Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Strona główna

Powiat jasielski głosował na Andrzeja Dudę

231

Andrzej Duda (PiS) w pierwszej turze wyborów na prezydenta na 121 obwodów w powiecie jasielskim osiągnął najlepszy wynik. Najwyższą frekwencję odnotowano w gminie Nowy Żmigród oraz w gminie Brzyska.

Państwowa Komisja Wyborcza podała dane ze wszystkich obwodów głosowania w powiecie jasielskim. W pierwszej turze wyborów Andrzej Duda (PiS) zdobył 36 715 głosów (66,07%). Daleko za nim jest Rafał Trzaskowski (KO). Kandydat Koalicji Obywatelskiej na prezydenta RP zdobył 7 813 głosów (14,06%). Krzysztof Bosak (Konfederacja) uzyskał trzeci wynik, 4 652 głosy (8,37%), Szymon Hołownia zdobył 3 989 głosów (7,18%), na Władysława Kosiniaka-Kamysza (Koalicja Polska) zagłosowało 1 347 osób (2,42%). Robert Biedroń uzyskał 702 głosy (1,26%).

Frekwencja w wyborach na prezydenta RP w 2020 r. w I turze w powiecie jasielskim wyniosła 61,03 %. Najwięcej osób wzięło udział w głosowaniu w gminie Nowy Żmigród (63,71%), najmniej w gminie Krempna (53,41%).

Gmina Brzyska - frekwencja 63,24%

Gmina Dębowiec- frekwencja 62,56%

Gmina Jasło – frekwencja 61,35%

Miasto Jasło – frekwencja 60,07%

Gmina Kołaczyce – frekwencja 61,11%

Gmina Osiek Jasielski – frekwencja 61,70%

Gmina Skołyszyn – frekwencja 59,78%

Gmina Tarnowiec – frekwencja 61,30%

id

Napisany dnia: 29.06.2020, 11:06
Komentarze Czytelników:
Dodaj nowy komentarz Wyświetlaj:
@ pol
dnia 29.06.2020, 11:12
Ocena
komentarza:
81
Biedny i ciemny naród dał się kupić obiecankami cacankami za SWOJE i ludzi ciężko pracujących pieniądze.
@ iga
dnia 29.06.2020, 11:18
Ocena
komentarza:
58
A co robiła inna władza z twoimi ciężko zarobionymi pieniądzmi.
@ do iga jaga czy coś tam
dnia 29.06.2020, 11:23
Ocena
komentarza:
-19
na pewno nie marnotrawiła pieniędzy tak jak pisisci!!!
tyle zmarnowli już kasy ile inne ekipy (wg pisu oczywiście) zapewne nie dały rady by ukraść!!!
@ Glen
dnia 29.06.2020, 12:32
Ocena
komentarza:
12
Do "pol" nie każdy jest tak oświecony i bogaty jak Ty i posiada wykształcenie podstawowe. My tutaj jesteśmy normalni, a większość z nas ma minimum tytuł mgr. Ty też weź się chłopie za naukę, może przynajmniej mądrzejsze.
@ Jan
dnia 29.06.2020, 12:53
Ocena
komentarza:
18
Jak to co wypłacała sobie żeby mieć na ośmiorniczki
@ Ola
dnia 29.06.2020, 12:54
Ocena
komentarza:
18
A ośmiorniczki to za czyje były
@ Maliniak
dnia 29.06.2020, 12:56
Ocena
komentarza:
1
Czesto wczoraj słyszałem hasło pod lokalami wyborczymi : idę głosować na pincet!
@ iga
dnia 29.06.2020, 13:24
Ocena
komentarza:
20
Za PO podatek dochodowy był wyższy ( PO 18% PIS -17 %) a ze wszystkich stron było tylko słychać - pieniędzy ni ma i nie będzie- słowa ministra finansów
@ Mariusz
dnia 29.06.2020, 13:25
Ocena
komentarza:
31
Poprzednia władza robiła to samo, z tą różnicą ze zamiast świadczeń typu 500+ przyznawali sobie premie. Szkoda ze ludzie już zapomnieli jak było.
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 13:26
Ocena
komentarza:
-5
Nie dzieliła się?
@ Mariusz
dnia 29.06.2020, 13:30
Ocena
komentarza:
28
Osobiście nie popieram ani pisu ani po i 2 tura mnie nie interesuje ale żal mi ludzi głosujących na po. Dymali was a wy dalej zapatrzeni w nich jak by nie było innych opcji politycznych
@ Icek Morehaj
dnia 29.06.2020, 13:34
Ocena
komentarza:
-12
Już wszyscy zapomnieli że poprzednia władza zorganizowała Euro 2012 które kosztowały ciężkie pieniądze.
@ Figo
dnia 29.06.2020, 13:45
Ocena
komentarza:
2
do iga, nie marnotrawili, a dawali wąskiej grupie cwaniaczków/Vat, najlepiej zapewne zlikwidować podatki i wszystko w prywatne ręce. I jadąc do sklepu oczywiście zapłacisz za drogę, lasy, skwery oczywiście również płatne no bo z czegoś trzeba utrzymać te podmioty i w całokształcie wyjdzie, że płacimy więcej niż teraz.
@ Do @ Mariusz
dnia 29.06.2020, 13:48
Ocena
komentarza:
29
Tak jak mnie Pis dyma z kasy to mnie jeszcze nikt nie dymał.
Tyle nowych podatków i opłat że głowa mała. Wzrost opłat za śmieci nie spotykany wcześniej. Jasne zaraz odezwą się głosy że to samorządy , ale kto dał prawo samorządom do takich podwyżek no i kto siedzi w tych samorządach
@ hehehe
dnia 29.06.2020, 14:48
Ocena
komentarza:
14
powodu do dumy w tym raczej nie ma!!
w życiu bym się nie przyznał że jestem z powiatu yasielskiego!!
@ Jajato
dnia 29.06.2020, 15:01
Ocena
komentarza:
-2
Na takich jak czaskowski się nie głosuje. Kompletnie nie nadaje się na urzędnika a nie mówiąc już o prezydenturze. Bylejakość, kpina, obłuda, cwaniactwo. No teraz minusować trole i sprzedawczyki bo pełno was tu przypełzło
@ Brawo
dnia 29.06.2020, 15:08
Ocena
komentarza:
-4
Mądrzy ludzie mądrze wybierają i basta. Pan z warszawki nie znajdzie tutaj aż tylu poklepywaczy
@ Mariusz
dnia 29.06.2020, 15:12
Ocena
komentarza:
3
Zgadzam się, ale już jest pozamiatane bo w 2 turze mamy jak zwykle walkę pomiędzy POPISEM i zmiana prezydenta na większe zło nic nie da. Platforma tez wprowadzała absurdalne podatki jak np. za posiadanie psa większej głupoty już nawet pis nie wymyślił. Nie miej złudzeń że jak PO dojdzie znowu do władzy to obniży podatki, jak oszukali nas raz to zrobią to ponownie.
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 15:15
Ocena
komentarza:
9
„Te pieniądze im się po prostu należały!”
@ Iga
dnia 29.06.2020, 15:15
Ocena
komentarza:
10
A co tytuł ma do rzeczy??? Dzisiaj magister to nic wielkiego. Ani dobrej pracy ani zarobków z tego tytułu nie ma. Dziś kto ma fach w ręku ten jest gość. Magistrów jest jak grzybów po deszczu.
@ styk
dnia 29.06.2020, 15:37
Ocena
komentarza:
17
1 % ovmizki i 4 % inflacji. Po prostu czysty zysk, o dluzu jaki trzeba bedzie splacac latami juz nawet nie wspomne. Ciekawe czy wam w tym tygodniu znow obiecaja zbiornik retencyjny ? Czy moze dopiera przy kolejnych wyborach ?
@ Qwa
dnia 29.06.2020, 15:39
Ocena
komentarza:
13
Gdyby ktoś nie wiedział dlaczego firmy będą upadać , kasa na rozdawnictwo się skończy a my będziemy skansenem Europy i pośmiewiskiem świata niech podziekuje mieszkańcom wsi z podstawowym lub gimnazjalnym wykształceniem którzy łykają wszystkie debilizmy z jedynego słusznego kanału TVPiS i Radia Maryja...to katoliban załatwi przyszłość Twoich dzieci .
Chcesz wstać z kolan ? Skorzystaj z tego wciągu dwóch następnych tygodni bo potem upierdo.a ci nogi
@ Xys
dnia 29.06.2020, 16:05
Ocena
komentarza:
-11
To za miedze do Krosna won
@ Hhhggjfa
dnia 29.06.2020, 16:16
Ocena
komentarza:
-2
Pół się cieszy bo zakładali się za jego u Sowy. Nie ma idealnej władzy ale to mniejsze zlo
@ do @ Ola
dnia 29.06.2020, 16:29
Ocena
komentarza:
21
Teraz nie ma ośmiorniczek jest 80 mln w błoto na karty wyborcze. Wiesz ilu powodzianom z ostatniej soboty można by było za to wybudować nowy dom? A tak to karty do pieca
@ Ave
dnia 29.06.2020, 16:39
Ocena
komentarza:
-2
Co robiła poprzednia władza z Twoimi pieniędzmi?
@ oko
dnia 29.06.2020, 16:53
Ocena
komentarza:
22
Od 5 lat w Polsce jest tak dobrze, że córka prezydenta Dudy uciekła do Anglii.
Według wyborców PiS powinna przyjechać pracować na podkarpacie, bo tu jest jeszcze lepiej niż w Anglii i wszyscy tu kochają Dudę. Tylko że tak naprawdę to wszyscy młodzi z podkarpacia spieprzają a dziadki i babki głosują na PiS. Taka tajemnica sukcesu PiSu.
@ Taaaaaa
dnia 29.06.2020, 16:59
Ocena
komentarza:
16
Ponad 2,5-krotnie zwiększyła się liczba prób samobójczych podejmowanych przez dzieci i młodzież w grupie wiekowej 13-18 lat między 2013 a 2019 rokiem. W 2013 r. osoby z tej grupy wiekowej podjęły 348 prób samobójczych, podczas gdy w 2019 r. – 905

A wy tyko pis i duda idzcie sie zastanowcie nad swoim zyciem jak jest zryte to nienfundujcie innym takiego pisistowskiego syfu!
@ antypopis
dnia 29.06.2020, 17:13
Ocena
komentarza:
18
Ale elektorat pisu nie widzi tych nowych podatków i coraz wyższych kosztów utrzymania. Widzą socjal i tvp nienawiść.
@ Mm
dnia 29.06.2020, 17:22
Ocena
komentarza:
6
Przytoczę słowa pewnej Pani, która nie pobiera 500+,nie ma renty, ani emerytury. Żyje ze skromnej wypłaty męża.,, Mi najlepiej żyje się za Dudy,,
@ obywatel.
dnia 29.06.2020, 17:59
Ocena
komentarza:
9
na pewno nie rozdawali na lewo i prawo i nie sponsorowali menelstwa , nie kupowali głosów.
@ OLT
dnia 29.06.2020, 18:02
Ocena
komentarza:
-10
Za dwa tygodnie tak samo kochani, oddajcie głos i będzie spokój,
goguś z Warszafki, niech spada do swojego złodziejskiego
miasta pod spódniczkę Hani.
@ Ciemniak
dnia 29.06.2020, 18:20
Ocena
komentarza:
11
Wstyd być jaślaninem, zmieniam nick na "ciemniak"
@ gggggg
dnia 29.06.2020, 18:24
Ocena
komentarza:
-2
Ja i może bym na Trzaskowskiego zagłosował, ale on obieca a i tak za dwa dni zapomni co mówił.
@ OLT
dnia 29.06.2020, 18:29
Ocena
komentarza:
-1
Do gggggg
Ależ skąd, jak Trzaskowski coś obieca to na stówe nie zaPOmni,
on POprostu zrobi dokładnie odwrotnie, tak jak to PO ma zapisane
w swoim statucie.
Tusk go odPOwiednio wyszkolił jeśli o obietnice chodzi.
@ szejan
dnia 29.06.2020, 19:49
Ocena
komentarza:
-5
Sikorski łowił ośmiorniczki przy Czajce. Były PO-wskie.
@ do, do iga jaga czy coś tam
dnia 29.06.2020, 21:29
Ocena
komentarza:
3
Poprzednia władza nie marnowała naszych pieniędzy, tylko po prostu je kradła.
@ Patriota
dnia 30.06.2020, 05:39
Ocena
komentarza:
-2
Mgr na Uniwersytecie jasielskim
@ Ehhhh
dnia 30.06.2020, 07:48
Ocena
komentarza:
0
Stwierdzenie,że zysk jednego czlowieka oznacza szkodę drugiego, jest sluszne w odniesiemiu do kradzieży i wojny ...Jednak "wojna i handel to rózne rzeczy".Ludwik von [...] : to pomieszanie jest typowe dla skrajnych antyrynkowych kolektywistów cZyli pisitów!
@ Aga
dnia 30.06.2020, 08:13
Ocena
komentarza:
5
co robila? Np powstało trochę dróg i innych inwestycji. Od kiedy skończyły sie inwestycje z poprzedniej ekipy , nowych się nie zaczyna. Ale co tam - ważne ze macie na kiełbasę i wieeeelki telewizor
@ OLT
dnia 30.06.2020, 08:56
Ocena
komentarza:
0
Do Aga
PrzyPOmnij sobie Aguś jak to PO budowało te drogi i autostrady,
ile prywatnych polskich firm podwykonawczych zbankrutowało,
, ludzie ci błagali o swoje należne pieniądze, bo oczywiście
sądy wiadomo na czyją korzyść orzekały.
Niektórzy nie wytrzymywali, popełniali samobójstwa, tak się
budowało te drogi a poprzedników.
Za darmo to i ja mogę budować.
@ Torment
dnia 30.06.2020, 13:55
Ocena
komentarza:
1
Hmm wszyscy myślą o ośmiorniczkach PO ale nikt nie mówi o kawiorach i szampanach PIsu
@ anty "pasztet"
dnia 30.06.2020, 17:14
Ocena
komentarza:
3
nie wiem gdzie Ty i Ci "normalni" zdobywają te tytuły mgr. bo chyba nie na uczelniach wyższych.. z tego co się orientuję to tytuł mgr na normalnej uczelni jest pisany bez kropeczki. A jak już kończysz zdanie to raczej nie skrótem:/
Ale oczywiście nie kwestionuje Twojego mgr.

