Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Prezenty od VIVO! Krosno dla jaślanek z okazji Dnia Kobiet

116

Choć Dzień Kobiet przypada dopiero jutro, to już wczoraj VIVO! Krosno postanowiło sprawić jaślankom wyjątkowy prezent z okazji ich święta. Na ulicach miasta pojawili się młodzi mężczyźni odziani w stylowe garnitury z kwiatami oraz Kartami Podarunkowymi VIVO! Krosno w ręku. W sobotnie przedpołudnie zdołali obdarować nimi 150 mile zaskoczonych tym faktem kobiet. Jedyną formą odwdzięczenia się za upominek były uśmiechy, którymi jaślanki dzieliły się bardzo chętnie.

Zdjęcia z akcji zorganizowanej przez VIVO! Krosno z okazji Dnia Kobiet możecie obejrzeć w naszej >FOTOGALERII<

Wiele zaprzątniętych codziennymi obowiązkami jaślanek, które wczoraj ruszyły na sobotnie zakupy bądź też postanowiły zażyć odrobiny ruchu podczas spaceru z dziećmi, z pewnością miło będzie wspominać wizytę VIVO! Krosno w Jaśle. Największe i najczęściej odwiedzane Centrum Handlowe w regionie nie przyjechało do Jasła z pustymi rękoma. Dla mieszkanek naszego miasta z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet przygotowano prezent w postaci kwiatów oraz Kart Podarunkowych VIVO! o wartości 40 zł każda. Są to Karty typu pre-paid, które umożliwiają płatność za zakupy w dowolnym sklepie w VIVO! Krosno. Daje ona obdarowanej osobie możliwość wyboru prezentu zgodnego z jej gustem i potrzebami. Doskonale sprawdza się jako prezent z okazji świąt, urodzin czy innych uroczystości. Co ważne każda ma 1 rok ważności. Podczas wczorajszej akcji rozdano jaślankom aż 150 takich kart i kwiatów.

Ta niecodzienna akcja rozpoczęła się na płycie jasielskiego rynku. To właśnie tam pierwsze upominki trafiły do mieszkanek Jasła i okolic. Z prezentów od VIVO! Krosno mogły cieszyć się kobiety bez względu na wiek. Z zaskoczeniem, w pozytywnym tego słowa znaczeniu, reagowały na niecodzienną sytuację, w której niespodziewanie przyszło im się znaleźć w to słoneczne sobotnie przedpołudnie. Jaślanki chętnie dzieliły się uśmiechem z młodymi mężczyznami w charakterystycznych garniturach, od których przyjmowały podarunki. Z radością pozowały również do wspólnych zdjęć wymieniając pozytywne uwagi na temat akcji zorganizowanej przez centrum handlowe, zapewniając przy tym, że z pewnością wykorzystają ofiarowaną im Kartę Podarunkową VIVO!.

Organizatorzy akcji starali się dotrzeć z prezentami do kobiet w różnych częściach miasta. W tym celu ulicami Jasła poruszał się specjalny samochód charakterystycznie oznaczony logo VIVO! Krosno. Kiedy tylko w zasięgu wzroku jego pasażerów pojawiła się kobieta, której można by wręczyć upominek, zatrzymywał się, a z jego wnętrza niespodziewanie wysiadali panowie z przygotowanym prezentem i kwiatami. Taki sposób wręczania upominków z okazji Dnia Kobiet, niektóre z jaślanek z pewnością zapamiętają do końca życia.

red.

Reklama

Komentarze: 104

Dodaj komentarz Widok:
0
@ BAJAĆ PSU
dnia 08.03.2021, 22:56 · Zgłoś
Międzynarodowy Dzień Kobiet, to i Międzynarodowy Dzień Mężczyzn.
Obchody osiągnięć i wkładu płci męskiej w najogólniej cywilizację:-)
Tak wg Wiki.
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 09.03.2021, 00:42 · Zgłoś
W pewnym sensie masz rację, ale w znaczeniu historycznym. Nie wiem, na ile pamiętasz realia PRL-u, ale tylu [...] facetów, co w Dniu Kobiet, to nie widywało się w innych dniach roku - a trzeba tutaj dodać, że tego rodzaju widoki były w tamtych czasach czymś powszednim.
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 08.03.2021, 22:53 · Zgłoś
W Polsce Dzień Mężczyzny obchodzony jest 10 marca w święto 40 męczenników z Sebasty :-D Bardzo adekwatnie gdy się słyszy co panowie opowiadają o swoich żonach.
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 08.03.2021, 19:31 · Zgłoś
W środę Dzień Mężczyzny. Ciężko będzie mi składać ogólne życzenia osobnikom, którzy mężczyznami są jedynie biologicznie...
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 08.03.2021, 20:38 · Zgłoś
Naprawdę, feministki oczekują prawdziwych mężczyzn?

