Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Koronawirus w DPS w Foluszu. Rośnie liczba zakażonych

175

Początkiem listopada br. pojawiły się pierwsze komunikaty dotyczące wystąpienia zachorowań na Covid-19 w Domu Pomocy Społecznej w Foluszu. Mieszkańcy powiatu jasielskiego mający w nim swoich bliskich czują się zaniepokojeni, szczególnie, że coraz częściej chodzą słuchy o zgonach pensjonariuszy zakażonych koronawirusem. Dyrekcja nie odpowiada bezpośrednio na nasze pytania. Na informacje możemy liczyć jedynie na piśmie.

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rzeszowie 3 listopada br. wydała pierwszy oficjalny komunikat na temat zakażeń w Domu Pomocy Społecznej w Foluszu. Badaniami laboratoryjnymi potwierdzono go wówczas u 17 osób, w tym 13 pensjonariuszy oraz 4 pracowników medycznych. W kolejnych komunikatach wydawanych co kilka dni przez sanepid dowiedzieliśmy się, że liczba chorych na Covid-19 wzrosła. Według nowego raportu podanego 9 listopada zakażonych jest już 93 pensjonariuszy oraz 6 osób z personelu.

Mieszkańcy powiatu jasielskiego, szczególnie rodziny osób, które mieszkają w DPS-ie obawiają się o zdrowie i życie swoich bliskich. Dyrektor Karol Adamski zapewniał nas, że najbliżsi, zainteresowani ich stanem zdrowia otrzymują takie informacje i nie ma żadnych problemów z ich uzyskaniem. - Rodziny do nas dzwonią a my udzielamy wszystkich informacji, nie ma żadnego problemu – zapewniał naszą redakcję. Nic więcej nie powiedział na temat tego, co dzieje się w placówce. Nie chciał odpowiadać na zadawane pytania zasłaniając się brakiem czasu. Jak zaznaczył, na przesłane pytania odpowie w terminie ustawowym.

Tymczasem z naszą redakcją skontaktowała się mieszkanka Jasła, której ojciec przebywa w DPS-ie w Foluszu. Kiedy pojawiły się oficjalne komunikaty dotyczące zakażeń wśród personelu i pensjonariuszy, zupełnie normalnym jest, że zaczęła się martwić. Postanowiła więc zadzwonić do placówki, aby dowiedzieć się nieco więcej na temat stanu zdrowia ojca, którego jest opiekunem prawnym.

- Pani pielęgniarka gruchnęła tak na mnie, że sobie nie zdajecie sprawy. Miała pretensje, że dzwonię codziennie. Usłyszałam "niech pani więcej ogląda telewizję i słucha mediów", po czym życzyła mi dobrej nocy i się rozłączyła. Raz pomyliłam numer wewnętrzny. Po drugiej stronie słuchawki usłyszałam, że pani jest sama i co ja sobie wyobrażam. Nie miała czasu mnie łączyć. Ojciec jest przed 70. rokiem życia. Chciałabym wiedzieć, bo się martwię. Pieniądze na utrzymanie chcą, a jak przyjdzie do udzielenia informacji to wyskakują z takimi hasłami, że głowa boli – podkreśla Katarzyna Synowiecka. - Próbowałam się jeszcze kontaktować z DPS-em, jak również moja siostra i mama. Nikt nie odbierał telefonu. Chciałabym wiedzieć czy ojciec ma gorączkę czy kaszel – dodaje zdenerwowana.

"Nie macie pojęcia co się dzieje"

W ciągu tygodnia odebraliśmy kolejne telefony w sprawie obecnej sytuacji w DPS-ie. - Wy o niczym nie wiecie co się tam dzieje. Nie wiecie o masowych zgonach. Mogę podać nazwiska osób, które umarły – mówił zdruzgotany nasz rozmówca. - Na tablicy ogłoszeń jest podane, żeby nie wychodzić z pokoju nie przemieszczać się, ale nie jest podane z jakiego powodu. Niektórzy mieszkańcy są mądrzejsi to pouczą, że jest koronawirus. Wszystko wygląda tak, jakby się nic nie działo – dodaje. W sieci pojawiają się również niepokojące komentarze cytuję: " 4 listopada, godz. około 20 - zgon mężczyzny w wieku około 60 lat. Następnego dnia zgon w godzinach porannych : zgon kobiety w wieku około 70 lat. Za parę godzin zgon mężczyzny w wieku około 50 lat. Za parę godzin zgon kobiety w wieku około 55 lat. To wszystko dzieje się w Dpsie Folusz na jednym tylko oddziale. A Wy wszyscy po prostu [...]ie od rzeczy i nie macie zielonego pojęcia co się tu dzieje. Na innych dwóch oddziałach tak samo albo jeszcze gorzej. Jest wysoka śmiertelność. A za tydzień każdy mądry człowiek umie przewidzieć że będzie co najmniej 50 zgonów i około 200 zachorowań. Nie macie pojęcia co to jest wysoka umieralność w DPS Folusz"( pisownia oryginalna – przyp. red.) - czytamy.

Co może wydawać się dla wielu osób dziwne, słyszy się o dużej śmiertelności z powodu zachorowań na Covid-19, jednak w ostatnim tygodniu wojewódzki Sanepid nie podał w oficjalnej informacji o żadnym nowym zgonie w powiecie jasielskim. - Informacje, które podajemy na temat zgonów nie są z ostatniej doby, ale są one rozbite w czasie. My możemy się opierać o druki i informacje, które do nas dotrą formalnie, dlatego czasami mogą pojawiać się opóźnienia w podawaniu liczby zgonów. Nie zawsze szpitale od razu przesyłają dane do powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych, a one do nas, stąd też nie są one tak szybko przekazywane – wyjaśnia Dorota Gibała, rzecznik Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie.

Jak wspomniał dyrektor DPS-u w Foluszu na odpowiedzi na zadane przez naszą redakcję pytania musimy poczekać. Być może dowiemy się m.in. jakie procedury zostały wdrożone w placówce na wypadek zachorowań na Covid-19, od kiedy i jak często badani na obecność koronawirusa są pracownicy oraz pensjonariusze oraz ile osób zmarło z powodu zakażenia SARS-CoV-2. Do sprawy wrócimy.

Ilona Dziedzic

[email protected]

