Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Jakub W. podejrzewany o morderstwo został zatrzymany

151

Mł. asp. Daniel Lelko, rzecznik prasowy Komendy Powiatowej Policji w Jaśle poinformował o zatrzymaniu Jakuba W. podejrzewanego o morderstwo kobiety i ranienie mężczyzny. 20-latek przebywa już w policyjnym areszcie.

Dzisiaj po godzinie 14. w Sławęcinie w jednym z domów jednorodzinnych doszło do tragedii. Policjanci znaleźli w nim ciało kobiety oraz rannego mężczyznę. Pokrzywdzony z obrażeniami ciała trafił do szpitala, gdzie obecnie znajduje się pod opieką lekarzy.

Grupa kilkudziesięciu funkcjonariuszy przez kilka godzin prowadziła poszukiwania 20-letniego Jakuba W., podejrzewanego o dokonanie morderstwa. Jak poinformował nas około 22.30 oficer prasowy KPP w Jaśle – mężczyzna został zatrzymany w gminie Jasło i przebywa obecnie w policyjnym areszcie.

Red.

Reklama

Komentarze: 134

Dodaj komentarz Widok:
4
@ Ac
dnia 20.10.2023, 05:26 · Zgłoś
Między nami są ludzie chorzy, depresyjne, leczący się od lat i funkcjonujący normalnie na lekach Ten chlopak od dawna potrzebowal pomocy, jak wielu innych młodych ludzi którzy z różnych powodów nie radzą sobie w tym świecie gdzie trzeba zaistnieć i obnosić się z tym, mieć silny charakter, bo cię wyśmieją, zdepczą. Tak funkcjonuje świat młodzieży od samej podstawówki, a rodzice w tym pomagają swoją postawą .
Odpowiedz
2
@ Trudna sprawa
dnia 19.10.2023, 22:36 · Zgłoś
Moje spostrzeżenia i przemyślenia opisała Współczująca.Również uznaję,że w obliczu Jakuba tyle ciepła,bezradności i coś,co wzbudza litość.Żal mi tego chłopaczka,bo nikt nie zdoła zrozumieć motywu tej zbrodni.Pamiętam pewien artykuł,w którym doszło do zabójstwa żony i dzieci,ale zsbójca sam nie wiedział,dlaczego to zrobił.Żyjemy w świecie „zatrutym”,każdy ma momenty dziwnej bezsilności i zagmatwania.Tyle agresji,nienawiści,jak w tych koszmarnych filmach i grach komputerowych.Jak w uśpieniu ludzie tracą samych siebie.Kto tak steruje umysłami i zaciera ręce,że plan się powiódł?Najlepsza broń to miłość,zrozumienie i najważniejsze:w każdym dostrzegać coś dobrego.
Odpowiedz
4
@ Współczująca
dnia 19.10.2023, 21:55 · Zgłoś
Takie miłe dziecko. Jemu dobrze patrzy z oczu, nie wskazuje na bandziora. Moja ocena - brak miłości.cos poszło nie tak. Pogubił się na ścieżkach życia. Nie miał pewnie tego, co by go wyciszyło, lub miał to co go napędzało, by poczuć się lepiej. Teraz najlepszym psychologiem jest osobą z duszą anioła, może babcia, może ciocia, ktoś kto pochyli się i znajdzie w złym człowieku choćby jedną zalete.Moze nie miał kogoś, kto zasialby w nim ziarno zachwytu, że jest mądry, zdolny i kochany. Wolał coś co uśpiło jego
słaba psychika, może był krzywdzony. Najbardziej mi szkoda jego siostry, pustka w domu i ojciec z traumą do końca życia. Oby miał ktoś Was w sercu i byście mogli szybko zacząć normalne życie, o ile da się z tym obciazeniem normalnie życ.
Odpowiedz
1
@ Lulu
dnia 20.10.2023, 06:36 · Zgłoś
To naprawdę grzeczny chłopak i miły w stosunku do wszystkich sąsiadów. Coś się działo w jego głowie i został z tym sam. Rodzina nie pomogła i doszło do tragedii.
Odpowiedz
-2
@ Trudna sprawa
dnia 19.10.2023, 21:29 · Zgłoś
Taki ładny chłopak i tak spaprał sobie życie.Wiele czynników wpływa na takie zdarzenia.Nikt nie napisał,że mógł mieć w genach brutalność.
Odpowiedz
2
@ ....
dnia 19.10.2023, 21:23 · Zgłoś
Wychowanie, kolegów i ulicy
Odpowiedz
3
@ Pek
dnia 19.10.2023, 17:22 · Zgłoś
Dajcie małolatowi spokój to jest tragedia i dla niego myślę że już wczoraj dotarło do niego co zrobił jak siedział na przystanku niech teraz służby zablysnom i ustalono dlaczego tak się stało bo nie wieże że wyciągnął nóż i dźgał od tak
Odpowiedz
5
@ Lulu
dnia 19.10.2023, 17:49 · Zgłoś
Święta prawda. Jakiś powód był
Odpowiedz
4
@ Kama
dnia 19.10.2023, 19:09 · Zgłoś
Zaden powod nie usprawiedliwi zabojstwa, chyba tylko choroba psychiczna
Odpowiedz
4
@ XXX
dnia 19.10.2023, 20:39 · Zgłoś
Złe wzorce to podstawa patologii. Ten chłopak miał od początku złe wzorce. Sam uciekł w to samo, a nawet dużo gorzej.
Niejednokrotnie rodzicom powinno się odbierać dzieci, ale wtedy obużenie społeczeństwa sięga zenitu.
Złe wzorce tylko potęgują patologię i to jest początek wszelkiego zła.
Odpowiedz
4
@ Antanariwa
dnia 19.10.2023, 17:14 · Zgłoś
ruzga, wierzbowo witka, bukowy sękaty bucok,wojskowy skurzany pasek, gumowa pałka zw. lolom = okrutne, ale czasami po użyciu (nie mylić ze znęcaniem) pomagały osobom w nawrocie na właściwą drogę
Odpowiedz
10
@ Marian
dnia 19.10.2023, 15:11 · Zgłoś
Przestańcie bronić tego [...]. Nic go nie usprawiedliwia, a jeżeli miał problem z [...] i chciał się leczyć to powinien na kolanach błagać o pomoc. Rodzina nie mogła go na siłę zmusić do leczenia jeżeli sam tego nie chciał. Więc nie obwiniajcie rodziny. Kazdy mądry dopóki tego osobiście nie doświadczy.
Odpowiedz
7
@ Lulu
dnia 19.10.2023, 16:59 · Zgłoś
Wydaje mi się że tutaj nie broni tylko próbuje zrozumieć co nim kierowało. Byłem dziś świadkiem jak telewizja pytała miejscowych o rodzinę i najwięcej miał do powiedzania miejscowy [...]. Od lat nie widziałem żeby chociaż jeden dzień był trzeźwy. Co ten człowieczek może powiedzieć na temat tej rodziny
Odpowiedz
-7
@ karma
dnia 19.10.2023, 14:30 · Zgłoś
licze na to, że wrzucicie go do celi gdzie go zabutują na amen ;)
Odpowiedz
10
@ Turlaj dropsa
dnia 19.10.2023, 14:12 · Zgłoś
Jaka przemoc domowa, jacy rodzice i terapie?
Ludzie, ten gość miał 20 lat, za drzwi i po problemie.
Odpowiedz
4
@ Lulu
dnia 19.10.2023, 17:05 · Zgłoś
Pamiętaj że jeżeli faktycznie był problem z [...] to nie zaczął się on wczoraj tylko narastal latami. Gdzie wtedy byli rodzice dlaczego nie ratowali dziecka
Odpowiedz
4
@ Lulu
dnia 19.10.2023, 17:07 · Zgłoś
Człowiek ot tak nie zabija rodziców. Jakiś powód był należy go odszukać.
Odpowiedz
6
@ Kapitan Wąs
dnia 19.10.2023, 14:06 · Zgłoś
Świadomość o psychice ludzkiej, zaburzeniach emocjonalnych, psychicznych, chorobach, rozwoju emocjonalnym jest u nas ciągle na poziomie zero lub ujemnym.
Tu ciągle radykalne, emocjonalne diagnozy i rozwiązania.
Zły, dobry, len, pracowity, na tron albo [...] i do rzeki i nic pomiędzy.