A tak nawiasem mówiąc, to ten Dzień Mężczyzny (o którym nawet nie wiedziałem) to wymyślili zwolennicy tzw. "równości", czy dziennikarze, podobnie jak z tymi Dniami Babci i [...]ka? Do kompletu brakuje jeszcze Dnia Szwagra czy Dnia Teściowej - w wersji dwupłciowej oczywiście, bo musi panować nieubłagana "równość".
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 08.03.2021, 20:43 · Zgłoś
Dzień teściowej był parę dni temu. Widzę, że obsesja na punkcie słowa "feministka" pogłębia się niezmiernie. Czy to przypadkiem nie strach?
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 08.03.2021, 20:56 · Zgłoś
To nie jest obsesja w ogóle, tylko w zestawieniu z pretensją, że nie ma prawdziwych mężczyzn.

A przecież to te same procesy w wymiarze społecznym, które napędzały feminizm, spowodowały zanik cech męskich, bo zawsze jest coś za coś. Do tego doszła chemia - głównie glifosat, co do którego państwo PiS-owskie ciągle odwleka zakaz stosowania i w tym przypadku nie ma wzorowania się na państwach UE, które już dawno taki zakaz wprowadziły.
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 08.03.2021, 21:49 · Zgłoś
Nie napisałam, że nie ma. Napisałam, że jest ich niewielu i nie z powodu "indoktrynacji [...]" :-D Mężczyzną się jest w mózgu, nie [...].
Odpowiedz
0
@ BAJAĆ PSU
dnia 08.03.2021, 22:06 · Zgłoś
Międzynarodowy Dzień Mężczyzny przypada 19 listopada i cel tego święta jest dość śmieszny, jeśli wierzyc Wikipedii.
Odpowiedz
0
@ BAJAĆ PSU
dnia 08.03.2021, 22:33 · Zgłoś
Feminizm to wyzwolenie dla wszystkich, a patriarchat zniewolenie dla wszystkich.
Przykład: facet chce podjąć pracę na „sfeminizowanym” stanowisku, ale chcą tylko kobietę. To wyłącznie dyskryminujące dla obu płci. Feminizm sprawia, że facet nie musi się napinać i może zrobić coś bez ryzyka szydercy ze strony kolegów. To dość ograniczające, gdy z powodu ostracyzmu nie pozwalasz sobie na bycie sobą i nie ma nic wspólnego z podstawową wolnością.

Polska JEST państwem UE, a ta tylko podniosła normy dla glifosatu, bo zwiększyła się hodowla przemysłowa, więc potrzeba było większej ilości paszy, więc zaczęto sprowadzać tania śrutę sojowa (Ameryka Pld., Stany) z o wiele wyższą zawartością glifisatu niż zezwalały normy europejskie:-) Więc znów pitolicie, Hipolicie.

PS Produkty sojowe dla ludzi produkowane są z innych upraw.
Odpowiedz
0
@ bolo
dnia 08.03.2021, 23:02 · Zgłoś
dragones pewnie urażona by była jakby kto jej kwiaty wręczył i pocałował w rękę...
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 08.03.2021, 23:05 · Zgłoś
Kontynuuj... urzekła mnie twoja historia. Kolejny z biało-czarnym postrzeganiem świata i wiarą w 56 płci. Tobie w dzień Mężczyzny nie ma co składać życzeń.
Odpowiedz
-2
@ bolo
dnia 08.03.2021, 23:07 · Zgłoś
mnie nie ale hehe...
Odpowiedz
0
@ BAJAĆ PSU
dnia 08.03.2021, 23:16 · Zgłoś
Dziwna logika, która każe myśleć (to dość zniewalające umysł), że jeśli dana grupa społeczna walczy o równość, to będzie to kosztem jakiejś innej grupy albo nawet sprowadzi ją do pozycji do tej pory zajmowanej przez tą dyskryminowana i uciskana... I ze niemożliwy jest po prostu inny, równościowy układ. To dość absurdalne i chyba tylko niechcący pokazuje dyskryminacje, której tak chetnie zaprzeczają uciskający (najczęściej biali heteroseksualni mężczyźni wyznania chrześcijańskiego) i ich świadomość gorszej pozycji innych, więc rodzi naturalnie strach o zostanie taka właśnie ofiarą. Co więc robią? Dążą do utrzymania patologicznego status quo, bo jest z korzyścią dla nich. A przynajmniej tak myślą.
Odpowiedz
0
@ BAJAĆ PSU
dnia 08.03.2021, 23:21 · Zgłoś
Kwiaty by przynajmniej tak szybko nie opadły ;-))
No a w ramach rewanżu mam nadzieje, że nie miałbyś nic przeciwko, gdybys ręczyć Ci to samo i całować w rękę w Twoim dniu? To w końcu miły gest, jak wynika z Twojego komentarza...;-)
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 09.03.2021, 01:08 · Zgłoś
@BAJAĆ PSU 23:16
Spróbuj rozważyć "równościowy układ" między ogniem i wodą.
A co do ucisku tych "białych, heteroseksualnych itd." - czy chciałbyś doświadczyć ucisku czarnych rasistów w RPA lub czarnych komunistów-rasistów z BLM, którzy uaktywnili się w 2020 r. w USA? Ucisk komunistów spod znaku [...] czy fanatycznych islamistów też nie jest czymś, czego życzyłbym najgorszemu wrogowi.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 09.03.2021, 01:39 · Zgłoś
@BAJAĆ PSU 22:33
W sprawie glifosatu dezinformujesz bezczelnie, licząc na to, że nikt nie sprawdzi. Od 2019 r. w Austrii istnieje całkowity zakaz stosowania tej toksyny, w Niemczech ma obowiązywać od 2024 r. W innych krajach UE (Francja, Włochy, Holandia i Belgia) miały miejsce w ostatnich latach ograniczenia stosowania glifosatu, a nie żadne zwiększanie norm. Dlaczego w Polsce nie można?

