Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Manifestowali pod bramą Pektowinu

53
Tuż po godzinie 10-tej ponad 200 pracowników Pektowinu manifestowało pod bramą zakładu. Załoga chciała pokazać w ten sposób, że jest jednością i nie cofnie się nawet przed strajkiem.

- Mieliśmy tylko jeden postulat. Chcieliśmy 300 zł podwyżki. Widzieliśmy, że tak jak cywilizowani ludzie potrafimy dogadać się z zarządem. Nasze rozmowy w poniedziałek oraz wczoraj nie przyniosły żadnych efektów. Zarząd dla nas nie ma żadnych propozycji. Zarząd tłumaczy, że jeżeli się nam nie podoba w tej firmie to możemy po prostu odejść. Nam się to nie podoba. Chcemy pracować w Peklowinie, ale chcemy też lepiej zarabiać. - mówił na bramie zakładu Edmund Gondek, przewodniczący komisji zakładowej NSZZ „Solidarność”.




Z pracy odeszło już kilkudziesięciu pracowników, których obowiązki przejęli ci, którzy zostali w zakładzie. W związku z tym chcą być godnie wynagradzani za swoją pracę. Przez ostatnie dziesięć lat pracownicy nie otrzymali żadnej podwyżki płac - oprócz jednego przypadku premii - która nie byłaby podyktowana sporem zbiorowym, czy strajkiem.

- Zorganizowaliśmy ten wiec bo chcemy, by zarząd zobaczył, że to nie tylko grupka kilku nawiedzonych gówniarzy, nawiedzonych fanatyków, którzy chcą zniszczyć tą firmę. Chcieliśmy zawalczyć, żeby zarząd zobaczył, że ludzie chcą więcej zarabiać, że mamy poparcie dla naszych działań. - mówił Edmund Gondek.
Na dzisiejszej manifestacji obecny był również Tadeusz Majchrowicz, Przewodniczący Zarządu Regionu Podkarpackiego NSZZ, który brał udział we wczorajszych rozmowach związkowców z zarządem. Określił je jako "rozmowy z głuchym". - Nie udało się betonu ukruszyć ani pół centymetra. (...) Od waszego zaangażowania, waszego poparcia zależy czy wyjdziecie z tarczą czy na tarczy z tego sporu zbiorowego. - mówił Majchrowicz. 

Majchrowicz przekonywał również zgromadzonych pracowników, że nie można problemów w każdej firmie tłumaczyć kryzysem. Wytknął również zarządowi brak chęci do jakiegokolwiek porozumienia - Jeżeli druga strona chce się porozumieć, musi przedstawić propozycje. Wszyscy wiemy, że pewnie na te 300 zł firmy nie stać, ale jeśli nie proponują nic, to znaczy, że nie chcą się porozumieć. A z każdym dniem z każdą godziną sytuacja będzie się zaostrzała.

Pracownicy domagają się nie tylko 300 zł podwyżki płac. - Na swoich stanowiskach pracy wywiązujemy się z obowiązków nam powierzonych, a reszta zależy od zarządu. My nie domagamy się tylko podwyżki płac, ale zmiany zarządzania, szukania nowych metod wyjścia z kryzysu. Jest wiele możliwości tylko dobre zarządzanie jest potrzebne. – mówi pani Joanna, która pracuje w firmie 20 lat.

W chwili obecnej wszyscy czekają na inicjatywę zarządu. - Myślę, że zarząd będzie musiał wreszcie podejść do sprawy bardziej poważnie. - podsumował Edmund Gondek.  

Jeśli zarząd nie podejmie żadnych kroków, w przyszłym tygodniu planowany jest strajk ostrzegawczy, a jeśli w dalszym ciągu nie przyniesie to jakichkolwiek rezultatów, to okupacyjny.


