Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Jasło bez lodowiska?

75
Dużo kontrowersji wywołał podczas ostatniej sesji temat budowy lodowiska. Projekt zmian budżetowych, który zakładał m.in. zabezpieczenie środków finansowych na zakup składanego lodowiska, wprowadzony został  do porządku obrad autopoprawką. To z kolei nie spodobało się niektórym radnym i w efekcie punkt został wycofany.


- Nie został wprowadzony, bo zostaliśmy zapoznani z tym projektem na pół godziny przed samą sesją. Nie było czasu, aby przemyśleć rozwiązania proponowane w tej zmianie budżetowej, a powiem więcej – zmiana dotyczyła nie tylko lodowiska, ale znacznie większej ilości spraw – zaznacza Roman Kościow, wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Jasła.

Miał  być kompleks sportowy

 
Zdziwienia i rozczarowania nie krył Tadeusz Baniak, dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle. - Było to dla  mnie wielkim zaskoczeniem, bo myślałem, że radni mają na uwadze dobro naszych dzieci, wnuków i młodzieży. Takie miasto jak Jasło nie może być bez lodowiska. To, które jest obecnie znajduje się w bardzo złym stanie i zdaniem Baniaka, nie nadaje się już ani do naprawy, ani do eksploatacji. - System mrożenia jest przestarzały, urządzenia chłodnicze przerdzewiałe, co grozi niebezpieczeństwem, bo mrożenie jest amoniakiem – mówi dyrektor MOSiR-u.

W planach jeszcze poprzedniej władzy był projekt, który zakładał budowę krytego lodowiska o wymiarach 30m x 60m, czyli spełniającego wymogi gry w hokeja, czy jazdy figurowej. Przy nim miała być widownia na ponad 800 osób, a obok tego hala sportowa z widownią na kolejne 1000 osób. - Nie bardzo to rozumiem. Po co na takie Jasło dwie hale z taką widownią? Co my jesteśmy w stanie tam zorganizować? Być może raz w roku kogoś zaprosimy. A żeby zorganizować coś na jakimś poziomie, to trzeba dobrze zapłacić, bo za darmo nikt nie przyjedzie. Na warunki jasielskie można wybudować lodowisko za znacznie mniejsze pieniądze i patrząc na funkcje, jakie ma spełniać – mówi Baniak.



Lodowisko na matach


Zrodził  się więc pomysł zakupu lodowiska składanego, które jest o wiele tańsze, łatwiejsze w eksploatacji i nieco mniejsze. Takie o wymiarach 20m x 30m, kosztuje ok. 700 tys. zł. Składa się z kilku elementów długich na 6 metrów i szerokich na 1 m, które się łączy. To, jak twierdzi dyrektor Baniak, jest najsolidniejsza, najmocniejsza i najtrwalsza wersja lodowiska składanego. - Stosowane powszechnie na całym świecie spełniają swoją rolę, są łatwe w utrzymaniu, a system mrożenia jest taki, że montuje się to w ciągu dwóch-trzech dni. Jestem niemile zaskoczony, że były takie głosy, żeby do tego nie doprowadzić – mówi rozczarowany dyrektor MOSiR-u.

Jak się okazuje inwestycja miałaby być rozwiązaniem tymczasowym, co spotkało się ze sprzeciwem części radnych. - Moim zdaniem lepsza byłaby budowa kompleksu sportowego. U nas w mieście jest dużo zapowiedzi, nie wiem czy nie bardziej pod publikę, natomiast realizacje cienko wyglądają. Kiedyś dyrektor Baniak zapowiadał, że idziemy w kierunku zadaszonego lodowiska z widownią na 825 osób o wymiarach 30x60, koszt budowy ok. 20 mln zł. A jeżeli dostajemy materiał na pół godziny przed sesją, gdzie jest rozwiązanie tymczasowe, to ja jestem zdezorientowany – twierdzi Roman Kościow. Jednak w sytuacji, gdzie dużo się mówi, a mało robi popiera pomysł składanego lodowiska. - Wydaje mi się, że lepsze jest rozwiązanie tymczasowe, które pozwoli młodzieży korzystać z tego lodowiska tak, żeby nie jeździć do Dębicy. Ale musimy się też określić. Jeżeli wydamy teraz 700 tys. zł, a za rok będziemy budować kompleks, to czy nie lepiej poczekać rok i zrobić to tak, jak należy – zastanawia się wiceprzewodniczący Kościow.


Musztarda po obiedzie
 
Podejście niektórych radnych do sprawy w taki sposób doprowadzi prawdopodobnie do tego, że w tym roku nie będzie lodowiska. - Źle się stało, że temat wróci na następnej sesji, 30 listopada. Gdyby decyzja zapadła w piątek, to można by już było uruchamiać procedury przetargowe. Przeciąganie tego w nieskończoność i czekanie, że będą pieniądze, a lodowisko będzie można kupić na wiosnę, to już musztarda po obiedzie. Prawdopodobne jest więc, że Jasło zostanie bez lodowiska z najbliższym sezonie zimowym. Ci, którzy chcieliby pojeździć na tym lodowisku niech mają pretensje do tych, którzy nie dopuścili do dyskusji, bo bali się podjąć temat, albo zagrali politycznie, żeby pokazać miejsce w szeregu burmistrzowi i niektórym radnym – przekonuje Henryk Rak, wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Jasła.

W kuluarach wszyscy są  „za”
 

Temat lodowiska pojawi się  prawdopodobnie na najbliższej sesji. - Mam nadzieję, że radni, którzy doprowadzili do tego, żeby nie przeznaczyć tej kwoty na zakup lodowiska zmienią swoje zdanie. W kuluarach wszyscy są „za”, a jedyną przeszkodą było to, że wprowadziło się ten punkt autopoprawką w ostatniej chwili – mówi z nadzieją Tadeusz Baniak.
 