I niestety "pol" ma rację, że większość wyborców dała się kupić tylko szkoda, że widzą tylko to co dostają, a nie to co wydają w sklepach...
Teraz jeszcze usłyszeli o 500 na wakacje to już w ogóle o czym tu rozmawiać "X" na narciarza króla wszystkich stoków:/ perfidnego dziada - brak słów.
@ obserwter
dnia 30.06.2020, 18:06
Ocena
komentarza:
0
Do Styk- W Jaśle co wybory to budują zbiornik retencyjny w Myscowej od 20 lat nic się nie zmieniło za to nierobów za 550+ przybyło, patologia ma na piwo i papierosy a ludzie na nich pracujący łożą z własnych podatków , bo tacy nie umieją liczyć, im się wydaje ,że Duda i Kaczyński dają z własnych pieniędzy, otóż nie oni nic nie dają na to składają się ludzie pracujący! Za to oni mają coraz większe nagrody też z podatków ludzi pracujących na nich.
@ -
dnia 29.06.2020, 11:12
Ocena
komentarza:
27
TVP umie zmanipulować
@ stary
dnia 29.06.2020, 13:02
Ocena
komentarza:
21
po to trzymają Kurskiego za nie małą kase.
@ fan
dnia 29.06.2020, 17:16
Ocena
komentarza:
-12
Lemingi kto spiewał w TVP sto lat Tfuskowi?? i kiedy?? za PO MAFI!!! jak rządziła i ROZKRADAŁA POLSKĘ!!!. Tak było.

Jakis leming pisał tutaj ze jakas niemiecka firma drukował karty do głosowania?? Prosze podac nazwe tej firmy i czy to jest zgodne z prawem??.

leming to stan umysł lub bakteria ... nie wolno się wdawac w dyskujsę grozi zarazeniem.
@ Tak?
dnia 29.06.2020, 17:48
Ocena
komentarza:
-5
To se oglądaj tefałyn
@ Inka
dnia 29.06.2020, 18:01
Ocena
komentarza:
-4
Uważaj by ciebie nie zmanipulowali, bo głupkowatych łatwo manipulować.
@ fan
dnia 29.06.2020, 20:13
Ocena
komentarza:
-10
Trzaskowski juz podziekował Grockiemu z Senatu za zablokowanie wyborów w Maju??Powiedział ze gdyby nie senat juz by było PO zamiatane ale teraz mamy szanse??

I jak tam lemingi koperty?? zarazały czy PeOwcy blokowali wybory z powodu mizernej kandydatki?? i jak tutaj wierzyc KŁAMCĄ teraz a jak wierzyc ze dotrzymają słowa jak by wygrał?? Pytanie komu ma słuzyc Trzaskowski? Grocki sie boji ze zacznie sie proces w sprawie kopert Gawłowski tez się boji.

Od cała prawda o PARTI OSZÓSTW i manipolacji ale cieny lud łyknie wszystko bez rozumu tak jest.
@ do fan
dnia 29.06.2020, 21:43
Ocena
komentarza:
4
Wyborcy PiSu znają się na polityce tak samo, jak na ortografii. Jedynie na co ich stać to kwakanie z potwornymi błędami kaczych sloganów z TVPiS i z ambony
@ Pooo
dnia 30.06.2020, 08:39
Ocena
komentarza:
-2
Dobre porównanie teraz porównaj to jak próbowaliście na Komorowskiego
Ten człowiek nie przeszkadzał wam na stanowisku prezydenta??.
Udający mądrego czlowiek9z ograniczeniami itelekualnymi i głównymi.??.

To wasz poziom głupoty który was reprezentował przez 5lat.

Wy lemingi na takich ludzi glosujecie ak Kopacz.Siemoniak itd...Poziom
PO
@ dragoness
dnia 29.06.2020, 11:16
Ocena
komentarza:
26
Socjal i kościół rządzi.
@ Buu....
dnia 29.06.2020, 11:24
Ocena
komentarza:
2
A nienawiść i agresja w opozycji, która to nie szanuje demokracji...
@ do dragoness
dnia 29.06.2020, 13:06
Ocena
komentarza:
-1
Tobą? :-) :-)
@ Mariusz
dnia 29.06.2020, 14:26
Ocena
komentarza:
-2
Lepsze to niż terror lgbt
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 15:18
Ocena
komentarza:
5
„Terror” polegający na tym, ze TAKŻE chce się moc zawrzeć związek?
Albo być bezpiecznym na ulicy? Mają się pochowac w mysie dziury i być cicho, wtedy będzie dobrze?
@ Mariusz
dnia 29.06.2020, 17:01
Ocena
komentarza:
2
Ale skąd ja nie mówię o porządnych gejach którzy spokojnie sobie żyją i nie domagają się nie wiadomo czego, tylko o tych którzy paradują i domagają się specjalnego traktowania i adopcji dzieci
@ Mariusz
dnia 29.06.2020, 17:06
Ocena
komentarza:
-2
Poza tym większość ludzi jest temu przeciwna więc lewica skoro taka demokratyczna niech to zaakceptuje
@ Liżmirzyć
dnia 29.06.2020, 17:50
Ocena
komentarza:
-4
I rządził będzie!!!
@ OLT
dnia 29.06.2020, 17:57
Ocena
komentarza:
0
Do Mariusz
Ależ demokracja jest wtedy jak Lewica albo PO, ma władze,
Jesli PiS wygrywa, to jest przecież łamanie prawożądności,
i sfałszowane wybory najpewniej.
@ Inka
dnia 29.06.2020, 18:04
Ocena
komentarza:
8
Uważaj, aby tobą socjal nie zaczął rządzić. Bo jak Duda wygra wybory to wszystko możliwe.
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 23:00
Ocena
komentarza:
2
To prawo do zawarcia związku jest specjalnym traktowaniem? Od kiedy?
Albo adopcja? Albo prawo do niebycia opluwanym i demonizowanym?
@ Ehhhh
dnia 30.06.2020, 07:49
Ocena
komentarza:
2
Qwa znowu miernota wygrała garstka dwudziestu kilku procent ociemnialego , zatrutego jadem narodu,
Skandal!!
@ Elf
dnia 30.06.2020, 08:11
Ocena
komentarza:
5
Brawo socjal górą!
@ Mariusz
dnia 30.06.2020, 09:28
Ocena
komentarza:
-1
Szkoda strzępić ryja was lewaków powinno się leczyc
@ ksiądz Mateusz
dnia 29.06.2020, 11:16
Ocena
komentarza:
-10
Prezydent jest jeden to Andrzeeeeeeeeeeejjj Dudaaaaaaaaaaaa
@ Michał
dnia 29.06.2020, 12:45
Ocena
komentarza:
15
Lenie śmierdzące minusowanie Dudy nie wystarczy trzeba było podnieść d. i iść głosować a tak znowu w Jaśle PiS 66%.
@ ggggg
dnia 29.06.2020, 16:24
Ocena
komentarza:
5
No i co ubeku emeryturami nie wróci
@ Jerry
dnia 29.06.2020, 11:21
Ocena
komentarza:
6
No i co? Gdzie ci wszyscy co wiescili KONIEC PIS ,zbierali [podpisy pod Trzaskowskim,byli pewni jego wygranej,robili w Jąsle zbiorowiska na czele z Dragoness? Głupio wam?
@ hehehe
dnia 29.06.2020, 11:24
Ocena
komentarza:
9
piłka jest w grze !!!
miecz wisi nad głową pisu!!!
@ fan
dnia 29.06.2020, 17:45
Ocena
komentarza:
-8
Widac intelekt leminga nie chodzi im o Polskę ale o władzę i zeby rządził ich kandydat?? mi chodzi o POLSKĘ i dlatego głosuję na PiS a nie na PO co wszystko wprzedali lub chcieli sprzedac albo w zagraniczne ręce lub prywatne.Ten Ryzs syn tfusek anty polak z dziada pradziada i wy oczekiwaliscie ze bedzie dbał o Polskę??.

Kopaczka była premierem?? z czego ją polacy zapamiętali?? proszę lemingi o napisanie z czego??.Tfuske z czego został zapamiętany ?? Komoruski z czego został zapamietany?? jaki sukces??? PO osiągneło jak rządziło?? NIC!!!
Schetyna zaniemówił jak go o ten sukces zapytano,tak wygląda PRAWDA o PO to partia Prostactwa i Oszóstw i nie dotrzymywania słowa jak się dorwali juz do koryta to tak sobie dobrze robili ze Ciec Gras mówi ze teraz to lepiej wyłudzac Vat niz produkowac narkotyki?? Tak mówił chyba uwczesny rzecznik rządu PO ?? a wylemingi móicie ze to były prywatne rozmowy??.

Było słychac na tasmach jak mówia politycy z PO h..j tam z polską wschodnią??
Jak baba od jaj mówi o kopalniach i jak za PO mafi jak rządzili jak sobie POpsadzali spółki soimi ludzimi i jak nic nie robili lulki paili az wkoncu PIERDYKNEŁO???

Tak mówi kolejny polityk PO

Mówicie o uczciwosci ?? PO tylko słyszało ze takie słowo ISTNIEJE

Podatki płacilismym za PO i nic z tego nie mielismy tylko MAFIE VATOWSKIE!!!
@ ja
dnia 29.06.2020, 21:38
Ocena
komentarza:
0
Twój intelekt za to jest porażający - bełkot połączony z nienawiścią, ale dla was pisiorów to charakterystyczne !!!
@ Hmm
dnia 29.06.2020, 11:22
Ocena
komentarza:
33
Brawo. Glosujcie tak dalej. Tu jeczycie w komentarzach ze Jaslo sie nie rozwija,ze jest bieda itp a jak wybory sa to pierwsi lecicie glosowac na PiS. Parodia i tyle.
@ łodyniec
dnia 29.06.2020, 12:48
Ocena
komentarza:
-10
PO już miało swoje 5 min ,pochwal się co ci dali ?
Jak wy wszyscy szybko zapominacie co było za po.
Pałom Obywateli ,afera za aferą , miliardy znikały a popaprancy nadal siedzą przy korycie.
PiS wcale lepszy nie jest , szczególnie że kilku popaprancow wzięli pod skrzydło .
Różnica taka ,że pisiory coś dają biorąc tyle samo co brali popaprani.
Popaprani brali ale dla siebie,większego szamba jak za popapranych nie było od czasów solidarności i wyprzedania wszystkiego co się dało za grosze .

