Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Kiedy pojedziemy drogą KG2?

146

Prace przy budowie drogi KG2, łącznika DK73 z DK28 zostały już zakończone. Wciąż jednak nie mogą korzystać z niej kierowcy. Inwestor oczekuje bowiem na uzyskanie formalnych dokumentów umożliwiających dopuszczenie jej do ruchu.

Odcinek drogi wojewódzkiej nr 992 powstał w ramach projektu pn. „Budowa drogi wojewódzkiej nr 992 Jasło – Granica Państwa na odcinku pomiędzy drogą krajową nr 28 a drogą krajową nr 73”. Całkowita wartość projektu opiewała na kwotę 24 100 000 zł. Inwestorem jest Województwo Podkarpackie. W kosztach realizacji inwestycji partycypowało Miasto Jasło, przekazując na ten cel blisko 4 140 000 zł. Wykonawcą prac budowlanych była firma Budimex S.A.

W ciągu kilku miesięcy powstał blisko półtorakilometrowy odcinek drogi łączący DK73 (rondo Solidarności) z DK28 (ul. Piłsudskiego) gdzie zlokalizowano nowe rondo. Inwestycja objęła m.in. budowę mostu klasy A nad potokiem Warzyckim wraz z zabezpieczeniem koryta potoku, budowę odcinków dróg gminnych klasy L i D zapewniających komunikację działkom tracącym możliwość dojazdu do istniejącej infrastruktury drogowej, budowę chodnika i ścieżki rowerowej wzdłuż całego odcinka, budowę oświetlenia ulicznego.

Choć z placu budowy zniknął już ciężki sprzęt, kierowcy wciąż nie mogą korzystać z nowego odcinka drogi. Jak informuje Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie przewidywany termin jej otwarcia dla użytkowników to połowa stycznia 2020 roku. Podyktowany jest oczekiwaniem przez PZDW na uzyskanie formalnych dokumentów umożliwiających dopuszczenie przedmiotowej drogi do ruchu.

red.

Napisany dnia: 31.12.2019, 10:16

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Stary
dnia 04.01.2020, 17:13 · Zgłoś
Czy można podać jaki był termin umowny zakończenia robót i
oddania do użytkowania jeśli się nie mylę to był chyba listopad
2019 r. Jeśli nie dotrzymano terminu umownego jakie kary są
za każdy dzień zwłoki? Czy wartość wykonania robót jest zgodny
z planowanym??? Bo wydaje się, ze jest różnica. Jeśli termin
zakończenia i wartość są zgodne z umowami sądzę, że ktoś
kompetentny to potwierdzi.
Odpowiedz
2
@ Kierowca 810
dnia 04.01.2020, 11:00 · Zgłoś
W Jaśle obwodnic nie będzie bo mieszkańcy miasta Jasła i okolicznych wsi
wypowiedzieli się na spotkaniach konsultacyjnych przeciwko przedstawionym
w trzech wersjach propozycjom budowy obwodnic jednej pod lasem
Warzyce - Kowalowy i drugiej wzdłuż rzeki Wisłoki Podzamcze - Topoliny.
Przeznaczone na ten cel pieniądze poszły na obwodnice do sąsiednich miast
i tam zostały pożytecznie bez sprzeciwu wykorzystane.
Odpowiedz
0
@ Waldek
dnia 03.01.2020, 18:05 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-1
@ Bogtan T
dnia 03.01.2020, 08:01 · Zgłoś
ludzie, porażka... [...] nic nie da się zrobić w tym jaśle...

budować mieszkania !!!
ślepi jesteście, że ludzie chcą a nie mają gdzie mieszkać?
na łopatki nowe macie kasę to wydajcie też troszkę na mieszkaniówkę !!!

wstyd !!!
Odpowiedz
0
@ Jolanta
dnia 03.01.2020, 20:38 · Zgłoś
Tylko dla kogo te mieszkania jak ludzie uciekają?Co ich tutaj zatrzyma?Praca?Szkoły?Śmiech .
Odpowiedz
-1
@ Bogtan T
dnia 07.01.2020, 09:41 · Zgłoś
Byłoby dla kogo... Wiem, że większość wyjechała i każdy wie dlaczego... Ale sporo jeszcze zostało... Dla tych, którzy siedzą na kupie, z rodzicami i dziećmi... Zobaczcie, że nawet nie ma co wynająć ani kupić...
Odpowiedz
4
@ obserwator
dnia 03.01.2020, 00:01 · Zgłoś
Jeśli chodzi o przecinanie wstęg i poświęcenie obiektów, to w powiecie sięga to już absurdów. Na Foluszu w DPS-sie poświęcono uroczyście nowy kocioł c.o. i kawałek budowanego ujęcia wody, jeszcze nie skończony. Były oczywiście zdjęcia władz ... Szkoda słów!
Odpowiedz
2
@ Żywe pomniki
dnia 02.01.2020, 19:53 · Zgłoś
Jan Pawł II jasno mówił: pomników z kamienia nie potrzeba, tylko żywe pomniki, zbudowane w ludzkich sercach mają sens.

Konkretnym przykładem jest Fundacja "Dzieło Nowego Tysiąclecia" przy Episkopacie, która co roku daje wiele setek stypendiów dla studentów i uczniów z ubogich rodzin.

