Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Powiat zawłaszcza święto narodowe

170

Władze powiatu zdecydowały się zerwać z wieloletnią tradycją wspólnej z miastem organizacji świąt narodowych. Na plakacie promującym jutrzejszą uroczystość rocznicy odzyskania niepodległości próżno szukać herbu Jasła. Polityka zdaje się znów kroczyć przed wspólną ideą.

Od wielu lat burmistrz miasta i starosta jasielski wspólnie organizowali uroczystości 3 Maja oraz 11 listopada w Jaśle. W tym roku będzie jednak inaczej, gdyż na plakacie zapraszającym mieszkańców do udziału w jutrzejszej uroczystości brakuje herbu miasta Jasła. Fakt ten może dziwić, gdyż przy organizacji tegorocznych obchodów miasto brało udział przy ustaleniach dotyczących programu uroczystości, utrzymania porządku w miejscach, którymi będą się przemieszczać jej uczestnicy, a także udziału strażników miejskich w zapewnieniu bezpieczeństwa uczestnikom uroczystości. Choć w przypadku Narodowego Święta Niepodległości, jego organizatorem jest starosta jasielski, to jednak gospodarzem terenu pozostaje burmistrz Jasła.

- Konsultowaliśmy również treść plakatu i zaproszeń, wówczas widniał na nich herb miasta, a na uroczystości oprócz starosty jasielskiego zapraszał również burmistrz Jasła. Niestety, nie wiemy z jakich przyczyn miasto Jasło zostało usunięte z ostatecznej wersji obu tych projektów – wyjaśnia Agata Koba, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Jaśle. - Zaistniała sytuacja jest dla nas dużym zaskoczeniem i stawia burmistrza Jasła w niezręcznej sytuacji, niemniej jednak władze miejskie (burmistrz oraz radni Rady Miejskiej Jasła) wezmą udział w uroczystościach i złożą kwiaty na płycie Grobu Nieznanego Żołnierza dla uczczenia tego ważnego dla naszego narodu święta – dodaje.

Zapytaliśmy starostę jasielskiego - Adama Pawlusia, dlaczego na plakacie promującym wydarzenie zabrakło herbu miasta i informacji, że burmistrz jest jego współorganizatorem. Uzyskaliśmy informację, że powiat od lat organizuje uroczystości 11 listopada a miasto – 3 Maja. – Nie ma żadnych przeszkód, miasto również bierze udział w tych przygotowaniach. Nie istnieje żaden konflikt między starostwem a miastem – zapewnia starosta jasielski.

Faktem jest jednak, że w relacjach na linii powiat – miasto w kontekście organizacji uroczystości państwowych zdaje się rozpoczynać nowy rozdział. Rozdźwięk we wzajemnej współpracy może, choć nie musi wpływać negatywnie na kooperację samorządów na różnych płaszczyznach. Jeżeli każda ze stron, na potrzeby realizacji własnej strategii politycznej pretendować będzie do tego, aby grać pierwsze skrzypce, stracą na tym tylko mieszkańcy miasta i powiatu.

