Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

"Kolejki jak za komuny"."Jeden wielki chaos" – skarżą się mieszkańcy

152

Załatwienie spraw urzędowych w czasach epidemii w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Jaśle daje się we znaki mieszkańcom powiatu jasielskiego. Petenci mają dość stania w długich kolejkach i niepewności, czy uda się im się załatwić sprawę. - Panuje jeden wielki chaos, a temu wszystkiemu przyglądają się z okien z niezdrową ciekawością pracownicę starostwa. Jest to po prostu niesmaczne. Można poczuć się jak zwierzęta w zoo – skarży się w liście do redakcji pani Katarzyna.

O tym, jak wygląda załatwianie spraw w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Jaśle poinformował nas końcem lipca pan Paweł. Jak podkreślił, skrzynka do składania wniosków, która do niedawna znajdowała się przy głównym wejściu do starostwa została usunięta. Od tamtej pory sprawy załatwia się w okienku od tyłu budynku. - Kolejki jak za komuny. Ponad 100 osób czeka ściśniętych bez maseczek i odstępów. Nikt nic nie wie, każdy stoi, aby uzyskać informację, bo nie ma możliwości dodzwonić się do urzędu. Próbowałem ponad pięćdziesiąt razy – podkreśla zbulwersowany. - Zabierając skrzynkę, do której można było wrzucić dokumenty i spokojnie czekać na telefon, urzędnicy podwoili kolejki i zrobili jeszcze większy chaos. Kto jest za to odpowiedzialny? Przecież to tak nie może funkcjonować, że mieszkaniec stoi godzinami w kolejce, żeby usłyszeć, że np. "nie ma jeszcze twardego dowodu, bo nie przyszedł", czy też, że "coś w papierach się nie zgadza. Proszę poprawić i przyjść jutro". Kolejki przed ZUS-em, urzędem miasta i urzędem skarbowym- załatwienie czegokolwiek w Jaśle graniczy z cudem – dodaje pan Paweł.

Dwa dni temu otrzymaliśmy kolejną wiadomość do naszej redakcji z prośbą o nagłośnienie sprawy. Pani Katarzyna również zwróciła uwagę na fakt, że załatwienie spraw w Wydziale Komunikacji i Transportu w Jaśle nie należy do najłatwiejszych zadań. - Sytuacja dotyczy funkcjonowania Wydziału Komunikacji i Transportu w Jaśle w czasie epidemii. Ja rozumiem oczywiście konieczność wprowadzenia obostrzeń i powiedzmy, że nawet 50-osobowa kolejka jest w tych czasach jakoś akceptowalna. Nie powinno jednak być tutaj miejsca na chaos oraz wprowadzanie w błąd. Okienka, do których się stoi w naprawdę długich kolejkach są źle opisane i nikt nie wie, czy już przy okienku nie okaże się, że źle stał i powinien stanąć na końcu drugiej kolejki. Taką sytuację miałam dzisiaj ja oraz co najmniej kilka innych osób – wyjaśnia. - Stałam w kolejce do okienka, na którym było napisane "wydawanie dokumentów", bo chciałam odebrać profil kandydata na kierowcę. Okazało się jednak, że ten dokument jest wydawany w drugim okienku z napisem dotyczącym wydawania kart parkingowych dla niepełnosprawnych. Panuje jeden wielki chaos, a temu wszystkiemu przyglądają się z okien z niezdrową ciekawością pracownicę starostwa. Jest to po prostu niesmaczne. Można poczuć się jak zwierzęta w zoo – kwituje pani Katarzyna.

Zdaniem mieszkańców nie jest to obsługa petentów na miarę XXI w. W niedalekim Krośnie skrzynka podawcza została usunięta. Osoby, które chcą załatwić swoje sprawy w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Krośnie są obsługiwane w budynku, niemniej liczba osób została ograniczona. - Do wydziału komunikacji jest biletomat. Należy wybrać sobie bilet i trzeba czekać na swoją kolej – poinformowała nas pracownica centrali Starostwa Powiatowego w Krośnie.

Z kolei w Jaśle sprawy należące do kompetencji Wydziału Komunikacji i Transportu załatwiane są bezpośrednio w punkcie zlokalizowanym przy wejściu do budynku starostwa od strony parkingu. - Obsługa w tym punkcie jest realizowana przez pracowników Wydziału Komunikacji i Transportu co umożliwia wstępną weryfikację składanych wniosków. Dedykowana dla wydziału skrzynka do składania wniosków, która znajdowała się przy głównych drzwiach wejściowych do budynku starostwa, została usunięta z uwagi na uruchomienie punktu bezpośredniej obsługi dedykowanej dla tego wydziału – wyjaśnia wicestarosta Stanisław Pankiewicz.

Obecnie obowiązujące zmiany w sposobie załatwiania spraw w starostwie zostały określone w zarządzeniu starosty z dnia 8 lipca br. w sprawie obsługi interesantów oraz przyjmowania dokumentów składanych do urzędu w związku ze stanem epidemii. Informacje o zasadach zostały podane zarówno na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Jaśle, jak również zamieszczono ogłoszenie na drzwiach wejściowych do urzędu. Pracownicy wydziału komunikacji i transportu dziennie załatwiają około 150 spraw. - Z uwagi na to, że przepisy prawa w sprawach z zakresu działania Wydziału Komunikacji i Transportu stawiają wymóg pisemności postępowania (np. złożenie pisemnych wniosków i oświadczeń, przedłożenia innych dokumentów itp.), nie można załatwiać tych spraw w formie kontaktu telefonicznego. Telefonicznie można jedynie uzyskać informacje i wyjaśnienia – dodaje wicestarosta Pankiewicz.

Ilona Dziedzic

[email protected]