Warto wspomnieć słowa Jezusa: „Cokolwiek uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili” (Mt 25,40).
Odpowiedz
5
@ Jolanta
dnia 02.01.2020, 13:57 · Zgłoś
Wiem,że każda droga na coś się przyda.Niestety w Jaśle wiele inwestycji jest nie trafionych.Pisano już tutaj o obwodnicach Sanoka,Strzyżowa,Czudca.Jeszcze Pilzno,Biecz Gorlice.A przecież niedawny poseł a obecnie europoseł obiecywał obwodnice Jasła,Kołaczyc,Brzostku.I co? Uciekł do Brukseli po jeszcze większą kasę.Natomiast jeżeli chodzi o obwodnicę Krosna.W/g Pana Prezydenta Krosna istniejąca obwodnica już się zatyka i trzeba budować nową.Oni w Krośnie tego dokonają.Już powstają na trasie nowej obwodnicy mostki,wiadukty i przepusty.Pan Przytocki pierwszy osiągnie to,że zbudują nową obwodnice Krosna niż nasze władze nie tylko Miejskie ale i Powiatowe dogadają się czy w ogóle budować.Weźcie się do roboty bo niedługo przez Jasło nie da się przejechać.Nie dość,że ulice wieczorami są ciemne jak podczas zaciemnienia to jeszcze nie widać aby coś się miało w tym względzie zmienić.Ale niestety jest to wina obywateli miasta,którzy nie potrafią wybrać kogoś, kto coś chciałby dla miasta zrobić.Widać jak ludzie uciekają z miasta.Z czterdziesto tysięcznego miasta stajemy się zaściankiem, z którego uciekają młodzi ludzie i jest nas już tylko trzydzieści sześć tysięcy.Miasto staje się miastem emerytów i ludzi starych.Nic ich tutaj nie trzyma i nie przyciąga.Cała Polska tylko się śmieje,że na figurę Chrystusa są pieniądze a na dobre inwestycje brakuje.
Odpowiedz
4
@ Dike
dnia 02.01.2020, 23:24 · Zgłoś
trzydzieści sześć tysięcy? Ty tak na serio?
cyt. ,,Warto podkreślić, że [w Jaśle] systemem gospodarowania odpadami komunalnymi w 2014 r. objętych było 28 217 mieszkańców, w tej chwili jest zarejestrowanych 26 537 osób"
A i to szacunki zawyżone bo wiele osób studiuje lub pracuje na stałe w Rzeszowie Krakowie Lublinie Londynie Monachium ect. nie wyrejestrowując się z systemu. Dwadzieścia tysięcy z małym haczkiem, Widać to po 16 jak mieszkańcy okolicznych miejscowości wracają do domu; korki na wyjeździe a chwilę później ,,wymarłe miasto" , po ulicach hula wiatr.
Odpowiedz
1
@ Jolanta
dnia 03.01.2020, 20:34 · Zgłoś
Tak jest masz rację.Faktycznie coś mnie musiało zaćmić i napisałam tak dużą ilość mieszkańców.Może jest to moje pobożne życzenie.Niemniej jednak myślę,że sam sans wypowiedzi nie zmienia faktu,że ludzie uciekają.
Odpowiedz
3
@ Kierowca 810
dnia 02.01.2020, 13:40 · Zgłoś
Wszystkie pieniądze jakie PIS przeznaczył na wypłaty są dobre i to lud bierze
z zadowoleniem i nikt z tych pieniędzy nie rezygnuje.
Ale i tak PIS i jego rządy są beee, choć tak dużo z tych ludzi co z zadowoleniem
bierze pieniądze ma do rządu pretensje, że powinien rządzić inaczej.
Ale jak, to są tylko wyrywkowe uwagi ale kompleksowego programu
to żaden opozycjonista nie przedstawił.
Jest przyjęte, że jak się krytykuje czyjeś postępowanie, to jednocześnie przestawia
się swój sposób czy program rozwiązania tematu. A tu nic tylko sama krytyka.
Odpowiedz
2
@ zdziwko marian
dnia 02.01.2020, 12:28 · Zgłoś
Nie zwróciłeś zapewne uwagi na wszystkie roboty towarzyszące,które pochłonęły 30% kosztów. Dla laika to proste : 24,1 mln. : 1,5 km = 16,06 mln.zł za kilometr drogi. Czy to w lesie,w polu,czy na terenach zurbanizowanych,ile musi być wykupów,a ile przeszkód terenowych ukrytych? Laik i malkontent,zawsze będzie marudził...
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 02.01.2020, 12:33 · Zgłoś
Co zdecyduje PIS to lud musi popierać. Wierzcie dalej.
Odpowiedz
-1
@ ...
dnia 02.01.2020, 12:36 · Zgłoś
Droga na miare PIS
Odpowiedz
1
@ Zyga
dnia 02.01.2020, 12:13 · Zgłoś
Jak otworzą tę drogę dla ruchu, to korek na Lwowskiej i Bieszczadzkiej zacznie się już w Szebniach.
