Sterylizacja
dnia 27.10.2020, 01:00 · Zgłoś
A jeżeli chodzi o mnie to ...mam dzieci i dziękuję Bogu za to że je mam...jeżeli okazało by się że moje następne będzie w jakiś sposób chore to nigdy w życiu nie zadecydował bym o tym czy ma umrzeć bo jest chore Bóg sam zadecyduje kiedy będzie miało odejść a może być tak że ja umrę szybciej niż Ono ale umrę z czystym sumieniem że nie odebrałem komuś życia jeżeli chodzi o żonę to jest prze zaj...ta żebym miał ją zostawiac...
Odpowiedz
-1
@ [...]
dnia 27.10.2020, 09:09 · Zgłoś
Nawet nie potrafisz odpowiedzieć teoretycznie. [...] mnie obchodzi jaka jest Twoja sobą. Obchodzi mnie to, żebyś nie zmuszał jej albo innej do donoszenia płodu do chwili, gdy zacznie odczuwać, a wiec cierpieć. To jest okrucieństwo, zadawanie cierpienia, w imię chorej ideologii o nietykalności życia w sytuacjach krańcowych.
Nie Twoje zakichane sumienie tu jest najważniejsze, tylko czyjeś cierpienie, na które je skazujesz, wybierając swój psychiczny komfort. Szczyt egoizmu i zero umiejętności wczucia się w sytuację. A co do Boga, to możemy się tylko zgodzić co do tego, ze jego istnienie jest wyłącznie kwestia czyjegoś przekonania, wiec nie możemy polegać na czyjejś wierze, tylko na obiektywnie dającej się udowodnić rzeczywistości, jaka jest ciało i niezaprzeczalne fizyczne cierpienie nieodwracalnie uszkodzonego płodu, gdy skażemy go dożycie kilku miesięcy, po których zaczyna cokolwiek czuć, a potem zmuszamy, powodowani swoim egoistycznym sumieniem, do przeżycia jakiegoś czasu w cierpieniu zanim w końcu i tak nie umrze. Takiego płodu, a potem dziecka, [...]j obchodzi Twoje sumienie.
Odpowiedz
0
@ Sterylizacja
dnia 27.10.2020, 11:32 · Zgłoś
I ty mnie nazywasz egoista...zenada w czystej postaci
Odpowiedz
0
@ POLAK
dnia 26.10.2020, 22:58 · Zgłoś
teraz tak.ma to funkcjonowac..na takich zasadach..jezeli cos komus nie pasuje to demolka,wyzwiska i brak szacunku do innych?
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 23:03 · Zgłoś
Dlaczego prawica zawsze udaje, ze nie widzi kontekstu? A jak mamy protestować? „Grzeczne już byłyśmy”...
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 22:43 · Zgłoś
Ci, którzy tak krzyczą „morderstwo”, niech najpierw wykrzyczą to swoim kobietom- Natkom, babkom, siostrom, partnerkom... Bo ktoś tych [...] w końcu dokonuje. Zobaczymy, czy w stosunku do nieabstrakcyjnych osób będą kozaczyc!
Odpowiedz
0
@ POLAK
dnia 26.10.2020, 22:56 · Zgłoś
A moze zamiast kozaczyc po ulicach,demolowac koscioly i wszystkie swietosci to by sie troche zastanowic.. kazda z tych osob...Kim tak naprawde jestem,kogo szanuje i jakie mam wartosci moralne i zasady.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 23:02 · Zgłoś
Mam takie, zeby nie skazywać siebie i innych na fizyczne i psychiczne cierpienie. Żaden budynek choćby nie wirm jak święty nie będzie nigdy ważniejszy!
Mamy 21. wiek, ale niektórym najlepiej byłoby wciąż w Średniowieczu.
Odpowiedz
0
@ POLAK
dnia 26.10.2020, 23:07 · Zgłoś
To musisz jeszcze sporo pieluch sobie przewinac zeby dorosnac
Odpowiedz
0
@ POLAK
dnia 26.10.2020, 22:15 · Zgłoś
jak tak Ci zle
Odpowiedz
1
@ Gogo
dnia 26.10.2020, 22:05 · Zgłoś
Ten mały kur[...]l razem z ojcem Ry...m powinien pojechać do Korei Północnej i tam cwaniakować A zrobili by wiadomo co z nimi . [...] [...]e
Odpowiedz
0
@ POLAK
dnia 26.10.2020, 22:12 · Zgłoś
Zamiast nich,jedz ty
Odpowiedz
0
@ Sieka
dnia 26.10.2020, 21:56 · Zgłoś
A gdzie jest poseł Kurowska i [...] Zajac z synkiem?
Niech wyjdzie do protestujących
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 27.10.2020, 00:30 · Zgłoś
[...] siedziała w domu w niedzielę, cichutko jak myszka.
Odpowiedz
-1
@ Jackob
dnia 26.10.2020, 21:56 · Zgłoś
Zamiast zajmować się walką z epidemia to głównym tematem jest [...]
Odpowiedz
0
@ Jackob
dnia 26.10.2020, 21:43 · Zgłoś
Tylko dlaczemu te kobiety atakują Kościół wchodząc i przeszkadzają w prowadzeniu nabożeństw to jest [...]
Odpowiedz
-1
@ cyberchłop
dnia 26.10.2020, 21:55 · Zgłoś
no to się czarni musieli z tym liczyć ha ha ha
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 22:02 · Zgłoś
[...], skoro zadajesz takie pytania, to już chyba z Ciebie nic nie będzie.
Odpowiedz
0
@ Jackob
dnia 26.10.2020, 22:04 · Zgłoś
Jacy czarni nie ja widzę jak ktoś obraża księży od klejów albo od mafii albo od czarnych
Odpowiedz
0
@ Jackob
dnia 26.10.2020, 22:05 · Zgłoś
Będzie normalny człowiek który nie wrzeszczy po ulicach używając niecenzuralnych słów
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 22:36 · Zgłoś
Dopiero jak się [...] w sobotę wieczorem:D
Odpowiedz
0
@ Jackob
dnia 26.10.2020, 22:53 · Zgłoś
Ja mam 17 lat i nie pije i pic nie będę
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 23:36 · Zgłoś
Rozumiem, ze jak [...] w brzuchu Twojej partnerki będzie nieodwracalnie uszkodzony, to zmusisz ja do urodzenia?
Odpowiedz
0
@ Jackob
dnia 27.10.2020, 00:04 · Zgłoś
Ja nie mam dziewczyny i na razie nie zamierzam mieć [...] jest grzechem ciężkim bo to morderstwo dziecka które niczemu nie jest celne i ma prawo się urodzić
Odpowiedz
0
@ Jackob
dnia 27.10.2020, 00:11 · Zgłoś
Mam dopiero 17 lat zresztą
Odpowiedz
2
@ POLAK
dnia 26.10.2020, 21:42 · Zgłoś
Czas zadumy,refleksji i modlitwy przed Uroczystoscia Wszystkich Swietych
A wyzwolone malolaty paraduja topless w Warszawie na dachu samochodow
Patologia i tyle.
Pozdrawiam wszystkich i zycze spokoju przede wszystkim I duzo zdrowia
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 21:44 · Zgłoś
Dla niektórych wszechpolakow to jedyna okazja, żeby zobaczyć [...] :-D
Odpowiedz
2
@ POLAK
dnia 26.10.2020, 21:49 · Zgłoś
Media funkcjonuja na calym swiecie I nie tylko Polacy na to patrza .
Wiec cieszyc sie naprawde nie ma z czego
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 22:47 · Zgłoś
Nie ma. Ale z powodu polityków, nie mobilizacji społecznej. Choć oczywiście ktoś tych pierwszych wybrał.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 22:49 · Zgłoś
A co ostatecznie złego w [...]? Jak pokaże Cicciolina, to jest już OK- prawda? Zle są tylko mózgi- wyprane.
Odpowiedz
0
@ POLAK
dnia 26.10.2020, 23:04 · Zgłoś
A czemu nie piekny usmiech i uzebienie?
Odpowiedz
2
@ POLAK
dnia 26.10.2020, 21:35 · Zgłoś
Czlowiek musi zdac sobie sprawe jak silna jest jego wiara.
Jakie prawa maja chore dzieci ktore wraz z rodzicami oczekuja na najdrozszy lek swiata i nigdy go nie otrzymaja.
Gdzie maja protestowac ludzie konajacy na szpitalnych lozkach ,ktorzy chca tylko leku aby usmierzyl ich bol I znosza to z pokora
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 22:04 · Zgłoś
A Ty z pokorą pewnie znosisz choćby ekstrakcję zęba, co? xd
Odpowiedz
0
@ Jackob
dnia 26.10.2020, 21:24 · Zgłoś
Ale teraz są inne czasy czasy epidemii [...] i nauczania online
Dzisiaj na lekcji religii online modliliśmy się w intencji stop profanacji świątyń i obrażania nas katolików
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 22:04 · Zgłoś
Pranie mózgu w szkołach rzekomo świeckich.
Odpowiedz
0
@ Jackob
dnia 26.10.2020, 23:09 · Zgłoś
Ja nie mam wybranego mózgu i nikt tego nie robi lekcję religi z zakonnicą to czysta przyjemność żyjemy w katolickim kraju i szkołach publicznych jest i będzie religia tak było jest i będzie na wieki wiekòw amen.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 27.10.2020, 09:20 · Zgłoś
Nic nie jest na wieki wieki. To, co piszesz, pokazuje, ze masz wyprany. A Krak jest świecki (rzekomo), nie wyznaniowy. Szkoły publiczne, nie katolickie.
Odpowiedz
3
@ POLAK
dnia 26.10.2020, 21:22 · Zgłoś
Tak ..dokladnie...nikt nie ma takiego prawa aby protestowac za wszystkich .
Caly swiat na to patrzy i wszystkie Polki sa wlasnie tak reprezentowane jak te na ulicach.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 27.10.2020, 14:21 · Zgłoś
Za wszystkich to nie ma prawa nikt decydować. Wy nie dajecie prawa wyboru.
Odpowiedz
0
@ Polak
dnia 28.10.2020, 07:19 · Zgłoś
Masz prawo wyboru zawsze kobieto...zanim rozlozysz nogi
Odpowiedz
3
@ POLAK
dnia 26.10.2020, 21:16 · Zgłoś
Za moich czasow jak chodzilo sie do szkoly to byly wartosci i zasady I tego sie trzymam
Odpowiedz
1
@ Jackob
dnia 26.10.2020, 21:14 · Zgłoś
Każde dziecko ma prawo się urodzić i żyć na tj świecie oglądałem na lekcji religii film nie planowane i [...] jest okrucieństwem dziecko w [...] matki jest niczemu niewinne ale głupota kobiet nie zna granic
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 22:56 · Zgłoś
Placówka podobno oświatowa... A to jest [...]. Zanim będzie dziecko, to jest [...] i [...]. Człowiek jest naprawdę dość skomplikowanym organizmem, zeby miał powstawać od poczęcia. Czyżby coś się zmieniło od kiedy chodziłem na biologię? Dodam, że [...] DŁUGO NIC nie czuje. To nie znaczy, żeby aborcje traktować jak „antykoncepcję”, ale dokonując jej, nie zabijamy żadnego człowieka. A właśnie na takim fałszywym przekazie opiera się nadrzędny argument przeciwko [...]. Masz 17 lat człowieku, a grzeszysz taka ignorancja! I to w dobie takiego łatwego dostępu do rzetelnej wiedzy! I jak nie twierdzić, ze edukacja [...] jest potrzebna?!
Odpowiedz
1
@ POLAK
dnia 26.10.2020, 20:58 · Zgłoś
Malo pozytku z niej wynosisz
Odpowiedz
3
@ POLAK
dnia 26.10.2020, 20:55 · Zgłoś
za kudly I do roboty,to wiecej pozytku bedzie.
W szpitalach brakuje personelu do roznoszenia jedzenia.
[...] sie przewraca.
Odpowiedz
-1
@ Jackob
dnia 26.10.2020, 20:57 · Zgłoś
To powiedz kobietom to ja mam lekcję online
Odpowiedz
-2
@ Jackob
dnia 26.10.2020, 20:35 · Zgłoś
TVN jest najlepsza polską stacją dla mnie TVP nie istnieje oglądam tam jedynie Ojca Mateusza i Koronę Królów
Odpowiedz
0
@ blabla
dnia 26.10.2020, 20:55 · Zgłoś
Tvn i Tvp to jeden poziom. Reklamy, propaganda i denne filmy.
Odpowiedz
-4
@ Jackob
dnia 26.10.2020, 20:57 · Zgłoś
TVP to propaganda A TVN jest w porządku
Odpowiedz
2
@ GNLS
dnia 26.10.2020, 20:15 · Zgłoś
Jakieś takie wyszczekane tylko w necie jesteście M@CICE !
do jutra ;)
Odpowiedz
-3
@ Jackob
dnia 26.10.2020, 19:58 · Zgłoś
Jak te [...] spróbują zniszczyć któryś z jasielskicj kościołów A szczególnie Sankuarium Sw Antoniego Patrona Miasta to nie daruje albo zaczną obrażać księży to pożałują [...] powinny siedzieć w domu A nie uprawiać [...] na ulicach [...] musi być zakazana jest to grzech przeciwko 5 przykazaniu nie zabijaj Bóg te kobiety jeszcze kiedyś pokaże za te wulgaryzmy i programowanie kościołów
Odpowiedz
-2
@ [...]
dnia 26.10.2020, 20:09 · Zgłoś
Do garażu pod autem leżeć albo [...] w kubeł, jak nie masz nic mądrego do powiedzenia! [...]ć!
Odpowiedz
-5
@ Cyberchłop
dnia 26.10.2020, 20:17 · Zgłoś
Jackob nie lubi kobiet bo tak jego idol" Krzysztof Bosak ma
Malego" dlatego mści się na kobietach i nie uznaje równouprawnienia [...] mały walikonik, pewno jeszcze
mieszka z Mamusią i ogląda TVP1 prowadzonych przez kapucynków z Torunia
Odpowiedz
0
@ Jackob
dnia 26.10.2020, 20:30 · Zgłoś
Ja drogi Panie mam 17 lat i nie popieram żadnej partii politycznej ale takiego chamstwa to nie widziałem jestem katolikiem i ministrantem i jest to skandaliczne co te kobiety robią A zapewne część z nich to katoliczki ci nie oglądam TVP A moja mama jest nauczycielką Radia Maryja także nie słucham w szkole uczą że [...] jest grzechem przeciwko Bogu i życiu
Odpowiedz
-1
@ Husarz
dnia 26.10.2020, 20:34 · Zgłoś
Nie karmić [...]!
Odpowiedz
0
@ Bbc
dnia 26.10.2020, 20:58 · Zgłoś
Pokaż swojego buhahaha
Odpowiedz
-1
@ luc
dnia 26.10.2020, 21:02 · Zgłoś
Księży mogą sobie trochę powkurzać @Jackob - jak sobie umyśleli,żeby zakazywać [...] w przypadku takich zdeformowanych i nie mających szans na życie "dzieci" ( https://www.estetykaichirurgia.pl/wp-content/uploads/2020/10/wady-plodu-foto.jpg
https://demotywatory.pl/4694367/Kilka-harcorowych-przypadkow-wad-plodu-glownie-letalnych-Ku ) to niech zbierają konsekwencje swojego ślepego uporu. Zasady zasadami,a nie uwzględnianie wyjątków od zasad sprowadziło postawę kościoła do absurdu i śmieszności. Jak w Watykanie do kościoła wprowadzali bożka panachamę czy jak księża urządzają wspólne modły z pogańskimi muzułmanami których wiara ("nie ma boga prócz allaha", a Jezus to najwyżej "kolejny prorok który wg. nich nie zmartwychwstał") zaprzecza w gruncie rzeczy naszej - to to jest "ok",ale tu to nagle nieprzekraczalne granice - nawet gdy kobieta ma umrzeć albo gdy dziecko ma i tak skonać w męczarniach ?!

