Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Przedsiębiorca złożył skargę na dyrektora PUP w Jaśle

100

Pan Adam Szpak - właściciel firmy budowlanej złożył skargę na dyrektora PUP Dariusza Uliasza, który zdaniem skarżącego naruszył dobro jego interesów. Zespół Kontrolny Komisji Rewizyjnej rady powiatu w Jaśle uznał jednak tę skargę za bezzasadną.

Do rady powiatu w Jaśle wpłynęła skarga od prywatnego przedsiębiorcy – pana Adama Szpaka, właściciela firmy budowlanej na działania dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle – pana Dariusza Uliasza.

Wyjaśnijmy od początku, czego dotyczy skarga. Otóż dyrektor PUP udostępnił informacje redaktor tygodnika „Nowe Podkarpacie” na temat wysokości zadłużenia pana Szpaka należnego na fundusz pracy i gwarantowanych świadczeń zdrowotnych. Informacje te zostały opublikowane w artykule pt. „Kolejny pod lupą PUP”. Według przedsiębiorcy jest to naruszenie jego istotnych interesu, co za tym idzie – narażenie go na utratę wiarygodności w oczach kontrahentów firmy.

Komisja Rewizyjna rady powiatu w Jaśle podjęła kontrolę w tej sprawie. Po zapoznaniu się ze stosowną dokumentacją oraz po rozmowach przeprowadzonych z dyrektorem PUP w Jaśle stwierdziła, iż złożona skarga jest bezzasadna. Podczas kontroli faktem jest, że Dariusz Uliasz udostępnił takie informacje redaktor „Nowego Podkarpacia” opierając się na danych udostępnionych od dyrektora ZUS w Jaśle.

Ponadto dyrektor jasielskiego pośredniaka prowadził rozmowę korespondencyjną ze skarżącym – panem Adamem Szpakiem. Udzielił mu wówczas odpowiedzi na jakiej podstawie udzielił informacji o wysokości zadłużeń. Wskazał na przepisy ustaw prawo prasowe oraz o dostępie do informacji publicznej. Dodatkowo wskazał na wyrok NSA z dnia 5 października 2000 r., w którym cyt.: „Informacje dotyczące ogólnego stanu kont płatników składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne nie są objęte żądną z tajemnic chronionych ustawą”.

Komisja Rewizyjna skierowała również się z prośbą do radcy prawnego o opinię w tej sprawie. - "Reasumując – informacje podane przez dyrektora PUP dotyczące zaległości składkowych skarżącego przedsiębiorcy nie należą do danych objętych tajemnicą skarbową. Nie ma podstaw, aby twierdzić, że podanie tych informacji stoi w sprzeczności z przepisami Konstytucji RP, ustawy dostępie do informacji publicznej, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz ustawy Ordynacja podatkowa”.

Skarga została uznana przez Komisję Rewizyjną za bezzasadną.

id

Reklama

Komentarze: 100

Dodaj komentarz Widok:
-11
@ koko
dnia 29.11.2015, 15:11 · Zgłoś
po tych komentarzach to widać jak polski naród jest [...] i [...]
Odpowiedz
1
@ Fajny snieżek
dnia 29.11.2015, 21:03 · Zgłoś
Co cie boli??To że jada po [...] czy po tym co złożył skarge??
Odpowiedz
2
@ junak
dnia 29.11.2015, 22:40 · Zgłoś
Polski Naród jest OK! Szuka tylko sprawiedliwości!
Odpowiedz
13
@ Zorro
dnia 29.11.2015, 14:49 · Zgłoś
Co by nie mówić urzędnik w takim jasielski PUP nie powinien tyle
zarabiać. Oby PiS to naprawił !
Odpowiedz
5
@ podatnik
dnia 29.11.2015, 18:55 · Zgłoś
pis tego nie naprawi bo robi to samo:przykład młodego Lechwara.
jest człowiek,robi sie dla niego etat,człowiek zanosi CV ...z braku innych CV dostaje ten etat od ręki co nie może sie zdarzyc nikomu kto takie CV przyniesie z ulicy.
bez wzgledu czy rządy bedzie sprawowac lewica,prawica czy [...] wie kto będzie zawsze tak samo...
liczy się kasa i tylko kasa...uczciwi ludzie pracują,mają firmy płacą podatki i nie maja czasu..
a ci urodzeni do rządzenia stwierdzili jak tasiemce że mozna na tych organizmach całkiem dobrze sobie żyć i tak sobie żyją,od wyborów do wyborów.