id

Reklama

Komentarze: 169

Dodaj komentarz Widok:
1
@ [...]
dnia 14.11.2017, 14:22 · Zgłoś
Niech się [...] zagryza na śmierć
Szczerze im tego życzę !!!1.
Odpowiedz
3
@ Kierowca
dnia 13.11.2017, 20:11 · Zgłoś
Czytanie z kartki to obciach.
Jak inaczej nie potrafisz nie pchaj się na afisz.
Odpowiedz
-7
@ Sygnalista
dnia 13.11.2017, 07:03 · Zgłoś
Kłótnia i odnrazu wielka aktywność komentarzy;)) to lubicie misie
Odpowiedz
5
@ Kierowca
dnia 12.11.2017, 17:46 · Zgłoś
W Chinach w kiosku Marlboro jest po 10 yanów a [...] Chińskie po 20 yanów.
Ale Chińczyk nie kupi Marlboro bo nie będzie popierał obcego przemysłu.
To jest prawdziwy patriotyzm.
Odpowiedz
2
@ belfer
dnia 12.11.2017, 18:53 · Zgłoś
Chinczyk nie kupi [...], bo się boi, że go ktoś podkabluje za sprzyjanie imperializmowi.
Odpowiedz
4
@ Kierowca
dnia 12.11.2017, 16:10 · Zgłoś
Dlaczego nie podaje się do powszechnej wiadomości jakie banki,
zakłady, firmy handlowe są zarejestrowane poza granicami kraju
i tam odprowadzają swoje zyski.
Śmiech mnie ogarnia gdy Polacy mówią o patriotyzmie a sami nie idą
po zakupy do Polskich sklepów tylko do zagranicznych, które wyprowadzają
zyski na swoje konta zagraniczne a Polska ma figę.
W Polsce są szczytne hasła tylko na pokaz ku samozadowoleniu.
Odpowiedz
1
@ tales
dnia 12.11.2017, 16:52 · Zgłoś
Ludzie idą tam, gdzie niższe ceny. Patriotyzm gospodarczy? litości...
Odpowiedz
2
@ !!!!!!
dnia 12.11.2017, 21:58 · Zgłoś
A ile już tych polskich sklepów zostało ? Gdzie polskie zakłady, fabryki? Gdzie miejsca pracy dla polskich pracodawców? Czy Polska już jest Polską tylko w sensie mentalnym? Nie wiem skąd nagle tak od razu wziął się u nas wzrost gospodarczy. Mieszkam w Jaśle i patrzę się na Jasło - jaki wzrost gospodarczy??? - skąd, gdzie i z czego. Znowu będzie tak jak w latach 90-tych - ludzie będą ledwo zipać a wskaźniki będą najważniejsze. Jaka wolność??? - każdy trzęsie się o przyszłość - a to wszystko niepewne - ludzie w dalszym ciągu są zastraszeni - terroryzm ekonomiczny trwa w najlepsze. Wielkie słowa czy 500+ i cały ten polityczny rozgardiasz nie spowodują, że Polska będzie ... Polską - uważam że następuje postępujący zanik naszego kraju.
Odpowiedz
8
@ do Franklin
dnia 12.11.2017, 06:30 · Zgłoś
Pabian ma jak najbardziej poglądy prawicowe i od nikogo się nie
dystansuje. To niektórzy dystansują się od Pabiana, bo potrafi
mieć własne zdanie.
Odpowiedz
1
@ Franklin
dnia 11.11.2017, 22:16 · Zgłoś
Dystansowanie się przez Pabiana od PiS będzie tak autentyczne jak studolarówka wydrukowana na drukarce atramentowej.
Odpowiedz
-2
@ lolek
dnia 11.11.2017, 21:45 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
0
@ fazi
dnia 11.11.2017, 21:29 · Zgłoś
o czym wy ludzie piszecie Polska po 123 latach odzyskala niepodleglosc w tamtych latach byly podzialy jak zawsze wsrod polakow ale ludzie chcieli wspolnie cos dla Niepodleglej Ojczyzny cos zrobic i zroboli ateraz co umierali by za POLSKE ZA OJCZYZNE nie 90 procent wyjechalo by przy pierwszym wystrzale na czele z rzadem czy to lewej czy prawej strony dlatego cala ta szopka ktora jest teraz mnie smieszy jestem w POLSCEbo mam kochajaca rodzine i zap... za 1800 bo jestem POLAKIEM i kocham POLSKE a nie te [...] ktore rzadza czy z prawej czy lewej strony ps nie jestem zadny narodowcem tylko nolmalnym POLAKIEM Fazi pozdro dla wszystkich normalnych jesli wkradly sie bledy przepraszam
Odpowiedz
16
@ emigrant
dnia 11.11.2017, 20:05 · Zgłoś
Ile kosztuje bilet lotniczy do USA?
Odpowiedz
-3
@ Zainteresowanie
dnia 12.11.2017, 20:56 · Zgłoś
A ile kosztują te jaja u burmistrza?
Odpowiedz
13
@ mieszkaniec
dnia 11.11.2017, 20:04 · Zgłoś
Moim zdaniem to Burmistrz ma jaja i ma swoje zdanie i to realizuje
Odpowiedz
6
@ Sik
dnia 11.11.2017, 12:25 · Zgłoś
Kur zapiał ale macie problem , jak w przedszkolu prose pani bo on mi zabawkę wzial. Uderzające podobieństwo ;)
Odpowiedz
-8
@ Max Szyderko
dnia 11.11.2017, 12:40 · Zgłoś
Miałeś okazję milczeć by nie wyjść na [...], ale widać wolałeś się odezwać i rozwiać wątpliwości...
Odpowiedz
3
@ Sik
dnia 11.11.2017, 15:24 · Zgłoś
Na [...] to Ty wychodzisz właśnie w tym momencie. Co prawda w oczy kole? Szukasz problemów tam gdzie ich nie ma ?
Odpowiedz
12
@ Niepodlegli
dnia 11.11.2017, 12:12 · Zgłoś
Pabian z dnia na dzień staje się bezsprzecznie liderem jasielskiej społeczności.To autentyczny człowiek a nie wirtuoz absurdow którymi posługują się psychopatyczni działacze partyjniJest jedynym kandydatem na dobrego burmistrza ponadpartyjnego. W partiach kandydaci sami sie pozagryzaja. Niepodległość nie po to uzyskaliśmy żeby ja stracić przez [...] o ktorych bedziemy informowac coraz czesciej.
Odpowiedz
0
@ .
dnia 11.11.2017, 14:40 · Zgłoś
Liderem? Przecież coraz wyraźniej widać, że zupełnie nie panuje nad urzędem, a miasto sobie dryfuje.
Odpowiedz
-6
@ Max Szyderko
dnia 11.11.2017, 20:04 · Zgłoś
A panował kiedyś ??? Jedyne z czego go kojarzę to akacja zatrudniania pisowców w UM...
Odpowiedz
2
@ Nie podlegli
dnia 12.11.2017, 21:26 · Zgłoś
Przestan bredzic pabioan to Pis i niech teraz nie udaje ze jest bez partyjny a czyje dzieci zatrudnil w um?
Odpowiedz
14
@ odyr
dnia 11.11.2017, 11:50 · Zgłoś
amerykanski starosta...amerykanskie porzadki...
Odpowiedz
33
@ Tram-pek
dnia 11.11.2017, 12:20 · Zgłoś
Czy Adas juz polecial do usa?
Odpowiedz
20
@ ulka
dnia 12.11.2017, 08:06 · Zgłoś
Adaś jak zawsze odleci do USA jak straci władzę, lekceważąc nawet mandat radnego!No bo to już było!!!
Odpowiedz
10
@ belfer
dnia 12.11.2017, 10:37 · Zgłoś
On nawet mandatu radnego nie ma.
Odpowiedz
3
@ Zbigniew
dnia 11.11.2017, 11:46 · Zgłoś
Nie rozumie po co się nawzajem obrażać i krytykować wszystkich i wszystko do dookoła.
Stało się tak, bo takie było polecenie z góry. Jest nowa narracja historii i zawłaszczanie przestrzeni historycznej i narodowej. to wszystko.
Odpowiedz
18
@ dragoness
dnia 11.11.2017, 12:01 · Zgłoś
Nie zawsze trzeba się płaszczyć przed tymi, co na górze. Oni przeminą.
Odpowiedz
8
@ Do Dragoness
dnia 11.11.2017, 19:53 · Zgłoś
Piękny i wymowny wpis,wielkie uznanie.Przypomniał mi się miniony czas,gdy tak okrutnie mnie potraktowano przez układy i chęć przypodobania się panującym(odpłynęli)i po co było?
Odpowiedz
16
@ dragoness
dnia 11.11.2017, 11:25 · Zgłoś
Współpraca miasta z powiatem trwała przez rok. Kto był wtedy starostą, wiadomo. To się nie podobało państwu "władzuchnie" z Warszawy, więc postanowili obsadzić stołki po swojemu. Okazało się że banda bez honoru jest w stanie zagłosować przeciwko własnemu koledze, aby tylko coś ugrać. Podziękujmy im za to za rok, o ile po zmianie ordynacji wyborczej przez PiS będziemy mieć taką możliwość. "warszawskiej "władzuchnie" też podziękujmy za mieszanie się w nieswoje sprawy.
Odpowiedz
-4
@ Dragonesss
dnia 12.11.2017, 21:22 · Zgłoś
Proponuje zostawic pani pis w spokoju to tak fajna uczciwa wladza i wara pani od niej niech pani lepiej idzie potanczyc sumio czy sambo
Odpowiedz
0
@ keton
dnia 13.11.2017, 22:51 · Zgłoś
Ty jakiś nienormalny, czy jak?
Odpowiedz
26
@ Radio Jasło
dnia 11.11.2017, 10:20 · Zgłoś
Wydaje się, że to już ostatnie podrygi " dożywotniej władzy PiS w Jaśle". Wizualnie Pabian nie ma równego sobie kandydata na burmistrza, nie wspominając o merytorycznym sprawowaniu władzy, a nie codziennym zgniłym populiźmie głoszonym nie tylko przez "stworzonych do władzy". Na razie to tylko tyle. Do usłyszenia..
Odpowiedz
16
@ dragoness
dnia 11.11.2017, 11:36 · Zgłoś
Najgorsze, że na wybór starosty wpływu nie mamy, a PiS TEGO nie zamierza zmieniać w swoim projekcie. Likwiduje za to JOWy do rad miejskich, żeby spokojnie przepchnąć "swoich"
Odpowiedz
0
@ Fred
dnia 11.11.2017, 10:03 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
7
@ Smr450
dnia 11.11.2017, 08:59 · Zgłoś
W Jaśle święta kradną!
Odpowiedz
14
@ Sygnalista
dnia 11.11.2017, 07:36 · Zgłoś
A i jeszcze jedno sądy są skorumpowane.
Odpowiedz
11
@ Sygnalista
dnia 11.11.2017, 07:35 · Zgłoś
Dzień dobry.
W ten piękny dzien jedności polskiego narodu.
W Jaśle są 3 ośrodki władzy Starostwo Gmina Miasto.
Ja wiem ze tu nie ma pracy i rozwoju. Dlatego konflikty będą
narastac bo duza cześć pracowników tych ośrodków ma
ambicje na jeszcze więcej.
Oni nie są dla was wyborców oni są dla siebie za wasze podatki.
Juz Józef Piłsudski mówił kto idzie do polityki. Ludzie miernik
którym nie udało się w życiu.

