Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Strona główna

Jasło zagrało z WOŚP. Jest rekord!

137

W niedzielę odbył się 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Na ulicach Jasła i okolicznych miejscowości pojawiło się ponad stu wolontariuszy z charakterystycznymi puszkami, do których zbierano pieniądze na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących różnego rodzaju operacji. Do puszek oraz z licytacji udało się zebrać 118 307,53 zł. To rekordowa suma.

Dochód z 28. Finału WOŚP przeznaczony zostanie na zakup najnowocześniejszego sprzętu do ratowania życia i zdrowia dzieci, które potrzebują specjalistycznych operacji. Chodzi przede wszystkim o bardzo kosztowne urządzenia medyczne stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, oddziałów intensywnej terapii pooperacyjnej, czy zakładów diagnostyki obrazowej takich jak np. lampy operacyjne, stoły operacyjne, aparaty do znieczulenia, sprzęt monitorujący, aparaty RTG z ramieniem C czy zestawy endoskopowe.

W zbiórkę każdego roku angażują się tysiące Polaków w kraju oraz za granicą. Nie inaczej jest w Jaśle i okolicznych miejscowościach. W powiecie jasielskim kwestowało wczoraj blisko 130 wolontariuszy. Nad sprawnym przeprowadzeniem zbiórki jak zwykle czuwał sztab jasielskiego finału WOŚP. W pomoc przy organizacji 28. Finału imprezy zaangażowani byli również strażacy ochotnicy z terenu całego powiatu. – Z puszkami staraliśmy się dotrzeć do niemal wszystkich miejscowości w powiecie jasielskim. Zaangażowanie wielu ludzi, którzy pomogli w organizacji finału, w tym strażaków ochotników pozwoliło na to, że mogliśmy być w wielu miejscach. Jak zawsze mogliśmy liczyć również na pomoc Miasta Jasła oraz Starostwa Powiatowego w Jaśle, w którego budynku mieści się nasz sztab. Wciąż współpracujemy także z Młodzieżowym Domem Kultury w Jaśle. Wymierną pomoc otrzymaliśmy również od lokalnych firm i przedsiębiorców. Najlepszym dowodem na to, że to, co robimy ma sens są tłumy ludzi, którzy dziś odwiedzili jasielski rynek. Wielu z niecierpliwością czekało na „światełko do nieba”. Cieszy także to, że sporo osób zjawiło się pod sceną, aby wziąć udział licytacjach. Niesłabnące zainteresowanie akcją i hojność Polaków wynikają moim zdaniem z tego, że widać, na co przeznaczane są pieniądze. Czerwone serduszka można zobaczyć na sprzęcie medycznym również w jasielskim szpitalu. Dzisiaj była o tym mowa. Do Jasła przez te wszystkie lata wróciło blisko półtora miliona złotych w postaci sprzętu – tłumaczy Agnieszka Mazur, prezes Jasielskiego Stowarzyszenia CONSENSUS – organizatora jasielskiego finału WOŚP.

Niedzielną imprezę na jasielskim rynku rozpoczął Dj M-LUKAS. O godzinie 18. na scenie pojawił się zespół Karczmarze. Najwięcej osób zjawiło się pod sceną tuż przed godziną 20. aby móc podziwiać „światełko do nieba” – tradycyjny pokaz fajerwerków. Dla zziębniętych i zmożonych głodem przygotowano stoiska gastronomiczne.

W przerwach pomiędzy występami artystów na scenie przeprowadzono licytacje. Obowiązek ten spoczął na barkach niezawodnego Jana Urbana. W tym roku licytowano między innymi: złote serduszka wykonane przez Salon Jubilerski Anny Bąk, cegiełki na loty zapoznawcze samolotem ufundowane przez Jasielskie Stowarzyszenie Lotnicze „Ikar”, obrazy powstałe w Pracowni Artystycznej Daniela Krzanowskiego – Krzanoo Art, płytę Roksany Węgiel z autografem artystki, mnóstwo gadżetów z logo WOŚP i wiele innych.

Łącznie, biorąc pod uwagę pieniądze zebrane do puszek ora te uzyskane z licytacji w ramach tegorocznego jasielskiego finału WOŚP zebrano 118 307,53 zł. To o blisko 10 tys. zł więcej niż przed rokiem.

Sponsorami przedsięwzięcia były: firma "Tech-Term" S.C., OSK Renoma, Zakład Cukierniczy "U Zofii", PetroGeo – Przedsiębiorstwo Usług Laboratoryjnych i Geologicznych, Jafar S.A. - Fabryka Armatur, Frogart- Jasielskie Centrum Reklamy, Kawiarnia Parkowa, Trans Wiert Sp. z.o.o., Masarnia Wrocanka, Zajazd pod Małym Laskiem, Trafunek, Zakład Masarski Dobrucowa, Jan Wątroba – Piekarnia Ciastkarnia.  