Katarzyna Pacwa-Wilk
Napisany dnia: 17.11.2009, 12:09

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ anonim
dnia 19.12.2009, 22:04 · Zgłoś
Moze mi ktos powiedziec czy w tym roku 2009/2010 bedzie otwarte jakie kolwiek lodowisko w jasle?
Odpowiedz
0
@ Dan
dnia 28.11.2009, 18:45 · Zgłoś
KPCH raczej nie masz takiej władzy żebyś decydował kto by mógł wejść lub nie. Po drugie narazie to masz rację nie wejdę bo w tym roku raczej lodowiska nie będzie. Ale są inne miasta gdzie można poszaleć i tam się wybiorę
Odpowiedz
0
@ kil
dnia 28.11.2009, 15:56 · Zgłoś
Lenin brawo za odwazny ,ciekawy i prawdziwy post ...
Odpowiedz
0
@ KPCH
dnia 26.11.2009, 09:51 · Zgłoś
Bodo.Ciekawe ,co zrobił ten Lenin na swoim polu? Podobno doprowadził do ugoru!Sielanka. Jaki ty masz wymiar tego, co uważasz za głowę?Dan, ty nie wejdziesz!
Odpowiedz
0
@ Dan
dnia 25.11.2009, 20:56 · Zgłoś
Chociażby to miało być i składane lodowisko ale wymiary 20x30 to przecież kpina i nic więcej. Ile osób będzie mogło wejść na tafle jednocześnie.
Chyba nie pozostaje nam nic innego tylko czekać na cud
Odpowiedz
0
@ Sielanka na 4 lata
dnia 24.11.2009, 23:13 · Zgłoś
Niestety ludziska, przyszło nam mieszkać w Jaśle i mieć do czynienia z takimi ludźmi którzy swoje myślenie zatrzymali na PRL-u i jest przykro że przez takich ufoludków musimy cierpieć!. Lenin extra napisane odważnie. Made in China 20x30 co to za wymiar? i na tym mają jeździć? A to coś co już nawet halą nie można nazwać niespełniające żadnych standardów ani do piłki ręcznej, ani do nożnej nie wiem jak z wysokością do piłki siatkowej lecz idealne miejsce aby postawić tam to marzenie "cudo" czyli składane lodowisko. Dla czego nie ma normalnie myślących i kalkulujących w tym mieście.Wielkia szkoda...
Lenin super!
Odpowiedz
0
@ bodo
dnia 24.11.2009, 19:01 · Zgłoś
Do PS Lenin/Super komentarz,dzięki serdeczne za poparcie.Wreszcie znalazł sie ktoś,który racjonalnie myśli i nie popiera bzdurnych nieprzemyślanych pomysłów.Co za pomysł wypitolić 700 tys.za prowizoryczne lodowisko.
Znamy się PS.Leninie.Pełne poparcie,szacunek dużo zrobiłeś na swoim polu i to się liczy, a następcy niech się bawią w trwonienie pieniędzy jak za dawnych lat bo tyle im zostało.Lodowisko kryte?/marzenie ściętej głowy.Tylko chińska prowizora z chińskimi agregatami.Powodzenia.Pozdrawiam bodo.
Odpowiedz
0
@ Biali
dnia 24.11.2009, 10:45 · Zgłoś
Ojejej Włodek!Przecież ty się rozsypujesz. Chyba,że twój Duch wiecznie żywy, ale to też niemożliwe, bo czerwoni dusz nie mieli
Odpowiedz
0
@ Stalin do Lenina
dnia 24.11.2009, 10:23 · Zgłoś
Włodzimierzu, Iliczu.Z głebokim ubolewaniem dowiaduję się, że ty myślisz inaczej(że kochasz inaczej, to wiemy). Czy ty zapomniałeś, że nigdy rozumu nia miałeś? I odejść musiałeś! Na wieki wieków ...
Odpowiedz
0
@ Lenin do baniaka
dnia 23.11.2009, 16:37 · Zgłoś
Jak byście się towarzyszu baniak nie ukrywali pod różnymi IP – wychodzi zawsze baniak – co drugi komentarz to baniak – nawet się nie ukrywa. Poznać wasze towarzyszu baniak komentarze po wyzwiskach, zacietrzewieniu, forsowaniu argumentu siły zamiast siły argumentów.
Towarzyszu baniak, wasz czas już minął razem z SLD czy PZPR. Chętnie stosowalibyście
komusze argumenty /w łeb, na Sybir itp./ wobec tych co myślą inaczej niż wy. Dostaliście to stanowisko za przysługę polityczną dla jasielskiego PIS /tzw. prostytucja polityczna/. Po co mydlić oczy, że chcecie uzdrawiać jasielski sport. Trzeba było spokojnie siedzieć w ZUSie a nie pultać się o stołek tylko po to aby piastować. Lepcie te swoje prowizorki, które nie wytrzymają nawet do końca waszej towarzyszu baniak kadencji. Nie porównujcie się nawet do byłego dyr. Piękosia lub ekipy Czarneckiego, która budowała wspaniałe obiekty nie tylko dla MOSIR. Do pięt im nie dorastacie- potraficie tylko insynuować, że były nieprawidłowości i nadużycia – dajcie to do prokuratury jak macie jakieś dowody a nie tylko ploty i oszczerstwa. Módlcie się towarzyszy baniak do mnie, Lenina o rozum i o władze miasta z SLD, bo inaczej na początku 2011 r. pójdziecie pracować do Zimnej Wody, w celu krycia i to nie prowizorycznego lodowiska. Do inwestycji trzeba mieć łeb a nie baniak. Jak kupisz na przetargu najnowocześniejszy składany obiekt, jeżeli decyduje tylko cena. Dostaniesz najtańsze badziewie na chińskich matach bambusowych. Wstyd mi za was towarzyszu baniak. Gdzie wasza rewolucyjna czujność wobec wrogów ludu, którzy tylko czyhają na wasz stołek.
P.S. Brawo Bodo i Sielanka na 4 lata- 100% zgodności opinii z moją. Taką sielankę będzie miał baniak za swoje prowizorki, w Zimnej Wodzie *************************************************. Pa! baniak! /pisany specjalnie z małej litery/. Pozdrawia cię twój guru Lenin wiecznie żywy.
Odpowiedz
0
@ Ad vocem
dnia 23.11.2009, 08:35 · Zgłoś
A ta widownia , to potrzebna jest, jak psu buty.Chyba, że chodzi o to, by widzowie oglądali jak ty kręcisz się jak g...o w przerębli. Sory. Powinno być: wykrecasz piruety ,axle itd... Załosny jesteś
Odpowiedz
0
@ bodo
dnia 22.11.2009, 23:40 · Zgłoś
