Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Strona główna

Rząd przyspiesza program szczepień. W każdym powiecie pojawią się duże Punkty Szczepień Powszechnych

137

- Dziś przekroczyliśmy liczbę 7 mln wykonanych szczepień – informował premier Mateusz Morawiecki podczas wizyty w nowym punkcie szczepień w Skierniewicach. Do końca II kwartału planowane jest wykonanie 20 mln szczepień. 

Na dzisiejszej konferencji prasowej w punkcie szczepień w Skierniewicach szef rządu przedstawił plan przyśpieszenia szczepień. W tym tygodniu i przyszłym do punktów ma trafić 2 mln szczepionek przeciw Covid-19. W maju do Polski dotrze 9 mln szczepionek, w kwietniu 5,5 mln.

Rząd zdecydował się na przekazanie dodatkowych środków na tworzenie punktów szczepienia powszechnego. - Do końca kwietnia zostaną zaszczepieni wszyscy Ci powyżej 60. r. ż., którzy będą chcieli zostać zaszczepieni – podkreślał premier M. Morawiecki. Aby jak najwięcej osób mogło zostać zaszczepionych podejmowane są kroki zmierzające do powstania w każdym powiecie lub mieście na prawach powiatu średnio dwa duże punkty szczepień.

Dotychczasowe punkty zostaną przekształcone w Punkty Szczepień Powszechnych. Które będą tworzone m.in. w budynkach z dobrą lokalizacją oraz odpowiednią infrastrukturą (szkoły, domy kultury, hale sportowe itp.). Szczepionki będą również podawane w przygotowanych do tego celu namiotach (np. przy lokalnych supermarketach), punktach drive-thru i innych, wskazanych przez samorządy.

Pilotaż pierwszych Punktów Szczepień Powszechnych - ważne daty

15 kwietnia – planowane uruchomienie pierwszego punktu drive-thru w Polsce.

20 kwietnia – pierwszy Punkt Szczepień Powszechnych.

23 kwietnia – rozpoczęcie szczepień przez indywidualnych ratowników i pielęgniarki.

maj – rozpoczęcie szczepień w aptekach.

przełom maja i czerwca – rozpoczęcie szczepień w zakładach pracy.

Obecnie prowadzona jest rejestracja na szczepienia dla osób powyżej 60 r. ż. Możliwe sposoby rejestracji:

 infolinia 989,

e-Rejestracja dostępna na stronie pacjent.gov.pl,

SMS o treści SzczepimySie na numer 880 333 333,

zapis w punkcie szczepień (najlepiej telefonicznie).

Od poniedziałku 12 kwietnia zapisy kolejnych roczników

Już w najbliższy poniedziałek otworzymy rejestrację dla kolejnych osób. Zapisy będą prowadzone zgodnie z harmonogramem:

12 kwietnia – rocznik 1962,

13 kwietnia – rocznik 1963,

14 kwietnia – rocznik 1964,

15 kwietnia – rocznik 1965,

16 kwietnia – rocznik 1966,

17 kwietnia – rocznik 1967,

19 kwietnia – rocznik 1968,

20 kwietnia – rocznik 1969,

21 kwietnia – rocznik 1970,

22 kwietnia – rocznik 1971,

23 kwietnia – rocznik 1972,

24 kwietnia – rocznik 1973.

Rejestracja za pomocą infolinii będzie możliwa każdego dnia od godz. 6.00. Rejestracja internetowa będzie uruchamiana dla każdej grupy od północy.

Rejestracja na szczepienia będzie możliwa nie tylko w dniu podanym dla danego rocznika, ale również w każdym kolejnym dniu.

Red/gov.pl

Napisany dnia: 08.04.2021, 15:57
Komentarze Czytelników:
Dodaj nowy komentarz Wyświetlaj:
@ Paweł Ch
dnia 08.04.2021, 16:04
Ocena
komentarza:
-17
Nareszcie nauczyciele się zaszczepią. Wasz szef Broniarz już dawno się zaszczepił i żyje.
@ Paweł Ch
dnia 08.04.2021, 18:54
Ocena
komentarza:
9
Ten rok szkolny trzeba powtórzyć, bo nauczyciele odpoczywali zamiast uczyć
@ Missa
dnia 08.04.2021, 16:16
Ocena
komentarza:
-16
byle nie Astra Zeneca
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 16:18
Ocena
komentarza:
-8
Tylko ona wyśle część ludzi na drugi świat. Innej nie ma co stosować ,bo skutki nie będą takie jakie zamierzają.
@ Janusz z Orlenu
dnia 08.04.2021, 20:22
Ocena
komentarza:
18
A może by tak na stacjach szczepic podczas tankowania?
Hot-dog?Kawa? Pfizerek?
@ Mariusz
dnia 09.04.2021, 05:31
Ocena
komentarza:
6
Hehe to jest dobry pomysł
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 16:17
Ocena
komentarza:
-3
UE bada szczepionki ,bo za dużo powikłań i zgonów po nich ,a u nas , szybko , szybciej , zabić jak najwięcej.
Odpowiedzialność -0. Więc można mordować pod przykrywką szczepień.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 17:25
Ocena
komentarza:
-3
Gdyby było „za dużo”, to by nie były statystycznie nieistotne. A że zbadać warto to inna inszość.

Ile osób mogłoby zejść, gdyby się nie zaszczepiło? Ile doświadczyłyby ciężkich powikłań?

Nikt się nie skupia na podobnych incydentach wynikłych z łykania popularnych leków. Ludzie jakby oszaleli i zaczęli cokolwiek słyszeć dopiero przy okazji zdarzenia o globalnym zasięgu, jakim jest pandemia. Żałosne. A poczytaj trochę jeden z drugim, jak twierdzicie że macie dostęp do informacji!
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 17:33
Ocena
komentarza:
19
Ale co ty mi próbujesz wytłumaczyć ,bo nie rozumiem ?
Chcesz to się zaszczep , przecież możesz , nie ? Ja wolę zachorować ,bo uwaga ,też mogę i mam do tego prawo. Wolę to niż dać się zaszczepić bez pewności ,że nic mi po tym nie będzie ,a wrazie powikłań kto mnie będzie utrzymywał ? Rząd umywa ręce .
Proszę bardzo ,jest jedna szczepionka ,a będzie ich więcej ,co roku będziecie się musieć szczepić ,bo jak już wiadomo wirus mutuje ,tak jak grypa.
Po ilu szczepionkach stracisz własną odporność i cię wylewi ,tego jeszcze nie wiedzą.
Ale już wiedzą że będą kolejne fale ,mutacje ,więc i szczepienia.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 17:49
Ocena
komentarza:
-10
Np. to, ze zgonów nie było „za dużo”, bo to miałoby inne skutki.

Ty możesz nie tylko zachorować, ale i zarazić- nie jesteś w tym sam. A szanse na samo zachorowanie maleją wraz z postępującymi szczepieniami, których będziesz beneficjentem- że tak powiem „na czarno”.