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 02.01.2020, 12:37 · Zgłoś
Spoko bedą śmigać po Gądkach I Hankówce niedługo
Odpowiedz
0
@ c7
dnia 02.01.2020, 11:53 · Zgłoś
24 bańki za kilometr drogi... prostej drogi..
Odpowiedz
0
@ jaslanin
dnia 02.01.2020, 22:27 · Zgłoś
Po co taki most na potoku przewyższający o ponad metr wały? Chyba tylko o kasę chodzi, żeby za tanio nie było!
Odpowiedz
-3
@ ...
dnia 02.01.2020, 09:54 · Zgłoś
A jak mieszkańcy Konopnickiej protestowali to większość ... miało ich protest gdzies. Jeszcze Gądki i Hankówke czekają na hałas i CO2 zdo samochodów
Odpowiedz
1
@ ...
dnia 02.01.2020, 07:44 · Zgłoś
Jeszcze most na Gadkach i Hankowce i dopełni się horror samochodowy tego miasta
Odpowiedz
6
@ Do Kierowca 810
dnia 01.01.2020, 18:19 · Zgłoś
Chłopie nie pisz bzdur bo właściciele gruntów chętnie zgadzają się na oddanie gruntów pod obwodnicę północną pod lasem War5zyce - Kowalowy. Po drugie władza może zastosować spec Ustawę w przypadku nie wyrażenia zgody właściciela gruntu i budować obwodnicę. Tylko trzeba chęci i zabieg Burmistrza o tą inwestycję.
Odpowiedz
-2
@ ...
dnia 02.01.2020, 12:41 · Zgłoś
spec Ustawę... no tak a za odszkodowanie wybuduje nowy dom. bua ha ha ha wtedy to wiedzą jak wyceniać
Odpowiedz
-6
@ Bajkopisarz
dnia 01.01.2020, 18:06 · Zgłoś
Mieszkańcom Jasła obwodnice nie są potrzebne. Natomiast jest potrzebne połączenie z S5
Odpowiedz
2
@ Kierowca 810
dnia 01.01.2020, 14:02 · Zgłoś
Społeczeństwo Jasła i okolicznych wsi wyraziło sprzeciw na proponowane
w trzech wersjach obwodnice pod lasem Warzyce - Kowalowy
i doliną Wisłoki Podzamcze - Topoliny. I tu pokazali jak ważny jest
chłopski rozum, jest sprzeciw dla miasta i basta.
Nie pomoże tu żadna władza ani radni nawet, że jest dofinansowanie są dopłaty.
Nie będzie w Jaśle żadnych obwodnic bo tak chcą sprzeciwiający się mieszkańcy.
Odpowiedz
6
@ obwodniczarnia
dnia 01.01.2020, 20:47 · Zgłoś
I co z tego?
We wszystkich miastach od Bałtyku po Tatry są protesty i sprzeciwy tego typu!
Tutaj władza zbyt łatwo ulega byle podskakiewiczowi, by się czasem nie narazić, w każdym z takich widzi potencjalny głos w wyborach i to jest ZASADNICZY problem przez co później nie można normalnie przeprowadzić żadnej inwestycji.
Odpowiedz
5
@ kkk.
dnia 02.01.2020, 10:00 · Zgłoś
To nie społeczeństwo wyraziło sprzeciw na propozycje budowy obwodnic tylko miłościwie nam panujący Pawian odrzucił wersję przebiegu obwodnicy przez tereny jak to określił -przewidziane pod inwestycje miejskie - czyli winnicę i pomnik na górce gorajowickiej.
Odpowiedz
2
@ jaslanin
dnia 02.01.2020, 22:36 · Zgłoś
A tzw. kg-2 zrobili mimo sprzeciwu mieszkańców? Można? można, tylko nie w tym miejscu bo nic nie daje. Szukać następnego miejsca do przecinania wstęg!!! A obwodnicę miasta może doczekają następne pokolenia jak znajdzie się właściwy i mądry gospodarz miasta i powiatu!!!
Odpowiedz
3
@ ania
dnia 01.01.2020, 13:27 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
10
@ obwodniczarnia
dnia 01.01.2020, 11:10 · Zgłoś
W PODKARPACKIM jest 21 powiatów i 4 Miasta Na Prawach Powiatu.
18 na 21 miast siedzib/stolic powiatów ma obwodnicę lub jest ona w trakcie budowy.
3 miasta powiatowe jej nie mają, są to:
- JASŁO (powiat jasielski) 35,5tys. mieszkańców
- USTRZYKI DOLNE (powiat bieszczadzki) 9,2tys. mieszkańców
- LESKO (powiat leski) 5,5tys. mieszkańców
Odpowiedz
14
@ zakład
dnia 01.01.2020, 12:25 · Zgłoś
Założę się, i stawiam dolary przeciw orzechom, że Ustrzyki i Lesko będą miały obwodnice, a w Jaśle zastanawiać się będą nadal jak namalować pasy na jezdni (lewoskręt czy prawoskręt?) aby 2 samochody szybciej przejechały przez skrzyżowanie czy rondo.