Rozum to ja mam tylko ty go nie masz.Tylko byście wydawali pieniadze na bzdurne pomysły.Dobrze sie szasta cudzymi pieniedzmi.Tyś jeszcze nie widział najnowocześniejszych technologii.Przejedź sie do Kanady to wtedy możesz ze mna porozmawiać na temat lodowiska. Ty niedokształcony chłopku.A taką prowizorę składaną to se można pokryć kaczorem z Zimnej Wody.Wyczytałeś gdzieś w internecie o takim lodowisku i mózg ci sie zlasował od tego lodowiska.Jak was nie stać na prawdziwe lodowisko to nie zawracaj sobie głowy prowizorką.Jak sobie wyobrażasz przykrycie tego lodowiska w miejscu obecnego.A gdzie miejsce na ewentualną widownie,zaplecze techniczne,pomieszczenia socjalne.Ty masz wyobrażenie o takim lodowisku.Naprawde przejedz sie chłopie do Kanady bo sam nie wiesz co pierdolisz.Możesz sobie pokryć ale brezentem cyrkowym.
Odpowiedz
0
@ JaSeŁŁŁkO
dnia 22.11.2009, 21:41 · Zgłoś
a moze jeszcze jedno rondo..na ktorym tir nie moze wykrecic...a lodowisko bardzo by sie przydalo!!!to teraz trzeba bedzie potrzekac tylko pytanie jak dlugo!!!???
Odpowiedz
0
@ Do bodo
dnia 22.11.2009, 17:20 · Zgłoś
Piszesz, że miastu jest potrzebne lodowisko kryte. I tak kiedyś pewnie będzie. Natomiast tobie potrzebny jest rozum. Może wypełniając pustkę w organie, który uważasz za swoją głowę asfaltem, zrozumiesz, że bredzisz o prowizorkach. Proponowane lodowisko, to najnowocześniejsza technologia na świecie, i nic nie stoi na przeszkodzie by go przykryć. A może ciebie trzeba pokryć. Podobno w Zimnej Wodzie kryją.
Odpowiedz
0
@ bodo
dnia 22.11.2009, 10:11 · Zgłoś
Wydaje mi się że jeden sezon bez lodowiska jest do wytrzymania.Pomyśleć należy o prawdziwym krytym lodowisku a wydawanie 700 tys. złotych na prowizorkę to bez sensu. Zresztą miłośnikom lodowego szaleństwa można np. wypełnić jakiś kawał asfaltu wodą i będą mieli dorażnie lodowisko. Miastu jest potrzebne lodowisko kryte. I to wszystko na ten temat.Niech Radni nawet nie próbują wydawać pieniedzy podatnikow na bzdurne PO pomysły
Odpowiedz
0
@ Konkluzja
dnia 21.11.2009, 10:36 · Zgłoś
Konkluzja do konkluzji. Kończę z tobą tą głupowatą dyskusję. Skoro dla Ciebie 15.000.000,00 zł to żadne pieniądze, to ty musisz być miliarderem, któremu tak bardzo zależy na pozostawieniu po sobie pomników, które będzie trudno utrzymać.Co będziesz organizował w dwóch halach w Jaśle np. w jednym dniu? Jedna hala na 1000 osób(widownia ), druga 800 osób. To chyba chcesz przenieść zielony rynek i handel bydłem spod mostu.Czy wiesz ,co dzieje sie na mosirze, i czy wiesz co będzie się działo jak sobie wybudujesz dwie hale? Nikt tam nie przyjdzie, bo będziesz chciał zarobić, wysolisz takie ceny, że nikogo na to stać nie będzie. Rozumiem, że należy np. zgłębić basen otwarty,nie zapełniać wodą, żebyś mógł skakać na to, co masz na karku. Co do ekipy, która zostawiła "imponujące obiekty", to istnieje podejrzenie o niegospodarność, bo wybudowanie "imponującego basenu" za 20.000.000,00 PLN, zamiast 5.000.000,00 PLN, to chyba niezły smrodzik, ale tobie nie obcy.Takich basenów w okolicy jest bez liku, tyle ,że nie za 20.000.000,oo zł. Pomóż miastu, bo widzę, że jesteś taki obrotny(kręcisz się jak g...o w przerębli), więc przywieź tą kasę, a nie biadol. Rusz wreszcie te cztery litery, nie bądź dupą. Zaciśnij pasa, nie rób lodowiska 20x30, jedz jedynie padlinę i postaw się, bo twego lamentu już nikt nie może słuchać.Do roboty- bezrobotny. Znajdzie się jakaś praca dla interwencyjnych. Nauczysz się przynajmniej trzymać sztyl.Sielanka dorzuć te 15.000.000,00 zł.Przyda się i stodoła, tam będzie można zameldować takie krowy,jak Sielanka na 4 lata(tymczasowo).I dawaj w przyszłości przykład podpisując się.Buziaczki.P.S. Na ten "urojony" pomysł pozostawinia po sobie nierealnych obiektów(pomników) za 60.000.000,00 zł, wyrzucono już podobno 1.000.000,00 zł (na same papierki). Czy ktoś nie powinien za to beknąć? Zastanówcie się. Popukajcie się trochę w głowy, o ile coś tam macie, i przestańcie zrzędzić-POLITYCZNI KAPITALISCI!!!Jak nie chcecie buzi, to może po buzi? W konkluzji. JESTASCIE JASIELSKIMI TRUPKAMI POLITYKIERKAMI! AMEN.
Odpowiedz
0
@ do konkluzji
dnia 20.11.2009, 18:59 · Zgłoś
szkłem d..y nie utrzesz - za 15 mln zł dobudujesz składaki do istniejącego skansenu lub okleisz styropianem starą, przepoconą halę sankjonując na długie lata dziadostwo - tak myślano za komuny - każdego łacha 3 razy oglądano przed wyrzuceniem na śmieci, bo szkoda wyrzucić. Teraz działka pod starą halą jest więcej warta niż ten komuszy relikt. Myślenie jest najtańsze - w mieście nie brakuje pieniędzy - hojną ręką wyrzucane są na różne bajery. Tak można roztrwonić każdą kasę i mówić, że nie ma za co budować w przyzwoitym standarcie. Dobrego gospodarza nie stać na rzeczy najtańsze i prowizorki. Tanie mięso jedzą psy! Jak szef sportowej firmy może mówić, że nie będzie co organizować w 2 halach sportowych - niech zakupi 2 składane pokoiki 3x3 m, bez sufitu i może je czymś zapełni. Totalna porażka - do 2014 r. nic na Mosirze się nie będzie działo /tak jak przez cały ubiegły rok/ i nic się nie wybuduje przy takim myśleniu bo i po co inwestować - przecież to zmusza do wysiłku umysłowego by coś w nowych obiektach się działo. Będzie ćwiczona szkoła przetrwania, a najważniejszym problemem będzie jak wypłycić basen otwarty i jak krytykować ekipę która wybudowała krytą pływalnię. P.S. Rozrzutność i rozmienianie się na drobne to cecha aktualnego inwestowania - poprzednicy zostawili po sobie, mimo błędów / w tym błędu pychy/, wiele imponujących obiektów - i co miasto zbankrutowało? Należy ruszyć 4 litery za dofinansowaniem, a nie kwękać i biadolić, że nie ma pieniędzy - nigdy ich nie było. Jeśli chce się coś zrobić to pieniądze się znajdą - niekoniecznie z kredytów.
