Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Ma powstać parking. Sprawa stanęła w martwym punkcie

79

Władze miasta i powiatu popierają pomysł budowy miejsc parkingowych przy jasielskim szpitalu. Miałby on powstać na rogu ulic Lwowskiej i Konopnickiej. Niemniej sprawa stanęła w miejscu. Czy zapowiedzi o 160 miejscach parkingowych staną się faktem, czy to tylko mrzonki samorządowców?

Na terenie miasta Jasła jest zbyt mało miejsc parkingowych. O tym doskonale wiedzą mieszkańcy oraz przyjezdni, którzy codziennie borykają się z tym problemem. Jaślanie coraz częściej apelują o budowę nowych parkingów. Idealnym rozwiązaniem byłoby powstanie parkingu na terenie parku znajdującego się na terenie lecznicy. Władze miasta i powiatu jasielskiego wspólnie uznały, że najlepszym miejscem na realizację tego zadania byłaby działka o powierzchni blisko 1 ha na rogu ulic Lwowskiej i Konopnickiej w Jaśle, na obszarze parku nieobjętego ochroną konserwatora zabytków.

Dyrektor szpitala Michał Burbelka popiera i wspiera to przedsięwzięcie. Z jego strony została już przygotowana koncepcja budowy parkingu. - Obecnie na terenie szpitala znajduje się około 310 miejsc postojowych (w tym miejsca dla niepełnosprawnych). Mając na uwadze ciągle zwiększającą się potrzebę na miejsca postojowe, w ostatnich 7 latach szpital wykonał około 92 takich stanowisk. Budowa parkingu dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle jest zadaniem bardzo ważnym i związku z tą sytuacją zostało w ubiegłym roku zorganizowane spotkanie, w którym uczestniczyli starosta jasielski, burmistrz Jasła oraz dyrektor szpitala. W trakcie tego spotkania włodarz miasta zadeklarował budowę parkingu na 160 miejsc według przedstawionej przez szpital koncepcji – podkreśla Michał Burbelka, dyrektor Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.

Starosta jasielski Adam Pawluś we wrześniu br. mówił o nawiązaniu współpracy z burmistrzem miasta Jasła w zakresie realizacji tego zadania. Na chwilę obecną właścicielem terenu przy szpitalu, na którym miałby powstać parking jest powiat. Z ustaleń między samorządowcami wynika, że to władzom miasta zostanie przekazany teren i to na jego barkach będzie spoczywać jego wykonanie. - Jesteśmy zainteresowani powstaniem tego parkingu i takie zobowiązanie złożył burmistrz w obecności przewodniczącego Rady Miejskiej Jasła i dyrektora jasielskiego szpitala. W tym momencie nie mam takiej wiedzy czy przygotowali projekt. Ponadto to zadanie nie znalazło się w budżecie miasta. Z naszej strony zarząd powiatu wstępnie wyraził wolę przekazania tego terenu. Jeśli burmistrz będzie zainteresowany to zrobimy to w drodze procedury poprzez odpowiednią uchwałę Rady Powiatu w Jaśle – wyjaśnia starosta jasielski Adam Pawluś. - Chcielibyśmy, aby parking służył wszystkim mieszkańcom powiatu, a miasto będzie na tym zarabiać. My koncentrujemy się na rozbudowie szpitala, ale jeżeli będziemy zmuszeni zająć się parkingiem, to przystąpimy do realizacji tego zadania bez udziału miasta. Mam nadzieje, że samorząd miejski pomoże nam tak, jak obiecał. To zadanie opiewa na kwotę około miliona złotych – dodaje starosta.

Władze miasta oczekują na sporządzenie chociażby wstępnego podziału nieruchomości, aby można było radnym miejskim przedłożyć uchwałę intencyjną o przejęcie tego terenu od powiatu. - Uważam, że tego typu parking rozwiążę w znacznej mierze problemy z parkowaniem pod szpitalem, ale nie tylko. Zarządcą terenu jest jasielski szpital, który wystąpił z wnioskiem o wycinkę drzew na przedmiotowej działce. W tej chwili jest to na etapie procedowania. Natomiast, aby jakiekolwiek działania były przez nas podjęte w tym zakresie, musi być zaproponowana przez powiat działka, którą chcieliby nam przekazać, chociaż wstępny projekt podziału. Wtedy będziemy mogli wystąpić do rady miejskiej z uchwałą o wyrażenie zgody na przejęcie tego terenu i realizację inwestycji. Jak mam wydatkować pieniądze na coś co nie jest nasze? Aby tak się stało muszę mieć prawo do dysponowania terenem, a to musi być teren miasta – zaznacza burmistrz Ryszard Pabian. Dodaje, że w momencie przejęcia nieruchomości jeszcze w tym roku rozpocznie prace.