Kraj mamy piękny tylko ludzie [...].
Odpowiedz
-1
@ nikt
dnia 11.11.2017, 11:06 · Zgłoś
Piłsudski mówił kto idzie do polityki... Zdaje się, że Piłsudski też był politykiem. I jego podwładni też.
Odpowiedz
1
@ Max Szyderko
dnia 11.11.2017, 20:05 · Zgłoś
Miał też fajne powiedzonko o religii :))
Odpowiedz
2
@ Do cureczki n.......a...rządów
dnia 12.11.2017, 21:17 · Zgłoś
A kto kazal [...] swoich .kto przechszcil sie dla [...]su z [...] innego wyznania ? Ten wielki Wódz
Odpowiedz
20
@ do warto przemyśleć
dnia 11.11.2017, 07:14 · Zgłoś
W tym przypadku chodzi o współpracę dwóch najważniejszych urzędów
w Jaśle a nie Pawlusia i Pabiana. Nie powinny mieć tu znaczenia żadne
niesnaski osobiste. Święto Narodowe nie jest ani powiatu, ani miasta, ani
Pawlusia, ani Pabiana, ani PiS , ani PO tylko Polaków.
Odpowiedz
2
@ Warto przemyśleć
dnia 11.11.2017, 22:22 · Zgłoś
Legioniści na stos rzucili swój życia los,Polska odzyskała niepodległość po ponad 123 latach niewoli,jaka radość panowała,jaki mam podziw do Polaków,którzy w czasach niewoli z narażaniem życia podtrzymywali tradycje narodowe i język ojczysty..dziś brak tej jedności,dla "stołka"i pieniędzy zadepcze koleżankę,bez honoru i odruchów człowieczeństwa.
Odpowiedz
-7
@ Warto przemyśleć
dnia 11.11.2017, 06:51 · Zgłoś
Nie znamy prawdziwych powodów zaistniałego rozłamu w przygotowaniu uroczystości.Pan Pawluś honorowo nie wyjawi przyczyn takiej decyzji,ale z czasem,oliwa wypłynie na wierzch i wówczas każdy zrozumie,kto miał rację.Tu nie chodzi o propagandę przedwyborczą,lecz inne fakty.
Odpowiedz
38
@ Haha
dnia 11.11.2017, 08:06 · Zgłoś
A to może honorowo ktoś w końcu powie prawdę dlaczego w ciagu jedej kadencji 3 razy zmieniał się Starosta ? Sepiolem nie dało się przewracac ? Zaraz ktoś krzyknie, że o szpital chodzi. Jeden wielki kabaret na koszt podatnika. [...] mi się chcę jak na to patrzę . Ludzie bez honoru nawet sprzedadzą własną duszę za stołek i kilka dukatow.
Odpowiedz
23
@ belfer
dnia 11.11.2017, 11:17 · Zgłoś
Honor to pojęcie obce tej [...]. Dobrze napisał mój przedmówca.
Odpowiedz
3
@ Do Haha
dnia 11.11.2017, 22:11 · Zgłoś
Prawda,Polacy powinni trzymać się razem i zjednoczeni utrzymywać niepodległość Ojczyzny.Piłsudski umierał z lękiem o dalsze losy kraju.Jak żyć w kraju,gdzie człowiek gardzi człowiekiem-koleżanka zwalnia koleżankę z pracy,by utrzymać stołek,buntuje i zastrasza inne,narzuca przebieg głosowania,manipuluje..i gorsze rzeczy,bez honoru i człowieczeństwa-po trupie do celu-ale stołek i dukaty na cudzej krzywdzie ma.
Odpowiedz
2
@ anty po pis
dnia 11.11.2017, 01:38 · Zgłoś
widac ze wielka polityka wkroczyla pod strzechy ale to co sie dzieje teraz na wiejskiej i na nowogrodzkiej nie jest najlepszym przykladem wiec tu nie ma o co kotow drzec tylko razem wziac sie roboty
Odpowiedz
2
@ Tak bywa
dnia 11.11.2017, 06:33 · Zgłoś
Gdzie dwóch się bije,tam trzeci korzysta.
Odpowiedz
-16
@ Adel
dnia 10.11.2017, 22:28 · Zgłoś
Myśle że zbiegiem czasu ktoś wypłynie słyszałem o Panu Dariuszu Dylągu gość cos chce cos zrobić dla Jasła powiatu słyszałem ze sciąga inwestorów do Jasła zna go ktoś?
Odpowiedz
0
@ Córka Narodu
dnia 10.11.2017, 21:14 · Zgłoś
Pan Pabian to człowiek na miarę Prezydenta RP. Niech miasto doceni Skarb jak mamy nim będzie za późno!
Odpowiedz
2
@ [...]
dnia 10.11.2017, 21:25 · Zgłoś
zeby zostac prezydentem wypada umiec sklecic ze 2 zdania w jednym ciagu
Odpowiedz
3
@ Max Szyderko
dnia 11.11.2017, 12:41 · Zgłoś
Skarby córuś, to mają Krosno, Rzeszów ale na pewno nie ten pisowski [...].
Odpowiedz
1
@ Do cureczki n.......a...rządów
dnia 12.11.2017, 21:12 · Zgłoś
Nie wiem co tam pijesz ale proponuje zmienic lekarza prezydenta ale chyba togo i tobago a jak tamjego... m...kosc :-)
Odpowiedz
37
@ Szooo
dnia 10.11.2017, 20:54 · Zgłoś
Hańba Starostwo ! I to na czyje zlecenie ?!
Odpowiedz
32
@ belfer
dnia 11.11.2017, 11:16 · Zgłoś
No przecież że Rzońcy.
Odpowiedz
12
@ do Ja
dnia 10.11.2017, 20:52 · Zgłoś
odnosze dziwne wrażenie ,że wiesz coś co by nam rozjaśniło ..sytuację ..Andrzeja znam np byłego burmistrza ..ha ..a gierki powiatu z Jasłem ..co i raz odgrzewane ..jak stary kotlet ...nudni się robicie ...Pabian jest w porządku tylko za bardzo chciał być elegancki w stosunku do niektórych ..a teraz gdy tylko się odwróci nożyk w plecach pewny ...Kto ma miękkie serce ...
Odpowiedz
37
@ Ja
dnia 10.11.2017, 20:58 · Zgłoś
Wiem to co i wszyscy wiedzą. Pabian się naraził tym, że Pikula nie zwolnił bo ten śmiał prawdę powiedzieć. Każdy rozumny widzi,że ten człowiek nie będzie marionetką w żadnych łapach.
Odpowiedz
-7
@ Max Szyderko
dnia 11.11.2017, 00:18 · Zgłoś
A pamiętacie jak posłusznie upychał na etatach w UM pisowców ??? Był taki moment...
Odpowiedz
42
@ Anna
dnia 10.11.2017, 20:45 · Zgłoś
Wstyd panie starosto, wstyd!!!
Odpowiedz
37
@ Nemo
dnia 10.11.2017, 20:44 · Zgłoś
No cóż smutne to jeśli Starostwo pod szyldem PISu chce przywłaszczyć sobie święto państwowe.
Widać burmistrz Pabian jest facetem z klasą. Ponieważ gdyby był pokroju tego pana ze Starostwa jak również prezentował jego poziom intelektualny, to nie wydałby pozwolenia dla Stariostwa na obchody w Parku Miejskim, zakazałby harcerzom, Miejsko Kolejowej Orkiestrze Dętej, szkołom podstawowym oraz straży miejskiej udziału w uroczystościach niby organizowanych przez Powiat. Bo tak naprawdę w większości różnych uroczystości odbywających się w Jaśle biorą udział instytucje należące pod Miasto.
Odpowiedz
5
@ Mariusz
dnia 11.11.2017, 07:56 · Zgłoś
Proszę nie łączyć starostwa z PISem! Tam rządzi koalicja PSL(8 radnych) PO(3) oraz 5 niezależnych! A firmuje to amerykanin! Bo gdzie mu będzie lepiej?
Odpowiedz
0
@ belfer
dnia 11.11.2017, 11:16 · Zgłoś
Skąd takie informacje?
Odpowiedz
7
@ Ala
dnia 11.11.2017, 14:36 · Zgłoś
Owszem koalicja w łapach PiS-u!
Odpowiedz
2
@ [...]
dnia 12.11.2017, 18:33 · Zgłoś
Dokladnie tak jest : PSL 8, PO 3 a tych 5- ciu to wydaleni z Klubu Radnych PiS. To mozna sprawdzic w protokolach Rady Powiatu.
Odpowiedz
2
@ Mariusz do cirbur
dnia 12.11.2017, 21:02 · Zgłoś
Prestan starosta pawlus jest Pisu
Odpowiedz
19
@ Ja
dnia 10.11.2017, 20:19 · Zgłoś
Panie Pabian szacunek dla Pana. Jest Pan prawym człowiekiem. A Pan Panie Pawlus niech się zastanowi jak Pan sobie w lustro spojrzy. Dać tak sobą sterować. Wstyd. Mieszkańcy pamiętają co się wydarzyło rok temu i czemu to ma służyć. Mamy i w Jaśle rozgrywki na miarę przepychanek z Wiejskiej bo i nasz "Adrian" okazał się być "Andrzejem" !
Odpowiedz
11
@ Szkolny napinacz
dnia 10.11.2017, 22:58 · Zgłoś
dlaczego nie można ocenić tego komentarza?
Odpowiedz
0
@ Do ja
dnia 12.11.2017, 21:31 · Zgłoś
Prawy i sprawiedliwy i bezdecyzyjny a jsk tam jego najlepsza inwestycja w miescie najbardziej kompetentna zastepczyni od edukacji ?
Odpowiedz
-1
@ Kierowca
dnia 10.11.2017, 20:00 · Zgłoś
Tu w Jaśle się urodziłem, objechałem kawał świata i wróciłem do Jasła.
Spotkałem wielu ludzi pochodzących z naszych stron, którzy z rozrzewnieniem
wspominali nasze miasto i pobliskie okolice. Ci co mieszkają w miejscu
swojego urodzenia nie znają co to jest tęsknota za stronami rodzinnymi.
Nie bawię się w politykę.