MD

Napisany dnia: 13.01.2020, 10:13
Komentarze Czytelników:
Dodaj nowy komentarz Wyświetlaj:
@ Dociekliwy Stefan
dnia 13.01.2020, 10:25
Ocena
komentarza:
29
Czy to prawda że w okolicach Niegłowic księża przeganiali wolontariuszy z chodników w pobliżu kościołów?
@ Do stefana
dnia 13.01.2020, 10:29
Ocena
komentarza:
32
Prawda konkurencja stala przed kosciolem bali sie ze mniej na tace dostana
@ prawada nas wyzwoli
dnia 13.01.2020, 10:37
Ocena
komentarza:
33
Ja się pytam, ile kościelny Caritas przekazał na sprzęt do szpitali ? Czemu więc zabraniają zbierać innym ? Może ktoś w jakimś szpitalu widział sprzęt z logo Caritas, to niech o tym napisze tutaj.
@ tyle samo
dnia 13.01.2020, 14:26
Ocena
komentarza:
6
Tyle samo co WOSP na biednych czy tych co wspiera CARITAS
@ Kgjj
dnia 13.01.2020, 14:29
Ocena
komentarza:
18
Zainteresuj się to się przekonasz. Wcale nie więcej pomaga ten co głośno krzyczy. Jeśli nie masz wiedzy w tym temacie, to nie zabieraj głosu.
@ Obserwator
dnia 13.01.2020, 15:12
Ocena
komentarza:
-9
500+ robi swoje
Kosztem ludzi którym chce się pracować
@ Do obserwator
dnia 13.01.2020, 18:17
Ocena
komentarza:
11
500+biorą wszyscy, lekarze, prawnicy, policjanci, nauczyciele,
robotnicy, jak i nikły ostatnio odsetek bezrobotnych, więc
o kim piszesz geniuszu?
A Owsiak robi dobrą robotę, nawet mimo tego że jedną
trzecią kasuje podobno dla siebie, to i tak jeszcze sporo zostaje
na sprzęt.
@ lubie
dnia 13.01.2020, 18:29
Ocena
komentarza:
-25
dzieci wysyla pod kosciol zeby zbierali do puchy a potem pan owsiak pluje na katolikow to jest metoda brawo
@ kai
dnia 13.01.2020, 21:35
Ocena
komentarza:
8
O ile mi wiadomo ulice czy place przed kościołami stanowią własność komunalną i każdy sobie może chodzić, stać co do woli.
@ Jolanta
dnia 13.01.2020, 22:06
Ocena
komentarza:
7
Ja proponuję aby poczekać do 08 marca.Wtedy Owsiak się rozlicza.No i jest wiadomo czy bierze tą jedną trzecią czy nie.Z tego co opublikował Urząd Skarbowy,który kontrolował Owsiaka nie bierze tyle.Wstrzymajmy się więc z komentarzami o tym.To co facet zrobił dla oddziałów dziecięcych w Polsce to jak do tej pory wszystkie Rządy w Polsce nie zrobiły.Jesteśmy jedynym krajem na świecie, w którym wszystkim noworodkom robi się przesiewowe badania słuchu i tylko dzięki Owsiakowi.Każdy młody człowiek w Jaśle i we wszystkich miastach gdzie są porodówki miał robione takie badanie.Był to jeden z pierwszych zakupów Orkiestry.Tak więc proponuję wstrzymać te opryskliwe komentarze na temat Owsiaka.Jeszcze tylko dwa miesiące.
@ Do Jolanta
dnia 13.01.2020, 22:51
Ocena
komentarza:
0
Jasne i jak co roku tak nakręci że nikt nic z tego nie bedzie
wiedział, a ten sprzęt nie jest od Owsiaka tylko od tysięcy
wolontariuszy i ludzi dobrej woli, dzieki ktorym i Owsiak
całkiem nieźle sobie żyje.
Mówisz o sprzęcie Jolu? To pewnie z jedna setna procenta
tego co posiada publiczna służba zdrowia więc spokojnie,
pewnie że dobre i to, ale nie rób z cwaniaczka świętego.
@ kai
dnia 14.01.2020, 07:25
Ocena
komentarza:
0
Wiesz chociaż ile to jest "jedna setna procenta"? To jeden na dziesięć tysięcy. To w każdym szpitalu jest więcej.
@ odsunąć lewactwo od koryta !
dnia 14.01.2020, 09:52
Ocena
komentarza:
0
Dobrze, że Owsiakowi nie dałam kasy !
@ kai
dnia 14.01.2020, 10:18
Ocena
komentarza:
-3
Ale inni dali frustracie.
@ sprawiedliwy
dnia 14.01.2020, 14:31
Ocena
komentarza:
2
a dlaczego nie kupuje sprzetu zaraz po zbiorce tylko czeka caly rok jak wiadomo ze wszystko drozeje z dnia na dzien
@ Zośka
dnia 14.01.2020, 20:24
Ocena
komentarza:
4
To prawda, że trzyma pieniądze na koncie do listopada (koniec roku rozliczeniowego) bo jeszcze zgarnia procenty.
@ Wpis do K.R.Guinnessa - najlepszy biznes
dnia 15.01.2020, 00:36
Ocena
komentarza:
0
J.O. powinien być wpisany do Księgi Rekordów Guinnessa za wymyślenie najlepszego biznesu.
@ do zośka
dnia 15.01.2020, 00:52
Ocena
komentarza:
-1
No i dobrze robi
@ do wpis
dnia 15.01.2020, 00:59
Ocena
komentarza:
1
Na szczęście wasze brudne łapska nie sięgają aż tak daleko.
@ Jasło jest the best !
dnia 13.01.2020, 10:45
Ocena
komentarza:
67
Wreszcie mi nie jest wstyd za Jasło. A były lata, że zamiast WOŚP próbowano organizować konkurencyjną kwestę, co dało mizerne rezultaty. Gratulacje dla wolontariuszy WOŚP i firm wspierających akcję !
@ do Stary dziad
dnia 13.01.2020, 21:19
Ocena
komentarza:
-20
z 10 zł które wrzucasz doi puszki 6 zł bierze Owsiak na Wodstok i dla siebie a 4 zł na sprzęt dla chorych dzieci
@ kai
dnia 13.01.2020, 21:36
Ocena
komentarza:
6
Skąd te rewelacje, podaj źródło??
@ Skarbek ciulu
dnia 13.01.2020, 10:45
Ocena
komentarza:
-119
Ja nic nie dałem ani też nikt z moich znajomych od lata na tą ogólnokrajową pralnię NIC nie daje, a jadnak nazbierali. Ciekawe od kogo ?!
@ do powyższego
dnia 13.01.2020, 10:54
Ocena
komentarza:
76
