Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Miało być wesele, goście i zabawa. Wójt Gminy Jasło miesiąc przed imprezą zamknął domy ludowe

179

Państwo Centlerowie z Jasła przygotowywali się do ważnego wydarzenia w życiu swojej córki Magdaleny. Wesele chcieli zorganizować w Domu Ludowym w Jareniówce, w którym salę zarezerwowali pół roku wcześniej. Wszystko dopinali już na ostatni guzik, kiedy miesiąc przed ceremonią zaślubin wójt Gminy Jasło podjął decyzję o czasowym wstrzymaniu wynajmowania sal w domach ludowych w gminie.

fot. pixabay

Ceremonia ślubu i wesele to bardzo ważne wydarzenie w życiu każdego człowieka. Dla młodej pary to wyjątkowa chwila, którą chciałoby się przeżyć tak, jak sobie zaplanowano bez niespodzianek oraz przykrych incydentów. Rodzina Centlerów z Jasła na tak podniosłą okazję przygotowywała się już od dawna, bowiem za mąż wychodzi ich córka Magdalena. Chcąc ugościć zaproszonych gości, pół roku przed weselem zarezerwowała salę w Domu Ludowym w Jareniówce. O tym, że przyjęcie nie będzie mogło się tam odbyć pani Bożena dowiedziała się miesiąc przed imprezą i dwa dni przed podpisaniem umowy na wynajem sali. Zaskoczona decyzją wójta o czasowym wstrzymaniu sal w domach ludowych na terenie gminy Jasło postanowiła dowiedzieć się ,co jest tego powodem.

- Pan wójt Piękoś zamknął wszystkie domy ludowe na terenie gminy Jasło. W swoim gabinecie przyjął nas miło, a wyrzucił szybko. Zapytałam go wprost na jakiej podstawie podjął taką decyzję to odpowiedział, że to jego sprawa i nas to nie powinno interesować. W końcu powiedziałam, że przyprowadzę gości do wójta i wesele odbędzie się u niego. To nas wyrzucił z biura. „Proszę mi natychmiast stąd wyjść” - usłyszałam – żali się pani Bożena Centler. - My nie chcemy za darmo wynajmować, za wszystko zapłacimy. Jestem prostym człowiekiem, pracuję i szanuję każdy grosz. Córce chciałam zrobić małe przyjęcie. Goście zostali już zaproszeni na imprezę do domu ludowego w Jareniówce. To jest ważna uroczystość a nie herbatka – dodaje.

Jak wyjaśnił nam Eugeniusz Kołodziej, sołtys Jareniówki, w zarządzeniu wójta dotyczącym ustalenia stawek czynszu za najem pomieszczeń w domach ludowych na terenie gminy Jasło, co prawda znajduje się zapis o zawarciu przedwstępnej umowy, jednak nie jest określone, kiedy powinno to nastąpić. Zazwyczaj sołtys Jareniówki podpisywał umowę z najemcą dwa tygodnie przed wynajmem sali. Niemniej z rodziną Centlerów, która chciała mieć pewność, że przyjęcie w domu ludowym się odbędzie zostało uzgodnione, że do zawarcia umowy dojdzie miesiąc przed ślubem. Nie zdążyli.

Zwróciliśmy się więc do wójta Gminy Jasło Wojciecha Piękosia o słowo wyjaśnienia w tej sprawie. Jak nas poinformował włodarz gminy, decyzja o czasowym wstrzymaniu wynajmu sal w domach ludowych podyktowana jest planowaną kilkuset procentową podwyżką ceny gazu ( po przeprowadzonym postępowaniu przetargowym). Gmina Jasło wprowadziła program oszczędnościowy dotyczący domów ludowych, który obowiązuje od 1 stycznia do końca kwietnia br.

- Sołtysi dostali polecenie wstrzymania wynajmu, a także skręcenia ogrzewania od 1 stycznia do wymaganego minimum. Wszystko w trosce o stan budżetu gminy. Jednocześnie sołtysi dostali informacje, że jeżeli jest podpisana w tym momencie umowa najmu lub umowa przedwstępna na wynajem sali w danym okresie to będzie ona respektowana – wyjaśnia Wojciech Piękoś, wójt gminy Jasło. - Pani Centler do dnia 26 listopada 2021 r. a więc dnia, w którym wójt podjął decyzję o wstrzymaniu od 1 stycznia wynajmowania domów ludowych nie podpisała umowy przedwstępnej odnośnie organizacji swojego wesela – dodaje.