PIS miał gotowe projekty ustaw przed wyborami,tylko złozyć i przegłosować...i co?
a no to że niestety ale trzeba ,konsultacji,badań,opini i reszty bzdetów...a z tym to zejdzie
kwoty wolnej sie nie da ,,,bo za późno
500 na dziecko...może m maju ale to zależy...
itd ...
tak że luzuj [...] z tą naprawą Pis-u.
Odpowiedz
7
@ [...]
dnia 29.11.2015, 10:09 · Zgłoś
Co by nie było urzędnik nie może podawać do wiadomości publicznej dane o działalności przedsiębiorcy bez jego zgody...to jest skup. ...to .
Odpowiedz
9
@ BIP
dnia 28.11.2015, 19:51 · Zgłoś
do BIP
żadnej zazdrości, Notariusz ma urzędowo ustalone stawki na podstawie których pobiera opłaty. Masz rację Pani Notariusz A.U. ma swoją renomę na jasielskim rynku.
Natomiast tutaj rozmawiamy o PUP. Moim zdaniem wynagrodzenie pracowników PUP powinno być pochodną od ilości bezrobotnych którzy poprzez "pośredniaka" otrzymali zatrudnienie. W przypadku dotacji dla firm przedsiębiorcy powinni być dokładnie informowani i pouczani przez pracowników PUP, którzy za to biorą niezłe płace /co to jest oświadczenie a co zaświadczenie. Często przedsiębiorcy korzystający z dotacji niekoniecznie mają świadomość tych niuansów.
Może coś na ten temat powiesz "do BIP" , bo chyba jesteś osobą blisko związaną z PUP lub Panem Dyrektorem.
pozdawiam.
Odpowiedz
4
@ BIP
dnia 28.11.2015, 16:39 · Zgłoś
@ do BIP

dnia 28.11.2015, 15:59. Identyfikator użytkownika: H9vRi7sqyac1

"Gdybyś wiedział, że dochód żony Dyrektora Uljasza to mały ułamek tego co zarabia jego żona Notariusz to pewnie szlak by cię trafił. Równaj do niego, przeskocz go, niech on u Ciebie pracuje i daj mu tyle ile uważasz.
Z czym do ludzi [...], z czym???"

Dokładnie wiem kim jest żona Pana DYREKTORA i we wcześniejszych oświadczeniach majtkowych było podawane jej wynagrodzenie, poczytaj na BIPie Starostwa
więc z czym do ludzi..., z czym???
Odpowiedz
10
@ podatnik
dnia 28.11.2015, 19:47 · Zgłoś
Zapomniałeś dodać rzecz najważniejszą!!!
Trzeba mieć jeszcze całą masę biznesowo-kolesiowskich
układów.
Ale czasami i tym można się przeliczyć
A używanie słów [...] i [...]
świadczy że jesteś strasznie pewny pozycji i stanowiska.