Aleś sobie umiał dobrać znajomych. Ciekawe tylko czy dają na inne akcje charytatywne czy skąpstwo i egoizm nie pozwala im dzielić się z innymi. Powinniście też złożyć w szpitalach oświadczenia, żeby w przypadku leczenia (oby zdrowie wam służyło), nie był wykorzystywany sprzęt zakupiony przez WOŚP. To byłoby uczciwe. A jak macie dowody przestępstw fundacji WOŚP, to do prokuratury.
@ Do do powyższego
dnia 13.01.2020, 11:28
Ocena
komentarza:
-45
Ale dlaczego ktoś ma pisać oświadczenie że nie bedzie korzystał ze sprzętu zakupionego przez wośp nie ZA WŁASNE pieniądze, tylko za pieniądze obywateli? Przecież ten sprzęt nie należy do owsiaka. Dlaczego ktoś kto nie lubi owsiaka ma nie korzystać ze sprzętu zakupionego przez pieniądze zebrane przez dzieci a ofiarowane przez ludzi dobrej woli? Coś tu bredzisz gościu skoro uważasz że leczyć można tylko tych co owsiaka popierają.
@ krk
dnia 13.01.2020, 12:22
Ocena
komentarza:
39
Obyś nigdy nie musiał korzystać z tego sprzętu
@ do @ do powyższego
dnia 13.01.2020, 12:45
Ocena
komentarza:
-27
[...]u to nie kasa Owsika tylko KASA LUDZI. I nie muszę uzyskać od niego pozwolenia bo on tej kasy nie dał tylko ludzie dali.
@ Kolo
dnia 13.01.2020, 13:06
Ocena
komentarza:
31
Zgadza się ze to ludzie dali kase,ale jak ktos opluwa Owsiaka
To niech będzie konsekwenty i niech niekorzysta z ze sprzetu
Który został zakupiony z jego inicjatywy i tyle
@ Olo
dnia 13.01.2020, 13:10
Ocena
komentarza:
29
Owsiak be,ale jak by co to niech mnie nim ratuja.tak to wyglada
Gościu bądź uczciwy do końca a nie takie pitolenie
@ Do kolo
dnia 13.01.2020, 14:21
Ocena
komentarza:
-18
Ale co to owsiak święty jakiś że go rozliczyć nie można ani nawet skrytykować? Zarabia kasiorę na dobroczynności, mimo wyroku sądu nie chce pokazać rozliczenia, teraz radośnie ogłosił, że część zebranej kasy wyśle do ...Australii! Do Australii a nawet w kosmos może wysłać swoją kasę, zarobioną uczciwie, gdyby taką miał. Ale zbierać na chore dzieci w Polsce a wydać na chore zwierzęta w Australii, to on chyba w tym czerepie nie ma równo poukładane. W normalnym kraju poszedł by za to do pierdla za sprzeniewierzenie środków publicznych.
@ Do Skarbek ciulu
dnia 13.01.2020, 14:33
Ocena
komentarza:
4
Od ludzi z sercem
@ bazalt
dnia 13.01.2020, 15:24
Ocena
komentarza:
23
do @ Do kolo - Sprawdź, zanim zaczniesz pisać bzdury. WOŚP grała również w Australii. I pieniądze TAM zebrane, TAM zostaną. Na pomoc związaną z usuwaniem skutków pożarów. Nikt nigdy nigdzie nie powiedział, że część pieniędzy zebranych w Polsce zostanie przelana do Australii.
@ Do bazalta
dnia 13.01.2020, 16:22
Ocena
komentarza:
-12
I co z tego że zbierali w Australii?? Celem zbiórki jest pomoc chorym dzieciom w Polsce a nie usuwanie skutków pożarów na końcu świata! Takie są przepisy, że jak prowadzisz na coś zbiórkę publiczną to nie możesz GROSZA wydać na inny cel niż ten zgłoszony w urzędzie skarbowym. Od tego się nalicza podatki, albo ulgi, ale nie można tej kasy wydawać po uwazaniu raz na dzieci raz na kangury.
@ do do powyższego
dnia 13.01.2020, 16:57
Ocena
komentarza:
-9
A właśnie że Owsiaka, bo ludzie mu ją przekazali!
@ Do do wyżej
dnia 13.01.2020, 17:18
Ocena
komentarza:
-4
Ludzie nie przekazali kasy owsiakowi tylko po pierwsze dzieciom marznącym na mrozie i zbierającym do puszek a po drugie celem zbiórki nie jest wspomożenie owsiaka tylko pomoc chorym dzieciom. To że owsiak zgarnia z tego kupę nienależnej kasy to tylko wina naszego słabego państwa.
@ Do do wyżej
dnia 13.01.2020, 17:26
Ocena
komentarza:
1
Poza tym na całym świecie jest tak, że dobroczynnością zajmują się ludzie bogaci, różni tam Gatesy i inni a nie DZIADY, bo DZIAD jak zobaczy trochę grosza to zaraz ukradnie, a bogaty co uzbiera to odda biednym i jeszcze ze swoich dołoży.
@ do do
dnia 13.01.2020, 18:01
Ocena
komentarza:
6
"Zgarnia kupę kasy" A gdzie dowody? Licz się [...]ku ze słowami bo nie jesteś anonimowy.
@ 1971
dnia 13.01.2020, 19:03
Ocena
komentarza:
9
Jak Owsiak zgarnia kase na lewo to zglos to do prokuratury. Gwarantuje ci , ze jesli bylaby to prawda to zero by juz Owsiaka sto razy zamknal. A zamknal?? Nic mu nie moga zrobic bo chlop zyje uczciwie w przeciwieństwie do niektórych prawych i sprawiedliwych. Co to na kolanach do oltarza sie pchaja i caly czas żegnają i usta pelne mądrych slow a diabeł im zza pasa wychodzi
@ Ja
dnia 13.01.2020, 19:56
Ocena
komentarza:
6
To idź w jego ślady i tez „zarabiaj” na dobroczynności. Dymna tez zarabia? To może Caritas w takim razie również?
Na Australię idzie kasa zbierana na miejscu- w Australii. Te zwierzeta, ale i ludzie, cierpią przez nas- ludzkość. Gdyby analogiczny gęsta podjął bas ze strony Australijczyków w podobnej sytuacji, to pewnie nie byłoby obiekcji.
@ As
dnia 14.01.2020, 06:05
Ocena
komentarza:
3
@powyższego
To samo piszecie o 500+ ze jak nie lubisz PISu to czemu bierzesz kase...