W najbliższym czasie zostanie wydana decyzja o wycince drzew przy jasielskim szpitalu. Mają zostać usunięte m.in. wierzby, klony polne. Zaplanowano także nowe nasadzenia drzew.

id

Reklama

Komentarze: 79

Dodaj komentarz Widok:
2
@ hehehehaha
dnia 24.01.2020, 22:55 · Zgłoś
Moje zdanie jest takie, że jak już budować to taki piętrowy jak to wszędzie na świecie aby zaoszczędzić miejsce i naturę w tym wypadku drzewa, które rosły dłużej niż my żyjemy. Posadzenie 1 drzewka to jak zapałka przy takim wyciętym drzewie jeśli chodzi o korzyść dla natury. Parkingi są potrzebne ale nie można ich robić od tak bez składu i ładu.
Odpowiedz
2
@ duda
dnia 22.01.2020, 13:19 · Zgłoś
Między nową KG2 a wałami nad Jasiołką od strony ul.K.Wielkiego jest miejsce na parking na co najmie 80-100 samochodów.
Odpowiedz
2
@ ...
dnia 22.01.2020, 06:44 · Zgłoś
Drzewa wycinają . Tam gdzie spkoj był auta puszczają drogi mosty budują.
Odpowiedz
-5
@ Aj
dnia 21.01.2020, 17:43 · Zgłoś
W jaśle już nie ma gdzie parkować
To jest świetny pomysł z tym parkingiem
Żeby jak najszybciej powstał.
Odpowiedz
3
@ Aj aj
dnia 21.01.2020, 23:27 · Zgłoś
Będą parkingi,będą auta,tylko ludzi nie będzie.
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 22.01.2020, 06:42 · Zgłoś
Mniej ludzi mniej aut
Odpowiedz
7
@ ELIASZ
dnia 21.01.2020, 08:18 · Zgłoś
Zanim wybudują nowy parking to wcześniej wybudują zaporę w Katach ale zaporę planują 30 lat to parkin nie prędko
Odpowiedz
1
@ NoToJak
dnia 21.01.2020, 21:45 · Zgłoś
Zaporę to zrobią mieszkańcy Konopnickiej,bo przy ich ulicy
wybudują parking,a Oni zawsze walczą o swoje,
nawet na nieswoim terenie.
Odpowiedz
0
@ hehehehaha
dnia 24.01.2020, 23:00 · Zgłoś
oby tylko 30l... już w latach 60 komuniści mieli już plany aby zbudować 60 zapór na rzekach w Polsce aby je wyregulować, również sprawdzały by się jako zabezpieczenie przeciwpowodziowe, do tworzenia prądu, jako zbiorniki wody pitnej do turystyki. Powstały już wtedy plany międzyinnymi tamy w kątach i do dzisiaj jest to polityczna kiełbasa... Jedni dają inni odbierają i niby prace się toczą więc takim tempem za 100l powstanie. Pieniędzy jednak komuniści nigdy nie zebrali na ten cel a po 89 to zależy kto u władzy to tak szybko idą prace.
Odpowiedz
5
@ ed
dnia 21.01.2020, 07:38 · Zgłoś
,, Człowiek jest panem stworzenia'' no to niech tworzy dba powaga się rozwijać a nie niszczy czego stworzyć nie potrafi. Współczesne Maoi, kamieniarze i poziom bruku. Zagospodarować kilkanaście arów chaszczy na wielopoziomowy obiekt, najlepiej podziemny, to by świadczyło o racjonalności współczesnych.
Odpowiedz
1
@ Pod skórą
dnia 21.01.2020, 21:42 · Zgłoś
Wszelki odstępstwa od biblijnych nakazów to herezje głoszone przez nawiedzonych "ekologów". Chodzi "toto" do kościoła a wielbi np. drzewo jak poganin, czyli : Klęczy pod figurą, a [...] ma za skórą".
Polska zmierza do neopogaństwa wzorem np. Francji, która była najstarszą córą kościoła, a teraz jest krajem misyjnym niczym plemiona afrykańskie czy amazońskie.
Odpowiedz
3
@ Tlenu nam trzeba
dnia 22.01.2020, 06:59 · Zgłoś
Drzewa,to płuca Ziemi-chrońmy ją i szanujmy,to nasz DOM.
Odpowiedz
4
@ BBC
dnia 20.01.2020, 23:02 · Zgłoś
W Jaśle zanim cokolwiek powstanie musi odbyc sie jedna rzecz
SPÓR
Odpowiedz
2
@ Manipulacja
dnia 21.01.2020, 07:06 · Zgłoś
Człowiek jest panem stworzenia?Widać..wojny,kataklizmy,anomalia pogodowe,Ziemia ginie.Bagatelizuje się ostrzeżenia ekologów,bo wielu "panów"widzi tylko wygodę i zysk,a Ziemia ma służyć ludziom.Ważny rozsądek i wspólne dobro.
