Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Nr 1 na liście PiS – Tomasz Poręba w Jaśle

54
Tomasz Poręba, podkarpacka „jedynka” Prawa i Sprawiedliwości w wyborach do Europarlamentu przebywał w piątek, 8 maja br. z wizytą w Jaśle. Odwiedził m.in. Gimnazjum nr 2, hospicjum i Związek Gmin Dorzecza Wisłoki. Nam opowiada o swoich planach na najbliższą przyszłość.


Red. Dlaczego zdecydował się Pan kandydować do Europarlamentu?

Tomasz Poręba: To była naturalna konsekwencja tego, co robiłem wcześniej. Od 5 lat pracuję w Brukseli. W tym czasie zdobywałem wiedzę, doświadczenie, umiejętności i uczyłem się Unii Europejskiej, ale nie od strony medialnych przekazów, ale brukselskich korytarzy, kuluarów, od strony przedsięwzięć podejmowanych przez Unię Europejską w kontekście różnych spraw. To była wiedza na styku wiedzy urzędniczej i politycznej. Z jednej strony musiałem wiedzieć, jak funkcjonuje brukselska administracja, a z drugiej strony pracując w sekretariacie grupy politycznej, musiałem też nabywać umiejętności obcowania w świecie europejskiej polityki. To była świetna szkoła. Podejrzewam, że żaden uniwersytet nie dałby mi tego, czego doświadczyłem przez te lata. To jest mój wielki kapitał, bo trudno mnie „zagiąć” na jakimś zagadnieniu dotyczącym Unii Europejskiej, a szczególnie Parlamentu Europejskiego, kompetencji instytucji unijnych, procedur podejmowanych przez Unię Europejską. Dodatkowym atutem jest znajomość języków obcych - sprawnie porozumiewam się w angielskim i francuskim. Te umiejętności powodują, że powinienem je przenieść na działalność publiczną i polityczną, a będąc liderem listy PiS na Podkarpaciu chciałbym tę wiedzę przełożyć na ten region.

Red. Co jako europoseł może Pan zrobić dla Podkarpacia?


T.P.: Działalność posła powinna się opierać na dwóch poziomach: na poziomie generalnym, związanym z obecnością Polski w Unii Europejskiej, działaniach zmierzających do obrony polskiego interesu narodowego, do walki o polskie interesy za granicą, tak jak robią to inne kraje Unii. Ja przez te 5 lat nauczyłem się wystarczająco dużo i widziałem jak np. Portugalia, Irlandia, Niemcy czy Włochy zabiegają o swoje interesy narodowe na tym najniższym poziomie – posiedzeń komisji. Poseł Europarlamentu ma bardzo duże możliwości organizacyjne, finansowe, lobbingowe, techniczne, aby mocno działać na rzecz regionu.

Red. A konkretnie?


T.P.:
Poseł może i powinien być ambasadorem swojego regionu. Jest to wyzwanie, aby godnie reprezentować region. W Parlamencie Europejskim zasiada ponad 700 deputowanych z 27 krajów Unii Europejskiej. Bezpośredni kontakt z nimi może się przełożyć na wiele korzystnych inicjatyw, w przypadku Podkarpacia może to być ściąganie inwestycji, przyciąganie inwestorów. Inwestycje dadzą miejsca pracy młodym ludziom, tym, którzy kończąc uczelnie wyjeżdżają do większych miast Polski, czy za granicę. Kolejna sprawa to działanie na rzecz przyciągania kapitału zagranicznego. Bardzo ważna jest też promocja regionu. Podkarpacie ma wystarczający potencjał kulturalny, historyczny, naturalny, przemysłowy, intelektualny, akademicki, aby się dobrze w Europie zaprezentować i realizować swoje plany i marzenia. Promocja może być wielokierunkowa i może mieć szeroki charakter. W Parlamencie Europejskim można organizować różnego rodzaju konferencje, można promować miasta danego regionu, nawiązywać kontakty partnerskie ze swoimi odpowiednikami w innych krajach, wymieniać się doświadczeniami, pomysłami, które się już sprawdziły. Aby do takiego kontaktu doszło, musi ktoś temu pomóc i po to właśnie jest eurodeputowany. Aby przez pryzmat własnej obecności w Brukseli i częstych kontaktów wpływał na nawiązywanie współpracy przez miasta Podkarpacia z innymi miastami. Promocja może mieć też charakter generalny – możemy promować lokalne produkty Podkarpacia podczas różnych wystaw.

