Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Koronawirus w DPS w Foluszu. Zakażeni pensjonariusze i personel medyczny

83

Rzeszowski Sanepid poinformował o nowym ognisku zakażeń koronawirusem. Tym razem nowe zachorowania odnotowano w Domu Pomocy Społecznej w Foluszu. U kilkunastu pensjonariuszy oraz osób z personelu medycznego potwierdzono zakażenia SARS-Cov-2.

W Domu Pomocy Społecznej w Foluszu mieszka ponad 250 pensjonariuszy. Zatrudnionych jest około 200 osób. Od marca br. do chwili obecnej obowiązuje w nim zakaz odwiedzin. Niedawno kilkunastu pensjonariuszy oraz personel medyczny został poddany badaniom na obecność koronawirusa. Testy potwierdziły zakażenia łącznie u 17 osób. Chorych na Covid-19 jest 13 pensjonariuszy oraz 4 pracowników DPS w Foluszu.

Jak udało nam się ustalić, osoby zakażone są odizolowane od pozostałych mieszkańców. Zachorowania dotyczą osób z czterech oddziałów.

W dwóch placówkach nauczania i wychowania na terenie powiatu jasielskiego zajęcia są wciąż zawieszone. Od 2 do 6 listopada Niepubliczne Przedszkole U Michalitek w Jaśle jest zamknięte. Z kolei od 2 do 5 listopada br. w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Brzyskach zajęcia zawieszone zostały w grupie "Maluchy".

id

Reklama

Komentarze: 80

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Bela
dnia 06.11.2020, 21:51 · Zgłoś
Tam nie umierają.
Odpowiedz
0
@ Sebasian
dnia 05.11.2020, 20:07 · Zgłoś
Wczoraj tj. 4 listopada, godz. około 20 - zgon mężczyzny w wieku około 60 lat. Następnego dnia zgon w godzinach porannych : zgon kobiety w wieku około 70 lat. Za parę godzin zgon mężczyzny w wieku około 50 lat. Za parę godzin zgon kobiety w wieku około 55 lat. To wszystko dzieje się w Dpsie Folusz na jednym tylko oddziale. A Wy wszyscy po prostu [...]ie od rzeczy i nie macie zielonego pojęcia co się tu dzieje. Na innych dwóch oddziałach tak samo albo jeszcze gorzej. Jest wysoka śmiertelność. A za tydzień każdy mądry człowiek umie przewidzieć że będzie cobajmniej 50 zgonów i około 200 zachorowań. Nie macie pojęcia co to jest wysoka umieralnośc w DPS Folusz.
Odpowiedz
-1
@ Bela
dnia 06.11.2020, 21:50 · Zgłoś
Pogratulować wiedzy. Ciekawe czy ty wiesz. Co się dzieje na czwartym oddziale
Odpowiedz
9
@ Jaaa
dnia 04.11.2020, 20:29 · Zgłoś
Zakażonych osób w DPSie jest dużo więcej niż podajecie. Codziennie przybywa chorych mieszkańców, a ubywa pracowników... Ci którzy jeszcze pracują są u kresu sił! Narażają siebie i swoje rodziny, a ich praca nie jest w ogóle doceniana, wręcz przeciwnie...
Odpowiedz
0
@ BogdanT
dnia 04.11.2020, 17:06 · Zgłoś
Ciekawe, czy jeśli kilka lat temu leżącemu człowiekowi w łóżku z gorączką, obolałymi mięśniami, ogólnym osłabieniem, bez smaku, węchu i do tego apetytu - ciekawe, czy jeśli wtedy ktoś powiedziałby temu człowiekowi, że to nie grypa lecz poszczyknięcie - uwierzyłby czy nie?

Jakiś czas, kiedy włosi przestali stosować respiratory, bo skapowali się, że przez nie ludzie umierają - do włoch pojechała polska delegacja aby dowiedzieć się, jak sobie radzą z chorobą.
Ciekawe dlaczego wiedza o tym, że respiratory w tych przypadkach nie pomagają została w jakiś sposób, zgubiona? nieprzekazana?

Dlaczego nie zrobią eksperymentu, o który Jerzy Zięba wręcz się domaga - "zaraźcie mnie a ja wskażę lekarzy, którzy mnie wyleczą. Podpiszę każdą zgodę na przeprowadzenie na mnie eksperymentu" !!!??? - Jego słowa !!!