Odpowiedz
0
@ Sielanka na 4 lata
dnia 20.11.2009, 18:36 · Zgłoś
Zamiast pisać konkluzja podpisz się dyrektorku. Jak dla mnie to największą porażką jest właśnie konkluzja i przez takich ufoludków Jasło staje się do końca zapyziałe. za 15 mln zł to sobie stodołę wybudujesz i nie zapomnij powiedzieć że w planach jest wstawienie tego badziewia o wymiarach 20X30 do tej starej wyjechanej hali MOSiR-u. Szkoda gadać słów brak......
Odpowiedz
0
@ Yo
dnia 20.11.2009, 08:19 · Zgłoś
Siłownia jest sprzątana rano przez pracownika wynajętej firmy. Wieczorem NIKT NIE SPRZATA SIŁOWNI. Pracownicy jedynie sprawdzają okna czy są one prawidłowo zamknięte, gaszą światło i zamykają siłownie. Siłownia BEZ PROBLEMY MOŻE BYĆ CZYNNA DO 22 i kwestii godzin nocnych nie będzie. Rzekome sprzątanie to BZDURA!!! Panie Dyrektorze, jest Pan okłamywany. Zrób Pan porządek na tej siłowni bo to jakiś personalno-osobowy skansen. Niektórzy pracownicy nie powinni mieć styczności z klientami.
Odpowiedz
0
@ Konkluzja
dnia 20.11.2009, 08:17 · Zgłoś
do konkluzji. Wreszcie coś zaczynasz rozumieć. Masz wiele racji. Oprócz basenu krytego, pozostałe obiekty, to nie skansen(znów mylisz pojęcia), tylko wyeksploatowane dudowle, które wymagają generalnych remontów, bądź istnieje potrzeba budowy nowych. Jedynym zagrożeniem nie wykonania tych potrzebnych inwestycji jest realizacja niewykonalnego-mając na uwadze budżet miasta-projektu rozrzutnych poprzedników.Jeżeli to zrozumiesz, to wspólnie doprowadzimy do powstania pięknego Ośrodka, ale nie za takie pieniądze, czyli 60.000.000,00 zł, a jedynie 15.000.000,00 zł,a które spełnią taką samą rolę.Jeżeli nie wierzysz, to już nic na to nie poradzę.Cześć. Ty He.Przyjdź wreszcie na MOSiR, posprzataj, w zamian za to dostaniesz wstęp, bo już raz zostałeś wyrzucony.Z tego co wiem, to ty nic nie wiesz.
Odpowiedz
0
@ He
dnia 19.11.2009, 22:06 · Zgłoś
Z tego co wiem to siłownia jest sprzątana przez pracowników wynajętej firmy codziennie do w godzinach przedpołudniowych. Ale pewnikiem pracownicy MOSIRU w godzinach od 21.30 do 22 (przed godzinami nocnymi) sprzątają siłownie z poczucia obowiązku, a że robią to przy zamkniętych drzwiach i wygaszonych światłach to wszystko z oszczędności i troski o spokojny sen mieszkańców pobliskich bloków. Ciekawe kiedy ostatnio szanowny pan dyrektor lub jego super zastępca byli na siłowni wieczorem?
Odpowiedz
0
@ do konkluzji
dnia 19.11.2009, 20:50 · Zgłoś
Mosir w tej chwili oprócz krytej pływalni to skansen, nie chroń więć skansenu dokładając badziewie. Czy nad tą najnowocześniejszą prowizorką jest składany jak parasol dach z paneli aluminiowych? Gdy budowano oczyszczalnię ścieków też miasto miało zbankrutować i co? Jeśli się nie ma pojęcia o inwestowaniu to winna jest bieda - w tym wypadku umysłowa.Konkluzja = demagogia.
Odpowiedz
0
@ do do ip:77.114.163
dnia 19.11.2009, 15:12 · Zgłoś
Na MOSiR brakuje obsady nocnej zmiany na siłowni do sprzatania.Jeżeli umiesz wykonywać tak skomplikowane czynności,to zorientuj się, może znajdzie się dla Ciebie etecik i sobie dorobisz do tych swoich niebotycznych zarobków, które wynikają z twoich wyskich podatków, jak się chwalisz.
Odpowiedz
0
@ Konkluzja
dnia 19.11.2009, 15:02 · Zgłoś
1.Lodowisko wykonane w technologii paneli aluminiowych, to najnowsza generacja lodowisk.Takie lodowisko kosztuje 720.000,00 zł brutto. To nie jest tymczasowe lodowisko!
2.Lodowisko stałe z betonową płytą mrożeniową o wymiarach 20x30 kosztuje najtaniej 1.168.500,00 zł + 22% podatek VAT, czyli brutto 1.425.570,00 zł.
3.Realizaję gotowego projektu, pozostawionego przez poprzedników wycenia się na 50.000.000,00- 60.000.000,00 zł, a za ten milion o którym piszesz ktoś powinien odpowiedzieć, ponieważ w/g mojej wiedzy ta inwestycja to utopia. Nie ma możliwośi, ani żadnych programów unijnych wspomagających takie potężne inwestycje. Nie obawiaj się, że Pani Burmistrz da się omamić, próbujesz to właśnie robić, ale liczyć to Ona umie w przeciwieństwie ciebie i do poprzedników, którzy szastali kasą.Przykład: basen kryty, zamiast za 5.000.000,00 zł zrobili za 20.000.000,00 zł. Do dzisiaj trzeba spłacać kredyt.
Teraz część rynsztokowa,zrozumiała dla ciebie.
Zaprojektuj sobie rakietę i leć na księżyc, bo to bliżej niż na słońce z motyką.Wpadnij na MOSiR to zostaniesz tak dmuchnięty, że bez rakiety wylecisz w kosmos i tam będziesz "prowizorko-fuszerką" ufoludka
Czyżby dopadła cię ta nowoczesna świńska grypa?
Wybuduj te zaprojetowanane obiekty nawet na 100.000.000,00 zł, i utrzymuj je potem, albo podtrzymuj, żeby się nie zawaliły, ponieważ ten "nowoczesny" projekt przewiduje rozwalić to co istnieje.
Jak rozwalimy, to nic nie będziemy mieć w Jaśle przez pół wieku!Biedny jesteś RJS.Wyrazy głębokiego współczucia.
Odpowiedz
0
@ do ip: 77.114.163
dnia 19.11.2009, 08:41 · Zgłoś
Piszą odpowiedź w tym tonie zrobiłeś WIEKLĄ reklamą pracownikom MOSIR-u. Z taką elokwencją nie nadajesz się nawet do tej pracy jaką wykonujesz. Cisza nocna obowiązuje od 22 godziny, tak więc siłownia powinna być czynna do 22 a nie do 21.30. Zarabiam pieniądze, ale także płacę podatki z których utrzymywany jest MOSIR i mam prawo z niego korzystać w dogodnych dla społeczności Jasła godzinach, co do organizacji jeżeli basen może być czynny do 22 to siłownia także (tylko nie pisz że od 21.30 do 22 siłownia jest sprzątana, bo pęknę ze śmiechu). Jeszcze raz powtarzam MOSIR to nie ochronka dla pracowników, ale obiekt użyteczności publicznej i czas jego funkcjonowania powinien być dostosowany do potrzeb społeczności Jasła i okolic, jeżeli pracownikom to nie odpowiada to powinni zmienić pracę.