PiS PO jedno zło !
@ stary
dnia 29.06.2020, 13:05
Ocena
komentarza:
-2
dać to można dziadowi pod kościołem i pisowcy dają tylko czyje bo swojego nie żeby dać to wpierw trzeba mieć a nie pożyczać na czyjeś konto i dawać patologii.
@ łodyniec
dnia 29.06.2020, 13:12
Ocena
komentarza:
0
Stary i głupi . 500+ dostaje każda rodzina z dzieckiem ,nie tylko patola. Co dało PO się pytam? Aha , no tak , g... dało! A brało tak samo,bo podatki były są i będą.
@ Koala
dnia 29.06.2020, 14:21
Ocena
komentarza:
13
10 lat temu najniższa krajowa była 1300 złotych i wtedy oddawałeś w zakupach samego VAT 250 a teraz jest 2600 i oddajesz VAT 500. Ale pracę cały czas wykonujesz taka samą. Dodaj do tego nowe ceny usług i jesteś na minusie. Jeszcze cię teraz banki walą w pysk bo dawniej była mniejsza inflacja i dobre odsetki a inflacja kosmos a odsetki 0,01. Dawniej mogłeś składać kasę na dom a teraz musisz brak kredyt o takim oprocentowaniu że głowa boli.
@ Optymista
dnia 29.06.2020, 11:36
Ocena
komentarza:
-4
Niestety w I turze Duda wygrał. I na podkarpaciu pewnie wygra, ale w II turze liczy się każdy głos. Wszyscy demokraci, mimo wakacji, powinni się zmobilizować i oddać swój głos. Inaczej będziemy mieć Budapeszt i polexit.
@ KONSTYTUCJA
dnia 29.06.2020, 14:55
Ocena
komentarza:
9
demokracja albo duda!!!
polska jest w naszych rękach - niech nikt nie waży się opuścić wybory !!!
cofamy się cywilizacyjnie , rządzą jakieś upiory z przeszłości, paranoicy - ale jeżeli ich nie zatrzymamy , nie bedzie już czego ratować!!!
@ Ja ja
dnia 29.06.2020, 11:38
Ocena
komentarza:
-3
Lepiej zebe polska rzadzily niemcy tak jak bylo do 2015 ???
@ Polak
dnia 29.06.2020, 11:49
Ocena
komentarza:
8
Pewnie ty i większość twojej rodziny pracujecie jako parobki u Niemców, Włochów, Brytyjczyków i stąd taki kompleks. Zawsze nieudacznicy tak jęczą.
@ kiedyś UE była marzeniem Polaków
dnia 29.06.2020, 12:18
Ocena
komentarza:
16
Tak Niemcy rządzili w Polsce, jak Polacy w Niemczech. Dzięki Unii Europejskiej i przedstawicielom jakich ma każdy kraj w jej władzach, ustalane są prawa i obowiązki które obowiązują wszystkich. Za PO było coś takiego jak "Trójkąt Wajmarski" tzn. grupa państw Polska-Niemcy-Francja, które to kraje miały duży wpływ na kształt Unii. A teraz jaki Polska ma wpływ na UE ? niby Węgry są za nami ? (nie zawsze), grupa Wyszehradzka ? jaki to potencjał ?, a poza tym Czechy i Słowacja mają swoje interesy i nie prowadzą wojny z UE. Na mój osąd jesteśmy na drodze wyjścia z UE, poprzez łamanie zasad prawnych, oraz narrację antyunijną, która już dokonała spustoszenia u zwolenników PiS. W końcu padnie hasło "referendum" i będzie Polexit
@ iga
dnia 29.06.2020, 13:17
Ocena
komentarza:
2
UE do unia 28 krajów .Każdy kraj powinien być jednakowo traktowany i mieć tyle samo do powiedzenia.Nie musimy zgadzać się na wszystko co chcą Niemcy i Francja.A za PO tak było.Na pocieszenie Tusk dostał stanowisko nie dlatego że jest mądry tylko że siedział cicho i się nie sprzeciwiał. PIS trochę więcej się sprzeciwia i chcę być traktowany po partnersku a tego te kraje nie zniosą - wiec Polska jest be
@ Tryt
dnia 29.06.2020, 13:21
Ocena
komentarza:
9
Niestety ale masz rację. Ludzie pokroju Kaczyńskiego nie zmieniają swych priorytetów. Jedynie środki do tych priorytetów ulegają zmianie. Jak będzie trzeba PiS pokocha demokrację po to tylko by zaprowadzić bolszewicki zamordyzmu w wykonaniu powierników pokroju Sasina Ziobry czyKueskiego. Oczywiście jest w tym niemała rola naszych biskupów którzy dla maskowania własnych przegięć czy też przestępstw są w stanie zbratać się że złem. Dla drążących ten temat polecam przestrogi księdza Tischnera którego słowa jakże teraz tragicznie się spełniają.
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 13:31
Ocena
komentarza:
1
Nieważne kto, ważne jak.
@ do Iga
dnia 29.06.2020, 13:32
Ocena
komentarza:
13
Rolą Unii Europejskiej jest dbać o przestrzeganie prawa w krajach członkowskich. Za PO prawo i Konstytucja nie było łamane, więc Unia nie musiała interweniować. Teraz w opinii instytucji unijnych, ale też wielu Polaków jest inaczej, więc UE prowadzi działania celem przestrzegania przez Polskę traktatów unijnych. Tak trudno jednak wielu Polakom zrozumieć, że to działanie jest w naszym interesie, bo wolne sądy, media, samorządność, wolność gospodarcza służą przede wszystkim nam. I żadne tam donoszenie do Unii, tylko troska o praworządność i demokrację.
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 13:33
Ocena
komentarza:
3
Zniszczenie praworządności to nie jest „trochę się sprzeciwia”.
@ iga
dnia 29.06.2020, 14:03
Ocena
komentarza:
-2
Nie łamała konstytucji - ha ,ha.ha
@ ĆWOKU
dnia 29.06.2020, 14:57
Ocena
komentarza:
9
SKORO Polaków mądrzejszych od siebie uznajesz za niemców - ukraińcu jeden to tak wole żeby rządzili Niemcy a nie ukraińcy tacy jak ty którzy o rządzeniu pojęcia nie mają!!!
@ Mariusz
dnia 29.06.2020, 17:42
Ocena
komentarza:
-12
Typ postem mnie przekonalas/es trzeba koniecznie zaglosowac na Andrzeja Dude czy sie z nim zgadzamy czy nie, nie mozna dopuscic tych ludzi do wladzy bo nam zlikwiduja panstwo Polskie i obudzimy sie w unijnej republice.
@ Stary z PRL
dnia 29.06.2020, 18:46
Ocena
komentarza:
7
Jak obudzisz się pod ruskim butem, to będziesz marzył o unijnej republice
@ do Wolak
dnia 29.06.2020, 18:49
Ocena
komentarza:
7
Uczciwi ludzie, którzy się nie sprzedali PiSowi i nie doją państwa polskiego na pisich stołkach i stanowiskach zmuszeni byli wyjechać za godziwym zarobkiem za granicę. Tu pracuje się za miskę ryżu, bo PiS okrada pracujących i rozdaje kasę nieróbstwu, żeby głosowało na PiS.
@ obserwter
dnia 30.06.2020, 18:22
Ocena
komentarza:
0
Do ja ja- A co teraz jest lepiej ?teraz mamy wojsko amerykańskie, które podczas II wojny nas nie obroniło, gdyby nie Rosjanie to nas by już nie było, Rosjanie z wojskiem się wyprowadzili a teraz mamy amerykańskie wojsko utrzymywać, myślisz ,że za darmo? Za zadłużenie,które teraz jest będą płaciły nasze dzieci i wnuki i módlcie się aby wojny nie wywołali z Rosją, Niemcami i innymi sąsiadami bo ze wszystkimi wokoło mamy na pieńku ,przez obecną politykę rządu!
@ MrX
dnia 29.06.2020, 11:52
Ocena
komentarza:
-3
Duże brawo MY!
@ czarny
dnia 29.06.2020, 11:54
Ocena
komentarza:
-2
oby nigdy rządy PO czy KO nie rządzily Polską .To dwulicowcy na czele z Trzaskowskim.
@ czarny
dnia 29.06.2020, 14:07
Ocena
komentarza:
-1
wystarczy że słysżę jego wypowiedzi teraz i z przeszlości i stwierdzam stanowczo że to DWULICOWIEC który zbiera głosy tylko po to żeby zostać Prezydentem RP . Jak obietnice Tuska tak i jego to tylko ściema na rzecz kampanii.
A ty jestes farmazonem jego .A od Czarnych to trzy ..w bok leszczu.
@ Mieszkanka
dnia 29.06.2020, 12:09
Ocena
komentarza:
-10
TyłkO Andrzej Duda!
@ Heyah
dnia 29.06.2020, 12:11
Ocena
komentarza:
3
Jasło znowu oddaje za frajer swoje poparcie.
Skoro tak, to dalej nic nie dostaniecie...
@ KOŚCIELNY
dnia 29.06.2020, 12:13
Ocena
komentarza:
-6
Po całym Tarnowcu wiszą plakaty Trzaskowskiego ludzie wstydu nie macie? LGBT się wam marzy? Do kościoła chodzicie przed Matką Boską Tarnowiecką się modlicie a związki partnerskie ,homoseksualne chcecie ?Katolicy?
@ Twoj stary
dnia 29.06.2020, 12:28
Ocena
komentarza:
-1
Trzymaj sie tam :(
@ SLIP
dnia 29.06.2020, 12:31
Ocena
komentarza:
-1
W stronę Czeluśnicy jak sie jedzie Trzaskiego baner wisi na takiej chałpce ,widać jaki gospodarz taki prezydent na banerze
@ tolerancja to nakaz wiary
dnia 29.06.2020, 12:38
Ocena
komentarza:
20
Lesbijki, Geje, Biseksualni, Transseksualni (LGBT) zostali takimi stworzeni przez Boga. Wszyscy, którzy odbieracie im prawo do miłości i godnego życia, wyobraźcie sobie, że to wasze dziecko ma odmienną orientację. Czy bylibyście zadowoleni, gdyby rówieśnicy w szkole, na placu zabaw wytykali palcami i szydzili z waszego dziecka, doprowadzając go do depresji i myśli samobójczych ? Naprawdę tego byście chcieli dla swojego dziecka ?
To nie tylko LGBT, bo to takie "wygodne" dla władzy, ale nie pamiętacie jak w szkole śmiano się z "rudych", "piegowatych", "zezowatych" itp. Bo to był brak tolerancji dla "innych". I dlatego należy uczyć dzieci i niestety dorosłych również tolerancji i szacunku dla innych tzn. dla każdej odmienności, bo nikt nie jest doskonały. Teraz w kampanii wyborczej niektórzy cynicznie wykorzystują "pokłady" nietolerancji dla wszelkich odmienności: LGBT, uchodźcy itp. A taka postawa jest poprostu sprzeczna z nauką Chrystusową i jest grzechem ! Więc Ci co sieją nienawiść mają grzech, ale również Ci co na nich głosują. Jak ktoś ma wątpliwości to proszę sięgnąć do nauczania Papieża Franciszka, który jest Głową Kościoła i jest nieomylny w sprawach wiary. Pisząc to wykonałem swój chrześcijański obowiązek.
@ SLIP
dnia 29.06.2020, 12:53
Ocena
komentarza:
-22
Masz mamę ?Tate? Może tatuś cię urodził?Widzę że Pan Bóg ma różnych lokatorów
@ Abnegat
dnia 29.06.2020, 13:23
Ocena
komentarza:
-8
Tolerancyjny(a) - najpierw może sprawdź, co oznacza słowo "tolerancja" i jaka jest jego etymologia. Ja wiem - w lewackiej poprawności politycznej chodzi tak naprawdę o tzw. tolerancję represywną

https://demotywatory.pl/4709434/Tolerancja-represywna

A co do "odmiennej orientacji" dziecka - czy ona przychodzi tak sama z siebie, czy też może jest skutkiem "tęczowej" indoktrynacji w szkołach i mediach?

I nie powołuj się na rzekomy autorytet "Papy Bongiorno", który całował po rękach Żydów, a Murzynów po butach, a w kwestiach religijnych ogłaszał takie rewelacje, które były równoznaczne z apostazją. Czy wiesz, że z początku kryzysu związanego z Covidem, tenże Papa wspomógł finansowo prostytutki, które straciły klientów i wcale się z tym nie krył? Czy Jezus pochwaliłby taki postępek?
@ Wierzący.
dnia 29.06.2020, 13:32
Ocena
komentarza:
12
Abnegacie skoro nikt z katolików cię tu nie obraża to nie obrażaj papieża Franciszka, który kieruje Kościołem Katolickim. Nikt tu twojego Abnegacie szefa Roberta Biedronia nie obraża, więc nie obrażaj papieża Franciszka.
@ do Abnegat
dnia 29.06.2020, 13:36
Ocena
komentarza:
10
Nie mów człowiecze, że Ty do Kościoła chodzisz, bo nie uwierzę !
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 13:40
Ocena
komentarza:
-1
Myśle, ze pochwaliłby. Chodziło o utrzymanie kogoś w dobie kryzysu, nie afirmacje prostytucji. Tylko niektórzy pewnych rzeczy nie odróżniają. Swoją drogą, najwiecej klientów tych osób to podobno kler watykański, wiec tym bardziej wypada wspomóc.