Czyli: odwróć tabele - Jasło na czele!
Odpowiedz
10
@ niviuk
dnia 01.01.2020, 09:15 · Zgłoś
Ja się pytam wyborców pis gdzie jest przynajmniej jedna obwodnica Jasła czy dalej chcecie marnować czas na takich ludzi? cofać miasto w średniowiecze, ci włodarze miasta to jest dramat co najwyżej dobrze się umieją ustawiać do zdięcia i z kadencji na kadencje
Odpowiedz
9
@ KKK
dnia 01.01.2020, 08:51 · Zgłoś
"Podyktowany jest oczekiwaniem przez PZDW na uzyskanie formalnych dokumentów umożliwiających dopuszczenie przedmiotowej drogi do ruchu."
Iteraz pomyślcie jaki byłby świat piękny bez urzędasów - żadnych pozwoleń, żadnych papierkologii - masz swój grunt robisz na nim co chcesz jęli tylko nie szkodzisz innym. Projektant projektuje i głową za to odpowiada - tak jak wchodzi pod most podczas prób obciążenia, wykonawca daje gwarancje - to się nazywa WOLNOŚĆ !!!
A tutaj pierdyliard załatwiań, przetargów, decyzji i dą ciężkie pieniądze i nikt za nic nigdy nie będzie odpowiedzialny.
Odpowiedz
3
@ ...
dnia 01.01.2020, 08:33 · Zgłoś
Bliżej maja. Będzie przed prezydenckimi troche propagandy
Odpowiedz
-3
@ Zrzut
dnia 31.12.2019, 22:52 · Zgłoś
Najgorsza jest stonka z USA!!!
Odpowiedz
9
@ Marcel
dnia 31.12.2019, 22:44 · Zgłoś
Tak jak ta droga została wykonana to wielka fuszera...
Odpowiedz
2
@ BBC
dnia 01.01.2020, 01:19 · Zgłoś
Bemdzie się psuc. Chodniki dla rowerów robić a nie drogi. Polacy nie umieją robić to widać i czuc. Nawet równej łaty nie potrafią polozyc.
Odpowiedz
14
@ J.A.
dnia 31.12.2019, 21:51 · Zgłoś
J.A katastrofa budowlana takich Starostow i Burmistrzow wybieramy trzeba myslec przy wyborach i wybierac ludzi co cale zycie mieszkaja w Jasle a nie spadochroniarz z gor czy USA
Odpowiedz
9
@ Obwodnice Jasła mają być takie:
dnia 31.12.2019, 21:11 · Zgłoś
1. Ulica Krakowska w kierunku gamratu z wylotem w okolicach karpackiej troi
2. Ulica krakowska z wylotem w okolicach Warzyc/Zimnej Wody

Na razie tyle -to powinno troche rozładować jasło- brać sie do roboty z projektami, dalsze wskazówki po wybudowaniu powyższych, w zamian za dobrą radę chcę tylko bloczek do wydziału komiunikacji bo moj śpiwór ma komfort w okolicach 0 stopni -ostatnio zmarzłem, o 3 rano lubi być -5. Do siego roku.
Odpowiedz
8
@ KOMUNISTA
dnia 31.12.2019, 19:23 · Zgłoś
Ta droga zakorkuje miasto jak deptak w rynku
Odpowiedz
11
@ Lisaj
dnia 31.12.2019, 19:01 · Zgłoś
Temat na posiedzenie Rady Powiatu:Co by tu jeszcze s[...] panowie. Co by tu jeszcze.
Odpowiedz
0
@ Marisa
dnia 08.01.2020, 14:07 · Zgłoś
Może wybór patrona nowego ronda na końcu otwierane drogi?
Odpowiedz
-7
@ Lesbijka
dnia 31.12.2019, 18:29 · Zgłoś
Czekam na otfarciy ty drogi bo może bede mieć okacje zjeść jakiy ciostko.
Odpowiedz
2
@ pepek
dnia 31.12.2019, 18:18 · Zgłoś
taka wąska bo musiały powstać nowe budowle zaraz za rondem
Odpowiedz
13
@ Aj
dnia 31.12.2019, 18:14 · Zgłoś
Czemu ta droga taka wąska.
Odpowiedz
9
@ Pioter
dnia 31.12.2019, 19:07 · Zgłoś
Może że jest przystosowana do hulajnogi elektrycznej?
Odpowiedz
-3
@ Doris
dnia 31.12.2019, 18:13 · Zgłoś
Miasto czeka na pieniądze z podwyżek za śmieci bo pokropienie przez sukienkę będzie kosztowało ze 100 tysięcy! pokropienie tomografu kosztuje ok 50 tysięcy co za ten kawałek drogi pasuje przynajmniej 100 !!!
Odpowiedz
9
@ pepek
dnia 31.12.2019, 18:10 · Zgłoś
bardzo mądrze napisane , korki beda gigantyczne
Odpowiedz
19
@ stary jaślanin
dnia 31.12.2019, 18:08 · Zgłoś
Ta droga to istny bubel budowlany. Szerokość 6,75 metra , pas zieleni prawie 2,5 m , pas chodnikowy 1.4 m i po drugiej to samo. Zastanawiam się po co tam pas zieleni po obu stronach.Dodatkowa robota od wiosny do jesieni dla MPGK-u czy innej firmy ścinającej trawę na odległości prawie 3 kilometrów. Dodatkowa robota , istna głupota. I ktoś za projekt wziął na pewno ładne pieniądze. Droga moim zdaniem jest za wąska , bo jak rozumiem szczególnie ma być przejezdna dla samochodów ciężarowych jadących w kierunku Krosna lub w kierunku Tarnowa czy też Gorlic (ponoć od ronda "Solidarności" droga w kierunku szpitala i dalej Warzyc do świateł z drogą południową ma być zamknięta dla ciężarówek). Jak Tiry się będą mijać na tej drodze - to jest pytanie?
Piszący komentarze mają rację co do jednego - korki na rondzie "Solidarności" po oddaniu drogi do użytku będą gigantyczne.
Projekt tej drogi był już znany kilka lat temu i był zupełnie inny. Ale cóż nowa władza nowe porządki , inne myślenie i ... w Jaśle nie może być normalnie
Odpowiedz
8
@ pepek
dnia 31.12.2019, 18:05 · Zgłoś
muszę przyznać otwarcie bardzo fajna droga dla rowerów
Odpowiedz
-4
@ nerek
dnia 31.12.2019, 17:55 · Zgłoś
to rozumiem po minusach że ta budowla zaraz za rondem się wam podoba
Odpowiedz
-2
@ lesiu
dnia 31.12.2019, 17:48 · Zgłoś
Sami fachowcy za klawiatury, szkoda słów.
Odpowiedz
9
@ Herkules
dnia 31.12.2019, 17:48 · Zgłoś
Kaczyński obiecał 100 obwodnic dla kraju.
Nasze babcie ktue jasło ich wybrało niech się biorą do roboty.
Odpowiedz
9
@ Babcie
dnia 31.12.2019, 19:38 · Zgłoś
Babcie mogą zakładać uniwersytety III wieku, bo ich absolwenci nie szukają pracy,
a dyplomy wkładają do rodzinnych albumów.

