Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Strona główna

Powiat planuje budowę dwóch mostów i dróg powiatowych

69

Rada Powiatu w Jaśle wyraziła zgodę na przystąpienie do budowy dwóch mostów na rzece Jasiołce oraz na rzece Ropie, a także wyraziła zgodę na zabezpieczenie środków w kwocie 200 tys. zł na przygotowanie dokumentacji techniczno-projektowych.

Radni powiatowy jednogłośnie poparli przystąpienie do realizacji budowy dwóch mostów i sfinansowania w 2020 r. dokumentacji techniczno-projektowej dla tych przedsięwzięć. Pierwsza przeprawa mostowa ma powstać na rzece Jasiołce i połączyć osiedle Sobniów z Hankówką w Jaśle. Według pierwszych założeń planowano połączenie ulic Towarowej z Hankówką i Żniwną, jednak protesty mieszkańców miały znaczący wpływ na wycofanie się powiatu z tego przebiegu. Znaleziono alternatywne rozwiązanie, które z punktu widzenia starosty jasielskiego jest znacznie atrakcyjne pod względem połączenia ciągów komunikacyjnych. - Stwierdziliśmy, że jest drugie miejsce chyba bardziej atrakcyjne pod względem połączenia tych ciągów komunikacyjnych, ale już nie poprzez ulicę Hankówka tylko bezpośrednio z ulicą Towarową wzdłuż linii średniego napięcia. Jest drugi przejazd kolejowy koło nastawni. Ta droga przechodziłaby obok śmietniska, czyli przez teren niezurbanizowany. Mówimy oczywiście o drodze kategorii Z. Na ten moment byłaby to droga lokalna o ograniczonym tonażu lub możemy rozważyć włączenie do naszej drogi powiatowej, ale już w miejscowości Wolica z pominięciem ulicy Żniwnej. To jest możliwe i wydaje się bardziej racjonalne, ale w tym pierwszym etapie należy wykonać odcinek niecałego kilometra drogi wraz z przeprawą mostową – wyjaśniał Adam Pawluś, starosta jasielski.

Powiat podjął się realizacji tego przedsięwzięcia przede wszystkim ze względu na lepsze możliwości uzyskania dofinansowania, a także chęć udrożnienia ruchu lokalnego. Jak podkreśla starosta, miasto wstępnie zadeklarowało pomoc finansową co najmniej połowy środków potrzebnych do wykonania inwestycji. Szacuje się, że budowa mostu w Jaśle wraz z prawie kilometrem drogi dojazdowej wyniesie 7 mln zł. - Jeśli nie będzie żadnych trudności to w przyszłym roku możemy składać wniosek czy do rezerwy subwencji czy do Funduszu Dróg Samorządowych, zakładając, że będzie 60% dofinansowania, czyli za około 1,4 miliona złotych powiat byłby zdolny zrealizować przeprawę mostową wraz z prawie kilometrowym ciągiem drogowym. Na pewno poprawiłoby to dostępność do tej części przemysłowej miasta Jasła. Te ciągi drogowe należy udrażniać tak, żebyśmy mogli wyprowadzić część ruchu lokalnego z dróg tranzytowych, na których jest duże natężenie ruchu. To jest jedyna szansa, żebyśmy w miarę możliwości unikali korków – podkreślał starosta A. Pawluś.

Radny Krzysztof Buba uważa, że strategicznym mostem na rzece Jasiołce byłoby połączenie dróg powiatowych ze strefą ekonomiczną w Warzycach. - Strefa ekonomiczna to teren, na którym jest największa liczba zatrudnionych osób w naszym powiecie, dlatego wymaga szerszego, strategicznego podejścia do sprawy. Nowy most w tamtym rejonie otworzyłby dla mieszkańców miasta i powiatu jasielskiego możliwość szybszego włączenia do kierunku Krosna, Rzeszowa itd – argumentował radny Buba. Okazuje się, że władze powiatu mają koncepcję na przebudowę odcinka między ulicą Fabryczną z przejściem przez most do drogi powiatowej w Roztokach, niemniej przebiega ona przez kilka samorządów, m.in. Gminę Tarnowiec, która jak twierdzi starosta Pawluś nie jest zainteresowana tym połączeniem.

