Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Strona główna

Powiat podejmie się budowy prawoskrętu

101

Radni powiatowi popierają inwestycję związaną z przebudową ul. Kasprowicza i wiążącą się z tym budową prawoskrętu między drogami wojewódzką nr 992 a krajową nr 28. Na wczorajszej sesji wyrazili zgodę na przeznaczenie 50 tysięcy złotych na przygotowanie dokumentacji techniczno-projektowej w 2020 r.

Radni powiatowi wyrazili zgodę na przystąpienie do realizacji inwestycji pn. przebudowa ul. Kasprowicza w Jaśle w ciągu drogi powiatowej Jasło- Łajsce-Zręcin poprzez budowę pasa prawoskrętu pomiędzy drogą wojewódzką nr 992 a drogą krajową nr 28, a także przeznaczyli 50 tys. zł na zlecenie i wykonanie dokumentacji techniczno-projektowej w przyszłym roku. Niemniej podczas dyskusji radny Krzysztof Buba zwracał uwagę na fakt, iż należałoby wziąć pod uwagę także przebudowę istniejącej sygnalizacji świetlnej, gdyż będą potrzebne sygnalizatory kierunkowe.

 

- Wydaje mi się że będą potrzebne sygnalizatory kierunkowe. Tak samo mamy problem na skrzyżowaniu z lewoskrętem jadąc od Krosna w kierunku ul. Kasprowicza. W tej chwili pas do lewoskrętu jest niewystarczający i widzimy jakie są utrudnienia. To w mojej ocenie powinno być uzgadniane z GDDKiA, aby ten pas wydłużyć dostosowując go do występujących natężeń ruchu, a także podjąć rozmowy w kwestii przebudowy sygnalizacji świetlnej – podkreślał radny Krzysztof Buba.

Starosta jasielski Adam Pawluś chcąc przekonać radnych do podjęcia tej uchwały podkreślił, że powiat otrzymał warunki techniczne wydane przez GDDKiA w Rzeszowie. Nie ukrywa, że wymogi są trudne, aczkolwiek podjęcie tej inwestycji wydaje się zasadne z punktu widzenia rozładowania wzmożonego ruchu na tym odcinku drogi. Tłumaczył również, że zrzucenie tego zadania na samorząd wojewódzki jedynie wydłuży całą procedurę. - Jeżeli chcemy chociaż częściowo rozładować ten ruch, uważam, że z naszej strony powinniśmy ponieść wydatki. Jest szansa na zrobienie czwartego pasa, wówczas byłyby trzy w stronę ul. Kasprowicza i jeden w kierunku Sobniowa – mówił starosta Pawluś.

Liczy na to, że w kosztach realizacji tego przedsięwzięcia będzie partycypować samorząd miejski.

Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

id

Napisany dnia: 29.11.2019, 17:51
Komentarze Czytelników:
Dodaj nowy komentarz Wyświetlaj:
@ sss3
dnia 29.11.2019, 18:20
Ocena
komentarza:
26
No i bardzo dobrze. Generalnie to na wszystkich ważniejszych dojazdach do skrzyżowań na obwodnicy powinny być osobne pasy dla każdego kierunku.
I inteligentniejsze sygnalizacje świetlne bo często się zdarza że zielone się marnuje podczas gdy na innych dojazdach kolejki się wydłużają.
@ pokerowiec
dnia 29.11.2019, 21:18
Ocena
komentarza:
34
Zajmijcie się najdłuższą ulicą Mickiewicza. Na całej długości remont generalny wymagany.

Starosto przygotować projekt nowej drogi wraz ze ścieżka rowerową ( ta która powstaje w Jaśle to ...sami wiecie).
Na nowy rok w budżecie Starostwa zarezerwować środki na w/w drogę.
Mamy Panią Senator, Poseł, Eurodeputowanego z partii rządzącej - starosta również o ile dobrze kojarzę. Składać wnioski o fundusze z Rządu lub UE o dofinansowanie drogi na poziomie do 80%. Do dzieła !!

Mam Nadzieję że most w Krajowicach wraz z drogą w Dąbrówce Starostwo w końcu wyremontuje i "sypnie groszem" bo te łatanki wytrzymują max kilka tygodniu.

Wstyd żeby droga o takim natężeniu ruchu nie była doinwestowana.

W przyszłym roku ciekawe gdzie Starostwo planuje inwestycje pewnie na obrzeżach powiatu a w "centrum"powiatu drogi z prawdziwego zdarzenia nie ma.

Prośba do władz zajmijcie się w końcu jedną z najczęściej uczęszczanych dróg gdzie jeździ mnóstwo tirów i samochodów nawet z Skołyszyna, Biecza i Gorlic (KGR blachy) bo skracają drogę nie chcąc stać w korku na ul.Rafineryjnej.

