Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Pies wygryzł 8-letniej Paulince kawałek policzka!

190

Tragiczny finał poprawin miał miejsce w minioną niedzielę na jednej z prywatnej posesji w Jaśle. 8-letnia dziewczynka miała na oczach gości zostać pogryziona przez psa. Paulinka w ciężkim stanie trafiła do szpitala w Krakowie-Prokocimiu, w którym czeka na przeszczep i rekonstrukcję twarzy.

W niedzielę na prywatnej posesji przy ul. Kwiatowej w Jaśle odbywały się poweselne poprawiny, na których gościły 8-letnia Paulinka i jej mama. Zabawa i radość ze szczęścia nowożeńców zakończyła się interwencją policji. Do dramatycznych wydarzeń doszło przed godziną 22 w minioną niedzielę ( 4 czerwca br.). 8-letnia Paulinka została pogryziona przez czteroletniego psa rasy mieszanej typu rottweiler. Dziecko obecnie przebywa w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie, w którym dzisiaj przejdzie pierwszy zabieg. Rodzice dziewczynki nie odstępują córki na krok, od początku wspierają ją w tych trudnych chwilach.

- Na początku bardzo płakała, pytała, czy buzia się naprawi. Dopiero teraz zaczyna się uśmiechać i bawić. Jedzenie jest dla niej męką, nawet ze słomką był duży problem. Najgorsze jest to, że nie zakończy się na jednym zabiegu. Czeka na przeszczep i rekonstrukcję twarzy. Paulinka ma wygryziony prawy policzek i wargi. Lekarze konsultowali jej przypadek ze specjalistami z Filadelfii  aby jej pomóc – mówi roztrzęsionym głosem Piotr Krupa, ojciec dziewczynki.

Ojciec Paulinki podkreśla, że będzie walczył o odszkodowanie, bo leczenie jest bardzo kosztowne. Ma żal do właściciela psa, którzy jego zdaniem nie zainteresowali się stanem zdrowia ich dziecka. - Mam prawo to zgłosić, bo to jest moje dziecko i nikt mi tego nie zabroni. Nie było żadnej pomocy ze strony właściciela psa. Teraz na łamach portali internetowych wypowiada się, że chce pomóc. Mógł zainteresować się od razu. Właściciele wyszli z założenia, że to wina dziecka, nie ich. Nie był to pierwszy raz, kiedy córka bawiła się z tym psem, ale w tym dniu było dużo ludzi, muzyka, wrzaski. Pies mógł różnie zareagować. To nie zwalnia właściciela od odpowiedzialności za psa. Będę walczył o odszkodowanie – dodaje zdeterminowany.

Właściciel posesji, na której doszło do dotkliwego pogryzienia dziewczynki twierdzi, że od początku interesowali się stanem zdrowia 8-latki i chcieli przyjechać do niej do szpitala. To co się stało odbierają jak nieszczęśliwy wypadek. Pan Ryszard podkreśla, że pies nigdy wcześniej nie zaatakował żadnego dziecka i często bawi się z jego wnukami. - Wypadki chodzą po ludziach. Nic nie poradzę choćbym zabił psy, zabił siebie. Chcieliśmy na drugi dzień przyjechać do szpitala, w którym dziewczynka się znajduje, ale rodzice nie chcą, abyśmy się angażowali. Jestem gotowy, aby im pomóc – zaznacza pan Ryszard, właściciel psa.

Na tragiczne w skutkach zdarzenie zdaniem gospodarzy mogła mieć wpływ reakcja dziewczynki, która miała wybiec z domu, podbiec do psa i otwierać mu pysk, na co zwierzę zareagowało atakiem. Moment ten miał widzieć jeden z gości będący na poweselnych poprawinach.

Na miejsce zdarzenia została wezwana jasielska policja. W tej sprawie wszczęto dochodzenie z art. 160 kodeks karnego pod kątem narażenia dziewczynki na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu. - Policjanci interweniowali w niedzielę na prywatnej posesji w Jaśle w sprawie zgłoszenia o pogryzieniu przez psa 8-letniej dziewczynki. Funkcjonariusze w toku prowadzonego postępowania będą w tej sprawie przesłuchiwać świadków w celu wyjaśnienia okoliczności tego zdarzenia – wyjaśnia st. asp. Piotr Wojtunik, rzecznik prasowy jasielskiej policji.