Nie zauważyłem, żeby szczepiących przeciwko grypie tracili ogólna odporność...

Większa szansę masz na złapanie covida i ciężkie powikłania niż doswiadczenie rzadkich NOP-ów. I przez dziwna logikę niektórych państwo będzie już leczyć tych, którzy woleli nie ryzykować NOP-ów.

Czy naprawdę tylko niepewność związana z finansowa odpowiedzialnością (chyba tworzony jest jakiś fundusz) za powikłania poszczepienne Cię przed nimi powstrzymują? Obaj wiemy, ze nie.
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 17:58
Ocena
komentarza:
12
Co do grypy mylisz się. Tracą odporność ,często po kolejnej szczepionce umierają.
Dowód tego masz nie tylko we Włoszech czy Hiszpanii , ale i w Polsce gdzie osoby starsze szczepi się masowa w domach pomocy społecznej . Umierali masowo jak muchy, właśnie dlatego że ich odporność organizmu zmalała. Nie musisz daleko szukać, Folusz. No ale skąd byś mógł wiedzieć, w tv nie mówili ,na j4u nie pisali .
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 18:08
Ocena
komentarza:
-9
Jak ktoś jest terminalnie chory i przewiduje się jego zejście bez względu na szczepienie, to trudno winić za to szczepionkę. Gdyby to szczepienia osłabiały naturalna odporność, to obserwowalibyśmy to w CAŁEJ populacji szczepionych. Niekoniecznie w postaci zgonów, ale po prostu wyższej podatności na infekcje itp. Dałoby się to zwyczajnie ustalić. Więc albo przedstawisz badania na ten temat, albo nie mamy o czym rozmawiać.
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 18:22
Ocena
komentarza:
13
Myślisz że ktoś by udostępnił takie badania , że po szczepieniu traci się naturalną odporność ?
Nie bądź naiwny . Ale możesz napisać do dyrektora z Folusza ,może udostępni ci takie dane .
Problem w tym że nie wiem do czego porównasz ,bo musiałbyś mieć drugą grupę nieszczepionych w tym samym wieku . Chyba nikt nie prowadzi takich badań ,jeśli nawet ,to nie wyjdą nigdy na jaw z powodu oczywistego.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 18:58
Ocena
komentarza:
-11
Najlepiej zawsze powiedzieć, że czegoś nie ma albo nie wyjdzie na jaw- czyste myślenie spiskowe. To na jakiej podstawie coś głosisz?!

Dlaczego mamy tyle różnych innych badań...? Nie myslisz chyba, ze to Folusz przeprowadza jakieś badania? Bo nie jest ośrodkiem badawczym:-))

Wystarczy porównać grupe zaszczepionych i niezaszczepionych w populacji. Przecież nawet w społeczeństwach, gdzie szczepi się więcej osób od nas znajda nie szczepią się wszyscy, prawda?
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 19:07
Ocena
komentarza:
13
Skoro tak na to patrzysz to nic nie zmienię. Szkoda strzępić język.
Jesteś naiwny ,jeśli myślisz że ktoś pokazałby badania że po szczepieniu ludzie tracą odporność. Wiesz jak by się to skończyło dla firm farmaceutycznych ? Nigdy na to nie pozwolą.
A jak już chcesz znaleźć ,to szukaj w USA , Hiszpanii lub Włoszech ,tam szczepią na potęgę ludzi po 65 , i to właśnie w tych krajach ich zmarło najwięcej .
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 19:42
Ocena
komentarza:
-3
A teraz okazało się, ze po AZ były zakrzepy- i co? Nie zatuszowali i wszyscy o tum wiemy, hehe.

Na Foluszu umierali na covid ZANIM zaczęły się szczepienia. Szkoda ze nie zdążyli...

Na potęgę (proporcji sobie do liczby ludności) to szczepią w Izraelu czy Wlk. Brytanii. I na pewno też ktoś umarł- tylko nie z powodu zaszczepienia.
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 20:14
Ocena
komentarza:
11
Z powodu braku odporności . Kończę ,bo widzę że nie dociera . Może gdyby w TVN powiedzieli ...
@ szpital
dnia 08.04.2021, 21:15
Ocena
komentarza:
-5
na foluszu pensjonariusze nie byli szczepieni na grype. co wy p.i.e.r...
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 06:56
Ocena
komentarza:
6
Taa jasne ,nie byli ... W Teleexpress nie mówili więc nie byli ?
@ Do Łodyniec
dnia 09.04.2021, 08:17
Ocena
komentarza:
5
Popieram Pana wpisy- prawdziwe i poparte przez uczciwych naukowców i lekarzy.Wiem jak boli fakt,że ludzie bez prawdziwej wiedzy wiedzy idzie jak baranki na rzeź.Zastraszeni ludzie także umierają,taki plan zamordystów- wojna psychologiczna- ale Łodyńcze my wiemy,że ten plan nie wyjdzie im- te lisy odejdą z podkulonymi ogonami.tylko żal ludzi,którzy nie wiedzą co czynią i wierzą w pandemię.Oby ludzie się przebudzili.
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 16:28
Ocena
komentarza:
16
Cieszy fakt że wirus szybciej mutuje niż powstają szczepionki .
Zamiast szczepionki powinno się odpowiednie leki podawać ,oczy po przebadaniu a nie chybił trafił teleporada.
Podobno już kilku lekarzy leczy chorobę ze skutecznością po wyżej 90%
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 18:04
Ocena
komentarza:
-10
„Podobno”... Jaka „próba kliniczna” (ile osób)?

Hipoteza to tylko hipoteza. I bądź pewien, że jeśli tylko jakiś lek okaże się skuteczny w badaniu klinicznym, to dopiero wtedy będzie to jakiś dowód. A nie „podobno”, bo to jest anegdota Gozdzikowej.

To nie szczepionki są dochodowe, tylko inne leki, których nie podaje sie raz czy dwa razy. Albo nawet raz na rok. W tym suplementy, które nie muszą jako nie-leki przechodzić rygorystycznych testów, które oczywiście kosztują.