Logika na poziomie 8 latka
@ kai
dnia 14.01.2020, 07:28
Ocena
komentarza:
2
do As: Pińcet plus nie finansuje PiS tylko sprzedawane za granicę obligacje skarbu państwa za które zapłacą polscy podatnicy. Z odsetkami.
@ Do do wyżej
dnia 14.01.2020, 08:29
Ocena
komentarza:
7
A sprzętu z serduszkiem nie finansuje owsiak tylko Polacy.
@ Do powyżej
dnia 14.01.2020, 08:36
Ocena
komentarza:
-1
A nie zgarnia kupy kasy? Ma to w swoim statucie fundacji zapisany, niemoto
@ kai
dnia 14.01.2020, 10:22
Ocena
komentarza:
-1
A to w statucie jest zapisane "kupę kasy"?
@ do kaia
dnia 14.01.2020, 14:14
Ocena
komentarza:
2
Widzę, że jesteś lekko opóźniony, więc wytłumaczę to tak, byś zrozumiał. Nie, w statucie nie jest zapisane "kupę kasy", jest tylko zapisane, ile fundacja będzie zabierała, bez żadnej kontroli zresztą, z zebranych kwot za zadania własne tj. statutowe. owsiak bierze jakieś kilkanaście procent oficjalnie, ale wielokroć więcej wydaje na, jak on to nazywa, usługi obce. A te obce nie są tak bardzo obce, bo tam sama rodzina owsiaka siedzi. Taki to dobroczyńca, co dobro dla swoich czyni.
@ kai
dnia 14.01.2020, 16:14
Ocena
komentarza:
-2
Kilkanaście procent to taki sam konkret jak kupa kasy. Czemu się nie podzielisz tymi rewelacjami z odpowiednimi organami?
@ do "do kaia"
dnia 15.01.2020, 01:10
Ocena
komentarza:
3
Nie rozśmieszaj ludzi. Działalność fundacji w tym statut regulują przepisy prawa, co roku robiony jest szczegółówy audyt wszystkich wydatków także tych na cele statutowe. Oczywiście możliwe jest robienie przekrętów ale w bardziej wyrafinowany sposób, na co ty jesteś zbyt głupi i prymitywny.
@ Zdzich
dnia 17.01.2020, 08:39
Ocena
komentarza:
0
Jak ktoś opluwa kościół niech tam nie zbiera
@ realista
dnia 13.01.2020, 10:50
Ocena
komentarza:
-36
Będzie rozliczenie środków wydanych przez miasto czy powiat? Chciałbym sie powiedzieć, ile miasto i powiat zainwestowało w prywatna imprezę Jurasa...
@ As
dnia 13.01.2020, 12:36
Ocena
komentarza:
12
Ale się nie dowiesz, i co z tym zrobisz?
@ 11111
dnia 13.01.2020, 18:42
Ocena
komentarza:
-11
...owsik + rydzyk = naiwniaki dają , w zależności od wieku ...
@ qra
dnia 13.01.2020, 10:50
Ocena
komentarza:
39
Sprzęt zakupiony dla szpitali przez Caritas jest jak YETI - wszyscy o nim słyszeli ale nikt go nie widział.
@ Obywatel Miasta Jasła
dnia 13.01.2020, 11:23
Ocena
komentarza:
-13
Zapyta Pan wielu jasielskich powodzian, ile dostawali w kopertach, które ks. St. Słowik dawał po powodzi w 2010 r.
@ qra
dnia 13.01.2020, 11:41
Ocena
komentarza:
25
Byłem powodzianinem w 2010.
Nie dostałem nic po za odszkodowaniem od ubezpieczyciela u którego mam dom ubezpieczony i wodą da picia od Strażków.
@ Obywatel Miasta Jasła
dnia 13.01.2020, 11:54
Ocena
komentarza:
-10
To się trzeba było zgłosić do Urzędu Miasta, który wysyłał pracowników do szacowania szkód - były wypłacane pieniądze z puli rządowej - jeśli się nie mylę do 6000 zł - a dane poszkodowanych jeśli tego chciały byly podawane np. do Caritasu. Było spotkanie w byłej dziewiątce, dostawało się pieniądze proporcjonalnie do strat.
@ bazalt
dnia 13.01.2020, 12:59
Ocena
komentarza:
4
do @ qra - https://www.wosp.org.pl/medycyna/sprzet/przekazany-sprzet . Poszukaj sobie "Jasło". Uważasz, że dla takiego szpitala jak jasielski to mało?
@ tylko fakty
dnia 13.01.2020, 13:55
Ocena
komentarza:
20
Po podliczeniu, WOŚP dla Szpitala i przychodni w Jaśle przekazała prawie 1.5 mln zł. Na stronie WOŚP są też wymienione nazwy konkretnego sprzętu i miejsce do którego trafił. To dla tych informacja co uważają że ktoś ponaklejał serduszka WOŚP gdzie tylko się dało. Proszę teraz zestawić kwotę zebraną w Jaśle - w tym roku prawie 120 tys. zł, co jest rekordem, a w poprzednich latach dużo mniej. Były też lata gdy władze nie wspierały WOŚP i zbierano bardzo mało.
@ qra
dnia 13.01.2020, 14:36
Ocena
komentarza:
1
Oj Kolego chyba pomyliłeś adwersarza.
Gdzie ja napisałem, że to mało? Wręcz odwrotnie.
Nie czytasz tekstu ze zrozumieniem .
@ 1971
dnia 13.01.2020, 19:33
Ocena
komentarza:
1
Tez plywalem. Zgadnij ile dostalem
@ Plplpl
dnia 13.01.2020, 11:21
Ocena
komentarza:
32
Serduszka Owsiaka można spotkać nie w jednym szpitalu i nie na jednym sprzęcie ratujacym życie a gdzie są miliony jakie dostaje rydzyk to jest chore
@ Do plpl
dnia 13.01.2020, 11:35
Ocena
komentarza:
-33
Serduszko to nie faktura vat. Można obklejac nimi cały szpital przy okazji ofiarowania jednego rzęcha. Ważne jesy jaki procent stanowi efekt zbiórki wosp w stosunku do kwoty wszystkich nakładów na służbę zdrowia. Otóż jest to jedna dwunasta procenta. Dużo nie?
@ typ
dnia 13.01.2020, 11:44
Ocena
komentarza:
14
Proszę sprawdzić ile dał Caritas- nawet promila nie ma licząc w ten sposób.
@ LP
dnia 13.01.2020, 11:52
Ocena
komentarza:
-22
O. Rydzyk nie dostaje żadnych pieniędzy bo jest zakonnikiem. A zakon utrzymuje się tylko z datków wiernych tak jak i Radio oraz Telewizja, którą prowadzi. Możesz przekazać 1% na fundację"Nasza Przyszłość" działająca na rzecz dzieci młodzieży.Pieniądze może dostać Szkoła Wyższa, prowadzona przez nich. Jak i każda inna Szkoła Wyższa Niepubliczna czy Publiczna oraz każdy obywatel polski, który złoży papiery o dofinansowanie projektu.
Również Ty możesz złożyć wniosek - jak masz jakiś pomysł na biznes. A jak Będziesz odpowiednio wysoko na liście rankingowej, to Otrzymasz dofinansowanie do swojego projektu. Wystarczy przejść się do Urzędu Pracy, Lokalnej Grupy Działania, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska, itd. Obecnie jest tak dużo projektów z różnych dziedzin życia, na które można dostać dofinansowanie, że na pewno na coś się załapiesz. Pozdrawiam.