Ilona Dziedzic

ilona.dziedzic@jaslo4u.pl

Reklama

Komentarze: 183

Dodaj komentarz Widok:
-1
@ turis
dnia 01.02.2018, 15:27 · Zgłoś
Takiego psa należy [...], a właścicieli do więzienia.
Odpowiedz
6
@ Mama 122
dnia 13.06.2017, 23:08 · Zgłoś
Moim zdaniem właściciel winny. Ma psa groźnej rasy i puszcza go wolno podczas imprezy? Brak wyobraźni. Ja mam kundla od lat a podczas różnych sytuacji bacznie to obserwuje. Mam też córkę w tym wieku i wiem jedno...w obecności psa dziecka z oka się nie spuszcza. Cierpienie dziewczynki okropne zawinili dorośli. Nie dziecko., nie wystraszony pies tylko dorośli. Zdrówka dla małej.
Odpowiedz
17
@ pes to je pes...
dnia 12.06.2017, 19:26 · Zgłoś
Pisanie, że to mieszaniec, bo nie trzeba mieć na niego zezwolenia, a na rotweillera już tak, to sztuczka zmyłka. Radziłbym poszkodowanym wynająć specjalistę kynologa, który oceni, czy to oryginał czy mieszaniec, poza tym, trzeba być naprawdę naiwnym i [...], żeby puścić takiego psa między zbieraninę podchmielonych ludzi, tudzież zwanych gośćmi weselnymi. Tragedia dla dziecka, tragedia dla rodziny dziewczynki. Dobry adwokat wyciągnie od nich setki tysięcy, bo takie leczenie będzie baaaaardzo drogie. Ja bym nie popuścił.
Odpowiedz
4
@ Dlaczego
dnia 13.06.2017, 20:02 · Zgłoś
Dlaczego nikt z tych biesiadników nie zasugerował,aby oddalić psy-z szacunku do właściciela?On też teraz cierpi i poczucie winy do końca życia.Gdyby choć jedna osoba pomyślała i szepnęła-po co te psy,czuję niepokój,a nikt nie miał podszeptów intuicji?Matka nie reagowała,bo dziecko często tam chyba było.Czytałam,że taki pies raz musi zaatakować swojego pana-taki instynkt.
Odpowiedz
6
@ Do Dlaczego
dnia 13.06.2017, 21:57 · Zgłoś
Co za post ...dokladnie gdyby właściciel wlączył myślenie nie doszło by do tego...
Odpowiedz
6
@ Dlaczego
dnia 13.06.2017, 22:22 · Zgłoś
Reasumując,właściciel nie pomyślał,bo chyba ma obsesję na punkcie tych psizów/snobizm/rozpieszczał,na wszystko pozwalał i pewny był,a jednak potrzebują dyscypliny.
Odpowiedz
12
@ Odniesienie
dnia 12.06.2017, 15:23 · Zgłoś
Przy tego typu halasie i obcych osobników na podwórku psy czuły niepokuj lękni były czujne ,nie zależnie od tego kto i jak by je dotknął zareagowały jak widać .Pieski nie maja kojca biegaja swobodnie wiec każde wtargniecie na posesje jest wtargnieciem na ich teren !!!Właściciel jak widać nie ma pojęcia o psiej psychice a tym bardxiej szkoleniu.Kupił psa na bazarze żeby tira pilnował i na tym skończyla się jego rola właściciela i szkoleniowca.
Odpowiedz
14
@ Odniesienie
dnia 12.06.2017, 15:28 · Zgłoś
Według niego pies to pies niezależnie czy york czy rottwailer .
Odpowiedz
-2
@ janusz biznesu
dnia 12.06.2017, 15:10 · Zgłoś
Na tragiczne w skutkach zdarzenie zdaniem gospodarzy mogła mieć wpływ reakcja dziewczynki, która miała wybiec z domu, podbiec do psa i otwierać mu [...], na co zwierzę zareagowało atakiem. Jeśli tak było to wszystko jasne
Odpowiedz
6
@ Do janusz biznes
dnia 12.06.2017, 15:14 · Zgłoś
Gospodarze chyba podwujnie widzieli juz od tej gorzały ...
Odpowiedz
11
@ stan
dnia 12.06.2017, 13:07 · Zgłoś
Wszyscy ci zafascynowani ułożonymi rottweilerami nie zdają sobie pewnie sprawy ,że psy te przechodzą tzw. wtórną agresję i trzeba je układać co 2-3 lata od nowa. Nie wiem ,czy wszystkich na to stać, czy chowają je dla poprawy własnego małego ego, ale jedno wiem na pewno, każdy pies jest agresywny nawet ten najmniejszy - najmilszy. Przykładem pudel, który przez lata chodził na spacer z [...]kiem i wreszcie pogryzł tego dzieciaka.
Odpowiedz
5
@ Do do dragonness
dnia 12.06.2017, 13:04 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
10
@ hh
dnia 12.06.2017, 00:48 · Zgłoś
ja mam 14 letniego pitbula i niepełnosprawnego syna 31 lat do tej pory nic się nie wydarzyło ,psa wystarczy tylko dobrze wychować i pies wie jak się zachowac
Odpowiedz
19
@ norbit
dnia 11.06.2017, 23:03 · Zgłoś
Ja jestem tego zdania że aby tą ulicą można było przejść bezpiecznie każdy kto natknął się na otwarta bramę i psy biegające po ulicy powinien zgłosić to na policji !!!Im więcej takich zgłoszeń to może policja zareaguje bo jak na razie pies dalej jest a wczoraj brama była znowu otwarta!!!
Odpowiedz
5
@ Do norbi
dnia 12.06.2017, 15:11 · Zgłoś
He he właściciel najwyraźniej myśli że kwiatowa jego ..
Odpowiedz
22
@ gwiazda
dnia 11.06.2017, 20:56 · Zgłoś
Nikki masz racje, ja widząc takie psy na pewno nie weszłabym tam nawet sama a co dopiero z dzieckiem ale może dlatego że wiem że są one niebezpieczne bo widziałam ich w akcji i znam podejście właściciela do nich i do ludzi. szkoda że właściciel nie zdawał sobie z tego sprawy. Psom się nigdy do końca nie wierzy, zwłaszcza psom takich ras.
Odpowiedz
36
@ Nikki
dnia 11.06.2017, 12:49 · Zgłoś
Tragedia spowodowana przez głupotę i bezmyślność dorosłych. Właściciel - nie ma co dyskutować, trzeba być [...], by wypuścić psy na tego typu imprezie - dużo ludzi, część zapewne niezbyt znana zwierzętom, muzyka, hałasy, śmiechy, itd. No ale gdzie były pozostałe osoby dorosłe, przede wszystkim rodzice czy opiekunowie dzieci, które tam były? Nikomu nie przyszło do głowy iść do właściciela i zażądać zamknięcia psów? Nie znalazła się jedna taka osoba? Nikt nie pomyślał o ewentualnym zagrożeniu?
Odpowiedz
23
@ gwiazda
dnia 11.06.2017, 12:04 · Zgłoś
Wina w tym przypadku jest winą wyłącznie właściciela. Podczas imprezy pies powinien mieć przynajmniej kaganiec, albo być zamknięty. Od kiedy pamiętam, od kilkunastu lat chowa on groźne psy, bez kagańca, kojca, a brama jest ciągle otwarta. Nieraz szłam tamtędy z duszą na ramieniu, zastanawiając się czy uda mi się przejść, czy rzuci się któryś na mnie. Na dodatek były to psy w ogóle nie wyszkolone, które nie słuchały właściciela. Niech w końcu właściciela dosięgnie sprawiedliwość i zostanie ukarany
Odpowiedz
-5
@ tak trzeba z bestią
dnia 11.06.2017, 09:51 · Zgłoś
Ukrzyżujmy tego psa. Na jasielskim rynku przybić go do drzewa.
Odpowiedz
-5
@ modlę się za Tobą
dnia 11.06.2017, 10:28 · Zgłoś
Żydzi też ukrzyżowali Pana Jezusa
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 11.06.2017, 11:21 · Zgłoś
Jezusa ukrzyżowali Rzymianie.
Odpowiedz
-6
@ smutna prawda
dnia 11.06.2017, 12:13 · Zgłoś
Jasne fizycznie do krzyża może i ([...]) rzymianie przybijali ale wyrok na niego (Chrystusa) wydali żydzi.
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 11.06.2017, 12:21 · Zgłoś
Wyrok wydał Piłat, wyboru dokonał [...]. Dziś w Polsce nie byłoby inaczej.
Odpowiedz
-1
@ Dr Prawda
dnia 11.06.2017, 12:23 · Zgłoś
A może ten [...] już nie taki [...] ? Hmm ? Przedstawicielko judeopolonii ?
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 11.06.2017, 12:40 · Zgłoś
Zabawny pan jest, naprawdę. Taki sam [...], sadząc po pana komentarzu. Wszak jest pan jego częścią.
Odpowiedz
-7
@ do dragonness
dnia 11.06.2017, 12:43 · Zgłoś
W zasadzie Piłat zatwierdził wyrok Sanhedrynu. Pod panowaniem rzymskim Sanhedryn nie miał prawa sam wydawać wyroków śmierci. Zdarzyło się to nieco później w przypadku Szczepana, ale wtedy wykorzystano przejściową niemoc władz rzymskich.
Co do tego co by się stało dzisiaj, to zgoda - niestety. Niemcy tylko trochę podjudzili i [...] spalił kilkuset Żydów w stodole w Jedwabnem. Czy jest tu jakaś różnica? Chyba tylko taka, że ten [...] przez 2000 lat słyszał w kościele, że to Żydzi ukrzyżowali Jezusa, więc w ramach zemsty ... . O zagrabionym majątku już nie wspomnę.
Tym co powiedzą, że to było również dawno temu polecam spojrzeć kiedyś w oczy starszym paniom i panom z [...] smoleńskiej. Można tam zobaczyć dokładnie te same uczucia co w oczach tego [...] spod Golgoty.
Odpowiedz
5
@ [...]
dnia 11.06.2017, 13:08 · Zgłoś
Zauważyłem ze tam gdzie pisze użytkownik:
@ dragoness niekiedy nie mozna dodać MINUS-a
Cenzurka w pełni .
Odpowiedz
-7
@ dragoness
dnia 11.06.2017, 13:11 · Zgłoś
Bo limit się wyczerpał :-D
Odpowiedz
2
@ Oaza
dnia 11.06.2017, 07:57 · Zgłoś
Zamiast psów do obrony dać ludziom zwyczajnie dostęp do broni palnej. Wtedy nikt tego włochatego [...]ostwa [...]cego gdzie popadnie i drogiego w utrzymaniu by w domu nie trzymał .
Odpowiedz
13
@ niepsiarz
dnia 11.06.2017, 07:10 · Zgłoś
Większość [...], w szczególności tych o dużych psów, ma inteligencję nie wiele większą, a zazwyczaj mniejszą niż ich pupile. Widać to często na ulicy, kiedy wyprowadzają ich bez kagańców. Swoją drogą, nie zawsze wiadomo kto kogo wyprowadza.
A przede wszystkim nie mają za grosz wyobraźni i stąd wśród polskiego narodu popularne jest przysłowie o Polaku po szkodzie. Gdyby każdego z właścicieli kastrować razem ze swoim pupilem, to może za kilka pokoleń zakres tej tak typowej polskiej przypadłości zostałby znacząco ograniczony.
Co do psa, to po tym co zrobił nadaje się tylko do uśpienia (chyba, żeby było wysokie prawdopodobieństwo, że następnym razem odgryzie [...] właścicielowi).
Tłumaczenia [...], że pies nie jest winny są śmieszne. Tu przecież nie chodzi o winę psa, ale o wyeliminowanie przyszłego zabójcy. Dowodzą tego liczne przypadki. Mniej więcej raz na tydzień media informują o podobnych przypadkach z udziałem dzieci, w tym również śmiertelnych. Decyzja o uśpieniu powinna być w takich przypadkach obligatoryjna!
Właściciel powinien zapłacić za całe konieczne leczenie dziewczynki, za które nie zapłaci NFZ, (bo, że nie zapłaci to w naszym kraju norma), w tym za wszystkie operacje plastyczne, które przywrócą jej normalny wygląd. Jeśli nie będzie chciał dobrowolnie, radzę rodzicom nie odpuszczać i skierować pozew do sądu. Tu chodzi o przyszłość tej dziewczynki, bo jakie ona będzie miała życie z oszpeconą twarzą.
Odpowiedz
22
@ myśliciel
dnia 10.06.2017, 20:57 · Zgłoś
Właściciel psa zapraszając gości powinien był pomyślec i zamknac psa żeby goście mogli czuć się konfortowo a zwłaszcza że były dzieci naprawdę ogromna tragedia dla dziecka życzę powrotu do zdrowia
Odpowiedz
0
@ Oaza
dnia 11.06.2017, 07:55 · Zgłoś
Chyba komfortowo ?
Odpowiedz
22
@ krka
dnia 10.06.2017, 20:12 · Zgłoś
Mam dwa duże psy i tez uważam, że są spokojne, posłuszne, moim dzieciom krzywdy nie robią...ALE to są psy= zwierzęta!! A czasami ludzie traktują psy jak swoje dzieci to jest chore... pies może nawet w zabawie skrzywdzić każdego nie mówiąc o obcych dzieciach czy dorosłych nieważne przychodzą dzieci do moich czy goście- psy są zamknięte i tyle w temacie. Brak wyobraźni i straszna tragedia współczuję rodzicom i tej małej.