Miłego weekendu:)
@ Obywatel
dnia 29.11.2019, 21:30
Ocena
komentarza:
19
Zgadzam sie ul.MICKIEWICZA do remontu w 2020 roku.
Radni z ul Mickieiwcza Brzysk itp zostaliscie wybrani do rady Starostwa to wykażcie się
@ Mieszanie
dnia 29.11.2019, 23:08
Ocena
komentarza:
43
Od samego mieszania nie przybędzie słodkości np. w herbacie.
Co z tego, że parę samochodów szybciej skręci w lewo , czy w prawo.
Tylko takie macie pomysły na likwidację paraliżu komunikacyjnego w mieście?
Jeżeli inni włodarze śpią w nogach w tym temacie (lub robią drogi wewnętrzne nic nie znaczące dla zapaści komunikacyjnej w mieście) to weźcie się za temat obwodnic.
Tu jest pies pogrzebany. Tu nie tylko nic się nie robi ale nawet nic się nie myśli, czy planuje. Tu jesteśmy 100 lub 200 lat za Murzynami (lub za Bieczem, Czudcem, Strzyżowem, Sanokiem itd.).
Tu jest pole do popisu a nie malowanie pasów na jezdni.
@ Janek@@@@
dnia 30.11.2019, 00:30
Ocena
komentarza:
46
Zapomniałeś napisać jesteśmy 1000 lat za Krosnem... Wiem boli. Ale to prawda..
@ KIEROWCA
dnia 30.11.2019, 00:40
Ocena
komentarza:
24
wystarczy przejechać się z Jasła do Vivo Krosno i zobaczyć jak się jedzie szeroką dobrą drogą. Przejazd przez Krosno z jednego końca na drugi w godzinach szczytu to ok 15-20 min. Max.
@ cytryna kwasna
dnia 30.11.2019, 08:18
Ocena
komentarza:
9
GENIALNE - tak prawde mówiąc to jesteście lewosktetni!
@ keller
dnia 30.11.2019, 09:29
Ocena
komentarza:
10
gorzej z dojazdem do samego Krosna, droga łata na łacie , nie wspomnę o szerokośći jezdni.
@ Tomasz
dnia 30.11.2019, 15:34
Ocena
komentarza:
20
Co do ul. Mickiewicza to racja. Jaslo nie konczy sie za mostem. Droga od cmentarza do 1 bramy na zaklad Gamrat wymaga gruntownego remontu. Zapadajace sie pobocza z łatanymi dziurami to wstyd jak na jedna z najdluzszych ulic Jasla. Do Krempnej mozna dojechac w lepszych warunkach. Wymyslaja mosty i nowe inwestycje jak kilka sciezek rowerowych a Mickiewicza sie rozlatuje. Na tej ulicy jest duzy ruch i nie rozumiem dlaczego ta jezdnia nadal jest w stanie oplakanym.
@ figlarz
dnia 30.11.2019, 17:32
Ocena
komentarza:
-5
A co to jest Krosno?
@ Inżynier
dnia 30.11.2019, 18:58
Ocena
komentarza:
9
Może inżynier d.s. ruchu wypoci coś więcej niż namalowanie nowych pasów.

Podpowiadam: niech zaproponuje , by w dni parzyste jeździły auta , które mają ostatni ą cyfrę w nr rejestracyjnym parzystą i odpowiednio - z cyframi nieparzystymi.

To rozładuje ruch uliczny: będzie na drogach połowę samochodów- to lepszy pomysł niż wydanie kasy i farbę na projekt, by namalować pasy.

