Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Nie ustąpił pierwszeństwa i wjechał w ogrodzenie

43

Na skrzyżowaniu ulic Ujejskiego i Szopena ponownie zderzyły się dwa samochody osobowe. Do szpitala trafiła 40-letnia mieszkanka Jasła.

 Dzisiaj tuż po godzinie 7. na skrzyżowaniu ulic Ujejskiego i Szopena doszło do zderzenia się dwóch pojazdów. To drugie już zdarzenie drogowe w tym miejscu. Wczoraj doszło do kolizji volkswagena z audi, dzisiaj Fiata Doblo z Toyotą Corollą. 

Kierujący fiatem 49-letni mieszkaniec powiatu krośnieńskiego jadąc od strony Sanktuarium św. Antoniego w Jaśle nie ustąpił pierwszeństwa prawidłowo jadącej ul. Ujejskiego 40-letniej mieszkance Jasła, kierującej toyotą, w wyniku czego doszło do zderzenia się samochodów. Kierująca uderzyła pojazdem w tył fiata, który wytrącony z toru jazdy uderzył w ogrodzenie prywatnej posesji. 40-latka trafiła do jasielskiego szpitala. Kierowcy byli trzeźwi.

id

Napisany dnia: 18.06.2019, 10:05

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
2
@ Rydz
dnia 20.06.2019, 09:16 · Zgłoś
A Przecież wystarczy zrobić kilka muld i po kłopocie. Jleż ludzi musi zginąć lub być okaleczonych.Tak robią wszędzie na podobnych skrzyżowaniach a w Jasle tępogłowy tego nie potrafią.
Odpowiedz
2
@ fifka
dnia 20.06.2019, 07:09 · Zgłoś
Prędkość bezmyslnosc i najważniejsze (mnie wszystko wolno bo obalilem kumune ) przeciwnicy progów zwalniających są tu przykladem szybkiej jazdy na sto procent nie przestrzegają ograniczen prędkości do znaków się nie stosują i parkowanie samochody im przeszkadzają to są kierowcy gdzie najdalej byli w Jaśle które rowerem przejedzie w dziesięć minut .
Odpowiedz
0
@ Kondzio
dnia 20.06.2019, 01:39 · Zgłoś
Wyrementuja wam plac Żwirki i Wigury to zobaczycie jakie będą stuczki
Odpowiedz
-2
@ x
dnia 19.06.2019, 14:11 · Zgłoś
zamknac ten nieszczesny ciuk drogi niech jezdza naokolo zrobic przymus jazdy lewym pasem i cos moze to da\
Odpowiedz
1
@ Kierowca
dnia 19.06.2019, 09:34 · Zgłoś
Zakaz postoju aut. Zaslaniaja widocznosc totalnie
Odpowiedz
4
@ Brak słow
dnia 18.06.2019, 22:19 · Zgłoś
Ciezko zwrocic uwage na znaki drogowe !!! ??? Wszyscy zapewne znaja skrzyzowanie w krosnie tak zwane "zetka" "krzeselko" i tam jakos da sie skupic na znakach drogowych kto kiedy ma pierwszenstwo a zapewne nie ma tam tak wielu stluczek . kolizji jak u nas na tych pierrrr stopach ... wystarczy zerknac na znak i bez stluczki nie pomijajac ze na prawie kazdym kanale w tv bębnią o nowej reklamie gdzie facet nie zauwaza znaku "ustap pierwszenstwa" zastanowcie sie czasem doskonali kierowcy !!!
Odpowiedz
2
@ Ferdek
dnia 18.06.2019, 21:55 · Zgłoś
Proponujem nazwać te skrzyżowania imieniem burgermeistra Pabiana !. Za zasługi oczywista !
Odpowiedz
5
@ jaślanek
dnia 19.06.2019, 09:48 · Zgłoś
Znaki STOP są ? Są. Poziome i pionowe. Idioci za kierownicą byli i są. Rozmowy telefoniczne w trakcie jazdy są zakazane,a jednak...Może surowsze kary obudzą roztargnionych kierowców ?