Zamieszkałem na stałe w Jaśle bo mi się tu podoba.
Miasto pięknieje, rozrywek nie brakuje, tylko trzeba chcieć wyjść z domu
na organizowane imprezy. Okolice są cudne, wody i zieleni nie brakuje.
Ci co siedzą w domu gnuśnieją co można wyczuć czytając powyższe wpisy.
Odpowiedz
25
@ dragoness
dnia 10.11.2017, 19:44 · Zgłoś
No i koniec współpracy powiatu z miastem. Tak to jest jak osoby niepowołane mieszają się do lokalnej polityki w imię prywatnych animozji.
Odpowiedz
-26
@ znajomy
dnia 10.11.2017, 20:07 · Zgłoś
A ja myślę, że wszystkiemu winien burmistrz Pabian, bo po co trzyma na stanowisku vice burmistrza z PO Pikula.
Odpowiedz
42
@ Max Szyderko
dnia 11.11.2017, 00:15 · Zgłoś
Bo Pikul coś umie w odróżnieniu od reszty tych darmozjadów...
Odpowiedz
12
@ taka prawda
dnia 11.11.2017, 00:23 · Zgłoś
Niestety powiat to przykład jak całą kadencję spędziec na wszystkim - czyli kłótnie i zwady- tylko nie na działaniu. Pod tym względem UM i burmistrz pokazał że nieważne barwy polityczne i ze z każdym należy rozmawiać.
Odpowiedz
4
@ OPOZYCJONISTA
dnia 11.11.2017, 15:11 · Zgłoś
Tak umie, podoba mi się ten dach szklany na zielonym rynku co cieknie
Odpowiedz
14
@ Darko
dnia 10.11.2017, 19:44 · Zgłoś
Jakie miasto tacy politycy
Odpowiedz
15
@ Steven P.
dnia 10.11.2017, 19:38 · Zgłoś
Żeby jeszcze było się o co kłócić... Złożenie kwiatków na betonowej płycie to samo jak co roku - nudne, smutne, przesadnie pompatyczne i od lat omijane szerokim łukiem przez mieszkańców miasta. Może celowo ktoś nie chce się przyznawać do organizowania takiego nudziarstwa?
Odpowiedz
12
@ ktoś
dnia 10.11.2017, 20:25 · Zgłoś
Jak ktoś ma zamiar gdzieś kandydować to pcha się do przecinania wstęg i składania kwiatów. To bowiem jest potem relacjonowane w prasie radiu i telewizji. Czyli innymi słowy jest to darmowa kampania wyborcza. A jak ktoś zawłaszcza święto, to znak że już rozpoczął rywalizację z potencjalnymi konkurentami w wyborach.
Odpowiedz
-19
@ rak
dnia 10.11.2017, 19:26 · Zgłoś
Popieram Starostwo bo obecny burmistrz jest wielka pomyłką , którą należy skorygować przy wyborach.
Odpowiedz
22
@ belfer
dnia 10.11.2017, 19:43 · Zgłoś
Po myśli Rudolfa i gosposi oczywiście?
Odpowiedz
35
@ zgoda
dnia 10.11.2017, 19:03 · Zgłoś
zgadzam się z opinią podnóżka gość wykonuje wiernie polecenia i to nie pierwszy raz-poprostu wstyd i żenada
Odpowiedz
-55
@ były wyborca B.Rz.
dnia 10.11.2017, 18:32 · Zgłoś
Pan Pawluś to bohater walki z czasów Solidarności. Jego uczciwość i bezinteresowność nie podlega dyskusji. Powinien zostać wybrany na Posła RP kolejnej kadencji, bo będzie godnie reprezentował Jasło.
Odpowiedz
9
@ MIŁOSNIK WINNYCH KLIMATÓW
dnia 10.11.2017, 21:52 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
8
@ Halo
dnia 11.11.2017, 13:26 · Zgłoś
Posłami powinny być osoby które potrafią działać a nie tylko że ktoś ma zasługi to doktorat honoricousa
Odpowiedz
3
@ belfer
dnia 11.11.2017, 13:54 · Zgłoś
Albo odpowiednie nazwisko.
Odpowiedz
3
@ UFO
dnia 13.11.2017, 17:00 · Zgłoś
Pawluś to kukła, a za sterujące nim sznurki pociąga duet AZ+BR. Obojgu nie pasuje Burmistrz Pabian bo MA SWOJE ZDANIE i nie zawsze postępuje zgodnie z wytycznymi w/w duetu.
Odpowiedz
40
@ podnóżek
dnia 10.11.2017, 18:21 · Zgłoś
Ten kradziej,który ukradł święto ,nic nie robi samodzielnie. Tylko wykonuje polecenia!
Odpowiedz
13
@ Aga
dnia 10.11.2017, 18:17 · Zgłoś
Ja tak tylko skromnie zapytam. Zna ktoś jakieś osoby chętne do pracy w urzędzie, które będą rzetelnie pracować dla miasta, jego rozwoju, wkładając w to odrobinę serca a nie własnych ZNAJOMYCH? Pierwsza zaglosuję...
Odpowiedz
-14
@ do AntyPawian
dnia 10.11.2017, 17:47 · Zgłoś
Burmistrz Pabian to człowiek z klasą, co widać nawet w tej sprawie.
Wygra następne wybory w cuglach z Pawlusiem.
Odpowiedz
0
@ Do anty
dnia 10.11.2017, 19:01 · Zgłoś
Naoewno wygra pawlusiem ale... kogos we wloszech
Odpowiedz
28
@ obywatel
dnia 10.11.2017, 17:44 · Zgłoś
Władze zachowują się, jak dzieci w piaskownicy. Wstyd i hańba. Boże, kto o nas stanowi!
Odpowiedz
0
@ AntyPawian
dnia 10.11.2017, 17:25 · Zgłoś
ale on jest słaby
Odpowiedz
28
@ trutro
dnia 10.11.2017, 17:20 · Zgłoś
Do #;-) Proszę Panią nie narzekać. Na kogo Pani i inni pozostali głosujecie to tak w Jaśle macie. Czas wreszcie zmądrzeć i głosować na osoby, które będą godnie Was reprezentowały i miasto rozwijały. Pan obecny Purmistrz był już przy władzy i nic nie zarobił więc proszę nie narzekać , że ponownie się go wybrało.
Odpowiedz
21
@ PARAFIANIN
dnia 10.11.2017, 17:08 · Zgłoś
Dlaczego w naszym kościele Franciszkanów Starostwo organizuje mszę ? Starostwo dołożyło do remontu schodów?Albo na remont figury Antoniego , remont organów?Powinno dać wdowi grosz
Odpowiedz
6
@ ona
dnia 10.11.2017, 20:52 · Zgłoś
ciekawe czy dali na Mszę i jak to się rozlicza
Odpowiedz
10
@ KOŚCIELNY
dnia 10.11.2017, 16:50 · Zgłoś
A ja nie ide wcale i mam tego powody
Odpowiedz
53
@ #:-)
dnia 10.11.2017, 16:46 · Zgłoś
Cale zycie mieszkam w jasle, nigdy nie chcialem stad wyjechac. Ale patrzac na to co tu sie dzieje, a raczej ze nic kompletnie sie nie dzieje, zastanawiam sie nad opuszczeniem tego miasteczka. Nie ma zadnej szansy na to zeby cokolwiek sie tutaj poprawilo. Wladze tylko dyplomiki rozdaja, jedyna atrakcja to zenujace dni jasla. Nawet mlodzi juz sie nie angazuja tylko czekaja zeby wyjechac I pomachac z daleka. Chyba najlepiej posadzic drzewa, zasiac trawe I przynajmniej ladnie bedzie...tak po bieszczadzku :-)
A swoja droga apeluje do wladz zeby w koncu zabraly sie do pracy cos dla ludzi ktorzy tutaj jescze zostali zrobili. Potrzebujemy wszyscy pracy, spokoju, atrakcji kuluralnych, edukacji, porzadnych lekarzy itp. Wszyscy tutaj chca sie rozwijac I zyc...
Dosc glupich klotni...
Odpowiedz
-7
@ jan
dnia 10.11.2017, 18:23 · Zgłoś
Życzę szerokości :)
Odpowiedz
9
@ podatniczka
dnia 10.11.2017, 23:20 · Zgłoś
no właśnie władza dyplomiki rozdaje i torebeczki z nagrodami , no i dzieciom cukierki na Mikołaja czy Dzień Dziecka
Odpowiedz
9
@ Marcin
dnia 10.11.2017, 16:42 · Zgłoś
Czy obchody robili wspólnie czy tak jak teraz osobno, to mam to w [...].
Obchody na pokaz są dobre dla lemingów.
Odpowiedz
43
@ mieczyslaw
dnia 10.11.2017, 16:40 · Zgłoś
kampania wyborcza do samorzadu czas start.
panie Pawlus kto panu nakazał falstartu?
Odpowiedz
55
@ Aa
dnia 10.11.2017, 16:26 · Zgłoś
Wstyd panie pawlus
Odpowiedz
49
@ olson
dnia 10.11.2017, 15:52 · Zgłoś
Adam dałbyś se już spokój
Odpowiedz
26
@ Pollitra
dnia 10.11.2017, 16:11 · Zgłoś
On nigdy nie odmawia
Odpowiedz
9
@ tak
dnia 11.11.2017, 00:00 · Zgłoś
Panie Pawlus zapraszamy do Chicago na Belmont Ave do Ambasadora.
Odpowiedz
46
@ jaślak
dnia 10.11.2017, 15:45 · Zgłoś
Nooo Sygnalista, nie przesadzaj, przecież zakupili 2 hulajnogi i posadzili winogrona. Zapewne w grudniu rozdzielą sobie nagrody za zasługi w sukcesach.
Odpowiedz
8
@ podatniczka
dnia 10.11.2017, 23:17 · Zgłoś
trafne przewidywania
Odpowiedz
8
@ p
dnia 10.11.2017, 15:44 · Zgłoś
Wprowadzić zarząd komisaryczny a następnie Jasło przyłączyć do KROSNA.
Odpowiedz
89
@ Sygnalista
dnia 10.11.2017, 15:13 · Zgłoś
To im najlepiej wychodzi. To to znaczy niesnaski.