Napisany dnia: 13.08.2020, 13:33

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Ziom
dnia 26.06.2021, 11:18 · Zgłoś
Najlepiej zwolnić tych starych komercyjnych pracowników i przyjąć nowy team i będzie działać wtedy urząd jak należy. To istna mafia Ro IC się im nie chce jeszcze tacy dumni chodzą ze mniejsza kulturę niż ich to widziałem tylko w urzędzie skarbowym. Idziesz coś załatwić to patrzą na ciebie jak na byka
Odpowiedz
1
@ zdziwiony
dnia 19.08.2020, 11:40 · Zgłoś
Jak to jest, że w sąsiednich Gorlicach takich rzeczy nie ma. Da się?
Odpowiedz
0
@ Podatnik
dnia 18.08.2020, 15:06 · Zgłoś
Wystarczą 3 okienka gdzieś przy wejściu .Albo pleksa i stoliczek.
Odpowiedz
0
@ Podatnik
dnia 18.08.2020, 15:04 · Zgłoś
Wychodzi na to że połowa urzędników niepotrzebna .
Odpowiedz
1
@ Podatnik
dnia 18.08.2020, 15:02 · Zgłoś
W większości urzędy na Podkarpaciu otwarte maseczka dezynfekcja rąk i wychodzisz .A w Jaśle. Czy w Osieku święte krowy.Pozamykane i śmiechy ploteczki..I Tak jak wyżej ktoś napisał ale do sklepu i podobnych miejsc panie chodzą całymi grupami. Jakby były teraz wybory to wójt jeden czy drugi moment by wszystko otworzyli
Odpowiedz
0
@ Patologiawirusa
dnia 18.08.2020, 02:10 · Zgłoś
Jedna wielka kpina jutro
idę złożyć papiery o wyrejestrowanie auta.co mam stać w kolejce jak za komuny
Odpowiedz
1
@ Ina
dnia 17.08.2020, 11:33 · Zgłoś
Dlaczego wciąż ta sama garstka osób musi sama walczyć z tą narastającą stertą papierów i spraw których wciąż przybywa i przybywa, bo wiadomo że biznes samochodowy i ogólnie motoryzacyjny cały czas się kręci i samych tylko samochodów jest coraz więcej, co widać już choćby tylko po zatłoczonych i zakorkowanych ulicach miasta i trudnościach ze znalezieniem wolnego miejsca na parkingach. Jak widać to komuś na stołku wyżej nie zależy aby klienci tego wydziału byli zadowoleni a pracownicy mogli tam normalnie pracować i może przy odrobinie dobrej woli dałoby się jakoś ogarnąć ten chory system gdyby dołożyć tam ze dwie, trzy osoby do obsługi.
Odpowiedz
0
@ Klient
dnia 16.08.2020, 15:10 · Zgłoś
Witam Wszystkich! Do wydziału trafiałek srednio raz w roku. Stając w kolejce od godziny 5.00 rano o godzinie 9.00 miałem potrzebne dokumenty załatwione. W tej chwili spędziłem w kolejce 6 godzin czekając 3,5 tygodnia oczekiwań na telefon marzeń,,Pani zapewniała , że max 2 tygodnie , teraz jeszcze zaświadczenie przed pandemią 2godz teraz miną tydzień i dalej nic i znowu po twardy dowód że 4 godzinki .Moje pytanie brzmi co powoduje tak średnio miesięczne załatwianie sprawy którą załatwiłem w najgorszym przypadku 4 godziny. Mam podejrzenie , że chyba większość spraw idzie poza kolejnością bo chyba że dokumenty przechodzą kwarantannę! Pozdrawiam!
Odpowiedz
2
@ Zh
dnia 15.08.2020, 12:31 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
4
@ profesor
dnia 15.08.2020, 05:31 · Zgłoś
co dziadek pankiewicz tam jeszcze robi,zrób miejsce młodym
Odpowiedz
3
@ on
dnia 14.08.2020, 16:57 · Zgłoś
A dlaczego nie można rejestrować i załatwiać spraw drogą elektroniczną?
Odpowiedz
3
@ Zh
dnia 14.08.2020, 13:21 · Zgłoś
Na tą bande, nie ma mocnych.
Odpowiedz
3
@ int555
dnia 14.08.2020, 12:20 · Zgłoś
To zwykłe Jasielskie dziadostwo , zobaczcie jak to działa w Krośnie , w obszar wielokrotnie większy. Zwykły Jasielski ciamajdan.
Odpowiedz
5
@ tak
dnia 14.08.2020, 13:05 · Zgłoś
Gdzie Jasłu do Krosna. Coraz bardziej nas zostawiają w tyle. Według mnie to wina złego zarządzania miastem. No cóż jeszcze trzy lata i może będzie lepiej. Chyba że ktoś wcześniej coś z tym zrobi?
Odpowiedz
4
@ Wioślarz
dnia 14.08.2020, 11:32 · Zgłoś
To nie tylko problem wydziału komunikacji, zwykłe pismo można złożyć w przedsionku tylko do 14.00. Później zamykają drzwi na klucz, mimo, że urząd pracuje do 15.30.
Odpowiedz
8
@ ELA
dnia 14.08.2020, 11:27 · Zgłoś
Byłam w lipcu ze skargą w starostwie , bo nie mogłam załatwić sprawy.
Pytam Pana z obsługi"skrzynek"kiedy przyjmuje starosta, i z tytułu jakiego rozporządzenia stoją te nieszczęsne skrzynki.Nikt nic nie wie, czeski film.
Ale jak trzeba było przyjąć Dudę w Jaśle na targowicy to urzędnicy ze Starostwa robili w godzinach pracy sztuczny tłum.Wstyd mi za tych ludzi,urząd zamknięty ale po Rynku się chodzi w godzinach pracy, i bierze wypłatę finansowaną z moich podatków.Tak to w Jaśle niby katolicy szanują innego człowieka.Pozdrowienia dla Starosty,może Go spotkamy na otwarciu kawałka chodnika lub innej bzdurnej imprezie.
