Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Przedszkola przygotowują się do przyjęcia dzieci

69

Od 6 maja przedszkola, żłobki, oddziały przedszkolne i kluby dziecięce mogą rozpocząć działalność przy zachowaniu reżimu sanitarnego. Pierwszeństwo będą mieć dzieci, których rodzice zmuszeni są wrócić do pracy. Ostateczna decyzja o otwarciu placówek należeć ma do samorządów.

Rząd decydując się na wdrożenie drugiego etapu znoszenia restrykcji pozwolił na otwarcie 6 maja przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i innych form wychowania przedszkolnego. W pierwszej kolejności z opieki przedszkolnej będą mogły skorzystać dzieci tych rodziców, którzy muszą wrócić do pracy. Rekomenduje się, aby pierwszeństwo uzyskały pociechy pracowników służby zdrowia, służb mundurowych, pracowników handlu i przedsiębiorstw produkcyjnych realizujący zadania związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

Ci rodzice lub opiekunowie, którzy pozostaną w domach z dziećmi do lat 8 nadal będą mogli skorzystać z zasiłku opiekuńczego. Jak podkreślił premier Mateusz Morawiecki, ostateczna decyzja o przywróceniu działalności przedszkoli, żłobków itp. będzie zależeć od indywidualnej decyzji samorządu. - Pojawiło się wiele pytań w przestrzeni publicznej, w jaki sposób będą uruchamiane miejsca opieki w przedszkolach i żłobkach. Chcę podkreślić, że to wymóg chwili epidemii, ale również tego, że niektóre osoby muszą wrócić do pracy albo muszą pracować jak medycy, dlatego zapewnienie opieki ich dzieciom jest niezbędne. To nie jest obowiązek ani uruchomienie przedszkoli w ich pełnym zakresie, to jest miejsce, gdzie nasze pociechy mogą uzyskać opiekę na czas, kiedy osoba dorosła musi wyjść do pracy – mówił minister zdrowia Łukasz Szumowski.

Ministerstwo Edukacji Narodowej wspólnie z Głównym Inspektorem Sanitarnym i Ministrem Zdrowia przygotowało wytyczne dla dyrektorów przedszkoli i organów prowadzących. Przede wszystkim dzieci będą musiały przebywać w małych grupach w stałej sali, najlepiej gdyby pozostawały pod opieką tych samych nauczycieli. Każda placówka musi być wyposażona w środki higieny osobistej oraz płyn do dezynfekcji. Jeśli dyrekcja uzna za konieczne, może zapewnić pracownikom maseczki, rękawiczki i przyłbice. Dzieci będą mogły korzystać z zabawek, które nadają się do dezynfekcji. Spacery nie mogą się odbywać poza terenem przedszkola. Wyjścia i korzystanie z placów zabaw oraz boisk pod nadzorem nauczyciela będą możliwe tylko przy zapewnieniu codziennej dezynfekcji sprzętu. Rodzice są zobowiązani zapewnić dzieciom powyżej 4. roku życia osłonę nosa i ust w drodze jak i z przedszkola. Przedszkolaki, które są odprowadzane do placówki muszą być zdrowe. To jedne z wielu zaleceń ministerstwa zdrowia, edukacji i GIS-u.

Dyrektorzy i pracownicy jasielskich przedszkoli starają się zorientować, ile dzieci przyjdzie do placówki po ich otwarciu. Większość z nich chce pozostawić swoje pociechy w domu, tylko nieliczni decydują się na skorzystanie z opieki przedszkolnej. Czy przedszkola w Jaśle są przygotowane na to, aby 6 maja przyjąć dzieci? Przede wszystkim dyrektorzy robią wszystko, aby odpowiednio przygotować placówki. Na ten moment władze miasta nie podjęły żadnej decyzji dotyczącej ich uruchomienia, ale jak podkreśliła Agata Koba, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Jaśle mają one zapaść już w najbliższy poniedziałek.

id

Reklama

Komentarze: 68

Dodaj komentarz Widok:
5
@ SŁOMA
dnia 03.05.2020, 06:31 · Zgłoś
Będzie JASIELSKA elita na otwarciu ?Wstęga będzie cięta?
Odpowiedz
2
@ Sieczka
dnia 03.05.2020, 13:12 · Zgłoś
Niech najpierw przetną maski i to zakłamanie.