Napisany dnia: 12.11.2020, 14:38

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
-1
@ Sumienie
dnia 16.11.2020, 12:50 · Zgłoś
Widzę że mało widzicie i słyszycie prawdy przekonacie się o tym jak już będzie za późno łykacie szybko brednie o wspaniałości ten placówki ksiądz dostał najwyższą dotacje dzięki temu co robią najlepiej ale sami się domyślcie tyle w tym moim temacie bo trylogie bym mógł o tych świętych napisać.
Odpowiedz
-2
@ Karna
dnia 16.11.2020, 05:32 · Zgłoś
Jestem osobą chorą psychicznie i uroiło mi się że to jest cała mafia nie do rozbicia która funkcjonuje w naszym powiecie na którą wszyscy podatnicy płacą by paru osobą nabić kieszenie które się ustawiają jak wiatr zawieje.Takie mam tylko urojenia
Odpowiedz
2
@ Karna
dnia 16.11.2020, 03:15 · Zgłoś
Niepisz pań panów tylko daj im zarobić.Kpiny sobie robicie z nas mieszkańców jesteście na odziałach w domu czy zamknięci za stalowymi drzwiami.Więcej pisać nie będe nie bójcie sie ale jeśli będzie trzeba jest telewizja trybnał praw człowieka Wy stracicie.na tym czy my.Wy macie duże pensje z naszych pieniędzy i zpieniędzy podatników my nie mamy nic więc co stracimy Drodzy państwo widzicie sami miszkańcy piąte kooło u wozu
Odpowiedz
1
@ Karna
dnia 15.11.2020, 15:44 · Zgłoś
To dziwne że dla tych co niewiele robią na pensje po 5czy siedem tysięcy wystarcza a wspomniane salowe opiekunki czy pielęgniarki zarabiają najniszą krajową.Sprywatyzujcie ten dom albo rozwiązci jesl wam niepasujemy i się wam nie opłaca jeleni szukacie i naiwnych nawet my chorzy psychicznie liczć umiemy.towszystko jasne i na temat
Odpowiedz
0
@ Do Pani Kariny
dnia 15.11.2020, 15:05 · Zgłoś
Na jedzenie 300 zł bo stawka dzienna pisze Pani 10 zł. a gdzie wypłata dla Pań kucharek ? A gdzie wypłata dla Pań opiekunek które wam zmieniaja pampersy robią toalete, dla Pań salowych które wam sprzątaja, dla kierowców którzy was przewożą, dla Panów konserwatorów ksiedza kapelana, pralni itp. a do tego koszty paliwa, prądu, proszków do pranie zniszczonych i popalonych mebli zepsutej armatury łazienkowej spapranych scian itp itd.
Odpowiedz
2
@ @ do karina
dnia 15.11.2020, 15:01 · Zgłoś
Nikt Cię nie atakuje, tylko zastanów się co piszesz.
Odpowiedz
0
@ Karina
dnia 18.11.2020, 09:08 · Zgłoś
Piszę prawdę.
Odpowiedz
3
@ Karina
dnia 15.11.2020, 14:59 · Zgłoś
Nie atakujcie ns mieszkańcó cudów nie mamy jedzenie spanie pare groszy na środki higieny kawe papierosyczemu nie atakujecie tych co na biedcie i chorobie innych robią biznes
Odpowiedz
-3
@ Karina
dnia 15.11.2020, 14:44 · Zgłoś
To z kąd takie wysokie koszty utrzymania na jedzenie idzie 300zl 500 na utrzymanie domu .a gdzie 3 tysiące nie chcemy żeby nam nik papierosy kupował ale pracownicy na walke z koronawirusem wzieli po 3 tyś mogli nam przynajmniej za pare groszy kupić chociaz jaką droższą wode za 2łote Jeżeli jesteś podatnikiem to się zastanów gdzie te 883 tysiące poszły gdzie te 3700 które ty płacisz .Przyjżyj się zarobkom personelu będziesz widzieć dlaczego jeszcze starostwo powiatowe dotuje nasz dom..Ja jestemosobą chorą psychicznie ty zdrową
Odpowiedz
0
@ @ do karina
dnia 15.11.2020, 14:59 · Zgłoś
Przenieś się do innego dps może znajdziesz tańszy.
Odpowiedz
2
@ do do karina
dnia 17.11.2020, 08:55 · Zgłoś
Wzorzec DPS-u w Brzozowie. Niejedna osoba z Jasła bądź okolic tam przebywa. Rodziny i pensjonariusze bardzo sobie chwalą. Może by tak kierownictwo z Folusza wysłało personel nadzorujący na obserwację i wymianę doświadczeń z tamtymi.
Odpowiedz
3
@ Do kariny
dnia 15.11.2020, 12:44 · Zgłoś
Jeszcze by tego brakowało żeby z nasz podatków fundować wam papierosy. Wasze renty i emerytury nie pokrywają nawet w 1/3 kosztów pobytu w DPS rodziny tez bo w większości nie maja dochodów tylko gminy z których mieszkaniec pochodz (dane GUS)i a gmina nie ma swoich dochodów tylko z naszych podatków i tu kolo sie zamyka.
Odpowiedz
-3
@ Kaina
dnia 15.11.2020, 05:56 · Zgłoś
Odpłatność za nasz pobyt w dps pierwsze ponosimy my, rodzina i gmina .Tak że też z waszych pieniędzy idzzie na nasze utrzymanie.Kokosów nie mamy za takie pieniądze Takie jest upokorzenie że niektórzy z nas biją się o pety na palarni albo papierosa dzielą na cztery części paląc w luwce.Na dps mówią "dziadownia" to słuszne dla nas miszkańców to dziadownia.Jedzcie na cmętarz do Cieklina zobaczycie jak dps dba o mieszkańców.Jakie życie taka śmierć okradacie nas ustanawiając sobie pęsje po paredziesiąt tysięcy.Przyjedcie kiedy pod dps zobaczycie jakie samochody mają niektórzy pracownicy już nie mówie o domach. Tylko my mamy dobrze przyjdź i sie połóż.Na koronawwirus dostaniesz za 833tyś dwiemaseczki jednorazowe i dwie cisowianki niegazowne bo najtańsze.
Odpowiedz
-2
@ Kaina do zatroskanej
dnia 15.11.2020, 05:11 · Zgłoś
Nie strasz nie strasz bo sie ?
Odpowiedz
1
@ Karina
dnia 15.11.2020, 01:43 · Zgłoś
Wasza strona nie jest wiarygodna usówacie niewygodne dla trzęsących Jasłem komentarze nie ma sensu nisie wypowiadać
Odpowiedz
-2
@ rubin
dnia 14.11.2020, 21:46 · Zgłoś
A dajcie sobie spokój z tym dpsem,przecież wszedzie są te same problemy nie tylko tam.W koncu jest pandemia. Zauważyłem ze ten portal wyjątkowo i usilnie szczuje ludzi na wszystko w DPSie. Zamykam temat.
Odpowiedz
7
@ rym
dnia 14.11.2020, 11:25 · Zgłoś
Śpieszmy się kochać ludzi zbyt szybko odchodzą. Po
Odpowiedz
-2
@ Zatroskana
dnia 14.11.2020, 10:59 · Zgłoś
Jak można tak srac we wlasne gniazdo szok. Niech się pracownicy zastanowia co pisza bo z tego co pisza w komentarzach to brakuje juz 20 osób a więc co miesiąc nie wpływa do budżetu DPS odpłatnośc za te osoby (ok 4000 zl od osoby) a wiec łatwo policzyć jakie DPS traci pieniądze miesięcznie. Myślę ze to tylko kwestia czasu kiedy w DPS będą zwolnienia grupowe bo nikt nie utrzyma takiej obsady stanowisk gdy nie będzie nowych mieszkańców a nowi nie przyjdą bo dużo bardzo dużo ludzi chorych starszych umarło w swoim środowisku a inni nie przyjdą ze strachu bo jak czytaja co pracownicy piszą to wcale się im nie dziwię. Radziła bym juz załodze rozglądać się za nowa praca bo nie wygląda to dobrze a pandemia dopiero się rozkręca co zresztą widać w Jasle na tablicach ogłoszeniowych ile jest klepsydr niektóre tablice są zajęte w 100%.
Odpowiedz
0
@ Zatroskana
dnia 14.11.2020, 12:23 · Zgłoś
A jeszcze taka mała uwaga dlaczego to niby DPS miałby byc jakąś enklawa jak wszedzie ludzi do pracy brakuje, brakuje lekarzy pielegniarek, opiekunów medycznych, salowych itp a na Foluszu ma być oaza szczesliwosci, doktorów bez liku pielegniarek i innych no i najważniejsze nie ma prawa tam nikt umierac nawet jak jest obłoznie chory wyniszczony choraba otyły i w podeszłym wieku. Pisze to pod rozwage zwłaszcza pracowników gdzie w moi kochani znajdziecie teraz prace jak sie jej pozbedziecie restauracje pozamykane, sklepy pozamykane, szmateksy pozamykane, firmy transportowe pozamykane, kina hotele kateringi itp itd.
Odpowiedz
-1
@ Mefistoteles
dnia 14.11.2020, 06:31 · Zgłoś
To po cholerę tam siedzisz,jak niby mądry taki jesteś? Do domu!!!
Odpowiedz
0
@ Karina
dnia 14.11.2020, 15:07 · Zgłoś
Taki jest niestety stosónek części personelu do nas mieszkańców nie jestem złośliwa ale przyjdź pomieszkać zobaczymy jak będziesz szaleć za 300żł które dostajemy.jeszcze z tego potrącą na leki.Czy nie wiesz że stawka żywieniowa to ok 10zł dziennie panie kucharki i tak nam bardzo dobrze gotują Wielu jest solidnych pracowników ale są też tacy dla których liczy się tylko kasa a czy ktoś chory cz nie tu w domu nie ma dla nich żadnego znaczenia.Dzękujemy każdej opiekunce pielęgniarce kucharce itp które pszyszły do pracy i nas nie zostawiły jakoś nie umarły widzimyy was co dzeń i dobrze zapamiętamy kto jakim jest człowiekiem.
Odpowiedz
-1
@ mefistofeles
dnia 13.11.2020, 23:35 · Zgłoś