A nadal mimo pełnej władzy Jasło wygląda jak zaścianek przy Krośnie czy Dębicy.
Zero rozwoju, zero inwestycji, zero ułatwień dla obywateli .
Demagogia ?
Nie, fakty..
Drogi = 0
Chodniki i trasy rowerowe = 0
nowe osiedla = 0
nowe zakłady = 0

Brawo WY !!!
Odpowiedz
-22
@ durst
dnia 10.11.2017, 16:07 · Zgłoś
Wymien jakie to zakłady stworzyło miasto Krosno lub Dębica? Bo strasnie mie to zaciekawiło.
Odpowiedz
47
@ podatnik
dnia 10.11.2017, 16:08 · Zgłoś
bo Władza lubi tylko obchody i pochody...pochody i obchody...przeplatane naradami i konferencjami...i co miesiąc obradami...
Odpowiedz
-14
@ Pollitra
dnia 10.11.2017, 16:13 · Zgłoś
Widać ze nie wyjechałeś czeresniakiu z tego Jasła nigdy
Odpowiedz
-13
@ bodi
dnia 10.11.2017, 16:13 · Zgłoś
Sygnaliście coś sie pomieszało z komuną kiedy państwo tworzylo zakłady zeby nieroby mogły brać wypłate za to ze przychodzą na 7 i wychodzą o 15. Teraz kiedy płaci się za pracę a nie za przyjsie niektórzy płaczą:)
Odpowiedz
-14
@ krośniak
dnia 10.11.2017, 16:34 · Zgłoś
Na czasie , jak to w Krosnie powstaja nowe drogi http://www.krosno24.pl/informacje.php3?id=11162 , ludzie wkuzreni na maksa.
Odpowiedz
-15
@ D
dnia 10.11.2017, 16:52 · Zgłoś
Ale w Krośnie huta ma znów zwalniać ludzi, a w Jaśle powstaje nowa fabryka Kronospan na Hankówce.
Poza tym nowe drogi też mają być w Jaśle niedługo. Budowa KG2 już jest przesądzona.
Odpowiedz
51
@ Do dursta
dnia 10.11.2017, 17:22 · Zgłoś
A Ty byłeś ostatnio w Krośnie czy może znasz go z przedwojennych widokówek? Miasto nie jest od tworzenia miejsc pracy. Krosno wybudowalo drogi, zachęciło inwestorów do zbudowania licznych sklepów wielkopowierzchniowych i galerii. Miasto Krosno otwiera nowe jednostki, przedszkola,;żłobki a w Jaśle nasze dwa leśne [...]ki z urzędu miasta i ze starostwa się o imprezę pokłóciło.
Odpowiedz
13
@ dr
dnia 10.11.2017, 17:35 · Zgłoś
I w tych sklepach wielkopowierzchniowych co niby takiego się dzieje? Na otwarciu janusze i grażyny liczące na "darmową" wyżerkę a potem pustki jak w kazdym tego rodzaju obiekcie.
Ile tych nowych dróg powstało w Krośnie? Wyzej czytam z linka jak własnie zamknęli, a niedawno rzejechali sie na sortowni śmieci.
Tak samo jak bajki o nowej trasie kolejowej do Rzeszowa.
Na serio myslicie że Krosno to taki cud? Taki sam grajdoł jak Jasło i wiele innych miast ( duzo większych) w Polsce, wszędzie dziwne biznesy i kasa podatników wyrzucana czesto w błoto. Wejdzie sobie na jakies miejskie fora Wrocławia Krakowa czy Warszawy, jest tego pełno.
Odpowiedz
-11
@ dr
dnia 10.11.2017, 17:49 · Zgłoś
No i zero inwestycji w Jasle to kłamstwo bo wystarczy tu mieszkać zeby widzieć
Parking na nowym cmentarzu, remont nwierzchni 17 stycznia, Lwowska, Prusa, Baczyńskiego, Za Bursą.
Remonty szkół 2, 4, 5, 11 i obiektów sportowych MOSIR boisko w Gamracie.
Serio to nazywasz tym zero inwestycji?
Odpowiedz
39
@ podatnik
dnia 10.11.2017, 18:49 · Zgłoś
budowa i remont infrastruktury to nie są żadne inwestycje...
to jest forma utrzymania i wspierania firm budowlanych kolesi z jasielskiego klubu wzajemnej adoracji...te same firmy biorą zlecenia bez przetargów,bez odpowiedzialności za fuszerkę i tak w kółko...remonty,poprawki...szkoły,szpital,domy ludowe itd...jak mawia mój znajomy przy wódeczce...budżetówka to wiecznie dobrze dojąca się krowa...więc nie [...] pan o inwestycjach
inwestycja to jest jak wkładam w coś kapitał a potem wyciagam zyski...a oni wiecznie wyciągają,wyciągają,wyciągają...a raczej doją