Odpowiedz
10
@ Izaaa
dnia 10.06.2017, 19:12 · Zgłoś
Czytając te wszystkie komentarze nie mogę się powstrzymać przed wypowiedzią na ten temat. Pisałam już wczoraj komentarz na profilu ojca poszkodowanej dziewczynki jednak usunął swój post a szkoda - bo wypowiedzi innych były bardzo interesujące, tylko niestety niezbyt korzystne dla niego. Po pierwsze wydarzył się naprawdę straszny wypadek bo dziewczynka została oszpecona i będzie musiała przejść długą drogę by odzyskać zdrowie i przede wszystkim twarz. Jednak odpowiedzmy sobie na pytanie kto normalny dodaje zdjęcia pokrzywdzonego dziecka na facebooku ? W czym to miało niby pomóc ? Tłumaczenie że potrzebne jest nagłośnienie sprawy by otrzymać należytą pomoc dla mnie osobiście jest mocno przesadzone. Szkoda, że nie podał od razu numeru konta aby ludzie już uiszczali datki. Ciekawe jest również, że najwięcej ma do powiedzenia właśnie ojciec dziewczynki którego nawet nie było przy całym zdarzeniu. Dlaczego w tej sprawie w prasie nie wypowiadała się matka ? .Od wyjaśniania sprawy są odpowiednie służby a nie ludzie na facebooku. Ludzie jak to ludzie mają w zwyczaju szukać taniej sensacji a najlepiej dotyczącej cudzego nieszczęścia o czym pogadają sobie i równie szybko jak zaczęli - przestaną. Ciekawe czy ktokolwiek z komentujących tę sprawę ludzi pomoże w jakikolwiek sposób temu dziecku - nie sądzę !!! . Po drugie to rodzice bezwzględnie odpowiadają za swoje dzieci. Z własnych obserwacji wiem, że jak to na takich imprezach bywa dzieci biegają samopas bez należytej kontroli rodziców. Równie dobrze gdyby w pobliżu domu byl staw to dziecko mogłoby się w nim utopić . W pobliżu był jednak pies i niestety skończyło się to tragicznie. Z własnego doświadczenia wiem że dzieci zachowują się wobec zwierząt różnie. Dlatego dziecko które przebywa w obecności zwierzęcia trzeba pilnować bo czasami większym zagrożeniem jest dziecko dla psa a nie pies dla dziecka. I nie oszukujmy się bo to w obowiązku rodzica jest to by pokazać dziecku jak należy zachowywać się wobec zwierząt. Pies to nie pluszowy miś któremu można wkładać palce do oka czy otwierać [...]. I nie chodzi tu tylko o psy bo nawet świnka morska może pogryźć. Kolejna sprawa to śmieszne wypowiedzi " znawców " psów rasy rottweiler. Szkoda że wypowiadają się ludzie, którzy podejrzewam w większości takiego psa w życiu na oczy nie widzieli, nie mówiąc już o poznaniu jego charakteru. Nie ma psów agresywnych - są tylko nieodpowiedzialni ludzie. Pogryźć może każdy pies czy ten najmniejszy, czy największy - czy znany nam, czy obcy. Jedno jest jednak pewne - nigdy nie robi tego bez powodu i wcześniejszych sygnałów tylko że ludzie nie zwracają na to uwagi. Właściciel zachował się niezaprzeczalnie niewłaściwie pozwalając psu przebywać między gośćmi ponieważ wśród tak wielu osób w tym dzieci pies staje się zdezorientowany i o nieszczęście bardzo łatwo. Pies powinien być zamknięty dla bezpieczeństwa swojego a przede wszystkim ludzi i dzieci. To ludzie swoją bezmyślnością doprowadzają do takich wypadków. Ile razy w ostatnim czasie słyszeliśmy o tragediach dotyczących dzieci wynikających z niedopilnowania ich przez rodziców. Pies jest tylko i aż psem tak samo jak dziecko jest tylko dzieckiem i nie zdaje sobie sprawy z zagrożenia. To człowiek jest odpowiedzialny za siebie, swoje dzieci i swoje zwierzęta !!!
Odpowiedz
-10
@ Eko
dnia 10.06.2017, 22:03 · Zgłoś
Równie dobtze pani pani Izo jutro bedzie szla po schidach i zlamie nogr o bedzue gdybac czemu moze dlatego ze przed wyjsciem miala zalozyc inne buty i bedzie pani na nie zwalala wine ...Na tego typu wypadki sa paragrafy nie pani zbedne roxpisywanie...
Odpowiedz
0
@ Izaaa
dnia 11.06.2017, 08:14 · Zgłoś
wypadki chodzą po ludziach i to jest oczywiste. Dotyczy to zarówno wspomnianej zlamanej nogi na schodach,jak i pogryzienia przez psa :-) A powyższemu komentatorowi polecam kurs poprawnej polszczyzny :-)
Odpowiedz
8
@ Izaaa
dnia 11.06.2017, 08:31 · Zgłoś
To wszystko co pisałam wynika z własnego doświadczenia i obserwacji a nie ze złośliwości ponieważ sama mam 4 psy w tym 2 rottwailery i małe dziecko dlatego doskonale wiem jak powinno się postępować.
Odpowiedz
13
@ Omo
dnia 11.06.2017, 11:15 · Zgłoś
Pan/i Izo owszem dobrze powiedziane .W tym wypadku wlaściel najwyraźniej myślał że jego pieski maja gumowe ząbki ..Ja sądze że każdy tu obecny nie wypuścił by tak groźnych psów miedzy ludzi obcych ludzi...
Odpowiedz
-2
@ ela
dnia 10.06.2017, 16:18 · Zgłoś
A właściciel psa był na poprawinach??
Odpowiedz
16
@ Ino
dnia 10.06.2017, 16:34 · Zgłoś
Oczywiscie sam wypuscil osobiscie psy.Paranoja poprostu brak mózgu.
Odpowiedz
9
@ Eko
dnia 10.06.2017, 21:58 · Zgłoś
Ela powyżej pisze ze wlascicirlem jest pan mlodyvu ktorego byly poprawiny!!!
Odpowiedz
-23
@ weselnik
dnia 10.06.2017, 16:16 · Zgłoś
''tatuś'' ma pretensje do właściciela psa, ...trzeba było pilnowac dziecka nie gorzale [...].
Odpowiedz
8
@ Xxx
dnia 10.06.2017, 17:10 · Zgłoś
Taty nie było tam!
Odpowiedz
12
@ Ino
dnia 10.06.2017, 17:12 · Zgłoś
Panie weselniku szkoda ze panu nie ugryzl reki
Odpowiedz
21
@ do @ weselnik
dnia 10.06.2017, 18:50 · Zgłoś
Weselniku, chyba nie wiesz co mówisz, bredzisłąw z ciebie. A to do kogo ojciec ma mieć pretensje, do psa??? Nie znam człowieka ale uważam, że jest dobrym ojcem i interesuje go los dziecka. Bardzo dobrze, że sprawę nagłośnił, bo jak to przeważnie bywa, w nieszczęściu człowiek zostaje sam. A ty "weselniku" gdzie wtedy byłeś? nie mogłeś zainterweniować? teraz siedzisz cicho za komputerem i wypisujesz głupoty na ojca zamiast pomóc. A pomyślałeś o tym ,że ten pies mógł zaatakować ciebie lub twoich najbliższych ?
Odpowiedz
-2
@ Ona )))
dnia 13.06.2017, 17:09 · Zgłoś
Taty nie było a najwiecej komentuje ! śmi
Odpowiedz
-1
@ TV
dnia 10.06.2017, 16:07 · Zgłoś
-6
@ Marek
dnia 10.06.2017, 15:15 · Zgłoś
Szkoda,ze dziewczynka nie została z tatą w domu. Ale kto mógł przepuszczać, ze dojdzie do takiej tragedii?
Odpowiedz
3
@ CHGW
dnia 10.06.2017, 14:48 · Zgłoś
Ładna patologia musiała tam być ciekawe kogo to poprawiny były
Odpowiedz
3
@ Do :Ja
dnia 12.06.2017, 10:40 · Zgłoś
Każdy wie czyje to ppprswiny były jak i czyje psy !!!
Odpowiedz
4
@ Dr.Kidler
dnia 10.06.2017, 12:42 · Zgłoś
Jak to na poprawinach wszyscy [...]i ,pewnie piesio też pyszczek swój umoczył w jakimś [...] i zrobił sie agresywny.
Odpowiedz
6
@ Siema€&@
dnia 10.06.2017, 11:13 · Zgłoś
W takiej sytuacji właściela psa za [...]a i do latarni bo chciał sie pieskiem pochwalić szybkiego powrotu do zdrowia !!!
Odpowiedz
13
@ on
dnia 10.06.2017, 11:06 · Zgłoś
A moze pies mial dostep do [...]
Odpowiedz
13
@ Ula
dnia 10.06.2017, 10:06 · Zgłoś
Matka była trzeźwa !!! A jesli chodzi o pieski dziewczynla miala konyakt z nim jak kaxdy innu gosc do kazdego podeszly na stolach jedzenie sepiły krzyki spiewy ... ... ... ...
Odpowiedz
10
@ Ula
dnia 10.06.2017, 09:20 · Zgłoś
zrobilo, ale nie 8 letnie dzieci w tym wieku maja swoja wyobraznie a jesli wlasciciel 3 glaskac czu tez bawic sie z nim badz nie zwracal uwagi w jaki sposob dzieci bawia sie z psem to brawo dla psełdo własciciela. Psy tej rasy to juz rzadkość widok ich przysfarza o ciarki maja swoja łatke psów morderców i nikt tego nie zmieni.Cale szczescie w nieszczesciu że drugi się nie dołączył i nie pogryzł reszty gości a napewno połowe z nich psy widziały pierwszy raz na oczy.Właścicirl zgrywa chojraka to ma myślał że cała kwiatowa jego niestety połowa sasiadów bała sie tamtędy przechodzić. Szkoda tyllo dziecka .Nie podwarzalnie właściciel jest odpowuedzialny za swoje psy i gości .Nie pojmuje jak można zaprosic gości i napuścić psy na ludzi tożto napewno każdy się bał .Za ogrodzeniem strach patrzeć na nie a co dopiero wejść tam widzac ze biegaja luzem . To nie sa psy a bydleta .Brak slow duzo siły dla rodziców i dziewczynki... hhhhhhhhhhhhhhh
Odpowiedz
-1
@ jojo
dnia 10.06.2017, 16:19 · Zgłoś
[...] nie psy ,a od
kiedy [...] gryzie
Odpowiedz
6
@ Do Uli
dnia 10.06.2017, 23:49 · Zgłoś
Może te psy miały pilnować stołu,by nie jeść i do domu nie wynosić.
Odpowiedz
-1
@ Max
dnia 10.06.2017, 09:20 · Zgłoś
Psa się nie bierze na poprawiny???
Odpowiedz
12
@ Ula
dnia 10.06.2017, 12:43 · Zgłoś
Nikt nie brał psa na poprawiny to byly psy pana młodego !!!
Odpowiedz
0
@ czesc i czołem telewizyjne [...]
dnia 10.06.2017, 08:57 · Zgłoś
A dlaczego niby nie miało mu otwierać [...] jak w niezliczonych durnych disnejowsko-holyłodzkich bajkach tak właśnie się robi że pieska traktuje się jak misia pluszowego a w Tom i Jerry splaszczony był milion razy i żyje. Skąd pewność że 8 letnie dziecko rozróżnia fikcję z ogłupiacza HD od zwykłego życia ?
Odpowiedz
-7
@ do xx
dnia 10.06.2017, 08:22 · Zgłoś
a skad wiesz jak go traktowal znawco? do takich psow musisz miec cos w glowie a to ze pozwalano 8 letniemu dziecku otwierac psu [...] to juz istna glupota i tyle oczywiscie rodzicow i wlasciciela nie psa mam tylko nadzieje ze cos to ich nauczy a dziecko szybko wroci do zdrowia i za pare lat bedzie to dla niej tylko wspomnieniem badz dzielna Paulinko wszystko napewno bedzie dobrze pozdrawiam
Odpowiedz
13
@ Momo
dnia 10.06.2017, 08:34 · Zgłoś
Dziecko nigdy nie otwieralo psu "[...] " to jskas psełdo wymyslona bajeczka ...
Odpowiedz
6
@ DJ_TJESTO
dnia 10.06.2017, 00:54 · Zgłoś
Dlatego poprawin nie powinno się robić w domu!
Odpowiedz
17
@ aneta
dnia 10.06.2017, 00:14 · Zgłoś
Każdy widział psy, każdy zawracał z ul. Kwiatowej. A do głowy to już nikomu nie przyszło żeby o tym powiadomić tam gdzie trzeba. Brawo, bądźcie z siebie teraz dumni że poza zawróceniem [...] w drugą stronie nic nie zrobiliście. Może jakby ktoś z tych żalących się na psy użył wyobraźni i pomyślał jaki skutek może mieć zostawienie tak tego bez żadnej reakcji to by do tragedii tej dziewczynki nie doszło.
Odpowiedz
21
@ on
dnia 10.06.2017, 00:06 · Zgłoś
Niech pani redaktor udostepni nr konta zrobmy jakas wplate kto moze dziewczynce przyda sie na leczenie
Odpowiedz
26
@ gosia
dnia 09.06.2017, 23:58 · Zgłoś