id

Reklama

Komentarze: 179

Dodaj komentarz Widok:
0
@ @32
dnia 23.02.2022, 12:43 · Zgłoś
Do powiedzenia mają coś jeszcze na ten temat radni . Może tylko przyklaskują i są bezradni.
Odpowiedz
-1
@ szebniok
dnia 11.01.2022, 20:23 · Zgłoś
13 14 500+ 300+ trzeba najpierw zabrac zeby dac !!! Panstwo nie ma wlasnych pieniedzy...
Odpowiedz
-2
@ szebniok
dnia 11.01.2022, 20:19 · Zgłoś
ludzie w komentarzach sam [...] a wybory przyjda jak dzisi pis wygrywa ...ciekawe
Odpowiedz
2
@ Emeryt
dnia 09.01.2022, 21:07 · Zgłoś
To są patrioci ,którzy doją i zadłużają kraj..
Odpowiedz
2
@ Emeryt
dnia 09.01.2022, 21:02 · Zgłoś
W takiej cięzkiej sytuacji kraju ,dają sibie podwyżki po 6 tysięcy zl ,co im ,robi inflacja doją kraj..
Odpowiedz
5
@ Emeryt
dnia 09.01.2022, 20:52 · Zgłoś
Do urzędu strach wchodzić jeśli trzeba coś załatwić, większość
urzednikow bardzo opryskliwa dla petentów. Pan wójt wcześniej
był szefem od ścieków a teraz trzęsie całą gminą , tęsknimy
do byłego wójta Pana Pankiewicza, który był miłym,
porządnym człowiekiem . Panie Piękoś wybory będą wierzę
że Pan naszych głosów nie dostanie.Przez prawie 2 lata
Gmina była pozamykana ale zarobki popodnosiliscie sobie?
Pytam za co???
Odpowiedz
1
@ Obywatel
dnia 09.01.2022, 15:58 · Zgłoś
Na Gm kolaczyce mozna urządzac imprezy !!! Panie Wojtku Kołaczyce nie oszczędzają, tam podwyżek nie było.
Odpowiedz
1
@ pixie
dnia 09.01.2022, 10:10 · Zgłoś
No słabo, słabo..
Ale, że nie podpisali umowy, może byłoby łatwiej teraz coś ugrać.
Pewnie nie 'udostępnienie sali' ,ale faktycznie jakieś odszkodowanie.
Może gdzieś w innej sąsiedniej gminie coś na szybko wynajmą?
Odpowiedz
11
@ Mieszkaniec Jasła
dnia 08.01.2022, 13:13 · Zgłoś
Panu wójtowi wydaje się że jest samotną łodzią dryfującą po oceanie i nie podlega
żadnym przepisom ani ustawom tymczasem jest w błędzie bo podlega wielu
przepisom skoro zajmuje to stanowisko i zarabia takie pieniądze to nie dlatego
że został powołany z ulicznej łapanki bo w urzędzie był wolny etat i mieli taki
kaprys i zaproponowali jemu tylko dlatego że mieszkańcy gminy wyborcy
obdarzyli go zaufaniem i mieli nadzieję że w gminie Jasło będzie lepiej tymczasem
to co on wyprawia to jest poniżej krytyki ważniejsze dla niego stanowisko pieniądze
a nie mieszkańcy. Wstyd!!!
Odpowiedz
7
@ Prawilny [...]
dnia 08.01.2022, 11:02 · Zgłoś
Jasło już naprawdę nie ma ludzi kompetentnych do zasiadania na takich stanowiskach? Ten facet to jakaś porażka. Może Steven Seagal go do końca nie wyszkolił.
Odpowiedz
10
@ KINGA
dnia 07.01.2022, 16:11 · Zgłoś
niech pan wojt poda powod takiej jego decyzji ale faktyczny ,bo ten z dot, podwyzek energii czy gazu to bzdura, kazdy liczy sie z kosztami organizujac taka impreze, a nawet uwazam, ze te koszty podwyzki gazu czy energii elektrycznej w porownaniu do kosztow calej imprezy duzo wczesniej zaplanowanej sa niewspolmierne, panie wojcie nalezy sie jeszcze zastanowic nad tymi zarzadzeniami, gdyby nie mieszkancy wsi nalezacych do jasielskiej gminy to pan bylby niepotrzebny, pan dla luydzi a nie przeciwko mieszkancom panskiej gminy
Odpowiedz
3
@ Jan
dnia 09.01.2022, 09:47 · Zgłoś
Pytanie to trzeba sobie zadać i wójtowi przede wszystkim jakie zarządzenie? gdzie jest upublikowane z jaką datą? jak się można domyśleć to NIGDZIE! takie widzimisię najgorszego wójta jak można go wójtem nazwać...bleeee
Odpowiedz
4
@ Land
dnia 07.01.2022, 16:07 · Zgłoś
W Zjednoczonej Prawicy ogon rządzi psem.
Odpowiedz
7
@ Kataezyna
dnia 07.01.2022, 16:03 · Zgłoś
a myslelismy ze zamkniete domy ludowe z powodu [...], to juz byloby bardziej prawdziwe ale z powodu podwyzek energii to skandal, przeciez wynajmujacy podpisuje umowe i zgodnie ze zuzyta energia czy gazem ponosi takie koszty, cena nie ma znaczenia, tyle zaplaci ile zuzyje po cenach obowiazujacych w danym okresie, nie rozumiem co ma podwyzka do wynajmu, mysle, ze chcial zaistniec
Odpowiedz
9
@ Antek
dnia 07.01.2022, 13:40 · Zgłoś
Ktoś tych ludzi wybiera na te stanowiska... A to że wiecznie tych samych...
Odpowiedz
17
@ Sami swoi
dnia 07.01.2022, 10:51 · Zgłoś
Wójt jest okropnym człowiekiem. Człowiek dla niego się nieliczy tylko pis. Traktuje ludzi i ponoć wspópracowników jak psów.
Odpowiedz
9
@ 34
dnia 07.01.2022, 13:46 · Zgłoś
tak tak tak to prawda
Odpowiedz
12
@ Gregor
dnia 07.01.2022, 00:45 · Zgłoś
On jest ustawiony do końca życia nagrał już dość pieniędzy więc mu bieda nic nie zrobi nawet może nie być już wujtem
Odpowiedz
1
@ Do Gregor
dnia 08.01.2022, 02:28 · Zgłoś
Kup słowik i znajdź tam słowo "wujt"
Odpowiedz
18
@ llupa