Odpowiedz
10
@ Dike
dnia 02.05.2020, 21:42 · Zgłoś
Trzeba brać przykład z instytucji samorządowych, praca tylko zdalna.
Ewentualnie w reżimie sanitarnym można opiekę sprawować nad jednym dzieckiem 40 / h się należy.
Odpowiedz
16
@ Pani z przedszkola
dnia 02.05.2020, 17:42 · Zgłoś
Jak ochronić dzieci i ich rodziny przed zakażeniem? Najlepiej byłoby robić dzieciom i pracownikom testy przed powrotem do żłobka , przedszkola czy szkoły ale PiS nie zapewnia takiej ochrony obywatelom. Nawet służbie zdrowia. Wśród dzieci NIE DA SIĘ zachować reżimu sanitarnego!! To jest narażanie zdrowia i życia pracowników, rodziców, [...]ków i mieszkańców miasta!!!
Odpowiedz
-2
@ !
dnia 02.05.2020, 17:46 · Zgłoś
ta i codziennie przed wejsciem do zlobka testy tak?[...] w leb
Odpowiedz
-12
@ Do Pani z przedszkola
dnia 02.05.2020, 19:01 · Zgłoś
Spokojnie,jeszcze dzieciaki stresować testami?Ta epidemia [...] to jeden wielki szwindel.W cieniu tego wirusa dzieje się wiele,ale spokojnie,nic nie zagraża dzieciom ani pracownikom.Politycy/nie wszyscy/chowają głowę w piasek i nie bronią naszej godności.Zakłamują ludzi,pouczają frazesami,bo nie mają pojęcia o życiu.Niech przedszkola tętnią życiem,radością i zabawą.Dbajcie o prawidłowy rozwój przyszłych obywateli naszej Wspaniałej Ojczyzny.Jesteśmy dumnym narodem,godnym do podziwiania,stawianym za wzór w całym świecie.
Odpowiedz
17
@ do !
dnia 02.05.2020, 20:49 · Zgłoś
Puknę się w [...]. Będę chodzić do pracy, będę opiekować się dziećmi, będę się z nimi bawić i je uczyć, myśląc ciągle , czy któreś z nich mnie nie zarazi, a czy ja nie zarażę swojej 13 letniej córki, 10-letniego syna, 43 -letniego męża, rodziców 60+ którzy mieszkają z nami. Puknę się w [...], myśląc o czcicielach PiSu, szczególnie tych, którzy wypisują po portalach 'SZLACHTA NIE PRACUJE" , robi na nas MOPS.
Odpowiedz
-13
@ kent
dnia 02.05.2020, 23:11 · Zgłoś
Sugeruję rzucić pracę!
Odpowiedz
3
@ Do kent
dnia 03.05.2020, 08:20 · Zgłoś
Tak,i brać udział w budowaniu nowego porządku świata.
Odpowiedz
-1
@ Hmm
dnia 02.05.2020, 09:23 · Zgłoś
Zakazali wstepu do lasow a w tym czasie jak grzyby w lasach wyrosly nadajniki 5G. Wlasnie w lasach.
Odpowiedz
1
@ Do Hmm
dnia 02.05.2020, 10:27 · Zgłoś
Tak,co 300 m i dlatego teraz zachęcają iść do lasu.
Odpowiedz
2
@ Do Hmm
dnia 02.05.2020, 10:28 · Zgłoś
To teraz będą chorować i umierać a winą będzie [...].
Odpowiedz
1
@ Mama za
dnia 02.05.2020, 07:58 · Zgłoś
Tylko zabawki plastikowe. Cieszę sie, że nie ma zbiorki starych pluszaków w różnych akcjach
Odpowiedz
0
@ Zabawki
dnia 02.05.2020, 19:05 · Zgłoś
Na plastiku utrzymuje się wirus długo.Pluszaki można wyprać.Najlepsze drewno.Widzicie,że nie można ufać..
Odpowiedz
3
@ ?
dnia 02.05.2020, 07:48 · Zgłoś
O rany, ale odjechał
Odpowiedz
3
@ bcz
dnia 02.05.2020, 08:29 · Zgłoś
a tyle razy były apele by podał namiary na [...]..!!!