Ja jestem zdanie ze winny jest właściciel który powinien zapewnić gościom bezpieczeństwo na ta takiej imprezie .Psy które on posiada są psami groźnymi ,często znajdują się poza ogrodzeniem i chodzą po ulicy Kwiatowej ,przez co nie można bezpiecznie tamtędy przejść.Niejednokrotnie musiałam zawrócić gdy brama była otwarta a one biegały po ulicy .Takie psy powinny być zamknięte w kojcach!!!
Odpowiedz
-7
@ takie jest zycie
dnia 09.06.2017, 23:55 · Zgłoś
stalo sie takie zycie moim zdaniem udzial dziewczynki tez musial byc w tym calym zamieszniu nie jednemu psu [...] trzeba zyc dalej heh
Odpowiedz
0
@ on
dnia 09.06.2017, 23:51 · Zgłoś
To sa psy kturym nie mozna ufac teraz nie ma co szukac kogo wina bo lezy po obu stronach
Odpowiedz
12
@ 50-latek
dnia 09.06.2017, 23:07 · Zgłoś
Impreza typu [...] a tu dzieci, psy i biesiadnicy bawią się razem. Kto winny? wszyscy dorośli!!! Najmniej pies i dziecko. Tatuś przejęty stanem dziecka? a gdzie był do tej pory!!!
Odpowiedz
4
@ topka
dnia 09.06.2017, 22:44 · Zgłoś
Widzę że niezła impreza musiała być i wszyscy się martwili czy [...] nie braknie a nie co robi pies albo dziecko.
Odpowiedz
23
@ obserwator
dnia 09.06.2017, 21:35 · Zgłoś
Ta wielka tragedia dziecka / Paulinki / winna nauczyć rozumu tych, którzy go chyba nie mają. Nie winić dzieci bo każdy wie, że pies to pies - niebezpieczne zwierze.
Odpowiedz
11
@ Do Paulinki
dnia 10.06.2017, 20:03 · Zgłoś
Jesteś dzielna i przez wszystkich kochana.Życzę Ci szybkiego powrotu do domku z piękną buźką.
Odpowiedz
62
@ kynolog
dnia 09.06.2017, 21:16 · Zgłoś
Kiedy wreszcie Policja i Straż Miejska zajmą się wszystkimi właścicielami psów prowadzonych bez kagańca???!!! czy musi dojść do kolejnej tragedii?? Czy nie można temu gościowi z ul. Staszica prowadzącemu swoje [...] na sznurku bez kagańca wlepić solidnego mandatu jako nauczkę??? Czy wszyscy wiążący psy przed sklepami dalej będą bezkarni??? Po co właściwie Policja i Straż Miejska jest??? nie można wcześniej tych tępaków ukrócić a lepiej dopiero po zaistnieniu tragedii szukać wyjaśnienia??? Ludzie!!! Uwolnijcie Jasło od [...]..ych chodników i [...] właścicieli psów!!!
Odpowiedz
24
@ miko
dnia 09.06.2017, 22:08 · Zgłoś
zgadzam sie w zupelnosci!
Odpowiedz
-9
@ doucz sie
dnia 09.06.2017, 23:27 · Zgłoś
Uwazasz sie za kynologa ale widze ze nie masz zielonego
pojecia o czym piszesz . Tylko rasy niebezpieczne maja obowiazek kagańca
Odpowiedz
18
@ do doucz sie
dnia 10.06.2017, 10:00 · Zgłoś
1. Do obowiązków osób utrzymujących zwierzęta domowe, a w szczególności psy, należy:
1) prowadzenie psa na uwięzi, z zastrzeżeniem ust. 2; pies rasy uznawanej za agresywną lub
pies w inny sposób zagrażający otoczeniu powinien mieć nałożony kaganiec;
2) stały skuteczny dozór nad psami i innymi zwierzętami domowymi,
Odpowiedz
12
@ kynolog
dnia 10.06.2017, 18:51 · Zgłoś
@doucz się myślenie typowe dla właściciela psa, który powinien mieć kaganiec. Zdrowo myślący człowiek chyba nie wpadł na pomysł czytając mój wpis, że dotyczył on właścicieli np. ratlerka.
Odpowiedz
7
@ Do kynolog
dnia 10.06.2017, 21:30 · Zgłoś
Wystarczy wpóścić paru [...], szybko przerobią je na smalec.
Odpowiedz
22
@ ada
dnia 09.06.2017, 21:00 · Zgłoś
oszpecona do końca życia jak będzie dorosła będzie miałaz tego powodu mnóstwo kompleksów przykre
Odpowiedz
11
@ Do ady
dnia 10.06.2017, 19:45 · Zgłoś
Szczęście,że żyje,że nie straciła oka,taki pies mógł przegryźć krtań.Cierpienie bidulki uchroni innych,gdyż właściciel ma nauczkę i nie wypuści więcej.Jeśli jest dobrym człowiekiem,powinien pomóc finansowo w leczeniu. Blizna będzie malutka lub wcale ale ile zabiegów i cierpienia a tu wakacje.
Odpowiedz
8
@ Szkoda
dnia 10.06.2017, 19:58 · Zgłoś
Usunięto mój wpis,że udowodniono naukowo zalecenia pewnego lekarza,aby w takiej rekonwalescencji jeść jajka/szybciej goją się rany/
Odpowiedz
23
@ kazik
dnia 09.06.2017, 20:30 · Zgłoś
wlaściciela psa powinno sie zamknąć na 20 lat by zmądrzał
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 09.06.2017, 18:32 · Zgłoś
Pies powinien być zamknięty, dziecko o tej porze w łóżku.
Odpowiedz
-6
@ nikt
dnia 09.06.2017, 21:07 · Zgłoś
I to wszystko co można sensownego napisać o tej sprawie!
Odpowiedz
-6
@ Aqq
dnia 10.06.2017, 08:01 · Zgłoś
Albo pies w łóżku a dziecko zamknięte...
Odpowiedz
71
@ elf
dnia 09.06.2017, 18:29 · Zgłoś
Gospodarz, który zaprasza gości do swego domu ma święty obowiązek zapewnić im bezpieczeństwo. W tym przypadku zamknąć psa w klacie czy nałożyć mu kaganiec. Przerzucanie odpowiedzialności na zwierzę czy też 8-letnie dziecko jest niepoważne. Właściciele psa powinni też poczuwać się do obowiązku partycypowania w kosztach leczenia dziecka.
Dziewczynce życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
Odpowiedz
-8
@ Ja
dnia 09.06.2017, 17:24 · Zgłoś
Pies to zwierzę a ludzie podobno ponad i mają pretensje że dziecko zostało pogryzione przez psa o 22-ej na imprezie [...]. Co dziecko robiło o tej porze i w tym miejscu?
Odpowiedz
37
@ opopo
dnia 09.06.2017, 18:11 · Zgłoś
a co taki pies robił na wolności bez kagańca, gdzie było dużo ludzi? na pewno towarzyszył alkohol, było głośno i pies był zdezorientowany. po co go było wypuszczać?
słowo na przeciw słowu
Odpowiedz
3
@ Mija
dnia 09.06.2017, 21:06 · Zgłoś
O 22 to ono bylo na pogotowiu
Odpowiedz
25
@ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
dnia 09.06.2017, 17:23 · Zgłoś
To ja może z innej beczki czy można tej rodzinie jakoś pomóc finansowo lub w jakiś inny sposób ??
Odpowiedz
12
@ Mija
dnia 09.06.2017, 21:06 · Zgłoś
Oczywiscie ze mozna
Odpowiedz
12
@ ojciec
dnia 09.06.2017, 17:19 · Zgłoś
kazde dziecko powinno byc pod opieka ojca matki tak jest w prawie a w bezprawiu kundle lataja bez opieki i wolaja jesc
Odpowiedz
21
@ Oplis
dnia 09.06.2017, 17:14 · Zgłoś
I dlatego wesela i poprawiny nie są imprezami dla dzieci! Tam gdzie jest alkohol , tłum ludzi nie powinno być dzieci. Rodzice są wielce obruszeni jak zaprosi się ich bez dzieci, a potem nie ma kto pilnować! Rodzice niestety nie są tutaj bez winy, oni są opiekunem dziecka i są za niego odpowiedzialni ! A właściciel jako gospodarz imprezy powinien dbać o bezpieczeństwo gości i zamknąć psa
Odpowiedz
23
@ Gosc
dnia 09.06.2017, 16:40 · Zgłoś
Właściciele psa jak by chcieli to by już dawno byli w szpitalu a nie owijają [...] w bawełnę.
Odpowiedz
9
@ NoToCo
dnia 12.06.2017, 19:18 · Zgłoś
właśnie byli dopiero w sobotę
(ok.5min.(tydzień po)
bo mają pretensje do ojca dziewczynki,
że wstawił zdjęcie poturbowanej przez psa córki
i że nagłośnił sprawę ujawniając gdzie i na jakiej ulicy to się stało
{wygląda na to ,że powinien siedzieć cicho bo...}
ZERO SKRUCHY...
Odpowiedz
16
@ hmm
dnia 09.06.2017, 16:12 · Zgłoś
wystarczy popatrzeć na zachowanie ,,mamusiek pseudo barbie" -na hybrydy, fryzure przeznacza wiecej czasu niz na własne dziecko...czasy sie zmieniły.brak troski, pracy codziennej, dbania o wychowanie, opieke itd itp
Odpowiedz
-8
@ Rasputin
dnia 09.06.2017, 16:17 · Zgłoś
A potem chodzą po mieście i patrzą żeby [...] bylekomu wystawić mamuśki jedne.
Odpowiedz
-1
@ xx
dnia 09.06.2017, 16:32 · Zgłoś
to nie mamuski tylko sz...y pelno takich lazi po miescie
Odpowiedz
3
@ gosia
dnia 09.06.2017, 23:44 · Zgłoś
jak masz pisać takie [...] komentarze to to lepiej idz na siłownie !!!
Odpowiedz
27
@ czarny
dnia 09.06.2017, 16:06 · Zgłoś
przeciez jak to pies obronny tj.agresywny to gdzie mial kaganiec ? Moim zdaniem wlasciciel nie zachowal ostroznosci. To ze wczesniej pies byl spokojny to bez znaczenia.
Odpowiedz
18
@ gosia
dnia 09.06.2017, 23:41 · Zgłoś
wcale nie był spokojny !!!nieraz mało co nie przeskoczył przez ogrodzenie tak zajadle szczekał że strach było przejść obok!
Odpowiedz
20
@ Boss
dnia 09.06.2017, 15:51 · Zgłoś
Strasa a tragedia... dużo zdrowia dla dziewczynki
Odpowiedz
30
@ Janek
dnia 09.06.2017, 15:56 · Zgłoś
Oko za oko. Wpuścić [...] do kojca z takimi psami niech go gryzą.
Odpowiedz
21
@ vv
dnia 09.06.2017, 15:41 · Zgłoś
wracaj do zdrowia
Odpowiedz
16
@ [...]
dnia 09.06.2017, 15:08 · Zgłoś
Przykre. Za bezmyślość dorosłych cierpi dziecko. No i pies.
Odpowiedz
9
@ gosia
dnia 09.06.2017, 23:39 · Zgłoś
psa powinno się uspić
Odpowiedz
-9
@ [...]
dnia 10.06.2017, 09:07 · Zgłoś
Dlaczego gosiu?
Odpowiedz
18
@ gosia
dnia 10.06.2017, 16:40 · Zgłoś
a dlatego że taka sytuacja może się powtórzyć ,zapomną znowu zamknąć bramy i psy będą na wolności i znowu może dojść do tragedii !!!
Odpowiedz
15
@ Życzę zdrowia.
dnia 09.06.2017, 14:54 · Zgłoś
oraz wytrwałości dla rodziców i dziewczynki.
Odpowiedz
44
@ The Planet Smasher
dnia 09.06.2017, 14:51 · Zgłoś
Zdarzało mi się tamtędy przechodzić z dzieckiem i pieskiem na spacerze i zawsze strach tam było iść, bo wydawało się, że ten pies zaraz wyskoczy i nas zagryzie. Właściciel powinien zostać pociągnięty do odpowiedzialności. A pies na takiej imprezie powinien być zamknięty.
Odpowiedz
28
@ jam
dnia 09.06.2017, 16:01 · Zgłoś
Często tamtędy przechodzę i zdarzało się że psy znajdowały się poza ogrodzeniem albo ogrodzenie otwarte - tam są dwa psy i naprawdę strach przechodzić - mimo iż wymienili ostatnio ogrodzenie
Odpowiedz
28
@ do jam
dnia 09.06.2017, 16:52 · Zgłoś
To czemu tego nie zgłosiłeś na policję? Jesteś winny tego zdarzenia.
Odpowiedz
14
@ gosia
dnia 09.06.2017, 23:38 · Zgłoś
masz rację ja również tamtędy często przechodziłam i często brama była otwarta a psy chodziły po ulicy ,musiałam zawracać !!
Odpowiedz
-14
@ Nyny
dnia 09.06.2017, 14:43 · Zgłoś
Pies -najleprzy przyjaciel człowieka...
Odpowiedz
8
@ Do Nyny
dnia 10.06.2017, 00:00 · Zgłoś
Tak..pies mieszka w domu a bliska krewna w blaszanej budzie..gdzie umiera...
Odpowiedz
0
@ no..
dnia 12.06.2017, 21:53 · Zgłoś
były pies się boi i kupuje groźnego psa
Odpowiedz
77
@ kiedyś Jasło
dnia 09.06.2017, 14:43 · Zgłoś
Po pierwsze: pies powinien być zamknięty w kojcu, gdy na zewnątrz jest impreza. Tłum, hałas - nic dobrego dla zwierzaka.
Po drugie: jak można zostawić dzieci same z psem? Z obcym psem? Jaka rasa by to nie była, nie wiem jak tak można ryzykować.
Po trzecie: dziecku zdrowia nic nie wróci, wina rodziców/opiekunów i tyle. Można obwiniać właściciela psa, kogokolwiek. Idziesz z dzieckiem na imprezę, to go pilnuj, a nie puszczaj samopas. Biega pies - poproś właściciela, żeby zamknął, zabroń dziecku z się z psem bawić, albo pilnuj. Włączcie myślenie ludzie:/