Odpowiedz
8
@ Xxx
dnia 18.06.2019, 19:56 · Zgłoś
Dzisiaj bylem swiadkiem wlasnie na tej ulicy auto przede mna
tez by dostalo strzala z boku. Babka nawet nie hamowala od strony
franciszkanow, centymetry I bylby dzwon.
Nie ma dnia zeby tam nie bylo wypadku a wladze dalej jak by nic
sie nie dzialo.
Odpowiedz
3
@ Abowlewoabowparwo
dnia 18.06.2019, 19:37 · Zgłoś
łomijać Ujejskiego i CHopena szerokim ukiem
Odpowiedz
7
@ ABSURDY DROGOWE
dnia 18.06.2019, 13:54 · Zgłoś
Występujące regularnie wypadki na tych dwóch skrzyżowaniach nie dają nic do myślenia odpowiedzialnym za organizacje ruchu. Jak to jest możliwe, że po wybudowaniu obwodnicy Jasła i wycofaniu ciężkiego transportu ulicą Kraszewskiego, nie dokonano do tej pory zmiany organizacji w kierunku takim aby ulica Szopena na tych dwóch skrzyżowaniach była ulicą główną. Od kiedy powstała obwodnica ruch na ulicy Kraszewskiego i Ujejskiego się znacząco zmniejszył(notabene do dziś cała ulica Kraszewskiego to jedna wielka koleina przeplatana dziurami po tirach, które tam jeździły). Czy ruch na dwukierunkowej ulicy Szopena nie jest obecnie większy w stosunku do pozostałych dwóch jednokierunkowych ulic? Jeśli jest większy, a prawdopodobnie tak jest, to dlaczego ulica dwukierunkowa jest podporządkowana ulicom jednokierunkowym? Wykonanie dwóch progów zwalniających na ulicach jednokierunkowych na pewno będzie bardziej ekonomiczne niż czterech sztuk na ulicy dwukierunkowej Szopena.
Odpowiedz
4
@ aa
dnia 18.06.2019, 13:27 · Zgłoś
Paru głąbów nie widzi znaku stop i wielkich liter na drodze, dlatego dowalmy progi zwalniające uciążliwe dla wszystkich, bo przecież wciąż za mało nierówności na naszych drogach.
Odpowiedz
6
@ nbc
dnia 18.06.2019, 13:20 · Zgłoś
ZAKAZ parkowania na Ujejskiego od skrzyżowania z Szopena do Jagiełły !!!Przecież policjanci z ruchu drogowego .burmistrz przewodniczący rady oraz radni jeżdzą tamtędy i jak się wyjeżdza na skrzyżowanie od strony Franciszkanów to przez zaparkowane samochody KOMPLETNIE NIC nie widać !!! tyle razy o tym piszą mieszkańcy ..a tu jak dziecięcy GŁUCHY TELEFON...może ktoś z decydentów ma blacharza w rodzinie ???...bo tylko oni tu robią interes
Odpowiedz
0
@ On
dnia 18.06.2019, 13:01 · Zgłoś
Same wypadki w tym Jasle ostatnimi czasy. Zapewne duze znaczenie ma pogoda ,ludzie sa rozkojarzeni i nie trzeba duzo.
Odpowiedz
2
@ demo_krytyk
dnia 19.06.2019, 09:40 · Zgłoś
To nie upalna pogoda wpływa na bezmyślnych kierowców. Często przyczyną takich zachowań jest gapiostwo kierowców i telefon komórkowy przy uchu.
Odpowiedz
4
@ v8
dnia 18.06.2019, 12:33 · Zgłoś
dyskutujmy i spierajmy się dalej, nic nie robiąc w tym temacie, bo kiedyś jakiś samochód uczestniczący w kolizji trafi pieszego na chodniku i wtedy będzie prawdziwa tragedia.
Odpowiedz
13
@ RJS
dnia 18.06.2019, 12:18 · Zgłoś
Dzień bez rozpierduchy na Szopena x Ujejskiego dniem straconym.