Wy dalej wierzcie, że ta szopka jest z powodu jakiejś [...] !!!
Odpowiedz
-5
@ dragoness
dnia 04.11.2020, 18:10 · Zgłoś
Oooo, ziebianin. Tęskniłam :-D
Odpowiedz
1
@ Bogdanie T
dnia 04.11.2020, 23:19 · Zgłoś
Dziwne,że tyle ludzi daje się oszukać i boją się wirusa.Prawnik R.Sklepowicz atakuje ostro poczynania rządu.Podaje przepisy na nalewki,lepsze od lekarstw.J.Zięba dobrze radzi,lubię jego rady.Żal wielki,że zmarł Kudliński,jego przepisy i porady to wielka pomoc.Za brak maseczki policjanci psiknęli Mu gaz w oczy/ twarz czerwona,opuchnięta/i cudowny człowiek zmarł po kilku dniach.Powrócimy do natury i nie damy się wykończyć.Zbierajmy dziką różę-bomba witaminy C/Warto żyć w zgodzie z naturą.Bodnar mógł nadal ratować ludzi,to widzicie,nie można.Radzę też słuchzć Aleksandra Haretskiego/ Akademia Medycyny Regeneracyjnej/.Wspaniałych lekarzy niszczą.
Odpowiedz
1
@ Ja
dnia 04.11.2020, 13:50 · Zgłoś
Czy ktoś w tym DPS-e kontroluje pracowników, przecież podopieczni od marca nigdzie nie wychodzą i nikt ich nie odwiedza, brak dyscypliny.
Odpowiedz
4
@ Lolo
dnia 04.11.2020, 16:40 · Zgłoś
A nikt,chodzą bez masek również do kościoła bo wirusa nie ma
Odpowiedz
6
@ Jaś Lak
dnia 04.11.2020, 11:24 · Zgłoś
A może dziekan IŻyk pokazał by swoją ludzką twarz a nie tylko występy z BURMISTRZEM i innymi władzami tego miasta PIS Zającowa,Kurowska,Rzońca.Do pomocy księ[...]ku bo jest misja w Jaśle dla mieszkańców do spełnienia.
Odpowiedz
-2
@ łowca absurdów
dnia 04.11.2020, 11:04 · Zgłoś
Suma zgonów musi się zgadzać. Czyżby komuś na tym zależało?
[...]
Odpowiedz
-4
@ Strażnik Teksasu
dnia 04.11.2020, 10:27 · Zgłoś
Nie robiłem, nie robię i nie mam zamiaru robić tego pseudo testu. Żaden [...] nie będzie mi patyka wsadzał do nosa.
Odpowiedz
1
@ @@
dnia 04.11.2020, 10:27 · Zgłoś
Jakie 200 etatów??? ktoś ma błędne informacje i redakcja pisze głupoty!!!
Odpowiedz
1
@ Bela
dnia 06.11.2020, 21:45 · Zgłoś
Ludzie wiedzą lepiej. Tylko nie wiedzą ktoredy wejść.
Odpowiedz
3
@ Cypisek
dnia 04.11.2020, 10:20 · Zgłoś
Lekarz pulmunolog z Przemyśla, p. Włodzimierz Bodnar dla poand 100 swoich pacjentów w leczeniu tego wirusa zastosował lek Viregyt K, znany w Polsce i dopuszczony do stosowania od poand 30 lat m.in. w leczeniu chorób wirusowych. Zastosował to z powodzeniem. Opublikował schemat leczenia, zastrzegając, że nie wolno tego leku stosować samowolnie, a tylko z konsultacją lekarza.

I co? I już na niego rzuciła się klika lekarsko - ministerialna, stawiając mu zarzut, że lek "nie jest wpisany w schemat leczenia". Czyli lekarz nie ma prawa myśleć, nie ma prawa leczyć, ma za to obowiązek stosować schematy leczenia: objaw - lek. Lek oczywiście taki i taki, bo innego, może lepszego, nie wolno. Czemu - odpowiedzcie sobie sami.