@ ///
dnia 13.01.2020, 12:06
Ocena
komentarza:
-6
Nie słyszałam żeby Caritas zbierał pieniądze, akurat na sprzęt do szpitali. Natomiast przez cały rok pieniądze zbiera na rzecz osób, które do niej się zwrócą z aktualnym problemami. Dlatego co chwilę w TV, internecie czy Kościele słyszymy prośby o wysyłanie SMS-ów albo wpłaty na konto. Można również wpłacać cały czas na stałe akcje organizowane co roku.
@ Mieszkaniec
dnia 13.01.2020, 13:09
Ocena
komentarza:
1
Otoz to nie dostaje od panstwa zadnych pieniedzy
@ pl
dnia 13.01.2020, 17:01
Ocena
komentarza:
6
Tyle że poinad 90 % nakładów na służbę zdrowia nie idzie wcale na sprzęt, tylko na bieżące koszty.
@ Do do wyżej
dnia 13.01.2020, 17:39
Ocena
komentarza:
-4
A u owsiaka ile procent idzie na pomoc? Najpierw idą pensje dla owsiaka, dzidzi, jednej córki, drugiej córki, konkubenta córki Stachery, potem "orkiestra" zleca firmom córek i zrobienie puszek, serduszek, organizację taplania w błocie dla niepoznaki zwanej festiwalem. Do tego dochodzą koszty utrzymania pracowników, aut, siedzib luksusowych. Coś tam i na biednych zostanie, ale to dopiero za rok, bo owsiakowi zawsze tak jest żal rozstać się z kasą że najpierw ją rok na koncie trzyma i jeszcze odsetki z tego ma. No król żebraków po prostu. Brak słów.
@ do do
dnia 13.01.2020, 18:17
Ocena
komentarza:
-2
Sralis mazgalis. Skoro przez cały rok wpływają pieniądze to co w tym dziwnego że są pieniądze na koncie? Właśnie po to jest konto chłoptasiu. Koszty utrzymania fundacji Owsiaka w ogóle nie pochodzą z składek WSOP. Możesz sobie w dowolnej wyszukiwarce znaleźć szczegółowe rozliczenie funduszy WSOP.
PS Żebraki to są pod kościołami w Kalwarii albo innym świętych miejscach.
@ niki nik
dnia 13.01.2020, 21:28
Ocena
komentarza:
7
Faktury też znajdę? Zwłaszcza na "usługi obce"?
@ kai
dnia 13.01.2020, 21:40
Ocena
komentarza:
7
Już 25 last szukają i jakoś nic nie mogą znaleźć. Skoro nic nie można znaleźć, trzeba zmienić teren poszukiwań, np. na "Fundację Narodową".
@ Do sralisa
dnia 14.01.2020, 08:34
Ocena
komentarza:
2
Pieniądze do owsiaka nie wpływają cały rok tylko po tej styczniowej hucpie raz w riku. Potem on je rok trzyma na koncie czym sam się chwali podając to jako przykład swojej biznesowej mądrości. Xanim coś tu naklepiesz - poczytaj.
@ kai
dnia 14.01.2020, 09:21
Ocena
komentarza:
-1
Sam sobie poczytaj, a do tego jeszcze zrozum. A z tym chyba to masz problem, bo wprawdzie rozumiesz tyle że inaczej.
@ K.K
dnia 13.01.2020, 11:23
Ocena
komentarza:
18
Brawo Jaślanie.Popieram WOŚP z całego serca.Bylo pięknie,super muzyka i fajne licytacje
@ Ano
dnia 13.01.2020, 12:04
Ocena
komentarza:
-19
Ciekawe czy te 118 tys zl zostanie wydane na sprzet dla jasielskiego szpitala czy dalej sprzet o nizszej wartosci.
@ 1971
dnia 13.01.2020, 19:38
Ocena
komentarza:
12
Caly oddział geriatryczny w jasielskim szpitalu jest wyposazony z pieniedzy WOSP. Szpital dal tylko miejsce. A gdzie inny sprzęt?? Pelno go w naszym szpitalu. W innych tez. Obys nie musial ani ty ani twoi bliscy z niego korzystać. Czego ci z całego serca zycze
@ kama
dnia 13.01.2020, 21:27
Ocena
komentarza:
-2
A w mojej gminie ktoś nakleił serduszko WOŚP na drzwiach publicznego szaletu. I teraz nie wiem: drzwi ufundowała WOŚP czy nie?
@ kai
dnia 14.01.2020, 07:30
Ocena
komentarza:
2
do kama: Idź z tym do psychoanalityka to może znajdzie odpowiedź.
@ Rabarbarbar
dnia 18.01.2020, 02:05
Ocena
komentarza:
0
Co się pytasz jak nic nie dałeś
@ Wiesław
dnia 13.01.2020, 12:07
Ocena
komentarza:
-30
Ludzie dają kase a Owsiak się cieszy że będzie miał za co żyć on i jego rodzinka. Czas żeby ktoś wreście skontrolował całą tą fundacje ile faktycznie zbierze pieniędzy i ile faktycznie wydaje na zakup szprzętueducznego.
@ darczyńca
dnia 13.01.2020, 12:15
Ocena
komentarza:
23
Wyłącz TVP, włącz myślenie ! Fundacja WOŚP jest corocznie skrupulatnie badania przez Ministerstwo i urząd skarbowy, jak wszystkie inne fundacje. Przypominam że od ponad 4 lat rządzi w Polsce PiS, więc było dość czasu żeby znaleźć przekręty w WOŚP. Proszę, podaj te przekręty, bo jestem niedoinformowany.
@ realista
dnia 13.01.2020, 12:21
Ocena
komentarza:
-8
To na pewno też wośp szanuje wyroki sądów i przedstawia wszelkie faktury? Prawda?
@ Kasia
dnia 13.01.2020, 12:40
Ocena
komentarza:
18
Orkiestra zbiera od 28 lat. I nigdy nikt nie postawił im zarzutów o nieuczciwe rozliczenie pieniędzy nawet pisiory, co wolą dawać na rydzyka więc odp...ić mi się w końcu
@ Do darczyńcy
dnia 13.01.2020, 14:30
Ocena
komentarza:
-1
Owsiak przegrał kilka spraw w sądzie właśnie z powody nierozliczenia zbiórki pieniężnej. Kiedy go zapytano dlaczego nie pokaże rozliczenia to powiedział, że musiałby przywieźć do sądu calego tira dokumentów. Nie wie ignorant jeden co się uczciwą pracą nie skalał, że rozliczenie wyników finansowanych tych jego szemranych spółek zarejestrowanych na całą tą podejrzaną rodzinkę zmieściło by się na jednym pendrivie. Ale skąd prosty chłop ma takie rzeczy wiedzieć. Kiedyś przed kamerami tv powiedział, że kasę trzyma w słoiku po czym chodził po stole na czworaka i szukał słoika. Chłop pod siedemdziesiatkę tak się zachowuje? We łbie starym wiatr hula i tyle.
@ Do Kasi
dnia 13.01.2020, 14:32
Ocena
komentarza:
6
Weź babino i się nie kompromituj. Poczytaj ile spraw owsiak przegrał w sądzie i wtedy się wypowiadaj.
