Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Mieszkaniec Dębowca ma dość smrodu fekaliów. O nieprawidłowościach powiadomił WIOŚ

84

W ubiegłym tygodniu inspektorzy Inspektoratu Ochrony Środowiska przeprowadzili kontrolę w Dębowcu, w związku ze zgłoszeniem zrzutu nieczystości ciekłych w rejonie rzeki Wisłoki. Pracownicy potwierdzili występowanie nieprzyjemnego zapachu charakterystycznego dla ścieków oraz zaobserwowali osady i szlamy ściekowe. - Przeprowadzone w terenie oględziny świadczą o nieprawidłowym funkcjonowaniu sieci kanalizacji sanitarnej – podkreśla Katarzyna Piskur z WIOŚ w Rzeszowie. Inspektorzy rozpoczęli kolejne kontrole, tym razem w gminie.

 fot. WIOŚ w Rzeszowie

Mieszkaniec Dębowca złożył zawiadomienie do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie o zanieczyszczeniu przydrożnego rowu i drogi polnej w miejscowości Dębowiec w pobliżu rzeki Wisłoki. Jak podkreśla, ma to miejsce regularnie od pięciu lat. Często spaceruje z psem i za każdym razem w tym miejscu unosi się okropny smród fekaliów, nie mówiąc o wyglądzie zwierzęcia, które jest utaplane w nieczystościach, które tam zalegają. Uważa, że jest to nie w porządku i nadszedł czas, aby odpowiednie służby zbadały sprawę, w czym tkwi problem.

fot. Teren, na którym wyczuwalny był zapach ścieków

Tym samym w miniony czwartek (11 maja br. - przyp. red.) pracownicy WIOŚ dokonali rozpoznania zanieczyszczenia na wskazanym terenie. - W trakcie prowadzonych czynności stwierdzono, że obok żeliwnej pokrywy urządzenia technicznego na sieci kanalizacyjnej znajdują się dwa niezakorkowane wyloty. W miejscu wylotów oraz na przyległym terenie widoczne były zanieczyszczenia nieczystościami ciekłymi i szlamami ściekowymi. Wyczuwalne były nieprzyjemne zapachy charakterystyczne dla ścieków – podaje wyniki kontroli Katarzyna Piskur, rzecznik prasowy Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie.

Inspektorzy nie stwierdzili, aby teren w odległości ok. 50 metrów w kierunku przepompowni ścieków był zanieczyszczony, natomiast w kierunku południowo-wschodnim w odległości około 30 metrów znajduje się brzeg rzeki Wisłoki. Pracownicy WIOŚ zauważyli, że stan wody w rzece był niski, niemniej w dniu kontroli nie stwierdzili spływu nieczystości do Wisłoki. Z kolei na terenie ze spadkiem w kierunku rzeki zaobserwowali nagromadzone osady i szlamy ściekowe. - Przeprowadzone w terenie oględziny świadczą o nieprawidłowym funkcjonowaniu sieci kanalizacji sanitarnej. W związku z tym rozpoczęto kontrolę Gminy Dębowiec, jako właściciela sieci kanalizacyjnej – dodała K. Piskur.

id

Reklama

Komentarze: 84

Dodaj komentarz Widok:
2
@ Mieszkanka
dnia 19.05.2023, 07:23 · Zgłoś
To nie jest argument że gdzieś także [...].Trzeba z tym zrobić porządek i tyle dla dobra wszystkich.Unia nie unia nic tu nie ma do rzeczy.Zobaczcie jak czysto jest u Niemców a w UK gdyby coś takiego się działo to na drugi dzień ktoś by za to [...],a tu tyle lat i wójtowie nic nie widzą tylko się podlizują u starosty...Czy teraz też Pan Starosta wystosuje podziękowania dla wójta Bolka jak to miało miejsce kiedyś...??? Nie obwiniać mieszkańców ,wszędzie mieszkają mądrzy i [...] którzy wrzucają różne rzeczy ale od tego są służby odpowiednie żeby to kontrolować i na to są pieniądze...prawda panieBolku...a może za mało pan zarabia i trzeba zrobić zrzutkę...