Ja proponuje nazwać to skrzyżowanie imieniem Bogdana posła ratownika Podkarpacia i czekać 70 lat jak na zaporę aż zrobią tam rondo.
Odpowiedz
-2
@ antypopis
dnia 18.06.2019, 11:49 · Zgłoś
Zaorać krzyżówkę i wybudować kościół.
Odpowiedz
-5
@ keller
dnia 18.06.2019, 11:45 · Zgłoś
zamknąć to skrzyżowanie natychmiast !!!
Odpowiedz
11
@ mieszkaniec tej ulicy
dnia 18.06.2019, 11:35 · Zgłoś
święta rzecz stop jest stop!!! poczekac
Odpowiedz
7
@ Marcell
dnia 18.06.2019, 12:15 · Zgłoś
Drogi mieszkańcu ulicy. Głównym powodem wypadków jest to, ze wzdłuż ulicy parkowane są samochody, które zasłaniają widoczność.
Odpowiedz
1
@ demo_krytyk
dnia 19.06.2019, 09:37 · Zgłoś
Więc wyjedź tak daleko,abyś widział czy coś nie nadjeżdża od prawej.Ulica Ujejskiego jest jednokierunkowa,więc dopuszcza parkowanie po lewej stronie.Oczywiście nie bezpośrednio przed skrzyżowaniem.
Odpowiedz
3
@ KM
dnia 18.06.2019, 11:33 · Zgłoś
Mieszkam na Ujejskiego. problem jest inny: ciąg ulicJ agiełły-Ujejskiego-W. Pola jest drogą wyjazdu pożarowego Straży. Dlatego organizacja jest w sumie "odwrócona" - ulica "główna" stała się podporządkowaną i już skręt z Jagiełły na Ujejskiego jest niebezpieczny -STOP nr 1, potem STOPY na Szopena - jedynie wyjazd na W. Pola jest oczywisty i tam kolizji nie ma. Coś za coś - dzięki temu np. mamy odremontowana nawierzchnię i odśnieżoną drogę.
Odpowiedz
7
@ No i !
dnia 18.06.2019, 11:32 · Zgłoś
Żeby lepiej było do tej pory/11godz/skrzyżowanie zablokowane przez policję,a samochody jak stały po kolizji tak stoją.Coś te służby działają strasznie opieszale,w innych miastach pół godziny i śladu nie ma,a u nas tak wszystko inaczej.
Odpowiedz
2
@ dsd
dnia 18.06.2019, 11:11 · Zgłoś
zmienic odwrotnosc pierszenstwa oraz przed stopem umiescic prog zwalniajacy i nie bedzie ani jednego wypadku,ale oczywiscie takie rzeczy wszedzie tylko nie w tym grajdole katolicko-socjalistycznym!!!
Odpowiedz
1
@ minimum raz
dnia 19.06.2019, 12:17 · Zgłoś
"zmienić odwrotność pierszeństwa ?", a wiesz ile razy w tygodniu jedzie straż pożarna na sygnale przez Ujejskiego ?.
Odpowiedz
12
@ qwert
dnia 18.06.2019, 10:58 · Zgłoś
Oznakowanie poziome się zatarło po zimie. Gdyby były czerwone wielkie napisy STOP, to może by w jakimś stopniu pomogło...
Odpowiedz
1
@ mmo
dnia 18.06.2019, 12:53 · Zgłoś
Może chociaż grube poprzeczne pasy. Takie jak przed przejazdami kolejowymi. To raczej oprzytomni każdego. (nadal uważam, że progi to przegięcie :) )
Odpowiedz
4
@ O
dnia 18.06.2019, 14:13 · Zgłoś
Na dojazdach powinny być takie pasy z farby jak były w "czarnych punktach", a na końcu wielki czerwony stop namalowany na ulicy.

Progi to najgorsze co można zrobić, bo spowodują powolne ruszanie i wtedy dopiero będzie niebezpiecznie.