Odpowiedz
0
@ kika
dnia 19.11.2009, 08:36 · Zgłoś
moim zdaniem lodowisko powinno byc otawarte juz w tym sezonie i budowa lodowiska za 700 tys jest dobrą ideą, Jasło nie jest az taka metropolią aby potrzebowac lodowiska, które kosztuje miliony
Odpowiedz
0
@ RJS
dnia 18.11.2009, 18:48 · Zgłoś
Lodowisko o wymiarach 20x30 za 700 tyś zł "tymczasowe" ludzie to jest skandal ta za takie ciężkie pieniądze robić tymczasową prowizorkę o wymiarach ogrodowego oczka wodnego. Wstyd niech się nie wygłupiają z tym badziewiem tylko wezmą za budowę nowoczesnego obiekty sportowego tego którego projekt jest już gotowy a kosztował 1 milion zł. Ja wiem że Pan baniak najlepiej zrobił by dmuchaną halę bo poco nam lepsza kogo my tu będziemy zapraszać za takie słowa to powinien srogo oberwać od szefostwa zero pomysłu na to mogło by mu pieniążka przynieść. Jasło to takie miast w którym panuje stagnacja obiecywali obiekt, jest dokumentacja a oni chcą jakieś lodowiska kupować za tak wielkie pieniądze. Niech Pani Burmistrz nie daje się omamić oni potrafią być w tym skuteczni a później wszystko i tak spadnie na głowę Burmistrza.
Odpowiedz
0
@ ssddee
dnia 18.11.2009, 16:11 · Zgłoś
Lodowisko było by zapewne dużym + dla Jasła.
Odpowiedz
0
@ kil
dnia 18.11.2009, 11:58 · Zgłoś
Juz prawie grudzien a baniak i inni medrcy Jasielscy dyskutuja o lodowisku tymczasowym ,to moze wybierajmy tymczasowego dyrektora ,burmistrza ,itymczasowych radnych , wzorem dla was jest chyba kwitnacy PZPN...
Odpowiedz
0
@ Do do XL
dnia 18.11.2009, 11:15 · Zgłoś
Ty nic nie rozumiesz. Chodzi o "piędziesiątkę" płynu 50%. Od 10 obowiązuje cisza nocna, więc śpij. Za "pięćdziesiątkę" przepraszam. To musi być "seta". Skoro płacisz duże podatki, to znaczy kupe zarabiasz, więc sobie zakup siłownię i odczep się od MOSiR-u i ludzi, którzy zarabiają tam niewielkie pieniądze. Nie masz pojęcia o funkcjonowaniu, więc nie miel tym ozorem.Do tej "sety" dołóż ogóra,bo bez przekąski w głowie ci się pi.....i!!!
Odpowiedz
0
@ zibi
dnia 18.11.2009, 10:58 · Zgłoś
Mam pomysł!!!!
Na Górce Klasztornej jest duzo miejsca, niech Radni podejmą uchwałę o budowie siłowni, sali dla judogów i lodowiska krytego. Stare by pozostało tylko zmodernizować i będzie trzeci obiekt sportowy. Panie Przewodniczący Osiedla Górka Klasztorna z zespołem do pracy
Odpowiedz
0
@ L
dnia 18.11.2009, 10:05 · Zgłoś
Wszyskie obiekty MOSiRu powinny funkcjionować w tych samych godzinach. 6.00-22.00. Pani pracujaca na siłowni i tak przychodzi na 7.00, wiec spokojnie można godzinkę dołożyć. Fakt, ze ludzi pracujący na zmiany sa w mniejszości, nie powinien ograniczać im dostępu do obiektów. Na basen o godz. 6.00 przychodzą dzikie tłumy, a póżniej idą do pracy. Czyli można. Trening o 6.00.jest.ok!!!!
Odpowiedz
0
@ jan
dnia 18.11.2009, 09:26 · Zgłoś
Do nielubiącego zamieszek
O którego z-cę przewodniczacego Ci chodzi gdyż wypowiadali się obydwaj, który to ten butny i niepokorny.
Odpowiedz
0
@ do XL
dnia 18.11.2009, 08:42 · Zgłoś
O poziom mojej mocy nie musisz się martwić, od pięćdziesiątki to zaczynam ćwiczyć biceps (bez względu na porę), ale nie o to chodzi. Siłownia to obiekt użyteczności publicznej i korzystać wszyscy, nie tylko napakowane sterydami XL-e. Wyjeżdżam do pracy o 7 rano a wracam przed 17 czyli pracuję w systemie jedno zmianowym taj jak ZDECYDOWANA większość osób pracujących (zakładów pracujących na zmiany pozostało niewiele) Jeszcze raz powtarzam – otwieranie siłowni o 7 rano trąci polityką kadrową rodem z PRL-u. Wszystko po to aby ktoś mógł zarobić nic nie robiąc. Jeżeli siłownie komercyjne otwierane są później, jak również później zamykane to ma to przesłanie ekonomiczne. Dyrekcja MOSIU-r powinna także pomyśleć o zwiększeniu przychodów jednostki budżetowej a nie tylko dbać o interes pracowników. Płacę wysokie podatki nie po to żeby ktoś je TRWONIŁ, mam prawo oczekiwać racjonalnego ich wykorzystywania. Siłowni powinna być czynna przynajmniej tak długo jak BASEN ale widocznie Pan dyrektor przedkłada interes „Pani Zosi’ na interes użytkowników obiektu miejskiego.
Odpowiedz
0
@ Podatniczka
dnia 18.11.2009, 08:18 · Zgłoś
Dziwicie się,że radni nie chcą lodowiska. A który z nich wie co to łyżwy? Może radni odpowiedzą na proste pytanie. Skąd brać pieniądze na kompleks o wartości 55.ooo.ooo,oozł. Pokaż nam radny czeluśniak!Z twoich podatków to napewno nie , bo ich nie płacisz.Poproś kogoś, żeby otworzył ci strone internetową [email protected] i tam dowiesz się, że lodowisko wykonane z paneli aluminiowych, to najnowsza generacja lodowisk!!! To nie fuszerka, ani prowizorka. Pokaż to później radnym Bernal, Kościow, Znamirowski, Kołodziej, Kędrek,Dziedzic,Zając-psp,Stachaczyński.Nauczyciele wf i nie tylko wydali już opinię o was wszystkich, przeciwnych budowie nowoczesnego lodowiska. Za co wy bierzecie co miesiąc 1.000,00 zł z naszych podatków? (...)
Odpowiedz
0
@ xD
dnia 18.11.2009, 00:11 · Zgłoś
taa jak mam płacić za tą ślizgawke 20x30m to wole pojechać do kumpla do łosobnicy i sie poślizgać na butach a nie na łyżwach.