Drugi most ma powstać na rzece Ropie w miejscowości Przysieki i połączyć dwie drogi powiatowe. - To byłaby alternatywa do ominięcia drogi krajowej nr 28 od Biecza w stronę Trzcinicy i Jasła. Dla mieszkańców Przysieczek otworzy się możliwość połączenia z pozostałą częścią wsi – powiedział A. Pawluś.

Radni przychylili się do zabezpieczenia 200 tys. zł w budżecie powiatu na wykonanie dokumentacji-projektowych.

id

Napisany dnia: 15.10.2019, 13:11 , Tagi: Brak
Komentarze Czytelników:
Dodaj nowy komentarz Wyświetlaj:
@ Lisaj
dnia 15.10.2019, 13:34
Ocena
komentarza:
28
Czy Jasła nie stać na mądrzejsze decyzje? same "mądrości : droga z Grunwaldzkiej np. Przecież korek zaczyna się na światłach obok huty!!!Ta droga wyjazd od Sobniowa zrobi niemożliwym!!! Już teraz w szczycie stoli się w korku pół godziny. Lekko się wydaje publiczne pieniądze.
@ żal.pl
dnia 15.10.2019, 13:58
Ocena
komentarza:
58
Na pierwszym zdjęciu dwóch niedoszłych posłów. Miny nietęgie.
@ J
dnia 15.10.2019, 14:04
Ocena
komentarza:
16
Żeby cyt. "połączyć dwie drogi powiatowe" w miejscowości Przysieki najpierw trzeba przejąć chyba teren od Gminy Skołyszyn i wykonać drogę spełniającą kryteria drogi powiatowej w Przysiekach. Ale pomysł mostu w tej miejscowości jest dobry, most jest potrzebny dla mieszkańców. Gorzej chyba będzie ze spełnieniem kryterium dla drogi bo teren jest mocno zabudowany na odcinkach i tu mogą być utrudnienia. Sama lokalizacja ewentualnej drogi przez wał p.powodziowy, a i jej lokalizacja w strefie bezpośrednio zalewowej i NATURA200 może okazać się kłopotliwa administracyjnie.
@ Do @ żal.pl
dnia 15.10.2019, 14:07
Ocena
komentarza:
18
Ci panowie na zdjęciu mieli tylko odebrać głosy które mogłyby być
oddane na inne komitety. I to się im udało bo zebrali około 12 tys.
@ K
dnia 15.10.2019, 14:21
Ocena
komentarza:
15
Wał przeciwpowodziowy jest budowlą hydrotechniczną czy ten w Przysiekach był projektowany na przenoszenie obciążeń wynikających ze wzmożonego ruchu pojazdów i ewentualnie dla ruchu jakich pojazdów? No tutaj projekt musi przewidywać warunki ochrony przeciwpowodziowej ciekawe jakie zostanie przyjęte rozwiązanie
@ marian
dnia 15.10.2019, 16:18
Ocena
komentarza:
5
Będą posłami... po śmierci jeżeli wierzą w życie pozagrobowe?
@ ole
dnia 15.10.2019, 17:21
Ocena
komentarza:
8
i odebrali głosy nie tylko innym ale i swoim Piotrowicz niech im podziękuje za odstawkę
@ yozef
dnia 15.10.2019, 19:09
Ocena
komentarza:
1
[Komentarz nie na temat]
@ Do YOZEF
dnia 15.10.2019, 19:43
Ocena
komentarza:
-1
Pan P.jest inżynierem budowy dróg i mostów,potwierdzam,że kocha Jasło i wiele dobrego mógłby dokonać.
@ Do @ole
dnia 15.10.2019, 20:47
Ocena
komentarza:
18
Piotrowicz to s sobie odebrał głosy swoją postawą. Wogóle że był
posłem to skandal.
@ prawda
dnia 15.10.2019, 23:15
Ocena
komentarza:
2
w most w KRAJOWICACH???