Mam dwójkę małych dzieci, i psa, owczarkę niemiecką. Nigdy w życiu nie zostawiliśmy dzieci na polu samych z psem. Znają się z nią od urodzenia, wchodzą jej na głowę, pies pozwala zrobić ze sobą wszystko. Ale to pies, może być różnie, dlatego zawsze pilnujemy.
Odpowiedz
35
@ gosia
dnia 09.06.2017, 23:35 · Zgłoś
to nie gość ma prosić właściciela o zamknięcie psa a sam właściciel powinien zapewnić bezpieczeństwo gościom!!!ty włącz myślenie!!!
Odpowiedz
13
@ .....
dnia 10.06.2017, 08:40 · Zgłoś
Gosia tylko z tego co wiadomo właściciele się znali bp do obcych na poprawiny się nie chodzi, zarówno pies jak i dziecko wcześniej mieli kontakt.
Jednak w tym wypadku były dodatkowe czynniki które nie sprzyjały bo i więcej ludzi, większy niż zazwyczaj hałas plus być Może nieodpowiednia zabawa z tym psem.
Najbardziej szkoda dziecka bp to ono poniosło największa karę.
Odpowiedz
20
@ norbit
dnia 10.06.2017, 16:35 · Zgłoś
właściciel nie powinie dopuścić do takiej sytuacji ,powinien zamknąć psy kiedy miał gości a już na pewno dzieci !!!to że dziecko miało kiedyś kontakt z psem to nie znaczy ze pies nie zaatakuje!!!wina wyłącznie właściciela!!!
Odpowiedz
11
@ Jupi
dnia 10.06.2017, 18:40 · Zgłoś
Po pierwsze dziecko nie bylo samo psem zacznijmy od tego psy byly miedzy gośćmi a matka 2 metry od dzuecka .
Odpowiedz
23
@ czlowiek z lasu
dnia 09.06.2017, 14:20 · Zgłoś
W zyciu nie zrozumiem takich ludzi. I mowie tu zarowno o wlascicielach psa, jak i rodzicach tego biednego dziecka. A wklejanie zdjec rannego dziecka na jakichs portalach spolecznosciowych jest tak niedojrzalym dzialaniem, ze...
A nie powiem wiecej, bo ich szkoda, mimo wszystko.
Odpowiedz
35
@ ona
dnia 09.06.2017, 19:14 · Zgłoś
bardzo dobrze, że jest to zdjęcie, może posłuży ku przestrodze innym rodzicom i właścicielom psów i samym dzieciom, psy są traktowane jak ruchome inteligentne zabawki, które zaprogramowano tak, żeby nie szkodzić człowiekowi, a to tylko udomowiony drapieżnik kierujący się instynktem, (podobnie jak człowiek)
rodzice zostali już ukarani dożywotnio - blizny na twarzy dziecka i leki na całe życie przy przeszczepie, właściciel zdaje się też, sądząc z artykułu, powinien zresztą płacić dziecku rentę za trwały uszczerbek na zdrowiu,
Odpowiedz
14
@ ona
dnia 10.06.2017, 15:05 · Zgłoś
Żeby zrozumieć to trzeba chcieć...rodzice wznieśli się ponad to. Pies to tylko zwierzę, może zrobić krzywdę temu, kto nadużywa jego psiej cierpliwości. Ofiarą mogą być dzieci, dorosły, każdy... tak wygląda dziecko pogryzione przez przyjaznego przez wiele lat psa, skutki... Ten artykuł to ostrzeżenie, może trzeba pomóc rodzicom a nie oburzać się na nich. W mediach pełno zdjęć okaleczonych dzieci i nikt nie mówi o ekshibicjonizmie... oburzył się krótkowidz
Odpowiedz
2
@ Czlowiek z lasu
dnia 10.06.2017, 16:30 · Zgłoś
Wstawili zdjecia rannego dziecka na facebooka, by ostrzec innych. Co innego by mnie wtedy zajmowalo na ich miejscu niz facebook. No, ale nie kazdy mysli tak samo. Dla mbie to dziecinne, nieludzkie i glupie.
Odpowiedz
6
@ ona
dnia 11.06.2017, 06:47 · Zgłoś
Autorem zdjęcia i artykułu nie są rodzice... wstawili na swojego facebooka? Szkoda słow
Odpowiedz
2
@ Do ona
dnia 12.06.2017, 10:31 · Zgłoś
Autorem zdj rozgłosu sa poszkodowani rodzice przez bezmyślnego właściciela psa i posesji!!!
Odpowiedz
-1
@ odp
dnia 12.06.2017, 14:35 · Zgłoś
Zgadzam sie calkowicie...dziecko w szpitalu a rodzice siedza na facebooku i do tego upubliczniaja zdjecia. Czy probuja cos udowodnic???beda mieli okazje zrobic to przed policja i prokuratura.
Odpowiedz
58
@ aaad
dnia 09.06.2017, 14:16 · Zgłoś
trzeba sobie zdać sprawę z tego że to tylko pies, sama mam 2 psy rasy bokser i owszem biegają po podwórku w obecności moich dzieci, ale gdy zjeżdża się rodzina i inne dzieci psy są w kojcu, można ufać psom ale trzeba być ostrożnym bo to tylko zwierzę które może być wytresowane i ułożone ale ma prawo do błędów tak samo jak człowiek. dlatego trzeba uważać i pamiętać o tym. Tu właściciel wypuścił zwierzę i mimo że dziewczynka się już bawiła z psem to zaatakował, wiele czynników mogło mieć na to wpływ, głośna muzyka, więcej ludzi, pies może czuł się nieswojo. Nikt do końca nie wie co siedzi zwierzęciu w głowie,ile razy były przypadki że dziecko od małego z psem a tu nagle zagryzło.. nie ma wytłumaczenia. Trzeba być ostrożnym, gdyby pies był zamknięty do wypadku by nie doszło.
Odpowiedz
0
@ Do Ady
dnia 12.06.2017, 10:29 · Zgłoś
Dokladnie tak !!!
Odpowiedz
138
@ jeżynka:)
dnia 09.06.2017, 14:12 · Zgłoś
Skoro byli goście-pies bezwzględnie powinien być w kojcu.Nie jesteśmy w stanie przewidzieć zachowania człowieka,a co dopiero zwierzęcia.
Odpowiedz
15
@ Uwaga
dnia 09.06.2017, 20:36 · Zgłoś
Nigdy nie patrz psu w ślepia,nie okazuj lęku i w razie ataku milcz i przyjmij pozycję żabki.
Odpowiedz
6
@ Byl
dnia 12.06.2017, 09:30 · Zgłoś
Albo weź siekiera i zrób porządek.
Odpowiedz
56
@ podatnik
dnia 09.06.2017, 14:11 · Zgłoś
22 w nocy to jest czas gdy 8-latki raczej śpią w łóżkach
a nie bawią się z psami na [...] imprezach?
Trochę wyobraźni rodzice!!!
Odpowiedz
71
@ kottok
dnia 09.06.2017, 14:24 · Zgłoś
spać w kojcu to powinien ale ten pies. ciekawa jestem które z dziecko na weselu czy poprawinach idzie spać o 20 ( i nie mówię tu o 4 czy 5latkach) a załóżmy że powinna, to właściciel mógł pomysleć nim wypuścił psa wśród ludzi, gdzie odbywała się impreza i było głośno!
Odpowiedz
-14
@ fgg
dnia 09.06.2017, 17:09 · Zgłoś
przebadano matke na zawartość [...] w ogrganizmie?
Odpowiedz
0
@ Ja
dnia 09.06.2017, 17:17 · Zgłoś
Zgadzam się
Odpowiedz
12
@ Do xx
dnia 09.06.2017, 21:43 · Zgłoś
Kolega xx opisał psychikę tego psa, z opisu tego wynika że ów rasy nie można wytresować, tak by była posłuszna człowiekowi, kolega xx stwierdził poprostu ze to człowiek powinien dostosować do tego co pies chce...kolega xx jest chyba chory psychicznie ...psy , tak jak i inne zwierzęta są uzależnione od swego pana "człowieka" i muszą być posłuszne , muszą innego wyjścia niema, osobnik, który chciał [...] dziewczynkę powinien być już dawno zakopany, jak i inne jemu podobne...
Odpowiedz
9
@ gosc
dnia 09.06.2017, 23:13 · Zgłoś
Do Podatnik. Kolego nie wiesz jak było to sie po prostu nie wypowiadaj. Jak ci sie coś dzieje to idz spać o 22 i nie pisz [...]. A Matka była trzeźwa tak apropo dla twojej świadomości
Odpowiedz
1
@ gosia
dnia 09.06.2017, 23:30 · Zgłoś
takie [...] komentarze to zachowaj dla siebie
Odpowiedz
7
@ Liki
dnia 09.06.2017, 23:46 · Zgłoś
Matka była trzeźwa idąc na poprawiny nie zawsze Człowiek musi pic No chyba ze ty muoss i innaczej nie umiesz
Odpowiedz
4
@ do "do xx"
dnia 10.06.2017, 00:52 · Zgłoś
Ale po to jest wiele ras psów, aby wybrać psa pasującego do Ciebie, do Twojego stylu życia, możliwości finansowych, odpowiedniego miejsca. Inny pies będzie dla osoby samotnej inny dla dużej rodziny z dziećmi, inny dla osoby mieszkającej w bloku, a inny dla człowieka który ma hektarową działkę, inny dla osoby, która potrzebuje psa do stróżowania, a inny dla człowieka potrzebującego tylko spokojnego towarzysza, który nawet nie szczeka. Jedne rasy potrzebują dużo ruchu, inne radzą sobie bez niego. Rotweiller jest rasą bardzo wymagającą i jest dla ściśle określonej grupy osób, bardzo niewielu osób i nie nadaje się dla ludzi, którzy po prostu chcą mieć psa, żeby groźnie wyglądał. Trzeba mieć ogromną wiedzę, dużo czasu, odpowiednią ilość miejsca i zdrowy rozsądek, żeby pozwolić sobie na rotweilera.