„Tokerancja represywna”? Nie bądź śmieszny. W kraju krzywda dzieje się osobom niehetero, a nie odwrotnie. Zawsze macie te swoje śmieszne pojęcia.

Wypadałoby, zeby wszystkie kraje podobnie szanowały praworządność, bedac członkiem jednego organizmu.
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 13:45
Ocena
komentarza:
2
Dobre rodzicielstwo nie wynika z orientacji seksualnej.
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 13:59
Ocena
komentarza:
4
Marzy się, zeby ludzie nie byli [...]eni z powodu orientacji. Tylko tyle i aż tyle.
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 14:02
Ocena
komentarza:
15
„My chrześcijanie powinniśmy nie tylko przeprosić za to jak traktowaliśmy gejów, a także prosić o wybaczenie Boga, o którym zbyt często zapominamy.” - papież Franciszek.
@ Abnegat
dnia 29.06.2020, 14:49
Ocena
komentarza:
-7
@ Wierzący
Ja podaję tylko fakty, a czy one obrażają Papę, to już twój problem. Ponadto widzę, że elementarna logika jest dla ciebie czymś obcym - skoro krytykuję "tęczowych", to nie mogę być zwolennikiem Biedronia.

@do Abnegat
Co to ma wspólnego z chodzeniem do kościoła? Przecież Pan Bóg jest ponoć wszędzie - nieprawdaż? A tak na marginesie - nie można chodzić do Kościoła, bo dużą literą piszemy gdy mówimy o instytucji religijnej, natomiast budynek świątyni - piszemy małą literą.

@Ojojoj
Jezus wybaczył Marii Magdalenie, ale nie pochwalił jej procederu. Danie wsparcia przez "Bongiorno" prostytutkom wskazuje na traktowanie tego najstarszego zawodu jako lepszego od innych.

Jaka krzywda dzieje się tym niehetero?

Czyżbyś był zwolennikiem jednego rządu światowego? Tylko pamiętaj - z tym wiąże się również jedna światowa religia, oparta - jakżeby inaczej - na judaizmie.

"Dobre rodzicielstwo nie wynika z orientacji seksualnej". Czyli, że rodzenie również nie zależy od płci? Być może, skoro orzekła to p. prof. (!) Monika Płatek (tylko 18 s)

https://www.youtube.com/watch?v=zdf7V1GxnWg

„My chrześcijanie powinniśmy nie tylko przeprosić za to jak traktowaliśmy gejów ..." - może Papa Bongiorno powinien najpierw sam przeprosić za swojego poprzednika Piusa XII, który wspierał reżim hitlerowski, mordujący homoseksualistów?
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 15:41
Ocena
komentarza:
3
Czyli jak jesteś prostytutka to mozesz sczeznąć finansowo? To niezbyt chrześcijańskie. Podobnie odmawianie im opieki medycznej czy środków ochronnych, bo jeszcze ktoś uzna to za wsparcie samej profesji.

Taka krzywda, ze rośnie skala depresji powodowanych homofobia, skala agresji i samobójstw.

Jestem zwolennikiem demokracji liberalnej, państwa prawa i tolerancji, a nie anachronicznych kategorii narodowych. Otwartego, tolerancyjnego społeczeństwa, a nie narodu, tylko dlatego ze homogeniczna tkanka stanowi jakaś większość.
A Tu jako katolik jesteś naturalnym spadkobierca tradycji judaizmu. Antysemityzm trochę tu nie pasuje, rozważ to.

Czyli, zeby być dobrym rodzicem nie trzeba być hetero i nie trzeba urodzić. Rodzicielstwo to nie płodzenie ani rodzenie. Inaczej do dobrego rodzicielstwa wystarczyłyby te dwa, a osoby bezpłodne nie mogły być dobrymi opiekunami dzieci. A od płci ostatecznie tez nie zalezy, skoro mężczyzna może urodzić dziecko. Oczywiście tylko mężczyzna trznsplciowy, czyli mający ciało kobiety. Płeć jednak „siedzi” w mózgu, nie genitaliach. Ale to oczywiście statystyczna rzadkość (to ze mężczyzna rodzi).

A czy w tym zdaniu nie zawierają się przeprosiny i za Piusa XII?
@ Abnegat
dnia 29.06.2020, 17:29
Ocena
komentarza:
-2
Stosujesz swego rodzaju szantaż moralny, na zasadzie "prostytutka - też człowiek". Dobrze, ale pracę straciły nie tylko panie uprawiające ten nie cieszący się społecznym zaufaniem (chociaż najstarszy) zawód, ale tysiące ludzi innych zawodów, nie budzących wątpliwości pod względem moralnym. Jaki przekaz chciał wyrazić Papa, udzielając wsparcia tylko tym paniom towarzyskim, bo nie słyszałem, aby udzielał wsparcia innym zawodom?

Nie mogę ustosunkować się do kwestii samobójstw, bo nie znam danych na temat liczby tych aktów spowodowanych "homofobią", natomiast podejrzewam, że przyczyną może być zaburzenie tożsamości płciowej młodych osób, spowodowane indoktrynacją LGBT.

"Otwartego, tolerancyjnego społeczeństwa ..." - widzę, że jedziesz Sorosem i z tym trudno dyskutować, gdyż chodzi o plan zniszczenia białej cywilizacji, a nie o racjonalną argumentację. Dlaczego Izrael nie stosuje się do tych samych zaleceń, które żydo-chazarstwo narzuca gojom? Przecież tam mamy do czynienia ze społeczeństwem zamkniętym i wręcz szowinistycznym, tam nie ma żadnych parad LGBT, nie ma sprowadzania imigrantów? Czy w izraelskich szkołach też narzuca się dzieciom indoktrynację LGBT?

A co do tzw. antysemityzmu - to właśnie Izrael, zamieszkały w 85% przez Chazarów (nie będących Semitami) , jest najbardziej antysemickim państwem na świecie, gdyż morduje prawdziwych Semitów - Palestyńczyków, będących potomkami biblijnych Żydów. Ale według aktualnej wykładni, antysemityzmem jest krytyka państwa Izrael!

Zgadzam się, że aby być dobrym rodzicem nie trzeba urodzić, ale dlaczego miałby to być argument za adopcją dzieci przez pary homoseksualne, bo chyba do tego to zmierza? Dziecko dla prawidłowego rozwoju potrzebuje kontaktu z czynnikiem żeńskim i męskim, a żadna ideologia tego nie zmieni.

Zgadzam się ze stwierdzeniem, że płeć siedzi w mózgu, tylko dlaczego tych płci ma być 56, czy nawet ostatnio 77? Czy w Izraelu też rozróżniają kilkadziesiąt płci?

Przeprosiny za Piusa XII - wydaje mi się, że nie można tej sprawy załatwić ogólnikowym stwierdzeniem "my", bo to zbyt ważna kwestia, tutaj trzeba odnieść się konkretnie i nazwać rzecz po imieniu.
@ Liżmirzyć
dnia 29.06.2020, 17:59
Ocena
komentarza:
-3
Homoseksuslizm to chorona psychiczna a nie dar od Boga!!!
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 18:56
Ocena
komentarza:
1
Nie wiem, czy przedstawiciele innych profesji zwrócili się o wsparcie. Może ich zawody cieszą się innym statusem lub choćby wizerunkiem. Choć przecież bez podpytu nie byłoby podaży. Chodzi zwyczajnie o to, ze mino iż było to środowisko prostytutek, to sam ten fakt nie był powodem do odmawiania tym osobom pomocy.

Wystarczy poczytać o stresie mniejszościowym, osobach takich jak Milo i tego rodzaju historiach, zamiast bredzić o kryzysie tożsamości czy zaburzeniach tożsamości płciowej. Problem jest, gdy człowiek jest jest zaopiekowane specjalistycznie, ale otoczenie zwyczajnie go prześladuje, bo jest niewyedukowane.

Otwartość, tolerancja, demokracja liberalna to nie jest patent Sorisa. Za kategorie „naród”, „prawdziwy patriotyzm” to historyczna stęchlizna. A nuz „zniszczenie białej cywilizacji” to dla mnie ewidentny eufemizm, za którym kryje się rasizm. Wbij sobie do głowy, ze jeśli nie tylko biali maja ok, bo są biali, to jeszcze nie „lewicowy faszyzm”, jak na pewno czytasz w „patriotycznych” lekturach, tylko Friday rozsądek i przyzwoitość. Wręcz chrześcijaństwo.

Izrael jest nowoczesnym i dość liberalnym państwem, gdzie odbywają się parady LGBT. Tel Aviv to bardzo liberalne miasto.

Antysemityzm określa niechęć w stosunku do Żydów i żadne absurdalne pokazówki słowne tego nie zmienia. Równie to śmieszne co krytyka homofobii jako fobii czy lęku.
Krytyka polityki państwa Izrael jest czymś innym i to i to wieku jego obywateli, wiec trudno uznać ich za „antysemitów”. Chyba ze przyłożymy analogie z „antypolakiem”- jest nim wg polskich nacjonalistów ten, komu nie podoba się duszna, antyeuropejska Polska.

Skoro podnosisz kwestie rodzicielstwa w kontekście rodzenia czy płodzenia, czy odpowiadam, ze ostatecznie rodzicielstwo nie ma z tymi kwestiami wieke wspólnego. Można zapytać odwrotnie: dlaczego niemożność urodzenia czy spłodzenia dziecka z osoba tej samej płci miałaby być powodem pozbawiania kogoś możliwości rodzicielstwa? Takie rodziny i tak już od dawna istnieją i nikomu krzywda się nie dzieje. A jeśli wychowują je no. dwie kobiety i ma kontakt z ojcem, to oba czynniki i tak są obecne. Ale wiemy, ze do homoseksualizmu ani heteroseksualizmu nie można nikogo wychować. Inaczej w rodzinach „normalnych” dzieci nie miałyby prawa „wyrastać” na osoby LGBT. Niezależnie od tego, jak obecny lub nieobecny jest któryś rodzic. Bo ostatecznie jest i przedstawia owy „pierwiastek”. Do tego dochodzi socjalizacja i heterinirmatywny świat ze swoimi rolami kulturowymi itd.

A dlaczego wyróżniany nie tylko kombinacje XX, XY, ale także XXY? Dlaczego ktoś mówi o sobie „rust” (rdzawy”, a nie czarny, kiedy pochodzi z Jamajkii, a nie z Afryki? Wyglada na to, ze kolorów skory tez jest więcej niż nam się zdaje. Ale popularnie to będzie jednak „black”, prawda? Dlatego nie wystarczy wiedziec „coś tam, coś tam” o tych płciach i sie niezdrowo podniecać.

Masz obsesje Izraela i Żydów jako „ideologów LGBT”?

To pisz do papierza w tej sprawie. A tym czasem, jako katolik (a to zakłada słuchanie papierza- albo rybka, albo akwarium), zastosuj się do nauczania choćby Katechizmu, który mówi o szacunku wobec osób LGBT.
@ do Ojojoj
dnia 29.06.2020, 20:08
Ocena
komentarza:
-1
Słowo "papierz" pochodzi od papierowy? Polecam słownik ortograficzny, bo szacunek do tej osoby i do jeżyka polskiego zobowiązuje - nawet nieuków.

Odnośnie tolerancji: oczywiście, że tak - pod warunkiem, że tolerancja nie zmienia się w promocję i propagowanie zachowań mniejszości (póki co) jako trendy, cool (odlotowy, czadowy, fajny) i oznaką nowoczesności - wtedy jest się europejczykiem pełną gębą.

Niektórzy tłumaczą, że dobrze być homo, bo wtedy łatwiej związać koniec z końcem...

Jeżeli będzie promocja LGTB, to hetero będą mniejszością i to prześladowaną.

Może tego nie doczekam, daj Boże.
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 22:07
Ocena
komentarza:
1
Brak szacunku mozna wyrazić tylko świadomie.
Inaczej to np. ortografia. A nieukiem jesteś Ty, skoro serio sądzisz, ze
można promować orientacje. Wtedy wszyscy bylibyśmy hetero, bo prawica przecież to właśnie promuje. A tolerancje, owszem- promować należy.