Odpowiedz
2
@ Zawiedziony
dnia 17.05.2023, 21:40 · Zgłoś
Zapraszam tego pana do [...] Cieklina.
Odpowiedz
-1
@ obserwator
dnia 17.05.2023, 17:20 · Zgłoś
Najgorsze jest to, że to nie jest tylko problem Dębowca.
Odpowiedz
0
@ tak tylko
dnia 17.05.2023, 14:24 · Zgłoś
Zapytam kto na tym zarabia? Mieszkańcy płacą za ścieki na podstawie liczników a do oczyszczalni dociera mniej ???...
Odpowiedz
-1
@ Zaworowy
dnia 17.05.2023, 15:03 · Zgłoś
Akurat jest odwrotnie. Więcej dociera do oczyszczalni niż ludzie wykazują na licznikach i tak było zawsze
Odpowiedz
-2
@ 99
dnia 17.05.2023, 12:03 · Zgłoś
Jak tak ma wyglądać UE że jakiś [...] o paru płciach i osobowościach będzie rządził kimś kto mieszka w Jaśle, przy tym nie mając żadnych kompetencji ,to ja [...]...lę taką unię!!! Lepiej z niej wyjść tak jak UK która po paru latach od wyjścia już doskonale sobie radzi i nikt nie odbiera jej suwerenności jak to próbuje się robić Polsce!! Obyście wy wszyscy którzy tak jesteście za unią nie obudzili się z ręką w [...]wnie!!!
Odpowiedz
2
@ Do99
dnia 17.05.2023, 15:41 · Zgłoś
Co ma płeć do Unii. Ludzie z UK [...] sobie w brodę ze wyszli z unii. Powrotu do UE nie maja. Już drugi premier odszedł bo sobie nie radził . Anglicy już się nie bogacą na pracownikach z Unii a starsi ludzie narzekaja ze nie ma komu im sluzyc .
Odpowiedz
2
@ 99 do
dnia 18.05.2023, 08:54 · Zgłoś
UK jeden z majbardziej zamożnych krajów na swiecie i sobie nie radzą - poczytaj trochę prasę angielską a nie tylko tvp info. i Polska ..., która bęz uni nie istnieje - niektórzy pamiętają jak było przed unią - widać ze nie ty
Odpowiedz
1
@ Lulek
dnia 17.05.2023, 11:46 · Zgłoś
Jak ci się nie podoba Unia to stan na ulicy i krzycz :Precz z Unia. Co drugi przechodzeń [...] ci pod stopy.
Odpowiedz
5
@ Do precz z komuna UNIi
dnia 17.05.2023, 11:39 · Zgłoś
Poproś prezesa aby zawrócił bieg tych trzech rzek . On ponoć wszystko może a pomoze mu posłanka z Dabrowki.
Odpowiedz
4
@ traktory
dnia 17.05.2023, 09:06 · Zgłoś
Tamtejsze tereny tj. Świerchowa, Zarzecze, Dębowiec należy poddać częstym kontrolom pod kątem zrzutów ścieków bezpośrednio do Wisłoki. Ciągnikami z beczkami pełnymi ścieków wjeżdżają na środek rzeki i wypuszczają ich zawartość, a w Żółkowie jest przecież ujęcie wody dla Jasła.Czy w tych miejscowościach niema kanalizacji?
Odpowiedz
9
@ Alegro
dnia 17.05.2023, 10:26 · Zgłoś
Ludzie nie są świeci dużo z nich ładuje swoje szamba prosto do rzeki po[...]by
Odpowiedz
1
@ DO JAŚLAN
dnia 17.05.2023, 10:41 · Zgłoś
Jak czujecie się czytając co dzieje się w Dębowcu, ze świadomością że w waszych kranach płynie taka wzbogacona o fekalia woda? ?