Ja bardzo mocno chcę zainwestować w mieszkańców Podkarpacia, głównie ludzi młodych, bo uważam, że to oni będą motorem zmian i bogatsi o doświadczenia ludzi starszych, będą w przyszłości decydować o tym, jak będzie rozwijał się nasz region. Ale muszą być osobami wykształconymi, kompetentnymi i obytymi ze światem. Poseł do Parlamentu Europejskiego ma środki po to, żeby w swoich biurach w Brukseli, czy tu na Podkarpaciu, szkolić młodych ludzi. Chciałbym zorganizować profesjonalny system staży dla studentów IV czy V roku z Podkarpacia, którzy znają język. Będą mogli przyjechać do mnie i będą mogli zobaczyć przez pryzmat pracy w moim biurze, jak funkcjonuje Unia Europejska. Po powrocie ktoś taki może być naturalnym liderem czy ekspertem, działaczem publicznym czy politykiem, bo ten szlif europejski może mu naprawdę bardzo dużo dać.

Red. Jaki powinien być skuteczny europoseł?


T.P.: Poseł nie może się alienować, nie może abstrahować od tego co się dzieje w regionie. Moją działalność publiczną rozumiem jako służbę, bezpośredni kontakt z człowiekiem, regionem, instytucjami i lobbowanie na rzecz regionu. U nas jest kryzys, są zwalniani ludzie, jest bardzo trudna sytuacja na podkarpackiej wsi. Jako poseł będę pomagał i doradzał ludziom, dostarczał im wiedzy i umiejętności, jak korzystać z programów unijnych, aby w miarę bezboleśnie przez ten kryzys przeszli. Jestem zdeterminowany, młody i nie mam nic do stracenia. Chcę wykreować swoją markę „Tomasz Poręba” – aby moje nazwisko kojarzyło się ze skutecznością i umiejętnością załatwiania podstawowych rzeczy.

Nie mam żadnych kompleksów, jeżeli chodzi o funkcjonowanie w Unii Europejskiej. Zwiedziłem cały świat. Widziałem, jak funkcjonuje świat polityki, biznesu i biurokracji europejskiej i czuję intuicyjnie, że mogę sporo po sobie zostawić.

***

36-letni Tomasz Poręba, urodził się w Grybowie, ukończył historię i politologię oraz podyplomowe studia dziennikarskie i europejskie na Uniwersytecie w Maastricht.

Pracował w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Instytucie Pamięci Narodowej, Biurze Krajowym Prawa i Sprawiedliwości, a przez ostatnie 5 lat w Parlamencie Europejskim. Pracując w Brukseli poznał wszystkie tajniki funkcjonowania unijnych instytucji. Jest rzecznikiem prasowym PiS w Parlamencie Europejskim, głównym doradcą grupy parlamentarnej Unia na rzecz Europy Narodów w Komisji Spraw Zagranicznych Parlamentu Europejskiego. Gra w tenisa, piłkę nożną i biega - Będę bardzo mocno obecny na arenach sportowych Podkarpacia – obiecuje przyszły europoseł.