A dla niedowiarków - proszę poczytać opinie wyleczonych pacjetów (także lekarzy) na stronie przychodni w której pracuje p. Bodnar. Tu nie chodzi o nasze zdrowie, tu chodzi o nasze pieniądze, które skorumpowana farmacja razem z mafią rządową chce z nas zedrzeć wszelkimi środkami.
Odpowiedz
2
@ #pdk
dnia 04.11.2020, 10:27 · Zgłoś
„Odgórne naciski” zmusiły lekarza z Przemyśla do zaprzestania terapii amantadyną - ukręcili już [...] sprawie. Już się "nie da leczyć koronki"

Szukaj na wykopie
Odpowiedz
2
@ fd
dnia 04.11.2020, 10:07 · Zgłoś
200 osob obsluguje 250 pensjonarjuszy!!!

solidarnosc solidarnosc !!! :):):)
Odpowiedz
3
@ ....
dnia 04.11.2020, 17:37 · Zgłoś
tak bo to jest opieka calodobowa i niestety ale trzba pracownikow dzien i noc jesli jestes ciekawy jak to wyglada moze by sie tak zglosic do pomocy w formie wolontariatu
Odpowiedz
0
@ Anka
dnia 04.11.2020, 21:19 · Zgłoś
Ale dlaczego w formie wolontariatu,może by wyciągnąć podania o pracę
W zakładzie A nie jelenia szukac
Odpowiedz
0
@ Bela
dnia 06.11.2020, 21:43 · Zgłoś
Dobre. Bardzo dobre
Odpowiedz
9
@ Jaś Lak
dnia 04.11.2020, 09:47 · Zgłoś
Brakuje ludzi do opieki a może by zajęli się tym księża zakonnicy a nie filozofować ,jadą niektórzy na misje a teraz jest u nas misja do spełnienia.Dostają dotacje od państwa to powinni się odwdzięczyć.
Odpowiedz
1
@ koronka istnieje tylko w tv
dnia 04.11.2020, 10:17 · Zgłoś
Myślę że na pierwszej linii frontu powinni pokazać przykład uczestnicy strajku "kobiet"
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 04.11.2020, 12:55 · Zgłoś
Albo "nożycoręcy"
Odpowiedz
4
@ do @ dragoness
dnia 04.11.2020, 14:02 · Zgłoś
Ma pani szansę się wykazać pomagając w ramach wolontariatu w DPS Folusz. Przecież [...] nie jest groźny, to proszę dać przykład odwagi tym dzieciakom, które uczestniczyły w tłumie manifestujących na ulicy.
Odpowiedz
2
@ Diabetyczka
dnia 04.11.2020, 14:44 · Zgłoś
Oo właśnie !!
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 04.11.2020, 18:09 · Zgłoś
Kto twierdzi, że [...] nie jest groźny?
Odpowiedz
6
@ Karolak
dnia 04.11.2020, 09:09 · Zgłoś
Personel przyniósł przecoez pensjonariuszy nie bo nie wychodza
Odpowiedz
9
@ Tak
dnia 04.11.2020, 09:01 · Zgłoś
Ciekawe to jest 250 pensjonariuszy,a 200 osób do obslugi.
Odpowiedz
2
@ koronka istnieje tylko w tv
dnia 04.11.2020, 10:15 · Zgłoś
to jest 4/5 obsługi na pensjonariusza inaczej 80% pielęgniarza
Odpowiedz
7
@ Lolo
dnia 04.11.2020, 10:35 · Zgłoś
Półtora pracownika na jednego pensjonariusza A oni wolontariuszy szukają?w dobie kryzysu zagnac biura do pomocy i po problemie
Odpowiedz
1
@ Bela
dnia 06.11.2020, 21:39 · Zgłoś
Do obsługi 80 osób podziel. Na 4. Tylu jest pracowników do obsługi.
Odpowiedz
13
@ Frog
dnia 04.11.2020, 08:45 · Zgłoś
Ludzie opamiętajcie się nie piszcie głupot a skąd tyle u was hej tu jadu ,
Obecnie przechodzę wirusa i jest mi ciężko i źle , kto przechodził lub
Przechodzi wie dobrze jak są skutki i do czego doprowadza , a co polityka ma
Do DPS Foluszu
Odpowiedz
9
@ Diabetyczka
dnia 04.11.2020, 08:51 · Zgłoś
Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.Bardzo proszę opisz swoje doświadczenia z choroby tutaj na portalu.Może kilka osób otworzy oczy i będzie bardziej rozsądnymi.Trzymaj się!!
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 04.11.2020, 20:22 · Zgłoś
A może pani przeczyta artykuł "Protesty wpływają na wzrost zakażeń? Naukowcy: nieuprawnione stwierdzenie"
Odpowiedz
14
@ personel
dnia 04.11.2020, 08:35 · Zgłoś
[...] do DPS-u nie przynieśli pensjonariusze lecz nieodpowiedzialni pracownicy. Czy przed pracą byli codziennie sprawdzani? Jakie tam było zabezpieczenie?
Odpowiedz
0
@ Bela
dnia 06.11.2020, 21:37 · Zgłoś
W kieszeniach przynieśli
Odpowiedz
11
@ BogdanT
dnia 04.11.2020, 07:18 · Zgłoś
Nie chcę wyjść znowu na nie wiadomo kogo, ale coraz częściej świat mówi o bakterii a nie o wirusie. Tzw. zakrzepica płucna. Dlatego niemieccy lekarze odnoszą sukcesy w terapii antybiotykowej.
Przy zakrzepicy płucnej podłączanie pod respirator to pewna śmierć pacjenta.
Mówili o tym również nasi polscy lekarze.