Opłaca się leczenie, a nie eliminowanie, jakim jest szczepienie. Tych i wielu innych kwestii spiskowcy nie biorą pod uwagę.
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 18:27
Ocena
komentarza:
22
Lekarz z Przemyśla ,lek to amantadyna. Poczytaj.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 19:00
Ocena
komentarza:
-11
Bonie zaskoczyłeś mnie;-) Tylko to właśnie przykład na to, co napisałem. Dlaczego TEGO już nie wiesz, skoro to bie tajemnica, dlaczego amantadyna się nie leczy? Bo to nie ta wersja, która Ci się podoba.
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 19:10
Ocena
komentarza:
7
Można po polsku ,bo dekoder mi nie działa.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 19:36
Ocena
komentarza:
-4
No właśnie- brak Ci argumentów:-)
@ kaszpirowski z teleporady
dnia 08.04.2021, 20:21
Ocena
komentarza:
13
Tu masz trochę racji z tą opłacalnością. Można tu porównać takie leki jak remdesivir i amantadynę. Ten droższy bardzo chętnie stosowany, bardzo chętnie zbadany, nikt nie groził lekarzom, gdy stosowali ten lek. Ten tańszy bardzo niechętnie badany(wręcz opóźniano badania),bardzo chętnie krytykowany za skutki uboczne mimo, że nie było tzw. "badań klinicznych" na które cały czas powołują się eksperci. Co do szczepienia, to według ekspertów profesorów nie zapobiega zakażeniu i zakażaniu, czyli nie eliminuje. Szczepionki są dopuszczone warunkowo, a pełne wyniki badań będą znane za 2 lata.
@ Chudy Byk
dnia 08.04.2021, 16:31
Ocena
komentarza:
-4
U nas na osiedlu dziś trzy trupy, robi się nieciekawie, w Polsce tak jakby codziennie rozbijały się trzy samoloty pasażerskie, a koronaidioci dalej coś piszczą o grypie i tym, że nie ma pandemii, bo trupy nie leżą na ulicy.
Szlag człowieka mało nie trafi patrząc na tę skrajną nieodpowiedzialność i słuchając krzykaczy wymyślających coraz bardziej absurdalne historie.
@ Missa
dnia 08.04.2021, 16:34
Ocena
komentarza:
28
Trupy sa bo lekarze nie przyjmuja jak powinni , ludzie przez rok czekaja ze swoimi chorobami az sie poprawi i nic.
@ Chudy Byk
dnia 08.04.2021, 16:37
Ocena
komentarza:
7
Dwójka z tych osób, to byli ludzie około 40-50 lat bez chorób współistniejących i na nic nie czekali.
Trzecia osoba niestety nie wiem.
Ja wiem, że fajnie się wypisuje takie kocopoły dopóki sąsiada, albo kogoś z rodziny nie zawinie w jeden dzień.
Dla mnie jest, to też niestety pandemia bezrefleksyjnej ludzkiej głupoty.
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 16:40
Ocena
komentarza:
14
Zawał udar rak itd znikły ,że tak psioczysz tylko o tym okrutnym koronawirusie ? To że grypa , przeziębienie , zapalenie oskrzeli czy płuc znikły też dla ciebie nie są niczym dziwnym ?
@ Stary Glina
dnia 08.04.2021, 16:54
Ocena
komentarza:
6
Chudy Byku, a skąd wiesz jakie choroby mieli lub nie mieli chorób współistniejących? Każdy wierzy w to, w co chce. Argumentów ,,za" i ,,przeciw" istnieniu jakiejś tam epi czy pan jest mniej więcej tyle samo, więc każdy może wybrać to, co chce.
@ Chudy Byk
dnia 08.04.2021, 16:57
Ocena
komentarza:
0
To się wyklucza? Nie może być tak, że to i to i tamto jest ważne?
Tzn wyklucza się nieudolność władz naszego kraju w zarządzaniu kryzysem z tym, że jednak jest ten wirus i zbiera dość solidne żniwo?
Jak mam nie psioczyć jak opowiadacie od miesięcy kocopoły, że to tylko cięższa grypa, a wokół mnie co chwile ktoś się zawija na tamten świat, a raz przez swoje 40 letnie życie słyszałem że ktoś z bliższego i dalszego otoczenia zmarł na powikłania pogrypowe.
@ Chudy Byk
dnia 08.04.2021, 16:59
Ocena
komentarza:
0
Panie Stary Glino, wiem ponieważ rozmawiałem z mężem jednej z tych osób, a moja [...]ka pracuje na tym oddziale i dzwoniła żeby uważać, bo te dwie osoby mieszkały blisko siebie i blisko mnie, a klepsydry jeszcze nawet nie wiszą.
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 17:05
Ocena
komentarza:
12
Chudy byku na co się zawinęli i dlaczego. Sprecyzoj ,bo dalej będziemy pisać o byle czym i byle co .
Też znam osoby które umarły na raka czy udar przed 40 i co ,mam ich do covida przypisać ?
@ Chudy Byk
dnia 08.04.2021, 17:16
Ocena
komentarza:
3
Przecież już odpowiadałem, że dwie osoby nie miały żadnych chorób współistniejących.
U obu ciężkie zapalenie płuc, mocno utrudnione oddychanie i wstrząs septyczny.
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 17:20
Ocena
komentarza:
13
Rozumiem . Czyli powodem nie była choroba lecz brak dostępu do lekarzy .
Ciekawi mnie ,co im teleporada poradziła i jak pomogła. Lekarze mają krew na rękach .
@ Chudy Byk
dnia 08.04.2021, 17:23
Ocena
komentarza:
0
O czym ty mówisz człowieku?
Napiszę najprościej jak umiem.
Obie osoby po prostu udusiły się na łóżku szpitalnym w szpitalu.
@ MaX
dnia 08.04.2021, 17:28
Ocena
komentarza:
15
A moze gdyby wczesniej zglosily sie do otwartej przychodni ... ktora nie jest otwarta.
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 17:39
Ocena
komentarza:
17
40 latek dusi się w szpitalu ? Jaki tego powód ? Lekarze podali złe leki czy wcale ? Skoro już leżał w szpitalu to znaczy że musiał mieć bardzo zły stan w domu , inaczej by go nie przyjęli.
Więc kto zawalił ? Teleporada źle dobrała leki i może pogorszyły stan ?
@ szpital
dnia 08.04.2021, 21:18
Ocena
komentarza:
-4
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 06:55
Ocena
komentarza:
3
Szpital , tam twoje miejsce dziecko . Brak argumentów i od razu wyzwiska.
Prawda w oczy kole? Czy twój mały mózg nie może tego pojąć ,że jest inaczej niż mówią w tv?
@ xD
dnia 09.04.2021, 07:08
Ocena
komentarza:
0
Covidioci od tego nieustannego prania mózgu przez TV, maja przeoraną podświadomość. Ich neurotyczność somatyzuje stany lękowe i nerwice. Stąd sraczki i nagłe duszności. O tym się nie mówi , jak ta pierd...lona covidiańska indoktrynacja i propaganda działa na psychikę. To jest największe tabu !
@ Do xD
dnia 09.04.2021, 08:30
Ocena
komentarza:
3
Popieram,ludzie umierają ze strachu,tracą odporność i chorują- tak działa autosugestia.Myśleniem pozytywnym można sobie pomóc,zaś myśleniem negatywnym,spowodowanym zastraszaniem na potęgę,przyspiesza się śmierć.Zamordyści wybrali taktykę psychologiczną- ludzie sami się wykańczają.Boją się iść do lekarza,dręczą czarnymi scenariuszami.Teraz trzeba ufać własnej intuicji i dobrym ludziom.
@ QQrQ
dnia 08.04.2021, 16:45
Ocena
komentarza:
13
Miłośników teorii spiskowych nie brakuje w naszym kraju.
@ Stary Glina
dnia 08.04.2021, 16:56
Ocena
komentarza:
7