Odpowiedz
0
@ Do?
dnia 02.05.2020, 19:03 · Zgłoś
Ten wpis dotyczy usuniętego wpisu.
Odpowiedz
9
@ grubson
dnia 02.05.2020, 02:29 · Zgłoś
Szanowny Panie Glino, zauważyłem że udziela się Pan ochoczo na tymże portalu, i zna odpowiedzi na trudne pytania, a nie zauważyłem reakcji u Pana na temat uszkodzenia wzroku przez petardę na górze Liwocz. Proszę się odnieść do WW. Dziękuję,
Odpowiedz
11
@ Tak
dnia 02.05.2020, 06:44 · Zgłoś
I do sprawy wypadku chłopaka w windzie w UM.
Odpowiedz
0
@ Stary Glina do grubsona i Tak
dnia 02.05.2020, 10:39 · Zgłoś
Na temat tych spraw nie mam nic do napisania, a udzielam się na tyle, na ile mam czas, wiedzę i własne przemyślenia. Pozdrawiam.
Odpowiedz
4
@ Dike
dnia 02.05.2020, 22:14 · Zgłoś
To się konformizm nazywa.
Odpowiedz
-1
@ Do Dike
dnia 03.05.2020, 08:15 · Zgłoś
Uważam,że konformistami są ludzie tak ślepo posłuszni i ufający zalecanym nakazom.Stary Glina jest mądrym człowiekiem,a jego przemyślenia są uczciwe i szczere.
Odpowiedz
5
@ Dike
dnia 03.05.2020, 08:56 · Zgłoś
Konformista to [...] a jego hostią mamona. Uległość to spadek niewolnika.
Odpowiedz
-2
@ Do Dike
dnia 03.05.2020, 15:16 · Zgłoś
Narcyzm i siłę pieniądza należy przypisać innym osobom.
Odpowiedz
11
@ Stary Glina
dnia 01.05.2020, 22:42 · Zgłoś
Kurtka moro była wtedy elementem umundurowania, którego noszenie było zabronione cywilom. Do chwili obecnej obowiązuje przepis zakazujący noszenia munduru osobie nieuprawnionej. Pozdrawiam
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 02.05.2020, 02:24 · Zgłoś
Jest zakaz noszenia munduru z dystynkcjami.
Odpowiedz
4
@ Pamiętam
dnia 02.05.2020, 10:23 · Zgłoś
Dawniej chłopcy nosili kurtki moro/poligonowy strój żołnierzy-2 lata służby w wojsku/a teraz dzieci noszą stroje moro.
Odpowiedz
-1
@ Stary Glina do dragoness
dnia 02.05.2020, 10:35 · Zgłoś
"Art.61.§1. Kto przywłaszcza sobie stanowisko, tytuł lub stopień albo publicznie używa lub nosi odznaczenie, odznakę, strój lub mundur, do których nie ma prawa"
Skopiowałem treść odpowiedniego artykułu z kodeksu wykroczeń, który wymienia konkretnie, używanie czego jest zabronione. Noszenie munduru (lub jego elementu) jest zabronione, nieważne czy z dystynkcjami czy bez. Pozdrawiam.
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 02.05.2020, 18:03 · Zgłoś
Można nosić mundury obowiazujące do 2012 roku.
Odpowiedz
2
@ Rrobot
dnia 03.05.2020, 11:10 · Zgłoś
Do Dragoness. Witam Panią serdecznie.
Mimo, że toczymy dysputy na portalu
To zapraszam Panią
Na wirtualną lampkę wina, którą wypiję
Za Pani zdrowie , lecz mam nadzieję, że
Pani również wypiję wirtualną lampkę
Wina za moje zdrowie.Dobrego spokojnego
Dnia życzę
Ps; gratuluję zostania laureatką olimpiady
Polonistycznej. Ja zaś grałem tylko w piłkę nożną
W III lidze w MZKS Jasło zanim wzięto mnie
Do wojska .Stare czasy .Jeszcze raz pozdrawiam
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 03.05.2020, 11:43 · Zgłoś
Uprzejmie dziękuję i przyjmuję zaproszenie. Może będzie nam dane to powtórzyćw realu, gdy skończy się ten cały cyrk.