Podobnie miasto Jasło uzyskało oszczędności w oświetleniu za dużą kasę zaciemniając totalnie cały obszar- jak na wojnie. Za to były podziękowania i ordery dla "tfurcuf" tego sukcesu. Teraz po cichu i za duże pieniądze kasę wymieniają te buble, aby znowu ogłosić sukces: będzie jasno jak na początku, przed zmianami.
@ Kierowca rajdowy
dnia 30.11.2019, 19:07
Ocena
komentarza:
2
Bo to są miasta , a wiochy nie mają obwodnic
@ figlarz
dnia 01.12.2019, 10:58
Ocena
komentarza:
2
No tak,w/g ciebie Krosno jest jak Czudec- miastem. Tylko jak to jest? Krosno leży koło Czudca czy może Czudec kolo Krosna?
@ Lisaj
dnia 01.12.2019, 17:07
Ocena
komentarza:
1
Jasło to taka większa wieś koło krosna właśnie.
@ Tomasz
dnia 01.12.2019, 17:09
Ocena
komentarza:
1
To takie miasto wieksze ladniejsze i szybciej rozwijajace niz Jaslo. Sam mieszkam w Jasle i pracuje w Krosnie. Widac to na kazdym kroku.
@ Jaślaniń
dnia 02.12.2019, 09:25
Ocena
komentarza:
3
wystarczy jakby oba powiaty zrobiły to co było planowane jeszcze w latach 70 i z Jasła do Krosna zrobić 4 pasy dobrą dotację dostać i stopniowo robić nawet małe odcinki
@ y
dnia 02.12.2019, 12:01
Ocena
komentarza:
0
A mój samochód ma ostatnią "cyfrę" Y. To kiedy mam jeździć?
@ _jk
dnia 03.12.2019, 12:20
Ocena
komentarza:
0
Po co ta mowa nienawiści? Tylko na tyle cię stać?
@ agrafka
dnia 03.12.2019, 12:21
Ocena
komentarza:
1
Tylko żeby Krosno za bardzo się nie rozwinęło bo nie wiadomo co z tego będzie?
@ Miki 47
dnia 29.11.2019, 18:33
Ocena
komentarza:
25
Jedyne wyjście to zrobić rondo zamiast skrzyżowania za wiaduktami i po kłopocie
@ 9977777777777777777777777777777777777777
dnia 29.11.2019, 18:59
Ocena
komentarza:
11
bo rondo miało być tylko wyszło im wyżej niż zaplanowali
@ ja
dnia 30.11.2019, 08:52
Ocena
komentarza:
7
Jeżeli ronda są tak dobre to dlaczego są kilometrowe kolejki ze wszystkich stron w kierunku ronda solidarności na 17 Stycznia...
@ RJS
dnia 30.11.2019, 09:18
Ocena
komentarza:
14
A będzie jeszcze gorzej
@ Miki 47
dnia 30.11.2019, 15:29
Ocena
komentarza:
9
Bo ludzie po nich jeździć nie umieją
@ jam ty
dnia 30.11.2019, 16:15
Ocena
komentarza:
6
przy dużym natężeniu ruchu, rondo nie upłynnia ruchu, bo nie sposób momentami się właczyć jeśli cały czas idzie potężny potok z jednego kierunku. Nie ma obowiązku jazdy na suwak na rondzie by wszystkie kierunki płynnie się mogły właczać na rondo, konieczne byłyby światła ale to też powoduje korki bo sztucznie upłynnia ruch na jednym kierunku a na innym blokuje
@ Widzisz a nie grzmisz
dnia 05.12.2019, 08:58
Ocena
komentarza:
0
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Żart
dnia 29.11.2019, 18:34
Ocena
komentarza:
49
W to skrzyżowanie trzeba zainwestować miliony, zlikwidować światła na tyle na ile to możliwe, wprowadzić skrzyżowanie bezkolizyjne. Prawo skręt? Czy wy macie wyobraźnię jakie tam będzie natężenie ruchu po oddaniu dwóch łączników, które się obecnie budują? Już teraz jest tam dramat, a co dopiero będzie... Bezmózgi...
@ yozef
dnia 29.11.2019, 18:49
Ocena
komentarza:
25
popieram oni naprawde nie maja wyobrazni , tam zrobic rondo takie jak jes na podkarpackiej w rzezowie czteropasmowe i po klopocie ,,, ale panie ZART CO MY SOBIE MOZEMY ,,KTO NAS SLUCHA ,,,BEZMUZGOWIE
@ zdziwko marian
dnia 02.12.2019, 16:11
Ocena
komentarza:
2
Nie żartuj sobie.Wielu kierowców (nie tylko niedzielnych),ma problemy z wjazdem i wyjazdem z ronda jednopasmowego.A czteropasmowe to byłaby tragedia.Stłuczka za stłuczką i wtedy dopiero korki..
@ RJS
dnia 29.11.2019, 18:36
Ocena
komentarza:
25
To newralgiczne skrzyżowanie w układzie komunikacyjnym Jasła. Trzeba to rozbudować mądrze i nie żałować środków.
@ normalność
dnia 29.11.2019, 18:49
Ocena
komentarza:
7
Powiat dobrze zarządza.Burmistrz z całym dworem zbędny w Jaśle.
@ Ja
dnia 29.11.2019, 18:52
Ocena
komentarza:
10
Takie pasy zjazdowe powiny być zrobione na każdym skrzyżowaniu
Ułatwiłoby to ruch samochodowy w jaśle.
@ KIEROWCA
dnia 30.11.2019, 00:45
Ocena
komentarza:
9
Tak jak zrobiło to Krosno. Dojezdzasz do skrzyzowania i masz 4 pasy! Zbudować 2-pasmową trasę średnicową przez miasto i będzie pieknie.
@ As
dnia 30.11.2019, 09:03
Ocena
komentarza:
18
A dla kogo te drogi? Dla emerytów? Dla ludzi z okolicznych wiosek co raz na tydzień odpalają lanosy i fabie i jadą do "miasta"? A może dla mamusiek 500 plus co na 8 dzieci do szkoły odwożą i pędzą na tipsy i do kosmetyczek bo ich parzą te euro co im chłopy z Niemiec przysyłaja?? Jasło umiera, wyludnia się i nikt z tym nic jie robi
@ abc
dnia 29.11.2019, 19:11
Ocena
komentarza:
68
Pani Alicjo i Mario proszę sobie wpisać w kalendarz termin otwarci prawo skrętu, bo trzeba będzie ciąć wstążeczkę nożyczkami.
@ Max
dnia 29.11.2019, 20:03
Ocena
komentarza:
22
Niedługo odciskow od tych nozyczek dostana. Tyle sie robi
@ kot prezesa
dnia 29.11.2019, 20:51
Ocena
komentarza:
18
Zanim tą budowę ukończą po PiS zostanie tylko wspomnienie.
@ yozef
dnia 29.11.2019, 21:19
Ocena
komentarza:
17
odwal sie od alicji bardzo ladny ma kapelusz jak przecina wstegi ,,,jest do tego stworzona
@ Lisaj
dnia 01.12.2019, 17:25
Ocena
komentarza:
1
Zapomniałeś dodać "panie Bogdanie"
@ Poseł
dnia 29.11.2019, 19:21
Ocena
komentarza:
-3
Gdzie byli rodzice?!
@ ja
dnia 29.11.2019, 19:53
Ocena
komentarza:
6
wszystko to bedzie "działało" do pierwszych dużych opadów deszczów i znowu skrzyżowanie bedzie zalane...jak co roku
@ ljkb
dnia 29.11.2019, 19:57
Ocena
komentarza:
0
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Herkules
dnia 29.11.2019, 20:24
Ocena
komentarza:
17
Ten łoncznik drogi ktury budują w jaśle jest bardzo ważny
Ale najważniejsza dla Jasła jest obwodnica
Bez obwodnicy jasło się udusi
@ do Herkulesa
dnia 29.11.2019, 22:51
Ocena
komentarza:
0
Mocarzem to nie jesteś, zwłaszcza w ortografii. Łoncznik? Ktury? Pisz od razu: łobwodnica, łódósi, warzny, najwarznieszy, itd.