Agnieszka Wnęk
Reklama

Komentarze: 53

Dodaj komentarz Widok:
0
@ mmm
dnia 31.05.2009, 11:49 · Zgłoś
Dopoki, zarzadu nie wywali sie na [...] [...], Pektowin nie wyjdzie na prosta, ten zaklad dzieki zarzadowi jest o 40 lat do tylu za innymi zakladami.
Odpowiedz
0
@ azja
dnia 30.05.2009, 14:06 · Zgłoś
Pan Majchr jeszcze parę lat temu niemalże klękał przed Krzaklewskim. Dzisiaj jest z drugiej strony i udaje że broni pracowników. Gdzie sie tak [...]?
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 30.05.2009, 11:14 · Zgłoś
Życzliwy - życzliwie ci poradzę: błogosławieni ci, którzy nie mając nic do powiedzenia nie ukrywają tego faktu w słowach! :D
Odpowiedz
0
@ życzliwy dla załogi
dnia 29.05.2009, 23:40 · Zgłoś
Tak chyba będzie, że jeden z podjasielskich zakładów ( w kierunku Gorlic) będzie miał niedługo okres prosperity. Bardzo dobrze w tym kierunku prowadzą Związki Zawodowe z Pektowinu i również goście z Krosna. Zamiast zajmować się sprawami rozwoju sprzedaży itd... a to pociąga za sobą produkcję czyli wzrost obrotów a tym samym zysk, zajmują się podpuszczaniem załogi do strajku o 300 zł. Bardzo słusznie ktoś napisał, że Wasze wyroby leżą gdzieś między mydłem i powidłem w [...] sklepach. Są one niestety nieestetyczne i mało znane przy stosunkowo wysokich cenach. Niestety widać, że(bez urazy) załodze udzieliła się mania dr. Frania, że JEDYNY PRODUCENT PEKTYNY tomuszą kupić i inii się nie liczą ( poczytajcie powyżej o wielu znanych zakładach). Kochani to niestety już nie działa to czas komuny i tak wtedy było, on minął i bardzo dobrze. Szkoda, że nie podjęliście działan aby zmienić swoją mentalność i zarządzających zakładem. Jeszcze raz podkreślam !~KOMU ZALEŻY NA TYM ABY ZAKŁAD PADŁ? ! Napewno konkurencji. A kto ma wpływ na to, że zakład może upaść... i kto może pomagać w doprowadzeniu do upadku? Myślę, że tak jak mawia ks. Dyrektor Rydzyk ALLELUJA I DO PRZODU ale w trochę innym kierunku. Chyba musi być u Was i w Was czyściec abyście osiągnęli ogrody rajskie. Wyczyścić tych co są wsteczni oraz tych co nie patrzą na przyszłość i sprzyjają konkurencji. Życzę Wam Powodzenia i nie dajcie się zwieść fałszywym prorokom, którzy jak się wydaje najbardziej dbają o swój interes i posadki ( w tym związkowe) a wcale nie patrzą na Was ani na przyszłość. Niestety czas na strajki też nie najlepszy bo wielu odbiera to jako politykierstwo.Tak się dzieje w całym kraju.
Odpowiedz
0
@ INRI
dnia 29.05.2009, 23:38 · Zgłoś
Panie Franciszku, Pani Ewo... i wszyscy decydenci w Pektowinie - pamiętacie jeszcze, kto powiedział te słowa ? - ..."Nie mieli byście żadnej władzy, gdyby Wam jej nie dano z Góry..."
Odpowiedz
0
@ Polityka
dnia 29.05.2009, 19:03 · Zgłoś
Pani Poseł w dobrym samopoczuciu odwiedziła dziś nasze maisteczko wraz z ministrem G. Do Pektowinu jednak dalego im było. Smutne ale prawdziwe.
Odpowiedz
0
@ kozak
dnia 29.05.2009, 18:23 · Zgłoś
Piszecie ze PIS wam obiecał i nic z tego. Napiszcie co wam dała PO a przeciesz tak dużo obiecywała. Przypomnijcie sobie debaty przed wyborcze jak Tusk pieknie obiecywał.:)
Odpowiedz
0
@ plantator
dnia 29.05.2009, 18:02 · Zgłoś