starym mostem strach jechać
@ GRR
dnia 16.10.2019, 00:41
Ocena
komentarza:
27
Panie Pawluś nie wycieraj Pan mordy Gminą Tarnowiec... Pierwsze zrób Pan drogę Czeluśnica - Tarnowiec, która prosi się o remont od wielu lat, a pan to skutecznie blokował, a na koniec zamknął pan tą drogą (wcześniej ustalił nią pan objazd w związku z budową mostu), po jej zamknięciu nawet nie zlecił pan ściągnięcia znaków o objeździe i doszło do wielkiego zamieszania. Jest Pan nieudacznikiem jeśli chodzi o rządzenie powiatem. Liczy Pan na to, że Gmina Tarnowiec panu sfinansuje budowę mostu? Bardzo dużo dołożyli do budowy mostu w Szebniach, budują też most Brzezówka - Męcinka Jedlicze. Mają dużo mniejszy budżet niż Pan, jednak potrafią tworzyć inwestycje i oddłużać gminę, a także cieszyć się pozytywnią opinią mieszkańców. Pana ludzie mają dość, za obiecanki cacanki, za kolejki w wydziale komunikacji, za kolejki do przychodni ortopedycznej w Jaśle... i za wiele innych rzeczy...
Stop kolesiostwu...Panie Pawluś.
@ yozef
dnia 16.10.2019, 14:45
Ocena
komentarza:
1
pewno ze nie na temat ,bo napisalewm ze tam mieszka starosta i ta droga jest tez do jego wygody tak jak niegdys budowano prawie 1km w tarnowcu ,sprawdzciew , podobnie mosty pisalem ze na hankowce juz dawno powinien byc zas drugii proponowalem na wisloce bo w gamraciew obecny sam sie zawali ,rowniez zapytalem o wyksztalcenie pana buby ,,,i skierowalem wszystkich jesli chodzi imosty i drogi do pana przetacznika po porade ,ten czlowiek kocha jaslo i chetnie podzieli sie swoja wiedza ,,,i pani cezor usuwa propzycje 80 letnieko starszego pana ktory tez kocha miasto jaslo i chcialby aby bylo piekniejsze krytykujac to towarzystwo wzajemnej adoracji ,nowa pani burmistrz ponoc jest rodzina z panem pabianem ,,,czy tpio prawda odpowie ktos ,,,
@ Znający temat
dnia 15.10.2019, 13:39
Ocena
komentarza:
29
Gmina to mieszkańcy a mieszkańcy są zainteresowani budową przeprawy przez rzekę Jasiołka w Roztokach. My chcemy mostu w Roztokach-Warzycach
@ JA
dnia 15.10.2019, 21:35
Ocena
komentarza:
15
Most pomiędzy ul.Towarową a osiedlem Sobniów/Wolica jest bardzo potrzebnym rozładuje ruch na rondzie koło Górki Klasztornej na pewno o 50%. I popatrzcie też na to,że nowo powstający łącznik pomiędzy Żółkowem a właśnie wspomnianym wyżej rondem, dodatkowo utrudni ruch od Górki Klasztornej oraz Sobniowa,Wolicy, Łask i innych tamtejszy miejscowości. Więc ten most jest jedną z mądrzejszych i dobrych inwestycji ostatnich lat. Kto się nie zgadza, po prostu za mało tamtędy uczęszcza pojazdem i nie ma pojęcia jak wspomoże ruch dla okolicy Sobniowa i tamtejszych miejscowości. Most w Roztokach również popieram i uważam,że powinien być tam już dawno..
@ CHORE PAŃSTWO !!!
dnia 15.10.2019, 13:42
Ocena
komentarza:
-4
Strefa ekonomiczna w Warzycach ma być skomunikowana chyba w celu lepszego dojazdu do areałów gdzie rozmnażają cebule tulipanów na przyszłoroczny happening ich rozdawania...???
@ Mieszkaniec
dnia 15.10.2019, 13:45
Ocena
komentarza:
40
A wiecie dlaczego tam na Ropie ? Bo Tam ma swoje ranczo Pan starosta i jego rodzina tez tam mieszka. Przypadek ? Nie sadze
@ Do @ Mieszkaniec
dnia 15.10.2019, 14:10
Ocena
komentarza:
0
Tak to prawda ale z mostu będą korzystać w każdy dzień
inni mieszkańcy a pan starosta może 5 razy w roku więc to nie jest tak że buduje most tylko do swojego domu. Dobry pomysł