Jak szaleć - to szaleć...
@ Poseł
dnia 29.11.2019, 20:35
Ocena
komentarza:
0
"Ten łoncznik drogi ktury budują w jaśle jest bardzo ważny
Ale najważniejsza dla Jasła jest obwodnica
Bez obwodnicy jasło się udusi"

Bardzo ważny jest również słownik ortograficzny .
@ telewizja kłamie
dnia 29.11.2019, 21:11
Ocena
komentarza:
9
Zamiast buziek etatowych członków dali by mapę
@ Erni
dnia 29.11.2019, 21:28
Ocena
komentarza:
3
Super pomysł,przecież wiadukty są z gumy i można je naciągnąć,jak gumkę od majtek,moje gratulacje,jesteście wielcy.
@ Aj
dnia 29.11.2019, 21:47
Ocena
komentarza:
7
Dlaczego nic nie piszą o górce klasztornej czytam już ruszyły prace.
@ e tam
dnia 29.11.2019, 22:50
Ocena
komentarza:
-3
chyba już po górce za dużo odkryli i sami się zatkali
@ Mika
dnia 29.11.2019, 22:30
Ocena
komentarza:
-1
A kiedy będą lewoskręty ??
@ 1971
dnia 29.11.2019, 22:39
Ocena
komentarza:
2
Zamiast dumac nad prawoskretem i swiatlami zrobcie rondo i po problemie. A nie nie zrobia bo w jasle maja dziwne upodobanie do swiatel
@ Abnegat
dnia 30.11.2019, 17:08
Ocena
komentarza:
4
Rondo i tak musi tam powstać, kiedy nastąpi wzmożony ruch tirów, w wyniku wykonania łącznika od ronda na Żółkowie. Wykonywanie w chwili obecnej prawoskrętu nie ma sensu - chyba, że będzie on elementem projektu przyszłego ronda.
@ zmęczony
dnia 29.11.2019, 23:13
Ocena
komentarza:
2
Tylko rondo!!!
@ Erni
dnia 30.11.2019, 19:54
Ocena
komentarza:
2
A kolega widział,jakie korki tworzą się na rondzie z kierunku od Sobniowa?,do tego nasi specjaliści dołącza jeszcze ten wspaniały łącznik,o tym trzeba myśleć perspektywicznie,a nie upychaniem całego ruchu w jedno miejsce.
@ bq
dnia 29.11.2019, 23:55
Ocena
komentarza:
2
To trzeba tak: znak "zakaz wjazdu- nie dotyczy mieszkańców"(w stronę Jasła) postawić w Krajowicach (krzyżówka na Gamrat),Warzycach (krzyżówka na Lublę)i Nowym Żmigrodzie (krzyżówka Jasło-Gorlice).Bo na ten moment nic innego się nie da ... :(
@ Ja
dnia 30.11.2019, 06:29
Ocena
komentarza:
1
Oni,nie,za,do rządzenia.tylko do pieniędzy.
@ Ja
dnia 30.11.2019, 06:34
Ocena
komentarza:
4
Dać im zastępczynię by na wczasy jeździli
@ xm
dnia 30.11.2019, 08:27
Ocena
komentarza:
2
Moze by sie ktos zainteresowal aby przywrucic przejazd przez tory od strony Zolkowa do ulicy Metzgera jak bylo dawniej kozystala by cala Gorka Klasztorna moze i inni uzytkownicy wjezdzajac do miasta omijajac rondo przed wiaduktem kolejowym zmniejszylo by w godzinach szczytu mniejszy ruch na rondzie wjezdzajac od Sobniwa , samochodow przybywa a taka droge sie zamknelo zrobiono przejscie dla pieszych na przeciwko staryc magazynow Pzgs moze ten wpis da cos do myslenia urzednikom w Jasle o rozladowaniu ruchu z Klasztornei Gorki do ronda na Sobniowskiej wystarczy jedno kierunkowa aby wjechac do miasta...
@ przywrucić
dnia 30.11.2019, 22:11
Ocena
komentarza:
3
Miało być wyrzucić? Czy byk ortograficzny?
@ Abnegat
dnia 01.12.2019, 14:05
Ocena
komentarza:
1
Nie da się przywrócić sytuacji sprzed wielu lat, kiedy ul Grunwaldzka schodziła bezpośrednio do przejazdu w pobliżu nastawni dysponującej. Od czasu przedłużenia ul. Grunwaldzkiej, która przecięła Górkę - powiązanie tej ulicy z przejazdem nie jest techniczne możliwe. Stąd też, dawny przejazd może funkcjonować tylko jako przejście dla pieszych.

Tutaj ta sytuacja:
https://www.google.com/maps/@49.7390044,21.4742046,3a,75y,64.04h,90.32t/data=!3m6!1e1!3m4!1sgGHgcfRvrAAKm26rs82pUA!2e0!7i13312!8i6656
@ kierowca
dnia 30.11.2019, 09:20
Ocena
komentarza:
3
widac ze radni jasielscy uwielbiaja swiatla a moze by tak rondo jest o wiele wieksza przepustowosc na nim i mniej problemow z sygnalizacja i zmusza kierowcow do wolniejszej jazdy bedzie bezpieczniej dosc bylo wypadkow ze na czerwonym wjezdzali a przez rondo nie przeskoczy wiec trzeba zwolnic
@ keller
dnia 30.11.2019, 09:31
Ocena
komentarza:
3
uważajcie żeby wam żona nie zrobiła lewoskrętu ..
@ Jasło
dnia 30.11.2019, 11:24
Ocena
komentarza:
2
Tylko rondo ma tam sens z prawoskrętami lub turbinowe !!! A swiatła i zwykłe skrzyżowanie to o przysłowiową ...upe rozbić !!! Szkoda pieniędzy !!!
@ Do as
dnia 30.11.2019, 11:54
Ocena
komentarza:
4
As ma rację z tymi mamuskami .Projektanci którzy zaprojektowali skrzyżowanie i rondo powinni na własny koszt teraz to przebudować ale ich już pewnie niema albo cieszą się dużą
emeryturą. Obecne projekty w Jaśle to by było dobre 20 lat wstecz proponuje poszukać gościa który to ogarnie wszyscy radni zebrać się do autobusu i pojechać np.do Poznania popatrzeć inwestycje porobić fotki i rzucić burmistrzowi na stół. Dla radnych duze korzyści przynajmniej