Wpisz treść komentarza:):):):):):):):):):):):):):):):):):):)panie Gondek zarobki też ważna sprawa ale proponuję żeby całe związki (całe a nie tylko pan Gondek) zająły się zmianami w sposobie zarządzania firmą. Pan Bosak zrobił już swoje dla zakładu, a jego ciągłe tłumaczenie "bo MY mamy pektynę" staje się już ;):@:@nie na czasie. Macie również wiele innych bardzo dobrych produktówale nie potraficie ich sprzedać. Czy zakład posiada w ogóle jakiś dział marketingu i reklamy, bo wchodząc do biurowca na tablicy widnieje ale chyba tylko na tablicy.Proponowałbym wziąć przykład z Vortumnusu - Lisów [...] zabita dechami a jaki zakład, Tymbark - miasteczko wielkości Kołaczyc a zakład znany w całej Polsce i nie tylko, Hortino - też dobry przykład.Wasze produkty maqżna kupić w Jaśle i paru okolicznych wioskach i to też nie wszędzie a przecież zakład który istnieje już od tylu lat powinien mieć już wyrobioną markę i renomę (pektyna nie wystarczy). Idąc do sklepu po Wasz produkt trzeba go szukać na najniższych półkach lub z boku regału zasłonięty stojakiem z chipsami, a pakowanie groszku w puszki i sprzedawanie go do Wójcika, który nakleja własną etykietkę i sprzedaje go dużo drożej jest SZCZYTEM GŁUPOTY W PEŁNYM TEGO SŁOWA ZNACZENIU !!!:@:@
Odpowiedz
0
@ do PEKTYNA
dnia 29.05.2009, 16:47 · Zgłoś
człowieku,ty chyba nie wiesz o co w tym wszystkim chodzi ,więc nie wypowiadaj się i nie obrażaj ludzi z zakladu.Fakt ,dużo zostało ludzi zwolnionych,lecz to nie byl balast jak to nazwałeś,ponieważ teraz prawie na każdym wydziale borykają się z brakiem ludzi i dobrze ze załoga jest w wiekszości wszechstronna więc każdy może zastąpić każdego na innych wydziałach ,a zakład dalej funkcjonuje bo zarząd wymyślił sobie że obowiązki tamtych osób przejmą pozostali.Ok,tak jest i nikt się tego nie boi ,choc wielu ma nadmiar obowiązków za marną kasę ,a za to powinni dostać coś wiecej choć parę groszy a tu nie,lepiej dać kierownikom,bo oni nie mają za dużo roboty wiec znajdą czas aby ludzi jeszcze bardziej pogonic i dopilnowac ,aby pan prezes się nie gniewał.Co zaś tyczy sie produktów to nie wina pracowników tylko rządzących,bo pracownik ma za zadanie dobrze wykonać swoją robotę a to dla kogo i co się robi to jest decyzją zarządu.
Odpowiedz
0
@ kris1979
dnia 29.05.2009, 16:45 · Zgłoś
Nie rozumiem tych ludzi i ich roszczeń w stosunku do pracodawcy. To ten lepperland zabiera im 70% pensji i tam w Warszawce powinni protestować nie tu !
Odpowiedz
0
@ Maciej P
dnia 29.05.2009, 15:38 · Zgłoś
Pektowinie i jego pracownicy!!Wychowałem się na waszych przetworach i napojach ( wszysykich) i popieram wasze postulaty.To jest poprostu skandal płacić 1200 zł na rękę.Trzymam waszą strone protestujacy.
Odpowiedz
0
@ Tadziu
dnia 29.05.2009, 14:50 · Zgłoś
Przeciez pan Franciszek ma w Warszawie takiego geniusza co go broni i nic mu nie zrobicie BOTYLKO PEKTYNA i koniec tak tez mówi Dąbrow.
Odpowiedz
0
@ Ciekawy
dnia 29.05.2009, 14:36 · Zgłoś
A gdzie pracownicy z biura,pochowali się czy co?Czy może im podwyżki nie potrzeba.
Odpowiedz
0
@ wino bieszczady
dnia 29.05.2009, 14:06 · Zgłoś
Niejaka p. Łukacijewska chwaliła się, iż osobiście porozmawia z premierem Tuskiem i wspólnie przyniosą zbawienie Pektowinowi pod sztandarem PO. Wszak ostatnio zamarzyło się jej Brukseli, stąd pewnie z roztargnienia, "przepracowania" /kampania w toku/ zapomniała nieboga co naobiecywała. Ale trudno się dziwić, tak już z Platformą bywa cuda, cuda, chęci, chęci - a efekt żaden! Na szczęście mądry Naród już w te bajki nie wierzy!
Odpowiedz