Wyżej wyjdziesz z większym hukiem zlecisz...
Odpowiedz
5
@ podatnik
dnia 28.11.2015, 19:51 · Zgłoś
Czemu moderator usuwa takie ciekawe komenty??
Świadczą o kulturze a raczej jej braku
ludzi których utrzymujemy.
Odpowiedz
7
@ leśmian.pl
dnia 29.11.2015, 13:52 · Zgłoś
Były poseł Bury też myślał,że złapał Pana Boga za nogi i tak już pozostanie na zawsze,ale parasol ochronny (w tym przypadku immunitet poselski) kiedyś się kończy. Koleżki plecami się obrócą i bronić będą własnej [...],a na pobłażanie sądów już nie może liczyć. W tej kadencji nikt się nie odważy wychylić...
Może takie standardy dotrą pod strzechy,jasielskie również...
Odpowiedz
0
@ podatnik
dnia 29.11.2015, 14:20 · Zgłoś
oby dotarły...oby
Odpowiedz
16
@ antek
dnia 28.11.2015, 14:52 · Zgłoś
Pan dyrektor na wygląd dobrze [...] . Chyba dobrze płacą w tym urzędzie.
Odpowiedz
16
@ Zorro
dnia 28.11.2015, 15:25 · Zgłoś
150 tys rocznie nie jest źle za 8 godz siedzenia za biureczkiem
Odpowiedz
-27
@ do antka
dnia 28.11.2015, 15:50 · Zgłoś
W tym Starostwie to jedyny odpowiedzialny, konkretny i znający się na tym co robi Człowiek. Oby więcej takich ludzi jak Pan Uljasz tam pracowało. I mówię to jako prowadzący działalność gospodarczą i mający częsty kontakt z Panem Dyrektorem.
Odpowiedz
1
@ ml
dnia 30.11.2015, 07:15 · Zgłoś
Na pewno dał ci dofinansowanie za skierowanie bezrobotnego do twojego obozu pracy.
Odpowiedz
7
@ xxx
dnia 28.11.2015, 14:02 · Zgłoś
Ale składki do ZUS powinien płacic każdy pracodawca .
Odpowiedz
1
@ niestety
dnia 29.11.2015, 15:38 · Zgłoś
Z jednej strony - tak.Z drugiej strony co pracownicy będą mieć z tego Zakładu Utylizacji Szmalu... Obietnicę Emerytur ? A daj Boże by te emerytury jednak były...
Odpowiedz
5
@ Zorro
dnia 28.11.2015, 13:59 · Zgłoś
Sorry x 60 o sirroco do ścigania za pracodawca mi hoho
Kabaret co to się dzieje urząd dla bezrobotnych żyje jak
Pączek w Maśle !!! Tak się walczy w Jaśle z bezrobociem !
Odpowiedz
6
@ Zorro
dnia 28.11.2015, 13:56 · Zgłoś
Te zarobki dyrektor PUPU powinien pokazać tym bezrobotnym co
do niego chodzą to samo te prawie nowe X90 volvo haha
Odp na co idzie kasa na bezrobotnych ??? A jeszcze ile tam
urzędników hoho
Odpowiedz
9
@ Zorro
dnia 28.11.2015, 13:50 · Zgłoś
150 tys rocznie za co ? Sorry ale to przesada !!!
Odpowiedz
0
@ FU
dnia 29.11.2015, 13:46 · Zgłoś
pis im zmniejszy
Odpowiedz
8
@ Zorro
dnia 28.11.2015, 13:49 · Zgłoś
Pan dyrektor ma całkiem duże dochody blisko 150 tys rocznie 3 samochody
mieszkanie działkę. I to wsystko z PUPU hahah
Odpowiedz
4
@ [...]
dnia 28.11.2015, 13:47 · Zgłoś
p Szpak sprawę ma pan wygrana ...nie daj się pan ...
Odpowiedz
-4
@ Zorro
dnia 28.11.2015, 13:44 · Zgłoś
A ile ten Szpak ma długów? ?
Odpowiedz
8
@ BIP
dnia 28.11.2015, 13:01 · Zgłoś
6
@ podatnik
dnia 28.11.2015, 16:51 · Zgłoś
[...] mają honor tak że nie szastaj tym słowem człowieku
Odpowiedz
9
@ człowiek z lasu
dnia 28.11.2015, 16:53 · Zgłoś
Dlaczego nazywasz kogoś [...]? Dyrektor pracuje u niego przecież, nic nie wytwarza, żyje z podatków
Odpowiedz
12
@ podatnik