Odpowiedz
2
@ Stary Glina
dnia 19.10.2023, 15:50 · Zgłoś
A co ma do rzeczy ,,świadomość o psychice….” itd. Panie Wąs. Akurat w tym konkretnym przypadku, wnioskując z tego, co napisane zostało w komentarzach powyżej, Kubuś swoje ,,[...]” nabył bo chciał. Czymś innym jest choroba psychiczna a czymś innym jest ,,styrpanie se beretu” [...] wie czym. Akurat w tym wypadku to nawet Kodeks karny Go nie zwolni z odpowiedzialności za czyn, bo sam się wprowadził w stan, który mógł i powinien był przewidzieć.
Odpowiedz
5
@ Kapitan Wąs
dnia 19.10.2023, 16:54 · Zgłoś
Dlaczego ludzie sięgają po [...] lub popadają w nałogi?
Dla poczucia ulgi.
Skąd to się bierze?
Złe wychowanie, geny, [...] emocjonalne, zaburzone mechanizmy poznawcze, interakcji, umiejętności społeczne, traumy, choroby psychiczne.
Jeffrey Dahmer nie obudził się pewnego dnia i nie stwierdził, że sobie kogoś zje, a ludzie nie są z natury źli.
Nałóg nigdy nie jest wyborem i tak też jest traktowany przez służbę zdrowia.
Dlatego mówię, że świadomość i wiedza o psychice jest u nas na przedszkolnym poziomie.
Sytuacja przykra, ale u nas zawsze kamienowanie zamiast pomyslunku jak to się stało, że ta rodzina doszła do tego momentu.
Odpowiedz
3
@ Stary Glina
dnia 19.10.2023, 17:17 · Zgłoś
,,nałóg nigdy nie jest wyborem”. Otóż jest Panie Wąs. Owszem wiele czynników determinuje to, że człowiek dokonuje takich czy innych wyborów ale ostatecznie to On ma wolną wolę w wyborze. Co do tego Kubusia? Dajmy już spokój.
Odpowiedz
2
@ Kapitan Wąs
dnia 19.10.2023, 20:36 · Zgłoś
Psychologowie od dziesiątek lat zastanawiają się czym jest determinizm i wolna wola, ale nikt jeszcze nie wpadł na pomysł żeby przysłać ich do Jasła gdzie wszystko jest tak radykalne, jednoznaczne, proste, oczywiste i czarne lub białe.
Uzależnienie sto lat temu traktowane jako moralny upadek przez lata zmieniano pogląd poznając mechanizmy uzależnień, które dziś z punktu medycznego są traktowane jak choroba taka jak cukrzyca czy nadciśnienie.
Na szczęście dla wszystkich uzależnionych od rozmaitych substancji osób, te czasy mamy już za sobą. Setki badań naukowych dowiodły, że wielokrotne używanie substancji takich jak [...] (w tym [...]) czy leki psychoaktywne, doprowadza w konsekwencji do fizycznych zmian w mózgu nie wspominając o psychologicznych mechanizmach. Zmiany te uniemożliwiają dalszą samokontrolę i silnie utrwalają nawyk sięgania po substancje, któremu bez skutecznego leczenia nie sposób się oprzeć.
Nie wspominając już, że samo sięganie po takie substancje jest poszukiwaniem ulgi i regulowania emocji.
Uzależnienie jest więc chorobą i współczesna medycyna tak właśnie je traktuje, ale nie w Jaśle ;)
Z jednej strony to dziwi, bo to Jaślanie najczesciej ulegają wpływom emocjonalnym kosztem rozumu z drugiej strony trudno mieć pretensje skoro nie mają mechanizmów kontroli.
Oczywiście nie zmienia to faktu, że to nie jest usprawiedliwienie, a bardziej próba zrozumienia.
Czasem tak w życiu bywa - masz pecha, przegrasz loterie genowa i część, skończył się polski drill.
Odpowiedz
1
@ Lulu
dnia 20.10.2023, 07:26 · Zgłoś
Tylko ze ten stan nie znalazł się z nikąd. Jeżeli brał [...] to nie od wczoraj. Dlaczego nikt nie reagował wcześniej nie pomógł wyjść z tego kiedy był na to czas. On nie stał się nałogiem w tydzień tylko przez lata.
Odpowiedz
2
@ [...]
dnia 19.10.2023, 13:48 · Zgłoś
Że tak wam się chce pisać takie długie bzdury których i tak nikt nie czyta. Bo pensjonariuszy z psychiatryka się nie czyta bo samemu można zgłupieć.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 19.10.2023, 11:34 · Zgłoś
Sami filozofi
Odpowiedz
37
@ Stary Glina
dnia 19.10.2023, 10:31 · Zgłoś
Tak sonie poczytałem komentarze powyżej i co widzę? Że szkoła winna, że instytucje winne, że sąsiedzi winni bo nie sygnalizowali itp itd. A wiecie kto winien? Po pierwsze Kubuś, po drugie rodzice a po trzecie obecny system wartości. Pierwszymi, którzy powinni byli stanowczo reagować jak Kubuś w problem wpadł to byli rodzice. Ale, nie jest to takie proste bo dla rodziców dziecko zawsze będzie dzieckiem więc będą robić co się da aby nie informować służb o problemie. Sąsiedzi mają informować? W życiu!!! Odradzam coś takiego. Gdyby taki sfurany Kubuś dowiedział się, kto na niego ,,na psy doniósł” to mogłoby się skończyć tak, że zamiast rodzica sąsiad byłby zadźgany a na pewno spokojnie by po ulicy nie przeszedł. Miałem w czasie swej służby kilku takich Kubusiów,którzy co prawda nie [...] ale poza tym to samo, dawali do wiwatu domownikom tak, że Ci w końcu decydowali się wezwać policjantów . ,,Zawijanie” takiego Kubusia NIGDY! nie przebiegało spokojnie i trzeba było nim podłogę zamiatać. Wiecie jak reagowali wtedy rodzice? Ojcowie z reguły wychodzili z domu czy mieszkania a mamusie stały nad nami i mówiły ,,Panowie ostrożnie bo mu krzywdę zrobicie, Kubuś nie stawiaj się do Panów, bo Ci krzywdę zrobią”. A chciecie wiedzieć co mówił taki Kubuś do mamusi? -[...] kur…o widzisz co zrobiłaś? Na psy mnie kur…o podałaś? Nigdy ci tego nie daruję, to przez ciebie kur…o, zobaczysz jak wrócę”. Dzieci furające to problem, który istnieje od dawna, to co się wydarzyło w Sławęcinie nie jest niczym nadzwyczajnym. Takie sytuacje były, są i pewnie będzie ich coraz więcej bo rodzice są niewydolni. Skoro matka z ojcem nie potrafią okiełznać 20letniego syna to NIKT!!! Inny za nich tego nie zrobi.
Odpowiedz
14
@ Miastowy
dnia 19.10.2023, 10:50 · Zgłoś
SW słowa ,u mnie w bloku facet pił ,przemoc szerzył ,raz przyjechała policja bo żona przyleciała do sąsiada żeby dzwonił na policję ,jak policja go brała to żona buty mu niosła do radiowozu bo go boso wzięli .
Odpowiedz
15
@ Nick
dnia 19.10.2023, 10:56 · Zgłoś
Panie Stary Glino! Masz Pan rację. Więc kto ma prowadzić za rękę niewydolnych rodziców? Na takich gagatkow był ojcowski pas. Ale to było dawno. Metoda brutalna ale skuteczna
Odpowiedz
18
@ benny
dnia 19.10.2023, 11:00 · Zgłoś
Ogólnie zgadzam się jak najbardziej. Jednak też zwróć uwagę na to, że nie był to 20-letni chłopaczyna, co potrafi wziąć w żyłę i siedzieć spokojnie, tylko przypakowany byk, który mógł ojca po prostu przerastać tężyzną fizyczną od kilku lat.