Póki co te ,,teorie" spiskowe dziwnym zbiegiem okoliczności się sprawdzają Szanowny(a) QQrQ. Jak nasz(?) Szanowny Rząd objawi Nam ,,Nowy Ład" to się dopiero przekonamy jak wielkie rozmiary ma ,,pandemia"
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 17:04
Ocena
komentarza:
7
Co się niby sprawdziło? Czipy już niemodne, to co jest teraz? Podasz przykłady „argumentów” przeciwko „epi czy pan”?
@ Lucky Luke
dnia 08.04.2021, 18:57
Ocena
komentarza:
7
Stary Glino - nie ma sensu. Rozmawiasz - zaryzykuję - z wierzącymi do dziś w transformację ustrojową i wolność po 89 r. Dla nich zabójstwo Kennedyiego, 11 września, seryjny samobójca grasujący już nie tylko po Polsce to też omamy "płaskoziemców"
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 19:01
Ocena
komentarza:
1
Ty też uciekasz od konkretów.
@ 1971
dnia 08.04.2021, 19:30
Ocena
komentarza:
7
Stary Glino. Nieważne jak przedstawi nowy lad nasz ukochany rzad. Wazne co naprawdę będzie robił. Jak znam życie to co innego mowia a co innego robia
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 19:34
Ocena
komentarza:
3
Anglicy to nawet dowody uważają za ograniczenie wolności. I dlatego ich tam nke na. A nam to nawet nie przychodzi do głowy. Tak więc widzisz, ixi, wolność to względne pojecie i dla niektórych jesteś zniewolonym posiadaczem ID. I nawet o tym nie wiesz xd
@ UDUCHOWIONY
dnia 08.04.2021, 17:02
Ocena
komentarza:
6
Liczba chorych wzrasta a wybory w Gminie Tarnowiec ogłoszono na 9 maj .Jak głosować PANIE PREMIERZE w epidemii i na kogo?
@ Natural Born Leader
dnia 08.04.2021, 17:17
Ocena
komentarza:
2
Obecna sytuacja jest potwierdzeniem, której z wcześniejszych teorii spiskowych, bo powiem szczerze, że już się pogubiłem, a też zależy mi na prawdzie.
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 17:24
Ocena
komentarza:
12
Teoria spiskowa ,że po trzeciej fali będzie czwarta ,a po czwartej ma być podobno piąta.
@ Natural Born Leader
dnia 08.04.2021, 17:28
Ocena
komentarza:
-2
A spisek polega na...?
Celem spisku jest...?
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 17:32
Ocena
komentarza:
4
A po nocy będzie dzień. To też teoria spiskowa?
@ dike
dnia 08.04.2021, 22:56
Ocena
komentarza:
5
... obniżeniu oczekiwań społecznych.
... uwiązanie zwierzyny na krótkiej i pewnej uwięzi.
@ Maryna
dnia 08.04.2021, 17:25
Ocena
komentarza:
-9
Czipy to wymyślił idiota, szczepimy się jak najszybciej, kolega już przeszedł cowida terez jest na leczeniu sanatoryjnym. Kto nie wierzy w ta chorobę zapraszam do Iwonicza ,tam są ludzie po cowidzie opowiedzą wam o chorobie. Tych bez maseczek karać do skutku, to przez takich idiotow leżymy w szpitalach.
@ xxxx
dnia 08.04.2021, 17:33
Ocena
komentarza:
8
A dlaczego przez tych bez masek?ty masz maske to jestes bezpieczna to o co psioczysz?ja nigdy nie ubiore maski
@ xD
dnia 08.04.2021, 17:34
Ocena
komentarza:
12
Covidiotów i covidiotki ewolucyjny mechanizm wymiecie. Trochę wymuszony przez "elity". Trzymajcie te maski na tych tępych gębach i dezynfekujcie łapy aż wam to wejdzie w krew. Za niedługo niczym małe dzieci, które na początku nie znają wstydu, a z czasem im się go po prostu wtłacza. Tak wy będziecie się wstydzić własnych gęb pokazywać publicznie, maski będą niczym majtki. Każdy otwór będziecie zasłaniać, gdyż wymuszą to na was to strachem. Wasze układy odpornościowe nie trenowane , a zasilane chemią z big pharmy ... nie będą gotowe na to co nadejdzie w niedalekiej przyszłości. I taki będzie wasz los, będziecie padać jak muchy i bardzo wam dobrze !!!
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 17:34
Ocena
komentarza:
2
Pracują nad kolejnymi falami, a jak te przychodzą, to jest „teoria spiskowa”.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 17:40
Ocena
komentarza:
2
Biedaku! Wyobraźni starczało Ci na epidemie tylko na filmie, a tu rzeczywistość przykro zaskoczyła i Twój mechanizm obronny radzi sobie z tym właśnie w taki sposób. „Szambo” znów wybiło i rozlało się tym razem nie tylko lokalnie (Chiny), i tacy jak Ty mają problem z wzięciem tego na klatę.
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 17:43
Ocena
komentarza:
10
Nie ubrałem i nie ubiorę. Jestem zdrów dzięki temu że nie izoluje się od bakterii i wirusów. W ciągu tych 16 miesięcy każdy z nas już miał kontakt z wirusem . Jeden ma odporność organizmu na wysokim poziomie ,inny łyka leki po kichnięciu ,tym się różnimy .
@ M&M
dnia 08.04.2021, 17:46
Ocena
komentarza:
3
Ciekawe czy jakby wobec sytuacji, która mamy teraz na początku pandemii rządzący, powiedzieli walić to, żyjemy jak wcześniej, to czy też powstałyby teorie spiskowe?
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 18:16
Ocena
komentarza:
-2
Wszystko prawda, tylko ma się nijak do stanu pandemii. Jak się nie zakazisz hiv, mając zachowania ryzykowne , to nie dlatego że masz wysoka odporność, tylko dlatego że się zabezpieczasz i dlatego że tym wirusem nie jest znowu sz tak łatwo się zakazić. Ale to ryzyko jednak jest i zakażeń przybywa. Taka analogia dla zobrazowania. Bo wiadomo, że większość z bas miała kontakt z wirusem- i właśnie dlatego stosuje się środki ostrożności. Spróbuj w takim razie np. nie dezynfekować rąk i dotykać okolic twarzy, to zobaczymy czy wysoka odporność coś da.
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 18:34
Ocena
komentarza:
8
Nie dezynfekuje rąk po każdym dotknięciu klamki ,czy pieniędzy ,czy pistoletu tankując. Ręce myje przed posiłkiem i po wizycie w WC. I o dziwo żyje ! Bez maski ,bez dezynfekcji !
Twoim zdaniem już powinienem leżeć w szpitalu lub 3 metry pod ziemią.
Nadal twierdzisz ,że nie chodzi o odporność organizmu ?
@ Lucky Luke
dnia 08.04.2021, 19:02
Ocena
komentarza:
7
O, to, to, to, łodyńcu. Do tego wizyta w aptece tak średnio raz na dwa lata po plastry i wodę utlenioną a w zamian czosnek, cebula, imbir, kurkuma, goździki, chrzan, cytryna, sok malinowy. Jest piwo, były fajki i nic nie słychać choćby o utracie węchu i smaku, co, covidioci, ma również miejsce przy poważniejszym przeziębieniu i grypie, ale wmawiacie sobie często z góry, że to koronawirus.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 19:03
Ocena
komentarza:
-2
Nie po każdym. Ale spróbuj tego nie robić i dotykać twarzy itp.;-)
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 19:19
Ocena
komentarza:
9
No cóż . Nie jestem pedantem ,błoto i smary mi nie straszne. Odporność
nie bierze się z noszenia maseczki i rękawic ,a wręcz przeciwnie. Tak , również witam się podając dłoń. I żyje ,nie myjąc rąk 50 razy dziennie. A spirytus używa do środka nie na zewnątrz.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 19:30