dnia 28.11.2015, 18:29 · Zgłoś
prawdopodobnie jak dyrektor Uliasz,burmistrz Pabian,pani Krysia z wydziału komunikacji i cała armia urzedników ten ktoś jak słusznie zauwazyłeś żyją z naszych podatków i dlatego nie lubia jak się komentuje ich prace,patrzy na zachowanie a nie daj panie skrytykować...
Odpowiedz
31
@ bezrobotny
dnia 28.11.2015, 12:20 · Zgłoś
Czas na zmiany w Urzędzie Pracy! Pan Uliasz się tam zasiedział ! Dobrze by mu zrobiło gdyby został petentem tego urzędu!
Odpowiedz
-3
@ jego miłosc..o załozyciel
dnia 28.11.2015, 11:45 · Zgłoś
bedzie jeszcze lepiej...teraz jak o dyrektor bedzie miał głos decydujacy o losach Panstwa..bedziemy całowac w reke i nisko sie kłaniac ..ks dobrodziejom..
Odpowiedz
22
@ xxxxx
dnia 28.11.2015, 11:36 · Zgłoś
I bardzo dobrze zrobil bo PUP wraz z dyrektorem
Klamie wmawiajac bezczelnie ludziom ze takie sa
przepisy.Tak bylo gdy wyrejestrowali mnie
Bezpodstawnie z listy
bezrobotnych z prawem do zasilku
Przedstawilem dyrektorowi siedem powodow
Bezpodstawnego wyrejestrowania i dopiero
Podniesienie glosu i zapowiedz skierowania
sprawy do sadu pomogl
Odsylali mnie od pokoju do pokoju i wszyscy
mowili ze przepisy a do dyrektora mnie nie
Wpuscili dopiero wszedlem sposobem gdy
Ktos opuszczal pokoj
Jestem bardzo rozgoryczony ze panstwowe
Instytucje oklamuja i wykorzystuja w [...]
sposob ludzi.Musza miec w tym jakis zysk
Odpowiedz
1
@ jasiel
dnia 28.11.2015, 10:56 · Zgłoś
moze teraz kiedy szefem powiatu został pan Tadziu Gorgosz to sie zmieni u tych urzędasow że wreszczie zaczna normalnie rozmawiac z przedsiebiorcami , i ludzmi co sie rejestruja w UP nie z swojej winy a braku pracy w tym pieknym grodzie Jasło, i panie Szpak niech pan walczy na drodze cywilnej w sadzie gosciem , to ze on jest dyrektorem to nie znaczy ze moze wszystko ,
Odpowiedz
-10
@ TOJA
dnia 28.11.2015, 08:01 · Zgłoś
Bardzo dobrze postapil PUP. To co czyni przedsiebiorca to normalne oszustwo. Nie placic skladek ZUS to oszukiwanie pracownikow. Prawo prasowe jest troche niedorzeczne, ale jest prawem. Takich przedsiebiorcow powinno sie karac. Sprobuj Ty jeden z drugim niezaplacic skladek czy oplat to zobaczysz co sie bedzie dzialo!
Odpowiedz
11
@ oli
dnia 27.11.2015, 22:34 · Zgłoś
Nie powinien podawac takich poufnych danych.
Odpowiedz
-6
@ antek
dnia 27.11.2015, 21:25 · Zgłoś
Bardzo dobrze że ujawnił to zadłużenie. Ten Pan niech się z tego wytłumaczy.
Odpowiedz
16
@ podatnik
dnia 27.11.2015, 22:27 · Zgłoś
najpierw niech się wytłumaczą sikorski z kilometrówek,komorowski z obrazów i mebli,bury ze sztabek złota a na końcu pan Szpak...okejjjjj???
Odpowiedz
11
@ Fajny snieżek
dnia 28.11.2015, 00:39 · Zgłoś
W Polsce sa równi i równiejsi.No ale moze z czasem i bury [...].
Odpowiedz
5
@ człowiek z lasu
dnia 28.11.2015, 08:37 · Zgłoś
A dlaczego miałby się tłumaczyć publicznie z zadłużenia? Ilu jest w Polsce ludzi żyjących na kredyt? Każdy ma swoje problemy.
Odpowiedz
14
@ naprawdę?
dnia 27.11.2015, 20:18 · Zgłoś
Prawo do informacji publicznej podlega ograniczeniu ze względu na prywatność osoby fizycznej lub tajemnicę przedsiębiorcy - cytat wprost z zapisów ustawy