tacy wszyscy patrioci ?ciekawe jakby jutro wybuchła jakaś wojna w naszym kraju ilu z starostwa lub UM biło by się kto pierwszy na linię ognia idzie...hipokryzja
Odpowiedz
9
@ ona
dnia 10.11.2017, 20:49 · Zgłoś
skoro Krosno to taka dziura, to dlaczego śpicie w Jaśle a w Krośnie zarabiacie (pracujecie), uczycie dzieci, leczycie się i swoje zęby i na zakupy do Krosna itd ( bo w
Odpowiedz
18
@ qwerty
dnia 10.11.2017, 20:50 · Zgłoś
Drogi w tym powiecie i tak lepsze jak były kilka lat temu. Chodników w samym Jaśle pełno a tras rowerowych raczej nie ma już gdzie wybudować nad czym ubolewam bo jako rowerzyście i kierowcy było by wygodniej. Poza miastem pewnie wyglądało by to lepiej ale nic nie robią bo się im jak zawsze nie opłaca... Osiedli budować to raczej sensu nie ma bo tu tylko do końca edukacji się zostaje i wyjazd jak nie dalej w Polskę to poza Polskę i to jest niestety przykre. Zakłady państwowe jak wszędzie nie powstają. Budują się jedynie prywatne firmy i jak widać w Jasło inwestować nie chcą bo albo protest zaraz będzie albo brak ludzi chętnych do pracy za śmieszną stawkę.
Odpowiedz
4
@ A1A
dnia 10.11.2017, 21:09 · Zgłoś
Ty zobacz kto parkuje pod jasielskimi zakładami na Fabrycznej. Same RK, RKR, RSR, KGR a nawet RBR. Przed 14:00 na drodze od Krosna ustawia się długi korek skręcających do pracy na Fabrycznej w Jaśle, a kolejna długa kolejka wraca do Krosna z innej zmiany.

A więc tu jest 1:1 - jeździ się w obie strony do pracy. Jasło wzięło przemysł, Krosno handel i usługi. Dwa miasta, które bez siebie by nie mogły funkcjonować :)
Odpowiedz
3
@ qwerty
dnia 10.11.2017, 21:15 · Zgłoś
Szczególnie bez siebie żyć nie może JKS i KKS :D Żarty żartami ale chuliganeria to już przegina totalnie. Dwie "metropolie" normalnie "bruklin".
Odpowiedz
5
@ Do ona
dnia 10.11.2017, 22:27 · Zgłoś
Otwòrz oczy i popatrz ile osób z krosna do pracy w Nowym Stylu i hucie szkła dojeżdża.Uczymy się w Jaśle bo są tutaj szkoły,zęby leczymy u wielu dobrych stomatologów w Jaśle a zakupy codzienne w sklepach jasielskich a okazyjnie w Krakowie czy Rzeszowie.Nie schlebianie sobie za bardzo bo chyba już wam oczy czymś zarosły a wasza pycha kroczy daleko przed wami
Odpowiedz
0
@ podatniczka
dnia 10.11.2017, 23:16 · Zgłoś
super podatniku
Odpowiedz
5
@ Jaślanin
dnia 11.11.2017, 08:36 · Zgłoś
Zgadzam się w 100%. A miało być tak pięknie
Odpowiedz
10
@ wkurzony
dnia 11.11.2017, 09:17 · Zgłoś
"Jasielskimi zakładami na fabrycznej" - to są KROŚNIEŃSKIE zakłady,centrala jest w Krośnie.Gdyby była w Jaśle to by u nas nawet tego Nowego Stylu nie było mimo terenów inwestycyjnych itd - bo [...] z powiatu i miasta by tak podkur... Chrzanowskich,że ci by woleli mieć wtedy zakład w Pcimiu dolnym niż tu.
Odpowiedz
-7
@ Xp
dnia 11.11.2017, 12:35 · Zgłoś
Obudź się.
W Krośnie z NS został tylko biurowiec. Wszystko inne jest w Jaśle i to tu się rozbudowuje, tu się rozwija.