Ludzie!!! Ja zainteresowany tymi sprawami związanymi z DPS folusz zacząłwm drązyć temat.Wiec zadzwoniłem spytać o stan zdrowia mieszkanca,którego odwiedzałem czesto i personel mnie zna,wiec otrzymałem krotki raport o stanie jego zdrowia.Próbowałem kilka razy i udało się, i wcale nie jestem tym zdziwiony,poniewaz bardzo czesto tam bywalem i wiem jak personel pracuje.DLA TYCH CO NIGDY TAM NIE BYLI mówie że personel naprawde sie stara i wiem,że czasem niemają kiedy zjeść. Proszę nie osądzajcie ich tak mocno jak czytam,tam naprawde jest praca inna.Niewiadomo co przyniesie dzien.Ja naprawde szanyje ich prace.A te dane o zgonach to naprawde sa wyolbrzymiane.Sprawdziłem dokładnie i statystyki zgonów w tym roku w DPSie są naprawde lepsze niz po inne lata. Prosba do redakci tego portalu.Nie publikujcie tego,co wam Mieszkancy chorzy psychicznie donosza telefonicznie!!!
Odpowiedz
0
@ Karina
dnia 14.11.2020, 05:20 · Zgłoś
Tak by pan chciał żeby mieszkańcy nic sie nie odzywali chory psychiczniee to nie równoznaczne z niepełnosprawny intelektualnie To co nam mieszkańcom nic nie wolno powiedzieć kradniecie nasze pieniądze naszych rodzin z nich są wasze nie małe pensje.Wiem posada państwowa to można sie obijać Jest nas mieszkańców243 osoby było bo 16 osób zmarło a pracowników173 to ilu praconików przypada na osobe.Nie oszukujmy się DPS Folusz to dla niektórych masszynka do robienia pieniędzy.I co myślicie że mieszkańcy nie widzą kto ciężko pracuje a kto nie Dla tych prcowników co teraz są z nami szacunek ale Ci co największe pieniądze biorą się na nas "wypieli" i jeszcze piszą żeby z opinią mieszkańców się niie liczyć! Osoby chore psychiczne są prosto linijne i powiedzą całą prawdę dlatego nas się boicie.
Odpowiedz
0
@ prawda
dnia 14.11.2020, 13:32 · Zgłoś
Prawda wyszła na jaw.
Odpowiedz
-1
@ nnn
dnia 15.11.2020, 14:53 · Zgłoś
Po pierwsze w Foluszu przebywa 250 mieszkańców 16 zmarło to skad 243 ? 250-16=234 ktoś tu kogoś wprowadza w błąd opinię publiczną ! Po drugie pisze Pani że okradani jestescie z pieniedzy przez pracowników i że cyt. "Wiem posada państwowa to można sie obijać" a w innych komętarzach chwali Pani pracowników to jak to Pani Karino jest naprawde ? Czy ta prawda to nie jest taka jak wiatr zawieje albo jaki ma Pani humor ?
Odpowiedz
8
@ Czika
dnia 13.11.2020, 21:05 · Zgłoś
Każdy kto chce wypowiadac się negatywnie o pracy personelu w DPS
Powinien tam trochę popracować . Myślę że jak skończy się pandemia
Kilka osób odejdzie z pracy i oby to nie były pielęgniarki bo jest ich i tak
Mało a żadna pielęgniarka za najniższą krajową nie przyjdzie tam do pracy.
Zwłaszcza po tym co tutaj przeczytają! nie ma sensu , bo chociaż
chciałoby się jak najlepiej to i tak cię opluja i wydeptaną w błoto!
Odpowiedz
-1
@ Xmen
dnia 13.11.2020, 22:57 · Zgłoś
Chwała wam za to a autor tego artykułu niech się zawstydzi na maxa bo żaden portal na Podkarpaciu tak nie rugał dpsu jak ten. Zamiast starać się o pomoc. Jesteście zwykłą szczujnią. Pani Ilona wstyd maaxa za to robicie
Odpowiedz
-2
@ Ja
dnia 13.11.2020, 23:03 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-4
@ Bela
dnia 13.11.2020, 20:47 · Zgłoś
Po gatulowac pracownikom DPS za odwagę że wirusa sobie do pracy przynieśli. Odważni. Roboty sobie tylko dołożyli. Za tak nędzne pieniądze. To jak wolontariat A pan Starosta odwiedza ich co tydzień premie wysokie daje. Tylko pozazdrościć. Pieniądze drzwiami i oknami się pchają. Kochające rodziny tak troszczace się o swoich bliskich powinny zabrać na czas pandemi swoich bliskich do domu zeby5 tam byli bezpieczni. O personel się nie martwcie. Urlopy mają za ten rok nie wykorzystane. Miał by okazje pobyć z rodziną.
Odpowiedz
-1
@ do@ Bela
dnia 15.11.2020, 08:51 · Zgłoś
Jak wam tak źle to tylko się zwolnić.
Odpowiedz
14
@ rym
dnia 13.11.2020, 17:55 · Zgłoś
Chylę czoło przed pracownikami DPS Folusz.
Odpowiedz
11
@ lek
dnia 13.11.2020, 17:51 · Zgłoś
Ja bym pewnie nie dal rady. Brawo. DPS Folusz.
Odpowiedz
12
@ lek
dnia 13.11.2020, 17:49 · Zgłoś
Obsluga w Dps Folusz jest ok.
Odpowiedz
6
@ DonChichot
dnia 13.11.2020, 10:38 · Zgłoś
Dwa temu pisało, że maleje liczba zachorowań w powiecie !!!
Odpowiedz
0
@ Abc
dnia 13.11.2020, 10:10 · Zgłoś
Biedni Ci pacjenci w końcu zarazili się od obsługi A teraz nawet nie mogą liczyć na godną opiekę
Odpowiedz
18
@ Czytelnik
dnia 13.11.2020, 08:49 · Zgłoś
Nie jestem pracownikiem dps Ale szanujcie tych ludzi którzy się poświęcają się dla mieszkańców kosztem swoich rodzin
Odpowiedz
3
@ do@ Czytelnika
dnia 13.11.2020, 12:37 · Zgłoś
Niech przynajmniej rodzinom udzielają informacji o stanie zdrowia podopiecznego, a niech nie okazują poirytowania. Mówisz - "poświęcają". Patrz inaczej - to jest ich płatna praca taka jak ta którą Ty wykonywałeś czy wykonujesz. Czy ktoś ich tam za karę zatrudnił? Chodzi tylko o normalne zachowanie, którego jak wynika z artykułu - brak.
Odpowiedz
3
@ Olo
dnia 13.11.2020, 16:53 · Zgłoś
Oczywiście że tak pracuje 12 godz wychodzi do domu.normalna praca
I to jeszcze ciężko się tam dostać bo robota państwowa ,cały socjal
A u prywaciaza wiadomo jak jest .nikt tam nie pracuje dla idei
Odpowiedz
0
@ kama
dnia 13.11.2020, 16:55 · Zgłoś
Nic tam nie jest kosztem rodzin,ludzie
Odpowiedz
-9
@ szczepioneczka i na cmentarz
dnia 13.11.2020, 08:21 · Zgłoś
Trzecia fala to dopiero będzie mega umieralność oczywiście wszystko zwalone na koronkę której śmiertelność jest równa zwykłej grypie
Odpowiedz
8
@ sx
dnia 13.11.2020, 08:17 · Zgłoś
Przecież w DPS większość pensjonariuszy jest ciężko chorych i to z tego powodu rodziny oddały tych ludzi do DPS. Umierają bo są chorzy, proste, a koronka to taki dodatek, smaczek dla podsycenia nerwowej atmosfery.
Odpowiedz
20
@ Xmen2
dnia 13.11.2020, 07:54 · Zgłoś
Pani Ilono nie ładnie usuwać niewygodne dla Pani komentarze prawda w oczy kole.
Odpowiedz
0
@ Xmen2
dnia 13.11.2020, 07:33 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-5
@ nowy
dnia 13.11.2020, 00:18 · Zgłoś
do tych bliskich ... to po co ich tam wysłaliście ... ???
Odpowiedz
-5
@ sx
dnia 13.11.2020, 08:18 · Zgłoś
Dokładnie. Oddali ich bo nie chciało się zajmować chorymi. Teraz pretensje
Odpowiedz
12
@ tak
dnia 13.11.2020, 10:19 · Zgłoś
Jeżeli ktoś pracuje a jego rodzic ciężko, przewlekle choruje to co ma zrobić? Rzucić pracę, z czego żyć? Zapłacić opiekunce za 10 godz np. 150 zeta dziennie? Płaci za opiekę w zakładzie więc może pracować, odwiedzać chorego, tak jest na całym świecie. Dawniej ludzie mieszkali w wielopokoleniowej rodzinie, zawsze ktoś nie pracował albo pracował na gospodarce i opieka była zapewniona. Nie oceniamy nikogo, szczególnie kogoś kto ma chorego obłożnie albo psychicznie.
Odpowiedz
-5
@ kama
dnia 13.11.2020, 16:56 · Zgłoś
Bledne myślenie
Odpowiedz
0
@ riko
dnia 12.11.2020, 22:41 · Zgłoś
Gdzie mozna te "chodzace słuchy" spotkać?
Odpowiedz
0
@ cyberchłop
dnia 12.11.2020, 21:10 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
14
@ Niepelnosprawny
dnia 12.11.2020, 20:36 · Zgłoś
Jeżeli ktoś nie miał w domu osoby niepelnosprawnej niepowinien się wypowiadać.
Odpowiedz
8
@ .
dnia 13.11.2020, 07:31 · Zgłoś
Dokładnie. Wtedy wiesz z czym to się je.
Odpowiedz
9
@ Mieszkaniec.DPS.
dnia 12.11.2020, 20:32 · Zgłoś
Oddaliście mnie do DPS.Bo ponoć uciekałem z domu . To teraz się niemieszajcie .Te panie naprawdę mają dość na głowie Z jednym sobie moja rodzina nie poradziła .mam żal o to.a te panie mają nas ponad 200.co niektórzy byli nawet w więzieniu.wezcie nas sportem skoro się mieszacie.najlepiej nas było oddać.
Odpowiedz
-4
@ @ Mieszkaniec.DPS.
dnia 13.11.2020, 10:09 · Zgłoś
Ładnie tak podszywać się pod mieszkańca?
Odpowiedz
0
@ Era miernot
dnia 12.11.2020, 20:12 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ Ehe
dnia 12.11.2020, 20:43 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
20
@ XYZ
dnia 12.11.2020, 20:12 · Zgłoś
No ładnie to dla tego kandydat na wójta gminy Tarnowiec , w pan Jan ucieka ze Starostwa bo po prostu nie daje sobie rady z DPS 90 osobami , to jak on zamierza rządzić gminą ?