dnia 06.01.2022, 22:33 · Zgłoś
Ten wójt to największy [...] na podkarpaciu
Odpowiedz
1
@ emeryt
dnia 06.01.2022, 20:50 · Zgłoś
w całym mieście ludzie bez masek , bez dystansu ... tu nie ma "kowida" ??? choroba ma być tylko w ścisłym gronie gdzie bawią się najbliżsi dla młodych ???
Odpowiedz
4
@ Tre
dnia 06.01.2022, 20:37 · Zgłoś
I tak Piękoś jest lepszy od Gorgosza. Ten jest dopiero arogancki.
Odpowiedz
10
@ Tadek
dnia 06.01.2022, 19:10 · Zgłoś
Referendum jest zgodne z konstytucją tylko wymaga olbrzymiej mobilizacji mieszkańców gminy a tu takiej nie widać!
Odpowiedz
19
@ Star 66
dnia 06.01.2022, 17:06 · Zgłoś
Zrobić referendum i obalić nie czekać na wybory
Odpowiedz
9
@ Rudek
dnia 06.01.2022, 17:12 · Zgłoś
To nie jest zgodne z konstytucja niestety Poczekajmy na wybory i zróbmy swoje
Odpowiedz
23
@ Warzyce
dnia 06.01.2022, 17:01 · Zgłoś
Pan Piekos sobie podwyzke dal kilka dobrych tysiecy to moglby sie dolozyc do rachunku a nie zamykac domy ludowe.
Pozatym za rachunki mozna obciazyc wynajmujacych.
Wstyd Panie Piekos.
Szykuje sie pierwsza i ostatnia kadencja!
Odpowiedz
0
@ Prorok
dnia 07.01.2022, 08:06 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
20
@ Mieszkaniec gminy
dnia 06.01.2022, 16:53 · Zgłoś
Po co w takim razie wydawano setki tysięcy złotych na tą termomodernizacje
Domów ludowych bibliotek swietlic i remiz strażackich ??? !!! W małych miejscowościach
Są to jedyne miejsca w których młodzież/mieszkańcy mogą się spotkać i rozerwać .
Odpowiedz
10
@ prosty wniosek
dnia 06.01.2022, 15:40 · Zgłoś
W Polsce prawo stanowią [...], którzy 13 grudnia spali do południa a wykonują je specjaliści od [...] worków po mące w młynie.
Odpowiedz
11
@ Karo
dnia 06.01.2022, 14:52 · Zgłoś
W gminie Osiek nic ludzie nie mówią bo się boją
Odpowiedz
6
@ Oro
dnia 06.01.2022, 17:25 · Zgłoś
To komuna wróciła?
Odpowiedz
10
@ do oro
dnia 07.01.2022, 07:17 · Zgłoś
Komuna nigdy nie odeszła! Zobacz kto w Jaśle pociąga za sznurki a kto wykonuje zadania???
Odpowiedz
1
@ Oro
dnia 08.01.2022, 09:08 · Zgłoś
No to znowu news Szkoła w Swierchowej ma zostać zlikwidowana. Szkoła z wiekowa tradycja i dobra szkola
Odpowiedz
2
@ Oro
dnia 08.01.2022, 10:50 · Zgłoś
Szkoła w Swierchowej powstała w czasie zaborów wraz z mieszkaniem dla nauczyciela a dziś do likwidacj. Straszne.
Odpowiedz
3
@ Rudek
dnia 08.01.2022, 11:17 · Zgłoś
Likwidacja każdej szkoły to barbarzyństwo
Odpowiedz
14
@ @#
dnia 06.01.2022, 14:51 · Zgłoś
Pani Jaworowicz prześwietli mavhloje Jasla
Odpowiedz
24
@ Cebulka
dnia 06.01.2022, 14:14 · Zgłoś
A może by tak w tej oszczednosci gaz skręcić w samej gminie?? Po co tam grzeją jak peteńci są przyjmowani tylko przy wejściu a Wojt I jego współprsciwnicy mogą się cieplej ubrać.
Odpowiedz
23
@ $
dnia 06.01.2022, 13:47 · Zgłoś
Widać że tego pana powaliło już do reszty. Przecież to oczywiste, ze jeśli ktoś wynajmuje sale, to płaci za ogrzewanie. Poza tym, za tyle pieniędzy ile on dostał, mysle ze bez problemu starczyłoby na pokrycie kosztów gazu w każdym domu ludowym w gminie.
Odpowiedz
11
@ Rudek
dnia 06.01.2022, 13:21 · Zgłoś
Polski nowy ład .
Odpowiedz
9
@ Oro
dnia 06.01.2022, 13:16 · Zgłoś
Ponoć gmina w Osieku tez zamknęła Domy Ludowe do końca marca
Odpowiedz
20
@ Bodzio
dnia 06.01.2022, 11:32 · Zgłoś
Za gaz i prąd placi najemca.
Odpowiedz
10
@ Zh
dnia 06.01.2022, 10:56 · Zgłoś
Po co te lamety,sami go wybieraliscie,trzeba było nie wybierać na przekór tylko z rozsądku,byli kandydaci żeby do gminy coś zrobić,a nie tylko kasę brać,cierp ciało,znacie to powiedzenie.
Odpowiedz
17
@ słuchacz
dnia 06.01.2022, 09:28 · Zgłoś
A może przewielebny pan wójt nie został zaproszony na to wesele i to jest odwet tego ZANIEDBANIA ? No bo kto jak kto ale wójt taka ważna osobistość i pominięty ? Panie wójcie pieprznij się w ten zapylony mąką [...] i nie rób świństwa ludziom, ciekawe jak by to padło na wielebnego wójta jak by na to świństwo zareagował? Mam taczki podjadę pod jego dom i na tej bryczce będziemy go wozić po całej wsi a może i po Jaśle.
Odpowiedz
24
@ Sieka
dnia 06.01.2022, 08:52 · Zgłoś
W Jareniowce wesela na 100 osób nie można zrobić ale pandemię
odwołać na jeden dzień w Sylwestra żeby ciemny elektorat razem z Kurskim
ozdrowieńcem mógł się bawić w Zakopanem to już można.
[...] i tak pójdzie i zagłosuje dalej na PiS.
Za podwyżkę jaka Piękoś dostał z wyrównaniem od sierpnia możnaby
opłacić gaz we wszystkich domach ludowych na terenie gminy do końca roku
Odpowiedz
13
@ polak1
dnia 06.01.2022, 02:31 · Zgłoś
do poszkodowanych ludzi
napiszcie do kancelarii legaartis