Orientacja nie polega na wiązaniu „końca z końcem” choćby dlatego ze lesbijki byłyby z tego (homoseksualności) wykluczone (ten prawicowy androcentryczby punkt widzenia). Ale nie tylko. Istnieja osoby aseksualne, które przecież tworzą związki, w tym pewnie także jednopłciowe. Tak wiec nie, to nie polega na seksie. Tak samo jak heteroseksualizm zresztą. A czy lepiej jest być homo? Pewnie tak. Odejmując homofobie, to odchodzi ryzyko niechcianej ciąży, partnerzy miga się lepiej rozumieć (w tum w seksie), odchodzą dzieci i koszty z nimi związane, nie ma powodu być razem tylko z ich powodu... No i łatwiej sie rozstać, bo nie ma związków rejestrowanych, a tym bardziej małżeństw. To oczywiście nie powód, zeby ich nie wprowadzać. Homoseksualiści także zasługują na prawo do zmarnowania sobie życia i tworzenia konserwatywnej rodziny. Tak byłoby z korzyścią społeczna.

A jak to jest na Zachodzie? Już wszyscy homo?
@ Ojojoj
dnia 30.06.2020, 00:07
Ocena
komentarza:
0
W takim razie znaczna cześć populacji bonobo jest psychicznie chora:-)))
@ obserwter
dnia 30.06.2020, 18:30
Ocena
komentarza:
2
kościelny a tobie kto płaci? z czyich pieniędzy żyjesz? tak jak cały KK z pieniędzy ludzi, nic nie robicie tylko żebrzecie , plebanie z ludzkich pieniędzy , kościoły też z ludzkich pieniędzy ,a do roboty lenie się weźcie, bo żadnej korzyści z was nie ma, za wszystko płacić i płacić, chrzty, komunie, wesela, pogrzeby, bierzmowanie u was nic nie ma za darmo, nawet wasze emerytury są z ludzkich podatków i składek , bo nie odkładacie! Do roboty!
@ 3mam kciuki za Rafała
dnia 29.06.2020, 12:16
Ocena
komentarza:
9
wyrazy współczucia dla Rafała Trzaskowskiego
Tyle hejtu ile sie na niego teraz wyleje ciężko znieść
Gebels TVPIS znajdzie znowu jakiegoś dziadka z wermachtu
Mam nadzieje że to się opłaci i duda pójdzie w niepamięć
@ Oz
dnia 29.06.2020, 12:30
Ocena
komentarza:
2
wyrazy wspolczucia dla armi trolli z jego sztabu. bedzie musieli sie teraz gimnastykowac. hahaha
@ Ewa
dnia 29.06.2020, 12:58
Ocena
komentarza:
-3
To nie hejt to prawda
@ Abnegat
dnia 29.06.2020, 12:45
Ocena
komentarza:
-6
Wybory prezydenckie - to sprawa drugorzędna, kolejne igrzyska dla ludu. Podstawowym problemem Polski jest zabetonowana od 30 lat scena polityczna, jako skutek układu w Magdalence, przerywana fałszywymi wstawkami "antysystemowymi" jak Kukuz'15 czy Konfederacja. To może się zmienić tylko wskutek radykalnych zmian w geopolityce, powodujących upadek hegemonii USA, co spowodowałoby odejście od statusu Polski jako kolonii tegoż hegemona, a tym samym umożliwiłoby dojście do władzy ugrupowań narodowych. O ile wcześniej nie zostaniemy przerobieni na "Polestyńczyków" w Polin.
@ antynarodowiec
dnia 29.06.2020, 13:03
Ocena
komentarza:
4
Państwa narodowe w historii już przerabiano i jakoś dumny Naród Polski nie najlepiej na tym wychodził. Jeśli państwem narodowym jest np. Korea Północna, to ja dziękuję za taką perspektywę. Patriotą można być w kraju i na obczyźnie, bo to się ma w sercu. Natomiast w życiu na pierwszym miejscu jest zapewnienie bytu swojej rodzinie. Bo nawet najwięksi patrioci emigrowali za chlebem "za wielką wodę" i nie tylko. Lepiej jest jednak gdy ten dobrobyt jest możliwy tu w kraju. Żeby to osiągnąć niezbędna jest współpraca gospodarcza z innymi krajami, oraz pokój między nimi żeby nie trzeba było na uzbrojenie wydawać za dużo pieniędzy. Zgadzam się, przed USA "klęczymy na kolanach", dlatego nasz naturalny kierunek współpracy to kraje Europy Zachodniej i Południowej.
@ Abnegat
dnia 29.06.2020, 14:07
Ocena
komentarza:
1
@antynarodowiec

Jeżeli Naród Polski nie wychodził dobrze na państwie narodowym, to ma się rozumieć, że dobrze wyszedł na rozbiorach czy okupacji? Bo przecież w latach 1939-45 już "byliśmy w Europie"! Jeżeli danym państwem narodowym przestają kierować przedstawicie reprezentujący interes miejscowego narodu, to wkraczają w to miejsce przedstawiciele innego narodu, czego przykład mamy na Ukrainie.

Może kiedyś będzie jeden rząd światowy i państwa w obecnej postaci znikną, czego nie chciałbym dożyć. Jednak jak na razie, formą organizacji ludzkości są państwa, w których jakiś naród dominuje. Stąd też, jest rzeczą naturalną, że państwo winno kierować się przede wszystkim interesem tego dominującego narodu, oczywiście z poszanowaniem praw mniejszości narodowych.

Natomiast podany przykład Korei Północnej świadczy o tym, że mylisz państwo narodowe z totalitarnym - to tak, jakby Związek Sowiecki nazwać rosyjskim państwem narodowym, w sytuacji, gdy ofiarami tego państwa totalitarnego były miliony Rosjan.
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 14:23
Ocena
komentarza:
5
Właśnie dlatego nas rozebrano, ze interes narodowy, albo potem „przestrzeń do życia” dla narodu, były dla kogoś kluczowe. Narodowy znaczy egoistyczny. Nie myślmy w kategoriach narodu, tylko zwyczajnie społeczeństwa. To nie z tolerancji, otwartości i nienarodowych kategorii rodziły się totalitaryzmy.
@ na 100%
dnia 29.06.2020, 15:04
Ocena
komentarza:
10
w du..e mam kraj który moje swobody, prawa jednostki stawia poniżej interesu narodowego!!
nie zależy mi natym jak się żyje jakiemuś prostakowi z podkarpacia - nie życzę sobie żeby pisici gwałcili chamsko moje prawa a takie burki które do trzech nie potrafią zliczyć za kufel najtańszego piwa sprzedawały na nich swój głos - TO JEST CHAMSTWO!!! ZA TO ICH TEN WASZ BÓG ROZLICZY!! ICH I WAS!!!
@ Abnegat
dnia 29.06.2020, 15:14
Ocena
komentarza:
0
@Ojojoj

Jako komentarz, pozwolę sobie przytoczyć wypowiedź Stefana kard. Wyszyńskiego, która jako motto jest cytowana w każdym numerze, na 2 str. "Warszawskiej Gazety":