Odpowiedz
-1
@ ixi
dnia 22.01.2020, 01:28 · Zgłoś
Spór to nowa " tradycja" konserwowana przez PiS PO SLD i PSL od lat... Ale dzięki Bogu teraz jest jeszcze Konfederacja.
Odpowiedz
10
@ Manipulacja
dnia 20.01.2020, 22:02 · Zgłoś
Kto przyjedzie do Jasła,to czuje się jak mucha w smole.Nie zdajecie sobie sprawy,jak można żyć i czuć się,gdy wokół drzewa,tlen i uspokajająca zieleń.Żal ludzi i Jasła.
Odpowiedz
-9
@ do Manipulacji
dnia 20.01.2020, 22:53 · Zgłoś
Za dużo drzew za bardzo uspokaja i mieszkańcy popaść mogą w marazm i apatię.
Obrońcom drzew polecam wyjazd do lasu. W Biblii napisano, że należy sobie czynić ziemię poddaną i nie robić bożka np. z żuczka czy z drzewa.
Człowiek jest Panem stworzenia i wszelkie próby marginalizowania roli człowieka, czy traktowania go jako największego szkodnika, to oszołomstwo czystej wody, zwane przez niektórych "znafcuf" ekologią, a pachnie ekoterroryzmem.
Odpowiedz
2
@ ...
dnia 21.01.2020, 20:45 · Zgłoś
Szpital powiatowy JASLO omijac
Odpowiedz
1
@ Do do Manipulacji
dnia 21.01.2020, 23:19 · Zgłoś
Obrońcy drzew nie muszą jechać do lasu,wystarczy,gdy wrogowie drzew wyjadą na Marsa- tam parkingów nie trzeba budować,drzew nie ma,więc jazda na całego bez ograniczeń.
Odpowiedz
6
@ Manipulacja
dnia 20.01.2020, 21:53 · Zgłoś
Obrońcom drzew nie można nawet plusa postawić.
Odpowiedz
24
@ Mieszkaniec
dnia 20.01.2020, 21:34 · Zgłoś
To jest chore, żeby wycinać drzewa pod parkingi. Co za problem zrobić parking wielopoziomowy???
Tak jest w całej cywilizowanej Europie. Tylko w Jaśle wszyscy chcą wycinać drzewa, na dodatek w parku! To coś nieprawdopodobnego.
popatrzcie na parking wielopoziomowy w Sanoku przy rynku. Dało się, nie ma samochodów wokół rynku, ludzie spacerują i rynek żyje bez samochodów. A z parkingu jest bliziutko.
Parking wielopoziomowy powinien być przy szpitalu i drugi w centrum miasta przynajmniej.
Można wyburzyć jakieś stare rudery i zrobić nowoczesny ładny parking kilkupoziomowy stalowy lub betonowy, roślinoość puścić po ścianach, a nie wycinać drzewa!!!
Odpowiedz
-15
@ zaa
dnia 20.01.2020, 21:42 · Zgłoś
Piętrowy parking to duży koszt budowy i utrzymania no i też trzeba na niego miejsce. Równie dobrze można znacznie taniej wybudować tradycyjny naziemny, w miejsce tych niepotrzebnych drzew, które ani nikomu nie służą, ani nie wyglądają.
Odpowiedz
11
@ Do Mieszkaniec
dnia 20.01.2020, 21:48 · Zgłoś
Racja.Ważniejszy parking,niż ludzkie zdrowie i samopoczucie.Cierpiący i konający pacjenci będą na auta patrzeć,niż trochę zieleni.Uwzięli się na drzewa,/do kominków trzeba?/już nawet mrozów nie ma,bo natura broni zagrożone drzewa-symbol życia.Ratujcie póki czas.
Odpowiedz
10
@ Do zaa
dnia 20.01.2020, 21:51 · Zgłoś
Tak,blacha ważniejsza,niż drzewo.Są rozwiązania,ale komuś tylko drzewa przeszkadzają.
Odpowiedz
9
@ ed
dnia 20.01.2020, 21:52 · Zgłoś
Niepotrzebnych ?
A czym oddychasz ? Betonem ?
Odpowiedz
-17
@ zaa
dnia 20.01.2020, 22:09 · Zgłoś
Drzewami nie oddycham. Wokół jest ich mnóstwo, tam też zostanie wiele, gdy już powstanie parking.
Odpowiedz
11
@ ayyoy
dnia 20.01.2020, 22:32 · Zgłoś
Oczywiście, że najlepiej wybudować parking poziomowy, nawet w miejscu parkingu przy Farze. No ale gdzie urzędnicy parkowaliby za darmo? No gdzie?
Tu nie chodzi o to żeby ludziom było dobrze tylko o ZUS, UM i kolesiostwo.
Odpowiedz
12
@ ed
dnia 20.01.2020, 20:06 · Zgłoś