Odpowiedz
1
@ Rrobot
dnia 03.05.2020, 15:18 · Zgłoś
Do Dragoness.Dziękuję za zaproszenie na kawę
Kiedyś w realu. Jest to niemożliwe. Albowiem
Nie spotykam się sam na sam z kobietami
Dlatego gdyż od 40 lat mam kobietę moją żonę.
Tym bardziej że moja żona jest chora. Mam
Pewne zasady od których nie ma z mojej strony
Odstępstwa lub złamania zasady, którą się
Kieruję. Jednakowoż jest mi miło i jeszcze raz
dziękuje
Za zaproszenie . Wszystkiego dobrego
Pozdrawiam
Odpowiedz
23
@ Stary Glina
dnia 01.05.2020, 21:49 · Zgłoś
Ktoś wyżej napisał ,,zero logiki". Tak, zero logiki i spójności w działaniu. Ze smutkiem muszę stwierdzić, że to co stworzył obóz ZP to tektura związana sznurkiem. Jedno ich słowa zaprzecza kolejnemu. No cóż, po raz kolejny przyszło się rozczarować oddanym w wyborach głosem. Może kiedyś obudzicie się i zobaczycie jak rząd wykiwał nas rzekomą pandemią. Obserwujmy kto wygra a kto straci w tym spektaklu pt. ,,[...]"
Odpowiedz
-8
@ kent
dnia 01.05.2020, 21:55 · Zgłoś
Nie było to jak w tych czasach, gdy po ulicach biegało ZOMO i inne ORMO! Prawda?
Odpowiedz
13
@ Stary Glina
dnia 01.05.2020, 22:03 · Zgłoś
Zacznijmy od tego, czy czasy ZOMO i ORMO pamiętasz czy tylko o nich słyszałeś?. Pozdrawiam.
Odpowiedz
2
@ kent
dnia 01.05.2020, 22:20 · Zgłoś
Pamiętam z autopsji, jak mnie jakieś ZOMO rozbierało z kurtki "moro" w "Teatralnej" w 1982 roku :)
Odpowiedz
6
@ GTX
dnia 02.05.2020, 14:29 · Zgłoś
Narazie wygrywają Chiny. O to pewnie w tym biega żeby USA zeszło w świecie na drugie miejsce a Chiny wskoczyły na pierwsze.
Odpowiedz
5
@ .
dnia 02.05.2020, 21:29 · Zgłoś
Wykupią firmy i będą tańczyć
Odpowiedz
0
@ Oczywiście
dnia 03.05.2020, 19:47 · Zgłoś
!!! Św rzecz!!!¡
Odpowiedz
41
@ lol
dnia 01.05.2020, 21:48 · Zgłoś
Zamykali jak było 200 zarażonych a otwierają jak jest 12000. i nie spada.
Odpowiedz
-10
@ brawo
dnia 02.05.2020, 10:06 · Zgłoś
Bo trzeba troche rozumu zamiast pisac takie jak głupoty. Zamykali zeby dzis nie było 60000 albo wiecej. Bo wtedy słuzba zdrowia by padła a i pracowac w zakładach pracy nie byłoby komu. To takie trudne do zrozumienia?
I nie pisz kłamstw ze nie spada. popatrz na statystyki w Polsce i Europie które wyraznie pokazują spadek.
Nasz minister nie wymyslił nic innego niz to co robi sie w innych krajach. Wypłaszczanie i powolne luzowanie obostrzen, tak zeby powoli wychodzic z zastoju.
Odpowiedz
2
@ Do lol
dnia 03.05.2020, 08:06 · Zgłoś
Najpierw przekonaj się,czy faktycznie jest tyle zarażonych ichorych.
Odpowiedz
33
@ Chore nakazy
dnia 01.05.2020, 21:46 · Zgłoś
Szkoły,uczelnie zamknięte,a dzieci do przedszkola,aby rodzice zarobili i odprowadzili podatki.Nauczyciele w maskach,a jak to odbija się na maluszkach,jak im tłumaczyć?
Odpowiedz
-26
@ Zbyszko z Bogdańca
dnia 01.05.2020, 20:42 · Zgłoś
Zamknęli przedszkola źle otwierają też źle, Polakowi nie dogodzi.
Odpowiedz
28
@ CHORE PAŃSTWO !!!
dnia 01.05.2020, 20:50 · Zgłoś
Zamykali pewno w tym celu aby było komu dziękować, że znowu otwierają...???