Taką informacje sprzedała niemiecka telewizja. A różni się ona tyle od naszej, że jest niemiecka i, że w dużo większym stopniu informuje społeczeństwo o aktualnej realnej sytuacji i sprzedaje trochę bardziej rzetelne informacje w przeciwieństwie do naszych pseudopolskich TV...

Tak tylko, wtrącam swoje...
Odpowiedz
4
@ Cypisek
dnia 04.11.2020, 10:23 · Zgłoś
Prof. Kuna: „Nie bójmy się. Gorsze powikłania są po grypie. Zmiany w płucach po koronawirusie ustępują całkowicie”
Odpowiedz
3
@ Dramatokomedia
dnia 04.11.2020, 00:08 · Zgłoś
Po co tobią testy?Nie ma lekarstw,respiratory często szkodzą,więc lepiej normalnie żyć i liczyć na siebie.Tyle chorych?Taka prawda- ktoś dzwoni na info,gdyż bolą nogi,słyszy,że to [...] i bez badania odizolowany.Jeszczr wyniku nie ma,już policja kontroluje "więźnia".
Odpowiedz
-1
@ [...]
dnia 04.11.2020, 02:58 · Zgłoś
Jeszcze nie zrozumiałeś(aś), że tutaj nie chodzi o żadnego wirusa?
Odpowiedz
-2
@ Do [...]
dnia 04.11.2020, 21:25 · Zgłoś
Rozumiem od samego początku,że to wszystko zaplanowane i ubolewam,że tyle ludzi dało się omamić,zastraszyć i wpędzać do grobu.Żadnej [...] nie było na mojej twarzy/ciekawi mnie,jak się w tym czuje/żyję tak,jak dawniej- w moim umyśle nie ma [...],lecz cyrk realizowany przez bogatych psychopatów.Żal mi ludzi- przeżywam bezsilność w ich ratowaniu,bo idą uśpieni na rzeź.To jest wojna- bez strzelania- okrutna i podstępna.Kto przetrwa tą [...],doczeka się Wspaniałej Polski- bo Ona zawsze zwycięża.Wiem,że ocali nas Opatrzność.
Odpowiedz
-7
@ Cyrk
dnia 03.11.2020, 23:55 · Zgłoś
Jak czytam te komentarze, to jednak jestem za [...]!
Wy jesteście ludzie chorzy, ale na głowę. A na to lekarstwa nie ma!!!
Nakrecscie się. Wszyscy chorzy. Nie wolna smarkać i kaszle.
Ludzie. Wyłączcie tv.!!! Jesteście chorzy!!! Na głowy
Poczytajcie o hiszpance! To była choroba
A ty starzy ludzie umierają, bo ich czas. Chłop się we Wrocławiu grzybami zatrul
[...] mu wpisali!!! Ludzie. Opanujcie się!!!
Odpowiedz
19
@ Do @ Cyrk
dnia 04.11.2020, 06:58 · Zgłoś
Możesz nie wierzyć ale idź i powiedz te twoje rewelacje rodzinom
osób które wyjechały nogami do przodu. Sam mam 3 znajomych
którzy leżą pod tlenem w szpitalu ( okazy zdrowia do tej pory). Jakoś nikogo do tej pory nie znałem co w szpitalu z zwykła grypa
wylądował.
Odpowiedz
7
@ kawosz
dnia 03.11.2020, 23:47 · Zgłoś
Wiadomo kto chce zrobić test na NFZ to musi czekać w kolejkach pod szpitalem a tak zeby uniknąć ludzi i zadbać o siebie swoje zdrowie i bliskich lepiej zrobić w przychodni nie stykając się z innymi ludźmi w kolejkach
Odpowiedz
-21
@ dekalog [...]
dnia 03.11.2020, 23:45 · Zgłoś
Jam jest Pan, [...] twój, którym cię wywiódł na manowce i umieścił w domu niewoli.
1. Nie będziesz wywyższał chorób innych nad [...].
2. Nie będziesz przywoływał nazw innych schorzeń nade mnie, ani bluźnił o wyzdrowieniach.
3. Pamiętaj, abyś dzień ustanowienia nowych rekordów zakażeń święcił pokornie i posłusznie.
4. Czcij Ministerstwo Zdrowia, testy, strach i zastępy wznoszących larum ekspertów.
5. Nie zabijaj w innych wiary w pandemię.
6. Nie cudzołóż z pozostałymi odmianami szczepów wirusowych poprzez porównywanie towarzyszącej im zachorowalności i śmiertelności z potencjałem [...].