Mało to chaszczy nad Jasiołką? Ale nie, drzewa wycinać będą! Jak wasi pradziadowie sadzili to wycinajcie ale zadbajcie o nowe zasadzenia dla prawnuków. Powierzchni czynnej fotosyntezyjnej nie może ubywać, na jedno duże stare drzewo trzeba kilkaset kilkuletnich.
Odpowiedz
-2
@ tttt
dnia 20.01.2020, 19:25 · Zgłoś
Budować, oby jak najszybciej.
Odpowiedz
8
@ Podejrzane
dnia 20.01.2020, 19:49 · Zgłoś
Czy ktoś wie,co się dzieje z wyciętymi drzewami?Komu tak zależy,by ludzie poszli za ściętymi drzewami?Warto przejrzeć na oczy.
Odpowiedz
0
@ .
dnia 20.01.2020, 19:16 · Zgłoś
Krótko :dobrze gdy stoi, ale nie że sprawa.
Odpowiedz
5
@ bq
dnia 20.01.2020, 18:30 · Zgłoś
A na "Łąkach Hubalowych" ponużej szpitala nie dało by się zagospodarować trochę miejsc? utwardzić tylko żwirem by wystarczyło-wiadomo że nie całe,ale taki kawałek na 100 pojazdów by się znalazł.
Odpowiedz
2
@ vv
dnia 20.01.2020, 17:40 · Zgłoś
wycinajcie drzewa niech zostanie pustynia zaproście św. p. szyszkę
Odpowiedz
5
@ Kierowca 810
dnia 20.01.2020, 16:48 · Zgłoś
Popieram budowę parkingu przy szpitalu pod warunkiem, że parking
będzie płatny a opłata będzie przekazana na szpital.
Odpowiedz
6
@ Ent
dnia 20.01.2020, 16:11 · Zgłoś
Więcej miejsc parkingowych to więcej samochodów wjeżdżających do centrum, czyli jeszcze większe korki i zanieczyszczenie powietrza. Nie lepiej zainwestować w transport zbiorowy, który będzie nowoczesny i ekologiczny i będzie dowoził mieszkańców m.in. do szpitala? Ścieżka rowerowa z centrum też by się przydała - chodnik na Lwowskiej jest wystarczająco szeroki. Parkingu dla rowerów też pod szpitalem brakuje. Wystarczy zainwestować w dobrą i bezpieczną infrastrukturę rowerową, a ludzie sami zaczną jeździć. Miasto nie jest z gumy i jak będziemy więcej samochodów wpuszczać do centrum, to stanie się zupełnie nieprzejezdne i [...] się od smogu.
Odpowiedz
10
@ celek
dnia 20.01.2020, 16:29 · Zgłoś
scieżkę rowerową masz na nowej obwodnicy , nie jeżdzą tam cięzarówki tylko dalej lwowską , więc śmiało mozesz dawac tam na rowerze , tylko uważaj na tych z kijami , bo jest ich coraz wiecej
Odpowiedz
2
@ ona
dnia 20.01.2020, 16:51 · Zgłoś
Ciężarówki jeżdżą KG 2 również 1
Odpowiedz
12
@ A
dnia 20.01.2020, 19:26 · Zgłoś
Serio uważasz, że do szpitala ludzie pojadą na rowerach ? Pacjenci na rowerach, w środku zimy odwiedzające ich rodziny na rowerach, najlepiej z Krempnej.
Tak, to ma sens.
Odpowiedz
3
@ ...
dnia 20.01.2020, 16:05 · Zgłoś
chyba Tymoteusz ???
Odpowiedz
31
@ ksiądz Mateusz
dnia 20.01.2020, 15:53 · Zgłoś
Parodia, przecież Jasło można przejść na piechotę, zdrowy czlowiek, któremu nic nie dolega bez problemu przejdzie całe miasto piechotą. Współcześni ludzie to najchętniej by pod same drzwi podjeżdżali samochodami a potem zdziwienie, ze tyle tłuściochów po mieście chodzi, jeszcze niech mcdonalda otworzą.
Odpowiedz
9
@ celek
dnia 20.01.2020, 16:07 · Zgłoś
a pózniej łażą grube [...] z kijami
Odpowiedz
10
@ OO1
dnia 20.01.2020, 19:28 · Zgłoś
Zwłaszcza do szpitala walą tłumy zdrowych i mogą sobie podejść spacerkiem z Gamratu.
Odpowiedz
5
@ Z h
dnia 20.01.2020, 15:35 · Zgłoś
Dyrektor szpitala ma rację tylko trzeba pogonić włodarzy
Odpowiedz
21
@ KOKOsz
dnia 20.01.2020, 14:49 · Zgłoś
310 miejsc na rowery
Odpowiedz
9
@ Marcin
dnia 20.01.2020, 14:10 · Zgłoś
Czy oni (starosta i burmiszcz*) mają uczulenie na drzewa?!!!
Wyciąć wszystkie drzewa i zabetonować całe miasto, będzie o nich można powiedzieć, ze zastali Jasło zielone, a zostawili ZABETONOWANE.