Odpowiedz
-8
@ 23
dnia 27.11.2015, 19:47 · Zgłoś
Brawo dla PUP takich biznesmenow napietnowac ,nich puzniej pracuja u takich samych naciagaczy
Odpowiedz
24
@ bazalt
dnia 27.11.2015, 20:03 · Zgłoś
Znasz tego przedsiębiorcę? Nie słyszałem żeby ktokolwiek kto u niego pracował i pracuje, narzekał na zarobki, na obozową dyscyplinę, na traktowanie przez szefa.
Pan Sz. stworzył swoją firmę od dosłownego zera, od młotka, kombinerek i śrubokręta. I nie wozi [...] w bryce za minimum 100 tysięcy, tylko telepie się w takim rupieciu że nawet bezrobotni lepsze auta mają.
Odpowiedz
8
@ zenon korabiusz
dnia 28.11.2015, 01:53 · Zgłoś
bazalt - nie zmienia to jednak faktu, że zadłużenie wobec funduszu pracy i funduszu gwarantowanych świadczeń pracowniczych pan Szpak miał. A skoro miał zadłużenie, to znaczy, że nie płacił należnych składek w terminie. I tyle.
Odpowiedz
4
@ człowiek z lasu
dnia 28.11.2015, 08:35 · Zgłoś
może po to by zapłacić pracownikom w terminie. Ja tam nie wiem, ale żaden pracownik się tu na niego nie skarży. [...] z dziennikarzem jedynie mieli coś do powiedzenia na temat cudzego życia i problemów.
Odpowiedz
11
@ xy
dnia 27.11.2015, 19:24 · Zgłoś
pies , psu ucha nie odgryzie trzeba do wyższej instancji uderzyć ...
Odpowiedz
26
@ buno1
dnia 27.11.2015, 19:03 · Zgłoś
Ten pan do zwolnienia, niech zasili grono bezrobotnych. Ordynarny człowiek, który z własnego gabinetu zrobił " popielniczkę" niezauważalną przez swoich zwierzchników!!
Wszyscy do wywiezienia na [...]!!!
Odpowiedz
26
@ xyz
dnia 27.11.2015, 18:56 · Zgłoś
PUP Jaslo do natychmiastowej likwidacji komu oraz czemu on służy kartki do podpisu zlikwidowali dzien spuznienia WYREJESTROWANY bezrobocie spada tylko komu tym na stołkach??
Odpowiedz
17
@ prawnik
dnia 27.11.2015, 16:15 · Zgłoś
ZUS mógł podać te dane ale czy Urząd Pracy ? Wątpię ?
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 28.11.2015, 21:10 · Zgłoś
jak ZUS podał do publicznej wiadomości! a gdzie ochrona danych którą się tak piętnuje urzędników!!! paragraf jest na to
Odpowiedz
12
@ gruby
dnia 27.11.2015, 16:01 · Zgłoś
to nie P.U.P.tylko kontrola i spisywanie ilu jest bezrobotnych .A pracy jak nie było tak nie ma ha ha
Odpowiedz
12
@ tp
dnia 27.11.2015, 15:42 · Zgłoś
Ha haaa haaa podatki się płaci a nie unika.
Odpowiedz
23
@ mix
dnia 27.11.2015, 15:36 · Zgłoś
Urząd pracy powinien w każdym zakładzie który dostał dotacje zrobić kontrolę .
Odpowiedz
26
@ podatnik
dnia 27.11.2015, 15:57 · Zgłoś
Nie zrobi bo trza by prezenty pooddawać.
Odpowiedz
10
@ człowiek z lasu
dnia 27.11.2015, 15:36 · Zgłoś
Błyszczący jak radiowozy policyjne kupione za TUsska. W bogatej Francji urzędnicy gminni jeżdżą piętnastoletnimi traficami, a u nas czym się furmany wożą? [...] człowieka trafia.
Odpowiedz
-4
@ hmm
dnia 28.11.2015, 14:44 · Zgłoś
Spokojnie,przecież przyszedł PiS i wszystko się zmieni.Spytaj FANa czy innych zwolenników tej partii. Już niedługo obniżka emerytur, 500 złotych na dziecko itd...

