Nowoczesne a zarazem proste narzędzie dla biznesu. Program polecany przez Księgowych i użytkowników
sBiznes to innowacyjny oraz intuicyjny program, który zawiera elementy pomocne w pracy, zarządzaniu, nadzorze i kontroli mikro, małych i średnich firm oraz osób prowadzących Jednoosobową Działalność Gospodarczą (m.in. dzięki obsłudze JPK, Biała lista, weryfikacja VAT).
Program znakomicie sprawdza się w Biurach Rachunkowych.
Lista wybranych referencji na: https://sbiznes.pl/referencje.html#gallery2-1f
Program wspomaga zarządzanie i ułatwia prowadzenie biznesu w takich obszarach jak obrót towarowy, księgowość, kadry/płace, e - deklaracje, JPK, EDI, produkcja, majątek trwały, transport i wiele innych.
Program doskonale sprawdza się w firmach, biurach rachunkowych, obiektach sportowych i rekreacyjnych, wypożyczalniach, sklepach, restauracjach, hotelach, muzeach czy obiektach z kontrolą i nadzorem dostępu.
Z funkcji programu mogą także skorzystać organizacje pozarządowe zwane popularnie NGO. W szczególności mowa tu o klubach sportowych oraz innych stowarzyszeniach, które dzięki programowi sBiznes znacznie uproszczą swoją pracę.
Warto zaznaczyć, że zarówno dla NGO jak i dla firm Jednoosobowych program sBiznes z funkcją JPK oferowany jest w cenie promocyjnej jak również
w pakiecie z e-podpisem wymaganym przy JPK.
sBiznes jest prosty do wdrożenia, intuicyjny w obsłudze, a przy tym łatwo konfigurowalny pod potrzeby użytkownika. Wszystko to dzięki bogatemu zestawowi parametrów i słowników oraz możliwości dodawania własnych definiowalnych cech.
- sBiznes, jako jeden z pierwszych tego typu programów, wprowadził funkcjonalność obsługi JPK. Na pozostałe jego funkcje składają się:
- usprawnienie obiegu informacji i dokumentów wewnątrz firmy (sekretariat, CRM),
- bieżąca kontrola stanu finansów oraz innych parametrów działalności firmy,
- obsługa zarówno pełnej jak i uproszczonej księgowości oraz ryczałtów,
- wbudowane mechanizmy usprawniające nadzór i kontrolę nad finansami ułatwiające windykację i rozliczenia,
- usprawnienie jakości obsługi klientów oraz zwiększenie efektywności sprzedaży poprzez wbudowane mechanizmy usprawniające pracę,
- kontrola dostępu w zamkniętych strefach takich jak: hale sportowe, pływalnie, lodowiska, kina, teatry,
- obsługa i rozliczanie transakcji otwartych, np.: bary, restauracje, hotele,
- proste pobieranie danych kontrahentów z bazy GUS-BIR,
- weryfikacja firm (aktywny podatnik VAT),
- zapisy dokumentów do różnych formatów, np. PDF,
- automatyzacja za pomocą seryjnych faktur z opcją ich wysyłki za pomocą poczty elektronicznej,
- pełna obsługa obcych walut oraz e-dokumentów (e-PIT, e-VAT, e-JPK),
- nadzór i kontrola nad flotą samochodową firmy, np. w firmach transportowych,
- planowanie, rozliczanie i definiowanie zadań, przypisywanie ich konkretnym osobom odpowiedzialnym za wykonanie oraz zapewnienie bieżącego nadzoru nad wykonaniem,
- zapewnienie współpracy ze sklepem internetowym – podstawową wykorzystywaną platformą jest Shoper® oraz Allegro. Funkcjonalność zapewnia wymianę danych w zakresie wystawiania wskazanych towarów na sprzedaż oraz pobierania ewentualnych zamówień,
- Obsługa EDI – wymiana danych z innymi systemami,
- definiowalny pulpit użytkownika, który usprawnia organizację stanowiska pracy,
- i wiele innych przydatnych funkcji.
Innowacyjność, intuicyjność oraz możliwość konfigurowania programu pod własne potrzeby sprawiają, że program sBiznes to nowoczesne i doskonałe narzędzie wspomagające codzienną pracę.
O szczegóły promocji w zakupie proszę pytać dzwoniąc na nr.:
13 436 37 17 lub 661 925 555
Informacje o programie również na:
www.sbiznes.pl oraz www.sbiznes.eu
Oferujemy atrakcyjne warunki współpracy partnerskiej dla firm informatycznych: szczegóły na: https://sbiznes.pl/partnerzy.html
Kontakt na e-mail: [email protected] lub tel.: 661 925 555
Artykuł sponsorowany