Druga sprawa to taka, że ten niemiły bohater powyższego artykułu to rottweiler-mieszaniec. Samo to, że ktoś kupuje z niewiadomego źródła, rottweilera, a raczej pseudo rottweilera, świadczy tylko i wyłącznie o jego GŁUPOCIE! Psy ras uważanych za groźne MUSZĄ być wiadomego, sprawdzonego pochodzenia, czystej rasy, a nie mieszanki, ponieważ nie można przewidzieć co takiemu zwierzęciu odbije.
Odpowiedz
-4
@ norbit
dnia 10.06.2017, 16:29 · Zgłoś
wyobraźni to chyba tobie brakuje!!!
Odpowiedz
7
@ Eko
dnia 10.06.2017, 21:47 · Zgłoś
Oczywiscie ze przebadano !!!
Odpowiedz
-2
@ Ona )))
dnia 13.06.2017, 17:02 · Zgłoś
Rodzice maja w[...] !
Odpowiedz
41
@ ace
dnia 09.06.2017, 13:56 · Zgłoś
Na poprawinach to się chyba [...] wóde jak i na weselu, wiec z wiarygodnym świadkiem może być wielki problem. Jak się ma po 3 promile to się trudno pamięta co się działo.
Odpowiedz
15
@ rohu
dnia 09.06.2017, 20:22 · Zgłoś
ty wiesz cos o tych poprawinach widze - wiedz o tym, ze mozna dobrze sie bawic przy jednym drinku lub nawet bez niego i nikt nie musi miec promilow - nie kazda impreza sprowadza sie do [...]
Odpowiedz
48
@ do Burmistrza Jasła
dnia 10.06.2017, 10:05 · Zgłoś
Pełno psów na chodnikach z właścicielem czy bez. Nie życzę sobie tego. Miasto jest dla ludzi. Proszę zmienić banery przy wjazdach-Jasło Miastem PSÓW.
Odpowiedz
-11
@ Oko Wielkiego Brata
dnia 10.06.2017, 18:49 · Zgłoś
Jeśli chcesz być pierwszym aresztantem w "nowej [...]",to żaden problem.Po ID kompa idzie ustalić twoje dane,do chwili oddania do użytku obiektu jest jeszcze trochę czasu,można by się tobą zainteresować.
Odpowiedz
4
@ Byl
dnia 12.06.2017, 09:26 · Zgłoś
Zawinił pies. A co z przypadkiem pobicia w Dębowcu , ktoś coś słyszał? Podobno chłopak miał operację w Rzeszowie. Człowiek zgotował mu taki los . Kim trzeba być żeby krzywdzić innych i prowadzić interes na stawie jak by nic się nie stało...
Odpowiedz
38
@ Cc
dnia 09.06.2017, 13:52 · Zgłoś
Winna matia i właściciel. Nie ma [...] i groznych psów, są [...] i grozni właściciele.
Odpowiedz
-57
@ Bvb
dnia 09.06.2017, 13:58 · Zgłoś
Zaraz sie odezwą pseudo znawcy psów i będą pisać że rotweillery to psy mordercy itd. A to bzdura! Są rasy psów jak rotweiller, czy pitbull, które wymagają bardzo dobrego szkolenia i dyscypliny, jeden błąd i pies może sie zrobić grozny, ale jak jest wychowywany prawidłowo, to nie skrzywdzi muchy. Ludzie kupują takie psy dla szpanu. A najgorsze co być to jakiś mieszaniec rotweilera. Po to są rodowody, żeby kupować psa czystej rasy, wiadomo jak psem z tego typu genami się zajmować. Z mieszańcem bywa różnie, jednak przestańcie nazywać te psiaki mordercami, nazywajcie tak ich właścicieli i zanim zaczniecie jakąś rase psów wyzywać, poczytajcie o nich. To z pewnością nie pies dla każdego, ale ktoś kto ma pojęcie o tej rasie, wychowa go tak, że będzie najlepszym przyjacielem, nawet jak dziecko będzie po nim s[...]ć czy otwierać mu [...].
Odpowiedz
120
@ xx
dnia 09.06.2017, 14:09 · Zgłoś
oczywiscie ze psy mordercy i sa bardzo falszywe.Znam przypadek gdzie gosc mial rotweillera pzrez 10 lat wszystko pieknie ladnie zachwycal sie coz za wspanialy i dobrze ulozony pies a po 10 latach go zagryz i takich przypadkow jest o wiele wiecej
Odpowiedz
-15
@ xx
dnia 09.06.2017, 14:54 · Zgłoś
Rottweilery to świetne psy, pod warunkiem, że mają rodowód pochodzą z pewnej hodowli, a ich właściciel w 100% wie jak go prawidłowo wychować.