Druga sprawa - rodzice tutaj walczyli. Sprawa była w GOPSie, niebieska karta itp. Odpowiedzialność tutaj powinni również ponieść urzędnicy, czy też funkcjonariusze, którzy opiniowali. To między innymi przez nich zginął człowiek. Gdy już sprawa jest zgłoszona do aparatu państwa - niechże on, [...]a, jakoś działa, a nie kawusia i ciasteczko i haselko "no cóż ja mogę zrobić z tą rodziną Halinko...".
Odpowiedz
9
@ Stary Glina
dnia 19.10.2023, 11:32 · Zgłoś
Dokładnie-,,na takich gagatków był ojcowski pas". Pomagało?-tak pomagało.
Odpowiedz
5
@ Stary Glina
dnia 19.10.2023, 11:41 · Zgłoś
A ja powtórzę benny-po pierwsze rodzice. Nie, instytucje nie załatwią sprawy. Powyżej są komentarze na ten temat więc nie będę młócił sieki. Że młody był przypakowany? Nie chcę za daleko iść ze swymi wywodami ale jakby rodzice ,,usiedli" na nim wspólnie i dali mu do wiwatu raz i drugi to by Kubuś załapał,że ,,furanie boli".
Odpowiedz
-5
@ sialalala
dnia 19.10.2023, 13:52 · Zgłoś
Człowieku poczytaj jakie zmiany w psychice może poczynić toxoplazmoza którą mógł się zarazić od każdego futrzatego "przyjaciela" rodziny. Tu systemy wartości i państwowy [...] nie mają żadnego znaczenia. Oczywiście rokefelerowska medycyna temu zaprzeczy ale to nie zmienia faktów że [...] (dawniej nazywano to demonami) przejmują kontrole nad człowiekiem
Odpowiedz
2
@ benny
dnia 19.10.2023, 15:46 · Zgłoś
@Stary Glina Ależ ja się zgadzam, że nic nie zastąpi wychowania rodziców. Tylko zwróć proszę uwagę, że w pewnym momencie rodzice tracą taki wpływ na młodego, gdy ten w wieku 10-14 lat w szkole, z kolegami zaczyna łapać wzorce od rówieśników i starszych i niejednokrotnie chce im imponować. A jak tutaj zaimponować na stawach za Jafarem, czy w parku w Skołyszynie, gdzie jest picie, palenie, [...] w wieku 15 lat? No zastanów się? Idzie się po grubsze [...] i pokazuje [...]. A takiego mefedronu to rodzice nie wyczują, jak młody wróci w środku nocy. Szkoda, że tutaj służby (w tym ze Skołyszyna) nie reagują na tego typu zachowanie, mimo alarmów ze strony mieszkańców.

Po drugie - serio jesteś byłem [...]? Bo mam wrażenie, że jeśli byłeś, to [...] dziurę w stołku, czytając drugą cześć komentarza. Takiego nafuranego typka ciężko we trzech ludzi opanować, a co dopiero dwoje cywili bez przeszkolenia z samoobrony.
Odpowiedz
0
@ sialalala
dnia 19.10.2023, 15:56 · Zgłoś
W wieku 10-14 lat szkoła zaczyna wtłaczać do głów biednym dzieciom religię państwową pt "teoria ewolucji" Taki młody człowiek traci wiarę i przestaje słuchać rodziców.
Odpowiedz
4
@ Stary Glina
dnia 19.10.2023, 16:02 · Zgłoś
benny Ty mnie nie ,,uświadamiaj” na temat wychowania dzieci - to raz. Co do tego zaś czy jestem ,,serio byłym [...]” i co w tej służbie robiłem, nie Twoja to rzecz, nie zamierzam Ci się spowiadać. Czy do ,,takiego naturalnego typka” trzeba ,,trzech” ? A może czterech, pięciu, studziewięciu? Policjanci najczęściej pełnią służbę w patrolu dwuosobowym i w takim składzie muszą sobie poradzić z tym, co im służba niesie. Jakoś służyłem i sobie radziłem i żyję cały i zdrowy na emeryturze.
Odpowiedz
3
@ benny
dnia 19.10.2023, 19:00 · Zgłoś
@Stary Glina - cały czas - nie mam zamiaru nikogo uświadamiać, mówię jak to wygląda teraz.

Świat się zmienił, siła i działanie używek też poszły do przodu. Całe szczęście, że jesteś na emeryturze i nie musisz się już z tym kopać.