Pierwszy raz zobaczą jak miasto powinno się rozwijać.
@ KKK
dnia 30.11.2019, 11:58
Ocena
komentarza:
-1
Teraz prawoskręt jak już wiadukty kolejowe przy okazji budowy tej pseudoobwodnicy otrzymały taką a nie inną szerokość?
Już widzę jak PLK się zgodzi na jego poszerzenie i wraz z tym zamknięciem na przemian na obu liniach kolejowych 106 i 108 tak aby do utrzymania ruchu wykorzystać łącznicę między nimi wraz ze zmianami kierunku jazdy i wydłużeniem czasu jazdy pociągów - tak są jeszcze ludzi którzy kupują bilety miesięczne i korzystają z PKP i nie stoją w korkach.
@ mieszkaniec
dnia 30.11.2019, 12:46
Ocena
komentarza:
3
jednym z najważniejszych działań, jakie należy podjąć w celu rozładowania ruchu w mieście jest wprowadzenie ograniczenia ruchu pojazdów ciężarowych na DW992 w kierunku Nowego Żmigrodu. Cały ruch tranzytowy na przejście w Barwinku jedzie z A4 na DK73 i DW992. Zanim doszło do remontu DW992 z 10lat temu, nie mieliśmy takiego problemu, bo były ograniczenia tonażowe. Dodatkowo uciążliwy hałas, spaliny i ogromne niebezpieczeństwo na drodze. Kto nie wierzy, zapraszam zobaczyć z jaką prędkością poruszają się głównie rumuńskie tiry, a i naszym kierowcom też fantazji nie brakuje. Planowane obwodnice północne i zachodnie niczego nie rozwiążą, droga między rondami w Żółkowie i Sobniowie też nie. Dlaczego nikt nie myśli o obwodnicy południowej i wschodniej?
@ Lukasz
dnia 30.11.2019, 15:48
Ocena
komentarza:
3
Dokładnie kiedyś prawie wszystko od Pilzna jechało na Krosno i Miejsce Piastowe i dalej na Barwinek. Po zniesieniu ograniczeniu tonażu na DW992 tylko część z tego tranzytu jedzie na Krosno a reszta przez ciasne ulice Jasła i dalej na N. Żmigród. Trzeba tylko pamiętać że to mniejsze zło ponieważ rondo w Miejscu Piastowym (najruchliwsze skrzyżowanie na południowym Podkarpaciu) też ma swoją wytrzymałość a pamiętajmy ze tam tranzyt na E371, DK19 jest kilka razy większy niż na DK73. A już teraz codziennie nieważne o której godzinie do ronda w Miejscu Piastowym jest kilku kilometrowy korek. I jest to norma. Kto jeździ do OBI to wie.
@ Tomasz
dnia 30.11.2019, 15:41
Ocena
komentarza:
4
Nowe inwestycje i pomysly. W porzadku ale ulica Mickiewicza wyglada tragicznie. Zapadajaca sie jezdnia i łatane dziury. Jaslo nie konczy sie za mostem. Lepsza nawierzchnia jest na wioskach. Wstyd. Ruch spory a droga jest zapomniana. Przypominam ze to jedna z dluzszych ulic miasta i jest mocno uzytkowana. Na Krempna i do Ożennej przes lasy lepszy asfalt połozony a to przeciez miasto.
@ Kierowca rajdowy
dnia 30.11.2019, 19:11
Ocena
komentarza:
3
miasto miasteczko miastunio mistoniunio wiocha
@ Dike
dnia 01.12.2019, 14:44
Ocena
komentarza:
-1
Bo przez Krempną i Ożenną można dojechać do Bardejowa Koszyc Budapesztu Konstancji Sofii czy Aten a ulicą Mickiewicza do Dąbrówki tudzież na Brzyska. Różnica raczej znaczna.
@ Tomasz
dnia 01.12.2019, 17:18
Ocena
komentarza:
1
To przyklad jakoch wiele. Duzo mniejszych dziur ma lepsze drogi. Nie interesuje mnie czy to droga do samej stolicy Slowacji. Mickiewicza to droga miejska a jej stan standard jest kiepski. Druga sprawa to kwestia ruchu jaki jest na Mickiewicz ktory nie jest slaby.
@ Kierowca 810
dnia 30.11.2019, 15:53
Ocena
komentarza:
9
Myślenie nie jest mocną stroną mieszkańców Jasła a zwłaszcza
mieszkańców pobliskich wsi.
Jak przyjechali inwestorzy na spotkanie i pokazali plany w kilku wersjach obwodnice
jedną Warzyce - Kowalowy koło lasu oraz drugą Podzamcze - Topoliny
wzdłuż rzeki Wisłoki to żadna wersja się nie spodobała zebranym zainteresowanym.
Przecież na tym portali były pokazane propozycje i alternatywy.
Więc zarezerwowane pieniądze poszły do okolicznych miast z którymi nie było
takich problemów i teraz w ich miastach widać efekty.
Wiec u nas przez marazm na nasze życzenie nie będzie żadnych obwodnic.
I tu na sprzeciw mieszkańców nie pomoże żadna władza.
@ Pomoc dla Kierowcy
dnia 30.11.2019, 19:05
Ocena
komentarza:
3
Na pewno nic nie zrobi ta władza.