Naprawdę trzeba mieć ogromną wiarę, by mieć nadzieję, że osoba która wyrzuciła za okno przygotowany projekt budowy inwestycji tak potrzebnej dla miasta jak ujęcie wody (mowa o instalacji zagospodarowania odpadów) potrafiła coś konstruktywnego zdziałać. Chciałbym się mylić: może jednak cuda się zdarzają? Czy aż takie?
Czas pokaże ale nie widzę tych korzyści uzyskanych dla Jasła i okolic z tego kierunku, czy z kierunków podobnych. Murzyn zrobił swoje (wybrał na stołki) - Murzyn może odejść.
Odpowiedz
-7
@ nerek
dnia 31.12.2019, 17:31 · Zgłoś
chciałem zapytać ta budowla zaraz za rondem to co to jest i po co to potrzebne zaraz za rondem
Odpowiedz
-5
@ bbc
dnia 31.12.2019, 17:30 · Zgłoś
jest super jest super więc o co ci chodzi...
Odpowiedz
0
@ marek
dnia 31.12.2019, 16:52 · Zgłoś
Biskup nie ma czasu
Odpowiedz
23
@ Sanok do Herkulesa
dnia 31.12.2019, 17:01 · Zgłoś
My tu w Sanoku mamy obwodnicę i skansen.
Wy tam w Jaśle nie macie obwodnicy ale będziecie mieli skansen: w całym mieście.
Odpowiedz
0
@ Romek
dnia 08.01.2020, 01:13 · Zgłoś
Ta obwodnica w Sanoku to skansen. Co chwila zwężenia ronda psuło ronda itp Mieszkańcy Sanoka są zbulwersowani. Nie ma czym sie chwalić . Obwodnica Brzozowa czy Biecza jest 10x lepsza od Sanocka psełdo obwodnica. Niestety.
Odpowiedz
5
@ Herkules
dnia 31.12.2019, 16:33 · Zgłoś
Wiadomo każdy kilometr drogi jest bardzo ważny.
Ale bez dobrej obwodnicy jasło nie będzie się rozwijać.
Odpowiedz
20
@ Kierowca 810
dnia 31.12.2019, 15:44 · Zgłoś
W Jaśle ronda są projektowane tak jak gdyby lato było cały rok.
Jak przyjdzie zima i pługi odśnieżą tylko wąski pas jezdni a przy krawężniku
nasypią zwał śniegu to jeszcze bardziej zawęży się pas jezdny uniemożliwiając
przejazd TIR - om.
Będzie tak jak przy kościele w Żółkowie gdzie wykonano duże odśrodkowe
nachylenie poprzeczne ronda i na skutek tego TIR - y się przewracają.
Wiadomo, że projektant ronda nigdy nie jechał ani nie będzie jechał przez
żadne rondo ani też nie będzie jechał przez rondo zaprojektowane przez siebie.
Odpowiedz
-5
@ bk
dnia 31.12.2019, 20:42 · Zgłoś
A to ciekawe, ile tirow sie tam przewrocilo bo nie slyszalem ani o jednym?
Odpowiedz
0
@ lechiś
dnia 31.12.2019, 15:15 · Zgłoś
a po co ta budowla nowa zaraz za rondem będzie tam jakiś bar , chyba nie bo nie widzę zjazdu dla tirów
Odpowiedz
38
@ Bard
dnia 31.12.2019, 14:52 · Zgłoś
Całe Jasło zakorkowane łącznie z wydziałem komunikacji
Odpowiedz
7
@ Do Barda
dnia 01.01.2020, 15:14 · Zgłoś
Trafny komentarz. Ale niestety nic z tym nieszczęściem czyli Jadłem nie zrobimy dokąd ,,przecinaczy wstążeczkowych,, nie wyślemy na śmietnik polityczny. Ale by to zrobić trzeba pomyśleć,a z tym na Podkarpaciu trudno. Co wybory to marnowana szansa. Dokąd nie pogoni się tej PiSowskiej tłuszczy,dotąd b3dziemy mieć marazm i coraz to cichsze narzekanie bo jasielszczyzna staje się coraz to mniej ludna z prostej przyczyny bo młodzi wieją z tąd byle dalej. A skoro coraz to mniej mieszkańców to po kiego czorta ładować kasę w coś co umiera?
Odpowiedz
25
@ zdegustowany
dnia 31.12.2019, 14:47 · Zgłoś
nie jest otwarta, bo nie została odebrana- w niektórych miejscach dwa tiry moga sie nie rozminąć , bo za wąsko, na rondzie duży tir nie wyrobi na skręcie w kier Krosna - fachowiec zaprojektował, czy wykonawca zawalił? he,he i tyle w temacie
Odpowiedz
-8
@ bastion pisu
dnia 31.12.2019, 14:29 · Zgłoś
dodatkowo wstydzę się za was że zarabiacie 1600zł lub wcale nie zarabiacie i nie macie grosza przy doopie na cokolwiek
Odpowiedz
21
@ Amigo
dnia 31.12.2019, 14:29 · Zgłoś
Będą jeszcze większe korki. Pieniądze wyrzucone w błoto.
Odpowiedz
0
@ Sen
dnia 03.01.2020, 18:55 · Zgłoś
Prorok jaki?
Odpowiedz
12
@ warka
dnia 31.12.2019, 14:28 · Zgłoś
jeszcze nie oddana a już w rejonie mostu na potoku warzyckim chodnik i ogrodzenie zabezpieczające obsuwa się. Ciekawy też jestem kto wyremontuje ul. konopnickiej , która została zniszczona przez ciężki sprzęt firmy budowlanej.
Odpowiedz
-13
@ wstydzę się codziennie
dnia 31.12.2019, 14:27 · Zgłoś
jest mi taki wstyd że pochodzę z okolic jasła, i jeszcze większy wstyd że jestem polakiem
Odpowiedz
0
@ asiorek
dnia 31.12.2019, 15:30 · Zgłoś
Polecam zrobić baranka z przytupem.
Odpowiedz
19
@ Herkules
dnia 31.12.2019, 14:14 · Zgłoś
Takie drogi są jak najbardziej potrzebne w jaśle.
Ale najbardziej potrzebuje jasło obwodnicy.
Odpowiedz
-15
@ koment
dnia 31.12.2019, 14:00 · Zgłoś
Krzyż na drogę.
Odpowiedz
30
@ Figurant
dnia 31.12.2019, 13:47 · Zgłoś
Mam dość tego jasielstwa.