Natomiast jak będą się bawic w niszczenie kościołów czy profanacje to trzeba by ich stanowczo zgnieść ich jak [...], ponieważ inaczej to jeszcze wpadną na pomysły palenia chrześcijanami w krematoriach...
Odpowiedz
0
@ Jackob
dnia 26.10.2020, 21:35 · Zgłoś
Przez te kobiet [...] przemawia jak słyszę telewizji te [...] wulgaryzmy to życzyć mi się chce na tomiast ja się cieszę się że urodziłem się w chrześcijańskiej rodzinie dziękuję Bogu że jestem ministrantem nie wstydzę się mojej wiary i będę jej bronił aż do śmierci nie wyobrażam sobie życia w rodzinie [...] i [...] [...] precz z Polski [...] precz z Polski stop [...] dziedzin w [...] matki mają prawo do życia
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 21:46 · Zgłoś
Mowa miłości i ortografia Jackoba powala :-D W szkole to chyba tylko na religie chodzisz :-D
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 22:08 · Zgłoś
A krowa, w przeciwieństwie do nieczujacego długo nic płodu ludzkiego, ma prawo nie być [...] i zapładniaba, bo Tobie, stary koniu, zachciało się mleka z [...] nieswojego gatunku!
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 22:11 · Zgłoś
@luc
Postaraj się bardziej. To akurat nie ta opcja, co odczłowiecza i pali ludzi- czy to ba stosach czy w krematoriach.
Odpowiedz
1
@ ja
dnia 26.10.2020, 19:44 · Zgłoś
Pani Maria Kurowska podpisała się pod wnioskiem do TK. Możecie jej podziękować za protesty w czasie [...]!!!
Odpowiedz
1
@ blabla
dnia 26.10.2020, 19:52 · Zgłoś
Paradował ten kto chciał. Pani Kurowska nikogo nie namawiała.
Anonimy w necie namawiali, więc do nich podziękowania.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 20:14 · Zgłoś
Paradował ten, kto był ZMUSZONY decyzja polityczna środowiska p.Kurowskiej.

[...] jest OK, ponieważ NIKOGO jeszcze nie zabijamy. Nie przypadkiem dokonywana jest do OKREŚLONEGO MONENTU. Naprawdę trudno uważać, że człowiek jest ot tak- od poczęcia. Nie jest! Owszem- powstaje nowy kod genetyczny, ale od „fundamentów” do „budynku” daleka droga. Bez tego pierwszego nie ma tego drugiego, co nie zmienia faktu, że ani to pierwsze nie jest jeszcze drugim, ani to drugie nie jest już pierwszym.
Odpowiedz
2
@ krol
dnia 26.10.2020, 19:05 · Zgłoś
one chca sie bzykac bez konsekwencji czyli zawsze mozna usunac mowiac ze zycie jest zagrozone [...] dzi y
Odpowiedz
-1
@ [...]
dnia 26.10.2020, 19:15 · Zgłoś
A ja sobie mogę powiedzieć ot tak, ze strzelasz [...]. A Ty jak się chcesz [...]? Z konsekwencjami??? Bardzo „odpowiedzialnie”. Musisz przyswoić, że NIE MA stuprocentowej antykoncepcji, a już na pewno nie ma z tym NIC wspólnego to, że niezależnie od okoliczności stosunku potencjalny [...] może mieć nieodwracalne wady. Skazując go na osiągniecie paru miesięcy, gdy zacznie odczuwać fizyczne cierpienie, stajemy się jego katami, a zdaje się, że właśnie cierpienia antyaborcjoniści chcieliby uniknąć.
Odpowiedz
6
@ Kierowca 810
dnia 26.10.2020, 18:49 · Zgłoś
Co by się nie zrobiło to i tak wszystko będzie złe i niedobre.
Sami ludzie dążą do eliminacji siebie życia na ziemi i tak się stanie.
Przed nami było wiele cywilizacji i zniknęły, tak teraz przychodzi
kolej by i nasza cywilizacja znikła na zawsze, już nadszedł czas.
Sama przyroda eliminuje z życia to co jej szkodzi a człowiek jej pomaga.
Odpowiedz
1
@ stary71lat
dnia 26.10.2020, 18:46 · Zgłoś
jestem stary--mam 71 lat ale jestem dumny z Was Jaślanki i Jaślanie---jesteście Bohaterami---[...] do doła---Hańba takiemu żondovi ---ładują tylko swoje kapsy pod przykrywką [...]---Łamacze Prawa , Łamacze Konstytucji, Rozwalacze Demokracji---nawet za Stalina nie było takich mścicieli , wręcz Niebezpiecznych Nibyludzi.
Odpowiedz
0
@ blabla
dnia 26.10.2020, 19:02 · Zgłoś
Jesteś dumny, że grupka młodych jeździ od miasta do miasta i rozsiewa wirusa?
Im wirus raczej nie zaszkodzi, ale Tobie... Teraz lepiej nie wychodź z domu.
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 26.10.2020, 19:17 · Zgłoś
A za czyja sprawa wychodzą z domu? Cz aby nie zaś prawa wybranych przez kogoś rządzących? Naprawdę nie mogliśmy tego przewidzieć, wybierając [...]?
Odpowiedz
-3
@ marek
dnia 26.10.2020, 18:36 · Zgłoś
Już można było to przewidzieć po ostatnich wyborach. wtedy była szansza ich zatrzymać , ale lepiej pozno niż wcale. Też uważma ,że hasła w... są na miejscu. Tylko nowa władza musi uznać PiS za ogranizację przestępczą i ukarać winnych , w innym przypadku powrócą
Odpowiedz
1
@ tofik
dnia 26.10.2020, 18:31 · Zgłoś
90% protestujących zupełnie nie wie po co poszła protestować
Odpowiedz
-2
@ [...]
dnia 26.10.2020, 18:49 · Zgłoś
Ty nam powiesz?
Odpowiedz
1
@ blabla
dnia 26.10.2020, 19:13 · Zgłoś
Rysują błyskawice na wzór symbolu SS, aby pokazać swoje poglądy. Chcą przywrócenia [...] eugenicznej, którą wprowadzili naziści.
Na pierwszym zdjęciu widać, że chcą wojny. Tak jak faszyści dążą do wojny.
Odpowiedz
-1
@ [...]
dnia 26.10.2020, 19:21 · Zgłoś
Nazisci to akurat kazali rodzic na potęgę narodu- oczywiście swojego. W tym sensie aborcje u wroga były juz oczywiście pożądane, bo wróg był po prostu [...].
Tak więc trochę Ci nie wyszło xd
Odpowiedz
4
@ blabla
dnia 26.10.2020, 19:36 · Zgłoś
@[...]: W innych miastach te same hasła na tekturach, więc nie może to być samodzielnie działanie. Jest to akcja skoordynowana.
Na czyje zlecenie działacie? Anonimowi zleceniodawcy z internetu?
Odpowiedz
-1
@ [...]
dnia 26.10.2020, 20:24 · Zgłoś
To Cię dziwi, ze te same? Albo to, że ktoś może być na dwóch protestach w różnych dniach? To przestępstwo? Zdziwiłoby mnie, gdyby ktoś był na dwóch różnych protestach w TYM SAMYM czasie xd Tak, akcja skoordynowana- jest plan działania na cały tydzień- JAWNIE. No i? Tylko marsze w „obronie rodziny” maja prawo być skoordynowane? Myśle, że głównym inicjatorem akcji jest...PiS :D
Odpowiedz
1
@ blabla
dnia 26.10.2020, 20:35 · Zgłoś
Jeśli inicjatorem akcji jest PiS, to tłumaczyłoby dlaczego policja nie wystawia mandatów "pożytecznym [...]".
Odpowiedz
-2
@ Husarz
dnia 26.10.2020, 20:35 · Zgłoś
@ blabla. przekaz dnia z TVPis? jaki nazistowski symbol, [...]?
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 26.10.2020, 22:09 · Zgłoś
Ten symbol sugeruje tzw. kolorową rewolucję, a kto za tym stoi, nie trzeba chyba tłumaczyć. Stąd też brak reakcji Policji.
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 27.10.2020, 00:33 · Zgłoś
Kolejny "geniusz". Ten symbol funkcjonuje juz od kilku lat. Jej pomysłodawcą jest Ola Jasionowska - graficzka, ilustratorka, feministka, pracuje w urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy. Jak tłumaczy, błyskawica mówi: "uważaj, ostrzegamy. Nie zgadzamy się na odbieranie kobietom ich podstawowych praw".

Wyjaśnia również, że ostrzegawczy charakter tego znaku jest czytelny dla wszystkich ludzi na świecie, niezależnie od kraju czy języka, jakim się posługują. - Czerwona błyskawica miała kontrastować ze statycznym profilem kobiety, którą narysowałam na plakacie - mówi Jasionowska.
Odpowiedz
2
@ Patriota
dnia 26.10.2020, 17:21 · Zgłoś
Jeszcze chwilę i nie będzie księży. Poczekajcie jak z zachodu zacznie na nas oddziaływać nowy trend tj. islam. Ciekaw jestem co wtedy kobiety zrobią - czy też odważą się walczyć o swoje przepraszam za wyrażenie ci..ki.
Odpowiedz
-3
@ luc
dnia 26.10.2020, 18:12 · Zgłoś
Wtedy to będą lizały brudne [...] stopy brązowego "habibi" ubrane w worek z dziurkami na oczy, bo gdyby mu się postawiły to im spali buźkę kwasem albo skróci o głowę.

Powiedzmy jednak szczerze - czy to,że zachód dobrowolnie poddaje się zdziczałym hordom prymitywów oznacza,że mamy wracać do epoki kamienia łupanego ale na "katolickich" warunkach i kobiety zamiast worków na [...] powinny ubierać włosienicę ? [...] to. Koleś - ja tam lewusem nie jestem i za [...] nie jestem ale poprzedni kompromis był dobry. Chciałbyś,żeby [...] musiała urodzić takiego dzieciaka:
https://www.estetykaichirurgia.pl/wp-content/uploads/2020/10/wady-plodu-foto.jpg
https://demotywatory.pl/4694367/Kilka-harcorowych-przypadkow-wad-plodu-glownie-letalnych-Ku
Serio życzył byś takiego "dziecka" żonie/siostrze/itd ?! Ponieważ o takie przypadki tu chodzi a nie o ładnego różowego bobasa.

Tu kościół zwyczajnie nieżyciowo podchodzi do zasad i tyle dążąc do zakazania [...] z takich przyczyn.Był dobry kompromis,to go [...] a teraz [...] atakuja kościoły i po upadku władzy PiSu mogą wprowadzić [...] na życzenie która będzie prawdziwym mordowaniem dzieciakow. A wszystko PiS robi po to,by przykryć bezkarność dla lekarzy i być może przymusowe "szczepienia" ktore będą tak naprawdę eutanazją albo sterylizacją. Przecież nikt nie umiera od placebo więc ten 29 letni Brazylijczyk to musiał umrzeć od tej tzw. "szczepionki" w której testach brał udział.
Odpowiedz
-3
@ [...]
dnia 26.10.2020, 19:10 · Zgłoś
Rasizm już w pierwszym zdaniu.
Odpowiedz
-2
@ [...]
dnia 26.10.2020, 19:23 · Zgłoś
My już mamy własny pislam.
Odpowiedz
-2
@ Cyberchłop
dnia 26.10.2020, 20:22 · Zgłoś
To jak nie będzie księży to nie będzie [...]. No chyba że wg TVP 1 wśród murarzy jest najwięcej .Ale Kurski musi [...] robić Papkę z mózgownicy
Odpowiedz
-1
@ luc
dnia 26.10.2020, 20:51 · Zgłoś
"Rasizm już w pierwszym zdaniu"

Od kiedy arab to rasa i nie dotyczy to konia ?

Lewica - czyli ignorancja i "moralne oburzenie" jak u Pani Dulskiej ech...

Mógłbyś [...] docenić,że jako jedyny zamiast bawić się w [...]nkę próbuję wyjaśnić na obrazkach dlaczego ta zmiana przeciw której są protesty jest zła (Bo jest).Ale to jest dla takich jak ty aktywistów lewicowych za trudne - podobnie jak myślenie. Przecież islamski fundamentalizm to poza religią takie samo [...] jak fundamentalizm "chrześcijański" który podnosi [...] zakazując [...] w przypadkach takich "potworków" - co dotąd było dopuszczalnym wyjątkiem.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 22:23 · Zgłoś
@luc

Skoro nie dotyczy konia, to pisze się inaczej. I czyżby np. potomkowie Tatarow w Polsce mieli brudne stopy?