Pozdrowienia od kolegi z resortu.
Odpowiedz
1
@ Ac
dnia 20.10.2023, 05:10 · Zgłoś
A na Polsacie mówili że niebieskiej karty nie było
Odpowiedz
-28
@ Cześć jestem Antoś
dnia 19.10.2023, 10:17 · Zgłoś
Chłopak popełnił straszną zbrodnie ale jest
młody i powinni go uniewinnić albo chociaż
prace społeczne z 600 godzin i to wszystko.
Odpowiedz
-16
@ Prawnik
dnia 19.10.2023, 10:43 · Zgłoś
Może nie uniewinnić, ale dać łagodną karę ze względu na młody wiek sprawcy - moim zdaniem 10-12 lat więzienia to max. On ma dopiero 20 lat i jeszcze całe życie przed sobą. Jego trzeba przede wszystkim wychować.
Odpowiedz
5
@ Ziomal
dnia 19.10.2023, 13:21 · Zgłoś
Prawnik jak cię czytam to mam ochotę [...] na Ciebie
Odpowiedz
9
@ stupiddd-19
dnia 19.10.2023, 13:48 · Zgłoś
Ja bym nie szedł aż tak daleko 100 zł grzywny i mocne postanowienie poprawy wystarczy
Odpowiedz
11
@ FMCH
dnia 19.10.2023, 10:10 · Zgłoś
Szkoła, nauczyciele i służby publiczne mają kompletnie [...]e na wszystko, potrafią tylko jęczeć o podwyżki a to głównie tam młode siury wpadaja w ten [...] chcąc zaimponować własną głupotą dla budowy słomianego ego i wspólnej akceptacji. Szkoda tylko że chorej i skrzywionej akceptacji.Myślałem że to minęło. Sam przechodziłem przez pato-otoczenie mało co nie skończyłem w kryminale albo gorzej, ale dla mnie to wlasnie matka (RIP która ciężko na nas charowała) była w tym czasie osobą dla której z tego [...]a wyszedłem bo wiedziałem że by tego nie przeżyła gdyby coś mi się stało, a tu [...] zabiją własną matkę. Nie ma usprawiedliwienie dla [...] i alkusów. To świadomy wybór każdego z nas.
Odpowiedz
2
@ Lulu
dnia 19.10.2023, 09:47 · Zgłoś
Prawda jest taka taka że rodzice ani [...]kowie nie należą rodziny wzorowej.
Odpowiedz
5
@ FMCH
dnia 19.10.2023, 10:12 · Zgłoś
Lulu
A jakie są wzorce?
Odpowiedz
7
@ Lulu
dnia 19.10.2023, 10:22 · Zgłoś
Na pewno nie takie jak [...]ek będąc młodszym bił żonę a teraz ojciec matkę. Taki przykład dali młodemu
Odpowiedz
6
@ Lulu
dnia 19.10.2023, 10:24 · Zgłoś
Teraz za późno na szukanie winnych. Stało i koniec
Odpowiedz
0
@ Ac
dnia 20.10.2023, 05:06 · Zgłoś
Tak niestety.
Odpowiedz
-11
@ Zdruzgotana
dnia 19.10.2023, 09:43 · Zgłoś
O Jeżu o Boże co to się w tym naszym Jaśle dzieje. To wszystko wina nieprawidłowego wychowania i opuszczania Mszy Świętych.
Odpowiedz
4
@ XK
dnia 19.10.2023, 10:51 · Zgłoś
Młody był przez kilka lat ministrantem także mszy nie odpuszczał
Odpowiedz
13
@ Siema
dnia 19.10.2023, 09:36 · Zgłoś
Jak zawsze pełno chętnych do oceniania i szukania winnych. Prawda jest taka, że jeżeli było zgłoszone do gopsu i oni tez szukali pomocy, rodzince tez na pewno chcieli jak najlepiej, ale chłopak był uzależniony od [...] i nie dał sobie pomoc, to ciężko zamknąć kogoś za samo branie. Myśle, ze należy się szacunek rodzinie, zamiast mieszać w tą sprawę wszystkich dookoła.
Odpowiedz
13
@ Iga
dnia 19.10.2023, 09:33 · Zgłoś
Gdy zgłasza się osobę pijącą [...] to ostatecznie po wyroku sądu i tak ostatnie zdanie na temat leczenia ma [...]. Jak jest w przypadku [...]? Jeśli tak samo to jest to ogromny błąd w przepisach. Sama zgłaszałam osobę pijącą i wiem przez jakie pieķło się przechodzi chcąc ratować bliską osobę a na końcu dostajesz w policzek na oprzytomnienie, że ten chory człowiek ma ostatnie słowo. Szkoda tego młodego człowieka i tej rodziny. [...] prawo. Wiele ludzi nie zdaje sobie sprawy jak trudne jest zgłaszanie bliskiej osoby. To trauma. Powinno być inaczej.
Odpowiedz
9
@ neospasmina
dnia 19.10.2023, 09:03 · Zgłoś
Rodzinna tragedia...Niewydolność GOPS, z tego co czytam. Smutne to i radziłabym zamknąć [...] tym co tak stanowczo osądzają...Czy ktoś z was miał odwagę zadzwonić na policję, gdy za ścianą czy w sąsiednim domu słychać było odgłosy znęcania się nad rodziną?! Czy może włączałeś pilotem "daj to głośniej",żeby nie słyszeć?... Obojętność to powszechna postawa dzisiejszych ludzi. Niereagowanie to też współudział w zbrodni.
Odpowiedz
3
@ Ktos
dnia 19.10.2023, 09:02 · Zgłoś
Kara śmierci to za łatwe i za proste rozwiązanie. Powinni wprowadzić tortury dla takich zwyrodnialców jak ten jak i stary [...] z Poznania. Opalać ogniem, razić prądem niech cierpią do końca życia! Nic nie tłumaczy takich zachowań. To są śmiecie dla których nie ma miejsca ani w społeczeństwie ani w ciepłej celi. (*)
Odpowiedz
10
@ Zaczyna sie
dnia 19.10.2023, 08:31 · Zgłoś
Ludzie wy się dobrze czujecie.? cały czas piszecie że nie wiadomo jaki był powód...jaki by nie był to jak można [...] własną matkę ? [...] i tyle. Śmierć zawsze będzie smieciem
Odpowiedz
-9
@ Ale jaja
dnia 19.10.2023, 08:04 · Zgłoś
Czytam te komentarze i 60% jest z bykami, rozumiem że to elektorat pis
Odpowiedz
0
@ Konrad z Grunwaldu
dnia 19.10.2023, 10:15 · Zgłoś
Raczej platformy
Odpowiedz
3
@ Yogi
dnia 19.10.2023, 17:35 · Zgłoś
Pewnie...byków jest od groma tylko jaj nie ma kto huśtać , Ważna jest wypowiedź i treść , pisanie z bykami nie ma tu znaczenia , tylko w PL w podstawówkach dają oceny i paski czerwone ,największą głupota jaka może być torywalizacja wśród... jeszcze dzieci , bo to taki wiek jeszcze nie ukształtowany a już oceniany. [...]stwo. Panie jaja
Odpowiedz
12
@ [...]
dnia 19.10.2023, 08:03 · Zgłoś
Wszyscy wiedzą, nikt nie widzi.
Odpowiedz
49
@ XGX
dnia 19.10.2023, 07:08 · Zgłoś
Rodzice interweniowali i szukali pomocy miał założoną niebieską kartę lecz jak zwykle pomocy nie otrzymali bo Zespół Interdyscyplinarny przy GOPS w Skołyszynie dziwnym trafem zakończył procedurę niebieskiej karty tak zdecydował Przewodniczący Zespołu gdzie nadzór nad tym Zespołem ze strony kierownictwa GOPS i Gminy Skołyszyn .W ich domu nie było spokoju,a jakimś trafem pracownicy Gopsu stwierdzili że jest wszystko ok sporządzsjąc śmieszne raporty jak tam jest dobrze to oni są winni tragedii.W domu sorawcy cały czas było znęcanie się tego mężczyzny nad rodziną gdzie powinno być w tej sprawie prowadzone dochodzenie przez policję a tu nic się w tej sprawie nie robiło aby tej rodzinie pomóc.Teraz organy ścigania a wszczególności Prokuratura winna zająć się tą aytuacją bo zostawili tą rodzinę bez pomocy.Mieszkam w pobliżu i znam tą sytuację,a rodzice szukali pomocy lecz pozostali sami.
Odpowiedz
12
@ benny
dnia 19.10.2023, 08:07 · Zgłoś
Niestety tutejszym troglodytom ciężko jest zrozumieć, że to nie wina rodziców, że młody [...] i bali się go sami. Lepiej wypełznąć z nory i głosić w komentarzach, że ojciec rzucił się na matkę, a biedny chłopaczek bronił mamy i ją przypadkowo zadźgał. No [...]a...