Rottweiler nie wie co to strach i dlatego jest idealnym psem stróżującym. Jednak wdrożenie go do dyscypliny nie jest zadaniem łatwym… Właściciel musi być człowiekiem zdecydowanym i konsekwentnym, który potrafi go wdrożyć do posłuchu. Wobec dzieci jest zazwyczaj łagodny, ale wobec obcych – nie sposób już tego powiedzieć…
Rottweiler ma silny instynkt pilnowania i obrony. Zdarza się, że potrafi przyjąć za atak zupełnie niewinny gest człowieka i w takiej sytuacji natychmiast przystępuje do ataku. Groźnym spojrzeniem, otwartym pyskiem z wyszczerzonymi zębami nie zostawia potencjalnemu wrogowi cienia wątpliwości co do swych intencji – nie podchodź ani kroku bliżej! Zazwyczaj jednak, równie szybko jak się wzbudza, potrafi się uspokoić. Rottweiler jest psem dość zrównoważonym i nigdy nie szczeka bez powodu. Jeśli postępować z nim właściwie jest bardzo miłym towarzyszem, całkowicie oddanym swemu właścicielowi – lubi otoczenie dla siebie zrozumiałe i proste, niezmienne kontakty z przewodnikiem. Jest bardzo wytrzymały, mało wrażliwy na ból, co czyni zeń prawdziwą psią osobowość. Z drugiej strony ma silne poczucie własnej godności, umiłowanie swobody i nie nadaje się do stałego przywiązania przy budzie.