napiszcie do fundacji nikoli tesli
napiszcie do grzegorz kobiór [...]
oni wam pomogą w sprawie nie legalnego zamknięcia
sali na wesela nie czekajcie bo będzie za późno !
jakim prawem wójt czy inny [...] zamyka wam życie nie
ma takiego prawa ! ! !
Odpowiedz
22
@ polak1
dnia 06.01.2022, 02:24 · Zgłoś
skarżyć skarżyć do sądu , złożyć
zawiadomienie do prokuratury ludzie skończyć z
tym okradaniem nas ludzi z życia !
Odpowiedz
29
@ Nowy Polski nieład
dnia 06.01.2022, 01:00 · Zgłoś
Przecież opłaty za media w tym gaz ponosi wynajmujący lokal. Więc w czym rzecz? Totalna niekompetencja i brak profesjonalizmu wójta.
Odpowiedz
20
@ HAHA
dnia 06.01.2022, 00:01 · Zgłoś
Już wkrótce oszukani i okłamywani Polacy wywiozą cały ten PiS na [...].
Odpowiedz
10
@ [...]
dnia 06.01.2022, 04:51 · Zgłoś
Nie wystarczy sam PiS, trzeba wywieźć cały układ okrągłostołowy, bo jeżeli nadal będzie miała miejsca taka jak od ponad 30 lat karuzela władzy w obrębie tej "bandy czworga", to nic się nie zmieni na lepsze.
Odpowiedz
19
@ Prorok
dnia 05.01.2022, 23:55 · Zgłoś
Jaka jest podstawa prawna zamknięcia domów ludowych ?
Odpowiedz
22
@ [...]
dnia 06.01.2022, 01:16 · Zgłoś
Warto byłoby również wyjaśnić podstawę merytoryczną, tzn. czyją własnością są domy ludowe - gminy czy lokalnej społeczności wiejskiej? Bo jeżeli zachodzi drugi przypadek, to wójt nie ma prawa wydawać decyzji odnośnie zamknięcia tych obiektów, jeżeli nie wynika to z przepisów wyższego rzędu, a przecież nie ma powołania się na jakieś [...] covidowe. Dlaczego w tej sprawie nie ma nic do powiedzenia zebranie [...], rada sołecka czy przynajmniej sołtys?
Odpowiedz
17
@ Zorro
dnia 05.01.2022, 23:51 · Zgłoś
Dla tego pana to szary obywatel liczy się tylko jak są wybory a nie powinno tak być a jeżeli chodzi o domy ludowe to tylko patrzeć jak dostanie się pleśń przy takim ogrzewaniu!!!
Odpowiedz
13
@ Harry
dnia 05.01.2022, 23:39 · Zgłoś
To co się dzieje w naszym kraju doprowadzi nas do Holandii i Kazachstanu ile mozna wytrzymac ???
Odpowiedz
25
@ Wyborca
dnia 05.01.2022, 23:26 · Zgłoś
Gmina Jasło wprowadziła program oszczędnościowy ? To na feriach dzieci na tenisa stołowego albo na siłownię nie pójdą do domów ludowych ,nie będzie dnia [...]ka i babci w kole gospodyń ?
Odpowiedz
27
@ Zorro
dnia 05.01.2022, 23:12 · Zgłoś
Mam nadzieję że to jego pierwsza i ostatnia kadencja
Odpowiedz
16
@ Miłośnik PO
dnia 05.01.2022, 23:10 · Zgłoś
A Pani Wojewoda o tym wie?
Odpowiedz
27
@ Tak z ciekawości pytam
dnia 05.01.2022, 23:04 · Zgłoś
W ostatnich wyborach mieszkańcy Jareniówki to na kogo głosowali i czy przypadkiem nie na PiS w 80% no to teraz mają polską pisowską sprawiedliwość.
Odpowiedz
17
@ Oczywiście oczywiscie
dnia 05.01.2022, 23:43 · Zgłoś
Oczywiście ,oczywiście na PiS ,
Odpowiedz
2
@ wyrzuć telewizje - włącz myślenie
dnia 06.01.2022, 13:15 · Zgłoś
Gdyby wybory mogły coś zmienić już dawno były by zakazane.
Odpowiedz
-11
@ Miłośnik PO
dnia 05.01.2022, 23:01 · Zgłoś
Nie możliwe żeby wójt kazał natychmiast wyjść rozmówcy z gabinetu to napewno nie on , katolik i człowiek z PIS i Wójt by tak nie zrobił .Ja w to nie wierzę
Odpowiedz
8
@ 34
dnia 06.01.2022, 13:41 · Zgłoś
to uwierz bo to prawda , prawda na 100% caly ON
Odpowiedz
33
@ To ten Nowy Ład ?
dnia 05.01.2022, 22:54 · Zgłoś
Teraz pasuje aby pracownicy gminy oszczędzali prąd i nosili kawę w termosie ,skoro ogrzewanie w domu ludowym skręcają
Odpowiedz
24
@ Hk
dnia 05.01.2022, 22:53 · Zgłoś
Nie ma na nic pieniędzy bo pieniądze są rozdawane na prawo i na lewo
Odpowiedz
16
@ Iskra
dnia 05.01.2022, 22:43 · Zgłoś
Niestety nie wasze są domy ludowe tylko należą do wsi to oni płacą podatki co jeszcze wymyślicie chcecie s[...] młodym tak ważny dzień w ich życiu
Odpowiedz
17
@ polak1
dnia 06.01.2022, 02:39 · Zgłoś
co ty bredzisz !
domy ludowe są nasze/ ludzi a nie gminnych [...] !
i domy ludowe są bardziej tych co chcą je wynająć ale domy ludowe nie należą do urzędników gminy!
dlatego tylko składać zawiadomienia do prokuratury a jak się boicie to poszukać kancelaria lega artis zadzwonić i działać aby więcej się to nie powtórzyło ! DOŚĆ JUŻ TEGO ŚWIRUSA !
Odpowiedz
20
@ Tymon
dnia 06.01.2022, 10:30 · Zgłoś
Piekoś Pankiewicz to jedna banda ludzie przy wyborach otwórzcie oczy szeroko
Odpowiedz
10
@ sss3
dnia 05.01.2022, 21:41 · Zgłoś
"W końcu powiedziałam, że przyprowadzę gości do wójta i wesele odbędzie się u niego." Skoro nawet strona oskarżająca to przyznaje to można podejrzewać, że emocje w tej rozmowie nie były na wodzy. Jeśli tak to nie ma się co dziwić "wyrzuceniu".