@ Pooo
dnia 15.10.2019, 17:52
Ocena
komentarza:
1
Może ta iteligencja co za PO i SLD wymieni sukcesy Pana Kmiecika i Miskowicza jak byli Starostami??.
Co oni robili dla miasta powiatu??.
Czy ta inteligencj jak w sejmie opozycja wszystko na NIE?? Są za A nawet przeciw glowa boli
@ yozef
dnia 15.10.2019, 19:10
Ocena
komentarza:
-1
tez tak mysle
@ dragoness
dnia 15.10.2019, 19:15
Ocena
komentarza:
6
Nie interesuje mnie przynależność partyjna, tak jak nikogo nie powinna interesować na poziomie lokalnym. Interesuje mnie nieudolność władzy in spe.
@ fan
dnia 15.10.2019, 20:30
Ocena
komentarza:
-2
Ma pani po wyzej pytanie i co?? wymieni pani nieudolnosc powyzszych wymienionych panów lub ich zaslugi dla powiatu??
@ dragoness
dnia 15.10.2019, 20:36
Ocena
komentarza:
-4
Po co? Wszyscy znają ich wysiłki w celu zniszczenia szkolnictwa zawodowego.
@ CHORE PAŃSTWO !!!
dnia 15.10.2019, 21:38
Ocena
komentarza:
0
A jakie to zawody gwarantują w regionie pracę i możliwość godnego życia ???...
@ dragoness
dnia 15.10.2019, 22:44
Ocena
komentarza:
-1
Zapraszam do szkoły, to porozmawiamy na ten temat.
@ Zawód
dnia 16.10.2019, 06:10
Ocena
komentarza:
1
Polscy fachowcy z wyuczonym zawodem są cenieni za granicą,skoro tu nie ma dla nich pracy.
@ dd
dnia 16.10.2019, 20:36
Ocena
komentarza:
0
Ach grabarzem być grabarzem.
@ Jaga
dnia 15.10.2019, 13:51
Ocena
komentarza:
7
Nic tylko zapowiedzi, most na Gądki już kilka lat się buduje a w plenerze nic nie ruszyło...nie mam już cierpliwości do tych codziennych korków przez miasto...
@ Rzeźnik komentarzy.
dnia 15.10.2019, 14:18
Ocena
komentarza:
0
Y. A ja będę latał motolotnią - do sklepu też.
@ CHORE PAŃSTWO !!!
dnia 15.10.2019, 14:26
Ocena
komentarza:
1
NIE - bułeczki Przywiezie Ci DT.
@ Rzeźnik komentarzy.
dnia 16.10.2019, 08:13
Ocena
komentarza:
0
Proponuję model australijski - helikopter lub samolocik dla każdego. Powietrzne Pogotowie Ratunkowe, powietrzna Policja, itd, itp.
No i Unie Europejska będzie nas kochała bo będziemy dbali o rozwój przyrody. A my będziemy zadowoleni bo będziemy bliżej gwiazd.
@ On
dnia 15.10.2019, 14:27
Ocena
komentarza:
2
[...]nowie na budowie powiedzieli tak: [...]rszawa nie hoduje ale jaja eksportuje
@ Miasto/Powiat
dnia 15.10.2019, 14:39
Ocena
komentarza:
4
W końcu zaczynają współpracować. Brawo.
@ miodzio
dnia 15.10.2019, 15:23
Ocena
komentarza:
13
Po co te spóźnione obietnice mostowe przecież już po wyborach.
Jeśli jacyś krzesełkowi chcą się pokazać to przez najbliższe 4 lata zapraszam całą ekipę od wstążeczek, nożyczek, kwiatków i łopat a w szczególności zrozpaczonego pana piotrowicza z jego fiskarsem do przekopywania mojego ogródka. Zapewniam codziennie fotkę na fejsa.
@ To ja
dnia 15.10.2019, 15:31
Ocena
komentarza:
8
A w Ranczo było "po owocach ich poznacie i wybierzecie w następnych wyborach".
Ciekawe ile jeszcze będzie pomysłów. Lepiej zamiast zapowiadać poczekajcie aż będziecie mieli pewność realizacji pomysłu i wtedy możecie się promować.
@ wyborca
dnia 15.10.2019, 16:16
Ocena
komentarza:
17
Pawluś z Persem zwołali na poniedziałek sesję bo chcieli się pożegnać i udać sie do sejmu(wg Grzywacza) a tu tyle wydanej kasy prywatnej i samorządowo-rządowej na promocję swoich kandydatur i ... NIC! Same straty i kto im to odda? Bo PIS NIE!