Odpowiedz
5
@ Jkh
dnia 14.08.2020, 11:57 · Zgłoś
Jak starostwo to tylko nozyczki
Odpowiedz
5
@ Egon
dnia 14.08.2020, 10:20 · Zgłoś
A może mi ktoś wyjaśnić, po co oni razem z tablicami wydają tymczasowy dowód rejestracyjny i każą go przynieść za dwa tygodnie i zostawić w urzędzie z numerem telefonu? Dowód teraz nie jest do niczego potrzebny więc mógłby przeleżeć u nich te 2 tygodnie, a człowiek od razu zgłosił by się po "twardy" dowód. A tak trzeba dodatkowo odstać swoje w tej kolejce.
Odpowiedz
0
@ SP
dnia 14.08.2020, 08:48 · Zgłoś
Na stronie https://info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
można sprawdzić czy stały dowód rejestracyjny jest gotowy do odebrania.
Odpowiedz
5
@ Majki
dnia 14.08.2020, 08:29 · Zgłoś
A wystarczyłoby tylko dać plexi w budynku przy biurkach, tak jak to wygląda na kasach w marketach, ograniczyć ilość interesantów i zaostrzyć normy sanitarne i już wszystko by funkcjonowało, a nie kombinować, przenosić skrzynki i tylko zwiększać kolejki...
Odpowiedz
6
@ maryjan
dnia 14.08.2020, 08:15 · Zgłoś
i wyszło szydło z..; starosta zainteresowany torami do Dębicy ciekawe po co, a zupełnie bezradny sytuacją w Wydziale Komunikacji. To jest chore!!!
Odpowiedz
6
@ Mix
dnia 14.08.2020, 06:54 · Zgłoś
I tak wygląda walka koronawirusem że do środka nie można wejść
bo się zarazimy a na zewnątrz ludzie stoją jeden na drugim. Tak samo
jest w przychodni na Szopena . Ludzi w bród a 3 krzesła tak że stare dziadki
nie mają na czym siedzieć- nie licząc swoich 4 liter
Odpowiedz
4
@ qw1
dnia 14.08.2020, 06:14 · Zgłoś
to co się tam dzieje można określić jednym dosadnym słowem M A S A K R A
Odpowiedz
-2
@ Witek z bączala
dnia 14.08.2020, 00:32 · Zgłoś
Byna!!!
Odpowiedz
-6
@ Zosi@
dnia 13.08.2020, 23:44 · Zgłoś
Odpowiedz
5
@ Purysta
dnia 13.08.2020, 22:51 · Zgłoś
Może gdyby te okienka były przeznaczone do załatwiania
spraw , a nie im "dedykowane" to szło by prędzej. Dedykowac to można
Piosenkę w koncercie życzeń
Odpowiedz
8
@ Mix
dnia 13.08.2020, 22:14 · Zgłoś
Bulwersujecie się a i tak wybieracie tych nieudaczniow z PiS
Odpowiedz
12
@ Gregorio
dnia 13.08.2020, 21:38 · Zgłoś
Władza w jasielskim starostwie rozpasała się na stanowiskach i patrzy z góry jak mrówki przebierają nóżkami.
To co się wyrabia w wydziale komunikacji to jakaś równoległa rzeczywistość. 2 miesiące od złożenia dokumentów do odebrania twardego dowodu? W grudniu trzeba było stać w kolejce od 4 rano na mrozie? Nikomu to nie przeszkadza a naczelnik wydziału komunikacji i transportu dostaje premię - 10,5 tys. zł od starosty. To w sumie zrozumiałe, przecież starosta ani żaden urzędnik ani żaden znajomy urzędnika nie czeka tyle w kolejce tylko ma załatwione od ręki więc co się przejmować.
A nie daj Boże że brakuje Ci przecinka na oświadczeniu lub tłumaczenia pól przetłumaczonych to Pani z nieskrywanym uśmiechem na połowie twarzy powie Tobie sprawdzam, złapałam , nareszcie mam, jestem potrzebna w urzędzie.
Gdzie rozwiązanie pyta petent?
Za miedzą panie wasalu.
W Gorlicach była taka sama sytuacja kilka lat temu, też klolejki, też czekanie.
Dało się otworzyć oddziały wydziału komunikacji w Uściu Gorlickim i Bieczu.
Dzisiaj rejestracja w powiecie Gorlickim trwa 30min a kolejke zarezerwujesz tego samego dnia (wersja przed pandemią).
Panie PAWLUŚ przesań pan traktować ludzi jak bydło, zacznij traktować petentów jak klientów.
Odpowiedz
10
@ Tasiemiec
dnia 13.08.2020, 21:30 · Zgłoś
Nie rozumiem po jakiego babka z urzędu dzwoni dzień wcześniej i umawia na daną godzinę po odbiór przykładowo tablic informacyjnych skoro i tak trzeba stać w j.e.anej kolejce!?
Odpowiedz
0
@ ojojoj
dnia 15.08.2020, 09:58 · Zgłoś
Dlatego, że jak się umówi na 13:15, to pacjent przyjdzie na 12:30 lub 14:10. I są kolejki. Albo przyjdzie bo tak, a samochód niezarejestrowany. Ale ja już chcę, nie będę stał. Inni niech stoją, ja nie będę. Zaobserwujcie zachowanie ludzi w kolejce. Nie generalizuję, ale niektórzy, to jakby z trzeciego świata przyjechali i siłą wydrą swoje.
Odpowiedz
8
@ Lisaj
dnia 13.08.2020, 21:24 · Zgłoś
A starostwem rządzą sami prawi i sprawiedliwi. Ale to nie ich wina. To wina Tuska!!!
Odpowiedz
8
@ Proste pytanie:
dnia 13.08.2020, 20:46 · Zgłoś
Któregoś dnia wejdą przepisy, że auto można zarejestrować w dowolnym miejscu i dostać dowolne tablice.
Ja myślicie, ile osób wybierze Jasło i ile pieniędzy zostanie w tutejszym urzędzie, a ile osób załatwi to w ościennych powiatach ?