W innych miastach, gdzie wybudowano obwodnice też były protesty ale skorzystano z przepisów umożliwiających wywłaszczenia (ustawa drogowa zrid).

Jak się chce to można. Jak się nie chce to wszystko przeszkadza i jest wytłumaczenie dla nic nierobienia. Władza silna realizuje, władza słaba czeka, aż problem sam się rozwiąże.
@ Dike
dnia 01.12.2019, 14:32
Ocena
komentarza:
-1
Pomysł obwodnicy Podzamcze Topoliny upadł z chwilą wybudowania na trasie jej potencjalnego przebiegu Karpackiej Troi. Obok tych zabudowań wystawienniczych niby możliwy ale na kilkukilometrowej estakadzie. Zapomnij że ktoś zainwestuje w upadające dwudziestotysięczne miasteczko taaaką kasę, taniej wyludnić ten grajdoł. I wszystko w tym kierunku zmierza.
@ ss
dnia 30.11.2019, 19:17
Ocena
komentarza:
-1
ale macie ważne tematy!!! a dolarami można handlować???
@ ojciec adama
dnia 01.12.2019, 11:39
Ocena
komentarza:
5
Dolarami w PRLu mogli handlować tylko"wybrani", którzy byli "kontrolowani" przez Służbę Bezpieczeństwa!
@ bbc
dnia 30.11.2019, 19:35
Ocena
komentarza:
3
będą wstęgi przecinane, już ostrze nożyczki hehe
@ 1971
dnia 30.11.2019, 21:24
Ocena
komentarza:
5
Poza tym jeszcze jedna sprawa. Łącznik z Żółkowa zaczęli już robić i dopiero teraz myślą jak go włączyć do DK28. BRAWO!!! Cóż za refleks.
@ UDUCHOWIONY
dnia 01.12.2019, 07:09
Ocena
komentarza:
1
W Jaśle podstawa to zablokowany rynek ,zrobiono deptak który korkuje miasto.W każdym mieście rynek da się objechać w około ale nie w Jaśle.Ale potrzebowano zrobić deptak aby kamienice przerobić pod alkohol więc ulice zamknięto i zlikwidowano przejścia dla pieszych,prawda to?Dawniej MKS miał przystanki ,autobusy miało dojazd do bazy i wszystko się kręciło
@ gil
dnia 01.12.2019, 12:26
Ocena
komentarza:
1
Wyściub nos poza Jałso to zobaczysz w którym mieście można objechać rynek.
@ Do uduchowiony
dnia 01.12.2019, 14:10
Ocena
komentarza:
0
Ty byłeś kiedyś w jakimś mieście z Rynkiem? Widziałeś tam mksy czy ludzi pijacych kawę i piwo?
@ Lisaj
dnia 01.12.2019, 17:35
Ocena
komentarza:
2
MKSy nie ale kawę i owszem. W takim grajdołku jak Kraków. Polecam .
@ Do uruchomiony
dnia 02.12.2019, 07:54
Ocena
komentarza:
-2
Już tu kiedyś wyjaśniłem te kwestie udroznić ruch w okol rynku i komunikacje miejską wywalić busy stare graty i tylko gospodarka MKS .Mamusie podworzace dzieci 150 metrów się wyeliminuje może pójdą do pracy za konduktora będą pilnować przejazd pociech do szkół i jeszcze zarobią
@ mel
dnia 01.12.2019, 09:37
Ocena
komentarza:
0
Aż dziw, że nie pomyślano patrzac na ukształtowanie terenu ,wiadukt wzdłuż drogi 28 ze zjazdami na Kasprowicza i Sobniow. Bez kolizji i upłynniło by jazde.
@ Bob budownicy
dnia 01.12.2019, 09:54
Ocena
komentarza:
5
Długość pasów do skrętów powinna być budowana nie na długość 3-5 samochodów osobowych lecz na długość 6-8 zespołów pojazdów (pot. TIR)
@ Kierowca 810
dnia 01.12.2019, 11:55
Ocena
komentarza:
4
Wszystko jest potrzebne dla miasta, każda inwestycja czy udogodnienie.
Bez większych pieniędzy można rozładować korki wyjazdu z miasta przez
uruchomienie przejazdów przez tory : na ulicy Floriańskiej koło huty szkła i na
ulicy Kopernika dojazd do sklepów i hurtowni za torami z ograniczeniem do 3,5 t.
Trzeba tylko poświęcić czas na biurokrację, bo koszty są naprawdę małe.
Nie zakłóci to komunikacji kolejowej bo ilość pociągów na tych torach
jest naprawdę minimalna, a potrzeby dla komunikacji samochodowej duże.
@ Dike
dnia 01.12.2019, 14:20
Ocena
komentarza:
-1
A tu znowu Kopernika a w tle interes dojazd do jednej firmy i gigantyczne obciążenie strefy zamieszkania wąskiej osiedlowej uliczki. Oznakować ul Kopernika strefa zamieszkania co skutkuje ograniczeniem prędkości do 20 km/h i bezwzględnym pierwszeństwem pieszych, nadto progi zwalniające co 30 m.
@ J.A.
dnia 01.12.2019, 13:39
Ocena
komentarza:
0
Zrobcie tak jak przeniesliscie ruch z ronda solidarnosci na Krosno do ulicy Pilsudskiego z pominieciem ul przy Szpitalu "pelen sukces Starosto" tylko takie decyzje !!!
@ No, no szybko.
dnia 01.12.2019, 17:13
Ocena
komentarza:
0
No, no szybko budować bo przyjdą rządy Lewicy i trzeba będzie budować lewoskręty. No spieszyć się.
A jak przyjdzie Porozumienie Centrum - no to co wtedy - PROSTOSKRĘT ???