Natomiast zupełnie nie rozumiem, dlaczego istnieje potrzeba sprowadzania do Polski paszy sojowej GMO z obu Ameryk? Czy sami nie potrafimy wytworzyć odpowiedniej ilości pasz, a może chodzi tutaj o coś innego - właśnie o pretekst do wprowadzania glifosatu, niezbędnego w paszach GMO?
Odpowiedz
0
@ BAJAĆ PSU
dnia 09.03.2021, 10:42 · Zgłoś
Ale co to za porównanie z ogniem i woda?! To niedorzeczne. Człowiek niezależnie od płci zasługuje na równość w społeczeństwie. Kiedyś pewnie tak samo broniłbys niewolnictwa jako bożego porządku.
Kreujesz znów fałszywą symetrie jakoby rasizm uderzał w nie mniejszym stopniu w białych, w których mniejszościowych rękach znajduje się większość ziemi w RPA.
I pewnie, gdyby nie apartheid, to nie byłoby jego pokłosia. To jest argument w rodzaju „antypolonizmu” podnoszonego wobec antysemityzmu. Jeśli BLM to „komuno-rasizm”, to nie wiem, jak określić białych;-)
Jest w ogóle jakakolwiek mniejszosciowa czy nienormatywna grupa, która nie ryzykuje u Ciebie łatki „rasisty” czy „komunisty”?
Odpowiedz
0
@ BAJAĆ PSU
dnia 09.03.2021, 11:08 · Zgłoś
Skoro wystarczy sprawdzić, to dlaczego sam tego nie zrobisz, zamiast zarzucać mi kłamstwo? Bardzo łatwo przychodzi niektórym szafowanie tym słowem;-)
Poza tym ja piszę o IMPORTOWANYCH pasz, więc tutaj normy UE musiała albo zwiększyć albo nie importować. Nie wiem, czy zakaz stosowania glifisatu w Luksemburgu od stycznia tego roku ma w związku z owymi paszami cokolwiek wspólnego.
Odpowiedz
0
@ Stary Glina
dnia 08.03.2021, 18:24 · Zgłoś
[...] tradycyjnie daję Ci plusa. Pozdrawiam.
Odpowiedz
3
@ [...]
dnia 08.03.2021, 15:42 · Zgłoś
Jeżeli popatrzeć na to zdarzenie bez emocji, jest to akcja marketingowa i artykuł powinien mieć atrybut "sponsorowany", a dyskusje wyłączone, jak to ma miejsce przy innych tego rodzaju artykułach. Ale nie będę nad tym rozdzierał szat, bo akcja została wykonana w sposób pomysłowy i wzbudzający sympatię.

Przy okazji, chciałbym podzielić się pewną refleksją. To "Święto Kobiet", pomimo swej komunistycznej proweniencji, jakoś zdołało się zakorzenić się w polskiej tradycji, pojawia się więc pytanie: dlaczego? Otóż stało się tak dlatego, że szacunek dla kobiet był nieodłącznym elementem kultury i obyczajów w Polsce. Tak też wychowywano młodych mężczyzn, że kobietom ustępuje się miejsca w środkach komunikacji, przepuszcza się przodem, pomaga przy przeniesieniu cięższych przedmiotów, a kobieta w ciąży - to w ogóle była jak święta! Czy ktoś jeszcze pamięta np. taki zwyczaj, że jak chłopak przyszedł do kolegi do domu, to miał obowiązek pocałować jego matkę w rękę?