Ale cyrk
Odpowiedz
5
@ @
dnia 12.11.2020, 19:58 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
28
@ majkel111
dnia 12.11.2020, 19:40 · Zgłoś
A jaka jest liczba zakażonych w budynku Starostwa Powiatowego...? Też tajemnica czy blokada informacji... ?
Odpowiedz
18
@ Podziwiam
dnia 12.11.2020, 19:39 · Zgłoś
brawo dla personelu dpsu, ogromne brawa,
Odpowiedz
-2
@ Abc
dnia 13.11.2020, 10:14 · Zgłoś
Brawa za co że ktoś tych biednych ludzi zaraził covid19
Odpowiedz
-4
@ Zatroskana
dnia 12.11.2020, 19:21 · Zgłoś
Ja juz pomagam !!!
Odpowiedz
13
@ Zatroskana
dnia 12.11.2020, 18:41 · Zgłoś
A może by tak z Dębowieckiego klasztoru i okoliczni księża pomogli ???
Odpowiedz
11
@ ohoho
dnia 12.11.2020, 18:58 · Zgłoś
Zanim zaczniesz mówić kto ma pomóc, idź pierwszy!!! Zapraszam!
Odpowiedz
6
@ Do czytelnik
dnia 12.11.2020, 18:32 · Zgłoś
Brawo czytelnik dobrze napisane
Odpowiedz
29
@ czytelnik
dnia 12.11.2020, 18:28 · Zgłoś
Praca w DPS z mieszkańcami to nie praca przy taśmie w fabryce. Wszystkie osoby co tak pogardliwie piszą i wypowiadają się negatywnie o pracy w tym Domu, powinny chociaż na jeden dzień podjąć pracę jako wolontariusz. I na własnej skórze przekonać się jak ta praca wygląda i jak jest naprawdę. Kochana córeczka Pani Katarzyna powinna popracować co najmniej przez tydzień i po opiekować się tatą i innymi. Skoro nie potrafiła zająć się nim w domu to może teraz wykaże trochę miłości do ojca. Bo na przepustkę na pewno go nie zabierze, bo jak...
Odpowiedz
10
@ ja
dnia 12.11.2020, 18:58 · Zgłoś
A co to ma do rzeczy? Kobieta chciała dowiedzieć się o stan ojca, bo się martwi słysząc o zakażeniach w DPS. Co w tym złego?
Odpowiedz
23
@ hmm
dnia 12.11.2020, 19:48 · Zgłoś
Czy uważasz, że wszyscy pensjonariusze są tam na siłę umieszczeni przez swoje "wyrodne rodziny" ? Tam duża część osób ma świadomość tego, jak dużym obciążeniem mogła by być dla swoich bliskich i sama chce oddać się pod opiekę instytucji , które zostały do tego powołane.
Odpowiedz
14
@ riko
dnia 12.11.2020, 22:47 · Zgłoś
Czemu wszyscy proponują pracę w charakterze "wolontariuszy"? Przecież pracownicy zatrudnieni w DPS otrzymują normalne wynagrodzenie. I może nie oceniajmy powodów dla których ludzie oddają swoich bliskich do DPS, bo sami przecioeż nie wiemy, jak w danej sytuacji postapimy.
Odpowiedz
10
@ A
dnia 13.11.2020, 08:41 · Zgłoś
A skąd ty człowieku posiadasz informacje że CORECZKA KATARZYNA nie zajmowała się ojcem?? Znasz sytuację? Wiesz z jakiego powodu znalazła się w DPS IE? Może ty jakbyś spędził trochę życia z takim człowiekiem to byś inaczej śpiewał...jak widzę takie komentarze, to mam ochotę poustawiać was pod ścianą i wystrzelać po pyskach. Wszyscy w internecie odważni. Napisz na priv, ujawnij się i powiedz to wtedy
Odpowiedz
-2
@ Xmen
dnia 13.11.2020, 21:23 · Zgłoś
Nie prawda wszyscy są tam umieszani przez swoje rodziny z reguły na siłę lub przez sąd
Odpowiedz
22
@ Stary Glina
dnia 12.11.2020, 18:25 · Zgłoś
Dlaczego wciąż ktoś pisze o tym, żeby zgłaszać się na wolontariat? Przecież Państwo jest wydolne, służby pracują sprawnie i są gotowe na najgorsze scenariusze. Skoro jest tak dobrze to dlaczego jest tak źle? Osobiście ponawiam apel- powołać na wolontariat meneli, podopiecznych ośrodków pomocowych, Rycerzy Lepanto, którzy tak ,,dzielnie" bronili niedawno wiary i tych wyjców którzy nocami drą mordy na mieście. Ludzie pracujący, mający na utrzymaniu rodziny nie mają czasu na ,,bezinteresowną" pomoc. Poza tym nie jest chyba tak źle skoro szpital zamknięty a ,,dzielne" pielęgniarki mają czas na sweet focie w Covid-kombinezonach i wrzucanie ich do sieci.
Odpowiedz
19
@ Olo
dnia 12.11.2020, 21:31 · Zgłoś
DPS dostał kupę kasy pisali z powodu pandemii to niech zapłacą ludziom
A nie szukają jelenia
Odpowiedz
-3
@ alba
dnia 12.11.2020, 18:25 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-3
@ do alby
dnia 12.11.2020, 18:40 · Zgłoś
Pani Kijak jest wdową. Moglibyście chociaż to uszanować.
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 13.11.2020, 08:47 · Zgłoś
Nie interesuje mnie szacunek mierzwy. Porozmawiamy w sądzie.
Odpowiedz
17
@ lek
dnia 12.11.2020, 18:00 · Zgłoś
Może ta paniusia Dziedzc pojedzie do DPS- i umyje tylko leżącym tylko zmieni pampersy uczesze. Wtedy zobaczy jaka prawda o DPS-ach.
Odpowiedz
9
@ Do lek
dnia 12.11.2020, 18:30 · Zgłoś
Lepiej tego nie można było ująć. Brawo
Odpowiedz
4
@ do@ lek
dnia 13.11.2020, 10:01 · Zgłoś
A pani co w tym czasie będzie robić. Może tak za mnie pójdzie do roboty na moje płatne stanowisko pracy. Nikt wam pracy nie wybierał. W głowach się poprzewracało.
Odpowiedz
17
@ Frida
dnia 12.11.2020, 17:55 · Zgłoś
Pani Synowiecka, a może by tak pani tatę na przepustkę wzięła, ucieszyłby sie rodzinne strony po kilkunastu latach odwiedził z kolegami by się przywitał. Co pani na to? Tak na miesiąc żeby mu troszku otoczenie zmienić z wnuczkami by się pobawił i z córką pobyl troszeczkę. Cóż za radość by zagościła w jego sercu a i pani by się troszeczkę uspokoiła poznając go na nowo jako tatę.
Odpowiedz
9
@ do @ Frida
dnia 12.11.2020, 18:24 · Zgłoś
Nie mam nic wspólnego z rzeczoną panią, ale wpis niejakiej fridy jest urągający. Zapewne wpłaty dla dps-u są regularne i nikt nie ma prawa pouczać rodzin, które finansowo partycypują w utrzymaniu placówki i jej personelu. To jest zapewne typowa "gadka" jaką posługują się między sobą niektórzy pracownicy oczekujący na systematyczne odciążanie ich z obowiązków za które pobierają wynagrodzenie. Wstyd.
Odpowiedz
9
@ Do Fridy
dnia 12.11.2020, 18:38 · Zgłoś
Niektórzy mieszkańcy zapewne swoje rodziny widzą jak jest podział majatku lub sprawy spadkowe. Większość zapewne dba o swoich których niestety musieli oddać do DPS-u i myślę ze ta Pani ktora tak się o tatę troszczy to po pandemii wezmie go na dluuuuugą dluuuuugą przepustkę.