Odpowiedz
0
@ precz z komuną UNII
dnia 17.05.2023, 11:06 · Zgłoś
To nie tylko ludzie mieszkający nad Wisłoką ale Ropą i Jasiołką wpuszczają do rzeki wszystko jak leci jakaś średniowieczna mentalność ludzi. Poszukajcie w internecie pisali jaki [...] płynie Jasiołką w Dukli i prosto do Jasła!
Odpowiedz
3
@ Do precz z komuna UNIi
dnia 17.05.2023, 11:37 · Zgłoś
Po pierwsze komuna na Białorusi i w Rosji. Tęsknisz to tam jedz i żyj . Po drugie ujęcie wody dla miasta jest na Wisłoce koło rafinerii.
Odpowiedz
0
@ Trzecia Droga
dnia 17.05.2023, 09:03 · Zgłoś
Prawa miejskie dla Dębowca i Żmigrodu Nowego
Odpowiedz
-4
@ [..]
dnia 17.05.2023, 00:20 · Zgłoś
Nie chce mi się wierzyć, że Kierownik kanalizacji, a zarazem - Organista podał się do dymisji lub został odsunięty. Wyglądało to tak, jakby ów Organista był przyspawany do krzesła Kierownika komunalki. Oby tak było, że wyleciał - wtedy może zapisze się na jaki kurs wokalu /bo śpiewa tragicznie/ i gry na organach. W kościele też kiepsko wypada - nie trza chytać dwie sroki za ogon, tylko jednej profesji pilnować...
Odpowiedz
7
@ Bogusław
dnia 17.05.2023, 13:14 · Zgłoś
Co ma [...] do wiatraka? Co ma śpiewanie organisty do kanalizacji? No tak to po Polsku i zgodnie z wiarą byle dokopać.
Odpowiedz
-1
@ koko
dnia 17.05.2023, 14:51 · Zgłoś
No właśnie "Co ma śpiewanie organisty do kanalizacji" - albo dobrze wykonuję śpiewanie, albo dobrze dbam o kanalizację, a tutaj ani jedno, ani drugie...
Odpowiedz
6
@ Jaslo I okolica.
dnia 17.05.2023, 15:48 · Zgłoś
Skoro jest dobrym kierownikiem i organista to po co go kopać, teraz się [...] sypie jakto każdy by lepiej i grał i lepiej pracę wykonywał tylko jakoś nikt jej poza M... nie zrobi , weź jeden z drugim sam swojego nosa pilnuj.
Odpowiedz
2
@ [...]
dnia 18.05.2023, 21:32 · Zgłoś
Skoro jest dobrym kierownikiem to w godzinach pracy powinien pracowac a nie latac na fuszki po pogrzebach
Odpowiedz
-7
@ Mieszkanka
dnia 16.05.2023, 23:35 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-4
@ Olx
dnia 16.05.2023, 23:20 · Zgłoś
Klasztor wziąć pod lupę i Bolka też .Wybory wkrótce to to wrócisz do nauczania fikołków jak Cie Czarnecki weźmie.A radni z Dębowca udają że ścieki pod klasztorem to nie gówienka choć wszyscy wiedzą jak jest. Puście tam swoje dzieci do nowego ośrodka sportowego który właśnie powstaje niech się potaplają w szambie...
Odpowiedz
3
@ Alegro
dnia 17.05.2023, 10:24 · Zgłoś
Przynajmniej ośrodek powstaje, a nie stoi tyle lat, jak stał za poprzedniego wójta w stanie surowym. Były wójcie skończ to szczucie w internecie...
Odpowiedz
7
@ Rudek
dnia 16.05.2023, 20:07 · Zgłoś
Kiedyś robiono tam najlepsze kiełbasy na Podkarpaciu . Nawet krakusy po nią przyjeżdżali. Komuniści doprowadzili do upadku masarni. A pewnie potomkowie właściciela pewnie gdzieś w świecie. Szkoda.
Odpowiedz
3
@ Df
dnia 16.05.2023, 21:29 · Zgłoś
A tak z ciekawości gdzie ten zakład był?