To tu trzeba w ogóle cokolwiek wyjaśniać??? Xd
Lepiej wyjaśnij, dlaczego zygote albo [...] nazywasz „dzieckiem”! :D

Fundamentalizm to fundamentalizm, a wyznanie- wyznanie. Nie wszystkie jego elementy mogą być fajne, ale nie jest też tak, że wszystko wszedzie jest tolerowane w imię poszanowania kultury czy tradycji. I co? I nic- wyznawcy organizują się inaczej i wszyscy są zadowoleni.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 27.10.2020, 14:24 · Zgłoś
@luc
Polityka [...] ze swoją rasa panów była wzgledem innych narodów tylko ksenofobiczna lub szowinistyczna czy jednak rasistowska, mimo ze dotyczyła jak najbardziej także białych Słowian?
Odpowiedz
3
@ Kierowca 810
dnia 26.10.2020, 16:38 · Zgłoś
Zielone ludziki są wszędzie a w Jaśle najwięcej.
Mieszkańcy Jasła ze swoim uwstecznionym pomyślunkiem tylko szkodzą miastu.
Odpowiedz
-4
@ Cyberchłop
dnia 26.10.2020, 16:26 · Zgłoś
Pewno dalej niż Twoje takie niby Patriotyczne i Chrześcijanskie na pokaz
Jak nie rozumiesz o co w tym chodzi to po prostu [...].
To ich bezpośrednio dotyczy za chwile będą zakładać rodziny. Szkoda
Że tego nie rozumiesz widać że jesteś niespepełnionym
życiowo [...]
Odpowiedz
7
@ do cyberjepoła
dnia 26.10.2020, 19:20 · Zgłoś
znalazł się spełniony... pochwal się swoimi osiągnięciami geniuszu hehe...
Odpowiedz
3
@ Cyberjepołku
dnia 26.10.2020, 21:04 · Zgłoś
Hehe... Już widzę twojego buhahaha
Odpowiedz
7
@ Pl
dnia 26.10.2020, 15:51 · Zgłoś
Wszystkie te transparenty jedną ręką pisane, przyjechał wesoły autobus, porozdawał [...], i ciemna inteligencja, dzieci telefonów komórkowych ruszyły w miasto. D
Strach myśleć dokąd to pokolenie zajdzie.
Odpowiedz
6
@ Andrzej
dnia 26.10.2020, 14:14 · Zgłoś
A najwiecej krwi na rękach maja [...] i osoby namawiające do [...]. Piekło [...] i wyje nawet w Jasle!
Odpowiedz
-7
@ [...]
dnia 26.10.2020, 14:51 · Zgłoś
Piekło masz w rzeźni- dzieki takim, jak Ty.
Odpowiedz
-6
@ Cyberchłop
dnia 26.10.2020, 16:35 · Zgłoś
Ja jednak myślę że Kościół Katolikcki rozumiesz [...]
wyprawy krzyżowe itp. Pobłogosławienie przez papieża faszystów
Akceptowanie przez Jana Pawła [...] w kościele tzw afera
bostońska
Odpowiedz
3
@ Bbc
dnia 26.10.2020, 21:11 · Zgłoś
To ty myślisz oooo... Niesamowite haha
Odpowiedz
4
@ kosa
dnia 26.10.2020, 14:05 · Zgłoś
[...] obrosły dobrobytem bo rząd wszystko robi ,żeby było coraz lepiej to się grymasi i marzy jeszcze o prawie zezwalającym na legalne zabójstwo.Pootwierać więzienia wypuścić wszystkich [...],zaprosić Putina,Łukaszenkę i tego "Boga" z Korei Pół. to się wam [...] małolaty zechce chlebusia z opaloną skórką.Nie pasuje Bóg, nie pasuje życie, droga wolna np Holandia tam gratis zrobią wam atanazję
Odpowiedz
8
@ Zenek
dnia 26.10.2020, 13:58 · Zgłoś
Wypełzła patologia z transparentami i krzyczą. Wystarczy spojrzeć na osoby ze zdjęć - margines społeczny...
Odpowiedz
-2
@ Husarz
dnia 26.10.2020, 20:36 · Zgłoś
Ty chyba w lustro patrzysz, gościu.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 13:54 · Zgłoś
PiS mamy w sumie dłużej i niestety widziały gały, co brały.
Odpowiedz
1
@ life
dnia 26.10.2020, 13:35 · Zgłoś
Nie Jasło jest miastem nienawiści, tylko tutaj komentujący. Pisałem kiedyś,
aby zamknąć ten Portal.
Odpowiedz
7
@ Matka
dnia 26.10.2020, 13:03 · Zgłoś
"sznowni" protestujacy...
Nie moge nie skomentowac tych wydarzen. Jestem matka 2 dzieci. Na szczescie sa zdrowe ale nie bede przytaczac historii ciaz. Jestem zaskoczona co na tym protescie robia matki. Dziewczyny ktore nigdy nie rodzily to wiadomo zwlaszcza nastolatki hehe biora udzial w protescie bo to moze dla nich lans ktorego w ogole nie sa w stanie rozumiec wiec to jest jak dla mnie jeden wielki popis. Matka ktora nosi dziecko pod swoim sercem bo swiadomie oczywiscie idzie do lozka z facetem a nie z pierwszym lepszym na imprezie nie zabilaby swojego dziecka zwlaszcza jesli okazaloby sie ze jest chore. To nie jest tak ze ide do sklepu i z polki dobieram sobie dziecko to ktore mi pasuje a jak kupie i mi nie bedzie odpowiadalo to je wyrzuce ze swojego zycia jak produkt. Nie wyobrazam sobie w jakim stanie musi byc sumienie matki zabijajacej swoje dziecko bo to jest jej cialo a nie inkubator?
To jest moje osobiste zdanie i tak sie zastanawiam co teraz kobiety maja w glowie i jakimi wartosciami sie kieruja. A wiec kobiety zastanowcie sie zanim pojdziecie do lozka bo jak nie wiecie czesto niesie to za soba konsekwencje ktorym nie bedziecie w stanie sprostac. Do roli matki trzeba serca ktore nie zawsze stanowi tylko i az funkcje organu... Badzmy odpowiedzialne i swiadome a nie leźmy jak slepe kury za kolezankami albo tam gdzie jest nagonka na pis. Kazde dziecko jest takim samym cudem jakim i wy jestescie protestujace kobiety. Nikt wam, zycia nie odebral, nie róbcie tego swoim dzieciom ktore bylyby dla was calym swiatem...
Odpowiedz
-7
@ [...]
dnia 26.10.2020, 13:18 · Zgłoś
Czyli jak pójdę do łóżka świadomie, to jest to gwarancja tego, że płod nie będzie miał wad genetycznych? XD Chroń nas Boże od ludzi takich jak Ty.
Odpowiedz
7
@ Echhhh
dnia 26.10.2020, 13:21 · Zgłoś
[...] ty naucz się czytać ze zrozumieniem.
Odpowiedz
-12
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 13:52 · Zgłoś
Matko, weź, daj spokój, bo się tylko ośmieszasz. Guano wiesz o tym, co byś zrobiła i wlaśnie o to chodzi, żeby mieć wybór.
Odpowiedz
-6
@ [...]
dnia 26.10.2020, 13:56 · Zgłoś
Czyli świadomy [...] chroni potencjalny [...] przed wadami?
Odpowiedz
-3
@ do Matki i podobnie myślących
dnia 26.10.2020, 14:13 · Zgłoś
Pani Matko, przeciwnicy przyznania matkom prawa wyboru na swoich postach publikują zdjęcia pięknych, zdrowych i uśmiechniętych dzieci, lub co najwyżej dzieci z zespołem Downa. Jednak tu chodzi przede wszystkim o płody mocno i trwale uszkodzone niezdolne do samodzielnego życia, które umrą w trakcie porodu, lub niedługo później. Czy w takich przypadkach matka nie powinna mieć prawa do decyzji, czy oszczędzić cierpień sobie i "dziecku"? Dla takiej matki to wielka tragedia i co, jeszcze ją do więzienia zamykać ? I wy macie sumienia katolickie, taka jest wasza wiara ?. To jest potworne. Boga to rozgrzeszacie, że takie życie zesłał, a ludzi tobyście najchętniej na "krzesło elektryczne" posłali. Gdzie miłość bliźniego, współczucie. Taki Kościół nie ma przyszłości, bo młodzi chcą żyć normalnie i albo w tym kraju zapanuje normalność, albo wszyscy wyjadą.
Odpowiedz
3
@ Matka
dnia 26.10.2020, 17:20 · Zgłoś
Dla mnie zabic wlasne dziecko bo jest bardzo chore a ja wole wygodne zycie to to jest dla mnie wielka tragedia. Chronie tylko siebie. Egoistyczne podejscie. Dzis kazdy woli uciekac od trudnosci, klopotow i boi sie stawic temu czola. Widzialam wypowiedz matki niepelnosprawnegl chlopca w ktorej mowi ze sama nigdy nie zrobilaby tego ale jest za [...] no to do [...] o co jej chodzi bo mowic jedno a robic drugie to srednio. Ja osobiscie jestem przeciwna i nie odebralabym zycia swojemu dziecku. Nie chcialabym byc w skorze niepelnosprawnego dziecka ktorego matka protestuje za [...]...
Odpowiedz
-2
@ Husarz
dnia 26.10.2020, 20:37 · Zgłoś
A w skórze [...], mamuśka?
Odpowiedz
-1
@ Sterylizacja
dnia 26.10.2020, 22:46 · Zgłoś
Dragones...patrząc na twój tok myślenia to twoja córka powinna być wdzięczna że nie miała wykrytej wady podczas porodu bo była by usunięta jak zepsuty burak którym zresztą jestes
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 27.10.2020, 00:35 · Zgłoś
"Podczas porodu"? Oj, glupiątko. Gdy ja byłam w ciąży [...] była na żądanie do 12 tygodnia. Miałam wybór i dokonałam go. I nie kompromituj się, pisząc do mnie bzdury. Chcesz, przyjdź kutro do parku, pogadamy. Jak masz jaja, oczywiście.
Odpowiedz
6
@ Da
dnia 26.10.2020, 12:55 · Zgłoś
Zabrać 500 plus zabrać matka plus
Zabrać wszystkie przywileje które dał pis
Wiek emerytalny do 67 podnieść i wtedy zobaczymy.
Odpowiedz
6
@ popieram
dnia 26.10.2020, 13:03 · Zgłoś
Bardzo dobre pomysły, wreszcie by gospodarka ruszyła, a nieroby musieliby się wziąć za robotę żeby przeżyć
Odpowiedz
0
@ do DA
dnia 26.10.2020, 13:39 · Zgłoś
Pisowskie [...] boją się stracić darmowego socjalu, na który harują pracujący. Nawet emeryci płacą podatki na pisowskich [...]. ZAPRACUJ SOBIE, a nie oglądaj się na władzę, która okrada swoich obywateli!!!
Odpowiedz
-2
@ precz z fundamentalizmem
dnia 26.10.2020, 12:50 · Zgłoś
Jak to jest, że na wojnie można [...] zdrowych ludzi i tu Kościół nie mówi, że tylko Bóg daje i odbiera życie, a usunięcie uszkodzonego płodu nie mającego szans na przeżycie jest grzechem śmiertelnym i Kościół dodatkowo jeszcze chce żeby wsadzać do więzień matki i lekarzy
Odpowiedz
-3
@ [...]
dnia 26.10.2020, 12:53 · Zgłoś
Albo dzieci wysyłane do walki w powstaniu...
Odpowiedz
5
@ Echhhh
dnia 26.10.2020, 13:25 · Zgłoś
Na wojnie wróg atakuje twój kraj aby nas [...], [...], obedrzeć ze skóry i wiele innych ... Więc bronisz się i swoich bliskich walcząc z najeźdźcą, czego ty tu nie rozumiesz. Widzisz różnice pomiędzy obroną kraju i bliskich na wojnie a [...] ?
Odpowiedz
0
@ do "Echhhh"
dnia 26.10.2020, 13:57 · Zgłoś
W przykazaniu nie zabijaj nie ma warunków. To Bóg daje i odbiera życie. Wojny wywołują politycy, a żołnierze pociągają za spust i [...] innego człowieka, który nie z własnej woli jest po drugiej stronie frontu. To jest hipokryzja Kościoła. Jednych rozgrzeszają, a innych kierują [...] i jeszcze za życia do kryminału.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 13:58 · Zgłoś
A przed kim np. Niemcy bronili się, gdy nas napadli? Choć niewątpliwie propaganda kazała im się tylko bronić xd
Odpowiedz
-1
@ [...]
dnia 26.10.2020, 14:02 · Zgłoś
Oczywiście! Wyobraźmy sobie, że oto nagle mówimy pas i nie dajemy się zmanipulować pseudopatriotyczną propaganda, i odmawiamy walki. I co się dzieje? Nie ma wojen, bo nie ma komu [...]. Oczywiście tak musiałyby postępować WSZYSTKIE strony. Wtedy jedynymi wojnami byłyby te z chorobami lub innymi zagrożeniami naturalnymi.
Odpowiedz
1
@ luc
dnia 26.10.2020, 17:57 · Zgłoś
To przykazanie w oryginale nie brzmi "nie zabijaj" a "nie morduj".

