Strona główna

Policjanci użyli gazu wobec agresorów

166

Dwóch agresywnych mężczyzn trafiło do policyjnego aresztu po tym, jak obelżywymi słowami znieważyli funkcjonariuszy i naruszyli ich nietykalność cielesną. Do niebezpiecznej sytuacji doszło podczas interwencji w Łężynach.

Jasielscy policjanci użyli gazu pieprzowego wobec dwóch mieszkańców Jasła w wieku 31 i 53 lat, którzy dopuścili się wobec funkcjonariuszy agresji słownej oraz naruszyli ich nietykalność. Ta niebezpieczna sytuacja miała miejsce po sobotnim meczu piłki nożnej w Łężynach. Około godziny 19., kiedy policjanci patrolowali miejscowość napotkali grupę mężczyzn, którzy w rejonie drogi gminnej niedaleko sklepu spożywali alkohol. Policjanci zwrócili im uwagę, aby nie zaśmiecali tego miejsca, w związku z czym mężczyźni przenieśli się co prawda na teren prywatnej działki, niemniej nieogrodzonej i również znajdującej się przy drodze publicznej. Ponowna interwencja policjantów rozzłościła mężczyzn. 31-letni jaślanin wyrażał się wobec funkcjonariuszy w sposób wulgarny, w związku z czym podjęli interwencję.

Sytuacja zaczęła się jednak wymykać spod kontroli, kiedy policjanci chcieli umieścić agresywnego mężczyznę w radiowozie. W związku z tym, iż pozostałe osoby usiłowały zmusić policjantów do zaprzestania wykonywania tych czynności wobec zatrzymanego mężczyzny, funkcjonariusze użyli gazu pieprzowego. Okazało się, że jego koledzy próbowali uwolnić go z radiowozu otwierając drzwi. Doszło również do szarpaniny z policjantami. Świadkami tej interwencji było więcej osób, które obserwowały to zdarzenie. Jedna z będących na miejscu osób rozbiła przednią szybę pojazdu służbowego. Z pomocą policjantom przyjechał patrol z Nowego Żmigrodu.

Po użyciu środków przymusu bezpośredniego dwie osoby w tym 53-latek i przebywająca w miejscu interwencji kobieta uskarżali się na dolegliwości. Zespół pogotowia ratunkowego wezwany na miejsce po ich zaopatrzeniu nie stwierdził u nich żadnych obrażeń. - Mężczyźni trafili do policyjnego aresztu i są podejrzewani o naruszenie nietykalności cielesnej funkcjonariuszy publicznych oraz ich znieważenie. W tej sprawie prowadzone jest postępowanie wyjaśniające – mówi podkom. Piotr Wojtunik, rzecznik prasowy z Komendy Powiatowej Policji w Jaśle.

id

Napisany dnia: 24.06.2019, 12:54 , Tagi: Brak
Komentarze Czytelników:
Aby ocenić dany komentarz, wystarczy kliknąć na ikonkę "+" lub "-" w prawym górnym rogu każdego komentarza.
Dodaj nowy komentarz Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
@ Kibic
dnia 24.06.2019, 13:09
Ocena
komentarza:
-31
A po [...]a sie pchaja na prywatna posesje. Jestem na swoim terene to wara mi z posesji. Na swoim moge pic ile chce i nic nikomu do tego.
@ abc
dnia 24.06.2019, 13:31
Ocena
komentarza:
141
Pchali się na interwencję, jak wynika z artykułu. Wszystko możesz, co jest zgodne z prawem. Wara im? Tylko nie dzwoń po nich, jak ktoś wejdzie na Twoją posesję i zacznie awanturę. Twoja posesja, Twoja awantura, Twoja rozbita głowa. Wara im to wara. Bądź konsekwentny. Wszyscyście mądrzy, dopóki się wam krzywda nie będzie działa. A wtedy piszczenie o interwencję.
@ Leser
dnia 24.06.2019, 14:50
Ocena
komentarza:
-62
Dla mnie patologia... Z igły widły... Co z tego że przy drodze publicznej - na prywatnej działce mogę sobie wypier... I 100 petów i puszek i UJ im do tego. Ja na miejscu osób poszkodowanych zastanawiał bym się nad pozwem o przekroczenie uprawnień poprzez zbyt swobodna interpretacje przepisów i ocenę sytuacji. Policjant nawet nie powinien a MUSI wiedzieć jak przeprowadzić interwencję aby nie było,, dymu" z byle czego
@ Leser
dnia 24.06.2019, 16:57
Ocena
komentarza:
6
Do abc posesja a działka przy drodze to jednak jest troszkę różnica.
@ kibic
dnia 24.06.2019, 17:02
Ocena
komentarza:
6
To co? Na swojej nieogrodzonej działce koło drogi nie wolno mi się z kumplami wódki napić?
@ abc
dnia 24.06.2019, 18:08
Ocena
komentarza:
36
Jak trzeba pijacką burdę uspokoić, to dla mnie bez różnicy, czy działka przy drodze czy posesja. Dodam, że nie pracuję w policji.
@ abc do kibic
dnia 24.06.2019, 18:16
Ocena
komentarza:
41
Wolno, ale jak za dużo wypijecie, to istnieje obawa, że Ty albo któryś z kumpli wtoczycie się komuś pod koła. Rozumiesz coś takiego jak przewidywanie zagrożeń? Faceta po sądach ciągali, bo wypożyczył trzeźwym facetom kajaki na wieczór kawalerski. Pochlało się towarzystwo, potopiło, a on był oskarżony. Tak samo tu. A jakby któryś za chwilę wlazł na drogę i został denatem, to byście pisali, czemu policja nie reagowała, jak widziała pijące towarzystwo koło drogi. Mylę się?
@ abc
dnia 24.06.2019, 19:01
Ocena
komentarza:
32
Ktoś tam poniżej opisał, co to za towarzystwo zrobiło sobie imprezkę. A pobieranie kasy z GOPS-u i picie za pieniądze z naszych podatków patologią już nie jest? A śmiecenie na swojej działce petami i puszkami to nie patologia? I co z tego, że prywatna działka. Na prywatnych działkach też nie wszystko wolno.
@ Wolność
dnia 24.06.2019, 19:58
Ocena
komentarza:
38
"Wolność człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność drugiego człowieka".