W sumie zastanawiało mnie właśnie od początku, czemu pierwsze info służb to "rodzina nie miała założonej niebieskiej karty", dość nietypowa informacja w przypadku takich sytuacji, a tu proszę zero zdziwienia. Tworzenie medialnego [...]chronu. Żeby nie było - szanuję pracę Policji, jest w tej formacji naprawdę wielu po prostu dobrych i sumiennych ludzi, jednak często decyzje pojedynczych funkcjonariuszy potrafią zbabrać komuś życie... No i skołyszyński GOPS - kwintesencja [...]***a...
Odpowiedz
18
@ ZET
dnia 19.10.2023, 09:16 · Zgłoś
Potwierdzam. Została założona niebieska karta. Znęcał się nad rodziną. W domu trwały ciągłe awantury, a to wszystko odbywało się pod nadzorem GOPSu. Dziwnym trafem karta została zamknięta. Decyzję tę podjął Zespół Interdyscyplinarny, gdzie widać jasno, że podejmując tę decyzję Przewodnicząca ma bardzo małe kompetencje lub wiedzę, aby zajmować się tak poważnymi sprawami. Pytanie dlaczego Kierownictwo GOPSu nie dopatrzyło się uchybienia ze strony Zespołu Interdyscyplinarnego? Dlaczego i na jakiej podstawie została zamknięta niebieska karta? Kto zajmował się tą rodziną? Daczego GOPS nie poinformował policji o tym co działo się w tym domu? Dlaczego nie podjęto interwencji na czas przez odpowiednie służby? Uważam, że wszyscy odpowiedzialni bezpośrednio i pośrednio, za to co się wydarzyło powinni ponieść konsekwencje swojego działania i niech wiedzą, że do tego tragicznego zdarzenia dorzucili swoje 2 grosze poprzez zaniedbanie swoich obowiązków.
Odpowiedz
14
@ X
dnia 19.10.2023, 10:24 · Zgłoś
Niebieska Karta niczego nie rozwiąże, jeżeli najbliżsi, doznający przemocy domowej na spotkaniu Grupy roboczej nie potwierdzą zaistniałej przemocy. W składzie Grupy Roboczej jest Policjant, więc Policja znała sytuacje jaka była w tym domu. Policjant, w ramach czynności sprawdzających sporządzał raporty, sytuację monitorowali pracownicy socjalni z GOPS-u. Co najmniej trzy miesiące po wpłynięciu Niebieskiej Karty, na posiedzeniu Zespołu Interdyscyplinarnego, gdzie przeanalizowano wszystkie informacje dotyczące rodziny można było taka kartę zamknąć.
Zawsze sporządza się wniosek do Policji z art. 207, a Policja po przesłuchaniu stron kieruje wniosek do Prokuratury. To wymaga procedura i wątpię, by w Skołyszynie było inaczej. Co do leczenia osób dotkniętych nałogiem, to powiem, że mimo iż od około 20 lat pracuję z takimi ludźmi nie udało się ani jednej osoby wyleczyć z nałogu, jeżeli ona sama tego nie chciała. Osoby, które odmówią dobrowolnego leczenia kieruje się do biegłych sądowych, którzy najczęściej orzekają, że osoba jest uzależniona, następnie kieruje się wniosek do sądu o zastosowanie leczenia przymusowego, które ma miejsce w trybie ambulatoryjnym w Jaśle i dopiero, gdy ta osoba odmówi, to po długim okresie oczekiwania trafia do szpitala do Żurawicy. I stamtąd wraca już zupełnie i totalnie uzależniona od [...]. Plotki (albo ci, którzy tam byli) mówią, że tam dopiero się pije i to tańszą wschodnią [...]. W naszej gminie większość tych "leczonych" albo popełniła [...], albo zapiło się na śmierć. NFZ przeznacza ogromne środki finansowe na leczenie alkoholików, które nie przynosi żadnych efektów. Jedynym sposobem na odejście od nałogu to wspólna praca rodziny, Komisji Rozwiązywania Problemów [...], czasem księdza, czasem osoby, która ma wpływ na uzależnionego i przekonanie go, by podjął dobrowolne leczenie z nałogu np. na Oddziale Leczenia Uzależnień w Szpitalu w Krośnie. W naszej gminie jest wiele takich osób, które po leczeniu w Krośnie już od kilku lat nie spożywają [...], ich życie rodzinne wygląda wzorowo, sami są zadowoleni, a ich dzieci, rodziny są szczęśliwe. Jednak to wymaga dużo pracy i zaangażowania wszystkich, którym na sercu leży pomoc drugiemu człowiekowi, nie tylko pracy za wynagrodzenie, ale pracy z przekonania, że się potrafi wyrwać chociaż jedną osobę, jedna rodzinę z bardzo ciężkiej choroby jaką jest uzależnienie od [...].
Odpowiedz
3
@ ...
dnia 19.10.2023, 10:26 · Zgłoś
Zespół Interdyscyplinarny przy GOPS w Skołyszynie... a cóż to za fikcyjna instytucja. Jeżeli tak faktycznie było to są współwinni zaistniałej sytuacji i im też w pierwszej kolejnosci powinni dobrać sie do du[.] za zaniechania. I wysadzić ze stołków te zasiedziane d[..]y. Trudno w dzisiejszych czasach prosić o pomoc i uzyskać pomoc w ratowaniu swojego dziecka. Przez takich właśnie ludzików, dochodzisz do wniosku, że nikt ci nie pomoże, że to twoje dziecko i twoj problem a jakiekolwiek próby wyrządzają tylko większe szkody rodzinie i dzieciakowi. I albo dzieciak wyrasta albo dzieje się coś potwornego.Trzeba było im pomóc jak zaczynali i odważyli sie prosić o pomoc!!! Zacne urzędy,instytucje i ich pracownicy i g[...]o mnie obchodzi jakich poglądów i z jakiej partii.
Odpowiedz
3
@ Czytelnik
dnia 19.10.2023, 11:25 · Zgłoś
Jeden z problemów opisałem kilka komentarzy wyżej czyli armia instytucji, przepisów i zostawianie ludzi z problemem. Drugi problem- brak edukacji. W szkołach uczy się teraz propagandy (HiT) próbuje zrobić z dzieci i młodzieży naukowców (przeładowany program) a nie przygotowuje do prawdziwego życia. Trzeci problem- Kościół. Zamiast zajmować się problemami lokalnej społeczności, hierarchowie wymyślają jakieś ideologie [...], jojczą z ambony jacy to poszkodowani gdy wyjdą różne afery. W naszej parafii nie słyszałem ani raz kazania dotyczącego problemu ze smogiem. Ludzie wiele razy prosili księdza o poruszenie tematu (pokazanie szkodliwości smogu), gdyż część mieszkańców (szczególnie z lepszych domów, pali [...]). Czasami wieczorem ciężko wyjść na pole. Ksiądz tematu nie podjął, zaś czyta [...] listy z których nikt nic nie wie i co jakiś czas woła o kasę na ogrzewanie, remont drzwi, utrzymanie placu przy kościele (zamiast samemu wziąć miotłę, grabki, kosiarkę i coś zrobić) wskazując przy tym minimalną kwotę jaka powinna dać osoba na tacę w miesiącu. Najważniejsze żeby kasa spływała, brzuch był pełny a problemy parafian same rozwiążą się.
Odpowiedz
8
@ Stary Glina
dnia 19.10.2023, 11:31 · Zgłoś
Szanowny(a) X potwierdzam. Szacunek za mądre słowa
Odpowiedz
2
@ Lulu
dnia 20.10.2023, 07:31 · Zgłoś
A gdzie wy zdobyliscie takie wiadomości skoro pani prokurator mówi że nie było żadnej niebieskiej karty i chłopak nigdy wcześniej nie miał problemów z prawem ani styczności z policją
Odpowiedz
18
@ Miastowy
dnia 19.10.2023, 06:34 · Zgłoś
Po szkołach powinni badać wyrywkowo na [...] a jak wyjdzie że brał [...] to na świadectwie wpisać [...] i w dowodzie osobistym
Odpowiedz
65
@ Kpp
dnia 19.10.2023, 04:22 · Zgłoś
Macie teraz lament a jak policja zatrzyma kogoś z [...] to 95 procent kretyńskich komentarzy broni [...] i jedzie po policji.
Odpowiedz
7
@ czlowiek
dnia 19.10.2023, 00:45 · Zgłoś
powinien teraz odpowiadać za to, ale znając życie dostanie niepoczytalność i przesiedzi w psychiatryku
kara smierci - nic innego jak mozna zabic wlasna matke ?
Odpowiedz
2
@ Do człowiek
dnia 20.10.2023, 10:44 · Zgłoś
Fakt. Najczęściej to matki zabijają własne dzieci, a nie na odwrót
Odpowiedz
9
@ Xd
dnia 19.10.2023, 00:14 · Zgłoś
Ale to jest cała Polska policja siedzi [...] w stołki jak jest interwencja to nic nie robią bo za dużo papierkowej roboty wiem to z własnego doświadczenia jak przywozili mojego [...] jeszcze musiałam podpisać ze go odbieram a jak dzwoniłam o interwencje to pouczenie ani razu nie wzięli go na wytrzezwialke bo będzie musiał zapłacić tylko ze im się nie chce odwiez delikwenta bo za dużo zachodu dopiero jak się cis stanie to wielka akcja nam nikt nie pomaga po[...] powinien dostać policjant
Odpowiedz
16
@ Czytelnik
dnia 19.10.2023, 10:23 · Zgłoś
Do Xd: W pełni zgadzam się. Przykład z sąsiedztwa- synowi dalszych sąsiadów nagle coś się odkleiło. Rzucił pracę, wyniósł się z domu, pomieszkuje w różnych miejscach, [...]. Jego rodzice szukają pomocy w różnych instytucjach i każda z nich zasłania się paragrafami. Nie dawno otrzymali info iż zaczepiał jakieś dziewczynki pod podstawówką. Zgłoszone zostało na policji i co? Policja nic nie zrobiła, tłumacząc się że nie wyrządził nikomu krzywdy, nie mogą go zatrzymać. Poszli do innych instytucji, aby ubezwłasnowolnić go i wysłać na leczenie, ponieważ obawiają się że w przyszłości może coś mu bardziej odwalić i stanie się tragedia. Odpowiedź różnych instytucji << sam musi wyrazić zgodę, Siłą nie możemy tego zrobić, nawet za zgodą rodziców. Przyjmiemy zgłoszenie i będziemy monitorować>> I tak wygląda rzeczywistość. Mamy Policję, Sądy, MOPSY, poradnie i inne instytucje państwowe w których pracuje mnóstwo ludzi i każda zostawia cię samego z problemem, gdyż wszystkich ograniczają przepisy, nie mogąc nic zrobić. A gdy stanie się tragedia nagle jest wielki szum. Kto jest winny? Rodzice gdyż nie wychowali dziecka oraz dziecko które popełniło przestępstwo. Zero odpowiedzialności osób pracujących w tych wszystkich instytucjach.
Odpowiedz
39
@ Pytanie do Policji Jasielskiej
dnia 18.10.2023, 23:48 · Zgłoś
Ja mam pytanie kiedy w końcu się będę mógł w nocy przejść po jaśle czując się bezpiecznie?