Ocena
komentarza:
-2
Bo też nie o pedanterię tu chodzi (to raczej wtedy, gdy masz porządek w garażu).
Biedni chirurdzy noszący maski zawodowo w zasadzie codziennie niezależnie od pandemii! Bez znaczenia, ze nie zawsze cały dzien w sytuacji, gdy robią to tak często. W dodatku to często sterylne środowisko na salach operacyjnych, to częste mycie rąk! Ciekawe czy mają obniżona odporność? Pewnie byśmy o tym wiedzieli;-)
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 20:21
Ocena
komentarza:
5
Jeśli nie wiesz po co chirurgowi maseczka i czemu myje dłonie przed zabiegiem ,operacja ,to już nie mamy o czym pisać.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 22:56
Ocena
komentarza:
2
Ojej, nie udawaj że aż tak nie zrozumiałeś, bo przecież jakie znaczenie mają tu okoliczności?! Na litość Pana! Bakterie i wirusy nie biorą pod uwagę kontekstu czy celu mycia rąk albo noszenia maseczki. Tlen wtedy również tak samo wnika lub nie wnika... Tak samo wydychany... Pani Edyta Górniak chyba nie mogłaby być chirurgiem, bo bałaby się braku cyrkulacji powietrza. Buahahaaaa...
@ Do Maryna
dnia 09.04.2021, 08:35
Ocena
komentarza:
3
To przez duszenie tymi maskami ludzie chorują.Światowa Org.Zdrowia ogłosiła,że maseczki szkodzą.Wirusolodzy też tak twierdzą.
@ Natural Born Leader
dnia 08.04.2021, 17:43
Ocena
komentarza:
6
Tak sobie myślę czemu Bill Gates i decydenci tego świata mieliby wprowadzać nowy porządek skoro ten stary świetnie się sprawdzał, a w nim 95% światowej populacji, to słabo opłacani niewolnicy pracujący dla 10 ludzi w poczuciu posiadania jakiejś domniemanej swobody i wolności do tego wymieniający się wszystkimi możliwymi informacjami na portalach społecznościowych ludzi, którzy kontrolują 80% internetu w czasie rejstracji których oddali wszystkie prawa do publikowanych treści?
To nie ma sensu.
Po co wam wolność do tego żeby żyć jak wszyscy?
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 18:19
Ocena
komentarza:
2
To sobie przynajmniej zrekompensują tym, że sobie pokrzyczą o „wolności”.
@ Lucky Luke
dnia 08.04.2021, 18:46
Ocena
komentarza:
1
Ty tu, zdaje się, nie jesteś od myślenia, tylko od trollowania. I to najprawdopodobniej płatnego.
@ y
dnia 08.04.2021, 18:46
Ocena
komentarza:
2
nie pisz głupot idz do roboty
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 18:52
Ocena
komentarza:
0
Mogę to samo napisać o Tobie- i co? Ruskie dzieki chociaż fajne?;-)
@ Lipa
dnia 08.04.2021, 20:22
Ocena
komentarza:
3
@ Natural Born Leader: Bywa że gdy ktoś zdobędzie pieniądze, zaczyna odczuwać potrzebę władzy nad innymi. Komunistyczny ład daje dużą władzę co niektórym.
@ czarny
dnia 08.04.2021, 17:59
Ocena
komentarza:
13
przyspieszaja szczepienia szczepionkami żeby przypadkiem na nich nie stracić ,bo sie okazac może że stosunkowo niedroga Amantadyna jest również skutecznym lekiem na Covid 19.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 19:25
Ocena
komentarza:
-2
Maja spowalniać??? Jak się okaże, że amantadyna działa, to się na pewno o tym dowiemy.
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 18:38
Ocena
komentarza:
4
Pomaga . Lekarz stosuje i leczy ,co więcej chcieć ?
@ Baron Sandin władca pól makowych
dnia 08.04.2021, 18:02
Ocena
komentarza:
5
Gdybym brać na poważnie tą faszystowską propagandę to już dawno powinienem nie żyć.
@ xxxx
dnia 08.04.2021, 18:07
Ocena
komentarza:
5
Ja tez bo ani raz nie ubralem maski i jakos zarazic sie nie moge
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 18:20
Ocena
komentarza:
2
Ktoś mówił, że zakaźność czy śmiertelność są na innym poziomie niż są?
@ Ona
dnia 08.04.2021, 20:17
Ocena
komentarza:
-5
I przez takich id...w jest jak jest, ludzie się zarażają i umierają! Jak jesteście tacy mądrzy to idźcie pomóc do szpitala, przecież wam nic nie będzie. O swoim życiu decydujecie sami, niech was diabli wezmą, ale nie zarażajcie innych bo to już szkodzenie i zagrażanie innym.
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 20:24
Ocena
komentarza:
4
Ona , chętnie pomogę w szpitalu covidowym . Problem w tym że nie mam odpowiedniego wykształcenia a po co im murarz potrzebny .
@ Lucky Luke
dnia 08.04.2021, 21:34
Ocena
komentarza:
8
Ona, tobie to zagraża ignorancja. Leczyć maja lekarze, którzy częściowo zdezerterowali.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 23:17
Ocena
komentarza:
1
Zawsze możesz w jakimś domu pomocy do... pomocy właśnie. Ogólnej, nie specjalistycznej;-)
@ młody papież
dnia 09.04.2021, 07:26
Ocena
komentarza:
9
W szpitalach leżą i umierają osoby zaniedbane przez tzw. lekarzy , którzy podczas teleporad przepisują witaminy i apap na gorączkę. Zamiast przyjąć pacjenta sprawdzić, czy ma zapalenie płuc, albo zapalenie oskrzeli, albo anginę, albo stan przedzawałowy czy też inną dolegliwość, która może zagrażać życiu. Na koniec taki znachor powie, że jak będzie źle, to proszę wezwać karetkę. Później w tv eksperci apelują do społeczeństwa żeby nie leczyli sie w domu, bo przez nich szpitale są pełne.
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 07:34
Ocena
komentarza:
8
młody papież , to prawda . Ale żeby to zrozumieć trzeba mieć otwarty umysł i myśleć samodzielnie.Niestety większość myśli razem z tv i nic innego do nich nie dociera.
Uwierzą we wszystko co jest powtarzane kilka razy w pudle ,bo przecież pudło prawdę ci powie ,jak kryształowa kula .
@ Do Ona
dnia 09.04.2021, 08:40
Ocena
komentarza:
6
Od kiedy szmata na twarzy chroni przed wirusami?Ludzie zarażają się paniką,brakiem rozsądku i złośliwym donosicielstwem.
@ Świadomy
dnia 08.04.2021, 18:25
Ocena
komentarza:
8
Tak sobie myślę UE WARUNKOWO dopuściła wszystkie szczepionki nawet te najmniej bezpieczne ponieważ jest jak to opisali ze więcej ludzi bezobjawowo przyjęło tą szczepionke niż miało powikłania lub zmarło po niej. I tak sobie przecież zdecydowana większość ludzie przechodzi tą chorobę bezobjawowo bądź się nie zaraża, WIĘC PO CO TA SZCZEPIONKA??? Czemu nie mówią jak podnieść odporność ? Czemu nie biorą przykładu od ludzi którzy się wyleczyli sposobem niesystemowym ??? Miałem tą chorobę i wiem że słabe organizmy poprostu wykonczy ale miałem dużo cięższe grypy.
Pozdrawiam myślących.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 18:45
Ocena
komentarza:
2
Jak to jest, że niektórzy potrafią znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, a inni nie?