0
@ do lolek i zenon
dnia 29.05.2009, 14:06 · Zgłoś
Pragnę przypomnieć panom, że od 2007 roku odpowiedzialność za to co dzieje się w kreaju przejeła Platforma Obywatelska, a warto również przypomnieć, że nie tak dawno pani poseł Elżbieta Łukacijewska zatroskana o sprawy Pektowinu stwierdziła "porozmawiam w tej sprawie (zakładu Pektowin) z Tuskiem. Dlaczego nie pytacie gdzie jest dzisiaj pani poseł Łukacijewska.
Macie swoją Irlandię w wydaniu PO, Tuska i pani poseł Łukacijewskiej. Narzekacie na Senatora Zająca, a gdyby rządził PiS do zwolnień by nie doszło!B)
Odpowiedz
0
@ Hugo
dnia 29.05.2009, 12:45 · Zgłoś
To ciekawe ze nasi samorządowcy tak bardzo są zajęci kasa z Europarlamentu że zapomnieli o Irlandzkich obiecankach. No cóż wszystko na dobrej drodze bo za parę dni znów przypomną sobie o zwykłych szarych ludziach którzy teraz potrzebują pomocy.Nasza Cesarzowa jest zajęta ogródkami w Jaśle i trudno wymagać podzielności uwagi żeby pomoc w sporze. Có:Dz pożyjemy zobaczymy.
Odpowiedz
0
@ pektyna
dnia 29.05.2009, 12:03 · Zgłoś
Stary [...] do zwolnienia ale co do podwyżki to chyba każdy wie jak sie pracuje w pektosie socjal na maksa zwolnili mase osób a i tak zakład funkcjonuje jakby zwolnic z porządnej fabryki kilka procent to zakład stanie a tutaj widac było jakim balastem byli...ten zakład powinno sie sprzedac i wziac ludzi za [...]... a nie zeeby zakład produkował dla vortumnusa i tymbarka... marketing to chyba tylko z nazwy tam jest... poza jasłem nie zobaczysz produktów pektowinu.. i za co te podwyżki.. jak w każdym dziale pracuje 30-40 % wiecej ludzi... groszek 2 klasy sprzedaja jako swój a 1 sza klasa idzie pod innymi firmami wstyd !!! ten zakład to jeden wielik [...]
Odpowiedz
0
@ Hugo
dnia 29.05.2009, 11:49 · Zgłoś
Nasi ojcowie i [...]kowie którzy wprzelewali krew w grobie sie przewracaja, jak widza ze zwykły człowiek musi zebrać o swoje. Przecież obiecano nam Irlandję!. Gdzie nasi Samorządowcy pewno myślą już o grubej kasie płynącej z Europarlamentu. To sobie przypomną o Wyborcach, również z pektowinu
Odpowiedz
0
@ pokemon
dnia 29.05.2009, 11:40 · Zgłoś
Dajcie spokój biurowcowi oni patrzyli gdzie pan Kabał.zeby widzial ze nie manifestują i [...]ziu dędzie krzyczał Andrzej ile było
Odpowiedz
0
@ ble ble
dnia 29.05.2009, 11:36 · Zgłoś
Gdzie w tym sporze Jaśielski Samorząd? Dlaczego Pani Burmistrz nie nie pomorze zwykłym ludziom którzy chcą godnie zarabiać i zajmie stanowiska w tej sprawie.Czy ogródki:@:@ w Jaśle są ważniejsze? Gdzie Samorządowcy. Pewno- teraz najważniejsze wybory do europarlamentu to sobie przypomną o ludziach a potem znowu FAK
Odpowiedz
0
@ kocica
dnia 29.05.2009, 10:59 · Zgłoś
jeden zakład w którym mądrzy ludzie robią i nie pozwolą lecieć w [...]
Odpowiedz
0
@ JAŚLANIN
dnia 29.05.2009, 10:35 · Zgłoś
no właśnie ,gdzie senator i inni,gdzie władze miasta,gdzie ci pis-owcy co złote góry nam obiecywali za swoich żadów? dbają ale o siebie ,by oni mieli a reszta ...co nas reszta obchodzi,banda i tyle.jak oni mają czelność stać w pierwszych rzędach w kościołach i udawać wielkich wiernych,a [...] z nimi.
hańba ,hańba,trzeba temu położyć wreszcie kres.
Odpowiedz
0
@ max
dnia 29.05.2009, 09:55 · Zgłoś
Gdzie media tam Majchrowicz. Co dobrego oprócz obietnic zrobił dla huty, zmks. To samo będzie z Pektowinem. Pokazać się musi bo pensje ma ze składek związkowców.