W dobie powszechnego schamienia obyczajów i wulgaryzacji języka konieczne jest zdecydowane działanie organów, w tym policji.
Jeżeli rodzina i szkoła nie wychowała, to najwyższy czas na gaz pieprzowy.
Siedzę czasem na balkonie, przy drodze i uszy więdną, gdy słyszę jak grupki rowerzystów (czasem piesze) rozmawiają na drodze.
Im młodsi, tym więcej wyrazów na k , h, j... - całe wiązanki.
Nie jestem starym zwapniałym zgredem ale każde chamstwo powinno mieć granice.
Jeżeli cham sobie ich nie wyznaczy, to pozostaje przymus bezpośredni.
Dlatego popieram organy w tym działaniu. Za komuny milicja miała inne prawa, było więcej pijaków na ulicach ale nie było takiej wulgarności wśród młodych.
Może nie u wszystkich, może to odmóżdżająca rola internetu i tv ale na pewno porażka wychowania.
@ kibic
dnia 24.06.2019, 20:48
Ocena
komentarza:
-24
abc - chce mi powiedzieć, że policja w ramach prewencji będzie o 19-tej wkraczać na imprezę na mojej działce i moich kumpli zamykać, by sobie krzywdy nie zrobili idąc do domu? Naprawdę zastanawiasz się nad tym, co piszesz? W tej komentowanej sprawie wynika, że Policja z lekka przesadziła.
@ abc
dnia 24.06.2019, 21:22
Ocena
komentarza:
27
kibic - nie rozumie, że on i jego kumple nie są pępkiem świata, a policji się nie obraża, jak jaśniepaństwu pijakom uwagę zwraca. Policja ma dbać także o tych, którym Ty i Twoi kumple możecie krzywdę wyrządzić swoim zachowaniem po wypiciu sporej dawki alkoholu. Jak wola, to się prawie na śmierć nawet zapijcie, ale nie wychodźcie na drogi, nie stwarzajcie kierowcom zagrożenia. Jak komu tęskno na tamten świat, to droga wolna, ale niech nie robi smrodu niewinnemu kierowcy. Już niejeden tak jak Ty kozaczył, a potem w fosie się utopił albo go auto rozpaprało, bo leżał jak długi na środku jezdni. A Ty naprawdę myślisz, jak piszesz? Nic policja nie przesadziła. Pijusy mają się trzymać z dala od drogi i tyle.
@ Normals
dnia 24.06.2019, 22:01
Ocena
komentarza:
-4
Jeśli byli na posesji prywatnej, to policjanci nie mieli prawa interweniować. Chyba, że intrewencję rozpoczęła się w miejscu publicznym, a osoby samowolnie oddaliły się w inne miejsce, tj prywatna posesja w trakcie wykonywania czynności.
Wtedy policjanci mieli prawo działać.