Małolaty furają jak leci, potem jeżdżą tak po jaśle albo zaczepiają ludzi, zawsze te same miejsca, co wy nie widzicie? Wystarczy prześledzić socjale bo oni się chwalą ideologią drill i inna pajacerka.

Zawsze te same auta, te same osoby i te same miejsca, i nic się z tym nie zrobi. Widzę w tym mieście rządzą małolaci a nie policjanci którzy się ich boją.
Odpowiedz
10
@ Lelumpolelum
dnia 18.10.2023, 23:57 · Zgłoś
Nie bronie ich, ale dziś zatrzymali mordercę, dopisz sobie +1 do poczucia swojego bezpieczeństwa.
Odpowiedz
8
@ Julia tymoszko
dnia 19.10.2023, 06:49 · Zgłoś
Auto kto go miał zatrzymać...lelumpoleum
Odpowiedz
1
@ bercik
dnia 19.10.2023, 09:13 · Zgłoś
Nieźle radzimy sobie sami, jak widać.
Odpowiedz
2
@ Komsi
dnia 19.10.2023, 15:09 · Zgłoś
Racja teraz przejść po jasle to jak gra w ruletkę, chodzą wystrzeleni po [...] wie czym. Sami podchodzą i szukają problemu, albo nawet nie pytają tylko walą z partyzanta :) i nie mówię tutaj o chlopaczkach po 16-20 lat tylko chłopy którzy powinni już dawno z żona i dziećmi w domu siedzieć. Ale dla naszego kochanego KPP łatwiej jest w[...] mandat za stanie pod jakimś marketem lub orlenem bo przecież tez łamią prawo. Niech się zajmą patologia jasielska której jest coraz więcej. Brawo Panowie nic tylko klaskać :)
Odpowiedz
2
@ Tadek
dnia 18.10.2023, 23:15 · Zgłoś
Ciekawe czy wiesz że tak bylo jak piszesz . Ja nie osądzam ludzi jak nie znam .może był chory
Odpowiedz
21
@ Xxx
dnia 18.10.2023, 23:17 · Zgłoś
Tak wiem. Nie był chory tylko był [...].. znam go osobiscie
Odpowiedz
36
@ Dociekliwy
dnia 19.10.2023, 00:40 · Zgłoś
Po pierwsze był narkomanem, przesiadywał na Orlenie w Skolyszynie i jest tam wiele źródeł informacji..Po drugie miał się za gangstera, po trzecie chwalił się kolegom, że [...] matkę i ojca. Rodzice nie reagowali, nie chcieli dla [...]ka problemów.. Więc ta tragedia to kombo ignorancji i braku specjalistycznej pomocy na czas.. I nie była to awantura domowa, tylko [...] matkę i czekał na ojca, aż ten wróci z pracy, od 12 do 14.. Teraz już coś wiesz i sam możesz ocenić. Dobranoc!!
Odpowiedz
19
@ Elo
dnia 19.10.2023, 00:54 · Zgłoś
Jak wiedziałeś to dlaczego nigdzie nie zgłosiłeś?
Odpowiedz
24
@ Ac
dnia 19.10.2023, 05:19 · Zgłoś
Nic nie dzieje się bez przyczyny, cpal to znaczy że coś nie tak było z jego psyche, dlatego sięgał po [...], szukał odlotu od codzienności. Zajmijcie się swoimi dziećmi od małego, bo coraz więcej kasy A miłości i uwagi mało.
Odpowiedz
2
@ Do elo?
dnia 19.10.2023, 06:11 · Zgłoś
Ale co miał zgłosić i gdzie?
Odpowiedz
5
@ Magda
dnia 19.10.2023, 08:38 · Zgłoś
To trzeba było reagować.
Odpowiedz
0
@ Ac
dnia 19.10.2023, 09:44 · Zgłoś
A dlaczego był [...]?
Odpowiedz
6
@ DoXxx
dnia 19.10.2023, 16:39 · Zgłoś
A może wina kolesiów?Dawali [...],może podjudzali i stroili sobie żarty z niego.Pomogą teraz?pMają na sumieniu 3 osoby.Wiem jak potrafią buntować i robić ofiarę ze słabszego.
Odpowiedz
1
@ Lulu
dnia 20.10.2023, 10:53 · Zgłoś
Jak to co i gdzie.
Odpowiedz
14
@ Xxx
dnia 18.10.2023, 23:14 · Zgłoś
Ojciec jego leży w szpitalu w ciężkim stanie
Siostra w Rzeszowie... A ten [...] jeszcze na luzaku szedł sobie droga
Odpowiedz
2
@ Ac
dnia 19.10.2023, 09:43 · Zgłoś
ŃNo właśnie [...], a takich się leczy
Odpowiedz
23
@ Jj
dnia 18.10.2023, 23:14 · Zgłoś
[...]... brak sloq na komentarze...