Absolutnie nie będzie kolejnych przywilejów partyjnych,wpuszczania uchodźców czy ograniczania praw człowieka jak we Francji.Na pewno ! ;/
Odpowiedz
13
@ Fajny snieżek
dnia 27.11.2015, 15:28 · Zgłoś
Konstytucja gwarantuje każdemu podstawowa opieke medyczną.Mają cie ubezpieczyć czy chcesz pracować za grosze czy nie..
Odpowiedz
11
@ człowiek z lasu
dnia 27.11.2015, 15:32 · Zgłoś
Konstytucja gwarantuje też przywilej spędzenia trzech lat za kratami bez wyroku sądu. Zmieńcie to państwo nawet siłą. Nawet sobie nie zdajemy sprawy, że żyjemy na krótkim łańcuchu w porównaniu z normalnymi krajami. I jeszcze w mediach chwalą, że łańcuch taki ładny i błyszczący. $%%$##!!!
Odpowiedz
15
@ Fajny snieżek
dnia 27.11.2015, 15:23 · Zgłoś
To ich profilowanie to naprawdę komedia.Ludzie po studiach dostają III profil tylko dlatego że odmawiają przyjecia pracy za najniższą krajową.Lub jak powiedza że nie szukają pracy w ogóle.A potem taki wykształcony z III profilem jest uznawany za patologie i wykreślonego społecznie.Szok.
Odpowiedz
14
@ aha
dnia 27.11.2015, 17:52 · Zgłoś
Najpierw ta za najniższą musiałaby być... Ile to obecnie firm bierze na staż z PUPu albo z dofinansowaniem ? Coś przegapiłem ? A tak,przed bezrobociem w Jaśle ratuje jeszcze grupa inwalidzka, właściwie jakby PUP walczył z bezrobociem powinien ją przyznać wszystkim mieszkańcom.Śmiać się czy płakać - ja tam już nie wiem
Odpowiedz
1
@ stary
dnia 30.11.2015, 08:58 · Zgłoś
Napisałeś(aś) chyba o sobie bo ten Pan Właściciel chyba do tak wykształconych nie należy i może stąd te problemy. Zresztą nie wiem.
Odpowiedz
32
@ mix
dnia 27.11.2015, 15:22 · Zgłoś
Do sądu panie Szpak ich podaj za opublikowanie danych osobowych
Odpowiedz
23
@ mix
dnia 27.11.2015, 15:23 · Zgłoś
Tylko adwokata nie z Jasła
Odpowiedz
12
@ lawyer
dnia 27.11.2015, 15:53 · Zgłoś
Jesli już to przedsiębiorca mógłby dochodzić ochrony dóbr osobistych (prawa do firmy) na gruncie przepisów kodeksu cywilnego :)
Odpowiedz
-1
@ ksiądz Mateusz
dnia 01.12.2015, 15:14 · Zgłoś
jeżeli te informacje mogą być podane do wiadomości publicznej to nie ma naruszenia dóbr osobistych
Odpowiedz
87
@ dragoness
dnia 27.11.2015, 15:18 · Zgłoś
[...] do likwidacji !! Pracownicy PUP mają tylko na celu jak najwięcej ludzi wykreslic z rejestru bezrobotnych, by statystyki im się polepszyły, bo wtedy dostają nagrody za "walkę z bezrobociem". Nie obchodzi ich szukanie pracy i pomoc dla bezrobotnych !!
Odpowiedz
11
@ aha
dnia 27.11.2015, 17:49 · Zgłoś
Powiedziałbym,że nazwa PUP coś sugeruje,ale jeszcze by mnie pozwali ;)
Odpowiedz
6
@ [...]
dnia 27.11.2015, 19:35 · Zgłoś
Masz racje pup y i zawodowkii do likwidacji...
Odpowiedz
5
@ Marcel
dnia 28.11.2015, 06:47 · Zgłoś
Chyba chciałaś powiedzieć "za walkę z bezrobotnym"
Odpowiedz
7
@ Fajny snieżek
dnia 28.11.2015, 11:59 · Zgłoś
Nie dosć że trzeba sie sie od rana tam wysiedzieć,Panie chodzą tylko z papierkami w te i z powrotem,uprawia sie tam rewie mody to jeszcze siedz i przez pół godziny a oni cie beda profilować??DZIŚ ŻEBY POLAK MÓGŁ ISC DO LEKARZA TO MUSI SIEDZIEC PRZEZ PÓŁ DNIA W URZĘDZIE??.To jest nie do pomyślenia.Profiluja cie przez pół godziny a wszyscy z tyłu słyszą co odpowiadasz,to jest naruszenie godnosci człowieka.Mam nadziej że PIS zniesie to [...] profilowanie.Wielką łaski ci robi Polska bo ty chcesz byc człowieku ubezpieczony i spać spokojnie.Każdy Polak ma prawo do leczenia,ubezpieczenie powinno byc automatycznie za to że jestes Polakiem a nie żeby siedzieć i wypełniac stosy papierków.No ale oczywoscie u nas musi byc [...] dużo więcej niż w bogatych Niemczech.
Odpowiedz
-2
@ obywatel
dnia 28.11.2015, 16:09 · Zgłoś
to, że chodzą z papierami to nie jest ich wina tylko przepisów, które stworzyli ludzie, których sami wybraliśmy i Ty też. A co do rewii mody to pewnie lepiej. żeby w workach zgrzebnych chodziły. Zastanów się co piszesz. Ciekawe w czym twoja lady chodzi ubrana ?