"Nie zabijaj" i obecna lewicowo-wygodna interpretacja to po prostu wynik błędu tłumacza XD
Odpowiedz
-5
@ abc
dnia 26.10.2020, 12:44 · Zgłoś
PiS = [...] i Sadyści
Odpowiedz
0
@ cba
dnia 26.10.2020, 19:27 · Zgłoś
długo nad tym myślałeś mądralo haha...
Odpowiedz
5
@ Ra
dnia 26.10.2020, 12:41 · Zgłoś
Jedne krowy w jaśle protestują
A drugie myscowej.
Odpowiedz
-1
@ [...]
dnia 26.10.2020, 12:54 · Zgłoś
A trzecia komentuje (przepraszam Krowy!).
Odpowiedz
5
@ jaslanin
dnia 26.10.2020, 12:38 · Zgłoś
Kompleksy mają na badania psychiatryczne powinni ich zabrać i przez to wychodza na ulicę
Odpowiedz
6
@ jaslanin
dnia 26.10.2020, 12:32 · Zgłoś
Gdzie SM i Policja epidemia a tu zbiorowe zgromadzenie
Odpowiedz
-2
@ [...]
dnia 26.10.2020, 19:38 · Zgłoś
Prawicę aresztować! To oni wyprowadzili ludzi.
Odpowiedz
7
@ Echhhh
dnia 26.10.2020, 12:29 · Zgłoś
Widać że [...] wyszła na ulicę z [...] i protestuje ale nie wie dokładnie dlaczego. Czy wy czytaliście tę ustawę u źródła ? Jest zapis że można przerwać ciąże w wyniku zagrożenia dla dziecka lub matki. Chyba że chcecie wprowadzić wszystkie aborcje za legalne i [...] na całego ?

Art. 1 W ustawie z dnia 7 stycznia I993 r. o planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach dopuszczalności przerywania ciąży (Dz.U. Nr 17 z dnia I marca I993 r., poz. 78 z p6m. zm.), wprowadza się następujące zmiany: 1) Uchyla się art. 4a ust. 1 pkt 2. 2) Art. 4a ust. 3 otrzymuje brzmienie: .,W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1, przerwania ciąży dokonuje lekarz w szpitalu". 3) Art. 4a ust. 5 zdanie pierwsze otrzymuje brzmienie: ,wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 1, stwierdza inny lekarz niż dokonujący przerwania ciąży chyba, ze ciąża zagraża bezpośrednio życiu kobiety".

cała treść http://orka.sejm.gov.pl/Druki9ka.nsf/0/BCD189DEECEDC8ECC12584BA0040FA02/%24File/36.pdf
Odpowiedz
-8
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 13:54 · Zgłoś
Widzę, że mój komentarz znow nie po linni obowiązującej w [...].
Odpowiedz
3
@ Dana
dnia 26.10.2020, 18:05 · Zgłoś
Postępowa się znalazła .Co zatem robisz do tej pory w tym [...]?
Wyjedż-ulży wszystkim.
Odpowiedz
2
@ cba
dnia 26.10.2020, 19:28 · Zgłoś
nie wyjedzie bo niema gdzie...
Odpowiedz
-3
@ Husarz
dnia 26.10.2020, 20:38 · Zgłoś
Ona nie wyjedzie. Jest belfrem z powołania i musi oświecać [...]. Szacun, smoczyco.
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 21:47 · Zgłoś
Dzięki, panie Husarz.
Odpowiedz
-4
@ Jack
dnia 26.10.2020, 12:17 · Zgłoś
Zyczę wszystkim upadku pis- u
Odpowiedz
7
@ xena
dnia 26.10.2020, 10:03 · Zgłoś
moze zapytajcie matki juz majace dzieci ciezko chore i niepelnosprawne jak wyglada ich zycie,a potem osadzajcie,one wam powiedza jak sie zyje i jakie sa szczesliwe .
Odpowiedz
-5
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 10:05 · Zgłoś
Przecież pisowi chodzi o dzieci PRZED urodzeniem. Potem mają je i ich matki głęboko w [...].
Odpowiedz
-2
@ [...]
dnia 26.10.2020, 10:43 · Zgłoś
Dzieci przed urodzeniem się już nie usuwa- jest za późno. Nie przypadkiem [...] dokonuje się do określonego momentu- gdy nie ma jeszcze mowy o człowieku. Bo ludzkie [...] czy [...] to jeszcze nie człowiek i jako taki, o wiele mniej zaawansowany w rozwoju i, co za tym idzie, możliwości odczuwania cierpienia, nie powinien, tylko dlatego ze jest ludzkiego pochodzenia, mieć ochrony większej od organizmów takie cierpienie jak najbardziej odczuwających.
Odpowiedz
-2
@ Ona......
dnia 26.10.2020, 09:56 · Zgłoś
Oceny komentarzy sa fałszowane ... po co wiec są!!!
Odpowiedz
12
@ aaaaaaa
dnia 26.10.2020, 09:42 · Zgłoś
Co te dzieci robily na tym marszu
Odpowiedz
-5
@ Tadek
dnia 26.10.2020, 09:07 · Zgłoś
brawo jasło, brawo kobiety !!!
Odpowiedz
-2
@ Tex
dnia 26.10.2020, 09:03 · Zgłoś
Jaslo4u jak to było liczone że wyszło wam 300 osób a na innym portalu
1000. Ktoś do szkoły na matematykę nie chodził???
Odpowiedz
-5
@ kika
dnia 26.10.2020, 09:00 · Zgłoś
Brawo młodzi wreszcie bierzecie przyszłosc w swoje ręce.Pogoncie te [...] i tworzcie nowoczesne panstwo.
Odpowiedz
7
@ hehe
dnia 26.10.2020, 12:02 · Zgłoś
ci młodzi to pojęcia o pojęciu nie mają hehe...
Odpowiedz
6
@ Lilo
dnia 26.10.2020, 08:50 · Zgłoś
Ludzie się nudzą
Odpowiedz
-3
@ More
dnia 26.10.2020, 08:33 · Zgłoś
Jaslo to miasto nienawisci. Zycie tutaj jest po prostu szkodliwe.
Odpowiedz
-3
@ Felicja
dnia 26.10.2020, 08:48 · Zgłoś
To wszystko przez Pi-SS .
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 08:29 · Zgłoś
Komuś sie bardzo nie podobał mój komentarz z wypowiedzią doświadczonego lekarza, bedę go wrzucać do upierdliwienia, bo widzę, że ktoś nie chce uświadamiania, a jest ono potrzebne.

Zaryjewski Dariusz
24 tSpcdmpaaźouddonzdcissmceorsrntisklade oah geoofgrhdahzainmie s1u4:0c2ednSec ·
Duża część tego wpisu znalazła się jako odpowiedź do innego posta, mojej przyjaciółki, która zamieściła infografikę przedstawiającą dwa dania obiadowe z podpisem "To jest wybór" i obok zdjęcie dziecka w [...] matki z podpisem "To jest dziecko". Przekaz jest bardzo czytelny. Szanuję wszystkie poglądy pod warunkiem że nie są one narzucane siłą innym, i że nie zagrażają innym. Jedna z komentujących wpis mojej koleżanki Pań napisała o swoich doświadczeniach z ciąży, że jakaś pani doktor zalecała ("namawiała ją") przerwanie ciąży z uwagi na rzekomą chorobę dziecka, a ostatecznie jej dziecko (prawdopodobnie) jest zdrowe. Napisałem w odpowiedzi:
"musiała to być wyjątkowo niekompetentna osoba. Zajmuję się diagnostyką prenatalną od prawie 30 lat i nigdy nikogo nie namawiałem na indukcję [...] ze względu na chorobę płodu. Jednakże rozpoznanie wady, czy zespołu wad jeśli zostało postawione, musi być przedstawione ciężarnej tak, żeby informacja na temat rokowania była dla niej precyzyjna. Dotychczasowe prawo dawało kobietom możliwość zakończenia ciąży kiedy dziecko było trwale i nieuleczalnie chore. Diagnoza nie mogła być przypuszczeniem. Musiała być pewna. Ktoś, kto rozmawiał z Panią najwyraźniej nie miał bladego pojęcia o przedmiotowej dziedzinie wiedzy. Przykre ale prawdziwe. Beata (autorka infografiki z obiadem i płodem - komentarz autora) zapewne ma na myśli dzieci z zespołem Downa i inne z różnego stopnia niepełnosprawnościami motorycznymi i intelektualnymi, które są jej uczniami. Ja pisząc o nieodwracalnym i letalnym schorzeniu płodu mam na myśli sytuacje kiedy wiemy ponad wszelka wątpliwość, ze dziecko umrze jeszcze w trakcie trwania ciąży albo wkrótce po urodzeniu. Kontynuowanie takiej ciąży, jest w moim odczuciu niezgodne z etyką lekarską, gdyż poród może być sam w sobie niebezpieczny dla matki. I nie są to wywody czysto teoretyczne. Znam je z życia, z pracy. Dziecko z tzw bezczaszkowiem nie wytwarza naturalnych mechanizmów inicjujących poród, co najczęściej prowadzi do nadmiernie długiego trwania ciąży. Kończy się to indukcją porodu w 42-43 tyg ciąży i niejednokrotnie cięciem cesarskim z powodu olbrzymiej wagi dziecka. Dziecka, które umiera zaraz po urodzeniu z powodu braku mózgu. Oczywiście, kobieta może podjąć świadomą decyzję o kontynuacji takiej ciaży, ale czy można ją jej narzucić? To nie jest etyczne. Mam nadzieję, że mój przekaz był klarowny i nikogo nie uraziłem. Ale uwierzcie mi, problem nie jest zero-jedynkowy. "
Przytoczę kolejny przykład, a właściwie dwa z ostatniego miesiąca. Ciężarna w ciąży po przebytym wcześniej [...] cesarskim. W chwili stwierdzenia problemu był to 20 tydz. ciąży. W badaniu USG lekarz prowadzący stwierdził zmniejszoną ilość płynu owodniowego. Ja po dokładnej analizie problemu stwierdziłem ciężką i nieodwracalną chorobę nerek płodu, prowadzącą do ich całkowitej niewydolności. Skutkiem takiego stanu jest bezwodzie. W takich warunkach płuca płodu nie są w stanie się rozwinąć. Dziecko w [...] matki nie potrzebuje płuc aby żyć, więc taka ciąża może sobie trwać aż do końca. Ostatecznie rodzi się dziecko z całkiem niewydolnym układem oddechowym i umiera w pierwszych minutach swego życia. To dziecko NIGDY nie osiągnie dojrzałości i zdolności do życia poza organizmem swej matki! Ani w 20, ani w 40 tygodniu ciąży. Sposób zakończenia ciąży zarówno w 20 i w 40 tyg ciąży będzie taki sam - indukcja porodu. Skutek także ten sam. Śmierć dziecka zaraz po urodzeniu. Czy w takim przypadku etyczne jest kontynuowanie takiej ciąży aż do 40 tyg, aby konkretnie w opisywanym przypadku wykonać cięcie cesarskie (stan po c.cesarskim z uwagi na wadę [...]) i narażać matkę na ryzyko powikłań cięcia cesarskiego, czy indukować poród/[...] w 20/22 tyg ciąży? Oczywiście moja diagnoza była potwierdzona przez innego specjalistę diagnostyki prenatalnej.
Kolejny przykład również z ostatniego miesiąca. Ciężarna w trzeciej ciąży zgłosiła się na rutynowe badanie w 20 tyg. Dotychczasowy przebieg ciąży wg relacji ciężarnej prawidłowy. Miała kilka badań USG wykonanych przez lekarza prowadzącego - brak opisów - podobno prawidłowe. Na moim badaniu stwierdzam ciężkie [...] płodu i nieodwracalną wadę mózgu - tzw holoprozencefalię. Z uwagi na ciężkość i zaawansowanie zmian oraz niedwracalność problemu jakakolwiek terapia jest niemożliwa. Takie dziecko po urodzeniu żyje kilka dni, może tygodni. Zaraz po urodzeniu ma [...] oddechowe, z uwagi ne deformacje twarzoczaszki i dróg oddechowych niemożliwa jest zwykła jego intubacja. CIERPI niemiłosiernie. Diagnoza również potwierdzona przez innego specjalistę diagnostyki prenatalnej. Czy kontynuowanie takiej ciąży wydaje się wam etyczne w obliczu takich faktów, że ciężarna ma 38 lat, chce jeszcze być w ciąży, kiedyś? Jeśli pozwolimy temu dziecku, które i tak UMRZE, rozwijać się w [...] matki, już w 30 tygodniu ciąży główka będzie takich rozmiarów, że nie będzie miało szans na poród pochwowy. Trzeba będzie urodzić drogą cięcia cesarskiego. Znowu narażamy matkę na dodatkowe powikłania i odraczamy jej możliwość zajścia w kolejną ciążę o rok, dwa. Po tym czasie ona może już nigdy w tę ciążę nie zajść. Czy wybór postępowania jest prosty?
To były przykłady kiedy diagnostyka prenatalna pozwala na stwierdzanie ciężkich i nieodwracalnych chorób dziecka, uniemożliwiających im osiągnięcie zdolności do życia poza organizmem matki. Na co dzień jest więcej takich sytuacji, że dzięki tej diagnostyce stwierdzamy choroby, które leczyć można, czasem już wewnątrzmacicznie. Czasem po urodzeniu. Jakby nie było diagnostyki prenatalnej - te dzieci by umarły. Myślę, że wśród "moich znajomych" i obserwujących mój profil są takie osoby, którym diagnostyka prenatalna uratowała ich dzieci? Może zabiorą głos? Im życie dało nadzieję, medycyna pomogła. Ale nie zawsze jesteśmy w stanie pomóc dziecku. Pomóżmy wtedy matce!
Odpowiedz
3
@ tak
dnia 26.10.2020, 08:45 · Zgłoś
tylko że jest to prawo nie zgodne z konstytucją o która pani tak walczyła niedawno więc czegoś tu nie rozumie
po drugie są niestety dwie strony medalu bo są choroby które faktycznie jestem za [...] ale niestety np zespół downa też się pod to się łapał więc może tak panie idąc po ulicy i gdy widza takie dziecko to jakie myśli w tych główkach?? [...] rodzice powinni "to" usunąć już w czasie ciąży???
Odpowiedz
-8
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 08:57 · Zgłoś
Teraz ważna jest konstytucja?
Odpowiedz
7
@ tak
dnia 26.10.2020, 09:02 · Zgłoś
a co teraz jest nie ważna bo NIE PO MYŚLI??? :):):)
Odpowiedz
-12
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 09:34 · Zgłoś
Przedtem mieliście gdzieś konstytucję, teraz z komunistycznym skladem TK próbujecie majstrować przy kompromisie, za ktorym opowiadał się nawet święty Lech Kaczyński.
Odpowiedz
10
@ bolo
dnia 26.10.2020, 09:52 · Zgłoś
czytaj ze zrozumieniem konstytucję i nie mąć już ludziom w głowach...
Odpowiedz
-11
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 10:03 · Zgłoś
Konstytucjonalista się znalazł. Kiedy to wygodne. Fakt, że życie jest chronione, oznacza również ochronę matki. I w tym momencie konstytucja niestety działa na korzyśc kobiet, proszę pana.
Odpowiedz
-4
@ luc
dnia 26.10.2020, 10:18 · Zgłoś
"święty Lech Kaczyński"

A [...] na panią - można zrozumieć [...] odchył ale piekłoszczyka kanonizować ?!!