* burmiszcz - to jest IRONIA!!!
Odpowiedz
5
@ edek
dnia 20.01.2020, 14:13 · Zgłoś
takie drzewa jak są w szpitalu już dawno powinny być wycięte
Odpowiedz
-9
@ do edka
dnia 20.01.2020, 22:47 · Zgłoś
Brawo za zdroworozsądkowe podejście do wycinki drzew.
Miejsce drzew bardzo wysokich jest w lesie. W warunkach miejskich należy je usuwać i zastępować nasadzeniami ale robionymi z głową. Na to pozwalają przepisy i nie należy zważać na ekooszołomów.
Odpowiedz
1
@ ...
dnia 22.01.2020, 06:43 · Zgłoś
I zarondowane
Odpowiedz
1
@ ktos
dnia 22.01.2020, 14:28 · Zgłoś
A ronda na jagiełły, bohaterów monte cassino, bednarskiej i koralewskiego nie ma kto zrobić, choć o planach słyszę od lat. Nawet linii na drodze nie ma namalowanych, tam nikt nie wie jak ma jechać, wolna amerykanka
Odpowiedz
31
@ REKIN BIZNESU
dnia 20.01.2020, 14:10 · Zgłoś
Jak to za mało miejsc parkingowych w Jaśle?
Jest nowiutki PŁATNY parking na Krasińskiego który świeci pustkami, bo po pierwsze płatny, po drugie lokalizacja koło niczego i trzeba by zostawić auto i iść w miasto 200 metrów, a ludzie chcą wjechać do sklepu, a po trzecie to najgorsza inwestycja niewypał jaką zauważyłem, no może pomijając nowy pomnik na górce. Aby dorównać do dna czas oddać teren za darmo pobliskiej plebani oni wybudują tam pomnik z krzyżem i też będzie świecił pustkami, ale będzie za to kolejny symbol WIARY.
Odpowiedz
-22
@ yozef
dnia 20.01.2020, 15:36 · Zgłoś
pomyliles sie ...pomnik CHRYSTUSA KROLA ,,,to wspanialy pomysl ,,,moze komunistyczne jaslo[tak tak komunistyczne sam bylem 43 lata w pzpr ] sie nawroci i przetrwa ,,,na szpital daja 30 tysie y ,,,owsiakowi 112 tys ,,,dzieciska z pustymi puszkami a tu masz ,,,jeden niewypal przelewem ,,,i suma wspaniala wyprana czysta ,,,szok a chrystus krol na to patrzy ,,,patrzy patrzy i mysli ,,,i placze ,,,A JASLO NIC ,,,SMIEJE SIE BAWI JAKW [...] I GOMORZE ,OJ MOJE KOCHANE MIASTO JASLO ,,,
Odpowiedz
18
@ yozef
dnia 20.01.2020, 15:37 · Zgłoś
parkingi sa portrzene podobnie jak obwodnica poludniowa i wschodnia
Odpowiedz
3
@ ...
dnia 20.01.2020, 16:04 · Zgłoś
Wybudowali już jedną obowdnice. Przy Konopnickiej. Druga się buduje przy Kwiatowej.
Odpowiedz
6
@ mikki
dnia 20.01.2020, 18:34 · Zgłoś
yozef z okazi Dnia [...]zia życzę Ci dużo zdrowia!
Odpowiedz
0
@ yozef
dnia 20.01.2020, 20:14 · Zgłoś
za miesiac bede pradziatkiem ,,,tak sie ciesze ,,,dziekuje
Odpowiedz
0
@ yozef
dnia 20.01.2020, 20:15 · Zgłoś
pradziadkiem ,,,przepraszam
Odpowiedz
3
@ mieszkaniec
dnia 21.01.2020, 16:24 · Zgłoś
...a ja życzę zdrowia, szczególnie psychicznego.
Odpowiedz
0
@ yozef