Picie alkoholu w miejscu publicznym zazwyczaj kończy się upomnieniem, nie warto "kozaczyć" :)
@ kibic
dnia 24.06.2019, 23:15
Ocena
komentarza:
-23
abc - pieprzysz chłopcze! Proponuję byś prewencyjnie zaczął odbierać prawa jazdy kobietom, bo to one według statystyk powodują najwięcej wypadków.
@ abc
dnia 24.06.2019, 23:22
Ocena
komentarza:
14
Policja nie ma prawa wejść do pijących alkohol na nieogrodzonej działce przy drodze. Nauczyciele nie mają prawa zajrzeć do plecaka. Efekty? Tragedie na drodze i nożownik w szkole. Może pomyślcie o konsekwencjach, a nie wachlujcie jedynie prawami. Chce się napić jeden z drugim, to idzie do domu, żeby ich przejeżdżające na rowerach małolaty nie widziały i nie słyszały, żeby się publicznie ktoś nie załatwiał, bo i takie są przypadki, że wystawia przed dziećmi i sika, bo się nie kontroluje.
@ abc
dnia 24.06.2019, 23:35
Ocena
komentarza:
15
kibic - proponuję, byś zmądrzał, bo się wypowiadasz jak beztroski, cięty na policję 18-latek. Nie pije się publicznie przy drodze. Od tego jest dom, altana czy pub. Tyle w temacie.
@ Do Normals
dnia 25.06.2019, 06:09
Ocena
komentarza:
-8
Pewien były policjant często interweniował,gdy żule pili na Jasielskim Rynku.Znaleźli sposób,by spokojnie doprawiać się:"Panie Władzo,my nie pijemy, tylko jemy",bo alkohol mieli w talerzu i łyżką pili.
@ do Wolność
dnia 25.06.2019, 06:14
Ocena
komentarza:
16
Podzielam opinię w sprawie wulgarności. Dołączają do tego chamstwa językowego oraz młodsze dziewczyny. Byłam świadkiem sceny, gdy starszy pan zwrócił uwagę młodej lasce by nie przeklinała, bo nie znajdzie chłopaka.
Odpowiedź:
- Odpie... się stary h...
była najdelikatniejszym zdaniem, które usłyszał.
Proste pytania:
1. Jak wychowała "toto" rodzina, szkoła, otoczenie?
2. Jak ma reagować np. policja w razie konfliktu z taką osobą?
- Skierować na kurs językowy u prof. Miodka, czy tłumaczyć z pomocą gazu pieprzowego?
@ Kris
dnia 25.06.2019, 07:48
Ocena
komentarza:
8
Według statystyk to faceci powodują więcej wypadków
a nie kobiety
@ kozak w necie
dnia 24.06.2019, 13:12
Ocena
komentarza:
-3
dlaczego nie została opisana agresja policjantów wobec ludzi tam przebywających oraz groźby jednego z nich?
@ Bo policja agresywna!!!
dnia 24.06.2019, 17:42
Ocena
komentarza:
-20
jak polivja agresje wywoluje a swiadkiem bylam!!! bie raz to ten portalik opisuje tzzw,,napastnikow,,, :-))) smiechu warte.napastnicy to goenuarze micjanci tak bylo i tak jest.
@ do komentarza powyżej
dnia 25.06.2019, 06:20
Ocena
komentarza:
9
Odstaw to co bierzesz, zmień dilera, bo po tym towarze nie piszesz po polsku.
@ ToMasz
dnia 25.06.2019, 07:16
Ocena
komentarza:
6
Co to za analfabeta komentuje?
@ Anonim
dnia 05.07.2019, 11:21
Ocena
komentarza:
0
Dziewczyno jeszcze raz bo nie rozumiem.
@ Jasne
dnia 24.06.2019, 13:13
Ocena
komentarza:
-6
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Hauah
dnia 24.06.2019, 13:15
Ocena
komentarza:
19
Wszyscy dobrze widzieli jak było i jak zachowała się policja.
@ hemoglobina
dnia 24.06.2019, 13:23
Ocena
komentarza:
-4
Ty kłamczuszku...
@ Hauah
dnia 24.06.2019, 13:17
Ocena
komentarza:
14
Szkoda że nie dodali ze psikneli gazem w kobietę w ciąży
@ dragoness
dnia 24.06.2019, 13:18
Ocena
komentarza:
55
Też tam była i spożywała alkohol? Rozkoszne...
@ Yt
dnia 24.06.2019, 13:33
Ocena
komentarza:
16
Tak,na 100 % tak robiła hahahaha
@ Xx
dnia 24.06.2019, 13:41
Ocena
komentarza:
2
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
@ Rety
dnia 24.06.2019, 13:46
Ocena
komentarza:
11
A czy ktoś powiedział, że kobieta była pod wpływem alkoholu? Mogła być świadkiem wydarzenia ,A nie wiadomo w jaki sposób policja rzeczywiście użyła tego gazu.
@ dragoness
dnia 24.06.2019, 14:49
Ocena
komentarza:
8
Jak na świadka była bardzo blisko, że gaz ją dosięgnął.
@ kibic
dnia 24.06.2019, 20:49
Ocena
komentarza:
-23
dragoness - w Polsce nie jest zabronione picie alkoholu i palenie papierosów przez kobiety w ciąży!
@ myślący
dnia 24.06.2019, 21:34
Ocena
komentarza:
14
Zabronione nie jest. Ale matka, która dba o zdrowie fizyczne i potencjał intelektualny swojego dziecka nie powinna pić ani palić. Poczytaj, co to FAS, pooglądaj zdjęcia dzieci z FAS, które są ofiarami głupoty matek. Może zmienisz zdanie.
@ kibic
dnia 24.06.2019, 23:19
Ocena
komentarza:
-27
Nie, nie zmienię zdania! Nie ma żadnego związku przyczynowo-skutkowego między paleniem papierosów przez matkę a stanem zdrowia noworodka. podobnie jak nie ma żadnego związku przyczynowo-skutkowego między paleniem papierosów a umieraniem na raka. Zanim wymyślono papierosy, ludzie też na raka umierali, więc prosże nie opowiadać głupot!
@ myślący
dnia 24.06.2019, 23:25
Ocena
komentarza:
6
A związku między zdrowiem i stanem umysłu dziecka a piciem matki też nie ma? Co to jest FAS? Również proszę głupot nie opowiadać.
@ ToMasz
dnia 25.06.2019, 07:22
Ocena
komentarza:
8
Nie jest zabronione. Tylko potem sie nie ma co dziwic skad takie komentarze jak Twoje kibic. Wodka i fajki w ciazy widac robia swoje. . .
@ demo_krytyk
dnia 25.06.2019, 09:59
Ocena
komentarza:
15
Sądząc po komentarzach,wielu z komentujących ma zapewne problemy z syndromem FAS.Innymi słowy,zadziwiająca jest solidarność łężyńskich pijaków i innej patologii.Wystarczy być na meczu w Łężynach,by przekonać się o poziomie pijaństwa i wulgarności tamtejszych "kibiców".Po meczu pijane towarzystwo "rozlewa" się po wsi, a To wydarzenie jest jednym z efektów tej "subkultury"...
@ demo_krytyk
dnia 25.06.2019, 10:01
Ocena
komentarza:
11
Czy każdy duży brzuch u kobiety oznacza ciążę ? Mało to grubych bab w Łężynach ?
@ ...
dnia 25.06.2019, 10:14
Ocena
komentarza:
0
no i dobrze
@ dragoness
dnia 25.06.2019, 10:49
Ocena
komentarza:
4
@ kibic
Pewnie że nie. Potem rodzą się takie egzemplarze jak ty.
@ kibic
dnia 25.06.2019, 11:07
Ocena
komentarza:
0
ToMasz i dragoness - nie będę się zniżał do waszego poziomu!
@ dragoness
dnia 25.06.2019, 11:12
Ocena
komentarza:
1
Słoneczko. Każdy czasem pieprzy bzdury. Grunt to umieć się do tego przyznać. Ty jeszcze tego nie potrafisz.
@ ToMasz
dnia 25.06.2019, 17:48
Ocena
komentarza:
4
Jego matka tez nie widziala zwiazku przyczynowo skutkowego. . .
@ abc
dnia 25.06.2019, 18:14
Ocena
komentarza:
3
Musisz podskoczyć, kibicu, by osiągnąć poziom ich świadomości, bo jak na razie to piejesz na cześć zachowań patologicznych. Wolno Ci. Ale do czego prowadzi tolerowanie takich zachowań, które według Ciebie są normalne.
@ Do Kibic
dnia 25.06.2019, 22:15
Ocena
komentarza:
4
Wierzę w przeznaczenie.Moja ciocia nie paliła,nie piła żadnych alkoholi,odżywiała się prawidłowo,nie pracowała ciężko i żyła bezstresowo,a umarła na raka w wieku 42 lat.Pamiętam jak ubolewała nad moją mamą,że się wykończy,bo ciężko pracowała i paliła skręty z własnego tytoniu/dawniej ludzie uprawiali/a żyje w zdrowiu dochodząc do 90.Naukowcy amerykańscy zbadali,że palenie zabija raka piersi.Nie popieram palenia i picia w ciąży,ale przykre,ile kobiet rodzi kalekie dzieci,z wadami genetycznymi,a wzorowo dbały o rozwój dziecka pod swym sercem.Z obserwacji wynika,że życie jest nieprzewidywalne,nic nie zaplanujemy i nie unikniemy,co los niesie.
@ Do Kibic
dnia 25.06.2019, 22:37
Ocena
komentarza:
2
Stanę w obronie kibica,gdyż ostro jadą po Nim,a wcale nie musi być egzemplarzem patologicznym.Znam sytuacje,że paląca kobieta z chwilą zajścia w ciążę,chciała zupełnie rzucić papierosy,lecz lekarz zalecił ograniczenie i stopniowe eliminowanie,by uniknąć pewnych komplikacji w organiźmie.Dziecko dziedziczy skłonności do picia,chociaż matka nigdy nie piła alkoholu,była abstynentką.Zaś kobieta pijąca,nawet tuż przed porodem,rodzi dziecko/wody płodowe jak [...]ówka/i wyrasta z niego abstynent.Potępiam matki nie dbające o dziecko jeszcze w życiu płodowym nie mówiąc o późniejszym.Żal mi idealnych kobiet,które pragną macierzyństwa a nie jest to możliwe.Żal matek poświęcających wszystko dla prawidłowego rozwoju poczętego dzieciaczka,a rodzi się kalekie.Taka niesprawiedliwość życiowa.Inny przykład:dziewczyny/piszą o nich powyżej/wulgarne,pijące itd.cieszą się zdrowiem,a inne utalentowane,przykładne,giną z rąk oprawców lub walczą z determinacją o zdrowie i życie.Dlaczego??
@ gosia
dnia 01.07.2019, 12:19
Ocena
komentarza:
0
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ USA
dnia 24.06.2019, 13:17
Ocena
komentarza:
34
Strzelać od razu gdy nie słuchają policjanta.
@ Jaślak
dnia 24.06.2019, 13:25
Ocena
komentarza:
77
Ludzie, zastanówcie się co piszecie, zamiast wspierać policję która interweniowała w słusznej sprawie to jeszcze ją obrażacie. Chcecie bezprawia i bandytyzmu na ulicach i miejscach publicznych, w szkołach i kościołach? Chyba nikt tego nie chce. Sąsiedzi i przypadkowi widzowie powinni sami stanąć w obronie policjantów , a przynajmniej uspokoić pijaną hołotę. Przecież to policjanci bronią naszego bezpieczeństwa często z narażeniem życia i powinni czuć w nas wsparcie a nie pogardę i brak szacunku.
@ abc
dnia 24.06.2019, 13:37
Ocena
komentarza:
13
Na wsi? Widać, że jaślanin i realia wsi obce. Być przeciw swoim ze wsi a razem z policją? Pan żartuje. U nas musi się mentalność zmienić. Każdy, kto by się zachował tak, jak powinien, musiałby się chyba wyprowadzić. Dlatego ludzie nie reagują.
@ ser_dziurawiec
dnia 24.06.2019, 13:49
Ocena
komentarza:
4
Chyba nigdy nie miałeś styczności z jasielską (lub jakąkolwiek inną) policją. To co zeznają funkcjonariusze, rzadko kiedy zgadza się z tym co się naprawdę działo.
@ Nie ZNSM POLICJI JASLO BRONIACEJ
dnia 24.06.2019, 17:45
Ocena
komentarza:
-2
milicja jasielski że zgłoszeń robi sobie ja ja żartuje śmieją się! udają że słuchawka tel.zepsury! odsylaja do sądu! jak człowiek prosi o pomoc! naruszają masoeo par.266 !!! i tu podstawy mam by wezwac kilku takich ,,madrych,,do sadu.
@ Aa
dnia 25.06.2019, 05:50
Ocena
komentarza:
1
Dobrze napisane
@ takitu
dnia 25.06.2019, 10:32
Ocena
komentarza:
11
Jak najbardziej zgadzam się z tym co pisze "Jaślak", jeśli nadal będzie przyzwolenie społeczeństwa na tego typu zachowania to będzie strach wyjść z domu. Nie może być tak , że grupa osób robi sobie co chce , a pozostali nie zwracają uwagi i przyzwalają.
Taka zachowanie oraz obojętność mieszkańców doprowadzi kiedyś do tragedii , a dużo nie brakuje i wtedy będzie pytanie "gdzie była policja"
Jeśli ktoś jest dorosły i chce pić alkohol, to oczywiście nie ma co zabraniać jednak kup sobie człowieku, idź do domu i nawal się jak samolot, a nie rób burd aby wszyscy słyszeli i widzieli bo to żaden lans.
"abc" nie zgadzam się , czemu masz się zgadzać na takie zachowania, które są nie zgodne z prawem i czemu miałbyś się wyprowadzić, przecież to nie Ty jesteś winny.