@ bazalt
dnia 13.01.2020, 15:27
Ocena
komentarza:
1
do @ realista - cóż... jeśli uważasz, że wośp nie szanuje wyroków. A znasz przysłowie, że przykład idzie z góry?
@ As
dnia 13.01.2020, 16:35
Ocena
komentarza:
8
Wośp powinna zostać przejęta przez Pana Banasia. Wtedy byłoby prawie i sprawiedliwie. Zęby bolą jak się was pismeny czyta
@ do "do darczyńcy"
dnia 13.01.2020, 17:07
Ocena
komentarza:
1
Powtarzasz kłamstwa "Matki Kurki". Żadnych spraw o nieudostępnienie rozliczeń Owsiak w sądzie nie przegrał. Sąd jerdynie orzekł, że jeśli sobie życzy, to może zwrócić się d wnioskiem o udostępnienie konkretnych rozliczeń a fundacja ma 15 dni na rozpatrzenie tego wniosku.
@ Do do wyżej
dnia 13.01.2020, 17:55
Ocena
komentarza:
1
Owsiak zapytany przez sędziego o rozliczenia fundacji powiedział, że się nie zna i żeby zapytać księgową Dorotę Pilarską. Księgowa przyznała, że nie zna dobrze programu księgowego i odesłała sąd do dokumentacji. A wydania dokumentacji owsiak sądowi odmówił. Ale czemuż to ach czemuż? Czyżby miał coś do ukrycia? Niemożliwe. Tata milicjant wychował młodego owsiaka na dzielnego i uczciwego pioniera.
@ do do
dnia 13.01.2020, 18:27
Ocena
komentarza:
-2
A co w tym dziwnego, ze na finansach zna się księgowa? Nie odmówił sądowi tylko panu W. Widocznie miał do tego pełne prawo skoro nie został ukarany. Pewnie chodziło o pozyskanie danych podlegających ochronie, np. dotyczących darczyńców.
@ Do do wyżej
dnia 13.01.2020, 20:30
Ocena
komentarza:
4
No właśnie jest jak byk napisane, że księgowa owsiaka tak się zna na finansach jak on czyli wcale. Nie dziwi Cię to, że ludzie bez własnej kasy, bez wykształcenia, bez elementarnej wiedzy biorą się za "dobroczynność"?
@ Olo
dnia 13.01.2020, 21:29
Ocena
komentarza:
1
Nie wyłączy tvp bo chce zyc w krainie szczesliwosci
@ do do do
dnia 13.01.2020, 21:44
Ocena
komentarza:
-5
A to księgowa ma znać rozliczenia na pamięć?
@ wm
dnia 13.01.2020, 23:32
Ocena
komentarza:
-2
Tylko nie pisiory pi.do !!!
@ N.S.
dnia 16.01.2020, 10:16
Ocena
komentarza:
0
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Do Wiesław
dnia 18.01.2020, 02:14
Ocena
komentarza:
0
Zajmij się tym dlaczego czekasz na innych ,że za Ciebie to zrobią. Masz z tym problem rozwiąż go sam zgłoś to oficjalnie. Jesteś przesiąknięty nic nie robieniem i idiotyzmem.
Gratuluję . Tak przeminie Ci zycie.
@ jaślanka
dnia 13.01.2020, 12:53
Ocena
komentarza:
9
Do: Skarbek [...]u - dobrze że nic nie dałeś i znajomi Twoi - składki są od ludzi dobrowolne z Wielkim Serduchem. Nie dałeś - więc nie masz prawa do oceny. Koniec, kropka!
@ Ala
dnia 13.01.2020, 13:00
Ocena
komentarza:
-18
Ludzie daja kase z ktorej później Owsiak robi Woodstock. Duża część ludzu jest przeciw narkotyką ale pod pretekstem pomocy dają miliony a później część tych milionow idzie na ten przystanek gdzie jest narkonania,homoseksualizm i Bog wie co..
@ CDN
dnia 13.01.2020, 13:13
Ocena
komentarza:
18
Jeżeli "...Bóg wiec co" i nie grzmi, to może nie jest tak tragicznie... ;-)
@ Do Ala
dnia 13.01.2020, 16:43
Ocena
komentarza:
4
I seks ;-) zazdroscisz nie? Hehe
@ Sołtyz
dnia 13.01.2020, 19:45
Ocena
komentarza:
4
I jest Ala na Woodstocku
@ do Ala
dnia 14.01.2020, 10:05
Ocena
komentarza:
1
..narkotyką ... buehehehhehehehe
@ Ja
dnia 14.01.2020, 17:27
Ocena
komentarza:
0
Gdyby głupota była uleczalna, to któraś zbiórka już na pewno odbyłaby sie na ten cel.
@ Do Ala
dnia 18.01.2020, 02:17
Ocena
komentarza:
1
Dobrze piszesz ludzie dają . Jeżeli ludzie dają , a ty nie to po co twój idiotyczny komentarz.
Narkotyką pisze się narkotykom tak dla informacji
@ Rocki
dnia 13.01.2020, 13:05
Ocena
komentarza:
-19
Masz rację Alu. Owsiak najpierw kupuje sprzęt do ratowania dzieci a za kilka lat jak te dzieci dorosną jadą na Woodstock i tam wpadają w nałogi. Tyle dobrego robi Owsiak. A bezmyślni ludzie to wspieraja. Już nie mówie ile Owsiak sobie za to kasy bierze. Bo z czego żyje jak nie pracuje? Tylko z tej orkiestry.
@ Emeryt
dnia 13.01.2020, 13:59
Ocena
komentarza:
15
Szkoda czytać te wasze wypowiedzi. Nie daje nie wypowiadam się. Szkoda ci, że ludzie dają - zacznij sam(-a) działać załóż fundację i zbieraj pieniądze (cel dowolny). On zaczynał 28 lat temu i jakoś nikomu to nie przeszkadzało - dzisiaj pewna partia szczuje tylko i szuka haków. Przeszkadza - nie czytac, nie oglądać słuchac slusznej partii
@ niki nik
dnia 13.01.2020, 16:04
Ocena
komentarza:
4
Poproszę o gwarancję, że miasto i powiat zorganizują mi imprezę i natychmiast zakładam fundację! Będę się zajmował pomocą. Najlepiej dla dzieci, bo sie dobrze sprzedaje!
@ 1971
dnia 13.01.2020, 19:41
Ocena
komentarza:
0
Mądrego az miło posluchac ( poczytac)
@ Ja
dnia 14.01.2020, 17:29
Ocena
komentarza:
-1
Owsiak nie zaczynał od wysuwania żądań wobec kogokolwiek.
@ Ja
dnia 14.01.2020, 17:37
Ocena
komentarza:
1
A wszystko sponsoruje Soros. Ciemny lud łyka populizm.
@ Ja
dnia 14.01.2020, 17:41
Ocena
komentarza:
2
Jak założysz fundację, to z czego oplacisz telefony i cała logistykę? Ludzi? Za free ktoś to wszystko robi? WOŚP to już „firma”. To juz nie jest pan Owsiak z zakładu szklarskiego, o ile dobrze pamiętam. W każdym razie trudno mieć do kogoś zaufanie takie, jakie można mieć do WOŚP.
@ Do Rocki
dnia 18.01.2020, 02:20
Ocena
komentarza:
1
Nie słuchaj tego radia bo twoje Ja już nie istnieje . Gadasz głosem Torunia .
@ Mieszkaniec
dnia 13.01.2020, 13:11
Ocena
komentarza:
10
Jak galabki robia swoje odchody na parapetach to jest ok
Ale sylwester z fajewerkami nie bo golabki sie plosza