Odpowiedz
2
@ Do Df
dnia 17.05.2023, 09:35 · Zgłoś
Przy drodze od klasztoru w kierunku na Jasło po lewej stronie
Odpowiedz
1
@ Jaslo I okolica.
dnia 17.05.2023, 15:52 · Zgłoś
Jakby Czajki nie narobili długów to by masarnia była a oni się bawili a potem ich zlicytowano.
Odpowiedz
1
@ Do Klaput
dnia 16.05.2023, 19:55 · Zgłoś
Debowiec byl miastem od 1349 roku. Zdegradowany do wsi w 1896. Może pora upomnieć się o przywrócenie praw miejskich. Pomyślcie o tym mieszkańcy Debowca.
Odpowiedz
6
@ Do [...]
dnia 16.05.2023, 19:47 · Zgłoś
Debowiec jest czysta fajna wsią/ czemu nie miastem?/. Czyste zadbane ulice. Swoim widokiem straszą te stare domy po lewej stronie przed kościołem parafialnym. To odremontować bo te domy pamiętają 19 wiek a może i dalej. Nie ma co narzekać na byłych wójtów bo każdy coś zrobił dla Debowca. Miłego wieczoru życzę mieszkańcom Debowca.
Odpowiedz
16
@ Fisio
dnia 16.05.2023, 19:28 · Zgłoś
Jeszcze niech do trafunku zaglądnom a tam wysypisko największe w powiecie
Odpowiedz
8
@ Donos jest najwyższą formą dojrzałości
dnia 17.05.2023, 11:02 · Zgłoś
Zgadzam się z Tobą. W trafunku to ładują prosto do studzienek całe gary zepsutego jedzenia masakra! mieszkam niedaleko i często tamtędy spaceruje ale jak to zobaczyłam to mnie zamurowało. Zgłosiłam to do sanepidu ale nie wiem czy jakaś kontrola była czy znowu jakieś układziki.
Odpowiedz
1
@ CHORE PANSTWO!!!
dnia 17.05.2023, 19:22 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
6
@ Miejscowy
dnia 16.05.2023, 17:25 · Zgłoś
Być może przepustowość tej kanalizacji jest niewystarczająca i nadmiar ścieków okresowo z niej wypływa. Jeżeli tak jest to problem będzie narastał w przypadku podłączania kolejnych budynków, kolejnych obszarów.
Odpowiedz
-2
@ nbr
dnia 16.05.2023, 23:12 · Zgłoś
No , jak okresowo wylewa się ,to niech wylewa się wójtowi i kierownikowi na podwórko, a w żadnym wypadku do Wisłoki!!!Poniał?
Odpowiedz
2
@ jestem
dnia 17.05.2023, 10:22 · Zgłoś
Ktoś za małą przepustowość zaprojektował, ktoś przyklepał, a ktoś wykonał. Ostatni nie ma nic do gadania bo robi zgodnie z projektem, a projekt przyklepał były wójt nie myśląc w ogóle do przodu tak jak on to ma w zwyczaju.
Odpowiedz
-1
@ Jo
dnia 17.05.2023, 11:46 · Zgłoś
Co ty Piotrek nie powiesz... :)
Odpowiedz
6
@ [...]
dnia 16.05.2023, 17:11 · Zgłoś
szkoda że odwołano kierownika zgk było widać że się angażuje i dba o całokształt zakładu, zakład to jego oczko było wystarczyło tylko z nim porozmawiąć na temat zakładu zaraz się wyczuwało że to jego życie
Odpowiedz
4
@ Do [...]
dnia 16.05.2023, 19:28 · Zgłoś
Jak się bierze za coś kase to trzeba na nią zapracować. Nie sadze ze jest złym kierownikiem. Zawierzył pracownikom i się na tym przewiózł. Tez mi przykro bo go znałem. Ufać można tylko sobie.
Odpowiedz
1
@ zielony
dnia 16.05.2023, 17:10 · Zgłoś
Czy zostały pobrane próbki do badań, także z rzeki Wisłoki? Czy WIOŚ monitoruje poziom zanieczyszczeń w róznych punktach biegu rzeki? I czy takie informacje sąogólnie dostępne.