Odpowiedz
47
@ .
dnia 01.05.2020, 19:39 · Zgłoś
Chore jest to co się dzieje. Kto to wymyśla? Paradoksy. Jedno przeczy drugiemu. Zero logiki.
Odpowiedz
7
@ ,,,
dnia 01.05.2020, 20:27 · Zgłoś
znowu było i nie ma?
Odpowiedz
28
@ eee tam..
dnia 01.05.2020, 22:25 · Zgłoś
To się nazywa "zarządzanie chaosem". Stwórz problem, a później go bohatersko rozwiąż i odtrąb sukces.
Odpowiedz
5
@ ,,,
dnia 02.05.2020, 12:21 · Zgłoś
nie sukces lecz totalna porażka
Odpowiedz
17
@ Sisi
dnia 01.05.2020, 18:43 · Zgłoś
A dzieci 8 godzin też w maseczkach?
Odpowiedz
5
@ Ola
dnia 01.05.2020, 19:36 · Zgłoś
Dzieci i nauczyciele nie muszą być w maseczkach w przedszkolu. Tylko w drodze do i z przedszkola. Mówił to Szumowski na konferencji wczoraj
Odpowiedz
3
@ do Oli
dnia 01.05.2020, 21:24 · Zgłoś
Musza pracownicy nosić maseczki przez cały dzień. Wytyczne Sanepidu.
Odpowiedz
42
@ ewa
dnia 01.05.2020, 21:39 · Zgłoś
Nauczyciele idą na rzeź w przedszkolach. Dzieciak może i wirusa nosi, ale nauczycielki po 40tce nie tylko noszą, także chorują i kto wie z jakim skutkiem. Więc niech pan minister bzdur nie opowiada, bo się kompromituje jako lekarz.
Odpowiedz
9
@ kent
dnia 01.05.2020, 21:53 · Zgłoś
[...] będzie się ścielił gęsto!
Odpowiedz
29
@ ixi
dnia 02.05.2020, 00:00 · Zgłoś
PiS owcy już całkiem pogubili się w bzdurnych prawach wymyślonych na kolanie. Teraz stwarzają iluzje ze się poprawia, by ludzie szli głosować na Adriana. Znowu was w butelkę nabijają..
Odpowiedz
3
@ Do kent
dnia 02.05.2020, 08:16 · Zgłoś
Przez zastraszanie,noszenie masek i obniżanie odporności przez zakazy.
Odpowiedz
23
@ Chore nakazy
dnia 02.05.2020, 08:27 · Zgłoś
Przez tyle godzin nauczyciel w masce,będzie zarażał siebie i dzieci namnożonymi pod maską bakteriami i wirusami.Dzieci patrząc na nauczyciela w masce,mają poczucie lęku i przykre odczucia.To chore.
Odpowiedz
-9
@ kent
dnia 02.05.2020, 10:31 · Zgłoś
Przeczytaj sobie dziecko niezbyt sprawne intelektualnie wytyczne GIS - zarówno nauczycielki w przedszkolu jak i dzieci nie noszą maseczek!!!
Odpowiedz
12
@ Do kent
dnia 02.05.2020, 14:44 · Zgłoś
To dlaczego politycy na mównicy bełkoczą do mikrofonu przez maseczki.Odległość między nimi duża,chyba,że chcą pokazać,że eksperyment pomyślnie wypadł.
Odpowiedz
0
@ Do ewy
dnia 02.05.2020, 21:28 · Zgłoś
Oj, uważaj żeby Ci się nie zwróciło 5 krotnie. Poza tym, młody, nie oznacza zdrowy bo bardzo często młodzi są chorzy.
Odpowiedz
18
@ Dike
dnia 02.05.2020, 22:44 · Zgłoś
Czy w wytycznych GIS jest gwarancja że Dzieci które przyjdą do przedszkola nie są nosicielami ? Skoro nie ma to żadna Pani przedszkolanka nie powinna się godzić na pracę bez zapewnionych warunków do ochrony. [...] 19 został po cichu wpisany jako choroba zawodowa lekarzy! A co to ratownicy przedszkolanki czy pielęgniarki inaczej są narażone na ryzyko? H I P O K R Y Z J A. UM zabarykadowany, MOPS zabarykadowany, Urząd Rejonowy zabarykadowany, POZ - leczą niczym guślarze -zdalnie, gabinety Stomatologiczne - zabarykadowane; a tu niby można przedszkolanki wypuścić- chyba jak Ruskiego z gaśnicą bez spadochronu.