To jednak był inny, normalny świat, pomimo tej rzekomo komunistycznej rzeczywistości, w której jednak władze nie odważyłyby się zamykać kościołów czy w jakikolwiek sposób naruszać tradycję czy normy kulturalno-obyczajowe, gdyż - przy wszelkich zastrzeżeniach - PRL był państwem narodowym. Dzisiaj mamy inne, "nowoczesne" czasy, w których "nieubłagany postęp" poczynił wielkie spustoszenie, w związku z czym trudno byłoby ekstrapolować niegdysiejszy szacunek dla kobiet na dzisiejsze osobniki charakteryzujące się tylko posiadaniem [...] i oznakowane czerwoną błyskawicą.
Odpowiedz
-1
@ c77
dnia 08.03.2021, 10:57 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
5
@ ania
dnia 08.03.2021, 10:18 · Zgłoś
dzisiaj jest niepoprawnie politycznie mówić "święto kobiet"...
Odpowiedz
4
@ Life
dnia 08.03.2021, 09:11 · Zgłoś
Dzień Mężczyzn wypada 10. marca, zrewanżujmy się krośniankom ... wypada.
Odpowiedz
8
@ Rysio filozof
dnia 07.03.2021, 23:49 · Zgłoś
Takie coś jak solidarność kobiet nie istnieje.
Odpowiedz
-2
@ Stary Glina
dnia 07.03.2021, 23:47 · Zgłoś
Noście sobie te maski jak chcecie. Kto Wam broni?
Odpowiedz
-3
@ Niespodzianka
dnia 07.03.2021, 22:53 · Zgłoś
Śliczne garnitury,chłopaki i szacunek dla kobiet.Tylko zazdrośnicy krytykują.
Odpowiedz
0
@ BAJAĆ PSU
dnia 07.03.2021, 22:48 · Zgłoś
A jak sprawdzić, czy akurat ma? Może empirycznie? Laboratoryjnie? Negacjonizm to „tylko” negacjonizm.
Odpowiedz
1
@ ?
dnia 07.03.2021, 23:04 · Zgłoś
Z pewnością nie statystycznie jak obecnie. Ta daje błędne wyniki przy doborze zmiennych nie reprezentatywnych do badanego zjawiska.
Odpowiedz
-2
@ BAJAĆ PSU
dnia 07.03.2021, 23:09 · Zgłoś
A jak dokonuje się podobnych rzeczy przy okazji innych infekcji? Jeśli tamte są wiarygodne, to ta sama metodologia sprawdza się i tutaj. Wiedza, nie pogląd;-)
Odpowiedz
2
@ ?
dnia 07.03.2021, 23:19 · Zgłoś
Gdyby to była ta sama metodologia... świat byłby piękny! Gorzej bo metodologię kroi się pod tezę a nawet można rzec pod wynik.
Odpowiedz
-1
@ BAJAĆ PSU
dnia 07.03.2021, 23:23 · Zgłoś
Masz coś więcej niż tylko przekonanie?
Odpowiedz
1
@ ?
dnia 07.03.2021, 23:44 · Zgłoś
Mam swoje przekonania na podstawie danych. Nie opinii.
Bezrefleksyjna uległość i wiara autorytetom to najbardziej widoczny objaw zniewolenia jednostki i panującego autorytaryzmu.
Dobranoc.
Odpowiedz
1
@ ?
dnia 08.03.2021, 07:34 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
0
@ BAJAĆ PSU
dnia 08.03.2021, 10:13 · Zgłoś
Dane zbierają się same? Nie podlegają interpretacjom? Przez kogo?
I co niby z nich wynika? Że mamy drugą grypę? Tak?;-)
Odpowiedz
0
@ ?
dnia 07.03.2021, 22:42 · Zgłoś
Nie jedni tak myśleli. Wierzyli fałszywym ,,prorokom" . Nawet jeżeli ,,coś" istnieje nie oznacza iż ma atrybuty mu przypisywane i dobrym jest oddawać mu cześć.
Sura al-Bakara 2:67-74.
Odpowiedz
2
@ jaślanin robiący zakupy w krośnie
dnia 07.03.2021, 22:41 · Zgłoś
Krosno ma galerię na wysokim poziomie. Nie ma takiej w regionie. W Rzeszowie najbliżej. Ale po co? jak można do Krosna. Czasy się zmieniają Krosno się rozbudowuje, wystarczy zrobić wycieczkę do Krosna-widać gołym okiem wielkie zmiany. Niestety Jasło zostaje w tyle i stoi w miejscu.
Odpowiedz
-1
@ jerry
dnia 08.03.2021, 08:18 · Zgłoś
Wynies sie do krosna,jednego malkontenta i narzekacza w Jasle bedzie mniej.
Odpowiedz
-1
@ BAJAĆ PSU
dnia 07.03.2021, 22:15 · Zgłoś
A czym jak nie „religią” jest wiara w „plandemie”? „[...]” przynajmniej mogą udowodnić istnienie swojego „bożka”;-)
Odpowiedz
5
@ ?
dnia 07.03.2021, 21:37 · Zgłoś
Niestety muszą. Dla jednych to religia, dla innych praca.
Odpowiedz
-13
@ dragoness
dnia 07.03.2021, 20:39 · Zgłoś
Czy musicie bić pianę o maseczkach pod każdym artykułem?
Odpowiedz
-5
@ BAJAĆ PSU
dnia 07.03.2021, 19:56 · Zgłoś
A znasz genezę Dnia Kobiet? Chodziło o coś, o co mężczyźni nie musieli walczyć.
Odpowiedz
3
@ [...]
dnia 08.03.2021, 09:39 · Zgłoś
Geneza Dnia Kobiet - Estera i święto Purim. Jedne Żydówki - [...] wprowadziły to święto (pod przewodnictwem Klary Zetkin), a dzisiejsze Żydówki - feministki je likwidują. To jest metoda na to, żeby zawsze być "w awangardzie".
Odpowiedz
-1
@ BAJAĆ PSU
dnia 08.03.2021, 10:17 · Zgłoś
Nie byłbyś sobą bez zwyczajowej obsesji. Nie próbuj nawet zaprzeczać. Bo jakie znaczenie ma tu wzmianka o czyimś pochodzeniu?;-)
Odpowiedz
-2
@ BAJAĆ PSU
dnia 08.03.2021, 10:17 · Zgłoś
PS A chodziło o prawo wyborcze.
Odpowiedz
6
@ [...]
dnia 08.03.2021, 11:51 · Zgłoś
W Polsce kobiety uzyskały prawa wyborcze tuż po odzyskaniu niepodległości w 1918 r. (2 lata przed "ojczyzną demokracji"), bez rewolucji. "Dzień Kobiet" - to była akcja mająca na celu uczynienie z kobiet instrumentu walki politycznej, w ramach planowanej rewolucji komunistycznej. Ponieważ historia lubi się powtarzać, podobny mechanizm ma miejsce w odniesieniu do niedawnej "rewolucji błyskawic", bo też mamy do czynienia z nową odmianą komunizmu, która ma miejsce w USA i UE.