W takich sytuacjach policja powinna być wspierana przez mieszkańców, bo jak inaczej można zaprowadzić porządek, tylko wspólnie bo to dotyczy nas wszystkich. Wszyscy chcieliby aby było normalnie , cisza, spokój i liczymy na to że zrobi to policja, jednak jeśli przychodzi co do czego i policja szuka różnego rodzaju wsparcia to wszyscy nabierają wody w usta. Nikt nic nie widział i nie słyszał.
Czy nie milej jest przejść przez jakąkolwiek miejscowość w ciszy i spokoju.
Pomyślcie o swoich dzieciach , na co są narażone, widząc takie zachowania, patologie, jaki to będzie miało wpływ na ich rozwój i podejście do życia.

Podsumowując każdy ma prawo wypić ale w miejscach do tego wyznaczonych lub najlepiej w domu, a pozostali mieszkańcy mają prawo do ciszy i spokoju.
@ Ok
dnia 24.06.2019, 13:25
Ocena
komentarza:
-10
Zaznaczmy jednak ,że po NIEWLASCIWYM użyciu środków przymusu mężczyzna dostał zapaści, a kobieta w ciąży duszności. Ale niestety tak to jest gdy policja psika gazem na oślep i czuje się bezkarna. Mam nadzieję że do czasu.
@ Xxx
dnia 24.06.2019, 16:30
Ocena
komentarza:
-11
Zapaści
@ ***
dnia 24.06.2019, 17:27
Ocena
komentarza:
-13
Zapaści ?
@ Rety
dnia 24.06.2019, 18:09
Ocena
komentarza:
-12
Tak,dostał zapaści.
@ ***
dnia 24.06.2019, 18:10
Ocena
komentarza:
19
Dziwne teraz recepty wypisują że po ZAPAŚCI piwo żłopał jak go z karetki pogonili :-))) a co do tej duszności to proponuję zrzucić 100 kilo to i płuca nie będą strajkować ;-)
@ Xx
dnia 24.06.2019, 13:29
Ocena
komentarza:
54
Bardzo dobrze zrobili powinni jeszcze oklepac na komedzie
Porządnie a kobieta w ciazy i alkohol trzaskanie szyb w radiowozie
Powinni tak dostac zeby przez miesiac sie wysrac niemogli
Banda patologi
@ dziad
dnia 24.06.2019, 18:47
Ocena
komentarza:
1
Pewnie pili na poczet przyszłego piecet plus jednak 108 tysięcy przez 18lat robi wrażenie.
@ X
dnia 24.06.2019, 21:38
Ocena
komentarza:
-2
Człowieku zastanów się co piszesz. Czyste pomówienia.A wszystko da się sprawdzić.
@ ToMasz
dnia 25.06.2019, 07:30
Ocena
komentarza:
7
Mnie zastanawia kto porkryje koszt wybitej szyby? Przeciez 500 plis wolne jest od zajeć. . .
@ driver
dnia 24.06.2019, 13:56
Ocena
komentarza:
63
debili w lezynach nie brakuje brawo dla policji ze zareagowali a nie siedzieli z suszarka w krzakach
@ bhp
dnia 24.06.2019, 15:22
Ocena
komentarza:
21
Tylko w Polsce obowiązuje prawo pięści awanturujach się zakapiorpw różnej maści. Czy tak dużo kosztuje slowo przepraszam,posłuchać innych, i przestac tkwic w przekonaniach zee się ze zawsze mają rację. Dołożyć ile kodeks przewiduje
@ Mieszkaniec
dnia 24.06.2019, 17:58
Ocena
komentarza:
8
Powinni nie stać po sklepem z suszarką w ręce czaic się zza drzewa o ten zapierdziela to go złapiemy. Tylko przejechać się po wsiach i zainteresować się tym czym powinni.
@ znaffca
dnia 24.06.2019, 14:03
Ocena
komentarza:
-16
Lubię czytać artykuły uwzględniające WYŁĄCZNIE opinię jednej strony! Bo słyszałem, ze było nieco inaczej niż pan rzecznik przedstawia. A zachowanie Policji czasami ociera się wręcz o prowokacje.
@ XD
dnia 24.06.2019, 14:03
Ocena
komentarza:
46
Oczywiscie wina policjantów... najpierw mogli zapytac kobiety czy aby czasem nie jest w ciąży i pana czy toleruje pieprz bo mają zamiar uzyc gazu
@ Picolo
dnia 24.06.2019, 14:03
Ocena
komentarza:
40
Brawo dla policji.
@ Rychu
dnia 24.06.2019, 14:14
Ocena
komentarza:
-20
mają prawo śmiecić na prywatnej działce, nieważne, że nieogrodzonej i znajdującej sie przy drodze publicznej. interwencja policji nie powinna się odbyć
@ znaffca
dnia 24.06.2019, 14:23
Ocena
komentarza:
-12
Godzina 19-ta. Na uwagę policjantów panowie przenieśli się spod sklepu na prywatną działkę, czyli zastosowali się do pouczenia policjantów. Po co zatem była interwencja??? Po to, by zrobiło się weselej?
@ yozef
dnia 24.06.2019, 14:28
Ocena
komentarza:
23
bo bbrazali policjantow ,,a tego robic nie wolno ,,,oj gdyby to byllo za czasow komuny ,,,wtedy ci panowie na komendzie by soe zmnalazli i zaspiewali tak aby do konca zycia juz tam nie powrocic mmmmm.,stare dobre czasy tak bylo i byl porzadek i szacunek do funkcjonariusza
@ Riki
dnia 25.06.2019, 08:16
Ocena
komentarza:
3
Skad przed podjeciem interwencji mogli wiedziec czy wlasciciel posesji zezwala na spozywanie alkoholu w tym miejscu. Jakby grzecznie bedacy na miejscu obywatele zachowywali sie to napewno nie doszlo by do uzycia gazu i zatrzymymania. Kazdy rozszedl by sie w swoje strony. A jak sie pod wplywem alkoholu wlaczylo cwaniactwo i obrazanie to ciekawe jak Ty bys na to zareagowal. Dal sie pewnie zwyzywac zmieszany z blotem ucieklbys do domu???
@ Zxxx
dnia 24.06.2019, 14:36
Ocena
komentarza:
-18
Byłam świadkiem tego i nikt nie wie jak było
Policja psikala gazem nie patrzyła czy tam sa dzieci czy nie kobieta w ciąży nie piła alkoholu tylko przyjechała po ojca którego bez podstaw psikali gazem i zamykali do gadoowozu
@ ToMasz
dnia 25.06.2019, 07:34
Ocena
komentarza:
3
Jak zwykle bez podstawy prawnej . . . Policja z nudow szukala sobie zajecia. Takie bajki na FB sobie wklej.
@ Prezydent Łężyn
dnia 25.06.2019, 15:12
Ocena
komentarza:
-6
Od dawien dawna wiadomo że do tej formacji (dawniej milicja a obecnie policja) brano jednostki niezbyt wysokich intelektualnych lotów .
@ Lila
dnia 25.06.2019, 20:53
Ocena
komentarza:
-6
Cudny jest ten gadoowóz. Świetna nazwa.
@ synek
dnia 24.06.2019, 14:38
Ocena
komentarza:
12
Gdzie jest Bodnar? Dlaczego nie protestuje przed takim okrucieństwem?
@ kawosz
dnia 24.06.2019, 14:40
Ocena
komentarza:
28
Kobieta w ciąży która pije alkohol najwidoczniej jest tego świadoma, że coś może stać się dziecku no ale jest dorosła wie co robi, tylko co później z dzieckiem jeśli urodzi się jakieś chore i wtedy całe życie musi z tym żyć a matka a zresztą brak słów to i tak nic nie da.
@ Kkl
dnia 24.06.2019, 17:16
Ocena
komentarza:
14
A gdzie masz bystrzaku napisane ze kobieta w ciazy byla pod wplywem?
@ ***
dnia 24.06.2019, 17:58
Ocena
komentarza:
-6
A gdzie masz napisane że nie była ? Najlepiej wiedzą ochlaptusy z którymi była to niech się wypowiedzą. I nawet wiem jaka będzie odpowiedz. Że NIEEEEE. Nawet oddech wstrzymywała jak koło nich stała ;-)
@ Zxxx
dnia 24.06.2019, 14:41
Ocena
komentarza:
-15
Posesja była prywatna więc nie mieli prawa na nią wieść
Wszystko jest na filmikach jak policja się zachowała.
I powinni oni zostać ukarani
Kobiecie w ciąży psikli prosto w oczy chodz wiedzili że jest w ciąży
Bo każdy się darł że jest.
Mężczyznę zabrali i zakuli na ternie prywatnym
Dzieci były świadkami stali obok a oni psikali gazem
@ takitu
dnia 25.06.2019, 10:51
Ocena
komentarza:
11
I co z tego , że prywatna, czy wydzieranie się na prywatnej posesji w niebogłosy to normalne, zastanów się. Idź sobie pod dom i tam się wydzieraj, zobaczymy jak sługo.