Odpowiedz
7
@ Frida
dnia 12.11.2020, 19:01 · Zgłoś
Precz szatanie! 80% osób umieszczonych w dpsach jest zapomniane przez najbliższych więc się pytam o jakim odciążeniu pani mówi bo chyba nie personel tylko rodzina odciążona? Na 60 osób na oddziale jeżeli jedna osoba pójdzie na przepustkę to faktycznie odciąży cały personel uffff co za ulga
Odpowiedz
8
@ Mieszkanka
dnia 12.11.2020, 21:31 · Zgłoś
Pozamienialas sie z glupim rozumem jak takie brednie piszesz.Szkoda to czytac jesli niewiesz jaka sytuacji mialy Panie ktore oddaly meza,ojca kilkanascie lat temu i jaki stan zdrowotny byl oddajacego to niezabieraj glosu.Czlowiek chory potrzebuje 24h na dobe non stop opieki lekarskiej,pielegniarskiej.Jak bedziesz mial kogos z rodziny w DPS to porozmawiamy.Dziewczyny napewno chcialy info o stanie zseowotnym a.po drugiej stronie cisza-kazdy by sie wkurzyl.
Odpowiedz
5
@ Do @Frida
dnia 13.11.2020, 09:16 · Zgłoś
Oh jaka Pani doskonale doinformowana o kolegach, córkach i wnuczkach? Znajomą z osiedla czy pracownik dpsu?
Odpowiedz
2
@ Do @Frida
dnia 13.11.2020, 09:28 · Zgłoś
A to z jakimi kolegami tatuś by się przywitał? Bo wszyscy, których kojarzę już poumierali. I nie ze starości, tylko z tego samego powodu, którego tatkowi sie styki poprzepalaly
Odpowiedz
6
@ do@ Frida
dnia 13.11.2020, 09:51 · Zgłoś
Niejakiej @ fridzie (nie powinna tam pracować - dopiero to s***n) nie chodzi o jedną osobę, a o to, by wszyscy pensjonariusze byli jak najczęściej zabierani z placówki, by było lekko w robocie. Wstyd. To jest przykład żywcem ze szpitala w którym leżał mój ojciec, a starsza pielęgniarka podczas moich tam codziennych pobytów wymuszała na mnie naukę - jak odłączyć worek z moczem i go opróżnić, założyć, jak pomóc się załatwić na basenie i gdzie należy opróżniać basen, wymyć etc. by tylko sama tego nie musiała robić. A ja się pytam - po co taka persona bez empatii do chorego czy pensjonariusza. Tego typu pracownik winien być nie tyle co zwolniony, a przepędzony na cztery wiatry z wilczym biletem. Dyrekcje takich placówek winny zwracać uwagę i reagować na zachowanie pracownika. Nikt nikomu "łaski" nie robi. Nieuczciwa gra na uczuciach ludzkich dyskwalifikuje takiego zatrudnionego. Skandal.
Odpowiedz
-1
@ Frida
dnia 13.11.2020, 14:44 · Zgłoś
I co się tak pani denerwuje? Dlaczego mnie pani odrazu wyzywa? Pani nie powinna przebywać w otoczeniu ludzi stanowi pani poważne zagrożenie czyżby jakas niepoczytalność, urojenia, agresja hmm... Choroba psychiczna jest ponoć genetyczna żeby tylko panią nie oddali do dpsu a karma wraca...
Odpowiedz
0
@ do@ fridy
dnia 13.11.2020, 17:04 · Zgłoś
Karma wraca ...nie daj Boże żebym panią bądź osobę o podobnych zachowaniach spotkała w dps-ie. Widać, że osoba wypalona z problemami natury psychicznej niczym w filmie "Lot nad kukułczym gniazdem". Najwyższy czas na emeryturę. Robić miejsce dla młodych, pełnych empatii, a z nawykami z czasów komuny wara od ludzi chorych - niesprawnych.
Odpowiedz
-1
@ Do @Frida
dnia 13.11.2020, 18:33 · Zgłoś
Brawo! Wszystko w temacie!!
Odpowiedz
0
@ Frida
dnia 17.11.2020, 10:25 · Zgłoś
Uuuu ale mi pani pojechała już pędzę na emeryturę
Odpowiedz
0
@ do@ Frida
dnia 18.11.2020, 09:02 · Zgłoś
Będzie pani zidentyfikowana.
Odpowiedz
0
@ Frida
dnia 19.11.2020, 20:49 · Zgłoś
Nie mogę się doczekać konfrontacji. Czekam. Aczkolwiek prędzej pewnie doczekam się emerytury :D
Odpowiedz
0
@ do @ Fridy
dnia 20.11.2020, 10:13 · Zgłoś
Powiadomienie zostało skierowane do właściwych organów o dokonanie kontroli pani pracy i przydatności na stanowisku.
Odpowiedz
-16
@ Jaaa
dnia 12.11.2020, 17:34 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 12.11.2020, 17:44 · Zgłoś
Może cię zarazić tym nieistniejącym wirusem? Wszyscy mnie tu uważają za Pannę Morową.
Odpowiedz
11
@ hmm
dnia 12.11.2020, 19:41 · Zgłoś
Nie będę się tu z nikim spoufalał i słodził, ale koncepcja Jagi jest fajnie przedstawiona w teledysku "Valkov & Tarasiuk - Jaskółka uwięziona" Teledysk daje do myślenia, na temat matrix'a albo rzeczywistości orwell'owskiej, czy jak go tam zwał.
Odpowiedz
6
@ Dike
dnia 12.11.2020, 20:37 · Zgłoś
,,przez pięćdziesiąt lat ludziom się wydawało, że zawsze będzie lepiej, emerytury będą dość wysokie, żyć będziemy coraz dłużej, służba zdrowia będzie za darmo ku*** i edukacja za darmo, oni tą krzywą, która wiesz tak szła co do oczekiwań, oni muszą ją odkręcić, nie. I takie rzeczy się dzieją" - to chyba też z Orwella.
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 13.11.2020, 08:46 · Zgłoś
To pan Morawiecki u Sowy. A ze swojej strony polecam film "Jaga" z cyklu "legendy polskie"
Odpowiedz
8
@ Obserwator
dnia 12.11.2020, 17:31 · Zgłoś
Brawa dla Pani redaktor za napisanie artykułu na podstawie komentarzy poprzedniego artykuły o Covid w powiecie jasielskim (https://www.jaslo4u.pl/80-nowych-zachorowan-na-covid-19-w-powiecie-jasielskim-newsy-jaslo-26615 ) dno dziennikarskie zostało osiągnięte. Cały świat się z tym zmaga. Powinni państwo pisać o problemach i potrzebach takich placówek i zachęcać do wolontariatu. Pani Ilono wstyd i hańba ! ! !
Odpowiedz
42
@ Xmen
dnia 12.11.2020, 17:30 · Zgłoś
Wielki szacunek dla wszystkich którzy tam teraz pracuję
Trzymajcie się.
Odpowiedz
-2
@ Stary Glina
dnia 12.11.2020, 17:13 · Zgłoś
Spokojnie - Premier Mateusz już zamówił 20 mln szczepionek u Pfizera i Bayera. Pierwsi do szczepienia pójdà seniorzy będácy obciàżeniem dla kulawego budżetu, potem wyszczepi się pracowników służby(?)zdrowia bo jak pomrà to Szanowny Rzàd zrobi z Nich męczenników walki z Covid. Na koniec pójdà służby mundurowe bo bez nich Państwo przestanie istnieć. Amen. Nadzieja, że może ta szczepionka to placebo, sprzedaż której ma tylko nabić kabzę tym korporacjom, które ,,zasłynęły" ze swej ,,humanitarnej" działalności już podczas WW II
Odpowiedz
17
@ Do Taka-Prawda