Na jeden milion osób, które mogłyby się zaszczepić, tylko ułamek zachorowalby na covid. Z tego ułamka jakiś 1% moglby umrzeć (500-3tyś. w zależności od skuteczności szczepionki). Bez szczepionki umarłoby od 10-20 tyś. osób spośród tego milona, a jeszcze więcej mogłoby doświadczyć długotrwałych skutkow ubocznych i niepełnosprawności. Przeciążony system opieki zdrowotnej moglby doprowadzić do większej ilości zgonów. Czy to nie byłaby dopiero depopulacja?
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 18:56
Ocena
komentarza:
7
Depopulacja już trwa. I to nie przez pandemię. Służba zdrowia jest tak rozwinięta ,że rok czy dwa czekania na operację to nie rzadko norma. Sam rak ile istnień zabija.
@ xD
dnia 08.04.2021, 19:09
Ocena
komentarza:
9
"Odporność" jaką odporność ? Przecież ta globalna medialna hucpa, ma na celu podniesienie poziomu hormonów stresogennych. Neurotyczne towarzystwo (takie stało się od wygody) , które już ponad 70 lat żyje sobie bez wojny, a w mniemaniu koryciarzy zbytnio się rozpasało (lepiej było jak zapier... za miskę ryżu). Ma teraz chorować, to taka nowa metoda prowadzenia sztuki wojennej, gdyż militarna niszczy nieruchomości, a przecież im nie o to chodzi. Wywłaszczenie i zagrabienie wszystkiego pod siebie, a plebs niech tyra na wynajem oraz wegetację, sterowaną algorytmami w zależności od widzimisię nadzorców.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 19:22
Ocena
komentarza:
-4
Ale przed pandemia nikt nie mówił o „depopulacji”. Z sytuacja służby zdrowia w Polsce Bill Gates nie ma nic wspólnego. Nie pisz nie na temat.
@ Lucky Luke
dnia 08.04.2021, 21:36
Ocena
komentarza:
2
O depopulacji mówią otwarcie od wielu lat ludzie ze świecznika. Ale tego prawdziwego, a nie tego, który jest prezentowany w mainstreamie. Nie mąć więc, toady.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 22:50
Ocena
komentarza:
-2
No tak, mnie maluczkiemu tajne protokoły nieobjawione. Od dawna mówią, tylko dopiero przy okazji pandemii słowo „depopulacja” robi karierę... Haha.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 23:40
Ocena
komentarza:
-2
A ruskie trolle tylko ryją ze śmiechu.
@ Lucky Luke
dnia 08.04.2021, 18:28
Ocena
komentarza:
10
Jakim idiotą i/lub zastraszonym przez możnych tego świata kurczaczkiem trzeba być, żeby się pchać do szczepienia?! Abstrahując od tego, że mamy do czynienia z eksperymentem medycznym, te szczepionki są nieskuteczne nie tylko na przyszłość, ale również na tę chwilę. Do motłochu nie przemawia nawet przypadek Krawczyka? A opowieści Januszów i Grażyn, co to niby mają bliskich w służbie zdrowia i sąsiadów umierających na oddziałach covidowych łykają pelikany. Januszu, Grażyno, czy masz informację co do tego, jakie leki podano owym pacjentom, jakie procedury na nich wykonywano (ze szczególnym uwzględnieniem podłączenia do respiratora), czy masz pewność co do uczciwości, rzetelności i odwagi lekarzy oraz personelu, który zgarnia w tej chwili grubą kasę?