Odpowiedz
3
@ Lolek
dnia 18.06.2019, 14:32 · Zgłoś
Wystarczyłoby lustro, aby widzieć samochody nadjezdzajace Ujejskiego w dolu. Jeżdżę tam codziennie i wyjeżdżając z ul Szopena wyjeżdżam na skrzyżowanie na 3-4 razy, bo nic nie widać od dołu przez parkujace tam samochody. Lustro bardzo by pomogło.
Odpowiedz
5
@ Jeremi
dnia 18.06.2019, 10:57 · Zgłoś
Dano już tam powinny być progi zwalniające, ale widocznie wg policji statystycznie tam jest bezpiecznie.
Odpowiedz
-3
@ mmo
dnia 18.06.2019, 11:32 · Zgłoś
z tymi progami to troche przegiecie... od razu ruch zamknąć!
Odpowiedz
3
@ demo_krytyk
dnia 19.06.2019, 09:30 · Zgłoś
Może zamontować szlabany,jak na przejeździe kolejowym? Bez jaj,proszę. Są znaki STPOP przed skrzyżowaniami? Są.Tylko patrzeć i właściwie reagować.Jeśli ci utrudnia widoczność zaparkowany samochód (na ul.Ujejskiego),to wyjedź tak daleko za linię stopu,abyś mógł się upewnić,czy nic od prawej strony nie jedzie. I telefon przy uchu też dekoncentruje...
Odpowiedz
15
@ Czarny
dnia 18.06.2019, 10:25 · Zgłoś
Wczoraj kierowca z Gorlic dzisiaj z krosna .Ci ludzie spoza Jasła nie umieją jeździć po jasielskich oznakowanych drogach ? .A ci z UM na co czekają . Aż dojdzie do tragedii na tym odcinku ? .
Odpowiedz
1
@ mirek45
dnia 18.06.2019, 13:04 · Zgłoś
nie, nie to ze nie umieją jeździć z poza miasta tylko coś u nas jest nie tak z terenem i oznakowaniem jak coś jest zrobione z głowa i intuicyjnie to największy baran da rade jechać prawidłowo a jak jest popaprane to nawet inteligent ma problem i tak jest ze wszystkim. problem jest taki ze ktoś coś wymyśli a nie sprawdzi na sobie ktoś inny przyjedzie zrobi nie do końca jak być powinno a ktoś to odbiera i uznaje ze ludzie dadzą sobie rade, później coś zarośnie coś się zapadnie czegoś już nie widać ktoś coś zabuduje bo tego nie przewidział pomysłodawca i ci co to robili i jak to w Polsce robi się jedno 3 razy nagle ktoś zginie robi się afera medialna i co? okazuje się ze nagle wszystko się da zrobić, zmienić coś postawić dla bezpieczeństwa
Odpowiedz
6
@ sx
dnia 18.06.2019, 13:05 · Zgłoś
umieją, tylko ludzie, co parkują samochody na chodniku skutecznie utrudniają obserwację drogi. Co z tego, że zatrzymasz się na stopie, jak i tak nie widać czy coś jedzie, bo samochody stoją. Tam powinien być zakaz parkowania po obu stronach jezdni (dotyczy drogi z pierwszeństwem przejazdu).
Odpowiedz
-3
@ Mate
dnia 18.06.2019, 10:21 · Zgłoś
Ostatnio tam obok mnie jechal rowerzysta i tez sie nie zatrzymal na stopie bo pod góre miał
Odpowiedz
50
@ Monster
dnia 18.06.2019, 10:21 · Zgłoś
Progi zwalniające zrobić, zanim tam ktoś zginie. Dwa wypadki w odstępie kilku godzin, wiele stłuczek w ciągu roku, a decydentne osoby śpią. Dwa głupie progi zwalniające.
Burmistrz też nie wiem po co w Jaśle jest. Zrobił cokolwiek w życiu dla tego umierającego miasta, za wyjątkiem brania hajsu?