Odpowiedz
2
@ DĘBOWCZANIAN
dnia 16.05.2023, 16:52 · Zgłoś
Słyszałem że p.o. kierownik odwołany ze stanowiska będzie nowy, ale już KIEROWNIK na pewno ścieki podrożeją bo za takie pieniądze jak p.o. kierownik nie będzie piastował takiego stanowiska.
Odpowiedz
17
@ Qqq
dnia 16.05.2023, 16:39 · Zgłoś
Dzień dobry Państwu zanim zaczniecie szczekać jak wściekłe psy to wypadało by sprawdzić to miejsce, byłem tam kilka razy i wydaje mi się że są to stare jakieś [...] bo nic tam się nie wylewa a droga jest suchutka i elegancka można spacerować, rowerem czy samochodem bez problemu przejechać. A jak się wylewało to jest to wina was mieszkańców korzystających z kanalizacji sanitarnej obejrzycie sobie którąś z Sesji Rady Gminy Dębowiec tam kierownik ZGK kilka razy się zwracał do mieszkańców korzystających z kanalizacji aby nie wrzucać rzeczy włóknistych: bielizny, skarpetek, ścierek, psów, kotów, itp. Jak się zatka kanalizacja bo narzucacie byle jakiego [...]ostwa i wybiją gdzieś ścieki to pretensje do kogo do Wójta czy kierownika macie oni specjalnie zatkali. Trzeba stuknąć się w pierś i korzystać zgodnie z przeznaczeniem to nie będzie takich przykrych niespodzianek i lepiej się nam będzie żyło czysto i spokojnie.
Odpowiedz
-10
@ kjmn
dnia 16.05.2023, 20:58 · Zgłoś
Kiedy pan tam byłeś? chyba 15 lat temu ?jak w Gminie każdy miał swoje szambo!!! ? A kanalarze są od tego aby rura była przetkana , za to biorą kasę!!!
Odpowiedz
3
@ okm
dnia 16.05.2023, 23:09 · Zgłoś
Chłopie tam jest trudno ciągnikiem przejechać,o czym bredzisz?
Odpowiedz
19
@ Ii
dnia 16.05.2023, 15:04 · Zgłoś
do gazetki echa gminne dajcie
Odpowiedz
13
@ [...]
dnia 16.05.2023, 14:18 · Zgłoś
W tym miejscu [...] nie od 5 lat tylko 15. Każdorazowe wystąpienie wody z koryta rzeki zabierało ze sobą to i owo.
Odpowiedz
7
@ mąka
dnia 17.05.2023, 10:06 · Zgłoś
Taką kanalizację właśnie zafundował nam poprzedni wójt bo za niego była robiona on pilnował tylko swoich interesów
Odpowiedz
-2
@ Stary wiarus
dnia 17.05.2023, 11:16 · Zgłoś
Pamiętam jak paręnaście lat do tyłu poprzedni wójt wysyłał strażaków żeby przetykali te przepompownie. On miał w zwyczaju wysługiwać się innymi.
Odpowiedz
-2
@ Wąs
dnia 16.05.2023, 14:13 · Zgłoś
Jak ktoś ma dobre intencje to zgłasza awrię do ZGK tutaj te intencje co najmniej wątpliwe. A nie pisze od razu skargi. Awarie były i będą bo ludzie wrzucają do kanalizacji wszystko.
Odpowiedz
4
@ ghn
dnia 16.05.2023, 20:55 · Zgłoś
Taaa, a jak płaci się tysiące zł za kanalizacje, a w skali gminy mieszkańcy płacą setki tysięcy zł w skali roku jeśl nie miliony to wszystko ma grać jak w zegarku, i nie ma że to ,że tamto , że kierownik spoko gość,a wójt [...]...ma być czysto i bez [...], koniec kropka!!
Odpowiedz
6
@ uhjk
dnia 16.05.2023, 23:08 · Zgłoś
Oczywiście wy chcielibyście żeby do was, a wy koncertowo zignorujecie sprawę. Chodzi o to aby zaradzić problemowi, a nie bredzić bez sensu. Awarje były są i będą!! trzeba umieć radzić sobie z nimi!!!