@ On
dnia 13.01.2020, 13:14
Ocena
komentarza:
-10
A ile idzie na to swiatelko do nieba? To sa miliony puszczone w powietrze. I na to mam dawac kase,czy na nieroba Owsiaka ktory nie pracuje bo po co jak ma miliony. Kto sie kapnie ze cos sobie wziol przy takiej kasie. Nigdy nie dawalem i nie dam. NIGDY!!!
@ dajana
dnia 13.01.2020, 14:55
Ocena
komentarza:
-8
Od tego są sponsorzy, po co zabierasz głos skoro nie masz wiedzy i nic do powiedzenia.
Przykro mi, że jesteś aż tak światopoglądowo do tyłu.
Pax
@ As
dnia 13.01.2020, 16:41
Ocena
komentarza:
14
A ile idzie na sylwestra w Zakopanem i te wasze zenki i boysy. Tvp PiS że swoich pieniędzy płaci za to dicho czy z moich podatków co im pisiory w dotacjach dają
@ WDOWA
dnia 13.01.2020, 19:13
Ocena
komentarza:
1
Ja nie daje na orkiestre<Owsiak do kościoła nie chodzi a jego nieletnie pracowniki stoją pod kościołem i zbierają, niech stoją pod poczta na nowym przystanku albo na psim wybiegu z pieniędzy unijnych
@ Do WDOWA
dnia 14.01.2020, 10:09
Ocena
komentarza:
0
I widać, ile ci złego wyrządziło chodzenie do kościoła. A słyszałaś kiedyś w tym kościele "Cokolwiek uczyniliście jednemu z tych braci najmniejszych, Mnieście uczynili"??? Wolisz dawać księdzu na nową brykę czy wczasy z kochanicą, to dawaj, a ludzie przyzwoici wspierają chorych.
@ Ja
dnia 14.01.2020, 17:35
Ocena
komentarza:
-2
I co z tego, ze chodzisz? Życie toczy się poza kościołem. Tam spędza się tylko godzine tygodniowo. Nie wspomnę o tym, czego się można nasłuchać. Ciemny lud.
@ Spoko
dnia 13.01.2020, 14:13
Ocena
komentarza:
1
Ja nie daje ,ale też nie krytykuje
@ Do spoko
dnia 13.01.2020, 16:29
Ocena
komentarza:
-5
Ale masz coś do tych co krytykują? Wolno im? Czy tylko owsiak może na tym swoim śmiesznym festiwaliku rzucać kuwami ze sceny na wszystkich, których nie lubi a sam jest poza krytyką? Bo co, bo on tak chce? Skończył się złoty wiek dla geszefciarza gdy za naszą kasę tyłek woził w F16 gdzie godzina lotu kosztuje chyba 20 tys zl.
@ Do do spoko
dnia 13.01.2020, 16:46
Ocena
komentarza:
5
A ile kosztuje endoproteza kolana w Warszawie poza kolejką?
@ kai
dnia 13.01.2020, 17:11
Ocena
komentarza:
2
Spytaj się Karczewskiego
@ Hr
dnia 13.01.2020, 17:33
Ocena
komentarza:
-4
Chyba Grodzkiego
@ lubie
dnia 13.01.2020, 18:25
Ocena
komentarza:
6
500 dolcow do szuflady ha ha ha
@ do do
dnia 13.01.2020, 18:29
Ocena
komentarza:
7
Po 20 latach sobie przypomnieli, ha, ha, ha!!! A jeszcze 2 miesiące temu prponowali mu stanowisko ministra.
@ do Hr
dnia 13.01.2020, 18:30
Ocena
komentarza:
4
A co ma Grodzki do tego?
@ Aa
dnia 13.01.2020, 20:15
Ocena
komentarza:
2
A może Kaczyńskiego? On miał wymieniane kolano
@ jas
dnia 13.01.2020, 17:38
Ocena
komentarza:
10
Tyle pieniążków przeszło starym kawalerom sukienkowym koło nosa !!! A ile śmietanki do zlizywania z kolan można by było za to kupić , ile "ciumków" można by było dać???
@ Alf
dnia 14.01.2020, 08:15
Ocena
komentarza:
0
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Car
dnia 14.01.2020, 15:01
Ocena
komentarza:
2
Ale ze się Putyra zgodził? To wprost niesłychane!
@ Ja
dnia 14.01.2020, 17:32
Ocena
komentarza:
0
Rachunek zysków i strat (wizerunkowych) i mu wyszło, zeby jednak lepiej nie oponowac. Zreszta to nie pierwszy raz Jaslo zbiera na WOŚP.
@ Dębiczanka
dnia 14.01.2020, 15:22
Ocena
komentarza:
3
Przeczytałam wszystkie Wasze komentarze... Kocham Was! Leżę chora... Ani mi Owsiak nie pomoże... Ale niech dowodzi tym statkiem pod nazwą WOŚP, bo i ludzie sobie podpiszą, ktoś mądrze, inny bez zrozumienia, ale piszą. To taka rozmowa.. na nasze czasy.. Wszystkich Jaślaków mocno przytulam! PS. Swoją zdrowa częścią ♥️
@ yozef
dnia 14.01.2020, 21:24
Ocena
komentarza:
1
i znow md cenzorka wyciela moj wpis ,,,dziewczyno czego tak czynisz ja nikogo nie obrazam pisze prawde ,,,prosta zwyczajna ,,zapytalem tylko co ie stanie z tymi 118 tys i ile z tego bedzie mialo jaslo ,,,to tak zabolalo ,,,rowniez napisalem ze zdrowia nie mozna kupic ,,,przekonal sie o tym jeden z najbogatszych ludi w jasle ,skladam kondolencje kobieta zona miala tylko 57 lat ,,,a ze nie popieram zebraniny to tak ,,,od tego jest panstwo bo bierzze skladki od kazdego z nas ,odemnie wzieli przez 43 lata skladkowe i jak bede potrzebowal leczenia zostane sam ,,,o czy przekonalem sie kiedy ktos mlodszy umieral ,a mam 81 lat wszystko pani cenzoor id a innym razem md
@ do yozef
dnia 15.01.2020, 00:58
Ocena
komentarza:
0
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ yozef
dnia 16.01.2020, 21:11
Ocena
komentarza:
0
nikt w sieci nie jest juz anonimowy ,,wiec posukaj an wejsc i znajdz mnie pan ,,,spotkamy sie porozmawiamy , najczesciej jestem w malym kosciolku ,,,prosze podejsc i powiedziec ze do yozefa ,,,podyskutujemy ,,,
@ Rabarbarbar
dnia 18.01.2020, 02:34
Ocena
komentarza:
0
Moim zdaniem jeżeli ktoś nie chce udzielać wsparcia WOŚP niech nie udziela , ale niech idiotycznie nie komentuje działanie tych , którzy chcieli coś wrzucić do skarbonki WOŚP.
To jest każdego indywidualna decyzja . Na tym polega demokracja i wara od rozkazywania , wyśmiewania, debilnego komentowania . Uszanujcie podjęte decyzje innych ludzi.
@ Kierowca 810
dnia 19.01.2020, 14:21
Ocena
komentarza:
1
Obowiązkiem każdego chrześcijanina jest dawać ofiarę dla potrzebujących.
Tak nakazuje nasza wiara chrześcijańska a i inne wiary tak nakazują także.
Więc dałem.
Dodaj komentarz
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Rada parafialna, Caritas i Akcja Katolicka bronią księdza