Ta burMISTRZowa chyba się z powołaniem mineła powinna grzać deske w kiblu żyeby innym było ciepło w ****. ODDAJ STOŁEK KOMUŚ ODPOWIEDZALNEMU, wsztscy sie z nas smieją i sprawa tego ronda i dębu, wstyd się przyznawać ze jest się mieszkańcem JAsła!!!
Odpowiedz
0
@ nielubiący zamieszek
dnia 17.11.2009, 21:20 · Zgłoś
A co teraz chcemy ? Nie wiedzieliśmy kogo wybieramy? Teraz możemy mieć pretensje tylko do siebie kogośmy wybierali i komu wierzyliśmy.Zwróćmy również uwagę jak od pewnego czasu zamilkł Pan Senator. Istnieje też obawa, że znowu postraszą i znowu zagłosujemy na prawie że tą samą ekipę w najbliższych wyborach. Ja napewno nie zagłosuję na nich. Chcieliśmy pomników, uroczystości, deptaków podobnie jak słyszeliśmy to co chcieliśmy- to mamy i miasto z bezrobociem, bez obwodnicy obiecanej, bez utylizacji śmieci, bez rozbudowy hali, bez lodowiska, zwiększona biurokracja, obsadzanie stanowisk tzw.swoimi... itd czyli jest jak z tymi drzewami stale wycinanymi - miasto jak stare społeczeństwo chyli się ku ziemi. Teraz to sobie możemy...........!A do Pana Z-cy Przew. Rady - Szanowny Panie trochę pokory, mniej buty więcej szacunku dla wyborców- i pytanie co Pan robił oprócz stałego pokrzykiwania i udowadniania swoich racji przez ostatnie trzy lata i napuszczanie jednych na drugich ? Katolicyzm i głębolka wiara, którą się demonstruje nie polegają na braniu udziału w uroczystościach kościelnych i religijnych. Chrystus mówił "...cisi i pokornego serca...." - "Poznacie ich po czynach"! Proszę nie grać Jaślanom na nosie bo naprawdę nie zasłużyli sobie na takie traktowanie- to dotyczy również innych radnych i włodarzy.
Odpowiedz
0
@ kolo
dnia 17.11.2009, 21:03 · Zgłoś
(Słowa pana Kościow.)
Jeżeli wydamy teraz 700 tys. zł, a za rok będziemy budować kompleks, to czy nie lepiej poczekać rok i zrobić to tak, jak należy – zastanawia się wiceprzewodniczący Kościow.
A moze to radnym zabrac dietki przez rok i juz bedzie za co wybudowac Lodowisko.
Hamstwo
Odpowiedz
0
@ jaslanin
dnia 17.11.2009, 20:45 · Zgłoś
nie myślałem że może być gorzej, a jednak
Odpowiedz
0
@ buhaha
dnia 17.11.2009, 20:35 · Zgłoś
obiecanki cacanki a głupi się cieszy;)
Odpowiedz
0
@ anonim
dnia 17.11.2009, 20:09 · Zgłoś
Przecież młodzi jaślanie chcą jeździć na lodowisku, a tu zamiast wybudować większe to jeszcze mniejsze kupują ;/ czy takim czymś przyciągnięcie klientów ?
A jak nie to zrobić zbiórkę pienędzy na jasielskie lodowisko, na pewno ludzie by dawali by wybudować lepsze lodowisko niż te za 700tyś.
Odpowiedz
0
@ anonim
dnia 17.11.2009, 20:09 · Zgłoś
Przecież młodzi jaślanie chcą jeździć na lodowisku, a tu zamiast wybudować większe to jeszcze mniejsze kupują ;/ czy takim czymś przyciągnięcie klientów ?
A jak nie to zrobić zbiórkę pienędzy na jasielskie lodowisko, na pewno ludzie by dawali by wybudować lepsze lodowisko niż te za 700tyś.
Odpowiedz
0
@ Dan
dnia 17.11.2009, 20:02 · Zgłoś
No i tak można było się tego spodziewać. Jak nie taki powód to inny. Czyli kogo obchodzi co będą robić młodzi w zimie. Sami na siebie szykują sobie wyrok.
Ja również jestem za rozwiązaniem jakie było przedstawiane na początku roku czyli cały kompleks który służyłby już na wiele wiele lat. Nie rozumiem wypowiedzi pana Baniaka który mówi że nie potrzebny jest taki obiekt dla Jasła. Widocznie chodzi o to żeby Jasło zostało daleko w tyle i nie rozwijało się. No cóż teraz tylko pozostaje czekać na bieżące informacje jak sytuacja będzie się rozwijać.
Odpowiedz
0
@ jaślanka
dnia 17.11.2009, 19:19 · Zgłoś
kiedy wy w końcu zrozumiecie, że tutaj jeśli panowie radni (kopiący dołki komu popadnie)są "za albo przeciw" to p. Burmistrz ma związane ręce
Odpowiedz
0
@ szymek
dnia 17.11.2009, 19:09 · Zgłoś
Co się dzieje z Jasłem? Idźcie na dworzec PKP, obejrzyjcie rozkład jazdy i wszystko jasne. Umierające miasto.
Odpowiedz
1
@ Prima Aprilis
dnia 17.11.2009, 19:07 · Zgłoś
Informacja UM Jasło z dn. 01.04.2009 r.: Jasło stawia na sport. W dniu 1 kwietnia Burmistrz Maria Kurowska spotkała się z Radnymi Rady Miejskiej Jasła i przedstawiła zamierzenia inwestycyjne na najbliższe lata: Projekt nowej hali sportowej MOSiR.
Planowane lodowisko posiadałoby wymiary 30 m x 60 m., trybuny na 825 osób i mogłoby funkcjonować przez cały rok. W czasie przerwy w funkcjonowaniu lodowiska można byłoby organizować zajęcia w innych dyscyplinach sportu lub imprezy komercyjne np. targi lub imprezy estradowe.
Należy wspomnieć, że cały projekt zakłada też budowę hali sportowej o wymiarach 42 m x 22 m. przeznaczonej do następujących dyscyplin: halowa piłka nożna, piłka ręczna, piłka siatkowa koszykówka, tenis ziemny. W części powiązanej z halą sportowa zaprojektowano hotel na 40 miejsc noclegowych i restauracja na ok. 80 miejsc. Ponadto w tej części zlokalizowano salę do judo. W każdej z części zaprojektowano także zaplecza szatni dla zawodników, pokoje sędziów i zaplecza sanitarne. Radni w dyskusji pozytywnie przyjęli przedstawioną propozycję. W najbliższym czasie Burmistrz Jasła przygotuje projekty odpowiednich uchwał na Sesję Rady Miejskiej.
Pytanie: Czy 1 kwietnia b.r. były pieniądze na taką inwestycję - czy to był żart z Radnych i mieszkańców? Czy mówiono wtedy o prowizarkach, składakach, tymczasowych obiektach na 1 sezon? Kabaret, lecz śmiechu w nim mało .......
Odpowiedz
0
@ szymek
dnia 17.11.2009, 19:02 · Zgłoś
Ludziska. O czym Wy piszecie? Jak Bóg da, przyjdzie zima z mrozem, będą lodowiska na stawach, rzekach a i na chodnikach. Czym się za w czasu martwicie. Macie przecież /jak pisze Topola/ galerie, a ze wielkością supersamu - no to co? Radni są bezradni, a w Waszym, przepraszam, naszym mieście /bo czasami je odwiedzam/ bryndza, że naprawdę wstyd.
Odpowiedz
0
@ stąd
dnia 17.11.2009, 18:11 · Zgłoś
Ludzie puknijcie sie w głowę !!! Jaka dyskusja nad lodowiskiem ??? To trzeba było dyskutować w marcu albo nawet w styczniu 2009 a nie teraz. Teraz "nasza" rada miasta będzie dyskutować nad zakupem ŚLIZGAWKI !!!! śmieszne. Jasło ostatnio zeszło strasznie na psy. Buduje się niepotrzebne ronda, deptaki, pomniczki itp. Tylko komu to potrzebne ?? Jak i tej zimy nie bedzie lodowiska, tak i w lecie nie będzie basenu :D:D:D:D:D:D:D Oby tak dalej .................. brak słów.
Odpowiedz
0
@ skubi
dnia 17.11.2009, 17:47 · Zgłoś
Tak jest zlikfidować i zgoić .Cotam dzieci niech siedzą w domach przed telewizorem , a potem skąd ta agresja u mojego dziecka . A może jeszcze jeden hipermarket sobie wybudujmy ale po co ,jeszcze trochę i tak nie będzie do nich z czym chodzić .Tak jest dokładnie jak piszecie ciekawe ile dostali za to żeby to zlikfidować , i jakie nowe straszydło powstanie za tą kase.
Odpowiedz
0
@ mmm
dnia 17.11.2009, 17:28 · Zgłoś
no to do tego trzeba tylko powiedzieć: "Dębico przybywamy" ;p ehh.. wstyd normalnie.
Odpowiedz
0
@ Do Yo.
dnia 17.11.2009, 17:18 · Zgłoś
A co Ci przeszkadza że siłownia jest otwarta od 7... i że chodzą tam bezrobotni czy wagarowicze. Płacą to chodzą. A co z tymi którzy pracują na zmiany?
Jak płacisz wysokie podatki to znaczy że masz duże dochody to może sobie w domu zrób siłownie i nie będzie Ci nikt przeszkadzał.