@ Duch
dnia 15.10.2019, 18:15
Ocena
komentarza:
22
Jasło czeka na jedną ze stu obiecanych przez PIS obwodnic. Takiej prawdziwej a nie jakiejś prowizorki.
@ bci
dnia 16.10.2019, 22:10
Ocena
komentarza:
2
Do Ducha- czy przed napisaniem komentarza pozyskałeś informacje dotyczące planowanej inwestycji przy DK-73 ( droga Jasło-Pilzno) sądzę, że nie. Informuję więc, że prace projektowe dotyczące budowy obwodnicy zachodniej i północnej miasta Jasła oraz budowy nowego odcinka z Krajowic do Przeczycy są już bardzo zaawansowane. Koncepcja programowa ( planowany przebieg drogi) jest już na ukończeniu. Planowany koszt inwestycji to ok. 800 mln zł. Czy kiedykolwiek od 1989r. była naszym terenie taka inwestycja. Przy obecnych przepisach uzyskanie decyzji trwa dłużej niż sam proces budowy.
@ do Duch
dnia 15.10.2019, 20:05
Ocena
komentarza:
5
Bez żartów. Masz rację. Jeśli to prawda z tymi obwodnicami, to już trzeba
zacząć działać w sprawie obwodnicy północnej. Są prawie gotowe papiery.
Pani poseł może się tu wykazać. I nie zwracać uwagi na jakieś protesty,
bo znowu nic nie będzie zrobione. A droga 73 i obwodnica zachodnia niech
się toczą swoim torem.
@ do "do Duch"
dnia 15.10.2019, 20:39
Ocena
komentarza:
16
Gdzie są te "prawie gotowe papiery" ? Prędzej ducha zobaczysz niż te papiery. Nie ma nic, dosłownie, zero, null. Bo mrzonki i dywagacje + protesty wszelkich zainteresowanych i nie zainteresowanych - to nie papiery - to pobożne życzenia i bicie piany podczas gdy Biecz, Czudec, Sanok, Strzyżów i wiele innym pomniejszych miasteczek ma już obwodnicę.
Wszystkie obwodnice wokół Jasła będą się toczyć swoim torem tj. odgrzane będą przed następnymi wyborami (+ zbiornik w Kątach) aby ponownie bujać suwerena - jak się od wielu lat okazuje -bujać skutecznie.
Przykład: Panią K. wybrano m.inn. za nie zrobienie zakładu zagospodarowania odpadów w Gamracie.
Suweren jest naiwny i ma krótką pamięć. Nie pamięta, że obie babcie nic przez wiele lat nie zrobiły dla miasta i powiatu - mimo tego dalej popiera i jest wdzięczny- pewnie na wyrost.
@ ku
dnia 15.10.2019, 20:06
Ocena
komentarza:
14
buba juz blysnal... przystankami na miejscach parkingowych
@ Jas
dnia 15.10.2019, 20:16
Ocena
komentarza:
10
Masakra. Pomysł równie głupi, jak światła w Rynku.
@ On3
dnia 15.10.2019, 20:40
Ocena
komentarza:
6
Most w Rostokach to było by swietne rozwiązanie dla ludzi pracujacych w Warzycach i obrzezach Jasła. zreszta bylo by szybsze połączenie z drogą na Rzeszów. Jasło z miesiaca na miesiac jest bardziej zakorkowane wiec taki most troche by rozladowal korki. Nie musi byc most dwukierunkowy wystarczyla by szerokosc na jedno auto. Wrescie wladze Jasla mądrze pomyslaly, szkoda tylko ze wladze gminy Tarnowiec maja gdzies ten pomysl a co za tym idzie swoich mieszkancow i wyborcow. Wybory samorzadowe dopiero za 4 lata ale ja i napewno wiele innych wyborcow z gminy Tarnowiec zapamieta to Panu wujtowi ze nie chcial dolozyc sie do mostu i nie dostanie glosow. Wiec Panie Czubik moze jeszcze raz to Pan dobrze przemhsli czy warto odmawiac swoim wyborca.
@ do On3
dnia 15.10.2019, 21:38
Ocena
komentarza:
0
Chodzi o 'Wójta" czy "Wujta" - a może o Wujka?
@ mmmm
dnia 17.10.2019, 07:01
Ocena
komentarza:
1