dnia 21.01.2020, 20:50 · Zgłoś
jesli zyczysz szczerze to bardzo dziekuje ,,,jesli inaczej to sie bede jak zawsze codziennie modlil za wszystkich ktorzy urodzili sie niedobrzy ,,,tak tak niedobry sie urodzil i tak zostanie ,lotr ktory sie urodzil zly nawet w obliczu smierci kolo jezusa kpil ,,,bo taki jest zawsze czlowiek niedobry zly [...] ,,,no coz 81 lat to duzo i malo ,,,ci co mnie znaja mowia ze sie trzymam ,,moze i tak ,,,ale ja wiem ze inni mowia ten stary [...] ,,,moze i tak jest ale najwazniejsze jest to aby nikt nie cierpial ,,,mozna wszystko pamietajcia tylko aby nikt z tego powodu nie cierpial ,,, boze modle sie aby to zdrowie psychiczne bylo aby mozna samemu zapukac do wrot abrahama izaaka jakuba z godnoscia i powadga i zdrowymi myslami ,,,niepotrzebnie sie rozczuli;lem ale dziekuje ci dziecino za mile slowa
Odpowiedz
0
@ Mikki
dnia 21.01.2020, 23:33 · Zgłoś
Zdrowia duszy psyche i ciała.
Odpowiedz
35
@ Xyz
dnia 20.01.2020, 14:04 · Zgłoś
Gdzie jest te 310 miejsc postojowycj na terenie szpitala?
Odpowiedz
34
@ obserwator333
dnia 20.01.2020, 14:28 · Zgłoś
cholernie dobre pytanie. Bo ogólnodostępnych jest z 40-50. Drugie tyle jest dla pracowników. Ale 310? to jakaś mrzonka
Odpowiedz
53
@ KOKOsz
dnia 20.01.2020, 14:48 · Zgłoś
310 miejsc stojących do ortopedy od 3 rano na schodach
Odpowiedz
24
@ Gdzietemiejsca
dnia 20.01.2020, 16:38 · Zgłoś
No właśnie tez pytam gdzie te 310 miejsc? Jeżdżąc przez tydzień miesiąc temu kilka razy w ciągu dnia nie było gdzie zaparkować, chyba, że na błocie za szpitalem. W dodatku Panowie ostro pilnują, aby każdy zapłacił za „miejsce” parkingowe, którego zazwyczaj nie ma. Więcej ludzi parkuje samochody pod kauflandem, niż pod samym szpitalem. Porażka
Odpowiedz
14
@ sprawiedliwy
dnia 20.01.2020, 16:45 · Zgłoś
moze licza z lozkami w szpitalu
Odpowiedz
9
@ edek
dnia 20.01.2020, 14:02 · Zgłoś
bardzo dobra decyzja , te drzewa stanowią tylko zagrożenie i gawrony na nich przesiadują , a przy okazji może powstanie parking z prawdziwego zdarzenia
Odpowiedz
4
@ Timon
dnia 20.01.2020, 13:48 · Zgłoś
Ale tam rosna drzewa
Odpowiedz
5
@ Do@Timon
dnia 20.01.2020, 13:51 · Zgłoś
Może jeszcze trawka rośnie i grzybki halucynogenne.
Odpowiedz
-16
@ dragoness
dnia 20.01.2020, 13:34 · Zgłoś
Kolejne drzewa do [...]. W wyborach podziękujemy.
Odpowiedz
-4
@ mikki
dnia 20.01.2020, 17:02 · Zgłoś
[...] [...] nie dla psa kiełbasa!.
Odpowiedz
11
@ Hy
dnia 20.01.2020, 22:09 · Zgłoś
No i tutaj są komentarze które trzeba usuwać bezapelacyjnie - szkoda gadać.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 22.01.2020, 14:38 · Zgłoś