Gdyby zachowanie było odpowiednie to policja by nie interweniowała, a że się robi imprezy na pół wsi to są skutki.
Ciekaw jestem , gdybyś był sam i podjechała policja, czy też byłyby przepychanki, pewnie nie , uszy po sobie i cichutko poszedłbyś w swoją strony. Cwaniactwo jest ale w grupie, a w pojedynkę to wszyscy baranki.

A co mieli zrobić jeśli żadne słowa nie trafiają do Was , więc użyli środków przymusu i bardzo dobrze, może następnym razem nie będzie cwaniactwa w grupie.

Jak masz filmik to śmiało zgłoś i złóż zeznania takie masz prawo. Połowa stoi, wydziera się "to niech mnie zamkną" , "j...bać psy" i kręci filmiki, to jest Twoim zdaniem normalne, zastanów się.

Nie jesteście pępkiem świata i miejcie świadomość, że nie wszystko wolno, nie mieszkacie w miejscowości sami i wbijcie to sobie do łbów.
@ Prezydent Łężyn
dnia 25.06.2019, 15:08
Ocena
komentarza:
-6
Na wsi jest dużo większa tolerancja i nikt tam problemu nie robi jak się ktoś tam od czasu do czasu zadrze. Nie to co w klatce w blokach gdzie byle stukot i milicje wzywajooo...
@ ...
dnia 25.06.2019, 23:43
Ocena
komentarza:
1
Tolerancja ze strachu chyba zeby mu nue uszkodzili na pisesji czgis potem
@ Zxxx
dnia 24.06.2019, 14:45
Ocena
komentarza:
-8
Kobieta w ciąży nie piła alkoholu przyjechała tylko po swojego ojca
Wtedy poszla w jego obronie i tyle
@ dragoness
dnia 24.06.2019, 14:58
Ocena
komentarza:
25
Dlatego pomysł z kamerkami na mundurze jest zasadny.
@ Pytający
dnia 24.06.2019, 15:16
Ocena
komentarza:
-13
Jakiego gazu używa policja?Wie może ktoś?
@ znawca
dnia 24.06.2019, 18:09
Ocena
komentarza:
10
Chyba cyklonu B ?
@ Prezydent Łężyn
dnia 25.06.2019, 15:06
Ocena
komentarza:
-1
Nie cyklonu tylko LPG z wtórną wentylacją kabiny pasażerskiej.
@ Xyz
dnia 24.06.2019, 15:19
Ocena
komentarza:
33
Niech policja się zainteresuje Łężynami,trzeba dużo ludzi wyprostować na dobrą drogę.
@ Jooo
dnia 24.06.2019, 15:32
Ocena
komentarza:
-3
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
@ ADAM
dnia 24.06.2019, 15:53
Ocena
komentarza:
-22
Jasielski policja to banda nieuków już raz cierpialem przez nie wiedze.

Panowie policjanci z Jasła książka w ruch bo to.troche przykre co robicie ;)
@ Xxx
dnia 24.06.2019, 17:15
Ocena
komentarza:
8
Nie no rozwalił mnie ten komentarz :-0
@ Obserwator
dnia 24.06.2019, 18:10
Ocena
komentarza:
25
Cale to towarzystwo od lat utrzymuje sie z pieniedzy z Gminnej Opieki Spolecznej.

Dodatkowo kilkunastolatka pobierajaca 500 plus glownie wydaje te srodki na alkohol.