Natomiast co do animatorów wszelkich rewolucji - czy oni rzeczywiście wstydzą się swojego pochodzenia etnicznego, że nie wolno o tym mówić?
Odpowiedz
-6
@ dragoness
dnia 08.03.2021, 12:58 · Zgłoś
Naprawdę, obsesje można we wczesnym stadium leczyć.
Odpowiedz
1
@ Abnegat
dnia 08.03.2021, 13:26 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
8
@ Azp
dnia 07.03.2021, 19:40 · Zgłoś
Ciekawe czy na dzień mężczyzn pojawiają się kobiety na ulicach
I będą rozdawać prezenty.
Kobiety chcą żeby pamiętać o ich świecie
Ale zapominają że mężczyźni też mają święto.
Odpowiedz
4
@ Kobieta
dnia 07.03.2021, 18:13 · Zgłoś
Ciekawa akcja. Miła niespodzianka.
Odpowiedz
5
@ Przejrzałem galerie i taki wniosek
dnia 07.03.2021, 16:38 · Zgłoś
Ta [...] w czarnej przezroczystej maseczce, ta ona może rozsiewać patogeny
Odpowiedz
-1
@ ?
dnia 07.03.2021, 21:30 · Zgłoś
Ktoś Ci każe do niej zbliżać?
Nie chcesz nie musisz, ba nawet nie możesz, liberum veto rzec jej prawo .
Odpowiedz
4
@ Kaster
dnia 07.03.2021, 16:34 · Zgłoś
Te garnitury tylko wapno mieszać !
Odpowiedz
0
@ Janusz
dnia 08.03.2021, 09:21 · Zgłoś
mnie one nie przeszkadzają bo wolę kobiety.
Odpowiedz
-1
@ Rycerz z Kopernika
dnia 07.03.2021, 16:06 · Zgłoś
Dlaczego te kobiety i facet ze zdjęcia numer 26, 27 nie noszą maseczek w dobie szalejącej [...] i gardzą prawem do zdrowia innych za nic mając życie w społeczeństwie?
Czy na prawdę tacy mędrcy zawsze muszą być ponad resztą i większością?
Odpowiedz
4
@ joe
dnia 07.03.2021, 16:15 · Zgłoś
A dlatego ze wszyscy inni chodza w maskach i wierzac w ich cudowna moc powinni byc spokojni o swoje zdrowie przeciez wedlug nich maska chroni przed zarazeniem to o co ci chodzi?
Odpowiedz
-5
@ Rycerz z Kopernika
dnia 07.03.2021, 16:32 · Zgłoś
Kto ci takich bzdetów naopowiadał?
Maska nie chroni, tylko niweluje ryzyko ZARAŻANIA.
Nie ZARAŻENIA SIĘ, tylko ZARAŻANIA innych.
Prosta spraw.
Ja nosze maskę, ty nie nosisz - ja dbam o ciebie, a ty masz mnie i moje zdrowie gdzieś, a większość, która nie lekceważy zagrożenia musi się dopasowywać do terroru i teorii z krainy mchu i paproci mniejszości.
Odpowiedz
-2
@ joe
dnia 07.03.2021, 16:36 · Zgłoś
nie nosze maski od poczatku tego cyrku i nie bede nosil i nie moge sie zarazic a chcialbym wiedziec jak to jest co mam zrobic?i nie musisz dbac o mnie obejdzie sie wzmacniam system odpornosciowy od zawsze a nie tylko teraz i byle czegos slabszego od zwyklej grypy sie nie boje
Odpowiedz
6
@ Rycerz z Kopernika
dnia 07.03.2021, 16:40 · Zgłoś
To fajnie, że się nie boisz i gratuluje silnego układu immunologicznego, ale życie w zorganizowanym społeczeństwie nie zaczyna się i nie kończy na tobie i twoich rozterkach.
Odpowiedz
0
@ joe
dnia 07.03.2021, 16:42 · Zgłoś
kaganiec na [...] i cisza nie mow mi jak mam zyc
Odpowiedz
-10
@ Rycerz z Kopernika
dnia 07.03.2021, 16:51 · Zgłoś
Chłopie! Ciebie podrzucili tu wczoraj z jakiegoś buszu, czy wybudzili cię ze śpiączki?
Od dziesiątek lat życie w zorganizowanym społeczeństwie polega na tym, że ogranicza się określone swobody dla dobra tej społeczności, większości, czasem mniejszości, a ty się obudziłeś jak kazali nosić ci na twarzy kawałek szmatki i pragniesz krainy utopijnej wolności? xDDD
Po pięciu [...] też jeździsz skoro jesteś pewien, że nikomu nic nie zrobisz?
Mam nadzieje, że doczekasz czasu gdzie spotka cię realne zagrożenie zdrowia twojego lub twojej rodziny, które ktoś zignoruje w imię swoich teorii i prawa do wolności.
Tego ci życzę.
Odpowiedz
4
@ BAJAĆ PSU
dnia 07.03.2021, 17:02 · Zgłoś
Zgadzam się. Niektórym „wolność” wciąż myli się z nieodpowiedzialnością.
Odpowiedz
5
@ ixi
dnia 07.03.2021, 17:34 · Zgłoś
Rycerz z Kopernika to wyznawca Kultu [...], dla niego 2 +2 zawsze będzie równać się. TV