dnia 12.11.2020, 23:20 · Zgłoś
Kto by pomyślał,że wrócą te czasy- obozy,eksperymenty,zagłada ludzkości..tego wirusa wyprodukowali ludzie dla ludzi.
Odpowiedz
2
@ tralala
dnia 13.11.2020, 09:11 · Zgłoś
[komentarz na na temat]
Odpowiedz
23
@ lek
dnia 12.11.2020, 17:03 · Zgłoś
Dajcież spokój pracownikom i dyrekcji. Oni ciężko pracują. Ktos w domu nie dal rady z 1 osoba a oni maja pod opieką kilkanaście osób.
Odpowiedz
4
@ łodyniec
dnia 12.11.2020, 17:10 · Zgłoś
Wypada prawie 1 na 1 więc wcale tak źle tam nie mają. Tak ,byłem kilka razy i widziałem od środka .
Odpowiedz
-5
@ Karina
dnia 14.11.2020, 03:31 · Zgłoś
Jestem mieszkanką Wreszcie personel wziął się do roboty
Odpowiedz
10
@ Teresa
dnia 12.11.2020, 16:59 · Zgłoś
W DPS w Gorlicach na ul. Sienkiewicza 90% mieszańców zakażonych covid jakoś portale gorlickie nic o tym nie piszą tylko nasze jasielkie mają pożywkę robią krecią robotę. zarówno dla mieszkańców jak i pracowników domu
Odpowiedz
8
@ Do Teresy
dnia 12.11.2020, 17:06 · Zgłoś
Dokładnie tak jak sepy
Odpowiedz
11
@ DPS
dnia 12.11.2020, 17:09 · Zgłoś
"Krecia robota" - po co się martwić jak od podań chętnych na ...pensjonariuszy półka się ugina.
Odpowiedz
9
@ xxx
dnia 12.11.2020, 16:56 · Zgłoś
zgony były już wcześniej a wirus jest od połowy października. Sieta prawda, panie niekomunikatywne, zero informacji, dokładnie 0 nie mowiąc juz o kontakcie z dyrekcja. Najwazniejsza tylko kasa.
Odpowiedz
31
@ rtr
dnia 12.11.2020, 17:11 · Zgłoś
Ludzie nie oceniajcie rodzin które są czasami zmuszone oddać kogoś do DPS ktoś kto nie miał do czynienia z obłożnie chorym człowiekiem nie wie o czym pisze a jeszcze osoba jak jest chora psychicznie i różne ma fazy choroby potrafi rodzinie przewrócić życie do góry nogami .teraz takie czasy że za pracą ludzie wyjeżdżają i chyba lepiej oddać kogoś pod opiekę niż zostawić na pastwę losu
Odpowiedz
15
@ lek
dnia 12.11.2020, 16:54 · Zgłoś
O a co nagle taka miłość do pensjonariuszy DPS. A kto ich tam oddal? Rodziny dla których pracowali.
Odpowiedz
36
@ romi
dnia 12.11.2020, 17:02 · Zgłoś
święta prawda , rodzicami należy się opiekować a nie oddawać do schroniska a potem wymagac
Odpowiedz
-4
@ do romi
dnia 12.11.2020, 17:15 · Zgłoś
Jakby nie oddawali to 180 ludzi nie miałoby pracy.
Odpowiedz
0
@ romi
dnia 12.11.2020, 17:19 · Zgłoś
skąd te dane
Odpowiedz
10
@ do romi
dnia 12.11.2020, 18:04 · Zgłoś
z dpsu folusz
Odpowiedz
4
@ siostra
dnia 12.11.2020, 18:26 · Zgłoś
nie koniecznie to matka czy ojciec może brat ,siostra
Odpowiedz
2
@ Janek
dnia 13.11.2020, 08:43 · Zgłoś
Pracowali by na budowie , są wolne etaty.
Odpowiedz
9
@ Weronika
dnia 14.11.2020, 21:15 · Zgłoś
Jestem emerytką i uwierzcie mi, że wolałabym w ciężkiej chorobie, jak to jest w USA, czy krajach zachodnich iść do DOS niż być ciężarem dla swojej rodziny. Młodzi, którzy pracują i mają rodziny, obarczeni ciężarem chorego rodzica często nie wytrzymują psychicznie. W USA i Niemczech (widziałam) opieka nad chorymi w DOS jest można powiedzieć - komfortowa. Ludzie mają różne zajęcia, rehablitację i inne rozrywki. Rodzina z o Nich nie zapomina. U nas wręcz przeciwnie. Zła opieka (wymuszona dla pensji), psychotropy, umieranie w zapomnieniu, bo rodzina najczęście ubolewa, że musi dopłacac do swojego rodzica, czy krewnego... i zero odwiedzania najbliższych... pozbyli sie 'ciężaru' :(
Odpowiedz
-3
@ Strażnik Teksasu
dnia 12.11.2020, 16:17 · Zgłoś
Towarzysz Budka ma ekspertyzy, że wirusa jesienią już nie będzie ale nie chce ich ujawnić. Wzywamy Towarzysza Budkę do ich ujawnienia.
Odpowiedz
13
@ do strażnika
dnia 12.11.2020, 18:35 · Zgłoś
Jednak Budka nie rządzi, więc cała odpowiedzialność spada na tych co podejmują decyzję a raczej ich nie potrafią podejmować cvzyli na kastę kaczyńskiego
Odpowiedz
-17
@ Strażnik Teksasu
dnia 12.11.2020, 18:54 · Zgłoś
Dla ciebie Pan Prezes Jarosław Kaczyński
Odpowiedz
20
@ służący
dnia 12.11.2020, 20:08 · Zgłoś
Na Pana trzeba mieć wygląd...???
Odpowiedz
0
@ do strażnika
dnia 13.11.2020, 10:51 · Zgłoś
[komentarz na na temat]
Odpowiedz
0
@ do strażnika
dnia 13.11.2020, 11:55 · Zgłoś
Pop pierwsze Budka nigdy nie był towarzyszerm /w odróznieniu od wielu twoich kolesiów z prawicy/, a poi drugie to nie Budka tylko Szumowski ogłosil że już w czerwcu że pokonaliśmy koronowirusa.
Odpowiedz
22
@ Takżetak
dnia 12.11.2020, 15:55 · Zgłoś
Takie sytuacje jak np. pandemia są doskonałym egzaminem dla kierujących tym ośrodkiem. Opiekunki, Salowe, Pielegniarki, Oddziałowe, Kelnerki mogą pracować na 200% ale kierownictwo...no cóż
Odpowiedz
6
@ siostra
dnia 12.11.2020, 18:23 · Zgłoś
Dyrektor to WASZ pracodawca idzcie z pretensjami do niego ktos was tam zatrudniał?
Odpowiedz
12
@ Xmen2
dnia 13.11.2020, 11:45 · Zgłoś
Personel pracuje ciężko i chwała im za to ale też wiadomo że najwięcej do powiedzenia na portalach mają ci co uciekli na chorobowe i to oni obciążyli swoich współpracowników
Odpowiedz
-6
@ zaba do lodynca
dnia 12.11.2020, 15:49 · Zgłoś
nadawalbys sie na detrktywa.tylko rusz sie.
Odpowiedz
-3
@ zaba do lodynca
dnia 12.11.2020, 17:56 · Zgłoś
nie ty jestes od wydawania opini
Odpowiedz
-15
@ Www
dnia 12.11.2020, 15:35 · Zgłoś
Ludzie opamiętajcie się, przecież to nie jest wina dyrekcji, że covid się rozprzestrzenia zresztą nie tylko w tej placówce.
Odpowiedz
49
@ łodyniec
dnia 12.11.2020, 15:42 · Zgłoś
To czyja wina ? Przecież tam wszyscy mieszkańcy pod kluczem,w mieście nie byli , więc skąd wirusa złapali , z lasu ? Od lisa czy sarenki ?
To dyrekcja wirusa na buta wniosła !
Odpowiedz
13
@ Pisofan
dnia 12.11.2020, 15:53 · Zgłoś
Wina dyrekcji wina pisu wina rzadu!!
Odpowiedz
-5
@ Barbara
dnia 12.11.2020, 21:58 · Zgłoś
Od Ciebie by się covidem nie zarazili bo twoja choroba jest wrodzona;
Odpowiedz
-1
@ Do Pisofan
dnia 13.11.2020, 08:15 · Zgłoś