Odpowiedz
0
@ Pompiarz
dnia 17.05.2023, 15:13 · Zgłoś
Człowieku jakbyś widział co ludzie wrzucają to być się za głowę złapał... Od pampersów przez całe warzywa i to nie małe po całe zwierzęta, a raczej same tam nie wpadły chyba ze nauczyły sie same podnosić pokrywy studzienek.
Odpowiedz
19
@ Pielgrzym
dnia 16.05.2023, 13:52 · Zgłoś
21 wiek a tu taki [...] ?
Odpowiedz
19
@ Vasyl
dnia 16.05.2023, 13:12 · Zgłoś
Czyżby pierwsi naśladowcy naszego niedoszłego burmistrza Grzegorza?
Odpowiedz
1
@ jasio
dnia 16.05.2023, 13:01 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
3
@ Bogusław
dnia 16.05.2023, 13:53 · Zgłoś
Dlaczego masz pretensje do po. Kierownika Zakładu
Komunalnego. Jeśli ktoś twierdzi, że wie o tym od kilku lat czy powiadomiono Pana Wójta i wspomnianego kierownika. Jeśli nie to ci, którzy wiedzieli i nie powiadomili powinni być w pierwszej kolejności pociągnięci do odpowiedzialności. Dziwne, że komuś bliżej do WIOŚ aniżeli do gminy .
Wygląda na to, że komuś zależy na nagłośnieniu bo w przyszłym roku wybory. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że Kierownik zakładu komunalnego jest naprawdę dobrym fachowcem a w takich sytuacjach reaguje odwrotnie. Zapytam w jakim celu ktoś podkreśla, że ten Pan jest organistom . To nie koliduje w niczym!
Odpowiedz
15
@ jas
dnia 16.05.2023, 14:02 · Zgłoś
Przeglądów sie niie robi co roku ?
Odpowiedz
23
@ Do Boguslaw
dnia 16.05.2023, 14:16 · Zgłoś
Rozumiem Pana argumentacje. Kontrola przebiegu kolektora należy do obowiązków komunalnych służb i kropka. W Osieku sprawdza się to często co widzę bo mieszkam w pobliżu instalacji ściekowej. Tu nikt nikomu nie robi na złość . Zgłaszający działał w dobrej wierze dla dobra mieszkańców. Płaci za ścieki wiec oczekuje ze ktoś nadzorujący wypełni swoje obowiązki.
Odpowiedz
0
@ Mysza
dnia 16.05.2023, 16:47 · Zgłoś
Do gminy można chodzić, tylko po co, zero reakcji na cokolwiek.
Odpowiedz
-7
@ kjmn
dnia 16.05.2023, 23:00 · Zgłoś
Taaaa,ludzie odpowiedzialni za pływające [...] po drodze pobierają pensyjki, a sądzić tych którzy nic z tym nie mają wspólnego...?No, typowo UB-eckie podejscie do sprawy...A do Gminy po co? przecież tam nie ma z kim rozmawiać...Całe szczęscie że w przyszłym roku wybory wójta, nadzieja w tym że ten gość który nazywa się wójtem może zostać zmieniony, mam nadzieje że ludzie mają dość tego jegomościa, bo nie sztuka radzić sobie jak finanse gminne są ok bo rządzi PiS, ale sztuka radzić sobie w sprawach trudnych taka jak ta np. ,to jest wykładnią jakości rządzenia. Niewątpliwie sprawa odprowadzania scieków jest sprawą poważną zważając na ilość domostw przyłączanych każdego roku do systemu, ale ludzie! w końcu ktoś za to bierze pieniądze,!!!i nie jest to jakiś piekarz któremu kazali nadzorować, a on nie miał zielonego pojęcia o sprawie to wtedy odpowiedzialność spada na wójta,
bo kto zatrudnia ludzi w gminie?...jedno jest pewne w Jaśle ludzie piją wodę która po części jest z dodatkami fekaljów z Dębowca...