Telewizor mu tak wmawia 24/7. Ich prorocy Szumowski, Niedzielski i Morawiecki.
Odpowiedz
-1
@ BAJAĆ PSU
dnia 07.03.2021, 17:47 · Zgłoś
Nie ma to, jak wierzyć głęboko w coś, na co NIGDY nie będzie dowodu;-)
Odpowiedz
9
@ ?
dnia 07.03.2021, 18:25 · Zgłoś
Ubierz dwie i będzie to samo.
Odpowiedz
5
@ ?
dnia 07.03.2021, 18:52 · Zgłoś
Wolność to najwyższe dobro.
Dla dobra wspólnego nie można nawet uszczknąć wolności jednej osoby, poświęcić jej praw, bowiem tym samym przestaje być rzeczonym ,,dobrem wspólnym" staje się dyktatem.
Tak rodzą się totalitaryzmy.
Odpowiedz
-9
@ BAJAĆ PSU
dnia 07.03.2021, 19:05 · Zgłoś
Bredzisz. Gdyby chodziło o czyjąś pseudowolność TWOIM kosztem, to już byś protestował. Nic nikomu po wolności, jeśli nie będzie mógł z niej skorzystać, bo w jej źle pojętym imieniu narażał siebie i innych na utratę zdrowia lub życia.
Odpowiedz
4
@ ?
dnia 07.03.2021, 20:30 · Zgłoś
„wolność jest zakorzenioną w rozumie i woli możliwością działania lub niedziałania, czynienia tego lub czegoś innego, a wiec podejmowania przez siebie dobrowolnych działań.” DOBROWOLNYCH!
,,wolność do” (zgromadzeń, wpływu na władze, wyborów, reprezentacji),
„ wolność od” (przymusu ze strony władz, ingerencji władz w życie prywatne, głodu, prześladowań, strachu)
Odpowiedz
0
@ Pioter
dnia 07.03.2021, 20:33 · Zgłoś
Bo [...] jest w TV a oni są na ulicy i nie nosza
Odpowiedz
0
@ BAJAĆ PSU
dnia 07.03.2021, 21:35 · Zgłoś
... i kończy się tam, gdzie zaczną się czyjaś wolność DO/[...]
Odpowiedz
3
@ ?
dnia 07.03.2021, 21:46 · Zgłoś
Zgadza się. Tylko w tym przypadku nie ma konfliktu. Każdy ma prawo do ,,przestrzeni " osobistej. I wyznawcy, i niewierni nowemu bóstwu.
Odpowiedz
4
@ BAJAĆ PSU
dnia 07.03.2021, 22:10 · Zgłoś
Ufam, że jak będzie [...], a nie „[...]”, to mi przyznasz rację co do ograniczeń. Ale potwierdzisz tym samym tylko moje słowa;-) Bo teraz mamy oczywiście „[...]”;-)
Odpowiedz
4
@ ?
dnia 07.03.2021, 22:25 · Zgłoś
Nie ma to żadnego znaczenia.
Każdy ma prawo do wolnej woli. Chcesz wierzyć to wierzysz, unikasz zagrożeń nie ingerujesz w życie innych, nie chcesz wierzyć - nie wierzysz też oczywiście nie narzucasz woli innym. Szczeg
Odpowiedz
2
@ BAJAĆ PSU
dnia 07.03.2021, 22:44 · Zgłoś
Gdyby tu chodziło tylko o „wiarę”, z praktyki której nie wynikałyby szkody dla innych, to byłby zupełnie inny kontekst. Wolności podlegają OCZYWISTYM ograniczeniom.
A przy tym najśmieszniejsze, że ci, którzy krzyczą w związku z epidemia o [...] na nich i ich prawach, sami domagają się ograniczeń czy wręcz zakazów różnych rzeczy, choć te akurat zupełnie nie ingerują w ich życie. I tu już nie widzą żadnego zgrzytu...:-)
Odpowiedz
8
@ pielegniarz
dnia 07.03.2021, 22:47 · Zgłoś
Noszenie masek powoduje zagrzybianie płuc, na masce przy wydychaniu (pary wodnej) zbierają sie bakterie, drobnoustroje itp., sami się trujecie wdychając wszystko co maska zbierze przez cały dzień.No chyba że wymieniasz maskę co 30 min?? Ale kto tak robi!! Kto ??? Samo WHO o tym pisze i mówi głośno! nieumiejętne korzystanie z masek truje !
Odpowiedz
-6
@ BAJAĆ PSU
dnia 07.03.2021, 22:51 · Zgłoś
To już nie maska winna jest winna. Zresztą i tak lepiej ryzykować „zagrzybienie” niż [...]. Ile, pytam podobnie, ILE osób ma faktycznie te problemy?
Odpowiedz
6
@ ?
dnia 07.03.2021, 22:59 · Zgłoś
Jakim ,,OCZYWISTYM". Gdzie widzisz ku temu podstawę? W globalnym ścieku to za mało.
Jeżeli ,,Ktoś" wierzy i boi się ludzi, i kontaktu z nimi to niech się izoluje - jego prawo i nikt tego nikomu nie może zabronić.
Zgrzyt? Logika leży i [...] a ,,prorocy" na ustach z dewizą divide et impera!
Odpowiedz
-1
@ BAJAĆ PSU
dnia 07.03.2021, 23:22 · Zgłoś
Oczywistym w sposób oczywisty. Podstawą jest już dyskutowana wolność innych lub zagrożenie dla zdrowia i ładu publicznego.