Od najmlodszych lat czesc z tych osob pobiera dodatkowe zasilki w kwotach ok. 1000 zl na miesiac z tytulu UDAWANYCH niepelnosprawnosci poniewaz posiadaja znajmosci w Sluzbie Zdrowia.
@ ToMasz
dnia 25.06.2019, 07:39
Ocena
komentarza:
14
Zweryfikowac im wszystkie zasilki i 500 plus. Darmozjady. Polska za pisu stala sie tak bogata ze rozdaje kase w sposob nieprzemyslany. Mysle ze kiedys sie to zmieni i beda 2 razy ogladac kazde 500 wyplacone na dziecko.
@ qw1
dnia 24.06.2019, 18:11
Ocena
komentarza:
24
DZIECIAKI... jest wiele państw, gdzie po takim zachowaniu w stosunku do policjantów leżelibyście z ranami postrzałowymi w szpitalach... cieszcie się ze to Polska to możecie sobie popyszczyć...
@ Stary Glina
dnia 24.06.2019, 18:17
Ocena
komentarza:
26
Ta interwencja i zachowanie tych ,,obywateli,, to norma w środowisku wiejskim. Silne poczucie bezkarności, spowodowane faktem, że ,,jo jezdem u siebie to nic mi ni mozecie zrobić,, w dalszej kolejności doprowadzajà do tego, że ,,obywatele,, podejmujà walkę z policjantami. Dziki kraj- dzikie obyczaje.
@ kibic
dnia 24.06.2019, 20:41
Ocena
komentarza:
-14
Ależ facet pird..sz!
@ Luc do Stary Glina
dnia 25.06.2019, 08:09
Ocena
komentarza:
7
Takich patologi jest coraz więcej.
@ On
dnia 24.06.2019, 18:51
Ocena
komentarza:
-8
To ze policja zwrocila uwage jak byli w miejscu publicznym to dobrze ale to ze wtargneli na prywatna posesje bo ktos tam alkohol pije ale nie wyrzadza zadnej burdy to juz gruba przesada. Jesli na mnie by to trafilo to nie zostawil bym tak tej sprawy .
@ Paranoja.
dnia 24.06.2019, 18:55
Ocena
komentarza:
-5
W tym kraju z kumplem nie wolno nawet sie napic na swojej dzialce bo ci policja wpadnie na podworko gazem ci da po oczach i oskarzy o napasc na nich. A tak naprawde to policja naruszyla pozadek i weszli na teren prywatny i to oni powinni dostac co najmniej nagane.
@ Dike
dnia 25.06.2019, 14:07
Ocena
komentarza:
2
Naganę??? Policjanci winni być jak żona Cezara !
@ Widz
dnia 24.06.2019, 19:18
Ocena
komentarza:
15
Dzialka jest prywatna I nie nalezy do NIKOGO z tego towarzystwa.
Przebywaja oni na niej bezprawnie I zanieczyszczaja bez zgody Wlasciciela, mimo wielu prosb na jej opuszczenie.
Byc moze dlatego ze sami mieszkaja od lat cala rodzina w jednym pokoju?
@ Okej.
dnia 30.06.2019, 12:29
Ocena
komentarza:
0
Skoro jesteście tacy cwani powiedzcie to w oczy bo przez Internet każdy może.
Was nie powinno to interesowac ta cala sytuacja bo was tam nie było. I nic nie wiecie a plotkowac każdy umi.
I każdy wie kto to pisze więc nikt się nie ukryje.
@ Ojej
dnia 24.06.2019, 19:21
Ocena
komentarza:
15
Pijana nastolatka???
Dobrze, ze mieszka w Polsce, bo w Szwecji, Niemchech dawno zostala by odebrana "RODZICOM" a u nas na legalu bawi sie za 500 plus I pieniazki z opieki spolecznej.
@ Do Ojej
dnia 26.06.2019, 00:30
Ocena
komentarza:
4
W Szwecji nie widać pijanych w miejscach publicznych,bo zaraz służba porządkowa bierze pod pachy i wyprowadza,nawet ze środków komunikacji miejskiej.Żaden nie stawia oporu,idzie potulnie jak baranek.Tak myślę,w poprzednich artykułach krytykowaliście policjantów to teraz wezmą się za was i słusznie,bo Polaka rozpoznać łatwo na całym świecie-cwaniakują,krzyczą,klną,gestykulują i nie mają szacunku dla policji.W opisanym zdarzeniu nie było wyjścia żadnego-i po co ta buta
mogło być spokojnie
@ AHMED
dnia 24.06.2019, 19:23
Ocena
komentarza:
15
a ci "pseudomezczyzni?" niech ida do pracy a najlepiej to kastracja zeby nie produkowali nastepnej patologii ktora zyje za nasze!
@ ToMasz
dnia 25.06.2019, 07:45
Ocena
komentarza:
15
Zamkniete kolo. Oni na zasilku i 500 plus to dzieciaki beda zyc tak samo. W 90% tak sie dzieje. Widze to po osiedlu na jakim mieszkam. Jest klka rodzin ktore maja taki sposob na zycie z alimentow a raczej funduszu, dodatkowo wszystkie mozliwe doplaty do czynszy rachunkow. Kilka 500 plus i robi sie spory budzet. Na cholere isc do biedry na kase za 2tys?
@ Mops
dnia 24.06.2019, 19:25
Ocena
komentarza:
16
Zabrac zasilki, bo widocznie od panstwowego jedzenia przewrocilo im sie w glowie
@ Ja
dnia 24.06.2019, 20:28
Ocena
komentarza:
15
A kto tej nieletniej alkohol kupuje,bo jeżeli sprzedają jej w sklepie w Łęzynach to tym też ktoś powinien sie zająć.
@ biskup
dnia 24.06.2019, 20:54
Ocena
komentarza:
-10
wpisujcie ile zarabiacie to się pośmiejemy
@ Anim
dnia 24.06.2019, 21:16
Ocena
komentarza:
-6
Kogo dokladnie zatrzymała policja ?
@ :0
dnia 24.06.2019, 21:53
Ocena
komentarza:
5
W głowie się to wszystko nie mieści.
Ile jest patolgi na świecie.
Jak to skutecznie tępić...
Co trzeba mieć w głowie, żeby robić i gadać takie rzeczy.
Alkohol całkiem zabija szare komórki w mózgu tych osób.
Ile jeszcze i co musi się stać, żeby Ci ludzie poszli w końcu po rozum do głowy.
I te dziewczyny które patrzą, pozwalają tym swoim pożal się Boże partnerom
Zachowywać się w ten sposob. Idziecie po rozum do głowy.
Zyjcie tak jak Bóg przekazał.
@ Szkoda slow
dnia 24.06.2019, 21:57
Ocena
komentarza:
-3
Widac jaki jest cyrk w naszym kraju. Masz wlasna dzialke kupiona za gruba kase a nawet nie wolno ci sie piwa z kumplem napic. Drzewa ci nie wolno wyciac,postwawic budynku tez nie wolno ,na wszystko trzeba pozwolenia i oczywiscie jescze za to placic. Jak widzialem wyrzej sa nawet tacy madrzy twierdzacy ze na wlasnej dzialce peta nie moge rzuci na ziemi.Przez takich delikatnie mowiac idiotow mamy w Polsce taki cyrk. Jeszcze troche to nie bedzie mozna sobie wyrwac grzadek bez zezwolenia. I to jest niby ta wolnos i demokracja za ktora ludzie gineli i siedzieli latami w wiezieniach miedzyinnymi ja tez. Ludzie wezcie sie zastanowcie co robicie i piszecie bo kiedys w Was to uderzy.
@ dragoness
dnia 24.06.2019, 22:01
Ocena
komentarza:
11
Problem w tym, że to nie była ich działka.
@ Prezydent Łężyn
dnia 25.06.2019, 14:58
Ocena
komentarza:
7
Ludzie w dzisiejszych czasach nie mają mózgu tylko telewizję.
@ abc
dnia 25.06.2019, 21:10
Ocena
komentarza:
6
Bardziej w nas uderzy zdemoralizowanie społeczeństwa i tolerowanie patologicznych zachowań typu chlanie przy drodze, na dodatek za pieniądze podatników. Tam ktoś wyżej pisał o tym, że na swojej działce sobie może wyrzucić i 100 petów i puszek. 100 a jeden to różnica. Jednego peta możesz sobie wyrzucić. Ale 100 świadczy o niechlujstwie.
@ Ty
dnia 24.06.2019, 22:30
Ocena
komentarza:
-4
Ale byl tam wlasciel dzialki.
@ Niestety
dnia 24.06.2019, 22:47
Ocena
komentarza:
9
Łężyny to banda alkoholików ,agresorów i degeneratów.
Nie pierwsza i nie ostatnia taka sytuacja.
@ Rolnik
dnia 24.06.2019, 22:47
Ocena
komentarza:
13
Ta działka jest moją własnością a nie tych pijackich mord alkoholików którzy weszli bez mojej zgody i chlali tego jabola, wypałować ich tak żeby tydzień nie usiedli na doopie.
@ Marecki
dnia 25.06.2019, 18:17
Ocena
komentarza:
2
Jesteś pewien że to była twoja własność bo ja nie
@ Ty
dnia 24.06.2019, 23:10
Ocena
komentarza:
-3
nie pili jabola tylko piwo
@ keller
dnia 24.06.2019, 23:48
Ocena
komentarza:
2
a gdzie.. rzecznik praw obywatelskich ?? chi,chi .
@ Jo
dnia 24.06.2019, 23:50
Ocena
komentarza:
9
Największą patologia tam siedzi. Każdy wie kto. Już nawet rodzinami siedzą.
@ ToMasz
dnia 25.06.2019, 07:47
Ocena
komentarza:
8
Typowy wyborca pisu
@ Luc do ToMasz
dnia 25.06.2019, 08:12
Ocena
komentarza:
7
Zgadza się. Mają obiecane pieniądze przed wyborami to idą na nich głosować.
@ takitu
dnia 25.06.2019, 10:55
Ocena
komentarza:
10
Zgadza się, pytanie tylko czemu każdy przechodzi obojętny. Ile jeszcze mamy tolerować takie zachowania.
Jestem za surowym karaniem za takie wybryki, zero szacunku dla nikogo, myślą , że wszystko im wolno.
@ Speytny
dnia 24.06.2019, 23:53
Ocena
komentarza:
2
Mogli ich wszystkich zagazować.
@ hh
dnia 25.06.2019, 00:56
Ocena
komentarza:
-1
biedulki jasielskie
@ Skutki
dnia 25.06.2019, 06:27
Ocena
komentarza:
3
Od piwa głowa się kiwa.Patrząc na te "dreszcze",może piwo bezalkoholowe?
@ Marcin
dnia 25.06.2019, 09:52
Ocena
komentarza:
-16
Policjanci szukali guza to go znaleźli, a teraz biedni pokrzywdzeni. Ludzie spokojnie pili piwo, to po co policja się wtrącała. Tym bardziej, że zdarzenie miało miejsce na prywatnym terenie.
@ takitu
dnia 25.06.2019, 11:04
Ocena
komentarza:
7
Człowieku, chcesz się napić to idż do domu jak człowiek i się napij.
@ Speytny
dnia 25.06.2019, 09:55
Ocena
komentarza:
7
Debile teren nie jest ich własnością. Spokojnie pili to przyjdź i zobacz jak spokojnie piją a wraz z nimi malolaty i cwaniakuja na całego. Patole
@ ...
dnia 25.06.2019, 10:02
Ocena
komentarza:
8
Tam od dawna działy się cyrki z ich kibicami na meczach
@ ...
dnia 25.06.2019, 10:05
Ocena
komentarza:
-3
PIS matecznik
@ ...
dnia 25.06.2019, 10:08
Ocena
komentarza:
-2
PIS wprowadzi jeszcze 500+ do 26 lat to dopiero beda pić
@ ...
dnia 25.06.2019, 10:11
Ocena
komentarza:
6
A teraz dostaną mandat 500 złotych i bedą dale cwaniakować
@ takitu
dnia 25.06.2019, 11:01
Ocena
komentarza:
9
Pewno tak się skończy, chyba że coś z tym zrobimy, dla naszego dobra. Ile można tolerować.
Pytanie gdzie są włodarze wioski, że dopuszczają do takich zachowań? Też mają to gdzieś i najlepiej nie widzieć problemu, lepiej czekać ktoś może problem rozwiąże.