Katarzyna Pacwa-Wilk


Reklama

Komentarze: 54

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Karia
dnia 21.05.2009, 21:24 · Zgłoś
A ja wybiorę się na wybory. I zagłosuję właśnie na Porębę. Młody jest, doświadczony i zna języki. Może i nic nie zrobi, ale nie zrobi też [...]. Nie ma innego wyboru.
Odpowiedz
0
@ zuzia
dnia 13.05.2009, 10:41 · Zgłoś
A ja 17 czerwca w dzień wyborów wybiorę się na długo planowaną wycieczkę po Beskidzie Niskim z Olchoweca na [...], gdzie z wieży będę oglądać panoramę Bieszczad i Beskidu Niskiego :p A z całą pewnością nie pofatyguję się do urny - niech się wybierają sami!B)
Odpowiedz
0
@ pamiętliwy
dnia 13.05.2009, 08:38 · Zgłoś
Jak powiedziały dobrze poinformowane Jaskółki z tymi ODWIEDZINAMI ZWIĄZKU GMIN DORZECZA TO WIELKA LIPA I WCIŚNIĘCIE LUDZI NA SIŁE ABY POKAZAĆ ,ŻE BYŁ ( tu. Pani Maria M. jest V-ce Przewodniczącą)- podobno wszyscy się śmieją bo facet zupełnie nie zorientowany w tematach a HOSPICJUM tu rządzi ks. Marian z Sbniowa - i wszystko wiadomo! Już zobaczyliśmy i widzimy na codzień w Jaśle jak pięknie ta partia działa, przepraszam obiecuje a później po wyborach gdy pytamy o to co było obiecane słyszymy"Proszę Państwa ja sobie nie pozwolę.........". Ciekawe kiedy wywiady z innymi kandydatami? Ponieważ część z nas pamięta co obiecywała ta opcja nie tylko w mieście Jaśle oraz to, że ten kandydat nic ciekawego oprócz ogólników i obiecanek nie przedstawił a argument, że już był w Brukseli może świadczyć o tym jaką kasę zrobił ( dla siebie) wiem jak postąpić. PAMIĘTAMY i przy tych wyborach i przy następnych też będziemy pamiętali!!!!!!
Odpowiedz
0
@ zuzia
dnia 12.05.2009, 10:16 · Zgłoś
No to jesteś jedyny, który PO coś zawdzięcza :p
Odpowiedz
0
@ outsier
dnia 12.05.2009, 08:59 · Zgłoś
Redaktorzy, to co robicie to jest kpina, gdzie jest podobny wywiad z kandydatami innych partii. Wciskacie ludziom kandydata bez programu, tylko jakieś slogany, które słyszymy po raz setny. Co pis może zrobić dla Polski - NIC. Głosujmy na PO, ja tej partii zawdzięczam bardzo dużo.
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 11.05.2009, 18:27 · Zgłoś
Olo! Olo! Tobie się coś pomyliło - od półtora roku rządzi już Platforma :D A takie, [...] miały być cuda... :D
Odpowiedz
0
@ olo
dnia 11.05.2009, 14:47 · Zgłoś
Chwała Bogu że Pis-man również nie ma wpływu na żadne decyzję. Dwa lata [...]y politycznego [...] wystarczy.
Odpowiedz
0
@ do Janek
dnia 11.05.2009, 14:31 · Zgłoś
Pan Zdunski nie ma szans ze swoim miejscem na liście.
Odpowiedz
0
@ POldek
dnia 11.05.2009, 09:20 · Zgłoś
Przeczytajcie sobie jego ulotkę.Koleś jest całkowicie wyalienowany.PiS-man [...]!
Odpowiedz
0
@ Blebleble....
dnia 11.05.2009, 08:25 · Zgłoś
Tak wygląda [...] i [...].
Pozdrawiam wyborców :)
Odpowiedz
0
@ drwal
dnia 11.05.2009, 08:16 · Zgłoś
Wyciąć z Jasła poręby
Odpowiedz
0
@ KAT
dnia 11.05.2009, 01:20 · Zgłoś
Co do za sekretarka chce nas reprezentować w UE.? Co on wie,umie prócz angielskiego? Jaślanie o landrynkowym szeryfie nie słyszeli.
A to co opowiada,to bajki z mchu i paproci w nowoczesnej wersji ze zmywarką w kuchni...Poręba.Ale kogo????
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 10.05.2009, 21:27 · Zgłoś
MM - proszę podać choć jeden przykład istotnej decyzji na które realny wpływ ma Parlament Europejski! :D
Odpowiedz
0
@ MM
dnia 10.05.2009, 19:45 · Zgłoś
Do PiS-man. Mylisz się człowieku, wygląda na to, że mało się znasz na polityce.Parlament Europejski może nam dać b.dużo, a właściwie ludzie w nim rządzący.I dlatego musimy mądrze wybierać.Proszę nie obrażać partii PIS, ponieweaż ma mądrą i realną politykę.Popieram PIS!!! Popieram kandydaturę T.Poręby!!!
Odpowiedz
0
@ U Mniw Wypadl..
dnia 10.05.2009, 18:26 · Zgłoś