Odpowiedz
0
@ jan nowak
dnia 29.05.2009, 09:50 · Zgłoś
gdzie była załoga biurowca bo jakoś ich nie widać na zdjęciach czyżby im nie były potrzebne podwyżki:D
Odpowiedz
0
@ pankracy
dnia 29.05.2009, 09:32 · Zgłoś
Panowie Senator Z. PANI Poseł Łuka. Pan Marszałek Rz. wreszcie zróbcie porządek z tym panem po 70 przeciez i Castro oddał władze a na tego pana juz najwyzszy czas zróbcie cos dla ludzi.
Odpowiedz
0
@ Pelaśka
dnia 29.05.2009, 08:32 · Zgłoś
A gdzie jest ten genialny Pis-man,który tak zaciekle bronił pana B.i całej reszty,co pan na to????.Gdzie kompetencja dyrektora Pektowinu w sprawach zarządzania .Szkoda Waszych nerwów ,oni i tak zrobią to co z góry założyli.To są ludzie którzy obiecują gruszki na wierzbie,żeby na nich głosować a potem dostają swoją gażę i mają nas GDZIEŚ.PRAWO DŻUNGLI!!!!:o:o:o:o:o
Odpowiedz
0
@ ddd
dnia 29.05.2009, 08:31 · Zgłoś
to i tak nic nie pomoże!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ bbb
dnia 28.05.2009, 22:48 · Zgłoś
strajk owszem,ale o pięć lat za póżno.odwołać zarząd!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ pytom
dnia 28.05.2009, 22:32 · Zgłoś
Co tu robi Majchrowski? Mało mu huty? Sytuacja szybko się poprawi ponieważ nasza Pani Burmistrz jedzie do Lecha na grila i tam przy kiełbasce omowia problem [...] z Pektowina. To będzie niezła promocja naszego trunku.
Odpowiedz
0
@ robol
dnia 28.05.2009, 22:23 · Zgłoś
Tam gdzie p.Majchrowicz się pojawia to zakład bankrutuje.Był w Hucie w Krośnie to likwidacja,wcześniej inne zakłady ,teraz Pektowin.Jak Pektowin leży ,to jak zarząd może dać podwyżę.Najpierw trzeba mieć program rozwoju i restrukturyzacji a potem na to kasę.Jak się wdroży to wtedy podwyżki.Ale to chyba od nowego zarządu.Miał być konkurs na nowego prezia i co?Związki nie chcą?
Odpowiedz
0
@ a gdzie
dnia 28.05.2009, 22:22 · Zgłoś
jest oblatany na salonach europejskich kandydat na euro p [...] Poręba, wszak zabiegać można o głosy elektoratu również pod bramą Pektowinu, a nie tylko poprzez sponsorowane newsy z zablokowanymi komentarzami:o
Odpowiedz
1
@ PiS-man
dnia 28.05.2009, 22:17 · Zgłoś
Cóż... :D By iść i narazić się Zarządowi trzeba mieć to coś, czego w "biurowcu" panie nie mają z przyczyn biologicznych, a panowie z przyczyn charakterologicznych - trzeba mieć cojones :D
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 28.05.2009, 22:11 · Zgłoś
należy im się te 300 zł!!! Ciężko pracują na to!!
Odpowiedz
0
@ tomek
dnia 28.05.2009, 21:58 · Zgłoś
brawo dla pracowników! a gdzie na wiecu byli pracownicy biurowca? Widocznie oni nie potrzebują podwyżek!!!
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 28.05.2009, 21:50 · Zgłoś
panie B... czas wsiasc na swoj rowerek i pojechac w [...]
Odpowiedz
0
@ luzik bluzik i orzes
dnia 28.05.2009, 21:49 · Zgłoś
do mmm panienki parzyły zapewne ziółka typu melisa no bo tak,w oczach zarządu plus[a nawet lizak tylko nie z liwocza]a jak będą z resztą załogi komentować po korytarzach no cóż najbardziej przegrany biurowiec cały do zarządu się nie dostanie a pod miotłę się nie zmieszczą[zero wychodzenia od biureczków zero siusiania i wreszcie zero komentarzy na zarząd w tych korytarzykach]
Odpowiedz
0
@ lolo 1
dnia 28.05.2009, 21:34 · Zgłoś
Brawo pracownicy zakładu tak trzymać ciekawe czy prezes zarządu też pikietował może i On chce 300 zł podwyzki