Odpowiedz
13
@
dnia 17.05.2023, 10:01 · Zgłoś
Widać, że kilkuosobowa świta byłego wójta Pana S. rozpoczęła działania w internecie żeby tylko zdyskredytować obecnego wójta xD
Odpowiedz
8
@ Ej @ Mysza
dnia 17.05.2023, 10:15 · Zgłoś
Teraz się nie da nic załatwić Ty to chyba w tej gminie pracujesz, bo za poprzedniego wójta można był cały dzień się opierniczać, a teraz aż miło wejść coś załatwić. Tęskni Ci się do starych czasów co?
Odpowiedz
2
@ melepe
dnia 17.05.2023, 10:36 · Zgłoś
Poprzedni wójt był przyspawany do stołka zbyt długo,i na stówę nie będzie już wójtem!!! Ludzie ,w Gminie jest paręset dobrze wykształconych młodych osób, rozejrzyjcie się wokół ,namawiajcie do startu w wyborach jednostki wartościowe, młode, z pomysłami!! bez powiązań z poprzednimi układami ,robicie to dla siebie!!!nie pozwólcie dopychać się do najważniejszego stanowiska w Gminie ludziom niekompetentnym!!!Obecny wójt? czy wf-fista może być sprawnym zarządcą gminy??? Chyba że na studiach zamiast fikołków uczyli marketingu, zarządzania, gospodarki przedsiębiorstw etc.etc. raczej to wątpliwe...więc efekt tego widać ,a na dodatek gość nie rozumie że to on ma służyć społeczeństwu gminy, a nie na odwrót!!! a niezadowolenie choćby jednej osoby z Gminy ma być dla niego jak rozkaz !!!do lepszego działania.. nie podoba się? droga wolna!!!Wszyscy mieszkańcy gminy powinni mieć tego świadomość!! ponieważ to oni płacą mu pensję, a on im tylko służy, i musi mieć świadomość tego że może być zmieniony!! bo żadnej [...] nie robi nikomu!!!
Odpowiedz
11
@ nauczyciel
dnia 17.05.2023, 12:23 · Zgłoś
Z tego co wiem to obecny wójt jest z wykształcenia fizykiem
Odpowiedz
35
@ Stary
dnia 16.05.2023, 12:42 · Zgłoś
I dalej płyną Wisłoka do ujęcia wody dla Jasła a następnie do naszych kranów ?
Odpowiedz
31
@ Paniera
dnia 16.05.2023, 12:46 · Zgłoś
Że u Bolka? Niemożliwe!
Na pewno sabotaż byłego wójta!
Odpowiedz
43
@ Do Stary
dnia 16.05.2023, 13:15 · Zgłoś
Tak masz racje. Co prawda ścieki się rozpuszczają ale najgorsze świństwa nie. Ktoś nadzoruje te fuszerkę kanalizacyjna? Robi się to za ciężkie pieniądze i spore opłaty mieszkańców. Ktoś to powinien stałe nadzorować. Niewyobrażalne ze postronna osoba powiadamia o awarii. Ktoś za to bierze pieniądze i powinien być kontrolowany. Pan wojt niech się zajmie gmina a nie jeździ po Brukselach i bogoojczyźnianych zbiegowiskach. Jest gospodarzem gminy za to mu płaca i to spore pieniądze.
Odpowiedz
-15
@ Fan
dnia 16.05.2023, 13:21 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-5
@ POMOC
dnia 16.05.2023, 14:18 · Zgłoś
Wojcie Bolek co z zasięgiem telefonicznym w gminie.
Odpowiedz
-2
@ DO@POMOC
dnia 16.05.2023, 14:19 · Zgłoś
Po co nam telefonia. Debowiec to skansen, a w XVIII wieku telefonów nie było.