Jak ci ludzie sie pchaja na latwa kase.. Wydaje mu sie ze jesli jast tam 5 lat,to mu sie to nalezy..
Odpowiedz
0
@ lol
dnia 10.05.2009, 14:07 · Zgłoś
Wreszcie zmiana pokolenia!!!! poręba to dobry kandydat!!!!
Odpowiedz
0
@ lola
dnia 10.05.2009, 13:44 · Zgłoś
To jest szczyt cynizmu ,żeby jakiegoś kandydata do PE próbować promować poprzez Związek Gmin Drzecza Wisłoki. Jest to niezależna organizacja , a podpinanie się pod nią to zwykłe [...]o .
Odpowiedz
0
@ kalo
dnia 10.05.2009, 11:42 · Zgłoś
Czarnecki podwinal ogon i zwial ...
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 10.05.2009, 10:37 · Zgłoś
Parlament Europejski nie ma żadnego praktycznego znaczenia - podobnie zresztą jak Komitet Regionów :D Dlatego wysyła się tam nieudolnych "polityków"(Buzek, Krzaklewski), by sobie do emerytury dorobili :D
Odpowiedz
0
@ DB
dnia 10.05.2009, 10:18 · Zgłoś
Jak myślicie, kiedy pan Tomasz stanie twarzą w twarz z Jaślanami i powie donośnym głosem: Jak wygram wybory, to wybuduję zalew Kąty - Myscowa?
Znam takiego, co od 20 lat wygrywa w ten sposób wybory...:D
Odpowiedz
0
@ a mieliśmy
dnia 09.05.2009, 23:27 · Zgłoś
Pana burmistrza Czerneckiego w Komitecie Regionów UE trzy lata, załatwił dla Związku Gmin Dorzecza Wisłoka 40 mln Euro i to był prawdziwy przedstawiciel Jasła w Brukseli a teraz macie wybierać między dżumą a tyfusem.
Odpowiedz
0
@ łopservatore
dnia 09.05.2009, 22:50 · Zgłoś
PiSowski Mont Everest cynizmu i zakłamania.Pięć lat temu szczekali przeciw wejściu do unii,straszyli Niemcami i ufoludkami.A dzisiaj
"ałuropejczyki" pełną (oszukańczą) [...] i szerokim [...] do brukselskiego fotela. Odrobinkę samokrytyki i pokory PiSbolszewiki.
Odpowiedz
0
@ andrzej
dnia 09.05.2009, 20:48 · Zgłoś
co wy chcecie od tego chlopaka. Zna jezyki, jest mlody i doswiadczony bo pracował juz 5 lat w Parlamencie Europejskim. Rozumiem ze lepiej glosowac na Janowskiego ktory nawet nie kiwnął przez te 5 lat dla podkarpacia albo Krzaklewskiego o ktorym nawet nie chce mi sie pisac. Moze warto postawić na nowe twarze? Ja w każdym razie powaz nie się nad tym zastanawiam.
Odpowiedz
0
@ ace
dnia 09.05.2009, 20:28 · Zgłoś
@wiedzący
to ty nie jesteś 740 posłów liczy cały parlament, a frakcja ludowa ok 300
Odpowiedz
0
@ Ktoś
dnia 09.05.2009, 20:22 · Zgłoś
Baju- baj, baju-baj proszę Pana!
Odpowiedz
0
@ Nikki
dnia 09.05.2009, 20:08 · Zgłoś
A ja wybory mam gdzieś. Przekonali mnie nasi władcy - kto by nie był u władzy, tylko szaraki na dole dostają w [...]. Żadnej różnicy nie widzę. Więc nie pójdę głosować.
Odpowiedz
0
@ filmar
dnia 09.05.2009, 19:54 · Zgłoś
Nastepny przywieziony w teczce.U nas na Pokarpaciu nie mamy nic do powiedzenia ,mamy prawo tylko glosowac na zlecone osoby ???
Odpowiedz
0
@ !
dnia 09.05.2009, 19:07 · Zgłoś
głosowanie na PiS to zdrada Polski... !
Odpowiedz
0
@ majowy
dnia 09.05.2009, 18:37 · Zgłoś
Nie trać czasu-idź na spacer nie na wybory!
Odpowiedz
0
@ dd
dnia 09.05.2009, 16:40 · Zgłoś
nawet nie czytalam bo i tak nic z tego nie będzie..
:D
Odpowiedz
0
@ olo
dnia 09.05.2009, 16:24 · Zgłoś
PiS skisł a ten młody człowiek nie ma nic do zaproponowania. I tak wodzuś Jaruś w pogardzie dla ludzi wydaje pieniądze z NASZYCH !!! podatków. Czas już głośno powiedzieć całemu temu zwierzyńcowi [...] i zapędzić do roboty.
Odpowiedz
0
@ leśmian
dnia 09.05.2009, 16:24 · Zgłoś
Oddam głos na Niego,pod warunkiem,że jest protegowanym Senatora Stanisława ze Święcan...:DB)
Odpowiedz
0
@ pacman
dnia 09.05.2009, 16:19 · Zgłoś
Hahaha! Dla JAS-a zapewne prawdziwie niezależne media to takie, które chwalą bezkrytycznie Platformę i jej równie kiepskich, jak i w PiS-ie działaczy. Żenada. Wszystkim zależy na stołkach osobistych, a w konsekwencji na stołkach dla "miernych, biernych, ale wiernych". Jak było w komunie, tak jest i będzie - ad vitam aeternam in Polonia B)