A co do lodowiska to faktycznie w mieście by się przydało.
Odpowiedz
0
@ --
dnia 17.11.2009, 17:17 · Zgłoś
platworma wam załatwi lodowisko
Odpowiedz
0
@ xD
dnia 17.11.2009, 17:15 · Zgłoś
... Ja cie .. mieli już robić w tamtym roku i **** nawet nie ruszyli z tym .. :D
Odpowiedz
1
@ xyzz
dnia 17.11.2009, 16:22 · Zgłoś
Moze bardziej przydałbysie obiekt sportowy niz DEPTAK w rynku :D.Zgadzam sie z kk lepiej wybudowac cos na stale i jezeli w tej chwili nie ma takich mozliwosci to zaczekać a nie wydawac kasę na cos niewiem nawet jak to okreslic !!!
Odpowiedz
0
@ kaja
dnia 17.11.2009, 16:22 · Zgłoś
do XL - a jakie to są godziny szczytu? 7 rano??
A tak konkretnie to o co Ci chodzi? Yo dobrze mówi. Skąd Ty możesz wiedzieć czy Yo to "lichota"?? To, że tytułujesz siebie XL to znaczy, że wszyscy inni to S maksymalnie M???
Ja też mam czas pójść na siłownię ok godz 21 - i bardzo chętnie bym poszła, ale cóż, po "szczycie".... o 7 rano to ja w pracy jestem.... ale Ty pewnie na siłowni?? No jasne, bo to Twoje jedyne szczytowania w życiu.........
Odpowiedz
0
@ jaslanin
dnia 17.11.2009, 16:19 · Zgłoś
i niech pozniej radni nie mowia ze mlodziez pije i sie peleta!!! Jak nie potrafia zorganizowac im miejsca do czynnego wypoczynku to niech sie zajma soba i niech ustapia miejsca bardziej kompetemtnym osoba. Moim zdaniem ten deptak jest nie potrzebny bo malo miejsca do chodzenia po rynku i po co tam topic pieniadze w ten deptak jak i tak bedzie sluzyl jak zwykly chodnik. I jeszcze te nieudolne prace drogowe w centrum miasta. Kazde cywilizowane miasto robi takie prace w godzinach nocnych a tu to w godziny szczytu sie odbywa...
Odpowiedz
1
@ Topola
dnia 17.11.2009, 16:03 · Zgłoś
W niedzielę przyjechała do Nas grupka młodzieży (na zasadzie wymiany młodzieży)m.in.z Grecji, z Francji, Portugalii,Wloch i Rumunii. I co ? i zwiedzili Ratusz, zobaczyli pomnik koło ratusza, pomnik św.Antoniego koło "starej" przychodni,i oczywiście GALERIĘ (dziwili się że taka mała, sic!)aha jeszcze byli w parku i podziwiali fonntannę wprawdzie nieczynną ale i tak się im podobała. NAPRAWDĘ BYŁAM DUMNA ŻE MIESZKAM W TAKIM PIĘKNYM MIEŚCIE !!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ Jaślanin
dnia 17.11.2009, 15:44 · Zgłoś
To obciach nie mieć lodowiska, ale i tak mniejszy niż wybór takiego burmistrza. Radni nic nie robią to ta sama banda od lat.Jak zwykle sprawa ucichnie a dzieciaki bedą się ślizgać na skałkach albo rzece. Licza tylko pieniadze które i tak MY wydajemy a nie oni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ kk
dnia 17.11.2009, 15:41 · Zgłoś
heheheheh smiech na sali lodowisko wymiary 20x-30x ile by tam osob wlazło 20 ????? to juz lepiej niech nic w tym roku nie robia jakos ludzie przeboleja szkoda wydawac 2razy kase lepiej na 2gi rok cos normalnego wy wymiarowe lodowisko kryte z widownia
Odpowiedz
0
@ dasi
dnia 17.11.2009, 15:36 · Zgłoś
20mx30m to ślizgawka a nie lodowisko ile tam osób będzie mogło swobodnie jeździć? 15?
Odpowiedz
0
@ buahaha.
dnia 17.11.2009, 15:25 · Zgłoś
zróbcie wkońcu ten kryty kort!!!;/
Odpowiedz
0
@ on
dnia 17.11.2009, 15:20 · Zgłoś
pis i platforma wam zrobi ludzie lodowisko
Odpowiedz
0
@ łyżwiasz !!!!
dnia 17.11.2009, 15:04 · Zgłoś
Moim zdaniem powinno być lodowisko jak zakładano pierwszym razem czyli kryte z widownią
Przecież jest to inwestycja na wiele lat ,można postarać się o pieniądze z UNII EUROPEJSKIEJ a może sponsor ;d
Odpowiedz
0
@ jaślanin
dnia 17.11.2009, 15:03 · Zgłoś
Kiedyś obejrzłem album "Jasło na starej widokówce". Wtedy ogarnęła mnie złość na Niemców. Ale teraz widzę że niedługo nasze władze będą skłonne wprowadzić tutaj buldożery i zrównać to miasto z ziemią.Kiedy słysze opinie po co nam taki obiekt, to myślę że Ty człecze ,który wypowiadasz te słowa zmień rodzaj pracy na kasiera banku,albo idź na taśmę produkcyjną do fabryki.Nam potrzeba ludzi z pasją,takich jak P.Dyr.Gancarnski. A jeśli ktoś się wypalił to niech zmieni pracę.
To przez takich ludzi to miasto umiera. Układy koleżeńskie ,a nie zapał i kwalfikacje decydują o obsadzie stanowisk. Tylko pytam władze miasta: GDZIE WASZE SUMIENIE.
Odpowiedz
0
@ Ciekawe ile łapowki
dnia 17.11.2009, 14:59 · Zgłoś
ciekawe ile łapówki dostali
Odpowiedz
0
@ Poplecznicy
dnia 17.11.2009, 14:57 · Zgłoś
Nie bardzo to rozumiem. Po co na takie Jasło dwie hale z taką widownią? Co my jesteśmy w stanie tam zorganizować? Dla mnie za to hasełko nie powinien pan być dyrektorem MOSIR w Jaśle