Zlapany- i dobrze.
Dożywocie
I tyle w temacie
Rozejsc sie i do spania
Odpowiedz
9
@ Xxx
dnia 18.10.2023, 23:15 · Zgłoś
Nie dadzą mu dożywocia bo zrobią z niego nie poczytalnego i posiedzi chwilę i przed 50 wyjdzie
Odpowiedz
34
@ Do jj
dnia 18.10.2023, 23:51 · Zgłoś
No tak, ciepła cela, 5 diet, darmowa stomatologia zabiegi nfz, studia, darmowy prąd i woda. Do tego sami podobni jemu w jednej celi.

I to wszystko za nasze podatki... A niech sobie zapracuje w kamieniołomie na wodę prąd cele jedzenie jak nie to ariwederczi, i tak przez 50 lat.
Odpowiedz
28
@ Ac
dnia 19.10.2023, 07:05 · Zgłoś
Nikt o zdrowych zmysłach nie zabija najblizszych
Odpowiedz
6
@ Julka
dnia 19.10.2023, 08:20 · Zgłoś
A dalszych?
Odpowiedz
15
@ [...]
dnia 19.10.2023, 08:30 · Zgłoś
Jakie dożywocie? Będziemy się na niego składać do końca jego dni? Zabij i żyj jak król? W lepszych warunkach jak chory w szpitalu?
Kamieniołom do końca życia o chlebie i wodzie.
Odpowiedz
-19
@ Tadek
dnia 18.10.2023, 23:09 · Zgłoś
Skąd wiesz że był narkomanem cpales z nim
Odpowiedz
28
@ Xxx
dnia 18.10.2023, 23:10 · Zgłoś
Znam go... Był [...]. I nie raz matkę pobil
Odpowiedz
37
@ do xxx
dnia 18.10.2023, 23:52 · Zgłoś
dlaczego nic nie zgłosiłeś?
Odpowiedz
35
@ Free
dnia 18.10.2023, 23:58 · Zgłoś
Wiesz , że miałeś obowiązek to zgłosić skoro wiedziałeś? Czasami lepiej uważać na słowa, internet nie jest bezkarny
Odpowiedz
8
@ Magda
dnia 19.10.2023, 08:36 · Zgłoś
Wiedziałeś o tym? Pomyśl, że mogłes z tym coś zrobić.
Odpowiedz
1
@ Lulu
dnia 20.10.2023, 07:55 · Zgłoś
Skoro widziałeś jak bił to gdzie Twoja reakcja co zrobiłeś?
Odpowiedz
6
@ Tadek
dnia 18.10.2023, 23:05 · Zgłoś
W życiu różne są sytuacje tobie zawsze świeci słońce z rodzicami zawsze idealnie nie mów zanim się nie dowiesz co się stało dla czego
Odpowiedz
16
@ [...] [...]
dnia 18.10.2023, 23:07 · Zgłoś
Różne sytuacje.. żeby matkę [...].. co się mogło stać? Matka do niego z nożem wystartowała.?? Chory jesteś człowieku idź spać bo za dużo harnasia wypiles
Odpowiedz
2
@ Edek
dnia 18.10.2023, 23:02 · Zgłoś
[...] .! Człowieku ogarnij się tragedią się stała nie wiadomo jakibyl powód
Odpowiedz
15
@ Xxx
dnia 18.10.2023, 23:09 · Zgłoś
Przez [...]...
Odpowiedz
3
@ Xx
dnia 19.10.2023, 05:11 · Zgłoś
A te [...] to też nie przez przypadek
Odpowiedz
26
@ Xdxd
dnia 19.10.2023, 05:32 · Zgłoś
Może rodzice dali mu [...]? Jesteś śmieszny, za co miał [...] własną matkę ? Za to że mu [...] podcierała? A może za to że razem z ojcem dali mu życie? Jeśli już zażył [...] to z własnej woli i są tego skutki. Miejmy nadzieję że jego ojciec wróci szybko do zdrowia i jakoś poradzi sobie z tym co się stało, w końcu syn [...] jego miłość, a dla jego mamy pozostała tylko modlitwa.
Odpowiedz
16
@ janek
dnia 19.10.2023, 06:56 · Zgłoś
Człowieku ogarnij się nikt nie dał prawa nikomu by odbierać najwyższą wartość ŻYCIE ,niezależnie od powodu
Odpowiedz
1
@ Dziadek
dnia 19.10.2023, 11:13 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
2
@ Lulu
dnia 20.10.2023, 09:33 · Zgłoś
A kto mówi że rodzice mu dali [...]. Rodzice nie pomogli w porę. Ta agresja mogła być wołaniem o pomoc której w porę nie uzyskał i stała się tragedia. Mam dzieci w podobnym wieku i wiem co się dzieje w szkołach. Agresja uczniów miedzi sobą. Wysmiewki nie weźmiesz to nie kumplujesz z nami.
Odpowiedz
1
@ Ktos
dnia 18.10.2023, 23:01 · Zgłoś
Kara smierci dla [...]
Odpowiedz
6
@ Tadek
dnia 18.10.2023, 22:59 · Zgłoś
Do xyz obys ty kiedyś tego nie zrobił . Nie osądzaj bo nie wiesz dlaczego tak się stało
Odpowiedz
7
@ Ghjk
dnia 18.10.2023, 23:02 · Zgłoś
To napisz co się stało I dlaczego to zrobił hmmm
Odpowiedz
24
@ Székelyudvarhely
dnia 18.10.2023, 23:38 · Zgłoś
A rodzice coś robili z problemami dziecka, widząc że pogrąża się w nałogu? Jeśli robili to wina po stronie lekarzy że źle diagnozowali. Myślę jednak że rodzice nie zrobili wszystkiego co powinni. Czyżby wstyd żecsyn na leczeniu? Nie wiem jak było ale komentarze że bronisz [...], [...] itd są średniowieczem. Nie należy ich usprawiedliwiać, nie ich trzeba leczyć, gdy się nie da izolować. A nie igrzyska dla gawiedzi kto wymyśli większą karę. Kara będzie tylko że życia ani jego mamie ani jemu nikt nie wróciu już. Bo jego życie to będzie oddział więzienny. Jak tak czytam te komentarze wszędzie przy różnych tego typu zbrodniach mam wrażenie że niektórzy pominęli się z poeołaniem i powinni być kątami (siepaczami) w Arabi saudyjskyej. A to źle świadczy o waszej psychice, to tak jak było z Faryzeuszami, patrzycie na krzyż Chrystusa A nic nie widzicie. Uzależnienia, choroby psychiczne, geny, środowisko, status społeczny A wy dalej zły, dobry. A powinien Marie Magdalenę sam Jezus uksmienować bo zła była. Tylko że 2000 lat temu nie mógł powiedzieć ludziom wiecie bo ona tak robiła bo z takiego środowiska, bo geny, bo uzależnienie od [...] bo bieda dziedziczna bo kto by to zrozumiał jak w 21 wieku tego ludzie nie rozumią. Szkoda tego co się stało i tyle. Kiedy zrozumiemy żeby niedokładać do tego świata śni jednego kamyka cierpień. Ludzie jeśli wasi krewni są chorzy, uzależnieni reagujcie to nie ma nic wspólnego z dobrem czy złem. Dobro to poprostu miłość do bliźniego i Boga a zło to jest wtedy kiedy jesteś świadomy że możesz zrobić coś dobrego a tego nie robisz. Dobrem jest ratować swoich bliskich przed autodestrukcją i siebie samego jak było w tym przypadku.
Odpowiedz
14
@ Do tego wyżej
dnia 19.10.2023, 04:04 · Zgłoś
Zło istnieje i tego nic nie zmieni. Żaden [...] bełkot o średniowieczu w myśleniu itd. Zło, które uczynił Hitler, Stalin, seryjni mordercy, krzywoprzysiężcy, czy nawet [...] i miejscy [...] itp to nie brak psychoterapeutów i tabletek tylko zło, które jest odwiecznym wrogiem.
Odpowiedz
-12
@ Xx
dnia 19.10.2023, 05:10 · Zgłoś
Nieszczęśliwy chłopak. Jakąś przyczyną była. Pewnie rodzice życie mu spaprali. Nie osądzać, Ludzie sensacje zrobili i postrach zasiali. Niech Bóg mimo wszystko ma go w opiece Na pewno od dawna wymagał pomocy, ale jej nie dostał, Gopsy i inne instytucje udają, że nie widzą, rozdają tylko kasę tym co nie do końca jej potrzebują. Niebieskie karty, przemoc dzisiaj na porządku dziennym
Odpowiedz
36
@ Lol
dnia 19.10.2023, 06:14 · Zgłoś
Nie osądzać, a sam osądzasz gościu. Wydaje mi się, że jedyne co mu [...] spralo to [...].
Odpowiedz
3
@ benny
dnia 19.10.2023, 07:46 · Zgłoś
Co niby ma zrobić gops, jeśli nie dochodzą do tej instytucji żadne sygnały? Mają co miesiąc [...] do każdego domu i sprawdzać, co się dzieje?
Odpowiedz
12
@ benny
dnia 19.10.2023, 08:01 · Zgłoś
Wszyscy moralizatorzy tutaj widzę wypełzli. Wiedzą, co się działo w rodzinie, kto był na leczeniu, kto komu spaprał życie. Wzorowi obywatele, przykład dla [...], wyrocznie sprawiedliwości i moralności. Każdy elokwentny, byle coś mądrego napisać.