Wina ludzi,że poddają się,ulegają strachowi,który zabija.Po co nosili namordniki,które nie chronią,lecz powodują choroby dróg oddechowych.Nie było prawnego nakazu,a oni zamaskowani doprowadzili do tego,że na niewolnikach można testować szczepionki.
Odpowiedz
-13
@ Tia
dnia 12.11.2020, 15:31 · Zgłoś
Oj biedni są ci ludzie, prowadzi się na nich testy w ramach jednego eksperymentu. Można sobie jedynie wyobrazić, w jakim stanie jest teraz ich psychika, która już wcześniej nie domagała. Tam większość ma współistniejące zaburzenia lękowe, a operacja C19, to kolejny katalizator do ich szybszego unicestwienia.
Odpowiedz
18
@ łodyniec
dnia 12.11.2020, 15:17 · Zgłoś
Nasuwa się pytanie ,czemy tak mało chorych z personelu ? Było prawie po równo ,a teraz co się tam dzieje?
Odpowiedz
31
@ jaaa
dnia 12.11.2020, 15:19 · Zgłoś
Personel nie ma robionych testów. Badani są tylko mieszkańcy...
Odpowiedz
14
@ zaba do lodynca
dnia 12.11.2020, 15:47 · Zgłoś
jedz i zaspokoj swoja ciekawosc.DZIALAJ!
Odpowiedz
11
@ jaślanin
dnia 12.11.2020, 16:55 · Zgłoś
Personelu jest mniej niż podopiecznych.
Odpowiedz
8
@ do @ jaślanina
dnia 12.11.2020, 17:00 · Zgłoś
mniej o 10 osób
Odpowiedz
12
@ siostra
dnia 12.11.2020, 18:20 · Zgłoś
skoro personel nie ma robionych testow to skąd wiedzą że chorzy
Odpowiedz
-11
@ FAN
dnia 12.11.2020, 19:22 · Zgłoś
Tutaj na portalu duzo ludz klamie prosze nie brac do serca wszystkiego.
Zwolennicy PO czy innych zwolennikow opozycji chca na epidemi ugrac polityczne punkty.
Pytanie do zwolennikow opozji czy wasi politycy wypowiedzieli sie co oni by zrobili w tej sytuacji jaka zaistniala w Polsce i na swiecie?
Czytam i slucham przecinikow rzadu i zero pomyslu tylko krytyka?.
Niemcy i inne kraje pochwalily Polske za wiosenna strategie a teraz zobaczcie co sie dzieje w calej Europie czy u nas jest tragicznie? mysle ze gorzej jest w Europie.
Ale opozcji i ich zwolennikom zalezy na wprowadzaniu paniki ae zadnej madrej rady tylko opozyja chce zasiac strach w ludziach?? Zadajcie sobie pytanie dlaczego opozycja tak krytykuje rzad a milczy jak walczyc z epidemia i pytanie czy by pomoglo ja zwalczyc.
Teraz opozycja krzyczy moze powiecie jak walczc a nie ciagle z test zle? ze to zle jakie macie na to dowody?? napiszcie lub wklejcie linka albo przestancie juz klamac i straszyc.dobrze nie jest ale musimy na razie z tym zyc?.
Wiary Polacy wam zycze zlo zawsze mija jak PO przeminelo
Odpowiedz
6
@ łodyniec
dnia 13.11.2020, 07:50 · Zgłoś
Fan ale po co we wszystko mieszasz politykę ? A i tych pytajników więcej dawaj ??? najlepiej co drugie słowo ??? Przejrzyj na oczy ???już czas ???
Odpowiedz
1
@ do FAN
dnia 13.11.2020, 08:40 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ też do fan
dnia 13.11.2020, 10:58 · Zgłoś
[komentarz na na temat]
Odpowiedz
0
@ do FAN
dnia 13.11.2020, 11:53 · Zgłoś
Jak widać słusznie krytykowała. Już pod koniec stycznia w Sejmie ostrzegała przed koronowirusem. Reakcja rządu - min. Szumowski stwierdził że Chiny są daleko, Wuhan to głęboka prowincja, a Generalny Inspektor Sanitarny niejaki Pinkas doradzał wsadzanie lodu do majtek. Jeszcze pod kioniec lutego pojechał soboe do Włoch na narty. Tak samo już na wiosnę opozycja domagała się zwiększenia liczby testów z 20 tys. do conajmniej 60 tys. i krytykowala rząd za zniesienie ograniczeń, zaniżaenie liczy chorych i apelowanie do starszych ludzi by szli na wybory.
Odpowiedz
56
@ Trewq
dnia 12.11.2020, 15:10 · Zgłoś
Smutne, oddać ojca do dps-u.
Odpowiedz
-30
@ jaś
dnia 12.11.2020, 15:20 · Zgłoś
widocznie był ważny powód tak jak i z usuwaniem ciąż.
Odpowiedz
36
@ Monika
dnia 12.11.2020, 15:20 · Zgłoś
Oceniać zawsze najłatwiej
Odpowiedz
44
@ Olo
dnia 12.11.2020, 15:40 · Zgłoś
Czasem jest konieczne nie osadzajcie
Odpowiedz
26
@ do Trewq
dnia 12.11.2020, 18:33 · Zgłoś
Dokładniej:
Smutne, MUSIEĆ oddać ojca do dps-u
Odpowiedz
6
@ szczepionka i na cmentarz
dnia 12.11.2020, 20:27 · Zgłoś
To dalej wierzcie w demokracje z telewizora i podcierajcie te zadki
Odpowiedz
1
@ .
dnia 12.11.2020, 20:50 · Zgłoś
Ludzie myślą, że taka decyzję podejmuje się przy stole na rodzinnym obiedzie
Odpowiedz
7
@ Cv19
dnia 14.11.2020, 08:26 · Zgłoś
Ojca oddała a siostra i matka żyją. To co, nie mogły się nim opiekować?? A teraz płacz i zgrzytanie. Najlepiej oddać i spokój
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 15.11.2020, 15:27 · Zgłoś
A to jest jakiś obowiązek zajmowania się?
Odpowiedz
25
@ Maliniak
dnia 12.11.2020, 15:08 · Zgłoś
Bekną za to...I nie na piśmie
Odpowiedz
-4
@ Filopis
dnia 12.11.2020, 15:56 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
83
@ Góral
dnia 12.11.2020, 15:08 · Zgłoś
Brak czasu ten to ma dowcip.taki człowiek nie powinien być dyrektorem
Odpowiedz
85
@ elza
dnia 12.11.2020, 15:16 · Zgłoś
Towarzystwo wzajemnej adoracji-dyrektor.pielegniarki nie udzielające informacji.Ale pieniazki za pensjonariusza przyjmują.To się nazywa mieć tupet
Odpowiedz
33
@ Płaskoziemka
dnia 12.11.2020, 16:38 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-23
@ ehe
dnia 12.11.2020, 16:57 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
2
@ do@ pisofila
dnia 12.11.2020, 16:58 · Zgłoś
Pomyliłeś portale. Co to ma do tragedii w DPS-e na Foluszu. Odrobinę sapienti.
Odpowiedz
-22
@ wolak
dnia 12.11.2020, 18:09 · Zgłoś
przecież to trendy! o-PO-zycja i niemiecko-polskie media + gw cały czas zachwalają model Szwedzki. 'Wyczyści' się DPS, po czasie radykalnie spadnie śmiertelność. To samo z narodzonymi i nienarodzonymi kalekami -liberalni i lewicowi wraz z ulicą Strajku Kobiet oczyszczą Polskę. Zostanie Lempart i młodzi protestujący - już bez swych dziadków i rodziców.
Odpowiedz
8
@ R
dnia 12.11.2020, 18:18 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
33
@ PiSofannnn
dnia 12.11.2020, 18:27 · Zgłoś
Stabilizacja liczby zachorowań? Czy pan minister ma Polaków za durniów?