Wyprowadzam się
Odpowiedz
-17
@ Warez
dnia 31.12.2019, 16:49 · Zgłoś
Go far away! Nikt za tobom płakał nie będzie...
Odpowiedz
0
@ Maniek
dnia 08.01.2020, 01:09 · Zgłoś
Jasło to zadupie.
Odpowiedz
30
@ Ares
dnia 31.12.2019, 13:38 · Zgłoś
Dlaczego na tych rondach są takie ostre łuki? Przecież tam się TIR nie mieści już widać poszarpane krawężniki. Dlaczego w innych miastach można zrobić tzw. prawoskręty czy duże funkcjonalne ronda. gdzie bez trudu i utrudniania ruchu można skręcić w prawo. Rozumiem, że pewnym utrudnieniem jest mało miejsca ale akurat tutaj nie było żadnego.
Odpowiedz
22
@ Pioter
dnia 31.12.2019, 19:17 · Zgłoś
Bo wielkie maja być pomniki a nie ronda. No i jeszcze kolejka do wydziału komunikacji ma być duża aby petent poczuł jaki jest malutki.
Odpowiedz
44
@ Jasło
dnia 31.12.2019, 13:30 · Zgłoś
W Strzyżowie obwodnica oddana do użytku raz dwa
A to kur#a zacofane Jasło to wstyd
Droga gotowa juz pewnie z 2 tygodnie...
Ale czy ona sie nadaję na to żeby tiry tam jeździły... ?
Odpowiedz
16
@ Tirowiec
dnia 31.12.2019, 15:44 · Zgłoś
Martw się aby Tiry przejechały przez małe rondo w Sobniowie, bo inaczej to trzeba będzie rozebrać wysepkę i zrobić zwykłe skrzyżowanie.
Chyba, że miejski inżynier ruchu wymyśli namalowanie takich pasów na tym rondzie aby dwa Tiry naraz, równocześnie mogły go okrążyć.
Odpowiedz
21
@ Obrotnica
dnia 31.12.2019, 15:48 · Zgłoś
Jest wyjście: można przenieść obrotnicę kolejową ze stacji PKP (aktualnie nieczynną), zamontować na małym rondzie w Sobniowie i obracać Tiry.
Można? Jak się chce, to można. Trzeba myśleć odkrywczo.
Odpowiedz
1
@ 0909
dnia 31.12.2019, 20:42 · Zgłoś
I ty się mylisz, obwodnica Strzyźowa jeszcze jest nie oddana do użytku choć ruch samochodów osobowych został puszczony
Odpowiedz
7
@ do 0909
dnia 01.01.2020, 08:27 · Zgłoś
Co z tego, że jeszcze kwitów w Strzyżowie nie ma? Obwodnica jest i już jeżdżą samochody- kwity można zrobić nawet za parę lat - od tego są urzędnicy. W Jaśle nie ma kwitów na KG2 i nie ma ruchu, nawet na tej wewnętrznej drodze.
Chyba w Strzyżowie prędzej zrobią kwity, niż w Jaśle ktokolwiek zacznie myśleć (powtarzam: myśleć nie przygotowywać) cokolwiek w temacie obwodnicy.
Strzyżów i Krosno to zupełnie inny świat niż Jasło. Nie wspominam o Rzeszowie, bo można się po takim porównaniu pochlastać.
Odpowiedz
-6
@ 0909
dnia 01.01.2020, 16:21 · Zgłoś
Nie gorączkuj się tak bo na zawał zejdziesz. A jak ci nie odpowiada w Jaśle mieszkać to się wynies, jednego flustrata mniej. Źądasz dużo od innych a co dajesz od siebie?
Odpowiedz
1
@ Tryt do Obrotnicy
dnia 05.01.2020, 14:23 · Zgłoś
Wbrew pozorom ten twój pomysł o obrotnicy jest niezły co do zasady. Ale nie mów tego głośno bo nam w pisowskim wykonaniu sprawią jakąś namiastkę w postaci misia że słomy(Bareja się kłania)sprawią i będzie zaś problem dla nas i uroczyste otwarcie z darmowymi nożyczkami dla Nich
Odpowiedz
56
@ Kierowca 810
dnia 31.12.2019, 13:23 · Zgłoś
Najpierw były sprzeciwy mieszkańców Jasła i okolicznych wsi,
które sprzeciwiały się planowanym propozycjom budowy obwodnic
jednej pod lasem Warzyce - Kowalowy i drugiej doliną Wisłoki, Podzamcze - Topoliny
a teraz nagle jak zobaczyli, że te pieniądze poszły na budowę innych sąsiednich
obwodnic miast i są widoczne efekty, to teraz poniewczasie miałczą jak koty,
że też chcą obwodnice.
Temat obwodnic Jasła już przeszedł i nie wróci, więc obwodnic w Jaśle nie będzie.
Szkoda, że mieszkańcy Jasła są opóźnieni w rozwoju i reagują z opóźnieniem
na korzystne propozycje darmowych inwestycji nie obciążających budżetu miasta.
Każda inwestycja w mieście jest potrzebna a zwłaszcza ta darmowa i dofinansowana.
Tylko trzeba na nią wyrazić zgodę a nie sprzeciwiać się.
Odpowiedz
-7
@ No way Jose
dnia 31.12.2019, 13:03 · Zgłoś
Ja pracowalem i budowalem ta droge
Odpowiedz
32
@ mrX
dnia 31.12.2019, 12:46 · Zgłoś
Czekają na okrągłą, 14 rocznicę ogłoszenia przez Stanisława Zająca, Bogdana Rzoncę i Marię Kurowską, że KG2 jest niepotrzebna, bo oni zaraz zbudują Jasłu obwodnicę z prawdziwego zdarzenia.
Odpowiedz
41
@ ksiądz Mateusz
dnia 31.12.2019, 12:33 · Zgłoś
24 miliony na 1,5 kilometra drogi mają rozmach
Odpowiedz
-13
@ Pioter
dnia 31.12.2019, 13:27 · Zgłoś
Był przetarg trzeba było startować i wybudować taniej
Odpowiedz
10
@ Figurant
dnia 31.12.2019, 13:46 · Zgłoś
Dodaj na tak szeroką drogę
Odpowiedz
14
@ Lisaj
dnia 31.12.2019, 18:55 · Zgłoś
No wiesz, lista płac jest długa. Od Brukseli, poprzez Warszawę aż na sam dół. To kosztuje!!!
Odpowiedz
38
@ ksiądz Mateusz
dnia 31.12.2019, 12:32 · Zgłoś
Ja myślę, że dokumentacja nie jest tutaj problemem, tylko mają kłopot z tym aby Przeznaczona do rządzenia, Boguś i inni przecinacze wstęg mogli przyjechać do Jasła w tym samym dniu. Muszą być problemy ze zgraniem terminu i stąd ta zwłoka.
Odpowiedz
23
@ dragoness
dnia 31.12.2019, 13:51 · Zgłoś
Czekają, aż wszystkich odpuści kac po świętach i Sylwestrze.
Odpowiedz
9
@ Lisaj
dnia 31.12.2019, 18:53 · Zgłoś
A proboszcz ile za pokropek weżmie. Bo nie wierzę że za Bóg zapłać.
Odpowiedz
8
@ Emma
dnia 31.12.2019, 20:59 · Zgłoś
Weźmie tyle ile dadzą, gdyby raz nie dali to już by się wiecej nie pchał
Odpowiedz
11
@ G
dnia 31.12.2019, 12:13 · Zgłoś
Wstęgi będą ciąć.zwstyd . Już nie moge teho słuchać
Odpowiedz
25
@ pjoter
dnia 31.12.2019, 11:48 · Zgłoś
Imponująca jest szerokość tej drogi. Podoba mi się.
Odpowiedz
56
@ Janusz i Grażyna z Jasła
dnia 31.12.2019, 11:34 · Zgłoś
Kilka tygodni na sprawy papierkowe? Gratulacje dla biurokracji, która w Polsce ma się znakomicie. Hordy regionalnych "Dyzmów" czekają na otwarcie. Czy nie można otworzyć bez obecności tych ludków? Przecież ten cały cyrk z otwarciem jest żałosny. PIS tylko wzmacnia i poszerza sztab urzędników jak po puczu w 1917 r. bo urzędnik zawsze jest posłuszny i wierny linii partyjnej.
Odpowiedz
42
@ wyborca wyborowej
dnia 31.12.2019, 12:22 · Zgłoś
jak to tak bez Zająców przeznaczonych do rządzenia czy Bodgana Rudolfa tudzież Maryji Grodzkiej ( tej od groty) ???
Odpowiedz
41
@ jaślanin
dnia 31.12.2019, 10:45 · Zgłoś
Za takie pieniądze można było obwodnicę Jasła wybudować, a to by zlikwidowało korki w mieście. Szkoda wyrzuconych pieniędzy ale to nie z decydentów kieszeni; z własnych na taką drogę nie wydaliby ani grosza!
Odpowiedz
-10
@ add86
dnia 31.12.2019, 14:21 · Zgłoś
Koszt budowy obwodnicy całego Jasła wyliczony jest na blisko 200 milionów złotych więc o czym Ty człowieku pieprzysz.
Odpowiedz
37
@ do powyżej
dnia 31.12.2019, 15:30 · Zgłoś
Nikt nie zna nawet szacunkowych kosztów obwodnicy z prostych przyczyn:

- nie wiadomo gdzie będzie budowana (jaka trasa),
- nie wiadomo kiedy będzie budowana (za 20 czy 50 lat)- ceny nie są coraz
mniejsze,
- nie wiadomo z jakich źródeł mogła by być finansowana - bo nikt tego nawet nie
planuje w najbardziej odległej perspektywie- bo nikt tego nie forsuje czy nie
zabiega o to.

Jeżeli to miasto się już całkiem zakorkuje, to pojawi się pomysł aby jeździć na rowerach lub na piechotę.
Na sesji śmieciowej w Jaśle apelowano przecież o zmniejszanie ilości odpadów, natomiast w Krośnie myślą jak je zagospodarować na swojej instalacji + budowa spalarni.

Początek i koniec każdego działania zwykłe odbywa się poprzez myślenie.
Za myślenie włodarzy lub jego brak płaci suweren.
Odpowiedz
8
@ Gigi
dnia 31.12.2019, 17:44 · Zgłoś
Ta 200milionow, a połowa z tego na papierki idzie.
Odpowiedz
9
@ Lisaj
dnia 31.12.2019, 18:51 · Zgłoś
Za dużo wymagasz od włodarzy Jasła. Oj za dużo.
Odpowiedz
0
@ Marek
dnia 06.01.2020, 08:19 · Zgłoś
To chyba po 6 pasów w obie strony.
Odpowiedz
76
@ Antypis
dnia 31.12.2019, 10:33 · Zgłoś
Wstążkowi otwieracze już planują przyjazd szczególnie pani senator i pan Boguś z Brukseli też musi dotrzeć podobno to ich zasługa ...żenada
Odpowiedz
50
@ ostrzarz nożyczek
dnia 31.12.2019, 10:22 · Zgłoś
Nożyczki jeszcze nie naostrzone do oficjalnego przecięcia wstęgi. Poczekajcie na zdjęcia z oficjelami bo to najważniejsze.
Odpowiedz
110
@ Pomyslodawca
dnia 31.12.2019, 10:21 · Zgłoś
Poczekamy na Ale,Marysie lub Bogusia.Przeciez ktoś musi przeciac wstążki.Kowalski,ktory ciężko pracowal na tej drodze-przeciac nie potrafi.
Odpowiedz
67
@ Juwa
dnia 31.12.2019, 10:26 · Zgłoś
Ale jeszcze jego eminencja musi znaleźć wolny termin
Odpowiedz
15
@ zadowolony
dnia 31.12.2019, 17:15 · Zgłoś
jak wybieramy tak mamy i to nie pierwszy raz,sami się nie wybrali tylko ten naród co przed szkodą i po szkodzie mądry ???
Odpowiedz
202
@ Timon
dnia 31.12.2019, 10:21 · Zgłoś
Acha' to się świetnie składa bo wtedy beda mogli się spotkać wszyscy dygnitarze do przecinania wsteg.
Odpowiedz
181
@ Moniś
dnia 31.12.2019, 10:34 · Zgłoś
Starosta już ostrzy nożyczki do przecinana wstęgi. Szloda że z wydziałem komunikacji nie idzie mu tak dobrze jak z nożyczkami.
Odpowiedz
229
@ Kierowca
dnia 31.12.2019, 10:45 · Zgłoś
Ta droga to kompromitacja naszych władz. Po co komu potrzebna? Przecież ona nic nie da. Przeniesie korki z jednego miejsca w inne. Trwa budowa drugiej absurdalnej drogi łączącej rondo na Zolkowie z Rondem na Kasprowicza. Będą ogromne korki dla jadących od strony Sobniowa i Klasztornej. Władze pchają pieniądze w niepotrzebne łączniki zamiast zrobić obwodnicę z prawdziwego zdarzenia. Miasta typu Czudec, Strzyżów , Lesko, Sanok mają obwodnicę. A Jasło bastion polityków z PiS i nie ma kawałka przyzwoitej drogi którą można by ominąć korki.
Odpowiedz
148
@ zadowolony
dnia 31.12.2019, 11:48 · Zgłoś
ale dzięki temu jest w TVN i miasto nie tylko z pomników i tablic słynie na cały kraj ale każdy polak wie że wydział komunikacji ma najdłuższe koilejki w kraju.
Odpowiedz
52
@ kosmonuta
dnia 31.12.2019, 13:01 · Zgłoś
a niedugo sie wszyscy dowiedzą że dwie Anie rządzą a nie Adaś
Odpowiedz
27
@ j23
dnia 31.12.2019, 13:54 · Zgłoś
Liczę że i miejski Wiedzmin też pokropi magiczną wodą...
-Daj grosza Wiedzminowi:)
Odpowiedz
57
@ Ehh..
dnia 31.12.2019, 14:06 · Zgłoś
Dlaczego Czudec czy Strzyżów potrafią zrobić prawdziwą obwodnicę, a Jasło nie... cofamy się niesamowicie. Za jakiś czas stracimy prawa miejskie, a wszędzie zamiast inwestycji, bloków czy domów będą pola uprawne. Tak sie skończy
Odpowiedz
58
@ do Kierowca
dnia 31.12.2019, 14:35 · Zgłoś
Widocznie Jasło ma złego gospodarza,który nie potrafi ani rozmawiac ani zabiegac o nowe inwestycje z tymi jak to nazwałeś dygnitarzami z PIS a czas na to jest od lat kiedy PIS rządzi Polska doskonały. No niestety w Jasle PIS nie rzadzi tylko Pabiena Ekipa z Panią od dyplomów ,która startowała z PO.
Odpowiedz
3
@ olo
dnia 31.12.2019, 14:36 · Zgłoś
a czemu bastion PO wcześniej też nic nie zrobił? i nikt nic nie pisał wtedy
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 31.12.2019, 14:48 · Zgłoś
Pisał, pisał, tylko tak samo na niego pyskowano, jak dziś.
Odpowiedz
29
@ Bard
dnia 31.12.2019, 14:48 · Zgłoś
Z pól uprawnych przynajmniej będzie pożytek a z Jasła nie ma żadnego pożytku.
Odpowiedz
58
@ Porównanie
dnia 31.12.2019, 15:13 · Zgłoś
Można porównać podejście do budowy infrastruktury miejskiej w Krośnie i w Jaśle.
Krosno można przejechać w 20 min., w Jaśle może to być nawet godzinę (w czasie korków ulicznych). Jak w Krośnie podchodzą do odpadów widać na adresie:

https://nowiny24.pl/czy-w-krosnie-powstanie-spalarnia-odpadow-prezydent-piotr-przytocki-zapowiada-reaktywacje-projektu-budowy-bloku-energetycznego/ar/c1-14607075