Znajdź mi projekt z którego możesz wnioskować o dofinansowanie do mostu o którym piszesz czyli szerokiego na jeden samochód. Do tego zobacz jaka droga prowadzi do tego przyszłego mostu w Roztokach. Owszem może i powiatowa ale bardzo wąska plus dwa zakręty gdzie osobówką ciężko się rozmijać a co dopiero jakby tam pojechały dostawczaki że o większych autach nie wspomnę.
@ Do On3
dnia 15.10.2019, 20:51
Ocena
komentarza:
4
Masz rację kolego. Taki most w Rostokach bardzo by się przydał. A co do władz gminy Tarnowiec to teraz ludzi beda mieć gdzieś i się nie będą chcieli dorzucić do inwestycji,tylko że 4 lata szybko miną i będą się łasić do wyborców i prosić o głos nawet dlugopis dostaniemy znów w prezęcie. Tylko że ja nie dam się nabrać na tanie gadki. MOST JEST POTRZEBNY!!!
@ jurciu
dnia 15.10.2019, 21:01
Ocena
komentarza:
8
W Jaśle Pabian już buduje obwodnice przez centrum miasta co potrzeba wam drugiej poza .centrum to wybierajcie mądrych młodych ludzi co mają wizje jak ma wglądać miasto i co mieszkańcom jest potrzebne .
@ Ola
dnia 15.10.2019, 21:20
Ocena
komentarza:
10
A może wreszcie ktoś się zajmie mostem w gamracie bo to woła o pomstę do nieba od 30lat ruch wahadłowy a wy chcecie nowe mosty stawiać najpierw zróbcie porządek ze starymi
@ No To Co
dnia 15.10.2019, 23:21
Ocena
komentarza:
8
Most przy Gamracie już dawno był "planowany"
na miejscu poprzednika z dojazdem go drogi głównej
JEST,ale g..no nie most i droga,
może za kolejne 4{cztery}lata,
będzie obietnicą przy wyborach.
A może"zbudujemy mosty dla Pana Starosty"
@ do do "do Duch"
dnia 15.10.2019, 21:49
Ocena
komentarza:
3
Mylisz się. W Generalnej Dyrekcji w Rzeszowie mają prawie gotowe papiery,
żeby uruchomić przetarg. Trzeba się tylko tym zainteresować, a nie w kółko
opowiadać bajki.
@ Duch
dnia 15.10.2019, 22:33
Ocena
komentarza:
19
Jeden który miał wybudować zbiornik w Kątach zwiał do Brukseli. Tak się bujał chyba ponad dobre 20! lat i się udawało. Kolejna też chciała nawiać ale jej się nie udało. Rzeszów był dla niej za mały to do Warszawki uciekła. Oboje dla Jasła zrobili wielkie nic. O trzeciej która otrzymała stołek w spadku nawet pisać się mi nie chce bo nie warto.
@ No To Co
dnia 15.10.2019, 23:24
Ocena
komentarza:
5
Ale za to teraz można lać wodę w każdym KĄCIE=za.pory
@ CHORE PAŃSTWO !!!
dnia 15.10.2019, 21:54
Ocena
komentarza:
3
Nie mosty - a może tak "windą do nieba"... - bo cel uświęca środki...
@ poseł na "P"
dnia 15.10.2019, 22:49
Ocena
komentarza:
2
Na pierwszej fotce Trzej Królowie "P"-he,he,he...
@ Odyr
dnia 15.10.2019, 22:53
Ocena
komentarza:
3
Starosta chyba tan mieszkal gdzie chce most budowac w Przysiekach..
@ kasia
dnia 16.10.2019, 00:24
Ocena
komentarza:
3
Jakie to przykre, że ciągle Jaslem rządzą ludzie z okolicznych wiosek
@ Do @ kasia
dnia 16.10.2019, 06:36
Ocena
komentarza:
-1
Nie miastem tylko powiatem.Powiat to nie tylko Jasło.Jasłem rządzi burmistrz którego sobie wybraliście.Jak widać na wsi są mądrzejsi ludzie bo rządzą wami mieszczucha mi.
@ turysta
dnia 16.10.2019, 00:58
Ocena
komentarza:
6
A zapory w Kątach jak nie było tak dalej nie ma a jest już 3 dni po wyborach. Ile mam czekać?
Kurowska obiecałaś. Zającowa obiecałaś.
@ rodak
dnia 16.10.2019, 08:43
Ocena
komentarza:
5
Wójt Tarnowca niech pomyśli logicznie gdzie lepiej będzie służył most mieszkańcom gminy w Roztokach czy w Brzezówce bo z Jedlicza raczej powiatu nie uda się zrobić chyba że liczy na nazwanie mostu swoim nazwiskiem.Ambicje panie wójcie proszę pohamować i dogadać się z starostą dla dobra mieszkańców.