Odpowiedz
5
@ Refleksja
dnia 03.05.2020, 07:54 · Zgłoś
W tym światowym eksperymencie musimy trzymać się mocno a nadzieja z Bogiem nie umiera nigdy.Cóż nam zostało,jak zastraszeni ludzie donoszą na siebie i gotowi są nawet pobić ...poprzez Eugeniczne zapędy miliarderów chcą wyresetować starszych ludzi,bo starsze pokolenie będące nośnikiem tradycji,kultury i wiary zagraża ich planom promowania nadludzi.Zapytajmy kto obecnie broni honoru naszych bohaterskich,honorowych przodków i nas?Starsze pokolenie wolało umrzeć z honorem,niż ulec i żyć w hańbie.Jesteśmy wspaniałym narodem,podziwianym i mocnym z naszymi tradycjami i więziami rodzinnymi.Dlatego sztuczna epidemia ma wyciąć starszych i nieodpornych,aby nie mogli przekazać nam wielopokoleniowych tradycji(w ll wojnie tak wyresetowano polską inteligencję)Teraz jesteśmy obserwowani,czy pokornie ulegniemy i damy się "wyszczepić".Nie bójmy się tego wirusa- świrusa- to manipulacja.Rozglądajmy się wokół,szukajmy prawdy,słuchajmy mądrych i szczerych przekazów,szanujmy siebie nawzajem- jesteśmy cudowną polską Rodziną.
Odpowiedz
1
@ Do kent
dnia 03.05.2020, 11:27 · Zgłoś
Nie pojmuję też,dlaczego te dzieciaczki mają iść w maskach,jeśli zachowana jest odległość,a rankiem tłumów w drodze nie ma.Może pan też wyjaśnić mnie-nierozgarniętemu dziecku-dlaczego noszenie masek nie obowiązywało/nawet minister mówił,że są zbyteczne/do czasu,gdy sprowadzono z Chin maski za grosze,a teraz zmuszani ludzie muszą kupować po 7zł?To tak się manipuluje gorszym sortem-ludźmi pracy?
Odpowiedz
0
@ do Refleksja
dnia 03.05.2020, 21:16 · Zgłoś
Masz rację. Nic dodać nic ująć.
Odpowiedz
36
@ CHORE PAŃSTWO !!!
dnia 01.05.2020, 18:22 · Zgłoś
Dzieci to "bezobjawowcy" w ew. przechodzeniu zakażenia i jak to się ma do serwowanych dyrektyw spec-ustawy dotyczącej maseczek- kagańców...???
Odpowiedz
1
@ Chore nakazy
dnia 02.05.2020, 08:24 · Zgłoś
Chcą na smyczach nawet dzieci prowadzić.
Odpowiedz
-1
@ Do rodzic
dnia 02.05.2020, 17:53 · Zgłoś
Tak pani-pan dba o przyszłość dziecka?Ośmieszanie prawdy jest metodą manipulantów.Nie wszyscy politycy dbają o dobro narodu.Szykuje się nam piekło,więc nie można obojętnie godzić się na wszystko.
Odpowiedz
1
@ Sesese
dnia 06.05.2020, 22:52 · Zgłoś
W przedszkolu szkoły nr 9 doszło do absurdu. Maluszki 3letnie pani dyr. postanowiła przyjmować jedynie w godzinach 6:30 do 6:40. Osobiście bardzo chcielismy skorzystać z możliwości uczestnictwa naszej pociechy, lecz już pierwszego dnia spoźnilismy sie 5 minut i nie zostaliśmy wpuszczeni. Dodam, że dojeżdżamy do przedszkola 6 km. W takim przypadku zmuszeni zostaliśmy do rezygnacji z zajęć przedszkolnych. Wg. mnie jest to zbyt wczesna pora dla takich maluchów. Biorąc pod uwagę również fakt, ze dzieci nie mogą leżakować i spać. Wygląda na to że taki byl zamiar ów pani dyrektor, by zniechęcić nas do skorzystania z zajęć (jeśli tak mogę nazwać ten czas pobytu dzieci w przedszkolu). Wielka szkoda!!!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.