Natomiast decyzja o zamknięciu co najmniej dziwna. Skoro koszty wzrosły to logiczne by było gdyby cena wynajmu też wzrosła. Ale pozbywać się całkowicie wpływów?

No ale jeśli umowa nie była podpisana... A tak wogóle czy to nie dziwne, że umowy są podpisywane tak krótko przed terminem? To jaką formę prawną ma "rezerwacja"?
Odpowiedz
29
@ Umowa
dnia 05.01.2022, 22:17 · Zgłoś
Umowa ustna jest umowa. Ja bym gościa pociągnął do sądu o utracone korzyści lub straty jakie poniosłem. Skoro byla rezerwacja była umowa. Do sądu. Niech płaci
Odpowiedz
7
@ Do umowy
dnia 07.01.2022, 08:27 · Zgłoś
Wójt robił porządki w UG Jaslo ,zrobic z nim porządek,...
Odpowiedz
4
@ Abs
dnia 07.01.2022, 17:23 · Zgłoś
Porządki w UG ? Tam nikt porządków nie zrobi, bo z nim zrobią porządek.
Odpowiedz
25
@ Okradziony
dnia 05.01.2022, 21:00 · Zgłoś
Sąd zaradzi obciążyć wójta za koszty weselne
Odpowiedz
18
@ Do okradzionego
dnia 05.01.2022, 23:37 · Zgłoś
Urzędnicy winni odpowiadac za błędy,płacąc odszkodowania ze swoich oszczędnosci to by sie zastanowili i byli nie przekupni
Odpowiedz
24
@ pan niktt
dnia 05.01.2022, 20:42 · Zgłoś
I druga sprawa: gdzie jest dostępne zarządzenie wójta gminy Jasło? Albo polecenie.
Odpowiedz
14
@ pan niktt
dnia 05.01.2022, 20:30 · Zgłoś
A dom ludowy w Jareniówce ma w ogóle decyzję dopuszczającą Sanepid-u?
Odpowiedz
28
@ Kotlet
dnia 05.01.2022, 20:28 · Zgłoś
Za pieniądze z wynajmu na jeden dzień mogliby grzać przez cały miesiąc.
Odpowiedz
37
@ NeMo
dnia 05.01.2022, 20:27 · Zgłoś
Biedny wójt, PIS podniósł ceny gazu, a on nie ma się komu poskarżyć. Bo jak donosić na swoich :)
Odpowiedz
43
@ Bliźnięta
dnia 05.01.2022, 20:21 · Zgłoś
Wójt oszczędza na mieszkancah a sobie i radnym dał duze podwyżki pozdrawiam
Odpowiedz
38
@ manager
dnia 05.01.2022, 19:47 · Zgłoś
Niektórzy to nie powinni z młyna do końca swojej kariery wychodzić.
Odpowiedz
24
@ Mietek
dnia 05.01.2022, 19:25 · Zgłoś
To do Brzysk przyjedźcie z tym weselem. Tu domy ludowe puste. A niektórzy nawet
Umów nie podpisują bo po co. No ale szary człowiek raczej zapłacić musi
A to z Jasła nie daleko.
Odpowiedz
50
@ MK
dnia 05.01.2022, 19:20 · Zgłoś
To jego pierwsza i ostatnia kadencja!
Odpowiedz
13
@ Do MK
dnia 06.01.2022, 09:31 · Zgłoś
Jak to mówił klasyk"Jaki jest koń to każdy widzi" !!
Odpowiedz
-33
@ Z Unii, Państwo, z Unii
dnia 05.01.2022, 19:17 · Zgłoś
Weseliska w czasie kiedy zaraza się panoszy wyprawia się w lecie, i co ważne nie po żadnych Domach Ludowych, Domach Strazaka tylko w przeznaczonych do tego lokalach restauracjach, albo Domach Weselnych, wszak jesteśmy we Wspólnotach Europejskich
Odpowiedz
-20
@ sedzia
dnia 05.01.2022, 19:11 · Zgłoś
a puscić stonke niech sie bawią az do [...]j smierci na [...] oczywiscie
Odpowiedz
-35
@ Ja
dnia 05.01.2022, 19:05 · Zgłoś
Córka z przyszłym mężem niech sami sobie zrobią wesele a nie rodzice!
!u nas rodzice byli gośćmi.. wstyd!
Odpowiedz
21
@ [...]
dnia 06.01.2022, 00:57 · Zgłoś
Co to ma do rzeczy, kto jest organizatorem wesela? Czy gdyby to byli młodzi, w jakikolwiek sposób wpłynęłoby to na decyzję wójta?
Odpowiedz
4
@ Ja
dnia 07.01.2022, 13:51 · Zgłoś
To co z ciebie za rodzic
Widocznie nie było cie stać. Współczuję dzieciom
Odpowiedz
26
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 05.01.2022, 18:50 · Zgłoś
Gdyby na tym "balu" reklamowano "higienę i wyszczepianie" jak na sylwestrze marzeń w Zakopanym - to można by się tam tłoczyć nawet bez "maseczek"...
Odpowiedz
30
@ W pis du
dnia 05.01.2022, 18:41 · Zgłoś
Zobaczcie co zrobiły podwyżki i drożyzna w Kazachstanie czy nam to grozi???
Odpowiedz
29
@ Kiler
dnia 05.01.2022, 18:39 · Zgłoś
Z całym szacunkiem!
Wójt gminy Jaslo wydał niesprawiedliwą decyzję!
Wydaje mi się że będzie Go to bardzo drogo kosztowało!!!
Na własne życzenie.
Dobrze że wójtem w Tarnowcu jest Dobry Człowiek.
Odpowiedz
26
@ Rozwiazanie jest proste: podpisać umowę
dnia 05.01.2022, 18:39 · Zgłoś
W umowe bedzie napisane ze opłata za gaz wg stawek nowych i wynajmujący zobowiaze sie dopłacić róznice w ogrzewaniu. A może najemca pożyczy sobie agregat i zużycie pradu czy gazu wyniesie 0 złotych? Dla chcącego nic trudnego.
Odpowiedz
6
@ Pilaso lemin
dnia 05.01.2022, 18:23 · Zgłoś
Ludzie zrozumcie jego rypiom odgórnie tak ma robić a jak nie to [...] z gry
Odpowiedz
10
@ ABC
dnia 05.01.2022, 23:03 · Zgłoś
Taakkk? Ja znam osobiście ludzi którzy latami byli przyjaciółmi a teraz są zagniewani. I to wszystko ma związek z Pisowskimi rządami i ich stylem rypania jak to nazwałeś. A co ty myślisz że jak się kiedyś rządy zmienią to przyjaźnie tak łatwo się odbudują?
Odpowiedz
29
@ uduchowiony
dnia 05.01.2022, 18:07 · Zgłoś
Biblioteki gminne zamknijcie po wioskach koszty zmniejszycie
Odpowiedz
14
@ ixi
dnia 05.01.2022, 18:52 · Zgłoś
Uduchowiony..jasne, spalcie książki, jak faszyzm to faszyzm... Głupimi się łatwiej rządzi, choć i bez tego wytresowali was i chodzicie na smyczy..
Odpowiedz
26
@ cce
dnia 05.01.2022, 19:31 · Zgłoś
Jak zamkną biblioteki, to gdzie będą pracować znajomi i przyjaciele królika. Jeżeli juz to dwa dni w tygodniu wystarczy, bo tłumów tam nie ma.
Odpowiedz
9
@ Miłośnik Szebni
dnia 05.01.2022, 22:44 · Zgłoś
W każdej szkole jest biblioteka to po co gminne jak większość dzieci chodzi do szkół do Jasła a np w gminie Tarnowiec w Brzezowce szkole zamkli i do sprzedania była
Odpowiedz
7
@ czytelniczka
dnia 06.01.2022, 18:04 · Zgłoś
Ale dwie piekne panie w gminnej bibliotece bibliotece na wsi to juz przesada i rozrzutność.
Odpowiedz
50
@ Mieszkaniec Jasła
dnia 05.01.2022, 18:06 · Zgłoś
Będą następne wybory to pan wójt pożegna się ze swym stołkiem bo
napewno następnych nie wygra
Odpowiedz
32
@ N3KL
dnia 05.01.2022, 18:26 · Zgłoś
Tym bardziej że w ostatnich wyborach miał kiepską przewagę nad oponentem bo chyba tylko 400 głosów
Odpowiedz
-5
@ też koło drogi
dnia 06.01.2022, 11:25 · Zgłoś
a myślicie, że oponent byłby lepszy. Ten dopiero dałby popalić. Obecny przynajmniej potrafi się wysłowić i wstydu nie przysnosi jak gdzies pojedzie :-)
Odpowiedz
8
@ tt
dnia 06.01.2022, 12:58 · Zgłoś
nie mowa a czyny się liczą ,na pewno byłby lepszy
Odpowiedz