Wejdź na zdjęcie satelitarne. Nowy Styl w Jaśle zajmuje jakieś 50 razy więcej niż w Krośnie. A ostatnio dostał pozwolenie na budowę kolejnych hal. Oczywiście w Jaśle.
Odpowiedz
9
@ belfer
dnia 11.11.2017, 14:38 · Zgłoś
Tak, super. Ale podatki płacą w Krośnie, bo tam jest siedziba firmy.
Odpowiedz
9
@ Wyjedz z Jasła
dnia 11.11.2017, 16:07 · Zgłoś
Wyjedz z tego Jasła pojedz do Dębicy na strefę ekonomiczną pojedz do Krosna na dwie strefy ekonomiczne koło lotniska a otworzysz oczy! Co do Krosna dodam jeszcze że cały nowy kompleks handlowy Krosna przy Vivo daje ponad 1 tyś nowych miejsc pracy.
Odpowiedz
14
@ To zwykła kładka dla pieszych
dnia 11.11.2017, 16:18 · Zgłoś
krośniak TY chyba Jaślak
To zwykła kładka dla pieszych z możliwością przejazdu do 3,5. A że mieszkańcy nie przestrzegali tonażu to zamknęli przejazd dla bezpieczeństwa. W okolicy jest kilka innych mostów. Czytaj artykuł ze zrozumieniem.
Wystarczy przejechać przez Krosno aby zobaczyć jak w tym mieście wyglądają drogi. Ślepy zauważy różnice. Szeroko, trasy rowerowe. Jasło się jeszcze musi dużo nauczyć.

Co do huty szkła Krosno Glass w Krośnie szuka ludzi do pracy:
http://www.krosno24.pl/ogloszenie.php?id=4405
Odpowiedz
7
@ Nowy Styl to firma z Krosna
dnia 11.11.2017, 16:30 · Zgłoś
Nowy Styl to firma z Krosna. Zakład został przeniesiony z Krosna z prawie całą załogą pod Jasło i tylko dlatego tam widać krośnieńskie rejestracje.
Odpowiedz
7
@ Marii
dnia 11.11.2017, 16:49 · Zgłoś
No i co z tego ze została centrala NS w Krośnie. Tam też podatki zostają przecież każdy wie że to firma z Krosna która tam się rozwinęła a teraz inwestuje poza miastem. Tak samo wielki Celfast i Merkury Market z Krosna też maja swoje zakłady czy punkty handlowe poza miastem. Ale te firmy w Krośnie powstały i tam się rozwinęły i tam zostawiają podatki . Wymień jedną tak duża firmę z Jasła która zainwestowała w Krośnie?
Odpowiedz
-5
@ qqaa
dnia 11.11.2017, 17:12 · Zgłoś
Krośniaki to nawet na portale internetowe do Jasła przybywają.

Nie wierzycie ? poczytajcie poprzednie 20 komentarzy.
Odpowiedz
2
@ bogdan
dnia 11.11.2017, 20:08 · Zgłoś
typowy pisowski slogan wyjedź.
Odpowiedz
-1
@ Kazimierz
dnia 11.11.2017, 20:48 · Zgłoś
UM w Jaśle zwalniał i zwalnia z płacenia podatków od nieruchomości. Zakładami rządzą krośnianie i oni zatrudniaja "śmietankę" kadry, która najlepsza kasę zbiera do Krosna. Nasi jasielscy [...], są również zatrudniani tylko do służenia za minimalne wynagrodzenie.
Odpowiedz
0
@ Kamil
dnia 25.11.2017, 17:23 · Zgłoś
Do " qqaa" Jaślanin też czasem jedzie poza miasto np. do Rzeszowa,Krosna i widzi ma porównanie tych miast jak się rozwijają jak się zmieniają. To już Jaślanin nie może negatywnie wypowiedzieć się o swoim mieście i porównać je do sąsiedniego? To nie znaczy że w komentarzach zostaje krośnianinem...
Odpowiedz
22
@ Człowiek z lasu
dnia 10.11.2017, 15:11 · Zgłoś
Sytuacja jest napięta, jak w słynnej scenie na schodach Pancernika Potiomkin. Wydziały promocji zwaśnionych urzędów wydają długie, bojowe długopisy i ochronne garnitury. Pomiędzy jednostkami powiatu i miasta wprowadzona może zostać kontrola graniczna i ruch wizowy. W ramach retorsji na rynku stanie choinka z sąsiedniego, wiadomego powiatu, z iluminacją lampami alarmowymi, skierowanymi w okna starostwa. Mieszkańcy robią zakupy podstawowych produktòw i z niepokojem spoglądają w stronę Rynku miejskiego.
Odpowiedz
2
@ wkurzony
dnia 11.11.2017, 09:13 · Zgłoś
Sytuacja jest podobna również dlatego,że w gruncie rzeczy za ten [...] odpowiadają również bolszewicy.Bolszewicy z PiS a może i również bolszewicy z PO.

...lance w bój,szable w dłoń,bolszewika goń goń goń !
Odpowiedz
-1
@ belfer
dnia 11.11.2017, 15:13 · Zgłoś
Lance do boku, "patrioto"
Odpowiedz
42
@ belfer
dnia 10.11.2017, 14:43 · Zgłoś
Co na to poseł i senatorowa?
Odpowiedz
-1
@ x
dnia 10.11.2017, 15:07 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ x
dnia 10.11.2017, 16:49 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
6
@ ksiądz Mateusz
dnia 12.11.2017, 14:46 · Zgłoś
Do x jakich dyplomów? Przecież ona tylko pod pomnikami z kwiatkami stoi.
Odpowiedz
5
@ x
dnia 12.11.2017, 15:33 · Zgłoś
a na zawodach dzieciom co wrecza oprocz medali?
Odpowiedz
6
@ x
dnia 12.11.2017, 18:45 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ x
dnia 15.11.2017, 13:36 · Zgłoś
[...] niema o niczym pojecia oprocz przecinani wstegi,wreczania dzieciom dyplomow i stania z kwiatkami pod pomnikami ahhahhaahhha
Odpowiedz
30
@ Doooość
dnia 10.11.2017, 14:37 · Zgłoś
zaczyna się
Odpowiedz
23
@ patriotyzm
dnia 11.11.2017, 09:15 · Zgłoś
Czy patriotyzm polega na pokazaniu się w czasie święta z flagą, wydukaniu paru haseł i klaskaniu pozostałym mówcom?

Od stycznia 2018 r. MON chce wprowadzić program związany z dofinansowaniem budowy i rewitalizacji strzelnic - poinformował wiceszef MON.

Strzelnica ma być w każdym powiecie. Co gramotniejsi już składają wnioski. Gdzie jest nasz powiat? Oczywiście świętuje patriotycznie prężąc klatę i muskuły niczym komar.

Będzie kasa , można wziąć tylko się pochylić. Jak będzie? Jak zawsze: odwróć tabelę - Jasło na czele.