Ale może tak musi być. Może wtedy zawalczą o klienta ?
Odpowiedz
4
@ Odyr
dnia 13.08.2020, 21:47 · Zgłoś
Już mozna przeciez
Odpowiedz
4
@ Wielki Szu
dnia 13.08.2020, 22:43 · Zgłoś
Wszyscy z Jasła pojadą do Gorlic, a tam będą obsługiwać 3 powiaty bez kolejki. ;) Da się.
Odpowiedz
17
@ Odyr
dnia 13.08.2020, 20:35 · Zgłoś
Szkoły mają być otwarte.. Sklepy otwarte.. Szpitale.. Przychodnie.. Stadiony.. A urzędy pozamykane.. Szlak by to.. Hrabiowie
Odpowiedz
0
@ Dawix
dnia 13.08.2020, 20:25 · Zgłoś
Paranoja ludzie Chiny puscily bakterie co się łatwo przenosi i tyle a forma bioinformacji działa bez zarzutu i wy to wszystko łykacie..
Odpowiedz
8
@ m
dnia 13.08.2020, 19:54 · Zgłoś
jaka władza taka obsługa klienta, czego można się spodziewać po takiej władzy, ignorancj petentów, ale na pokaz to wszystko, jeszcze raz tvn 24
Odpowiedz
8
@ Odyr
dnia 13.08.2020, 19:11 · Zgłoś
Urzędnicy teraz w czasie tzw pandemi koronowirusa mają życie jak w Madrycie. Pozamykali się i mają wszystko w
...
Odpowiedz
10
@ Stary Glina
dnia 13.08.2020, 18:38 · Zgłoś
Jak pisałem o traktowaniu pacjentów w przychodni na Kraszewskiego, to ktoś tam poradził mi abym się prywatnie ubezpieczył jak mi publiczna slużba zdrowia nie odpowiada. Niestety, praca urzędów, przychodni w dobie ,,srandemii" tak właśnie wygląda. Jak coś nie pasuje to pretensje do świrusa i ,,takie mam polecenie" . Skargę na Szanowny personel z Kraszewskiego już zlożyłem. Czekam na odpowiedź o ile w ogóle przyjdzie. Koronasklepy omijam. Jak im spadną obroty, to może zmądrzeją, że jednak lepsza jest kasa klienta w mojej kasie niż u konkurencji, która zachowała rozsądek.
Odpowiedz
6
@ mietek
dnia 13.08.2020, 19:03 · Zgłoś
tu cię popieram , bo właśnie chcę napisać skargę na przychodnie na ulicy Mickiewicza , bo wypisano mi receptę papierową
Odpowiedz
5
@ Car
dnia 13.08.2020, 21:28 · Zgłoś
Skargę to się wysyła na Berdyczów. Odpowiedź przyjdzie za 30-ci parę lat. Jak dobrze pójdzie.
Odpowiedz
7
@ Do Stary Glina
dnia 13.08.2020, 22:03 · Zgłoś
Składki zdrowotne płacimy,a pomocy nie udzielają.Pisać o zwolnienie z opłat.Maski każą nosić,a mają one wiele wspólnego ze stringami,które nie chronią przed zimnem,tak jak maski przed wirusem.
Odpowiedz
12
@ Mirka
dnia 13.08.2020, 18:20 · Zgłoś
Przeciez Duda kocha Jaslo i jaslakow wiec zlozcie skarge a On przyjedzie i zalatwi.Powodzenia!
Odpowiedz
13
@ pirat
dnia 13.08.2020, 19:52 · Zgłoś
poczekajcie do lutego bo w lutym przyjedzie europosel Czarnecki rejestrowac kabrioleta to kolejki sie skonczy
Odpowiedz
17
@ Haha
dnia 13.08.2020, 18:19 · Zgłoś
Takie sa realia w Jasle. Sto lat za murzynami.
Odpowiedz
19
@ major03
dnia 13.08.2020, 18:17 · Zgłoś
Urząd Pracy w Jaśle w dobie tego niby wirusa jest czynny od 8:00 do
14:00 zadzwoniłem i powiedziałem, że nie mogę wrzucić do urny wniosku o wyrejestrowanie, bo jestem w pracy. Pani uprzejmie powiedziała proszę wysłać e-mail. Ok wysłałem. Czekam na odpowiedź 4 dni robocze w końcu dzwonię i pytam czy doszedł e-mail. Gość mi mówi że oni na rozpatrzenie e-maila mają dwa tygodnie
Odpowiedz
8
@ Lolo
dnia 13.08.2020, 18:13 · Zgłoś
Ten wirus powinien wpasc w ten urzad i zrobic raz na zawsze pozadek. Moze nowi pracownicy urzedu byli by normalni i kompetentni. Bo to co teraz tam sie dzieje wola o pomste do nieba. To nie urzad tylko b...
. na kulkach.
Odpowiedz
7
@ Xyz
dnia 13.08.2020, 18:00 · Zgłoś
Nie przyjmują interesantów bo nie mają PLEXI zamontowanej
Odpowiedz
8
@ yy
dnia 13.08.2020, 17:55 · Zgłoś
Ale pewnie premię za pracę w trudnych
warunkach dostaną bo są narażeni
Odpowiedz
10
@ Tutaj wpisz swój pseudonim
dnia 13.08.2020, 17:29 · Zgłoś
Bareja się w grobie przewraca jak widzi jak nisko ludzkie zwierzęta upadły.
Odpowiedz
16
@ Greg
dnia 13.08.2020, 17:25 · Zgłoś
Rejestracja auta, Skoda Superb, 3,6 litra, ze Szwecji w Czechach.
Poprosim, oryginalny dowód rejestracyjny, czeskie STK-badanie techniczne, promesę polisy OC - tak mail jest OK ja tylko numer spisze...
To je vszechno! 800 CZK (ok. 150 zł), kasa na przeciwko w okienku. Tablice będą za parę dni. Tutaj numer kodu do sprawdzenia w Necie, czy już są. Suma kosztów rejestracji 150 zł, odbierze tablice pracownik, pełnomocnictwo to mój podpis na kwitku rejestracji, brak opłaty.