26
@ Solidarnościowiec 80
dnia 05.01.2022, 18:00 · Zgłoś
Skopiować artykuł i wysłać meila do prezesa PIS do biura
Odpowiedz
19
@ Haha
dnia 05.01.2022, 19:39 · Zgłoś
Prezes PiS oleje to ciepłym [...]. Przecież nie ruszy swoich pacholkow
Odpowiedz
11
@ Skandal!
dnia 06.01.2022, 13:07 · Zgłoś
Popieram, Prezes powinien wiedzieć jak na ziemi jasielskiej przedstawiciele Pisu traktują obywateli i ROZLICZYĆ ! Myślę, że jakby się o tym dowiedział to leciałyby strzępy...
Odpowiedz
43
@ Solidarnościowiec 80
dnia 05.01.2022, 17:58 · Zgłoś
Po co sale ludowe? Na wybory potrzebne tylko?
Odpowiedz
31
@ Mix
dnia 05.01.2022, 17:55 · Zgłoś
A coś się można spodziewać po [...].
Odpowiedz
49
@ Trex
dnia 05.01.2022, 17:53 · Zgłoś
Piękoś to przedstawiciel PiSu więc jak wygląda ten wasz Nowy Ład?
W tv mielą ozorami że podwyżki wcale nie takie wielkie i gospodarze
nie zadbali o zmianę taryfy a tu co? Czegoś nie zmienił tylko kurki
każesz zakręcać. Jeszcze wodę spuść bo zamarznie w instalacji.
Odpowiedz
37
@ 1971
dnia 05.01.2022, 19:38 · Zgłoś
Glosujcie dalej na pis. Będzie lepiej
Odpowiedz
2
@ 1971
dnia 07.01.2022, 12:07 · Zgłoś
Narzekaliście że za Tuska była ciepła woda w kranach.
Dzięki obecnrj wladzy dobrze bedzie jak będzie nas stac na zimna
Odpowiedz
24
@ Do polo
dnia 05.01.2022, 17:45 · Zgłoś
Przecież nie zadarmo jest menagerem ...niech sie wykaze lub dołozy ze swoich...
Odpowiedz
63
@ Prawnik
dnia 05.01.2022, 17:44 · Zgłoś
Wójt to urzędnik samorządowy, a nie jaśniepan z PiSu na własnym gminnym folwarku. Petentów ma załatwiać fachowo, merytorycznie, uprzejmie, pogłębiać zaufanie obywatela do władzy, sprawy załatwiać zgodnie z prawem, podając podstawy prawne i wyczerpujące objaśnienia. Jest na to ustawa.
Odpowiedz
25
@ pytanie
dnia 05.01.2022, 18:26 · Zgłoś
Masz na myśli "tego" wójta? ...
Odpowiedz
23
@ do pytanie
dnia 05.01.2022, 21:32 · Zgłoś
Tak tego i tego z Tarnowca! To tyle samo warte.
Odpowiedz
22
@ Polo
dnia 05.01.2022, 17:43 · Zgłoś
Co konia obchodzi , jak się wóz przewróci...gospodarz gminy jest od tego by panowac nad tym nowym nieładem swoich kolesiów
Odpowiedz
60
@ Pilaso lemin
dnia 05.01.2022, 17:40 · Zgłoś
Dla niego to może chleb 20 zł kosztować przy takich zarobkach i oszukiwaniu ludzi
Odpowiedz
51
@ JaslaninOn
dnia 05.01.2022, 17:39 · Zgłoś
Wystąpcie o 1 mln minimum odszkodowania , niech się [...] naucza kultury.
Odpowiedz
6
@ On
dnia 06.01.2022, 15:46 · Zgłoś
Tylko za to odszkodowanie znowu my zapłacimy zwykli podatnika a nie wójt
Odpowiedz
36
@ qwerty
dnia 05.01.2022, 17:35 · Zgłoś
zadzwońcie do TVN 24
Odpowiedz
51
@ qwerty
dnia 05.01.2022, 17:35 · Zgłoś
zadzwońcie do TVN24
Odpowiedz
44
@ Do czarnej
dnia 05.01.2022, 17:20 · Zgłoś
Tak po chrześcjańsku ci państwo zostali potraktowani ale karma wraca
Odpowiedz
-61
@ Kaśka
dnia 05.01.2022, 17:18 · Zgłoś
No herbatka to nie jest.. 130 gosci w czasie 4 fali. A mało to ludzi przez ostatnie 1,5 roku musiało odwołać ,przenieć, zmneijszyć wesele? I nikt nie pisał o tym artkułów.. A umowe podpisuje sie od razu, a nie na [...]. A potem zdziwienie..
Odpowiedz
0
@ Vvvv
dnia 07.01.2022, 02:15 · Zgłoś
Tak. Jak na imprezie u rydzyka w holere ludzi to ok?
Odpowiedz
51
@ Ja i on
dnia 05.01.2022, 17:12 · Zgłoś
Jaki PIS-Taki Ład !!!
Odpowiedz
61
@ Do czarnej
dnia 05.01.2022, 17:11 · Zgłoś
Wojt i towarzystwo wzajemnej adoracji zamiast sobie gaze podnosić , mogli przeznaczyć na dofinasowanie domów ludowych ,biedni przeciez mają na podwyżki dla tych [...] to kraj miodem i mlekiem płyną...
Odpowiedz
55
@ Pilaso lemin
dnia 05.01.2022, 17:03 · Zgłoś
Podwyżkę dostał 20 tys to musi się czymś wykazac
Odpowiedz
57
@ Komentator
dnia 05.01.2022, 17:08 · Zgłoś
I to z wyrównaniem od sierpnia zgarnął około 120000zl
Odpowiedz
36
@ Domo
dnia 05.01.2022, 19:37 · Zgłoś
PiS zadbał , żeby [...] nie odczuli inflacji, drożyzny i skutków [...] wala
Odpowiedz
78
@ [...]
dnia 05.01.2022, 17:03 · Zgłoś
Pan Wójt Piękny jest znany z uprzejmości dla ludzi którzy go utrzymują. Przyjdą nowe wybory i panie Wójcie będzie pan musiał natychmiast wyjść do domu ewentualnie jak mówił Sir Shrek "krowy doić"
Odpowiedz
70
@ ABC
dnia 05.01.2022, 18:47 · Zgłoś
Pamiętam jak latał po domach za podpisami. Jaki był miły grzeczny i uprzejmy.
A to że tych Państwa tak w gabinecie potraktował to im wierzę i współczuję bo sam miałem z nim przeprawę i wiem jaki cwany i arogancki. Taka mania wyższości
Odpowiedz
23
@ doantyzyd
dnia 06.01.2022, 07:54 · Zgłoś
"Mamusia" go zrobi ministrem i mu naskaczecie ??
Odpowiedz
18
@ Obywatel
dnia 06.01.2022, 12:16 · Zgłoś
Mnie się wydaje, że to nie mania wyższości, tylko taki charakter. Pamiętam go z czsó gdy grał w piłkę nożną. Jakdostawałczerwone kartki. Sam chciał wymierzać sprawiedliwość przeciwnikom i sędziom
Odpowiedz
3
@ ktoś tam
dnia 08.01.2022, 17:05 · Zgłoś
Tak Tak potrafi sobie czasem zabimbać z człowieka i to tak jakby z [...] miał do czynienia.
Odpowiedz
61
@ Odyr
dnia 05.01.2022, 16:57 · Zgłoś
Są uprzejmi jak się ich wybiera...później nie pozwolą ci się wylac w
toalecie jak zajdzie potrzeba..
Odpowiedz
27
@ ixi
dnia 05.01.2022, 18:49 · Zgłoś
I nabieracie się za każdym razem, to teraz nie płakać.
Odpowiedz
39
@ Stary Glina
dnia 05.01.2022, 16:57 · Zgłoś
Słowo-klucz Szanowni Państwo to ,,Nowy Ład". No i mamy co mamy. Jeszce inne hasło znane co niektórym z Nas-,,cała władza w ręce Rad". Rząd powoli miksuje się z zarządzania Państwem, tworząc, mówiąc krótko, chaos w każdej dziedzinie życia a rozwiązywaniem tego węzła gordyjskiego uwalił między innymi samorządy. Nie dziwcie się więc Państwo, że taki Pan Wójt rozwiązuje ten węzeł tak, jak Aleksander Macedoński. A, że płacicie za to Wy?- no cóż, przecież Pan Wójt nie od tego, żeby serwatkę pić. Współczuję Państwu szczerze.
Odpowiedz
-12
@ virus
dnia 05.01.2022, 18:40 · Zgłoś
Kiedy nie było internetu tylko najbliższa rodzina wiedziała żeś [...]
Odpowiedz
5
@ ixi
dnia 05.01.2022, 18:48 · Zgłoś
Nowy [...]...znowu się powtarzam,bo jak Konfederacja ostrzegała w tamtym roku to też spaliśie. Teraz czuć [...] co?
Odpowiedz
6
@ BogdanT
dnia 05.01.2022, 20:35 · Zgłoś
Przykre to bardzo...