@ Znający temat
dnia 16.10.2019, 09:33
Ocena
komentarza:
-2
Drogi budowane poza miastem to miasto umiera, drogi budowane lub przebudowywane w centrum miasta ożywiają miasto, miasto żyje z dróg.
Do rodaka:
Most na Jasiółce w Brzezówce (myśl kierunek Krosna) jest tak samo potrzebny jak tenw Roztokach a jeszcze jedno za jego budoweę zabrała się samorząd gminy Jedlicze a więc nie mieszaj ludziom w głowach !!!
@ Duch
dnia 16.10.2019, 12:17
Ocena
komentarza:
1
Nie ma obawy, nie umrze. Jeżeli jest tu ktoś tylko przejazdem to i tak się nie zatrzyma bo i po co. Poza tym jeżeli spędzi godzinę w korku żeby do niego wjechać to od razu będzie myślał tylko o wyjeździe z tego grajdoła. Obwodnica jedynym ratunkiem na odkorkowanie tego miasta.
@ Znający temat
dnia 16.10.2019, 10:22
Ocena
komentarza:
4
Cyt. "... Wrescie wladze Jasla mądrze pomyslaly, szkoda tylko ze wladze gminy Tarnowiec maja gdzies ten pomysl a co za tym idzie swoich mieszkancow i wyborców" Nie władze Jasła lecz .władza powiatu jasielskiego a to Wielga (wielka) jest różnica !
Któż bowiem z was, chcąc zbudować wieżę, nie usiądzie najpierw i nie obliczy kosztów, czy ma na wykończenie?..." św. Łukasz
„Przed każdym przedsięwzięciem niezbędne jest zastanowienie się . Bez niego i to co wydaje się nam dobre obróci się w grzech, jeśli czynić to nie w swoim czasie lub nie zachowując umiaru." św. Bazyli Wielki
@ rodak
dnia 16.10.2019, 15:54
Ocena
komentarza:
1
znający temat Krosno prze Potakówkę lub Dobrucowa góry na Jedlicze do Jasła tak się składa większa część wiosek gminy jadą na Sobniów i tutaj po oddani nowej drogi w Jaśle zostajemy z ręką w nocniku to tak znasz temat więc lepiej nie filozofuj a popraw swoje myślenie bo widać że masz klapki na oczach i brak logicznego myślenia.
@ MK
dnia 16.10.2019, 20:25
Ocena
komentarza:
1
Jak ktoś jest ciekawy jak powiat buduje drogi, to zapraszam do Kołaczyc. Tam powiat od dwóch lat remontuje drogę (od "Biedronki " w stronę Nawsia). Szczerze powiem, takiego syfu dawno nie widziałem, droga zryta, dołki zasypane tłuczniem, po deszczu cała okolica w szarej mazi, jak to wyschnie to pył na domach, chodnikach, roślinach, ja rozumie wybory itp. nie było czasu, ale kto rozpoczyna remont drogi bez terminu zakończenia. Tak więc może niech powiat skończy inwestycje rozpoczęte, a potem zatrudni kogoś rozsądnego, bez poparcia posłów i senatorów. Kogoś kto się zna na sprawie i posprząta ten bałagan.
@ Lesbijka
dnia 16.10.2019, 20:50
Ocena
komentarza:
0
Mosty należy budować po to aby można było robić uroczyste otfarcie.
@ Ja
dnia 17.10.2019, 12:32
Ocena
komentarza:
1
Bardzo dobry pomysł z tym mostem na ulicę towarową.
@ realista
dnia 18.10.2019, 11:57
Ocena
komentarza:
3
Najpierw most w Rostokach. Nie bardzo rozumie dlaczego z wójtem Tarnowca nie można dojść do porozumienia. Powinien słuchać głosu ludu. Na pewno ta opcja poprawiła by sytuację na rondzie przy wiadukcie kolejowym na ul.Floriańskiej.
@ xddd
dnia 20.10.2019, 19:11
Ocena
komentarza:
0
most na gądkach i Szajnochy też się już powoli sypią tylko patrzeć jak ktoś zginie
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Wspaniały gest Vitala Heynena! Belg oddał Kubie Procaninowi swój srebrny medal