Jaka jest prawda? To miejmy nadzieję ustali policja i prokuratura.
Odpowiedz
11
@ sowa
dnia 19.10.2023, 08:50 · Zgłoś
Tak to jest, jak dorosła osoba uważa że rodzice powinni o niego zadbać. Ja mając 18 lat wyjechałem z domu rodzinnego i od tej pory tylko powracam aby go odwiedzić. Miałem wspaniałych rodziców.
Odpowiedz
2
@ tt
dnia 19.10.2023, 10:33 · Zgłoś
to czemu wyjechałeś,było ci pewni żle dziecko w tym wieku potrzebuje ciepła rodzinnego
Odpowiedz
4
@ Yogi
dnia 19.10.2023, 17:10 · Zgłoś
To taki styl wychowania mamusiny [...] , na zachodzie 18 lat i już pracuję na siebie zaczyna dorosłe życie w PL 15 lat i drze mord...że jest dorosły , ale leży swoim pokoju jeść mu dają i kieszonkowe i tak ma to wszystko [...]... nawet jeśli studia skończy to jeszcze doi kasę od rodziców a to [...] chwali się jaki to geniusz , niestety tak to jest w tym wolnym hehehe demokratycznym kraju, gdzie Sąsiad tylko czycha żebyś się wypie... na schodach. Eh.
Odpowiedz
2
@ CzarnyPalladyn
dnia 19.10.2023, 21:12 · Zgłoś
Miał kartę ale gops stwierdził, że nie jest mu potrzebna. Jego mama została pobita i policja była u nich w domu ale nic nie zrobili
Odpowiedz
2
@ Lulu
dnia 20.10.2023, 07:53 · Zgłoś
A Ty masz pewność że on pobił matkę.?
Odpowiedz
0
@ Gaga
dnia 22.10.2023, 06:35 · Zgłoś
Myśle ze szybko dorósł i był odpowiedzialny.
Odpowiedz
18
@ Xxxxxx
dnia 18.10.2023, 22:53 · Zgłoś
Chwała Bogu ze nie zrobił komuś innemu skrzywdy… szybko go nie wypuszcza mam nadzieje ..
Odpowiedz
79
@ Székelyudvarhely
dnia 18.10.2023, 23:06 · Zgłoś
Chwała Bogu że nie zrobił nikomu innemu krzywdy? Matkę [...]! Chała Bogu będzie wtedy jak średniowiecze w myśleniu minie i zacznie się w tym kraju diagnozować wcześniej takich ludzi i ich leczyć zanim dojdzie do tragedi. Jego mama nie żyje on ma zniszczone życie. Gdyby wcześniej były stanowcze decyzję i kroki rodziny i służb byłoby inaczej. A tak. 21 wiek módlcie się może się nawróci, może się zmieni, a może nie. W większości przypadków nie. Psychologia i psychiatria to nauka A tu dalej średniowiecze. Zostaw przejdzie mu, cicho bo co ludzie powiedzà. Na ojca (socjopate)doniesiesz, dla matki nie masz szacunku (alkoholuczki), dziecko będziesz krzywdził ( uzależnione i z chorą psychiką). Nie ma działań wcześniej tylko [...] komentarze pospulstwa i zaścianku, kara śmierci, [...] [...]... itd.
Odpowiedz
17
@ YTR
dnia 18.10.2023, 23:24 · Zgłoś
Dokładnie tak
Odpowiedz
-16
@ Cicio Pasticio
dnia 19.10.2023, 06:08 · Zgłoś
Kup sobie słownik ortograficzny zanim coś napiszesz bo jak czytam Twoje [...] to język sobie muszę strzępić.
Odpowiedz
27
@ Xena
dnia 19.10.2023, 09:23 · Zgłoś
Każda rodzina stara się i prubuje zrobić dużo żeby dobrze wychować dzieci.Ale one dorastają .zmieniają priortytety i przestają słuchać.nie można obwiniać rodziców o wszystko
Odpowiedz
15
@ Generał
dnia 19.10.2023, 09:59 · Zgłoś
szkoda całej rodziny - niestety w naszych rejonach jest wielką ujmą, jeżeli ktoś probuje szukać pomocy u psychologa/psychiatry. Dodatkowo nie ma dużo takiego wsparcia oraz różna jest jego jakość. Każda pomoc jest dobra więc dużą rolę mają nie tylko lekarze, ale i MOPSY oraz księża - szczególnie że Ci ostatni cieszą się jeszcze na podkarpaciu dużym szacunkiem. Wiec fajnie by było gdyby poza procesjami, odpustami, dożynkami, swieconkami, przecinkami wstąg zaangażowali się w pomoc tym rodzinom które im ufają.
Odpowiedz
9
@ To ja
dnia 19.10.2023, 16:15 · Zgłoś
Dzieci z problemami trzeba leczyć ,a nie tylko wychowywac
Odpowiedz
-2
@ janek
dnia 19.10.2023, 20:30 · Zgłoś
Podejrzewam że masz tylko zakończenie szyi profesorze z pola
Odpowiedz
0
@ Ojprdl...
dnia 19.10.2023, 21:45 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.