Ale niestety prawdziwe jak [...]...
Nowy Ład znany już na długo długo przed tym cyrkiem...
Ludziom wygodniej przyjąć to i zgodzić się z tym co jest i jak jest niż chociaż spróbować w myślach się z tym nie zgodzić...
Przecież jest jak jest i inaczej nie będzie, to po co się buntować... To jest najbardziej leniwe z leniwych podejść do sytuacji...

Przecież to tylko założenie maseczki, nawet na tą chwilę, żeby zrobić zakupy...
Za chwilę będzie - Przecież można pocałować papieża w sygnet za to, że on tylko jest papieżem... a później, przecież to tylko wlanie w siebie czegoś, co 99% ludzi nie wie co to jest. żeby nie było - Ja też nie wiem...
Przecież to tylko dla dobra nas wszystkich zamknijmy domy ludowe, kawiarnie, kafejki, hotele i inne firmy, ale zostawmy biedronki, lidle i kauflandy oraz nie zapomnijmy o KOŚCIOŁACH...
Przecież to tylko małe interesiki jednoosobowe. Co z tego, że utrzymujące całą rodzinę...
Pójdziesz do Kościoła to zostaniesz natchniony i Ci wystarczy...

Widział ktoś jakie dzieci rodzą się z matek, które podczas wczesnej ciąży zaszczepiły się?

Przykre to bardzo...

Ludzkość jaką znamy, nasze dzieci będą znać z filmów...
Ale przecież tak jest i inaczej nie będzie...
Co nie...
Nawet nie odważmy się pomyśleć inaczej... bo będzie kara w postaci wyższych cyferek na pasku wraz z konsekwencjami...
Odpowiedz
-2
@ Stary Glina
dnia 05.01.2022, 23:44 · Zgłoś
Brawo BogdanT- tylko tyle i AŻ!!! Tyle
Odpowiedz
-6
@ Do@Bogdan T
dnia 06.01.2022, 08:46 · Zgłoś
Twoja Mamusia nie zaszczepiła podczas wczesnej ciąży i jak
widać po bełkotliwym wpisie widać że nie podjęła dobrej decyzji.
Jakie to niby dzieci się rodzą po jak to określiłeś " z matek, które
podczas wczesnej ciąży zaszczepiły się?
Odpowiedz
0
@ Do ixii
dnia 07.01.2022, 17:11 · Zgłoś
Masz racje ,Konfederacja przestrzegała w sejmie yutube konferencje ale nikt nie słuchał ,nowy [...] wprowadzili ekspresowo , nie zapoznając się z bublem teraz chryja , złodzieje okradają jednych emerytów by dać drugim ...tak tylko [...] potrafia , prowadzą polityke Kazachstanu
Odpowiedz
67
@ wołek zbożowy
dnia 05.01.2022, 16:51 · Zgłoś
Zwykły, prosty, niedowartościowany młynarz.
Odpowiedz
52
@ PolskiWał
dnia 05.01.2022, 16:49 · Zgłoś
Należy poinformować ludzi, którzy mają wstępną rezerwację, iż w przypadku, gdy umowy nie podpiszą, to wynajem będzie anulowany. Zakładam, że takiej informacji nie było. I generalnie nie ma się co dziwić, bo kto by się spodziewał w tym PiS-owskim mieście jakiejkolwiek logiki. Mam nadzieję, że już nikt nie jest na tyle [...], by nadal na nią liczyć. Z pozdrowieniami dla [...] - panów królów i władców.
Odpowiedz
93
@ Komentator
dnia 05.01.2022, 16:45 · Zgłoś
A podwyżki sobie uchwalili prawie 100 % i za nic nierobienie i
Pieniędzy wystarczy gdzie tu oszczędności
Odpowiedz
75
@
dnia 05.01.2022, 16:45 · Zgłoś
Państwo Centlerowie proponuje poszukać smaczka na Piękosia...w tej gminie mieście i powiecie każdy ma za uszami a potem chorobowe jak Adamski
Odpowiedz
30
@ Wpis do KRS
dnia 05.01.2022, 17:46 · Zgłoś
Wystarczy sprawdzić aktualne wpisy Profilu osoby w KRS , opcje dostępne tylko odpłatnie i sprawdzić obowiązujące prawo odnośnie ustawy o samorządzie gminnym.
Odpowiedz
124
@ Ja
dnia 05.01.2022, 16:44 · Zgłoś
A co wójta cena gazu interesuje,odpisać licznik ,a wynajmujący przecież pokrywa koszty zużycia!
Odpowiedz
29
@ No tak
dnia 06.01.2022, 09:14 · Zgłoś
Dokładnie, przecież wynajmujący zapłaci za gaz. Nie rozumiem tego pokrętnego tłumaczenia wójta. Dlaczego nie powiedział o tym od razu z jakiego powodu zamknął domy ludowe? Dlaczego nie powiedział tego tym Państwo którzy przyszli wynająć? Do tego podjął decyzję o zamknięciu jeszcze za nim było wiadomo o ile % będzie podwyżka.
I co, teraz w okresie zimowym, każdego roku, domy ludowe w gminie będą pozamykane? Brawo, dzielnie rozwiązujemy problemy, które sami sobie stworzyliśmy.
Odpowiedz
117
@ Neutralny
dnia 05.01.2022, 16:44 · Zgłoś
Chwilę ,umowa została zawarta ustnie ,plus rezerwacja a to już w myśl prawa cywilnego jest wiążące gminę do respektowania , sprawe nalezy skierowac do Sądu o odszkodowanie , kontakt z prawnikiem...
Odpowiedz
131
@ Asia
dnia 05.01.2022, 16:59 · Zgłoś
Oczywiście że umowa ustna obowiązuje i zawarcie jej można udowodnić. Jeśli Państwo centlerowie ponieśli koszty organizacji wesela poprzez to, że byli pewni iż zawarli umowę najmu sali to zapraszam do najbliższego prawnika. Warto powalczyć o odszkodowanie. Ps. A ja myślałam że dom ludowy jest dla ludzi A nie dla wójta no ale widocznie się myliłam.
Odpowiedz
35
@ Mant
dnia 05.01.2022, 17:38 · Zgłoś
Walka o odszkodowanie z jasielskimi prawnikami u boku jest jak proszenie się przez tych państwa, o podwojenie kosztów tego wesela, które się nie odbyło.
Kto korzystał, ten zna tę fachowość xD
Odpowiedz
47
@ Gajecki
dnia 05.01.2022, 19:09 · Zgłoś
Dokładnie umowa ustna jest tak samo wiążącą jak na piśmie
Odpowiedz
18
@ janek
dnia 05.01.2022, 21:09 · Zgłoś
Te sądy to pod sąd.
Odpowiedz
4
@ Dany
dnia 06.01.2022, 07:52 · Zgłoś
Mant ma rację! Wszystko pod kontrolą RODU...
Odpowiedz
5
@ Mózgotrzep Do Zuzanna
dnia 07.01.2022, 08:52 · Zgłoś
> zawarcie jej można udowodnić.
Myślę, że da się to zrobić bez problemu. Mają świadków w postaci zaproszonych gości i terminu na zaproszeniach.
Odpowiedz
73
@ Frik
dnia 05.01.2022, 16:33 · Zgłoś
Na toki i wywieźć do [...]u tam jego miejsce
Odpowiedz
74
@ czarna
dnia 05.01.2022, 16:28 · Zgłoś
to super nowy ich ład...
Odpowiedz
173
@ czarna
dnia 05.01.2022, 16:27 · Zgłoś
boją sie rachunku za ogrzewanie??? przeciez w Jaśle sami pisowcy to nie maja sie czego bać... Żenada normalnie
Odpowiedz
126
@ Do czarnej
dnia 05.01.2022, 16:47 · Zgłoś
[...] to już boją się swojego cienia a ich dni są policzone , jak można tak było zrobić ,żenada wstyd , wojjt jest z tej sfory ,ktorzy nam ten los zgotowali , ...
Odpowiedz
94
@ Filip
dnia 05.01.2022, 17:15 · Zgłoś
Na taczki ich ... i na [...] ...
Odpowiedz
134
@ Solidarnościowiec 80
dnia 05.01.2022, 18:01 · Zgłoś
Podwyżki dostali wójtowie a ogrzewanie się skręca ? Oszczedności?
Odpowiedz
23
@ virus
dnia 05.01.2022, 18:37 · Zgłoś
Lew nie reaguje jak [...] ujada
Odpowiedz
74
@ Kazachstan
dnia 05.01.2022, 18:45 · Zgłoś
Robią z wami co chcą..w postkomunie.
Odpowiedz
111
@ 1971
dnia 05.01.2022, 19:32 · Zgłoś
Ciekawe gdyby wojt i radni zrezygnowaliby z podwyzki pensji na ile rzeczy by zostalo pieniedzy?
Odpowiedz
15
@ 1971
dnia 05.01.2022, 19:35 · Zgłoś
To trzeba wejsc do studni zeby sie wody napic zuziu??
Odpowiedz
96
@ Lena
dnia 05.01.2022, 20:25 · Zgłoś
Ten wójt to porażka , nie damy się więcej nabrać !!!
Odpowiedz
40
@ janek
dnia 05.01.2022, 21:07 · Zgłoś
Do czarna.Sorki jestem z Jasła i tak się nie robi jak myślisz i nie jestem za PiS .KIEDYŚ za wszystko odpowiedzą.
Odpowiedz
45
@ Ostatni
dnia 05.01.2022, 22:24 · Zgłoś
Po podwyżce gazu włodarz zaleca skręcić ogrzewanie do minimum. Czyli ile ?
Chyba powyżej zera, by nie zamarzło.
Po podwyżce cen prądu włodarz zarządzi wyłączenie oświetlenia w gminie, w tym też w domach prywatnych.
Przejdzie po wsiach, ogłosi wysiedlenie i jako ostatni zgasi światło.
Dokąd wyjechać? Chyba na Białoruś, jako migranci w drugą stronę.
Tam chyba jeszcze stać ich na gaz i energię elektryczną chociaż gospodarz
dyktator, a u nas, w demokracji, zaczyna brakować kasy na wszystko.
Odpowiedz
47
@ Nieład Nowy czy Stary?
dnia 05.01.2022, 22:39 · Zgłoś
Czy arogancja władzy (w tym wypadku gminnej) to też element Nowego Ładu?
Chyba jednak Nowy Ład będzie kontynuacją Starego Nieładu.