@ Lisaj
dnia 01.12.2019, 17:17
Ocena
komentarza:
7
Za komunikację w Jaśle od lat biorą się amatorzy. A skutki tego widać codziennie w korkach. Planowana, jeszcze w latach 60- tych, obwodnica północna rozwiązałaby wiele problemów. Jakoś o tym nikt nie pamięta. Inni potrafili. Jasło tkwi w niemocy. Oficjele przecinają wstęgę na jakiejś nieistotnej dróżce w Dębowcu. Wstyd!!!
@ Samośny
dnia 01.12.2019, 19:14
Ocena
komentarza:
2
Wczoraj popołudniu jechałem przez Rzeszów, przed rondem korek,
Ale średnica ronda olbrzymią, z daleka widać samochód, wyjeżdżasz momentalnie
Szybko i po kłopocie, a jak jest rondo że tir ledwie nawraca to jak tu szybko
Na rondo wjechać, także większe ronda i po klopocie
@ Gb
dnia 01.12.2019, 20:10
Ocena
komentarza:
0
Wybudować estakade z dk28 za nowym rondem ponad torami i rondkiem na sobniow w kierunku żółkowa. Przecież mieszkamy w bastionie PIS-u więc to chyba kasa jest na jedną małą inwestycje że 100 obwodnic głośno obiecywanych.
@ Mama
dnia 01.12.2019, 20:40
Ocena
komentarza:
4
Radni powiatowi niech wzmocnią patrole policji wieczorami na drogach. Wsiowe buraki z paleniem gum, muzyką dudniącą w środku,pędzą osiemdziesiatką po Szkolnej i Mickiewicza W sobotę musiałam im ustapić na przejściu na dla pieszych, idąc na ZIELONYM Z DWÓJKA DZIECI!!!
@ @ DO KIEROWCA
dnia 01.12.2019, 20:43
Ocena
komentarza:
4
Za 2 lata przejedziesz przez całe Krosno w max 5 min, a jeszcze dodam wymiana całego oświetlenia ulicznego za 8 mln i wraca temat budowy spalarni. Pozdrawiam z Krosna
@ Krosno już planuje wezeł do S19 !
dnia 07.12.2019, 00:41
Ocena
komentarza:
0
Dzisiaj Krosno podpisało umowę o poszerzeniu granic miasta z Miejscem Piastowym i Krościenkiem Wyżnym. Byłe lotnisko Iwonicz ma być przekształcone na strefę ekonomiczną i bezpośredni łącznik do drogi szybkiego ruchu s-19. Tam potrafią myśleć z wyprzedzeniem.
@ Kierowca 810
dnia 02.12.2019, 08:56
Ocena
komentarza:
2
Inwestycje idą.
A nie słychać by w Krośnie odbywały się protesty, sprzeciwy i demonstracje.
W Krośnie sortownia śmieci wybudowana w pobliżu stacji kolejowej.
Widać pozytywne myślenie mieszkańców i jakie efekty.
@ jura
dnia 02.12.2019, 09:19
Ocena
komentarza:
0
Co z ulicą Kraszewskiego po co kładliście dywanik , chyba po to aby można było wygodnie ustawić samochód a ulicę traktować jako garaż. Ojcowie miasta proszę
przejść iść chodnikiem podczas deszczu ul. G. Roweckiego a fontanny z pod kół będą na waszych ubraniach. Wstyd.
@ HEHE
dnia 02.12.2019, 10:37
Ocena
komentarza:
2
kurde zamiast jakieś fotki z planem/miejscem itp to zdjęcia debatujących...
@ Aj
dnia 02.12.2019, 21:17
Ocena
komentarza:
0
Kaczyński obiecał 100 obwodnic dla kraju
Żeby tej okazji władzę Jasła nie zmarnowały.
@ Rraaffaallsszz
dnia 02.12.2019, 21:25
Ocena
komentarza:
2
Zamiast przebudowy skrzyżowania może ktoś spróbuję przeprogramowac światła na skrzyżowaniu.
Bo 5 sekund na skręt w lewo z obwodnicy pod wiadukt w stronę Sosnowa to jakiś żart. Zamiast 35 sekund na wprost i pustej drogi bo wszyscy blokują co jadą na Sobniów zrobić 30 a 10 sekund na skręt w lewo
@ Rondo
dnia 03.12.2019, 14:08
Ocena
komentarza:
3
Wszystko można załatwić za pomocą rond turbinowych i dwóch pasów w jednym kierunku. Problem jest taki, że powiat boi się zrobić wywłaszczenia z działek koło drogi i cała infrastrukturę poszerzyć o dwa pasy w jedną i drugą. Jeden pas to by się spisał może na obwodnicy Kołaczyc czy Osobnicy a nie Jasła, gdzie ruch ciężarówek i samochow z trzech kierunków skupia się w jednym miejscu. Również gdyby komunikacja miejska działała prawidłowo, nie byłoby problemów z dojazdem z takiego głupiego Gamratu do Jasła. To miasto potrzebuje inwestycji z prawdziwego zdarzenia a nie bezsensownego wlewania wody do studni.
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • WIOŚ wszczął postępowanie o ukaranie zakładu. Kontrola wykazała rażące nieprawidłowości

    Inspektorzy Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie przeprowadzili kontrolę w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Wolicy w celu m.in. oceny ekologicznych skutków pożaru. Jej wyniki są niepokojące. W tej sprawie prowadzone jest także śledztwo pod kątem nieodpowiedniego postępowania z odpadami...