11/11- 25 221 zakażeń
53 200 wykonanych testów

06/11- 27 086 zakażeń
82 950 wykonanych testów!

30 tys. mniej testów a liczba zakażonych prawie identycznaCzerwony wykrzyknik

PiS-propagitka, tylko to się stabilizuje.
Odpowiedz
22
@ do R
dnia 12.11.2020, 18:31 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
-7
@ wolak
dnia 12.11.2020, 18:47 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ Inka
dnia 12.11.2020, 21:18 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
22
@ R.
dnia 12.11.2020, 21:21 · Zgłoś
ZNam osobę, która tam pracuje,najnizsza krajowa za mycie i przewijanie dziennie kilkunastu osób!!! To jest ten tupet!!!
Odpowiedz
18
@ R
dnia 12.11.2020, 22:59 · Zgłoś
Od 2015 w Polsce rządzi PiS. Ma rząd, większość sejmową i prezydenta.
Odpowiedz
1
@ Stary
dnia 13.11.2020, 07:52 · Zgłoś
Zaprzestac. Robic testy i nie bedzie zakazen. A kto sie urodzil musi umrzec niw wazne kiedy i na co.
Odpowiedz
6
@ do wolak
dnia 13.11.2020, 10:44 · Zgłoś
Skąd wiesz co zachwala opozcja czy Wyborcza skoro ich nie słuchasz ani nie czytasz?
Odpowiedz
0
@ Aem
dnia 14.11.2020, 14:06 · Zgłoś
Dokladnie po co testy fałszywe robic
Odpowiedz
0
@ ,,,,,
dnia 14.11.2020, 15:45 · Zgłoś
Powiedz gdzie na jasielszczyznie lepiej placa ??? Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Ja pracuje w sklepie i nie pamiętam kiedy miałam urlop ale dziękuję Bogu ze mam prace. Myślałam o Lidlu lub Biedronce ale tam za ciężko a lata swoje juz mam.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657