7. Nie kradnij strachu innych osób: zachowuj dystans społeczny, nie dotykaj innych ludzi bowiem są nieczyści, samoizoluj się oraz zakrywaj usta i nos w przestrzeni gdziekolwiek będziesz.
8. Nie będziesz składał żadnego świadectwa przeciwko [...], przywołując statystyki i wyliczenia zadające kłam skali zagrożenia [...] oraz nieadekwatności stosowanych obostrzeń.
9. Nie będziesz pożądał swobodnego oddechu swojego, ani przytulenia bliźniego swego.
10. Ani żadnej osoby ludzkiej, bowiem ona zagrożeniem jest.
Odpowiedz
7
@ ixi
dnia 04.11.2020, 00:10 · Zgłoś
A znacie listy do [...] od Św Łukasza od respiratorów, i proroka Sasina od 70 srebrników? Tam są dopiero " rewelacje", :)
Odpowiedz
-3
@ dekalog [...]
dnia 04.11.2020, 00:22 · Zgłoś
dawaj tu :)
Odpowiedz
-4
@ Mix
dnia 03.11.2020, 23:40 · Zgłoś
Testy potwierdziły 17 osób bo tyłu przebadano a chorych jest 200
kwestia czasu jak to wyjdzie. Karawany można podstawiać
Odpowiedz
2
@ Do Mix
dnia 04.11.2020, 06:51 · Zgłoś
Nie siej paniki i nie uśmiercaj na siłę.Starsze pokolenie jest zahartowane ciężką pracą,trudami życia,ale zdrową żywnością,więc jest silniejsze od młodych.Oni nie boją się zaplanowanego wirusa,bardziej złych ludzi.Tereniu- Aniele,wspieraj i pocieszaj.Pozdrawiam i modlę się za Was.
Odpowiedz
6
@ Do # do Mix
dnia 04.11.2020, 06:54 · Zgłoś
Nie panikuje tylko realnie oceniam sytuację. Pogadamy za miesiąc
Odpowiedz
-2
@ Do Mix
dnia 04.11.2020, 21:11 · Zgłoś
Różnie będzie,ale nie należy obawiać się [...],lecz innych powodów umieralności.Już szykują obozy,zamrażarki,kwarantanny narodowe,zatwierdzili ustawę covidową- jesteśmy w ich szatańskich szponach.Tyle się pisało,ostrzegało,to szydziliście ze Starego Gliny,[...],Łodyńca,Nikki.Był czas,by temu zapobiec- teraz wywiozą do obozu na kwarantannę i pieron wie,co będą robić.Już manipulują testami i ...dlaczego ludzie uciekali ze szpitala zakaźnego?
Odpowiedz
1
@ Anka
dnia 04.11.2020, 22:36 · Zgłoś
Nawet nie trzeba miesiąca karetka co chwilę do zakładu kursuje
Odpowiedz
7
@ kawosz
dnia 03.11.2020, 23:36 · Zgłoś
W Jasielskim szpitalu nie ma już wolnych respiratorów, pacjenci wymagający skorzystania z respiratora będą przewożeni do innych szpitali gdzie będą jeszcze wolne urządzenia.
Test na SARS-Cov-2 kosztuje w aptece 180 zł a w przychodni na Mickiewicza można zrobić test z krwi prywatnie za 120 zł.
Odpowiedz
19
@ Kto odpowie?
dnia 03.11.2020, 23:55 · Zgłoś
Nurtują mnie takie pytania.Dlaczego taka panika,skoro w książkach medycznych pisze,że nikt nie umiera na tego typu wirusy.Szczepionek też nie można stosować na owe wirusy,gdyż mieszają się z bakteriami.Dlaczego lekarze nie leczą innych chorób?Jaki sens ma robienie testów,skoro ktoś nie ma objawów,a lekarstwa na [...] nie ma?Testy nie diagnozują [...],jesteśmy nosicielami różnych wirusów i każdy inaczej przechodzi.Dlaczego nikt nie reaguje,gdy lekarz stwierdza skuteczność zapomnianego już leku?Wirusolodzy twierdzą,że maseczki nie chronią,to dlaczego takie reżimy?Chyba wiadomo,co planuje rząd,tego już ludzie nie zniosą,wyjdą masowo protestować.
Odpowiedz
12
@ Nikki
dnia 04.11.2020, 00:21 · Zgłoś
Co do respiratorów, o których wszyscy mówią dzień i noc:

Tak dla jasności. Respirator to urządzenie medyczne potocznie nazywane sztucznym płucem, które pełni funkcje wspomagające lub zastępujące mięśnie pacjenta niezbędne w procesie oddychania. Czyli ktoś nie może samodzielnie oddychać, to zalecane jest podłączenie pod respirator, który "wymusza" oddychanie. I teraz pytanie. Czy osoby z ciężkimi przypadkami [...] potrzebują respiratora? Wg zaleceń i protokołów WHO, które zostały zastosowane prawie we wszystkich krajach - tak. Wg części lekarzy praktyków, głównie z Włoch i USA - nie.
Z badania opublikowanego w "Journal of American Medical Association" (JAMA), które obejmowało 5700 pacjentów hospitalizowanych z powodu zakażenia koronawirusem w Nowym Jorku (znane były wyniki badań 2634 pacjentów), dowiadujemy się, że 88 proc. chorych, którzy potrzebowali wspomagania oddychania przez respirator, zmarło (w sumie 282 pacjentów). Z 2634 pacjentów, których wyniki były znane, tylko 12 proc. otrzymało tzw. inwazyjną wentylację mechaniczną. Ogółem zmarło 21 proc. uczestników badania.
Analizowane według grup wiekowych wskaźniki śmiertelności dla pacjentów w wieku od 18 do 66 lat, którzy wymagali respiratora, wynosiły 76 proc. Z kolei w grupie wiekowej powyżej 66 lat zmarło 97,2 proc. pacjentów otrzymujących wentylację mechaniczną. Wśród pacjentów poniżej 18. roku życia, którzy mieli wspomagane oddychanie nie odnotowano zgonów.

Wśród pacjentów w tych samych przedziałach wiekowych, którzy nie korzystali z respiratora, śmiertelność była niższa. W przedziale wiekowym 18-65 wynosiła 19,8 proc., a w przypadku pacjentów powyżej 66. roku życia 26,6 proc. Wśród osób poniżej 18. roku życia nie odnotowano zgonów.
Dlaczego tak się działo (powyższe badania są z kwietnia) i dzieje się nadal?

Dr Cameron Kyle-Sidell, kierujący oddziałem intensywnej terapii w Nowym Jorku ogłosił już 31 marca, że respiratory są źle używane przy pacjentach z [...]-19. Trzymając się oficjalnego protokołu leczy się nie tę chorobę, co trzeba. [...]-19 to nie wirusowe zapalenie płuc. Protokół trzeba zmienić natychmiast, ponieważ wielu ludzi już ucierpiało z tego powodu i jeszcze ucierpi. Pacjentom nie potrzeba ciśnienia, ale po prostu tlenu.

We Włoszech już w pierwszej połowie kwietnia, Gianpaolo Palma, kardiolog z Pawii głośno zaczął bić na alarm, że w przypadku komplikacji [...]-19 nie dochodzi do zapalenia płuc, ale do rozsianego wykrzepiania wewnątrznaczyniowego, zwłaszcza w płucach. Po prostu dochodzi do licznych, małych zakrzepów we krwi, która z tego powodu nie rozprowadza dobrze tlenu w organiźmie.
Na nic intensywna terapia i respiratory, jeśli nie rozwiąże się problemu zakrzepów, pisał już wtedy dr Gianpaolo Palma. [...]-19 to choroba układu sercowo-naczyniowego, nie układu oddechowego. Tę chorobę łatwo się leczy w domu antybiotykami oraz lekami przeciwzapalnymi tak, jak przy grypie.