Odpowiedz
7
@ budowlaniec
dnia 16.05.2023, 14:27 · Zgłoś
Tak jak wójt w Dębowca pilnuje to mało kto tak robi
Jeździ na budowę po kilka razy w tygodniu i dopytuje o wszystko
Chciałbym mieć w swojej gminie takiego
Odpowiedz
-2
@ Do@budowlaniec
dnia 16.05.2023, 14:33 · Zgłoś
Najlepiej w niedzielę zobaczyć. Przejechać przez wieś się nie da. W tą niedzielę wieś zamknięta bo odpust.
Odpowiedz
-4
@ Bruk s ela
dnia 16.05.2023, 16:05 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-11
@ Mysza
dnia 16.05.2023, 16:50 · Zgłoś
Właśnie co z zasięgiem? Tak źle nie było od lat.
Odpowiedz
-7
@ piotruś
dnia 16.05.2023, 19:36 · Zgłoś
Śmiechu warte. Mieszkaniec poczuł się w obowiązku zgłosić problem ponieważ spacerując z pieskiem zauważył dwie kałuże. Proponuję donieść jeszcze na wszystkie inne gminy ponieważ mało która jest skanalizowaniu w 50 % a ścieki ladują w rowie!!!
Przynajmniej widzę, że w gminie Dębowiec coś robią ta kanalizację.
Odpowiedz
16
@ do pomocy
dnia 17.05.2023, 08:58 · Zgłoś
Co ma wójt do zasięgu telefony w gminie hahaha Ma iść i od plusa do t-mobile, potem może jeszcze Play no i orange. Przecież wójt nie jest za to odpowiedzialny... Zasięg sie psuje przez wyłączanie nadajników 3G, a wójt nie może nic zrobić w tej kwestii no chyba że postawi sobie taki przekaźnik na działce hahahaha
Odpowiedz
13
@ Do Bolko
dnia 17.05.2023, 09:05 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
0
@ no popatrz Fanie
dnia 17.05.2023, 09:25 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
12
@ Do @ do pomocy
dnia 17.05.2023, 09:52 · Zgłoś
Powiedz w jaki sposób wójt jest odpowiedzialny za zasięg telefonii?
Odpowiedz
-3
@ melepe
dnia 17.05.2023, 10:19 · Zgłoś
No ,2 kałuże..o długości 30 metrów wzbogacone szlamem osadowym ze ścieków i kawałkami papieru toaletowego, upiększone procesem gnilnym zmieniającym kolor na zielony wydzielając przy tym [...] jak po zajęciu pieniędzy z OFE przez Tuska. Biorąc pod uwagę inne gminy Piotrusiu to gm. Dębowiec od nie jednej mogłaby dużo nauczyć się!!! a z ich oczyszczalni ścieków wypływa czysta woda do cieków wodnych... a nie fekalia.
Odpowiedz
8
@ Panie melepe
dnia 17.05.2023, 11:13 · Zgłoś
Ale w Dębowcu nie ma oczyszczalni, wszystko płynie do tej jasielskiej, więc o co Ci chodzi?
Odpowiedz
1
@ Paniera
dnia 17.05.2023, 11:35 · Zgłoś
Taaa... Zbyszek robił fuszerki a Marcin jako radny się temu spokojnie przyglądał i czekał na swój czas...hehe
Odpowiedz
2
@ 098
dnia 17.05.2023, 11:48 · Zgłoś
Gdyby płynęło to jeszcze pół biedy...ale najczęściej spływa do Wisłoki...że nie wspomnę tego co spływa z klasztoru, można zobaczyć zaraz koło ogrodzenia jaki jest poziom [...]wna w [...]nie,chyba że [...]wno z klasztoru jest bardziej mniej [...]wnem...od [...]wna świeckiego...co na to służby tak to ma wyglądać ?że klasztor ma przychody jak dobrze prosperująca firma ,i robi takie rzeczy, a np. od staruszki jakich nie mało w Dębowcu pobiera się opłatę za kanalizację, i gdyby tylko nie zapłaciła w majestacie prawa zostałaby [...]...na, jak mało kto!!
Odpowiedz
0
@ Była debowczanka
dnia 25.03.2024, 19:49 · Zgłoś
A co ci odpust tak przeszkadza
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.