Odpowiedz
33
@ KAROL
dnia 27.11.2015, 15:13 · Zgłoś
Co za bzdura...To przewał prawny.Przedsiębiorca dostał bezpłatną reklamę swego statusu finansowego do publicznej wiadomości za pośrednictwem szefa PUP,a jakaś tam Komisja przypadkowych ludzi stwierdza ,że mu wolno ...Sprawa nadaje się do Sądu...Urzędnik ,nie ma prawa szastać dobrym wizerunkiem firmy i właściciela,bo ZUS coś ogłosił ,co ni jak się ma do spraw związanych z Urzędem Skarbowym, co sugerują geniusze prawa z Komisji Rewizyjnej...Reasumując p. Szpak: Sąd ,adwokat ,kasa za niszczenie wizerunku firmy , to najwłaściwsza droga postępowania z tą sprawą!!! A to co radcowie wymyślili to prawdziwe kuriozum!!! Gratuluję oceny merytorycznej sprawy.
Odpowiedz
9
@ człowiek z lasu
dnia 27.11.2015, 15:26 · Zgłoś
jeszcze się powołują na konstytucję RP. Tak [...]. Duch konstytucji nie ucierpiał na honorze. Przecież w każdym urzędzie to wiedzą, że konstytucja ma chronić urzędy przed obywatelami, a nie na odwrót, jak by chcieli jacyś marzyciele. Tylko przez cenzurę mówię kulturalnym językiem, ale wprost powiedziałbym to tym pięknym buziom dosadniej.
Odpowiedz
5
@ FAN
dnia 27.11.2015, 16:06 · Zgłoś
Może ktoś ujawnić kto jak głosował?listę.
Wyborca ma prawo wiedziec komu ma podziękować?.
Odpowiedz
-1
@ FAN
dnia 27.11.2015, 16:08 · Zgłoś
pomyliłem sie to nie tutaj miało być.
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 27.11.2015, 23:18 · Zgłoś
Hmmmm no to gdzie?! Tu czy tam, zadna roznica.
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 28.11.2015, 02:06 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
9
@ obywatel
dnia 28.11.2015, 16:06 · Zgłoś
jaki to niby dobry wizerunek firmy jak nie płaci składek. Chce naciągnąć kolejnych podwykonawców, ze niby firma tak dobrze stoi
Odpowiedz
5
@ bazalt
dnia 29.11.2015, 08:59 · Zgłoś
P.Szpak nie korzysta z usług podwykonawców.
Poza tym i w artykule, i w komentarzach przewija się zasadniczy błąd - P.Szpak nie jest właścicielem firmy budowlanej, lecz budownictwa sieci energetycznych i instalatorstwa.
Odpowiedz
0
@ stary
dnia 30.11.2015, 08:53 · Zgłoś
W rozumienia prawa budowlanego to jest firma budowlana przecię na wykonanie robót instalacyjnych też obowiązuje Decyzja pozwolenia na budowę czy też Zgłoszenie zamiaru wykonania robót niezależnie jaki jest ich charakter . Chyba wszystko jasne. A tak swoją drogą mógł płacić zgodnie z zasadą to co Boskie Bogu a co cesarskie cesarzowi i nie było by problemu. Jeśli wejść w szczegóły to dziwne, że ma pretensje o podanie prawdy a nie ma pretensji do siebie, że zalegał ! Może ma zbyt małe umiejętności lub pracownicy nie wywiązywali się ze swoich obowiązków. Może dalej nie drążmy . Jest taka stara zasada Nie pchaj się na afisz jeśli nie potrafisz. Wydaje się, że niektórzy wyznają zasadę Kalego. I ostatnie pytanie - skoro dotyczy to pieniędzy społecznych dlazcego społeczeństwo nie ma być informowane. A trochę skromności też w tej sytuacji powinno mieć miejsce , ale na to trzeba mieć... sami sobie dopowied
Odpowiedz
15
@ abracham z bagien
dnia 27.11.2015, 15:06 · Zgłoś
skargi ... przedsiębiorstwa ... u-Rzędy ... a szary obywatel siedzi zmarznięty w domu bo wszystkiego odmówią :(( wszystkim dysponują *** rejestrami ... oni wiedzą jak cię po dejść jak po *** cię po macać
Odpowiedz
-11
@ dragoness
dnia 27.11.2015, 19:33 · Zgłoś
Szary obywatel mógł przyjść do szkoły z pismem i prośbą o udzielenie ściętego drzewa, ale mu się nie chciało...
Odpowiedz
6
@ abracham z bagien
dnia 27.11.2015, 21:49 · Zgłoś
Nie można palić Drzewem w piecu Węglowym ... ale nie którzy nie wiedzą takich Podstaw ...
Odpowiedz
7
@ pitek
dnia 27.11.2015, 21:53 · Zgłoś
Można sprzedać drzewo i kupić węgiel... ale "nie którym" się nie chce...
Odpowiedz
-9
@ dragoness
dnia 28.11.2015, 09:48 · Zgłoś
Można palić drzewem w węglowym piecu jak jest taka potrzeba, ale najpierw trzeba je sobie porąbać...