No i co z tego wynika? Nic. Jak stosowano respiratory, które w więszkości przypadków szkodzą, a nie pomagają, tak się i robi nadal. Bowiem szpitale i lekarze nie leczą, oni stosują ścisle opisane procedury. A że błędne czasem? Trudno.
Nikt nie prowadzi żadnej rzeczowej dyskusji w sprawie tzw. [...] [...]. Wszyscy, od rana do nocy są zaszczuwani tysiacami informacji na temat ilości zakażeń, liczby ofiar. Osoby ośmielające się mieć inne zdanie, jak np. lekarze wskazani powyżej, są ośmieszane, zastraszane, pozbawiane prawa wykonywania zawodu. Jest tylko jedna narracja i jedna racja.
Odpowiedz
19
@ łodyniec
dnia 04.11.2020, 00:37 · Zgłoś
Nikki ,masz rację. Procedury i brak myślenia . Nie robi się badań w tym kierunku bo po co ,skoro WHO i tak narzuci swoje procedury ,a [...] z klapkami na oczach mają wykonywać rozkazy zamiast myśleć .
U nas na temat wirusów ma więcej do powiedzenia polityk niż wirusolog.
I to polityk decyduje o naszym zdrowiu.
Żenada .
Odpowiedz
13
@ Do Nikki
dnia 04.11.2020, 07:25 · Zgłoś
Dzięki za ten wpis,uczciwy i prawdziwy.Polonia amerykańska przekazuje,że respiratory rozrywają płuca w przypadkach,gdy nie zdiagnozowano choroby.Należy przyjmować leki rozrzedzające krew,a najlepiej bardzo dużo witaminy C(jej nadmiar nie szkodzi).Przecież zamordystom zależy,by ludzie umierali- taki plan.Bać się należy ich wiernych wykonawców.Polak Polakowi..byle kasa była.
Odpowiedz
10
@ gibson
dnia 04.11.2020, 07:42 · Zgłoś
Brawo za komentarz , nareszcie ktoś oświecony. Dodam tylko , że w ubiegłych latach w tym samym okresie było 3,850,000 tysięcy chorych na grypę i nikt nie bił na alarm. Jeszcze dwa fakty o których bezmyślni zapomnieli. Z korona wirusami żyjemy od kiedy ich odkryto czyli od jakichś sześćdziesięciu lat. Ostatni fakt jest taki , że trzy tysiące ludzi w Polsce dowiaduje się o chorobie nowotworowej każdego dnia , a 400 dziennie umiera z powodu choroby nowotworowej i jakoś nikt nie robi z tego paniki. Nie dajcie sobie wmówić tej planowanej [...] , której celem jest zabicie ekonomii na całym świecie. Taki reset bez wojny. Pozdrawiam.
Odpowiedz
5
@ Stary Glina
dnia 04.11.2020, 09:37 · Zgłoś
Szacunek za Wasze wpisy
Odpowiedz
0
@ yozef
dnia 04.11.2020, 10:49 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ kras
dnia 03.11.2020, 23:25 · Zgłoś
Gdyby głosowali za PO to na pewno byłaby to kara Boska.
Odpowiedz
1
@ RJS
dnia 04.11.2020, 15:49 · Zgłoś
Bóg musi być z tych mądrzejszych czyli na pewno nie jest z PiSu.
Odpowiedz
29
@ Poinformowany
dnia 03.11.2020, 23:24 · Zgłoś
Zakażeni nie są izolowani! Nie wiadomo kto tak naprawdę ma [...] dlatego że tylko część osób została przebadana. Brakuje testów. Pierwsi pacjenci już umierają.. Szpital w Jaśle nie przyjmuje pacjentów.
Odpowiedz
12
@ Sens
dnia 04.11.2020, 06:58 · Zgłoś
Niech szpitale dbają o ludzi,a nie statystyki covidowe i kasę.Ludzie z innymi chorobami potrzebują pomocy,badań,a nie przyjmowanie
bezobjawowych.
Odpowiedz
39
@ Bartło Miej
dnia 03.11.2020, 22:44 · Zgłoś
No trzeba uwazac , pensjonariusze to w wiekszosci ludzie z grupy ryzyka , wiec jak nagle 20 osob trafi do szpitala do Jasla to bedzie nie wesolo
Odpowiedz
11
@ Do BartoMieja
dnia 04.11.2020, 06:54 · Zgłoś
Chroń Ich Boże przed szpitalem.Las i pozytywne myślenie,modlitwa pomogą skuteczniej.
Odpowiedz
26