A ta konstytucja to jak widać kiepsko napisana skoro byle PiSowska koza potrafi na nią wskoczyć jak na pochyłe drzewo a staranować ją może [...] moralny Kaczyński jadący na kocie.

Z "piątki Kaczyńskiego" się radowaliście to teraz macie.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 10:28 · Zgłoś
Gdyby „Piątka...” była autorstwa kogoś innego, to także należałoby się z niej cieszyć, karzełku moralny. Plusem decyzji TK jest, to że [...] ostatecznie całkowicie legalna. I bezpieczna.
Odpowiedz
5
@ tak
dnia 26.10.2020, 10:29 · Zgłoś
zacytuje to też pod pani adresem pani słowa :)
"Konstytucjonalista się znalazł. Kiedy to wygodne."
kalemu ukraść źle ale jak kali kradnie to dobrze :)
Odpowiedz
0
@ luc
dnia 26.10.2020, 10:42 · Zgłoś
Aaaaa no tak. Z zamordyzmu to się cieszycie.Z likwidacji firm to się cieszycie. Ustawy wprowadzone równo z [...] będące niedaleko od ustaw Norymberskich - to nic.

Ale jak WAS lewusków PiS bierze za [...] to nagle krzyk ?!

Gdy protestowali przedsiębiorcy nie protestowałem - nie byłem "[...]. prywaciarzem"
Gdy protestowali rolnicy nie protestowałem - nie byłem "prymitywnym [...]"
a teraz kto został sam ? Przyszła [...] na [...],czego się [...] spodziewaliście ?!

Ta decyzja "TK" jest tak samo przesycona dobrocią i humanitaryzmem jak piątka dla zwierząt. Ideologiczne [...]syństwo pod płaszczykiem poprawiania sobie samopoczucia "ratowaniem świata" przez takich czy innych ([...] !) aktywistów mających głęboko w[...],że od ich ratowania świata ludzie będą cierpieć.
W dodatku przykrywa ona dużo niebezpieczniejszy [...] covidowy.
Odpowiedz
-12
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 11:07 · Zgłoś
@tak, @luc
Czy konstytucja ma chronić kobiety?Primo. Secundo, owszem, protestowałam.
Odpowiedz
-1
@ [...]
dnia 26.10.2020, 11:47 · Zgłoś
Rolnikom, hodowcom i rzeźnikom nikt gardeł nie podrzyna. Oni doskonale wiedzą, że się odnajdą (nikt zreszta niczego generalnie nawet nie ma zamiaru likwidować, bo żywność po prostu ktoś musi produkować- tylko nie musi być to mięso i nabiał), a zwierzęciu nikt życia nie wróci. Chciwość i buta rolników, niesłusznie cholubionych i uprzywilejowanych, jest niebywała. Powinni milczeć, wiedząc, że oczekuje się naprawdę minimum w obliczu bezmiaru cierpienia, jakie zadają zwierzętom i tego.
PS Tak wielu tam islamofobów i „obrońców wiary”- dlaczego wobec tego chcecie dokarmiać swego wroga? Bo pecunia non olet? Bo tylko pieniądz jest dla was tak naprawdę jedyna wartością?
Odpowiedz
-4
@ luc
dnia 26.10.2020, 17:55 · Zgłoś
Konstytucja to ma chronić wszystkich a nie tylko kobiety - ma chronić TEŻ kobiety ale nie tylko.

I teraz pytanie za sto punktów - dlaczego ten kompromis aborcyjny nie został zapisany w konstytucji ?! Dlaczego ta konstytucja nie miała ŻADNYCH bezpieczników.

Pani sobie poczyta to prawne dziwadło zwane konstytucją z 1997. Połowa praw niby jest,ale "szczegóły określa ustawa" - czyli sejm sobie może robić co chce. Nawet fasadowa konstytucja PRLu dużo częściej już coś zadeklarowała to zadeklarowała i kropka - owszem,[...] jej nie przestrzegały ale to akurat inna bajka.

>Secundo, owszem, protestowałam.

Hmm to była Pani widocznie wyjątkiem potwierdzającym regułę bo niestety jakoś tak tego wsparcia dla pozostałych grup wcześniej widać nie było.

>Rolnikom, hodowcom i rzeźnikom nikt gardeł nie podrzyna
---
@[...]:
Nazywanie PiSowców i Lewicy "nikim" jak dla mnie wygląda poprawnie,ale raczej nie był to twój cel :P "Oni doskonale wiedzą, że się odnajdą"... - owszem - jako bezdomni i zlicytowani dłużnicy. To wy powinniście milczeć nieogarnięte miejskie dzieciaczki, zwierzątka to ok,ale [...] to byście chcieli nie tylko dla [...] cierpiących płodów ale i dla normalnych dzieciaczków co ? Nie ściemniaj,ich byście nie żałowali.

To co zrobił PiS to jest ogromne draństwo - ale dobrze wiem,że "lewica" do spółki z eko-[...] to z kolei chcą by [...] wszystko co nie ucieka na drzewo. Dlatego też nie chcę stać ani po stronie popierającego decyzję PiSowskiego marionetkowego trybunału [...] - ani po stronie waszej. A [...] się między sobą, przy odrobinie szczęścia może wreszcie się nawzajem zagryziecie.
Odpowiedz
-2
@ [...]
dnia 26.10.2020, 18:34 · Zgłoś
@luc

Tak, [...] na żądanie!

Tylko żartowniś twierdzi, że człowiek jest od poczęcia. Szkoła podstawowa (biologia) się kłania. I żadna ideologia tego nie zmieni. Może „tylko” zakłamać.

Ręce precz od zwierząt! Niech nie zarabiają kosztem ich życia. A odnajdą się doskonale tak jak wiele innych grup zawodowych. Tym bardziej, że obecnie chodzi niestety tylko o minimum. I naprawdę nie wiem, dlaczego oburza was tak interwencja aktywistów praw zwierząt na własnym podwórku- czyzbyscie mieli się czego obawiać? A podobno traktujecie swój towar (bo tym jest dla was zwierzę) „humanitarnie”? To co, może by tak samemu wskoczyć na łańcuch?:D
Odpowiedz
4
@ Sss
dnia 26.10.2020, 18:59 · Zgłoś
Dragoness masz takie IQ że wystarcza ci tylko na oddychanie więc się nie wysilaj
Odpowiedz
4
@ czegoś nie rozumie
dnia 26.10.2020, 08:16 · Zgłoś
walczą z kościołem?? dlaczego?
walczą z pisem?? dlaczego?
temat trudny a racja po obu stronach ale

to nie wyrok tylko orzeczenie TK, gdyby się dziewczynki uczyły to by wiedziały że jest to orzeczenie że prawo w Polsce jest niezgodne z naszą tak bronioną KONSTYTUCJA przecież takie protesty że jest łamana a jak jest orzeczenie zgodne z nią to jest ona be??
kościół napisał konstytucje ? pis napisał konstytucje ? czy może to było za [...] i za kwasa ?? baa powiem więcej było w tej sprawie referendum i cały naród się zgodził a teraz protesty
może tak trochę poczytać pouczyć a nie wrzeszczeć i robić z siebie [...]
Odpowiedz
0
@ rozumna
dnia 26.10.2020, 08:35 · Zgłoś
Nie rozumiesz, bo jesteś [...]!!!
Odpowiedz
2
@ czegoś nie rozumie
dnia 26.10.2020, 08:38 · Zgłoś
no to może wytłumaczysz mi odpowiadając na moje argumenty bo twoja wypowiedź dowodzi twojej inteligencji i rozumieniu tematu :) idziesz za tłumem jak te [...] bo tak idzie stado jak [...] prowadzi :)
Odpowiedz
6
@ To jest Polska
dnia 26.10.2020, 08:10 · Zgłoś
a Jarek siedzi spokojnie w domu otrzymanym od komunistów, głaszcze po [...] kota i śmieje się ze wszystkich ochraniany przez kordony sprzedajnych [...]ntów.
Odpowiedz
-2
@ Zofia
dnia 26.10.2020, 08:06 · Zgłoś
Ci rodzice,którzy wychowali w dobrobycie ,bezstresowo bez Boga, bezmózgowe stworzenia doczekają się na starość ,że ich " pociechy " piękne panienki, poddadzą ich eutanazji -utylizacji. Zaś same te dzieciaki mają zapewnione piekło.Rodzice opamiętajcie się i ratujcie swoje dzieci przed Gniewem Bożym.
Odpowiedz
-13
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 08:24 · Zgłoś
Jestem dumna z tych dzieciaków. I z pani w wieku 80+, ktora tak pięknie pozdrawiała nas z balkonu.
Odpowiedz
10
@ Jerzy
dnia 26.10.2020, 08:54 · Zgłoś
dragoness niech już pani nie demoralizuje tyle,nie podpala Polski,nie czyni tyle zła.Kto dał pani prawo do nawoływania, mordowania niewinnych dzieci.Co pani powie Bogu jak na zawsze zamknie oczy...
Odpowiedz
-2
@ Matka
dnia 26.10.2020, 09:16 · Zgłoś
Ty się o to nie martw. To sprawa tej pani. Kup raczej kwiaty i przeproś swoje kobiety za [...] [...] wobec kobiet
Odpowiedz
-5
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 09:36 · Zgłoś
@Jerzy
Komu? I chyba mnie pan trochę przecenia.
Odpowiedz
3
@ luc
dnia 26.10.2020, 10:14 · Zgłoś
Zamiast czuć się doceniona... Kobiecie nie dogodzi XD
Odpowiedz
-8
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 11:08 · Zgłoś
Tak. Wspaniała kobieta.
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 26.10.2020, 11:52 · Zgłoś
‚Mordowanie niewinnych dzieci”... No i widzimy, jak język wpływa na postrzeganie rzeczywistości.
Odpowiedz
4
@ Matka
dnia 26.10.2020, 16:46 · Zgłoś
No to super ze dzieciaki protestuja i ty jestes z nich dumna. Sama okreslasz poziom swoich wypowiedzi. Ja myslalam ze to chodzi o dorosle, poważne decycje. Dzieciaki protestuja hahahaha no to protest warty powagi. Kobieto dlugo juz tu czytamy jakies smieszne twoje [...]. Nie pochwalam wartosci ktore propagujesz i wpajasz mlodziezy. Ale kazdy ma sumienie ktorym soe kieruje.
Odpowiedz
3
@ Bolo
dnia 26.10.2020, 17:50 · Zgłoś
Tak hehe... A te kobiety to językiem się posługują jak z karczmy...
Odpowiedz
-3
@ Husarz
dnia 26.10.2020, 20:39 · Zgłoś
Bo innego nie rozumiecie.
Odpowiedz
0
@ Inka
dnia 26.10.2020, 07:50 · Zgłoś
A w tym ostatnim kadrze co to za ciele stoi i macha ogonem
Odpowiedz
-6
@ Optymista
dnia 26.10.2020, 08:04 · Zgłoś
Chyba musieli jakieś zdjęcie skasować, bo Twojej oborowej i krowy nie widzę
Odpowiedz
3
@ [...]
dnia 26.10.2020, 07:44 · Zgłoś
Może by tak przeprowadzić składkę na niepełnosprawne dzieci? Tylu tu przeciwników [...], możemy pomóc wielu cierpiącym.
Odpowiedz
-1
@ [...]
dnia 26.10.2020, 11:33 · Zgłoś
@luc

Gdyby nie tacy jak wy, aktywiści nie byliby potrzebni. Tylko aktywizm [...] świat naprzód, a „tradycje” i inne konserwowane barbarzyństwa tylko go uwsteczniają.

Niech rolnicy pokryją kosztu zanieczyszczenia środowiska (rolnictwo to główne źródło emisji), bo to zanieczyszczający płaci, a przede wszystkim niech nie dręczą zwierząt, odmalowując się jako kochający je i traktujący „humanitarnie”. Dopóki prawa zwierząt będą deptane, dopóty ludzie broniący ich będą głośni. Nikt nie mówi rolnikowi, jak ma sieć. Mówi mu, żeby nie był oprawcą. I ma do tego wszelkie prawo i obowiązek moralny. A co do konsumentów, to niech im przyłożą podatek od cierpienia i klimatyczny. Promowane i subsydiowane powinno być rolnictwo etyczne, ekologiczne i prozdrowotne. Ale lobby mięsno-nabiałowe jest potężne i nawet Unia się przed nim ugina, mimo że takie działania wprost zaprzeczają zakładanym sobie celom klimatycznym. Tak więc jak najbardziej rolnictwo i wieś dotyczy każdego. A to, że gdzieś się nie było czy nie mieszka to żaden dowód, że nie ma się o czymś pojęcia (tym bardziej, gdy rzecz nie dotyczy wiedzy tajemnej). Ja np. nigdy nie byłem w obozie koncentracyjnym, ale doskonale wiem, co się w nim działo.

Przyszłość to produkcja żywności roślinnej, niektórzy już to pojmują, czego przykładem zakłady typowo mięsne, które w swojej ofercie maja jednak opcje roślinne. Nie trzeba chyba mówić, że głównym odbiorca nie są wcale osoby mięsa niejedzące, bo jest to zwyczajnie zbyt mały segment.
Odpowiedz
-1
@ luc
dnia 26.10.2020, 17:39 · Zgłoś
"Gdyby nie tacy jak wy, aktywiści nie byliby potrzebni. Tylko aktywizm [...] świat naprzód, a „tradycje” i inne konserwowane barbarzyństwa tylko go uwsteczniają. "

Tak tak,za poprzedniej komuny ci aktywiści tak posunęli świat do przodu,że po dziś dzień kraje które znalazły się za żelazną kurtyną jak nasz są lata za zachodem pod względem gospodarczym. Kolejnym ich "posunięciem do przodu" świata było wymordowanie dziesiątek milionów ludzi.