Odpowiedz
34
@ Maja
dnia 18.06.2019, 10:53 · Zgłoś
Najlepsze i zarazem najgłupsze jest to ze nawet gdyby chcieli ulice Szopena zrobić ulica z pierwszenstwem (bo w sumie tedy jeździ więcej aut) to kolizje jak są tak by były bo ludzie w ogóle do znaktów się nie stosuja. I dopóki stoją tam samochody zaparkowane to dotąd będą wypadki na tej drodze.
Odpowiedz
3
@ mmo
dnia 18.06.2019, 11:25 · Zgłoś
wiem, że dla niektórych zabrzmi to śmiesznie ale zdecydowanie więcej wypadków jest od momentu gdy położono nowy asfalt wzdłuż ulicy Szopena (podporządkowanej) przecinając nową nawierzchnią drogę z pierszeństwem. To oczywiście nie usprawiedliwia kierowców i nie zwalnia ich z patrzenia na znaki. Niemniej sam jak wracam tamtędy po całym dniu pracy i jadę zmęczony na "autopilocie" to zdarza mi się zatrzymać w ostatnim momencie. Co zrobi ktoś kto nie jeździ tam co dzień? Otóż to co widzimy co kilka dni - kierowca widzi prosty asfalt i prostą przed sobą i jedzie przed siebie nie patrząc na znaki.
Mam nadzieję, że ktoś coś z tym zrobi zanim przytrafią się śmiertelne ofiary np wśród pieszych, bo obok są przecież przejścia!
Odpowiedz
24
@ mieszkaniec Chopina
dnia 18.06.2019, 12:00 · Zgłoś
Od 40 lat miałem możliwość oglądania przez okno wypadków na tym skrzyżowaniu. I nic się tu nie zmienia. Nikt nie pochyli się nad tematem bo jak ktoś postawił stop to niech przestrzegają. A to że organizacja nie jest intuicyjna to nieważne. Kilkadziesiąt lat temu ulice Kraszewskiego i Ujejskego pełniły rolę obwodnicy miasta i tedy jeździły ciężarówki żaby odciążyć centrum i 3 go maja. Dziś sytuacja jest inna. Jest zakaz wjazdu ciężarowym już od ronda solidarności. Więc te ulice pełną rolę darmowych parkingów !!! Dlatego notorycznie zasłaniają widok zarówno koło przychodni Zoła-Mad na Kraszewskiego jak i od strony gabinetu weterynarza na Ujejskiego.
Skoro dzisiaj te dwie ulice to "parkingi" to dlaczego ma być pierwszeństwo na tych ulicach. Chopina powinna być z pierwszeństwem + progi zwalniające na Kraszewskiego i Ujejskiego (ewentualnie światła, ale to chyba za drogi biznes dla Jasła).
Również powinna być zmieniona organizacja ruchu na skrzyżowaniu Jagiełły i Ujejskiego. Tak głupiego skrzyżowania ze stopem (dawniej tylko ustąp pierwszeństwa) nie widziałem nigdzie. Prosta droga jadąc od szkolnej i w krzakach rośnie znak. Ile razy tam wymuszano na mnie pierwszeństwo gdy skręcałem w lewo ul. ujejskiego (mając pierwszeństwo)
Odpowiedz
4
@ mmo
dnia 18.06.2019, 12:08 · Zgłoś
Zgadza się, ale nadal uważam że progi zwalniające to przesada. Może jakiś znak stop z podswietleniem LED?
Co do skrzyżowania ujejskiego z jagiełły to rzeczywiście tam jest dramat. Do tego jakiś pajac tak wymalował linię stopu, że nie da się zobaczyć czy coś nie jedzie z lewej strony z dołu. No ale cóż... jak ludzie teraz coraz głupsi i nie zastanawiają się nad konsekwencjami decyzji i nie umówiąc już o odpowiedzialności za nie.
Odpowiedz
2
@ MILIONER
dnia 18.06.2019, 15:43 · Zgłoś
Prawo jazdy zabrać za nieznajomość przepisów drogowych
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657