Odpowiedz
0
@ zadowolony
dnia 09.05.2009, 15:27 · Zgłoś
ZADOWOLONY JESTEM ŻE TAK DOŚWIADCZONY POSEŁ ZWŁASZCZA W IPN BĘDZIE NAS REPREZENTOWAŁ !!!!!!!
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 09.05.2009, 14:08 · Zgłoś
jak pochodzi z Grybowa to niech tam startuje, pewnie sie na nim poznali i go wykopali:D:D
Odpowiedz
0
@ :P
dnia 09.05.2009, 13:30 · Zgłoś
tylko JANOWSKI!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ Anielka
dnia 09.05.2009, 13:24 · Zgłoś
a gdzie wywiad z kandydatami nr 1 na listach PO, PSL czy SLD?!?! trochę obiektywizmu by się przydało, drodzy "redaktorzy"!!!!!
Odpowiedz
0
@ jest super
dnia 09.05.2009, 13:23 · Zgłoś
Pięknie. Wartościowy, inteligentny, doświadczony, młody człowiek powinien nas reprezentować. Gadam jak [...]? Oczywiście. Przecież to kpina z demokracji. Żeby jakiś nad ambitny desantowiec miał nas reprezentować. Wypchaj się Pan Panie [...]. Mój głos nie będzie służył Pańskim zachciankom. Głosowałem na PIS i się tego teraz wstydzę. Na dnie [...], a ja się w tym paprał nie będę.
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 09.05.2009, 13:21 · Zgłoś
Wiedzący - parlament europejski liczy sobie 765 posłów :D A skoro według Ciebie frakcja ludowa z PO-czwarami w składzie liczy sobie aż 740 sztuk to jakim cudem (irlandzkim?) ci wyszła aż 40 osobowa frakcja w której jest PiS? :D Przyznaję jednak: kandydat PO-czwar "Cudny Maryjan" bardzo ładnie się komponuje z "Cudami Tuska" :D
Odpowiedz
0
@ pisman
dnia 09.05.2009, 13:18 · Zgłoś
Idealny kandydat na europarlamentarzyste! Inteligencja, wyksztalcenie i doswiadczenie. Popieram, moze Pan liczyc na moj glos B)
Odpowiedz
0
@ lolo
dnia 09.05.2009, 12:35 · Zgłoś
Nastepny po duza kase POiPIS [...] obciazyc odpowiednio i na gleboka wode...
Odpowiedz
0
@ oko
dnia 09.05.2009, 11:38 · Zgłoś
To fakt tak są pisowcy pewni wygranej na podkarpaciu ,że faktycznie aż dziwne ,że kota "alika" jeszcze nie wystawili.! Będzie promował chyba tą biedę podkarpacką ! LUDZIE LITOśCI CHODZMY DO WYBORóW I POGOńMY TO TOWARZYSTWO DO ROBOTY ZA 1100 Zł .
Odpowiedz
0
@ ble, ble, ble
dnia 09.05.2009, 11:21 · Zgłoś
Ciąg dalszy obietnic:typu jakie to złote góry ja wam wybuduję, jeżeli mnie wybierzecie:o dam wam szlif europejski.Gdyby 1 procent obietnic kandydatów, także i z PISu, został zrealizowany to np. takie miast jak Jasło wyglądałoby zupełnie inaczej.Po wyborze każdy się alienuje i abstra....-w miejsce kropek można sobie ładne słowo tu wpisać.Będę mocno obecny na arenach sportowych Podkarpacia- czy na hali sportowej i lodowisku, które zostaną w Jaśle bez zmian, mimo szumnych zapowiedzi -made in PIS -budowy nowych obiektów, również- delikatne zdrowie kandydata mogłoby zostać przecież narażone na opary amoniaku z archaicznego lodowiska. Pokaż czowieku co konkretnie zrobiłeś dla tego miasta a potem miej czelność zabiegać o głosy jego mieszkańców.Żegnaj kandydacie na eurokratę:(Pa, PaB)spadochroniarzu:p
Odpowiedz
0
@ mieszkanka Podkarpac
dnia 09.05.2009, 10:44 · Zgłoś
Uważam, że Tomasz Poręba jest najlepszym kandydatem, a PIS najlepszą partią, ponieważ nie boi się nadal walczyć o demokrację w zakłamanej polityce. POWODZENIA !!!
Odpowiedz
0
@ [...].pl
dnia 09.05.2009, 10:09 · Zgłoś
Twierdzi,że grał przeciwko Czarnym i Nafcie.Mam
nadzieję,że bramek nie strzelił,bo miałbym dylemat.Jest członkiem PiSiu,czy popieranym ?:@
Odpowiedz
0
@ Make_Peace_not_pis
dnia 09.05.2009, 09:52 · Zgłoś
co za świetny wywiad, od razu widać że brak konkretów a tylko ogólniki. Musicie go wybrać bo:
1. jest z pis
2. bo był już w Brukseli
3. porozumiewa się w angielskim i francuskim
4. będzie reprezentował podkarpacie w EU