Parafrazując ciebie [...]:

Niech lewacy może sami się zabiją (konsumpcjonizm młodych i „klasy średniej” to główne źródło emisji,bo to oni odpowiadają,a przede wszystkim niech nie [...] niemowląt odmalowując jako się jako ludzie kochający zwierzęta i „humanitarni”. Dopóki będą chcieli [...] małe niewinne dzieci dopóki broniący ich ludzie będą głośni. Nikt im nie mówi co mają robić ze swoimi pieniędzmi.Mówi się,żeby nie byli oprawcami.I mają do tego wszelkie prawo i obowiązek moralny. A co do ich rodziców to niech im przyłożą więcej podatków i grzywny za ich [...] pociechy

Widzisz ? Ja też mogę wypisywać takie bzdety jak ty... :P

powtórzę jeszcze raz - niech [...],bosaki i Kaczyńskie płacą odszkodowania i za utrzymanie [...] dzieci ze swojej pensji. A [...] do spółki z Kaczyńskim niech płacą odszkodowania rolnikom za norki i niech spłacają ich kredyty.

Nie ma bowiem nic gorszego jak "aktywiści" z prawa czy z lewa robiący sobie dobrze poprzez "virtue signaling" CUDZYM kosztem - czy to kosztem rolników czy kobiet.
[...] wara od rolnictwa a starym kawalerom i babkom po [...] od kobiet w ciąży.To co było wcześniej z [...] było ok - nikt nie był zadowolony, czyli to był dobry kompromis. Tyle na ten temat.

To uniwersalne:
Twoja moralność nie jest lepsza niż moja - żyjmy i dajmy żyć innym do licha !

A moderatora proszę - zostaw na Boga i nie doszukuj się tu wulgaryzmów.
Odpowiedz
-1
@ [...]
dnia 26.10.2020, 18:47 · Zgłoś
@luc

Rolnictwo jest największym źródłem emisji i zanieczyszczeń, a Ty możesz to jedynie starać się zakłamać, kierując się partykularnym interesem i krótkowzrocznością, które ostatecznie uderza w samego Ciebie, Twoją rodzine, przyszłe pokolenia.

A co konsumują młodzi? Czyżby czasem nie musza przede wszystkim konsumować w dosłownym, pierwszym znaczeniu tego słowa? A jeśli tak, to co zazwyczaj? Bez jakiego składnika żywienia ludzie wciąż jeszcze często nie wyobrażają sobie życia, mimo ze ten ich „osobisty wybór” kosztuje życie innych, jakże o wiele bardziej posuniętych w rozwoju i odczuwaniu niz ludzki [...] istot?

Tak, żyjmy i DAJMY żyć innym- dlatego wara od zwierząt!
Odpowiedz
1
@ Optymista
dnia 26.10.2020, 07:41 · Zgłoś
Kościół dzisiaj zaczyna zbierać żniwo tego co siali przez lata. Szczególnie ostatnie 5lat. Wpuszczanie polityków na ambonę, rząd u Rydzyka, [...] na plebaniach, ONR w katedrach, [...] i wiele więcej. Wtedy profanacji nie było. Dzisiaj jak ludzie się naprawdę wkurzyli i odpowiadają pięknym za nadobne, to jest profanacja. Suplikacji też nie śpiewali, jak wyszło ile dzieci skrzywdzili. Prawdziwa korporacja. Jeszcze niektórym marzy się unieważnienie II Soboru Watykańskiego sądząc po wypowiedziach. Bp Zebrzydowski mawiał: Niech wierzą sobie i w kozła, byleby dziesięcinę płacili.
Odpowiedz
5
@ Ubaw
dnia 26.10.2020, 08:06 · Zgłoś
To jest pokłosie ostatnich słów purpurowyxh. Cieszyli się z wyroku Pawłowiczki to teraz zbierają żniwo. Robią co mogą żeby odciągnąć ludzi od kościoła
Odpowiedz
-2
@ Mama
dnia 26.10.2020, 09:17 · Zgłoś
Dowiedzą się , co to gniew kobiet, jak powypisujemy dzieci z religii.
Odpowiedz
4
@ Shanon
dnia 26.10.2020, 07:37 · Zgłoś
Lać ich [...] rozkapryszone dzieci PO wielki szacun
dla kibiców brawo staneliscie
Na wysokości zadania wyplewić z Jasła [...] nie mają prawa
Być w Jaśle
Odpowiedz
-3
@ STOP
dnia 26.10.2020, 08:07 · Zgłoś
Kolejny [...] dał głos . Tacy jak ty współpracowali z [...] i to dzięki takim jak ty komuna miała się w Polsce dobrze
Odpowiedz
-7
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 08:23 · Zgłoś
Też mieli ochotę na zrzucanie ze schodów?
Odpowiedz
12
@ Jerzy P
dnia 26.10.2020, 09:23 · Zgłoś
Sierpem i młotem tęczową [...].
Odpowiedz
-8
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 09:36 · Zgłoś
Płyta ci się zacięła?
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 26.10.2020, 10:31 · Zgłoś
Groźby karalne.
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 11:11 · Zgłoś
Panie IXI, chyba panu nerwy puszczają. Ja wiem, że Konfederacja jest sfrustrowana obawą, że skończy jak Palikociarnia, ale grozić to pan może swojej żonie, o ile się takowa znalazła. Czy zapis o ochronie życia dotyczy matki? Jeśli tak, to proszę wziąć słownik i przeczytać udostępniony przeze mnie wpis lekarza. A potem zacząć myśleć.
Odpowiedz
3
@ Flexi
dnia 26.10.2020, 11:13 · Zgłoś
@ixi
Nie ma znaczenia, czy konstytucyjne czy nie. Prawo jest po prostu nieludzkie i przeciwko TEMU się protestuje. Tak jakby w ogóle konstytucyjność miała tu dla PuS-u znaczenie...

Jak Ci się nie podoba, to [...]ć na BOSAKA! Może Kreml udzieli schronienia.
Odpowiedz
-5
@ Jola
dnia 26.10.2020, 12:41 · Zgłoś
Sierpem i młotem księży [...].
Odpowiedz
2
@ Sieka
dnia 26.10.2020, 07:27 · Zgłoś
Kto liczył tych protestujących? Jaslo4u doliczyło się 300 inne portale
1000. Ktoś ma problem z podstawową matematyka
Odpowiedz
-4
@ AS
dnia 26.10.2020, 12:38 · Zgłoś
Na [...]skim portalu przekazywane wiadomości są pisane na korzyść pisich kłamców.
Odpowiedz
1
@ Jackob
dnia 26.10.2020, 07:21 · Zgłoś
Kobiety zamiast na[...] siedzieć to wyszły na ulice [...] jest to grzech ciężki grzech popełniony wbrew 5 przykazaniu Bożemu nie zabijaj każde dziecko ma prawo się urodzić i żyć
Odpowiedz
-2
@ Do Jackob
dnia 26.10.2020, 07:57 · Zgłoś
Kobiety powinny przestać wogóle rodzić.Po ci skazywać własne dziecko na męczarnie,czipowanie,zmienianie DNA by było niewolnikiem?Wyjechać do kraju wolnego i tam cieszyć się macierzyństwem,gdzie państwo dba o nipełnosprawnych i jest ludzka tolerancja,pomoc i wsparcie.
Odpowiedz
-3
@ Optymista
dnia 26.10.2020, 08:07 · Zgłoś
Mowa nienawiści którą tylu tzw. katolików uprawia jest także grzechem przeciwko 5 przykazaniu.
Odpowiedz
0
@ kazmierz
dnia 26.10.2020, 07:21 · Zgłoś
Chciałabym, aby Polska była krajem otwartym, w którym każdy jest równy wobec prawa. W tym państwie każdy powinien być ważny. Kościół nie powinien mieszać się do spraw politycznych, co możemy niestety obserwować. Smutne jest to, że władza się na godzi – dodaje.

Jesteś [...] to prawda jest oczywista! A języka polska to trudna języka jest! :):):)
Odpowiedz
5
@ @Ślepa sprawiedliwość
dnia 26.10.2020, 07:18 · Zgłoś
Apokalipsa według św Jana
Odpowiedz
5
@ Kierowca 810
dnia 26.10.2020, 06:58 · Zgłoś
Moja mama przeżyła tragedię I wojnę światową i II wojnę światową
i do końca życia nie oglądnęła żadnego filmu wojennego.
Odpowiedz
-11
@ J. K.
dnia 26.10.2020, 06:55 · Zgłoś
300 osób...coś kiepsko liczycie...dziennikarze tego portalu.
A może jesteście na usługach pisowskiej propagandy?
Na innych portalach podają 1000... i to jest prawda.
Odpowiedz
-4
@ Cantona
dnia 26.10.2020, 07:33 · Zgłoś
Tak. Są na usługach pisowskiej propagandy, dlatego relacjonują protesty przeciwko tej partii. Ludzie, czy wy zastanawiacie się czasem nad tym, co piszecie. Poza tym 1000 to [...] przesada.
Odpowiedz
5
@ Vcc
dnia 26.10.2020, 08:06 · Zgłoś
Nie kłam nie było 1000 tylko 10 000
Odpowiedz
6
@ ixi
dnia 26.10.2020, 09:56 · Zgłoś
Jeszcze z dowozu, z Krosna. Ktoś to sponsoruje gdzie jest policja, ABW???
Odpowiedz
-5
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 11:12 · Zgłoś
Reptilianie, konfederacie z odzysku.
Odpowiedz
9
@ @Ślepa sprawiedliwość
dnia 26.10.2020, 06:46 · Zgłoś
Ten świat zmierza ku zagładzie
Odpowiedz
-8
@ life
dnia 26.10.2020, 06:40 · Zgłoś
Kochane wojowniczki, ostre - ech ...
Odpowiedz
12
@ Kierowca 810
dnia 26.10.2020, 06:38 · Zgłoś
Zaraza [...] przytępia rozum i zaostrza również konflikty międzyludzkie.
Odpowiedz
16
@ Frej
dnia 26.10.2020, 05:56 · Zgłoś
Dziewczynko z napisem " To jest wojna " nie chciałabyś nawet jednego oddechu powietrza wziąć z rejonu wojny..przemyśl jaki napis niesiesz i módl się , żebyś nie dozyla piekła wojny..oczywiście popieram protest!
Odpowiedz
8
@ kazmierz
dnia 26.10.2020, 07:22 · Zgłoś
Chciałaby wojny, bo to i [...]y i inne atrakcje!
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 11:24 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
5
@ Bolo
dnia 26.10.2020, 17:46 · Zgłoś
Hehe to je dobre panie Kazimierzu
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 21:51 · Zgłoś
A pan, panie kazimierzu na [...], widzę, chętny? Inaczej już kobiety pan zdobyć nie może? A może nie potrafi.
Odpowiedz
0
@ Stary
dnia 26.10.2020, 05:53 · Zgłoś
Brawo. Tak trzymac nie mozan dac sie zdeptac wladzy i zeby kosciol plul nam w twarz. Czas wziac sprawy w nasze obywateli rece i pogonic PiS razem z [...].Mamy dosc tej tyrani i robienia z obywatelem co sie chce.
Odpowiedz
-7
@ Jestemzwami
dnia 26.10.2020, 05:51 · Zgłoś
Braeo Jasełko! *** ***
Odpowiedz
-3
@ ***** ***
dnia 26.10.2020, 04:50 · Zgłoś
Księża a szczególnie księża [...] nie powinni pisać tu komentarzy.
Odpowiedz
2
@ Ale jaja
dnia 26.10.2020, 02:43 · Zgłoś
Jednak w Jaśle pislam jest niemal sadystycznie zakorzeniony, komentarze dno
Odpowiedz
0
@ Optymista
dnia 26.10.2020, 04:41 · Zgłoś
Nie tylko pislam, ale też konfederacja. Ilość [...] z tych 2 ugrupowań przeraża. Ale pogonimy tą faszystowsko-czerwoną [...]. To się już kończy. Nie wszędzie jest jak w Jaśle. Ale widać, że tu też ludzie przejrzeli.
Odpowiedz
9
@ X
dnia 26.10.2020, 00:59 · Zgłoś
Zróbcie protest jutro, tylko dajcie wcześniej znać.
Mam [...] chętnie wpadnę :)
Odpowiedz
-6
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 08:20 · Zgłoś
Wpadnij. Tylko potem nie usuniesz.
Odpowiedz
9
@ Komentarz
dnia 26.10.2020, 00:47 · Zgłoś
Tu nie chodzi o [...].
Tu chodzi zadymę.
Odpowiedz
-6
@ Ale jaja
dnia 26.10.2020, 02:44 · Zgłoś
Tu chodzi o twoją wolność między innymi pislamisto
Odpowiedz
8
@ Jasło/PL
dnia 26.10.2020, 00:33 · Zgłoś
[...] na was [...] !
Idziecie jak tłumole na sznurku Sorosów i innych [...], [...], zdrajców, sprzedawców, tusków.
Pod tęczową flagą, która ma tyle z Polską wspólnego co Hitler z Grenlandią.
Nie pasuje to precz za granicę. Polska ma być normalna.
Odpowiedz
-6
@ Optymista
dnia 26.10.2020, 05:45 · Zgłoś
Gdyby nie tacy jak Ty neobolszewiku to byłaby normalna. A Ty [...] do Putina. Tam się nadajesz
Odpowiedz
-1
@ Stop!
dnia 26.10.2020, 05:55 · Zgłoś
[...] się odezwał! Cieszą mnie takie komentarze, bo po nich widać jak na dłoni jacy ludzie odnosili na Żydów, wydawali ich Niemcom. Tak tak, [...] to ludzie o waszej mentalności
Odpowiedz
-4
@ luc
dnia 26.10.2020, 10:11 · Zgłoś
Jaka to normalność jak PiS każe rodzić [...] [...] kobietom i to jest zasłona dymna dla tej ustawy:

Art 6. Lekarz nie musi znać po polsku,będzie "ja nie znaju/ja nie panimaju"
Art 15. Przymusowe "szczepienie na [...]" ?
art 23. Bezkarność+ dla "lekarzy" - mogą cię w ramach "walki z koroną" nawet [...] zastrzykiem [...] czy pavulonem (wystarczy,że powie,że leczy koronę i że to szczepionka).

http://orka.sejm.gov.pl/proc9.nsf/ustawy/683_u.htm

Obecny kompromis aborcyjny był dobry,a teraz w razie upadku PiS lewacy gotowi wprowadzić [...] na życzenie - znowu jak PiS nie upadnie,to gotów nam zafundować [...].
Odpowiedz
4
@ edi
dnia 26.10.2020, 11:12 · Zgłoś
Optymista ubierz rurki i [...] do [...].
Odpowiedz
2
@ Do optymista
dnia 26.10.2020, 15:57 · Zgłoś
Popatrz w lustro marksisto to zobaczysz bolszewię !
Odpowiedz
20
@ [...]
dnia 26.10.2020, 00:26 · Zgłoś
[...] eugeniczna jako problem moralny i prawny to nie jest kwestia do rozstrzygania na tym portalu. Jednak obserwując okres 30 lat po tzw. (he, he) odzyskaniu niepodległości można zaobserwować taką prawidłowość, że ten temat podrzuca się publice wtedy, gdy trzeba odwrócić jej uwagę od innych ważnych kwestii. Tak też dzieje się w chwili obecnej, kiedy uchwalono ustawę, umożliwiającą przymusowe, ludobójcze szczepienia, które tak naprawdę są celem tej całej [...] hucpy. Ponadto - kiedy w ogóle pod znakiem zapytania staje nasza dalsza egzystencja jako ludzi wolnych.