@ do szpitala?
dnia 04.11.2020, 08:21 · Zgłoś
Do jakiego szpitala. Przecież szpitale nie przyjmują.
Jeżeli chory chce, czy musi być przyjęty do szpitala, to musi sobie znaleźć czy załatwić miejsce.
Jeżeli nie ma wolnych miejsc w Jaśle, to będzie jechał do Szczecina, czy do Białegostoku - jeżeli będzie miłą na tle siły by przetrzymać podróż to przeżyje.
W przypadkach nagłych nie ma większych szans.
Odpowiedz
-5
@ dragoness
dnia 04.11.2020, 09:04 · Zgłoś
To w Szczecinie czy Białymstoku są miejsca?
Odpowiedz
10
@ Wz
dnia 04.11.2020, 11:41 · Zgłoś
Proponuję Ci, jak sobie złamiesz nogę, albo dostaniesz zawał (czego Ci oczywiście nie życzę) żebyś zaszyła się w lesie, głęboko oddychała, modliła się i kropla święcona wodą! Życzę powodzenia.
Odpowiedz
0
@ Bela
dnia 06.11.2020, 21:31 · Zgłoś
Strach ma wielkie oczy
Odpowiedz
24
@ Viki
dnia 03.11.2020, 22:38 · Zgłoś
Jarosław (upadły) Kaczyński już szykuje przemowę aby wyjść na mównice w TVP i powiedzieć że to wina protestów na Foluszu.
Odpowiedz
0
@ Meeen
dnia 04.11.2020, 08:57 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
10
@ Jeszcze hwila
dnia 04.11.2020, 08:59 · Zgłoś
A Polacy zamiast do lekarza beda chodzic do znachora albo innego domorosłego [...]! Ludzie [...] opamietajcie sie - zobaczcie ilunludzi umiera i w jaki sposob a wy [...] swoje!
Odpowiedz
23
@ Hmmmm
dnia 04.11.2020, 09:00 · Zgłoś
Ale że Episkopat nie zaproponował przekształcenia jakiejś swojej nieruchomości na szpital dla chorych #COVID19 to kogoś jeszcze dziwi? Dziwi kogoś stan tego Kościoła Katolickiego?
Odpowiedz
8
@ Oment
dnia 04.11.2020, 09:07 · Zgłoś
Jest propozycja. Szczególnie dotyczy chłopców z zakażonych przedszkoli.
Odpowiedz
-8
@ W@
dnia 04.11.2020, 09:24 · Zgłoś
Do viki
Przestań bzdury pisać
Odpowiedz
0
@ do jasło4
dnia 04.11.2020, 11:21 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
0
@ .
dnia 04.11.2020, 12:36 · Zgłoś
Jaka? Nie bądź taki tajemniczy.
Odpowiedz
-2
@ Pajacyki
dnia 04.11.2020, 15:40 · Zgłoś
Skoro chinski korona wirus jest na foluszu w lesie, prosto z chin prZyleciał tam i zarazil tyle osob, to w jaki sposob maja wam pomoc te śmieszne szmatki noszone na twarzy. Jak ludzi w którzy praktycznie nie wychodzą z tego domu opieki a sa chorzy w takiej liczbie, w jaki sposob pomaga izolacja maska itp. Odp.brzmi w zaden. Kiedy skoczy sie wykorzystywanie pandemi do celów propagandowych i politycznych. Skoro to.takie groźne dlaczego odrazu nie zostały zamkniete lotniska granice? Tylko pozwolono ludzia wracac do domow.z zagranicy. A nagle przerwa w wirusach na wybory i wakacje i teraz nieoczekiwanie po zbudowaniu tysięcy punktów kontroli poworocil i nam znowu wykazuje zachorowania bez objawowe. Gdzie sa chorzy ludzie którzy uczestniczyli w tysiącach na protestach. Gdzie sa chorzy na bailorusi gdzie protesty trwaja co tydzień w tak ogromnej liczbie. Dlaczego nikt nie chce nas leczyc naturalnymi metodami. Np ziołami naparami,inhalacja itd. Skoro niema jeszcze skutecznej przebadanej szczepionki na korone, dlaczego.Państwo polskie juz złożyło zamowienie na 50mln sztuk sZczepionki z usa...
Chce zyc w normalnym nie zaklamnym zdrowym naturalnym świecie, czy to.az tak wiele???
Odpowiedz
0
@ Bela
dnia 06.11.2020, 21:30 · Zgłoś
Tak zgadzam się z Tobą
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.