czy oni uważają że znowu "[...] to kupi"?
ten bełkot pokazuje że nie chodzi tutaj o poprawę sytuacji w podkarpaciu tylko własny interes tego pana aby dorwać się do koryta w parlamencie EU
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 09.05.2009, 09:33 · Zgłoś
no ale co tu est żenujące? przyjechał kandydat z PiSu, to zamieścili rozmowę z nim. to po pierwsze. po drugie niech tu przyjedzie marian - jedynka platformy, to zobaczymy co o marjanie będziecie mówić.
Odpowiedz
0
@ janek
dnia 09.05.2009, 09:25 · Zgłoś
Po co promować jakiegoś kolesia z Mielca, skoro mamy w Jaśle kandydata do Europarlamentu Pana Leszka Zduńskiego?
Odpowiedz
0
@ kris79
dnia 09.05.2009, 09:15 · Zgłoś
Zabrzmiało jak mlaskanina przedkorytna !
Odpowiedz
0
@ wiedzący
dnia 09.05.2009, 08:12 · Zgłoś
Pamiętajmy tylko o tym,że frakcja w której znajduje się w europarlamencie PiS liczy 40 posłów.Frakcja Ludowa w której znajduje się między innymi Platforma liczy 740 posłów i przewodzi w Europarlamencie.Wniosek jest prosty:głos oddany na PiS to głos stracony,gdyż nikt się z nimi nie liczy.
Odpowiedz
0
@ Riotter
dnia 09.05.2009, 08:01 · Zgłoś
Żenujące!
Odpowiedz
0
@ JAS
dnia 09.05.2009, 07:53 · Zgłoś
Gratuluję Wydawcy portalu Jaslo4u. Po erze panowania nad portalem Krzysztofa Cz., teraz [...] PiS. Gratuluję "niezależnym" mediom. TVJasło od kilku mieśięcy, to TV Urząd Miasta Jasła, TV Obiektyw zawsze służył wszystkim, a Nowe Podkarpacie jest jak PKS, kto zapłaci ten jedzie. GRATULUJĘ !!!
Odpowiedz
0
@ Antek
dnia 09.05.2009, 07:20 · Zgłoś
Wybierzta, ludzie tego tu, a następnym razem Pan Łaskawy Jarosław wystawi w wyborach na Podkarpaciu swojego kota. Tak się [...] przyzwyczaili do sukcesów, że nawet nie usiłują ukrywać lekceważenia dla [...] z rzeszowskiego. "Będzie promował lokalne wyroby", znawca tematu.
Odpowiedz
0
@ pppp
dnia 09.05.2009, 03:49 · Zgłoś
bla bla bla....
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.