"Każdy Naród pracuje przede wszystkim dla siebie,
a nieszczęściem jest zajmowanie się całym światem
kosztem własnej Ojczyzny".
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 19:06
Ocena
komentarza:
0
„Nie masz Żyda, ani Greka...”
@ łodyniec
dnia 29.06.2020, 12:53
Ocena
komentarza:
-4
Trzaskowski jak chce pedałować niech to robi w warszafce
@ do łodyniec
dnia 29.06.2020, 12:58
Ocena
komentarza:
14
Widzę ktoś ma problemy ze swoją męskością skoro mu te osoby przeszkadzają. hah a
@ Naczelny Poliniak Poliniaków
dnia 29.06.2020, 13:01
Ocena
komentarza:
-1
Pchanie przyrządu do robienia ludzi w szambo i kakao nie ma nic wsólnego z męskością.
@ Wierzący.
dnia 29.06.2020, 13:34
Ocena
komentarza:
3
Naczelny Poliniaku zaprzestań zatem onego grzesznego pchania, którym tak sìę chwalisz.
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 13:52
Ocena
komentarza:
1
A mnie się wydawało, że morda jest od żarcia;-) Zresztą, czyżby kobiety wydalaly perły? Bo ta forma stosunku jest dziś bardzo popularna niezależnie od orientacji.
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 13:55
Ocena
komentarza:
2
Męski- męski to 100% mężczyzn. Tylko heteryk jest zatem niemęski.
@ Zdumiony
dnia 29.06.2020, 18:42
Ocena
komentarza:
4
To dlaczego PiS mało się nie pozabija w przepychance do kaczego kupra?
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 23:04
Ocena
komentarza:
0
Jedni i drudzy?
@ łodyniec
dnia 30.06.2020, 06:37
Ocena
komentarza:
0
Polska ma być normalnym krajem gdzie dziecko ma dwoje rodziców. Kto myśli inaczej - granicę otwarte ,wypad do Francji czy innej Holandii, tam se pedalujcie do woli .
@ Ja
dnia 29.06.2020, 12:57
Ocena
komentarza:
7
Macie swojego Rafała do autobusu i do Warszawy na strefę relaksu zrobionego przez Rafała jest was tyłu że do jednego autosanu się zmiescicie ha ha ha
@ Ty
dnia 29.06.2020, 13:25
Ocena
komentarza:
-1
Ha ha ha, dobry pocisk :)
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 14:07
Ocena
komentarza:
3
Tam, gdzie nie-homofoby i światli. Jeśli ktoś daje sobie wmówić dziś w XXIw., że ktoś mu będzie w szkole bałamucił, mówiąc, ze na świecie żyją nie tylko heterycy i ze nie tylko oni maja prawo do szczęścia, jednocześnie widząc w każdej próbie rozliczenia Kościoła z pedofilii atak na tą instytucję, to trzeba uznać potężna klapę systemu edukacji w Polsce.
@ 01
dnia 29.06.2020, 13:07
Ocena
komentarza:
-6
Brawo mieszkańcy powiatu jasielskiego!Możemy być z siebie dumni. Zagłosowaliśmy jak trzeba, czyli za rozwojem, bezpieczeństwem ,dobrem nas samych , naszych rodzin i Polski. Odrzuciliśmy puste obietnice , stagnacje , kłamstwa ,jednym słowem fałsz i obłudę. Nie daliśmy się ogłupić błaznom kreujących się na mędrców.
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 14:13
Ocena
komentarza:
7
Jakim rozwojem i bezpieczeństwem?! Za degradacją i upadkiem moralnym! Popatrz na Janów! Brawo wyborcy taniego kabotyna!
@ zagłosowaliście
dnia 29.06.2020, 15:07
Ocena
komentarza:
7
za rozwaleniem Polski!! i najwyraźniej od was się zaczęło!!
co teraz łapki po kase gdzie wyciągniecie kto wam da !!! ci na których plujecie!!! może niemiecki szef ci da kase u którego tyrasz a tu żale wylewasz na naiego!!!
schizofrenicy i paranoicy jak ten wasz kaczowóc!!!
@ 01-entuzjasta
dnia 29.06.2020, 13:15
Ocena
komentarza:
12
Tak, tak brawo ! Powiat jasielski będzie się dalej tak prężnie rozwijał jak dotychczas ! Proszę się dowiedzieć choćby jakie środki szły za PO na zabezpieczenie przeciwpowodziowe w Podkarpackim, a jakie za PiS. Warto także wspomnieć że firma państwowa Wody Polskie zakupiła sobie kilkaset luksusowych limuzyn. Dziękuję za uwagę
@ łodyniec
dnia 29.06.2020, 13:19
Ocena
komentarza:
7
Przypomnij mi i innym kto sprzedał pektowinu ,Gamrat i płyty ?
@ Wierzący.
dnia 29.06.2020, 13:36
Ocena
komentarza:
10
Płyty chyba AWS?
@ SLIP
dnia 29.06.2020, 13:40
Ocena
komentarza:
-2
Kto sprzedał stocznie ,koleje linowe w Zakopanym ,kto podniósł wiek emerytalny ,kto ucioł pochówek , kto wysłał dzieci wczesniej do szkoły zeby wczesniej do roboty poszły i składki płaciły ? Trzeba ich za to rozliczyć Panie Duda jesteśmy z Panem
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 14:17
Ocena
komentarza:
1
Długość życia się wydłuża (spójrz na wiek emerytalny w innych krajach), wiek pójścia do szkoły tez w wielu krajach jest wcześniejszy. Tylko te dzieci potem sa mniej obciążane nauką, a dorośli maja krótszy tydzień pracy i np. 100% chorobowego.
@ do Abnegat
dnia 29.06.2020, 14:21
Ocena
komentarza:
17
Duda rządził 5 lat wraz z PiSem, więc pytam kogo z PO albo z PSL wsadzili do więzienia za kradzież, złą prywatyzację, i inne przekręty, czy te wcześniejsze emerytury to rosną czy spadają, czy za zasiłek pogrzebowy nie da się zrobić pogrzebu ? a przedtem kto na tym zarabiał ?, a reforma edukacji, czy jak mówią "deforma" to była dobra ? NO ale do takich ludzi jak pan mówić to jak "grochem o ścianę" No cóż, większość Polaków głosuje jak głosuje i nie słuchają ostrzeżeń ludzi zatroskanych o los Ojczyzny, ale będących w opozycji do rządu. Jaka przyszłość czeka Polskę, trudno przewidzieć, ale przypadek takich krajów jak Węgry, Rosja czy Białoruś powinien wzbudzić refleksję
@ do SLIP
dnia 29.06.2020, 15:19
Ocena
komentarza:
10
Za to teraz PiS zmarnuje polski majątek, przeżerają go pisie zarządy spółek państwowych na wynagrodzenia, nagrody, premie i dotacje dla swoich.. Wasze pisie potomstwo po deformie złodziejki z Dolnego Śląska nie potrafi myśleć, liczyć, czytać ani się nawet podpisać. Obnizyli ci wiek emerytalny, ale tak cię wydymali na kwocie emerytury, że sam nawet o tym nie wiesz. Kupują was, sprzedawczyki za pińcet plus, za waszą własną kasę...
@ łodyniec
dnia 29.06.2020, 20:52
Ocena
komentarza:
0
Tu już nie ma co zmarnować, PO już wszystko wyprzedało
@ Pasażer
dnia 29.06.2020, 13:25
Ocena
komentarza:
9
Ciekawe ile przekaza europosel Bodgan Rzonca, Pani Zajac z synem dla osob ogarnietych tragedia powodzi.
Ja im gratuluje wyboru na tak zaszczytne stanowiska, ale tez licze ze sie podziela z dotknietymi powodzia. Przciez maja czym sie dzielic
@ ikar
dnia 29.06.2020, 15:56
Ocena
komentarza:
9
Rzońca, Kurowska,Zającowa przekażą powodzianą dobra nadzieję ...albo środki zebrane od innych...???
@ Znajomy
dnia 29.06.2020, 13:29
Ocena
komentarza:
23
Pracuję w tym pięknym Jaśle od 20 lat za najniższą krajową nie miałem na dzieci 500 plus wychowałem płacę podatki wszystko drożeje w sklepach co Państwo robi dla ludzi pracujących za moje podatki pojedziecie na wczasy A ja dalej będę tyrał jest dobrze mi się wydaje że nie
@ noo w końcu
dnia 29.06.2020, 15:10
Ocena
komentarza:
7
ktoś normaly zabrał głos!!! nie dosć że nie ma nic od kraju to jeszcze wszystko drożeje - fakt sam to zauważyłem, pisisći głośno rozdają kasę na lewo i prawo a po cichu dokręcają śrubę i ciągną kase spowrotem!!!
wychowuje trójkę dzieci bez tego ich 500 też sobie poradzę a może nawet lepiej bo nie bedzie drożało tak wszystko!!! wiecej zostanie mi w kieszeni!!!
@ łodyniec
dnia 29.06.2020, 18:46
Ocena
komentarza:
0
Znajomy kto cię zmusił do pracy za najniższą? Sam sobie wybrałeś więc nie marudź teraz.
ps. za twoje podatki z najniższej krajowej to se można co najwyżej litre kozać a nie wczasy ;-))
@ Ktoś
dnia 29.06.2020, 13:29
Ocena
komentarza:
5
A gdzie Kandydaci z II tury? Czy nie powinni zacząć kampanii w powiecie jasielskim, po tragedii powodzi?
@ a co to ten
dnia 29.06.2020, 15:11
Ocena
komentarza:
7
powiat jasielski - myślałem że już go zmyło! kara za pchanie Polski w bagno pisiszmu!!!
@ Wertu
dnia 29.06.2020, 13:33
Ocena
komentarza:
0
Głosowałem na Bosaka ale teraz mój głos dostanie Duda.
@ Optymista
dnia 29.06.2020, 14:27
Ocena
komentarza:
0
Żaden z Ciebie prawicowiec. Głosujesz na najbardziej socjalistycznego kandydata. A to chyba nie prawdziwa prawica.
@ hahahaha
dnia 29.06.2020, 15:12
Ocena
komentarza:
-2
widzisz głosujesz na bosaka bo dzieki pisowi już nie stać Cię na buty!!!
Głosuj na Rafała a wszytsko bedzie dobrze - Polskę można jeszcze uratować!
@ AD
dnia 29.06.2020, 13:33
Ocena
komentarza:
0
BRAWO powiat jasielski , tak trzymać !
@ !@#$%%^^&&**
dnia 29.06.2020, 15:13
Ocena
komentarza:
3
skandal, głosowac na rynsztokową partię - Polska wam tego nie zapomni - ani złotówka do was już nie pójdzie , radźcie sobie sami!!! Judasze!!
@ Madzia30
dnia 29.06.2020, 13:36
Ocena
komentarza:
0
PO i wartości rodzinne? No tak, dwóch tatusiów śpi w jednym łóżku a pomiędzy nimi mały Jacuś, znaleziony dzień wcześniej, na imprezie w Zatoce Sztuki. O te wartości rodzinne wam chodzi?
@ Optymista
dnia 29.06.2020, 14:31
Ocena
komentarza:
2
Madzia 30 nie o to nam chodzi. My chcemy, żeby dzieci dobrej zmiany uwłaszczyły się na spółkach skarbu państwa i zostawiły nas wszystkich na lodzie.
@ a ty co
dnia 29.06.2020, 15:15
Ocena
komentarza:
-2
ukryty lgbt gej czy wszystko w jednym tyle że w tym homofobicznym grajdole nie możesz się ujawić bo cię zerzreją !! uwazaj bo na mózg ci się rzuci i bedziesz spawcą jakieś poważnej zbrodni!!! sfrustrowane pajace jak można głosowac na taki rynsztok?
@ cc
dnia 29.06.2020, 13:39
Ocena
komentarza:
-2
do znajomego: dokładnie tak! I to właśnie wkurza wielu ludzi.
@ Picolo
dnia 29.06.2020, 13:44
Ocena
komentarza:
1
Pan Andrzej Duda ma moj głos .Pan Trzaskowski nie potrafi
rządzić Warszawą,a co dopiero Polską.
@ Marcin.
dnia 29.06.2020, 14:01
Ocena
komentarza:
7
Duda największe poparcie w skali kraju uzyskał u osób z najniższym wykształceniem!!!
Już wiem po co PiS robił reformę edukacji!!!
@ duda
dnia 29.06.2020, 15:17
Ocena
komentarza:
6
niczym nie potrafi rządzić tylko pajacuje - to kpina nie prezydent !!!
zobacz w telewizji jak się pajac zachowuje!! a potem wnioski wysciągnij zreszta jaką ty masz legitymacje nieuku żebuy oceniać kto czym i jak rządzi - przez lata wałów powodziowych sobie nie załatwiliscie rzeczek nie uregulowaliście i macie czelność oceniać kto jak rządzi!!!
@ stan
dnia 29.06.2020, 13:49
Ocena
komentarza:
4
duda załatwił wam dużo wody
@ romi
dnia 29.06.2020, 14:01
Ocena
komentarza:
6
proponuję zając się stratami po powodzi i przygotować na drugie uderzenie wielkiej wody , a nie [...] o wyborach , bo juz tego nie mozna słuszac , Jasło poniosło ogromne straty , dlaczego nikt z rządu nie przyjechał pomóc ludzią
@ a.lechowski
dnia 29.06.2020, 16:53
Ocena
komentarza:
2
"romi" zapomniałeś jeszcze dodać że tvp-info nie było.
@ łodyniec
dnia 29.06.2020, 17:51
Ocena
komentarza:
2
Było info z dronami
@ Ewa
dnia 29.06.2020, 14:33
Ocena
komentarza:
19
W Trzcinicy chyba wszystko w najlepszym porządku bo na Dudę głosowało 70%.
@ Trzcinicok
dnia 29.06.2020, 14:46
Ocena
komentarza:
0
Za 2 tygodnie będzie miał 10 procent
@ ehhh
dnia 29.06.2020, 15:18
Ocena
komentarza:
1
za 2 tygodnie bedzie miał 99% - oni są niereformowalni!
@ Kazek
dnia 29.06.2020, 17:56
Ocena
komentarza:
0
Za 2 tygodnie wygra Ciastkowski i zlikwduje wszystkie szkody od ręki tak jak czynili to jego partyjni koledzy w podobnych sytuacjach.
@ do Kazek
dnia 29.06.2020, 18:38
Ocena
komentarza:
5
...zlikwiduje przede wszystkim niekonstytucyjne ustawy przepychane nocą przez pisie marionetki (także z Podkarpacia) zwane pisłami.
@ Do do Kazek
dnia 29.06.2020, 19:16
Ocena
komentarza:
2
Naprawdę? Dyplomatołki to zrobią!
@ Wyborca
dnia 29.06.2020, 14:57
Ocena
komentarza:
-7
..przykre. Niestety teraz nie ma spośród kogo wybrać. Lepiej nie głosować i się nie zmuszać żeby wybrać mniejsze zło. I tu źle i tu niedobrze. Ech...
@ 01
dnia 29.06.2020, 15:01
Ocena
komentarza:
-6
Zwracam się do zwolenników R. Trzaskowskiego. To nie jest porażka Waszego kandydata, to klęska. Prezydent A.Duda zwyciężył w 13 woj. , więc o czym my tu gadamy.Drugiej tury być już nie powinno , ale ordynacja mówi inaczej więc będzie. Mając choć odrobinę szacunku do samych siebie , powinniście zamilknąć.
@ do 01
dnia 29.06.2020, 15:13
Ocena
komentarza:
6
Jakbyś zapomniał - KONSTYTUCJA gwarantuje nam prawo do własnych poglądów i wolność słowa - póki jeszcze pislam nie wtłoczył nas w czarną dudę.
@ ehhh
dnia 29.06.2020, 15:20
Ocena
komentarza:
3
klęska to ty duda i tobie podobni, duda zrobił skok na państwową kasę na telewizję na kościół, na konstytucję i nieudacznik nie potrafi wygrać w pierwszej turze tylko dogrywkę musi mieć, nie no pełen sukces!! gratuluję !! miernota nad miernotami
@ ABSOLUT
dnia 29.06.2020, 15:04
Ocena
komentarza:
3
Dobrze że tej zapory nie wybudowali - zmiotlo by Jasło do Warszawy razem z tymi WIEMLEPAMI.
@ Picolo
dnia 29.06.2020, 15:29
Ocena
komentarza:
-2
Ktos pisze ,ze na Dude glosuja ludzie z nizszym wyksztalceniem,
ale Trzaskowski nie umie na zadane pytania odpowiadać, a człowiek
niewyksztalcony lepiej się umie wyslowic.
@ Taaaaaa
dnia 29.06.2020, 15:48
Ocena
komentarza:
5
Bo wogóle ten niewyksztalcony jest madrzejszy od tego wyksztalconego chama - tak dla pis jet lapszy bo ten pierwszy ma problem z mysleniem choc zapewne uwaza ze nie!!
Glupim , pijanym narodem o wiele prosciej manipulowac. pamietajcie o tym!!!
@ Franko
dnia 29.06.2020, 15:40
Ocena
komentarza:
-7
Ciemnogród. Tylko Biedroń i Lewica !!!
@ Realista
dnia 29.06.2020, 15:52
Ocena
komentarza:
9
Podkarpacie nacjonalizmem stoi, ale jak trzeba kasy, to wszyscy za robotą z kraju wyjeżdżają.
PiS im nie da 10 tys. zarobku. Popierają go, chociaż Unia to teraz nie najważniejszy sojusznik, tylko USA. Popierają brak tolerancji, podniesioną pięść i przemoc wobec kobiet. Pasuje im hipokryzja i posługiwanie się religią dla celów politycznych. Nie ma się co dziwić. Właśnie tak na Podkarpaciu jest.
@ łodyniec
dnia 29.06.2020, 18:53
Ocena
komentarza:
1
Ty wolisz dwóch tatów czy dwie mamy ? Jak cię biorą na spacer to któremu mówisz mama a któremu tata ?
@ Realista
dnia 29.06.2020, 21:36
Ocena
komentarza:
-2
Ani dwóch tatów ani dwie mamy. Marne argumenty masz. Taka prawda.
@ Ojojoj
dnia 29.06.2020, 22:18
Ocena
komentarza:
0
A Ty do jednej z babć mówisz per dziadek? Czy do jednego z dziadków per babcia?
@ orfeusz
dnia 29.06.2020, 15:52
Ocena
komentarza:
2
Po akcji zbierania podpisów na Trzaskowskiego miało być tak wspaniale a jest gorzej niż zawsze?/Coś tu szwankuje w tych powiatowych władzach PO ?? Może oni tylko udają,że działają...a kicajka trzyma ich ...
@ Ta
dnia 29.06.2020, 16:30
Ocena
komentarza:
4
Oni po prostu nie umieją dobrze działać, dziadostwo, machloje, arogancja, pfuuu
@ #bedzie kiedyś lepiej
dnia 29.06.2020, 15:57
Ocena
komentarza:
12
Zadziwia fakt jak łatwo można kupić sobie wyborców i to w dodatku za ich własne pieniądze.
@ rjs
dnia 29.06.2020, 16:09
Ocena
komentarza:
9
Cieszę się bo PiS dał mi 500+ zabierając 1000- i jest git. Zróbcie nam tu na podkarpaciu 1000+ a zabierzcie 2000-. I więcej pomników. A z matematyki zawsze byłem cienki.
@ łodyniec
dnia 29.06.2020, 18:55
Ocena
komentarza:
-4
PO zabierało tyle samo a ile dawało ? Wielkie g... ;-))) kradli dla siebie ale już żeście towarzyszu zapomnieli jak było
@ nick
dnia 29.06.2020, 16:11
Ocena
komentarza:
-3
Pytam, dlaczego opcja minus (-) jest wyłączona pod tym artykułem?
@ Ha ha
dnia 29.06.2020, 16:24
Ocena
komentarza:
2
bo masz starego rupiecia i twoja klawiatura się zacina
@ bronek
dnia 29.06.2020, 16:43
Ocena
komentarza:
-2
Jednak wielu Jaślan jest masochistami. Wybiera tęczowych tylko dla utracenia dobrobytu,dla ciągłych awantur z sodomitami.Tęczowy -delegat Sorosa ma za zadanie nie dopuszczać do rozwoju gospodarki ,być w ciągłym pogotowiu co każe Merkel .Wiadomo,że to zły człowiek ale lemingi wyznawcy polskojęzycznego TVn-u o ptasich móżdżkach nic nie rozumieją. Wszystkie te nieszczęścia choroby,powodzie to jest gniew Boży za krótką pamięć za odchodzenie od wiary i uwielbianie Lucyfera .
@ PL
dnia 29.06.2020, 17:19
Ocena
komentarza:
5
Gdzie w Jaśle można spotkać tęczowych? Bo nie widziałem ani jednego, za to widzę księży spacerujących środkiem ulicy i pomniki i krzyże na każdej ulicy i górce.
@ abc
dnia 29.06.2020, 21:40
Ocena
komentarza:
3
Gorsi są księża pedofile niż ci nazywani przez PiS nie ludźmi LGBT.
@ Krysia
dnia 29.06.2020, 16:53
Ocena
komentarza:
0
Precz z komuną i jej po[...]kami. Niech żyje wolna Polska bez dewitów i sodomitów.
@ do Krysia
dnia 29.06.2020, 18:34
Ocena
komentarza:
4
DEWIANTÓW, Krysiu, de-wian-tów, czyli osób z odchyleniami. Widać, że namiętnie słuchasz propagandy z ambony i TVPiS oraz bezmyślnie i bezrozumnie powtarzasz piąte przez dziesiąte. Dewiantów najwięcej jest w kościele, bo to jest ich naturalne środowisko, które ich chroni i osłania, zwane lawendową mafią. O pedofilach nie wspominam, bo to przestępcy, którzy powinni siedzieć w więzienniu.
@ koniec świata
dnia 29.06.2020, 17:32
Ocena
komentarza:
3
Pan Bóg przestrzegał powiat jasielski burzą, wodą gradem. Wołał wygońcie tych sodomitów.
Ale jaślanie powiedzieli Panu NIE. Woleli wóz strażacki. Więc Pan się pogniewał i teraz ogniem wypali jasielską ziemię. A po strasznej burzy nad jasielską ziemią rozbłyśnie piękna tęcza.
@ Jan
dnia 29.06.2020, 17:44
Ocena
komentarza:
7
od 5 lat jedyny argument na nie to te ośmiorniczki, ale jak facet powiedział, że Polacy powinni z...….ć za miskę ryżu to wam nie przeszkadza - Wy macie jeszcze(chodzi o wyborców pis) jakiś szacunek do siebie?
@ waw
dnia 30.06.2020, 08:56
Ocena
komentarza:
1
ośmiorniczki czyli tzw kalmary to od zawsze jadło nadmorskiej biedoty.. befsztyki to przy tym drogi wypas.. no ale jeśli ktoś w d.. był i [...] widział to tak ma też w głowie..
@ as
dnia 29.06.2020, 17:50
Ocena
komentarza:
5
czy to prawda że % głosów oddanych w gminach powiatu jasielskiego na urzędującego prezydenta jest zbliżony do % osób korzystających w tych gminach z pomocy społecznej??
@ dbać o siebie, głupców zostawić losowi
dnia 29.06.2020, 18:41
Ocena
komentarza:
1
Oto, dlaczego w Polsce jest, jak jest. a zapowiada się dużo gorzej:

Wyniki wyborów prezydenckich 2020 w powiecie jasielskim

Frekwencja - 61,03 %
Wyniki zbiorcze dla powiatu - 100 % komisji

DUDA Andrzej Sebastian 66,07%
TRZASKOWSKI Rafał Kazimierz 14,06%
BOSAK Krzysztof 8,37%
HOŁOWNIA Szymon Franciszek 7,18%
KOSINIAK-KAMYSZ Władysław Marcin 2,42%
BIEDROŃ Robert 1,26%
JAKUBIAK Marek 0,19%
ŻÓŁTEK Stanisław Józef 0,17%
PIOTROWSKI Mirosław Mariusz 0,12%
WITKOWSKI Waldemar Włodzimierz 0,08%
TANAJNO Paweł Jan 0,08%

Wyniki poszczególnych miast i gmin:
• Jasło miasto - 100 % komisji

DUDA Andrzej Sebastian 52,32%
TRZASKOWSKI Rafał Kazimierz 24,64%
HOŁOWNIA Szymon Franciszek 9,86%
BOSAK Krzysztof 8,33%
KOSINIAK-KAMYSZ Władysław Marcin 2,24%
BIEDROŃ Robert 1,84%
JAKUBIAK Marek 0,24%
ŻÓŁTEK Stanisław Józef 0,18%
PIOTROWSKI Mirosław Mariusz 0,13%
TANAJNO Paweł Jan 0,13%
WITKOWSKI Waldemar Włodzimierz 0,9%

• Jasło gmina - 100% komisji

DUDA Andrzej Sebastian 68,39%
TRZASKOWSKI Rafał Kazimierz 11,52%
BOSAK Krzysztof9,21%
HOŁOWNIA Szymon Franciszek 7,03%
KOSINIAK-KAMYSZ Władysław Marcin 2,08%
BIEDROŃ Robert 1,17%
ŻÓŁTEK Stanisław Józef0,21%
JAKUBIAK Marek0,17%
PIOTROWSKI Mirosław Mariusz 0,11%
TANAJNO Paweł Jan 0,06%
WITKOWSKI Waldemar Włodzimierz 0,05%

• Brzyska - 100 % komisji

DUDA Andrzej Sebastian 80,50%
BOSAK Krzysztof 6,16%
TRZASKOWSKI Rafał Kazimierz 5,80%
HOŁOWNIA Szymon Franciszek 4,46%
KOSINIAK-KAMYSZ Władysław Marcin 1,56%
BIEDROŃ Robert 0,95%
JAKUBIAK Marek 0,21%
WITKOWSKI Waldemar Włodzimierz 0,15%
ŻÓŁTEK Stanisław Józef 0,12%
PIOTROWSKI Mirosław Mariusz 0,09%
TANAJNO Paweł Jan 0,00%

• Dębowiec - 100% komisji

DUDA Andrzej Sebastian 74,92%
TRZASKOWSKI Rafał Kazimierz 8,01%
BOSAK Krzysztof6,76%
HOŁOWNIA Szymon Franciszek 6,07%
KOSINIAK-KAMYSZ Władysław Marcin 2,60%
BIEDROŃ Robert 0,92%
ŻÓŁTEK Stanisław Józef 0,21%
JAKUBIAK Marek 0,18%
PIOTROWSKI Mirosław Mariusz 0,14%
WITKOWSKI Waldemar Włodzimierz 0,12%
TANAJNO Paweł Jan 0,07%

• Kołaczyce - 100% komisji

DUDA Andrzej Sebastian 76,30%
TRZASKOWSKI Rafał Kazimierz 7,82%
BOSAK Krzysztof 6,58%
HOŁOWNIA Szymon Franciszek 5,82%
KOSINIAK-KAMYSZ Władysław Marcin 2,27%
BIEDROŃ Robert 0,71%
JAKUBIAK Marek 0,21%
ŻÓŁTEK Stanisław Józef 0,14%
TANAJNO Paweł Jan 0,07%
WITKOWSKI Waldemar Włodzimierz 0,05%
PIOTROWSKI Mirosław Mariusz 0,05%

• Krempna - 100% komisji

DUDA Andrzej Sebastian 62,83%
TRZASKOWSKI Rafał Kazimierz 13,42%
BOSAK Krzysztof 8,67%
HOŁOWNIA Szymon Franciszek 7,36%
KOSINIAK-KAMYSZ Władysław Marcin 5,11%
BIEDROŃ Robert 2,02%
ŻÓŁTEK Stanisław Józef 0,24%
JAKUBIAK Marek 0,24%
WITKOWSKI Waldemar Włodzimierz 0,12%
TANAJNO Paweł Jan 0,00%
PIOTROWSKI Mirosław Mariusz 0,00%

• Nowy Żmigród - 100 proc. komisji

DUDA Andrzej Sebastian 73,01%
BOSAK Krzysztof 9,47%
TRZASKOWSKI Rafał Kazimierz 7,65%
HOŁOWNIA Szymon Franciszek 5,29%
KOSINIAK-KAMYSZ Władysław Marcin 3,08%
BIEDROŃ Robert 1,09%
ŻÓŁTEK Stanisław Józef 0,19%
PIOTROWSKI Mirosław Mariusz 0,11%
JAKUBIAK Marek 0,06%
WITKOWSKI Waldemar Włodzimierz 0,02%
TANAJNO Paweł Jan 0,02%

• Osiek Jasielski - 100 % komisji

DUDA Andrzej Sebastian 76,6%
BOSAK Krzysztof 7,87%
TRZASKOWSKI Rafał Kazimierz 7,10%
HOŁOWNIA Szymon Franciszek 4,28%
KOSINIAK-KAMYSZ Władysław Marcin 2,66%
BIEDROŃ Robert 0,73%
WITKOWSKI Waldemar Włodzimierz 0,19%
JAKUBIAK Marek 0,19%
PIOTROWSKI Mirosław Mariusz 0,15%
TANAJNO Paweł Jan 0,08%
ŻÓŁTEK Stanisław Józef 0,08%

• Skołyszyn - 100 % komisji

DUDA Andrzej Sebastian 68,18%
TRZASKOWSKI Rafał Kazimierz 11,90%
BOSAK Krzysztof 9,27%
HOŁOWNIA Szymon Franciszek 6,19%
KOSINIAK-KAMYSZ Władysław Marcin 2,88%
BIEDROŃ Robert 1,12%
ŻÓŁTEK Stanisław Józef 0,15%
PIOTROWSKI Mirosław Mariusz 0,12%
WITKOWSKI Waldemar Włodzimierz 0,10%
JAKUBIAK Marek 0,08%
TANAJNO Paweł Jan 0,0%