Rejestracja auta ze Szwecji w Polsce
- MUSI PAN mieć fakturę zakupu oryginalną. (nie taka nie może być, dobrze jakby ... bla, bla, bla,... po co im ta faktura?
- od tego proszę zapłacić akcyzę 18,6% bo Skoda ma duży silnik, czyli około 4000 zł (nie rób tego sam, chyba, że masz profil zaufany i dzień wolnego - za pierwszym razem trochę Ci to zajmie, my robimy szybko bo wiemy, co w której rubryce wklepać, Tak! masz rację, te same dane, które są wniosku o rejestrację, na oświadczeniu, na badaniu technicznych, na tłumaczeniach i na oryginałach dokumentów) Urzędnicy mają podgląd do akcyzowni ale im nie wolno, więc potem dostarczysz wydruk elektronicznego dokumentu. Sam dokument generuje się elektroniczny ale urzędnik poprosi o papierek :), przedziurkuje i wepnie do teczki)
- badanie techniczne,
- oświadczenie o braku tablic ze Szwecji, po co im to oświadczenie?
- wniosek o rejestrację pojazdu, po co im ten wniosek papierowy?
- oryginalny dowód,
- tłumaczenie dowodu rej. (koszt tłumaczenia to 200 PLN) po co im to tłumaczenie -skoro mają badanie kompletne
- potwierdzenie opłaty akcyzy potem docelowo
- oświadczenie, że nie sprzedamy auta w czasie czekania na "twardy"dowód. po co im to oświadczenie, skoro to mój samochód?
Proszę bardzo - tu jest dowód tymczasowy, za tydzień dwa, będzie karta i trwały dowód. Opłata 256 ale u nas nie ma kasy, tam jest agencja, plus 3,5 pln
aha, ma pracownik odebrać? To pełnomocnictwo musi mieć, 17 złotych na konto ale to na inne konto musi być, plus 3,50

Serio, będziecie nadal na tych ludzi głosować w kolejnych wyborach? Na serio chcecie nadal ich utrzymywać? W sumie to Wasza decyzja pewnie lubicie kolejki i wywalać kasę bez sensu - my tylko dostarczamy auta!
Miłego dnia.
Odpowiedz
5
@ Wielki Szu
dnia 13.08.2020, 22:40 · Zgłoś
Ale tak jest od lat i wszystkie możliwe opcje polityczne już się przewinęły. Jak to sobie ci p...urzędnicy z jasielskiego wydziału komunikacji wymyślili. Patrz jak Cię upadlają. Trza im dowalić.
Odpowiedz
8
@ Dżejpitu, hi laws ju!
dnia 14.08.2020, 07:17 · Zgłoś
A dlaczego tak jest w Czechach? Bo to mądry, inteligentny, pragmatyczny naród. Wiodą w tej części Europy intelektualny prym. Od stuleci.
Odpowiedz
2
@ Ja
dnia 13.08.2020, 17:24 · Zgłoś
Bogaci ludzie w powiecie. Codziennie takie kolejki.. Tyle maja samochodow ludzie ;p.
A w większości to pewnie handlarze.. Masz biznes to stoj.
Odpowiedz
1
@ Do Ja
dnia 14.08.2020, 07:50 · Zgłoś
Dlatego planują depopulację,chcą zostawić tylko zdrowych i silnych do niewolniczej pracy,oraz małointeligentnych,aby potulnie wykonywali rozkazy.Szczepionkami na wiosnę zrobią czystkę.
Odpowiedz
12
@ Zh
dnia 13.08.2020, 17:24 · Zgłoś
Nie wpuścić tej bandy do środka bo oni nic nie robią tylko biorą końskie wypłaty z naszych podatków,trzeba raz na zawsze skończyć z tym dziadostwem. Siedzi ich tam jak wszow całe rodziny i krewni,kiedy to wszystko szlak trafi bo już nie można na to wszystko patrzeć.
Odpowiedz
5
@ miniu
dnia 13.08.2020, 17:20 · Zgłoś
a przed pandemia tez byl totalny cyrk ,zla organizacja pracy powodowala ze o osmej juz nie bylo biletow z numerami ,moze naszych kierownikow wyslac na nauke obslugi petentow do Krosna jak sami nie moga ogarnac sytuacji,zreszta odkad pamietam to jasielski wydzial komunikacji zawsze mial pecha do kierownikow ,glupie niezyciowe zarzadzenia tylko utrudnialy zalatwienie czegokolwiek
Odpowiedz
12
@ No
dnia 13.08.2020, 16:52 · Zgłoś
Może by tak zablokować wejście do urzędu rano urzednikom.
Odpowiedz
19
@ Człowiek z lasu
dnia 13.08.2020, 16:46 · Zgłoś
Wstydo dla ludzi, ktorzy tam pracują i nie protestują przeciw temu urodzeniu człowieka przez urzędnika. Wstydźcie się urzędnicy. Załatwiłem tam sprawę a właściwie jestem w trakcie od 1,5 miesiąca. Samochód z terenu Jasła. Współczuję tym, którzy sprowadzili auta z innych księstw lub nawet spoza naszego imperium. To stanie pod pałacem jak zwierzęta przed ubogim to hańba dla Was, którzy to widzicie i nie krzyczycie.
Odpowiedz
16
@ Człowiek z lasu
dnia 13.08.2020, 16:49 · Zgłoś
Trochę błędow w mojej wypowiedzi. Jestem tak wkurzony, że nie panuje nad tym pi./$##onym słownikiem. Ma być upodleniu a nie urodzeniu i zwierzęta przed ubojem a nie przed ubogim. Więcej błędów nie szukam bo się jeszcze bardziej wkurze na to dziadostwo
Odpowiedz
7
@ Do Człowiek z Lasu
dnia 13.08.2020, 21:36 · Zgłoś
Witam i cieszę się bardzo- długo Pana nie było.Mam nadzieję,że uda się Panu wybudzić uśpionych w plandemicznym czasie.Nie dajmy się wykończyć.Nikt nie może być dyskryminowany.Globaliści eksperymentują na ludziach i robią na tym biznes.Nie ma stanu nadzwyczajnego a wprowadzają nakazy.Ludzie stoją w kolejce,a budynek pusty.Zaprogramowani urzędnicy,nieempatyczni karierowicze.Dokręcają śruby i patrzą z góry
Odpowiedz
9
@ Heheszki
dnia 13.08.2020, 16:44 · Zgłoś
A wy już tam nie wejdziecie... Pan P. ma inne plany...
Odpowiedz
28
@ Atos
dnia 13.08.2020, 16:41 · Zgłoś
Starostwo Powiatowe w Jaśle to kliniczny przykład niekompetencji w zarządzaniu. Niezależnie od pandemii.
Odpowiedz
28
@ Coś
dnia 13.08.2020, 16:29 · Zgłoś
Wyłącz im klimatyzację zabrać czajniki to sami
Z tej wylęgarni wyjdą
Odpowiedz
-1
@ Ja
dnia 13.08.2020, 17:48 · Zgłoś
Nie maja klimatyzacji w starostwie. Juz takie glupoty opowiadacie.
Odpowiedz
15
@ kompetencje
dnia 13.08.2020, 16:18 · Zgłoś
Ludzie tak to jest jak przyjmuje się do pracy ludzi nie mających zielonego pojęcia o organizacji pracy. Aby tylko się przeszwedać do końca dnia. I wiem co piszę !
Odpowiedz
5
@ BogdanT
dnia 13.08.2020, 16:16 · Zgłoś
Kurde, zróbcie najprostszy z możliwych testów...
Załóżcie tą zasraną maskę, psiknijcie dezodorantem i zobaczcie czy poczujecie...
Potem wytłumaczcie sobie sami, dlaczego zapach doleciał do nosa i go poczuliście, a dlaczego wirus nie doleci...