  • Fakty o podwyżce cen śmieci w Jaśle

     

    Mówić i pisać można wiele, a także podawać różne wybiórcze informacje dotyczące podwyżek cen za śmieci. Fakty są jednak takie, że Miasto nie zarabia na śmieciach, a na wzrost cen składa się kilka czynników od Miasta niezależnych.

  • Świąteczne szaleństwo w Galerii Jasło! Sprawdź, jakie atrakcje przygotowaliśmy

  • Zamiast cmentarza odkryli osadę z epoki brązu

     

    Archeolodzy, którzy na placu budowy nowego odcinka drogi wojewódzkiej 992 poszukiwali śladów cmentarza żydowskiego niespodziewanie odkryli pozostałości po osadnictwie pradziejowym. Znalezisko najprawdopodobniej jest reliktem, który można wiązać z epoką brązu.

  • Figura Chrystusa góruje nad miastem

    Figura Chrystusa Króla Wszechświata stanęła na wzgórzu przy ul. Na Kotlinę w Jaśle. Rzeźba została postawiona na ośmiometrowym cokole już w ubiegłym tygodniu.

  • Szykujcie się na świetną zabawę! Już jutro otwarcie kręgielni INDYGO

  • Projekty szkoleniowe ze stażami!

  • Szykują się kolosalne podwyżki za śmieci!

    Miasto zaproponowało nowe stawki za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Jaśle. Opłata ma wzrosnąć dwukrotnie. Co jest tego przyczyną? Z analiz przygotowanych przez urzędników wynika, że jaślanie wytwarzają coraz więcej odpadów, a firmy odbierające śmieci podniosły ceny za świadczoną usługę.

  • „Ekonomik” ma ściankę wspinaczkową

     

    W Zespole Szkół nr 4 w Jaśle, popularnym „Ekonomiku”, powstała ścianka wspinaczkowa. Służyć ma nie tylko uczniom szkoły, lecz wszystkim tym, którzy chcieliby aktywnie spędzić czas korzystając z pierwszego w powiecie jasielskim obiektu tego typu. Koszt zakupu i montażu ścianki wyniósł ponad 180 tys. zł.

  • KBBistro skończyło roczek!

     

    Czas biegnie. Dokładnie rok temu pojawiliśmy się w mieście, aby nieprzerwanie dostarczać Waszym podniebieniom kulinarnych wrażeń.  Widzimy to każdego dnia, kiedy wracacie do nas, aby delektować się naszymi sławą owianymi burgerami i nie tylko. 

  • Motomikołaje znów w akcji! Paczki trafiły do ponad tysiąca dzieci

     

    Organizatorzy MOTOMIKOŁAJEK od kilku już lat uszczęśliwiają dzieci wręczając im prezenty. Dzięki darczyńcom, w tym roku paczki trafiły do ponad tysiąca dzieciaków. W Dębowcu i Jaśle na spotkanie z mikołajem przybyły setki osób.

  • Piękno świątecznych podarunków

     

    Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, w którym dzielimy się z bliskimi radością zapominając o codziennych troskach. 

  • Realne szanse na kolejne połączenia kolejowe z Jasła do Małopolski

     

    Starania o uruchomienie nowych połączeń kolejowych z Jasła w kierunku zachodnim mogą zmaterializować się już wiosną 2020 r. Głosy, domagające się uwzględnienia w rozkładach jazdy pociągów do Krynicy, czy też Stróż zdają się wreszcie przynosić wymierne efekty.

  • Więcej miejsc parkingowych w Jaśle!

  • Dom w krótkim czasie, tani w utrzymaniu? Teraz to możliwe.

     

    Twoje wymarzone miejsce do życia to dom z ogródkiem? To marzenie nie jednego z nas. Bardzo wiele osób po kilku latach życia w mieście zaczyna marzyć o własnym domu. Niestety nadal wygrywa przekonanie, że luksus posiadania i zbudowania własnego domu wiąże się  z bardzo odległym czasem i kosztami jego utrzymania. Prawdą jest że budowa nie musi ciągnąć się latami.

  • Wpadnij do nas na „Szamkę”

  • Pomagają dzieciom chorym na raka

     

    Strażacy ochotnicy znów zwierają szeregi w ramach akcji „Paczka dla dzieciaka na święta od strażaka”. Tym razem jednak oprócz zbiórki zabawek, artykułów szkolnych i innych dla dzieci z chorobą nowotworową zachęcać będą również do oddawania krwi. Machina już ruszyła. Każdy może stać się jej małym a zarazem niezwykle istotnym trybikiem.

Nadchodzące wydarzenia

Posiadasz informacje o jakimś wydarzeniu?
Poinformuj nas! Pisz na adres: redakcja@jaslo4u.pl

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105