Odpowiedz
13
@ bazalt
dnia 28.11.2015, 11:53 · Zgłoś
Żadnym drzewem nie można palić w żadnym piecu.
Można natomiast palić DREWNEM. W piecu węglowym... lub innym na paliwo stałe.
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 28.11.2015, 14:23 · Zgłoś
ok, panie bazalt. Lapsus. Sorry.Tu chodzi jednak o lenistwo, czyste lenistwo usprawiedliwiane na wszelkie sposoby.
Odpowiedz
0
@ abracham z bagien
dnia 28.11.2015, 15:59 · Zgłoś
lenistwo ... ktos tu udaje Pomocnego ... i mowi "do mnie do szkoly" ... tak samo moge napisac: W Jasle pod Mostem jest skarb ... na pewno kazdy juz wie gdzie go szukac :))
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 28.11.2015, 16:56 · Zgłoś
Rozumiem. Dowiedzieć się o więcej szczegółów, np. adres tej szkoły, to już za duży wysiłek?
Odpowiedz
0
@ abracham z bagien
dnia 29.11.2015, 10:01 · Zgłoś
w Jaśle jest dużo szkół ... a nie którzy mają za duże "MnieManie" o sobie ... no ale może dla czyjejś tu przyjemności pójdę do każdej szkoły w Jaśle po kolei zapytać czy tu może kilku drzew nie ścięto :))
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 29.11.2015, 19:30 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
0
@ bercik
dnia 30.11.2015, 09:52 · Zgłoś
co ty gościu, sam ze sobą gadasz?
Odpowiedz
76
@ człowiek z lasu
dnia 27.11.2015, 15:05 · Zgłoś
Ppaństwo [...] włażących z buciorami w cudze życie. Bezużytecznych [...]
Odpowiedz
13
@ Fajny snieżek
dnia 27.11.2015, 15:25 · Zgłoś
No teraz kazdy młody chce być bezrobotnym magystrem za kase rodziców.Ale czeka ich UK.
Odpowiedz
16
@ Bida
dnia 27.11.2015, 16:40 · Zgłoś
Bida w pośredniaku aż piszczy, niedożywione toto , chudziutkie , słabowite i anemiczne a powinno być wypasione, tęgie, nalane i w ogóle wyglądać jak propaganda sukcesu w walce z bezrobociem...Może kiedyś się odnieda...
Odpowiedz
12
@ kulturalny jaślanin
dnia 28.11.2015, 11:12 · Zgłoś
nie uznawajcie skargi za bezzasadną bo w każdej bajce coś prawdy jest
Odpowiedz
30
@ obywatel
dnia 28.11.2015, 16:04 · Zgłoś
i bardzo dobrze, że udostępnił. Niech wszyscy wiedzą jacy to sami biznesmeni. jeżdżą wypasionymi furami, wakacje na hula gula a składek za biednych pracowników nie ma koto zapłacić. Niech takiemu coś się stanie to nic nie dostanie bo pracodawca nie płacił. Znam to ze swojego doświadczenia. Powinni podać do publicznej wiadomości wszystkich tych, którzy nie płacą składek i innych rzeczy np. alimentów. niech się wstydzą.
Odpowiedz
11
@ daglas
dnia 29.11.2015, 13:53 · Zgłoś
Składki za pracowników płacił, tylko że nie w terminie i w ten sposób nie skrzywdził żadnego pracownika tylko samego siebie bo od zaległości zapłacił odsetki i stosowne kary a może nawet zapłacić dodatkową karę w wysokości 100% zaległości.Dodatkowo z chwilą pierwszego dnia opóźnienia zapłaty sam pracodawca traci prawo do zasiłku chorobowego przez okres 90 dni.
Pan Szpak nie wozi się wypasionymi furami, nie wyjeżdża na wakacje tylko ciężko pracuje i inwestuje w rozwój firmy i pracowników. Dzisiaj większość firm w branży budowlanej ma trudności w opłacaniu składek i podatków.
Firmom budowlanym ciężko z powodu nie wypłacalnych inwestorów - inwestor nie zapłaci za roboty w terminie i to wpływa na płynność finansową firmy. Drugą stroną są przetargi - liczy się najniższa cena. Kiedy w danym terenie brakuje robót firmy gryzą się między sobą po to żeby tylko przeżyć.. Może nie każdy pracodawca jest zły? A jak myślicie skąd najwięcej podatków wpływa do budżetu państwa? Właśnie od małych i średnich przedsiębiorców, więc nie podkładajmy im kłody pod nogi...
Odpowiedz
8
@ człowiek z lasu
dnia 29.11.2015, 14:46 · Zgłoś
Podkładają urzędnicy, w rozmowach z prasą. Śmieszne nie? Ktoś, kto bierze dobrą pensję za nie robienie niczego pożytecznego z naszych podatków, stawia się w roli informatora mediów. Państwo [...]
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.