Dziękuję uprzejmie moderatorowi za błyskawiczną reakcję.
Odpowiedz
0
@ Car
dnia 22.01.2020, 20:35 · Zgłoś
Ale z Ciebie panisko miastowe. Sprawdż tylko czy [...] nie wyłazi bo będzie wstyd.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 23.01.2020, 00:22 · Zgłoś
Tak sie dzieje, proszę pana, gdy moderator usuwa komentarze "po uważaniu" Akurat ten nie dotyczył parkingu.
Odpowiedz
3
@ ...
dnia 20.01.2020, 13:27 · Zgłoś
Karczowania Jasła z drzew ciąg dalszy
Odpowiedz
28
@ zr
dnia 20.01.2020, 14:50 · Zgłoś
b dobrze, drzewa są stare nalezy wyciać-sadząc nowe oczywiście! Poza tym az sie prosi aby tam powstał parking A pseudo ekologa dziekujemy- niech Jasło drgnie do przodu
Odpowiedz
3
@ ixi
dnia 20.01.2020, 19:41 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
33
@ WALEC
dnia 20.01.2020, 20:10 · Zgłoś
Szpital powiatowy to i parking powinien być powiatowy. Ja nie rozumie dlaczego ma tu wykładać kasę miasto. Szpital i parking służyć będzie mieszkańcom powiatu których jest ponad 140 tyś. Jasło to tylko 38 tyś. mieszkańców w teorii. Wynika z tego, że miasto do budowy parkingu powinno dorzucić jedynie 20 procent kosztów budowy. POZA TYM PARKING POWINIEN BYĆ ZA DARMO ... KONSTYTUCJA PODOBNO GWARANTUJE BEZPŁATNY DOSTĘP DO LECZENIA. Jak czytam ze miasto powinno na tym zarabiać to mnie na hafty zbiera bo wynika z tego że przed tym jak nas zakończoną w szpitalu trzeba będzie zaplacić za parking
Odpowiedz
6
@ Nie trybi
dnia 20.01.2020, 22:43 · Zgłoś
Coś nie trybi na linii współpracy między nieodległymi od siebie ośrodkami władzy.
Wygląda na to, że obaj chcą ale nie mogą. Czas będzie upływał, a oczekiwania na następny krok będą obopólne i zrzucanie winy także jeden na drugiego.
Prawdopodobnie włodarze już zrobili swoje, a teraz nadszedł czas na fachowców, którzy może skonsumują te ustalenia, jeżeli to się nadaje do konsumpcji.
Odpowiedz
0
@ Bogdan T
dnia 21.01.2020, 11:50 · Zgłoś
Raczej chcieliby, ale żeby nie podejmować decyzji, za którą ludzie chcieliby ich pociągnąć do odpowiedzialności. Ci u władzy natomiast by tego nie chcieli. Chcieliby za to bardzo dobrze wypaść w oczach tych wszystkich ludzi. Chcieli by im się upodobać. Bo na pewno nie chcieliby dobra mieszkańców bo przecież chcą zadbać o swój interes. chcą też mieć kolegów którzy pracują razem z nimi i chcą mieć nieskłóconą rodzinę która też gdzieś tam pracuje. Chcę przecież dobrze po to by wszyscy ludzie chcieli na nich głosować aby ci mogli dalej chcieć robić dobro.

Jak widać dookoła same chęci...
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.