Takie o wymiarach 20m x 30m, kosztuje ok. 700 tys. zł.
Ile z tego ty dostaniesz pod stołem panie B

Dostał stołek za poparcie pani kurowskiej to teraz jej będzie jadł Irenki z ręki
Odpowiedz
0
@ XL
dnia 17.11.2009, 14:04 · Zgłoś
Yo, przyjdź na siłownię w godzinach szczytu,i ustaw uczestników pod siebie, nie wiem, czy coś z ciebie bedzie. To, że wstajesz po "ciężkim dniu" około południa, nie można brać pod uwagę.Podejrzewam, że o 23 wieczorem nie masz już siły podnieść nawet "pięćdziesiątki"- lichoto.
Odpowiedz
1
@ gbur
dnia 17.11.2009, 13:58 · Zgłoś
A może jeszcze jeden deptak ???
Jak będą dwa to nie będzie im smutno a i podeptać będzie można dwukrotnie więcej.
Brawo władze miasta!!!Więcej takich chorych pomysłów a ...
Odpowiedz
0
@ nienadający się
dnia 17.11.2009, 13:38 · Zgłoś
Śmieszne tłumaczenie "Gdyby decyzja zapadła w piątek, to można by już było uruchamiać procedury przetargowe." A powiedzieć można gdyby wqzięto się za to tuż po wyborach to już mogliśmy mieć prawie tzry lata LODOWISKO Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA. Zapytać należy to szanowni utrzymywani z naszych podatków gdzie byliście wcześniej - czy dlatego, że nie było jeszcze kampanii wyborczej a Pan Baniak był tylko pełniącym obowiązki wszyscy mieli zamknięte buźki. Teraz P. Tadeusz gdy złapał stołeczek na 4 lata a wybory blisko i zima praktycznie tuż tuż nagle zmobilizował się, niektórych radnych a nawet TVN i jest zdziwiony. Czyli cała para w gwizdek a my stoimy w miejscu. Dziwne jest też nagle wychwalanie przez P. Dyrektora byłej władzy czyżby .......... ? Chyba tej sytuacji Pani Burmistrz i Szanowna Rada nie będą podawali jako swój sukces podobnie jak nie jest sukcesem pozostawienie Hali Sportowej bez rozbudowy ( a podobno było wcześniej przygotowane tyle tylko, że również przez poprzednią władzę).Ale najważniejsze są u nas paradki, świętowanie i nic co podniesie standardy naszego życia.Zaraz będzie do tego komentarz - a było startować w konkursie i podejmować działania. No właśnie ja się nie nadaję i się nie pcham a innni mimo tego, że się nie nadają pchają sie stale do stołka dyrektorskiego, burmistrzowskiego, radnego i przeskakuja z partii do partii.I to jest uzasadnienie!!!! A prawdą jest, że w Dębicy czekają na łyżwiarzy niemal przez cały rok - więc do Dębicy!
Odpowiedz
0
@ LooooL
dnia 17.11.2009, 13:14 · Zgłoś
Pewnie, za te 700 tys. zrobmy np. kolejne berdzo potrzebne swiatla, bo po co dzieciakom lodowisko :D:D LoooL :D
Odpowiedz
0
@ qwert
dnia 17.11.2009, 13:11 · Zgłoś
hahahaha tu już nic nie ma
Odpowiedz
0
@ Ku*wowska!
dnia 17.11.2009, 13:06 · Zgłoś
jak zawsze.... 2030 rok bendzie i nie bd ani lodowiska ani hali... bo burmistrzowa musi sobie auto zatankować :|
Odpowiedz
1
@ Yo
dnia 17.11.2009, 12:50 · Zgłoś
MOSIR to ‘ochronka’ dla niekompetentnych ludzi, którzy do perfekcji opanowali sztukę uniku przed pracą. Osoba wyznaczająca godziny otwarcia siłowni chyba nie do końca przemyślała całą sprawę. Po co otwierać siłownię o 7 rano (chyba tylko w celu stworzenie fikcyjnego etatu. Dlaczego zamyka się siłownię 0 21.30. Wszystkie komercyjne siłownie, które muszą na siebie zarobić zamykane są 0 22-23, zaś otwierane 9-12. Pan dyrektor godziny otwarcia ustawił pod bezrobotnych i wagarowiczów a nie pod ciężko pracujących (płacących wysokie podatki) obywateli , którzy czas na trening mają dopiero wieczorem.
Odpowiedz
0
@ gbs
dnia 17.11.2009, 12:18 · Zgłoś
to było do przewidzenia. Chyba nikt nie jest zdziwiony ze "tak wyszło" ...
Odpowiedz
0
@ Lew na lodzie
dnia 17.11.2009, 12:14 · Zgłoś
Kretyństwo to domena ludzi,którym dobro społeczne przeszkadza.On jeden z drugim nie wie co znaczy słowo lodowisko,i potrzebuje zapoznać się z jego znaczeniem ze słownikiem...
Muszą oni poczytać pro forma co i jak,sklalkulować,czy to się im oplaci w perspektywie wyborów,komu przyp... słownie na sesji i wtedy być może wypłynie sie na morze...Ręce opadaja i nie tylko,gdy sie widzi te paranormalne zjawiska ,które Jasło czynią wsią z epoki feudalnej....
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657