Jak można być tak naiwnym (z obu stron: włodarza i suwerena) by wierzyć, że zmiana
nazwy skutkuje nagle wprowadzeniem nowej jakości, porządku czy dobrobytu.

Sama zmiana nazwy niczego nie zmienia. Służy tylko do tumanienia suwerena.
Odpowiedz
70
@ Andrzej
dnia 06.01.2022, 00:09 · Zgłoś
Już niedługo nowe wybory, jest nowy kandydat z Łask Mateusz S, młody i ambitny
Odpowiedz
12
@ Mix do @ Ostatni
dnia 06.01.2022, 08:40 · Zgłoś
U nas też dyktator rządzi dziwię się że jeszcze tego nie zauważyłeś
Odpowiedz
4
@ Aneta
dnia 06.01.2022, 12:25 · Zgłoś
Przez publikację osiągnięcie efekt przeciwny do zamierzonego . Myślisz, że Wójt zmieszany z błotem zmieni zdanie.
Odpowiedz
38
@ Skandal!
dnia 06.01.2022, 13:00 · Zgłoś
Czy ja żyję w Polsce czy na Białorusi? Co to za argument, że gaz idzie w górę, przecież i tak wynajmujący pokrywa koszty. Panie wójcie wstyd...
Odpowiedz
-8
@ Jaslanin
dnia 06.01.2022, 14:15 · Zgłoś
Jeszcze wcześniejszych nie rozliczyli A ty już tych chcesz rozliczać? Żenada
Odpowiedz
-6
@ Nina
dnia 06.01.2022, 16:35 · Zgłoś
Dobrym kontrkandydatem byłby radny Augustynek!
Odpowiedz
5
@ Do Kazacjstanu
dnia 07.01.2022, 08:32 · Zgłoś
Ten nowy [...] napisany na kolanie,nieprzgotowany przepchany kolanem doprowadzi ludzi do ostatecznosci czyli drugiego Kazachstanu...ciekawe czy nasi pisowscy politycy Alicja i Maria przed głosowaniem zapoznali sie z tym bublem
Odpowiedz
1
@ 1971
dnia 08.01.2022, 07:29 · Zgłoś
Najpierw trzeba myśleć a później reke podnosic zgodnie z wola prezesa. Niestety te panie glosuja na odwrot. I teraz pytanie. Dlaczego???
Odpowiedz
-3
@ Ehhh
dnia 09.01.2022, 11:19 · Zgłoś
Nie no [...] wesele ważniejsze niż [...]!?
Ludzie co wy [...] w tych [...] macie? Chyba przeciąg.
Odpowiedz
1
@ Emeryt
dnia 10.01.2022, 13:25 · Zgłoś
Niech sobie skręca w lecie klimatyzatory
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.