Może też chodzić o powiększenie chaosu, jako celu samego w sobie, bo proszę zauważyć, że ustawa o [...] przeleżała w Trybunale Konstytucyjnych 3 lata i jakoś tak dziwnie przypadkowo wyrok został ogłoszony akurat w tym samym momencie, co uchwalona zmiana ustawy o zwalczaniu chorób zakaźnych, sankcjonująca bezprawny dotychczas [...] sanitarny. Ponadto, chodzi również o ustawy nazwane potocznie jako "Bezkarność+" (osobno w stosunku do urzędników i lekarzy) i już formułowaną przez [...] inicjatywę ustawową, która można by nazwać jako penalizację "kłamstwa [...]", tj. karalność za podważanie oficjalnej narracji w sprawie [...].

Ktoś może powiedzieć, że jak to, PiS wywoływałby protest przeciwko sobie, podobnie jak w przypadku tzw. ustawy futerkowej? Takie zarzut byłby zasadny w warunkach względnego spokoju i dawnej normalności, ale w tej chwili nic nie jest normalne i nie wiadomo czy kiedykolwiek będzie. Czy w ogóle będziemy mieli jeszcze do czynienia z jakąkolwiek formą demokracji parlamentarnej, choćby fasadową, jak do niedawna? Stąd też, PiS-owi nie zależy już na jakimkolwiek poparciu społecznym, bo żadnych wyborów może już nie być, jeżeli władzę globalną będzie sprawował rząd światowy. Tak więc, PiS wykonuje tylko taśmowo polecenia tegoż rządu światowego, którego istnienia nie da się już zaprzeczyć, bo ten cały scenariusz [...] chucpy przebiega jednakowo we wszystkich krajach na świecie, czyli musi być sterowany przez jeden ośrodek. Z drugiej strony, takie protesty służą rozbiciu oporu społeczeństwa, przez przeciwstawienie sobie różnych grup społecznych.

Trzeba tutaj dodać, że w tej fali protestów (dziwnie tolerowanych przez Policję, nawet jeśli są nielegalne) - nie chodzi tylko o zaostrzenie przepisów antyaborcyjnych, w Warszawie (nie wiem, czy już w Jaśłe) pojawiła się agresja wobec kościołów i duchownych. Czyli mamy tak naprawdę do czynienia z czymś poważniejszym, niż wcześniejsze protesty "czarnych parasolek", być może z nową formą rewolucji komunistycznej, podobnie jak w USA, z wykorzystaniem [...] wszelkiej maści, bo zaraz może do tych aborcjonistek dołączyć [...] - o ile to już nie nastąpiło.

W związku z powyższym, jak można ocenić stan świadomości osób zaangażowanych w te protesty? Czy mają w najmniejszym stopniu wiedzę, w czym tak naprawdę uczestniczą? Sytuacja jest dramatyczna również dlatego, że ci buntownicy, to przeważnie osoby bardzo młode, niemal dzieci, które nie mają jeszcze wyrobionych poglądów na świat i nawet nie zdają sobie sprawy, że wkrótce mogą być przymusowo zaszczepieni na [...]-19 szczepionką, po której kwestia [...] będzie już bezprzedmiotowa.
Odpowiedz
16
@ oth
dnia 26.10.2020, 00:33 · Zgłoś
Zgadzam się ze wszystkim co tu zostało napisane, dzisiejszy protest to tzw. pożyteczni [...] jakich zawsze pełno, wystarczy dać im impuls do darcia jap
Odpowiedz
8
@ ABSOLUT
dnia 26.10.2020, 00:42 · Zgłoś
[...] to tylko pretekst do rozróby!
Orzeczenie rzepy by było takie same bo taka konstytucja tego [...] jest!
Ale dlaczego beszczeszą kościoły? Co to ma do rzeczy? - Kto to inspiruje?
A co na to [...], nie ma go, tak jak na Białorusi? Polacy nie dajcie się manipulować!
Odpowiedz
0
@ Człowieczy los
dnia 26.10.2020, 07:50 · Zgłoś
Zgadzam się z [...].Dziwi mnie ten zryw w Jaśle dopiero teraz,a wcześniej cicho siedzieli,gdy trzeba było zaakcentować sprzeciw namordnikom,reżimom nieprawnym ustawom.Ojciec Kaczyńsk.mówił"nie dopuśćcie do władzy mojego syna,bo on nienawidzi Polaków i Polski".Teraz wybudzeni zdesperowani ludzie atakują kościoły,bo to one nawoływały do głosowania na PiS.Ludzie wierzyli,teraz widmo okrutnej zagłady,szczepionki śmiercionośne.Dlaczego kościół milczy,gdy chcą z ludzi zrobić pół roboty sterowane komputerowo?Ludzie nie krytykujcie,wspólnie walczcie pokojowo o życie Wolność.Ganicie zakaz [...] a przyzwalacie na śmiercioniśne szczepionki.Będą wywozić na stadiony i siłą szczepić.Śp.A.Kudliński powiedział,by zabezpieczać się i bronić przed żandarmami,którzy będą wywlekać z domów jak skazańców.
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 26.10.2020, 12:51 · Zgłoś
Ale Ty już dałeś się zmanipulować..
Odpowiedz
12
@ Mariusz
dnia 25.10.2020, 23:56 · Zgłoś
Nie jestem waszym zwolennikiem ale dla dobra Kraju obalcie te władze, nie odpuszczajcie. Wreszcie się ludzie obudzili
Odpowiedz
8
@ oth
dnia 25.10.2020, 23:43 · Zgłoś
Toż to same szczyle plus kilku otumanionych starszych [...]
Odpowiedz
11
@ ala
dnia 26.10.2020, 07:07 · Zgłoś
Dobrze że to młodzi bo ich to dotyczy, a nie jak w sejmie obradują i decydują na ten temat same [...]ki i babki, przewaga starych kawalerów i panien. Do tego oprócz tych rządzących [...] księża, którzy w niczym nie pomogą rodzinom z niepełnosprawnymi dziećmi a tylko we wszystko się wtrącają.
Odpowiedz
2
@ Iza
dnia 26.10.2020, 08:37 · Zgłoś
Do ala brawo trafny komentarz bo jak czytam to nieliczni orientują się o co chodzi ale jadem leją
Odpowiedz
12
@ Karolak
dnia 25.10.2020, 23:31 · Zgłoś
Pierwsze rozkładają nogi a później szok i [...] bo wpadka niechcianą bo jakaze inaczej. A tatuś dziecka gdzie ? Nie wiadomo bo już 7 ja przeleciał. Np to sorry zamiast rozkładać nogi rozkładają książki i się ucz. A nie [...] i [...] ciekawa jestem te wszytkie co są za [...] co tu jescze robię na tym.świecie
Odpowiedz
4
@ marko
dnia 26.10.2020, 00:08 · Zgłoś
wiele jest takich przypadkow.ale znowu szum robia
Odpowiedz
-9
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 08:19 · Zgłoś
@kompletnie nie wie pan o co chodzi, ale sie wypowie? Oczywiście głupio? Przed panem żadna nie rozkłada? jaka szkoda.
Odpowiedz
0
@ Iza
dnia 26.10.2020, 08:35 · Zgłoś
To nie o to chodzi
Odpowiedz
1
@ VVV
dnia 26.10.2020, 09:22 · Zgłoś
Nie lubisz kobiet? Faceci bardziej smakują, o nie rozkładają nóg !!!No i nie domagają się [...]...
Odpowiedz
12
@ Asia
dnia 25.10.2020, 23:20 · Zgłoś
Eee, to już po protestach. Od jutra e-lekcje, sprawdziany i Zoom.
Odpowiedz
6
@ hem
dnia 25.10.2020, 23:12 · Zgłoś
Jak patrze na te komentarze to w tym kraju nie ma ani jednego katolika. Są nienawistnicy, [...], [...]
Odpowiedz
-4
@ kawosz
dnia 25.10.2020, 23:10 · Zgłoś
Wracałem z Niegłowic na nogach i przyłączyłem się do protestu na chwilę i z tego co widziałem nie wszyscy mieli maseczki i odległości również nie były zachowane.
Odpowiedz
10
@ _jr
dnia 26.10.2020, 06:48 · Zgłoś
A na wiecach wyborczych maseczki były i odpowiednie odległości?
Odpowiedz
3
@ aaa
dnia 26.10.2020, 11:42 · Zgłoś
Widać z logiką u ciebie słabo ale po prostu jesteś prowokator, jak były wiece sytucja z [...] była dużo lepsza w szpitalach było sporo miejsc, ludzie normalnie jeździli na wczasy itd. Zresztą maszeczki na wiecach by nie zazkodziły ale była inna sytuacja
Odpowiedz
4
@ To
dnia 25.10.2020, 23:07 · Zgłoś
Zabrać zasiłki socjalne i wyrównać wiek emerytalny
Dla mężczyzn i kobiet.
Tak jak jest w Europie.
Odpowiedz
6
@ Demokrata
dnia 25.10.2020, 23:00 · Zgłoś
Czegoś w tym.nie rozumiem,na czele protestów w Jaśle,były narciarz,nauczycielka,bezrobotna itp.którzy to krzyczeli najgłośniej Demokracja jak próbowano majstrować przy Trybunale Konstytucyjnym.Teraz gdy ten sam trybunał nie Rząd czy Kościół Katolicki orzekł nie z gustem wyżej wymienionych obrońców demokracji jest nagle zły o wszystkiemu winny.O co chodzi,bo.ja się w tej ich logice pogubilem
Odpowiedz
4
@ ja
dnia 25.10.2020, 23:36 · Zgłoś
Skoro nie rozumiesz, że właśnie dlatego majstrowano przy TK to znaczy że jesteś głupszy niż ustawa przewiduje!
Odpowiedz
-1
@ Itd
dnia 26.10.2020, 11:19 · Zgłoś
A apomnij wspomnieć o gościu który prowadził gry hazardowe na bazarze. Robił ludzi w ... Dziś jest wzorcem z Sevres praworządność i mądrości i łazi z młodzieżą udając jssielskiego mędrca.
Odpowiedz
11
@ Ad
dnia 25.10.2020, 22:56 · Zgłoś
Banda [...] przeszła przez jasło
Odpowiedz
5
@ Jas
dnia 26.10.2020, 00:36 · Zgłoś
[...]ki i [...]. Za dużo czasu mają.
Kilku dobrych typów i po robocie, bez [...].
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 21:53 · Zgłoś
Nick adekwatny do inteligencji, niestety.
Odpowiedz
-4
@ Robert
dnia 25.10.2020, 22:54 · Zgłoś
Nie myslalem ze tak oczywiste sprawy jak zycie dzieci nienarodzonych daja tak wiele kontrowersji
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 25.10.2020, 23:33 · Zgłoś
A czy w ogóle kiedykolwiek myślaleś?
Odpowiedz
-2
@ Polska średniowieczna
dnia 25.10.2020, 22:50 · Zgłoś
wszystkim obrońcą nie narodzonego życia polecam Museum Vrolik. Zanim skomentujesz obejrzyj w google i napisz którego Ty chcesz mieć w domu!!!
Odpowiedz
8
@ Trrx
dnia 25.10.2020, 22:49 · Zgłoś
Kościół niech się modli a nie miesza tam gdzie nie trzeba.
Przeczytałem pismo święte kilka razy i nie kojarzę żeby ktoś tam
wspominał o [...]. Tak samo Jezus nie poruszał tego tematu.
Odpowiedz
7
@ Krzysztof
dnia 26.10.2020, 07:45 · Zgłoś
Nie poruszał też tematu Internetu, i tak do Ciebie nie dotrze to co wcześniej napisane.
Odpowiedz
-2
@ Ad
dnia 25.10.2020, 22:47 · Zgłoś
Polska to jest kraj niepracujących kobiet.
I nie mają co robić to się w głowach przywraca.
Odpowiedz
17
@ Rejestrator Medyczny
dnia 25.10.2020, 22:52 · Zgłoś
Wiele kobiet nie ma pracy przez 500+, kasę dostaje za darmo więc po co będzie pracować jak się jej to nie opłaca.
Odpowiedz
-4
@ Fakir
dnia 25.10.2020, 22:54 · Zgłoś
Dokładnie tak a przy okazji w porównaniu do kobiet z cywilizowanego części Europy są zaniedbane i mało atrakcyjne.
Odpowiedz
8
@ Tyki
dnia 25.10.2020, 23:05 · Zgłoś
[...]. Polki sa bardzo ladnymi kobietami
Odpowiedz
25
@ Chrz.
dnia 25.10.2020, 22:43 · Zgłoś
Bez przesady. Kobiety maja prawo wyboru. Ale to nie powod zeby demolowac koscioly.
Odpowiedz
-7
@ Tadek
dnia 26.10.2020, 09:13 · Zgłoś
to wystarczający powód
Odpowiedz
3
@ luc
dnia 26.10.2020, 10:04 · Zgłoś
dla was [...] to każdy powód "dobry",ale o ile nie popieram tych zmian i jakiś [...] się księżom albo PiSowi należy - o tyle atakowanie kościołów i niszczenie pomników powinno się dla was skończyć takim wp...dolem,że będziecie żałować że was rodzice nie wyskrobali.
Odpowiedz
-8
@ ?????????????????????
dnia 25.10.2020, 22:42 · Zgłoś
jak się patrze na te wszystkie protesty i słyszę te wypowiedzi tych obrońców wszelakiej maści praw to zaczynam żałować, że ich rodzice nie skorzystali z prawa do [...]
Odpowiedz
11
@ lemix
dnia 25.10.2020, 22:45 · Zgłoś
Albo nie używali [...] firmy Stomil!
Odpowiedz
2
@ Do # ???
dnia 25.10.2020, 22:47 · Zgłoś
W Twoim przypadku też lub choć tatuś mógł coś na członek założyć to byś głupot tu nie pisał
Odpowiedz
20
@ Mix
dnia 25.10.2020, 22:42 · Zgłoś
Popieram protest ale już żyje parę wiosen i wiem jak to się skończy.
Za parę dni wszyscy zapomną a na następne wybory [...]
podkarpacki tłumnie pójdzie oddać głos na PiS. Nic was historia nie
uczy. Polak przed szkoda i po szkodzie [...]
Odpowiedz
13
@ Rejestrator Medyczny
dnia 25.10.2020, 22:48 · Zgłoś
Dokładnie teraz protesty jaki ten PIS zły a jak były wybory to wszyscy jak jeden mąż żeby PIS wygrało bo straszyli że jak inna partia wygra to zabierze 500+.
Odpowiedz
22
@ path3
dnia 25.10.2020, 22:42 · Zgłoś
Naród się budzi :) nie wystarczy się ochrzcić Prawym i Sprawiedliwym, hipokryzję tej władzy widać wszem i wobec, nadzieja w młodym pokoleniu, nie możemy pozwolić na to byśmy stali się drugą Białorusią ... Politycy partii rządzącej możecie być pewni tego że zostaniecie rozliczeni z tego co robicie, nie przetrwała tysiącletnia rzesza, padł wieczny komunizm, zostaniecie rozliczeni i Wy ...