Przy okazji święta, ku refleksji dla wyborców: pogońcie to towarzystwo najpóźniej za rok. Może przyjdzie ktoś bez etosu styropianowego ale zdolny do konkretnej roboty.
Odpowiedz
20
@ demokryt
dnia 11.11.2017, 10:51 · Zgłoś
W jasielskim Ratuszu i w Starostwie byli już wszyscy,różnej maści politycznej od lewa do prawa,różne też były koalicje.Niestety,niewiele z tego wynikało.Kłótnie,różnice zdań i priorytetów,tudzież walka o stołki połączona z nepotyzmem ,to obraz jasielskich samorządów.Nieomylność "styropianowych kombatantów" okazała się złudna.Jedyny pożytek ze styropianu to termoizolacja budynków,ale dobre i to...
Odpowiedz
4
@ Misiek
dnia 11.11.2017, 11:27 · Zgłoś
Ale czasem ta termoizolacja tez się nie udaje. Vide winda w ratuszu i zapadnia nad tą windą, w którą złapał się pracownik remontowy. A propos - ktoś wie, co z tym czlowiekiem, jak stan jego zdrowia?
Odpowiedz
44
@ podatnik
dnia 10.11.2017, 14:29 · Zgłoś
Pawluś pewnie jeszcze wprowadzi obchody 4 lipca...jak w usa... :P
Odpowiedz
25
@ KOŚCIELNY
dnia 10.11.2017, 16:47 · Zgłoś
Podzielili świeto 11 listopada jak obchody Katyńskie w Smoleńsku w 2010r Pan Tusk 7go a 10 tego Pan Prezydent Kaczyński
Odpowiedz
20
@ Do dr
dnia 11.11.2017, 01:59 · Zgłoś
Jaslo różni się od Krosna tym, że do Krosna dojedziesz dobrą wyrontowaną drogą a do Jasła pełną dziur ścieżką. Przy wjeździe do Krosna widzisz galerie, Castoramę i salony samocgodowe, przy wjeździe do Jasła witaja nad okopcone winogrona na Rondzie Solidarności. I na koniec do Krosna możesz doleciec awionetką. Do Jasła ciągle jeszcze nie. Itd itd
Odpowiedz
17
@ Bhp
dnia 11.11.2017, 08:13 · Zgłoś
Rządzący w ratuszu jak i w powiecie wywodzą się z jednego obozu PiS.Wszelkiego rodzaju ustalenia dyrektywy są zaklepane w Centrali.A ze w Centrali jest lub są krety ryjace . to i w takim miasteczku jak Jasło robi się publiczną rozrobe.Osmieszano sprzeciw P.Lechwara .Krytykowano jego postawę. Ale jest to pokłosie rycia jatrzenia i wprowadzania swoich reguł w myśl dawnego hasła "kto nie z nami jest przeciwko nam".
Odpowiedz
38
@ Zero
dnia 11.11.2017, 08:14 · Zgłoś
Jako komentarz może posłużyć proste działanie matematyczne:

0 + 0 = 0

słownie: zero plus zero równa się zero

nawet nie dwa zera - nadal tylko jedno zero.
Odpowiedz
11
@ .
dnia 11.11.2017, 10:13 · Zgłoś
Pis nie ma się z kim kłócić to kłóci się między sobą. Panowie nie tędy droga, trzeba podać sobie ręce i coś działać, pamiętajcie, że gdyby mieszkańcy to by was nie było. Działajcie więc w pierwszej kolejności na rzecz mieszkańców, a dziecięce spory odłóżcie na bok.
Odpowiedz
2
@ mieszkaniec Jasla
dnia 11.11.2017, 10:52 · Zgłoś
...Kaczyński
Odpowiedz
13
@ yozef
dnia 11.11.2017, 13:00 · Zgłoś
dzis bylem zaskoczopny swietem park pelny lisci nikt nie posprzatal ,,pani marszalek kurowska odpowiedziala mi ze tak jest pieknie ,ja uwazam, ze nie ,dzieci bawily sie w parku wystarczajaco dlugo .na 11 listopada wszystko powinno byc uprzatniete ,namiot z jasielskiego domu kultury w lisciach jak w [...],ale moze ja juz stary [...] wiec zwyciezyl;a romantycznosc ...swieto przeradza sie tylko dla ludzi funkcyjnych i szkolnej mlodzierzy.takich jak ja byla nas garstka i z kazdym rokiem coraz mniej nad czym ubolewam ,.och moje kochane miasto ,,,umierasz ,,,a mowia ci wszyscy ze jest inaczej ,,,wyborcy moze wreszcie zmadrzejecie i wybierzecie wlasciwe osoby ,,,a to juz niedlugo ,,,bo 25 nazwisk rzadzi jaslem od 27 lat ,,,
Odpowiedz
24
@ .
dnia 11.11.2017, 14:36 · Zgłoś
Sorry, ale czy na pewno władze miasta są pisowskie? Burmistrz "technokrata" niewiadomej proweniencji, zastępca odziedziczony z Unii Wolności plus [...] z PO, przewodniczący Rak z pieeeękną kartą z przed 1989 ale z PZPR...
Coś tu nie gra.
Odpowiedz
5
@ Jnnj
dnia 11.11.2017, 19:32 · Zgłoś
Powinno nie byc zadnego loga, herbu. Tylko Orzeł Biały
Odpowiedz
-1
@ jaszek
dnia 11.11.2017, 19:42 · Zgłoś
Flagi na domach a życie na półgłodzie.Jajka 10zl; masło tak samo.Ja nie mam flagi,mam gdzies ten niemiły kraj.
Odpowiedz
2
@ Patriota
dnia 11.11.2017, 21:39 · Zgłoś
Tak jak Wielki Wódz Józef Piłsudzki podzielił Swe ciało:serce do matki,ciało dla Polaków,mózg medycynie do badań.
Odpowiedz
4
@ Patriota
dnia 11.11.2017, 21:46 · Zgłoś
Józef Piłsudski był [...],nie przywiązywał wagi do dóbr.
Odpowiedz
-1
@ js
dnia 11.11.2017, 23:12 · Zgłoś
I skutek będzie podobny
Odpowiedz
7
@ Do@
dnia 12.11.2017, 12:46 · Zgłoś
Zapleczem PiS jest Solidarność. Natomiast w jasielskiej Solidarności działają wyłącznie emeryci Uni Wolności. Dalej na stanowiskach prezesów w spółkach komunalnych z poborami 20.0tys/m-C siedzą ludzie sprzed Uni Wolności i z Uno Wolności. Czy nikt tego nie zauważa, tylko przymyka oczy .
Odpowiedz
9
@ Ktoś
dnia 12.11.2017, 18:03 · Zgłoś
To jest właśnie Jasło,zawsze do wozu doczepiano konia z przodu i z tyłu ,dlatego Jasło cofa się z rozwojem a młodzi wyjeżdzają
Odpowiedz
3
@ @
dnia 12.11.2017, 21:42 · Zgłoś
Burmistrz miasta jest z PiS u
Odpowiedz
-1
@ Mieszkaniec Jasła
dnia 13.11.2017, 14:56 · Zgłoś
Park to drzewa a drzewa to liście. Czy coś w tym dziwnego???
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.