Nie zawsze czy wszedzie można się wystarczajaco wyizolować, zachować odległość itd. Aerozol ma to do siebie, że unosi się w powietrzu, więc ograniczenie ilości wydostajacego się wirusa w postaci maski jest zasadne. Nie rób ludzi zakładnikami swoich wierzeń.
Odpowiedz
6
@ ?
dnia 07.03.2021, 23:35 · Zgłoś
Czyż nie jest zagrożeniem dla zdrowia pozbawianie ludzi dostępu do publicznej opieki medycznej?
Czyż nie jest zagrożeniem dla ładu publicznego pozbawianie ludzi podstawowych praw, w tym wybiórczo: prawa do zarobkowania, prawa do zgromadzeń?
Czy utrzymywanie wiary iż prześcieradłem łapiemy wirusy to nie szamanizm?
Odpowiedz
-2
@ BAJAĆ PSU
dnia 07.03.2021, 23:45 · Zgłoś
Tzw. whataboutism, czyli „a co z tym? a co z tamtym?”. Piszesz tak, jakby sytuacja była codzienna, a patologie w dostępie do np. świadczeń z niej wynikłe uzasadniały postępowanie jakby obiektywnie nie było zagrożenia. Prześcieradłem łapiemy wirusa? Tzn. nie można go przenieść na materiale? Bo w maskach chodzi o coś innego.
Odpowiedz
0
@ Zibi
dnia 10.03.2021, 03:11 · Zgłoś
Tak jak na twoich
Odpowiedz
-6
@ BiBoy
dnia 07.03.2021, 15:25 · Zgłoś
Jasielskie młode dziewczyny coraz atrakcyjniejsze i coraz ciekawiej i bardziej stylowo ubrane.
Szkoda, że jasielskie Przemki nie dojeżdżają i nie potrafią za nimi nadążyć, tylko dalej bazują na outficie Kurtka narciarska 4F + buty nike + dżinsy z lumpeksu.
Odpowiedz
37
@ joe
dnia 07.03.2021, 16:21 · Zgłoś
Z lumpeksu dzinsy sa lepszej jakosci niz te [...] ze sklepow do pierwszego prania a pozniej papier toaletowy
Odpowiedz
-7
@ BiBoy
dnia 07.03.2021, 16:36 · Zgłoś
Zależy jakie sklepy odwiedzasz, ale generalnie masz rację.
No więc ten outfit, to Kurtka narciarska 4F + buty nike + dżinsy z lumpeksu donaszane po Niemcach i Anglikach lub z sieciówek typu House, Croop, Reserved.
Odpowiedz
17
@ joe
dnia 07.03.2021, 16:38 · Zgłoś
Ubrania z galerii z tych cropp,hause czy innych [...]ostw to czystka chinszczyzna z wszystkimi mozliwymi trujacymi pierwiastkami wejdz do byle chinczyka to poczujesz przy wejsciu cala tablice mendelejewa a w galeriach to samo tylko ze znaczkiem 4f,cropp czu house niczym innym sie nie rozni
Odpowiedz
-2
@ BiBoy
dnia 07.03.2021, 16:44 · Zgłoś
Ok, ale po co tłumaczysz mi rzeczy oczywiste?
Jeśli dla ciebie chińszczyzna, to wszystko co jest robione w chinach, to mogę się tylko uśmiechnąć.
Odpowiedz
-11
@ Kiero
dnia 07.03.2021, 15:01 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
4
@ Oreu
dnia 07.03.2021, 15:13 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-13
@ dragoness
dnia 07.03.2021, 15:28 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-11
@ Natural Born Leader
dnia 07.03.2021, 15:39 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-5
@ Kobieciarz
dnia 07.03.2021, 15:46 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
21
@ Natural Born Leader
dnia 07.03.2021, 14:57 · Zgłoś
Niby marketing, niby to tylko handel i zwykły prosty miły gest, ale RR przez 15 lat na taki pomysł nie wpadł i znowu krośnieńscy kupcy muszą ratować tę upadłą krainę i jej mieszkańców.
Odpowiedz
2
@ Maliniak
dnia 07.03.2021, 14:53 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-3
@ Natural Born Leader
dnia 07.03.2021, 14:55 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-7
@ Ehhhhh, w temacie
dnia 08.03.2021, 11:19 · Zgłoś
Tulipany są fajne, ale prawa człowieka i równouprawnienie są fajniejsze❗️
prawa reprodukcyjne są fajniejsze
prawo wolnego wyboru jest fajniejsze
brak luki płacowej jest fajniejszy
walka z kulturą [...]u jest fajniejsza
równy podział nieodpłatnej pracy jest fajniejszy