Tak się rozwiązuje problemy: w Krośnie, przez budowę, a nie przez zakaz budowania. W Jaśle natomiast podniesiono ceny i spoko, finito-do następnej podwyżki. Przecież MPGK w Jaśle nie jest od odpadów tylko od wody, ciepła i kanalizacji. Kto MPGK-owi poleci się tym zająć odpadami i po co? Przecież podniesie się ceny mediów, rada przegłosuje tak jak i odpady i bez dodatkowych problemów leci kasa.
To są dwa różne światy (Jasło i Krosno) i wbrew pozorom nie o wszystkim decydują finanse.
Nikt nie zrobił więcej niż mu się chciało.
Odpowiedz
37
@ Przepowiednia
dnia 31.12.2019, 15:20 · Zgłoś
Za rok o tym czasie Jasło będzie stało dokładnie przed tymi samymi problemami co do tej pory, tylko bardziej pogłębionymi i nabrzmiałymi. Kolejny rok w plecy w maraźmie i niemocy. Tym bardziej będzie bolało, że miejscowi rodacy piastują (dosłownie) wysokie stanowiska i nic z tego nie wynika. Cywilizowany świat nie będzie czekał, tylko omijał z daleka zakorkowane miasto.
Nie będzie obwodnic samochodowych - to może zrobić rowerowe?
Odpowiedz
39
@ Sesja
dnia 31.12.2019, 16:05 · Zgłoś
Chyba nikt oglądający sesję śmieciową w Jaśle nie wątpił, że to gremium zdoła wymyślić coś innego niż podwyżkę cen za odpady. Także obietnica A.C., że Związek Gmin się tym zajmie jest tylko obietnicą, bez żadnego pokrycia. Miał czas i możliwość to wybudować ale przespał, a M.K. postawiła kropkę nad i oraz na długie lata pogrzebała bezpowrotnie szansę.
Do konstruktywnych i śmiałych zadań potrzebni są ludzie zupełnie innego formatu niż zgromadzeni tam decydenci. W tym towarzystwie można tylko bezradnie pokiwać głowami, że nic się nie da zrobić, miasto na tym nie zarabia i należy podnieść ceny.
Czy ktokolwiek ma złudzenia, że w Jaśle coś się ruszy np. w sprawie obwodnic?
To musiał by być człowiek takiej wiary, co góry przenosi.
Odpowiedz
46
@ Emma
dnia 31.12.2019, 17:55 · Zgłoś
W Jaśle jest komunikacyjna katostrofa, takie są fakty, jest to efekt
zaniedbań kazdej kolejnej władzy od kilkudziesięciu lat.
Ta próba ratowania sytuacji przez te pseudo obwodnice, czy
ścieżki rowerowe w najmniej odpowiednich do tego miejscach,
przypomina ostatnie podrygi denata.
Kupa naszych pieniędzy wywalonych w błoto, nie piereszy raz
zresztą. Dodatkowe przystanki dla naszej prawie martwej
komunikacji miejskiej...chyba po to żeby smog nas juz całkiem
udusił, ponieważ te autobusy nie spełniają norm nowet na poziomie
Euro 0.
Gospodarka śmieciowa - również katastrofa.
W zasadzi w kazdej dziedzinie jasło leży i robi pod siebie, nawet
takie wioski jak Czudec, czy Strzyżów otwierają obwodnice, by
mieszkancy oddychali czymś innym niż tylko spalinami jak w
Jaśle.
Odpowiedz
29
@ Kiedy?
dnia 31.12.2019, 18:48 · Zgłoś
Pytanie: Kiedy w Jaśle będzie obwodnica?
Odpowiedź: Gdy wszystkie wioski (z całym szacunkiem) dookoła wybudują swoje obwodnice, przyjdzie na burmistrza komisarz wyznaczony przez władze rządowe i taką drogę obwodową wybuduje - jako ostatnią w województwie, a może nawet w kraju.
Dlaczego tak? Bo w końcu ktoś z jajem, a może nawet dwoma, powinien się znaleźć na tym stołku i kiedyś przerwać ten krąg niemocy i nieudolności.
Odpowiedz
12
@ Pioter
dnia 31.12.2019, 19:04 · Zgłoś
Przecież byle inwestycje w transport nisko emisyjny mam na myśli 2 hulajnogi zakupione
Odpowiedz
9
@ Inkubacja
dnia 31.12.2019, 19:28 · Zgłoś
Pokładam duże nadzieje w budowanych inkubatorach przedsiębiorczości. Absolwenci tych wylęgarni rozwiążą problemy tego miasta, wybudują obwodnice, zagospodarują odpady - a potem zapłodnią przedsiębiorczością sołtysów wsi przyległych.
Potwierdzi się prawda, że myślenie jest najważniejsze.
Odpowiedz
15
@ 301219
dnia 31.12.2019, 19:33 · Zgłoś
... o jakich polach uprawnych bredzicie ,cały powiat jasielski zaczyna wyglądać jak azjatyckie stepy, tylko wyglądać beduinów ze starostwa na wielbłądach jak będą pruć "obwodnicami"na ożenną ...
Odpowiedz
12
@ Hahaha
dnia 31.12.2019, 20:15 · Zgłoś
To jest droga na miare naszych mozliwosci!!
Nikt nie wie poco ona jest!!!
Ale jest nasza!! Znaczy wasza
Calej Polsce, calemu Światu pokarzemy ze ja mamy i ze nas na nia stac !!
Odpowiedz
4
@ Emma
dnia 31.12.2019, 20:51 · Zgłoś
I to jest taka nasza tradycja...nawet ekstradycja...
Odpowiedz
0
@ kto
dnia 01.01.2020, 05:41 · Zgłoś
kto wam te pola będzie uprawiał i komu?
Odpowiedz
5
@ Maliniak
dnia 01.01.2020, 10:43 · Zgłoś
A Pan Jezus patrząc na Jasło opuścił głowę i zapłakał.. .
Tak mówi pismo...
Odpowiedz
16
@ Mamm
dnia 01.01.2020, 11:26 · Zgłoś
Nigdy więcej nie oddam głosu na Adama Pawlusia! Nigdy!
Odpowiedz
11
@ Mamm
dnia 01.01.2020, 11:27 · Zgłoś
Nigdy więcej nie oddam głosu na Adama Pawlusia!
Odpowiedz
0
@ olo
dnia 01.01.2020, 13:11 · Zgłoś
Coś na bakier jesteś z kompetencjami burmistrza i starosty.To nie burmistrz buduje takie drogi bo nie jest w jego kompetencji.
Odpowiedz
-3
@ Jaślanka
dnia 01.01.2020, 20:43 · Zgłoś
Ta droga jest potrzebna m.in. dla tirów , wtedy nadjeżdżające tiry np. z Nowego Sącza będą miały krótszy dystans drogi bo gdyby nie ta droga to tiry musiałyby jechać na około tracąc mniej więcej 2 km drogi .
Odpowiedz
3
@ Marek
dnia 02.01.2020, 09:34 · Zgłoś
W Jasle niema obwodnicy bo mamy nieudolną władze.burmistrz ze swoimi zastepcami na białe niedzwiedzie
Odpowiedz
3
@ Juras
dnia 02.01.2020, 19:43 · Zgłoś
A to że jest tak wąska, że TIR-y będą sobie urywać lusterka to nikt nie widzi !?
Władze Jasła w trybie pilnym do wymiany !
Odpowiedz
3
@ Man
dnia 03.01.2020, 09:45 · Zgłoś
Głosuj dalej na Zająców, Rzońce i Pawlusia. Oto kwintesencja ich działalnośco
Odpowiedz
-1
@ mariusz zawisza
dnia 03.01.2020, 10:32 · Zgłoś
to trzeba szybciej te drogi robić
Odpowiedz
1
@ Sen
dnia 03.01.2020, 18:48 · Zgłoś
To nic nie da. Będąc jedynką na liście wyborczej ma miejsce pewne. Tak działa ten system. Tylko okregi jednomandatowe mogłyby to zmienić. Ale one też mają swoje wady.
Odpowiedz
0
@ yozef
dnia 06.01.2020, 21:17 · Zgłoś
oczywiscie masz racje ,,,ale w jasle pis nie rzadzi w miescie wuec jest to zemsta i nieudolnosc ludzi odpowiedzialnych za drogi ,obwodnica poludniowa od podzamcza do trznicy stara droga kolejowa i wyprostowanie drogi krajowej 73 kolo studzienki az warzycami ,,,TO KONIECZNOSC I A NIE TAKIE LATANIE DZIUR ,,,PANIE BUBA WSTYD ,,,PANIE BURMISTRZU WSTYD ,,,PANIE PABIAN KOMPROMITACJA ,,,
Odpowiedz
0
@ Maniek
dnia 08.01.2020, 01:04 · Zgłoś
Tak dla sprostowania Krosno można przejechać w 10-15 min max w godzinach szczytu...
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657