Ten, kto to wyjaśni ma pełen szacun ode mnie...

Dwa, posłuchajcie innych ludzi i ich spojrzenia na problem...

Szumowina kupiła respiratory, które nie doleciały do nas w 100% ilości a kasa poszła...
I teraz pytanie... Skoro te respiratory były tak potrzebne, to dlaczego rząd nie zamówił w innym sprawdzonym miejscu, żeby "ratować" życie ludzkie, tylko - NIC SIĘ NIE STAŁO...

To w końcu były te respiratory potrzebne czy nie? ...
Trzeba było "ratować" życie ludzkie przy ich pomocy, czy po aferze już nie...

I znowu można by mnożyć przykładów...
Odpowiedz
7
@ Obrzydliwe co z nami robią
dnia 13.08.2020, 21:18 · Zgłoś
Noszenie namordników- kagańców udowadnia władzy,że wzięła naród za mordę.Tak sobie tam przyklaskują i śmieją do rozpuku z posłusznych "baranków"- niewolników.Ludzie,obudźcie się z plandemicznej psychozy.Warto posłuchać doktora Andrzeja Kaczorowskiego- wyjaśni jakie są powikłania po tej akcji zastraszania ludzi.Wspaniały lekarz.
Odpowiedz
1
@ Do BogdanT
dnia 13.08.2020, 22:35 · Zgłoś
Przecież piszą w rozporządzeniu,że zdrowi ludzie nie muszą nosić kagańców.Sam minister Szu.odpowiada redaktorom,że jest zdrowy i maski nie zakłada.Ludzie sami sobie bat szykują,bo tak ochoczo nakazy wykonują-zresztą niezgodne z prawem.
Odpowiedz
0
@ Mat
dnia 17.08.2020, 20:44 · Zgłoś
1. Zapach to molekuła zbudowana z kilku atomów najczęściej, a wirus jest zbudowany z otoczki białkowej,RNA czyli jest znacznie większy choć i tak mały
2. Nikt nie twierdzi, że będziego 0, ale wyjdzie od Ciebie , albo dojdzie do Ciebie znacznie mniejsza jego ilość, a dzięki temu nie zarazisz kogoś lub się
3. Potwierdzaja toadania i przedstawiaja prezentacje np na youtube
Odpowiedz
8
@ Dżejpitu, hi laws ju!
dnia 13.08.2020, 16:04 · Zgłoś
Jak w Afryce. Polska aspiruje do miana kraju rozwiniętego. Śmieszne to i żałosne zarazem. W normalnym, cywilizowanym państwie i narodzie takie rzeczy są nie do pomyślenia.
Odpowiedz
12
@ ja
dnia 13.08.2020, 15:57 · Zgłoś
A może pani kierownik nie ogarnia po prostu się do tego nie nadaje
Odpowiedz
-10
@ Wielki Szu
dnia 13.08.2020, 22:33 · Zgłoś
A co pani kierownik ma do tego?
Odpowiedz
4
@ Iga
dnia 14.08.2020, 08:17 · Zgłoś
Tam żadna "pani" się nie nadaje. Są nieuprzejme a wręcz chamskie. Zawsze robią łaskę jeśli uda się coś załatwić. Źle odnoszą się do petenta. Najwyższy czas wymienić to towarzystwo na ludzi którym się chce pracować.
Odpowiedz
8
@ Noo
dnia 14.08.2020, 08:48 · Zgłoś
I trochę młodszych a nie w wieku emerytalnym.
Odpowiedz
-1
@ Ina
dnia 16.08.2020, 13:06 · Zgłoś
To może sama spróbuj tam jeden dzień popracować to zobaczysz jak długo wytrzymasz w takich warunkach i z takimi petentami , jak Ty , bo już niestety sam Twój komentarz świadczy o poziomie.
Odpowiedz
22
@ cyc
dnia 13.08.2020, 15:44 · Zgłoś
najgorszy wydział komunikacji w państwie
Odpowiedz
18
@ Oczekujący
dnia 13.08.2020, 15:32 · Zgłoś
W sąsiednich miejscowościach typu Krosno lub Gorlice na rejestracje czeka się kilka dni maksymalnie do tygodnia, osobiście w Jasle czekam już 3 tydzień na tablice i dowód. Juz nie wspominam o kolejce w której też musiałem swoje wystać. Nie ma jak Jasło, oby tak dalej!
Odpowiedz
13
@ Zh
dnia 13.08.2020, 15:23 · Zgłoś
Kochana albo jak wolisz, to prawda jest obraźliwa, nie prawna cię w oczy kole to że w urzędzie miasta jest motłoch a nie włodarze nie trzeba być uczonym żeby to widzieć, jak nie umiecie rządzić odejdźcie z honorem,a nie trzymajcie się stołka jak by wam d..y przyrosły, mało wam jeszcze,za grosz ambicji.
Odpowiedz
8
@ Aldona
dnia 13.08.2020, 15:22 · Zgłoś
Pan na pierwszym zdjęciu załatwia sprawę fizio...?
Odpowiedz
2
@ Covid
dnia 13.08.2020, 15:35 · Zgłoś
Raczej chwali się że ma 19cm...
Odpowiedz
3
@ Do Aldona
dnia 14.08.2020, 07:27 · Zgłoś
Biedak słania się na nogach,ledwo stoi po tak długim oczekiwaniu.Dodam,że z takim rozstawem nóg należy stać podczas burzy,gdy strzelają pioruny.Uwaga więc,nad starostwo nadciąga burza.
Odpowiedz
10
@ KIKI
dnia 13.08.2020, 15:22 · Zgłoś
wirus świrus paranoja a urzędasom to na ręke
Odpowiedz
11
@ Wpis
dnia 13.08.2020, 15:22 · Zgłoś
A co na to Duda on tu był i wszyscy skakali z radości i teraz co?
Odpowiedz
9
@ niewolnik PL
dnia 13.08.2020, 17:53 · Zgłoś
na wiecu wyborczym "wszyscy skakali z radości" bez masek i odleglosci!!! no ale w czerwcu nie bylo pandemi tylko wybory!!!
Odpowiedz
24
@ Tomasz
dnia 13.08.2020, 15:18 · Zgłoś
Jak widac wirus w urzedach bedzie jeszcze długo panował:) Tak im pasuje. Odebrac killa telefonow albo nieodebrac. Totalna samowolka. To samo.dotyczy lekarzy panikarzy.
Odpowiedz
29
@ Wedrowiec
dnia 13.08.2020, 15:18 · Zgłoś
Niech w końcu ktoś się weźmie za Starostwo.
Odpowiedz
27
@ ehhh
dnia 13.08.2020, 15:16 · Zgłoś
Ten urząd to jest kur** jakieś nieporozumienie...
Odpowiedz
17
@ Grześ
dnia 13.08.2020, 14:56 · Zgłoś
jaki pan taki kram...
Odpowiedz
7
@ xxx
dnia 13.08.2020, 14:42 · Zgłoś
Co maja znaczyc te durne odsrepy!!!???ten caly wirus leci na odleglosc 1,5 i opada czy co on tam robi nie poleci juz dalej ani 0 30 cm?przeciez to jakas durnota
Odpowiedz
37
@ Kompromitacja
dnia 13.08.2020, 14:34 · Zgłoś
Ciągle kompromitacja Pawlusia. Nie znam drugiego takiego człowieka. Niewydolny urząd, nieudolny starosta. Pawluś kończ waść wstydu oszczędź!
Odpowiedz
7
@ mariusz
dnia 14.08.2020, 11:25 · Zgłoś
Pawluś skończy ale Was bo w tym jest bardzo dobry!
Odpowiedz
16
@ łodyniec
dnia 13.08.2020, 14:31 · Zgłoś
Jasło stan umysłu
Odpowiedz
-60
@ Tagavav
dnia 13.08.2020, 14:29 · Zgłoś
Bardzo dziwne ostatnio bylem 3 razy i nie widzialem zadnych kolejek wszystko poszlo szybko i sprawnie. Z dodzwonieniem sie tez nie bylo problemu
Odpowiedz
33
@ yozef
dnia 13.08.2020, 14:46 · Zgłoś
chyba jestes slepy albo pracujesz w starostwie ,,,to rozumie ,do pokoju wstaw sobie tapczan
Odpowiedz
-16
@ Tagavav
dnia 13.08.2020, 21:05 · Zgłoś
Nie pracuje tylko stwierdzam fakt zawsze szedlem kolo poludnia i naprawde nie bylo kolejek. Nie rozumie skad ta wrogosc
Odpowiedz
-1
@ Wielki Szu
dnia 13.08.2020, 22:32 · Zgłoś
Nie rozumiesz? Dla zasady. Frustrację trzeba gdzieś wyładować.
Odpowiedz
0
@ Tagavav
dnia 14.08.2020, 14:37 · Zgłoś
Tez mi sie tak wydaje. I caly czas sie zastanawiam ilu z komentujacych faktycznie bylo i widzialo. Czy tylko gadaja bo jest jakies bum i trzeba komentowac!!!
Odpowiedz
20
@ Jas
dnia 13.08.2020, 14:24 · Zgłoś
Czy nie ma tam jednego kumatego, który precyzyjnie opisze w którym okienku co się załatwia? Tak na początek to jedno. Następne czyli wyeliminowanie wielogodzinnych kolejek i rejestrowania na określoną godzinę (jak nie ma umówionego petenta to przyjmuje się kogokolwiek kto jest), może osiągną po sukcesie z pierwszym problemem opisania okienek.
Odpowiedz
34
@ ABSOLUT
dnia 13.08.2020, 14:21 · Zgłoś
Przyjedzie INWESTOR do Jasła i chce załatwic dokument do swojej inwestycji w urzędach - po kilku dniach ucieka do Krosna, Rzeszowa ...albo straci smak do tej inwestycji!
Odpowiedz
24
@ yozef
dnia 13.08.2020, 14:17 · Zgłoś
pani ilono dziedzic prosze nie wyrzucac moich komentarzy ,napisalem ze jaslo musi sie uczyc od strzyzowa zas jedno okienko na zalatwianie spraw to paranoja ,trzeba umiec zarzadzac powiatem ,drugie okienko dla inwalidow caly czas nikogo nie ma wie czy nie mogla by ta pani pryjmowac interesantow jak kolezanka obok ,moze wreszcie skonczy sie rejonizacja i wtedy w jaske bedzie pustka ,tak panie staroto pustka w urzedach ,a moze dla damo hodow ktorzy rejestruja czy odwrotnie otworzyc koeje okienko ,,,nie bo w jasle jest towarzystwo wzajemnej adoracji ,i praca podobnie rodzinnie ,oj panie vice starosto pankiewicz mmmmmmzal m pana tak nisko pan juz upada juz prawie na kolanach ,,,i po co to panu ,,,pani ilono prosze zistawic moj artykul 81 latka ktory kocha miasto jaslo ,a wy czytelnici analizujcie czy cos zlego napisalem ,ktos zawsze przeczyta
Odpowiedz
6
@ Zh
dnia 13.08.2020, 14:14 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
20
@ Piisia
dnia 13.08.2020, 14:10 · Zgłoś
Moze nastepnym razem zastanowicie sie jak pojdziecie glosowac na dobra zmiane.. a nie, nie zastanowicie bo przeciez 500 dali..
Odpowiedz
20
@ Woytazzz
dnia 13.08.2020, 14:01 · Zgłoś
"Ponad 100 osób czeka ściśniętych bez maseczek i odstępów."