Mądry właściciel - mądry pies.
[...] właściciel - [...] pies. I tu nie ma dyskusji.
Odpowiedz
16
@ xx
dnia 09.06.2017, 14:55 · Zgłoś
obwinianie dziecka albo psa o to co się stało , jest po prostu chore i tyle.
Odpowiedz
48
@ xx
dnia 09.06.2017, 14:56 · Zgłoś
O rasie rottweiler:
http://naszepsy.pl/rottweiler-w-pigulce/

To pies tylko dla kogoś kto przestudiował o tej rasie wiele książek, poradników i informacji. Dla kogoś kto potrafi się nim zajmować i poświęcić mu bardzo dużo czasu.
Odpowiedz
-4
@ Klp
dnia 09.06.2017, 15:54 · Zgłoś
Widac jaki jest poziom wiedzy i inteligencji bo minusach przy mądrych komentarzach
Odpowiedz
101
@ Fifi
dnia 09.06.2017, 16:09 · Zgłoś
A za co winisz matkę? Za osmioletnim dzieckiem nikt nie chodzi krok w krok. Będąc na takiej imprezie na prywatnej posesji nikomu by do glowy nie przyszło ze może się wydarzyć taką tragedia.Owszem właściciel nie ma po kolei w głowie skoro wypuścił psa z kojca między ludzi.
Odpowiedz
22
@ psu się nie wierzy
dnia 09.06.2017, 16:26 · Zgłoś
jak w temacie
Odpowiedz
51
@ Żal
dnia 09.06.2017, 20:33 · Zgłoś
Serce ściska ból,taka śliczna dziewczynka i tak cierpi.
Odpowiedz
27
@ Mija
dnia 09.06.2017, 20:42 · Zgłoś
Zacznijmy od tego ze pieski tego wlasciciela nir maja kojca
Odpowiedz
23
@ Mija
dnia 09.06.2017, 20:43 · Zgłoś
Nie maja nawet obroży i innych zabezpieczeń
Odpowiedz
20
@ gosia
dnia 09.06.2017, 23:29 · Zgłoś
właśnie , i powinny mieć założone puzdra !!!
Odpowiedz
37
@ do gosi
dnia 09.06.2017, 23:41 · Zgłoś
puzdro to powinien mieć założone ale właściciel tego psa !!!
Odpowiedz
15
@ Liki
dnia 09.06.2017, 23:44 · Zgłoś
Po pierwsze to już wychodzili z domu i szli do własnego domu gdzie może 2 minuty matka spuściła dziecko z oka i przyleciało dziecko z płaczem Nie wiecie a głupio komentujcie
Odpowiedz
-3
@ gosia
dnia 10.06.2017, 00:02 · Zgłoś
właśnie on też!!!
Odpowiedz
22
@ ekspert
dnia 10.06.2017, 02:11 · Zgłoś
"Niestety w takich sytuacjach zawsze winny jest człowiek. To właściciele z powodu braku wiedzy czy doświadczenia i znajomości psiej psychiki popełniają błędy, które przynoszą często tragiczne skutki. Nie wystarczy tylko zaszczepić psa przeciwko wściekliźnie i pójść z nim na szkolenie. Nie znam szczegółów i wszystkich okoliczności, ale już sama informacja, że pies biegał swobodnie podczas imprezy, na której było dużo obcych ludzi, gwar, muzyka każe stwierdzić, że właściciel popełnił wielki błąd. Pies w takich okolicznościach może poczuć się zagrożony. A wtedy nawet łagodne zwierzę może zaatakować. Broni siebie i swojego terytorium czy pozycji w stadzie – mówi Halina Derwisz z Rzeszowskiego Stowarzyszenia Ochrony Zwierząt."
http://rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow/7,34962,21938760,dziewczynka-pogryziona-przez-psa-przeszla-pierwsza-operacje.html?disableRedirects=true
Odpowiedz
37
@ Wyobraźnia
dnia 10.06.2017, 08:18 · Zgłoś
Brakło właścicielowi psa wyobraźni i zdrowego rozsądku.
Codziennie zdarzają się sytuacje, że "opiekun" psa hasającego wolno zapewnia:
Proszę się nie bać - to grzeczny pies - nikogo nie ugryzie.
Stresuje taką zwykłą głupotą i bezmyślnością przechodniów, czy gości w obejściu.
Gdy raz zostałem ugryziony, w takiej sytuacji, to wytłumaczenie brzmiało:
Ugryzł bo pan uciekał. Trzeba było nie uciekać!
I tu jest sedno zwykłej głupoty i braku odpowiedzialności.
Ponadto jest margines snobizmu: Mam groźnego psa, dobrze pilnuje bo jest zły i oczywiście jest czego pilnować - jest to oznaka dużego stanu posiadania.
Mowa tu o zasobach materialnych , nie umysłowych.
Nóż jest niebezpiecznym narzędziem w ręku psychopaty- zwykle służy do krojenia chleba.
Odpowiedz
8
@ bhp
dnia 10.06.2017, 16:15 · Zgłoś
Co dziecko robiło o godz.22 na popijawie poweselnej.Tatuncio tej dziewczynki wpierw do siebie niech kieruje pretensje.Ale tam gdzie się leje alkohol tam o tragedię nie trudno.
Odpowiedz
0
@ norbit
dnia 10.06.2017, 16:27 · Zgłoś
trafna końcówka komentarza !!!
Odpowiedz
5
@ Uno
dnia 10.06.2017, 21:44 · Zgłoś
Nie każdy musi spożywać [...] żeby sie dobrze bawić nie wrzucajmy wszystkiego do jednego wora...
Odpowiedz
-2
@ Do Onona
dnia 10.06.2017, 23:29 · Zgłoś
A gdzie?Mogłeś zrobić im to samo.
Odpowiedz
-9
@ matka
dnia 11.06.2017, 12:24 · Zgłoś
Współczuję Paulince bardzo. Ale...rodzice gdzie wasza odpowiedzialośc za nieletnie dziecko. Idąc na imprezę, wiedząc ze jest tam pies, to albo nie zabieracie dziecka albo dbacie o jej bezpieczeństwo.
Sory ale obwiniać właściciela za to że ma psa w swojej posesji... chore.
Odpowiedz
5
@ Ula
dnia 11.06.2017, 12:42 · Zgłoś
Do "matka" To nie buł pies a psy duże groźne biegajace miedzy ludzmi.No sorry szkoda że lażdyvnie drżał ze strachu a nie watpie że tak było . Jak już zostało podkreślone dziecko nie przebywało samo z psem obok byli właściele goście i rodzic też
Odpowiedz
5
@ Ula
dnia 11.06.2017, 12:44 · Zgłoś
To mogło każdego spotkać bo nie tyllo dziecko miało kontakt z psami pieski mało na stół nie weszły po jedzenie...
Odpowiedz
5
@ Do xx
dnia 11.06.2017, 20:56 · Zgłoś
Tak to jest z tymi rodowodowymi psami.Zwykły [...] jest mądrzejszy i nigdy nie zrobił by dziecku krzywdy,choćby jego krzywdzono.Mądry pies ratuje dziecko.
Odpowiedz
13
@ Berg
dnia 11.06.2017, 21:53 · Zgłoś
Jak można takie [...] trzymać
Po co komu taka rasa
Odpowiedz
10
@ NoToCo
dnia 12.06.2017, 09:01 · Zgłoś
Na www.tvn.24{str8} jest wzmianka, że jeden z właścicieli psa zaoferował
"dużą pomoc"
w wysokości 20 000...groszy(słownie dwieście złotych)i powiedział,
że to na ..."paliwo"
"teraz jak zrobiło się głośno to podobno chcą "pomóc"...?
Odpowiedz
6
@ mm
dnia 12.06.2017, 12:42 · Zgłoś
Każdy pies może być niebezpieczny.Podczas takiej imprezy gdzie jest dużo obcych mu ludzi,hałasów ,muzyki stres robi swoje.Dlatego nawet łagodny pies powinien mieć zapewnione miejsce gdzie nikt obcy do niego nie wejdzie.Psu nigdy nie wolno ufać na 100%. A zwłaszcza nie pozwalać dziecku na zabawę z obcym psem.Dziecko chce się przytulać ,szarpać za uszy itp.a pies różnie na to reaguje.
Współczuje rodzicom dziewczynki moim zdaniem właściciel psa powinien go lepiej pilnować by nie doszło do takiej tragedii.
Odpowiedz
4
@ ...
dnia 12.06.2017, 13:01 · Zgłoś
Tak dokladnie jak zrobiło sie glośno .Mieli pretensje do rodziców że to rozgłosili .Śmiech na sali puste krzesła.
Odpowiedz
3
@ właściciel psa
dnia 13.06.2017, 09:30 · Zgłoś
Też mam psa własnego, spokojnego, wychowanego od malutkiego ale nawet własnych dzieci nie zostawiam z nim samych. To jest zwierzę nigdy nie wiadomo co zrobi. A już absolutnie pies nie powinien być wypuszczany gdy mamy gości.
Odpowiedz
6
@ NoToCo
dnia 13.06.2017, 21:33 · Zgłoś
wielu już napisano ,ale:
nie napisano,że szpital jasielski odmówił transportu dziecka do rzeszowa "chyba ,że zapłacicie za transport=bo tak karetki niema"
rodzina własnym samochodem osobowym przewiozła dziecko do rzeszowa,
skąd przetransportowano ją karetką do krakowa-prokocimia
===skandal===
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.