A Wy kochani rodzice zwróćcie uwagę co robią i jak się zachowują Wasze dzieci.
@ Prezydent Łężyn
dnia 25.06.2019, 14:36
Ocena
komentarza:
1
Włodarze wioski - hahah dobre.
@ xxx
dnia 25.06.2019, 12:42
Ocena
komentarza:
12
Było to po meczu Gaudium-LKS Skołyszyn.Juz podczas spotkania pijani kibice z Łęzyn chcieli pobic wszystkich i wszystko co sie rusza.Działacze z Łęzyn wezwali Policje i chwała im za to bo Ci tzw. "kibice" nie chcieli wypuscic ze stadionu zawodników ze Skołyszyna.Hitem było jak gosc w kaftanie na szyi sciagnał go rzucił o ziemię i powiedzial ze zabije sedziego:)
@ LKS
dnia 25.06.2019, 23:47
Ocena
komentarza:
5
Dobrze ze okregowka nie bedzie musiala miec z nimi do czynienia w nowym sezonie
@ xx
dnia 25.06.2019, 13:48
Ocena
komentarza:
12
A ja napisze tak ze bardzo dobrze policjaci zrobili
Patologie sie zamyka co to ma byc zeby [...]
Obelgami rzucał na policjantow trzaskał szyby
W radiowozie itp itd demolke i obelgi to sobie
Patologia z łezyn moze do rodzicow jak im
Tak pozwalaja.
To ze urzyli gazu no coz w pelni uzasadnione
A ze tam staly dzieci no ja sie pytam ciekawe
Widowisko bylo? Jak ciekawe to ciekawy byl
Tez efekt pieprzu prawda nauczka ze nic tam
[...]e do szukania i ogladanie tylko wspolczuc
Ze moze kturyś z tych dzieciakow ma wlasnie
Ojca bandyte policja powinna tak lac zeby
Polamac lapy i opuchnieta morde zeby slowa
Ku..o szm..o itp im z ryjoka juz nigdy niewyszly
@ ToMasz
dnia 25.06.2019, 17:53
Ocena
komentarza:
9
Szkoda ze nie maja nagran z tej akcji i nie moga teraz popisac sie fb czy yt. Wiekszosc takich krzykaczy wyciaga telefon w polowie zamieszania i oczekuje wspołczucia. Policja zła i interwencja bezpodstawna. Pelno tego w sieci. W komentarzach potem sa wysmiewani prze ludzi ale jak to zawsze bywa uruchamia sie zryte pokolonie hwdp itp cfaniactwo typu kibic.
@ Rolnik
dnia 25.06.2019, 22:21
Ocena
komentarza:
2
Na taką patologie to gaz pieprzowy jest za słaby na nich tylko gaz CYKLON B. lać po mordach i pałować pałą szturmówką.
@ Ty
dnia 25.06.2019, 23:01
Ocena
komentarza:
0
Uwazacie ze ktos kto wypije piwo to juz patologia?
@ dragoness
dnia 26.06.2019, 12:00
Ocena
komentarza:
-2
Nie. Jak ktoś chla do upadłego, to patologia.
@ Dike
dnia 26.06.2019, 15:16
Ocena
komentarza:
0
Nie zależy co lecz dlaczego i dlaczego tyle?
Częstotliwość i przewidywalność konsumpcji jest miernikiem stopnia nałogu.
@ stasienek
dnia 26.06.2019, 05:05
Ocena
komentarza:
-4
ultras gaudium
@ Ty
dnia 26.06.2019, 13:44
Ocena
komentarza:
1
Ti co mierzycie w tych postach jedna miara.
@ Oj :/
dnia 26.06.2019, 18:03
Ocena
komentarza:
0
Koniec świata w tych Łężynach.
Nieletnia dziewczyna pijana.
Chodzi to tego chłopaka codziennie.
Piją, palą... I Bóg wie co jeszcze się tam dzieje.
Ktoś musi się za to wziąść skoro rodzice nie reagują .
@ Y
dnia 27.06.2019, 14:37
Ocena
komentarza:
2
To skoro widujesz pijana nastolatke, to proszę wzywać policje ,A nie wyrażać ból [...] pod pseudonimem w Internecie. Tak to każdy potrafi .
@ :))
dnia 27.06.2019, 14:04
Ocena
komentarza:
-3
@Oj zazdrość zżera? Ma chłopaka który ją kocha to sobie do niego chodzi, i może chodzić kiedy chce i ile chce a Tobie nic do tego. Pijana tak? Ona nie pije, a tym bardziej nie pali. Jest bardzo odpowiedzialną dziewczyną. Taka rada dla Ciebie, jeśli kogoś nie znasz, nie oceniaj i daj spokój tej biednej dziewczynie.
@ Okej
dnia 27.06.2019, 15:54
Ocena
komentarza:
0
Łężyny górą auu
@ Okej.
dnia 27.06.2019, 16:18
Ocena
komentarza:
2
Nie ma żadnych zdjęć bo nie ma takich sytuacji
@ :D
dnia 27.06.2019, 23:17
Ocena
komentarza:
0
Hahaha kocha ? :D A to dobre :D w [...]a ją robi na każdym kroku.
A ona głupia naiwna wierzy we wszystko co jej mówi.
Sprowadza ja tylko na zła drogę.
Szkoda dziewczyny.
Oby przejzala na oczy.
@ ....
dnia 27.06.2019, 23:23
Ocena
komentarza:
1
Oni wszyscy tacy sami.
Wszyscy ich znają od tej najgorszej strony.
Pijusy, awanturnicy i jeszcze raz pijusy.
Za życie by się wzięli A nie tylko pod sklepem siedzieli.
Kto to widział !
@ Aa
dnia 28.06.2019, 04:51
Ocena
komentarza:
0
Przeszkadza Ci to?
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Zaskakujące odkrycie przy cmentarzu żydowskim