Odpowiedz
0
@ mmm
dnia 28.05.2009, 20:24 · Zgłoś
A gdzie na pikiecie lizusy z biurowca byli, a kierownicy wydzialow!!!!jak psy pochowali sie w swoich norach, ciekawe czy dobrowolnie zzekna sie kasy, jak bedzie!!!!- w co watpie,WSTYD<WSTYD, PIEKNE PANIENKI
Odpowiedz
0
@ lolek
dnia 28.05.2009, 20:16 · Zgłoś
Chciałem zapytać co tu robi Majchrowski w Pektowinie. Od kiedy taki zaangażowany w ten zakład,przed 7 czerwca tj przed wyborami do Parlamentu Europejskiego wszyscy się angażują. A gdzie nasze władze miasta i SENATOR Stanisław Z.by ratować zakład.
Odpowiedz
0
@ opser......
dnia 28.05.2009, 19:36 · Zgłoś
Bardzo dobrze iż jest taka jedność pracowników jeśli chodzi zakład pektowin. Popieram to że pracownicy domagają się podwyżki, gdyż sytuacja na Podkarpaciu nic dobrego nie wróży jeśli chodzi o zakłady produkcyjne tym bardziej pektowin. Pektowin stanie na nogi jeśli będzie tym zakładem zarządzał nowy zarząd mający na celu nie zwalniać lecz dać prace ludziom na Podkarpaciu. Jest to jedyny zakład który ma największe możliwości utrzymania się w kryzysie.
Odpowiedz
0
@ Kora
dnia 28.05.2009, 19:32 · Zgłoś
Panowie tak trzymac do konca trzeba grac a jak trzeba to Zarząd niewpuscic do biurowca
Odpowiedz
0
@ full
dnia 28.05.2009, 19:14 · Zgłoś
no i palka sie przegla
Odpowiedz
0
@ luzik bluzik i orzes
dnia 28.05.2009, 19:11 · Zgłoś
super wszystko gra ludzie są pektowin jest ale czegoś mi brakuje a gdzie taczki dla zarządu i [...]?
Odpowiedz
0
@ PRACOWNIK
dnia 28.05.2009, 18:47 · Zgłoś
Zda się to psu na budę -ten protest.!Tak się przejmą losem zakładu jak i do tej pory się przejmowali .!
Odpowiedz
0
@ jr
dnia 28.05.2009, 17:18 · Zgłoś
Bravo dla pracowników, nie dajcie się wykorzystywać. Każdy chce godnie żyć. Walczcie do końca.
Odpowiedz
0
@ załamana
dnia 28.05.2009, 17:01 · Zgłoś
Gdzie Senator,któremu ufa całe Jasło?Czemu nie pomaga w rozwiązaniu tej trudnej sytuacji?Ufundować krzyżyk dla Urzędu Miasta to każdy potrafi ale pomóc ludziom to już nie.Zawiodłam się:@
Odpowiedz
0
@ Mariusz Gacek
dnia 28.05.2009, 16:54 · Zgłoś
Mądrzy ludzie walczą o swoje-brawo!!!
Odpowiedz
0
@ Gucio
dnia 28.05.2009, 16:33 · Zgłoś
Przede wszystkim trzeba ten beton wyrzucic na [...] pys. i to teraz bo pózniej będzie gnębił ten lud pektowinski i szczuł tymi wilczurami niemieckimi którzy dostali po 1300zł podwyżki
Odpowiedz
0
@ pelagu
dnia 28.05.2009, 16:17 · Zgłoś
B...... idź na emeryture a za odprawe drugą z kolei kup sobie nowy radziecki rower:D
Odpowiedz
0
@ xsjas
dnia 28.05.2009, 15:51 · Zgłoś
Ktoś w końcu powinien wywieść prezesa B. na [...] i to prosto do rzeki
Odpowiedz
0
@ zenon
dnia 28.05.2009, 15:47 · Zgłoś
My pracownicy Pektowinu domagamy się by PiS odpowiedział za swe niedotrzymane obietnice!
Odpowiedz
0
@ KONESER WIN
dnia 28.05.2009, 15:40 · Zgłoś
[...] [...] do domu!!!:p jest tam kilku starych czerwonych towarzyszów
Odpowiedz
0
@ Laura Diaz
dnia 28.05.2009, 14:57 · Zgłoś
"nie można problemów w każdej firmie tłumaczyć kryzysem" BRAWO!!! Ten cały kryzys, który jest jak yeti (nikt go nei widział, wszyscy o nim mówią), to świetna wymówka dla całej rzeszy wyzyskiwaczy, żeby zwolnić, obciąć wynagrodzenia, nie dać premii, bo jest KRYZYS, a sobie pokupić samochody służbowe, samoloty i [...] wie co jeszcze:@
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.