     

    Vital Heynen z łatwością zaskarbił sobie sympatię kibiców siatkówki w Polsce. Jak się okazuje, charyzmatyczny Belg jest nie tylko doskonałym trenerem, lecz również wielkim człowiekiem. Srebrny medal Pucharu Świata postanowił bowiem oddać osobie, której historia zdoła go najbardziej poruszyć. Tą osobą okazał się Kuba Procanin z Jasła, który od kilku już lat toczy batalię z nowotworem.

  • Kuba Procanin też popłynął!

     

    454 kilometry i 350 metrów. To dystans, jaki w z soboty na niedzielę przepłynęli uczestnicy piątej edycji Nocnego Charytatywnego Pływania w Jaśle. Płynęli dla Kuby Procanina, który po amputacji ręki marzy o funkcjonalnej protezie. W zbiórce środków na jej zakup liczy się każdy grosz. Swoją cegiełkę w drodze Kuby do osiągnięcia kolejnego celu dołożyli także organizatorzy i uczestnicy imprezy.

  • Czy grozi nam śmieciowy chaos?

    Władze miasta chcą zrezygnować ze świadczenia usług odbioru i zagospodarowania odpadów z nieruchomości niezamieszkałych po nowych stawkach narzuconych przez ustawodawcę. To oznacza, że przedsiębiorcy będą zobowiązani do podpisywania umów na odbiór śmieci z firmą odbierającą odpady po cenach rynkowych...

  • Gmina Tarnowiec dołączyła do gospodarki odpadami w Krośnie

    Miejskie Przedsiębiorstwo Komunalne w Krośnie otrzymało dodatkowe środki unijne na modernizację Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów. Dzięki kolejnym ośmiu gminom, w tym jednej z powiatu jasielskiego, które dołączyły do projektu wartość inwestycji wzrosła do 86 mln zł.

  • Chemikalia w Gorlicach zagrożeniem dla ludzi i środowiska

    Na terenie byłej Rafinerii Nafty Glimar w Gorlicach leży ponad 5 tysięcy ton odpadów niebezpiecznych. Istnieje potencjalne zagrożenie dla życia lub zdrowia mieszkańców oraz obawa, że mogłoby dojść do skażenia rzeki Ropy...

  • Stop zmęczonym oczom!

     

    Pracujesz dużo przed komputerem, a do tego Twoje oczy wlepione są w ekran telefonu dłużej niż godzinę dziennie? Zdecydowanie potrzebujesz okularów ze szkłami BlueCare od JAI KUDO, które neutralizują szkodliwe dla oczu światło niebieskie, emitowane przez ekrany LED! 

  • Zaskakujące odkrycie przy cmentarzu żydowskim

     

    Archeolodzy zakończyli badania sondażowe na terenie budowy nowego odcinka drogi wojewódzkiej 992 w Jaśle. Miały dać one odpowiedź na pytanie, czy w miejscu tym znajdował się niegdyś cmentarz żydowski, a tym samym groby? W trakcie prowadzonych prac archeolodzy natrafili na interesujące odkrycie.

  • Rusza kolejny nabór do projektu „Twoja szansa na nowe kwalifikacje zawodowe”

     

    Uzyskaj dofinansowanie na wybrany kurs/szkolenie/studia podyplomowe. Rekrutacja odbędzie się w dniach od 18.11.2019 r. do 22.11.2019 r. w godz. 12.00-17.00.

  • Pomagają dzieciom chorym na raka

     

    Strażacy ochotnicy znów zwierają szeregi w ramach akcji „Paczka dla dzieciaka na święta od strażaka”. Tym razem jednak oprócz zbiórki zabawek, artykułów szkolnych i innych dla dzieci z chorobą nowotworową zachęcać będą również do oddawania krwi. Machina już ruszyła. Każdy może stać się jej małym a zarazem niezwykle istotnym trybikiem.

Nadchodzące wydarzenia

Posiadasz informacje o jakimś wydarzeniu?
Poinformuj nas! Pisz na adres: redakcja@jaslo4u.pl

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105