Dzięki temu możecie się poczuć jak na uroczystych przekazaniach placów budowy, przecięciach wstęgi itp. wyjątkowych wydarzeniach regularnie organizowanych przez starostę. Tam też wszyscy stoją ściśnięci (żeby aparat objął) bez maseczek i odstępów.
Odpowiedz
46
@ Ralf
dnia 13.08.2020, 13:58 · Zgłoś
W wydziale komunikacji zawsze jest cyrk czy byla pandemia czy nie. Urzedy w Jasle to jedno wielkie bagno. Szkoda slow.paniusie w biurach tylko kawe by pily a ludzie stoja i caluja klamke.
Odpowiedz
15
@ Tak
dnia 13.08.2020, 16:47 · Zgłoś
Jakie paniusie biurwy.
Odpowiedz
9
@ Jas
dnia 13.08.2020, 22:04 · Zgłoś
Dajcie spokój pracownikom, nikt nie leży. Tutaj chodzi o organizację, sprawa jest prosta jak drut. Potrzeba więcej stanowisk do obsługi.
Huraaaa ! Właśnie odkryłem Amerykę :)
Odpowiedz
10
@ Noo
dnia 14.08.2020, 08:50 · Zgłoś
Ale nie więcej ludzi bo tam i tak pracuje prawie 2 setki.
Odpowiedz
1
@ Ina
dnia 17.08.2020, 10:01 · Zgłoś
Dokładnie tak. Nareszcie ktoś myślący .
Odpowiedz
59
@ kraśnik
dnia 13.08.2020, 13:46 · Zgłoś
W podobnej wielkości jak Jasło jest miasto Kraśnik i tu zrobili e-rejestracje na godzinę i niema kolejek i oczywiście wpuszczają do środka jak ludzi, można? można!!! XXI wiek a tu zacofanie
Odpowiedz
20
@ hehehe
dnia 13.08.2020, 13:53 · Zgłoś
Zobacz jak z nowoczesnością radzi sobie "największy prezes" to nie będzie cię dziwić, że jego paziowie muszą być na podobnym poziomie.
Odpowiedz
38
@ Covid
dnia 13.08.2020, 13:46 · Zgłoś
Nie pyskujcie na Starostę bo zleci Burbelce przesiewowe testy i się okaże że Powiat strefa czerwona i będzie: Maski włóż!!
Odpowiedz
43
@ taki efekt
dnia 13.08.2020, 13:44 · Zgłoś
przynosi wszystko, co nadzorowane jest przez starostę. Nieudolność w każdej dziedzinie aż w oczy kole a jakichkolwiek zmian, bez zmiany osoby na stanowisku starosty spodziewać się raczej nie należy.
Odpowiedz
68
@ Kara Boża
dnia 13.08.2020, 13:43 · Zgłoś
Chcieliście PISu i Pawlusia, to macie. Stworzeni do rządzenia , a nie do służenia społeczeństwu. To wy macie się im kłaniać, uniżenie prosić i pokornie czekać. I z wdzięcznością wierzyć w pisią propagandę.
Odpowiedz
36
@ Nikki
dnia 13.08.2020, 14:30 · Zgłoś
Tak po prawdzie, to nie ma znaczenia, czy to PiS, PO, PSL czy co tam jeszcze. Wójt, burmistrz czy starosta to u nas wielki pan, któremu, tak jak piszesz, należy się kłaniać, uniżenie prosić i pokornie czekać. Podobnie urzędnicy wszelakich urzędów, dla których petenci to uprzykrzenie, zajmowanie jakże cennego czasu, itd. A przecież to oni nam służyć powinni, bo ich praca jest służbą dla obywateli, o czym mówi nawet tekst ślubowania tychże. Dodatkowo, utrzymywani są za nasze pieniądze, a nie na odwrót. No, ale skoro sobie na to pozwalamy, to tak mamy.
Odpowiedz
41
@ Jas
dnia 13.08.2020, 16:11 · Zgłoś
Pierd...sz jak połamany.
Od 92 roku rejestruję, przerejestrowuję, 28 lat, od zawsze się w tym chorym urzędzie kiblowało w kolejce bez względu na to kto rządził.
Ja tego nie zrozumiem, newralgiczny wydział, obsługa jak w PRLu, jeżeli nie można przyjąć kogoś do pracy z zewnątrz, to może przesunąć do obsługi z innego działu. Szef, pobudka !!!
Każde załatwienie sprawy w tym urzędzie to urlop. Nienormalne.
Odpowiedz
20
@ Giyer
dnia 13.08.2020, 21:34 · Zgłoś
A od kiedy wejdzie obowiązek całowania Pana Starosty w rękę?
Odpowiedz
-12
@ do Jas
dnia 13.08.2020, 22:28 · Zgłoś
Nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz.
Odpowiedz
14
@ .
dnia 14.08.2020, 07:46 · Zgłoś
W Krakowie zarejestrujesz auto nawet w galerii handlowej. I to bez kolejki !!!
Odpowiedz
8
@ int555
dnia 14.08.2020, 12:31 · Zgłoś
Ale do takiego działania jak w Krakowie trzeba być pro człowiek a nie tylko o partii myśleć !!!

Ale jak widać mieszkańcy Jasła i okolic mają chyba już syndrom sztokholmski.
Odpowiedz
57
@ obserwator
dnia 13.08.2020, 13:42 · Zgłoś
jak nie kolejki od 4 rano po bilecik, to kilkugodzinne kolejki do okienek... to się chyba nie zmieni
Odpowiedz
-21
@ jasielszczyzna
dnia 13.08.2020, 20:20 · Zgłoś
Wszyscy narzekają na długie kolejki, zamiast cieszyć się z bogactwa i dobrobytu, których najbardziej widocznym objawem jest posiadanie samochodu.
Czyżbyście chcieli powrotu do PRL kiedy to samochód był rzadkim dobrem, a Wydział Komunikacji świecił pustką.
Jasło to stan sfrustrowanego umysłu, nie umiejącego doceniać zmian na lepsze.
Odpowiedz
131
@ Bdhsj
dnia 13.08.2020, 13:42 · Zgłoś
To co się tam dzieje to istny cyrk. Dodzwonić też się nie da a jak już się uda to udają że nie mają zasięgu albo same rozłączają telefon.
Odpowiedz
234
@ qwerty
dnia 13.08.2020, 13:49 · Zgłoś
To jest ciekawe, że do sklepów można wejść normalnie, choć tam też pracują ludzie i są narażeni na zakażenia, a urzędy pozamykały się tak, jakby miałby kataklizm ich dotknąć.. Paranoja
Odpowiedz
116
@ .
dnia 13.08.2020, 13:51 · Zgłoś
Prawie wszystkie urzędy są normalnie czynne, a Starostwo wyzamykane od marca! Wystawiono skrzynkę na dokumenty, która czynna jest do 14 i Ty się petencie martw co dalej!
Odpowiedz
104
@ Starostwo
dnia 13.08.2020, 13:55 · Zgłoś
Zamknięte, chociaż to "firma prawie rodzinna"
Odpowiedz
91
@ Kaerd
dnia 13.08.2020, 14:20 · Zgłoś
Pawluś i tak wyda setki tysięcy na nagrody
Odpowiedz
98
@ mózgotrzep do qwerty
dnia 13.08.2020, 14:38 · Zgłoś
Co ciekawe ci sami urzędnicy potem w biedronce czy kauflandzie za nic mają odległości maski itp.
W bibliotece miejskiej absurd wszedł na jeszcze wyższy poziom. Nie możesz wejść, przejrzeć książek -pani wszystko przynosi. A najlepsze że gdy już dotkniesz przyniesioną książkę musisz ją wypożyczyć bo mogłeś zostawić na niej koronawirus :D Mam zamiar pójść za nieuprzejmymi paniami do sklepu i i wydzierać się gdy dotkną cokolwiek czy to słoik czy herbatę iż muszą to kupić bo mogły zostawić koronowirusa
Odpowiedz
43
@ Wizytówki
dnia 13.08.2020, 16:09 · Zgłoś
Wizytówką Starostwa są odwieczne kolejki do Wydziału Komunikacji. Ekipy władające Starostwem się zmieniają, natomiast kolejki były, są i będą wieczne (jak Lenin w ZSRR). Różnica jest taka, że teraz można za nie obwinić wirusa covid 19,
a przedtem ta klęska od wielu lat była sierotą.