Idźcie, barany, szczepcie się, choć Polski szkoda...
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 18:50
Ocena
komentarza:
1
Takie „eksperymentalne” jak wszystkie nowe leki (urwalisny się?). Szczepienie nie działa od chwili ukłucia. Tyle odnośnie Krawczyka. Jak komuś pęknie guma, to wcale nie znaczy, że prezerwatywy są do bani. Myśleć, a nie bzdury pisać!
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 19:00
Ocena
komentarza:
7
Szczepionka wogole nie działa . To jest przecież wiadome wszystkim. Gdyby działała to rząd wziął by odpowiedzialność za szczepienie . Ona co najwyżej (może) spowoduje że przejdziesz lżej chorobę ,ale nie wyklucza zachorowań ,śmierci i powikłań po szczepieniu czy chorobie.
To są fakty .
@ Lucky Luke
dnia 08.04.2021, 19:11
Ocena
komentarza:
6
Tutaj, łodyńcu, mała uwaga: to nie rząd (bo to nasza kasa) powinien brać pełną odpowiedzialność a producenci. Trzeba wreszcie motłochowi wbić do głowy, że rząd nie ma swojego, zatem nie daje ani nie rekompensuje.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 19:19
Ocena
komentarza:
-2
Czyli jeśli np. prezerwatywa nie jest skuteczna w 100%, co wiadomo wszystkim, to znaczy dla Ciebie, że nie działa? Znasz jakieś leki, które działaja na wszystkich? Albo w takim samym stopniu? Wiesz, że w USA już od 2005 roku w sytuacji kryzysu w zakresie zdrowia publicznego to właśnie państwo, a nie firmy farmaceutyczne, bierze odpowiedzialność za ew. ciężkie działania niepożądane? Polska to raczej wyjątek, nie standard. A poza tym czytałem coś o planach stworzenia specjalnego funduszu. Trudno mi sobie wyobrazić, że pokrzywdzeni nie mieliby możliwości dochodzenia roszczeń z tytułu doznanego uszczerbku na zdrowiu.
@ łodyniec
dnia 08.04.2021, 19:23
Ocena
komentarza:
4
Ok ok , ale jako że są naszymi przedstawicielami ,to powinni o to zadbać by wszystko było ok ,a nie faszerować ludzi szczepionką którą nie są łaskawi nawet sami przebadać .
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 19:45
Ocena
komentarza:
0
To nie została przebadana???
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 20:17
Ocena
komentarza:
-1
To ja nie chce płacić za czyjś respirator, kiedy może
go uniknąć szczepieniem. Pasi? A potem taki mądrala pisze, że siły przerobowe służby zdrowia skoncentrowane tylko na jednym.
@ Do Lucky Luke
dnia 09.04.2021, 08:47
Ocena
komentarza:
4
Brawo brawo za ten wpis.Naiwność wielu jest przerażająca.Polski żal,bo tyle wycierpiała,tyle krwi bohaterskiej przelano,a dziś sami idą na rzeź,oddając Ojczyznę.
@ Stary Glina
dnia 08.04.2021, 19:49
Ocena
komentarza:
4
Kongres Wiedeński, Rapallo 1922, Ribbentrop-Mołotow, Jałta itd. To też fikcja?
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 20:13
Ocena
komentarza:
0
A co ma piernik do wiatraka??? Analogia to np. grypa hiszpanka- to też była teoria spiskowa? Jeśli tak, to o co chodziło wtedy?
@ Lucky Luke
dnia 08.04.2021, 21:42
Ocena
komentarza:
4
Tak, toady, "hiszpanka" to również jeden z większych przekrętów.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 23:38
Ocena
komentarza:
-3
A coś masz oprócz tezy?:-) A hiv? MERS? Inne? Nie takim rzeczom się na świecie zaprzecza, ale to tylko znaczy ze się im zaprzecza i zakłamuje, a nie że ich nie było czy ze nie były tym, czym były.
@ Stary Glina
dnia 08.04.2021, 19:50
Ocena
komentarza:
7
Myślę, że wiecie co mam na myśli. To nie Rząd RP jest graczem
@ Stary Glina
dnia 08.04.2021, 19:51
Ocena
komentarza:
4
A jak nie jest graczem to nic nie wygra dla nas
@ Stary Glina
dnia 08.04.2021, 19:51
Ocena
komentarza:
5
Ale może ograć nas.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 20:14
Ocena
komentarza:
-4
Chyba za dużo „grałeś” w milicyjnym kasynie;-)
@ Świadomy
dnia 08.04.2021, 20:53
Ocena
komentarza:
14
Jak można pozwolić sobie wszczyknac coś co obecnie jest testowane na tobie bo sama ulotka szczepionki każdej jednej o tym mówi, czyli jesteś królikiem doswiadczalnym i mało tego podpisujesz papier że w razie powikłań sam wyraziłeś na to zgodę i bierzesz odpowiedzialność na siebie. Gdzie ta nasza słowiańska inteligencja znikła bo chyba wszystkich nie zahipnotyzowaly te sprzedajne media propagandowe.
Pozdrawiam myślących
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 22:48
Ocena
komentarza:
0
„Wszczyknać” to na pewno nie;-) Robisz antyreklamę słowiańskiej inteligencji:-)
@ dike
dnia 08.04.2021, 23:30
Ocena
komentarza:
-1
A słyszał o dysortografii. To taka przypadłość umysłów ścisłych, zwykle o predyspozycjach analitycznych.
@ dragoness
dnia 08.04.2021, 23:32
Ocena
komentarza:
3
Dysortografia nie istnieje. To jest po prostu inna nazwa na lenistwo i brak ćwiczeń.
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 23:33
Ocena
komentarza:
0
A o pytajniku słyszał(a)?;-)
@ Z innej gliny
dnia 08.04.2021, 23:35
Ocena
komentarza:
0
Serio? Chyba istnieje;-) Tak jak i dyskalkulii. I nie mieszajmy do tego zwykłego robienia byków.
@ dike
dnia 09.04.2021, 07:55
Ocena
komentarza:
-2
Jest Pani w błędzie. Chociaż zbyt często to pojęcie jest nadwykożystywane..
@ dike
dnia 09.04.2021, 08:08
Ocena
komentarza:
0
Jak już to błędów!
@ dragoness
dnia 09.04.2021, 14:28
Ocena
komentarza:
0
A Pan chyba myli dysgrafię z dysortografią.
@ dike
dnia 09.04.2021, 22:22
Ocena
komentarza:
0
Trudno pomylić dysfunkcję neurologiczną z oboczną osobniczego modelu warunkującego sposób powstawania synaps.
@ dragoness
dnia 10.04.2021, 13:44
Ocena
komentarza:
1
Poproszę własnymi słowami. Nie zastanawia pana, że w krajach anglojęzycznych dysortografii nie ma?
@ szpital
dnia 08.04.2021, 21:12
Ocena
komentarza:
-2
w szpitalu i przychodniach szpitala jakoś to dzie. ale w przychodni snocha horrror i b.u.r.d.e.l.
jaki pan taki kram
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 07:46
Ocena
komentarza:
8
Za gówniarza to się chorowało ,bo i powód był żeby złapać zapalenie oskrzeli czy grypę od kolegi .
Morsowanie w wieku 8+ lat po szyję ,w ubraniu i powrót do domu ,musiały się skończyć źle ,choć często tylko pasem na tyłek. Teraz dzieci z domu nie wychodzą , kichnie to już do lekarza czy szpitala , macie tą swoją odporność . Wszystko przez chuchanie dmuchanie ,gdy dziecko ma stan podgorączkowy już faszerujecie tabletkami . Skąd ma mieć odporność.
To dotyczy się też starszych osób niestety . Kichnie prychnie już w kolejce w przychodni ,bo leki to cukierki i je lubi . Dziwicie się że umieralność wysoka ? Jak na was już leki nie działają .
Odporności nie macie ,do tego lekarz nie zbada tylko telepierdele i wyniki same wychodzą.
Faszerujecie swoje pociechy lekami z byle kichnięcia dalej , a płacz i zgrzytanie zębów was nie ominie.
@ Natura
dnia 09.04.2021, 08:54
Ocena
komentarza:
3
Pora docenić wartość natury.Biegało się boso,po kamykach i rosie na trawie,leczyło tym,co daje przyroda.Teraz tak,jak pisze Łodyniec,samozagłada przez „nowoczesność”i udanie cwaniakom,zarabiającym na ludzkiej krzywdzie.
@ Lucky Luke
dnia 09.04.2021, 11:53
Ocena
komentarza:
4
Tylko powrót do korzeni jest w stanie zatrzymać to szaleństwo. Żeby było śmieszniej, nawet czerwona UE chce, by w 2030 r. 25% uprawy było ekologicznych.
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 11:18
Ocena
komentarza:
1
Dr.Jaskowski tłumaczy na YT ,że z powodzeniem leczy ludzi z covidem zwykłym węglem aktywnym.
Wydaje się to bardzo realne ,szczególnie ,że pierwsze objawy mutacji z UK to biegunka.
Podobno po 36-48 h jest się zdrowym . Co na to inni lekarze i znawcy tematu ?
@ dragoness
dnia 09.04.2021, 14:27
Ocena
komentarza:
-1
Czyli leczy jeden z objawów. Tylko.
@ łodyniec
dnia 09.04.2021, 15:34
Ocena
komentarza:
3
No podobno że całość ,bo jak twierdzi , wirusy i bakterie zbierają się żołądku ,wątrobie ,jelitach itd ,a węgiel ma je wszystkie eliminować. Czytając komentarze pod filmem, niby że sporo osób próbowało i działa ,nie tylko na covid ,ale i przeziębienia i grypę.
Sprawdzę na sobie gdy zachoruje ;-) a narazie idę się opalać ;-)
Dodaj komentarz
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Gmina Skołyszyn została zaliczona do obszaru zagrożonego ptasią grypą