     

    Archeolodzy zakończyli badania sondażowe na terenie budowy nowego odcinka drogi wojewódzkiej 992 w Jaśle. Miały dać one odpowiedź na pytanie, czy w miejscu tym znajdował się niegdyś cmentarz żydowski, a tym samym groby? W trakcie prowadzonych prac archeolodzy natrafili na interesujące odkrycie.

  • Nie daj się cukrzycy!

    14 listopada obchodzony jest Światowy Dzień Cukrzycy. Z tej okazji razem z lek. med. Piotrem Plutą, kierownikiem Oddziału Diabetologicznego jasielskiego szpitala przypominamy o tym, że cukrzyca to niebezpieczna choroba, która prowadzi do wielu powikłań. Niestety z każdym rokiem coraz więcej osób na nią zapada.

  • Rusza kolejny nabór do projektu „Twoja szansa na nowe kwalifikacje zawodowe”

     

    Uzyskaj dofinansowanie na wybrany kurs/szkolenie/studia podyplomowe. Rekrutacja odbędzie się w dniach od 18.11.2019 r. do 22.11.2019 r. w godz. 12.00-17.00.

  • Wierzą, że oddając krew mogą uratować komuś życie

     

    O tym, że krew jest niezwykle cenna dla każdego człowieka nie trzeba nikogo przekonywać. Z pewnością do grupy osób przekonanych o jej olbrzymim znaczeniu należą uczniowie Zespołu Szkół Technicznych w Jaśle, którzy oddali krew z myślą o tych, którym może ona uratować życie.

  • Zapalając znicze na ich grobach spłacamy dług

     

    Ulice miasta spowite są gęstą mgłą. Wszyscy tłoczą się z drzwiach autokaru, aby po chwili sennie zasiąść na swoich miejscach. Od odjazdu dzieli ich zaledwie kilka minut. Z niecierpliwością oczekują chwili, w której warkot silnika oznajmi, iż wyprawa na Ukrainę wreszcie się rozpoczyna.

  • 26-latek zniszczył osiem samochodów

    W minioną sobotę w nocy na ul Szkolnej w Jaśle doszło do dewastacji ośmiu samochodów osobowych. 26-letni mieszkaniec Jasła przyznał się do winy. Policja skierowała sprawę do sądu.

  • Obchody Narodowego Dnia Niepodległości w Jaśle

     

    W całej Polsce odbywają się dzisiaj uroczyste obchody Narodowego Święta Niepodległości. W Jaśle uroczystości upamiętniające 101. rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości odbyły się w Parku Miejskim, gdzie na Grobie Nieznanego Żołnierza złożono kwiaty.

  • Ceny targowe na zakup obrączek w salonach Łazur!

     

    Planujecie ślub, a nie macie jeszcze obrączek? Stoiska targowe i ich gwar Was przytłaczają?Zapraszamy do naszych salonów jubilerskich w Jaśle i Sanoku, gdzie w ciszy i spokoju wybierzecie Wasze wymarzone obrączki po targowych cenach!

  • Czarni lepsi od wicelidera. Jaślanie mistrzami jesieni

     

    Jesień należy do Czarnych Jasło. Podopieczni Ryszarda Skuby pokonali w ostatnim meczu rundy jesiennej drużynę MKS-u Arłamów Ustrzyki Dolne 2:1. Tym samym zimę spędzą na fotelu samodzielnego lidera rozgrywek klasy okręgowej.

  • Pomagają dzieciom chorym na raka

     

    Strażacy ochotnicy znów zwierają szeregi w ramach akcji „Paczka dla dzieciaka na święta od strażaka”. Tym razem jednak oprócz zbiórki zabawek, artykułów szkolnych i innych dla dzieci z chorobą nowotworową zachęcać będą również do oddawania krwi. Machina już ruszyła. Każdy może stać się jej małym a zarazem niezwykle istotnym trybikiem.

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105