Natomiast wizytówką miasta (co prawda popowodziową, ale zawsze) są sterty śmieci na Hankówce, m.inn. przy ul. Towarowej i Przemysłowej, złożonych na terenie miejskim. Nie złożyło ich miasto ale nie dopilnowało własnego terenu przed zaśmieceniem i teraz jest właścicielem nie swoich odpadów.
Miejskie Siły Zbrojne nie reagowały, bo miały inne, ważniejsze sprawy.
Ciekawe ile lat tam te odpady będą leżały? Czy to zagrożenie epidemiologiczne? Czy to dzieje się w Europie, czy może to slumsy w kraju III Świata?.
Odpowiedz
34
@ Res
dnia 13.08.2020, 17:01 · Zgłoś
To obled. Przeciez placimy, i co w zamian? Urzednicy traktuja nas jak intruzow. Przeciez dzieki nam, petentom, maja prace. Powinni wyczekiwac klienta, ale. No wlasnie. Czy sie siedzi, czy sie lezy, trzy kawalki sie nalezy. I jeszcze premia, i trzynastka... Obled
Odpowiedz
57
@ Andrzej
dnia 13.08.2020, 17:39 · Zgłoś
Ale tak już poza wszystkim. Sam w ostatnim czasie rejestrowałem samochód i zeszło mi jak liczę 2 miesiące od ruszenia tematu do twardego dowodu. I jak Boga kocham żeby włodarze tego powiatu nie wpadli na pomysł żeby do tych okien gdzie te dokumenty są tym ludziom wydawane dostawić jakąś plekse czy wiatę przystankową , bo albo wiatr te papiery rozrzuca i trzeba się za nimi uganiać, albo deszcz pada i rozmazuje wszystko. To za przeproszeniem z drugiej strony budynku MKS prowadzi sprzedaż biletów i jakiś daszek nad głową jest. A tu stoją ludziska jak te psy pod drzwiami. A nawet nie pod drzwiami tylko pod jakimś oknem. To jest PODŁE!!!
Odpowiedz
44
@ kat
dnia 13.08.2020, 17:46 · Zgłoś
A zauważyliście, że tylko urzędnicy budżetówki się od nas izolują. To oni mają pensję z naszych podatków a traktują nas jak bydło.
Odpowiedz
42
@ Xyz
dnia 13.08.2020, 17:50 · Zgłoś
Bo w sklepach pracują zwykli ludzie a w urzędach elita. Niestety, ale szkoda słów -,, czeski film".
Odpowiedz
38
@ WALEC
dnia 13.08.2020, 17:57 · Zgłoś
Już powiadomiłem tvn. Będzie znowu beka i pytania do Pawlusia. Dalej pytajcie się, róbcie ankiety dlaczego ludzie opuszczają to miasto.
Odpowiedz
-51
@ Inka
dnia 13.08.2020, 17:59 · Zgłoś
Może ty petencie z Bożej łaski masz dzięki nim prace
Odpowiedz
23
@ Do Andrzej
dnia 13.08.2020, 18:13 · Zgłoś
Tyle drzew wycięli,mogą z desek ustawić ławki,ale widocznie chcą,by ludzie mdleli i podnosili statystyki koronaświrusa.Na ksżdym kroku ludzie jak niewolnicy.
Odpowiedz
46
@ Jaślanin
dnia 13.08.2020, 18:58 · Zgłoś
Urząd zamknięty bo epidemia nie wpuszczają , a panie z urzędu rano przed robotą po rynku chodzą bez masek i sie nie boją epidemii?Myślą że nikt ich nie zna?
Odpowiedz
30
@ Zen Tien Bo
dnia 13.08.2020, 19:15 · Zgłoś
I to cała parodia tego syfu. Urzędy gminy instytucje są tylko dla ludzi. A od ludzi się odgrodzili.
Odpowiedz
7
@ maksiu
dnia 13.08.2020, 19:16 · Zgłoś
jak mniej więcej wypowiedzi Dragoness mają się do dziadowstwa w starostwie ???
Odpowiedz
3
@ Erni
dnia 13.08.2020, 20:16 · Zgłoś
Te stery śmieci nie znajdują się na osiedlu Hankówka,osiedle Hankówka znajduje się za torami PKp,to tak dla przypomnienia.
Odpowiedz
-5
@ Ona
dnia 13.08.2020, 21:05 · Zgłoś
Co ma piernik do wiatraka?
Odpowiedz
21
@ Car
dnia 13.08.2020, 21:32 · Zgłoś
Pan Starosta i inni to specjaliści od przecinania wstęg Drobiazgami nie będą się zajmować..
Odpowiedz
-23
@ Do WALEC
dnia 13.08.2020, 22:26 · Zgłoś
Ooooo, znów będzie TVN. Ostatnio był jak działał biletomat i były kolejki. Teraz przyjadą jak są kolejki, bo nie ma biletomatu, a w Krośnie jest. Ostatnio przyjechali, sprawę nagłośnili i kolejki się skończyły bo wpuścili Covida. Ciekawe jak tym razem TVN rozwiąże problem wydziału komunikacji w jaśle. Śmieszni jesteście z tym TVN-em.Remedium na wszystko. Kolejki do wydziałów komunikacji są w całej Polsce. I na razie nie ma innej możliwosci. Jest za dużo spraw. Każda sprawa dotycząca pojazdu musi być zgłaszana:rejestracja, nabycie, zbycie, hak, gaz, vat, pit,cit,srit, dopisanie , współwłaściciela, wykreślenie, demontaż, itd. W każdym domu po 2 lub 3 samochody, do tego motorower, przyczepka, motocykl, ciągnik. Handlarz wszystkie nabycia i zbycia pojazdów musi zgłaszać. Pomnożyć to średnio przez ilość mieszkańców powiatu albo nawet domów w powiecie. Nie ma możliwości, żeby taką ilość przerobiło kilkanaście osób i wszystko "na już" i bez kolejki. Jak ktoś ma normalne, racjonalne myślenie, to zdaje sobie sprawę, że to najzwyczajniej niemożliwe. Niechby teraz uruchomili biletomat, to będzie larum, że znów tylko 60 osób dziennie przyjmują, a powinni 85 albo 96, albo 115, bo w piątki przecież więcej osób załatwia swoje sprawy.
Odpowiedz
6
@ Januszex kompany
dnia 14.08.2020, 07:23 · Zgłoś
No i co z tego że je znasz, one sa nietykalne.
Odpowiedz
11
@ WALEC
dnia 14.08.2020, 07:55 · Zgłoś
Jak sobie nie radzisz to zwolnij to miejsce osobie kompetentnej. Jasło to żadna metropolia i argumenty, że się nie da to argumenty nieudacznika. Jeśli nie masz pomysłu jak zrobić aby się dało to zastosuj rozwiązania innych gdzie się dało.
Odpowiedz
-4
@ Do kat
dnia 14.08.2020, 08:43 · Zgłoś
Pracuje w budżetówce i jakoś nie czuje się tą elita bo urząd mamy normalnie czynny. Więc nie uogólniaj.
Odpowiedz
8
@ Jas
dnia 14.08.2020, 11:19 · Zgłoś
Tak to rodzinna firma a ja bardzo dobrze coś wiem na ten temat.
Odpowiedz
8
@ meksyk
dnia 14.08.2020, 11:21 · Zgłoś
A kto bogatemu Pawlusiowi zabroni rozdawać nagrody?? Przecież to Ameryka!!!
Odpowiedz
5
@ int555
dnia 14.08.2020, 12:22 · Zgłoś
Dalej głosujcie na PIS to się poprawi :):):):) . Ci ludzie nigdy się nie sprawdzili.
Odpowiedz
0
@ Ula
dnia 15.08.2020, 13:40 · Zgłoś
Panu już dziękujemy POpaprancu
Odpowiedz
-1
@ Ina
dnia 17.08.2020, 10:48 · Zgłoś
Popieram w 100%.dokładnie tak jest. Spraw jest za dużo, a osób do obsługi za mało aby w miarę normalnie to funkcjonowało. A taki tryb działania jest narzucony odgórnie przez państwo, ministerstwo, starostwo a nie przez osoby które pracują w Wydziale Komunikacji i obsługują petentów.
Odpowiedz
1
@ ja
dnia 18.08.2020, 00:15 · Zgłoś
od zawsze wiedzialem ze urzednicy sa chorzy ale zeby az tak sie izolowac?
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657