• Tarnowiec - 100 % komisji

DUDA Andrzej Sebastian 68,80%
TRZASKOWSKI Rafał Kazimierz 10,70%
BOSAK Krzysztof 9,78%
HOŁOWNIA Szymon Franciszek 6,71%
KOSINIAK-KAMYSZ Władysław Marcin 2,41%
BIEDROŃ Robert 0,92%
JAKUBIAK Marek 0,24%
TANAJNO Paweł Jan 0,13%
ŻÓŁTEK Stanisław Józef 0,13%
PIOTROWSKI Mirosław Mariusz 0,13%
WITKOWSKI Waldemar Włodzimierz 0,04%
@ TVP telewizja publiczna
dnia 29.06.2020, 18:55
Ocena
komentarza:
8
W TVP1 między godziną 21:00 a północą Andrzej Duda dostał 56 minut (pięćdziesiąt sześć minut!) czasu antenowego na przemowy. Na drugim miejscu Rafał Trzaskowski z wynikiem 8 minut.
Równe szanse w kampanii wyborczej...
@ TVPIS
dnia 29.06.2020, 18:58
Ocena
komentarza:
2
nic sie nie bój. tvpis da trzaskowskiemu mnóstwo czasu antenowego tylko czekaja aż gebels wymyśli [...]kę z luftwaffe.
@ Proboszczyk
dnia 29.06.2020, 19:04
Ocena
komentarza:
-2
Był w tych wyborach Bosak, który merytorycznie bije wszystkich na głowe i ma rozsądne postulaty. Ludzie, który nie głosują na pis ani po dało się nabrać na słupa Hołownie i po raz kolejny do 2 tury nie wszedł inteligentny i godny kandydat. Wstyd mi za tych ludzi
@ łodyniec
dnia 29.06.2020, 20:56
Ocena
komentarza:
-6
Nie głosuje gdy nie ma na kogo. A w tych wyborach nie było na kogo.
@ Krol
dnia 29.06.2020, 19:31
Ocena
komentarza:
4
Zasługi dudy: "jest patriotą". 500 + niedługo będzie =-600. I dalszy sponsoring leniuchów przez pracowitych i operatywnych. Ważne by Ci pierwsi zagłosowali właściwie. Złoto w Londynie już się skończyło nie wiadomo jakim cudem
@ waw
dnia 29.06.2020, 19:32
Ocena
komentarza:
4
komuna mentalna..
@ Xyz
dnia 29.06.2020, 19:51
Ocena
komentarza:
4
Ludzie jak te debile jak slowo daje... jak 10-15 lat temu ktos wyjechal za granice na zachod i do pensjo i dodatkowo pobieral zasilki na dzieci i to nie male oooo ile bylo do gadania ze inne panstwa pomagaja a w PL rodzinne 80zl wynosi i tyle... teraz panstwo pomaga a debilom dalej zle... durna polska mentalnosc. A towary jak drozaly 15 lat temu tak drozeja i teraz z ta roznica ze 15 lat temu podeyzli do emerytury nawalili se hohoho nie wiadomo co z tym bylo robic...!!! Ale Polacy nauczyli sie narzekac wiecznie zle... bral slow!!!
@ jurciu
dnia 29.06.2020, 20:37
Ocena
komentarza:
6
ulewa to kara za głosy na Adriana /bastion zła ipedofili /, piękny łapacz wody na Konopnickiej niechcieli mag donalda tylko łącznik głosuj na Pabiana a bendą efekty
@ Laluś
dnia 29.06.2020, 20:51
Ocena
komentarza:
-1
I bardzo dobrze.w II turze musi wygrać Duda :)
@ Ubaw
dnia 29.06.2020, 21:00
Ocena
komentarza:
3
500 + 13 emerytura a to wszystko będą spłacać jeszcze nasze wnuki. 60 szpitali zlikwidowane bo ni ma pieniędzy, nie wybudowali ani jednego km autostrad- bo ni ms pieniędzy, inwestycje spadły na łeb na szyję bo ni ma piniedzy, na tory wracają stare ciuchcie, tabor kolejowy pożyczony od Słowaków, ale działacze pisu co chwila zmieniają spółki skarbu państwa bo odprawy wysokie. Taki Rafał Bochenek- pogodnej, już ósma SSP. 70 mln w bloto- lud tego nie chce widzieć. 280mln na respiratory widmo- lud tego nie widzi. Przepłacone maseczki, przyłbice- lud tego nie widzi.
Bo pis daje! I obiecuje i daje.
Takie rozdawnictwo nie może dobrze się skończyć.
Będzie płacz i zgrzytanie zębami.
Żaden rozsądny ojciec nie rozdaje dzieciom pieniędzy w połowie budowania domu.
@ Wyborca
dnia 29.06.2020, 21:39
Ocena
komentarza:
2
Rafal trzymamy kciuki za Ciebie.
@ Madzia30
dnia 29.06.2020, 22:38
Ocena
komentarza:
2
Wszyscy anty PiS-owcy powinni nie pobierać 500+, 13 emerytury po co wyciągają łapę bo jak dają trzeba brać z tarczy antykryzysowej korzystają po co okradają państwo
@ do Madzia
dnia 30.06.2020, 08:39
Ocena
komentarza:
1
Madzia, a ty choć raz w życiu pracowała, czy żyjesz na mój koszt, z moich podatków za pińcet plus?
@ Ja
dnia 30.06.2020, 09:35
Ocena
komentarza:
1
Tak powinno być tu PiS zły ale każdy platwormowiec łapę wyciąga tu im nic nie przeszkadza niepojęte
@ Haha
dnia 30.06.2020, 11:57
Ocena
komentarza:
-1
Pieniądze, które rozdaje pis, to nie są pieniądze pisu a wypracowane przez Polaków bez względu na opcję polityczną. Polska to nie jest Państwo pisu, kumasz żabciu?
@ ja
dnia 30.06.2020, 14:30
Ocena
komentarza:
1
rozumiem ze w takim razie podatkow tez nie musze płacić?

powiedz mi tylko gdzie mogę sie na to zapisać
@ Jas
dnia 30.06.2020, 11:30
Ocena
komentarza:
-1
Duże miejscowości,bogate gminy ,wykształceni ludzie głosują przeciw PiS. Podstawówka,małe miejscowosci ,starsi i benificjenci pisowskich + głosują na PiS. Czyli kto ma rację ?
@ Madzia30
dnia 30.06.2020, 17:52
Ocena
komentarza:
-2
Tak pracuje już 14 lat i 500 biorę ale za czasów PO nie przypominam sobie żeby coś dali z naszych pieniędzy
@ Hahaha
dnia 30.06.2020, 20:03
Ocena
komentarza:
0
Tak sie składa że aby dać coś to trzeba wziąć z innego miejsca. I tak prawie 30 nowych podatków za rządu PiS zostało wprowadzonych. Więc jak ktokolwiek mówi ze PiS cos daje to niech lepiej zastanowi sie skąd wziął.
Dodaj komentarz
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Sprawcy rozboju na młodym zawodniku Czarnych Jasło w rękach policji

     

    Dwóch mężczyzn, którzy w minioną sobotę pobili 17-letniego zawodnika Czarnych Jasło oraz zerwali z niego klubową koszulkę trafiło w ręce policji. To mieszkańcy powiatu gorlickiego. Usłyszeli już zarzut rozboju, za który grozi im od 2 do 12 lat więzienia. Najbliższe dwa miesiące spędzą w areszcie.

  • Prezydenta Andrzej Duda odwiedził Jasło

     

    W ostatnim dniu kampanii wyborczej, kandydaci na urząd prezydenta RP, nie szczędzą sił w zabiegach o głosy wyborców. Andrzej Duda w piątek odwiedzi kilka miejscowości na Podkarpaciu. Rano zawitał do Jasła. W okolicach zielonego rynku prezydenta RP przywitały tłumy mieszkańców miasta i okolic.

  • Do mieszkańców Trzcinicy dotkniętej skutkami podtopień trafiły kuchenki i pralki od PGNiG S.A.

     

    Od tragedii, jaka dotknęła ponad dwieście gospodarstw domowych w Trzcinicy, minęły niemal dwa tygodnie. Powoli kończy się wielkie sprzątanie skutków nawałnic i podtopień, które stały się ich następstwem. Wiele rodzin straciło niemal cały dobytek. Do najbardziej potrzebujących trafił dzisiaj sprzęt AGD, podarowany przez PGNiG S.A.   

  • "Bitwa o wozy" w drugiej turze

    W niedzielę odbędzie się druga tura wyborów prezydenckich. Gminy do 20 tys. mieszkańców z największą frekwencją otrzymają wóz strażacki wart 800 tys. zł. Do wygrania jest 49 samochodów ratowniczo-gaśniczych. W pierwszej edycji "Bitwy o wozy" promesę na zakup nowego, średniego wozu z województwa podkarpackiego otrzymała gmina Cisna.

  • Trwa zażarta walka o urząd prezydencki

    Na ostatniej prostej wyścigu o fotel prezydenta RP kampanijna retoryka staje się coraz ostrzejsza. W walce wyborczej kandydaci i ich sztaby sięgają po przeróżne formy oddziaływania na elektorat. Rywalizacja prowadzona jest nie tylko w sieci, np. przy wykorzystaniu mediów społecznościowych lecz również materiałów tradycyjnych...

  • Z pomocą kolejnym samorządom

    Prezydent m.st. Warszawy Rafał Trzaskowski zamierza udzielić dotacje gminom Brzyska i Kołaczyce do 200 tys. zł dla każdej z nich w związku z poniesionymi stratami w wyniku klęski żywiołowej. Decyzja o przyznaniu środków zostanie podjęta przez Radę m.st. Warszawy. Z kolei z pomocą samorządowi miejskiemu Jasła przychodzi Związek Miast Polskich...

  • Ten zawód może okazać się strzałem w dziesiątkę!

     

    W ofertach szkół ponadpodstawowych znaleźć można mnóstwo ciekawych kierunków. Sęk w tym, aby obrać taką ścieżkę, w której wybrany zawód pozwoli nam patrzeć na z optymizmem na zawodową przyszłość. Spoglądając perspektywicznie na dostępne możliwości wybór może być znacznie prostszy. Takim przyszłościowym kierunkiem jest z pewnością technik chłodnictwa i klimatyzacji w ZSUiS w Jaśle. 

  • Trwa budowa boiska przy ZSUiS

     

    Przed budynkiem Zespołu Szkół Usługowych i Spożywczych w Jaśle trwają prace przy budowie wielofunkcyjnego boiska sportowego. Ma być ono gotowe do końca października bieżącego roku. Inwestycja o wartości blisko pół miliona złotych jest elementem realizowanego przez Starostwo Powiatowe w Jaśle zadania pn. „Budowa infrastruktury sportowej jednostek oświatowych Powiatu Jasielskiego”.

  • Pstryk i gotowe! Zobacz jak robi to fotograf Karolina Kaleta

     

    Obrazy towarzyszą nam w niemal każdym miejscu i chwili. Fotografia stała się nieodłącznym elementem naszego życia, zarówno prywatnego, jak również zawodowego. 

  • Organizujesz przyjęcie? Wybierz nową salę bankietową w Sepia Restauracja Noclegi

     

    Udane przyjęcie, to nie tylko smaczne menu, doskonała obsługa oraz przyjazna atmosfera. Sukces zależy również od miejsca, w którym zamierzamy zorganizować np. wesele, komunię, czy też spotkanie biznesowe. 

  • Pseudokibice pobili zawodnika Czarnych Jasło. 17-latek trafił do szpitala

     

    Dzisiaj, na ul. 3 Maja w Jaśle doszło do kuriozalnej sytuacji. Dwóch mężczyzn, prawdopodobnie pseudokibiców, dotkliwie pobiło zawodnika klubu JKS Czarni 1910 Jasło, który wracał do domu rowerem z meczu sparingowego swojej drużyny. Kiedy zakrwawiony 17-latek ocknął się, nie miał na sobie klubowego trykotu. Bandyci zerwali z niego koszulkę i oddali się w nieznanym kierunku.

  • „Sobota dla Rafała”. Poseł Borys Budka w Jaśle

    Przewodniczący klubu Platformy Obywatelskiej pytany o kwestie związane z funkcjonowaniem samorządu zwrócił uwagę na fakt, że niedzielne głosowanie (drugą tura odbędzie się 12 lipca) będzie wyborem pomiędzy modelem centralistycznym, preferowanym przez PiS a decentralizacją i autonomią samorządu, której zwolennikiem jest Rafał Trzaskowski.

  • Psychoterapeuta - po co?

     

    Z psychoterapii powinien skorzystać każdy, kto cierpi, czuje się samotny, porzucony, ma trudności w budowaniu satysfakcjonujących związków i relacji z ludźmi, boi się bliskości, ale równocześnie jej pragnie, przeżywa lęk, głęboki smutek, nie radzi sobie w kontrolowaniu złości, boryka się z niską samooceną, odczuwa dyskomfort w życiu i pragnie zrozumienia, zmiany swoich funkcji psychicznych, sposobów zachowania. To tylko niektóre z najczęściej występujących trudności.
  • Minister Zbigniew Ziobro z wizytą w Jaśle. Szef resortu sprawiedliwości ostro o Rafale Trzaskowskim

     

    Dzisiejszego popołudnia w Jaśle zjawił się Zbigniew Ziobro. Szef resortu sprawiedliwości, na jasielskim rynku spotkał się ze strażakami ochotnikami i samorządowcami. Wizytę zdominowały dwie kwestie. 

  • Trwa walka o głosy wyborców. W mateczniku Prawa i Sprawiedliwości posłanki PO apelowały o poparcie dla Rafała Trzaskowskiego

     

    Walka o głosy wyborców przed drugą turą głosowania w wyborach prezydenckich trwa w najlepsze. Dzisiaj, na jasielskim rynku o poparcie dla Rafała Trzaskowskiego w wyborczej dogrywce apelowały posłanki Platformy Obywatelskiej – Joanna Frydrych i Krystyna Skowrońska. 

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105