    Mieszkaniec Tarnobrzega w jednym ze swoich wpisów na profilu facebook'owym wrócił wspomnieniami do czasów sprzed 34 lat, kiedy na lekcji religii ksiądz, który dzisiaj jest proboszczem w jednej z podjasielskich parafii miał brać dziewczynki na kolana i je dotykać. Przedstawiciele Akcji Katolickiej, Caritasu i rady parafialnej uważają, że duchowny został w perfidny sposób oczerniony i pomówiony...

  • Opłata za śmieci bez zmian dla mieszkańców Jasła. Radni o konieczności uszczelnienia systemu

     

    Miejscy radni w miniony poniedziałek podjęli decyzję w sprawie wysokości stawek opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Jaślanie, od 1 stycznia 2021 r. zapłacą za śmieci dokładnie tyle ile płacą teraz. Władze miasta podjęły również kroki w celu uszczelnienia systemu. Odstąpiono jednak od pierwotnego projektu, w którym opłata za gospodarowanie odpadami w przypadku mieszkańców budynków wielolokalowych (bloków mieszkalnych) miałaby być obliczana w oparciu o ilość zużytej wody.

  • Pociągi z Zagórza do Krakowa przez Jasło codziennie już od grudnia

     

    W grudniu bieżącego roku, w rozkładzie jazdy pociągów pojawią się nowe połączenia, którymi będzie można dotrzeć z Jasła do Krakowa. Pociąg PKP Intercity będzie kursował na linii Zagórz – Kraków codziennie.

  • Wybory na wójta gminy Tarnowiec. Utworzono trzy komitety wyborcze

    W gminie Tarnowiec zapowiada się niezwykle interesująca rywalizacja o fotel wójta. Przedterminowe wybory wyznaczono na 10 stycznia 2021 r. Wszystko wskazuje na to, że o urząd powalczy czterech kandydatów.

  • Uczniowie pozostają na nauce zdalnej. Rząd otwiera czasowo galerie handlowe

    Premier Mateusz Morawiecki na dzisiejszej konferencji prasowej poinformował o kontynuacji nauki w systemie zdalnym, jak również o tym, że od przyszłej soboty zostaną czasowo otwarte galerie handlowe w reżimie sanitarnym...

  • Czy wytrzymasz jeden dzień bez papierosa?

     

    W 1974 amerykański dziennikarz Lynn Smith rzucił wyzwanie swoim czytelnikom. Mieli nie palić papierosów przez jeden dzień, nagrodą było zdjęcie na okładce gazety Monticello Times. Trafiło na nią 300 osób. Ale przeszło 1500 osób podjęło się wyzwania. Amerykańskie Towarzystwo Walki z Rakiem zachęcone popularnością tej akcji ustanowiło 3 czwartek listopada Światowym Dniem Rzucania Palenia.

  • Pożar w sortowni odpadów. Zapaliła się maszyna do sortowania śmieci

    Strażacy od kilku godzin dogaszają pożar, który wybuchł około godziny 5. w jednej z hal w sortowni odpadów w Wolicy. Zapaliła się maszyna do rozdrabniania śmieci.

  • Czy ksiądz dopuścił się molestowania małoletnich w latach 80.? Sprawę bada prokuratura i kuria

    W mediach społecznościowych rozgorzała dyskusja na temat księdza, który w latach 80. ubiegłego wieku sprawował posługę w jednej z tarnobrzeskich parafii. Dziś kapłan jest proboszczem w parafii pod Jasłem. Dawni jego uczniowie wystosowali wobec duchownego poważne zarzuty dotyczące molestowania małoletnich dziewczynek. Kuria przeprowadziła wstępne dochodzenie kanoniczne. Sprawę zbada również przemyska prokuratura.

     

  • "W DPS w Foluszu żaden z mieszkańców nie zmarł z powodu Covid-19" – podkreśla dyrektor Adamski

    W Domu Pomocy Społecznej w Foluszu na obecną chwilę mieszka 229 pensjonariuszy. Na 170 zatrudnionych pracowników na ten moment gotowych do pracy jest 120, z czego 85 bezpośrednio pracuje z mieszkańcami domu. Jak w tych trudnych czasach pandemii koronawirusa walczy DPS w Foluszu? Z dyrektorem placówki Karolem Adamskim rozmawia Ilona Dziedzic.

  • Już dzisiaj otwarcie nowego sklepu Stokrotka w Tarnowcu!

     

    Miło nam poinformować o powstaniu nowej Stokrotki. W czwartek, 19 listopada, otwieramy nowo wybudowaną placówkę dla naszych klientów w Tarnowcu 411. Sklep będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach od 6.00-22.00 oraz w niedziele pracujące w godzinach od 8.00-20.00.

  • Ubezpieczenia – czy na pewno nie potrzebujesz?

     

    Wyobraź sobie sytuację, w której jesteś sprawcą wypadku. Okazuje się, że osoba poszkodowana  zostaje sparaliżowana, a Ty, jako sprawca, musisz pokryć koszty jego leczenia i płacić mu rentę do końca życia. Czy jesteś na to przygotowany/-a finansowo?

  • Obiad za pół ceny? Zamów i odbierz u „Wojtka”

     

    Bar mleczny u „Wojtka” przygotował dla swoich klientów specjalną promocję. Od dzisiaj do odwołania, każdego dnia serwuje on zestawy obiadowe za pół ceny! Wystarczy zamówić i odebrać dania w barze przy ul. 3 Maja 101.

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105