    W powiecie gorlickim w miejscowości Strzeszyn wystąpiło ognisko wysoce zjadliwej grypy ptaków. W związku z tym, Powiatowy Lekarz Weterynarii w Jaśle wyznaczył obszar zagrożony ptasią grypą na terenie gminy Skołyszyn. W ostatnim czasie pojawiły się kolejne nowe ogniska choroby na terenie Podkarpacia. Wojewoda podkarpacki zarządził zakaz czasowego organizowania targów, wystaw, pokazów oraz konkursów z udziałem ptaków.

  • Prokuratura zmieniła zarzut wobec 84-latka, który znęcał się nad znajomym

    Śledczy zmienili zarzut usiłowania zabójstwa na znęcanie się wobec 84-letniego jaślanina, który w lutym br. miał zadać wiele ran ciętych na ciele znajomego. Wpływ na tę decyzję miała opinia biegłego lekarza oraz przesłuchanych w tej sprawie medyków. Ich zdaniem zadane rany nie zagrażały życiu pokrzywdzonego.

  • Sukces młodych konstruktorów z jasielskiego "Ekonomika"

     

    Jakub Frączek i Kamil Kras, uczniowie jasielskiego "Ekonomika" zaprojektowali a następnie zbudowali symulator samochodu Ekonomik Roadster. Projekt zdobył główną nagrodę w ogólnopolskim konkursie „Od pomysłu do przemysłu”.

  • Strażacy z Jasła pomagają chorym na Covid-19 w Warszawie

    Dwóch strażaków z Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaśle zostało oddelegowanych do pomocy przy osobach zakażonych koronawirusem do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie...

  • Jak zacząć biznes w świecie IT

     

    Już 21 kwietnia odbędzie się bezpłatne Webinarium dla osób, które myślą o rozpoczęciu działalności gospodarczej  i chcą przekonać się, czy branża IT jest dla nich.

  • Wegańskie w Jaśle tylko w najbliższy weekend

     

    Już w najbliższą sobotę i niedzielę (17-18 kwietnia) restauracja Wegańskie organizuje specjalną akcję dla mieszkańców Jasła z super promocjami i darmową dostawą.

  • Bez głosowania nad odwołaniem Jarosława Pękali z funkcji przewodniczącego Rady Gminy Tarnowiec

     

    W porządku obrad poniedziałkowej sesji Rady Gminy Tarnowiec znalazło się rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie odwołania jej przewodniczącego. Do głosowania jednak nie doszło. Wniosek o ściągnięcie projektu z porządku obrad złożyli sami wnioskodawcy. Powodem takiej decyzji miało być stanowisko samego Jarosława Pękali, który nie zwołał sesji w trybie nadzwyczajnym, zgodnie z wnioskiem złożonym przez radnych jeszcze 19 marca bieżącego roku.

  • Mija 81 lat od bolesnej zbrodni

     

    Słowo „Katyń” w zbiorowej pamięci Polaków zajmuje niezwykle istotne miejsce. Nie jest ono jedynie symbolem zbrodniczej polityki sowieckiego totalitaryzmu wymierzonej przeciwko narodowi polskiemu. Przez dziesięciolecia okryte kłamstwem, dziś funkcjonuje w przestrzeni publicznej jako dowód najwyższego poświęcenia w służbie ojczyźnie, patriotyzmu oraz prawdy, która ma szczególne znaczenie dla kolejnych pokoleń ofiar mordu dokonanego wiosną 1940 roku przez sowieckich oprawców na polskich jeńcach.

  • Wielkie otwarcie Delikatesów Centrum Kołaczyce już 17 kwietnia!

     

    W najbliższą sobotę (17 kwietnia) nowy właściciel sklepu Delikatesy Centrum zaprasza na jego wielkie otwarcie. Na klientów sklepu czekać będą liczne prezenty, nagrody i degustacje. Zmieniamy się dla Was!

  • Gmina Tarnowiec wesprze finansowo powiat w modernizacji dróg

     

    Rada Gminy Tarnowiec podjęła decyzje o udzieleniu pomocy finansowej Powiatowi Jasielskiemu na remont dwóch dróg powiatowych. Kwota wsparcia wyniesie 500 tys. zł. Źródłem dotacji celowej będzie budżet gminy.

  • Licytując koszulkę reprezentacyjną Piątkowskiego pomagasz Kubie Barze w rehabilitacji

     

    W październiku ubiegłego roku Kuba Bara przeszedł operację usunięcia guza mózgu. Marzy o tym, aby móc wrócić do gry w piłkę. Chłopiec poddawany jest stałym zabiegom rehabilitacyjnym, co wiąże się z koniecznością ponoszenia znacznych kosztów finansowych. Po raz kolejny z pomocą Kubie przyszedł klub UKS 6 Jasło, który zorganizował licytację koszulki reprezentacyjnej przekazanej przez Kamila Piątkowskiego specjalnie na ten cel.

  • Rodzina, przyjaciele i politycy modlili się w intencji tragicznie zmarłego senatora Stanisława Zająca

    10 kwietnia – ta data od jedenastu lat przypomina Polakom o katastrofie lotniczej, do której doszło w Smoleńsku. Zginęło w niej 96 osób, w tym najważniejsze osoby w państwie. W sobotę 2010 r. tupolewem polecieli na uroczystości 70. rocznicy zbrodni katyńskiej. Katastrofy nie przeżyła żadna z osób, w tym senator Stanisław Zając z Jasła. Dzisiaj przy grobie polityka modliła się rodzina, przyjaciele, politycy i samorządowcy.

  • Obudź w sobie pasję do wspinaczki z How High!

     

    Wspinaczka ściankowa z roku na rok zdobywa coraz większą popularność. To doskonała forma aktywnego spędzania wolnego czasu oraz sposób na poprawę kondycji fizycznej. Wspinać może się niemal każdy bez względy na wiek i stopień zaawansowania, także Jaśle. Taką możliwość daje ścianka wspinaczkowa w jasielskim „Ekonomiku”. Tutaj pod okiem doświadczonych instruktorów How High można z łatwością sprawdzić swoje możliwości. 

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105