w młodości siła ...
Odpowiedz
-19
@ [...]
dnia 25.10.2020, 22:41 · Zgłoś
na jaslo przypada okolo 4 do 5 tys [...] / rynek wypowiedz budki a obok oslanka zpo frydrych / to cowas tak malo gdziescie sie pochowali wszyscy po [...] jak wam zaplaca to wychodzicie wrzeszczec
Odpowiedz
25
@ Polska średniowieczna
dnia 25.10.2020, 22:39 · Zgłoś
tacy jesteście mądrzy to który z was zaadoptuje sobie roślinkę ? a może który z was ze swojej pensji ma zamiar dokładać 25 lat na podtrzymywanie przy życiu czegoś co tylko cierpi?
P.S. Lucek [...] to włąśnie będą się rodzić jak będziemy siedzieć cicho.
Odpowiedz
27
@ bq
dnia 26.10.2020, 00:34 · Zgłoś
myślę że w tym momencie rząd bierze odpowiedzialność nad opieką ludzi [...] i niepełnosprawnych. Rząd tak nakazał, więc teraz z automatu powinien mieć obowiązek te osoby utrzymać.
Odpowiedz
3
@ Realista
dnia 26.10.2020, 13:46 · Zgłoś
To ,,coś" aż cierpi a ty nawet myśleć nie potrafisz
Odpowiedz
0
@ edi
dnia 26.10.2020, 14:20 · Zgłoś
Ty jesteś zwykłym chwastem
Odpowiedz
36
@ Rt
dnia 25.10.2020, 22:36 · Zgłoś
Ludziom z dobrobytu to się w głowach przywraca zabrać 500 plus zabrać zasiłki socjalne
I do roboty
Odpowiedz
15
@ ala
dnia 26.10.2020, 06:55 · Zgłoś
A ja gardzę tymi co się za "pińcet" sprzedali! Żebraki bez honoru!
Odpowiedz
-9
@ Inka
dnia 26.10.2020, 07:46 · Zgłoś
A oni gardzą jeszcze bardziej tobą
Odpowiedz
8
@ bolo
dnia 26.10.2020, 08:56 · Zgłoś
honorowa "ala" się odezwała co pewnie też bierze "pińcet" i zapewne oddaje na cele charytatywne
Odpowiedz
0
@ Wioślarz
dnia 25.10.2020, 22:34 · Zgłoś
Czy kibice zrzuciliby protestujących że schodów Kościoła?
Odpowiedz
-21
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 08:16 · Zgłoś
Dziękuję za komplement. Do ktorej grupy według pana należę?
Odpowiedz
10
@ Ka
dnia 26.10.2020, 10:22 · Zgłoś
łodyniec, czy Ty się słyszysz? Myślisz choć chwilę, zanim coś napiszesz? Mamie, babci, cioci, siostrze, miłej sąsiadce, też tak byś powiedział? To też kobiety i też mają, będą mieć, miały [...], bo to normalne. Twoim argumentem/atakiem, jest to, że mąż umarł?! Jesteś [...] wałem.
Odpowiedz
-4
@ Cyberchłop
dnia 26.10.2020, 16:22 · Zgłoś
Pewno tak to takie chrześcijańskie:)
Odpowiedz
18
@ Max
dnia 25.10.2020, 22:32 · Zgłoś
Podwójne standardy,do sklepu w miseczce,siłownie zamknięte,[...] pod chmurką mandat a nagle 300 osób nieletnich chodzi sobie pod okiem [...] bez naseczek,popijając [...] i klnąc na czym świat stoi i nic,zero mandatów i jakichkolwiek konsekwencji.
Odpowiedz
0
@ Rejestrator Medyczny
dnia 25.10.2020, 22:43 · Zgłoś
Chłopie każdy miał maseczkę za założoną, ale ty chyba szukasz problemu tak gdzie go nie ma, widać [...] z krwi i kości
Odpowiedz
23
@ Wioślarz
dnia 25.10.2020, 22:46 · Zgłoś
Podwójne standardy to są wtedy jak zamyka się siłownie, restauracje, baseny, a kościoły są otwarte. Seniorzy nie mogą wychodzić, chyba że do sklepu albo do kościoła, gdzie godziny dla seniorów nie obowiązują.
[...] bez masek mogą zrzucać ludzi ze schodów kościoła, a policja ani proboszcz nie reaguje.
Odpowiedz
17
@ Kiero
dnia 25.10.2020, 22:51 · Zgłoś
Co ty ćpasz?sami sobie strzelili w stopę,są filmiki na fejsie z pięknie ujetymi twarzami dzieciaków bez maseczek skandujacych po łacinie że uszy puchną.Analiza filmików przez policję kryminalną po cywilu już się rozpoczęła a jak jedna [...] z drugą dostaną wezwania z rodzicami na komendę to będzie płacz i zgrzytanie zębów.
Odpowiedz
-6
@ Polska średniowieczna
dnia 25.10.2020, 23:06 · Zgłoś
Museum Vrolik
Odpowiedz
-17
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 08:15 · Zgłoś
@Kiero
Widzieliśmy tych smutnych panów, filmujących na zlecenie szefów. Współczujemy, że muszą się tak prostytuować.
Odpowiedz
23
@ kiero
dnia 26.10.2020, 08:55 · Zgłoś
Ty zapłacisz i z głowy a za tą dzieciarnie będą musieli bulic i odpowiadać rodzice, którzy będą zapewne bardzo szczęśliwi jak otrzymają wezwania na kosciuszki .Rozumiem ze jako pedagog i nauczyciel w szkole zawodowej weźmiesz na swoje barki odpowiedzialność finansowa i moralna za zabawę tych małolatów. Twarde prawo ale prawo, pamietasz kto tak powiedział? Jęsli jest zakaz zgromadzen to jest zakaz i łamanie go pociaga konsekwencje,jesli jest obowiazek maseczek to trzeba sie do tego dostosować,jesli wularne słowa sa w przestrzeni publicznej zakazane to takze trzeba sie do tego dostosowac.Takie to proste.
Odpowiedz
26
@ aaaaaaa
dnia 26.10.2020, 09:47 · Zgłoś
dragoness wywalic ze szkoly jaki przyklad daje ta chora nauczycielka [...]
Odpowiedz
-27
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 11:14 · Zgłoś
Śnij dalej. Jestem dumna z moich uczniów, ktorzy również tam byli.
Odpowiedz
8
@ jaja
dnia 26.10.2020, 16:24 · Zgłoś
Tylko dla uczniów jesteś pośmiewiskiem. To nie uczniowie zatrudniają nauczycieli.
Odpowiedz
8
@ Yti
dnia 26.10.2020, 17:55 · Zgłoś
@dragoness.
Całe Jasło się z ciebie śmieje.
Odpowiedz
2
@ Dana
dnia 26.10.2020, 17:57 · Zgłoś
Wstydz się kobieto, pomyliłas się z powołaniem..
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 21:55 · Zgłoś
Też was kocham, pożyteczni [...]
Odpowiedz
31
@ G.N.L.S
dnia 25.10.2020, 22:29 · Zgłoś
Nie wszyscy ulegli temu szaleństwu.Kibice jasielskiego klubu w czasie przemarszu rozwrzeszczanej dzieciarni bo studentów w Jaśle nie ma obecnie ,stanęli na wysokosco zadania i pojawili się na stopniach kościoła Franciszkanów na wypadek agresji .Brawo chłopaki,dobra robota a małolaty do.nauki bo jutro szkoła i koniec zabawy weekendowej.
Odpowiedz
5
@ Do @ G.N.L.S
dnia 25.10.2020, 22:45 · Zgłoś
Kibice tego klubu to nie rozumieją o co ten protest
Odpowiedz
28
@ xxx
dnia 25.10.2020, 22:47 · Zgłoś
"W piątek byliśmy w Krośnie. Wczoraj i dziś wieczorem protestujemy potem ulicach Jasła" zbierani i przwożonei są i się wydaje że tak dużo "
Odpowiedz
-8
@ Mix
dnia 25.10.2020, 22:52 · Zgłoś
Nie zawierał [...] [...] [...]ie... Ale ulżyj sobie
Odpowiedz
9
@ zuo
dnia 25.10.2020, 22:58 · Zgłoś
Kibice chronią kościoły przed nie istniejącym zagrożeniem XD kto nastepny ? z wiezien ludzi powyciagacie do obrony? twarze mysla nie skalane wzrok blagajacy o rozum...
Odpowiedz
-9
@ Polska średniowieczna
dnia 25.10.2020, 23:05 · Zgłoś
Museum Vrolik
Odpowiedz
27
@ RJS
dnia 26.10.2020, 00:24 · Zgłoś
Kibice jasielskiego klubu chyba nie byli potrzebni w tym miejscu bo cały protest był bardzo spokojny.
Jest dużo filmików z ich "promocji" miasta gdzie pokazują swoje prawdziwe oblicze- agresywne i wulgarne.
więc podawanie ich za przykład kultury i chrześcijańskich wartości chyba nie jest odpowiednie.
Odpowiedz
-12
@ kibic
dnia 26.10.2020, 01:20 · Zgłoś
W Gdyni kibice arki są z protestującymi, w Białymstoku kibice jagi są z protestującymi. Czy nasi kibice nie maja żon, dziewczyn, matek, córek?
Odpowiedz
5
@ Frik
dnia 26.10.2020, 05:51 · Zgłoś
Brawo chłopaki ! Z chęcią dołączę do Was przy następnych strajkach ! A dla strajkujących brawo , że nie upadliscie na dno jak to miejsce miało m in.w Warszawie atakując kościoły i mam nadzieję , że tak zostanie miłego dnia dla wszystkich nie zależnie , po której stronie stoimy wszyscy jesteśmy Polakami , mieszkańcami Jasła nie dajmy się podzielić , niestety w strajki już polityka się miesza ..pamiętajcie Pis - PO jedno zło
Odpowiedz
18
@ _jr
dnia 26.10.2020, 06:44 · Zgłoś
Wejdźcie do środka do kościoła bo chyba dawno nie byliście tam pomodlić się.
Odpowiedz
-9
@ dragoness
dnia 26.10.2020, 08:14 · Zgłoś
Modlić można się wszędzie, jak ktoś musi.
Odpowiedz
-1
@ _jr
dnia 26.10.2020, 08:52 · Zgłoś
Do dragoness_miałem na myśli tych co niby "chronili" kościół. Narodowcy hehe od kieliszka i [...] na stadionach. Zamknęli wam siłownie to bidoki nie macie co ze sobą zrobić.
Odpowiedz
-1
@ Kale
dnia 26.10.2020, 11:04 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
8
@ Realista
dnia 26.10.2020, 13:43 · Zgłoś
Sami protestujący też nie wiedzą, ale cieszy ich że mogą sobie bezkarnie pokrzyczeć
Odpowiedz
1
@ Marcin.
dnia 26.10.2020, 19:37 · Zgłoś
W Jaśle nie ma kibiców, są tylko [...] karki naćpane sterydami i innym szajsem. Dlatego od dawna piszę, że klubik bez osiągnięć należy ZLIKWIDOWAĆ!!!
Odpowiedz
0
@ Yes
dnia 26.10.2020, 22:17 · Zgłoś
już pora już poraj uż pora
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.