Kobiety! Życzę nam przede wszystkim właśnie tego. Pełni praw człowieka. Pełni życia. Całego życia. Nigdy nie będziesz szła sama. Jestem z Tobą.

Mężczyźni!
〰️ To Wy stanowicie większość w Sejmie i Senacie.
〰️ To Wy przeważacie w zarządach spółek skarbu państwa i międzynarodowych korporacjach.

Pamiętajcie o tym codziennie. Nierówność płci to również Wasz problem. Walka z patriarchatem to również Wasz problem. Nierówność i patriarchat krzywdzi nas wszystkich_e.
Odpowiedz
8
@ Gh
dnia 08.03.2021, 12:20 · Zgłoś
Kobietom żyje się w Polsce dużo łatwiej niż mężczyznom
Pracuję krócej i mają większe prawa niż mężczyźni.
Odpowiedz
21
@ K
dnia 07.03.2021, 14:48 · Zgłoś
Bardzo miły gest
Odpowiedz
8
@ Karola
dnia 07.03.2021, 18:14 · Zgłoś
Też tak myślę. "Mały" gest, a ile uśmiechu.
Odpowiedz
-9
@ Tom
dnia 07.03.2021, 18:30 · Zgłoś
A w Jaśle jest ich sklep?
Odpowiedz
17
@ Janusz
dnia 08.03.2021, 08:09 · Zgłoś
vivo krosno zawstydziło galerie Jasło. vivo krosno wie że klient lubi być
dopieszczony. jade do vivo krosno
Odpowiedz
0
@ Ehhhhh, w temacie
dnia 08.03.2021, 11:18 · Zgłoś
Tulipany
Odpowiedz
6
@ Tu
dnia 08.03.2021, 11:57 · Zgłoś
Kobiety przestańcie szczuć przynajmniej dzisiaj
Dzisiaj kobiety mają większe prawa niż mężczyźni.
Odpowiedz
-4
@ hahahaha
dnia 08.03.2021, 12:46 · Zgłoś
prawdziwi faceci się odezwali, pewnie ci co na polecenie wodza odłożyli pręty i zasiedli do klawiatury!!!
szczucie to wasza pisowska specjalizacja!!!
Odpowiedz
1
@ Majka
dnia 08.03.2021, 12:52 · Zgłoś
Nie trzeba jechać do Krosna. Dziękuję za taki podarunek
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.